Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Abramčiks: "Komanda laikam būs jāved pie psihologa..."

Miķelis Osis
Miķelis Osis @MikelisO

Abramčiks: "Komanda laikam būs jāved pie psihologa..."
Ridigers Abramčiks ("Liepājas metalurgs")
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Spēlētājiem visu laiku tiek skaidrots par spēles nozīmi un visu pārējo - darām visu, lai nenotiktu pretinieka nenovērtēšana. Laikam komanda būs jāved pie psihologa..." pēc vakardienas zaudējuma pret "Tranzītu" (0:1) sarunā ar eSports.lv šodien prātoja "Liepājas metalurga" galvenais treneris Ridigers Abramčiks.

Jau ziņojām, ka vakar LMT Virslīgā futbolā pirms mača pēdējā vietā esošais Ventspils "Tranzīts" pārsteidzoši ar 1:0 savā laukumā pieveica turnīra līderi "Liepājas metalurgu". Sakarā ar vakardienas negaidīto sakāvi un gaidāmajam startam UEFA Eiropas līgas 2. kvalifikācijas kārtā eSports.lv šodien sazinājās ar liepājnieku galveno treneri Ridigeru Abramčiku.

"Protams, laukums nebija parocīgs, taču tas nav galvenais iemesls. Galvenokārt zaudējām tāpēc, ka spēlētājiem bija nenopietna attieksme - viņi domāja, ka uzvarēsim taču tāpat vien - bez liekas piepūles. Izrādījās, ka pretinieku komandā bija spēlētāji, kas gribēja uzvarēt. Kad mūsu spēlētāji to saprata, bija par vēlu. Šoreiz nav pamata sūdzēties ne par veiksmes trūkumu, ne tiesneša darbību - arbitrs notiesāja normāli. Vaina bija spēlētāju galvās. Viņiem bija vieglprātīga attieksme," apkaunojošo zaudējumu rezumēja Abramčiks.

"Nav jau pirmā reize. Spēlētājiem visu laiku tiek skaidrots par spēles nozīmi un visu pārējo - darām visu, lai nenotiktu pretinieka nenovērtēšana. Laikam komanda būs jāved pie psihologa... Šī nelaime mums ir jau ilgu laiku, un nelīdz arī soda mēri, kas futbolistiem ir labi zināmi. Ja laukumā kaut vai pieci futbolisti būtu bijuši ar pareizu attieksmi, ar to uzvarai būtu pieticis. Ja pretinieku novērtē labi ja trīs spēlētāji, tad arī pret "Tranzītu" ir grūtības."

Neskatoties uz to, ka gaidāmi starti Eirokausos un par Virslīgu var aizmirst vairākas nedēļas, Abramčikam vakardienas zaudējums smeldz pietiekami, lai to cītīgi analizētu un atgādinātu futbolistiem: "Protams, ka vakardienas spēle tiks izanalizēta un pārrunāta, jo tik vāju sniegumu nevar palaist garām, neņemot neko vērā. Vispirms jāizrunā vakardienas mačs, tad sāksim pētīt Tbilisi "Dinamo". Ar tādu sniegumu kā vakar pret gruzīniem spēlēt nedrīkstam, ja vien gribam tikt kaut kur tālāk!"

Vāciešu speciālists arī komentēja Ģirta Karlsona situāciju: "Protams, darbam nedaudz traucē tas, ka Karlsons vienu dienu ir te, bet nākamajā viņa nav. Tomēr tas nav tik liels trūkums kā tad, ja bez Ģirta būtu jāspēlē visu laiku. Kad viņš ir klāt, tas komandai ir pastiprinājums." Starp citu, jau rītdien Karlsonam jāizlemj, vai Eirokausos spēlēt kopā ar "Metalurgu" vai ne. Līdz rītdienai liepājniekiem jāiesniedz pieteikums dalībai UEFA Eiropas līgā.

  +7 [+] [-]

, 2009-07-09 19:47, pirms 15 gadiem
nekas, katram dzīvē sanāk pakrist

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 19:49, pirms 15 gadiem
Ehhh, žēl, ka nebija intervija pa karstām pēdām. Nu jau viņš visu ir apgremojis un runā jau nedaudz savādāk. Kaut gan daļēji kaut kur piekrītu Abramčikam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-07-09 19:52, pirms 15 gadiem
Šoreiz nav pamata sūdzēties ne par veiksmes trūkumu, ne tiesneša darbību - arbitrs notiesāja normāli. Vaina bija spēlētāju galvās. Viņiem bija vieglprātīga attieksme," apkaunojošo zaudējumu rezumēja Abramčiks.

