Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Noah" grimšana turpinās – komanda nedosies uz nākamo spēli

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Noah" grimšana turpinās – komanda nedosies uz nākamo spēli
Aleksandrs Jakubovskis. Foto: Anatolijs Hazovs

"Optibet" Latvijas futbola Virslīgā svētdien bija paredzēta spēle starp "Valmieru" un pēdējā vietā esošo "Noah Jūrmala". Viesi informējuši Latvijas Futbola federāciju, ka uz spēli neieradīsies.

Latvijas Futbola federācija paziņojusi, ka šodien "Noah Jūrmala" vadītājs Aleksandrs Jakubovskis oficiāli informējis Sacensību nodaļu par to, ka viņa komanda svētdien nedosies uz Valmieru. "Noah" ar 13 spēlēs gūtajiem trim punktiem ieņem pēdējo vietu.

Iepriekšējā mačā "Noah" ar 0:7 cieta sagrāvi pret priekšpēdējā vietā esošo "Mettu". Mačs tika aizvadīts bez rezervistiem un tika pabeigts mazākumā, jo jau pirmajā puslaikā sarkano kartīti saņēma Aleksejs Grjaznovs. Viņam piespriesta trīs spēļu diskvalifikācija. Tikmēr savākto brīdinājumu dēļ viens mačs jāizlaiž Vladimiram Kuzminam. Līdz ar to "Noah" rīcībā nemaz nav 11 spēlētāji, lai varētu pilnvērtīgi sākt maču.

     [+] [-]

, 2021-07-18 13:16, pirms 3 gadiem
Ambrē rakstīja: Tu izklausies pēc tipiska birokrāta - nestāsti man te pasakas, ka UEFA un FIFA aizliedz LFF noteikt, ka komanda nedrīkst vienkārši ielēkt valsts futbola augstākajā līgā kā to izdarīja Noah - Ir dažādi veidi un procesi, kā izvairīties no fiktīvām futbola komandām. Noah pat laikam akadēmijas nav reālas, ja nespēj pat paņemt 18 gadus vecus puišus, kas spētu aizlāpīt komandā spēlētāju caurumus, lai vismaz tehniskais zaudējums dēļ spēlētāju trūkuma nebūtu.
Skonto? Nevienā normālā līgā ar tādu Skonto tik ilgi neauklētos - ir paŗdi un nenokārtotas saistības - lūdzu 1.līga jau gaida - izmest no Virslīgas uz 1.līgu un miers, bet mums nē - jo nedod Dievs svētais Skonto nespēlēs Virslīgā! Anglijā Portsmouth izlidoja uz Championship līgu + vēl līdzi iedeva kurvīti ar atņemtiem punktiem kā rezultātā izkrita uz vēl zemāku līgu.
Tici man - ja tādiem Noah liktu spēlēt no 3.līgas, tad toto spēlmaņiem nebūtu vēlme ķēpāties, jo tas prasa gadus, lai nokļūtu Virslīgā no zemākās piramīdas punkta, bet tāds Adlans no FK Ventspils ir piemērs tam, kas notiek, ja netiek pienācīgi pārbaudīta naudas izcelsme + cilvēka pagātne ar citiem toto skandāliem un klubiem.
Nu cik ilgi mēs varam pieļaut vienas un tās pašas kļūdas???
Pārpirkt kādu 1. līgas klubu var viegli. Tādam, nezinu, FK Saldus no 1. ligas ja noliktu uz galda 10k, viņi atdotu savu vietu 1. līgā un paši sāktu atkal no 3. līgas. Neko nedos šis te variants, ka jāsāk no paša dibena.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-18 13:18, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: P.S. Attiecībā uz tādiem kā Šiškanovs, tad LFF nav tiesības liegt viņiem iegādāties LVF klubus, ja vien tiem nav FIFA vai UEFA aizliegums nodarboties futbola lauciņā uz mūžu, vai kā tas ir Gavrilova gadījumā, kuram darbošanos LV futbolā uz mūžu aizliedza LV varas iestādes.
Šai gadījumā nekas nevar tikt aizliegts uz aizdomu pamata, jo vainīgs vai nevainīgs var noteikt tikai tiesa. Un, ja ņem tā globāli, uz aizdomu pamata varētu klapēt ciet gandrīz visus LFV klubus.

