Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"
Krištianu Ronaldu
Foto: AP/Scanpix

Šodien Spānijas futbola čempionāta 35. kārtas spēlē Madrides "Real" savu līdzjutēju priekšā viegli ar 4:0 pārspēja "Osasuna". Pirmos divus vārtus "Real" labā ar ļoti skaistiem sitieniem guva turnīra rezultatīvākais futbolists Krištianu Ronaldu.

34. kārtu Madrides "Real" izlaida (Spānijas kausa fināla un Čempionu līgas pusfināla dēļ pārcelta "Real" spēle ar "Valladolid"), kā rezultātā līdere Madrides "Atletico" palielināja savu pārsvaru pār Karlo Ančeloti komandu līdz sešiem punktiem. Šodien "Real" mājās pret "Osasuna" noteikti bija nepieciešama uzvara, lai turētos no Djēgo Simeones komandas "viena šāviena" (trīs punktu) attālumā.

Ņemot vērā "Osasuna" viduvējo spēku (plus pretiniekam daži robi sastāvā), Ančeloti izmantoja iespēju atpūtināt pāris spēlētājus pirms atbildīgās atbildes spēles Minhenē pret "Bayern". Ārpus pieteikuma palika Garets Beils, bet rezervistu soliņu deldēja Karims Benzemā, Šabi Alonso, Pepe, Fabiu Koentrau, Karvahals. Tiesa, pamatsastāvs tik un tā bija draudīgs - kopā ar Krištianu Ronaldu uzbrūkošajā trio Anhels di Marija un Alvaro Morata, vidējā līnijā Isko, Iljaramendi, Luka Modričs un tā tālāk.

Jau 6. minūtē "Real" atklāja rezultātu - ar negaidītu un skaisti tālsitienu, pēc kura bumba ieplanēja "Osasuna" vārtos, izcēlās neviens cits kā Ronaldu. 30. minūtē viņš bija tuvu vēl vieniem vārtiem, šoreiz no tiešā brīvsitiena, bumbai lidojot mazliet gar tālo stabu. Cita brīvsitiena izpildē Ronaldu pārsteidza ar negaidītu piespēli, tomēr Serhio Ramoss pārsita krietni pāri. Puslaika beigās "Osasuna" vārtsargam bija jāatvaira spēcīgs Lukas Modriča sitiens. Pēc puslaika 1:0.

Arī otrie vārti tika gūti puslaika sākumā, un atkal to paveica Ronaldu. Mača 52. minūtē portugāļu superzvaigzne veica māņkustības un ar traku tālšāvienu trāpīja devītniekā - 2:0. Ronaldu, gūstot 30. vārtus šīs sezonas "La Liga", arī ievērojami palielināja izredzes kļūt par turnīra rezultatīvāko spēlētāju. 60. minūtē 3:0 - šoreiz di Marijas centrējumu noslēdza negaidīti uzbrukumam pieslēgušais Ramoss, kurš bija precīzs ar galvu. Gala rezultāts tika uzstādīts 83. minūtē - Isko piespēle soda laukumā, un Karvahals ar galvu pārmeta bumbu pāri vārtsargam. 4:0 "Real" uzvara. Šāds rezultāts fiksēts jau pēdējās trīs "Real" spēlēs Spānijas čempionātā pēc kārtas.

Pārējās divas titula pretendentes spēlēs svētdien. Līderi "Atletico" gaida smagākais pārbaudījums (ja neskaita pēdējo kārtu viesos pret "Barcelona", kad tituls būs jau nodrošināts, ja līdz tam netiks zaudēti punkti) - izbraukuma spēle ar "Valencia". Arī "Barcelona", kurai izredzes no TOP3 ir mazākās, negaida nekāda pastaiga - viesos jāspēlē ar "Villarreal".

La Liga, 35. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Elche - Levante1:1 (0:0)Boakjē 63' - Rodrigess 74'
Granada - Rayo Vallecano0:3 (0:0)Niguezs 54'; Larivejs 59'; Fernandess 86'
Getafe - Malaga1:0 (1:0)Kolunga 7'
Real - Osasuna4:0 (1:0)Ronaldu 6'; 52'; Ramoss 60'; Karvahals 83'
Real Betis - Real Sociedad0:1 (0:0)Vela 48'(11m)
Espanyol - Almeria1:2 (1:0)Stuani 42' - Veless 69' Suso 72'
Valencia - Atletico Madrid
Athletic Bilbao - Sevilla
Villarreal - Barcelona
Celta Vigo - Valladolid

Tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Atletico 34 274374:22 85
2.Real Madrid 34 264498:32 82
3.Barcelona 34 263594:28 81
4.Athletic Bilbao 34 188859:37 62
5.Sevilla 34 178965:47 59
6.Real Sociedad 35 1691059:51 57
7.Villarreal 34 1571252:40 52
8.Valencia 34 1291347:47 45
9.Rayo Vallecano 35 1341845:71 43
10.Levante 35 10121331:42 42
11.Espanyol 35 1181639:46 41
12.Malaga 35 1181637:44 41
13.Celta 34 1171640:51 40
14.Granada 35 1142030:53 37
15.Elche 35 8121528:47 36
16.Getafe 35 981830:51 35
17.Osasuna 35 981829:58 35
18.Almeria 35 962038:69 33
19.Valladolid 33 6141332:50 32
20.Betis 35 572329:70 22

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Krištianu RonalduReal Madrid30 (6)
2.Djēgu KoštaAtletico27 (5)
3.Lionels MesiBarcelona26 (6)
4.Karims BenzemāReal Madrid17
Aleksis SančessBarcelona17
6.Antuāns GrjezmansReal Sociedad16
7.Pedro RodrigessBarcelona15
8.AdurizsAthletic Bilbao15 (2)
9.Garets BeilsReal14
10.Karloss BakaSevilla14 (1)

     [+] [-]

, 2024-03-17 15:52, pirms 8 mēnešiem
Hmm, redz, kā ir, Sword. Es šeit producēju kādus simts tematus no kuriem uzkarst labi, ja desmit, bet ne no viena nekādus fīdbekus nepieprasu, kas neuzkarst, tātad nav aktuāls. Loģiski? Loģiski.

