Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"
Krištianu Ronaldu
Foto: AP/Scanpix

Šodien Spānijas futbola čempionāta 35. kārtas spēlē Madrides "Real" savu līdzjutēju priekšā viegli ar 4:0 pārspēja "Osasuna". Pirmos divus vārtus "Real" labā ar ļoti skaistiem sitieniem guva turnīra rezultatīvākais futbolists Krištianu Ronaldu.

34. kārtu Madrides "Real" izlaida (Spānijas kausa fināla un Čempionu līgas pusfināla dēļ pārcelta "Real" spēle ar "Valladolid"), kā rezultātā līdere Madrides "Atletico" palielināja savu pārsvaru pār Karlo Ančeloti komandu līdz sešiem punktiem. Šodien "Real" mājās pret "Osasuna" noteikti bija nepieciešama uzvara, lai turētos no Djēgo Simeones komandas "viena šāviena" (trīs punktu) attālumā.

Ņemot vērā "Osasuna" viduvējo spēku (plus pretiniekam daži robi sastāvā), Ančeloti izmantoja iespēju atpūtināt pāris spēlētājus pirms atbildīgās atbildes spēles Minhenē pret "Bayern". Ārpus pieteikuma palika Garets Beils, bet rezervistu soliņu deldēja Karims Benzemā, Šabi Alonso, Pepe, Fabiu Koentrau, Karvahals. Tiesa, pamatsastāvs tik un tā bija draudīgs - kopā ar Krištianu Ronaldu uzbrūkošajā trio Anhels di Marija un Alvaro Morata, vidējā līnijā Isko, Iljaramendi, Luka Modričs un tā tālāk.

Jau 6. minūtē "Real" atklāja rezultātu - ar negaidītu un skaisti tālsitienu, pēc kura bumba ieplanēja "Osasuna" vārtos, izcēlās neviens cits kā Ronaldu. 30. minūtē viņš bija tuvu vēl vieniem vārtiem, šoreiz no tiešā brīvsitiena, bumbai lidojot mazliet gar tālo stabu. Cita brīvsitiena izpildē Ronaldu pārsteidza ar negaidītu piespēli, tomēr Serhio Ramoss pārsita krietni pāri. Puslaika beigās "Osasuna" vārtsargam bija jāatvaira spēcīgs Lukas Modriča sitiens. Pēc puslaika 1:0.

Arī otrie vārti tika gūti puslaika sākumā, un atkal to paveica Ronaldu. Mača 52. minūtē portugāļu superzvaigzne veica māņkustības un ar traku tālšāvienu trāpīja devītniekā - 2:0. Ronaldu, gūstot 30. vārtus šīs sezonas "La Liga", arī ievērojami palielināja izredzes kļūt par turnīra rezultatīvāko spēlētāju. 60. minūtē 3:0 - šoreiz di Marijas centrējumu noslēdza negaidīti uzbrukumam pieslēgušais Ramoss, kurš bija precīzs ar galvu. Gala rezultāts tika uzstādīts 83. minūtē - Isko piespēle soda laukumā, un Karvahals ar galvu pārmeta bumbu pāri vārtsargam. 4:0 "Real" uzvara. Šāds rezultāts fiksēts jau pēdējās trīs "Real" spēlēs Spānijas čempionātā pēc kārtas.

Pārējās divas titula pretendentes spēlēs svētdien. Līderi "Atletico" gaida smagākais pārbaudījums (ja neskaita pēdējo kārtu viesos pret "Barcelona", kad tituls būs jau nodrošināts, ja līdz tam netiks zaudēti punkti) - izbraukuma spēle ar "Valencia". Arī "Barcelona", kurai izredzes no TOP3 ir mazākās, negaida nekāda pastaiga - viesos jāspēlē ar "Villarreal".

La Liga, 35. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Elche - Levante1:1 (0:0)Boakjē 63' - Rodrigess 74'
Granada - Rayo Vallecano0:3 (0:0)Niguezs 54'; Larivejs 59'; Fernandess 86'
Getafe - Malaga1:0 (1:0)Kolunga 7'
Real - Osasuna4:0 (1:0)Ronaldu 6'; 52'; Ramoss 60'; Karvahals 83'
Real Betis - Real Sociedad0:1 (0:0)Vela 48'(11m)
Espanyol - Almeria1:2 (1:0)Stuani 42' - Veless 69' Suso 72'
Valencia - Atletico Madrid
Athletic Bilbao - Sevilla
Villarreal - Barcelona
Celta Vigo - Valladolid

Tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Atletico 34 274374:22 85
2.Real Madrid 34 264498:32 82
3.Barcelona 34 263594:28 81
4.Athletic Bilbao 34 188859:37 62
5.Sevilla 34 178965:47 59
6.Real Sociedad 35 1691059:51 57
7.Villarreal 34 1571252:40 52
8.Valencia 34 1291347:47 45
9.Rayo Vallecano 35 1341845:71 43
10.Levante 35 10121331:42 42
11.Espanyol 35 1181639:46 41
12.Malaga 35 1181637:44 41
13.Celta 34 1171640:51 40
14.Granada 35 1142030:53 37
15.Elche 35 8121528:47 36
16.Getafe 35 981830:51 35
17.Osasuna 35 981829:58 35
18.Almeria 35 962038:69 33
19.Valladolid 33 6141332:50 32
20.Betis 35 572329:70 22

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Krištianu RonalduReal Madrid30 (6)
2.Djēgu KoštaAtletico27 (5)
3.Lionels MesiBarcelona26 (6)
4.Karims BenzemāReal Madrid17
Aleksis SančessBarcelona17
6.Antuāns GrjezmansReal Sociedad16
7.Pedro RodrigessBarcelona15
8.AdurizsAthletic Bilbao15 (2)
9.Garets BeilsReal14
10.Karloss BakaSevilla14 (1)

     [+] [-]

, 2024-02-10 13:19, pirms 9 mēnešiem
Bet ļoti interesanti tomēr. Kā Žaks tur vispār ticis?

Politikā viņš bija pilnīgas noname partijas kandidāts ar n-to numuru. It kā nebija atpazīstams arī citādi - varbūt liek galdā neseno koncertu Mežaparkā un viesošanos 900.sekundēs?

