Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Ančeloti pēc El Clasico: "Tiesnesis mums nepiešķīra divas pendeles"

Rolands Eliņš

Ančeloti pēc El Clasico: "Tiesnesis mums nepiešķīra divas pendeles"
Karlo Ančeloti neapmierināts ar tiesneša lēmumu
Fot:AFP/Scanpix

Pēc vakardien notikušās Spānijas čempionāta spēles starp Madrides „Real” un „Barcelona”, dēvēta arī par „El Clasico”, komentārus snieguši abu komandu treneri un futbolisti.

„Barcelona” šajā mačā uzvarēja ar 2:1 un, pēc komandas galvenā trenera Herardo Martino domām, ieguvusi morālu pārsvaru pār Madrides komandu, taču kopvērtējuma ziņā pat sešu punktu pārsvars vēl neko nenozīmē: „Uzvara nāk par labu mūsu mikroklimatam, taču matemātiskajā ziņā tai nav liels svars. Līdz turnīra beigām vēl ilgs laiks, turklāt es arī favorītiem pieskaitu „Atletico”.”

„Real” savus vienīgos vārtus guva tikai kompensācijas laikā, taču Martino pauda uzskatu, ka rezultāts bijis taisnīgs: „Otrā puslaika pirmajās 20 minūtēs atdevām pārāk lielu iniciatīvu „Real” rokās. Pēc tam mēģinājām ko labot ar maiņu palīdzību, un nezinu, cik tās bija izšķirošas, taču mača beigās atguvām spēles pavedienu.”

Tik miermīlīgs gan nebija zaudētāju treneris Karlo Ančeloti, pēc kura uzskatiem tiesnesis nav piešķīris uz „Barcelona” vārtiem divus 11 metru soda sitienus: „Pārkāpums pret Krištianu Ronaldu bija acīmredzams, to redzēja visi, taču tiesnesis pendeli nepiešķīra. Spēle ar roku? Par to situāciju neko neteikšu, lai arī skaidrs, ka tas bija ļoti svarīgs spēles brīdis.”

„Taču mēs paši nespēlējām labi pirmajā puslaikā, un nevainoju tiesnesi savas komandas zaudējumā. Otrais puslaiks gan izdevās labāks, mēs kontrolējām spēli un radījām iespējas gūt vārtus. Protams, vēlējāmies uzvarēt, taču šobrīd arī cenšamies uzlabot un sakārtot savu spēli, tādēļ šis mačs uzskatāms par labu piemēru.”

Savam trenerim piekrīt arī Serhio Ramoss: „Ir lietas, pret kurām mēs nevaram cīnīties. Šajā mačā bija divas pendeles, viena par spēli ar roku pirmajā puslaikā un otra par pārkāpumu pret Ronaldu. „Real” līdzjutēji var būt lepni, ka viņu komanda cīnījās līdz pašām beigām. Tiesneša faktors bija izšķirošs, taču dodu priekšroku veltīt savu uzmanību labajām lietām. Tiesneši dala kartītes par mazākajiem pārkāpumiem, un tas uzreiz ierobežo visu tavu spēli. Nevēlos mazināt „Barcelona” nopelnus, jo viņi guva divus vārtus, taču ir lietas, kas ietekmē šīs nervozās spēles.”

Savukārt „Barcelona” pussargs Andress Injesta izcēla abus komandas vārtu guvējus Neimāru un Aleksi Sančesu: „Viņu talants ir neapšaubāms. Viņi ir spēlētāji, kuru talants palīdzēs „Barcai” izcīnīt titulus. Zinājām, ka nedrīkst ļaut „Real” izvērsties, un pirmajā puslaikā viņus arī ierobežojām. Pēc tam gan gāja daudz grūtāk.”

Injesta arī apstiprināja, ka netaisās pēc līguma beigām meklēt jaunu klubu: „Esmu priecīgs šeit spēlēt, un gatavs palikt arī ilgāk. Jau pavisam drīz mans līgums tiks pagarināts.”