Es jau viņu paklausījos. To Tērneru. Es neuzrakstīju? Atvaino, aizmirsās. Redzi, ir jau viņš erudīts, ātri apstrādā tematu, nu... ir teicami. Starp citu, vai neapsver iespēju, ka viņš tur galvā dažādas shēmas? Nav jau aizliegts, nu tad frīstailojot izmanto sagataves.
Bet atkārtošos, ka es šādu formu nespēju patērēt ne latviešu, ne krievu valodā, a tu man piedāvā angļu, kas man sanāk trešā valoda, bet man pat autentiskajās neštirī. Nu nav mans žanrs.
Centīšos pavisam triviāli izskaidrot. Jebkurš pants no albumiem "Manī Mīt", "Sērijas" vai "Красота и Уродство" būs piesātinātāks un liriski vērtīgāks pat par pašu ģeniālāko frīstailu ar vai bez tāfeles, nemaz nerunājot par divvārdenēm, kuras kvalitatīvi sarīmēt uz vietas ir ārkārtīgi grūti. Vai Tērners rīmē pa diviem vārdiem un sešām zilbēm? Angliski tas tomēr ir vieglāk kā latviski, bet neko ārkārtīgi sarežģītu es nesaklausīju. Tas ir tikai normāli, ka reperis liriķis (nevis reperis grūveris) pasēžot un padomājot, sarakstīs daudz labāk. Tā ir dzīve.
Kā arī "planētas" - zini taču, ka man viens pīpis par to kosmosu. Tev atkal štirī. Mums nav match šajā tematā.
Kas vēl man nepatīk, ir tas stendapa vaibs. Hihi-haha, rousts, smiekliņš. Zini taču, ka man besī. Mana štelle kultūras lietās ir biezi tumšs džezs. Pats rakstīji. Tas gan nenozīmē, ka Tev man tagad jādod džezs klausīties, man klasiskā mūzika patīk daudz labāk. Tad kāpēc klausos repu? Dēļ lirikām? Tad.... ai, nu slims, nojūdzies, zinu.
Abra noteikti to čali ir studējis, un viņš jau arī pats lieliski frīstailo, bet man tas neinteresē. Viņam šovakar pusfināls pret Galenieku sfērā, kura man gan interesē.

Pirms 371 pusfināliem novēlējumā kvartetam vēlos citēt rindas no Andrē dziesmas "Pagriez skaļāk":

Ja repo, tad repo tā, lai jūt
Tā, lai jūt - HŪ ĀR JŪ!


Es Black Bullet rakstīja: Armandam, kā jau labu laiku varējām nojaust, galvenā tēma ir antifeminisms.
Vai vispār kaut kad sagaidīsim no viņa kādu ierakstu par karu un, piedevām, Ukrainu atbalstošu? Sekosim līdzi, gaidīsim! Ir aizdomas, ka varētu būt jāgaida ļoti ilgi
Jā, nu Armis, kā teiktu viņa jaunībā, uzreiz sāka с места в карьер.
Taču redzi, kā ir. Varbūt cilvēks apzinās, ka objektīvi no visām tām kara peripētijam un kuluāriem neko daudz nesaprot. Mums jau pietiek, ka tagad katrs pirmais ir eksperts un vispār Kremlim jau kaut kad ap 2022. gada decembri vajadzēja krist, bija jābūt pučam, apvērsumam, Krievijas ekonomika jau piecdesmit reizes bankrotēja un Putins jau sen esot miris, ā un orderis taču tika izdots, Hāgas tribunāls, par Davankovu jābalso, māšu protests, Rusņa esot Ķīnas benzīntanks, Makrons tūlīt ievedīs savu karaspēku, NATO ezers, Braže ieteica turpināt pirst dīvānos, paspīdinās lukturīti pusdienlaikā, Tramps mainīs domas pēc ievēlēšanas, Baidens nepadosies, Turcija tur kaut ko, bet Zviedrija jau ir NATO, Lietutiņš neko nesaprata, mūsu maļčiki, ungāri nojūgušies, bet RDK tūdaļ soļos Kremļa virzienā, pēc Prigožina nākamais rindā Strelkovs-Girkins, bet Navaļnija nāve tikai stiprinās opozīciju, vatņiki Purčikā gan turpina zīmēt svastikas, lai gan Minskas uzraksts likvidēts, bet tad vēl tā mangāna graudu rūda, un, protams, PIEKTAIS PANTS, kas gan Kaspārova prāt tāds papīrītis vien esot. Vai es kaut ko aizmirsu?

Vai mums vajag Armandu, kas turpinās atgremot šos tematus? Man nevajag, manā lentē tādu gremotāju jau ir cik uziet. Man vajag to veco sarkastisko Armandu, kam ir savs temats - antifeminisms, kurā arī varēs izpausties un izdaiļot manu lenti, padarīt to krāšņāku. Cilvēks sagatavojies. Sidnī Svīnija ar krūtis puslīdz nosegošu krūšturi, vēl kaut kāda tante vispār bez krūštura, lai jau izpildās kā pašam tīk.

https://twitter.com/elnormous/statu...

Prieks, ka pievērsies arī sociāliem tematiem, jo nesen apgalvoja, ka karš un politika neinteresējot.

Neredzu gan savu atbilžu variantu - jā, ļautu, bet neļautu sarakstīties ar perversiem pusmūža glumekļiem. Bloks/mute, ignōrs, skrīnšots - nākamajā dienā pie rektora, vajadzības gadījumā iesniegums likumu sargājošām instancēm. Un nekādi 10 partneri 18 gadu vecumā.

Paldies, esmu runājis! Sakrājās...

     [+] [-]

, 2024-03-17 16:31, pirms 8 mēnešiem
M9 rakstīja: 2. Aizpildot gada deklarāciju. Atgūstama piektdaļa no ieguldītā (ieguldījumam līdz 10 % no gada neto ienākumiem). Precīzi pateikt, kur spiest, pašlaik nevaru, nav bijusi pieredze. Varbūt alexy.
3. Šajā jautājumā — viedoklī par batlu?
4. Man savilcies, ka Sworda ēna ir Pēteris un Lbd — Raimonds (tas, kurš Rupeiks). No Junga koncepcijām.
2. Ak, jā. Cik sarežģīts tas otrais teikums. Laikam tie ķeksīši... mums reizēm grāmatvede uzraksta, kur tos ķeksīšus likt, kur izņemt, bet šogad neko nerakstīja. Palika kā ir, bet VID man solīja izmaksāt lielāko summu, kāda jebkad bijusi. Tā ir loterija. Ar Alexy mēs jau šeit tikai ar starpniekiem komunicējam.

3. Bet, protams, ka par batlu. Par ko tad citu es te kādu nedēļu pēros, skaidrs, ka par batlu, battle-repu vareno, to vienīgo.

4. Uzders? (thinking)

     [+] [-]

, 2024-03-18 04:07, pirms 8 mēnešiem
87% sazīmēti. Gandrīz kā Čaušesku. Ir skaidrs, ka noturēsies tronī ilgāk par Huseinu. Pirmo reizi nosaucis Navalu vārdā. Laikam eiforijas iespaidā. Novembrī būšot iebrukums. Daudz interviju ar asinskāru vati. Tāds man te agrā rīta daidžests. Neguļās.

Diez, kā tur Abram vakar izgāja... redz, lielās lietas pinas galvā ar mazajām.

Jānomierina nervi, jāpaklausās analīze par seksa skandālu. Man tā ir kā izklaide smadzenēm: https://youtu.be/H2T-p8JRZVw?si=xbZ...

