Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

LFF noteiktie 8 000 eiro par leģionāru - kā tas ietekmēs mazos klubus?

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

LFF noteiktie 8 000 eiro par leģionāru - kā tas ietekmēs mazos klubus?
FS "Metta" ģenerālsekretārs Ģirts Mihelsons. Foto: Nora Krevņeva-Baibakova

Janvārī sava "Patreon" lapā apkopoju viedokļus no Virslīgas tā saukto "mazo klubu" pārstāvjiem par Latvijas Futbola Federācijas (LFF) lēmumu paaugstināt ārzemju futbolista pieteikšanas maksu - no ierastajiem 3 000 eiro (par pirmajiem astoņiem leģionāriem) līdz 8 000 eiro. Vaicāju Virslīgas klubu cilvēkiem, kā tas ietekmēs viņu pārstāvēto komandu stratēģiju savu (ne īrēto!) leģionāru piesaistē.

"Tukums 2000/Telms"
Komandas galvenais treneris Kristaps Dišlers: “Pie mums bija ieradušies japāņi, kuri kopā ar prezidentu Verneru Akimovu pavadīja vairākas dienas Tukumā vēl pagājušajā gadā, sezonas beigās. Bija vairāki cilvēki (ne paši spēlētāji), kuri vērtēja mūsu apstākļus – infrastruktūru, treniņprocesu utt. Un galu galā bija gatavi sūtīt savus spēlētājus pie mums. Runa bija par diviem, maksimums, trim spēlētājiem. Plānojām parakstīt līgumus ar viņiem. Pēc šī LFF lēmuma saņēmu ziņu no prezidenta, ka viss sadarbības plāns ar japāņiem tiek atcelts. Tiesa, mums tāpat būs pārbaudāmie ārvalstu spēlētāji – vairāki no viņiem uz testiem tika sarunāti vēl pagājušajā gadā pirms LFF lēmuma. Tagad nezinu, vai varēsim atļauties. Tad tam jābūt ļoti spēcīgam – visticamāk, lems vadība. Īsāk sakot, šis lēmums radījis mums papildus problēmas, par ko prezidents arī komentēja Latvijas Radio 1.

Kluba prezidents Verners Akimovs: “Kristaps visu pareizi pateica. Protams, tas ir ļoti negatīvs lēmums attiecībā uz tādu klubu kā mēs. Skaidrs, ka tas apgrūtina iespēju piesaistīt savus leģionārus. Sākotnēji tāds plāns bija – ne jau aizrauties ar leģionāriem, pats zini, ka mūsu fokuss ir uz vietējiem spēlētājiem. Tagad līdz ar šo lēmumu tas ir neatbildēts jautājums, vai mums vispār būs savi leģionāri.”
_______________________________________________________________

"Daugavpils"
Kluba direktors Naurs Mackevičs: “Šis lēmums vistiešāk ietekmēs savu jauno spēlētāju spēles laiku (U17 - U21). Ir jāsaprot reālijas, ka šobrīd neviens klubs, ja grib sasniegt vismaz vidēji augstu kvalitāti ikdienas treniņu procesā, nespēj nokomplektēt komandu no 24 cilvēkiem ar saviem resursiem, tādēļ leģionāru piesaistei faktiski bija divi uzdevumi - būt komandu līderiem vai būt trūkstošajam cilvēkam kvalitatīvam treniņu procesam. Šobrīd mazie klubi diez vai varēs atļauties piesaistīt leģionārus, lai izpildītu otro nepieciešamību. Tas nozīmē, ka tiks meklēti ceļi, kā šo caurumu kompensēt. Te ir divi varianti - vai nu dot iespēju savam jaunajam vai meklēt kādu Latvijas spēlētāju no malas. Izklausās skaisti, bet realitāte ir tāda, ka KVALITĀTES tik lielam labu futbolistu skaitam NAV.