Izmantotie resursi:
Ancelotti unhappy with referee decisions -...
Martino: Six point gap over Real Madrid not...
Iniesta: “Alexis and Neymar will help us win...
Real Madrid C.F. - Web Oficial | Official Web Site

  +3 [+] [-]

, 2013-10-27 10:08, pirms 12 gadiem
Es viņam varu iedot divas pendeles!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-27 10:13, pirms 12 gadiem
par to roku neteiktu ka bija acīmredzama spēle ar roku , tur 86% tiesnesim pareizs lēmums , pret CR bija jādod pendele , bet neiedeva , neko darīt kļūda. Bet Ančeloti nevajag Maura pēdās sekot ar skaļajiem komentiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-27 10:16, pirms 12 gadiem
Nu spēle ar roku bija, bet par šādu spēli 11m nevajadzētu dot. Labi, ka nedeva. Bet par par otru gadījumu ... nezinu kādi iemesli tiesnesim bija nedod šo 11m sitienu. Lai vai kā, tas nemaina to, ka RM zaudēja un Ančeloti var teikt daudz ko.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-27 10:17, pirms 12 gadiem
Lai Spānijas līgā atspēlētu 6 punktu deficītu, tur kaut kādas 15 uzvaras pēc kārtas tagad jāgūst Madrides real.

  -3 [+] [-]

, 2013-10-27 10:24, pirms 12 gadiem
Problem? rakstīja: Lai Spānijas līgā atspēlētu 6 punktu deficītu, tur kaut kādas 15 uzvaras pēc kārtas tagad jāgūst Madrides real.
Vai arī jāuzvar otrs El Clasico un gatavs Mildiņ...

  +8 [+] [-]

, 2013-10-27 10:24, pirms 12 gadiem
messi-besii rakstīja: Taisnība jau vien Karlo ir.Bet tas,ka mīkstā barsa nevar klasikas uzvarēt bez tiesnesu palīdzības,jau sen visiem ir zināms.
Ne jau katrā spēlē par labu "Real" dos pa "pendelei" un sarkanai kartītei

     [+] [-]

, 2013-10-27 10:26, pirms 12 gadiem
wolf rakstīja: Vai arī jāuzvar otrs El Clasico un gatavs Mildiņ...
Viegli pateikt, grūtāk izdarīt. Un vienmēr var atskatīties uz iepriekšējo sezonu.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-27 10:37, pirms 12 gadiem
Labāk paklusētu šajā sezonā reala laba ļoti daudz nesaprotamas pendeles iedeva!!

     [+] [-]

, 2013-10-27 10:49, pirms 12 gadiem
da ko tur runat uz laukuma bija divas vienliidzigi stipras komandas kas rada labu speli barca vineeja majas reals ari majas vines es esmu parliecinatas par to pat ar tadu pashu rez 2;1
nu ja tiesnesis neiedeva pendeli taja briidi kad mainiijusies visa spele un noteikti paliktu 1;1 ja protams iesistu to pendeli!

  +2 [+] [-]

, 2013-10-27 10:55, pirms 12 gadiem
Kas attiecas uz pirmo epizodi, tad OMS taisnība, un tur par "predeli" var runāt tikai ļoti, ļoti teorētiski, bet noteikti ne pēc būtības, jo "spēles ar roku" tur nebija.
Otrajā epizodē, protams, varēja un, iespējams, vajadzēja dot "pendeli", bet man kā "Juventus" fanam pēc pēdējā laika notikumiem šī neiedotā "pendele", protams, bija kā medus maize. Uzskatāmi varējām redzēt atšķirību Ronaldu emocijās. Portugālim jāatceras, ka arī tiesneši skatās futbolu

  +1 [+] [-]

, 2013-10-27 11:06, pirms 12 gadiem
Bet kas mani patiešām fascinē Ronaldu darbībās, tad tā ir līdz izcilībai noslīpētā "niršanas" maniere. Jūtot kontaktu, viņš perfekti ieņem "krītošā baļķa" pozu un ļauj gravitācijai pārējo paveikt viņa vietā. Šī bija epizode, kad kontakts viennozīmīgi bija, bet portugāļa iemaņas ir apbrīnas vērtas, ja vērtējam no aktiermeistarības viedokļa. Bravo!

