Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Liepāja" paliek bez Eirokausiem - spēlēs "Skonto" un "Spartaks"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Liepāja" paliek bez Eirokausiem - spēlēs "Skonto" un "Spartaks"
"Liepājas" stūrmaņi Māris Verpakovskis un Viktors Dobrecovs Eiropā šogad diemžēl neiestūrēs
Foto: Aigars Prūsis

Šodien Latvijas Futbola federācijas (LFF) telpās notika Licencēšanas komitejas sēde, kurā tika nolemts, ka Eirokausu licence netiek piešķirta "Liepājai", bet tās vietā Latviju pārstāvēs Jūrmalas "Spartaks". Pie licences tika arī Rīgas "Skonto" - klubs, kurš atrodas tiesiskās aizsardzības procesā.

Sportacentrs.com jau rakstīja, ka dažādu problēmu dēļ Eirokausu licences nepiešķiršana draudēja Rīgas "Skonto" un "Liepājai" - klubiem, kuri sportiskā ceļā to bija nodrošinājuši. Uz šo divu klubu Eiropas līgas ceļazīmēm pretendēja Jūrmalas "Spartaks" un "Daugavpils", tāpēc visi seši klubi (protams, arī "neproblemātiskās" "Ventspils" un "Jelgava") iesniedza dokumentus licences saņemšanai.

Šodien LFF Licencēšanas komitejas (piedalījās: komisijas priekšsēdētājs – Ā.Kakstāns, komisijas locekļi – L.Pramneka, I.Otomere, A.Kalacs, pieaicināti: LFF Klubu licencēšanas komisijas sekretārs A.Saļņikovs un LFF klubu licencēšanas menedžeris A.Gaidels) sēdē vienbalsīgi tika nolemts, ka licence nav piešķirama "Liepājai", bet otrais "šaubu māktais" klubs "Skonto" pie licences tika.

Neskatoties uz ierosināto tiesiskās aizsardzības procesu, "Skonto" esot iesniegusi visus nepieciešamos dokumentus, lai pierādītu, ka atbilst UEFA prasībām. Savukārt "Liepāja" neieguva pozitīvu atzinumu no UEFA saistībā ar to, ka klubam nav trīs gadu nepārtrauktība būt vismaz trīs gadus par LFF biedru. Tādējādi pie Eirokausu licences "Liepājas" vietā tika Jūrmalas "Spartaks", bet pirmā aiz svītras palika "Daugavpils". Jāpiebilst, ka "Liepāja" līdz 22.maijam vēl var iesniegt rakstisku apelāciju LFF Apelāciju komisijai.

Tātad Latviju šovasar Čempionu līgā pārstāvēs "Ventspils", bet Eiropas līgā "Skonto", "Jelgava" un "Spartaks".

Attiecībā uz to, no kuras sezonas "Liepāja" varēs piedalīties Eirokausos, minēts sekojošais:
FK Liepāja - saskaņā ar š.g. 29.aprīļa UEFA lēmumu, ka izņēmums attiecībā uz LFF klubu licencēšanas noteikumu 11.paragrāfa 2.punkta prasību, kas nosaka, ka klubam ir jābūt nacionālās federācijas (LFF) biedram nepārtraukti vismaz 3 gadus, lai tas varētu pretendēt uz dalību UEFA klubu sacensībās, stājas spēkā no 2016./2017.gada sezonas. Tas nozīmē, ka "Liepāja" varēs piedalīties Eirokausos no nākamā gada.

Izmantotie resursi:
Sākums - Latvijas Futbola federācija

 +10 [+] [-]

, 2015-05-15 19:57, pirms 10 gadiem
Vieglas naudas Liepajai nebus.Bus jaapacinas par pastavesanu

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 19:57, pirms 10 gadiem
O prieks ,ka Spartaks šogad debitēs Eirokausos ! Varēja Skonto vietā Eirokausos vel debitēt Daugavpils !

     [+] [-]

, 2015-05-15 19:58, pirms 10 gadiem
Nu žēl ko lai saka! Ja par Liepāju viss skaidrs, tad kā huilieši to dabūja gatavu?

