Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Skonto" parādu dēļ zaudē futbolistus, pārmet LFF agresiju

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Skonto" parādu dēļ zaudē futbolistus, pārmet LFF agresiju
Tamazs Pertija
Foto: Romāns Kokšarovs (f64)

Pēdējā laikā daudz dzirdēts par daudzkārtējās Latvijas futbola čempiones un šī brīža vicečempiones Rīgas "Skonto" finanšu problēmām. Šajās dienās seko kārtējie triecieni šim klubam - vairāki spēlētāji jau kļuvuši vai drīzumā var kļūt par brīvajiem aģentiem.

Starp Rīgas "Skonto" un Latvijas Futbola federāciju attiecības bijušas saspīlētas jau ilgāku laiku (atcerēsimies kaut vai jezgu ap 2013. gada Superkausu vai sāgu par Rīgas "Daugavas" - "Skonto" mača pārcelšanu), bet pēdējās dienās tās uzvirmojušas ar jaunām kaislībām. Vairāki "Skonto" futbolisti vērsušies LFF ar lūgumu noteikt viņiem brīvo aģentu statusu, un Naurim Bulvītim šāds statuss ir piešķirts, kamēr Alanam Siņeļņikovam šis statuss varētu tikt piešķirts tuvākajā laikā. Tas viss par spīti "Skonto" pretestībai. Tas nozīmē, ka uz šiem futbolistiem "Skonto" vairs nav (Siņeļņikova gadījumā - nebūs) tiesību, kas savukārt nozīmē to, ka viņus nav iespējams pārdot un gūt ieņēmumus. Sportacentrs.com aicināja izteikties abu pušu pārstāvjus - "Skonto" galveno treneri Tamazu Pertiju un LFF ģenerālsekretāru Jāni Mežecki, kā arī LFF Sporta direktoru Daini Kazakeviču.

Pertija: "LFF ir agresija pret "Skonto""

Problēmas attiecībās starp "Skonto" un LFF ir acīmredzamas. Kas ir pie vainas?
Tamazs Pertija: Jā, ir acīmredzama problēma. Godīgi sakot, nezinu, kāpēc, bet no LFF puses ir konkrēta agresija pret "Skonto". Kādā veidā tā izpaužas? LFF dod "Skonto" spēlētājiem brīvā aģenta statusu. Jā, "Skonto" ir algu parādi, klubs to neslēpj, mēs to atzīstam, un kluba vadītāji cenšas šo problēmu atrisināt. Taču šorīt [saruna notika piektdien - aut.] no "Skonto" puses bija konkrēts piedāvājums Alanam Siņeļņikovam dzēst visus parādus pret viņu - tie bija deviņi tūkstoši eiro. Futbolists atteicās tos pieņemt, un LFF drīz pēc tam piešķīra viņam brīvā aģenta statusu. Esmu dziļi pārliecināts, ka tagad atradīsies cilvēki, kas nodarbosies ar Siņeļņikova pārdošanu. Pats interesantākais visā šajā lietā, ka komisijā, kas piešķir šo brīvā aģenta statusu, atrodas arī FK "Ventspils" komercdirektors Sergejs Usačovs. Nebrīnīšos, ja Siņeļņikovs pēc brīvā aģenta statusa iegūšanas pārcelsies tieši uz "Ventspili".

Mēs nesūdzamies - uzskatu, ka spēlētājiem bija tiesības rakstīt vēstuli LFF, mēs nekādā gadījumā nenoliedzam finanšu problēmas, taču esmu ļoti pārliecināts, ka šo situāciju varēja risināt tā, lai apmierināti būtu visi - spēlētāji, "Skonto" un LFF. Ja vien nebūtu šis te LFF agresijas pret klubu. Tie ir spēlētāji, kas spēlē izlasē un par kuriem ir milzīga interese. Es kā treneris gatavoju šos spēlētājus, Bulvīti un Siņeļņikovu. Viņi abi tieši manā vadībā kļuva par izlases spēlētājiem. Bulvītim atradu vietu centra aizsarga pozīcijā, kaut arī pirms tam viņš izlasē spēlēja malējā aizsarga pozīcijā. Bulvītis tagad izlasē gūst vārtus. Acīmredzami, ka ir cilvēki, kas grib, lai šie futbolisti kļūtu par brīvajiem aģentiem. Gribētu zināt kritērijus, pēc kuriem LFF risina šos jautājumus un dod statusu. Starp citu, atskaitot šos divus, vēstuli LFF uzrakstīja arī Oskars Darģis un brāļi Stugļi, bet nez kāpēc statusu iedeva tikai Bulvītim un Siņeļņikovam. Kāpēc?...

