Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Abramčiks: "Vai ir jēga ņemt izlasē tādus uzbrucējus?"

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

Abramčiks: "Vai ir jēga ņemt izlasē tādus uzbrucējus?"
Ridigers Abramčiks
Foto: www.liepajniekiem.lv

Sašutis par komandas uzbrucēju sniegumu LMT Virslīgas spēlē pret "Dinaburg" (0:0) bijis "Liepājas metalurga" galvenais treneris Ridigers Abramčiks.

Atgādināsim, ka vakar 25. kārtas spēlē Daugavpilī starp "Dinaburg" un "Liepājas metalurgu" tika fiksēts bezvārtu neizšķirts. Viesu galvenais treneris Ridigers Abramčiks bija sašutis par komandas uzbrucēju sniegumu:

"Jau trīs spēles spēlējam bez uzbrukuma. Nesaprotu ar ko laukumā nodarbojās izlases spēlētāji? Tas ko viņi parādīja laukumā ir par maz. Ja futbolists nevar iesist vārtos no piecu metru attāluma, vai viņam būtu jāspēlē izlasē? Domāju, ka pat es savos gados varētu iesist šādās situācijās. Šodien laukumā bija cīņa, bet ar futbolu nebija nekādas saistības."

Kolēģa sašutumam piekritis arī "Dinaburg" galvenais treneris Tamazs Pertija: "Pilnībā saprotu kolēģi, jo nav viegli, kad komanda ilgi gatavojas, bet nespēj iesist no trīs četriem metriem. Redzams, ka pretinieku treneris ir labs speciālists, bet, diemžēl, visu izšķir laukumā esošie spēlētāji. Mēs varam dot padomus, bet visu izšķir spēlētāji. Šajā spēlē spēlējām kā otrais numurs, kaut arī spēle bija mūsu laukumā. Ar rezultātu esmu apmierināts. Komanda parādīja raksturu, jo spēlēt pret tādiem spēlētājiem kā Beņušis, Grebis un Karlsons, kuri ir ļoti pieredzējuši un masīvi, nav viegli."

Izmantotie resursi:
dinaburg.com

 +42 [+] [-]

, 2008-10-20 20:52, pirms 17 gadiem
Saprotu abramciku

 +34 [+] [-]

, 2008-10-20 20:52, pirms 17 gadiem
Starkovs nez a kādreiz pie šādas domas varētu nonākt??? Un paņemt izlasē kādu, kas REGULĀRI ir rezultatīvs...

 +14 [+] [-]

, 2008-10-20 20:53, pirms 17 gadiem
jā, nu tādi mums ir tie izlases uzbrucēji,a kur ņemt labākus,naturalizēt vai?

  +8 [+] [-]

, 2008-10-20 20:53, pirms 17 gadiem
Nu Metalurgam diemžēl šī problēma jau diezgan ilgi...

 +10 [+] [-]

, 2008-10-20 20:54, pirms 17 gadiem
nu beidzot kads pareizi pateica! un nebaidas tas nekas ka mums nau citu uzbruceju tad kapec nelaist jaunos rudnevu un gauracu kuri cismaz prot vartus gut!

  +9 [+] [-]

, 2008-10-20 20:55, pirms 17 gadiem
viedoklis rakstīja: Starkovs nez a kādreiz pie šādas domas varētu nonākt??? Un paņemt izlasē kādu, kas REGULĀRI ir rezultatīvs...
un kurš tad ir REGULĀRI rezultatīvs?! Rimkus aizgājis, Pahars arī...
Latvijā nav tādu spēlētāju, lai tu pēkšņi varētu izvēlēties starp regulāri vai neregulāri rezultatīviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: almantito

 +12 [+] [-]

, 2008-10-20 20:58, pirms 17 gadiem
almantito rakstīja: un kurš tad ir REGULĀRI rezultatīvs?! Rimkus aizgājis, Pahars arī...
Latvijā nav tādu spēlētāju, lai tu pēkšņi varētu izvēlēties starp regulāri vai neregulāri rezultatīviem.
Gauraču kapēc pat neizsauc uz izlasi??? Galu galā... izmantojot vienus un tos pašus... kuri iesist nevar jau kuro gadu... īsti jēga nav... bet jaunajiem pat iespēja netiek dota...