     [+] [-]

, 2015-05-15 19:58, pirms 10 gadiem
Paga, klubs drīkst piedalīties eirokausos tikai tad, ja tas pastāv vismaz trīs gadus?

  +3 [+] [-]

, 2015-05-15 19:59, pirms 10 gadiem
Kāds apsolīja par Zepu balsot, ka Skonto tika kausos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +57 [+] [-]

, 2015-05-15 20:00, pirms 10 gadiem
Apsveicu Latvijas Futbola federāciju un Latvijas futbola savienību ar vēl vienu "Zālamana lēmumu" - "Skonto FC" pēc nelikumīgā lēmuma par atļauju spēlēt Virslīgas sezonā 2015.gadā tagad saņem arī iespēju spēlēt Eiropas kausa izcīņā. Ļoti ceru, ka UEFA to tā neatstās.

Latvijas futbolā ir vajadzīga revolūcija, tas tā vairs nedrīkst turpināties. Tas ir absurda teātris, ko vada Guntis Indriksons un Jānis Mežeckis. Pienāks laiks un viņi atbildēs par visu.

     [+] [-]

, 2015-05-15 20:00, pirms 10 gadiem
thunderb6 rakstīja: Paga, klubs drīkst piedalīties eirokausos tikai tad, ja tas pastāv vismaz trīs gadus?
jā, bet "Liepāja" ir tiešā LM mantiniece.

 +10 [+] [-]

, 2015-05-15 20:02, pirms 10 gadiem
Tad jau Liepāja arī nākamsezon eirokausos nevarēs spēlēt, jo trīs gadi tai apritēs tikai 2016. gada beigās/2017. gada sākumā...
Tā-ka liepājnieki arī šosezon Virslīgā var spēlēt tikai sava prieka pēc!

     [+] [-]

, 2015-05-15 20:03, pirms 10 gadiem
KĀDĀ SAKARĀ

  -1 [+] [-]

, 2015-05-15 20:04, pirms 10 gadiem
Lido rakstīja: Tad jau Liepāja arī nākamsezon eirokausos nevarēs spēlēt, jo trīs gadi tai apritēs tikai 2016. gada beigās/2017. gada sākumā...
Tā-ka liepājnieki arī šosezon Virslīgā var spēlēt tikai sava prieka pēc!
un ja "sava prieka pēc" komanda uzvarēs čempionātā. neredzu iemeslu, lai tas nenotikut, jo kamēr pārējās kandidātes pa eirokausiem, tikmēr varēs koncentrēt uzmanību citām lietām.
Ventspils jau tiešām eirokausu laikā nedemonstrē to labāko sniegumu vietējā čempionātā

  -2 [+] [-]

, 2015-05-15 20:08, pirms 10 gadiem
Un ta Revolucija laikam bis K.Klavins.Tadu brinumu nesagaidis,jo toto iesaistitajiem pie putras katla nav ko meklet,sliktaka gadijuma tik izlietotas karotes atstas nolaiziit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2015-05-15 20:09, pirms 10 gadiem
Labi, Liepāja netika, tas ir vēl saprotams, bet noteikumi ir domāti visiem, huļ* tad Skonta tika pielaisti?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-15 20:09, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Apsveicu Latvijas Futbola federāciju un Latvijas futbola savienību ar vēl vienu "Zālamana lēmumu" - "Skonto FC" pēc nelikumīgā lēmuma par atļauju spēlēt Virslīgas sezonā 2015.gadā tagad saņem arī iespēju spēlēt Eiropas kausa izcīņā. Ļoti ceru, ka UEFA to tā neatstās.