     [+] [-]

, 2024-03-18 07:26, pirms 8 mēnešiem
Bāc, pirmo reizi redzu šos kungus, bet tik patīkami runā. Humoriņš, vēss prāts. Viss ir. Izrādās, ka viņi jau tur gadiem apskata Sūnu Ciema aktualitātes. Mēs ar Swordu arī varētu šitā bliezt podkāstu.

Piekrītu, ka vajadzētu aizstāt vīriešu mācībspēkus ar AI un robotiem. Lai vīri apmāca tikai puikus. Nav ko taisīt bākā kokteili. Nu bioloģija ir un paliek bioloģija. Par tiem trakajiem, kas trenē volejbolistes vai basketbolistes, nu tur es vispār mēms. Mīļie vīrieši! Mīļā miera labad! Nu Nabokovu (nejaukt ar hokeja vārtsargu) taču visi ir lasījuši, viņš šķiet, ka vēl nav kancelots, lielāko daļu dzīves pavadīja ASV. Nu ja ne lasījuši, tad vismaz filmu redzējuši. Nu ja, ne Kubriku, tad to ar Džeremī Aironsu vai kādu no simts pakaļdarinājumiem. Lolita saucas. Nu tur tas, saprotiet mani, ir! Ir parādīts! Ziniet, pat tā saucamajos "harasmenta miera laikos" man tie dāmu basketbola treneri šķita jocīgi. Krekliņi, biksītes, sviedri... nepareizs taimings ierotēšanai ģērbtuvē un... tur pat askētiskākajam stoiķim var paslīdēt... kaut kas paslīdēt... ieslīdēt : )))
Tāds Pēteris Višņēvics ir viens no simta, kas prot sevi nostādīt, i balsi var pacelt, i nolamāties, bet neviens i nedomā piesaukt bullingu, harasmentu, mobingu-hujobingu. Pārējie nav un nebūs unikāli. Tā ir dzīve.

Labs ir, es vēl pabraukāšu pa visiem kanāliem, kā reiz teica pensionārs Māris, bet nu podkāsts izklausās vērtīgs. Paklausīšos arī par citām tēmām. 100% svaigs saturs. Iesaku!

     [+] [-]

, 2024-03-18 11:18, pirms 8 mēnešiem
Abra nolēma paspēlēties ar saturu, vietām sarakstīt vienkāršāk, lai tuvāk tautai, lai arī tie, kas kontentu patērē caur dirrsu, kaut ko sadzird, vai ne: https://youtu.be/SjFL5Xd9jCE?si=fF1...

Galeniex rēcīgs čalis, varēja izkrist jau atlasē, bet aizsities līdz 1/2 finālam. Nu gaidām, gaidām...

Marko blieza šova batlu pret Burlax. Vienīgo repaku, kas nav pametis Nātrēnu. Abi raksta kopā fītus, veselus albumus, "Avangards". Lai gan, kam es to stāstu, Swords taču sekojot Nātrēna mūsdienu daiļradei.

======================================

Opā, MARKO - 56 (Latvijas Rapper Tag): https://youtu.be/HsmDPcY6kFE?si=B4j...

     [+] [-]

, 2024-03-18 11:44, pirms 8 mēnešiem
Dēēēēm, cik dope tags. Bija vērts gaidīt. anša bīts.

Protams, klausāmies caur ausīm, bet ja nu prasās ko precizēt: https://genius.com/Marko-lat-56-lat...

Man pirmā un trešā verse patīk labāk par otro ("verse" = pants).

Favorīt-bāri ("bars" = rinda):

Public Enemy? Yeah, repa Džonijs Dilindžers
Tas Marko Polo mugurā – vintāžas Hilfigers


Attīstos kā bilde, viņiem tukšu vārdu pilni teksti

Spīdu spoži, jūti lampu drudzi manā klātbūtnē
Jo Marko tā kā jaunais gads, redzi mani – salutē


Bīdam savus homijus uz augšu - tas ir nepotisms

(o, "nepotisms", jauns svešvārds!)

Es kustos pāri kvadrātiem, tā kā chess piece

(hehe, šahs)

Pelnu naudu, katru elpu, jaunu velku telpu augu
Marko vēli ļaunu, paliec lejā, tā kā lēti plaukti


(sarīmēts!)

Pļavu puika, zinu katru stūri, tā kā Pitagors

(izcili, vismaz kaut kur tas hujāts kādam dzīvē ir noderējis )

Zini kā es izskatos? Tīrāks nekā mizofobs
Jaunā skola? Vecā skola? Palīgskola? Direktors!


("mizofobs", kaut kas, kam fobija no mikrobiem. Par skolām, protams, izcili! )

Tu rāpoji, es repoju, mēs neesam the same

()

Dēm, trešā verse ir tik HOT! Klausīšos šo kādas 10x pa apli.
Noteikti viens no stūrakmeņu tagiem, nu jau vairāk kā desmit gadus ilgstošajā stafetē.

     [+] [-]

, 2024-03-18 17:56, pirms 8 mēnešiem
Godīguma labad:

1. Swords par psihologiem teica citā kontekstā, bet šeit tāda doma (ka nevarot palīdzēt) ar alkoatkarību:
https://www.la.lv/atkaribu-speciali...
Man gan šķiet aizdomīgi, ka salika psihologus un psihoterapeitus vienkopus, jo ir taču psihoterapeiti ārsti, psihoterapeiti psihiatri... (https://www.youtube.com/watch?v=_0q3Hcu_KdY) Tas narkologs taču arī nav obligāti izbijis atkarīgais, vai ne. Bet labi, neapstrīdu, noklausīšos visu raidījumu, zem pusstundas.
Konteksts arī Lbd, kur apstiprinātas vairākas viņa domas un arī pārbaudītais pieredzē, ka ir vērts pārtraukt, ja pietiek resursu.

2. Šajā raidījumā minēts aplenkuma scenārijs (ja precīzi sapratu, jo daudz par to neizplūda). Skatījos normāli, bez raustīšanas, līdz ar to vietu nepateikšu, bet Vargulis (tas, kurš pieslēdzies attālināti), un ticamāk, ka vairāk 2. daļā.
https://www.lsm.lv/raksts/kas-notie...

3. Te kaut kāds prikols piedāvājumā. https://www.youtube.com/watch?v=pR5...
Gan vispirms pabeigšu skatīties Rungaini un Kokinu pie Zandera.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-18 17:58, pirms 8 mēnešiem
labdien rakstīja: 2. Ak, jā. Cik sarežģīts tas otrais teikums. Laikam tie ķeksīši... mums reizēm grāmatvede uzraksta, kur tos ķeksīšus likt, kur izņemt, bet šogad neko nerakstīja. Palika kā ir, bet VID man solīja izmaksāt lielāko summu, kāda jebkad bijusi. Tā ir loterija. Ar Alexy mēs jau šeit tikai ar starpniekiem komunicējam.

3. Bet, protams, ka par batlu. Par ko tad citu es te kādu nedēļu pēros, skaidrs, ka par batlu, battle-repu vareno, to vienīgo.