 +10 [+] [-]

, 2008-10-20 20:58, pirms 17 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: Van Nistelrojs atrisinātu visas problēmas - garantēju.
Domāju,ka viņam arī neietu viegli,jo ir atšķirība starp partneriem Real Madrid un LM.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-10-20 21:00, pirms 17 gadiem
viedoklis rakstīja: Gauraču kapēc pat neizsauc uz izlasi??? Galu galā... izmantojot vienus un tos pašus... kuri iesist nevar jau kuro gadu... īsti jēga nav... bet jaunajiem pat iespēja netiek dota...
Gauračs pat U-21 neko sakarīgu nevar parādīt! ja rādītu un tiktu pieteikts Ascoli, tad varbūt Starkovs sāktu domāt ar pareizo galu.
jaunajiem ir jauniešu izlases...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: almantito

     [+] [-]

, 2008-10-20 21:02, pirms 17 gadiem
RealMadrid2009 rakstīja: lai vinji panjem gaurachu naw rezultatiivs ? karlsons jau sen ir tizls tikai ar galvu var iesist , piedodiet bet taa ir spele pret izreelu, griekiju , moldovu , sveici, karlsons kauko paradija vinjs knapi pret moldovu golu iesita pa bumbu nevar kartigi trapit plak plak iegaja vaartos pret griekiem vislaik kriit nost nevar apstraadat bumbu , pret izreeelu naka bumba no gaisa vinjs nevar apstadinat pa roku traap taa vislaik nu ir vinjs tizls piedodiet man :/
iesaki vēl kaut ko citu bez Gaurača.

     [+] [-]

, 2008-10-20 21:02, pirms 17 gadiem
almantito rakstīja: Gauračs pat U-21 neko sakarīgu nevar parādīt! ja rādītu un tiktu pieteikts Ascoli, tad varbūt Starkovs sāktu domāt ar pareizo galu.
jaunajiem ir jauniešu izlases...
Jaunajiem ir jippii.lv

  -2 [+] [-]

, 2008-10-20 21:04, pirms 17 gadiem
viedoklis rakstīja: Jaunajiem ir jippii.lv
arī tas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 21:09, pirms 17 gadiem
viedoklis rakstīja: Starkovs nez a kādreiz pie šādas domas varētu nonākt??? Un paņemt izlasē kādu, kas REGULĀRI ir rezultatīvs...
piemēram Gauračs, absolūti piekrītu Abramčikam....

  +3 [+] [-]

, 2008-10-20 21:11, pirms 17 gadiem
RealMadrid2009 rakstīja: almantito iesaku uzbrukumu bez verpakovska ?
nu nulles tirakas ir naw verpinjs naw momenti aciim redzams ;]
vnk latvija naw tik daudz izaugsmes kas ir ar to jaspele a spanija ai vinjs mums nepatik njemam citu ;] tur jau ta atskiriba ;]
tieši tā. mēs nevaram izvēlēties kaut kādus regulārus sitējus, kuru mums nemaz nav! labi, varbūt kāds LMT Virslīgā atradīsies. bet mums nav resursu... Un jāspēlē ar to pašu Verpakovski, kurš pat netiek Celta(atgādināšu, Spānijas 2. līga) sastāvā! Tas ir daļēji arī dēļ viņa pagātnes nopelniem...

  +9 [+] [-]

, 2008-10-20 21:11, pirms 17 gadiem
Starpsezonā Abramčiks izies sagatavošanās posmu un pats ies laukumā, lai realizētu soda laukuma momentus vārtu guvumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-10-20 21:15, pirms 17 gadiem
yaa,peedeejas izlases speelees Karlsons izskatiijas visai nozheelojami,bumba ilgaak par 2-3s pie vinja neuztureejas un taas gaisa ciinjas kuraas uzvareeja,reali vaartiem draudu nebija... diezgan beedigi iisteniibaa,agraak vismaz LMT cempii sita,tagad pat te klusee...