Latvijas futbolā ir vajadzīga revolūcija, tas tā vairs nedrīkst turpināties. Tas ir absurda teātris, ko vada Guntis Indriksons un Jānis Mežeckis. Pienāks laiks un viņi atbildēs par visu.
a Klavins ir kurs ir vienmer turets aizodmats par toto spelesanu,ir atbildejis????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2015-05-15 20:12, pirms 10 gadiem
Kādā sakarā tad Skonta dabūja iespēju spēlēt? Ja uz vieniem skatās skurpolozi pēc likumiem, tad otriem ar.
Slēpts komentārs: v5_karstgalvis

  +7 [+] [-]

, 2015-05-15 20:18, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Apsveicu Latvijas Futbola federāciju un Latvijas futbola savienību ar vēl vienu "Zālamana lēmumu" - "Skonto FC" pēc nelikumīgā lēmuma par atļauju spēlēt Virslīgas sezonā 2015.gadā tagad saņem arī iespēju spēlēt Eiropas kausa izcīņā. Ļoti ceru, ka UEFA to tā neatstās.

Latvijas futbolā ir vajadzīga revolūcija, tas tā vairs nedrīkst turpināties. Tas ir absurda teātris, ko vada Guntis Indriksons un Jānis Mežeckis. Pienāks laiks un viņi atbildēs par visu.
Tiešām pretīgi.. Nepietiek jau ka Latvijā liela daļa politikas tiek bīdīta ar lobijiem un korupciju, tagad vēl tas notiek sportā... Pietrūkst cilvēki, kas var viņus nogāzt..

  -3 [+] [-]

, 2015-05-15 20:19, pirms 10 gadiem
jūrmalas spartak- parodija

 +16 [+] [-]

, 2015-05-15 20:22, pirms 10 gadiem
es uzskatu, ka tieši Liepāja ir tā komanda, kas ceļ interesi par futbolu lokāli un kas šobrīd dara visvairāk Latvijas futbola labā. Liepājai nevajag nekādas dāvanas, tur džeki zina, kā sasniegt ilgtermiņa mērķus un es ticu, kas viss būs kārtībā

  +2 [+] [-]

, 2015-05-15 20:28, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: jā, bet "Liepāja" ir tiešā LM mantiniece.
Tad kādēļ to klubam nepaziņo jau pirms sezonas, vai arī bija paziņots?

     [+] [-]

, 2015-05-15 20:30, pirms 10 gadiem
thunderb6 rakstīja: Tad kādēļ to klubam nepaziņo jau pirms sezonas, vai arī bija paziņots?
iekšējo virtuvi nezinu, bet tādas lietas pašiem būt jāzina. ja nemaldos, tad viņi pat pārņēma kādas LM saistības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-15 20:36, pirms 10 gadiem
Nevar tur vēl kādu diskvalificēt, lai pie spēlēšanas Eirokausos tiek arī Gulbene? Nu, es to domāju tā, ka vajag sakārt batonus trim četriem Virslīgas klubiem un tad jau Gulbene kā 1. līgas čempions ir rindā. Nu jā, vienīgais viņiem stadions laikam nevar uzņemt Eirokausus. Bet moš var, ja ļoti smuki apkārt nopļaus zāli un izpušķos egles

     [+] [-]

, 2015-05-15 20:37, pirms 10 gadiem
man prieks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-15 20:41, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Apsveicu Latvijas Futbola federāciju un Latvijas futbola savienību ar vēl vienu "Zālamana lēmumu" - "Skonto FC" pēc nelikumīgā lēmuma par atļauju spēlēt Virslīgas sezonā 2015.gadā tagad saņem arī iespēju spēlēt Eiropas kausa izcīņā. Ļoti ceru, ka UEFA to tā neatstās.

Latvijas futbolā ir vajadzīga revolūcija, tas tā vairs nedrīkst turpināties. Tas ir absurda teātris, ko vada Guntis Indriksons un Jānis Mežeckis. Pienāks laiks un viņi atbildēs par visu.
es domaju,ka par kadiem 10citroniem€ tu vari to amatu dabut....vai mazak?pats labak zini...

