Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Kauju par Virslīgu ar minimālu uzvaru sāk "Metta/LU"

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Kauju par Virslīgu ar minimālu uzvaru sāk "Metta/LU"
Uzvaras vārtu autors Marsels Vapne
Foto: Ivars Veiliņš, www.jelgavasvestnesis.lv

Pirmā pārspēle par tiesībām nākamajā sezonā spēlēt SMSCredit.lv Virslīgā starp "Metta/LU" un FB "Gulbene" noslēgusies ar Rīgas komandas minimālu uzvaru 1:0. Uzvaras vārtus mača 71. ar 11 metru soda sitienu guva nesen uz maiņu nākušais Marsels Vapne .

Maču aktīvi sāka abas komandas un pirmo momentu pat uzrīkoja viesi, taču Jānis Lapss soda laukumā neaizstiepās līdz bumbai un to savāca Artūrs Biezais. "Metta" atbildēja ar tālsitieniem, bet 7. minūtē tika pie bīstamas standartsituācijas. Mārtiņš Milaševičs arī uzsita bīstami, taču Mark Bogdanovs bija vietā. Abas komandas turpināja tik pat aktīvi līdz minūtei 15., kad pamazām iniciatīvu pārņēma rīdzinieki.

Tiesa, pie tiešām bīstamiem momentiem "Mettai" regulāri tikt neizdevās, lai gan sitienu pa vārtiem bija tiešām daudz. Kārtīgu ofensīvu laukuma saimnieki uzsāka pēdējās 15 minūtēs, kad momenti veidojās cits pēc cita. 26. minūtē bumba ilgi lēkāja pa "Gulbenes" soda lauku, sekoja divi bīstami sitieni, bet bumba vārtos negāja. Vēl pēc īsa laika "Metta/LU" futbolisti izpildīja trīs stūra sitienus pēc kārtas, atkal bumba lidoja tuvu mērķim, taču vārtos tā joprojām nelidoja.

Kādā no epizodēm rīdziniekiem talkā nāca rikošets, pēc kura bumba gandrīz lidoja vārtos, bet 37. minūtē soda laukumā spēcīgi ar galvu sita Gatis Kalniņš, Boganovs vairs nebūtu glābējs, taču kārtējo reizi viss beidzās ar "gandrīz". Puslaika beigās bumba ļoti reti ilgāku laiku bija gulbeniešu rīcībā, toties viņiem labi izdevās izsekot sāncenšu darbībām ar to, tāpēc pēc spēlēt 45 minūtēm uz tablo joprojām bija divas nulles.

"Metta/LU" futbolisti maču atsāka tik pat aktīvi kā bija pabeiguši pirmo puslaiku, taču joprojām "Gulbenes" aizsardzība bija labāka par rīdzinieku uzbrukumu. Redzot, ka sāncenšu aktivitāti izdevās ierobežot, uzbrukt sāka arī gulbenieši un arī bija tuvu vārtu guvumam. 59. minūtē bīstami sita Lapss un pamatīgi piepūlēties nācās Biezajam, bet vēl divas minūtes vēlāk bumba lidoja nedaudz virs mājinieku vārtu devītnieka.

Šie notikumi gan neievadīja viesu ofensīvu, un joprojām vairāk uzbruka mājinieki, taču ar momentu realizāciju pagalam neveicās. 70. minūtē Artūrs Pallo dabūja bumbu garām Bogdanovam, taču to atvairīja vārtu stabs, taču vēl pēc minūtes viņš tika notriekts soda laukumā un nešaubīgi tika nozīmēts 11 metru soda sitiens. Pie bumbas devās tikai otrā puslaikā laukumā nākušais Marsels Vapne un sita pārliecinoši - 1:0 "Metta/LU" labā.

Nonākuši zaudētājos gulbenieši lieliem spēkiem nemetās atspēlēties, kas varēja būt saistīts gan ar to, ka viesi negribēja riskēt nonākt vēl lielākos mīnusos, gan spēka trūkumu mača izskaņā. Pretuzbrukumus viesi gan mēģināja veidot, kas 82. minūtē varēja beigties ar nepatikšanām rīdziniekiem. Vīts Rimkus tika galā ar diviem sāncenšiem, nogādāja bumba Aleksejam Bespalovam, bet viņu pēdējā brīdī apturēja Kristaps Priedēns, kritienā izsitot bumbu.