  +9 [+] [-]

, 2008-10-20 21:17, pirms 17 gadiem
viedoklis rakstīja: Gauraču kapēc pat neizsauc uz izlasi??? Galu galā... izmantojot vienus un tos pašus... kuri iesist nevar jau kuro gadu... īsti jēga nav... bet jaunajiem pat iespēja netiek dota...
vo vo, kaut vai uz trninnometni paņemtu..

  +5 [+] [-]

, 2008-10-20 21:20, pirms 17 gadiem
RealMadrid2009 rakstīja: lai vinji panjem gaurachu naw rezultatiivs ? karlsons jau sen ir tizls tikai ar galvu var iesist , piedodiet bet taa ir spele pret izreelu, griekiju , moldovu , sveici, karlsons kauko paradija vinjs knapi pret moldovu golu iesita pa bumbu nevar kartigi trapit plak plak iegaja vaartos pret griekiem vislaik kriit nost nevar apstraadat bumbu , pret izreeelu naka bumba no gaisa vinjs nevar apstadinat pa roku traap taa vislaik nu ir vinjs tizls piedodiet man :/
par Karlsonu piekriitu, nav pagaidam vinam tas spozakais laiks.. netika kapat Nīderlande, kadu laiku bez kluba atpalkaļ LM..

  +2 [+] [-]

, 2008-10-20 21:26, pirms 17 gadiem
kaadeel gan ne naturalizeet, Poliem reiz jau bija taads melnadainais uzbruceejs aizmirsu uzvaardu, vins atceros patstaaviigi sita golus, tad Vacie6iem ir 1 2 naturalizeeti speeleetaaji, pat Luxemburgaa viens ir!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-10-20 21:26, pirms 17 gadiem
Pilnīgi piekrītu Abramčikam. Tas jau bija pirms viņa novērots, nekādu Ameriku viņš neatklāja. Ļoti ceru, ka nākamsezon Andrejevs ne tuvu netiks laists LM selekcijas darbam. Karlsons, Grebis nav pirmo vijoļu spēlētāji. Pirmam pieklipo sportiskā forma, otrs nekad mūžā līdz Abramčika un Andrejeva atnākšanai nebija spēlējis visas 90.min. no vietas. Ja pareizi tiks piestrādāts pie kvalitatīva selekcijas darba, tad domāju, ka ar Abramčika izveidoto spēles modeli īpašām problēmām nevajadzētu nākamsezon rasties. Pirmkārt jāatjauno visa vidējā līnija un uzbrukuma līnija. Aizsardzībā nevelk tikai Zirnis. Starp vārtsargiem arī fig viņu zin kas notiek. Komandā it kā skaitās 4 vārtsargi, bet starpību meistarībā starp pirmo un pēdējo nevaru saskatīt.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-20 21:29, pirms 17 gadiem
RealMadrid2009 rakstīja: lai vinji panjem gaurachu naw rezultatiivs ? karlsons jau sen ir tizls tikai ar galvu var iesist , piedodiet bet taa ir spele pret izreelu, griekiju , moldovu , sveici, karlsons kauko paradija vinjs knapi pret moldovu golu iesita pa bumbu nevar kartigi trapit plak plak iegaja vaartos pret griekiem vislaik kriit nost nevar apstraadat bumbu , pret izreeelu naka bumba no gaisa vinjs nevar apstadinat pa roku traap taa vislaik nu ir vinjs tizls piedodiet man :/
taisnība tev ir, tik interpunkcija mazliet tev pieklibo...

     [+] [-]

, 2008-10-20 21:29, pirms 17 gadiem
ne nu var jau panjemt to Gauraču- izlasee neiekļūs, bet vismaz lai atrāda potencialo varējumu!

