Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

''Skonto'' aizliegts reģistrēt jaunus futbolistus

Krišs Upenieks

''Skonto'' aizliegts reģistrēt jaunus futbolistus
Aleksandrs Fertovs vēl ''Skonto'' sastāvā
Foto: M.Jankovskis, Sportacentrs.com

Latvijas Futbola federācijas (LFF) Disciplinārlietu komisijai (DK) 13. novembra sēdē nācies pieņemt vairākus lēmumus. ''Skonto FC'' par esošiem parādiem pret bijušajiem spēlētājiem aizliegts reģistrēt jaunus futbolistus. Savukārt viena lieta izskatīta saistība ar totalizatoru, proti, Kirils Telegins un Ernests Pilāts diskvalificēti uz 12 mēnešiem par likmju veikšanu.

Par pirotehnikas lietošanu viesu fanu sektorā 200 eiro sods piešķirts ''Ventspilij'', bet kurzemnieku pretiniecei ''Jelgavai'' summā sods pat lielāks. 140 eiro par pirotehnikas lietošanu tribīnēs un vēl no 70 eiro nāksies šķirties par drošības darbinieku paviršu darbību. 280 eiro sods būs jāmaksā ''Skonto'' klubam. Arī Rīgas komandai par to parūpējušies līdzjutēji, kuri spēlē pret Jūrmalas ''Spartaku'' lietojuši pirotehniku.

''Skonto'' sakarā gan ir viens būtiskāks lēmums. Proti, par līguma saistību nenokārtošanu pret spēlētājiem Igoru Savčenkovu, Ritvaru Ruginu, Aleksandru Fertovu un darbinieku Alehandro Monusu Lopesu klubam aizliegts reģistrēt jaunus futbolistus. Lēmums darbojas no 13. novembra līdz saistību nokārtošanai.

Gadu LFF organizētos pasākumus piedalīties nevarēs Kirils Telegins un Ernests Pilāts, kuriem arī 1500 eiro sods. Šī gada oktobrī futbolisti veikuši naudas likmes uz vienu no LFF organizēto sacensību spēlēm. Komiteja ir uzklausījusi abus iepriekšminētos spēlētājus Komitejas sēdes ietvaros. Abi spēlētāji atzīst, ka likmes ir veikuši, taču nebija informēti par to, ka saskaņā ar LFF Disciplināro reglamentu LFF licencētie spēlētāji nevar veikt likmes uz LFF organizēto futbola sacensību spēlēm, taču savu vainu atzīst un izdarīto nožēlo. Virslīgā futbolisti uzspēlēja Gulbenes komandā, kura sezonas ievadā tika izslēgta.

Izmantotie resursi:
LFF DK 13. novembra sēdes lēmumi - Latvijas...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-11-13 15:24, pirms 9 gadiem
vieglāk nav izslēgt?

  +6 [+] [-]

, 2015-11-13 15:44, pirms 9 gadiem
SKonto vajag vispār izslēgt no virslīgas!!!

  -3 [+] [-]

, 2015-11-13 15:46, pirms 9 gadiem
"Abi spēlētāji atzīst, ka likmes ir veikuši"

nevarēja pa kluso, vēl visiem izpļurkst

  +7 [+] [-]

, 2015-11-13 15:51, pirms 9 gadiem
Man kā Skonto fanam ir bēdīgi lasīt šādas ziņas
Bet tai pat laikā arī saprotami, ja ir parādi, tad ir atbilstoši sodi.

Runājot par sodiem. Tad LFF vnk čakarē gan sevi, gan Virslīgu kopumā. Skonto jau sen vajadzēja spēlēt 1. līgā (nevis izslēgt).
Sākumā varēja likt "aizliegumu reģistrēt spēlētājus", bet ja tas nelīdz, tad jāliek soda punkti (kas arī tika darīts). Tagad bija jāliek nevis "azliegums reģistrēt', bet gan vēl vairāk soda punkti (piemēram, -10 vai -12)

Ja arī tad parāds netiek nomaksāts, tad jau var izmest uz 1. līgu

  +4 [+] [-]

, 2015-11-13 15:55, pirms 9 gadiem
Nu cerēsim ka Skonto mācīsies no kļūdām un neslēgs apjomīgus līgumus, rīkosies pārdomātāk. Skonto vārds ir skaļš, bet ar savām darbībām pēdējos gados tikai apgānījusi ir sevi. Pertija pats intervijā teica ka spelētājs tas ir pats galvenais un ka viņš ir jāciena. Tāpēc, lūdzu, Skonto cienat savus spēlētājus, jo bez spēlētājiem jūs neesat nekas vairāk kā vienkārši nosaukums.