  -2 [+] [-]

, 2015-05-15 20:43, pirms 10 gadiem
specha rakstīja: jūrmalas spartak- parodija
ari viss parejais Latvijas krievu futbola cempis

  -1 [+] [-]

, 2015-05-15 20:45, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: jā, bet "Liepāja" ir tiešā LM mantiniece.
Skaidrs. Spartaks papīros uztaisījis labu kurmju rakumu. Bet FK Liepāja vadībai kauns pa visu ğīmi, uzskatu ka bija pietiekami laika, lai varētu visu vērst par labu.Nu ko, izpuļķéja Spartaks Liepāju kantoros, tagad karta pieradit Liepajai laukuma pretejo.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 20:49, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: jā, bet "Liepāja" ir tiešā LM mantiniece.
Juridiski bija jamekle roka Zahars ar veco SK LM zimogu un jacepj augsa papirs, bet ne jau no labas gribas tik ilgi viss tas tika novilkts, lai Liepaja nespet sagatavoties. Juridiski tiri nopelnita vieta Liepajai bija eirokausos, betka saka, biznesa draugu nav..

  +8 [+] [-]

, 2015-05-15 20:49, pirms 10 gadiem
Ar ko ir pamatots lēmums pielaist "Skonto" nevis, piemēram, jebkuru citu Virslīgas komandu? Paturēsim prātā, ka "Skonto" pēdējās sezonas ir mākslīgi uzturēts klubs, kuram, manuprāt sen jau bija jāpazūd no LV futbola kartes, kur nu vēl spēlēt tagad Eirokausos... Sviests.

Izskatās, ka sēdē tika lozēts uz pirkstiem, ignorējot reālus faktus par šo apšaubāmo 'klubu' un tā vadību, taču paskatoties, kas bija šīs sēdes pārstāvji, jautājumi lieki...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 20:52, pirms 10 gadiem
Tomēr neliekas, ka Skonto dabūs to licenci. Pārāk liela aste vilkusies. Finanses protams lieti noderētu, lai turētos virs ūdens, tomēr Liepājai būtu dodama priekšroka jebkurā gadījumā ! Mettai ar vajadzēja pamēģināt - čem čort nešutit !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-05-15 21:01, pirms 10 gadiem
Pēc iepriekšējā raksta likās ,ka variantu nav Skonto,bet izrādījās Liepājai.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 21:02, pirms 10 gadiem
Kaa jau citi pirmstam mineeja, arii man likaas ka liepaaja visus papiirus paarņeema no LM, virsliigaa tachu pielaida balstoties uz šo leemumu, gan jau ka Liepaajai vaidzeeja labaak pastraadaat ar papiiriem. Skumji

  +3 [+] [-]

, 2015-05-15 21:03, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: Ar ko ir pamatots lēmums pielaist "Skonto" nevis, piemēram, jebkuru citu Virslīgas komandu? Paturēsim prātā, ka "Skonto" pēdējās sezonas ir mākslīgi uzturēts klubs, kuram, manuprāt sen jau bija jāpazūd no LV futbola kartes, kur nu vēl spēlēt tagad Eirokausos... Sviests.

Izskatās, ka sēdē tika lozēts uz pirkstiem, ignorējot reālus faktus par šo apšaubāmo 'klubu' un tā vadību, taču paskatoties, kas bija šīs sēdes pārstāvji, jautājumi lieki...
Manuprat Skonto bija lielakas problemas neka Liepajai. Ja viss tika sabalsots ieksiene, tad tagad jaskatas, kur nonaks un kados procentos Spartaka un Skonto 200 000 nopelnita nauda. Dodu 99% ka 50% no sis summas sanjems labveligie balsotaji. Es vel neko neteiktu, ja UEFA tadu lemumu butu pienemusi, bet.....Diemzel. Korupcija

  +2 [+] [-]

, 2015-05-15 21:04, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Pēc iepriekšējā raksta likās ,ka variantu nav Skonto,bet izrādījās Liepājai.
Dalās Gunča! Iedeva uz ķepu un nobalsoja kā vajag.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-15 21:04, pirms 10 gadiem
Pelnīti Liepāja paliek bez Eirokausiem.
Pie vainas tāvā vājprātīgi bezjēdzīgā dziesma, ko Virga uzražojis komadai!