Un nekādi savādāk, jo savādāk esot LFF visu savu budžetu izmaksātu par zaudētiem tiesu procesiem. Kā tas tagad bija ar NOAH tiesas procesa izmaksu segšanu.
Kāpēc tad vācieši viņu Vācijā nelaida?

  +2 [+] [-]

, 2021-07-18 13:21, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāda sajūta, ka visgudrākie prāti ir savākušies SC komentāros, un visi pārējie ir muļķi, kuri neko nezin un nesaprot.
LFF līdz brīdim, kamēr bija tie armēņu investori darīja pareizi, jo nebija nekāda juridiska pamata nelicenzēt NOAH spēlēšanai LFV. Šis klubs nebija ne pirmais ne pēdējais, kuram bija dažādi parādi. Tiem dots zināms laiks, lai šos parādus sektu. Tādās situācijās ir bijis ne viens vien virslīgas klubs, kad parādu dēļ ir dažādas sankcijas. Tas pats varenais SKONTO dzīvojās pa visādām sankcijām vairākas sezonas pēc kārtas.
Kad armēņi nolēca no NOAH projekta, tad LFF riskēja un nepiešķīra tiem licenci spēlēšanai LFV, bet kā parādīja CAS spriedums, tad risks neattaisnojas.
Juridiskais pamats nelicencēt bija tas, ka pēc būtības Daugavpils bija pazudusi no kartes un pārtapusi par Noah.Cita juridiskā organizācija. Un ja tā ir cita organizācija - tai nav pamata ieņemt vietu VL. Tu par piemēru piemini Skonto - nu malacis, tu izmanto 2 piemērus, kas tikai pierāda, ka tev patīk krievu stila jurispudence. Parādi - pie kājas. (nez kāpēc gan KHL tu tādus aptirs, kas algas nemaksā utt) Nomainam birku un bliežam tālāk - viss ok. Nē. Civilizētā pasaulē tas tā nestrādā. Kāpēc tiem pašiem Rangers vai Celtic bija jāsāk viss no apakšas pēc bankrota un īpašnieku maiņas?

  -2 [+] [-]

, 2021-07-18 13:23, pirms 3 gadiem
Ambrē rakstīja: Tu izklausies pēc tipiska birokrāta - nestāsti man te pasakas, ka UEFA un FIFA aizliedz LFF noteikt, ka komanda nedrīkst vienkārši ielēkt valsts futbola augstākajā līgā kā to izdarīja Noah - Ir dažādi veidi un procesi, kā izvairīties no fiktīvām futbola komandām. Noah pat laikam akadēmijas nav reālas, ja nespēj pat paņemt 18 gadus vecus puišus, kas spētu aizlāpīt komandā spēlētāju caurumus, lai vismaz tehniskais zaudējums dēļ spēlētāju trūkuma nebūtu.
Skonto? Nevienā normālā līgā ar tādu Skonto tik ilgi neauklētos - ir paŗdi un nenokārtotas saistības - lūdzu 1.līga jau gaida - izmest no Virslīgas uz 1.līgu un miers, bet mums nē - jo nedod Dievs svētais Skonto nespēlēs Virslīgā! Anglijā Portsmouth izlidoja uz Championship līgu + vēl līdzi iedeva kurvīti ar atņemtiem punktiem kā rezultātā izkrita uz vēl zemāku līgu.
Tici man - ja tādiem Noah liktu spēlēt no 3.līgas, tad toto spēlmaņiem nebūtu vēlme ķēpāties, jo tas prasa gadus, lai nokļūtu Virslīgā no zemākās piramīdas punkta, bet tāds Adlans no FK Ventspils ir piemērs tam, kas notiek, ja netiek pienācīgi pārbaudīta naudas izcelsme + cilvēka pagātne ar citiem toto skandāliem un klubiem.
Nu cik ilgi mēs varam pieļaut vienas un tās pašas kļūdas???
Es tiešām nezinu kādu tev vel piemēru vajag, kā tas ir CAS nolēmuma NOAH gadījumā?!
Es saprotu, ka pēc Padumjās savienības Latvijā lielai sabiedrības daļai ir totāls tiesiskais nihilisms, kuri domā ka viss dzīvē notiek pēc poņaķijām, un nevis kā to nosaka normatīvie akti. Tomēr būtu pēdējais laiks saprast, ka ne viss notiek pēc tā kas tiek izzīsts no pirksta.
Tev laikam ir liels pārsteigums, ka arī zemākās līgās toto tiek spēlēts uz velna paraušanu. Es pat tagad nevaru atcerēties cik tur klubi aizgāja pa burbuli dēļ toķika LV 1. un 2. līgā. Tā sērga ir visur.

