Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3
Autors: Edmunds Novickis

Kurzemes derbijā "Liepājas metalurgs" sakauj "Ventspili"

Kurzemes derbijā "Liepājas metalurgs" sakauj "Ventspili"
Dmitrijs Hmizs (pa kreisi) šodien guva divus vārtus

Šodien SMScredit.lv Virslīgas 3. kārtas centrālajā spēlē Kurzemes derbijā "Liepājas metalurgs" savā laukumā ar 3:1 pārspēja "Ventspili". Pirmos divus vārtus uzvarētāju labā guva labās malas aizsargs Dmitrijs Hmizs.

"Liepājas metalurgs" 2. kārtā piedzīvoja pirmo zaudējumu un šodien vietu pamatsastāvā zaudēja Mareks Zuntners, viņa vietā iesaistot 18 gadus veco Iļju Šadčinu. Tikmēr "Ventspils" pēc divām mājas uzvarām ar 4:0 un 4:3 šodien pirmo reizi spēlēja izbraukumā, un Jurģis Pučinsks izlika to pašu pamatsastāvu, ko pirmajās divās spēlēs, sak, uzvarētāji sastāvu nemaina. Tikai uz maiņu 2. puslaika vidū nāca Daniils Turkovs - viens no 4:3 uzvaras galvenajiem varoņiem.

Ja iepriekšējā kārtas mačā "Liepājas metalurgs" Kauguros pret Rīgas "Daugavu" sabojāja sev visus plānus, jau 1. minūtē nonākot zaudētājos, tad šodien pret "Ventspili" izdevās pretējs triks - jau 5. minūtē liepājnieki izvirzījās vadībā. Pēc stūra sitiena precīzi ar galvu sita Dmitrijs Hmizs (1:0)! Tiesa, ventspilniekiem nonākšana iedzinējos nebija nekas jauns - pret Daugavpili izdevās uzvarēt ar 4:3 no 0:2 un 1:3, un arī šajā mačā viss vēl bija priekšā. Un tomēr viesi uz priekšu netika, kamēr "Liepājas metalurgam" bija vismaz Iļjas Šadčina raidījums no tālākas distances. "Ventspils" pirmo bīstamo momentu radīja vien 38. minūtē, kad pēc standartsituācijas bumba draudīgi nolidoja gar Pāvela Doroševa vārtiem.

Ja spēles sākumā liepājnieki neatkārtoja iepriekšējā mača kļūdu, kad tika ielaisti ātri vārti, tad 2. puslaika sākumā viņi negatīvā nozīmē labojās, jau 29. sekundē(!) ļaujot ventspilniekiem atspēlēties - bumba atleca pie gruzīna Tornikes Tarhnišvili, kurš, daudz nedomājot, skaisti trieca bumbu mājinieku vārtu tīklā - 1:1! Arī turpinājumā iniciatīvu pārņēma "Ventspils" un 59. minūtē pēc tāla Jurija Žigajeva soda sitiena bumba nevienu neskāra, gandrīz ielidojot vārtos. Savukārt 66. minūtē pēc Antona Jemeļina kļūdas savā laukuma pusē bumbu pārtvēra svaigais Turkovs, kurš pēc brīža arī sita - Doroševs glāba.

Un tomēr tieši "Liepājas metalurgs" vadību prata atgūt! 70. minūtē Jurģis Kalns nesavtīgi atspēlēja atpakaļ bumbu pa sitienam Hmizam, un šis malējais aizsargs ar rikošeta palīdzību laimīgi guva vārtus - 2:1! "Ventspilij" otro spēli pēc kārtas bija jācer uz glābiņu cīņas izskaņā. Tiesa, gandrīz uzreiz vēl vienus vārtus iesita liepājnieki - gols gan aizmugures dēļ netika ieskaitīts. Trešos vārtus "Liepājas metalurgs" guva vēlāk - 83. minūtē pēc tāla soda sitiena Jemeļins pārvirzīja bumbu Maksima Uvarenko vārtos un 3:1! Tikai tik sliktā situācijā "Ventspils" patiešām piespieda mājiniekus, tomēr divi brīnumi vienas nedēļas laikā nenotika, un "Liepājas metalurgs" izcīnīja svarīgu 3:1 uzvaru.

