Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"
Krištianu Ronaldu
Foto: AP/Scanpix

Šodien Spānijas futbola čempionāta 35. kārtas spēlē Madrides "Real" savu līdzjutēju priekšā viegli ar 4:0 pārspēja "Osasuna". Pirmos divus vārtus "Real" labā ar ļoti skaistiem sitieniem guva turnīra rezultatīvākais futbolists Krištianu Ronaldu.

34. kārtu Madrides "Real" izlaida (Spānijas kausa fināla un Čempionu līgas pusfināla dēļ pārcelta "Real" spēle ar "Valladolid"), kā rezultātā līdere Madrides "Atletico" palielināja savu pārsvaru pār Karlo Ančeloti komandu līdz sešiem punktiem. Šodien "Real" mājās pret "Osasuna" noteikti bija nepieciešama uzvara, lai turētos no Djēgo Simeones komandas "viena šāviena" (trīs punktu) attālumā.

Ņemot vērā "Osasuna" viduvējo spēku (plus pretiniekam daži robi sastāvā), Ančeloti izmantoja iespēju atpūtināt pāris spēlētājus pirms atbildīgās atbildes spēles Minhenē pret "Bayern". Ārpus pieteikuma palika Garets Beils, bet rezervistu soliņu deldēja Karims Benzemā, Šabi Alonso, Pepe, Fabiu Koentrau, Karvahals. Tiesa, pamatsastāvs tik un tā bija draudīgs - kopā ar Krištianu Ronaldu uzbrūkošajā trio Anhels di Marija un Alvaro Morata, vidējā līnijā Isko, Iljaramendi, Luka Modričs un tā tālāk.

Jau 6. minūtē "Real" atklāja rezultātu - ar negaidītu un skaisti tālsitienu, pēc kura bumba ieplanēja "Osasuna" vārtos, izcēlās neviens cits kā Ronaldu. 30. minūtē viņš bija tuvu vēl vieniem vārtiem, šoreiz no tiešā brīvsitiena, bumbai lidojot mazliet gar tālo stabu. Cita brīvsitiena izpildē Ronaldu pārsteidza ar negaidītu piespēli, tomēr Serhio Ramoss pārsita krietni pāri. Puslaika beigās "Osasuna" vārtsargam bija jāatvaira spēcīgs Lukas Modriča sitiens. Pēc puslaika 1:0.

Arī otrie vārti tika gūti puslaika sākumā, un atkal to paveica Ronaldu. Mača 52. minūtē portugāļu superzvaigzne veica māņkustības un ar traku tālšāvienu trāpīja devītniekā - 2:0. Ronaldu, gūstot 30. vārtus šīs sezonas "La Liga", arī ievērojami palielināja izredzes kļūt par turnīra rezultatīvāko spēlētāju. 60. minūtē 3:0 - šoreiz di Marijas centrējumu noslēdza negaidīti uzbrukumam pieslēgušais Ramoss, kurš bija precīzs ar galvu. Gala rezultāts tika uzstādīts 83. minūtē - Isko piespēle soda laukumā, un Karvahals ar galvu pārmeta bumbu pāri vārtsargam. 4:0 "Real" uzvara. Šāds rezultāts fiksēts jau pēdējās trīs "Real" spēlēs Spānijas čempionātā pēc kārtas.

Pārējās divas titula pretendentes spēlēs svētdien. Līderi "Atletico" gaida smagākais pārbaudījums (ja neskaita pēdējo kārtu viesos pret "Barcelona", kad tituls būs jau nodrošināts, ja līdz tam netiks zaudēti punkti) - izbraukuma spēle ar "Valencia". Arī "Barcelona", kurai izredzes no TOP3 ir mazākās, negaida nekāda pastaiga - viesos jāspēlē ar "Villarreal".

La Liga, 35. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Elche - Levante1:1 (0:0)Boakjē 63' - Rodrigess 74'
Granada - Rayo Vallecano0:3 (0:0)Niguezs 54'; Larivejs 59'; Fernandess 86'
Getafe - Malaga1:0 (1:0)Kolunga 7'
Real - Osasuna4:0 (1:0)Ronaldu 6'; 52'; Ramoss 60'; Karvahals 83'
Real Betis - Real Sociedad0:1 (0:0)Vela 48'(11m)
Espanyol - Almeria1:2 (1:0)Stuani 42' - Veless 69' Suso 72'
Valencia - Atletico Madrid
Athletic Bilbao - Sevilla
Villarreal - Barcelona
Celta Vigo - Valladolid

Tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Atletico 34 274374:22 85
2.Real Madrid 34 264498:32 82
3.Barcelona 34 263594:28 81
4.Athletic Bilbao 34 188859:37 62
5.Sevilla 34 178965:47 59
6.Real Sociedad 35 1691059:51 57
7.Villarreal 34 1571252:40 52
8.Valencia 34 1291347:47 45
9.Rayo Vallecano 35 1341845:71 43
10.Levante 35 10121331:42 42
11.Espanyol 35 1181639:46 41
12.Malaga 35 1181637:44 41
13.Celta 34 1171640:51 40
14.Granada 35 1142030:53 37
15.Elche 35 8121528:47 36
16.Getafe 35 981830:51 35
17.Osasuna 35 981829:58 35
18.Almeria 35 962038:69 33
19.Valladolid 33 6141332:50 32
20.Betis 35 572329:70 22

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Krištianu RonalduReal Madrid30 (6)
2.Djēgu KoštaAtletico27 (5)
3.Lionels MesiBarcelona26 (6)
4.Karims BenzemāReal Madrid17
Aleksis SančessBarcelona17
6.Antuāns GrjezmansReal Sociedad16
7.Pedro RodrigessBarcelona15
8.AdurizsAthletic Bilbao15 (2)
9.Garets BeilsReal14
10.Karloss BakaSevilla14 (1)

     [+] [-]

, 2023-11-15 19:09, pirms gada
Edavārdi vs bū-š

Es labi atceros to laiku, kad Runu Zāles pārstāvji bū-š un Reinšteins izdeva savas diskgrāmatas Valters & Rapa veikalā. Paklausoties abu kungu singlus, es sapratu, ka bū-š ir manējais un slāju uz grāmatnīcu. Diskgrāmata, kas man pašlaik stāv plauktā, tepat pretī, maksāja kādus deviņus, desmit vai pat visus divpadsmit latus. Tajā laikā celtnieka dēlam-pusaudzim tā bija pamatīga summa, nu cūciņa tika sašķaidīta un tāds bija mans ieguldījums LV repa spēlē. Patika bū-š dzejiskums, mākslinieciskie izteiksmes līdzekļi, saturs. Vienmēr šķita, ka viņi abi ar Wiesturz'u bija talantīgākie savā kolektīvā. Vēlāk arī starp viņiem izveidojās cieša ķīmija un tika izdots vēl viens tam laikam gaumīgs ieraksts "Izdodam Rudeni". Kā var nosaukt bū-š par garlaicīgāko, kad turpat blakus bija koka klucis Reinšteins un Džordžiņš (Georgs), hahah hahaha hahahaha.
Protams, tagad visas tās Pasakas par Princesi un Vēja dzejoļi šķiet tāda panaiva daiļrade, bet savam laikam bija tīri okei. Rudenī joprojām visai neslikti patērējas skaņdarbi no "Izdodam Rudeni". Vēlāk mākslinieks šķietami apstājās savā progresā, palika uz vietas, jā, kļuva garlaicīgs.