  -4 [+] [-]

, 2021-07-18 13:24, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Maz ko saproti, bet mētā baigo asprāti
Ej turpini rakt grāvjus, un nelien diskusijās no kurām tev saprašana nekāda.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-18 13:28, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāpēc tad vācieši viņu Vācijā nelaida?
Tiešām nezinu ko vācieši tur izdarīja, un kāpēc Šiskānovs tiesiskā ceļā necīnījās par sevi. Iespējams, ka beigās pats saprata, ka Vācija nav gluži tā vieta, kur savas ģēlas bīdīt.
Šeit man nav variantu, jo īsti nezinu, kas un kā tur Vācijā bija.

     [+] [-]

, 2021-07-18 13:35, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Juridiskais pamats nelicencēt bija tas, ka pēc būtības Daugavpils bija pazudusi no kartes un pārtapusi par Noah.Cita juridiskā organizācija. Un ja tā ir cita organizācija - tai nav pamata ieņemt vietu VL. Tu par piemēru piemini Skonto - nu malacis, tu izmanto 2 piemērus, kas tikai pierāda, ka tev patīk krievu stila jurispudence. Parādi - pie kājas. (nez kāpēc gan KHL tu tādus aptirs, kas algas nemaksā utt) Nomainam birku un bliežam tālāk - viss ok. Nē. Civilizētā pasaulē tas tā nestrādā. Kāpēc tiem pašiem Rangers vai Celtic bija jāsāk viss no apakšas pēc bankrota un īpašnieku maiņas?
Cik var atkārtoties, ka CAS nolēmums visu salika pa plauktiņiem?!
Nevis parādi pie kājas, bet nekur civilizētā pasaulē pret parādniekiem uzreiz nevērš vissmagākās sankcijas, jo vienmēr ir jābūt variantiem atgūt parādus. Tiek doti dažāda ilguma termiņi, lai norēķinātos ar kreditoriem, un ja tas nelīdz, tad pakāpeniski seko nākošās jau smagākās sankcijas. Tas var vilkties vairāku gadu garumā. Un ar Skonto tieši tā bija līdz šī kluba pilnīgam bankrotam. Starp citu, Skonto arī pāris sezonas centās, neatceros kā to klubu pilnībā sauca, no 1. līgas atgriezties LFV. Līdz beigās pilnībā nozuda no LV futbola skatuves.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 13:36, pirms 3 gadiem
Mums ir 18 profesionãli, vai daži no tiem pusprofesionãli futbola klubi. Interesanti kãds IR katra kluba budźets, kuram IR savs laukums, kuram akadémija?
Elementãri jautãjumi, arî cik no śajos klubos spéléjośiem tieśãm ir amatieri, PA dienu strãdã, vakarã treniñś, brîvdienã spéle?!

     [+] [-]