Paņemsim kaut vai Daugavpili. Vai patiešām Daugavpils var saražot 20 vietējos spēlētājus, kas ir atbilstoši Virslīgas līmenim (ņemot vērā futbolistu vecumu konkrētā sezonā)? Protams, ka nē, lai cik ļoti to gribētos, bet tas nav iespējams. Tātad, jāiet otrais ceļš - meklēt palīdzību no malas. Blakus Daugavpilij nav vietu, kur pasmelties spēlētājus, tātad jāskatās tālā virzienā. Tātad, jāpārvilina spēlētājs nosacīti no Rīgas. Lai šo spēlētāju parakstītu, tev ir ievērojami jāpārtrumpo kāds no vietējiem Rīgas apkārtnes klubiem. Pat ja tas izdodas, rēķinies ar šī spēlētāja izmitināšanas, ēdināšanas izdevumiem un ievērojamu algu salīdzinājumā ar citiem spēlētājiem.

Bet galvenais jautājums - vai šim spēlētājam ir vispār atbilstoša savam atalgojumam kvalitāte? Šaubos, jo neviens cits no Rīgas apkārtnes klubiem taču viņu nepaņēma. Samaksājot neadekvāti lielu atalgojumu, klubi nonāk sprukās, jo šim futbolistam ir jāspēlē, bet kvalitātes īsti nav. Tātad, līderu lomu viņiem uzticēt nevarēs un jebkurā gadījumā šim nolūkam tiks ņemti leģionāri. Līdz ar to mazo klubu izdevumi ievērojami pieaugs salīdzinājumā ar pagājušajiem gadiem, kur faktiski esošā trīs leģionāru cena ir atbilstoša astoņiem 2024. gadā.

Galarezultātā, visticamāk, klubi aizpildīs sastāvu ar vidēja līmeņa pārmaksātiem latviešiem, kas īstermiņā šķietami būs labi, bet ilgtermiņā zudīs kvalitāte un arī klubu vēlme un varēšana dot iespēju spēlēt perspektīvākiem U17- U21 vecuma futbolistiem. Esmu pārliecināts, ka šogad ievērojami saruks U21 un jaunāko Latvijas futbolistu spēles laika īpatsvars.

Ja klubi gribēs saglabāt kvalitāti, leģionāri būs jāņem, jautājums cik varēs atļauties. Plaisa starp lielajiem un mazajiem klubiem tikai pieaugs, tajā skaitā attiecībā uz īrētajiem leģionāriem.”
_______________________________________________________________

"Super Nova"
Galvenais treneris Ervīns Pērkons: “Mūsu stratēģija un iespējas leģionāru piesaistē ir spēcīgi mainījušās – runāju par spēlētājiem, kuri ir pilnībā kluba apmaksāti. Ja sākotnēji bija doma par 2-3 leģionāru, plus divu ukraiņu piesaisti, tad šobrīd tas viss atkrīt, jo tas papildus izmaksās 25 000 eiro, kas netika iekļauti budžetā. Protams, ja izdodas piesaistīt papildu finansējumu, tad var izskatīt iespējas, bet šobrīd šis lēmums mūs iespaido negatīvi. Esam zaudējuši iespēju piesaistīt kā minimums dažus spēlētājus. Tāpēc akcents būs uz vietējiem spēlētājiem.”
_______________________________________________________________

"Grobiņa"
Galvenais treneris Viktors Dobrecovs: “Protams, ka leģionāru mazajiem klubiem būs mazāk – ne visi spēs pavilkt tos 8000 par vienu spēlētāju. Ja konkrēti par mums, tad tas nozīmē kārtīgu potenciālo leģionāru izpētīšanu, pārbaudes utt., lai tiešām saprastu, ka viņš var dot pienesumu. Skaidrs, ka mazie klubi nevarēs paņemt tādus, piemēram, astoņus – skaits uz pusi samazināsies. Vairāk būs dota iespēja vietējiem spēlētājiem. Bet jāsaka, ka šis lēmums pieņemts steigā – novembrī, decembrī visi klubi jau plānoja vairāk leģionārus pa 3000 eiro. Bija tādi, kas jau sāka darboties leģionāru piesaistē. LFF lēmums visu mainīja. Mani pārsteidza, ka šis lēmums tik ātri pieņems – bez kaut kāda brīdinājuma. Varēja kaut vai pateikt, ka būs tāda kārtība no 2026. gada. Tad klubi vismaz saprastu un pagūtu tam sagatavoties.”
_______________________________________________________________