Citu gan nav, ko ņemt. Līmenis gaužām zems, ko lai saka

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 21:32, pirms 17 gadiem
to almantito

Tālu nebija jāmeklē. Savulaik Metalurā Katasonovs un pagājušo sezonu FK Rīgas sastāvā Nikolajevs. Neko vairāk nevajag. Nevajag nekādas megazvaigznes, bet uzbrucēju ar stabilitāti uzbrukumā. Diemžēl ne Karlsons, ne Grebis un arī Benušis, neviens nevar lepoties šajā komponentā. Ja Abramčiuks nomainīs komandu par 60-70%, es viņu pilnībā sapratīšu. Es tāpat darītu

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 21:33, pirms 17 gadiem
Aquari*us, 21:20, pirms 5 minūtēm, citēt

RealMadrid2009 rakstīja: lai vinji panjem gaurachu naw rezultatiivs ? karlsons jau sen ir tizls tikai ar galvu var iesist , piedodiet bet taa ir spele pret izreelu, griekiju , moldovu , sveici, karlsons kauko paradija vinjs knapi pret moldovu golu iesita pa bumbu nevar kartigi trapit plak plak iegaja vaartos pret griekiem vislaik kriit nost nevar apstraadat bumbu , pret izreeelu naka bumba no gaisa vinjs nevar apstadinat pa roku traap taa vislaik nu ir vinjs tizls piedodiet man :/

Nevēlos nevienu aizstaaveet, bet Karlsons nav ne Ronaldinjo ne Zidans ne velkaada augstas klases speeleetaaja, vins ir vidusmeera speeleetaajs diemzeel mums LATVIJĀ nav labāku, un ja kaads vienmeer kriit pie jebkaadas saskares ar pretspeeleetaaju tad tad ir Verpakovskis neaceros kad vins kaadreiz nostaaveeja kaajaas peec ciinas ar pretspeeleetaaju!!! Gauračs, kam vins ja netika U-20 izlases saakumsastaavaa, diezvai Itaalijas B liigas priekspeedeejaas komandas dublieru komanda ir labaaka par LM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-20 21:41, pirms 17 gadiem
Un vēl. Kāds var čīkstēt, ka Abramčiks bieži braukā uz Vāciju, vāji treniņi utt. Man vienalga, ko viņš vada un kā viņš to dara. Uz doto brīdi es secinu pēc tā, kas notiek laukumā. Spēle ir, un neslikta. Pēdējā laikā pati baudāmākā virslīgā. Momentu ir kaudze, bet realizācija nekāda. Tas ko Karlsons panāca pēdējās sekundēs Daugavpilī pret Daugavu, bija norakstāms uz to, ka Daugavas aizsargs, kuram bija jābūt tajā vietā, kur Karlsons saņēma bumbu, bija traumēts un nonests laukuma malā, kā reziltātā radās robs aizsardzībā. Problēma ir tīri spēlētāju galvās vai psiholoģijā, nekur citur. Un ja mūsu spēlētāji ar to netiek galā, tad jāmeklē viņiem maiņa. Neaizvietojamu cilvēku nav. Vienalaga, latvietis, leitis vai ķīnietis.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 21:47, pirms 17 gadiem
kasparello99 rakstīja: to almantito

Tālu nebija jāmeklē. Savulaik Metalurā Katasonovs un pagājušo sezonu FK Rīgas sastāvā Nikolajevs. Neko vairāk nevajag. Nevajag nekādas megazvaigznes, bet uzbrucēju ar stabilitāti uzbrukumā. Diemžēl ne Karlsons, ne Grebis un arī Benušis, neviens nevar lepoties šajā komponentā. Ja Abramčiuks nomainīs komandu par 60-70%, es viņu pilnībā sapratīšu. Es tāpat darītu
Mans subjektīvais viedoklis ir sekojošs: Jāņem ir labs 1.nr vārtos, rezervē paliek Šteinbors vai Vlasovs (Spole beidz karjeru). Aizsardzībā prom Zirnis un vietā Ndeki vai kāds jaunais. No pussargiem prom Soloņicins, Miceika (nevelk vairs) un Rafaļskis atpakaļ uz Rīgu, vietā Višņakovs, Toress vai kas tml. Uzbrukumā Beņuša vietā Rudņevs vai Gauračs.Prohorenkova vietā kāds Nikolajevs, Rindjuks ar stabilu vārtu garšu.