, 2021-07-18 13:42, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Pilnībā piekrītu Ambrē rakstītam,tikai man pārdomas rada viena lieta.JFK Ventspils tagad sāk no 3.līgas.Pirmajā spēlē ar Mārupes 2 komandu 8-0.Tiesa ,ta bija tikai pirmā spēle,bet iepazīstoties ar šīs līgas komandu sastāviem,ir pamatotas aizdomas,ka tā turpināsies tālāk.Šajās komandās pārsvarā spēlē spēlētāji sava prieka pēc,pluss jaunie spēletāji,kuri nav tikuši augstāk.JFK Ventspils komandu veido dublieri,pluss daži pieredzējušāki spēlētāji.Pamatoti rodās jautājums.Vai šādā konkurencē var augt jauno dublieru spēlētāju meistarība?Manā skatījumā tie būs divi zaudēti gadi,līdz pirmajai līgai.Es saprotu,ka jāievēro sportiskais princips.Tādā gadījumā tas jāievēro arī virslīgā un pirmajā līgā.Tieši šeit tas tiek pārkāpts viss biežāk.
Pilnīgi piekrītu, jaunajiem spēlētājiem būs 2 zaudēti gadi, bet vai tad tas kādu interesē? Mērķis tikt virslīgā ir svarīgāks par to.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 13:53, pirms 3 gadiem
Valsts ćempionãta reglamentu katrs federãcija var pati izstrãdãt. Kãpéc mums bez LFF vél vajag LFV, nav naudu kur likt?
Reglamentã varéja noteikt, ka viens îpaśnieks var iegût ne vairãk kã 49%akciju.
Ventspils FK varéja glãbt LFF pieśķirot ilgtermiña aizdevumu. Vispãr nesaprotami kur LFF téré savus miljonus?
Kas ir izdarîts? Bezjédzîgã cîña AR Noah vien! Laukumi, akadémijas var bùt LFF paspãrné
Tiem kas saka, ka virsĺïgã pietiek ar nelielu komandu skaitu, kãpéc?
Pat Eiropas vadośãs lîgãs par medałãm,cełazïmém uz Eirokausiem cînãs 3-5 komandas, pãréjãs risina lokãlus mérķus par vietu tabulã, par izdzîvośanu, lai neizkristu no virslïgas.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-18 13:58, pirms 3 gadiem
Mûsu vadośiem superprofiem nemaz viegli ar autsaideriem bieži neiet, Riga pat mocîjãs ar Noah.
Pérn sãkumã ari Tukumam viegli negãja, bet tas vairs nebija tas Tukums kurś ar franću leģionãriem vinnéja 1.lîgu un kausa izcîñã sasita toreiz vél spécîgo Ventspili.

     [+] [-]

, 2021-07-18 14:20, pirms 3 gadiem
Tukums bija lielisks 1.līgas formātā, pagāšsezon normalizējās tikai 4.aplī, kad ieguva īrētos špīlerus no 2 ciriem Vrslīgas klubiem. Jurģis pie Žigas atstāja skarīgu iespaidu pavasara raidījumos, bet kautkā viņa padomi Tamazam nav palīdzējuši augstākā realitātes līmenī

  +2 [+] [-]

, 2021-07-18 14:39, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām nezinu ko vācieši tur izdarīja, un kāpēc Šiskānovs tiesiskā ceļā necīnījās par sevi. Iespējams, ka beigās pats saprata, ka Vācija nav gluži tā vieta, kur savas ģēlas bīdīt.
Šeit man nav variantu, jo īsti nezinu, kas un kā tur Vācijā bija.
Tātad tomēr Tu gribi pateikt, ka nevis UEFA vai FIFA mums regulē kam pārdot un pirkt klubu, bet tomēr Vācijas futbola federācija, vai vismaz tā futbola federācija, kas ir atbildīga par šādām darbībām? Bet pirmīt Tu rakstīji, ka LFF vispār ir teju UEFA un FIFA gūstekne, un to, ka nepielaist Norah tādam LFF nav pa spēkam, jo LFF nedrīksot veidot Virslīgas un pārējo Latvijas futbola līgu piramīdas kritērijus un noteikumus!
Atzīsties nu beidzot, un beidz gari rakstīt, ka Noah situācija mums ir vismaz reizi trijos gados kā likts, bet joprojām no kļūdām nav nekādas mācības.
Mums cik atceros bija tāda stulba situācija, ka lielā komanda var spēlēt Rīgā, bet akadēmija oficiāli atrasties Staicelē - bet mēs labi visi zinam, ka tā akadēmija ir tikai ķeksīša pēc, un akadēmija parādījās Virslīgas klubam tikai tajā gadā, kad tika pie spēlēšanas Virslīgā.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 14:58, pirms 3 gadiem
Vajag Optibet Ligu reklamet ka cirka ligu varbut bus savs lidzutejs Eiropa un pasaule

