Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Abramčiks: "Vai ir jēga ņemt izlasē tādus uzbrucējus?"

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

Abramčiks: "Vai ir jēga ņemt izlasē tādus uzbrucējus?"
Ridigers Abramčiks
Foto: www.liepajniekiem.lv

Sašutis par komandas uzbrucēju sniegumu LMT Virslīgas spēlē pret "Dinaburg" (0:0) bijis "Liepājas metalurga" galvenais treneris Ridigers Abramčiks.

Atgādināsim, ka vakar 25. kārtas spēlē Daugavpilī starp "Dinaburg" un "Liepājas metalurgu" tika fiksēts bezvārtu neizšķirts. Viesu galvenais treneris Ridigers Abramčiks bija sašutis par komandas uzbrucēju sniegumu:

"Jau trīs spēles spēlējam bez uzbrukuma. Nesaprotu ar ko laukumā nodarbojās izlases spēlētāji? Tas ko viņi parādīja laukumā ir par maz. Ja futbolists nevar iesist vārtos no piecu metru attāluma, vai viņam būtu jāspēlē izlasē? Domāju, ka pat es savos gados varētu iesist šādās situācijās. Šodien laukumā bija cīņa, bet ar futbolu nebija nekādas saistības."

Kolēģa sašutumam piekritis arī "Dinaburg" galvenais treneris Tamazs Pertija: "Pilnībā saprotu kolēģi, jo nav viegli, kad komanda ilgi gatavojas, bet nespēj iesist no trīs četriem metriem. Redzams, ka pretinieku treneris ir labs speciālists, bet, diemžēl, visu izšķir laukumā esošie spēlētāji. Mēs varam dot padomus, bet visu izšķir spēlētāji. Šajā spēlē spēlējām kā otrais numurs, kaut arī spēle bija mūsu laukumā. Ar rezultātu esmu apmierināts. Komanda parādīja raksturu, jo spēlēt pret tādiem spēlētājiem kā Beņušis, Grebis un Karlsons, kuri ir ļoti pieredzējuši un masīvi, nav viegli."

Izmantotie resursi:
dinaburg.com

1 2 62 komentāri

 +42 [+] [-]

, 2008-10-20 20:52, pirms 16 gadiem
Saprotu abramciku

 +34 [+] [-]

, 2008-10-20 20:52, pirms 16 gadiem
Starkovs nez a kādreiz pie šādas domas varētu nonākt??? Un paņemt izlasē kādu, kas REGULĀRI ir rezultatīvs...

 +14 [+] [-]

, 2008-10-20 20:53, pirms 16 gadiem
jā, nu tādi mums ir tie izlases uzbrucēji,a kur ņemt labākus,naturalizēt vai?

  +8 [+] [-]

, 2008-10-20 20:53, pirms 16 gadiem
Nu Metalurgam diemžēl šī problēma jau diezgan ilgi...

 +10 [+] [-]

, 2008-10-20 20:54, pirms 16 gadiem
nu beidzot kads pareizi pateica! un nebaidas tas nekas ka mums nau citu uzbruceju tad kapec nelaist jaunos rudnevu un gauracu kuri cismaz prot vartus gut!

  +9 [+] [-]

, 2008-10-20 20:55, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: Starkovs nez a kādreiz pie šādas domas varētu nonākt??? Un paņemt izlasē kādu, kas REGULĀRI ir rezultatīvs...
un kurš tad ir REGULĀRI rezultatīvs?! Rimkus aizgājis, Pahars arī...
Latvijā nav tādu spēlētāju, lai tu pēkšņi varētu izvēlēties starp regulāri vai neregulāri rezultatīviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: almantito

 +12 [+] [-]

, 2008-10-20 20:58, pirms 16 gadiem
almantito rakstīja: un kurš tad ir REGULĀRI rezultatīvs?! Rimkus aizgājis, Pahars arī...
Latvijā nav tādu spēlētāju, lai tu pēkšņi varētu izvēlēties starp regulāri vai neregulāri rezultatīviem.
Gauraču kapēc pat neizsauc uz izlasi??? Galu galā... izmantojot vienus un tos pašus... kuri iesist nevar jau kuro gadu... īsti jēga nav... bet jaunajiem pat iespēja netiek dota...