     [+] [-]

, 2013-10-27 11:12, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet kas mani patiešām fascinē Ronaldu darbībās, tad tā ir līdz izcilībai noslīpētā "niršanas" maniere. Jūtot kontaktu, viņš perfekti ieņem "krītošā baļķa" pozu un ļauj gravitācijai pārējo paveikt viņa vietā. Šī bija epizode, kad kontakts viennozīmīgi bija, bet portugāļa iemaņas ir apbrīnas vērtas, ja vērtējam no aktiermeistarības viedokļa. Bravo!
Iesaku biežāk skatīties pakaļu spēles, ar tādām interesēm kā tev ļoti novērtēsi

Bet tu taču Juve fans, kā tevi var kaut kas fascinēt, ja paša favorītos tādas zvaigznes spēlē:

Vidal EPIC DIVE vs Real Madrid (WTF MOMENT) -...

  +4 [+] [-]

, 2013-10-27 11:15, pirms 12 gadiem
pret Sesku ar neiedeva pendeli. un pagaajushogad 100% pendeli pret Adriano neiedeva madrides clasico.
un pret Elchi iedeva pendeli. un pret Malagu iedeva pendeli. bet pret Juvi iedeva pendeli un pat noraidiija pretinieku.
taa tajaa dziivee iet - augshaa, lejaa, augshaa, lejaa

  +1 [+] [-]

, 2013-10-27 11:15, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Iesaku biežāk skatīties pakaļu spēles, ar tādām interesēm kā tev ļoti novērtēsi
Man jau pietiek ar Robenu Bet viņam šajā ziņā līdz Ronaldu vēl tālu, jo portugāļu aktierskola ir "The Best", tas ir zinātniski pierādīts

P.S.- Un Tu arī tātad esi viens no tiem smieklīgajiem cilvēkiem, kurš domāja, ka Vidals protestēja pret to, ka pats aizķēra zālāju. Amizants domu gājiens

  +3 [+] [-]

, 2013-10-27 11:17, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Iesaku biežāk skatīties pakaļu spēles, ar tādām interesēm kā tev ļoti novērtēsi

Bet tu taču Juve fans, kā tevi var kaut kas fascinēt, ja paša favorītos tādas zvaigznes spēlē:

http://www.youtube.com/watch?v=2qgnT4yb1x8
nu tur basks vinju netiishaam aizkjeera, izsita no skreejiena ritma un taapeec vinsh arii uzara SB zaalaaju.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-27 11:20, pirms 12 gadiem
un te nav pendeles, ja? te ir pendele un sarkanaa lopinjam
estaticos.sport.es

  +2 [+] [-]

, 2013-10-27 11:21, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: nu tur basks vinju netiishaam aizkjeera, izsita no skreejiena ritma un taapeec vinsh arii uzara SB zaalaaju.
Tieši tā. Un tur jābūt cilvēkam ir īpaši spilgtu fantāziju, lai aizdomātos līdz tam, ka Vidals speciāli spēra zālājā, lai simulētu pārkāpumu. Kontakts varbūt arī nebija liels un arī "pendele" noteikti nebija jādot, bet ar to bieži vien pietiek, lai izsistu pretinieku no ritma. Ronaldu būtu kritis jau kontakta brīdī, ieņemot savu slaveno kritiena pozu.