  +9 [+] [-]

, 2015-05-15 21:06, pirms 10 gadiem
Vispārībā jau dīvaini.Eirokausiem nepielaiž,bet Latvijas virslīgas cempionāta pielaida.Vēl jau droši vien ,ka pēdējo vārdu teiks UEFA un Skonto tā vieta vēl manuprāt nebūt nav garantēta.Būtībā Latvijas futbolam un reitingam slikti,ka nevar piedalīties virslīgas stiprākie klubi un Liepāja ir viena no tām.Tā maz kopējo punktu un izskatās ,ka šogad papildinajumu diez vai varēs sagaidīt.

     [+] [-]

, 2015-05-15 21:10, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Vispārībā jau dīvaini.Eirokausiem nepielaiž,bet Latvijas virslīgas cempionāta pielaida.
Dīvaini būtu tad, ja būtu otrādi.

     [+] [-]

, 2015-05-15 21:11, pirms 10 gadiem
hāāāā, es jau gaidīju ziņu, ka skonta ''poigraem v futolchik''

  -1 [+] [-]

, 2015-05-15 21:17, pirms 10 gadiem
Kļaviņam atkal revolūcijas prātā (drīzāk gan tas perēklis tur sēž visu laiku). Kā nu savādāk, jo šis tak īstenās kārtības ieviesējs visos līmeņos, ibio... Trūkstošais kungs un ķēniņš!...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-15 21:20, pirms 10 gadiem
skonto jau tas TA bija uz 2 meneshiem, aprils,maijs,tatad junija jau beidzas.viss tiiri no juridiskas puses,jagaida uefa lemums

  -1 [+] [-]

, 2015-05-15 21:22, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Pelnīti Liepāja paliek bez Eirokausiem.
Pie vainas tāvā vājprātīgi bezjēdzīgā dziesma, ko Virga uzražojis komadai!
Piekrītu, ka dziesma maigi izsakoties nekam neder!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-15 21:29, pirms 10 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=gbP...



speciali prieks mr ekspert

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 21:37, pirms 10 gadiem
Jūrmalas korupcijas nomāktais klubs var spēlēt bet Liepāja nevar. Tas jau ir izsmiekls un par šo sporta veidu un LFF.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-15 21:46, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tieši Skonto ir vislielākās izredzes
Spartaks ir stiprāks par Liepāju, ja vēl turklāt piesaistīs vēl kādus leģionārus
paskaties turnīra tabulā, Spartaks tikai par punktu apsteidz Daugavpili, Mettu un Gulbeni neskaitu, jo abas tikai kopā 12 spēlēs izcīnījušas punktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-15 22:10, pirms 10 gadiem
par liepāju piekrītu,viņiem ir vajadzīgs tikai laiks ,lai spēlētu eirokausos,bet par skonto,nu tas ir kauns visam latvijas futnolam. parādi vēl joprojām nav samaksāti,bet uzpelnīties eirokausos gan vajag. šausmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-15 22:22, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Skonto objektīvi ir spēcīgākais Latvijas klubs, tāpēc tam jāspēlē Eiropā
Skonto ir kauna traips visam Latvijas futbolam!!! Pietiks te fleitēt huilieti!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 22:23, pirms 10 gadiem
Cilvēki, tas ir tikai vietējais korumpētais LFF balsojums. Kad savu gala vārdu teiks UEFA, tad runāsim tālāk. Es pat par 2 štukām uz rokas sēdē būtu cēlis augšā abas rokas, lai eirokausos spēlētu Riherts ar studentiem.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-15 22:25, pirms 10 gadiem
Cilvēki, nesatraucaties pirms laika. Tas ir tikai vietējais balsojums. Vēl būs apelācijas, tiesas un galējais UEFA slēdziens. Apsolu.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-15 22:29, pirms 10 gadiem
Rigas futbola mafija dzivoja,dzivo un dzivos!Vini jau ir nogalinajusi Latvijas futbolu,tagad megina nogalinat Liepajas futbolu!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 22:31, pirms 10 gadiem
Nezinu kā ar Skonto, bet Liepājas gadījumā LFF totāli dvieli "pūcītē" ir ierāvusi. Izfukās jūs LFF vienos vārtos, jo pretrunu ir vairāk, nekā argumentu, kādēļ lai Liepājai tiktu atteikta vieta EK. Krišjāni, varu droši teikt, ka šoreiz LFF ir iekritusi pēc pilnas programmas un "kala" analīze būs jānodod visiem tur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-15 22:31, pirms 10 gadiem
K.K. labi zina kāda nauda ir LFF. Tāpēc grib tikt siltajā krēslā. Kad bija preses puika, tad sīknauda vien atleca no toto. Cēsu basketā arī nekas liels neatlec. Nē, nē ,nē..... Jātiek LFF siltumā!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 22:34, pirms 10 gadiem
kas tas pa sviestu??? Spartaks tak apkaunos Latviju tajos eirokausos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-15 22:43, pirms 10 gadiem
Ja es pareizi atceros, FK Liepāja taču arī pārņēma arī LM parādsaistības! Kāda mārutka pēc tagad nepielaist pie eirolausiem?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-15 22:45, pirms 10 gadiem
Nožēlojamā LFF mafija! Nekas nav mainijies kopš 90iem gadiem! Malacis Guņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-05-15 22:48, pirms 10 gadiem
Ja Liepāja nav LM mantinieks, tad kā viņi varēja spēlēt Virslīgā??? Baigās pretrunas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 22:54, pirms 10 gadiem
Ko Jūs satraucaties? Vēl galavārds būs UEFA, ja protams tur ir indivīdi ar heteroseksuālu novirzi. To, kā te sabalsoja LFF un uzcepa šeit, tas ir kaķim zem astes. Uz doto brīdi, cik man zināms, LFF ir iebraukusi totālās auzās ar balsojumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-15 22:57, pirms 10 gadiem
to fans366