"Liepājas metalurgs" - "Ventspils" 3:1 (1:0)
Vārti: Hmizs 5', 71', Jemeļins 83' - Tarhnišvili 46'.
"Liepājas metalurgs": Doroševs, Hmizs, I.Šlampe, Zirnis, Jemeļins, Soloņicins, Kalns, Savaļnieks (Zuntners 74'), Afanasjevs (Prohorenkovs 67'), Šadčins, Askerovs (J.Ikaunieks 57').
"Ventspils": Uvarenko, Kurakins, Dubra, Smirnovs, Timofejevs, Tarhnišvili (Abdultaofiks 76'), Pauļus (Martiness 81'), Suhanovs, Žigajevs, Jančuks, Kozlovs (Turkovs 63').
Brīdinājumi: Soloņicins, Šadčins, Zirnis, J.Ikaunieks, Jemeļins, Prohorenkovs - Suhanovs, Kozlovs, Smirnovs.
Tiesnesis: Aleksandrs Anufrijevs.

Virslīgas 3. kārta

DienaLaiksSpēleNorises vietaRez.
Piektdiena16:00Jūrmala - IlūksteKauguru vidusskolas laukums1:1 (0:0)
Piektdiena19:00Skonto –Metta/LUHanzas vidusskolas laukums4:0 (2:0)
Sestdiena14:00Liepājas metalurgs – VentspilsDaugavas stadiona rezerves laukums3:1 (1:0)
Svētdiena16:00Daugava (D) - JelgavaCeltnieka stadions
Svētdiena16:00Spartaks - Daugava (R)Kauguru vidusskolas laukums

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Skonto32109:07
2.Liepājas metalurgs32018:36
3.Ventspils32019:66
4.Jūrmala31202:15
5.Spartaks21103:24
6.Daugava (R)21102:14
7.Ilūkstes NSS30213:82
8.Daugava (D)20113:41
9.Jelgava20020:50
10.Metta/LU30030:90

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsVārti
1.J.ŽigajevsVentspils4 (2)
2.D.HmizsLiepājas metalurgs3
3.J.KalnsLiepājas metalurgs2
M.SavensDaugava (R)2
V.ŠabalaSkonto2
A.KarašausksSkonto2
R.MingazovsSkonto2

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-13 15:52, pirms 12 gadiem
Lielisks sniegums! LM kapāja gudri un ar lielisku pašatdevi!
, 2013-04-13 15:52, pirms 12 gadiem
Rakstu kompensācijas laikā uzrakstīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-13 15:53, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Visi eksperti var iet mājās
neviens neticēja liepājniekiem
Tagad ticēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-13 15:54, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: visi ir spēkus samērojuši
un jāsaka, ka DAU r šobrīd izskatās vislabāk
Piekrītu, prognozēju, ka šis leišu kantoris stabili šosezon sitīsies par zeltu.
, 2013-04-13 15:55, pirms 12 gadiem
Prometejs rakstīja: Piekrītu, prognozēju, ka šis leišu kantoris stabili šosezon sitīsies par zeltu.
Sākumā ar to pašu LM jāsitas par Latvijas kausu / Eirokausu.
, 2013-04-13 15:56, pirms 12 gadiem
Ja pagajusho speli Ventspils izlida no zaudejuma tad shoreiz cucenes vairs nebija un rezultats ir likumsakarigs.Es jau prims sezonas rakstiju ka Ventspils ar shadiem papildinajumiem aizsardziba bus nekads un mani vardi piepildas,pedejas 2 speles zaudeti 6 varti,nez ko par to skaka Pucinskis,kaut gan ko var gribet ja tads specialists ir pie stures,kaa jau prognozeju junija Ventspilij bus jauns treneris un pagaidam viss uz to ari iet,shim vajadzeja jau but otrajam zaudejumam,bet pret Daugavu futbola dievi bija Ventspils puse,bet shodien LM ar saviem jaunieshiem ieradija super klubam vietu.Prieks par LM,bez nometnem,gatavojas majas un rada diezgan labu,simpatisku futbolu un neviena legjionara!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-13 15:57, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: ar ko viņi ir spēlējuši
kas viņus ņem nopietni
: )