 +10 [+] [-]

, 2008-10-20 20:58, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: Van Nistelrojs atrisinātu visas problēmas - garantēju.
Domāju,ka viņam arī neietu viegli,jo ir atšķirība starp partneriem Real Madrid un LM.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-10-20 21:00, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: Gauraču kapēc pat neizsauc uz izlasi??? Galu galā... izmantojot vienus un tos pašus... kuri iesist nevar jau kuro gadu... īsti jēga nav... bet jaunajiem pat iespēja netiek dota...
Gauračs pat U-21 neko sakarīgu nevar parādīt! ja rādītu un tiktu pieteikts Ascoli, tad varbūt Starkovs sāktu domāt ar pareizo galu.
jaunajiem ir jauniešu izlases...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: almantito

     [+] [-]

, 2008-10-20 21:02, pirms 16 gadiem
RealMadrid2009 rakstīja: lai vinji panjem gaurachu naw rezultatiivs ? karlsons jau sen ir tizls tikai ar galvu var iesist , piedodiet bet taa ir spele pret izreelu, griekiju , moldovu , sveici, karlsons kauko paradija vinjs knapi pret moldovu golu iesita pa bumbu nevar kartigi trapit plak plak iegaja vaartos pret griekiem vislaik kriit nost nevar apstraadat bumbu , pret izreeelu naka bumba no gaisa vinjs nevar apstadinat pa roku traap taa vislaik nu ir vinjs tizls piedodiet man :/
iesaki vēl kaut ko citu bez Gaurača.

     [+] [-]

, 2008-10-20 21:02, pirms 16 gadiem
almantito rakstīja: Gauračs pat U-21 neko sakarīgu nevar parādīt! ja rādītu un tiktu pieteikts Ascoli, tad varbūt Starkovs sāktu domāt ar pareizo galu.
jaunajiem ir jauniešu izlases...
Jaunajiem ir jippii.lv

  -2 [+] [-]

, 2008-10-20 21:04, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: Jaunajiem ir jippii.lv
arī tas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 21:09, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: Starkovs nez a kādreiz pie šādas domas varētu nonākt??? Un paņemt izlasē kādu, kas REGULĀRI ir rezultatīvs...
piemēram Gauračs, absolūti piekrītu Abramčikam....

  +3 [+] [-]

, 2008-10-20 21:11, pirms 16 gadiem
RealMadrid2009 rakstīja: almantito iesaku uzbrukumu bez verpakovska ?
nu nulles tirakas ir naw verpinjs naw momenti aciim redzams ;]
vnk latvija naw tik daudz izaugsmes kas ir ar to jaspele a spanija ai vinjs mums nepatik njemam citu ;] tur jau ta atskiriba ;]
tieši tā. mēs nevaram izvēlēties kaut kādus regulārus sitējus, kuru mums nemaz nav! labi, varbūt kāds LMT Virslīgā atradīsies. bet mums nav resursu... Un jāspēlē ar to pašu Verpakovski, kurš pat netiek Celta(atgādināšu, Spānijas 2. līga) sastāvā! Tas ir daļēji arī dēļ viņa pagātnes nopelniem...

  +9 [+] [-]

, 2008-10-20 21:11, pirms 16 gadiem
Starpsezonā Abramčiks izies sagatavošanās posmu un pats ies laukumā, lai realizētu soda laukuma momentus vārtu guvumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-10-20 21:15, pirms 16 gadiem
yaa,peedeejas izlases speelees Karlsons izskatiijas visai nozheelojami,bumba ilgaak par 2-3s pie vinja neuztureejas un taas gaisa ciinjas kuraas uzvareeja,reali vaartiem draudu nebija... diezgan beedigi iisteniibaa,agraak vismaz LMT cempii sita,tagad pat te klusee...