Interesanti, ka ap to pašu laiku, kad pirku diskgrāmatu, uzzināju arī par Edavārdu eksistenci. 2005. gada nogalē streetstyle.lv rīkoja dziesmu batlu un pārī pret jau tolaik samērā slaveno Gačo tika ielozēts 15 gadīgs puika. Teikšu tā, to kauju Edavārdi (tajā laikā EdWord) zaudēja, bet karā uzvarēja.
Karjeras lielāko daļu gāja pret straumi. Domāja jaunas koncepcijas, analizēja ārzemju repa tekstus, štukoja, ko var uzlabot, cīnījās ar savu laucinieka akcentu. Pēdējos gadus piecus gan neesmu viņu klausījies, no otras puses, kad tad es pēdējo reizi klausījos bū-š? Konkrētajā duelī viss ir pilnīgi skaidrs. bū-š varētu pārspēt kādu no pārējiem 15 censoņiem. Kādu citu. bū-š ir ieroči, bet šie ieroči ir kā būt bruņotam ar kaķeni iet virsū kādam, kura rokās ir automāts.

Tu kaut ko jauc, ja domā iet ar mums ragos
Kā fanojot par Jamaiku ar Lietuvas karogu, ko


Edavārdi, pārliecinoši.

ansis vs Kurts

Kurts Matriksa nenoburts, "kā" pirmais vārda burts. Interesanti, ka savulaik cilvēks ar šādu rīmju arsenālu šķita pat samērā tehnisks uz sava kolēģa Žaka fona. Nu, bļeģ, jāsaka, ka Kurts ir ierakstījis divus klasiskus albumus - S'T'A Pilsētas skatus jeb sarkano albumu un Pilsētas Leģendas. Tālāko daiļradi labāk gan neanalizēt. Kurta spēcīgākais ierocis vienmēr bija storytellings, kas ir, tas ir. Atstājis lielu ietekmi uz nākamajām paaudzēm. Tie ir trumpji.
Taču ironiskā kārtā ansis šo visu pārtrumpo. VISU. ansis ir ierakstījis vismaz trīs klasiskus albumus. anša storītellingi nav ne par matu sliktāki. Ar anša albumiem jau ir izaugusi nākamā repaku paaudze, kas skraida pa Rīgu drēbēs ar Netīro Cilpu simboliku. Un mēs pat nepieskārāmies anša tehnikai. Te ir pārliecinoša uzvara. Kurtam bija pret bū-š jāstartē.

Viennozīmīgi ansis.

Žaks vs Ozols

Ar Ozolu viss ir skaidrs. Sataisījis jaunībā kaudzi muļķību, tagad cenšas reabilitēties un skraida tur un šur, visiem palīdz, rīko pasākumus, atbalsta, sponsorē, tur roku uz scēnas pulsa, tā teikt, no malas gan izskatās pēc hipohondriķa. Paralēli gan arī stumj savu stafu tālāk masās un vienmēr nosmeļ sev visus laurus. Vai, kāds Ozolam skaists klips, vai kas par bītiem, vai kas par gaismām koncertā - ne pie kā no tā gan pats Ozols nav pat pirkstu pielicis - plūc svešus laurus. Pat tā saucamais kulta albums "Cieņa un mīlestība" sastāv praktiski no vieniem vienigiem fītiem...

Jacques of S'T'A - nu patiesībā Žaks savā labākajā formā bija pēc S'T'A albuma izdošanas. Daudzi pat nezina, bet viņam 2004. gadā iznāca solo albums Mirror of the World un tajā arī atrodamas viņa labākās dziesmas. Tas bija Žaka praims. Iesaku paklausīties šo albumu, kur jūs viņu klausīsieties, nav ne jausmas, jo visas dziesmas autors no internetiem ir izdzēsis, bet nu man uz laptopa tas ir atrodams. Vietām tur bija pat pieņemamas atskaņas, bija dažādi flovi (!), foršs saturs, laba ironija. Velniem.lv arī, taču tajā Armands, kā sacīt jāsaka - steal the show
Vēl pie plusiem var minēt faktu, ka Žaks prot spēlēt ģitāru. Mūsu repiņa Džimijs Hendrikss.

Pagraba līgas cīkstiņā uzvar Žaks.

Turpināsim rīt. Šim vakaram pietiks gremdēties atmiņās.

     [+] [-]

, 2023-11-15 19:46, pirms gada
M9 rakstīja: 1. Pionieris vs Āķis — vēl nebūs, man ir jāpaklausās Āķi.
Paklausies gan: https://soundcloud.com/aakkis/sets/...

Abstrahējoties no mana rakstītā dziesmas jau tiešām ahujennās, bet man domāt, ka tas cilvēks ir feiks. Un repa spēle ir pēdējā vieta, kur feikam līst.

Es gan tikmēr tomēr vēlreiz iegremdēšos atmiņās. Internetos nonācis leģendārās uzvaras pret Turciju Rīgas mača apskats, ar visu Kreipānu + pēcspēles studiju: https://youtu.be/lTS78z8eYS4?si=fG_...

Gunāra Jākobsona radio reportāža: https://lr1.lsm.lv/lv/lr/arhivs/?__...

PK 3. labāko izlasi apspēlējām, a kā spēlējām, WTF!

     [+] [-]

, 2023-11-15 19:52, pirms gada
Mazliet pabojāšu šejienes intelektuālo noskaņu.
Te Elviss testē rotaļlietas, esiet uzmanīgi https://twitter.com/elnormous/statu...

Twiterī raksta, ka viens testosterona pārņemts ne-mājsaimnieks trobelē ar savu bijušo un nupat aizskaitījis viņai 6,90 eiro. Komentētāji jau spriež, ka baigais gnīda, varēja taču 69 eiro ...

     [+] [-]

, 2023-11-15 21:40, pirms gada
alexy rakstīja: Mazliet pabojāšu šejienes intelektuālo noskaņu.
Te Elviss testē rotaļlietas, esiet uzmanīgi https://twitter.com/elnormous/status/1724824872293900372
Hanss???

     [+] [-]

, 2023-11-16 00:00, pirms gada
Eliotam — noņemšanās ar Satīnu, Nātrem — esam vienojušies, ka ir grūvs. Esmu nedaudz abus dzirdējis, ja tagad pa pusminūtei no katra uzliktu, rezultāts būtu tāds pats.
Saku vēlreiz, jūs mani nesagaidītu. Un kāpēc izlikties, ka man ir, ko teikt, brīdī, kad man nav.

     [+] [-]

, 2023-11-16 00:04, pirms gada
Es vispār nesapratu kontekstu par tviteri un trobelēšanu, tā ir, ka raksta vienā komentārā.
Ak jā, Lbd, kā Tev šobrīd ar kaimiņiem?

     [+] [-]

, 2023-11-16 07:38, pirms gada
M9 rakstīja: Ak jā, Lbd, kā Tev šobrīd ar kaimiņiem?
Paldies, jau piecpadsmito mēnesi viss kārtībā. Kā jau rakstīju - zvēriņš ir jādresē, ja nepadodas dresūrai - jāpieņem mēri.
Vienīgā pastiprinātā rosība tika novērota pēc Latvijas uzvaras pār Franciju. Es gan tovakar arī vēlāk aizgāju gulēt, jo atrados haipa stāvoklī.

Muižiņai gan smaga cīņa: https://twitter.com/anita_muizniece...

Krējums, elite. Šie nedzīvo ziepniekkalnos. Noteikti Rīgas centrs. Augstie griesti. Mhm.

     [+] [-]

, 2023-11-16 11:18, pirms gada
Skutelis iesniedzis sūdzību par spēli pret Kaņepi. Tiesnesis it kā atstādināts esot, bet ko tas dod, ja spēli tāpat nepārspēlēs!??

Par to BŪŠ - ko tur liegties, mana pieeja ir GAN pavirša, GAN slikta atmiņa man ir, 100 punkti kādu bengerīti neatceros.
Bet atceros sajūtas, ka visos fītos man patika labāk otra pants. Parasti jau ar Viesturu, protams, bet arī ar... man šķiet, gan Reinšteins, gan Rolexus (er ai pī).
Džordžu pat nepamanīju. Tad gan jau zināju, bet no atmiņas izgaisis.