"Jelgava"
Valdes loceklis Jānis Vuguls: “Esam informēti, ka šobrīd notiek sarunas starp LFF un Virslīgas vadību, lai panāktu pusēm pieņemamu kompromisu par leģionāru maksas apjomu un iemaksu sadalījumu. FS "Jelgava" redzējums ir veidot komandas kodolu no vietējiem spēlētājiem un ticam, ka nepieciešamos leģionārus varēsim piesaistīt un konkurētspēju saglabāt, jo noteikumi visām komandām (arī “mazajām”) būs vienādi.”
_______________________________________________________________

"Metta"
Ģenerālsekretārs Ģirts Mihelsons: “Pirmkārt, šis jautājums nav līdz galam izrunāts ar visiem Virslīgas klubiem un LFF lēmuma sekas ietekmē jau esošo situāciju. Proti, ir tādi leģionāri, ar kuriem jau iepriekš parakstīts līgums uz vairākiem gadiem. Tagad šie paši spēlētāji nonāk citā statusā un ar citu izdevumu pozīciju. Mazajiem klubiem tas daudz ko maina. Otrkārt, un tas mūs satrauc visvairāk, jauno spēlētāju motivācijas sistēma – lai viņi tiktu laukumā. Iepriekš bija tā, ka viņu tikšana laukumā bija daļa no stratēģijas, lai piedalītos leģionāru fonda sadalē. Ar jauno lēmumu tas vissāpīgāk var ietekmēt tieši viņus – 2004. gadā dzimušos un jaunākus.

Tas tamdēļ, ka šobrīd klubiem būs jāizvēlas – vai riskēt ar jauno spēlētāju atrašanos laukumā un zaudēt pozīciju tabulā (un vispār izkrist no līgas), jo no LFF nav skaidrības, kā tiks izlietots leģionāru fonds. Šobrīd jaunie spēlētāji tiek pretnostatīti tādiem, kuriem ir 22-27 gadi. Ja klubiem nebūs papildus finansiāls stimuls izmantot jauniešus, tad klubi noslieksies par labu pieredzējušajiem latviešu spēlētājiem – 2003. gadā un agrāk dzimušajiem.

Visbeidzot, domāju, ka šis lēmums atspoguļosies arī izlašu kontekstā, jo U-19 un U-21 futbolisti retāk spēlēs augsta līmeņa mačos. Attiecīgi U izlašu futbolistiem, kuriem jāpārstāv Latvija starptautiskajās spēlēs, būs mazāk pieredzes. U-19 izlase regulāri iekļūst Elites kārtā pateicoties tam, ka viņi jau ir spēlējuši Virslīgā. Arī U-21 izskatās aizvien pieklājīgāk, un, pateicoties Virslīgas pieredzei, šie futbolisti arī agrāk spēj izrādīt konkurenci par iekļūšanu lielajā izlasē.

Uzskatu, ka Latvijas futbola biznesa modelim jābūt tādam, lai pēc iespējas biežāk Virslīgas klubi iekļūtu Eirokausu pamatturnīrā, jo tas nodrošina lielāku finansiālo pienesumu visiem Latvijas klubiem [RFS panākumi kāpināja solidaritātes fondu visiem Virslīgas klubiem], turklāt pieaug arī uzmanība visam Latvijas futbolam, tāpat pieaug transfēru potenciāls. Šaubos, ka tagad 6.-10. vieta [ar mazāk leģionāriem] spēs izrādīt pienācīgu konkurenci Top klubiem, līdz ar to var ciest šo Top klubu sniegums Eirokausu spēlēs, ja čempionāta spēles būs viegla pastaiga. Domāju, visu interesēs ir līdzvērtīgāks čempionāts. Tātad kopumā prognozēju, ka būs mazāk leģionāru un lielāka 22-27 gadus vecu latviešu spēlētāju iesaiste. Savukārt jauno spēlētāju spēles laiks būs mazs, un būs daudzi tādi, kuri vispār laukumā netiks un spēlēs Nākotnes līgā.

Mēs no savas puses redzētu, ka vislabākā būtu progresīvā sistēma, kur pirmajiem 5-6 leģionāriem nodoklis pieteikuma maksa ir esošajā līmenī jeb 3000 eiro, pēc tam par 7.-10. leģionāru tie varētu būt 8000 eiro, bet pēc 10. spēlētāja tie varētu būt jau 15000 eiro. Šādā variantā, domāju, ka kopsumma, uz ko cer LFF un Virslīga, būtu tāda pati, bet mēs saglabātu sistēmu par labu jauno latviešu integrēšanai Virslīgā. Būtu labums visiem.”

Pēcvārds. Šie viedokļi tika apkopoti pirms vairākām nedēļām, un LFF vadība sarunā ar Sportacentrs.com norādīja, ka pa šo laiku ir gan iepazinusies ar šai materiālā paustajiem viedokļiem, gan komunicējusi ar klubu pārstāvjiem un ir gatava meklēt kompromisu nākamajām sezonām. Respektīvi, 2025. gadā viss paliek tā, kā pieņemts, bet ar augstu varbūtību sagaidāms, ka sarunu rezultātā no 2026. gada pastāvēs cita, klubiem patīkamāka, kārtība.

  +1 [+] [-]

, 2025-02-04 09:14, pirms nedēļas
Es diskusijā par leģionāru maksu tieši to pašu ko Mackēvičs teicu , bet mani nokritizēja ko es dīvāna eksperts sajēdzot ! Labiem Virslīgas līmeņa Latviešu spēlētājiem cenas būs neadekvāti augstas . Ir liels pieprasījums pēc deficītas preces ir augstas cenas ! Kam šis pārsteidzīgais un nepārdomātais lēmums izdevīgs , laikam nevienam !
Piekrītu Mihelsona priekšslikumam par leģionāru maksu !

  +1 [+] [-]

, 2025-02-04 09:16, pirms nedēļas
Top raksts, kas neatstāj daudz vietas spekulācijām. Vēl var piemest apkopotas pirmās reakcijas (jātin uz leju, mazi audio faili).
https://www.lsm.lv/raksts/sports/fu...

  +2 [+] [-]

, 2025-02-04 09:20, pirms nedēļas
juings rakstīja: Es diskusijā par leģionāru maksu tieši to pašu ko Mackēvičs teicu , bet mani nokritizēja ko es dīvāna eksperts sajēdzot ! Labiem Virslīgas līmeņa Latviešu spēlētājiem cenas būs neadekvāti augstas . Ir liels pieprasījums pēc deficītas preces ir augstas cenas ! Kam šis pārsteidzīgais un nepārdomātais lēmums izdevīgs , laikam nevienam !
Piekrītu Mihelsona priekšslikumam par leģionāru maksu !
Lff, acīmredzot izdevīgs, kas uz šobrīdi principā ir privatizējuši legionāru fonda iemaksas naudu.

  +1 [+] [-]

, 2025-02-04 10:01, pirms nedēļas
Jārauj vaļā bez limitiem. Lai spēlē labākie.

  +2 [+] [-]

, 2025-02-04 10:14, pirms nedēļas
Tas unkulis pie LFF stūres brīdī, kad vietējā līga sasniegusi 70 km/h uz taisna ceļa norauj rokas bremzi un parauj stūri! Jo pliki cipari viņam sanāca lielāki, bet loģikas tur nav.

  +1 [+] [-]

, 2025-02-04 10:32, pirms nedēļas
viena lieta, ka šis fonds tika klubiem kas speeleeja ar jauniešiem, a tagad, viss neziņā kur pusi teerees, ar kaut kādu leemumu, visticamāk ne jauniešiem klubos

  +1 [+] [-]

, 2025-02-04 10:33, pirms nedēļas
Pirmos 5 leģionārus par 3 000 eur, bet virs 6+, lai ir tie 8 000 eur. Bet vēlētos dzirdēt no LFF vadības - kam tiks tērēta leģionāru fonda nauda???????

  +1 [+] [-]

, 2025-02-04 11:09, pirms nedēļas
te nu bija. no vienas puses grib līmeņa celšanu no otras puses sanak ka ne (lasīt- nopelnīt)

  +1 [+] [-]

, 2025-02-04 11:21, pirms nedēļas
Ka tik varētu nopelnīt, par futbolu nospļauties. Pirmais četrinieks zināms,pārējie par ceļazīmi uz Nākotnes līgu.

  -2 [+] [-]

, 2025-02-04 11:21, pirms nedēļas
Tikai jāatgādina, kā katrs Virsligas klubs 2025g saņems vairs ne 100k, bet gan ap 350k no solidāram izmaksām no UEFA. Nu un kur problēma samaksāt par labu ārzemnieku (kurš reāli aizņem vietēja vietu)? Pareizs lēmums. Gribi spēlēt Latvijā ar ārzemniekiem...MAKSĀ!

  +1 [+] [-]

, 2025-02-04 11:24, pirms nedēļas
Cik ir dzirdēts intervijās no klubu pārstāvjiem vismaz 5-6 leģionāri ir noteikti vajadzīgi, bez tiem kaut ko daudzmaz konkurētspējigu grūti izveidot !

  +1 [+] [-]

, 2025-02-04 11:29, pirms nedēļas
coman rakstīja: Tikai jāatgādina, kā katrs Virsligas klubs 2025g saņems vairs ne 100k, bet gan ap 350k no solidāram izmaksām no UEFA. Nu un kur problēma samaksāt par labu ārzemnieku (kurš reāli aizņem vietēja vietu)? Pareizs lēmums. Gribi spēlēt Latvijā ar ārzemniekiem...MAKSĀ!
Kur ir tie laba līmeņa vietējie ? Ar viņu izaudzināšanu tik labi sekokas ,kā mēs vēlētos .

  +2 [+] [-]

, 2025-02-04 11:34, pirms nedēļas
Ambrē rakstīja: Pirmos 5 leģionārus par 3 000 eur, bet virs 6+, lai ir tie 8 000 eur. Bet vēlētos dzirdēt no LFF vadības - kam tiks tērēta leģionāru fonda nauda???????
Kur kur,Monaco Ljashenko dzers shampi.

  -4 [+] [-]

, 2025-02-04 11:36, pirms nedēļas
Patiesībā šis ir ļoti labs LFF lēmums paaugstināt klubiem leģionāru maksas tarifus startēšanai LFV. Tas dos iespēju LFV atbrīvoties no n-tiem apšaubāmas kvalitātes meistarībā leģionāriem, kuru spēlētprasme nereti rada pamatotus jautājumus, un kuri galīgi nepamatoti izstumj vietējos spēlētājus no klubiem.
Vienīgi ir pamatotas aizdomas, ka klubi mēģinās dažādi apiet šo lēmumu dažādi manipulējot ar leģionāru līgumiem.

  -1 [+] [-]

, 2025-02-04 11:40, pirms nedēļas
Ambrē rakstīja: Pirmos 5 leģionārus par 3 000 eur, bet virs 6+, lai ir tie 8 000 eur. Bet vēlētos dzirdēt no LFF vadības - kam tiks tērēta leģionāru fonda nauda???????
No LSM portāla:
''LFF prezidents atklāja, ka esot prātā vairākas metodes, kā atbalstīt no 1. līgas pārnākušos klubus, kā arī klubus, kuros ir daudz vietējo spēlētāju un futbolistu vecuma grupā līdz 21 gadam. Proti, leģionāru maksas, ko klubi maksā par saviem ārzemju spēlētājiem, tiks novirzītas tieši šādiem klubiem.

Vinnētāji varētu būt arī “Metta” un “BFC Daugavpils” – klubi, kuri izmanto vietējos futbolistus un palīdz viņiem attīstīties.

LFF plāno arī atbalstīt 1. līgas klubus, lai radītu platformu Latvijas jauno talantu attīstībai. Arī šāds atbalsts varētu nākt no leģionāru maksām.
''

  +2 [+] [-]

, 2025-02-04 12:10, pirms nedēļas
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Patiesībā šis ir ļoti labs LFF lēmums paaugstināt klubiem leģionāru maksas tarifus startēšanai LFV. Tas dos iespēju LFV atbrīvoties no n-tiem apšaubāmas kvalitātes meistarībā leģionāriem, kuru spēlētprasme nereti rada pamatotus jautājumus, un kuri galīgi nepamatoti izstumj vietējos spēlētājus no klubiem.
Vienīgi ir pamatotas aizdomas, ka klubi mēģinās dažādi apiet šo lēmumu dažādi manipulējot ar leģionāru līgumiem.
1. Šis radīs tikai lielāku atstarpi starp top 4 (naudīgajiem) un pārējiem. Pārsteidzošas uzvaras samazināsies, kas samazinās intrigu līgā.
2. Ja apšaubāms ārzemnieks izspiež vietējo no sastāva, tad tas rada jautājumu vietējo meistarībā/trenera meistarībā.
3. ja ir izveidots šāda sistēma, Ok - tad uzreiz jābūt skaidram, kam, cik un kā tas tiks novirzīts nevis "iespējams", "varētu" ar domu paskatīsimies cik sanāks mums un tad, ko atmetīsim.

  -2 [+] [-]

, 2025-02-04 12:26, pirms nedēļas
coman rakstīja: Tikai jāatgādina, kā katrs Virsligas klubs 2025g saņems vairs ne 100k, bet gan ap 350k no solidāram izmaksām no UEFA. Nu un kur problēma samaksāt par labu ārzemnieku (kurš reāli aizņem vietēja vietu)? Pareizs lēmums. Gribi spēlēt Latvijā ar ārzemniekiem...MAKSĀ!
Piekrītu ,vai nu tā,vai palielināt savējo skaitu uz laukuma līdz pieciem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2025-02-04 12:27, pirms nedēļas
pinkainis rakstīja: 1. Šis radīs tikai lielāku atstarpi starp top 4 (naudīgajiem) un pārējiem. Pārsteidzošas uzvaras samazināsies, kas samazinās intrigu līgā.
2. Ja apšaubāms ārzemnieks izspiež vietējo no sastāva, tad tas rada jautājumu vietējo meistarībā/trenera meistarībā.
3. ja ir izveidots šāda sistēma, Ok - tad uzreiz jābūt skaidram, kam, cik un kā tas tiks novirzīts nevis "iespējams", "varētu" ar domu paskatīsimies cik sanāks mums un tad, ko atmetīsim.
1. Tāpat skaidrs, ka RFS un FCR nevienam no pārējiem klubiem šobrīd nopietnu konkurenci nesastādīt. Neatkarīgi no leģionāru skaita šajās komandās. Ja nu vienīgi FK Liepāja, ja tā iemācīsies sabalansēt savu sastāvu, un normāli vadīt šo klubu. Cik tad ir to pārsteidzošo rezultātu visas sezonas garumā? Manuprāt, vairāk par 3-4 nesanāk.
2. LFV apstākļos tas rada tikai jautājumu par klubu funkcionāru prasmēm izmantot savus spēlētāju resursus, jo skaidrs ir tas, ka neviens klubs neņems leģionārus, kuri marinētu rezervistu soliņu. Ir divi varianti-vai nu leģionārs regulāri spēlē pamatsastāvā, vai viņš vispār nav komandā. Nezinu kāpēc, bet mūsu treneri visbiežāk izvēlas pirmo variantu, neskatoties uz leģionāru apšaubāmo meistarību.
3. Nē, nu tas ir skaidrs, ka LFF jābūt konsekventai un saprotamai savos lēmumos.

  +1 [+] [-]

, 2025-02-04 12:52, pirms nedēļas
Dažiem no šiem klubiem ļoti sāpīgi, jo vēl plusā par kapeikām atdeva savus vietējos, kluba vadošos spēlētājus.