4. Uzders? (thinking)
2. Nē, 3. līmenim ar ķeksīšiem nav sakara. Teikums stāstot man pašam vienmēr šķiet sarežģīts, bet pietika vienreiz iebraukt, lai vairs neaizmirstu. Aiziet, ar skaitļiem:

2.1. ... cinītis 2023. gadā nopelnīja 30 000 bruto, gada beigās ielika 3000 (10 %) 3. līmenī, 2024. gadā aizpilda deklarāciju un atgūst 600 eiro (20 % no ieliktā). Tātad ieguldījums 3000 vērtībā, bet no sevis ielicis it kā vien 2400. (alexy, lūgums komentēt, ja šauju garām kasei, bet tas skaidrs).

2.2. ... nopelnīja 40 000 bruto (saprotu, ka nedaudz mazāk kā ansis 2019. gadā ), ielika 4000 3. līmenī un 2024. gadā atgūst 800 eiro. Ieguldījums 4000 vērtībā, bet ielicis 3200.

2.3. ... nopelnīja 50 000 bruto, ielika 5000 3. līmenī, un 2024. gadā atgūst... 800 eiro, jo limits no kā var atgūt, ir 4000 eiro. Vai mums kādam ir šāda problēma? Domāju, ka ne.

Zinu, kuru ķeksīti domā. Algoritms varbūt arī diezgan nesaprotams, zinu grāmatvedi, kura esot to tomēr atkodusi un savā sakarā pierādījusi neprecizitāti. Bet loterija diezgan nosacīta, jo zinu, kurā virzienā atkarībā no ķekša mainīsies mana atgūstamā summa. Plus 120 eiro maksimāli atgūstamais (no 600 eiro) par medicīnu + izglītību/ziedojumiem ir ļoti konkrēts. Temats atgādināja, ka jāparakstās par šo: https://manabalss.lv/1000-eur-gada-... (Igaunijā esot 1200 (?)) Tad 120 vietā būtu 200.

4. Ja Tu to tā uztver.
Bet šāda doma un komentārs man jau senāk ienāca.

5. Marko taga klausīšanos arī es apsveru atkārtot. Un arī līdzi izlasīt.

     [+] [-]

, 2024-03-18 19:19, pirms 8 mēnešiem
Noklausījos Maikla Nakī prātuļojumus par 87%. Man patīk Nakī. Vienmēr visu ļoti detalizēti argumentē un analizē, turklāt regulāri ziedo līdzekļus Збройні сили України. Ar uguni jāmeklē vēl kāds krievu opozicionārs, kas arī to darītu.

Tātad sazīmētie 87% esot KĻŪDA! Par daudz sazīmējuši, saproties (es gan teiktu, ka paliek rezervīte vēl vismaz vienai pārvēlēšanai). Nu tagad pat galīgam muļķim būtu jābūt skaidram, ka tā realitātē nevarot būt, jo tas vienkārši nevar būt... ģenētiskā atmiņa par sovoku, kā tur zīmēja, un skolā taču mācīja, kā Hitlers sev zīmēja. Nu es nezinu, pirmkārt, šaubos vai liela daļa vates vispār skolā ir gājusi, bet otrkārt, nu tak neiedziļinās ļautiņi tur tik detalizēti, cik kam procentu. Pat ja tā, ko tas dod tautas aspektā?! A neko! Pats Nakī arī atzīst, ka nekādi gājieni ar Molotova kokteiļiem ielās neesot ieplānoti programmā.

Toties šo visu augstāk aprakstīto saprotot arī tā saucamās elites, elites, saproties, Kremļa apzeltītajiem kabinetiem pietuvinātie, ja. Elites atceroties, cik ātri šāds kosmiski uzpūsts procents pārsprāga Lukašenko gadījumā, un tur, ja ne Putins ar savām spēka struktūrām, tad Lukašenko 2020. gadā tiktu gāzts. Bet aiz Putina neviens nestāvot un nestāvēs. Nu jā, ķīnietis jau neiesprings. Droši vien, laikam.

Kā arī tagad rietumu līderiem būšot vēl grūtāk laizīt dirrsu Kremlim, jo nu, tur taču visi saprot, ka šis 87% ir diktatora cienīgs cipars, kam ar realitāti nav nekāda sakara. Te gan piekrītu. Re, pat Tramps sācis tur kaut ko prātuļot... redz, laikam Putins Navalu esot nositis... varbūt, iespējams, laikam, viņš nezinot gan precīzi, bet nojauš kaut ko... maybe-baybe, viņš laikam frīstailā to atbildi mauca. Bet pāvestam gan viss patīk, vot pedarass jibanijs. Tā... pazuda doma bik.

Nu jā, bet jebkurā gadījumā, kaut kādam procesam taču ir jāsākas. No zila gaisa režīms pats nesabruks. Ja ne kustība no tautas puses, tad no elitēm vai apvērsums caur RDK un pašu armijniekiem. Bet visos flangos viss pavisam inerti. Vienīgi RDK divu gadu laikā tika līdz Belgorodas administrācijai un aiz laimes filmē tiktokus. Mjā. Nu, ko tur M9 piegādājis...

======================================

M9 rakstīja: Godīguma labad:

1. Man gan šķiet aizdomīgi, ka salika psihologus un psihoterapeitus vienkopus, jo ir taču psihoterapeiti ārsti, psihoterapeiti psihiatri... (https://www.youtube.com/watch?v=_0q3Hcu_KdY) Tas narkologs taču arī nav obligāti izbijis atkarīgais, vai ne. Bet labi, neapstrīdu, noklausīšos visu raidījumu, zem pusstundas.

2. Te kaut kāds prikols piedāvājumā. https://www.youtube.com/watch?v=pR5...

3. Nē, 3. līmenim ar ķeksīšiem nav sakara. Teikums stāstot man pašam vienmēr šķiet sarežģīts, bet pietika vienreiz iebraukt, lai vairs neaizmirstu. Aiziet, ar skaitļiem.

4. Marko taga klausīšanos arī es apsveru atkārtot. Un arī līdzi izlasīt.
1. Jā, tas ļoti jocīgs moments. Varbūt pārteicās... noklausies gan, pēc tam pastāstīsi.
Par Minesotas programmu, kā kuram - ahens ar Nātrēnu neesot bijuši sajūsmā.

2. O, daūņukam palika garlaicīgi, no visurienes izmests, caurkritis. Nu klau, mēs taču desmit gadu laikā gan esam evolucionējuši, lai šo vairs tā kā... nepatērētu?... (rīt noklausīšos, lol).

3. Jēzus... kaut kad centīšos iedziļināties, bet ne šovakar... paldies par ieguldīto darbu tajā raķešu zinātnē, protams.

4. Atzīstama iniciatīva. Savādāk Fiņķis, Fiņķis... cik tad var tos repa pusfabrikātus, vajag taču arī kārtīgu žanra liellopa gaļiņu patērēt. Vienīgi lirikās ir nelielas kļūdiņas, minimāli, bet ir. Ne es tās publicēju. Labs ir, tagad uzliks to jauno Marko Latvijas Rapper Tagu #56. Tā jau vesela dziesma ar trīs 16-niecēm, trīs dažādiem bītiem un Ņujorkā filmētu klipu!