     [+] [-]

, 2008-10-20 21:48, pirms 17 gadiem
Robis87 rakstīja: kaadeel gan ne naturalizeet, Poliem reiz jau bija taads melnadainais uzbruceejs aizmirsu uzvaardu, vins atceros patstaaviigi sita golus, tad Vacie6iem ir 1 2 naturalizeeti speeleetaaji, pat Luxemburgaa viens ir!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 21:49, pirms 17 gadiem
almantito rakstīja: Gauračs pat U-21 neko sakarīgu nevar parādīt! ja rādītu un tiktu pieteikts Ascoli, tad varbūt Starkovs sāktu domāt ar pareizo galu.
jaunajiem ir jauniešu izlases...
tas jau nenozīmē to ka lielajā izlasē viņš būtu tikpat sūdīgs, tur pavisam vciti partneri buutu, kas macētu cerams bumbu iedot, paskaties uz cauņu, necentrē uz otru malu nepārtraukti, bet gan paskatās kur brīvs cilvēks un spēlē pa zemi kājāš, līdz ar to ir kaut kāds moments vismaz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 22:08, pirms 17 gadiem
almantito rakstīja: un kurš tad ir REGULĀRI rezultatīvs?! Rimkus aizgājis, Pahars arī...
Latvijā nav tādu spēlētāju, lai tu pēkšņi varētu izvēlēties starp regulāri vai neregulāri rezultatīviem.
kad bija Rimkus, tad taapat naaca beigaas uz mainju ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-20 22:58, pirms 17 gadiem
To vins vareja Starkovam pateikt.

  -2 [+] [-]

, 2008-10-20 23:25, pirms 17 gadiem
Kapēc vecais starkovs neaizdomajs njemt uzbrukumaa jausno ka to rindjuku no dinaburgas vai el kadu jauno lai velak butu normala izlase

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 23:26, pirms 17 gadiem
Abramčiku uz izlasi.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-20 23:30, pirms 17 gadiem
Abramčiku uz izlasi

pilniba piekritu

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 23:34, pirms 17 gadiem
Gauraču vai butriku neņem tāpēc, ka viņi nau spēlējuši Skonto!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 23:43, pirms 17 gadiem
vilja jr rakstīja: Kapēc vecais starkovs neaizdomajs njemt uzbrukumaa jausno ka to rindjuku no dinaburgas vai el kadu jauno lai velak butu normala izlase
Rindjuks ir no B-krievijas,pie tam ne tuvu vairs jauns...
iisteniibaa nav jaw mums to jauno,tikai Strakovam buutu vairaak jaaskataas uz tiem,kas ir,nevis par vecajiem nopelniem jaadod vieta sastaava Karlsonam,piemeeram,vareetu iemeeginaat Butriku...
ja runaa par Gaurachu,shaubas,shaubas mani maac,bet ya shaubas,tad vismaz uz paarbaudes speeli vajadzeetu pasaukt... tiesa vai dublieru komandaa Italiija var nosaukt par baigo liimeni,bet vismaz vinjs guust vaartus...
tiesa,paarmest ajunu neiespeeleshanu Starkovam ar buutu nevietaa,paskat Pereplotkins,Cauna,Visnakovs,Vanins(cik nu jauns), Savcenkovs...ya buutu labi,meistariigi uzbruceeji,domaajams,ka Strakovs dotu iespeeju...

     [+] [-]

, 2008-10-20 23:45, pirms 17 gadiem
jaanjuks14 rakstīja: Gauraču vai butriku neņem tāpēc, ka viņi nau spēlējuši Skonto!!
1.Cik speeles Skonto sastaavaa ir Karlsonam?