Zināms, ka liela loma gan "Skonto", gan LFF ir Guntim Indriksonam. Kā gan varēja rasties tik saspringta situācija?
Viņš neiejaucas. Ir diezgan ticami, ka viņam pašam ir konflikts ar LFF vadību, jo esmu pārliecināts, ka Indriksons nekad nespertu tādu soli kā šī komisija, kas piešķīra brīvo aģentu statusus.

Liepāja šogad Virslīgā nespēlēs - kāpēc šī pati komisija nevar palīdzēt Liepājai? Kāpēc pieļāva tādu situāciju? Vai viņiem tiešām ir vienalga, ka tādā pilsētā ar tādām futbola tradīcijām nebūs komandas? Vai viņi tikās ar liepājniekiem? Vismaz psiholoģiskā ziņā atbalstīja? Liepāja atteiksies piedalīties, bet viņiem viss labi.

LFF karo nevis ar "Skonto", bet ar Latvijas futbolu. "Skonto" ir klubs ar bagātām tradīcijām, klubs gadiem tās kopa. Caur "Skonto" izgājuši daudzi labi futbolisti. Ja kāds ārzemēs par Latvijas futbolu zina, tad tas ir "Skonto" nopelns. Kāpēc šis klubs vienmēr bijis tik stiprs? Jo tam bija spēcīgākais prezidents - Indriksons ir cilvēks, kurš Latvijas futbolam ļāva spert lielu soli, ielika milzīgas finanses un enerģiju, uzbūvēja manēžu, uzbūvēja skaistu stadionu, bāzi, ar savām prasmēm izveidoja tik milzīgu struktūru kā "Skonto". Un šodien, kad klubam radušās finanšu problēmas, atbalsta vietā klubu gremdē. Starp citu, arī agrāk "Skonto" ir bijušas finanšu problēmas - gan 2010. gadā, gan 2012. gadā, kad komandu vadīja Pahars. Kāpēc toreiz nesekoja sankcijas, bet pēkšņi šāda agresija radusies tagad?

Šobrīd mums ir jauns prezidents Koļesņičenko, kurš ir ambiciozs, kurš šajā beznaudas situācijā cenšas atrast līdzekļus un uzturēt labu "Skonto" komandu. Šodien ir arī treneris, kuram galvenais ir futbols. Esmu cilvēks, kurš cenšas no vietējiem futbolistiem radīt konkurētspējīgus futbolistus. Tā vietā, lai mūs atbalstītu, mūs apvaino, apsaukā tādiem vārdiem, kurus es negribētu atkārtot, jo mēs esam pilnībā futbolā, nevis sēžam kabinetos. Pasakiet, vai daudziem izdevies pārdot uz ārzemēm tik daudz futbolistu kā "Skonto"? Vai daudziem izdevies izaudzināt tādus spēlētājus kā Pahars, Štolcers, Laizāns, Stepanovs, Babičevs un tā tālāk? Arī tagad mēs to cenšamies darīt. Mēs ar Koļesņičenko brīnišķīgi apzināmies, kādā klubā atrodamies un katru sekundi domājam par futbolu. Arī šogad [domāts 2013. gadā] daudzus sauca uz Latvijas izlasi, Rode tagad nonācis Čehijā. Vai tas nav mūsu nopelns? Šobrīd trīs mūsu spēlētāji atrodas TOP komandās [domāti Karašausks, Fertovs un Mingazovs - vairāk lasiet šeit] - dod Dievs, lai viņi paraksta līgumus. Dažas Virslīgas komandas vēl nav sākušas treniņus, bet es jau no 20. decembra gatavoju komandu. Dažus jau esam paguvuši nosūtīt uz ārzemēm.