Jo pie tāda politikas veterāna kā Kiršteins taču rindā stāvētu gribētāji, jo uz jebkuru politisku partiju ar kaut minimālām izredzēm stāv gara rinda, kas grib iefiltrēties.

Cits jautājums - nu bļe, Kiršteins? Visu šo laiku bijis koalīcijās, 7 gadus TAUTPARTIJIETIS (!), tikko ar Šleseru uz Ķīnu... Viņu tagad pasniegs kā baigo godavīru? Eh, Žak. Viss ož pēc tā, ka "tādi sīkumi nenotiek tāpat vien" un ja reiz pārdeva kaseti Kurtam, tad tas īlens tur ir un vēlāk tas izlīdīs.

Un vēl tomēr interesanti ir viņa trampiskie politiskie uzskati kopā ar repu. Nav jau tā, ka nesaprotu, bet iedomājamies situāciju, kur vecais Kiršteins izmet nievājošu repliku par tiem nēģeriem, kas pantiņus skaita... Kā Žaks reaģēs?

     [+] [-]

, 2024-02-11 11:53, pirms 9 mēnešiem
Žaks būs mani pievīlis...

M9 rakstīja: Tu tiešām esi atradis, par ko viņam uzrakstīt (pirms vairākām nedēļām piedāvāji rakstīt uz atstāto
e-pastu).
Darīts. Gaidīsim atbildi.

     [+] [-]

, 2024-02-11 16:09, pirms 9 mēnešiem
Vakar noskatījos vairākiem Oskariem nominēto sievietes režisēto filmu "Anatomy of a Fall", kuru jau te biju minējis: https://www.imdb.com/title/tt17009710/
Kā redzam, žanri ir totāli manējie. Šādus žanrus es patērēju bez īpašām prelūdijām. Filmas pirmajās piecās minūtēs uznāca bažas, ka kā jau kārtīgā Eiropas kīno (franču filma, es tikai nesaprotu, ko tad šī dara tajā Oskara TOP-10, tur taču tikai Holivuda sacenšas, varbūt nepārzinu nolikumu, vispār jau pofig) te būs neiztikt bez būtiskiem rekvizītiem - glāzes vīna un iespīlētas fraciņas (derēs arī kastrācija vai dzimuma maiņa, bet tas ir pēc paša izvēles). Bet nē! Lai arī domas lidinājās neceļos (pupi un dibeni, Tinderim jauna versija) tiku praktiski uzreiz ierauts iekšā notikumu virpulī.

Tātad mums ir vientuļa ģimenes māja Grenobles piesnigušajos kalnos. Sieva, vīrs, akls dēls un suns. Kādu dienu dēls pārnāk mājās ar suni (tās ir burtiski pirmās piecas minūtes) un saprot, ka viņa tēva līķis guļ sniegā pie mājas. Sākas izmeklēšana. Jātiek skaidrībā vai pats sev nodarījis galu, vai kāds palīdzējis. Nav jau baigi daudz variantu, jo māja stāv pavisam vientuļi nost no visiem.

Tiesu drāma. Amerikāņu tradicionālais žanrs, bet kas ļoti interesanti Eiropas versijā šī tiesu drāma iztika bez tai raksturīgā patosa, kad prokurors aizelsies hujārī apsūdzību, advokāts cēli aizstāv apsūdzēto un zvērināto žūrija apdirrsušies pieņem galējo lēmumu, vēl tiesnesis pa vidu skaļi nobļaujas. Nē, nu tas viss patiesībā tur bija, bet ļoti dozētā formā, BEZ PATOSA.

Viena lieta gan - laikam jau visā pasaulē pie tamlīdzīga formāta katrs iesaistītais cenšas pierādīt sava viedokļa pareizību, lai apmierinātu savu ego nevis noskaidrotu patiesību. Tas kaut kā ļoti primātiski šķiet.

Vai dosim sievietei par šo filmu kudosu? Nu laikam jau iedosim, bet tādu ne pārak treknu, sīkais tomēr pārāk apķērīgs savam vecumam izrādījās. Tas nepatika. Brīdinu arī, ka 50 Cent daiļrade skatīšanās laikā var pamatīgi krist uz nerviem un vēl ilgi pēc noskatīšanās skanēt galvā.

Tā, es te par Margo vēlējos uzrakstīt. Nū, Margo ir sieviete labākajos gados, izskatīga, seksuāli aktīva... pag, ne jau par to. Aizpūta mani. Par daiļradi.
Nu lūk, viņu diezgan bieži ekspluatē kā seksi, bet labākā loma viennozīmīgi bija dramatiskajā baiopikā par daiļslidotāju skandālu. Toņa, bļe: https://www.imdb.com/title/tt5580036/
Galvenais, ka viņa tur pavisam jauna vēl, nu 2018. gadā iznāca, tātad filmēja vēl pirms gada un viņa taču gadu jaunāka par mani. Nu bet nogrimmēta kā kārtīga redneku bāba uz visiem 35-40 gadiem. Slidojot pati, neesot specefektu. Nu tur nav ko daudz stāstīt, filma laba, es arī bērnībā biju dzirdējis par to skandālu, jo фигурное катание, infotelpa kā nekā.

Benders ir atgriezies. Tieša valoda, nekādas daiļdirršanas: https://twitter.com/EmilsBenders/st... - trūkst mums publiskajā telpā šādu spīkeru.

Skatos, atbilde no Sku saņemta jau pirms vairākām stundām. Eseja. Mulsinoši operatīvi... AI?...

Man te vispār nav pārak daudz laika šovakar drukāt kontentu, varbūt man arī vajag savu AI Topikam...

     [+] [-]

, 2024-02-11 20:19, pirms 9 mēnešiem
Pašlaik reflektēju, nevaru aiziet gulēt, jo esmu uzvilkts nervu kamols un jau teju trešo stundu cenšos apsmadzeņot Sku atbildi. Visdrīzāk, ka būs ar to jāpārguļ, rīts gudrāks par vakaru.
Protams, kā jau viņš minēja, jautājums ir interesants un reizē sarežģīts.