Nu vo, un kad saku - "bez atskaņām", tad jau nez kāpēc salīdzinu ar PKI.
Un jā - tajā līmenī man tomēr prasās skaidra runa, nevis vējš tur kaut ko. Jo - ja prātuļo, tad, lūdzu, tik dziļi, lai man būtu grūti saprast. Lai man vajadzētu karoti (labi, ka ne p.impi) mutē.

     [+] [-]

, 2023-11-16 13:48, pirms gada
Man gluži kā M deviņam matriksi.

Paklausījos to bd piedāvāto linku ar LR1 raidījumu arhīviem, sapratu, ka tā ir štelle. Jāparakājas random raidījumos random datumos.

Lūk, ar otro vai trešo piegājienu uzskrēju virsū mūsu Prātuļotāja (oriģinālā) pieminēšanai!
https://lr1.lsm.lv/lv/lr/arhivs/?ad...

Raidījums "Rīta rosme" plkst 9:10. Iesaku klausīties visu, jo patīk tas humoriņš, ar kādu Kolāts izsakās. Bet nu konkrētu mūsu varonis pieminēts no 7:20

     [+] [-]

, 2023-11-16 14:29, pirms gada
Tur ar meklētāja sadaļu arī var paspēlēties. Žēl, ka nevar atlasīt senākus ierakstus par 2003. gadu.

Latvijas vs Turcijas spēles atspoguļojums, protams, fenomenāls. Notikumus laukumā komentē Jākobsons, bet tikmēr studijā kāds kungs sarunājas ar izbijušo sportistu Kiviču, kā ekspertu, arī komentē laukumā notiekošo. Stāsta arī par notikumiem citās spēlēs un Kiva, uzzinot, ka Krievijā sakāvušies krievi ar Velsas faniem, komentē, ka nu jā, Krievijā futbols ir reliģija. Šamie regulāri pārslēdzas turpu šurpu, līdz vienā brīdī spēles laikā (!) izdomā atskaņot Z-Scars jaunāko veikumu. Vēlāk (joprojām mača laikā!) sazvanās ar Daini Dukuru, kurš priecīgs, ka Latvija uzņem divus tik grandiozus sporta notikumus vienā dienā (bija kaut kāds Siguldas renes posms) un stāsta kā tad šodien Aņa Orlova nošļūca no kalniņa.

Iedomājos Bimbambolu, kurš tajā brīdī negaidītu apsvērumu dēļ sasvīdis un stresains spiests pārvietoties automašīnā un vienīgā iespēja sekot gadsimta spēlei viņam ir šāda radio reportāža

     [+] [-]

, 2023-11-16 18:37, pirms gada
Arturs Skutelis vs Kaņepe

ahahahahahahahhahaāāā ahahahahhahahaāā hahahahahahahahha āāāhahahahahahahahhaāāā vāāāāāāā vāāāāāā

Bāc, mums te ir cilvēks, kurš pedantiski precīzi rīmē sengrieķu filozofus par kuriem mums tikai būs lemts uzzināt un čubārs, kurš no dziesmas dziesmā ar sarīmētām vārdu galotnēm stāstīja par to kā viņš ar Litiju un Silio brauc uztīt un uzkurīt gaņdžubasu vahahahahahahhahahahāāāā vhahahahahahahhahahahahāāā

Labi, es rimstos, rimstos. Jānomierinās. Bet duelis nu ļoti labs, hi-hi-hi-hi-hi-hi-hī.... tā, pļeģ. Nopietni.

Šeit nu ir uzskatāmi redzams, ka mums kardināli atšķiras izpratne par to, kas vispār ir reps ("mums", jo brālēns šķietami arī pārkārtojas Sworda joslā).
Flovs, grūvs? Redz, es to redzu sekojoši - klausīties reperus tikai dēļ flova ir kā iet uz striptīzklubiem un skatīties uz kailām sievietēm, kas gorās tavā priekšā, skatīties, uzkurināt sevi, bet... neko vairāk nedabūt! Var jau, protams, bet PRIEKŠ KAM???!!!

Skutelim ir garlaicīgs flovs? Nu, katram savs.

Vienīgie Kaņepes plusi - esot latviskojis frīstaila terminu. Abra tagad var nēsāties apkārt un saukt to par "brīvrunu".
Kaņepes nulto gadu albums ar dīvaino nosaukumu, tur kur tunelis uz kavera, esot viens no anša mīļākajiem pašmāju repa albumiem: https://tinyurl.com/264xpp9m

Lai tā būtu.

Labi, es piekrītu, ka man no Sku vairāk patīk tieši tas "Skuteļa" periods, pirms "Arturs", kas uzradās līdz ar doktora grādiem, Tvērumiem un akadēmiskāka skanējuma, bet nu tas nekādīgi neglābj Kaņepi. Te ir sagrāve vienos vārtos, kā toreiz, kad Argentīna pārbrauca pāri grūvīgajai Jamakai ar 5-0... Arturs Skutelis

Eliots vs Nātre

Mhmm... sarežģīti.... nu personīgi man nav sarežģīti, bet es saprotu tos, kuriem šis būtu sarežģīti. Spēcīgākais pirmās kārtas pāris, viennozīmīgi.

Lūk, Nātre ir tas grūveris, kuram arī tekstos ir ko sameklēt. Pieklājīgas rīmes, prot repot. Sarakstījis kaudzīti pilsētas poēmu. Humors, ka šitas plencis ir radījies daudz tādu dziesmu, kas relaksē, tādas ar meditatīvu noskaņu. Visādi tupi mielavi nekad mūžā neaizdomātos, bet fakts, pie Nātrēna dziesmām var atslābināties un meditēt. Bet nu fakts arī tas, ka cilvēks ir pasējis visu, kas viņam bija. Varēja kļūt par savas paaudzes Gustāvo, bet beigās sagāja ar visiem ragos. Praims arī bija ļoti sen. Esat klausījušies kādu Nātres dziesmu, kas nav senāka par 2015. gadu? Nu lūk...

Man repā tomēr lirika ir ļoti no svara. Eliots savā praimā bija izcils liricists, arī storītellingoja paralēli rīmējot rindu pret rindu un ikreiz spēja pārsteigt izdomājot kādu jaunu, unikālu, oriģinālu iepriekš nekur nedzirdētu atskaņu, rīmju kombinācijas to augstākajā pakāpē. Tādā veidā ieviesa Latvijas repā jaunu izteiksmes formu, kuru štatos jau sen bija apguvis jebkurš nigers ar sākumskolas izglītību. Protams, Satīna etaps ir pamatīgi iedragājis viņa pozīcijas, tur viņš sevi realizē uz kādiem 20-30% ne vairāk, tomēr nesen raidījumā pie Kaizera pierādīja, ka joprojām ir spējīgs piegādāt. Gribētos vairāk tamlīdzīga stafa un nogriezt nost to pretīgo autoķūnu, nost, nafig nost!

Eliotriskais zutis Eliots bzzz bzz bzzz bzzzz....

Arčijs vs Gustavo

Nē, nu patiesībā te viss nav tik acīmredzami. Arčijs tomēr centās ieviest Latvijas repā tādu disciplīnu kā battle-reps, žostkijs, īsts battle-reps. Batli pret Nātri joprojām ir klasika, reizēm noskatos. Tomēr tas kaut kā te neiedzīvojās. Mums joprojām nav normālu batlu. Tos štruntīgos kas ir, reizēm sauc žūrēt tieši Arčiju, jo viņš ir retais, kurš saprot, kas tur vispār notiek.
Te nav ko dziļi analizēt. Gustavo tikmēr ieviesa Latvijā hiphopu kā tādu, hahaha, jo nu, tos Gobziņa purva ananāsus taču nevar ņemt part pilnu. Gustavo ir arī lielāks katalogs, albums Beidzot komplektā ar Taisno Tiesu un pantu "Dziesmā" nes viņu uz nākamo raundu, tomēr iesaku padomāt vai jūs ikdienā no Gustavo klausāties kaut ko ārpus albuma Beidzot? Kas tas ir? Ja tā ir Trešā Elpa man jums ir sliktas ziņas, jums jādod analizēt nevis reperi, bet popmūziķi, vahahahahāāā.