Tuvojoties mača beigām, arī "Metta/LU" vairs nemetās enerģiski apdraudēt sāncenšu vārtus, bet, trenera Andra Riherta mudināti, centās nospēlēt pēc iespējas drošāk un ilgāk pieturēt bumbu. Pāris reizes Riherta padotie prata apdraudēt Bogdanova sargātos vārtus, kaut ko pasākt centās ar gulbenieši, taču rezultāts vairs nemainījās - pēc pārspēles pirmā cēliena 1:0 "Metta/LU" labā.

Pārspēles otrais mačs risināsies svētdien pulksten 14, turklāt arī Rīgas Hanzas vidusskolas laukumā.

SMSCredit.lv Virslīgas pārspēle

Metta/LU - FB Gulbene (0:0)
Vārti: Vapne 71' (no 11m)
Brīdinājumi: Dzelzkalējs
Metta/LU: Biezais, Puķītis, Ostrovskis, Mā. Savinovs, Skābardis (Vapne 61'), Vardanjans, Priedēns, Pallo, Kalniņš, Rožkovskis, Milaševičs (Daniljans 83')
Gulbene: Bogdanovs, Korabļovs, Jeļkins, Kazura, Šiļuks, Telešs, Dzelzkalējs, Idionovs, Lapss, Bespalovs (Vitkovskis 88'), Rimkus

Izmantotie resursi
LFF: JAUNUMI | LATVIJAS FUTBOLA FEDERĀCIJA

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-14 20:58, pirms 12 gadiem
Momenti ļoti daudz... Gulbene neko nevarēja parādīt... un pendele nebija šaubīga... !

  -2 [+] [-]

, 2013-11-14 21:03, pirms 12 gadiem
123abc rakstīja: Momenti ļoti daudz... Gulbene neko nevarēja parādīt... un pendele nebija šaubīga... !
metta style impotence uzbrukuma, ar tadu parsvaru jauzvar 3-0 stabili

  +3 [+] [-]

, 2013-11-14 21:08, pirms 12 gadiem
Piekrītu! Nav pieradusi spēlēt, kā pirmais numurs... domāju jau 7dien būs pavisam cits skats... un būs arī 3:0
britiw_h-side rakstīja: metta style impotence uzbrukuma, ar tadu parsvaru jauzvar 3-0 stabili
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-11-14 21:31, pirms 12 gadiem
Gulbene malači, 13.cilvēku sastāvā cienījami turējās+uz maiņas bija čaļi,kas no futbola ir ļoti tālu.. Gulbenes moments bija tīri ok, vajadzēja iesist, tad arī koef. 16.70 būtu piepildījies..

Mettas iesistā pendele galīgi garām,jo ievērojot fair play, vajadzēja bumbu izsist autā,pirms vispār šī pendele tika uztaisīta..

Metta diezgan tukša, pārsvars liels,skills,lai pārsvaru pārvēstu rezultātā=0!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-11-14 22:02, pirms 12 gadiem
Marsels Pallo?

  -2 [+] [-]

, 2013-11-14 22:06, pirms 12 gadiem
Kauns par Mettu. Bļauj visapkārt, ka jābūt godīgiem un pieklājīgiem un ko paši dara? Redzot, ka pretinieku spēlētājs guvis traumu un guļ uz zāliena (trauma bija, spēlētāju vēlāk nomanīja), izmanto iespēju un iet uz priekšu, tad pendele, gols. Gribētos Riherta komentāru dzirdēt. Tik netīri iesist golu.... kauns visai Mettai un LFF, kas lobē Rihertu. Kā arī redzms, ka komandā sapulcināti nevarīgi spēlētāji, kas ar tīru spēli pie 80 procentu bumbas kontroles nejēdz iesist. Domāju nekas vēl nav beidzies. Skumji, bet nu tagad redzam, ka izslavinātā Metta ar Rihertu ir pilnīgas 0, ja nebūtu totoIlūkstesm tad lidotu pa taisno ārā. Ja ne šosezon, tad nākamo 100 %!
Slēpts komentārs: britiw_h-side

  -2 [+] [-]

, 2013-11-14 22:13, pirms 12 gadiem
Metta labāk izskatījās, nekā Gulbene. Daudz vairāk uzbruka un arī kaut cik bīstamāk. Vairāk kontrolēja spēli un bija ar bumbu, nekā Gulbene.