     [+] [-]

, 2013-10-27 11:23, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: un te nav pendeles, ja? te ir pendele un sarkanaa lopinjam
http://estaticos.sport.es/resources/jpg/9/4/1382814052649.jpg
Viennozīmīgi "pendele" un sarkanā.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-27 11:26, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši tā. Un tur jābūt cilvēkam ir īpaši spilgtu fantāziju, lai aizdomātos līdz tam, ka Vidals speciāli spēra zālājā, lai simulētu pārkāpumu. Kontakts varbūt arī nebija liels un arī "pendele" noteikti nebija jādot, bet ar to bieži vien pietiek, lai izsistu pretinieku no ritma. Ronaldu būtu kritis jau kontakta brīdī, ieņemot savu slaveno kritiena pozu.
es teiktu - ja iedeva pendeli uz Juves vaartiem, arii te vareeja dot.

     [+] [-]

, 2013-10-27 11:36, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet kas mani patiešām fascinē Ronaldu darbībās, tad tā ir līdz izcilībai noslīpētā "niršanas" maniere. Jūtot kontaktu, viņš perfekti ieņem "krītošā baļķa" pozu un ļauj gravitācijai pārējo paveikt viņa vietā. Šī bija epizode, kad kontakts viennozīmīgi bija, bet portugāļa iemaņas ir apbrīnas vērtas, ja vērtējam no aktiermeistarības viedokļa. Bravo!
Un ja kaut kas arī ir izteikta fantāzija, tad tas ir citētais komentārs

  +1 [+] [-]

, 2013-10-27 11:45, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Ja runājam par zinātni, tad tieši dirsām daži labi spēlētāji par niršanu izskakās jau nevis kā par soda sitienu iegūšanu, bet gan kā par stratēģisku un "gudru" spēlēšanu
Es atbalstu tikai to, kas tiek darīts noteikumu robežās. Man ir kauns par jebkuru "nirstošu" spēlētāju, vai tas spēlē "Juventus", vai "Bayern". Vidala gadījums gan uz visu šo neattiecas.
Kas attiecas uz Ronaldu atktiermākslu, tad nekas nav jāizdomā, jo viņš sevi šajā ziņā ir pierādījis visas karjeras garumā. Es pat uzskatu, ka "Real" fani ir priecīgi, ka arī "Barcelona" mēdz simulēt, jo tas daļēji noņem spriedzi no jūsu līdera Ronaldu, kura reputācija iet viņam pa priekšu. Šaubos, vai Tu pats noticēji tam, ko uzrakstīji par "fantāziju" un "citēto komentāru". Ja noticēji, tādā gadījumā to sauc par "vēlmju domāšanu".

P.S.- Personīgi uzskatu, ka šādās diskusijas ir vērtīgas.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-27 11:47, pirms 12 gadiem
d-man rakstīja: Un ja kaut kas arī ir izteikta fantāzija, tad tas ir citētais komentārs
Kādēļ jāņem personiski viss, kas ir patiesība
Daivo jau Ronaldu, daivo Barcelona. Nesaku, ka, piemēram, arī Chelsea visi kā dzelzs vīri vienmēr turas kājās

Bet no Tevis, d-man, izklausās, ka mēģini noslēpt visiem zināmo patiesību.