p.s.
eju zāģēt tālāk, atvainojiet
Nu jā + vēl aizmirsu, ka ''Daugava'' (R) šajā kārtā vēl spēlēs.
, 2013-04-13 16:01, pirms 12 gadiem
Līcis rakstīja: Sākumā ar to pašu LM jāsitas par Latvijas kausu / Eirokausu.
Arī prognozēju interesantu spēli. Ja LM turpinās demonstrēt tik gudru spēli, tad viss var notikt. Nebūšu pārsteigts par negaidītu rezultātu finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-13 16:09, pirms 12 gadiem
3:1 ir sakauj ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-13 16:14, pirms 12 gadiem
Tagad skonto kārta....
, 2013-04-13 16:22, pirms 12 gadiem
Līst asaras tiem kas bez vārda runas LM iekapšoja!!!
, 2013-04-13 16:24, pirms 12 gadiem
Ja godīgi, tad mazliet negaidīts rezultāts. Bet laikam jau šoreiz taisnīgs. Beidzot pēc kādiem gadiem 5-6 saskatu laukumā rotāciju starp spelētajiem atsevisķās pozīcijās. Vēl man prasās Soloņicinu ielikt vidū, nevis malā. Uzskatu ka malās ir jāspēlē daudz ātrākiem pussargiem. Genādijs vairs nav tik ātrs, kā gadus 3 atpakaļ, toties laukuma vidū būtu labs papildinājums tieši spēles veidošanā. Bet tās ir tikai manas domas. Gan jau Intenbergs zina ko dara, vienīgi žēl, ka pagājušā spelē pret Rīgas Daugavu nesanāca tas, uz ko komanda bija gatavojusies teju vai veselu nedēļu. Viens pašmāju aktieris izjauca LM visu mājas darbu.
, 2013-04-13 16:35, pirms 12 gadiem
Prometejs rakstīja: Piekrītu, prognozēju, ka šis leišu kantoris stabili šosezon sitīsies par zeltu.
Es prognozēju ka šis leišu kantoris cīnīsies par šmeli(grebis,TT,Kačanovs .... kārtīga buķete),un manas prognozes piepildās!
Šai komandai nav mērķis izcīnīt čempiona titulu,tā kā nedomāju ka šie cīnīsies par zeltu!
, 2013-04-13 16:37, pirms 12 gadiem
Nu ko Hmiza nelabvēļi......
Čalis taisa spēli!Sit bez domāšanas,un vārtsargiem neērtas bumbas liek iekšā!
, 2013-04-13 16:41, pirms 12 gadiem
Starp citu bij jābūt 4:1 , neieskaitīja golu, pietam ļoti rupja kļūda bija līnijtiesnesim, kurš pacēla karodziņu, kad Jemeļins cēla iekšā, Hmizs laikam atradās aizugures stāvoklī, Hmizs nepieskārās bumbai, un tika parādīta aizmugure.
P.S Ventspils fani, kas bija stadionā, Jūsu čempioni ar savu Ārzemnieku sastāvu, zaudēja Latviešu puikām.
MALAČI MEČI!
, 2013-04-13 17:10, pirms 12 gadiem
Piepildījās mans vēlējums ! Pierādījās, ka ārzemju leģionāri, kurus gadiem pērk Ventspils, nav labāki par mūsu vietējiem Tādus 2, šķiras leģionārus pērkot, nodara ļaunu mūsu futbolam.Cik vietējo audzēkņu pēdējo 15 gadu laikā ir izaudzināti Ventspilī ?
, 2013-04-13 17:18, pirms 12 gadiem
Diemžēl nekas īpaši nav mainījies,tomer der dažiem atgādināt,ka cāļus skaita rudenī.
, 2013-04-13 17:19, pirms 12 gadiem
Esmu priecigs par savas komandas uzvaru.Bet jasaka atklati,ka rezultats pec speles satura vareja but ari 1:3.Lm izvirzijusies vadiba atdeva centru ventspilniekiem un lava viniem veidot uzbrukumus.Bumbas kontrole un teritorials parsvars piedereja ventspilniekiem,bet bistamu momentu vini izveidoja maz,lai uzvaretu.Lm izmantoja savas iespejas,ipasi no standartiem.Patika Hmiza sniegums,un ne tikai tapec ka vins guva divus vartus.Vins daudz reizes partvera bumbu un labi dalija piespeles.Piekritu ka Solonicinam ir jaspele vidu,bet Kalnam uzbrukuma smaile.Askerovs labi padarija savu darbu,nopelnija sodus,bet pagura un vinu pareizi nomainija.Sadcins ir loti centigs un atrs puisis,bet vinam pietrukst meistaribas un domasanas.Savalnieks nav laba sportiska forma,jo,ka man liekas vins vel nav atguvies no savainojuma.Maz kas prognozeja LM uzvaru,bet futbols ar to jau ir forss,ka ir neprognozejams.Uzvar tas kas vairak iesit.Tiesnesis pirmaja puslaika tiesaja normali,bet otraja jau saka peldet un taisit podus.