Nesen LFF darbinieks mani demonstratīvi necenzētiem vārdiem nolamāja, jo, redz, kā gan es varēju nelaist Gutkovski uz U-21 izlasi. Paskaidrošu - nekad neesmu bijis pret spēlētāju palaišanu izlasē. Cilvēki dziļi maldās, ka esmu pret. Starp citu, nesen Latvijas izlasei bija situācija, ka viens no Pahara palīgiem, Riherts, nedevās līdzi, jo "Mettai"/LU bija pārspēles par palikšanu Virslīgā. Un es viņu pilnībā attaisnoju, jo viņa klubam bija izšķirošas spēles. Taču kāpēc neradās konflikts? Vai ļoti līdzīgi - "Mettas" spēlētāji Milašēvičs un Vardanjans šo pārspēļu dēļ nedevās līdzi U-21 izlasei. Šie puiši mīl savu klubu, aizstāvēja tā godu. Taču kāpēc neviens viņus nenosodīja un viņu vārdi netika aptraipīti? Kāpēc tai pašā laikā mani apvaino, ja neoficiālos izlašu datumos nepalaistu Gutkovski?

Mežeckis: "Mūsu mērķis nav nodarīt pāri klubam, taču mums jāaizstāv arī spēlētāju intereses"

Kā jūs komentētu "Skonto" neapmierinātību ar to, ka pāris spēlētājiem piešķirts brīvo aģentu statuss?
Jānis Mežeckis: Ir LFF spēlētāju statusa un pāreju komisija, ko vada Māris Logins, un viņš par šīm lietām ir atbildīgs. Jebkurā gadījumā - nu cik ilgi Bulvītim var nemaksāt algu? Spēlētājs pats vēršas pie mums. Mēs neesam zvēri, kas pieņem drakoniskus lēmumus, lai noraktu "Skonto". Mēs viennozīmīgi nevienā brīdī nepieņemam prettiesiskus lēmumus. Jebkurš mūsu prettiesisks lēmums izraisītu spēcīgu pretreakciju. Taču šai gadījumā mēs ievērojam visas normas. Turklāt nav jau tā, ka pēc futbolista vēršanās pie mums mēs jau nākamajā dienā iedotu to statusu - mēs dodam klubam laiku, tāpat kā nupat UEFA devis klubam vēl laiku, lai tiktu galā ar saviem parādiem.

Pertija min, ka citos gados "Skonto" arī gadījies līdzīgi (būt parādā spēlētājiem), taču šāda rīcība no LFF puses par brīvā aģenta statusa piešķiršanu nav sekojusi.
Toreiz nebija neviena iesnieguma no spēlētāju puses! Arī tagad, piemēram, Šabala neraksta šādu iesniegumu ar lūgumu lauzt līgumu, lai gan viņš arī nesaņem naudu. Bet arī attiecībā uz minētajiem futbolistiem, kas šādus iesniegumus uzrakstījuši [Bulvītis un Siņeļņikovs - aut.], klubam tika dots laiks, lai norēķinātos ar futbolistiem - klubs neuzzināja to vakar, un viņiem vajadzēja šo jautājumu risināt agrāk. Mūsu mērķis nav kādam klubam nodarīt pāri, bet tāpat mums jāaizstāv arī spēlētāju intereses. Tāpēc arī mums ir šī speciālā komisija, kas šos jautājumus izskata - līdzīgi ir visā pasaulē.

Kazakevičs: "Šīs komisijas cilvēkus ievēl LFF Kopsapulce, tai skaitā paši klubi"

Kā jūs komentētu Pertijas pārmetumus par Usačova potenciālo interešu konfliktu, vienlaikus esot FK "Ventspils" komercdirektora amatā un atrodoties arī šajā komisijā, kas lemj par brīvā aģenta statusa piešķiršanu? Pertija deva mājienu, ka Siņeļņikovs tagad kā brīvais aģents varētu pārcelties tieši uz "Ventspili"...
Dainis Kazakevičs: LFF spēlētāju statusa un pāreju komisija ir juridiska institūcija, ko neievēl LFF Valde, LFF ģenerālsekretārs vai LFF Sporta direktors. Šo komisiju ievēl LFF Kopsapulce, kas savukārt pirms gandrīz diviem gadiem Usačovu šai komisijā ievēlēja. Un šī komisija nepakļaujas nevienai citai LFF institūcijai. Tas ir neatkarīgs orgāns, tā ir juridiska institūcija, gluži tāpat kā, piemēram, Apelācijas komisija. Un šajās komisijās cilvēkus ievēl tikai biedru kopsapulcēs. Un tikai šīs kopsapulces var mainīt cilvēku sastāvu šajā komisijās. To, vai tas ir pareizi, ka Usačovs ir šajā komisijā, man komentēt ir grūti. Skaidrs, ka šis arguments no "Skonto" puses ir pietiekami loģisks, bet te var būt pārmetums pašiem Kopsapulces biedriem, pašiem klubiem, kas ievēl konkrētu personu. No LFF puses tur ne balts, ne melns - līdzīgi kā ar LFF DK, šos cilvēkus tur ievēl, un viņi neatkarīgi darbojas. Un viņus neieceļ ne Mežeckis, ne Indriksons, ne Kazakevičs.