mazais da Silva Santušs vakar jau nu arī krita samāksloti. BeT, nu jā, viņu nogāzt, laikam jau dēļ svara atšķirībām, izskatās ļoti viegli.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-27 11:50, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: es teiktu - ja iedeva pendeli uz Juves vaartiem, arii te vareeja dot.
Grūti pateikt. Es tomēr uzskatu, ka Kjellīni pārkāpa noteikumus pret Ramosu.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-27 11:54, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: mazais da Silva Santušs vakar jau nu arī krita samāksloti. BeT, nu jā, viņu nogāzt, laikam jau dēļ svara atšķirībām, izskatās ļoti viegli.
Neimārs jau vispār ir viegls kā spalviņa, tāpēc spēka divcīņā viņš retajam būs pretinieks. Bet augums priekš futbolista normāls, tāpēc atliek tikai aktīvāk pastrādāt svaru zālē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:13, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Neimars vakar labak nospeleja par pasu Messi,a Ramoss vinu svaidija kaa pelavu maisu,lai saak pierast,La liga nav Brazilija,kaajas vinam neviens nebucos
Labi, ka Neimars uzņēmās iniciatīvu, kamēr Mesi vēl nav atjaunojies pēc traumas. Bet par "svaidīšanu" viss loģiski. Visvairāk pārsteidza Beila haotiskums. Nekādas sapratnes ar komandas biedriem, turklāt kaut kādi šāvieni pēc piena. Beils man vienmēr paticis, bet nu šis vēl galīgi nav īstais Beils.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:22, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Messi nav forma,izskatas ka ir lieks svars paris Kg,Beils uz Spaanju tehnaru fona neizskatas tik vareni kaa EPL
Pēc traumām ne vienmēr ir viegli atgūt ideālo formu, bet labi, ka Mesi vēl ir tik jauns. Jā, Beilam ir krietni vairāk problēmu ar adaptēšanos nekā Neimaram, jo britu un spāņu futbols tomēr ir pārāk atšķirīgs. Pieļauju, ka savu patieso spēku velsietis sāks rādīt tikai nākamajā sezonā.

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:23, pirms 12 gadiem
momentu vairāk bija Real...tiesnesis bez suņa pavadoņa arī pateica kurš te uzvarēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:26, pirms 12 gadiem
Nemiroff rakstīja: momentu vairāk bija Real...tiesnesis bez suņa pavadoņa arī pateica kurš te uzvarēs
Par vienu momentu vairāk? "Real" ar šādu spēli maksimāli varēja cerēt uz vienu punktu. Ja "Barca" nedalītu "dāvanas" kā Ziemassvētkos, tad "Real" momentu būtu uz pusi mazāk.

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:29, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nu bet 100milj stipri parmaksats,jo tas pats CR jau pirmaja sezona adaptejas daudz atrak
Piekrītu. Lai gan Beils ir spēlējis tikai britu salās, bet CR sāka karjeru Portugāles līgā. Bet dosim velsietim laiku un vērtēsim agrākais pēc šīs sezonas beigām.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-27 12:32, pirms 12 gadiem
Dani Alves Humiliates Cristiano Ronaldo ||HD||... Kā man patīk šis moments no vakardienas speles! a to vienmer Ronaldo ta visiem dara vajag ari kadreiz uz sevis to izjust
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:37, pirms 12 gadiem
kirpicis rakstīja: Dani Alves Humiliates Cristiano Ronaldo ||HD||... Kā man patīk šis moments no vakardienas speles! a to vienmer Ronaldo ta visiem dara vajag ari kadreiz uz sevis to izjust
Nav jau pirmā reize. Ir gadījies arī otrādi, bet Ronaldu jau vairāk pieslēdzas aizsardzībai, jo viņa pozīcija to atļauj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:38, pirms 12 gadiem
messi-besii rakstīja: Taisnība jau vien Karlo ir.Bet tas,ka mīkstā barsa nevar klasikas uzvarēt bez tiesnesu palīdzības,jau sen visiem ir zināms.
united besii, nuugji, barca atskiriba no real, vaJAS komandasspej uzvaret parliecinosak, ka to dara real, pedejas sekundes par neko iedod pendeli vai 4minusu pielikta laika vietaa, speele 10 ta ka , gudri d*rst nav malku cirst puiseen
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:41, pirms 12 gadiem
General Franc0 rakstīja: nu ko tu te tagad savu Juventusu maisi iekšā? es ceru un ticu ka Juve atkal dabūs pa kaklu no RM un ceru ka CR ieliks kādus pāris vārtus tev par godu...
Vai tas es daru, ko tādu, jo "Real" fani nekad nedara? Starp citu tas mačs bija ļoti skatāms, un pat pēc nonākšanas mazākumā "Juventus" cīnījās kā lauvas, tāpēc man nav par ko kaunēties. Tavs avatars gan neliecina par īpašām prāta pazīmēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:44, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: vispar CR nav aizsargs,lai gan pildija vina funkcijas
Kā jau teicu, tad parametri un pozīcija viņam ļauj to darīt. Turklāt SAF viņu pēc ierašanās Mančestrā bija ielicis aizsarga pozīcijā, lai mācās. Ronaldu aizsardzībā īpaši noder otrajā stāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:45, pirms 12 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: nebarojiet trolli
Jordan: Lebron who?!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:51, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Portugālim jāatceras, ka arī tiesneši skatās futbolu
Kas tas par murgu? Ja tiesneši skatās citas spēles un šādas spēli izšķirošas epizodes pieņem balstoties uz to, ko redzējuši pa TV vai Mildas tante pastāstīja, tad tādiem vietas nav, jo īpaši šādās spēlēs, Virslīgā vēl varbūt izietu cauri.