Cīņā uzvar Gustavo.

Wiesturz vs Armands

Pļēēēēēēēģ. Sarežģīti. Lūk, šeit tiešām ir sarežģīti.

Nu no vienas puses Wiesturz ir vesela hiphopa apakšžanra - horrorcore pamatlicējs Latvijā. Visi bija šokā, ka čalis tur pilnā nopietnībā rakstīja tekstus par sātana manuskriptiem, nakts bērniem, tumsas eņģeļiem, nāvi, elli un citiem mošķiem. Interesanti, ka tālāk pārleca tādā dzejiskajā vilnī un it kā tīri labi piestāvēja. Kad otrreiz nokāpa pazemē pie saviem mošķiem, tad vairs nebija tas un karjera bija cauri. Nevarētu teikt, ka tehnikā būtu liels pārsvars par oponentu. Man gan patika Wiestura poētiskie paņēmieni, bet tā visa bija vairāk dzeja.

No otras puses mums ir vecis, kurš pirmais tā kārtīgi sāka saukt lietas īstajos vārdos, sūtīja dirrst ar visiem uzvārdiem un personas kodiem, pat tika nominēts tam Zelta Mikrofonam ar albumu, kurā hu*esosīja balvas īpašnieku Guntaru Raču hahahahaha, nu vecim bija vispār nospļauties, ko par viņu kāds padomās. Tas ir hiphops, vīri. Vēlāk arī kļuva par memi un tagad pat gadiem neizdodot dziesmas tāpat visi viņu piemin un ķidā katru izteikumu, politisko rīcību vai interviju.

Ziniet es izmantošu šādu paņēmienu, atbildēšu sev uz jautājumu, uz kura kunga koncertu es labprātāk aizdotos? Nu, Wiesturz ar Žaku ik pa laikam organizē koncertus, ne uz vienu gan neesmu bijis. Uz Armandu es gan aizietu un esmu visai drošs, ka klubs tajā vakarā aizietu sūūūūdā.

Uzvar Armands.

     [+] [-]

, 2023-11-16 21:27, pirms gada
M9, kas notiek Rīgā? Kas tas par tusiņu bijis, pēc kura pazudis Rītups?

     [+] [-]

, 2023-11-16 23:21, pirms gada
alexy rakstīja: M9, kas notiek Rīgā? Kas tas par tusiņu bijis, pēc kura pazudis Rītups?
Rīgas Laika tusiņš? Arī dzirdēju uz tādu atsaucamies, nezinu, bet izgājis esot no mājām.

     [+] [-]

, 2023-11-17 07:57, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Padomāju, kad garāmejot dzirdēju kādu no tiem krievu ķipa cietumnieku repiem. Maz sapratu, ko saka, bet tas floviņš, atskaņas, balss tembrs pareizais pareizajās bīta vietās un tā tālāk... Vot, tas i mans. Nevis, kad tur Abra baigi meistarīgi un dziļi kaut ko pārmuģī, bet skanējums tur nav.
Krievu cietumnieki... labs vaibs.

Tad jau Tev narkomāna Gufa pirmais albums laikam ļoti patiktu. Piemēram, paklausies šo seno hītiņu: https://youtu.be/e7tXpls81qw?si=Z7Q...

Vai tomēr cits narkomāns Smokī Mō?! Germans un Patriks? https://youtu.be/6A8WFREXUa0?si=rxd...

Vispār tas ir ļoti interesanti, jo Smokī Mo bija Sku neklātienes skolotājs. Interesanti, kurš Tev patiktu labāk. Gufs vai Smokī.

Redz, Sword, es tā arī netieku gudrs, kas īsti ir Tavs.
Katrā ziņā, kā noskaidrojām 1. raundā, narkomānu reps Tev patīk. Gufam pat man patika daži gabali, jo kruts stōrītellings. Tāds krievu Kurts tikai sporta vietā dragi.
Heh, izrādās, ka Marko arī kādreiz Gufu patērēja. Gribētos kādreiz ar viņu pašu šo lietu parunāt, bet neesam pazīstami. Iepazīties neprotu, varbūt ansis kādreiz sapazīstinās.

Bet nu jā, Oksimironu jau arī daudzi heito par to, ka neesot grūva, flova, kaut kā ezotēriska, netverama. Varbūt sāciet repu klausīties nevis ar sirdi, bet ar... ausīm?!

Bāāāāāāāāāāāāāā āāāāāāāāāāāāāāā āāāāāāāāāāāc , es jūs nesaprotu!

     [+] [-]

, 2023-11-17 11:48, pirms gada
labdien rakstīja: Iepazīties neprotu, varbūt ansis kādreiz sapazīstinās.
Pag, kopš nelieto, Tev šis (kad Tevi iepazīstina strādā)?
Man tas nav mazāk neorganiski kā iepazīties — jūs sapazīstina un tad šķiet, ka nākamajā momentā kaut kas ir jādara.

     [+] [-]

, 2023-11-17 12:14, pirms gada
M9 rakstīja: Pag, kopš nelieto, Tev šis (kad Tevi iepazīstina strādā)?
Man tas nav mazāk neorganiski kā iepazīties — jūs sapazīstina un tad šķiet, ka nākamajā momentā kaut kas ir jādara.
Hm, ar Kuku tieši ansis šādi sapazīstināja, protams, bija par ko runāt.
Ja sapazīstinātu ar kādu čortu, tad jau skaidrs, ka dimbā, bet nu... ai.

Būšot papildkoncerts: https://www.bilesuserviss.lv/lat/bi...

Interesanti: https://twitter.com/ansishh/status/...

Es gan nejūtu ansī ne Kaņepes, ne Wiestura ietekmi... kruti.

     [+] [-]

, 2023-11-17 13:05, pirms gada
Tu jau, bd, no Tinteszoba profila iemauci Natālijas Imbruglijas Tornu - visbaltāko iespējamo gabalu. Mažors, taisnas astotdaļas, viss taisns un gluds. Tātad skaidrs, ka tās izjūtas Tev īsti nebūs.
Nē, flovs un grūvs vairs nav netverama substance, kopš esmu to izskaidrojis (vismaz sev).
Tur kur tas NAV, tur ir vnk tratatata tratatata tratatata flovs, nekad nemainās, vienmēr tratatata tratatata.
Saraksti uz lapas smuku tekstu ar smukām atskaņām un tratatata tratatata.

Tā, man ir grūti ar Eliotu un Nātri. Gatavojos! Klausos abus, galvenokārt Eliotu.

     [+] [-]

, 2023-11-17 13:51, pirms gada
Lūk, kāpēc tauta nodzeras https://twitter.com/peterispuritis/...

     [+] [-]

, 2023-11-17 13:53, pirms gada
M9 rakstīja: Rīgas Laika tusiņš? Arī dzirdēju uz tādu atsaucamies, nezinu, bet izgājis esot no mājām.
Un tagad Delfos ir Tīrona komentārs. Kas notiek.

     [+] [-]

, 2023-11-17 17:40, pirms gada
Hei, man jau 1/4 fināli.

Pionieris vs Edavārdi

Te Pionieris ierindā, asinu prātu, klasisks audio-pasts, dēls.

Uzreiz nāk prātā tas subliminal diss Edavārdiem 2008. gada vasarā, kā tur bija?