  +9 [+] [-]

, 2008-10-20 21:17, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: Gauraču kapēc pat neizsauc uz izlasi??? Galu galā... izmantojot vienus un tos pašus... kuri iesist nevar jau kuro gadu... īsti jēga nav... bet jaunajiem pat iespēja netiek dota...
vo vo, kaut vai uz trninnometni paņemtu..

  +5 [+] [-]

, 2008-10-20 21:20, pirms 16 gadiem
RealMadrid2009 rakstīja: lai vinji panjem gaurachu naw rezultatiivs ? karlsons jau sen ir tizls tikai ar galvu var iesist , piedodiet bet taa ir spele pret izreelu, griekiju , moldovu , sveici, karlsons kauko paradija vinjs knapi pret moldovu golu iesita pa bumbu nevar kartigi trapit plak plak iegaja vaartos pret griekiem vislaik kriit nost nevar apstraadat bumbu , pret izreeelu naka bumba no gaisa vinjs nevar apstadinat pa roku traap taa vislaik nu ir vinjs tizls piedodiet man :/
par Karlsonu piekriitu, nav pagaidam vinam tas spozakais laiks.. netika kapat Nīderlande, kadu laiku bez kluba atpalkaļ LM..

  +2 [+] [-]

, 2008-10-20 21:26, pirms 16 gadiem
kaadeel gan ne naturalizeet, Poliem reiz jau bija taads melnadainais uzbruceejs aizmirsu uzvaardu, vins atceros patstaaviigi sita golus, tad Vacie6iem ir 1 2 naturalizeeti speeleetaaji, pat Luxemburgaa viens ir!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-10-20 21:26, pirms 16 gadiem
Pilnīgi piekrītu Abramčikam. Tas jau bija pirms viņa novērots, nekādu Ameriku viņš neatklāja. Ļoti ceru, ka nākamsezon Andrejevs ne tuvu netiks laists LM selekcijas darbam. Karlsons, Grebis nav pirmo vijoļu spēlētāji. Pirmam pieklipo sportiskā forma, otrs nekad mūžā līdz Abramčika un Andrejeva atnākšanai nebija spēlējis visas 90.min. no vietas. Ja pareizi tiks piestrādāts pie kvalitatīva selekcijas darba, tad domāju, ka ar Abramčika izveidoto spēles modeli īpašām problēmām nevajadzētu nākamsezon rasties. Pirmkārt jāatjauno visa vidējā līnija un uzbrukuma līnija. Aizsardzībā nevelk tikai Zirnis. Starp vārtsargiem arī fig viņu zin kas notiek. Komandā it kā skaitās 4 vārtsargi, bet starpību meistarībā starp pirmo un pēdējo nevaru saskatīt.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-20 21:29, pirms 16 gadiem
RealMadrid2009 rakstīja: lai vinji panjem gaurachu naw rezultatiivs ? karlsons jau sen ir tizls tikai ar galvu var iesist , piedodiet bet taa ir spele pret izreelu, griekiju , moldovu , sveici, karlsons kauko paradija vinjs knapi pret moldovu golu iesita pa bumbu nevar kartigi trapit plak plak iegaja vaartos pret griekiem vislaik kriit nost nevar apstraadat bumbu , pret izreeelu naka bumba no gaisa vinjs nevar apstadinat pa roku traap taa vislaik nu ir vinjs tizls piedodiet man :/
taisnība tev ir, tik interpunkcija mazliet tev pieklibo...

     [+] [-]

, 2008-10-20 21:29, pirms 16 gadiem
ne nu var jau panjemt to Gauraču- izlasee neiekļūs, bet vismaz lai atrāda potencialo varējumu!