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:51, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Interesanti,kaa Roma izskatitos CL,Seria A vini domine
To redzēsim nākamsezon. Sākumā sagaidīsim gada nogali un paskatīsimies, kā "romiešiem" klāsies ar kalendāru. Pagaidām, cīnoties tikai vienā frontē. "Roma" dominē.

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:54, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Kas tas par murgu? Ja tiesneši skatās citas spēles un šādas spēli izšķirošas epizodes pieņem balstoties uz to, ko redzējuši pa TV vai Mildas tante pastāstīja, tad tādiem vietas nav, jo īpaši šādās spēlēs, Virslīgā vēl varbūt izietu cauri.
Iespējams, bet es jau neteicu, ka tā ir jābūt. To sauc par reputāciju. Arī, piemēram, Toti ir izjutis šādu tiesnešu nelabvēlību (ja nemaldos, tad PK2002. Dabūja pat dzelteno par it kā simulāciju) , bet suns jau zina, ko ēdis, tāpēc viss ir paša rokās.

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:54, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: vispar CR nav aizsargs,lai gan pildija vina funkcijas,vienreiz apvadija vot briinums ne,pasi Barsas fani pat grib,lai aatrak Alvess tinas prom no turienes ! Tev varu 100 video ielikt,kur CR pazemo aizsargus,pat vairakus reize

Alves ari nav uzbrucējs! Es neko par Ronaldo nesaku, nevajag man nekādus video likt, es pats zinu uz ko Ronaldo ir spējīgs, vienkārši ieliku video, kas man patīk... a te uzreiz sākas...!

     [+] [-]

, 2013-10-27 12:56, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Anceloti vajadzeja Beila vieta laist ISKO,vismaz butu kaut kaads kreativs,nevis skriesana un sisana,prieks taa ir CR
Zelta vārdi! Jautājums, kāpēc Isko vispār neparādījās laukumā?

     [+] [-]

, 2013-10-27 13:00, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: vispar CR nav aizsargs,lai gan pildija vina funkcijas,vienreiz apvadija vot briinums ne,pasi Barsas fani pat grib,lai aatrak Alvess tinas prom no turienes ! Tev varu 100 video ielikt,kur CR pazemo aizsargus,pat vairakus reize

Es gan negribu lai Dani ietu prom, jo nav kas viņu aizvieto, Montoya šogad nepārliecina.. nav vinam stabilitātes vienu spēli norm, otru sudīgi. Lai atrod labu aizvietotāju tad arī domāsim.