Tiesa, pārsteidza Gulbenes ne tik ļoti lielais spēks vai nespēks. Skatoties vien uz Gulbenes sastāvu - transfermarkt.co.uk

Slavenākie un zināmākie ar Virslīgas pieredzi:
Marks Bogrdanovs - bijušais Jelgavas vārtsargs, ir ar Virslīgas pieredzi (sargāja labi un stabili)

aizsargi:
Pihockis - ar Virslīgas pieredzi (iepriekš Jūrmalā FC)
Kirils Jelkinss (Gulbene)
Jevgenijs Kazura (Jelgava)
Dmitrijs Šiļuks (Jelgava, FK Rīgas Daugava)
Igors Korabļovs (domāju, ka komentāri lieki, bet vecums dara savu (38 gadi) - Ventspils, FK Rīga, Gulbene)
Alberts Bārbalis (Jelgava)

Pussargi:
Aleksejs Bespalovs (Jelgava,
Igors Semjonovs (Skonto, Rīgas Daugava - kādreiz bija ļoti perspektīvs spēlētājs, bijis U-21 izlasē)

Uzbrucēji:
Vīts Rimkuss (Ventspils, Paņevežis Ekranas, Jūrmalas Spartaks)

Teju vesels pamatsastāvs ar Virslīgas pieredzi. Bet nu, ko var gribēt, ja labi pāris reizes nedēļā treniņi? Pie tam divi jau krietni gados spēlētāji - Korabļovs un Rimkuss. Bet vai tas būtu attaisnojums - diez vai.
Slēpts komentārs: britiw_h-side

  +3 [+] [-]

, 2013-11-14 22:22, pirms 12 gadiem
kas traucēja gulbeniešiem pašiem bumbu izsist pirms tam? Un starp citu Metta ir tā, kas tieši ir pret esošo LFF...
qwentinionero rakstīja: Kauns par Mettu. Bļauj visapkārt, ka jābūt godīgiem un pieklājīgiem un ko paši dara? Redzot, ka pretinieku spēlētājs guvis traumu un guļ uz zāliena (trauma bija, spēlētāju vēlāk nomanīja), izmanto iespēju un iet uz priekšu, tad pendele, gols. Gribētos Riherta komentāru dzirdēt. Tik netīri iesist golu.... kauns visai Mettai un LFF, kas lobē Rihertu. Kā arī redzms, ka komandā sapulcināti nevarīgi spēlētāji, kas ar tīru spēli pie 80 procentu bumbas kontroles nejēdz iesist. Domāju nekas vēl nav beidzies. Skumji, bet nu tagad redzam, ka izslavinātā Metta ar Rihertu ir pilnīgas 0, ja nebūtu totoIlūkstesm tad lidotu pa taisno ārā. Ja ne šosezon, tad nākamo 100 %!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-14 22:23, pirms 12 gadiem
Es nekur nevaru atrast pārspēles noteikumus. Kas ir, ja otro spēli Gulbene uzvar ar 2-1?

  -4 [+] [-]

, 2013-11-14 22:28, pirms 12 gadiem
123abc rakstīja: kas traucēja gulbeniešiem pašiem bumbu izsist pirms tam? Un starp citu Metta ir tā, kas tieši ir pret esošo LFF...
tas, ka bumba bija pie Mettas! tā kā vajadzētu saprast, ka ja bumba ir pretiniekiem, tad viņi to var izsist ārā no laukuma

  +2 [+] [-]