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 15:00, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Pilnībā piekrītu Ambrē rakstītam,tikai man pārdomas rada viena lieta.JFK Ventspils tagad sāk no 3.līgas.Pirmajā spēlē ar Mārupes 2 komandu 8-0.Tiesa ,ta bija tikai pirmā spēle,bet iepazīstoties ar šīs līgas komandu sastāviem,ir pamatotas aizdomas,ka tā turpināsies tālāk.Šajās komandās pārsvarā spēlē spēlētāji sava prieka pēc,pluss jaunie spēletāji,kuri nav tikuši augstāk.JFK Ventspils komandu veido dublieri,pluss daži pieredzējušāki spēlētāji.Pamatoti rodās jautājums.Vai šādā konkurencē var augt jauno dublieru spēlētāju meistarība?Manā skatījumā tie būs divi zaudēti gadi,līdz pirmajai līgai.Es saprotu,ka jāievēro sportiskais princips.Tādā gadījumā tas jāievēro arī virslīgā un pirmajā līgā.Tieši šeit tas tiek pārkāpts viss biežāk.
Jā - bažas es saprotu, bet JFK Ventspils vismaz veidojas uz kaut kādiem stabiliem pamatiem - komanda, kas nospēlēs 3x sezonas un iekļūs Virslīgā neradīs aizdomas mums te Ventspilī, kā rezultātā pašvaldība arī varētu piesaistīties kā finansiāls atbalsts bērnu un jauniešu akadēmijai (starp citu teju visas Latvijas pašvaldības stutē ar lielāko prieku bērnu un jauniešu akadēmijas, jo tas bieži atsaucas uz vēlēšanu rezultātiem) Latvijas futbola piramīdām no 3.līgas līdz 1.līgai ieskaitot nav arī problēmas ar tā saucamo infrastruktūru, ja Tu pats esi no Ventspils, tad gan jau esi redzējis arī Piltenes sporta stadionu un zini, ka viņš tiek uzturēts lieliskā kārtībā un futbola laukumama ar koši sarkanas krāsas krēsliem stadiona tribīnēs, un ļoti labi kops dabīgais zāliens, bet nav komandas, kas pārstāvētu Pilteni pat 3.līgā, bet tici man ka, ja atrastos aktīvi cilvēki un būtu bērni un jaunieši, tad pašvaldība palīdzētu stutēt vismaz bērnu un jauniešu akadēmiju Piltenē, jo tas ir novada domes prestiža jautājums savu vēlētāju acīs . Kāpēc es vispār par to rakstu? Tāpēc, ka ja tāda JFK Ventspils sabradā Mārupi, vai ja būtu FK Piltene ar 8:0 - tā nav traģēdija, jo 2-3 gadu laikā starp līgu piramīdām atsijātos komandas, kas iet uz augšu, un arī tās, kas krīt uz leju, un tā nav traģēdija, bet dabiskā atlase

  +2 [+] [-]