Tālākais, manuprāt, jau ir katra domājoša cilvēka individuāla izvēle. Uzsvars uz "domājoša".

Nesaņēmu konkrētu atbildi par disidentiem, bet starp rindām nolasīju, ka arī viņi gribot-negribot pārstāv "diženo krievu kultūru". Nu ņemsim smago artilēriju - Solžeņīcins, Šalāmovs. Grozi kā gribi, bet viņi aprakstīja Sovoka vidi un tajā notiekošās zvērības. Tagad ar to pašu nodarbojas Akūņins, Sorōkins? Laikam nodarbojas, es pirmo neesmu lasījis, no otrā tikai vienu sovjetijā aizliegtu trollinga pārpilnu grāmatu, bet zinu, ka abi ir aģenti. Taču vai mums būtu jālaiž sevī iekšā ienaidnieka problēmas? Tikai tāpēc, ka esam robežvalsts un katra otrā ģimene ir jaukteņi??? Protams, var laist, bet var arī nelaist, tā ir katra brīva izvēle. Sku izvēlas nelaist.

Par mūziķiem ir vēl sarežģītāk. Tur jau metafiziskā līmenī aiziet, acīmredzot, jo pats ar to nodarbojas, lai gan nesauc sevi par mūziķi (M9 reiz uzsvēra, ka sauc. Tu kļūdies). Cilvēki, kas pazīstami personīgi. Tā pati Kasta taču dažādos laika posmos ir intervēta, tas nav kaut kāds tur "rakstnieks", netverams tur debesjumā zilā. Tur ir grūtāk, bet klausās, protams, maz. Novērtē pozīciju. Patiesībā es arī klausos daudz retāk kā pirms tam, bet ņemt un nogriezt pavisam...

Es tā nevarētu nogriezt ar nazi veselu klāsteri. Mūziķis, rakstnieks, režisors (par citām kultūras formām man ir diezgan pajebaķ). Joprojām izvērtēju katru atsevišķi. To pašu Ļimōnovu, nūūūū. Man bija iespēja pirms gada izlasīt "Eģičķu" ( THE ABSOLUTE BEGINNER jeb Patiess stāsts par... ) un es šo iespēju garām nelaidu. Taču lasīju caur apziņas prizmu, ka autors ir draņķis (šķiet, ka vēl nebija par tādu kļuvis daiļdarba radīšanas laikā). Nenoliedzami talantīgs cilvēks, bet draņķis, kas, iespējams, joprojām deg ellē, jo miris jau pasen. Redz, man interesēs noskatīties par viņu šogad iznākušo filmu ar izcilo Benu Višoū (Ben Whishaw) galvenajā lomā, bet, protams, netaisos lasīt viņa Krim-Našisma mutulī radītos murgus.

Būtībā te katrs pats sev definē robežu pie kuras novietot zīmi ar klasiķa vārdiem - "Man šis hujāts nav vajadzīgs... "
Šis izskatās pēc AI, zinu, jo fiksēju savas brīža emocijas, trūkst struktūras, man par šo vēl būs jāpadomā.

Ai, ko es vispār te peros. Šodienas galvenā ziņa taču - Dons beidzot brauc uz Eirovīziju!!! Jāatslābst.

     [+] [-]

, 2024-02-12 08:15, pirms 9 mēnešiem
Vēl derētu piebilst, ka filma tikai maskējas kā tiesu drāma. Pamatā tā ir par attiecībām-hujattiecībām, kā arī apskata momentu vai kāda daiļdarba "lirisko es" var attiecināt uz tā autoru, jo pāris ir rakstnieki. Ja manā glāzē būtu vīns, šeit būtu iespējams padiskutēt arī par "autora nāves" konceptu, bet, kamēr nav, tas ir detektīvs. A ko darīt, ja vienīgie liecinieki ir akls puika un suns?

O, spēli pret Franciju bišķīt pavēroju pie Gipteriem, hi-hi-hi-hi-hi: https://youtu.be/3xapZOMbcio?si=zii...

Kas tas par amorālu vairākuma laiku?

Klodāns, Zinkovs - tie tik bija kadri. Vai M9 atceras šos kadrus?

     [+] [-]

, 2024-02-13 08:27, pirms 9 mēnešiem
Saprotu, ka galvā ir atbildēts, tikai vēlos precizēt vēl vienu būtisku lietu.

Viss augstāk rakstītais neesot par kancelošanu (ja Kairišs vēlas tur kaut ko uzvest, lai ķimerējas), tas ir par katra paša IZVĒLI. Bez grāmatu dedzināšanas. Man patīk šī, hmm – "izvēles koncepcija".

Saistīti – jau tik ātri uzņemts: 1. martā ceļu pie skatītājiem sāk seriāls... – nesen taču aicināja filmēties, bet nepatika sovjetu tematika, apnikusi. Pieņēmu IZVĒLI neņemt dalību.

A tagad jauns trends – seriālus kīnoteātros rādīt. Nav pirmais.

====================================

Žaks, nu jā, sanāk par izdevīgumu, lūk, arī visa cīņa pret sistēmu. Bet tas Armanda vaibs man gan patika. Nostaļģiska, bet vienmēr aktuāla satīra, ironizēšana par mietpilsoni un pareizais numurs uz mašīnas. Prīmā!

     [+] [-]

, 2024-02-13 18:50, pirms 9 mēnešiem
KRISTAPS STRŪBERGS | Sarunas par jūtīgām tēmām... - šo mēs, protams, patērēsim!

Beidzot arī normāla Bufete - pirmo reizi raidījuma vēsturē teniss: Ostapenko renesanse – vai Aļona šogad... - patīk, ka Ostapenko pēc uzvarām ir tāda smaidīga, labiņā, bet, ja zaudē, tad tur tāds mats nāk pāri mātes galvai, ka pat battle-reperiem ausis vīst. Makinrojs gan esot pārliecināts, ka vismaz vēl viens Slams viņai būs. Bezmaz vai esot jāpaņem zemē nomests slams.