2.Gauracjs vienu paarbaudes speeli pret vienu no anglju klubiem ir speeleejis Skonto.
Vai es buutu to nosapnojis?
3. Butriks seezj pagaidaam izlasee uz solinja, bet kaadas 2-3 speeles izlasee vinjam ir. Un nav vinjs taada superzvaigzne, lai uzreiz laistu vinu. Ja pret Izarelu nebuutu laists Grebis, buutu gan jau Butriks. Domaaju starkovs pareizo izveeli izdariija - vecis ar centiibu (un Caunjas aktiivu speeli) saasinaaja speeli.

  -3 [+] [-]

, 2008-10-21 00:09, pirms 17 gadiem
Rakstam veestuli federaacijai,zbal jau ar cirka klauniem speeleet!!

Atvichaju,ka jaunajos ir labaaki speeleetaaji nekaa shitie vecie aaksti!!!

pat 94 gadi maak bumbu apstraadaat,bet leila aizlase nemaak (karlsons)!!
Tas ir kkaads cirks!

     [+] [-]

, 2008-10-21 00:12, pirms 17 gadiem
Par ko sis (no lff.lv)

Sodīt FC „Dinaburg” treneri T. Pertiju ar 200 LVL
(Disciplinārā reglamenta pielikuma p. p.7.1.18)
un 1 spēli neatrašanos komandas tehniskajā zonā

  +5 [+] [-]

, 2008-10-21 03:04, pirms 17 gadiem
Es saprotu Abramčiku kurš ir sašutis, taču nesaprotus, piedodiet, pastulbos komentētājus. Labāku par Grebi un Karlsonu mums tāpat nav. Kurš tad ir tas kurš regulāri gūst vārtus? Gauračs B Sērijas rezervē ? Nesmīdiniet, lai viņš sāk sist Ascoli pamatsastāvā tad parunāsim. Viņš nav pat pelnījis būt izsaukts uz izlasi. Turklāt pat ja tiešām būtu kaut kāds Uberkrutais uzbrucējs kurš regulāri sistu vārtus kādā no top 10 spēcīgākajiem čempjiem vienalga trenerim būtu tiesības viņu neņemt ja viņš uzskatītu, ka spēlētājs neiederas taktiskajās shēmās. Tā ir Starkova kompetence ko likt sastāvā un neba kaut kādiem futbola faneļiem ir kompetenvce spriest par izlases taktiku un spēlētāju izvēli. Labāka par Starkovu mums nav un tuvākajos gados nebūs tā kā samierinieties ar to izlasi, kas mums ir. Es piemēram negribētu, ka tagad naturalizētu kaut kādu Altidoru, vai Krkiču, vai vispār kādu labu uzbrucēju. Pacietieties, taču nāks gadi būs labāki uzbrucēji - tas pats Blanks vēl daudz var sasniegt, arī Butriks progresē, bet vēl ir Artis Lazdiņš un arī tas pats Gauračš pēc gadiem varbūt tiešām kļūs par izlases uzbrukuma līderi, bet vēl ir Solovjovs, Lukjanovs, Rudņevs u.c.. Pagaidām Grebis, Karlsons, Butriks, Perepļotkins, Verpakovskis ir Latvijas pieci labākie uzbrucēji, neskaitot Paharu un Rimku. Tā kā nav jau tik traki.

     [+] [-]

, 2008-10-21 03:06, pirms 17 gadiem
Ndeki rakstīja: Abramčiku uz izlasi.
ceru, ka tas tika teikts ar ironiju, savādāk tas jau tiešām sāk palikt paranoiski deb.īli - kā kāds kaut ko stingrāku pasaka - uz izlasi, vāks vienkārši. Neba kaut kādam vācietim un gruzīnam spriest par to, kas ir, vai nav jāņem Latvijas izlasē.