Palasot tavus komentus, tā dīvaini paliek. Jebkura tēze bez reāla pamatojuma no tavas puses. Tikai kaut kādas personīgās antipātijas vai aizspriedumi. Kāds dāvina, kāds par jaunu, kāds nav pelnījis.. Kur fakti?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 23:02, pirms 10 gadiem
Papīri tik un tā nonāks līdz UEFA. Gribot negribot būs jāsniedz atbildi tieši VIŅIEM, nevis Mežeckim. Ja reiz Lembis izpuļķēja visu Latviju Eiropas tiesā, tad kāpēc to neizdarīt vispār trīs kvadrātmetru mazā dārziņā? Vienkārši pārēdušies šeit visi sēž kantoros un grābj ko var. Vēl pāris tādu lēmumu, jebkurā sfērā Latvijā, un kabinu mašīnā pie spoguļa Ge..ga lentīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-15 23:05, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Liepājas netikšana ir loģiska, jo nevar pēkšņi ienākt un paņemt visas pilnvaras
Skonto ir vajadzīgs, jo potenciāli visspēcīgākā Latvijas komanda
Spartak ir pelnījis ar savu nostāju un lielo kvalitatīvo leģionāru sastāvu
Tu savu sprediķi ilgi domāji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-15 23:06, pirms 10 gadiem
to fans366

Cik vien stulbi var pateikt, tik pateici. Bērnudārzs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 23:09, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kas šajā lēmumā bija negodīgs?
Kā saprast šito?

"Skonto ir vajadzīgs, jo potenciāli visspēcīgākā Latvijas komanda"

Tev galvā zāģu skaidas jaunais cilvēk???

  -1 [+] [-]

, 2015-05-15 23:09, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Neviens nekam neuzbrūk
Liepājai vienkārši jāzina sava vieta
Un tā ir Latvijas futenē!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-15 23:21, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Liepāja šogad nav pelnījusi spēlēt Eirokausos
Pēc kā tu to nomērīji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-15 23:26, pirms 10 gadiem
LFF - pērkamas dvēseles ! Skonto taču krīt cauri 3 punktos - ir tiesiskās aizsardzības statuss, ir parādi pret spēlētājiem un ir nodokļu parādi !