Te lūk atbilde gan Kasparello un it sevišķi tam tiesnešu kritiķim,aizmirsu kā viņu sauca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2009-07-09 19:54, pirms 15 gadiem
treneris labs un viņam taisnība daudz kas slēpjas spēlētāja psiholoģijā un'varu derēt puse no viņiem vienkārši nenovērtēja Tranzītu
Slēpts komentārs: Rezekne the best ~

  -1 [+] [-]

, 2009-07-09 19:54, pirms 15 gadiem
>alguns

Kur es šoreiz kritizēju tiesnesi?? Ko tu mani pin iekšā tanīs tiesāšanas peripērijās???? Es nekad neko nesaku par tiesāšanu, ja spēli nēesmu pats ar savām acīm redzējis. Vienkārši mani komentāri bija balstīti uz dažu LM spēlētāju teikto. Tas arī viss. Ja vēlies runāt par tiesāšanu, tad mums ir speciālists pie kā griezties. Pie manis "ošibsa adresom"....

     [+] [-]

, 2009-07-09 19:54, pirms 15 gadiem
Vau,nesūdzējās par tiesnešiem.

  +6 [+] [-]

, 2009-07-09 19:55, pirms 15 gadiem
arturs888 rakstīja: Labāk ABRAMčIKU pie psihologa!! Atradies bļ* gudrais!

..............................

Intresē totalizātors? Apsriežam likmes! Nāāc - http://www.draugiem.lv/groups/group.php?gid=162967&grouplanguage=lv
tevi ar tavu geja piedāvājumu jau sen ir jāizolē no sabiedrības

  +2 [+] [-]

, 2009-07-09 19:56, pirms 15 gadiem
jācer, ka psihologs saprot totalizatora koeficentus, citādāk problēma būs ilgāk jāpameklē

     [+] [-]

, 2009-07-09 19:56, pirms 15 gadiem
>alguns

Vienkārši varbūt kļūdijos ar to, ka biju pārliecināts, ka Abramčiks galveno vainu meklēs citur. Nu nekas, tur mums domas atšķiras. Bet tā visumā tīri objektīvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-07-09 20:01, pirms 15 gadiem
Un vēl, ja Zelkēviča laikā komanda uz treniņiem un no treniņiem brauca uniformā un ar autobusu, tad tagad katrs rullē pa parku kā māk....Cits ar ""bumeri", rolleri, riteņiem... Daži vispār no pludmales pārcepušies iet uz treniņiem. Spēlētāju psiholoģija un noskaņošanās katrai spēlei sākas ar elementāru disciplīnu komandā.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 20:02, pirms 15 gadiem
to kasparello:
kasparello99, 2009-07-08 17:18, vakar, citēt
>Andris5

Paskaties, kas tiesā Tranzīta-LM spēli. Ja atsāktu likt likmes spēlēs, kur spēlē LM, noteikti liktu, ka LM zaudēs punktus.

Šis ir tavs koments,jeb svētā gara.Un tas vēl pirms spēles.Vienīgi cepuri nost,ka juti,ka varat zaudēt punktus,bet jums ir mode uzreiz meklēt vinīgos citur,tikai ne pašā komandā.Tiesa uz tevis tas attiecās mazāk,jo tu mēdzi saskatīt problēmas arī savā dārziņā.Tā lūk ,bet Rudigers godīgi pateicā ,kā bija un skatos daudziem tas nepatīk.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-09 20:07, pirms 15 gadiem
Tu jau, protams, esi gudrāks. Starpcitu beidz uzbāzties ar to savu zīdaiņu, pokemonu portālu draugiem.lb - apnics jau - visos komentāros
arturs888 rakstīja: Labāk ABRAMčIKU pie psihologa!! Atradies bļ* gudrais!

..............................

Intresē totalizātors? Apsriežam likmes! Nāāc - http://www.draugiem.lv/groups/group.php?gid=162967&grouplanguage=lv

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 20:07, pirms 15 gadiem
to alguns

Par tiesnesi pievērsu uzmanību citam kungam. Un ja arī ko būtu licis, tad ne jau tiesnešu dēļ. Jau minēju tos četrus punktus vakar, kuru dēļ droši varēja likt uz to, ka LM zaudēs punktus. Otrajā manā teikumā nekur nav rakstīts, ka likmi liktu uz Tranzītu tikai tāpēc, ka tiesnesis ir Golubevs. Tā kā šoreiz nevietā.