Tu jauks Eminems un talants vēl tavs brālis, puis, esmu dinozaurs un ēdu tevi kā zāli, potenciāli esmu tavs pretinieks, vārdi pierāda to, nesauc par savējo, nelien manējā, es pārspēšu tevi un ne tikai rakstveidā, zinu, ka dari hārdkorā, yooo, taču esi greizs, nepareizs, lūdzu, darīt beidz!

Nu kaut kā tā. Pēc gada gan Edavārdi skaitīja uz Pioniera bīta vienā no saviem miljards albumiem. Grafomānija ir Edavārdu vājākā vieta. Tomēr šajā duelī viss ir pārāk acīmredzami. Topikā runā, ka Pionierim esot grūvs, taču es, kā baltais melno kultūras appropriātors, nu būtībā kolonizātors, neņemu šo argumentu par pietiekami spēcīgu. Pusfinālā pašsaprotamu iemeslu dēļ tiek Edavārdi.

ansis vs Žaks

Ņemot vērā trauksmainos notikumus pasaulē, mums, protams, pastāv arī tāda lieta kā ebreju kvota jeb wild-card, taču šeit arī bez kvotām viss ir skaidrs. ansis pārliecinoši uzvar arī otru S'T'A dalībnieku, bet viss kārtībā. Es cienu Žaku. Zinu, ka Topikā pēdējos gados pieņemts par viņu ņirgāties, bet man nav nekādu pretenziju pret Žaku, viņš labi nostartēja, viņam ir savi albumi, instrumentāļi, ģitāra. Vēl vakar kungs aizvadīja kārtējo Pierasto Ierakstu raidījumu radio Naba viļņos. Diez kurš tas jau bija? Šķiet, ka nu jau vairāk kā 20 gadus ēterā.
Pusfinālā ansis pret Edavārdiem.

Arturs Skutelis vs Eliots

Uzreiz galvā sāka skanēt "Pudeles, Kondomi, Ibumetīns", hihihihihihihihihi.

Pļēēēēēēēēēēēēē ēēēēēēēēēēēēēēē ēēēēēēēēēēēēēēē ēēēēēēēēēēēēēēē ēēēēēēģ , pļēēēēēēēēēēēēē ēēēēēēēēēēēēēēē ēēēēeeģ .............. nu pļēēēēēēēēēēēēē ēēēēēēēēēēēēēēē ēēēēēēēēēēēēēēē ēēēēēēēēēēēēēēē ēēēēēēēēēēēēēēē ēēēēēēēēēēēēēēē ēēēēēēēēēēēēēēē ēēēēēēēēēēēēēģ .

Nu tā.... skatāmies. Davaj, pa faktiem.
Kulta albumos pārsvars ir Skutelim. Manī Mīt ir kulta albums, cita lieta, ka pēc tā izdošanas viņš neko tikpat ieverības cienīgu vairs nav ierakstījis. Eliotam viena koncentrēta kulta darba nav. Pārāk izmētāts - kaut kas no Sērijām, kaut kas no Stāvvietas, kaut kas no PKI izlasēm.
Eksperimenti arī Sku ir pieņemamāki. Dzīvie intrumenti izklausās pievilcīgāk kā tusēšana ar autoķūnizētiem narkomāniem (Nātrēns drošs, ka teiktu - papindosiem un feikiem).
No otras puses Sku daiļradi milzīgā mērā ietekmēja tieši tikšanās ar Eliotu. Sku būtībā repo uz Eliota radītas formas pamata. Jā, viņš to ir pielāgojis savam stilam, nu tobiš servē savā mērcē, bet kēksiņu formiņas ta izstrādāja Eliots. Pirms Eliota Sku nezināja, kas ir dablraimi un panči, viņam nebija šī talanta. Ja jūs paklausītos kaut kādas Tukšo Krastu Noveles (2006.), tad tur Sku nebija pārāk tālu no Kaņepes. Vienīgi džointa vietā rokās turēja Sartra prozas sējumu. Nūūūūū, un ko man tagad darīt?

Tā. Patiesībā te ir vienkāršs risinājums - Sku ilgus gadus strādāja kolaboranta Andreja Upīša muzejā un šogad hujesosīja Kremļa apzīmogotā ārvalstu aģenta Oksimirona Rīgas koncertu, tāpēc tālāk tiek Eliots, hahahahahahahahahahāāāāāāāā hahahahahahhahahaāāā hahahhahahahaha hahahahahahahah ahaāāāāāāāāāāāā āāāa .

Gustavo vs Armands

Nu šeit Armandam būtu iespēja uzvarēt, ja vien viņš mācētu normāli repot, hahahahahahahahahahahhahaha. Nu bāc. Ja vien tur būtu rīmes, panči, fiškas visādas, nu tā. Tad būtu šance. Zīmīgi gan, ka Gustavo vienu no saviem kulta pantiem ir atstājis tieši Armanda albumā. Tālāk tiek Gustavo, bet es tāpat ietu uz Armanda koncertu, haha.

     [+] [-]

, 2023-11-18 11:17, pirms gada
Upsī, Deizī, man jau 1/2 fināli.

ansis vs Edavārdi

Jau minēju, ka Edavārdu galvenā blakne pat nav vēlme izpatikt radio formātam un dīvainie fīti, bet tieši grafomānija. Deviņi albumi + četri sadarbību albumi + dalība trijās PKI izlasēs + daudzie jo daudzie singli laika posmā, kopš 2007. gada. Es vēlos, lai žīdiņš paturpina manu domu:

Нахуй творчество — ты продуктивен, как конвейер, свиноматка
Каждый год по альбому, а толку? Где шум?



... на релиз, на микстейп, на ремикс – у тебя до того недержание
Что понос без говна – это просто вода. Вместо жопы – твои два полушария.



Твое хобби имеет название, к сожалению, ты — графоман
К сожалению, это не лечится, графоманов тут пруд пруди
«Пожилые штурмуют газеты», «молодые бушуют в сети»


Rezumēt visu augstāk citēto var dažos vārdos - grafomānijas liga nav ārstējama. To es kā slimnieks rakstu. Es zinu, kā tas ir. Padod tik iemeslu uzrakstīt eseju da par jebko. Nevar apstāties drukāt. Daļēji varu uzņemties arī savu vainu šajā lietā, jo esmu neapzināti ierakstījis skitus vienam no Edavārdu albumiem. Tas dziesmu skaits jau tā ir milzīgs un tad vēl tie skiti.... jūs taču zināt, ka es ienīstu skitus.

Tikmēr anša relīzes ir jāgaida līdz sirmām olām. Man patīk šī pieeja. Rakstīt materiālu, kad ir pagājis tiešāāāām ilgs lāāāāāāiks, ir iekrājusies dzīves pieredze, vienkāršiem vārdiem sakot - ir sakrājies, un ir ko teikt.

ansis ir daudz trušnāks (no vārda - "true"), tikai viena saldā sadarbība visu šo gadu laikā, paši zinām kāda, kas pat tāda, it kā netika apzināti domāta, bet aizgāja masās. Koncertos šī dziesma netiek izpildīta un tas ir super. Tur praktiski nav vājo vietu, varbūt finālā būs jāpacīnās, bet šeit visai viegla uzvara.
a.n.s.i.s. - redz, mani besī tie, kam besīju es.

Gustavo vs Eliots

Opā. Opiņā. Opačkīīīīīīīīīī.

Ir jāsaprot viena būtiska lieta. Visas tās inovācijas, kuras Gustavo apzināti vai neapzināti ieviesa latviešu repā, Eliots attīstīja līdz pilnībai. Kēksiņu formiņu arhitekts bija tieši Eliots.
Feilu abiem ir gana, bet izskatās, ka Eliots vēl nav devies repa pensijā, kur Gustavo atrodas jau kopš kāda 2008. gada, nu kad sākās tā sadarbība ar Prāta Vētru. Tālāk Arstarulsmirus, kas laikam bija tikai pa jokam, tagad aTgRiEšAnĀs, projekts "Gustāvo", tā jau sen ir popmūzika. Kāds to albumu vispār ir noklausījies? Es nē.