No sevis šovakar vēl tikai vēlos salutēt influencerei Kristiānai Lasmanei! Ceru, ka netiks kancelota, jo nu tas klusums studijā pēc patiesības paušanas bija stindzinošs: https://youtu.be/DE0haK8wGrA?si=fsJ...

     [+] [-]

, 2024-03-19 05:41, pirms 8 mēnešiem
labdien rakstīja: Bāc, pirmo reizi redzu šos kungus, bet tik patīkami runā. Humoriņš, vēss prāts. Viss ir. Izrādās, ka viņi jau tur gadiem apskata Sūnu Ciema aktualitātes. Mēs ar Swordu arī varētu šitā bliezt podkāstu.
Materiāls labs, bet tieši deliverijs kaut kā par daudz hihi haha, ne??? Vēl kontekstā ar to, ka Tev nepatika stand up formāts reperim, jo par daudz ķiķināšanas.

Skaists bija sižets par Stambulas konvenciju, ka bērnus kropļošot. Jūs esat lasījuši? Es neesmu pārliecināts, vai es esmu īsto lasījis vai arī ĪSTAIS dokuments ir kaut kas nekur neatrodams vēl daudz garāks, bet nu ja tas ir tas, tad ļoti smieklīgi. Bija teikumi, kur skaidri saprotams, kā tas domāts, paralēli skaidri nojaušams, cik truli to iztulkos kontingents.

     [+] [-]

, 2024-03-19 06:11, pirms 8 mēnešiem
labdien rakstīja: Hmm, redz, kā ir, Sword. Es šeit producēju kādus simts tematus no kuriem uzkarst labi, ja desmit, bet ne no viena nekādus fīdbekus nepieprasu, kas neuzkarst, tātad nav aktuāls. Loģiski? Loģiski.
Un cik tad es esmu pieprasījis fīdbekus, a??? Vajadzēja taču saprast, ka šo uzskatu par ĀRKĀRTAS gadījumu, citējot kādu komentāru - iespējams, ka "he is literally the most underrated person in the world".

Nu vnk ir tā, ka man nav skaidrs, kā to dabūt gatavu.
Bet saprotu, ka reps kā reps Tev VISPĀR neinteresē. Tikai gatavais literārais materiāls.
Vēršu uzmanību uz to, ka šim kungam var dot jebkuru tematu. Un jo samudžinātāks, jo labāks. Pārāk obvious viņš nemaz neņem pretī.

https://youtu.be/hkbppTYOViQ?si=vEz...

Lūk, šo var hihi haha bez ievada skatīties.
Temati:

Lebanon
Anglo - irish relations
15th century serfdom
octogenarian strippers
the hound of the baskervilles.

     [+] [-]

, 2024-03-19 07:36, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Materiāls labs, bet tieši deliverijs kaut kā par daudz hihi haha, ne??? Vēl kontekstā ar to, ka Tev nepatika stand up formāts reperim, jo par daudz ķiķināšanas.
Visu nenoklausījos, memes varēja retāk izmantot, jā. Taču kopumā SEKSA SKANDĀLS (parādās lieli mirgojoši burti, jo tas taču ir SEKSA SKANDĀLS) tika apskatīts tā kā man bija nepieciešams. Ļoti patika arī Pētersona personīgā pieredze. Flautas, Lolitas, roboti... super (fonā kaut kur Levrence palestīnas lupatā ietinusies totālā reidžā drukā piecsimto nosodošo tvītu nedēļas laikā...), kungi gaumīgi ironizē.

Labs ir, tagad Suņu Būda... vau!

     [+] [-]

, 2024-03-19 08:01, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Temati:

Lebanon
Anglo - irish relations
15th century serfdom
octogenarian strippers
the hound of the baskervilles.
Mjā, nu čalis pārbāzts ar visdažādāko informāciju. Es tā padomāju, kā būtu, ja mēs viņam iedotu tematus:

Russians in The Baltic states
The Lielvārde Belt
Peas with bacon
Bukarts performance in Skoda
British tourists in Old Riga


Reps kā reps neinteresē? Nū tad jau man nevajadzētu arī pievērst uzmanību dikcijai un šļupstiem, bet tos es saklausu. Laikam jau. Nu. Man ir Sku, Tev Kaņepe. Tas pasaka visu.

     [+] [-]

, 2024-03-19 08:19, pirms 8 mēnešiem
M9 rakstīja: 2. Šajā raidījumā minēts aplenkuma scenārijs (ja precīzi sapratu, jo daudz par to neizplūda). Skatījos normāli, bez raustīšanas, līdz ar to vietu nepateikšu, bet Vargulis (tas, kurš pieslēdzies attālināti), un ticamāk, ka vairāk 2. daļā.
https://www.lsm.lv/raksts/kas-notiek-latvija/raidijumi/13.03.2024-video-kas-notiek-ar-latvijas-drosibas-apdraudejumiem-stiprinasanu-un-sabiedribas-informetibu.a546569/
Ļoti labi, tātad Švinka sola izglītojošu bukletu vasaras sākumā - kā rīkoties:

1) miera laikos
2) iebrukuma gadījumā
3) okupācijas gadījumā

Tikmēr turpināsim pirst dīvānos un nedrūzmēsimies pie Bražes kabineta durvīm.

     [+] [-]

, 2024-03-19 09:15, pirms 8 mēnešiem
M9 rakstīja: 2.1. ... cinītis 2023. gadā nopelnīja 30 000 bruto, gada beigās ielika 3000 (10 %) 3. līmenī, 2024. gadā aizpilda deklarāciju un atgūst 600 eiro (20 % no ieliktā). Tātad ieguldījums 3000 vērtībā, bet no sevis ielicis it kā vien 2400.

Plus 120 eiro maksimāli atgūstamais (no 600 eiro) par medicīnu + izglītību/ziedojumiem ir ļoti konkrēts.
Mani mulsina tas "gada beigās"... es taču varu likt katru mēnesi nevis tikai "gada beigās"... tā kā kopsummā par gadu, ja?

Es taču ik pa laikam ziedoju Збройні сили України, bet daru to caur ziedot.lv un nefiksēju, kad tieši. Nezināju, ka par to kaut kas pienākas, vispār jocīgi, ka pienākas. Tas taču brīvprātīgs pasākums.

     [+] [-]

, 2024-03-19 09:42, pirms 8 mēnešiem
labdien rakstīja: Es tā padomāju, kā būtu, ja mēs viņam iedotu tematus:

Russians in The Baltic states
The Lielvārde Belt
Peas with bacon
Bukarts performance in Skoda
British tourists in Old Riga
No problem, īss čatiņš ar precizējošiem jautājumiem un aiziet.