  -1 [+] [-]

, 2015-11-13 15:57, pirms 9 gadiem
Kas attiecas uz LFF un Virslīgu kopumā, tad arī soda apjomi ir visai smieklīgi. Klubi samaksā, bet no tā nekas īsti nemainās.

Tāpat arī klubu rotācija pa līgām brīžiem ir visai jocīga (atceroties, piemēram DD iekļūšanu Virslīgā, kad Mažeckis pateica, D-pilī jābūt Virslīgas klubam, nu kas tā par attieksmi).

Arī attiecībā uz Liepāju, tad viņiem teorētiski viss bija jāsāk no 2. līgas, līdzīgi kā Parma, nobankrotējot tika izmesta uz Amatieru līgu (Serie D)
Bet LFF jau vienalga, galvenais, ka klubi ir lielākajās pilsētās un viss

Pozitīvi, ka Rīgas Daugava pēc dsq vismaz atsākusi spēlēt no 2. līgas.

Žēl ka Toto tik stipri pārņēmis Latvijas futbolu un padarījis Latvijas futbolu par vienu lielu bardaku

  +2 [+] [-]

, 2015-11-13 16:00, pirms 9 gadiem
Pro3nd rakstīja: Nu cerēsim ka Skonto mācīsies no kļūdām un neslēgs apjomīgus līgumus, rīkosies pārdomātāk. Skonto vārds ir skaļš, bet ar savām darbībām pēdējos gados tikai apgānījusi ir sevi. Pertija pats intervijā teica ka spelētājs tas ir pats galvenais un ka viņš ir jāciena. Tāpēc, lūdzu, Skonto cienat savus spēlētājus, jo bez spēlētājiem jūs neesat nekas vairāk kā vienkārši nosaukums.
Piekrītu, pēdējos gados, Skonto sačakarē savu reputāciju. Ņemot vērā parādus, tika slēgti apjomīgi līgumi, tāpat tika ņemti dafiga leģionāri no kuriem pie spēlēšanas labi ja tika 3-4.
Nu kāpēc vienu sezonu nevarētu iztikt bez leģionāriem, bet paņemt dažus labus spēlētājus no citiem klubiem + jauniešus no savas akadēmijas/dublieriem un rullēt? Ok Eirokausos varētu arī netikt, bet Virslīgā vietu saglabātu + tiktu ietaupīta nauda ar kuru varētu nomaksāt parādus (varbūt daļēji, kaut)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-11-13 16:19, pirms 9 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Kas attiecas uz LFF un Virslīgu kopumā, tad arī soda apjomi ir visai smieklīgi. Klubi samaksā, bet no tā nekas īsti nemainās.

Tāpat arī klubu rotācija pa līgām brīžiem ir visai jocīga (atceroties, piemēram DD iekļūšanu Virslīgā, kad Mažeckis pateica, D-pilī jābūt Virslīgas klubam, nu kas tā par attieksmi).

Arī attiecībā uz Liepāju, tad viņiem teorētiski viss bija jāsāk no 2. līgas, līdzīgi kā Parma, nobankrotējot tika izmesta uz Amatieru līgu (Serie D)
Bet LFF jau vienalga, galvenais, ka klubi ir lielākajās pilsētās un viss

Pozitīvi, ka Rīgas Daugava pēc dsq vismaz atsākusi spēlēt no 2. līgas.

Žēl ka Toto tik stipri pārņēmis Latvijas futbolu un padarījis Latvijas futbolu par vienu lielu bardaku
Ko nozīmē ''klubi samaksā, bet nekas nemainās?'' Ja tiek uzlikts pienākums izmaksāt spēlētājam, tad ir jāsamaksā tieši tik cik saskaņā ar noslēgto līgumu viņam pienākās.. ja soda nauda, tad tā nevar būt nesamērīga.. Runājot par punktiem, tad katra sezona tiek vērtēta savā kontekstā.. tāpat kā licencēšana..

Pēc Jūsu loģikas spriežot, tad šogad pēc pirmā pārkāpuma klubam būtu jāatņem -10 punkti, kas ir pilnīgi pret labas ticības principiem.

Par Liepāju - nebija gan jāsāk.. viss tika pārņemts no SK LM, saglabāts komandas kodols sastāva ziņā, izveidota konkurētspējīga komanda utt.. Ko tas dotu Latvijas futbolam, ja Liepājas klubam vajadzētu vēl 2 gadus spēlēt līgās, kurās neviens nesastādītu viņiem konkurenci? Kāds būtu rezultāts? J.Ikaunieks netiktu pārdots, D.Ikaunieks netiktu izskatīts kā nākamais kandidāts uz spēlēšanu ārzemēs utt.. Papildus tam, līdz šim nav dzirdēts, ka Liepāja radītu lielas problēmas Virslīgai.. spēlētāji saņem algas, komanda spēlē ļoti labi utt.

