Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Liepājas metalurgs" triumfē Kurzemes derbijā

Agris Suveizda

"Liepājas metalurgs" triumfē Kurzemes derbijā
Maksims Rafaļskis
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar norisinājās kārtējās LMT Virslīgas spēles. Kārtas centrālajā spēlē Liepājā vietējais "Liepājas metalurgs" ar 2:1 apspēlēja trīskārtējos Latvijas čempionus "Ventspils".

Puslaika pašā sākumā nedaudz aktīvāki bija viesi no Ventspils, kas ar tālām piespēlēm centās izmantot brīvās zonas pretinieku soda laukuma tuvumā. Pamazām iniciatīvu pārņēma mājinieki, kas puslaikā kopā izpildīja vismaz sešus stūra sitienus. Visai nedroši un nepārliecinoši spēles sākumā darbojās Andris Vaņins. Divreiz Vaņins kļūdījās izgājienā pēc stūra sitiena, un vienreiz pēc tam Ivanovs ieguva iespēju sist no pāris metru attāluma. Par laimi Latvijas čempioniem Ivanova sitienu bloķēja aizsargs. Ivanovs uzskatīja, ka bloķēja ar roku...jau drīz pēc tam vairāki asi pārkāpumi laukuma vidū, vēl viena šķietami strīdīga situācija viesu soda laukumā, un spēlētāju emocijas bija pamatīgi sakāpinātas. Iespējams, ka puslaiku pārtraukums nāca tieši kā saukts.

Otro puslaiku daudz labāk iesāka ventspilnieki, kuri acīmredzot pārtraukumā saņēma sutu no galvenā trenera Romāna Grigorčuka. Sekoja vairāki stūra sitieni un bīstami sitieni ventspilnieku izpildījumā. Pēc viena no tādiem savu komandu no vārtu zaudējuma glāba Spole. Neiesit tu, iesit tev - kārtējo reizi izpildījās šī aksioma. Aptuveni no 17m atlēkušo bumbu uzreiz pa vārtiem triec Maksims Rafaļskis. Bumba atsitās pa vārtu stabu un ielidoja tālajā vārtu stūrī - 1:0 mājinieku labā, Nepagāja ne minūte, kad ventspilnieki uzdāvināja vēl vienus vārtus. Neveiksmīgi savā soda laukumā nospēlēja Pāvels Mihadjuks, un Ģirts Karlsons no gaisa ieraidīja bumbu tālajā vārtu stūrī - Vaņinam nebija nekādu cerību un jau 2:0 Liepājas labā.

"Ventspils" beidzot sasparojās un devās prettriecienā. Visai bieži pēc ventspilnieku centrējumiem soda laukumā haoss iestājās liepājnieku aizsardzībai. Pēc vienas no šādām epizodēm burzmā izveicīgākais izrādījās Čirkovs, kurš vienus vārtus atguva. Labāk šajā situācijā varēja nospēlēt Dzintars Zirnis, kurš neveiksmīgi centās izsist bumbu no vārtu līnijas. Vēl vairākas labas iespējas bija Rimkum, taču šovakar vecmeistars neprata iedabūt bumbu Spoles sargāto vārtu tīklā. Spēles beigās viesi izmisīgi centās atspēlēties, taču vietējā publika varēja līksmot - Kurzemes derbijā ar 2:1 uzvaru svinēja "Liepājas metalurgs", kas turnīra tabulā panāca "Ventspili" (liepājniekiem ir spēle rezervē). Jāpiebilst, ka diezgan neveiksmīgu spēli aizvadīja "Ventspils" un Latvijas izlases pamatvārtsargs Andris Vaņins (tiesa vārtu zaudējumos Andri vainot nevar), kuru, iespējams, tribīnēs vēroja Francijas čempionāta kluba "Grenoble" skauti.

Lai skatītos maču LIVE aprakstus, spiediet ŠEIT.

17. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultāts
22.06.2009.15:00Olimps/RFS - FK Dinaburg1:1
22.06.2009.18:00Jūrmala-VV - SK Blāzma3:0
22.06.2009.18:00Skonto FC - FK Daugava6:0
22.06.2009.19:40SK Liepājas metalurgs - FK Ventspils (LTV-7)2:1

SK Liepājas metalurgs – FK Ventspils 2:1 (0:0)

Vārti: Rafaļskis 53’, Karlsons 54’ – Čirkins 69’
Brīdinājumi:: Jemeļins, Ivanovs, Kļava – Čirkins, Kačanovs, Cigirlašs
Liepājas metalurgs:: Spole, Kļava, Zirnis, Kastners (Kožokari 79’), Ivanovs, Rafaļskis, Tamošausks, Surņins, Kirhners, Karlsons, Jemeļins
Ventspils: Vaņins, Kosmačovs, Cilinšeks, Kačanovs, Rimkus, Mentešašvili, Špakovs (Čirkins 46'), Mihadjuks (Žigajevs88'), Dedovs (Višņakovs 61’), Cigirlašs, Burtriks
Galvenais tiesnesis: A.Anufrijevs

Turnīra tabula

VietaKomandaSUNZGV:ZVP
1.FK Ventspils16113240:1136
2.SK Liepājas metalurgs15113138:1036
3.Skonto FC15102342:1532
4.FC Dinaburg1564517:1622
5.Jūrmala-VV1564520:2322
6.Olimps/RFS1544719:2316
7.SK Blāzma Rēzekne1523109:389
8.FK Daugava Rīga15141016:467
9.FC Tranzīts150789:267

Rezultatīvākie spēlētāji

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Ivans LukjanovsSkonto FC14
2.Kristaps GrebisSK Liepājas metalurgs12
3.Ģirts KarlsonsSK Liepājas metalurgs10
4.Vits RimkusFK Ventspils9
5.Vladimirs DvališviliSkonto FC8
6.Jurģis KalnsJūrmala-VV7
Grigorijs ČirkinsFK Ventspils7

     [+] [-]

, 2009-06-23 01:08, pirms 15 gadiem
Yakuza rakstīja: Protams ir prieks ka uz spēlēm nāk apmeklētāji un klubiem ir uzticami fani,taču žēl ka mūsu pašu latviešu fanu kultūra nav visām komandām un faniem!
un ko tu zini par to kultūru pats?

     [+] [-]

, 2009-06-23 01:13, pirms 15 gadiem
Spēlēs bija, ir un būs sodi..... Ja nav šīs skarbās spēles, tad tie nav mači par pirmām vietām..... Būtībā lai vai kā, man tiesneša rīcībā arī ļoti nepatika, bet nu tur augšā visu salika pa vietām...
Reāli jau ir tā, ka komandu līdzjutējiem vajadzētu liegt iespēju komentēt spēles e-sportā...... Nu tur gan aiziet uz apvainojumiem un zaudējot objektivitāti....

PS. Uz spēli protams biju..... Protams ne jau mazās tribīnēs pie žolto sinjajiem....

     [+] [-]

, 2009-06-23 01:16, pirms 15 gadiem
Leitis70 rakstīja: PS. Uz spēli protams biju..... Protams ne jau mazās tribīnēs pie žolto sinjajiem....
Ai, nu Liepājā jau gadus 3 runā tikai par tiesāšanu - mozh pietiek? Tiesāja kaut kā un nevienam par labu. A trešais - tur arī daudzi "krasni siņije" sēdēja, piemēram, Grebis un Verpīts

     [+] [-]

, 2009-06-23 01:26, pirms 15 gadiem
Zin vajadzētu tā.... Visus komentētājus sasēdināt vienā sektorā un lai spēles gaitā ievieš taisnību....
Viens ir skaidrs.... Liepāja nospēlēja ar galvu, jo nemetās kā mājniekiem ierasti pēc 3 punktiem un tas nospēlēja....
Lai vai kā, bet ja spēlēs izpalks asumi, tad tur vairs nav ko redzēt un pirmā 4-nieka spēlēs tādiem jābūt....
Tās ir spēles par medaļām un viss.....
Nu un vispār ko te sūkstīties..... LM ir 3 punkti un jaspēlē tālāk....