     [+] [-]

, 2024-03-19 10:27, pirms 8 mēnešiem
Un varbūt neizstāstīju saprotami, ka Vargulis to minēja kā scenāriju, kura novēršanai jārīkojas, nevis piršanu. Bet varbūt arī varēja no manis to saprast ar pirmo teikumu.

     [+] [-]

, 2024-03-19 10:40, pirms 8 mēnešiem
M9 rakstīja: Un varbūt neizstāstīju saprotami, ka Vargulis to minēja kā scenāriju, kura novēršanai jārīkojas, nevis piršanu. Bet varbūt arī varēja no manis to saprast ar pirmo teikumu.
No Tevis nē, tas tāds manējais vaibs pēdējā laikā.

Klau, es to Būdu ilgāk par 20 minūtēm nevaru izturēt. Krīt uz nerviem. Klausīšos Kaspārovu pie Gordona.

Izcili, par krievu opozīciju: https://twitter.com/SlavaMalamud/st...

     [+] [-]

, 2024-03-19 10:42, pirms 8 mēnešiem
labdien rakstīja: 1. Mani mulsina tas "gada beigās"... es taču varu likt katru mēnesi nevis tikai "gada beigās"... tā kā kopsummā par gadu, ja?

2. Es taču ik pa laikam ziedoju Збройні сили України, bet daru to caur ziedot.lv un nefiksēju, kad tieši. Nezināju, ka par to kaut kas pienākas, vispār jocīgi, ka pienākas. Tas taču brīvprātīgs pasākums.
1. Ak jā, tajā vietā nomulsināju; protams, ka var visu gadu pa daļām. Tagad man šis lika padomāt, ka cilvēkam, zinot potenciālos gada neto ienākumus un ka noteikti liks, pie rocības un nekrītoša tirgus, vispār jāieliek gada plānoto gada sākumā, lai tā pamatsumma, no kuras rodas pieaugums, ir lielāka. [iedegas spuldzīte virs galvas]

2. Ziedojumu, protams, var arī nelikt. Pieminu, no pie attaisnotajiem izdevumiem iekļauts, jā. Arī drusku brīnos, kādi ziedojot tur nodokļi, ne. Bet zinu, ka nezinu, nesaprotu, tas (medicīna, izglītība, ziedojumi) ir attaisnojums, atvieglojums, nevis par nodokli.

     [+] [-]

, 2024-03-19 10:47, pirms 8 mēnešiem
labdien rakstīja: No Tevis nē, tas tāds manējais vaibs pēdējā laikā.

Klau, es to Būdu ilgāk par 20 minūtēm nevaru izturēt. Krīt uz nerviem. Klausīšos Kaspārovu pie Gordona.

Izcili, par krievu opozīciju: https://twitter.com/SlavaMalamud/status/1769754669662794078
Vakar arī (gan pie 30 minūtēm) pārtraucu, jo metu mieru darbiem. Bet arī tas, ka man apnika komunikācija uz riņķi. Tā jau noskatīšos līdz galam. Vairāk šādus skatos, lai vērotu cilvēkus. Bet jau pirms tam nojautu, ka nebūšu no-līdz patērētājs. Kādēļ gan, lai viņam aiz neko darīt celtu reitingus, es tomēr paturu prātā, ka viņš ir traucēts. Un ne jau sakarā ar politiku.
Izvēles, ja.

     [+] [-]

, 2024-03-19 11:17, pirms 8 mēnešiem
Ļoti patika kā pirms nedēļas diennakts laikā divi ar ledu saistīti, bet savstarpēji nesaistīti cilvēki — Tralmaks un Duļevska, tā garāmejot pateica, ka ASV un Kanādā visiem ir nospļauties par Škodu. Skaidrs, ka iztirzāts šis neērtais teiks netika un nekādos taimkodos nenokļuva, bet runa, protams, ir par podkāstiem — Bufete un PPK.

Bet M9 gan tomēr iesaku noskatīties Doniju Darko.

     [+] [-]

, 2024-03-19 12:14, pirms 8 mēnešiem
labdien rakstīja: Bet M9 gan tomēr iesaku noskatīties Doniju Darko.
Eh, vakar tieši pamanīju, ka atkal varētu noklausīties PPK.
Un Tralmaku arī, jā. Vismaz daļu, jo uzķēros uz izgriezumiem par Jāgru. Patīk tās nianses — kurš kuram zvanījis, kurš cik daudz nūju radiatorā loka utt.

     [+] [-]

, 2024-03-19 17:42, pirms 8 mēnešiem
Ha-hā
Es tomēr esmu par kautrīgu, lai atstātu, bet ar jums noteikti padalīšos.
Vārdu sakot, no rīta, vēl darbspējīgā sajūtā, ienāku šeit, un jūs jau zināt, ka labajā malā visādi veci raksti par KHL un kas tik ne. Bet tur arī rakstiņš par Keinu, ka baigā piruete zaudējumā pret Karolīnu.
Un es pilnā nopietnībā pie tā uzrakstu šo:

https://www.youtube.com/watch?v=4cH...

Bet par uzrakstīto.
- (..) un ar nūjas ārmalu trāpīja tālajā stūrī.
Atkārtojumā redzams, ka netrāpīja viņš stūrī.
- Keins šosezon 19 spēlēs ir sakrājis 26 (8+18) punktus un līgā ieņem ceturto vietu.
Tā ir statistika izbraukumā vai kā? Un līgā ieņem ceturto vietu kādā rādītājā?


Par to saiti — nav svarīgi — tur cits viņa pirutes gols, kas man patīk. Bet es taču neiebraucu, ka 2021. gada raksts. Taisnumā pat neiebraucu, ka Čikāgas formā. Ka tik kādu pieķert, vai ne (šoreiz Agri).
Muļķis

Jā, jau sen domāju, ka man ar šo sajūtu kaut kas jādara, būtu laiks izaugt no tā.

     [+] [-]

, 2024-03-19 17:59, pirms 8 mēnešiem
Noklausījos tās 23+ minūtes ar minēto speciālisti par atkarībām, nu man jau patīk! It kā neko nezinātnisku nesaskatīju.
Tomēr tik tikko, meklējot priekš šī komentāra, vai viņu dēvēt par narkoloģi, atradu, ka psihoterapijas speciāliste (skat. manu saiti uz Paņēmienu — ne nu gluži sliktie, bet ne ārsti, kā arī skameri zem tiem palien (netaisīsim gan tālāku loģikas kļūdu, ka visi)). Izglītība Maskavas Psihoanalīzes institūtā, sīkāk nav.
Nu ok, šeit tēmā no savas puses apstāšos, kā teicu, raidījums šķita pietiekami godīgs.
Ā, tomēr priekš manis svarīgi aizdomīga lieta, kas jāpiemin — mājaslapā viena no piedāvātajām programmām ir Sievišķības noslēpumi.