     [+] [-]

, 2008-10-21 03:11, pirms 17 gadiem
Robis87 rakstīja: kaadeel gan ne naturalizeet, Poliem reiz jau bija taads melnadainais uzbruceejs aizmirsu uzvaardu, vins atceros patstaaviigi sita golus, tad Vacie6iem ir 1 2 naturalizeeti speeleetaaji, pat Luxemburgaa viens ir!!!
aha, tas bija Olisadebe. Tikai viņš kā naturalizētais bija pilnīga izgāšanās jo ntās reizes izvairījās no spēlēšanas izlasē. Un 25 spēlēs guva 11 vārtus. Un viņu jau sen neņem izlasē tāpēc, ka daudzi ir labāki par viņu. Un viņam tagad ir tikai kaut kādi 29 gadi.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-21 07:59, pirms 17 gadiem
nu jāatlaiž atkal kādi pieci seši futbolisti un lieta darīta, nav ko žēloties!

  -3 [+] [-]

, 2008-10-21 08:24, pirms 17 gadiem
Piekrītu, piekrītu un vēlreiz piekrītu, Starkovs ņem tikai vienus un tos pašus, kuri vai nu sēž bez komantas kā Kaļinko un Stepanovs, ko tad viņus vispār ņemt?????!!!! vai nu skonto, lm un ventspils spēlētājus, laikam pie mums nav vairāk komandu (vēl ie 7). Es domāju, ka pa vienam cilvēkam visās komandās ir NORMāLI SPēLēTāJI. Viņš ņem tikai 3 pirmās vietas un domā, ka izlase labi spēlēs, varbūt ventspils utt. spēlē labāk ar saviem komandas spēlētajiem nevis salasa 3 komandas un vis ir forši, un biežāk laikam ir jātaisa treniņus Latvijas izlasei, lai komanda justos labi un būtu pieraduši pie komandas (чтобы была бы сыгроность)

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 08:34, pirms 17 gadiem
Betisti?

  +1 [+] [-]

, 2008-10-21 08:56, pirms 17 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Es saprotu Abramčiku kurš ir sašutis, taču nesaprotus, piedodiet, pastulbos komentētājus. Labāku par Grebi un Karlsonu mums tāpat nav. Kurš tad ir tas kurš regulāri gūst vārtus? Gauračs B Sērijas rezervē ? Nesmīdiniet, lai viņš sāk sist Ascoli pamatsastāvā tad parunāsim. Viņš nav pat pelnījis būt izsaukts uz izlasi. Turklāt pat ja tiešām būtu kaut kāds Uberkrutais uzbrucējs kurš regulāri sistu vārtus kādā no top 10 spēcīgākajiem čempjiem vienalga trenerim būtu tiesības viņu neņemt ja viņš uzskatītu, ka spēlētājs neiederas taktiskajās shēmās. Tā ir Starkova kompetence ko likt sastāvā un neba kaut kādiem futbola faneļiem ir kompetenvce spriest par izlases taktiku un spēlētāju izvēli. Labāka par Starkovu mums nav un tuvākajos gados nebūs tā kā samierinieties ar to izlasi, kas mums ir. Es piemēram negribētu, ka tagad naturalizētu kaut kādu Altidoru, vai Krkiču, vai vispār kādu labu uzbrucēju. Pacietieties, taču nāks gadi būs labāki uzbrucēji - tas pats Blanks vēl daudz var sasniegt, arī Butriks progresē, bet vēl ir Artis Lazdiņš un arī tas pats Gauračš pēc gadiem varbūt tiešām kļūs par izlases uzbrukuma līderi, bet vēl ir Solovjovs, Lukjanovs, Rudņevs u.c.. Pagaidām Grebis, Karlsons, Butriks, Perepļotkins, Verpakovskis ir Latvijas pieci labākie uzbrucēji, neskaitot Paharu un Rimku. Tā kā nav jau tik traki.
Perfekts komentārs. Skolnieki saskatās APL, un tad sāk salīdzināt, cik mums ir sūdīgi viss, cik ir slikti utt. Nav mums Paharu un Rimkusu, čaļi vairs nespēlē, tādēļ arī ir tāds robs uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2008-10-21 09:01, pirms 17 gadiem
Labi,regulāri vārtus gūstoši uzbrucēji vienmēr ir bijuši deficīts,un kur nu vēl mūsu mazajā valstī.Domāju nākotnē būs vēl problemātiskāk,jo skatoties bērnu un jauniešu treniņus un spēles,pat tiem vairs neļauj improvizēt.Viss pēc shēmām.Uzbrucējs izejot pret vienu aizsargu,nedomā kā to apspēlēt un uzsist pa vārtiem,bet gan groza galvu un meklē kam atspēlēt.Kas tie pa uzbrucējiem ,kuri nav tendēti uz vārtiem?Nu tas tā ,manas subjektīvās pārdomas par šo problēmu.