  +2 [+] [-]

, 2009-06-23 01:29, pirms 15 gadiem
Leitis70 rakstīja: Zin vajadzētu tā.... Visus komentētājus sasēdināt vienā sektorā un lai spēles gaitā ievieš taisnību....
Viens ir skaidrs.... Liepāja nospēlēja ar galvu, jo nemetās kā mājniekiem ierasti pēc 3 punktiem un tas nospēlēja....
Lai vai kā, bet ja spēlēs izpalks asumi, tad tur vairs nav ko redzēt un pirmā 4-nieka spēlēs tādiem jābūt....
Tās ir spēles par medaļām un viss.....
Nu un vispār ko te sūkstīties..... LM ir 3 punkti un jaspēlē tālāk....
mhm, jāpiekrīt, ka nemetās, reizē neko īpaši fkv neļāva un sagaidīja. arī emocijām jābūt, un tāpēc labi, ka soģis biez`slānī deva kartes, ne kā mačā ar skont (fkv mačā), kur nedeva neko, bet beigās par muldēšanu iedeva
re, ka varam vienoties
Līgo, Līgo

  -2 [+] [-]

, 2009-06-23 01:41, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Līgo, Līgo
attopies, vecīt

  -2 [+] [-]

, 2009-06-23 01:45, pirms 15 gadiem
bicins rakstīja: attopies, vecīt
davaj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-06-23 08:39, pirms 15 gadiem
to petrini

Atslābsti. Situācija ir tāda, kāda viņa ir un tur neko nevar mainīt. Uzvarēja stiprākais uz to brīdi. Par to tēlošanu vai aktiermākslu uz spēles beigām no LM piekrītu. Bet taču piekritīsi man, ka Latvijas čempionātā jebkura komanda uz spēles beigām, esot vadībā, piekops t.s. "teātra taktiku". Tā kā par to tēlošanu no LM puses gan nevajadzētu uztraukties un lieki sacelt šeit ažiotāžu. No sportiskā viedokļa un prekš skatītājiem, mārketinga vajadzēja protams LM uzvarēt, saādāk FKV, kā jau minēju iepriekš, jau par 50% būtu saodis šampanieša smaržu no Latvijas čempionu kausa. Turpretīm, tagad viss turpinās. Un tas ir tas, kas mums visiem ir vajadzīgs !!

     [+] [-]

, 2009-06-23 09:02, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: ot šausmīgi žēl, ka neredzēju to momentu ar trešajiem, nu neredzēju. rimkus ganījās un nesvilpa - no tv dabīgi labāk redzams. FKV tēloja? Vecīt, no abām pusēm bija viens un tas pats! Tici vai netici! Karļiks nokrīt, tad iesper pa kāju ventspilniekam un skataas un līnijnieku! Rafaļskis nokrīt nezināmu iemeslu dēļ un arī veras baisi. Surņinu Kačanovs kā rupji aizskāra, ka viņs 5 minūtes gulēja soda laukumā? No otras puses? Protams, bija - Cigirlašs, Rimkus, Špakovs nu daudzu rādīja, ka IR, bet nesvilpa. LM nopirka?

kas tas? "1 puslaikā reizes 5,6,varbūt 10....... bija kautkas no vpils puses,redzi es skatos objektīvi uz momentiem," es velku citu marku, nesaprast šito....

Neticēsi, bet man ir sipmatizējis LM, bet nu jau kādu laiku nē, un tieši tādu nīkuļu dēļ, kā TU. Ak, nu neļauj jums vinnēt, ak un vienīgo titulu ļāva paņemt, jo tad nopirkāt? Spēlējiet futbolu, nevis radiet un vācietim iemāciet, ka te arī pirms viņa futbols ir bijis , kas EČ finālturnīrā piespēja viņa fāterlandi un būs vieglāk.
Nelasu tavus komentārus vairs,ja tu tagad sāci meklēt dažus momentus kas bijuši mačā ,tad ko tu teiktu ja tik tiešām pietiesātu vpilij pa sliktu????Beigas vien pierādīja ka arī tāds anufrijevs ir vpils uzpirkts mēsls.

     [+] [-]

, 2009-06-23 09:06, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to petrini

Atslābsti. Situācija ir tāda, kāda viņa ir un tur neko nevar mainīt. Uzvarēja stiprākais uz to brīdi. Par to tēlošanu vai aktiermākslu uz spēles beigām no LM piekrītu. Bet taču piekritīsi man, ka Latvijas čempionātā jebkura komanda uz spēles beigām, esot vadībā, piekops t.s. "teātra taktiku". Tā kā par to tēlošanu no LM puses gan nevajadzētu uztraukties un lieki sacelt šeit ažiotāžu. No sportiskā viedokļa un prekš skatītājiem, mārketinga vajadzēja protams LM uzvarēt, saādāk FKV, kā jau minēju iepriekš, jau par 50% būtu saodis šampanieša smaržu no Latvijas čempionu kausa. Turpretīm, tagad viss turpinās. Un tas ir tas, kas mums visiem ir vajadzīgs !!
Bet rimkus cilinceks pirmajā puslaikā,tēloja uz nebēdu,es jau vakar vakarā rakstīju,ka tie arī tēlošanas gadījumi bija atbildes gājieni no LM puses.