Par Rīgas Daugavu arī nav taisnība- sen jau šie nav LFF biedri un nekādā 2.līgā nespēlē.. tas bija Virslīgas projekts ar zināmiem ''mērķiem''.. domāju klubam nav ne mazākās intereses sākt kko no 2.līgas.

Par to, ka Mežeckis esot teicis, ka Daugavpilī jābūt Virslīgas klubam vari vispār nepieminēt.. tas bija pārāk sen un viss jau organizatoriski ir mainījies un ir daudz caurredzamāks.

Nav skaidrs arī šitais izteikums - ''Toto pārņēmis, un nu ir bardaks''.. Tātad Tavā izpratnē, ja tiek pieņemti lēmumi (klubu izslēgšana, spēlētāju diskvalifikācija utt, tad tas ir bardaks?). Toto ir visur, ar to ir jācīnās.. Jā, lēmumi nav populāri, tie nekādā veidā nereklamē futbolu kā sportu, taču tie ir nepieciešami.. bardaks būtu tad, ja nekas netiktu darīts un mums Virslīgā joprojām būtu 6 klubi un 4 komandas..

Tas tā īsumā..

  +2 [+] [-]

, 2015-11-13 16:43, pirms 9 gadiem
Sezona tikko beigusies, līdz nākamajai laika daudz, daudziem Skonto spēlētājiem līgumu beidzas, redzēs kā būs. Parasti ziemā nauda pēkšņi atrodas, tiek dzēsti daudzi (bet ne visi) parādi, vadība sola uz nebēdu, federācija dod licenci, un nu tik būs! Bet jau ap Jāņiem naudas atkal nav vispār. Gadus 7 jau šāds grafiks, pie jebkāda direktora vai trenera. Tradīcijas vsk

     [+] [-]

, 2015-11-13 16:45, pirms 9 gadiem
Anonymous187 rakstīja: Ko nozīmē ''klubi samaksā, bet nekas nemainās?'' Ja tiek uzlikts pienākums izmaksāt spēlētājam, tad ir jāsamaksā tieši tik cik saskaņā ar noslēgto līgumu viņam pienākās.. ja soda nauda, tad tā nevar būt nesamērīga.. Runājot par punktiem, tad katra sezona tiek vērtēta savā kontekstā.. tāpat kā licencēšana..

Pēc Jūsu loģikas spriežot, tad šogad pēc pirmā pārkāpuma klubam būtu jāatņem -10 punkti, kas ir pilnīgi pret labas ticības principiem.

Par Liepāju - nebija gan jāsāk.. viss tika pārņemts no SK LM, saglabāts komandas kodols sastāva ziņā, izveidota konkurētspējīga komanda utt.. Ko tas dotu Latvijas futbolam, ja Liepājas klubam vajadzētu vēl 2 gadus spēlēt līgās, kurās neviens nesastādītu viņiem konkurenci? Kāds būtu rezultāts? J.Ikaunieks netiktu pārdots, D.Ikaunieks netiktu izskatīts kā nākamais kandidāts uz spēlēšanu ārzemēs utt.. Papildus tam, līdz šim nav dzirdēts, ka Liepāja radītu lielas problēmas Virslīgai.. spēlētāji saņem algas, komanda spēlē ļoti labi utt.
Tas "klubi samaksā, bet nekas nemainās" bija domāts par LFF uzliktajiem sodiem nevis algām, tak izlasi kārtīgi pirms sāc braukt augumā

Atkal tu visu esi pārpratis, 10 punkti nost jāņem, ja nestrādā sākotnējie soda veidi (aizliegums reģistrēt spēlētājus un -3 vai -5 punkti tabulā utt)

Par Liepāju nepiekrītu. LM bankrotēja, līdz ar to oficiāli klubs vairs nepastāv un Liepāja ir pilnīgi jauns klubs, kuram būtu jāsāk no apakšas (vai arī kā bija Parma un Rangers gadījumos, kad klubi izmesti uz Amatieru līgām (Skotijas League Two un Itālijas Serie D)). Es nerunāju par kaut kādām problēmām no Liepājas puses attiecībā pret Virslīgu

  +2 [+] [-]