Tikmēr izskatās, ka Gunita tūdaļ pāries Rubikonu un publicēs pronu. Daudz izcilu fotogrāfiju, bet mans favorīts ir izpūtējs: https://twitter.com/SayGunita/statu... - var tikai apskaust to laimes lutekli, kas viņu pašlaik darbina. Tur noteikti ir pirmatnējs, dzīvniecisks sekss, tikai instinkti. Runā gan, ka tāda laikā kungs varot izmežģīt draudziņu. Jebkurā gadījumā Gunita dara ļoti lielu darbu solistu iedvesmai, kas tumšā ziemas vakarā vēlas nedaudz atpūsties un nolaist tvaiku.

Nu tāds notikumu daidžests man šovakar. Rīt gaidīsim Abras-Dafija prevjū.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-14 02:15, pirms 9 mēnešiem
labdien rakstīja: Žaks būs mani pievīlis...
Var jau būt, ka tik ļoti arī nevajag steigties ar secinājumiem, varbūt vnk pavelkas uz formu. Jo runāt jau Saša māk.

Es nez, bd, tirsā taču ir. Vajag Eiropai baltos konzervus, jā, bet tiklīdz tu balts konz, tā uzreiz ungārija, slovākija, tramps, čau krievi. un visiem nez kāpēc poxuj, ka krievs ar čečenu un palestīnieti un atklāti pludina iekšā tos mellos.
Ai, es jau to teicu.
Strū skatījos. Atbalstu, vai kā atbalstu. Un kārtējo reizi depresonā dzen. 2 random gadījumi popmūzikas lauciņā, abos uzreiz biedri uzmet.

Draugi, situācija ir ļoti, ļoti skumja. Ļaunums, stulbums, alkatīgums, prātuļošana, priekš kam kādu audzināt būt pieklājīgam, godīgam, priekš kam?
Tāpat priekš kam taisīt seminārus par, bļe, argumentēt mākslu vai kā viņi tur to sauc. Kur to izmantot, kur? Pret ko? Priekšvēlēšanās kāds naxren kko iedziļināsies?
Un man pat neder vnk uz baznīcu aiziet. Eh, gatavojos nāvei un viss.

     [+] [-]

, 2024-02-14 11:14, pirms 9 mēnešiem
M9 rakstīja: PUSSTUNDA, kamēr sastrukturizēju domu un komentāru, un pat tad šo to vēl atstāju pie sevis, neiesāku dažus pavedienus. Protams, man nav nožēlas par šo komentāru, bet jūs saprotat, kādēļ diendienā nerakstu?!
Nu bet redz, ko mēs te darām. Lasīt ta gribam. Bdienis ieguldās, mēs izmantojam. Terapija bez maksas.
Būtu jau pašiem arī darbiņš jāieliek, lai citiem lasīt prieks.

     [+] [-]

, 2024-02-14 11:45, pirms 9 mēnešiem
Noklausījos. Redz, arī pieminēja to pacanu cietumnieku dziesmu, ko Tu te izbrāķēji.

И снова седая ночь, и только ей доверяю я...

Ļoti bēdīgi tas viss. Viss kopumā. Visa situācija, netaisnība, sekas.

Jā, nu redz kā sanāk. Strū ir cīnītājs, kārtīgs vīrietis. Panaivs gan, bet kārtīgs. Gāja par savu taisnību, sitās pret BPM, bet ko tu cinītis lielajai sistēmai padarīsi. Protams, muļķīgi bija cerēt uz pilnīgu aizbildniecību un re, pat advokāte minējusi matriarhātu! Tātad vīrietim, pat godavīram tajās tiesu lietās rokas ir sasietas!
Žēl arī, ka tās vistas palika nesaceptas...

Tomēr labi, ka Strū turpināšot iet solo slalomā, tas Horens ir jāliek malā.
"King of the Kenga" taču ir viena no sirsnīgākajām dziesmām, kas pēdējos gados Latvijas repā radīta. Un, ja kāds beidzot pieķersies uztaisīt seriālu par mūsu pašu pacanu bandām 90-tajos, lai jauniešiem nebūtu jāzog kontents no okupantiem, tad saundtreks jau ir gatavs: strübergs - KING OF THE KENGA 🦍 (OFFICIAL MUSIC...

Kopumā gan ļoti, ļoti netīra, pretīga un gluma situācija. Gribas dušā ieiet pēc šitā visa vājprāta noklausīšanas. Sīkāk par iesaistītajām personālijām nevēlos neko analizēt, vienkārši skumji. Tāds mans rasklads šajā rītā.

#TeamLatvija
#TeamUkraina
#TeamIzraēla
#TeamStrū

     [+] [-]

, 2024-02-14 12:24, pirms 9 mēnešiem
Nedošu padomus par pop scēnu, tur citi likumi, tur galvenais ir surface, tur jāizpatīk mājsaimniecēm. Un Strū vajag piķi, vajag tās sadarbības, vajag popularitāti, vajag revanšu, tāpēc lai ir.
Bet priekš manis, protams, Horens regejā i vēl sūdīgāks par fāteri hh (kuram patiešām daži klausāmi panti parādās). Reāli krīt uz nerva tas imidžs un āriene, a kad pie miķa atver muti, tad tak dzirdi, ka parasts, balts random čuvaks bez īpašas izjūtas. Un protams faking banāls prātuļotājs, tas jau arī pie imidža pieder.

     [+] [-]

, 2024-02-14 12:31, pirms 9 mēnešiem
Bet es gribu redzēt konkrētiem personāžiem, vai atcerēsies "sīkumus".

Judža lietā konkrēti LL izklājās, konkrēti parādīja, kā par honorāru strādā. Vai tāds Džilis joprojām pie izdevības pieminēs, ka LL strādā "kvalitatīvi", vai Žaks kaut kur citēs viņu? Tas ir tests uz uzmanību un visu citu. Redz, kamēr aiztiek kariņus un spriņģes, tikmēr poh, neanalizēs, vai demagoģija vai nē, bet šoreiz tak aiztika savējo.

     [+] [-]

, 2024-02-14 13:02, pirms 9 mēnešiem
https://izklaide.tv3.lv/muzika/aija...
Šo mēs, protams, patērēsim!

     [+] [-]

, 2024-02-14 13:19, pirms 9 mēnešiem
M9 rakstīja: https://izklaide.tv3.lv/muzika/aija...
Šo mēs, protams, patērēsim!
Nū, ansis jau sen bija parādā Aišai kādu pantu pēc "Tiešām ilgs laiks" un šī atziņa man bija prātā vēl pirms es izlasīju to preses relīzi.
Tas, ka Aijai ienācis prātā šo kollabu realizēt tieši šādā formā, nū, tā tak Aijuška, ko tur daudz.

Bet vispār, jā. Šodien, šajā skaistajā visu mīlētāju dienā, Sword, jautāšu Tev kā vīrietis vīrietim.

Kā Tu caur savas dzīves prizmu vērtē šo domugraudu? https://twitter.com/Keylo05231913/s...

Kontekstam vari izlasīt arī kārtējo Mičerevska eseju, bet aicinu koncentrēties tieši uz Keylo piebildi.
Teiksim tā, ja tas tā ir, un zinot, kā tas bija Tev, tad jau nemaz teorētiski ar krievieti nebūtu vajadzējis saiet kopā. Domu uztvēri.

     [+] [-]

, 2024-02-14 13:28, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Strū skatījos. Atbalstu, vai kā atbalstu. Un kārtējo reizi depresonā dzen. 2 random gadījumi popmūzikas lauciņā, abos uzreiz biedri uzmet.
Uzreiz jau ne, Jaungadu kopā nosvinēja Maltā (tā arī nesapratu, kurā; tiešām pieļāvu abus variantus), taču tik straight Jančukam un varbūt vēl kādiem uznāca depresons (es gan domāju, ka ne 13. vieta Muzikālajā bankā spēlēja lomu, vai nu tiešām TIK naivi).

Ja nopietni, tad mana nojauta/interpretācija/secinājums (un šis būs bez īsta pārmetuma, jo nu dara, kā var un saprot, un es/mēs/citi — pēc tā paša principa), ka Strū nav līdz kaulam sapratis, kas un kāpēc notika, jo:
aizdziedājās līdzi Džilim a' kas vispār ir emoc. vardarbība un apsūdzēt jau viegli; nē — rīkot sižetus un apsūdzēt, zinot, ka ir otrādi, nav viegli, tur ir jābūt specifiski nenormālam/-ai, vai jūs daudzus uz to spējīgus pazīstat? Un, ja netveramais lielums — mēs sabiedrība — (tīri teorētiski) būtu izauguši līdz tam, ka šī ir kaut cik definējama lieta, tad, neatkarīgi no dzimuma, Strū būtu bērni jāaudzina, nevis jāmēģina iegūt tiesības viņus satikt.
Bled, viņš ļoti labi ir izjutis, kas ir visāda veida vardarbība, pašam vesels video par to bija. A Džī tikai streso, ja nu kādu nepatiesi (un pat laikam arī, ja patiesi) apsūdzēs; ja nu viņam ir jāsaprot, kā viņš pieskarsies aktrisei (respektīvi, kā otrs jutīsies – empātija), ble, atņēma puikam tiesības. Palīggrupiņa. Psihalogs-režisors. Nevar mērcēt baltmaizi.

     [+] [-]

, 2024-02-14 13:36, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Bet es gribu redzēt konkrētiem personāžiem, vai atcerēsies "sīkumus".

Judža lietā konkrēti LL izklājās, konkrēti parādīja, kā par honorāru strādā. Vai tāds Džilis joprojām pie izdevības pieminēs, ka LL strādā "kvalitatīvi", vai Žaks kaut kur citēs viņu? Tas ir tests uz uzmanību un visu citu. Redz, kamēr aiztiek kariņus un spriņģes, tikmēr poh, neanalizēs, vai demagoģija vai nē, bet šoreiz tak aiztika savējo.
Nu Andža turpat, manuprāt, arī palika, speciāli sarunu paskatījos:
tu esi rakstnieks, publicists, žurnālists... — visās LL pašpieņemtajās segprofesijās nodēvēja, plus pajokoja par detektīvu (atcerēsimies antilapu, ja). Centās stāstīt, ka Mārci pazīst, kā tā nevarot būt, par un ap abi papeldēja, bet nu ne jau kaut ko konkrētāku par LL interesi par šo lietu izvilka.

     [+] [-]

, 2024-02-14 13:44, pirms 9 mēnešiem
labdien rakstīja: 3. Nū, es biju domājis, ka zem tafgaja hita jeb kā tolaik tos dēvēja - body check'a trāpījās. Mūsdienās gan par tādiem body-check'iem liktu cietumā. Neesmu gan pētījis visus viņa satricinājumus (kopā kādi astoņi, ne), varbūt kāda kautiņa rezultāts tur arī bija.
4. Tā, kas mums tur fonā iefiltrējies ar smīniņu sejā, ko, bļe: http://tinyurl.com/2bptev25
3. Nu jā, ok, mēs šeit tagad neizšķīrām tafgajus un gūnus, ne. Man jāpameklē, gan jau tagad uzskaitīta statistika teju par katru satricinājumu, konkrētākie zināmākie ir Stīvensa un Kasparaiša t. s. paņēmieni. Un te arī mana doma, ka turpretī kautiņos ar viņiem masieris būtu Lindross (ar Stīvensu atceros, tā jau Skots cīnījās un atklāti nezaudēja). Un Lindross arī viņam pret apmali kaut kad teju satricinājumu varēja uztaisīt. Vispār, es nebrīnītos, ka pēc tiem smagajiem satricinājumiem, Lindross kādu dabūtu, pats izdarot spēka paņēmienu, jo kļūstot taču vieglāk dabūt.

4. Toties, kas ir Aleksandrs Čaks priekšplānā? Da ne Rudzītis.

     [+] [-]

, 2024-02-14 13:49, pirms 9 mēnešiem
No savas puses pabeidzot par doķeni, kaut ko jau man tas sagudrotais stāstiņš deva — redz, kāds komplekss, pat ja tobrīd sastāvi krietni līdzvērtīgāki (neba turnīrā savstarpējo uzvaru attiecība 3:1 bija kaut kāds Mirakl on ze ais). Un 500 vārtu kanādietis Hals kaut ko grib pierādīt, kanādiešu skatītāji šo svilpo (gandrīz krievu izlasi sāka atbalstīt, teju kauns), tikmēr izpildījās manas aizdomas, ka kanādiešu spēlētājiem ne silts, ne auksts par šiem kompleksiem, viņi teju nav pamanījuši. Varbūt arī skaidrojums tam, ka zaudēja — nebija tematikā.

     [+] [-]

, 2024-02-14 13:53, pirms 9 mēnešiem
labdien rakstīja: 1. O, spēli pret Franciju bišķīt pavēroju pie Gipteriem, hi-hi-hi-hi-hi: https://youtu.be/3xapZOMbcio?si=zii...

Kas tas par amorālu vairākuma laiku?

2. Klodāns, Zinkovs - tie tik bija kadri. Vai M9 atceras šos kadrus?
1. Tad tomēr tusēji ar to buliju?
2. M9 atceras dzirdētās/lasītās atmiņas par šiem kadriem, jo M9 brīdī, kad šamie bija spēlējoši izlasē, vēl neskatījās un nebija sācis interesēties, M9 par laika līniju ir stāstījis.

     [+] [-]

, 2024-02-14 13:54, pirms 9 mēnešiem
Sku atbildi adekvāti izlasīšu vēl.

     [+] [-]

, 2024-02-14 13:57, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Nu bet redz, ko mēs te darām. Lasīt ta gribam. Bdienis ieguldās, mēs izmantojam. Terapija bez maksas.
Būtu jau pašiem arī darbiņš jāieliek, lai citiem lasīt prieks.
Sajūtu, ka es Tev šajā tiešām nepiekrītu — nevis uzrakstītajos vārdos (lasīt gribam, Bdienis ieguldās), bet tieši saucamajā vaibā.

     [+] [-]

, 2024-02-14 13:59, pirms 9 mēnešiem
Diemžēl gaidīšanas svētki ieilgst vēl par nedēļu. Reiss turpina vest mani pretī baltkvēlei (labi, ka ne Baltkrievijai). Arī šonedēļ nenobaudīsim Abras un Dafija batlu. Te ir divi varianti:

1) Reiss saprot, kādu haipu tas batls izraisīs un būs pietaupījis to pašām beigām (līdz šim publicēja secīgi).
2) Kaut kas tiek brutāli cenzēts

Šonedēļ galeniex pret silraq. Ļoti jocīgs promo: https://youtu.be/vDM_lrnJmiw?si=bNP...

Daudz mīlestības, galeniex nosauc pretinieku par daiļo vīrieti un izmanto svešvārdus, kā jau kārtīgs tēzaura reperis. Izklausās, ka bijusi arī skaidrošanās par to "māsīcas pantu". Dzīvajā es šo batlu neredzēju, devos prom.

M9 rakstīja: 1. Tad tomēr tusēji ar to buliju?
2. Sku atbildi adekvāti izlasīšu vēl.
1. Kā jau daudzu cilvēku dzīvēs, arī mūsu attiecības bija diezgan sarežģītas, negribētos to visu tagad te ķidāt kā tādā Džilindžera sarunu šovā, ja.
2. Tā drīzāk ir mana interpretācija par viņa atbildi, sauksim to tā. Tur pat būtu vēl ko teikt, bet tad jāsagaida vai būs kāds fīdbeks.

     [+] [-]

, 2024-02-14 14:02, pirms 9 mēnešiem
Un vēl ko pateikšu, noslēdzot savu maiņu
apzīmējums Meistars ir daudz tīkamāks un atbilstošāks nekā Maestro.

     [+] [-]

, 2024-02-14 15:19, pirms 9 mēnešiem
M9 rakstīja: 1. Uzreiz jau ne, Jaungadu kopā nosvinēja Maltā (tā arī nesapratu, kurā; tiešām pieļāvu abus variantus), taču tik straight Jančukam un varbūt vēl kādiem uznāca depresons (es gan domāju, ka ne 13. vieta Muzikālajā bankā spēlēja lomu, vai nu tiešām TIK naivi).

2. Un, ja netveramais lielums — mēs sabiedrība — (tīri teorētiski) būtu izauguši līdz tam, ka šī ir kaut cik definējama lieta, tad, neatkarīgi no dzimuma, Strū būtu bērni jāaudzina, nevis jāmēģina iegūt tiesības viņus satikt.
1. Šī viena no smirdīgākajām vietām. Un kas tā par izpildīšanos ar asarām aiz maskas? Varbūt neesmu kontekstā, neesmu dzirdējis to dziesmu. Man izskatās, ka sagaidīja ieganstu, lai pārmestu ballastu pāri bortam.

Jā, nu ir viņš tāds naivs. Ļoti sirsnīgs, bet naivs. Sūrais Viļānu romantiķis.

2. Tieši tā!

     [+] [-]

, 2024-02-14 18:29, pirms 9 mēnešiem
M9 rakstīja: Moš Tampas Kučars aizgāja tajā programmā? Manīju kaut kādu komentāru, ka esot uzskatāmi necenties konkursos, es gan nesameklēju.
Šitas krabis esot uzmetis lūpu par faktu, ka krievs netika uzaicināts piedalīties NHL 4-nāciju turnīrā nākamgad. Paralēli tajās dienās tika paziņots, ka arī krievu dalība Aļimpiadā ir uz "?" zīmes, tāpēc arī laida tur luni.

Šonedēļ respektablais štatu/britu medijs "The Athletic" sācis kampaņu par krievu pielaišanu OS. Krievu kaučuka dīdītāji tiek pasniegti kā upuri, kuriem tiek atņemta iespēja īstenot savu sapni. Protams, netiek precizēts, kāpēc, kā arī jautāts, ko viņi paši domā par šāda potenciāla lēmuma iemesliem: https://twitter.com/RussoHockey/sta...

Principā viss kā es prognozēju. Malamuds sūkstās, ka ASV sporta žurnālistika ir mirusi. Es ne par ko nesūkstos, bet aicinu Latvijas hokeja saimi jau laicīgi vienoties kopīgam protestam.
Protams, kustības līderiem ir jābūt tautā mīlētiem un atzītiem. Lai tie būtu mūsu patrioti - Харийс Ива (Harijs Vītoliņš), Артис Яблоков (Artis Ābols) un А́йгарс Ка́лвитис (Aigars Kalvītis).

Tikmēr lasos, ka cinītim nepatīk Strū leksika. Kas tad tur tāds bija? Nu jā, burtiski daži teikumi krieviski un pa kādam lamuvārdam, bet pie Džiļa jau tā laikam drīkst (šis bija mans pirmais Džilis, līdz šim man tas hujāts nebija vajadzīgs).
Paši laikam prot saliktos paplašinātos teikumos komatus savietot un prievārdu "dēļ" pareizajā vietā iebāzt. Leksikogrāfi, bļe.
Es gan piefiksēju, ka Strū nekautrējas referencēt "diženo krievu kultūru" - Gufs, Šnurovs, Ļeonovs. Bet nu, viņš tak puisis no Viļāniem. Es tur vienreiz darba darīšanās biju aizbraucis. Otrreiz negribētos.

Ziniet, es teikšu tā. Kā pirms desmit gadiem dziedāja kāda fantāziju rosinoša kāju īpašniece:

'Cause the players gonna play, play, play, play, play
And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hate
Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake
I shake it off, I shake it off (hoo-hoo-hoo)

     [+] [-]

, 2024-02-14 20:51, pirms 9 mēnešiem
Nav ne jausmas kā, varbūt telepātiski, bet kārtējo reizi sanāk tā, ka mūs kāds lasa: Nostalģija pēc krievu kultūras Nacionālajā...

Lieki piebilst, ka tviteris pašlaik kurina vērienīgu sārtu kā medijam, tā arī Nacionālajam teātrim un, protams, arī Verhoustinskai, kura esot pa pusei krieviete. Pats Sārts gan vēl nav ieradies. Rīt paklausīšos, ko tie vīna dzērāji tur saļurinājuši. Es gan nesaprotu pēc kā viņi tur tā nostaļģē, ja tas viss ir brīvi pieejams jebkur...

M9 rakstīja: apzīmējums Meistars ir daudz tīkamāks un atbilstošāks nekā Maestro.
... man to jobano Bulgākova "Meistaru un Margaritu" pat vidusskolā lika lasīt... ā, bet tā ir tēma nākamajam raundam. Šodienai pietiks.

  +1 [+] [-]

, 2024-02-14 23:11, pirms 9 mēnešiem
Būs jāprasa chatGPT, lai uztaisa topika kopsavilkumu

Ko es varētu pastāstīt (jo te jau drīz nelaidīs iekšā bez dalīšanās ar "saturu"), kas varbūt izskaidrotu neaktivitāti.

Viens no icebreaker laikam esot iesākt runāt par laikapstākļiem. Ok, tātad Latvijas ziema - snieg, lai pēc 3 dienām kustu, un tā vismaz 10 reizes līdz pavasarim (nočiepts twiterī). Ja agrāk skatījos pa logu un redzēju bezcerību, tad šoruden un šoziem lūkojos sevī un ieraudzīju baigo bezcerību. Un ziniet, tas iesper pa smadzenēm. Kaut kas ir mainījies. Vecums vai es vai es vecumā, bet tā turpināties nevar. Un tad nākas līst no drošības ārā, lai .. kluptu, kristu un apdedzinātos. Un, ja agrāk es līstu atpakaļ drošībā, tad šoreiz ir cerība, ka uz priekšu vismaz daļu no bedrēm varbūt pratīšu atpazīt.

Rītdien ir februāra vidus. Tūlīt, tūlīt pavasara gaišums ieplūdīs dienās, kuras varētu nogulšņāt, skatoties Go3, bet varētu arī aizripot uz Viļņu vai Tartu, vai nostaigāt kādus 40km. Varētu beidzot izlasīt to grāmatu, kura atlikta jau gadiem. Un nevis tāpēc, ka te jārada saturs, bet vnk savam izaicinājumam un gandarījumam. P.S. Viss jau tiek darīts, nevis gaidīts uz darīšanu.

Mūs te katru dienu baida ar karu. Tas arī mazliet spēcīgāk iedod perspektīvu, ka vienā dienā laika vairs nebūs. Vai tas būs karš, negadījums vai vecums.

     [+] [-]

, 2024-02-14 23:23, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Draugi, situācija ir ļoti, ļoti skumja. Ļaunums, stulbums, alkatīgums, prātuļošana, priekš kam kādu audzināt būt pieklājīgam, godīgam, priekš kam?
Tāpat priekš kam taisīt seminārus par, bļe, argumentēt mākslu vai kā viņi tur to sauc. Kur to izmantot, kur? Pret ko? Priekšvēlēšanās kāds naxren kko iedziļināsies?
Un man pat neder vnk uz baznīcu aiziet. Eh, gatavojos nāvei un viss.
Te gribētos kaut ko cerīgu pateikt, bet negribas liekuļot.

     [+] [-]

, 2024-02-15 03:28, pirms 9 mēnešiem
Re, kur ir
https://www.tvnet.lv/7960316/sie-ir...

Tātad tas slavenais Nepareizais ir prasts sūdabrālis, kas atmodas laikā ziedojumus piesavinājies. Lūk, īstais "es". Tāds būs pirmais, kas grupas biedru aiz borta izmetīs. Sprediķos te tagad viņš, pff.

Protams, Lapsa, protams Veidemane.
Veidemane labus vārdus arī Šleseram veltījusi. Un ja, loku noslēdzot, tā pati Veidemane tagad kudoso Sašas Kiršteina partiju, tad zini, ka tur viss nav tīrs un zini, ka Žaks iekāpis sūdā.
Runāt jau visi prot. Pielipināt sev viskrutākās ideoloģijas visi prot. Bet īsto bildi rāda darbi.

     [+] [-]

, 2024-02-15 03:36, pirms 9 mēnešiem
alexy rakstīja: Te gribētos kaut ko cerīgu pateikt, bet negribas liekuļot.
Nāve - tas ir labi.

Iedomājies, kā agrāk bija doma - mūžīgi dzīvot būtu nenormāli kruti, nāve - tas ir briesmīgi.
Tagad domāju pilnīgi otrādi. Nāve - tas ir atvieglojums visiem, kam slikti. Suņus ieskaitot, protams.

Vienīgā tizlā blakusparādība ir tas miršanas brīdis, kurš var būt pavisam draņķīgs. Var būt ilgstošs.

Laikam vislabāk, kā tie Zemūdenē - Stoktons Rašs. Cilvēks, kura piemērs ir jāatceras vienmēr.

     [+] [-]

, 2024-02-15 07:47, pirms 9 mēnešiem
Eh, liela brēka, maza vil'la. Tāda ažiotāža, intriga, bet beigās... to, ka NRA ir šaubīgs medijs, es no jums jau pasen būšu uzzinājis. Par Nepareizo. Jā, redzēju viņu saraksti tviterī, kur viņa jautā par tiem ziedojumiem. Slikti, protams, ja tā ir taisnība, bet nu viņš jau tolaik vēl bērna prātā bija. Tas arī viss.
Langas bakstīšanu labējie Ingai nepiedos. Liāna pašlaik vecumdienās izdzīvo savas dzīves jaudīgāko versiju. Viņa ir trasē. Un tie nav blakusvāģi. Tas ir NASCAR.
Es gaidīju Grantiņu, Tribunālu, Miglu. Saņēmu kaut kādu Kūli, lol.
Esmu vīlies publikācijā.

Gribas pabeigt par to krievu kultūru, ja. Nu lūk. Sku raksta, ka tas tiešām esot sarežģīti, jo vairāku krievu dzejnieku un rakstnieku teksti ir viņam galvā. Viņš ar tiem ir saaudzis. Es, acīmredzot neesmu savā dzīvē izdzēris tik daudz vīna, lai iegaumētu no galvas prozas tekstus, bet es spēju šo prāta stāvokli identificēt ar repu. Man nav jāslēdz "play", lai atskaņotu galvā Oksimirona "Dziesmiņu par Gremlinu" vai "Dzīvības pazīmes", es tās zinu no galvas ar pareizajām intonācijām flovā. Man šie skaņdarbi savulaik bija kā bākuguns gaismiņas piķa tumšā naktī, kad blakus nav neviena, izņemot riebumu, kamēr viļņi vienaldzīgi bango pret krastu un kaijas nekļūdīgi pļūtī uz galvas. Tās lirikas ir manā DNS.
Labi, Oksimirons ir pareizajā pusē, bet tikpat labi manī ir arī vairāki rašista Šokka teksti, un ko pasakiet man darīt ar tiem? Izdzēst no galvas, kā tajā filmā par vīriem melnā? Dzīvē tā nesanāks. Šis nudien ir interesants, refleksiju veicinošs jautājums.

Es Black Bullet rakstīja: Tāds būs pirmais, kas grupas biedru aiz borta izmetīs.
Tātad paliek atklāts jautājums, kurš no PKI turpmāk ir jākancelo - Edavārdi, Eliots vai abi? Tie, kas uzmanīgi klausījās sarunu (un es klausījos ļoti uzmanīgi, uztvēru katru elpas elsu), saprot, ka abi nevarēja atrasties Strū pusē #šķelšanās

     [+] [-]

, 2024-02-15 22:25, pirms 9 mēnešiem
labdien rakstīja: Kā Tu caur savas dzīves prizmu vērtē šo domugraudu? https://twitter.com/Keylo05231913/status/1757384928679866730
Savu es neuzskatu par īstu gadījumu, jo uz āru nevienā brīdī nejūt, ka varētu nebūt latviete. Tas ir tikai ģimenē rados iekšā savā starpā krieviski, bet kad es piedalos, tad visi latviski, jo nav jau problēmu latviski.
Izmetusi no plejlistes visus ru gabalus, tā vietā ukraiņi. Tak što, problēmu te saskatītu tikai Grantiņš.

     [+] [-]

, 2024-02-15 22:47, pirms 9 mēnešiem
Iznācis jauns text-to-video AI paraugdemonstrējums. Cilvēki interesējas par jaunu Ofisa sēriju radīšanu.

     [+] [-]

, 2024-02-15 23:21, pirms 9 mēnešiem
https://www.youtube.com/watch?v=EXk...

Skatāmies šo visi, arī Bd.

Vieni no retajiem īstajiem trū, kam arī vēlāk nemainījās, nesajuka prātā.

     [+] [-]

, 2024-02-16 05:52, pirms 9 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: 1. Izmetusi no plejlistes visus ru gabalus, tā vietā ukraiņi.
2. Vieni no retajiem īstajiem trū, kam arī vēlāk nemainījās, nesajuka prātā.
1. Pilnīgi visus? Arī skaisto Bi-2 kopdarbu ar Prāta Vētru... kā tas saucās? Šķiet, ka "Скользкие задницы", bet varu kļūdīties (opā, kurš nesen norija mēli, kad Bi-2 tika marinēti Taizemes cietumā pirms tos plānoja izsūtīt un pakārt sarkanajā laukumā? Renārs noteikti operatīvi meklēja rīcības plānu Bībelē )

Hmm, manējie gan turpina patērēt krievu produkciju. Kaut kāds tur seriaļčiks vai filma, kas vēsta par vecajiem labajiem plombīra gadiem. Es arī neko nejautāju, ir cilvēki, kas tādā metafiziskā līmenī vispār neaizdomāsies, tas lai paliek mums ar Arturu džī-meilā. Dienas beigās kā tā atturēšanās pietuvina Ukrainas uzvaru? Tieši tā, pilnīgi nekā!

2. A ko, noskatīšos ar', vienīgi paveca filma jau, tagad citi akcenti būtu. Ja jau tik cēls grupas darbības novērtējums, tad varbūt sniegsi recenziju arī par Akurateres LP "Russkije"? https://open.spotify.com/album/6wDJ...

Bļeģ, lietus ārā.