     [+] [-]

, 2009-06-23 09:10, pirms 15 gadiem
Neesmu liepājnieku fans,bet vēlējos viņu uzvaru,jo tur spēlē daudz savu audzēkņu.Ventspilnieki turas uz trešās šķiras iepirktajiem krieveļiem,kuri pašu mājās ir lieki.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-23 09:11, pirms 15 gadiem
alguuns kautka neradaas notiekti kauns

  -1 [+] [-]

, 2009-06-23 09:12, pirms 15 gadiem
>Andris5

Par Rimku ir atsevišķs stāsts. Man jau no laika gala viņš nav paticis, kopš iefiltrējās t.s. Rīgas "Amstrig" blicē, ko savulaik sāka vadīt Popkovs. Vienkārši ir tādi spēlētāji, kuru spēles stils man nav pieņemams. Viens otrs ir arī LM tāds, bet kā saka, uzvarētājus nesoda.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-23 09:26, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: >Andris5

Par Rimku ir atsevišķs stāsts. Man jau no laika gala viņš nav paticis, kopš iefiltrējās t.s. Rīgas "Amstrig" blicē, ko savulaik sāka vadīt Popkovs. Vienkārši ir tādi spēlētāji, kuru spēles stils man nav pieņemams. Viens otrs ir arī LM tāds, bet kā saka, uzvarētājus nesoda.
Rimkus savu notēloto bistamo sodu dabūja.Nu un esot aizmugurē sita pa vārtiem.
Nu jā,tikko apskatījos video no mača,pat Abramčiks par tiesnesiem šo to teica.Tā kā ne tikais es to redzu,vienīgie kas to neierauga ir tādi kā alguns, petrini,bet ja viņiem tiesā par sliktu(kas pēc 2007 g.12.jūlija nav bijis),tad bļaustās pa e sportu(Petrini),ka viss jāizbeidz ar tādu tiesāšanu!Mēsli ir šie vpilnieki.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-23 09:35, pirms 15 gadiem
>Andris5

Mans subjektīvais viedoklis no vakardienas mača ir sekojošs. Tiesnesis aizvadīja kopumā ļoti vāju spēli. Kā jau rakstīju, ļoti daudz brāķa uz abām pusēm. Pirmājā puslaikā pēc ieraksta noskatīšanās 100% pendeli nepiešķīra uz FKV vārtiem, kur bija spēle ar roku. Tajā pašā laikā nepamatotu dzelteno kartiņu par pretenziju izteikšanu saņem komandas kapteinis Ivanovs. Otrājā puslaikā identiska situācija pie LM vārtiem, kur Tamošausks nospēlēja it kā ar plecu, bet varēja ierakstā saskatīt, ka vairāk to varētu traktēt kā spēli ar roku. Pendele nebija. Laikam jau Anufrijevs saprata, ka bija kļūdījies attiecībā pret LM un nolēma atspēlēties Metalurgam. Nu nevar tā tiesāt ! Pirmajā puslaikā Anufrijevs vispār izlaida spēles grožus no rokām....Vienīgā cerība, ka tiesnesis ir jauns un ir laiks progresam. Tas tīri mans subjektīvais viedoklis, varbūt kļūdos, nestrīdos.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-23 10:33, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to petrini