, 2015-11-13 17:11, pirms 9 gadiem
Anonymous187 rakstīja: Par Liepāju - nebija gan jāsāk.. viss tika pārņemts no SK LM, saglabāts komandas kodols sastāva ziņā, izveidota konkurētspējīga komanda utt.. Ko tas dotu Latvijas futbolam, ja Liepājas klubam vajadzētu vēl 2 gadus spēlēt līgās, kurās neviens nesastādītu viņiem konkurenci? Kāds būtu rezultāts? J.Ikaunieks netiktu pārdots, D.Ikaunieks netiktu izskatīts kā nākamais kandidāts uz spēlēšanu ārzemēs utt...
Te laikam ir fundamentāla viedokļu pretruna par Latvijas futbola čempionāta mērķi un sūtību. Es esmu pārliecināts, ka Latvijas futbola čempionāts, tāpat kā lielākā daļa nacionāla mēroga sporta turnīru, eksistē tādēļ, lai GAN sportiski, GAN juridiski godīgā un vienlīdzīgā cīņā saskaņā ar vispārpieņemtu kārtību noskaidrotu valsts labāko komandu. Turpretī tie, kas par vietējo futbolu spriež kategorijās "LV futbolam vajadzīgs tas un tas" vai "kas notiktu, ja Daugavpilī nebūtu virslīgas kluba" un tamlīdzīgi, acīmredzot visu Latvijas futbola klubu kopumu uztver kā viendabīgu masu - būtībā kā futbola akadēmijas, kam svarīgi aptvert valsti pēc reģionālā principa un visu darīt ar mērķi, lai eventuālu maksimālo labumu gūst nacionālā izlase (piemēram, perspektīvākie nokļūst labos klubos vai tepat Latvijā dabū spēlēt pret maķenīt spēcīgākiem pretiniekiem). Pēc manas loģikas klubu turnīra interesēm nav vienmēr jāpiekāpjas valsts, LFF vai kāda atsevišķa kluba vai pilsētas interesēm.

  +3 [+] [-]

, 2015-11-13 17:11, pirms 9 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Tas "klubi samaksā, bet nekas nemainās" bija domāts par LFF uzliktajiem sodiem nevis algām, tak izlasi kārtīgi pirms sāc braukt augumā

Atkal tu visu esi pārpratis, 10 punkti nost jāņem, ja nestrādā sākotnējie soda veidi (aizliegums reģistrēt spēlētājus un -3 vai -5 punkti tabulā utt)

Par Liepāju nepiekrītu. LM bankrotēja, līdz ar to oficiāli klubs vairs nepastāv un Liepāja ir pilnīgi jauns klubs, kuram būtu jāsāk no apakšas (vai arī kā bija Parma un Rangers gadījumos, kad klubi izmesti uz Amatieru līgām (Skotijas League Two un Itālijas Serie D)). Es nerunāju par kaut kādām problēmām no Liepājas puses attiecībā pret Virslīgu
Palabo ja kļūdos, bet vai tad Liepāja nepārņēma visas LM saistības ? T.i. ieskaitot parādus ?

  +3 [+] [-]

, 2015-11-13 17:12, pirms 9 gadiem
Ar Skonto LFF auklējās ilgi un pamatīgi.No vienas puses varbūt pareizi,jo kamēr klubs pastāv,viņu bijušajiem spēlētājiem ir cerības tikt pie sen nopelnītās naudiņas.Arī sportiskais rezultāts labs,galu galā sudraba medaļnieki.Tomēr no "godīgās spēles principiem" vajadzētu šo klubu nosūtīt vienu līgu zemāk un ja to neizdarīs LFF ,tad to var izdarīt UEFA.Protams nezinu visas juridiskās nianses,bet tā būtu tikai godīgi.

  -3 [+] [-]

, 2015-11-13 17:47, pirms 9 gadiem
godīgi būti V-pils laukumā uzstādīt prožektorus, jo pat Mettai tādi ir- pārējos nahrenizēt, atņemt punktus, medaļas u.tml.sodīt, lai tikai komfortabli R- Latvijā, apnicis šitais one way šaurais domāšanas veids. Dialogs neinteresē- ZB
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-11-13 18:19, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Ventspili vajag izslēgt no virslīgas par to.
na viņ vīnu Venspili...

  +1 [+] [-]

, 2015-11-13 18:22, pirms 9 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Palabo ja kļūdos, bet vai tad Liepāja nepārņēma visas LM saistības ? T.i. ieskaitot parādus ?
Skotijā Rangers arī teorētiski kļuva par citu klubu, lai gan reāli ir balstīts uz tās pašas bāzes. Pat tādā futbola zemē kā Skotija, atļāvās savu vienu no leģendārākajiem klubiem nomest vairākas līgas zemāk..