  -2 [+] [-]

, 2008-10-21 09:14, pirms 17 gadiem
pārāk jau tas Abramčiks pārspīlē...kam negadās netrāpīt vārtos no 5 metriem. ok Karlsons nav formā, tad kāpēc viņa vietā Abramčiks neielika kaut vai to pašu Kamešu.LM ir 6 normāli uzbrucēji, ja Grebis un Karlsons nevelk, jāliek citi sastāvā, vai arī viņš liek sastāvu skatoties uz to, kurš spēlē izlasē??

Runājot par izlasi... skaidrs, ka Latvijas izlasē uzbrucēji nevar būt stabili rezultatīvi. Mūsu taktika ir pretuzbrukumi, arī uzbrucēji daudz strādā aizsardzībā. Ja izlase izveido 1-2 vārtu gūšanas momentus spēlē, tad kādu rezultativitāti mēs varam vēlēties no uzbrucējiem??

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 09:39, pirms 17 gadiem
Pārsteidzoši, bet rādās, ka Pertija šobrīd ir izteikumos korektākais Virslīgas klubu treneris, kurš spējīgs pateikt arī kaut ko sakarīgu.

     [+] [-]

, 2008-10-21 09:51, pirms 17 gadiem
januks117 rakstīja: Butriks ir dziezgan stabils FKV speletajs, bet izkataas ka tas lidz starkovam neaiziet
kaut arii LM uzbruceeji ir labaaki, bet stabili vinji nu gan nav
es gribu teikt taa... jamaina galvenais izlases treneris, kursh pamainiitu sastaavu, pameginaatu ar jauniem, neiespeletiem speleetaajiem kaa butriks ... varbut rezultaats ar buus labaks
ATKAL jāmaina treneris?!

     [+] [-]

, 2008-10-21 09:55, pirms 17 gadiem
Jānis_Bērziņš
aha, tas bija Olisadebe. Tikai viņš kā naturalizētais bija pilnīga izgāšanās jo ntās reizes izvairījās no spēlēšanas izlasē. Un 25 spēlēs guva 11 vārtus. Un viņu jau sen neņem izlasē tāpēc, ka daudzi ir labāki par viņu. Un viņam tagad ir tikai kaut kādi 29 gadi.

Labāki diez vai, tam es tev nepiekrītu, jo taads aatrums kaads piemita Olisabee tagad Poļiem neviens nestaav klaat, nerunājot par tehniku!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 10:20, pirms 17 gadiem
rockys rakstīja: tas jau nenozīmē to ka lielajā izlasē viņš būtu tikpat sūdīgs, tur pavisam vciti partneri buutu, kas macētu cerams bumbu iedot, paskaties uz cauņu, necentrē uz otru malu nepārtraukti, bet gan paskatās kur brīvs cilvēks un spēlē pa zemi kājāš, līdz ar to ir kaut kāds moments vismaz
Nu Cauņa uz doto brīdi ir stabili labākais Latvijas futbolists... Ilgāk par gadu Latvijā viņš nespēlēs, tas jau ir skaidrs...