1 2 37 komentāri

 +10 [+] [-]

, 2014-01-12 22:38, pirms 11 gadiem
Pertijas un Uldriķa vadītais kuģis grimst!

  +9 [+] [-]

, 2014-01-12 22:40, pirms 11 gadiem
LFF pareizi izdarīja!
Tgd Skontai lieka nauda gar degunu aizskrēja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2014-01-12 22:58, pirms 11 gadiem
Skonto vēl nav adaptējusies, ka LFF sāk piemērot pret klubu vienlīdzīgu attieksmi kā pret citiem. Gunta laiki sāk iet uz beigām!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-12 22:59, pirms 11 gadiem
bardaks!

  +3 [+] [-]

, 2014-01-12 22:59, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Pertijas un Uldriķa vadītais kuģis grimst!
nekas, būs zemūdene

 +13 [+] [-]

, 2014-01-12 23:00, pirms 11 gadiem
Palasot viedokļus, redzams, ka Pertija uz emocijām lej ūdeni, bet Mežeckis ar Kazakeviču argumentēti visu izskaidro.

Neticu es tam gruzīnam. Tāds slidens tipiņš.

 +12 [+] [-]

, 2014-01-12 23:02, pirms 11 gadiem
Giovanni rakstīja: Kur pazudusi lielā intrese par DD toto spēlītēm ? Vai tiešām tas tiks tik viegli aizmirsts? Neesmu dzirdējis, ka LFF kautko darītu šīs lietas sakarā.
kā zināms, tad UEFA rok dziļi un ļoti klusi, pēc tam jau seko reāli aresti, cerams tas notiks arī ar Totopili.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-01-12 23:28, pirms 11 gadiem
Kas tur neskaidrs....??? GI laizh Skonto uz bankrota proceduuru...

  +7 [+] [-]

, 2014-01-12 23:30, pirms 11 gadiem
LFF pareizi visu šajā brīdī izdarīja - tas ir skaidrs, loģiski domājot. Tas, ka netiek izmaksātas algas, nav normāli un ar to nevajag samierināties. Ja reiz paši spēlētāji raksta iesniegumus, tad viņiem ir jāpalīdz un viņi jāuzklausa. Ļoti loģisks Mežecka teiktais - cik ilgi tad Bulvītim var nemaksāt algu? Es ļoti ceru, ka Skonto izglābsies un pārdos savus labākos vīrus, lai dabūtu naudu, ar ko atmaksāt parādu, bet pārmetumi LFF no Pertijas puses šajā brīdī ir nevietā. Nav jau tā, ka LFF bez iemesla piešķir brīvā aģenta statusu. PAŠI SPĒLĒTĀJI to pieprasa un federācijai viņu intereses šādā brīdī ir jāaizstāv. Bulvītis tagad pārbaudās Šveices Superlīgā un par viņu varēja piķīti nopelnīt. Par Siņeļņikova pārbaudēm nekas nav dzirdēts. Mingazovam līgums jau itkā cauri, cer procentus par izaudzināšanu dabūt? Cerams. Jāvēl Karašausku un Fertovu par labu naudu pārdot, lai rastu līdzekļus. Un tad, protams, Šabala, par kuru vajag labu naudu iekasēt, ja grib Eirokausos spēlēt. Gabovs arī it kā transfēru listē. Redzēsim, kas un par kādu naudu nākamgad Skonto Virslīgā spēlēs, bet nu šobrīd jāiet soli pa solim. Vēl ir nepilnas 3 nedēļas, lai glābtu esošo situāciju un saņemtu diskvalifikācijas atcelšanu no UEFA. Turu īkšķus, lai viss izdotos.