  -1 [+] [-]

, 2015-11-13 18:43, pirms 9 gadiem
Laimes Lācis rakstīja: Skotijā Rangers arī teorētiski kļuva par citu klubu, lai gan reāli ir balstīts uz tās pašas bāzes. Pat tādā futbola zemē kā Skotija, atļāvās savu vienu no leģendārākajiem klubiem nomest vairākas līgas zemāk..
Blasīts uz tās pašas bāzes, bet vai viņi pārņēma parādus, kas arī bija iemesls kluba izslēgšanai ?

     [+] [-]

, 2015-11-13 19:09, pirms 9 gadiem
Laimes Lācis rakstīja: Skotijā Rangers arī teorētiski kļuva par citu klubu, lai gan reāli ir balstīts uz tās pašas bāzes. Pat tādā futbola zemē kā Skotija, atļāvās savu vienu no leģendārākajiem klubiem nomest vairākas līgas zemāk..
ar to nogriežot 1 roku Savam futbolam, pēdējos gados Celtic bez konkurences vietejā līmenī sen pāstājis uguņot kontinentālajā mērogā, tas, protams, neattaisno ļaunprātīgas nelikumības..

     [+] [-]

, 2015-11-13 19:57, pirms 9 gadiem
Skonto laikam ar Kenetu visu nokaartojussi. Par vinnu nekas nav piemineets.

     [+] [-]

, 2015-11-13 20:07, pirms 9 gadiem
Drošības pasākumu reglaments tiek pārkāpts bieži, jo:

1. LFF organizētajās sacensībās ir aizliegts ienest un izmantot jebkura veida pirotehnikas priekšmetus;
2. Īpaša uzmanība jāpievērš līdzjutēju kontrolei pie ieejas stadionā, lai nepieļautu aizliegtu priekšmetu ienešanu stadionā;
3. Gadījumā, ja tribīnēs tiek iedegtas "bengāļu" ugunis vai dūmu sveces, drošības nstitūcijas darbiniekiem jāveic nepieciešamās darbības, lai degošo priekšmetu varētu nodzēst.

lff.lv

  +3 [+] [-]

, 2015-11-13 22:24, pirms 9 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Tas "klubi samaksā, bet nekas nemainās" bija domāts par LFF uzliktajiem sodiem nevis algām, tak izlasi kārtīgi pirms sāc braukt augumā

Atkal tu visu esi pārpratis, 10 punkti nost jāņem, ja nestrādā sākotnējie soda veidi (aizliegums reģistrēt spēlētājus un -3 vai -5 punkti tabulā utt)

Par Liepāju nepiekrītu. LM bankrotēja, līdz ar to oficiāli klubs vairs nepastāv un Liepāja ir pilnīgi jauns klubs, kuram būtu jāsāk no apakšas (vai arī kā bija Parma un Rangers gadījumos, kad klubi izmesti uz Amatieru līgām (Skotijas League Two un Itālijas Serie D)). Es nerunāju par kaut kādām problēmām no Liepājas puses attiecībā pret Virslīgu
Īsumā par Liepājas situāciju. Ja tīri juridiski, tad visi papīri Liepājas priekšā bija un ir tīri. Pirmkārt, maksātnespēja bija uzņēmumam, nevis sporta klubam, turklāt oficiāli maksātnespēja uzņēmumam tika apstiprināta, pagājušās ( 1 sezonas ) sezonas vidū. FK Liepāja savā sākuma stadijā bija saņēmusi visas attiecīgās dokumentācijas no SK LM, par saistību pārņemšanu un uz to brīdi uzkrājušos parādus, kuri vairāk vai mazāk bija saistīti organizatoriskā jomā, dzēsa savlaicīgi FK Liepāja. Vienīgi, kur juridiski varēja Liepāju "izpuļķēt", bija tas aspekts, ka jaundibinātais klubs nebija LFF biedrs 2 gadus. Līdz ar to, veiksmīgi izmantojot šo situāciju, pie eirokausiem tika Spartaks. Par pārējo, atvaino, viss ir "klārs" un tīri papīri. Pēc būtības, atgādinu vēlreiz, uzņēmuma oficiāla maksātnespēja, ko apstiprināja "Prudente", bija stipri vēlāk, nekā savu pastāvēšanu sāka FK Liepāja. Tas tā, īsumā.

     [+] [-]

, 2015-11-14 09:10, pirms 9 gadiem
Īsi,korekti un kodolīgi.