     [+] [-]

, 2009-07-09 20:10, pirms 15 gadiem
to kasparello-
Ja vēlies runāt par tiesāšanu, tad mums ir speciālists pie kā griezties. Pie manis "ošibsa adresom

Ar tevi es varu runāt par spēli,bet kas attiecās uz to tiesneša speciālistu,tad te vienā komentā viņš teica, ka neesot bijušais tiesnesis
un nekāda sakara ar futbolu neesot,bet esot parasts līdzjutējs.UN TU MAN IESAKI KONSULTĒTIES PIE ŠĀ KLAUNA.Piedod,ja man kaut kas nav skaidrs tiesāšanas jautājumos,es jebkurā brīdī varu griezties pie
šobrīd esošiem tiesnešiem.

     [+] [-]

, 2009-07-09 20:15, pirms 15 gadiem
<alguns
Ir tāda nianse,treneri ne vienmēr kritizē tiesnešus(pat reti to dara),vēl jo vairāk ja ,viņš tiek uzklausīts pēc kāda laika.Cik atminos viņš publiski pēc mača nav kritizējis tiesnešus vispār . 1 riņķī pret FKV par Direktorenko,esot labs tiesnesis ,nu šī viņam bija neveiksmīga diena.Par sipailo,pret Skonto ,aizsūtīja citu uz pr. konferenci,pats tikais papukstēja par noraidījumu.
Bet apskatā par tiesnešiem šeit teica:
Ak dievs tiesneši ar viņiem mums nav paveicies........
Tā kā beidzi te dziedāt uzvaras dziesmas.
Gan jau vēlāk sakrāsies tad jau atkal šo to teiks,kādā apkopojumā!

     [+] [-]

, 2009-07-09 20:37, pirms 15 gadiem
to alguns

Nezinu. Tās ir tavas tiesības vērsties un uzklausīt to, ko tu vēlies. Noslēdzot sarunu vēlos piebilst ka Abramčikam šoreiz piekrītu par 80%. Kur paliek 20%?? Tie lai ir manā pārziņā. Negribu atkal ielaisties bezjēdzīgās diskusijās. Kas attiecas uz spēli, tad tur ir līdzīgi, kā ar tiesāšanu. Ja nēesmu redzējis, nevaru objektīvi spriest, tikai no nostāstiem, aculieciniekiem un dalībniekiem.

     [+] [-]

, 2009-07-09 20:42, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to alguns
Jau minēju tos četrus punktus vakar, kuru dēļ droši varēja likt uz to, ka LM zaudēs punktus.
Tie četri punkti jau bija visai adekvāti. Ja saliek kopā ar to, ko nupat sacīja Abramčiks, tad pilnīga bilde.
Bet no tiem punktiem man ļoti ieptaikās tas - par finansiālo motivēšanu. To taču šobrīd varētu ieviest par sistēmu. Lai cik bēdīgi iet vadošajiem trik klubiem finansiāli, tomēr, salīdzinot ar lejasgala komandām ,viņi joprojām dzīvo karaliski. Nu, un tad tak varētu samesties. Piemēram, ja Blāzma atņem punktus vienai no trim līdervienībām, pārējās divas sametas un iedod Blāzmai konkrētu summu. Nevajadzētu jau pat daudz - nojaušot lejasgala komandu budžetus. Un čempionāts uzreiz atdzīvotos - ja kāda no lejasgala komandām par neizšķirtu ar kādu no līderiem var nopelnīt varbūt otru budžetu, tad motivācija pacensties būtu pavisam cita. Un dažai no šīm komandām kāds tāds gadījums palīdzētu varbūt pat galus savilkt, nebūtu jārunā par bankrotu.

     [+] [-]

, 2009-07-09 21:10, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to alguns

Nezinu. Tās ir tavas tiesības vērsties un uzklausīt to, ko tu vēlies. Noslēdzot sarunu vēlos piebilst ka Abramčikam šoreiz piekrītu par 80%. Kur paliek 20%?? Tie lai ir manā pārziņā. Negribu atkal ielaisties bezjēdzīgās diskusijās. Kas attiecas uz spēli, tad tur ir līdzīgi, kā ar tiesāšanu. Ja nēesmu redzējis, nevaru objektīvi spriest, tikai no nostāstiem, aculieciniekiem un dalībniekiem.
Es algunam vēl nesen teicu ka mačs notiek nevis pr.konferencēs(šai gadījumā intervijā),bet gan uz laukuma,ko viņš grib lai iespējams (nezinu kad notika intervija) nākamajā vakarā Abramčiks bertu virsū tiesnesim?Pat laukums, intervijā viņu netraucēja,citās domās bija futbolisti(par laukumu).
Dīvaini ka netika atspoguļota pr.konference,tādai bija jābūt!Šī ir tikai saruna ar esportu!

     [+] [-]

, 2009-07-09 21:13, pirms 15 gadiem
Zel, ka lietus delj nevareju aiziet paskatities speli (tribineem nav jumta)! bet pec komentetaja speles komentariem vareja spriest ka tiesnesis tiesa objektivi, ka ari to pats LM treneris pateica, bet vai ticet vinjam vai nee, to labak zin LM fani

Tada limenja turniraa ka musu virsliga ir noteikti pilna ar korupcijaam! man draugs no igaunijas satstija, ka tur katru speles kartu pastarishi sarunaa ar lidereem speles un uzvaras, it ipashi tas notiek sezonas beigaas, kad viss jau ir skaidrs, bet lai visu to apkarotu, LFF nepietiks lidzeklju!

Domaju, ka vel shadas speles mus sagaida visai driz un redzesim ko turpinaas teikt treneri par savu padoto sniegumu

  -1 [+] [-]

, 2009-07-09 21:17, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Es algunam vēl nesen teicu ka mačs notiek nevis pr.konferencēs(šai gadījumā intervijā),bet gan uz laukuma,ko viņš grib lai iespējams (nezinu kad notika intervija) nākamajā vakarā Abramčiks bertu virsū tiesnesim?Pat laukums, intervijā viņu netraucēja,citās domās bija futbolisti(par laukumu).
Dīvaini ka netika atspoguļota pr.konference,tādai bija jābūt!Šī ir tikai saruna ar esportu!
nu tu dod! parasti tajaas koneferncees ir pirmaas domas kas ienak prata par speli, bet sheid LM treneris vareja visu apdomaat un pastastit plashaak un konkretaak par speli!
skatos tu vnk meklee tekstus, kur treneris teica: cik slikti tiesaja tiesnesis

kas vel joprojam koz acis vakardienas zaudejums?

  +7 [+] [-]

, 2009-07-09 21:24, pirms 15 gadiem
Kādu psihologu? Labāk pa pāris ielenēm un viss būs OK

     [+] [-]

, 2009-07-09 21:32, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: <alguns
Ir tāda nianse,treneri ne vienmēr kritizē tiesnešus(pat reti to dara),vēl jo vairāk ja ,viņš tiek uzklausīts pēc kāda laika.Cik atminos viņš publiski pēc mača nav kritizējis tiesnešus vispār . 1 riņķī pret FKV par Direktorenko,esot labs tiesnesis ,nu šī viņam bija neveiksmīga diena.Par sipailo,pret Skonto ,aizsūtīja citu uz pr. konferenci,pats tikais papukstēja par noraidījumu.
Bet apskatā par tiesnešiem šeit teica:
Ak dievs tiesneši ar viņiem mums nav paveicies........
Tā kā beidzi te dziedāt uzvaras dziesmas.
Gan jau vēlāk sakrāsies tad jau atkal šo to teiks,kādā apkopojumā!
slikti atminies. arii peec speeles Ventspilī ar Zuraba-Rafaļska šofu izteicās, ka ne visas tiesneša svilpes bija saprotamas.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 21:39, pirms 15 gadiem
Vimb@ rakstīja: nu tu dod! parasti tajaas koneferncees ir pirmaas domas kas ienak prata par speli, bet sheid LM treneris vareja visu apdomaat un pastastit plashaak un konkretaak par speli!
skatos tu vnk meklee tekstus, kur treneris teica: cik slikti tiesaja tiesnesis

kas vel joprojam koz acis vakardienas zaudejums?
Tur jau tā lieta ka šādā sarunā ir nomierinājies,un runā bez emocijām,pret skonto uz preses konferenci neaizgāja,bet tā kā karsta ziņa tika šeit dota,tad sapratām viņa emocijas,jeb dusmas uz tiesnešiem,nākamā dienā mēs neko tādu nebūtu jutuši no viņa.
Ja tu domā ka man kož acīs zaudējums,tu maldies,es pats ar šo to nodarbojos profesionālā līmenī,man ir savi mači, turnīri,tie mani satrauc,bet šeit būtu jāsatraucas tiem kas spēlē komandā,vai tam kam ir vienīgais kam sekot,man ir savas lietas.Es tikais nosodu neobjektīvu tiesāšanu,negodīgumu sportā,un tā kā Latvijas futbolam sekoju vairāk kā 30 gadus,tad arī šeit(LMT Virsl.) es esmu iekšā ar saviem komentāriem.

     [+] [-]

, 2009-07-09 22:02, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: slikti atminies. arii peec speeles Ventspilī ar Zuraba-Rafaļska šofu izteicās, ka ne visas tiesneša svilpes bija saprotamas.
Nu jā ,ātrumā rakstot ne visu varu atcerēties,bet visi šie viņa izteikumi bijuši caur ,,ziediņiem,, , Bet bēra ne pa jokam Jūrmalā .... par laukuma kvalitāti ,es pieņemu iespēju ka ne tikais laukums viņam bija prātā.Tur vārti arī netika ieskaitīti.

Nu bet par zurabu kad izteicās,tas šķiet nebija sakarā ar tiesnešu darbu.

  +4 [+] [-]

, 2009-07-09 23:34, pirms 15 gadiem
Pēc sarunas ar Zaharinu, vairs nedrikst teikt neko par tiesneshiem!!!
(Zaharins mazliet piebremzeja izteikumus par tiesnešiem...) Ja nepatikot tiesneši lai pats strdaa par tiesnesi vai brauc uz savu vaciju pie pasaules labakajiem tiesnešiem Tā trenēt varētu ikviens (treners) Vaina meklējama manuprāt, spēletājiem tiek ļauts brīva vaļa ( tiek dota atļauja braukt uz pārbaudēm citos klubos... ) Un motivācijas trukums pēc lielās uzvaras...( netiek sapurināti lai nakošā spēlē uzmanās...
Bija Benjamins pie stures bija savādāk... ( es nesaku lai vinš būtu atpakal!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-10 08:02, pirms 15 gadiem
to rob4iks

Pie Zelkēviča bija vislabāk. Vienīgā viņā kļūda bija, ka bija komandā savilcis n-tos leišus, kuri pārgrupējoties vienā veselā radīja valdonīgu un neveselīgu mikroklimatu ne tikai komandas iekšienē, bet arī uz treneri. Tāpēc agri vai vēlu bija jānotiek tam, ka Zelkēvičam bija jāaiziet. Ja kāds atceras, tad runāju ar tā laika lietuvieša Skindera tēvu, kurš īsi un kodolīgi visu izstāstīja par gaisotni komandā. Bet tā uzskatu, ka pats veiksmīgākais treneris, kāds jebkad ir bijis Liepājā. Vēl jau Šelests labi sāka, bet bija vecā problēma. Čempionāta izskaņā izsēja 11 punktu handikapu.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-10 09:19, pirms 15 gadiem
<kasparello99
Rob4ika komentārs jau pēc objektīvas atbildes izklausās sakarā ar kaut kādiem iespējamiem trenera paziņojumiem par tiesāšanu,bet alguns kārtējo reizi kā no saites norāvies,kaut gan vēl nesen viņam apskaidroju par šiem paziņojumiem presē(ka tie neatspoguļo spēles gaitu),bet šād alguna atplaukšana pie šī raksta,tikais mani vēl vairāk pārliecīnāja kad kaut kas ar tiesāšanu nav bijis kārtībā.
Starp citu viens no golubeva trumpjiem ir saraustīt spēli,tas ir virs 50!!! pārkāpumiem tiek fiksēts no abām pusēm(svilpj nepārtraukti),un komanda kura ir klasi pārāka neko vienkārši nevar izveidot,jo visa cīņa notiek laukuma centrā,bet beigās šīs daudzās LM iespējas jau pie 0-1,sapratu Groži tika atlaisti,tāpat kā sipailo atlaida grožus LM pret skonto mača beigās,ja būtu ničis uz to brīdi,nekādu iespēju LM nebūtu.