Te E.l.i.o.t.s. - neviens te nekodē tā, kā kodēju es
Vienmēr aizmiglots skatiens un alkāna smaids
Plus, es valkāju naikus, kas ir svaigi un baltāki kā Balkānu aitas
Disrespektē mūs un kļūsi par kārtējo upuri, altāra-gaili
Dēļ tādiem kā mēs visi smejas par jums
Jo jums nav rīmju, jums nav bītu un vēl sejā ir pumpas


Labs ir, man nav pārāk daudz laika te lieki pisties, jau drīz jātaisās uz lielo futbolu.

     [+] [-]

, 2023-11-18 13:01, pirms gada
labdien rakstīja: Tā. Patiesībā te ir vienkāršs risinājums - Sku ilgus gadus strādāja kolaboranta Andreja Upīša muzejā un šogad hujesosīja Kremļa apzīmogotā ārvalstu aģenta Oksimirona Rīgas koncertu, tāpēc tālāk tiek Eliots, hahahahahahahahahahāāāāāāāā hahahahahahhahahaāāā hahahhahahahaha hahahahahahahah ahaāāāāāāāāāāāā āāāa .
Bija vai nebija tā domāts, bet negaidīti.
hujesosīja — apzināti negāja, jo krievs, vai kā?
Man nav iemeslu pārstāvēt Skuteli vai uzskatīt, ka viņam Tavā raundā jāuzvar Eliotu (varbūt pamanījāt, ka bez Kaņepes klausīšanās, neatdevu viņam automātisko uzvaru arī tajā raundā, lai gan agrāk taču biju pievērsies, uz koncertiem gāju), bet par Taviem izšķirošajiem argumentiem — kā tad ar atbalsta Ukrainai koncerta rīkošanu?

     [+] [-]

, 2023-11-18 14:40, pirms gada
M9 rakstīja: Bija vai nebija tā domāts, bet negaidīti.
1. hujesosīja — apzināti negāja, jo krievs, vai kā?
Man nav iemeslu pārstāvēt Skuteli vai uzskatīt, ka viņam Tavā raundā jāuzvar Eliotu 2. (varbūt pamanījāt, ka bez Kaņepes klausīšanās, neatdevu viņam automātisko uzvaru arī tajā raundā, lai gan agrāk taču biju pievērsies, uz koncertiem gāju), bet par 3. Taviem izšķirošajiem argumentiem — kā tad ar atbalsta Ukrainai koncerta rīkošanu?
1. Pavasarī jau visu uzrakstīju. Koncertā bijām abi. Tu vēl komentēji Arēnas izvēli. Patin bildi atpakaļ.
2. Pamanīju gan, brālēn. Man ir versija, kāpēc novērsies, bet pagaidām nogaidīšu un to nepublicēšu.
3. Eh (apsvēru, ka akcentēsi šim uzmanību), redz kā mums cilvēciņiem čābīgi ir — atmiņā svaigāk saglabājas nesenāki notikumi... Eliots arī tur uzstājās.

Man te pelmeņi ar olām vārās. Ar krējumiņu, mhm... 🥟🥚

     [+] [-]

, 2023-11-19 10:47, pirms gada
Ahoi, man jau fināls! Ahoi, bebra kungs! Ahōōōōōōi!

Fināls: ansis vs Eliots

Ei, jā, a.n.s.i.s. - redzi, mani besī tie, kam besīju es
Atceries mani - es esmu tas, kurš zina labāk
Kam dzīve ir nākotne un smird, ja pakustina pagātni
Pagāni mani pamana, kad ir par vēlu
Par cirku tiesājam mēs ar Birka dēlu
Te par spīti nedēļas un ar sparu gadi nāk
Es daru labi, es daru, ja daru labi, jā


Nesanāca sīvas cīņas. ansis vienkārši pārbrauca visiem pāri kā Barselona vienā no tām Čempionu Līgām.

Bāc, ku tagad ārā ir auksts. Saģērbos piecos slāņos, bet tāpat ļoti auksts bija Skonto stadionā. Girvičs gan pirms 20 gadiem īpaši neiespringa par slāņiem: https://twitter.com/GIRAbhoy/status...

Bāc, es pat nespēju iedomāties, cik viņi tur cisternas tajā plejofu nedēļā izdzēra. Noteikti, ka uz anonīmajiem alkoholiķiem bija jāpiesakās pēc kvalifikācijas cikla beigām.

Vakar jau tā auksts, spēle nekāda, bet vēl no aizmugures kaut kāda zuzanna sāk bakstīt, sak, jūs visu spēli stāvesiet kājās, es neko neredzu. Bāāāāāāāāc, tu uz teātri vai Škodu esi ieradusies??? Tas ir futbols, te blakus H sektors visu spēli stāv kājās, dzied, a tu te sēdēsi un āiiii, karoč izbesījāmies. Nu labi, apsēdos, labi, ka bija pieci slāņi, tur tak auksts, būtībā sajūta, ka sēdi uz ledaina ķieģeļa. H sektorā jau nemaz biļeti parastam mirstīgajam nevar nopirkt, es vienkārši ietu tur, lai nav pārmetumi no plebejiem jāklausās. Aīīī, kāds besis.

Šitas čibriks arī bija pie mums sektorā ieklīdis: https://pbs.twimg.com/media/F_P4dqP... - ar ļōōōōōōōōti simpātisku kroātieti.

Ā, gandrīz aizmirsu - mudaks #DainisOut

     [+] [-]

, 2023-11-19 19:57, pirms gada
Ir publicēts Dafija batals: https://youtu.be/MKhwQpN08NU?si=-v4...

Zemāk taimkodi Dafija raundiem.

1. raunds - 5:06 un 9:23

2. raunds - 11:27 un 14:00

3. raunds - 16:57 (čouks) un 19:00

Marko vērtējums par Dafiju 26:33.
Piekrītu, man arī besī tie ra-ta-ta-ta-ļur-ļur-ļur fāst-flovi. Šad tad jau var, bet ne jau visu laiku. Jebkurā gadījumā tas krievs tur parādīja ļoti labu līmeni un skaidrs, ka 1vs1 viņš batlos daudzveidīgāk. Tāpat ir skaidrs, ka ja Abra 1/4 finālā tiksies pret Dafī, tad tas būs viņa karjeras līdz šim SMAGĀKAIS BATLS. Te nav Getiņš, kur Elbakjans par rupjību skrien rādīt dzelteno kartīti, te vīri ir izsalkuši tā kārtīgi un nopietni ņemt viens otru priekšā.

Atslodzei iesaku pievērst uzmanību čalītim aiz Dafija - tam ar skruļļainajiem matiem. Tur labi smērēja

     [+] [-]

, 2023-11-20 10:51, pirms gada
Kamēr vakar pārticīgā Norvēģija, kurā ļautiņi diarejas laikā slauka pēcpusi ar saņurcītu krōnu banknotēm, jau divpadsmito reizi pēc kārtas palika bez iekļūšanas kādā no futbola finālturnīriem, es ķēros klāt iepriekš anonsētajam Deivida Finčera jaunākajam darbam - The Killer.

Ko es tur ieraudzīju? Mūsu slepakava ir vīrietis labākajos gados, kas devies uzdevumā uz Parīzi. Režisors uzreiz liek mums noprast, ka vīrietis nav nekāds mudaks dainis kazākēvičs, bet gan īsts profesionālis, kuram savā specifiskajā profesijā sīkumu nav. Miega režīms, no rītiem fizkultūra ar burkānu, nu uzreiz pēc rīta tīrkultūras. Pulsa mērīšana. Meditācija. Mūzika austiņās. Apkārtnes novērošana, garlaicīga rutīna, taču, jā, nekāds Air bnb, tikai puspamesti skvoti.