Atslābsti. Situācija ir tāda, kāda viņa ir un tur neko nevar mainīt. Uzvarēja stiprākais uz to brīdi. Par to tēlošanu vai aktiermākslu uz spēles beigām no LM piekrītu. Bet taču piekritīsi man, ka Latvijas čempionātā jebkura komanda uz spēles beigām, esot vadībā, piekops t.s. "teātra taktiku". Tā kā par to tēlošanu no LM puses gan nevajadzētu uztraukties un lieki sacelt šeit ažiotāžu. No sportiskā viedokļa un prekš skatītājiem, mārketinga vajadzēja protams LM uzvarēt, saādāk FKV, kā jau minēju iepriekš, jau par 50% būtu saodis šampanieša smaržu no Latvijas čempionu kausa. Turpretīm, tagad viss turpinās. Un tas ir tas, kas mums visiem ir vajadzīgs !!
netaisos čīkstēt par to, ka fkv zaudēja un par to, kā tas notika, bet kaitika, ka ir tādi malači, kas pat šādā situācijā runā par tiesnesi, kas traucējis atkal LM. To arī saku - rāda pārkāpumu visi - , bet Andris5 vai nemāk, vai negrib to salasīt. Runas par to, ka visi titulu ir nopirkti vispār ir tiesu darbu vērti! Viņam nepielec, ka tiesā, kā tiesā un tikai retu reizi var sasktatīt kaut kādas vienas komandas vilkšanu. Es pēdējo atceros pirms pāris gadiem.
Par dzelteno kartiņu Ivanovam - pretenzijas var izteikt visādi, labi tak saproti. Par pendeli - 100% tāda pati situācija kā Chelsea pret Barca. Spēcīgs sitiens tieši pretī spēlētājam un iespējams roka (man tribīnēs atkārtojuma nebija). Kur tas aizsargs varēja likties?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-23 10:40, pirms 15 gadiem
Ak Dievs. Ja FKV pirktu čempionu titulus, tad ntās reizes neuzkāptu uz Dinas grābekļa pēdējā kārtā.
Tiesnesis notiesāja vāji, bet absolūti nepiekrītu, ka uz vienu pusi.
Tur, kur Ivanovs sita. Ja arī roka bija, tad pendeli, manuprāt, dot nevajadzēja. Labprāt noskatītos kārtīgāk atkārtojumu, bet pēc pirmajām divām reizēm izskatījās, ka pendeles nav. Pat, ja roka bija, tas nav attaisnojums Ivanova reakcijai. Pat, ja tiesnesim nav taisnība, viņam vienmēr ir taisnība, un viņa lēmumus apstrīdēt nedrīkst. Dzeltenā Ivanovam 100% pelnīta. Pēc neliela brīža, kur Karļikam neļāva sist, tur vobše nekāda soda nebija, kur nu vēl pendele. Abas komandas simulēja, kā arī spēlēja netīri un abas gan apdalīja, gan brīžiem iedeva nepamatoti.
Liepāja uzvarēja, jo bija spēcīgāka. Bet nu galīgi nebija tā, ka tiesneši fkv vilktu uz augšu. Varētu atrast tikpat daudz epizožu, kur ANufrijevs LM pažēloja. Tas jau kļūst smieklīgi, ka pēc katras fkv spēles tiek pacelts tiesnešu jautājums. Pat tad, ja spēle nav redzēta. Atslābstiet un baudiet futbolu! Lai uzvar stiprākais!

Vienkārši saprotiet, ka tiesāšanas līmenis Latvijā ir tāds, kāds tas ir. Tā nav apzināta tiesāšana kādam par labu, bet gan vienkārši švaka tiesāšana. (tas nav domāts kādam tiesnesim personīgi). Tādas epizodes, kādas vienmēr tiek saskatītas fkv, var atrast jebkurai komandai. Vienkārši cilvēki saskata to, ko grib saskatīt.

P.s. neesmu ne LM, ne fkv fans. Neesmu vispār nevienas LMT Virslīgas komandas fans.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-23 10:45, pirms 15 gadiem
>kasparello99
Provēšu atbildēt:
-------------------------------------------------------------------
<<<<Tiesnesis aizvadīja kopumā ļoti vāju spēli. Kā jau rakstīju, ļoti daudz brāķa uz abām pusēm. Pirmājā puslaikā pēc ieraksta noskatīšanās 100% pendeli nepiešķīra uz FKV vārtiem, kur bija spēle ar roku. Tajā pašā laikā nepamatotu dzelteno kartiņu par pretenziju izteikšanu saņem komandas kapteinis Ivanovs.>>>
------------------------------------------------------------------
tātad Anufrijevs nevis saprata bet zināja par to ka bija jāpiešķir pendele,es arī šķiet biju abus gadījumus minējis(atšķirībā no vienvirziena petrini)