, 2013-11-14 22:30, pirms 12 gadiem
Hunter rakstīja: Es nekur nevaru atrast pārspēles noteikumus. Kas ir, ja otro spēli Gulbene uzvar ar 2-1?
''Metta/LU'' saglabās vietu Virslīgā. ''Gulbenei'' der +2.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-14 22:31, pirms 12 gadiem
Hunter rakstīja: Es nekur nevaru atrast pārspēles noteikumus. Kas ir, ja otro spēli Gulbene uzvar ar 2-1?
Copy no reglamenta. Uzvarētāju nosaka pēc 2 spēļu rezultātiem. Ja 2 spēļu summā rezultāts ir neizšķirts, uzvarētāju nosaka, ņemot vērā to, kura komanda ir guvusi vairāk vārtus izbraukuma spēlē.
Ja, ņemot vērā šo rādītāju, rezultāts joprojām ir neizšķirts, tiek spēlēts papildlaiks (2 x 15 min). Ja pēc papildlaika uzvarētājs netiek noteikts, uzvarētāju noskaidro ar pēcspēles 11 metru sitienu sēriju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-14 22:34, pirms 12 gadiem
nav jau izvēle - tikai Metta.

Gulbene taču tāda pati totokomanda kā Ilūkste. Lajukam tur pat siltāk nekā medaļotajā Dpilī. kurš to grib vēlreiz skatīties?

  +2 [+] [-]

, 2013-11-14 22:36, pirms 12 gadiem
piedod, es tiešām nesaprotu tavu tekstu... gulbenieši paši kontrolēja bumbu, kad spēlētājs gulēja laukumā, bet tik un tā turpināja spēlēt...
qwentinionero rakstīja: tas, ka bumba bija pie Mettas! tā kā vajadzētu saprast, ka ja bumba ir pretiniekiem, tad viņi to var izsist ārā no laukuma

  -2 [+] [-]

, 2013-11-14 22:45, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Copy no reglamenta. Uzvarētāju nosaka pēc 2 spēļu rezultātiem. Ja 2 spēļu summā rezultāts ir neizšķirts, uzvarētāju nosaka, ņemot vērā to, kura komanda ir guvusi vairāk vārtus izbraukuma spēlē.
Ja, ņemot vērā šo rādītāju, rezultāts joprojām ir neizšķirts, tiek spēlēts papildlaiks (2 x 15 min). Ja pēc papildlaika uzvarētājs netiek noteikts, uzvarētāju noskaidro ar pēcspēles 11 metru sitienu sēriju.
Paldies! Sanāk, ka šodien Gulbenei bija izbraukums un svētdien šajā pašā stadionā viņi spēlē mājās.

  -4 [+] [-]

, 2013-11-14 22:45, pirms 12 gadiem
tigereens rakstīja: Metta labāk izskatījās, nekā Gulbene. Daudz vairāk uzbruka un arī kaut cik bīstamāk. Vairāk kontrolēja spēli un bija ar bumbu, nekā Gulbene.

Tiesa, pārsteidza Gulbenes ne tik ļoti lielais spēks vai nespēks. Skatoties vien uz Gulbenes sastāvu - transfermarkt.co.uk

Slavenākie un zināmākie ar Virslīgas pieredzi:
Marks Bogrdanovs - bijušais Jelgavas vārtsargs, ir ar Virslīgas pieredzi (sargāja labi un stabili)

aizsargi:
Pihockis - ar Virslīgas pieredzi (iepriekš Jūrmalā FC)
Kirils Jelkinss (Gulbene)
Jevgenijs Kazura (Jelgava)
Dmitrijs Šiļuks (Jelgava, FK Rīgas Daugava)
Igors Korabļovs (domāju, ka komentāri lieki, bet vecums dara savu (38 gadi) - Ventspils, FK Rīga, Gulbene)
Alberts Bārbalis (Jelgava)

Pussargi:
Aleksejs Bespalovs (Jelgava,
Igors Semjonovs (Skonto, Rīgas Daugava - kādreiz bija ļoti perspektīvs spēlētājs, bijis U-21 izlasē)

Uzbrucēji:
Vīts Rimkuss (Ventspils, Paņevežis Ekranas, Jūrmalas Spartaks)

Teju vesels pamatsastāvs ar Virslīgas pieredzi. Bet nu, ko var gribēt, ja labi pāris reizes nedēļā treniņi? Pie tam divi jau krietni gados spēlētāji - Korabļovs un Rimkuss. Bet vai tas būtu attaisnojums - diez vai.
Paskaties sastāva gudriniek. Puses vairs nav Gulbene
Slēpts komentārs: christiann

  +2 [+] [-]

, 2013-11-14 22:54, pirms 12 gadiem
Rihertam atbildes mačā, mikrofonu vajag iedot .............
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-14 22:57, pirms 12 gadiem
puslaiks rakstīja: Marsels Pallo?
Nu ja, vienu nogāza, otrs iesita

  +2 [+] [-]

, 2013-11-14 23:01, pirms 12 gadiem
Hunter rakstīja: Paldies! Sanāk, ka šodien Gulbenei bija izbraukums un svētdien šajā pašā stadionā viņi spēlē mājās.
Nezinu, kāpēc tev sabāzti mīnusi, bet tā ir - lai gan Gulbene fiziski Gulbenē nespēlēs, savu mājas spēli viņi aizvadīs turpat Hanzenē.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-14 23:07, pirms 12 gadiem
Tur kājās lekt vsp nevajadzēja, jo otrs spēlētājs jau bija klāt, kas paņemtu viņu uz sevi. Stulba pendele, bet pelnīta.
Līdz tam Mettai jau sen vajadzēja būt vsm 2:0 vadībā.
Mettai jāpaliek, pārliecinoši labāki

  +3 [+] [-]

, 2013-11-14 23:17, pirms 12 gadiem
Vai Metta bija labāka? Jā. Vai bija pendele? Jā. Vai Mettai vajadzēja izsist bumbu, kad Bespalovs gulēja uz zemes (trauma nebija, bet krampis kājā noteikti)? visticamāk jā. Vai Metta uzvarēja pelnīti? Jā. Piedodiet un atvainojiet, ja jāizvēlas no tādām komandām kā Jurmalām VV, Ilūkstēm, Gulbenēm, kam ilgtermiņa attīstība neinteresē, sastāvu maina katru gadu, reālas piramīdas nav utt. un Mettu, kas ir pilnigi pretstats iespējams ar ne tik augstas klases spēlētājiem šajā brīdi, bet ar vīziju un mērķiem, tad nu man ilgi nav jādomā. Bez nekādiem aizvainojumiem un apvainojumiem. Nav jau runa, ka tās komandas nemāk spēlēt un spēlētāji ir slikti, bet ja jāizvēlas, starp Mettu, kas potenciālā ziņā varētu būt komanda, kas piegādā kādu izlases spēlētāju lielajai izlasei ar laiku un palīdz attīstīt futbolu un tā sabiedrību Latvijā un starp komandu, kuras mērķi beidzas ar konkrēto sezonu un ja sanāk, tad nākamā sezonā tiek sākta atkal no sākuma, no nulles nekas netiek turpināts un attīstīts. Metta jau nav tāda vienīgā tās pašas Jelgava, tagad BFC Daugava, mūsu tradīcijām bagātie klubi - FKV, LM, Skonto, šīm visām noteikti ir jābūt un jāpaliek virslīgā, tie ir klubi, ne tikai komandas. Futbolam ir jābūt pēc iespējas vairāk pilsētās, bet jānosaka prioritātes un mērķi, lai futbolu paceltu gan kvalitātes ziņā, gan sabiedrības acīs un galu galā starptautiskā līmenī. Tiem, kam interesē "mēs tagad esam krutāki, viņi tak nevar neko izdarīt, viņi neko nemāk, stulbais Riherts", lai jums veicas!

  +4 [+] [-]

, 2013-11-14 23:28, pirms 12 gadiem
Noņemu cepuri graic priekšā! Ļoti precīzs komentārs. Starp citu pie guļošā atradās divi Mettas futbolisti, viens no viņiem pat palīdzēja guļošajam gulbenietim!

     [+] [-]

, 2013-11-14 23:34, pirms 12 gadiem
sanāk,ka nākošajā spēlē ar "FB Gūlbene" atribūtiku ieeja ar brīvu,un pārējiem 1Ls!?
btw apsiets ap kaklu veikala "Prisma" maiss skaitās kā "FS Metta" atribūtika?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-11-15 00:05, pirms 12 gadiem
graic rakstīja: Vai Metta bija labāka? Jā. Vai bija pendele? Jā. Vai Mettai vajadzēja izsist bumbu, kad Bespalovs gulēja uz zemes (trauma nebija, bet krampis kājā noteikti)? visticamāk jā. Vai Metta uzvarēja pelnīti? Jā. Piedodiet un atvainojiet, ja jāizvēlas no tādām komandām kā Jurmalām VV, Ilūkstēm, Gulbenēm, kam ilgtermiņa attīstība neinteresē, sastāvu maina katru gadu, reālas piramīdas nav utt. un Mettu, kas ir pilnigi pretstats iespējams ar ne tik augstas klases spēlētājiem šajā brīdi, bet ar vīziju un mērķiem, tad nu man ilgi nav jādomā. Bez nekādiem aizvainojumiem un apvainojumiem. Nav jau runa, ka tās komandas nemāk spēlēt un spēlētāji ir slikti, bet ja jāizvēlas, starp Mettu, kas potenciālā ziņā varētu būt komanda, kas piegādā kādu izlases spēlētāju lielajai izlasei ar laiku un palīdz attīstīt futbolu un tā sabiedrību Latvijā un starp komandu, kuras mērķi beidzas ar konkrēto sezonu un ja sanāk, tad nākamā sezonā tiek sākta atkal no sākuma, no nulles nekas netiek turpināts un attīstīts. Metta jau nav tāda vienīgā tās pašas Jelgava, tagad BFC Daugava, mūsu tradīcijām bagātie klubi - FKV, LM, Skonto, šīm visām noteikti ir jābūt un jāpaliek virslīgā, tie ir klubi, ne tikai komandas. Futbolam ir jābūt pēc iespējas vairāk pilsētās, bet jānosaka prioritātes un mērķi, lai futbolu paceltu gan kvalitātes ziņā, gan sabiedrības acīs un galu galā starptautiskā līmenī. Tiem, kam interesē "mēs tagad esam krutāki, viņi tak nevar neko izdarīt, viņi neko nemāk, stulbais Riherts", lai jums veicas!
Virslīgā jāpaliek tai komandai kas uzvarēs divu spēļu summā,un punkts.....un nav starpības kam te ir plāni kā Hitleram,un kam to nav.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-15 00:18, pirms 12 gadiem
Tas speletajs kas guleja zeme,vinjam jau laicinju ieprieks sarava kaaju,bet kaa bumba pie Gulbenes,skrien kaa nekaa nebutu bijis,kaa Metta atnema,krit gar zemi un vartas,malachi Mettieshi ka nem un palidz nevis skrien garam kaa Gulbenieshi...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 01:06, pirms 12 gadiem
Protams, ka var runāt par to, ka Metta neievēroja fair-play principus, bet es tiecos piekrist Edmundam. Šajā situācijā Gulbene bija ar bumbu brīdī, kad spēlētājs nokrita un necēlās. Gulbenieši bumbu neizsita, bet gaidīja, ka to darīs pretinieks pēc tam, kad paši bija bumbu pazaudējuši. Katrā ziņā tas arī neataisno iekrišanu aizsardzībā, jo vārti jau netika gūti no spēles, bet no pendeles, kur mettieti aizķeksēja.

Kopumā spēle ar Mettas pārsvaru, taču vārtus gūt viņi nespēja, kaut kas beigās visu laiku pietrūka. Bogdanovs gan darbojās pārliecinoši un vēlreiz apliecināja, ka ir vismaz Virslīgas līmeņa vārtsargs. Gulbenes rindās gribētos izcelt Rimku, kurš vēl savos 40 gados uz pārējo fona izcēlās ar atzīstamām tehniskajām dotībām un nereti lika mettiešu aizsargiem panervozēt. Prieks gan par Mettas uzvaru šajā mačā, tik ceru, ka spēlē "viesos" mettieši parādīs pārliecinošāku sniegumu.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-15 01:06, pirms 12 gadiem
Šādās epizodēs, kad acīmredzami nav smagas traumas, uzbrukums parasti tiek izspēlēts līdz galam, un to atbalsta arī tiesneši, lai novērstu ļaunprātīgu simulāciju ar mērķi apturēt sāncenšu cerīgu uzbrukumu.
Par spēli. Arī pērn pirmā pārspēle (DaugavaRī : BFC Daugavpils) beidzās ar tikai 1:0, kaut gan rīdziniekiem bija vēl lielāks pārsvars nekā Mettai šodien. Otrajā spēlē, Daugavpilī, DaRī uzvarēja, šķiet, 4:1. Rādās visai ticami, ka arī Metta otrajā spēlē uzvarēs krietni pārliecinošāk, jo tomēr līmeņa starpība bija pamatīga. Par spēles zvaigzni Nr. 1 jāatzīst gulbeniešu vārtsargs Marks Bogdanovs, bet par kuriozu Nr. 1 -- rezerves vārtsarga Vitkovska uznākšana uz maiņu A. Bespalova vietā.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 01:11, pirms 12 gadiem
P.S. Reikons man dažu labu vārdu izņēmis no mutes, kamēr rakstīju. Par Rimku arī gribēju uzrakstīt, bet nu jau Reikons to izdarījis (pilnīgi piekrītu vērtējumam).

  +2 [+] [-]

, 2013-11-15 03:28, pirms 12 gadiem
Nav vel pagaidam Gulbenei vieta virsliga, lai nakosgad pacinas ar Valmieru un Iluksti (ja vina nakosgad vel pastaves kaut cik nopietna limeni) un prove patieso ieklut virsliga. Kaut gan, kam virsliga vajag komandu kura pat nav normals savs stadions un lidz ar to savi lidzjuteji, labprat Valmieru redzetu atpakal.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-11-15 07:23, pirms 12 gadiem
Nožēlojama Mettas uzvara. Nezinu, vai bija pendele, vai nē, bet tas bija spēles moments, kad labu brīdi iepriekš Mettai bumba, sekojot fair play, bija jāizsit autā. Tātad negodīgs vārtu guvums. Par spēles gaitu- protams, ka Gulbene spēlēja kā otrais numurs, jo Metta taču spēlēja savā laukumā.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-15 08:37, pirms 12 gadiem
Graic ir taisníba sevishki,kas attiecás uz klubu sistému.Tádas viendienítes ká Gulbene vai Ilúkste virslígai nav vajadzígas,it sevishki tad,ja savu eksistenci censhás izvilkt ar toto palídzíbu.Nekas man nav pret sho klubu lídzjutéjiem un pilsetám,ja tur viss bútu kártíba un sakártots.Diemzhél shobríd tá nav.Tieshi shí iemesla délj arí es novélu veiksmi Mettai.Arí Bronsonam protams taisníba,tieshi tápéc jau notiek párspéles,jo Gulbene tás izcíníja.
PS.Kas attiecás uz Gulbenes pamatsastávu,tad vinju spélétájiem virslígas pieredze pat lieláka neká Mettas,tiesa dazhádás komandás spélétaji sho pieredzi guvushi.Paljaujoties tikai uz atminju,liekás ,ka tikai Teleshs un Dzelzkaléjs nav spéléjushi virslígá.Negribás shobríd vandíties pa statistiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 09:58, pirms 12 gadiem
Interesanti, ka daudzi spriež un izsaka dažādus komentārus par to, ka Metta tiek vilkta no tiesnešu puses.
Tīrāka pendele nevar būt, no aizmuguras pielikta priekšā kāja.
Turklāt stāvot tuvu epizodei es redzēju 100 % pendeli pirmajā puslaikā, kur Milašēvičš vai Skābardis vairs neatceros no labās malas iegāja soda laukumā un no mugurpuses tika nopļauts. No kameras tālajā malā.
Protams, lai nebūtu runas bija jāiesit pašiem un no spēles, bet pendele bija taisnīga un uzskatu, ka fair play netika pārkāpts. Kā preses konferencē pateica Korabļovs - pārāk daudz gulējām - pārāk maz spēlējām!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 11:41, pirms 12 gadiem
Parak daudz ar Mettas faniem runaja,futbols jaspele,nevis jareage uz faniem...