  +4 [+] [-]

, 2014-01-13 00:03, pirms 11 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Palasot viedokļus, redzams, ka Pertija uz emocijām lej ūdeni, bet Mežeckis ar Kazakeviču argumentēti visu izskaidro.

Neticu es tam gruzīnam. Tāds slidens tipiņš.
Tas tipiņš māk arī spēcīgi aktieri notēlot!Kā tas bija dinas gadījumā!

     [+] [-]

, 2014-01-13 00:25, pirms 11 gadiem
Shodien trenejas smiltinjas puikas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-01-13 00:52, pirms 11 gadiem
"Taču šorīt [saruna notika piektdien - aut.] no "Skonto" puses bija konkrēts piedāvājums Alanam Siņeļņikovam dzēst visus parādus pret viņu - tie bija deviņi tūkstoši eiro. Futbolists atteicās tos pieņemt, un LFF drīz pēc tam piešķīra viņam brīvā aģenta statusu."

Ja jau Skonto spēj samaksāt viņam parādu, tad kāpēc tikai sola, nevis ieskaita kontā? Ja nauda būtu ieripojusi kontā, tad taču nebūtu nekāda pamata LFF dot viņam brīvā aģenta statusu un Skonto varētu viņu izmantot (un/vai pārdot) visu atlikušo līguma laiku.

Drīzāk izklausās, ka Siņeļņikovs vnk pasūtīja Skonto 3 mājas tālāk, kad tie viņam kārtējo reizi mēģināja iebarot tukšus solījumus, cerībā, ka varēs viņu fiksi kādam notirgot un tad no tās naudas arī parādu nomaksāt.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-13 01:59, pirms 11 gadiem
Viss normali,ja nespej viest kartibu majas,tad neesi saimnieks,viss ar to patekti,vinus jau pisina cik ikgi,viniem tak jadzivo ari ir.

  +4 [+] [-]

, 2014-01-13 06:33, pirms 11 gadiem
Улдрикис такие статьи вУмные писал, а как пришло время самому дела делать, так обложался. Правильно, gudri #irst, nav malku cirst.

  +4 [+] [-]

, 2014-01-13 07:41, pirms 11 gadiem
Te pat kaut ko komentét nav jégas.Viss,ká vienmér.Skonto tikai sola un ja
"neglauda pa spalvu",tad nelabi rej.Pertija,kur tik iespéjams censhás spodrinát savu télu.Bulvíti vinjsh iztaisíjis pa centra aizsarguSmiekls nák,vél "Tranzit" komandá Nauris spéléja shajá pozícijá.Vél jau jápagaida vovika "gudros" izteikumus.Uz páréjám mulkíbám labi atbildéja Mezhetskis un Kazakevichs.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-13 08:52, pirms 11 gadiem
vajadzēja dzēst parādu un tad LFF nebūtu iemesla tā rīkoties - nevis "no "Skonto" puses bija konkrēts piedāvājums Alanam Siņeļņikovam dzēst visus parādus pret viņu", bet viņš atteicās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-01-13 11:28, pirms 11 gadiem
Latvijas virslīgas līmenis neatbilst profesionālai futbola līgai. Eiropas mačos bieži redzam, ka mūsu komandas mocās un pat reizēm zaudē amatieru komandām, kurās futbolisti trenējas un spēlē brīvā laikā. Nevajag mākslīgi par katru cenu uzturēt profesionālā statusā visus futbolistus. Lai spēlē amatieri, komandā var būt, ja līdzekļi atļauj daži pusprofesionāļi, vai profesionāļi. Futbolisti Latvijas virslīgā ir pārmaksāti un visas šīs problēmas ar SKONTO un Liepājas Metalurgu ir uzpūstas. Kas var dabūt līgumu ārzemēs, lai brauc un spēlē, bet kāpēc Latvijas virslīgas komandas nevarētu spēlēt amatieru, vai pusprofesionālā statusā? Gan jau transportu nodrošinātu, savu reizi arī paēdinātu un samaksātu kādu prēmiju, bet visam komandas sastāvam, apkalpojošam personālam maksāt profesionāļu algas ir ļoti apšaubāmi!? Kāpēc līdz šim arī nekur nav publicētas virslīgas komandu spēlētāju algas?!