Ja Tu raksti par pirmo puslaiku ka bija traki,tad otrajā,it sevišķi pēc gūtajiem vārtiem ne tikais Anufrijevs,arī līnijnieki darīja savu vpils izvilkšanai.Nu viņš vēl jauns,laiks mācīties,citreiz viņš izvilks!
Tas ka viņš pieļāva uz abām pusēm pārkāpumus,nefiksējot,vien pierāda viņa tagad jau lielo profesionalitāti šādi tiesājot.Jo uz katru LM pārkāpumu pieļāva kādas 5 reizes vairāk FKV pārkāpumus(nefiksētos),un mēs tikai domātu ka jauns un ar laiku iemācīsies,tā kā es uzskatu ka viņš ir pietiekami profesionāls visās jomās.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-23 10:47, pirms 15 gadiem
<suvass
kopš 2006 g. pērk,dinas grābeklis bija skonto laikmetā 2001g.

     [+] [-]

, 2009-06-23 10:57, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: <suvass
kopš 2006 g. pērk,dinas grābeklis bija skonto laikmetā 2001g.
Iesaku vienreiz apdomāt, ko tu saki. Internets ir publiska vieta, kur jāievēro likumi tāpat kā visur citur. Ja mēs būtu ASV (šajā situācijā žēl, ka neesam), tu par šādu izteicienu varētu saņemt pavēsti par ierašanos uz tiesu.
Ja tev ir pierādījumi, lūdzu, publicē tos. Ja nav, tad paklusē.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-23 11:23, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Iesaku vienreiz apdomāt, ko tu saki. Internets ir publiska vieta, kur jāievēro likumi tāpat kā visur citur. Ja mēs būtu ASV (šajā situācijā žēl, ka neesam), tu par šādu izteicienu varētu saņemt pavēsti par ierašanos uz tiesu.
Ja tev ir pierādījumi, lūdzu, publicē tos. Ja nav, tad paklusē.
Ir translētie mači,jānopratina nevis mani bet tiesneši(sāksim skaitīt alfabetu no a),ja maču redzēji tad jābūt nevis pret manīm pretenzijām bet pret tiesnešiem,vienkārša mana atbilde:,skaties cik gribi ventspils mačus,jeb LM mačus,būs viens un tas pats.Par velti tā neviens netiesā.Gudri nokomentēji,bet mani tas neietekmē.(starp citu es labprāt tiesai sniegtu savus novērojumus,un norādītu,, pareizās sliedes,,.

     [+] [-]

, 2009-06-23 11:28, pirms 15 gadiem
nu psc... ko var visu laiku dirsties andris5 un citi vinjam lidzigie!!!!
Vakar LM uzvareja un punkts.. vel bus 2 spelees un tur ari redzesim... ja ari parejaas uzvarees, tad var mierigu dveseli tiekt ka shogad Lm ir labakais klubs Latvijaa... un kads sakars te akal tiesneshiem?
Ja jus ta turpinasiet suudus smelt, tad tiesham novelu, lai LM izkrit UEFA kausaa jau 1. kartaa un paliktu arpus 3-nieka!!! LM pelniti uzvareja, un tiesneshi tiesaaja ka vienmeer - tizli, bet nevienam par lab netiesaja!!!

Pareizi komentetaji saka - vienmeer iegamuee pretinieku bistamos momentus un to kaa vinjiem pietiesaa pa labu, bet nekad nepieversh uzmaniibu, kaa saveja komanda nerealizee bistamos momentus + pie katra parkapuma pret savu komandu vienmeer domaa, ka pietiesaa par labu pretiniekam..

Un runajot par nopirktajiem 3 gadus pec kartas tituliem - jasmejaas lidz asaraam 1. tituls - LM vinju izlaida no rokaam, 2. - pelniti FKV uzvareja 3. - ari pelniti FKV uzvareja chempionatu, pietam jusu komandu sakumaa iegaaza J. Andrejevs (neveiksmju treneris)

bija ari chempionata paris divainu momentu, kad dinaburga nepareizi aizpildija protokolu un FKV dabuja 3 pts!! bet dinaburga ir divains klubs!! Jau pirmajaa Baltijas kausa debijas gadaa dinaburga par naudu atdevak kkadam igaunju klubam uzvaru + nedomaju, ka Olims speja uz nichu nospelet ar dinaburu!!! Igaunijaa jau taa pat ir - komandas sarunaa speles un tad liek uz totjiku un miers....