     [+] [-]

, 2024-03-19 18:00, pirms 8 mēnešiem
He, par aizrādījumu par punktiem un informācijas trūkumu man, protams, abloms, bet par nestūri man arī šodien ir taisnība.

     [+] [-]

, 2024-03-19 20:44, pirms 8 mēnešiem
M9 rakstīja: 1. Šo redzēju, bet 3. līmenis arī laikam jau ierēķināts izskatās.

2. Nepaplašinot tematu, kas vainas Ingai, esmu skatījies Septiņas neveiklas seksa reizes, kur arī viņa galvenajā lomā attēlo autores dzīves situācijas (ok, saprotu, ka filma kā diplomdarbs), un šeit filmas apstākļi tiktāl līdzīgi. Varbūt kļūdos un skatoties saiti nejutīšu.

3. Šis tā kā ir zināms?

4. Šeit man izskatās, ka gan valodnieki, gan Ēriks lieki aizpildījuši ēteru.
Laicīgi atbildu, lūdzu novērtēt.

1. Par 3.līmeni nezināšu teikt, bet ļoti iespējams, ka bankas pašas sniedz atskaites.

2. Reižu filmu nezinu, būs jātic Tev uz vārda. Vai pašai jāskatās, hi hi.

3. Ir vajadzīgi milzīgi testa dati, pašiem savus uztaisīt nav iespējams. Tad nu tie iegūti vienā vai kādā citā ceļā, un modelis satrenēts.

4. Kā sauc, tā atsaucas.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-19 20:48, pirms 8 mēnešiem
Man jāatzīstas - es mazliet jūs krāpju. Jā, ir arī aizņemtība, bet vairāk tas ir Twiteris (tāpat kā Swords diskutē pie citiem sc rakstiem, ja, viņš pirmais aizsāka). Tur es daudz ko uzzinu, kas valstī notiek un nācijai prātā, uz mēles un pirkstos.

Bija smieklīgs viens gadījums. Vīrietis ietago Swedbank un jautā, cik tieši ilgi prasa Robur fondu iegāde; ka esot dzirdēts par 2-3 dienām. Man pilnīgi nagi niezēja iepostot, ka atbilde būs pēc 2-3 dienām Bet nē, atbildēja tajā pašā dienā.

     [+] [-]

, 2024-03-19 20:50, pirms 8 mēnešiem
Atgādinu, ka esošā inflācija ir 0,6%, bet krājobligāciju likmes ir virs 3%.

     [+] [-]

, 2024-03-19 21:37, pirms 8 mēnešiem
Es vados pēc K.Peisenieka skaidrojuma - "3.pensiju līmenim ir viens būtisks ierobežojums – līdzekļiem var piekļūt no 55 gadu vecuma. Attiecīgi līdzekļi ir iesaldēti uz gana ilgu laiku. Jo jaunākā vecumā sākam veikt iemaksas 3.pensiju līmenī, jo vairāk gadus tām netiksim klāt. Ja vēl par šīm iemaksām nevar atgūt IIN, tad šis ir ļoti neizdevīgs rīks."

Komisijas neatkarīgi no atdeves + pārvaldīšanas vieglprātība bankām = cilvēks nebūs liels ieguvējs.

     [+] [-]

, 2024-03-19 21:59, pirms 8 mēnešiem
No SEB: Par iemaksām pensiju 3. līmenī un dzīvības apdrošināšanā ar uzkrājumu (ar minimālo līguma termiņu uz 10 gadiem), kas nepārsniedz 10% no Jūsu gada bruto algas un nav lielākas par 4 000 EUR gadā, Jums ir iespēja saņemt atpakaļ iedzīvotāju ienākuma nodokli 20% apmērā.

Šis ir interesanti, biju piemirsusi. Minimālais termiņš arī ir 10 gadi. Tātad tās iemaksas, kuras tiks veiktas no 45 gadu vecuma, tāpat gaidīs 10 gadus.

Tālāk no SEB: Ja deklarāciju sniegsiet elektroniski, tad Jūsu iemaksu kopsumma jau būs redzama, jo informāciju par Jūsu veikto iemaksu apjomu pensiju 3. līmenī vai dzīvības apdrošināšanā iepriekšējā kalendārajā gadā, SEB pensiju fonds un SEB Life and Pension Baltic SE elektroniski nosūta uz VID līdz katra gada 1. februārim.

Ir arī tāds rīks kā dzīvības apdrošināšana ar uzkrājumu - arī 10 gadi (agrāk bija 5) un 20% IIN atmaksa. Problēma te arī ir komisijas + vieglprātīga pārvaldīšana (vismaz Latvijā), vari palikt mīnusos.

     [+] [-]

, 2024-03-19 23:53, pirms 8 mēnešiem
alexy rakstīja: 1. Laicīgi atbildu, lūdzu novērtēt.
Es vados pēc K.Peisenieka skaidrojuma -
2. "(..) Jo jaunākā vecumā sākam veikt iemaksas 3.pensiju līmenī, jo vairāk gadus tām netiksim klāt.
3. Ja vēl par šīm iemaksām nevar atgūt IIN, tad šis ir ļoti neizdevīgs rīks."
4. Komisijas neatkarīgi no atdeves + 5. pārvaldīšanas vieglprātība bankām = cilvēks nebūs liels ieguvējs.
6. Šis ir interesanti, biju piemirsusi. Minimālais termiņš arī ir 10 gadi. Tātad tās iemaksas, kuras tiks veiktas no 45 gadu vecuma, tāpat gaidīs 10 gadus.
7. Atgādinu, ka esošā inflācija ir 0,6%, bet krājobligāciju likmes ir virs 3%.
1. Novērtēju, ieliku plusu, bet citur.
2. Šajā rīkā nav paredzēts agrāk tikt klāt. Nu tā, ka tā ir izvēle.
3. Kāpēc lai nevarētu? Viņš runā par summu, kas ir pāri? Vai pieņem, ka valsts šo tāpat vien varētu pārtraukt?
4. Varbūt piesējos vārdam, bet vai ir kādi brokeri, kas neietur no atdeves neatkarīgas komisijas vai arī es kaut ko nesapratu?
5. Kurš saka šo un kā to pamato?
6. Šis domāts, par 46 gadiem, ka 3. līmenī tāpat būs jātur līdz 56?
Man vispār šķistu, ka iekavas attiecas tieši uz uzkrājošo dzīvības apdrošināšanu (UDA).
7. Šis ir brīnišķīgi. Es arī atgādinu, ka tajā nenotiek salikto procentu princips.
8. UDA un 3. līmeņa komisijas nav līdzīgas, UDA pagaidām šķiet diezgan nejēdzīgs pasākums. Tāds, kāds tas ir līdz šim. 3. līmenim, starp citu, arī plānu (banku) var nomainīt, ja nemaldos. Par UDA nezinu un šaubos.

     [+] [-]

, 2024-03-20 07:21, pirms 8 mēnešiem
https://twitter.com/EdmundsN/status...