     [+] [-]

, 2015-05-15 23:26, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Smieklīgi, ka tu fano par Liepāju, nevis atbalsti Latvijas labāko futbola klubu
Nu jā šitas jau vairs nebija smieklīgi! Tavs tupuma kalngals!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-15 23:35, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Parādi tiek dzēsti
ar ko? Ar ugunsdzēšamo aparātu?

     [+] [-]

, 2015-05-15 23:36, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Man gan smieklīgi, kā tu atbalsti Liepāju
tak smejies vesels huilieti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-15 23:48, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Skonto Eirokausos Latvijas vārdu aizstāvēs godam
Spartakam ir labi leģionāri
Liepājai nav argumentu, ar ko labi nospēlēt Eirokausos
Tavi argumenti ir zinātnieka līmenī

  +2 [+] [-]

, 2015-05-15 23:52, pirms 10 gadiem
LFF tak jārūpējas par toto biznesu. Liepāja tam neder.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-05-16 00:28, pirms 10 gadiem
Veiksmi Skonto! Zinātājam nav jāstāsta, ka Skonto visu sezonu gatavojas tieši Eirokausu spēlēm. Veiksmīgu spēli talantiem, lai tas cipars aug!

P.S. Nabaga Krišiņš un Andrītis, abi aiz skaudības drošvien no krēsla nokrita

     [+] [-]

, 2015-05-16 00:44, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Skonto malači. Liepājai jāpārsūdz un jācer uz pozitīvu lēmumu.
Izlasi tekstu! Diez vai ar pārsūdzēšanu te kaut kas mainīsies, ja klubs ir otro gadu LFF biedrs.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-16 00:54, pirms 10 gadiem
Prieks, ka Skonto tomēr dabūja atļauju, jo skaidrs, ka abām ar FKV ir labākie sastāvi šogad un līdz ar to arī labākās iespējas pacīnīties vismaz par nākamo kārtu. Arī Jelgava uz papīra neizskatās slikti, kā būs dzīvē, redzēsim. Katrā ziņā pirmajā piegājienā Eirokausos Jelgava solīdi nospēlēja.

Būs interesanti redzēt Spartaka debiju, bet skaidrs, ka vasarā labākie spēlētāji būs jānotur un iespējams jāpastiprina sastāvs, lai uz kaut ko spētu pretendēt. Jādebitē cienīgi uz Eiropas skatuves. Kas attiecas uz Liepāju, žēl, protams, ka čaļi netiks sevi pelnīti pierādīt, bet Eirokausi nekur neizpaliks. Ja ne šogad, tad tuvā nākotnē.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-16 01:59, pirms 10 gadiem
Zinu, ka biedrības statūtos var pašu velnu sarakstīt:
ja VL vietu deva FKLl
ja statūtos iegroza, ka FKL parņem LM saistības;
tad LFF ir jāpārlemj viss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-16 09:20, pirms 10 gadiem
Andris5 laikam ticis siltajos LFF krēslos. Tāpat kā Mihelsons un Kozakevičs, un vairs nelamā LFF. Portālā zem cita pseidonīma skribelē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-16 13:34, pirms 10 gadiem
Eiropas kausos jāspēlē klubiem,kas ir izcīnījuši tiesības tur piedalīties.LFF ir izveidots grupējums, kas ietekmē visu futbola dzīvi valstī.īsumā to varētu raksturot tā-cirk ujehal,klouni ostalis.Novēlu veiksmi Liepājai cīņā ar netaisnību.Vajadzīgs sabiedrības spiediens,lai šos birokrātus piespiestu strādāt Latvijas futbola labā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-16 16:09, pirms 10 gadiem
Par LATVIJAS futbola saimniecību sāp sirds.Bet p;ēc pēdējā notikuma ar licenzēm nevar saprast vai raudāt vai smieties!!!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-16 19:44, pirms 10 gadiem
Fans366 nav jāņem vērā jo jūtams ka vi;nam domāšanā ir novirzes!