Nedomaju ka LM ir tik tirs un nevainigs klubs, ka jus te vinji devejat

     [+] [-]

, 2009-06-23 11:30, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Ir translētie mači,jānopratina nevis mani bet tiesneši(sāksim skaitīt alfabetu no a),ja maču redzēji tad jābūt nevis pret manīm pretenzijām bet pret tiesnešiem,vienkārša mana atbilde:,skaties cik gribi ventspils mačus,jeb LM mačus,būs viens un tas pats.Par velti tā neviens netiesā.Gudri nokomentēji,bet mani tas neietekmē.(starp citu es labprāt tiesai sniegtu savus novērojumus,un norādītu,, pareizās sliedes,,.
Nē. Ja tu apvaino Ventspili čempiona troņa nopirkšanā, tad jāpamato tas ir tev, citādi tavs teksts ir vienkārši tukša runāšāna. Un atsevišķi tiesnešu lēmumi nav pamatojums.
Es spēli redzēju, tāpat kā es esmu redzējis vēl ļoti daudz citu spēļu. Un varu pateikt vienu - tiesā slikti uz abām pusēm, nevis katrā spēlē tiesā par labu Ventspilij, pat, ja fkv tajā nepiedalās (kā dažs labs gribēja ieskaidrot, ka Grebim iedeva sarkano, lai nespēlētu pret Ventspili).

Arī tavs teksts mani neiespaido, jo pagaidām tu vienkārši tukši runā un vairāk izklausies pēc aizvainota kādas komandas fana.

     [+] [-]

, 2009-06-23 11:34, pirms 15 gadiem
[quote andris5]
>kasparello99
Provēšu atbildēt:
-------------------------------------------------------------------
<<<<Tiesnesis aizvadīja kopumā ļoti vāju spēli. Kā jau rakstīju, ļoti daudz brāķa uz abām pusēm. Pirmājā puslaikā pēc ieraksta noskatīšanās 100% pendeli nepiešķīra uz FKV vārtiem, kur bija spēle ar roku. Tajā pašā laikā nepamatotu dzelteno kartiņu par pretenziju izteikšanu saņem komandas kapteinis Ivanovs.>>>

================================================
Tu loxs esi 100% pendeli no 2 metru attaluma sit pa seju un ko chalim atlika darit? protams kkaa japiesedz sava seja!!! tur Kreipanam bija taisniba, ka nekada pendele tur nebija.. un tiesnesis pareizi darija, ar dzelteno kartinju vienam, vinjsh savaldija LM speletajus - pareizs lemums!!! atopies - LM uzvareja nevis zaudeja!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-23 11:39, pirms 15 gadiem
Es nesaprotu Ventspils politiku, neticu, ka tur, piemēram, visādi tur Dedovi, Špakovi un Čirkini ir baigi labāki par Višņakovu un Žigājevu, kuriem jāsež uz bankas. Bet LV izlasei vajag, lai viņiem ir spēļu prakse vispār, un pret LM, nevis Blāzmu, bet Hohlam LV izlase p....j viņs laukumā laiž čomus.

LM simpatizē, ka viņi spiež uz vietējiem un tas arī skatītajiem patīk.
Vakar cik nebija liepajnieki laukumā - četri cilvēki, no kuriem divi ir leģionāri, respekt.

     [+] [-]

, 2009-06-23 11:46, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Es nesaprotu Ventspils politiku, neticu, ka tur, piemēram, visādi tur Dedovi, Špakovi un Čirkini ir baigi labāki par Višņakovu un Žigājevu, kuriem jāsež uz bankas. Bet LV izlasei vajag, lai viņiem ir spēļu prakse vispār, un pret LM, nevis Blāzmu, bet Hohlam LV izlase p....j viņs laukumā laiž čomus.