Būtībā pirmās divdesmit minūtes filmā, it kā nekas nenotiek, mēs tikai redzam mūsu slepkavas sagatavošanās darbus un dzirdam nemitīgu monologu viņa paurī. Par ko ir monologs? Ziniet, sākumā es padomāju, ka tik mūsu varonis (anti-varonis?) nav mums labi zināmais prātuļotāja tipāžs, bet tomēr nē, vēlāk sapratu, ka tām frāzēm, ko viņš sev drillē ir būtiska reflektīva nozīme, gluži kā mantrām.

Kas par frāzēm? Nūūūū, man ļoti patika sekojošās:

Strikti pieturies pie plāna. Prognozē, neimprovizē.

Nevienam neuzticies. Nekļūsti empātisks. Empātija ir ievainojamība.

Cīnies tikai tajā kaujā par kuru ir tev samaksāts.


Ziniet, pats savulaik esmu pieturējies pie līdzīgiem postulātiem. Ne visai gan palīdzēja, arī mūsu anti-varonim, redz, nepalīdzēja. Lieki piebilst, ka filmas gaitā no šiem baušļiem viņam reizēm nāksies atkāpties.

Varētu padomāt, ka mūsu acu priekšā ir narcistisks dendijs kā "Šakālī" ar Brūsu Villisu, bet nē, Maikla Fāsbendera slepkava ir ļoti patiess. Apzinās, ka viņu var noķert, ka nav ģēnijs, ka kaut kas vienmēr var noiet greizi. Kaut kas, protams, arī noiet, savādāk jau filmas nebūtu.

Nu man jau ļoti patika. Scēnas, kadri, krāsas - klasisks Finčers. Tiem, kam patika Zodiaks - uz šejieni: https://rezka.ag/films/thriller/610...

Aktieri arī lieliski. Nu būtībā abi divi. Fāsbenders velk lenti uz saviem pleciem, līdz vienā brīdī neliels kameo ir Tildai Svintonei un tur spriedzi var griezt gaisā ar nazi.

Sasmējos vienīgi par to, cik viegli mobilie telefoni šķīda zem mūsu anti-varoņa pēdām. Gluži kā čipsi. Lai gan, kas zina, var jau būt, ka tie aifoni arī tā šķīst pie mazākā pieskāriena. Nevaru komentēt, man nekad tāds nav bijis.

Ir tur viena aina, kas manī izraisīja smīnu, jo sapratu, ka Swords novērtēs, sēdēs ar locekli vienā plaukstā, bet ar otru palpēs sev sēkliniekus (ļoti veselīga nodarbe!). Redz, man par to scēnu ir ciniska nostāja - ja mūsu kungs iekristu - pats vainīgs, tika galā, nu okei, malacis, bet risks bija kapitāls!
Man domāt, ka Finčers arī nevēlējās izspēlēt "Tarkovska govs" gājienu un izraisīt tolerantu heitu savā virzienā. A tā sanāca piešķirt mūsu anti-varonim humānistiskas īpašības. Arī labi.

Filma ir zajebis. Tagad lasu vīnu un parastos, kas nosoda, izsmej, apgalvo, ka pārāk prasti. Ko tad Finčers to ideju divdesmit gadus iznēsāja? A tas tak pats Finčers. Pietam esot iznēsājis!
Ai, ziniet. Priekš jums te nesen iznāca viena vectētiņa filma par indiāņiem, varat to apliet ar Burgundijas patosu, mums te tikmēr ir lielisks tumšs (bet ne pavisam tumšs, tumsa tumsā netiek filmēta) nuāra krimiķis, stilīga žanra klasika. Stunda piecdesmit paskrien nemanot. Desmit minūšu garajos titros var manīt šautautu Dominikānas Republikai, kas ļāva pafilmēt daļu no ainām tur (vai Armands piedalījās masu skatos?). Iespējams, tāpēc arī tik ilgi dzima šī lente, vajadzēja visu saskaņot, izplānot.

Vai es no šīs filmas kaut ko iemācījos? Jā! Citēšu mūsu anti-varoni. Citēšu oriģinālā, jo mans iekšējais Endzelīns ir piekusis:

The only life path, the one behind you...

Dziļi...Tikmēr Luksemburgai labākais cikls vēsturē: https://www.livescore.com/en/footba...

17 punkti 10 spēlēs un iekļūšana pārspēlēs caur Nāciju līgu. Heiteri brēks, ka tur taču grupā bija Lihtenšteina pret kuru ievākt 6 punktus. Ak tā?
Ir bijis precedents, turklāt ar visām 12 spēlēm: https://en.wikipedia.org/wiki/2006_...

Šovakar gan par Ukrainu.

     [+] [-]

, 2023-11-21 02:45, pirms gada
Riktīgi iepaticies tas Latvijas Radio arhīvs. Protams, ļoti žēl, ka nav senāk vēl, bet kā ir, tā ir. Gan jau ap to laiku tikai kārtīgi digitalizējās, senāki arhīvi gulst lentās radio pagrabos.
Ziņas pārsvarā klausos. Viens variants ir pameklēt zīmīgus datumus un tad paklausīties, ko saka, cits variants ir svētdienas "nedēļas notikumu apskats". Tur tad var visādas interesantas lietas dzirdēt, venzīnvedēja avārija uz Salu tilta, masīvi elektrības traucējumi ASV, britu zinātnieka pašnāvība pēc asas nopratināšanas (jo viņš deva slēdzienu, ka Huseinam esot masu iznīcināšanas ieroči), zaudējums Izraēlai basītī un 0-3 Eiropas čempī... Sportu var ņemt atsevišķi, to vēlāk.

     [+] [-]

, 2023-11-21 07:28, pirms gada
Oho, LTV pateica kaut ko tuvu realitātei par ledutiņa Škodu?!
Es to tiešām dzirdēju?!

https://youtu.be/UBbJYaPE8YQ?si=Trt...

Maķenīt gan pārspīlēja ar tām 20 izlasēm, bet nu tāpat spēcīgs izteikums gadā, kad tika izcīnīts MeDāLiS. Komentāros mājsaimniecībām jau kūp...

Šovakar par Poliju. Par kuplu rezultātu un pārmaiņām. Un jāsāk jau no pašas augšas. Nu apskatāmies, kas tur valdē sēž: https://lff.lv/lff/darbinieki/

Tak tie paši Petroviči un Andrējevi turpina kūrēt pasākumu. Varbūt pienācis laiks pārmaiņām?! Poļakovs gan labi iekārtojies. Viss apmierina patiesi-skarbo tviteristu, ja?! Krēsls nespiež?! Krasava!

https://twitter.com/EmilsBenders/st...

     [+] [-]

, 2023-11-21 08:21, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Riktīgi iepaticies tas Latvijas Radio arhīvs.
Mēģināju sameklēt klasiskos Pierastos Ierakstus, tur, kur tas velns zvanīja, Armanda RnB frīstails, Eirovīzija un sniegpulkstenīši vējā, bet senākus par 2014. gadu caur meklētāju nedod ārā

Mēģinu tā, konkrētā datumā apskatīties. Kad viņi tur, katrā otrajā otrdienā nāca klajā, bet neko nevar sameklēt...

     [+] [-]

, 2023-11-21 15:51, pirms gada
Patika Ozo intervija pie kaut kāda sabiedrībā zināma čuvaka, par kuru man bija pirmā dzirdēšana.

Patika, kā Ozo sauca Škodu - par "radījumu", ka nevarējis saprast, kāpēc viņam tajā (radījumā) jācīnās par 9.-12. vietām.