, 2013-04-13 17:33, pirms 12 gadiem
>>>Pampars5 Jautājums par kuru varētu stundām diskutēt un pie vienotas atbildes dies vai nonāktu.Labus leģionārus Latvijas klubi nemaz nevar atļauties nopirkt.Pat biezajos gados tādus varēja saskaitīt uz pirkstiem.Un ja tagad LM nabadzības dēļ spiesti spēlēt tikai ar saviem audzēkņiem,tad tas nenozīmē,ka tā būtu ,ja viņiem finanses netrūktu.Vai maz Liepājas futbola audzēkņu līdz šim bija spiesti meklēt darbu citos klubos?Viens gan nav apstrīdams,ka Liepājā futbola rezerves savam galvenajam klubam tiek gatavotas gandrīz vislabāk Latvijā.Varbūt vēl ,protams, Skonto.Kāpēc to ir mazāk Ventspilī? Arī tas ir garš stāsts,kur ir gan daudz objektīvu un subjektīvu viedokļu.
, 2013-04-13 17:34, pirms 12 gadiem
Algun,protams nekas īpšs nav mainījies. Mainījies būtu ja LM zaudētu, jo tad punktu ziņā jau būtu jūtams atpalikums.
, 2013-04-13 17:35, pirms 12 gadiem
Andris6,man liekas , ka TOTO spēle, kā Tev?
, 2013-04-13 17:37, pirms 12 gadiem
Pampars5 rakstīja: Piepildījās mans vēlējums ! Pierādījās, ka ārzemju leģionāri, kurus gadiem pērk Ventspils, nav labāki par mūsu vietējiem Tādus 2, šķiras leģionārus pērkot, nodara ļaunu mūsu futbolam.Cik vietējo audzēkņu pēdējo 15 gadu laikā ir izaudzināti Ventspilī ?
Tikais tagad to esi sapratis?
, 2013-04-13 17:39, pirms 12 gadiem
vantinieks rakstīja: Andris6,man liekas , ka TOTO spēle, kā Tev?
ej paraudi!
, 2013-04-13 17:44, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: ej paraudi!
Tev kā TOTO spēļu ekspertam taču vajadzētu būt viedoklim? Jā vai Nē?
, 2013-04-13 17:47, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Viens gan nav apstrīdams,ka Liepājā futbola rezerves savam galvenajam klubam tiek gatavotas gandrīz vislabāk Latvijā.Varbūt vēl ,protams, Skonto.
cik skonteļu jaunie tiek iesaistīti?LM četros mačos(ieskaitot kausu pret skontu),vismaz 7(septiņi) U-19,U-21 izlases čaļi spēlē tikuši iesaistīti,un 5(pieci) nākuši pat pamatsastāvā!Tā kā skonteļi netur Liepājai līdzi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-13 18:06, pirms 12 gadiem
FKV vadibai vajadzetu apdomaties kadu lomu komanda spele Kozlovs,super uzbrucejs pa 3 sezonam guvushais 20 golus Martinez par kuru Pucinskis dievinas,viduvejais Lietuvieshu speletajs Pauljus Freidgeimas Jancuks Tarasovs Zatkins kapec vinji ir vajadzigi???Laiks laist vietejos un pietiek barot legjionarus,pareizi teica Skonto vadiba,ja njem legjionaru tad vinjam ir jabut 2 reizes labakam neka vietejam,bet par FKV legjionariem to nevar teikt.Gan jau Algun finanses uzsitis pa FKV un tad mes redzesim ar ko vinji speles un tadi laiki nav aiz kalniem :-)
, 2013-04-13 18:08, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Pieskaiti Kozačuku, kurš spēlē kaut kur (JEL vai JUR)
Spartakā.
, 2013-04-13 18:14, pirms 12 gadiem
>>>maikls 19
Gan jau Algun finanses uzsitis pa FKV un tad mes redzesim ar ko vinji speles un tadi laiki nav aiz kalniem :-)