Citu gan nav, ko ņemt. Līmenis gaužām zems, ko lai saka

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 21:32, pirms 16 gadiem
to almantito

Tālu nebija jāmeklē. Savulaik Metalurā Katasonovs un pagājušo sezonu FK Rīgas sastāvā Nikolajevs. Neko vairāk nevajag. Nevajag nekādas megazvaigznes, bet uzbrucēju ar stabilitāti uzbrukumā. Diemžēl ne Karlsons, ne Grebis un arī Benušis, neviens nevar lepoties šajā komponentā. Ja Abramčiuks nomainīs komandu par 60-70%, es viņu pilnībā sapratīšu. Es tāpat darītu

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 21:33, pirms 16 gadiem
Aquari*us, 21:20, pirms 5 minūtēm, citēt

RealMadrid2009 rakstīja: lai vinji panjem gaurachu naw rezultatiivs ? karlsons jau sen ir tizls tikai ar galvu var iesist , piedodiet bet taa ir spele pret izreelu, griekiju , moldovu , sveici, karlsons kauko paradija vinjs knapi pret moldovu golu iesita pa bumbu nevar kartigi trapit plak plak iegaja vaartos pret griekiem vislaik kriit nost nevar apstraadat bumbu , pret izreeelu naka bumba no gaisa vinjs nevar apstadinat pa roku traap taa vislaik nu ir vinjs tizls piedodiet man :/

Nevēlos nevienu aizstaaveet, bet Karlsons nav ne Ronaldinjo ne Zidans ne velkaada augstas klases speeleetaaja, vins ir vidusmeera speeleetaajs diemzeel mums LATVIJĀ nav labāku, un ja kaads vienmeer kriit pie jebkaadas saskares ar pretspeeleetaaju tad tad ir Verpakovskis neaceros kad vins kaadreiz nostaaveeja kaajaas peec ciinas ar pretspeeleetaaju!!! Gauračs, kam vins ja netika U-20 izlases saakumsastaavaa, diezvai Itaalijas B liigas priekspeedeejaas komandas dublieru komanda ir labaaka par LM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-20 21:41, pirms 16 gadiem
Un vēl. Kāds var čīkstēt, ka Abramčiks bieži braukā uz Vāciju, vāji treniņi utt. Man vienalga, ko viņš vada un kā viņš to dara. Uz doto brīdi es secinu pēc tā, kas notiek laukumā. Spēle ir, un neslikta. Pēdējā laikā pati baudāmākā virslīgā. Momentu ir kaudze, bet realizācija nekāda. Tas ko Karlsons panāca pēdējās sekundēs Daugavpilī pret Daugavu, bija norakstāms uz to, ka Daugavas aizsargs, kuram bija jābūt tajā vietā, kur Karlsons saņēma bumbu, bija traumēts un nonests laukuma malā, kā reziltātā radās robs aizsardzībā. Problēma ir tīri spēlētāju galvās vai psiholoģijā, nekur citur. Un ja mūsu spēlētāji ar to netiek galā, tad jāmeklē viņiem maiņa. Neaizvietojamu cilvēku nav. Vienalaga, latvietis, leitis vai ķīnietis.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 21:47, pirms 16 gadiem
kasparello99 rakstīja: to almantito

Tālu nebija jāmeklē. Savulaik Metalurā Katasonovs un pagājušo sezonu FK Rīgas sastāvā Nikolajevs. Neko vairāk nevajag. Nevajag nekādas megazvaigznes, bet uzbrucēju ar stabilitāti uzbrukumā. Diemžēl ne Karlsons, ne Grebis un arī Benušis, neviens nevar lepoties šajā komponentā. Ja Abramčiuks nomainīs komandu par 60-70%, es viņu pilnībā sapratīšu. Es tāpat darītu
Mans subjektīvais viedoklis ir sekojošs: Jāņem ir labs 1.nr vārtos, rezervē paliek Šteinbors vai Vlasovs (Spole beidz karjeru). Aizsardzībā prom Zirnis un vietā Ndeki vai kāds jaunais. No pussargiem prom Soloņicins, Miceika (nevelk vairs) un Rafaļskis atpakaļ uz Rīgu, vietā Višņakovs, Toress vai kas tml. Uzbrukumā Beņuša vietā Rudņevs vai Gauračs.Prohorenkova vietā kāds Nikolajevs, Rindjuks ar stabilu vārtu garšu.
1 2 62 komentāri