  +1 [+] [-]

, 2025-02-04 16:25, pirms nedēļas
coman rakstīja: Tikai jāatgādina, kā katrs Virsligas klubs 2025g saņems vairs ne 100k, bet gan ap 350k no solidāram izmaksām no UEFA. Nu un kur problēma samaksāt par labu ārzemnieku (kurš reāli aizņem vietēja vietu)? Pareizs lēmums. Gribi spēlēt Latvijā ar ārzemniekiem...MAKSĀ!
Mackevičs taču izskaidroja realitāti. Pie tam no Daugavpils skatpunkta, kura nav tā, kas visvairāk ar leģionāriem aizrāvās. Bez leģionāriem nevar nodrošināt augstas kvalitātes treniņu procesu. Daudzi leģionāru nīdēji nesaprot, ka savā starpā bumbojoties neviens līmenī neaugs. Tagad tā vietā, lai tos papildus 250k no UEFA ieguldītu infrastruktūrā vai dajebkur citu, LFF lēmums piespiež komandas tērēt vairāk uz tiem pašiem 50/50 leģionāriem, kuri būtu bijuši arī iepriekš (no tiem 250k varēja ieguldīt arī labākam skautingam), vai arī apšaubāma līmeņa vietējiem spēlētājiem. Ja tās runas par Liepājas piedāvājumu Lūkasam Vapnem ir patiesas, tad vispār neredzu iespēju mazajiem klubiem atļauties laba līmeņa vietējos, ja naudas maisi tā tērēsies uz kvalitatīvo latviešu algām.

     [+] [-]

, 2025-02-04 21:43, pirms nedēļas
Tā vien izskatās ,ka šī sezona virslīgā būs reti neinteresanta ar divu klubu totālu dominanci un vēl divu klubu cīņu par trešo vietu.Klubs,kurš spēja radīt Rīgas"biezajiem"problēmas ir aizsūtīts no virslīgas kaut kur tālēs zilās,bet pārējie seši mīcīsies savā starpā.Tur varbūt būs kāda intriga.Pieaugs spēles ar lieliem rezultātiem,kāds varēs uzlabot savu statistiku iesisto vārtu ziņā.Pagaidām izskatās tā.Dzīvosim ,redzēsim ,vien mēnesis jāpagaida.

  +1 [+] [-]

, 2025-02-04 22:20, pirms nedēļas
LFF pilnigi nepareiza pieeja.Bija jasamazina speletaju skaits , piemeram, lidz 5 un par aktru nakamo lai maksa kaut vai 10 000, lai mazie klubi ari var izmakskeret savu spelejatu no azijas vai afrikas tirgus.
Tagad sanak, ka 8 ir vairak ka 3 , bet beigas kopejais budzets katla bus mazaks neka pie vecajiem noisacijumiem

  +1 [+] [-]

, 2025-02-04 22:24, pirms nedēļas
Butu pakapeniski celusi so legionaru maksu 3000, 4000, 5000...tik drastiski no 3000 uz 8000...nesaprotu logiku+ limenis loti noslanosies un bus limena kritums un liga ka tada cietis... domaju, ka bus speles , kur Riga Vai RFS ar otro sastavu apsleles apaksgalu ar 5:0 un vairak ...

  -1 [+] [-]

, 2025-02-05 07:10, pirms nedēļas
Da labi, Riga un RFS atvedīs kaudzi leģionāru, un pēc tam uz izīri izmētās pa lejasgalu klubiem.
Jau Dpilī un Super Novā, trenējas čupiņa moru!

  +1 [+] [-]

, 2025-02-05 13:32, pirms nedēļas
Mihelson, tagad atceries, kā Tu pats mērkaķojies LFF kongresos, lai ļašenka tiktu prezidenta amatā. Izbaudi tagad savas centības augļus!

  +1 [+] [-]

, 2025-02-05 15:34, pirms nedēļas
Pandoram taisnība. Ļaščenko atkāpies!!!

     [+] [-]

, 2025-02-06 03:38, pirms nedēļas
Pandora rakstīja: Mihelson, tagad atceries, kā Tu pats mērkaķojies LFF kongresos, lai ļašenka tiktu prezidenta amatā. Izbaudi tagad savas centības augļus!
precīzi!