, 2021-07-18 15:27, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām nezinu ko vācieši tur izdarīja, un kāpēc Šiskānovs tiesiskā ceļā necīnījās par sevi. Iespējams, ka beigās pats saprata, ka Vācija nav gluži tā vieta, kur savas ģēlas bīdīt.
Šeit man nav variantu, jo īsti nezinu, kas un kā tur Vācijā bija.
SC vienā rakstā bija info par to,ka Vācijas klubu(nezinu,vai visu līgu) īpašniekam nevar piederēt vairāk ,ka 49% akciju.Tāda situācija afēristus diez vai apmierina,jo nevar brīvi savas rebes grozīt.Pavisam vienkārši.Pie mums to ieviest droši vien ,ka nav izdevīgi,jo tad pazudīs vēl nedaudzie sponsori,kuri stutē klubus.Es tā to domāju.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 15:44, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik var atkārtoties, ka CAS nolēmums visu salika pa plauktiņiem?!
Nevis parādi pie kājas, bet nekur civilizētā pasaulē pret parādniekiem uzreiz nevērš vissmagākās sankcijas, jo vienmēr ir jābūt variantiem atgūt parādus. Tiek doti dažāda ilguma termiņi, lai norēķinātos ar kreditoriem, un ja tas nelīdz, tad pakāpeniski seko nākošās jau smagākās sankcijas. Tas var vilkties vairāku gadu garumā. Un ar Skonto tieši tā bija līdz šī kluba pilnīgam bankrotam. Starp citu, Skonto arī pāris sezonas centās, neatceros kā to klubu pilnībā sauca, no 1. līgas atgriezties LFV. Līdz beigās pilnībā nozuda no LV futbola skatuves.
Un cik tev var atkārtot to, ka ja LFF izmantotu savus juridiskos instrumentus - to pašu instrumentu, ka Noah pēc būtības nav LD, tātad nav pati nopelnījusi vietu LFV un nav tur pielaižama - nebūtu nekādu armēņu investoru, nekādas pēdējā brīža licences atņemšanas un nebūtu nekāda CAS.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-18 15:48, pirms 3 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Valsts ćempionãta reglamentu katrs federãcija var pati izstrãdãt. Kãpéc mums bez LFF vél vajag LFV, nav naudu kur likt?
Reglamentã varéja noteikt, ka viens îpaśnieks var iegût ne vairãk kã 49%akciju.
Ventspils FK varéja glãbt LFF pieśķirot ilgtermiña aizdevumu. Vispãr nesaprotami kur LFF téré savus miljonus?
Kas ir izdarîts? Bezjédzîgã cîña AR Noah vien! Laukumi, akadémijas var bùt LFF paspãrné
Tiem kas saka, ka virsĺïgã pietiek ar nelielu komandu skaitu, kãpéc?
Pat Eiropas vadośãs lîgãs par medałãm,cełazïmém uz Eirokausiem cînãs 3-5 komandas, pãréjãs risina lokãlus mérķus par vietu tabulã, par izdzîvośanu, lai neizkristu no virslïgas.
Es būtu 100% tavā pusē par to komandu skaitu - nu paņemtu mēs Norvēģijas un Zviedrijas variantu 16x komandas, kas Virslīgas sezonu izspēlētu 2x apļos - tātad 30 spēles sezonā + kausa spēles.
Izdarīsim to matemātiski vienkārši - Virslīgas 7x klubi (bez Noah) - un sametīsim kopā top 9x 1.līgas klubus. - sanāktu 16x komandas turnīrā, bet tagad iedomājies to līmeņa atšķirību un rezultātu uz tablo, ja Riga FC būtu jāspēlē pret Saldus SS/Leevon - tā būs vienkārši vienas komandas teju izvarošana no futbola skatu punkta.
varbūt es kļūdos - Latvijas kauss to parādīs, kad Virslīgas klubi satiksies ar 1.līgas un varbūt 2.līgas klubiem kausa spēlēs.
Tava doma ir pareiza, ka klubu skaits augstākajā līgā ir pārāk mazs, kas mazina intrigu kopumā, bet šobrīd ir pārāk milzīgas atšķirības starp Virslīgas klubiem un pārējiem klubiem Latvijā - ir jāpaiet vairāk laikam, lai izlīdzinātu šo atšķirību.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-18 15:59, pirms 3 gadiem
>>>Ambrē Cik saprotu,pats esi tikai nesen uz Ventspili vai rajonu pārvācies,jo citādi tādu tekstiņu nebūtu rakstījis:" ja Tu pats esi no Ventspils"Nu labi,lai paliek.Skatos,ka esi pietiekoši informēts par šī briža JFK Ventspils situāciju,arī par Pilteni,pa kuru futbola laukumu es vēl septiņdesmitajos gados skraidīju.Bet ne par to ir stāsts.Ar pašvaldības palīdzību komanda var tikt tikai līdz pirmajai līgai,kā akadēmijas amatieru komanda.Tālāk ceļa nav,ja neuzradīsies sponsori.Tā tas,diemžēl,ir visā Latvijas futbolā.Jā,ir jau vēl BFC Daugavpils piemērs,bet nedomāju,ka viņi turās tikai uz pašvaldības piešķirtiem līdzekļiem.Tāda,manuprāt, tā situācija.Kas attiecās uz Noah,tad tur jau arī tā bilde visai skaidra.Nebūtu Daugavpils Lokomotīve atradusi armēņu sponsorus,klubs netiktu pielaists virslīgai,jau pieminēto pārkāpumu dēļ.Un nekādas tiesāšanas viņiem nelīdzētu,bet tā iztaisīja gājienu ar zirdziņu,kas apmierināja visus,diemžēl arī LFF.Vietas pārdošana virslīgā nav nekas jauns.Ar to es iepazinos tālajā 1997.gadā ,ka tieši FK Ventspils iekļuva virslīgā "Vecrīgas" vietā,kura 1996.gadā uzvarēja 1.līgā.Kā redzams,arī vecā LFF vadība nekautrējās neievērot sacensību nolikumus,bet toreiz viņi trāpīja desmitniekā,jo sponsori bija vietējie.Un dzima otrais pēc Skonto titulētākais klubs Latvijā.Bet tā jau ir vēsture.Piekritīšu tev,ka šoreiz LFF pieļāva milzīgu kļūdu,piekrītot armēņu sponsoru piesaistei.Šeit arī rezultāts.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-18 16:20, pirms 3 gadiem
Ambrē rakstīja: Tātad tomēr Tu gribi pateikt, ka nevis UEFA vai FIFA mums regulē kam pārdot un pirkt klubu, bet tomēr Vācijas futbola federācija, vai vismaz tā futbola federācija, kas ir atbildīga par šādām darbībām? Bet pirmīt Tu rakstīji, ka LFF vispār ir teju UEFA un FIFA gūstekne, un to, ka nepielaist Norah tādam LFF nav pa spēkam, jo LFF nedrīksot veidot Virslīgas un pārējo Latvijas futbola līgu piramīdas kritērijus un noteikumus!
Atzīsties nu beidzot, un beidz gari rakstīt, ka Noah situācija mums ir vismaz reizi trijos gados kā likts, bet joprojām no kļūdām nav nekādas mācības.
Mums cik atceros bija tāda stulba situācija, ka lielā komanda var spēlēt Rīgā, bet akadēmija oficiāli atrasties Staicelē - bet mēs labi visi zinam, ka tā akadēmija ir tikai ķeksīša pēc, un akadēmija parādījās Virslīgas klubam tikai tajā gadā, kad tika pie spēlēšanas Virslīgā.
Kās jau rakstīju, tad es īsti nezinu kā Vācijas vadība viņu atšuja, vai viņš pats atšujās, bet vienmēr paturu prātā Orvela ''Dzīvnieku ferma'' rakstīto u.t.i. "Visi dzīvnieki ir vienādi, bet daži ir vienlīdzīgāki par citiem".
Mazās futbola federācijas ne vienmēr var atļauties to ko var atļauties lielās. Diemžēl, bet tā tas ir, jo visu nosaka naudas daudzums ko šīs federācijas ienes FIFA un UEFA budžetos.