  +2 [+] [-]

, 2014-01-13 11:55, pirms 11 gadiem
Skhkjiet, ka liidziigam viedoklim par amatieriem jau nesen oponeeju, bet sheit, Jaani, esi stipri paarspiileejis. Futbola liimenis ir jaacelj, nevis jaapazemina. Tad sanaak, ka peec tevis teiktaa no taadas UEFA un taas pieskjirtaas naudas futbola attiistiibai vispaar nav nekaadas jeegas. Ja gribam kko sasniegt, vajag peec iespeejas vairaak profesionaalu komandu un speeleetaaju. Jaa, Skonto divu speelju summaa zaudeeja Portadown un LM shogad saviem pretiniekiem, bet taas ir atsevishkjas neveiksmes. Ar labiem sastaaviem muuseejie var tieshi Eiropaa ciiniities ar nominaali speeciigaakaam komandaam. Diez vai par Skonto un Slovan, kaa arii Hajduk vai FKV un BATE un taalaako ciinju EL grupaa maz ir jaatgaadina. Paarmaksaati diez vai ir daudzi, varbuut legjionaari, kas sevi neattaisno. Citaadi man pilniigi preteejs viedoklis. Ja negribam attiistiibu, tad, protams, var visam atmest ar roku un speeleet kvai pludmalee.

  +3 [+] [-]

, 2014-01-13 11:56, pirms 11 gadiem
LFF rudenī publicēja visu spēlētāju statusus: sk. LFF: Klubi un spēlētāji
Tā kā Virslīgā daudz spēlētāju spēlē amateru statusā (''Skonto'' gan gandrīz visi bija profesionāļi).

  +2 [+] [-]

, 2014-01-13 11:57, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Latvijas virslīgas līmenis neatbilst profesionālai futbola līgai. Eiropas mačos bieži redzam, ka mūsu komandas mocās un pat reizēm zaudē amatieru komandām, kurās futbolisti trenējas un spēlē brīvā laikā. Nevajag mākslīgi par katru cenu uzturēt profesionālā statusā visus futbolistus. Lai spēlē amatieri, komandā var būt, ja līdzekļi atļauj daži pusprofesionāļi, vai profesionāļi. Futbolisti Latvijas virslīgā ir pārmaksāti un visas šīs problēmas ar SKONTO un Liepājas Metalurgu ir uzpūstas. Kas var dabūt līgumu ārzemēs, lai brauc un spēlē, bet kāpēc Latvijas virslīgas komandas nevarētu spēlēt amatieru, vai pusprofesionālā statusā? Gan jau transportu nodrošinātu, savu reizi arī paēdinātu un samaksātu kādu prēmiju, bet visam komandas sastāvam, apkalpojošam personālam maksāt profesionāļu algas ir ļoti apšaubāmi!? Kāpēc līdz šim arī nekur nav publicētas virslīgas komandu spēlētāju algas?!
Pilnīgi piekrītu. Rekur Artis Lagzdiņš (Liepājas Sporta pārvaldes vadītājs, http://sportacentrs.com/regioni/liepaja/10012014-artis_lagzdins_liepaja_sak_atguties_no_kr) intervijā arī saka, ka "Un joprojām uzskatu, ka futbola izmaksas profesionālo futbolistu atalgojuma lauciņā, attiecībā pret rezultātiem un parādīto sniegumu valstī, bijušas ārkārtīgi pārvērtētas."

Pie tam Latvijā ar steigu jāievieš variants, ka, neskatoties uz kluba vārdu, statusu un visu pārējo, ar parādiem pie jaunas sezonas vnk nepielaiž. Lai fiziski nevar izveidoties tāda situācija, ka nav samaksāti 2-3 gadus veci parādi, nemaz nerunājot par tekošās sezonas algu neizmaksāšanu. Kā arī pieprasīt turpmāk spēlētāju līgumus ieviest punktu, ka spēlētājs, kurš 3 mēnešus nav saņēmis algu, vienpusēji var lauzt līgumu un nemaz nevajag LFF komisijas iejaukšanos.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-13 12:05, pirms 11 gadiem
Tas jau atgādina kādu verdzības paveidu, algas nemaksājam, bet projām nelaižam. LFF visu izdarīja pareizi, bet Skonto jau ilgstoši dzīvo kaut kādā savā pasaulē. Vispār būtu priecājušies, ka viņus pielaiž klāt nākamajai sezonai, ko, manuprāt, nevajadzētu darīt līdz parādu nenomaksāšanai.