Neredzu par ko te cepties.Nebūs naudas ,spēlēs tie ,kuri gatavi mirt par ideju.Uz priekšu draugi!
, 2013-04-13 18:17, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: >>>maikls 19
Gan jau Algun finanses uzsitis pa FKV un tad mes redzesim ar ko vinji speles un tadi laiki nav aiz kalniem :-)

Neredzu par ko te cepties.Nebūs naudas ,spēlēs tie ,kuri gatavi mirt par ideju.Uz priekšu draugi!
Nu tad no shii sastava kas ir FKV varbut vienigi Uvarenko bus gatavs mirt par ideju,bet parejie aizmuks pie pirmas iespejas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-13 18:28, pirms 12 gadiem
Begemot, nejauc Kozačuku ar Kazačoku; Kozačuks spēlē Rīgas Daugavā, 18- gadīgais Kazačoks tiešām Spartakā.
, 2013-04-13 18:57, pirms 12 gadiem
>>>maikls 19
Gan jau Algun finanses uzsitis pa FKV un tad mes redzesim ar ko vinji speles un tadi laiki nav aiz kalniem :-)

Varu vēl šo to papildināt.Šāda situācija Ventspils futbolā jau ir bijusi tālajos padomju laikos.Esmu pats tam izgājis cauri,jo septiņdesmito gadu beigās,kad Ventspils futbolu pārstāja finansēt Ventspils Tirdzniecības osta,futbols Ventspilī palika tīrā amatieru līmenī un komandas republikas čempionātā arī spēlēja attiecīgā līmenī Vārpas čempionatā,vai 1.līgā.Nemaz nešaubos,ka tas pats varētu notikt arī tagad,jo pie varas ruļļiem ir viens otrs vēzis,kurš valdīja pilsētā arī astoņdesmitajos gados un futbols mīļie viņam gluži pie vienas vietas.
Nav labākā pierādījuma tam,ka pilsētā ar nākotni joprojām centrālajam futbola laukumam nav apgaismojuma.Futbols augstā līmenī Ventspilī turējās pateicoties vienam cilvēkam un tas bija Jurijs Bespalovs,kura diemžēl vairs nav mūsu vidū.Ja pazudīs finanses,tad atkartosies vecā vēsture,atšķirībā no liepājniekiem,jo nav ne mazāko šaubu,ka viņi izdzīvos.Tagad jautājums tev Maikl19.To tu gribi piedzīvot,"karkājot"par finanse plūsmu beigām FK Ventspils klubā.Pipari tev uz mēles.Ak,jā varēsi tad pārstāvēt Ventspili 2.līgā un uzspēlēt maču ar Kuldīgu.Ventspils futbolam taču šogad 100 gadu jubileja,jo pirmo starppilsētas spēli Ventspils futbolisti aizvadīja 1913.gadā pret Kuldīgu un zaudēja ar 1-4.Šodien nedaudz labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-13 19:06, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: >>>maikls 19
Gan jau Algun finanses uzsitis pa FKV un tad mes redzesim ar ko vinji speles un tadi laiki nav aiz kalniem :-)