Vakar Vasīlijs Utkins 52 gadu vecumā nomira. Vienā vecumā un dienā ar kādreizējo NHL kausli Krisu Saimonu, nesagaidot savas pensijas fonda izmaksas. Utkins gan nesita ar dūrēm, bet vārdiem.
Harizmāts, kurš mainīja krievu piegājienu futbola žurnālistikai, padarot to mūsdienīgāku. Inovators.
Smags cilvēks, visās šī vārda nozīmēs. Viņa komentēto futbola spēļu laikā varēja veikt ieskatu pasaules literatūras lasījumos. Laikam jau ironiski, bet vietā būs citēt kanceloto Mihailu Bulgakovu — jā, cilvēks ir mirstīgs, bet tā vēl ir puse nelaimes. Slikti ir tas, ka viņš reizēm ir pēkšņi mirstīgs.
Filologs, vārda meistars un lielisks humora, precīzāk tā tumšā džeza apakšžanru – ironijas un sarkasma, kas man īpaši tuvi, žonglieris. Iedvesmotājs.
Vēl kādu laiku pirms kara aktīvi un agresīvi troļļoja Kremļa propagandōnu Solovjovu, folklorizējot apzīmējumu "pederastiskais mērkaķis". Viņš varēja būt drosmīgāks. Tomēr pēc pilna mēroga kara palika Krievijā, aizbildinoties ar slimu māti, jenotu un 200 kilogramiem svara. Palika un savā futbola blogā jūtubē, turpināja starp rindām Ēzopa valodā apskatīt valstī notiekošās aktualitātes. Kas gan, protams, bija tikpat vērtīgi, cik kaisīt sniegpulkstenīšus vējā un pusdienlaikā pie kāda no Amsterdamas kofīšopa durvīm.

Svelme Vācijā. 2006. gada Pasaules Kauss. Anglija mocās pret vareno Trinidadu un Tobāgo. Vājprātā vienmuļa spēle, bet Utkins, svīstot Nirnbergas komentētāja kabīnītē bez ūdens, padara tās otro puslaiku neaizmirstamu.

Lai izskan kā rekviēms: https://youtu.be/iKGNuE7lhgQ?si=gL3...

#IzlietBrūno

     [+] [-]

, 2024-03-20 10:07, pirms 8 mēnešiem
M9 rakstīja: 1. Novērtēju, ieliku plusu, bet citur.
2. Šajā rīkā nav paredzēts agrāk tikt klāt. Nu tā, ka tā ir izvēle.
3. Kāpēc lai nevarētu? Viņš runā par summu, kas ir pāri? Vai pieņem, ka valsts šo tāpat vien varētu pārtraukt?
4. Varbūt piesējos vārdam, bet vai ir kādi brokeri, kas neietur no atdeves neatkarīgas komisijas vai arī es kaut ko nesapratu?
5. Kurš saka šo un kā to pamato?
6. Šis domāts, par 46 gadiem, ka 3. līmenī tāpat būs jātur līdz 56?
Man vispār šķistu, ka iekavas attiecas tieši uz uzkrājošo dzīvības apdrošināšanu (UDA).
7. Šis ir brīnišķīgi. Es arī atgādinu, ka tajā nenotiek salikto procentu princips.
8. UDA un 3. līmeņa komisijas nav līdzīgas, UDA pagaidām šķiet diezgan nejēdzīgs pasākums. Tāds, kāds tas ir līdz šim. 3. līmenim, starp citu, arī plānu (banku) var nomainīt, ja nemaldos. Par UDA nezinu un šaubos.
1. 😊
2. Redz, viņam ir investora skats. Ja nauda paredzēta ilgtermiņa ieguldījumam, to var efektīvāk ieguldīt biržā ar potenciāli lielāku atdevi.
3. Viņa rakstā, no kurienes ņēmu izvilkumu, minēti izņēmumi, kuros dzīvos gadījumos IIN atmaksu nevar dabūt, piemēram, kad esi bez darba.
4. Vairāki Latvijas finanšu guru salīdzinājuši atdevju datus ar citām valstīm. Mums tie ir salīdzinoši sliktāki, un nav gribas, lai to mainītu.
5. Šis nāk no manu insidereru analīzēm par to, kā Latvijā tiek veidoti atsevišķi finanšu instrumenti. Nekas krimināls jau tur nav, pārvaldnieks dara, kā grib.
6. Tā laikam sanāk, bet jāpārbauda, lai zinātu to droši. Varbūt nesen ieviests. Jo atceros, ka pirms pāris gadiem tieši Peisenieks teica, ka 3.līmeni noderīgi sākt 45 gadu vecumā.
8. Komisijas es tikai pieminu atgādināšanai. Precīzi cipari jāmeklē.

Kāds Tev pārsteigums par ziedojumiem? Ja cilvēks ziedo no savas netto naudas, viņš nodokli jau ir samaksājis, tāpat kā par izglītību, medicīnu. Un valsts vnk to nodokli atmaksā atpakaļ.

     [+] [-]

, 2024-03-20 10:59, pirms 8 mēnešiem
Ziņoju, ka noskatījos to Utkinu.

     [+] [-]

, 2024-03-20 13:02, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Ziņoju, ka noskatījos to Utkinu.
Gan jau, ka neapzināti Sopkāsta ērā būsi kādus padsmit El-Klasiko ar viņa komentēšanu patērējis. Spānija bija viņa līga. Madridista.

Ja jau reto reizi šeit par un ap futbolu, informēju, ka šonedēļ startē Euro 2024 kvaļa plejofs: https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_...

Path A

- par Poliju, nav variantu, tie ir mūsu sabiedrotie
- esmu neitrāls pret Somiju, nesen jau spēlēja finālturnīrā, šogad pietiks ar Škodu
- Igauniju negribētos redzēt finālturnīrā, pēc tam bāzīs mums sejā, bet nesalīdzināmi taču kā tur iekļuvām mēs un kā caur pagraba durvīm cenšas izlīst viņi, lai slēpo dirrst
- Velsa, meh

Path B

- par Ukrainu, protams, viņiem ir nepieciešama finālturnīra publicitāte
- protams, arī par Izraēlu, lai progresīvajiem dvieļu atbalstītājiem kūp, bet finālturnīrā iekļūs tikai viena no abām izlasēm...
- Bosnija un Hercegovina ir diezgan vataina zeme
- Īslande, oj, zē-bē, mājsaimniecību elki nesenie, pietiks...

Path C

- Luksemburga! Tas tik būtu stāsts, es par Luksemburgu
- Gruzija... nu kā otrā opcija, viņi cīnās, un mani tur reiz labi uzņēma
- Grieķija un Kazahstāna iet dirrst... Kazahstānai vispār nebūtu jāstartē Āzijas turnīros?

Vakar daļēji sanāca par šo visu apgaismot arī Brigitu, kas pat nenojauš, ka šogad var nākties boikotēt ne tikai Eirovīziju: https://twitter.com/brigitair/statu...

Taču, kādas ir jūsu domas?