     [+] [-]

, 2014-01-13 12:09, pirms 11 gadiem
REIKON! Naudu vajag ieguldīt jaunatnes futbolā, infrastruktūrā, Latvijā nav neviens normāls stadions, kur spēlēt valstsvienībai, arī vairākām virslīgas komandām nav normāls futbola stadions. Nav jēga maksāt lielas algas leģionāriem no Krievijas, kuri joprojām virslīgā ir pārāk daudz! Lai spēlē jaunie futbolisti, kuri nepieprasīs lielas algas, plus daži meistarīgi viesspēlētāji, no kuriem var kaut ko mācīties! Par ko daudziem Latvijas futbolistiem maksā ap 1000LS lielas algas, vismaz dažus gadus atpakaļ dažiem līderiem pat vēl krietni vairāk?!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-13 12:16, pirms 11 gadiem
Retā reize kad LFF izdara ko pareizu.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-13 12:45, pirms 11 gadiem
Lai spēlē Starkovs!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-13 12:56, pirms 11 gadiem
Kas tur ar Gulbeni notiek? Virsliiga?

  +3 [+] [-]

, 2014-01-13 13:29, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: REIKON! Naudu vajag ieguldīt jaunatnes futbolā, infrastruktūrā, Latvijā nav neviens normāls stadions, kur spēlēt valstsvienībai, arī vairākām virslīgas komandām nav normāls futbola stadions. Nav jēga maksāt lielas algas leģionāriem no Krievijas, kuri joprojām virslīgā ir pārāk daudz! Lai spēlē jaunie futbolisti, kuri nepieprasīs lielas algas, plus daži meistarīgi viesspēlētāji, no kuriem var kaut ko mācīties! Par ko daudziem Latvijas futbolistiem maksā ap 1000LS lielas algas, vismaz dažus gadus atpakaļ dažiem līderiem pat vēl krietni vairāk?!
Jā, piekrītu par leģionāriem. Nav jēgas, manuprāt, savākt viduvējības no Krievijas 1. līgas, kas nav ne par mata tiesu labāki par vietējiem + vēl leģionāram papildus nāk klāt izmaksu segšana par dzīvošanu utt. Infrastruktūrā jāiegulda, bet tieši to centos uzsvērt iepriekšējā komentārā. Ja pāriesim uz pilnīgu amatieru futbolu, tad kāda jēga vispār kaut kādu infrastruktūru attīstīt? Arī par jauniešiem, lai būtu normāla jauniešu sistēma, virspusē jāstāv profesionālai komandai. Kāpēc tad Skonto, LM, FKV un Daugavpils akadēmijas allaž devušas vislabākos futbolistus? Tāpēc, ka tur virspusē ir profesionālas komandas. Man nav žēl, ja komandas līderi vai tik tiešām kvalitatīvi leģionāri saņem labu summiņu par savu darbu, jo ir to pelnījuši. Tāpat jau Virslīga lielākajai daļai futbolistu ir atspēriena punkts tālākai karjerai, bet, ja nebūs šo labo leģionāru un arī pieredzējušo futbolistu, tad jauniešiem grūti augt, jo nebūtu konkurences.

     [+] [-]

, 2014-01-13 14:15, pirms 11 gadiem
JĀNIS DERUMS ir LATVIJAS futbola ienaidnieks! Tādu dēļ ar/i nav iespējams sakārtot futbola saimniecību!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-01-13 14:56, pirms 11 gadiem
Kā pērn vairākkārt teica pats Pertija, FK Ventspils ir vienīgā Latvijas komanda, kur ar finansēm viss kārtībā. Tāpēc bijušie skontieši tur jau spēlē, un varbūt spēlēs vēl kāds. Tā nav ne LFF vaina, ne nopelns.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-14 13:12, pirms 11 gadiem
Pa lielam pie visas šodienas futbola sistēmas problēmas ir vainīgs G. Indriksons!!! Viņam sen jau nav svaigu ideju, un pat reizēm ir sajūta, ka aŗi sāk nodarboties ar kaitniecību.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-14 13:13, pirms 11 gadiem
Indriksona auklēšanās ar Dinaburg un tagad ar D. Daugava vadību ir pieļāvusi to, ka Daugavpils ir pilnīgs TOTO kantoris.
Pats izveido Skonto satelīt komandu Olimps, un pēc izkrišanas no Virslīgas to likvidē.
1 2 37 komentāri