     [+] [-]

, 2013-10-27 13:02, pirms 12 gadiem
General Franc0 rakstīja: nē Real fani tā nekad nedara, tu jau te visus provocē ar saviem stulbiem izteikumiem, komentiem ko nozimē mans avatars? es esmu izzaudzis tapēc nesaprotu brīžiem visādus stulbus slengus...
Neizliecies, ka nesaprati, "ģēnij" Tu apgalvo, ka "Real" fani nekad nepiesauc citas spēles un koncentrējas tikai uz konkrēto? Nu ko, ticēšu uz vārda Un saprotu, ka tikai Tev tie komentāri ir gudri. Lai nu tā būtu
Bet par "avataru" pajautā kādam datoriķim! Tikai nezināšana diez vai ir brieduma pazīme.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 13:04, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Iespējams, bet es jau neteicu, ka tā ir jābūt. To sauc par reputāciju. Arī, piemēram, Toti ir izjutis šādu tiesnešu nelabvēlību (ja nemaldos, tad PK2002. Dabūja pat dzelteno par it kā simulāciju) , bet suns jau zina, ko ēdis, tāpēc viss ir paša rokās.
Nu nedomāju, ka tik neprofesionāliem cilvēkiem ļautu tiesāt El Clasico. Turklāt, ja nemaldos, krievu komentētājs minēja, ka viņš tiesā jau 13 gadus, tā ka grūti pateikt konkrētā lēmuma iemeslus. Protams, ka "karma is b*tch" un CR varēja nekrist Juves spēlē (lai gan sods bija), bet nu tomēr katra spēle sākas no 0min un saistību ar iepriekšējām nav.
Par Isko - jau vakar minēju, ka pēdējā laikā izskatās, ka viņam pazudusi sākotnējā forma un Karlo sāk zaudēt uzticību. Un par Beilu nepiekrītu, uzskatu, ka bija beidzot viņam jādod iespēja sevi pierādīt starta sastāvā, lai redzētu ko viņš spēj, bet nu vai šī bija īstā spēle, grūti pateikt. Var saprast arī Karlo, jo Benzemā ir ĻOTI sliktā formā (kas to varēja zināt, ka viņš diez gan sakarīgi nospēlēs), Morata nav pieredzējis, tāpēc bija jāliek CR uzbrukumā, līdz ar to vajadzēja vingeri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 13:11, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Di Maria ir laba forma,gruti vinu izkonkuret,lai gan vareja laist abus,bet tad Beilam jasilda benkis,vispar nevajadzeja pirkt Beilu,bet taa pikja vieta panemt Suaresu vai Falcao
Bet konkrēti šajā mačā Ančeloti bija jāsaprot, ka Di Marija spēlē visvājāk no visiem, bet viņš to laikus nesaprata - lūk arī rezultāts. Uznāca laukumā Hese, iesita, bet bija jau par vēlu.
Galvenais jautājums Ančeloti gan būtu par 6 aizsardzības tipa spēlētāju iekļaušanu pamatsastāvā. Kur tad palika tās runas par kontroli? Ar šādu stratēģiju spēlējot pret "Barcu" var cerēt tikai uz lielu veiksmi.
Lai kā arī nebūtu, uzskatu, ka Ančeloti jāpaliek.

     [+] [-]

, 2013-10-27 13:13, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Benzema ir normala forma,vienkarsi bumbas nelido kaste,vakar pat pabriinijos kur vins stipri var ielikt ,kad bumba aizgaja stanga,ja traapitu no stangas vaartos,tad buutu vieni no pedejo gadu smukakajiem vaartiem El Clasico
Nu neteiktu gan, viņš ne tikai nevar vārtu rāmī trāpīt, bet arī taisa daudz kļūdas, nevar normāli atbrīvoties no aizsargiem un tikt pie bumbas, tas arī izlasē ir novērojams. Bet nu jā, žēl, ka neiesita, varbūt tas gols būtu devis pārliecību, kas viņam pašlaik ir nepieciešama kā vēl nekad.