Nē, kāpēc mēs nevaram veidot savas līgas un piramīdas? Varam, bet tikai un vienīgi FIFA un UEFA normatīvo aktu ietvaros. Pie viena nevajag aizmirst no kā pamatā veidojas LFF budžets, un kas ir lielākie tā naudas devēji.
Mēs (lasi-LFF) varam darīt visu ko vēlamies, bet līdz brīdim, kad tas viss nonāk līdz CAS. Patiesībā paldies NOAH vadībai, ka nenobaidījās un devās uz šo CAS, jo katrs tāds nolēmums sakārto daudzas lietas LFF normatīvos aktos un vadības prātos. Un tas ir ļoti svētīgi.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-18 16:30, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: SC vienā rakstā bija info par to,ka Vācijas klubu(nezinu,vai visu līgu) īpašniekam nevar piederēt vairāk ,ka 49% akciju.Tāda situācija afēristus diez vai apmierina,jo nevar brīvi savas rebes grozīt.Pavisam vienkārši.Pie mums to ieviest droši vien ,ka nav izdevīgi,jo tad pazudīs vēl nedaudzie sponsori,kuri stutē klubus.Es tā to domāju.
Patiesībā, ja tā ir, tad vācieši ir baigie malači, jo ir sapratuši, ka pasaule turas uz vismaz trīs vaļiem, un nevis viena. Es domāju, ka LV ko līdzīgu varētu ieviest arī savās līgās, bet....... ir pamatotas bailes federāciju vadībām, ka tādējādi vispār nebūs klubi, kuri startēs, jo tagad jau ir problēmas vienu investoru piesaistīt, tad kur nu vel vairākus.
Cik LV daudz klubi (ne tikai futbolā) ir aizgājuši pa burbuli tikai tāpēc, ka tiem ir tikai viens naudas devējs. Šeit uzreiz gribās piesaukt LM, kur sākoties finanšu problēmām LM rūpnīcā (Zaharjinam) pa burbuli aizgāja visa savulaik varenā LM sporta sistēma. Aizgāja pa burbuli tikai tāpēc, ka nebija neviens cits, kurš šo sistēmu varētu saglabāt peldus stāvoklī, kamēr vienam no investoriem ir finanšu problēmas, vai arī tiek piesaistīts cits investors.
Tas pats notiek visās citās līgās, kad naudas devēji ir vairāki, jo atliek vien apskatīties, ka sportistu formas aplīmētas ar n-tām reklāmām.

     [+] [-]

, 2021-07-19 09:24, pirms 3 gadiem
Gudrāk jau būtu nocirst problēmu saknē un neļaut likt toto likmes sportā, ja tas pievelk šaubīgus darboņus. Nevis gari spriedelēt, kā apkarot problēmas sekas.