Patika Ozo reakcija, kad tas čalis jautāja vai Dināmo laikus varēja salīdzināt ar Kolorādo. Patika Ozo seja, tur sejā viss ir rakstīts. Čalis tik spiež - nu kā, tas tak bija Dināmo, mūsu Dina! Ozo seja visu pasaka priekšā. Pētiet sejas!

Piedodiet, bet taimkodu nebūs. Esmu tik daudz devis to karoti, ka prasās tagad arī kādu atdevi saņemt. Vai vismaz pempi.

Full'ers: https://youtu.be/BiDv-yCICMA?si=5eS...

Klau, Dainis D. divdesmit gadu laikā būs iemācījies rēķināt?

https://youtu.be/PkzohmONSIA?si=wGT...

Saprot taču ļautiņi, ja grib. Būs sākuši mosties no letarģiskās ilūzijas par vārda nešanu pasaulē.

     [+] [-]

, 2023-11-21 17:56, pirms gada
Eliots vs Nātre
Bd varbūt atcerēsies manas pirmās reakcijas uz viņa piedāvāto Eliota repu. Ironiski liku četrrindītes (vai tautasdziesmas, vai zē svētku pantiņus), sakot, ka Eliots, salīdzinājumā ar citiem reperiem, izklausās tā.
Pēc tam pieradu. Galu galā, teksti tak zajebis un ritmā tak trāpa, dikcija laba, viss norm.

Bet Nātrem tomēr tās nokrāsas piecdesmit, ja. Tikai pirms 15.gada, saki? Nu ne tak, es jaunās dziesmas arī klausos!
Visu pazaudējis? Ko - visu? Man kā klausītājam taču vienalga, ka viņš tur visiem parādā un neatdod. Varbūt tieši otrādi, vairāk tematu parādās, par kuriem rakstīt.
Galu galā, bija tas 7 minūšu garais 9x16, ko šams publicēja nieka 9 dienas pēc viņam veltītā dissa.

Bet Eliotam nopietns handikaps tekstu struktūrās, tāpēc devu viņam iespēju, nu meklēju tak, lai nav kaut kur tā ziemassvētku pantiņa forma, nu. Neatradu. Plus rupjš! Tā jau tas letiņu reps ļurīgs kā galerts un tad vēl tāda sausā ateja... Tur vajag nedaudz citu deliverī. B.I.G. deliverī. Hotte, Marko. Nevis pantiņš.

Es tiešām mēģināju šoreiz par godu tekstu struktūrām iedot Eliotam, bet beigās taču es izeju no tā - kura dziesmu es uzlikšu paklausīties. Tas būs Nātre.

     [+] [-]

, 2023-11-21 18:11, pirms gada
Arčijs vs Gustavo
Arī pateikšu, ka nav tik viennozīmīgi, ja.
Starp citu, es labprāt redzētu cīņas arī par BRONZU, par 5. vietu, par os kvaļa vietām, 9. vietu.

Arčijam bīti esot poxuj, tāpēc it kā nevarētu būt mans. Un jā, nav tur Nātres vai Kaņepes piegājiens, BET, arī kā pantiņš neizklausās. Eliots vienmēr uzsver galotnes, rīmju vietas. Ķipa redziet, es sarīmēju. Arčijam viss daudz gludāk.
Un, starp citu, Gustavs pats arī nav nekāds flova guru. Bet perfekcionists, katru mazāko detaļu miksēs un māsterēs un sūtīs uz ņujorku un melnburnu un brauks pakaļ, vedīs atpakaļ.

Lab, tas viss poxuj, kāda tam visam nozīme, ja viss ar viņu sākās, jaunības atmiņas, nereāli ir galvu iebāzt dibenā un tādā veidā mēģināt špagatu vietā slidenā. Kārtīgs DISS OZOLAM, kad sen visi pie sevis domājām, beidzot viņš skaļi pateica.

Bet vēlāk atgādina Kobi Braientu (lai vieglas smiltis). Visi runā, kāds viņš labākais, bet es atceros tās vismaz 3 karjeras beigu sezonas, kad dzīvoja tikai uz egoistisku statu vākšanu, neļaujot arī komandai attīstīties.

Ziniet, šeit neesmu drošs, ka labāk uzlikšu Gustavo dziesmu, drīzāk pat otrādi. Bet šis ir tas gadījums, kad citi faktori pārāk būtiski.

Gustavo

     [+] [-]

, 2023-11-21 18:28, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: 1. Bd varbūt atcerēsies manas pirmās reakcijas uz viņa piedāvāto Eliota repu. Ironiski liku četrrindītes (vai tautasdziesmas, vai zē svētku pantiņus), sakot, ka Eliots, salīdzinājumā ar citiem reperiem, izklausās tā.
2. Tas būs Nātre.
3. Visu pazaudējis? Ko - visu?
4. Starp citu, es labprāt redzētu cīņas arī par BRONZU, par 5. vietu, par os kvaļa vietām, 9. vietu.
1.
2. Super! Jau sabijos, ka izfunktierēsi Eliotu (pamazām, tinot rīkjoslu uz leju). Kas ta man? A vot tagad mums (tev) ir episks 1/4 fināls. Divi grūva patriarhi saskriesies - Kaņepe vs Nātre.
3. Nu Nātrēns ir papisis būtiskas lietas - prodakšenu, klipus, koncertus. Neviens nevēlas ar viņu pīties. Tev, protams, pajāt, ja pietiek ar dziesmām jūtubā. Kā viņam pašam? Šaubos, ka pajāt.
4. Nebūs

Tikmēr šāds te tematisks komentārs ienācies no bijušā biedra: https://twitter.com/Uvis_Helmanis/s...

Noteikti, ka lasa mūs šeiten.

     [+] [-]

, 2023-11-21 19:29, pirms gada
Wiesturz vs Armands
Ļaujiet man vēlreiz pastāstīt par visu laiku labāko repa tusiņu, šķiet, 2002.gadā klubā Depo. Jā, visu laiku labākais, jo TIKAI īstie uz skatuves un atmosfērā, kad jau frontes bija sadalījušās. Protams, tagad šķiet tik naivi, bet toreiz tak viss pa īstam Ozols ar savu AUSTRUMBLOKU, Gačo. Zīmējās pa visiem tēvē kanāliem.

Un te tusiņš - Gustavo, S't'a. "Latviešu deju mūzikas raidījuma" topu varonis ARMANDS PIRMO REIZI UZ SKATUVES. Un pēc tam arī Viesturs un Kaņepe kaut ko noskaita.

BATLS bija! Formāts, ja pareizi atceros (varbūt pat bd labāk atcerēsies, ka esmu jau sen atpakaļ stāstījis) - tāfele. Man gan šķiet, ka vārds bija tikai viens, bet, jau atkal, pārāk labi neatceros.
Uzvarēja Wiesturz, neizejot no savas komforta zonas - katru vajadzīgo vārdu aizbīdīja uz kapeņu tematu.

Nav viegli, abi sirdij tuvi. Klausījos abus. Armandam bija hiti, Viesturs tāds andergraunds.
Toreiz es teiktu, ka Viesturs. Bet Armands ir izturējis laika pārbaudi, joprojām ar lielāko kaifu var uzlikt tos Kas ir kas gabalus, par alkoholismu, par Teikas rajonu, mana mīļākā dziesma toreiz un gan jau joprojām - VIETA.
Tāpēc Armands

     [+] [-]

, 2023-11-21 19:38, pirms gada
Ceturtdaļfināli!

Edavārdi vs Āķis

Es lietošu M9 pieeju - Edavārdi

Starp citu, ja jāpaklausās Āķis, M9, tad noteikti nevar garām paiet šim - savulaik hitam. Galu galā, uztaisīts ir klips, rādīja to arī tv. Kas nu tur pa kanāliem bija, LNT vai. Varbūt arī tv3.
https://www.youtube.com/watch?v=OUD...