Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Grebis: "Tiesnesis varēja vispirms pabrīdināt"

Miķelis Osis
Miķelis Osis @MikelisO

Grebis: "Tiesnesis varēja vispirms pabrīdināt"
Tiesnesis Andrejs Sipailo brīdina Kristapu Blanku
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Tiesnesis varēja vismaz brīdināt, taču to viņš nedarīja. Neielēcu taču ar abām kājām pretiniekam, bet šļūcu pa zemi," pēc zaudētā mača pret "Skonto" sarunā ar eSports.lv atzina "Liepājas metalurga" uzbrucējs Kristaps Grebis, kurš pirmajā puslaikā tika noraidīts no laukuma. Savās domās dalījās arī "Skonto" uzbrucējs Kristaps Blanks.

Blanks: "Pendele bija simtprocentīga"

"Skonto" futbolists Kristaps Blanks, kurš aktīvi piedalījās abu vārtu guvumos, atzina, ka piešķirtā pendele uz liepājnieku vārtiem viennozīmīgi bija pamatota: "Simtprocentīgs 11 metru soda sitiens! Tīrā pendele - pametu bumbu garām, un vārtsargs aizķēra. Tādus sodus dod visā pasaulē...

Ar ko bijām pārāki? Varbūt noskaņojāmies labāk, ļoti gribējām uzvarēt. Ja būtu zaudējuši, līderi aizietu jau daudz tālāk, bet tagad visi esam gandrīz kopā. Pirmais puslaiks bija kārtībā, bet otrajā uzreiz ielaidām un bija grūti - būtu ilgāk turējuši 2:0, būtu vieglāk. Pēc pretinieku noraidījuma īstenībā vieglāk nepalika, spēlējām no aizsardzības. Varbūt psiholoģiski, gribot negribot, iesēžas, ka esi vairākumā."

Jautāts par to, vai Blanks no pamatsastāva izkonkurējis "Skonto" otro labāko vārtu guvēju Vladimiru Dvališvili, Kristaps jautājumu pāradresēja trenerim: "Viss ir atkarīgs no tā, ko attiecīgajā brīdī domā treneris. Vari iesist divus un nespēlēt, vari neiesist nevienu, un treneris izdomā tevi sūtīt laukumā."

Grebis: "Tiesnesis varēja vispirms pabrīdināt"

- Pirmkārt, protams, jautājums - vai tavs pārkāpums pirmajā puslaikā bija sarkanās kartītes vērts?
- Nezinu... Man zvanīja citi, kas maču skatījās TV - it kā nekādas sarkanās tur nebija. Varbūt dzeltenā. Tiesnesis varēja vismaz brīdināt, taču to viņš nedarīja. Pats momentu no malas neredzēju, arī vairs tik ļoti neatceros, taču ne jau sarkanā... Neielēcu taču ar abām kājām pretiniekam, bet šļūcu pa zemi! Atzīstu, ka sods bija, taču pirms tam arī nebiju taisījis nekādus pārkāpumus - tiesnesis paņem un iedod sarkano. Vienkārši šķiet, ka tiesneši ar to šodien sagrāva visu spēli - tās ir manas domas.

- Kopumā runājot - sākumā spiediens "Metalurgam" izdevās, bet pēc tam, šķiet, kaut kas pajuka...
- Jā, sākumā kādas 20-25 minūtes spiedām. Pēc tam kaut kas pajuka, nezinu... Domāju, ka otrajā puslaikā komanda spēlēja labi - it kā bija mazākums, taču mazliet arī nepaveicās.

- Izskatījās, ka pēc mača ļoti dusmīgs bija jūsu treneris Abramčiks?
- Jā. Piemēram, Surņinam, kurš neredzēja pretspēlētāju Lukjanovu, tiesnesis iedeva dzelteno - varbūt arī bija pelnīta. Pēc minūtes Lukjanovs iesita tieši tāpat Dzintaram Zirnim, bet dzeltenās nav. Kur ir taisnība? Tieši tāds pats moments! Tieši par tiesneša darbību treneris arī bija sašutis - domāju, ka visi redzēja, kas notika, un nav jābūt nekādam futbola ekspertam, lai saprastu visu.

- Ko Abramčiks komandai teica pēc mača?
- Neko īpašu. Ko tur var teikt... Puslaikā mūs nomierināja, teica, ka nekas nav zaudēts - tikai jāsavācas, un varam uzvarēt. Citas komandas no 0:2 spēles ir izvilkušas. Saņēmāmies, un otro puslaiku spēlējām labi.

- Vilšanās tev nav dubultīga tāpēc, ka nāksies izlaist maču pret "Ventspili"?
- Protams... Muļķīga kļūda man sanāca, bet tāds ir futbols.

- Runājot par sezonu kopumā - pagaidām izskatās, ka spēle tev iet labi!
- It kā jā - pagaidām. Taču esmu dabūjis jau divas sarkanās kartītes... Jāsāk domāt ar galvu, uzbrucējam tas ir bišķīt par daudz. Varbūt tiesneši pret mani ir noskaņoti negatīvi [smejas].

- Vai Liepājā paliksi līdz sezonas beigām?
- Nezinu, viss atkarīgs no kluba. Kas te būs, ja aizbrauks prom daudzi? Kastneram, Karlikam [Ģirtam Karlsonam] beidzas līgumi - nezinu, kā būs ar viņiem. Man vēl ir līgums - ja būtu brīvais aģents, situācija būtu citādāka. Kaut kādi piedāvājumi it kā visu laiku ir apkārt, bet man ir kontrakts, tāpēc kādam būtu mani jāpērk. Ja reiz gribam cīnīties par čempionu titulu, sastāvs ir jāsaglabā! Ja aiziet viens, divi projām, uzreiz radīsies lielas problēmas, jo jau tagad ir pagrūti - vienam dzeltenā, otram jāizlaiž spēle utt.

- Komanda jūt, ka ar "Ventspili" var cīnīties?
- Protams! Pat domāju, ka šogad esam stiprāki. Skaidrs, ka arī "Ventspils" ir stipra, taču nekas nav zaudēts. Arī šodien "Ventspils" zaudēja, un visa cīņa vēl ir priekšā. Protams, bēdīgi, ka zaudējām arī mēs. Nebūtu tā noraidījuma, domāju, būtu nospēlējuši vismaz neizšķirti. Bija iespēja atrauties no "Ventspils", bet neizmantojām to...

  +7 [+] [-]

, 2009-06-14 21:33, pirms 15 gadiem
pilnīgi piekrītu par to , ka bija jādod brīdinājums vispirms!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-06-14 21:47, pirms 15 gadiem
Pavļiks Ķīsels rakstīja: Nu bet par tādam epizodēm nedod sarkano karti uzreiz.Vaitad ne tā?
Ja ir leciens tīri kājās, traumējot pretinieku vai bīstami spēlējot pret viņu, tad tā ir gan sarkanā.
Jānoskatās vēlreiz būs tas moments, jo no viena atkārtojuma bija grūti pateikt. Nevajadzīgs izklupiens, tāpat bumbu dabūt praktiski cerību nebija.
Grūti pateikt. Drīzāk jau dzeltenā, bet ļoti daudz ko izšķir arī rakurss, no kura tiesnesis redz momentu. Varbūt izskatījās traki+skontieša reakcija

  +2 [+] [-]

, 2009-06-14 21:48, pirms 15 gadiem
Ir noteikumos tāds punkts par ko noraida uz reiz:par rupju spēli, kas var izraisīt traumu.Protams viss tiesneša rokās,viņš varēja traktēt arī citādāk.Tas tik gan būtu brīnums,ja futbolists pateiktu,ka viņu noraidīja pelnīti.Tādi brīnumi notiek ļoti reti.To pašu var attiecināt uz Blanka teikto.Tās visas ir pēcmača putas.Ceturtdien varēsim turpināt,pirms Jāņiem ar FKV-LM spēli nobeigt un tad mierīgi nosvinēt Jāņus.Līgo!

     [+] [-]

, 2009-06-14 22:20, pirms 15 gadiem
Un tā mēs arī šļūcam...pa zemi vien...
Balets kaut kāds!!

  +5 [+] [-]

, 2009-06-14 22:21, pirms 15 gadiem
Grebis-''Būtu tiesnesis pabrīdinājis,es nebūtu šļūcis''!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-14 22:23, pirms 15 gadiem
>alguns

Līdz traumai tur bija kā četrāpus līdz Ķīnai. Grebis šļūcot iebrauca ar vienu kāju pretinieku kājās.

     [+] [-]

, 2009-06-14 22:28, pirms 15 gadiem
Nu Grebim laikam pret vpili būs jāizlaiž spēle,tā vien šķiet bija tāds uzdevums sipailo,meklēt iemeslu lai Grebi noraidītu!

     [+] [-]

, 2009-06-14 22:37, pirms 15 gadiem
Kamon, pirms tās pendeles bija 100% aizmugure! Sarkanā arī stipri apšaubāma, un par tām dzeltenājām man arī škrobe bija... Tiesāšana vispār zem katras kritikas, Sipailo un viens no malējiem tiesnešiem laikam bija salīguši, kurš vairāk debīlus lēmumus pieņems... Bet pat ar to visu LM izskatījās labāk, tik veiksme šoreiz nebija Liepājas sabiedrotā. Vismaz Skonto apsargi spēles laikā labi iepazinās ar Liepājas faniem

     [+] [-]

, 2009-06-14 22:48, pirms 15 gadiem
ja ta paskatas tad jau otro speli ko tiesa sipailo metalurgs neuzvar,tas jau ir aizdomigi un abas apstridami lemumi.pirma spele ko tiesaja sipailo bija liepaja pret jurmalu.tapec jau reitingos ir tik slikti rezultati ka savejie[sipailo] tiesa ka vinam gribas to sodien pieradija.

     [+] [-]

, 2009-06-14 23:01, pirms 15 gadiem
guberno rakstīja: ja ta paskatas tad jau otro speli ko tiesa sipailo metalurgs neuzvar,tas jau ir aizdomigi un abas apstridami lemumi.pirma spele ko tiesaja sipailo bija liepaja pret jurmalu.tapec jau reitingos ir tik slikti rezultati ka savejie[sipailo] tiesa ka vinam gribas to sodien pieradija.
Pret Jūrmalu tiesāja golubevs,vēl divos ničos LM mačos šogad tiesājis ir Direktorenko.Visi trīs ir lielākie LM slepkavas!Nav svarīgi kurš no viņiem ir kā galvenais.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-14 23:18, pirms 15 gadiem
domaaju tur bij pelniita dzeltanaa..un ar to butuuuu pietiekosi!...bet ne jau nu sarkana!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-14 23:41, pirms 15 gadiem
Manuprāt, Grebis plusiņus sarkanajai kartei nopelnīja uz tā rēķina, ka sods bija tāds kā neloģisks. Skonto futbolists mierīgi saņēma bumbu, stāvot uz vietas gatavojas piespēlēt un tad Grebis ielec kājās. Grebim bija nulle iespēju ar šādu manevru tikt pie bumbas. Domājams tieši dēļ tā, ka Grebja manevrs bija tik nesaprotams, neloģisks, varētu pat teikt neprofesionāls, viņš dabūja sarkano nevis dzelteno kartīti. Protams, ja tiesnesis būtu labākā noskaņojumā, tad Grebis būtu dabūjis tikai dzelteno kartīti, bet tomēr bija nopelnīti arī zināmi plusiņi sarkanajai.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-14 23:51, pirms 15 gadiem
normis86 rakstīja: Manuprāt, Grebis plusiņus sarkanajai kartei nopelnīja uz tā rēķina, ka sods bija tāds kā neloģisks. Skonto futbolists mierīgi saņēma bumbu, stāvot uz vietas gatavojas piespēlēt un tad Grebis ielec kājās. Grebim bija nulle iespēju ar šādu manevru tikt pie bumbas. Domājams tieši dēļ tā, ka Grebja manevrs bija tik nesaprotams, neloģisks, varētu pat teikt neprofesionāls, viņš dabūja sarkano nevis dzelteno kartīti. Protams, ja tiesnesis būtu labākā noskaņojumā, tad Grebis būtu dabūjis tikai dzelteno kartīti, bet tomēr bija nopelnīti arī zināmi plusiņi sarkanajai.
Nu beidziet taču meklēt attaisnojošus iemeslus sipailo darbībai,ne smakas no sarkanās tai epizodē,dažas minūtes iepriekš skontietim tīra otrā dzeltenā,kur bija stingrais kartiņu rādītājs sipailo,kaut gan tas notika viņam deguna priekšā.

  -3 [+] [-]

, 2009-06-14 23:53, pirms 15 gadiem
sarkanā tur bija. nu muguras kājās iebraukt, kad izredžu kaut aizskart bumbu ir nulle..

tiesa, piekrītu, ka lukjanovam vajadzēja parādīt otro dzelteno. ja par kādu pārkāpumu rāda dzelteno, tad par tādu pašu vēlāk jāsoda ar tādām pašām sekām

  +1 [+] [-]

, 2009-06-15 00:00, pirms 15 gadiem
Tīri tiesneša lēmums tā sarkanā. Varēja dot, varēja nedot. Es no sava redzespunkta - pie Tv un otreizējā atkārtojuma sarkano nedotu, taču tiesnesim bija savs redzes punkts un bez iespējām noskatīties atkārtojumu. Savukārt, 11 metru soda sitiens tiešām bija 100%, nav apšaubāms. LM bija pelnījusi vismaz neizšķirtu, jo palikdama mazākumā komanda saņēmās un spēlēja labāk nekā vienādos sastāvos. LM fani var būt lepni ar savu komandu par parādīto sniegumu, Skonto fani var būt lepni par uzvaru.

     [+] [-]

, 2009-06-15 00:09, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: LM fani var būt lepni ar savu komandu par parādīto sniegumu, Skonto fani var būt lepni par uzvaru.
Prātiņ nāc mājās!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-15 00:29, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Prātiņ nāc mājās!
un ko tieshi nepareizi pateica JB..? LM tieshaam izcili nospeeleeja mazaakumaa, nebuutu tas vaartu paarliktnis, buutu 2:2..!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-15 03:11, pirms 15 gadiem
uuzinjsh rakstīja: un ko tieshi nepareizi pateica JB..? LM tieshaam izcili nospeeleeja mazaakumaa, nebuutu tas vaartu paarliktnis, buutu 2:2..!
Es personīgi esmu lepns ka mums ir tāds maita sipailo,ka mums ir tāda federācija,kura jau 18 gadus slāpē Liepājas futbola attīstību,ka mums jau būs četrkārtējs čempions ventspils,un sekas Abramčiku piemeklēs Zelkeviča liktenis 2007 g.,visdrīzāk nāksies iztikt kādu laiku ar Andrejevu-2..........visu to esam jau piedzīvojuši,jeb varētu arī teikt tā: mūs čakarē, bet mēs būsim lepni!!! Tikais tāds J.B. neapjēdz ka arī viņš tiek čakarēts(ja viņu tik tiešām interesē Latvijas futbols).
Da nu,ko es te par s**iem uztraucos,būs lielāki ,šie aizmirsīsies!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-15 10:47, pirms 15 gadiem
to Andris5
Zini tu brīžam paliec rupjš,ja nepiekrīt tavam viedoklim un teiciens:
Prātiņ nāc mājās vairāk piemērojams tev ,it sevišķi pēc vārdiem,ka LFF bremzē Liepājas futbola attīstību 18 gadus.Izcils domu gājiens.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-15 11:00, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: to Andris5
Zini tu brīžam paliec rupjš,ja nepiekrīt tavam viedoklim un teiciens:
Prātiņ nāc mājās vairāk piemērojams tev ,it sevišķi pēc vārdiem,ka LFF bremzē Liepājas futbola attīstību 18 gadus.Izcils domu gājiens.
Būs šogad komentārs par LFF darbību pret Liepājas futbola attīstību...gaidi!

     [+] [-]

, 2009-06-15 12:44, pirms 15 gadiem
to Andris5

Jā,kaut kas ar tevi nav labi.Ja nopietni,tad neviens nopietns cilvēks šos mūsu muļķīgos komentus nelasa un ja arī kāds lasa,tad tikai lai pasmietos.Šī ir tāda vietiņa,kur fani var viens otru patracināt,bet tu kā redzu iedomājies,ka varēsi šei cīnīties par SAVU taisnību.Dabū tādu rakstu iekšā"Dienā",tad pateikšu,ka esi malacis,kas kaut ko spēj.It
sevišķi šo pēdējo odziņu par LFF,kura gremdē Liepājas futbolu.Nākošreiz būs jāpapļāpā ar Romaņenko,vai bez tevis vēl kāds Liepājā tā domā.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-15 13:20, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: to Andris5

Jā,kaut kas ar tevi nav labi.Ja nopietni,tad neviens nopietns cilvēks šos mūsu muļķīgos komentus nelasa un ja arī kāds lasa,tad tikai lai pasmietos.Šī ir tāda vietiņa,kur fani var viens otru patracināt,bet tu kā redzu iedomājies,ka varēsi šei cīnīties par SAVU taisnību.Dabū tādu rakstu iekšā"Dienā",tad pateikšu,ka esi malacis,kas kaut ko spēj.It
sevišķi šo pēdējo odziņu par LFF,kura gremdē Liepājas futbolu.Nākošreiz būs jāpapļāpā ar Romaņenko,vai bez tevis vēl kāds Liepājā tā domā.
Biju taisījies iet pasnaust pa 40 stundām kaut mirkli,bet nekādi nespēju,pat alu sāku dzert(neraksturīgi man,alu dzeru kad maču skatos nevis pēc tā).Vienu gan iegaumē es neesmu Liepājnieks!Un es esmu es pats.es nevienu nekopēju,bet rakstu to ko redzu,un provē mani pieķert kaut reizi pie meliem!Nu nesanāks nekad.Romaņenko atceros no zvejnieka laikiem,tas vienreiz uzblieza pa vārtiem no gandrīz centra,bet apgaismojums,ka spēlētājus knapi tumsā varēja saskatīt,kur nu vēl bumbu,un šis trāpīja vārtu augšējā stūrī mača beigās,vienkārši izcilība!Nu tas tā atmiņas!
Un neesmu nekāds muļķis taisnību zinu ka neatradīšu,bet lielu daļu līdzjutējiem saprast kas notiek LMT virslīgā,to gan es varu!Un to darīšu,ne tu mani regulēsi!Kāds sakars ar ,,dienu,, kas tas tāds,ja laikraksts,kādus gadus 10 neabonēju tos,varbūt ilgāk!
Bet visā šai diskusijā ir viena nianse, kāpēc tevi uztrauc ka es kritizēju LFF,tieši to pašu uztrauca agrāk P.Neimani.Neesat saistīti gadījumā šai afērā!

     [+] [-]

, 2009-06-15 19:30, pirms 15 gadiem
to Andris5
šoreiz tu trāpīji desmitniekā.Es tiesnešus uzpērku,bet Pēteris pārskaita naudu.Īpaši mūsu iecienītie tiesneši ir Direktorenko,Sipailo un Golubevs.
Spasjoņnikovs,Braga pats par sevi,jo viņi ir zemļaki.Bet Treimaņandžs
mana čoma dels.Viņš vēl savu izšaus īstajā laikā un īstā vietā.Tā kā LM nekas nespīd.Pie tam Karlsons,Soloņicins laidīsies uz ārzemēm.Austrietis arī teica,ka viņam Latvijā ir apriebies,jo piecskatītāj tik iet uz spēlēm un 10 sēž pie dator un kritizē soģs.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-16 13:13, pirms 15 gadiem
>alguns

Lai jau viņi brauc...Pēc neoficiālas info. LM būs jauns papildinājums...Ja godīgi, tad abiem vietu sākumsastāvā ( Krlsonam ar Grebi ) neredzu. Kristaps varētu nākt uz maiņu. Ja Karlsons aizbrauks, varbūt pat tā būs labāk, jo būs džādība beidzot uzbrukumā un ātrums. Kas attiecas uz Kastneru un Soloņicinu, tad tur arī viņu vietā ir gaidāms jauns spēlētājs, jo viens no viņiem noteikti nebūs..Tā kā nedomāju, ja aizbrauks tavi nosaukties spēlētāji, LM kļūs švakāks..Es pat apmēram zinu tos, ar kuriem notiek pārrunas.