     [+] [-]

, 2013-10-27 13:17, pirms 12 gadiem
Kas attiecas uz tiesnešiem, tad visi jau ir profesionāļi, tomēr ir situācijas, kurās nostrādā cilvēciskais faktors. Tiesneši arī analizē spēlētājus, lai zinātu viņu niķus un neuzķertos. Lielāku sašutumu parasti izraisa nevietā nosvilpts, nevis vietā nenosvilpts pārkāpums. Būtu forši, ja skatītājus vairāk informētu arī par tiesnešu ikdienu un treniņiem.

     [+] [-]

, 2013-10-27 13:20, pirms 12 gadiem
Benzemā patiešām ir problēmas ar realizāciju, bet viņa paveiktais darba apjoms manuprāt ir pietiekoši liels. Turklāt Karimam netrūkst meistarības spēlējot augstākajā līmenī, ja vien viņš būtu nedaudz čaklāks treniņos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 13:47, pirms 12 gadiem
Apbrīnoju Tavas vispusīgās zināšanas, Franc0. Ceru, ka novērtēji 555 komentāru par iepriekšējām "Klasikām" un "pendelēm" Bet kad Tu sāc kaut ko runāt par "uzbrukumiem" un "aizstāvību", tad vienmēr nāk prātā Tav bloķētais segvārds - antiBarca. Bet cik noprotu pēc Tava jaunā segvārda un avatara, tad Lielbritānijā fašisms šķiet ir modē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 14:03, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Di maria kappaja normali,Hese iesita tikai kaapec ka CR uztaisija momentu no neka,vnk apskreja Barsas aizsargus/pussargus
Šeit mums domas dalās, un arī eksperti argentīnieša spēli nav novērtējuši pārāk augstu. Par citām spēlēm neko nesaku. Kas attiecas uz Heses vārtu guvumu, tad epizodi ar lielisku papēža triku iesāka Benzemā, bet Ronaldu ātrumā var apsteigt jebkuru. Viņš gan ļoti savlaicīgi atdeva piespēli Hesem, kurš bija veicis tieši tādu pašu reidu pa otru malu, lieliski atbrīvojoties no Adrianu. Tā ka moments noteikti netika izveidots "no nekā". Vārtu guvumā gan Hesem nedaudz paveicās, bet līdz tam viņš visu bija izdarījis pēc labākajiem priekšrakstiem, tā ka visu cieņu. Pēc Ronaldu piespēles kvalitātes varēja just, cik daudz ar viņu strādājis TSO.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 14:29, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: Mourinju tak sapnoja par atleetu komandu,Beilu vins maacetu daudz labak izmantot kaa Karlo
Gan jau ar laiku. Treneru nomaiņa nekad nav bijusi vienkārša padarīšana. Karlo ir veca lapsa, un tādiem vienmēr ir kas padomā, turklāt strādājot ar šādiem resursiem.

     [+] [-]

, 2013-10-27 14:31, pirms 12 gadiem
nee, nu smiekliigi, kaa dazhi jaunizcepti RM fani suudzas par Undiano. chaliishi, vinsh ir tiesaajis vairaakus clasico, peec kuriem FCB fani trakoja, bet RM staigaaja kaa sauliites.
piemeeram, slaveno 3:3 clasico, kuraa Messi uztaisiija hattrick. vinsh iedeva pendeli uz FCB vaartiem, noraidiija Oligeru, neiedeva 100% pendeli uz RM vaartiem peedeejaa minuutee.
piemeeram, slavenajaa 4 speelju seerijaa kausa finaalu, kuru RM uzvareeja ar 1:0 un visu speeli brutaali nesodiiti dauziija FCB speeleetaajus.
Undiano ir iipatniiba, ka vinsh lielaas speeles tiesaa pret maajiniekiem, vakardiena bija iznjeemums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-27 19:34, pirms 12 gadiem
Tādas "pendeles" piešķir tikai FIFA 2013 un viņa sapņos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-28 09:11, pirms 12 gadiem
Ferdinands lieliskaiss rakstīja: Hosem atvalinaajums pieskirts beidzot???
Vai tad Tu savā gaterī rukā arī pa 7dienām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja