Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Skonto" sagrauj "Blāzmu"

Niklāvs Švēde
Niklāvs Švēde

"Skonto" sagrauj "Blāzmu"
Andrejs Perepļotkins
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šodien LMT Virslīgas jaunās sezonas ievadspēlē FC "Skonto" Rīgas Olimpiskajā sporta centrā ar rezultātu 7:0 (4:0) sagrāva Rēzeknes SK "Blāzma". Hat-trick Vladimira Dvališvili kontā.

Spēles pirmajā ceturksnī manāms pārsvars piederēja nosacītajiem viesiem, proti, "Skonto" futbolistiem, kuri veidoja bīstamus uzbrukumus caur abiem laukuma flangiem. Un tieši pēc uzbrukumiem caur kreiso flangu skontieši pirmo 15 minūšu laikā guva divus vārtus, kad rezultatīvs bija Ivans Lukjanovs un Vladimirs Dvališvili. Pirmā puslaika vidusdaļā rēzeknieši manāmi atdzīvojās, pie skontiešu vārtiem izveidojot vairākas vārtu gūšanas izdevības, taču bez rezultāta. Labāko no izdevībām, proti, izgājienu pret skontiešu vārtsargu Māliņu, neizmantoja Dmitrijs Borisovs, raidot bumbu nedaudz garām apakšējam vārtu stūrim. Puslaika turpinājumā skontieši guva vēl divus vārtus, proti, 11 metru soda sitienu, ko nopelnīja Sergejs Kožans, pārliecinoši realizēja Raivis Hščanovičs, savukārt savus otros vārtus pēc Igora Kozlova piespēles guva Dvališvili. Pēc pirmā puslaika "Skonto" atradās pārliecinošā vadībā ar 4:0.

Otrā puslaika sākumdaļā "Skonto" turpinaja iesākto, gūstot vēl divus vārtus. Proti, piektos vārtus rīdzinieku labā pēc Tarasova centrējuma, precīzi ar galvu sitot no septiņiem metriem, guva Lukjanovs, savukārt sesto bumbu rēzekniešu vārtos no neliela attāluma ietrieca Andrejs Perepļotkins. Spēles turpinājumā vārtu gūšanas izdevības radās gan rēzekniešiem (Rečecka tālistienu tvēra Māliņš), gan skontiešiem (Blankam sitiens garām vārtiem). Spēles izskaņā Vladimirs Dvališvili ar teicamu sitienu vārtu apakšējā stūrī guva savus trešos vārtus, uzstādot spēles galarezultātu - 7:0. Jāsaka, ka sezonas pirmajā spēlē "Skonto" demonstrēja pārliecinošu sniegumu, savukārt rēzekniešiem pēc šīs spēles būs viela pārdomām - septiņi ielaisti vārti arī pret tādu spēcīgu komandu kā "Skonto" liecina par vāju spēli aizsardzībā.

SK Blāzma - FC Skonto 0:7 (0:4)

Vārti: Lukjanovs 4`, 56`, Dvališvili 16`, 44`, 89`, Hščanovičs 37`, Perepļotkins 58`
Brīdinājumi: Rancāns - Hščanovičs, Gamezardašvili, Blanks,
Blāzma: Portnojs, Kirilovs, Ivanovs, Čugunovs, Krainis, Rečeckis, Rancāns (Bilinskis 72`), Jukšs (Putāns 72`), Silovs (Semjonovs 46`), Bogdaškins, Borisovs
Skonto: Māliņš, Golubevs (Karvalju Juniors 46`), Hščanovičs, Gamezardašvili, Kožans (Smirnovs 61`), Kozlovs, Fertovs, Tarasovs, Lukjanovs (Blanks 69`), Dvališvili, Perepļotkins

LMT Virslīga 2009

1. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultāts
14. marts14.00Tranzīts - Dinaburg1:1
14. marts14.00Blāzma - Skonto0:7
14. marts18.00Olimps - L. Metalurgs1:2
15. marts14.00Daugava Rīga - Ventspils-

Izmantotie resursi:
lff.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-14 16:06, pirms 16 gadiem
"Skonto" nokapāja līmenī. Viss notika tā, kā tam bija jānotiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-14 16:11, pirms 16 gadiem
Nezinu, domāju, ka Skonto nospēlēja ok, lai gan neko super viņi tur galīgi neparādīja, bet nu Blāzma bija pilnīgi auksta

  +5 [+] [-]

, 2009-03-14 16:12, pirms 16 gadiem
jipii rakstīja: baigi paveicās sconto + vēl pietiesāja
Labs joks.

     [+] [-]

, 2009-03-14 16:12, pirms 16 gadiem
sāpiigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-14 16:19, pirms 16 gadiem
paarpljutka ar iesita ... ha ha

  +2 [+] [-]

, 2009-03-14 16:26, pirms 16 gadiem
Nu īstenībā nav brīnums, Blāzmai vēl nav bijusi iespēja normāli trenēties, gan jau tikai fizisko uzdzinuši, pie skiliem vēl jāpiestrādā, uz otro riņķi jābūt labāk

     [+] [-]

, 2009-03-14 16:26, pirms 16 gadiem
Ohoo! Iesākts labi

  +4 [+] [-]

, 2009-03-14 17:06, pirms 16 gadiem
Rezultāts atbilstošs starpsezonai.

Treniņi "ārā" notika pie pilsētas slidotavas (sniegā), treniņi iekšā - vēlu vakaros, vai Ludzas manēžā, pāris pārbaudes spēles Latvijā, lpraktiski viss pag. sezonas sastāvas aizgāja prom... nu vot jums i 0:7.

Bet cerams, ka sezonas gaitā, tomēr būs redzams uzlabojums, to arī novēlu. Un šosezon galvenais ir nevis kkāda vieta, bet iespēja jaunajiem futbolistiem spēlēt labā līmenī, jo tikai konkurencē spēlētāji var progresēt (arī to novēlu)!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-14 17:42, pirms 16 gadiem
Paskatoties Blāzmas sastāvu, tur daudzi ir nedzirdēti uzvārdi. Vienīgi zināmi ir Portnojs un Čugunovs. Ja Blāzma saglabās šo sastāvu vismaz 3 sezonas, var izveidoties laba konkuretspējīga komanda kas pēc 3-4 gadiem cīnīsies par medaļām.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-14 17:43, pirms 16 gadiem
Dievs dod Rēzeknei nospēlēt lidz sezonas beigām,bet laikam jau Blāzmas līmenis šobrīd neatbilst virslīgai.Žanis labāk būtu spēlējis 1.līgā.

     [+] [-]

, 2009-03-14 17:50, pirms 16 gadiem
Džerijs5, 17:42, pirms dažām sekundēm, citēt
Paskatoties Blāzmas sastāvu, tur daudzi ir nedzirdēti uzvārdi. Vienīgi zināmi ir Portnojs un Čugunovs. Ja Blāzma saglabās šo sastāvu vismaz 3 sezonas, var izveidoties laba konkuretspējīga komanda kas pēc 3-4 gadiem cīnīsies par medaļām.

Neuzmanīgi seko virslīgai,jo izņemot divus (Kirilovs,Ivanovs),pārējie ir virslīgā spēlējuši.Vairāk vai mazāk nav svarīgi.Tas tā atri paskatoties
kladē,vēl jāpārbauda ,kas ir Ivanovs un kas Kirilovs.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-14 17:55, pirms 16 gadiem
Skaists rezultāts vismaz.

     [+] [-]

, 2009-03-14 18:36, pirms 16 gadiem
Kaada skirba rezultaatam?Gribetu redzeet tavu un visu reakciju kas nav redzejusi Rēzeknes laukumu jus noteikti gribeetu tur treneties virsligai

  -4 [+] [-]

, 2009-03-14 19:42, pirms 16 gadiem
ervitis11, 18:36, pirms stundas, citēt
Kaada skirba rezultaatam?Gribetu redzeet tavu un visu reakciju kas nav redzejusi Rēzeknes laukumu jus noteikti gribeetu tur treneties virsligai

Pēc šī komenta redzams ,ka rēzeknieši gaida,ka kāds uztaisīs viņiem nabadziņiem futbola laukumu,jo nav kur trenēties.FŪ LFF,
KĀPĒC JŪS NEKO NEDARIET!!!?

Padoms Rezeknei.Grūta dzīve,krīze.Stādiet laukumā kartupeļus,būs ko uzkost samagonam,beidziet spēlēt futbolu.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-14 19:45, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: ervitis11, 18:36, pirms stundas, citēt
Kaada skirba rezultaatam?Gribetu redzeet tavu un visu reakciju kas nav redzejusi Rēzeknes laukumu jus noteikti gribeetu tur treneties virsligai

Pēc šī komenta redzams ,ka rēzeknieši gaida,ka kāds uztaisīs viņiem nabadziņiem futbola laukumu,jo nav kur trenēties.FŪ LFF,
KĀPĒC JŪS NEKO NEDARIET!!!?

Padoms Rezeknei.Grūta dzīve,krīze.Stādiet laukumā kartupeļus,būs ko uzkost samagonam,beidziet spēlēt futbolu.
Padoms Venspilij.
Nekomentējiet to, par ko jums informācijas nav vai arī tās ir pamaz un nepilnīga... .

  -4 [+] [-]

, 2009-03-14 20:23, pirms 16 gadiem
to Juris Miņins
Pirmkārt -pats esmu gadus desmit atpakaļ spēlējis Rēzeknē uz jūsu kartupeļu lauka,un nekas no tā laika nav mainījies.
Ko lai šeit vēl komentē?KURŠ VAINĪGS,KA JUMS NAV KUR TRENĒTIES?

  +4 [+] [-]

, 2009-03-14 20:29, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: to Juris Miņins
Pirmkārt -pats esmu gadus desmit atpakaļ spēlējis Rēzeknē uz jūsu kartupeļu lauka,un nekas no tā laika nav mainījies.
Ko lai šeit vēl komentē?KURŠ VAINĪGS,KA JUMS NAV KUR TRENĒTIES?
Bet šeit netiek meklēti vainīgie (jebšu komanda trenējas tur, kur viņiem ir iespēja un tik cik viņiem ir iespēju), vienīgi Tu viņus vēlies atrast, lai parādītu kā Trubpilī viss ir labi un citur - katastrofāli.
Tāpat, kas izskatās ļoti nožēlojami, izsakies ĻOTI nekorekti ne tikai par Rēzeknes futbolu, bet arī par visu Rēzekni.

Sēdēt uz trubām un visus dzīvot mācīt nav nekāda māksla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-03-14 21:34, pirms 16 gadiem
Trubas jau sen aizgrieztas un sarūsējušas,tas tā ,ja jūs nezināt.Es neko necenšos ne pierādīt ,ne apstrīdēt.Jūs teicāt ,ka puikām nav kur trenēties,es teicu,ka Žanim tad nav ko meklēt virslīgā.,lai nezaudētu ar nepieklājīgiem rezultātiem.KO ES PATEICU NEPAREIZI?

  +5 [+] [-]

, 2009-03-14 21:53, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Trubas jau sen aizgrieztas un sarūsējušas,tas tā ,ja jūs nezināt.Es neko necenšos ne pierādīt ,ne apstrīdēt.Jūs teicāt ,ka puikām nav kur trenēties,es teicu,ka Žanim tad nav ko meklēt virslīgā.,lai nezaudētu ar nepieklājīgiem rezultātiem.KO ES PATEICU NEPAREIZI?
Par trubām tas ir kopējais, liriskais apzīmējums. Jebšu, ja pilsētā ir uzņēmumi pie tam ne tie nabagākie (un ne tikai uz Latvijas fona), tad arī var gudroties. Taču Rēzeknē nekā tāda nav un futbolisti iztiek ar to, kas ir.

Par tiem rezultātiem runājot. Labāk par viņiem nerunāt... un nevis ciparu ziņā, bet gan tāpēc, ka futbols nav tikai 11 puši, kas pa laukumu pēc bumbas neesājas. Futbols kā tāds pilsētā veic nozīmīgas sociālo funkcijas. Tb Rēzeknē tribīnes vienmēr ir pilnas, cilvēki dzīvo futbolā... . Jaunajiem futbolistiem ir reāls mērķis uz ko tiekties, ir motivācija trenēties. Un ja ir iespēja spēlēt visaugstākajā Latvijas līmenī, kāpēc to neizmantot, jaunajiem viena virslīgas spēle ir 10kārt noderīgāka nekā 1. līgas 2 mači.

Kas notiks, ja komandas nebūs? Tad sociāli-emocionālais fons būs vēl sliktāks... .

Šādus jautājumus nedrīkst risināt pēc sistēmas - ir punkti, ir futbols. Tas ir pārāk komplekss jēdziens, kuru Tu gribi reducēt līdz ļoti šauram iesaistīto lokam.

Un vēl, kas tieši man nepatika -
"Padoms Rezeknei.Grūta dzīve,krīze. Stādiet laukumā kartupeļus,būs ko uzkost samagonam,beidziet spēlēt futbolu.

Es jau saprotu, ka jūsu galā par Latgali un, iespējams, Rēzekni ir šāds priekšstats, ka šeit visi staigā pufaikās, ar samagona pudelēm un ielās skaļi lieto nenormatīvo leksiku. Varu apbēdināt - tā nav. Ne tuvu. (citās, jūsu gala pilsētās, ir redzētas briesmīgākas ainas, bet tas tā, liriska atkāpe)
Ceru, ka nākotnē šādi nepamatoti un visai aizvainojoši izteikumu no Tavas puses nebūs dzirdami.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-14 22:09, pirms 16 gadiem
Labi ,piekrītu par to repliku,gluži vienkārši kaitina tā čīkstēšana.Bet kas attiecās uz futbolu,varu atgādināt,kad pirmajā līgā gāja cīņa starp
Rēzekni un Vindavu skatītāju tāpat bija,kā nākošsezon virslīgā.Un nedomāju,ja gadījumā Blāzma tagad lidos -4,-5 virslīgā,ka skatītāji ies šo pazoru skatīties.Daudz vairāk viņu būtu,ja Rēzekne būtu līderi 1.līgā.
Un atkārtoju vēlreiz,man nav nekas pretī arī tam ,ka Rēzekne spēlē virslīgā,bet 0:7 ir apkaunojoši.Var jau būt,ka šis bija nelaimes gadījums,tāpēc pagaidīsim turpinājumu.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-14 22:19, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Labi ,piekrītu par to repliku,gluži vienkārši kaitina tā čīkstēšana.Bet kas attiecās uz futbolu,varu atgādināt,kad pirmajā līgā gāja cīņa starp
Rēzekni un Vindavu skatītāju tāpat bija,kā nākošsezon virslīgā.Un nedomāju,ja gadījumā Blāzma tagad lidos -4,-5 virslīgā,ka skatītāji ies šo pazoru skatīties.Daudz vairāk viņu būtu,ja Rēzekne būtu līderi 1.līgā.
Un atkārtoju vēlreiz,man nav nekas pretī arī tam ,ka Rēzekne spēlē virslīgā,bet 0:7 ir apkaunojoši.Var jau būt,ka šis bija nelaimes gadījums,tāpēc pagaidīsim turpinājumu.
Tici man, skatītāji būs! Ja redzēs, ka puiši cīnās (un iemesls viņiem cīnīties un sevi pierādīt ir), tad tribīnes būs tikpat pilnas kā vienmēr (tas ir - pārpidītas). Jo tas, godīgi sakot, ir tāds galvenais Rēzeknes sabiedrības "tuss" pilsētā, tā teikt - "sebja pokazatj, na drugih posmotretj".

Un neko apkaunojošu es neredzu, ja pret "Skonto" spēlē tāds U-20 sastāvs... .
Slēpts komentārs: lions991

  +4 [+] [-]

, 2009-03-15 00:28, pirms 16 gadiem
Rēzekniešu uzbrukums izskatījās itin interesants, bet aizsardzība gan švaka. Tas, ka Blāzma šogad ir reālākais kandidāts uz devīto vietu, bija skaidrs jau pirms šodienas spēles -- bet jebkurā turnīrā kāds paliek pēdējais, tāpēc jau nav uzreiz jāatsakās sacensties. Rīdziniece būdama, atbalstu rēzekniešu cīnīšanos Virslīgā.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-15 16:00, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Labi ,piekrītu par to repliku,gluži vienkārši kaitina tā čīkstēšana.Bet kas attiecās uz futbolu,varu atgādināt,kad pirmajā līgā gāja cīņa starp
Rēzekni un Vindavu skatītāju tāpat bija,kā nākošsezon virslīgā.Un nedomāju,ja gadījumā Blāzma tagad lidos -4,-5 virslīgā,ka skatītāji ies šo pazoru skatīties.Daudz vairāk viņu būtu,ja Rēzekne būtu līderi 1.līgā.
Un atkārtoju vēlreiz,man nav nekas pretī arī tam ,ka Rēzekne spēlē virslīgā,bet 0:7 ir apkaunojoši.Var jau būt,ka šis bija nelaimes gadījums,tāpēc pagaidīsim turpinājumu.
Čali, uz virslīgas spēlēm iet krietni vien vairāk skatītāju,nekā uz 1. līgas spēlēm. Zinu pēc tā,kā tas ir,piemēram, Valmierā! Kad valmierieši kapāja pa virslīgu, Valmieras spēles bija vienas no apmeklētākajām visā virslīgā, bet uz 1. līgas spēlēm tgd jau krietni vien mazāk skatītāji iet! Iespējams, ka dēļ tā,ka 1.līgas mači notika FK Valmiera bāzes stadionā, nevis, J.Daliņa stadionā,bet tomēr.

Un tu tikai apstiprini vēlreiz manu stereotipu,ka liela daļa ventspilnieku ir iedomīgi!