LM simpatizē, ka viņi spiež uz vietējiem un tas arī skatītajiem patīk.
Vakar cik nebija liepajnieki laukumā - četri cilvēki, no kuriem divi ir leģionāri, respekt.
Pirmkārt, Dedovs vispār ir uzbrucējs. Otrkārt, ne tu, ne es nezinām, kādā formā Žiga un Višņakovs ir. Varbūt sliktā formā, tāpēc ar sēž. Saproti, no Grigorčuka prasa rezultātu. Tāpēc viņš laidīs laukumā labāko sastāvu, bet vieta sastāvā ir jānopelna. Iespējams, viņi šobrīd to nav pelnījuši. Neesmu bijis nevienā fkv treniņā, tāpēc grūti spriest.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-23 11:48, pirms 15 gadiem
Man kaut kā īsti negribas akcentēt tiesāšanu - kopumā ļāva spēlēt normālu futbolu, kontaktspēli, tā teikt. Abu komandu futbolisti mazliet pavārtījās pa zemi, bet, kad saprata, ka nav vērts, sāka spēlēt krietni asāk, un tajā brīdī gan Anufrijevs pazaudēja kontroli. Par laimi tikai pirmā puslaika izskaņā. Vai bija pendele? Tie, kas uzturējās vārtu tuvumā saka, ka bija spēle ar roku (elkoni). Vai par to jādod pendele? Hmm, uz LM vārtiem pirms dažiem gadiem iedeva pendeli arī, kad bumba atsitoties pa zemi trāpīja laikam pa Miceikas plaukstu, tā ka teorētiski arī vakar pienācās. Bet normāliem tiesnešiem ir jāatšķir spēli ar roku un uzsistu bumbu. Turklāt jāņem vērā vai bumbas kontakts ar roku neapturēja ceļu uz vārtiem. Skaidrs, ka nebija apzinātas spēles ar roku, bet par otro punktu neesmu pārlieicnāts. Tad jau drīzāk būtu jādiskutē vai Cigirlašam nepienācās sarkanā par Surņina nogāšanu - nebija pēdējās cerības sods, bet parkāpums bija rupjš un apzināts. Tomēr es teiktu, ka drīzāk nebija. Nezinu, ja spēli noskatītos vēlreiz pa TV, varētu arī padiskutēt par kautkādām epizodēm, bet tā man liekas, ka gan līzjutēji, gan Abramčiks bija pārlieku emocionāli. Galvenais, ka LM ir trīs punkti!

     [+] [-]

, 2009-06-23 11:51, pirms 15 gadiem
St_Germain rakstīja: Es nesaprotu Ventspils politiku, neticu, ka tur, piemēram, visādi tur Dedovi, Špakovi un Čirkini ir baigi labāki par Višņakovu un Žigājevu, kuriem jāsež uz bankas. Bet LV izlasei vajag, lai viņiem ir spēļu prakse vispār, un pret LM, nevis Blāzmu, bet Hohlam LV izlase p....j viņs laukumā laiž čomus.
LM simpatizē, ka viņi spiež uz vietējiem un tas arī skatītajiem patīk. Vakar cik nebija liepajnieki laukumā - četri cilvēki, no kuriem divi ir leģionāri, respekt.
Bet ņem vērā cik ļoti FKV var pastiprināt savu spēli otrajā puslaikā ar Višņakovu un Žigajevu. Grigorčukam, iespējams, tāda taktika, it sevišķi ņemot vērā LM īso rezervistu soliņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-23 12:04, pirms 15 gadiem
Pavļiks Ķīsels rakstīja: Tās maiņas jau tika izdarītas stipri pavēlu lai kaut ko daudz mainītu.Zigajeva gadījumā.
Neesmu Grigorčuka advokāts, nezinu kādi bija viņa apsvērumi. Varbūt Žigajevam mikrotrauma, varbūt vēl kaut kas, bet principā jau viņš ar savu aktivitāti un svaigumu spēles izskaņā var izšķirt mača iznākumu. Uzmainīja 88.minūtē - tātad viņam bija vēl 6, 7 minūtes, lai palīdzētu izraut kaut neizšķirtu.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-23 12:15, pirms 15 gadiem
Es nerunāju par konkrētu spēli, bet par FKV kadru politiku ilgterminņā

  -3 [+] [-]

, 2009-06-23 16:39, pirms 15 gadiem
PeanutButterJellyTimes, 2009-06-22 21:39, vakar, citēt
Ta BEIDZOT MEČIS BŪS ČEMPIS!!! ALGUN ĒD MANUS ŠORTUS!!!

Tā kā spēli neredzēju,nevaru neko komentēt.Bet tā kā tika aizskārta
mana necilā persona,tādēļ būšu spiests atbildēt.Vēlu rudenī palūdz māmiņai,lai izcep šortus kā torti.Man garšo šad tad arī saldumi,ne tikai alus.