Varu vēl šo to papildināt.Šāda situācija Ventspils futbolā jau ir bijusi tālajos padomju laikos.Esmu pats tam izgājis cauri,jo septiņdesmito gadu beigās,kad Ventspils futbolu pārstāja finansēt Ventspils Tirdzniecības osta,futbols Ventspilī palika tīrā amatieru līmenī un komandas republikas čempionātā arī spēlēja attiecīgā līmenī Vārpas čempionatā,vai 1.līgā.Nemaz nešaubos,ka tas pats varētu notikt arī tagad,jo pie varas ruļļiem ir viens otrs vēzis,kurš valdīja pilsētā arī astoņdesmitajos gados un futbols mīļie viņam gluži pie vienas vietas.
Nav labākā pierādījuma tam,ka pilsētā ar nākotni joprojām centrālajam futbola laukumam nav apgaismojuma.Futbols augstā līmenī Ventspilī turējās pateicoties vienam cilvēkam un tas bija Jurijs Bespalovs,kura diemžēl vairs nav mūsu vidū.Ja pazudīs finanses,tad atkartosies vecā vēsture,atšķirībā no liepājniekiem,jo nav ne mazāko šaubu,ka viņi izdzīvos.Tagad jautājums tev Maikl19.To tu gribi piedzīvot,"karkājot"par finanse plūsmu beigām FK Ventspils klubā.Pipari tev uz mēles.Ak,jā varēsi tad pārstāvēt Ventspili 2.līgā un uzspēlēt maču ar Kuldīgu.Ventspils futbolam taču šogad 100 gadu jubileja,jo pirmo starppilsētas spēli Ventspils futbolisti aizvadīja 1913.gadā pret Kuldīgu un zaudēja ar 1-4.Šodien nedaudz labāk.
Es esmu par to lai klubs beidz teret lielas naudas neatbilstoshiem legjionariem,kas nevar vinnet 17-18 gadigus vietejos puishus!MAns piedavajums butu vairak vietejo jauno,ja ari pirmais gads butu jaupure rezultata zinja,bet nakotnes varda tas butu tikai ljoti labi un ieekonometu diezgan daudz lidzeklju arii.Protams,man negribas lai FKV nonaktu finansu gusta,jo tad butu vejaa tie lidzeklji ko ar visu sirdi ieguldija kluba Bespalovs,bet shobrid reali situacija ir ka labak butu iespelet jaunos kaa to pagajusho gada sezonas vidu darija LM.Man gribetos dzirdet ari tavu viedokl kaa ilgadejam komandas fanam,tu pieturies pie politikas shobrid kada pastav kluba,tas ir njemt viduvejus legjionarus un speletajus no citam Latvijas komandam,vai uzsticeties jaunajiem no Ventspils un futbola internata audzeknjiem+2,3 pieredzejushie speletaji??? Par piemeru varetu njemt BK Ventspils,shogad ljoti labs komandas modelis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-13 19:46, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Nu ko Hmiza nelabvēļi......
Čalis taisa spēli!Sit bez domāšanas,un vārtsargiem neērtas bumbas liek iekšā!
Taisa vai netaisa, bet čalim bumba neklausa pie kājas. Ja Hmizs pats gribēs spēlēt labā līmenī, čalim ir katru dienu jaatvelt 1 stunda priekš futbola. Bet viņam potenciāls ir LIELS, un par to ir liels prieks!!
, 2013-04-13 19:48, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja: Ja pagajusho speli Ventspils izlida no zaudejuma tad shoreiz cucenes vairs nebija un rezultats ir likumsakarigs.Es jau prims sezonas rakstiju ka Ventspils ar shadiem papildinajumiem aizsardziba bus nekads un mani vardi piepildas,pedejas 2 speles zaudeti 6 varti,nez ko par to skaka Pucinskis,kaut gan ko var gribet ja tads specialists ir pie stures,kaa jau prognozeju junija Ventspilij bus jauns treneris un pagaidam viss uz to ari iet,shim vajadzeja jau but otrajam zaudejumam,bet pret Daugavu futbola dievi bija Ventspils puse,bet shodien LM ar saviem jaunieshiem ieradija super klubam vietu.Prieks par LM,bez nometnem,gatavojas majas un rada diezgan labu,simpatisku futbolu un neviena legjionara!!!
Ir viens Vugars Askerovs. Vugars spēlē uzbrukumā. Bet viņš jau Liepājā ir diezgan ilgu laiku!
, 2013-04-13 19:51, pirms 12 gadiem
>>>maikls19
Tu jau esi laikam ideālists un tavi spriedumi varbūt ir diezgan pareizi,tomēr dzīve nav rožu lauksNegribētos ielaisties te publiskas diskusijās,to ērtāk izrunāt pie alus kausaKas attiecās uz manu viedokli šajā jautājumā.Sāksim ar to ,ka manam viedoklim nav nekādas nozīmes,jo neesmu komandas sponsors.Tīri teorētiski varu uzskicēt shēmu kādai manuprāt vajadzētu darboties,lai būtu rezultāts un iespēlētu arī jaunos.Šobrīd Latvijas futbolā joprojām valda situācija,ka bez leģionāriem labus rezultātus nesasniegt,nemaz nerunājot par čempiona titulu.Tāpēc man šobrīd ļoti lielu interesi izraisa LM starts šī gada virslīgā un redzēsim,kādus rezultātus viņi sasniegs,varbūt apgāzīs manu teoriju.Viena spēle nav rādītājs,tāpēc jau rakstīju,ka cāļus skaita rudenī.Nekādu Ameriku neatklāšu.Tātad ,nopietnā Latvijas komandā jābūt 5-6 labiem leģionariem,6-8 labiem vietējā mēroga spēlētājiem un 3-4 perspektīvākajiem jaunajiem futbolistiem,kurus pamazām iekļauj komandā.Un tā gadu no gada.Kamēr Latvijas komandas spēs iegādāties leģionārus,kaut vai otršķirīgus,kā Ventspils,Daugavpils,Daugava Rīga,Skonto,tikmēr tavam piedāvātam modelim vieta,kura apmierinātu sponsora apetīti,tev nespīd.Šobrīd LM var apgāzt šo teoriju.Tiesa ,jāatdzīst ,ka LM sastāvs ir labi sabalansēts ar jaunajiem un pieredzējušiem spēlētājiem,tāpēc vēl interesantāk gribētos rudenī redzēt rezultātu.
, 2013-04-13 20:00, pirms 12 gadiem
nazitis#13 rakstīja: Ir viens Vugars Askerovs. Vugars spēlē uzbrukumā. Bet viņš jau Liepājā ir diezgan ilgu laiku!
Vinjs jau ir vietejais,kas par legjionaru,tas tak Vasja vietejais Liepajas puika,tikai ar Azerbaijans pasi.
, 2013-04-13 20:03, pirms 12 gadiem
nazitis#13 rakstīja: Taisa vai netaisa, bet čalim bumba neklausa pie kājas. Ja Hmizs pats gribēs spēlēt labā līmenī, čalim ir katru dienu jaatvelt 1 stunda priekš futbola. Bet viņam potenciāls ir LIELS, un par to ir liels prieks!!
1/8 kausā pret jelgavu uzvaras vārti!
1/4 kausā pret skontu izlīdzina
1 kārtā skaisti vārti pret Mettu
šodien 1 vārti,un 2 vārti!
Šķiet viss ir kārtībā,čalis nedomā(nemeklē brīvākos) bet bliež,un šie goli ir faktiski netverami!
Aizsardzībā ari šim neesmu īpašas kļūdas manījis,var jau būt, ka ir šis tas jāuzlabo,jāpiestradā!Bet 21gad. aizsargam 3 mačos 3 goli(ar kausu 4 mači 4 goli šogad,ziemas kausu neskaitu),šķiet ists zvērs!Un pretiniekos neskaitot Mettu tomēr solīdi pretinieki bija!
, 2013-04-13 20:05, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: >>>maikls19
Tu jau esi laikam ideālists un tavi spriedumi varbūt ir diezgan pareizi,tomēr dzīve nav rožu lauksNegribētos ielaisties te publiskas diskusijās,to ērtāk izrunāt pie alus kausaKas attiecās uz manu viedokli šajā jautājumā.Sāksim ar to ,ka manam viedoklim nav nekādas nozīmes,jo neesmu komandas sponsors.Tīri teorētiski varu uzskicēt shēmu kādai manuprāt vajadzētu darboties,lai būtu rezultāts un iespēlētu arī jaunos.Šobrīd Latvijas futbolā joprojām valda situācija,ka bez leģionāriem labus rezultātus nesasniegt,nemaz nerunājot par čempiona titulu.Tāpēc man šobrīd ļoti lielu interesi izraisa LM starts šī gada virslīgā un redzēsim,kādus rezultātus viņi sasniegs,varbūt apgāzīs manu teoriju.Viena spēle nav rādītājs,tāpēc jau rakstīju,ka cāļus skaita rudenī.Nekādu Ameriku neatklāšu.Tātad ,nopietnā Latvijas komandā jābūt 5-6 labiem leģionariem,6-8 labiem vietējā mēroga spēlētājiem un 3-4 perspektīvākajiem jaunajiem futbolistiem,kurus pamazām iekļauj komandā.Un tā gadu no gada.Kamēr Latvijas komandas spēs iegādāties leģionārus,kaut vai otršķirīgus,kā Ventspils,Daugavpils,Daugava Rīga,Skonto,tikmēr tavam piedāvātam modelim vieta,kura apmierinātu sponsora apetīti,tev nespīd.Šobrīd LM var apgāzt šo teoriju.Tiesa ,jāatdzīst ,ka LM sastāvs ir labi sabalansēts ar jaunajiem un pieredzējušiem spēlētājiem,tāpēc vēl interesantāk gribētos rudenī redzēt rezultātu.
Labi,paskatisimies kas notiks rudeni un kur komandas atradisies tabula,shobrid tik tiesham par atru izdarit kadus secinajumus,par LM shobrid ir prieks,tikai nomac viena lieta,ja saksies traumas un diskvalifikacijas,tad LM var rasties problemas,jo rezervistu diez ko daudz nav,vasara vajag papildinajumu,tikai viss atkarigs no finansem.Ventspils sakara mani shobrid parsteidz aizsardziba,pedejas divas speles ielaisti 6 varti.
, 2013-04-13 20:07, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Meču puikas rāda klasi un aizbāž muti visiem LM kritizētājiem !
Viņi cīnās idejas vārdā , nevis ,lai nopelnītu naudu !
Daudzi nākotnes vārdā cīnās!
, 2013-04-13 20:19, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: 1/8 kausā pret jelgavu uzvaras vārti!
1/4 kausā pret skontu izlīdzina
1 kārtā skaisti vārti pret Mettu
šodien 1 vārti,un 2 vārti!
Šķiet viss ir kārtībā,čalis nedomā(nemeklē brīvākos) bet bliež,un šie goli ir faktiski netverami!
Aizsardzībā ari šim neesmu īpašas kļūdas manījis,var jau būt, ka ir šis tas jāuzlabo,jāpiestradā!Bet 21gad. aizsargam 3 mačos 3 goli(ar kausu 4 mači 4 goli šogad,ziemas kausu neskaitu),šķiet ists zvērs!Un pretiniekos neskaitot Mettu tomēr solīdi pretinieki bija!
Tur es Tev piekrīu, bet čalim vajag piestrādāt pie tehnkas, pārējais viss ir ok . Priekš aizsarga idēala sezona pagaidām jau 7 vai 6 goli.
Mans top 3 šogad DD,DR,LM.
, 2013-04-13 20:26, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja: Labi,paskatisimies kas notiks rudeni un kur komandas atradisies tabula,shobrid tik tiesham par atru izdarit kadus secinajumus,par LM shobrid ir prieks,tikai nomac viena lieta,ja saksies traumas un diskvalifikacijas,tad LM var rasties problemas,jo rezervistu diez ko daudz nav,vasara vajag papildinajumu,tikai viss atkarigs no finansem.Ventspils sakara mani shobrid parsteidz aizsardziba,pedejas divas speles ielaisti 6 varti.
Parasti rudenī FKV ieņem vietu saules pusē!Par leģionāriem piekrītu,kāpēc šādus te uzturēt?Agrāk FKV tieši šie leģionāri taisija spēli!Tik tiešām labus leģionārus agrāk piesaistija!
Kā sasperjods bija savulaik teicis,tieši mazo spēļu skaits būs LM sabiedrotais!Savainots Dāvis,šo nomaina bračka Jānis,un šī čaļa spēle arī priecē!Galvenais lai krāj pieredzi!
, 2013-04-13 20:26, pirms 12 gadiem
olga rakstīja: Begemot, nejauc Kozačuku ar Kazačoku; Kozačuks spēlē Rīgas Daugavā, 18- gadīgais Kazačoks tiešām Spartakā.
Piedod, neuzmanīgi lasīju sasperjoda komentāru - uz Spartaku no LM2 pārgāja Kazačoks.
, 2013-04-13 20:29, pirms 12 gadiem
nazitis#13 rakstīja: Tur es Tev piekrīu, bet čalim vajag piestrādāt pie tehnkas, pārējais viss ir ok . Priekš aizsarga idēala sezona pagaidām jau 7 vai 6 goli.
Mans top 3 šogad DD,DR,LM.
FKV domāju ka noteikti būs trijniekā!skontu tiesneši varētu iebīdīt!Es LM ne zemāk kā 4 vietā lieku!Vairāk satrauc uzņēmuma problēmas!
, 2013-04-13 20:48, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: FKV domāju ka noteikti būs trijniekā!skontu tiesneši varētu iebīdīt!Es LM ne zemāk kā 4 vietā lieku!Vairāk satrauc uzņēmuma problēmas!
Bet VEN jau sezonas sākumā izskatās diezgan bāli,kad tik nav pa vēlu kā pāgujušogad LM, un drīz VEN varēs mainīt treneri galveno.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-13 21:21, pirms 12 gadiem
1) Priecēja, ka tā bija līdzvērtīgu pretinieku cīņa.
2) Šķiet, ventspilnieki īsti nenovērtēja it kā vājinātā LM iespējas.
3) Priecēja, ka LM vismaz sāka kā pirmais numurs bez mandrāžas.
4) Iedvesmo, ka vēl pāris LM jaunie uz beņķa var aizstāt pieredzējušos.
5) Tāpēc jau futbols ir interesants.
P.S. jau sapratāt, no kurienes es...
, 2013-04-13 21:22, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Un viņiem pagaidām tas sanāk. Tas priecē! Šādi panākumi iedvesmo.
ne jau viņi paliks LM!Tā ir LV futbola nākotne!
, 2013-04-13 21:25, pirms 12 gadiem
inc rakstīja: 1) Priecēja, ka tā bija līdzvērtīgu pretinieku cīņa.
2) Šķiet, ventspilnieki īsti nenovērtēja it kā vājinātā LM iespējas.
3) Priecēja, ka LM vismaz sāka kā pirmais numurs bez mandrāžas.
4) Iedvesmo, ka vēl pāris LM jaunie uz beņķa var aizstāt pieredzējušos.
5) Tāpēc jau futbols ir interesants.
P.S. jau sapratāt, no kurienes es...
No kurienes esi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-13 21:39, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Ne jau ar Liepāju aprobežosimies
Velciems, Zaļā birze, vai Ezerkrasts 3 : )
Vai Tosmāre vai Dienvidrietum mikrorajons,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-14 05:07, pirms 12 gadiem
nazitis#13 rakstīja: Bet VEN jau sezonas sākumā izskatās diezgan bāli,kad tik nav pa vēlu kā pāgujušogad LM, un drīz VEN varēs mainīt treneri galveno.
2007 gadā vēl skaļāk visi par to runaja(sezonas sākumā)!Ar FKV būs viss kārtībā............
, 2013-04-14 10:18, pirms 12 gadiem
Ezerkrasts 1