Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"
Krištianu Ronaldu
Foto: AP/Scanpix

Šodien Spānijas futbola čempionāta 35. kārtas spēlē Madrides "Real" savu līdzjutēju priekšā viegli ar 4:0 pārspēja "Osasuna". Pirmos divus vārtus "Real" labā ar ļoti skaistiem sitieniem guva turnīra rezultatīvākais futbolists Krištianu Ronaldu.

34. kārtu Madrides "Real" izlaida (Spānijas kausa fināla un Čempionu līgas pusfināla dēļ pārcelta "Real" spēle ar "Valladolid"), kā rezultātā līdere Madrides "Atletico" palielināja savu pārsvaru pār Karlo Ančeloti komandu līdz sešiem punktiem. Šodien "Real" mājās pret "Osasuna" noteikti bija nepieciešama uzvara, lai turētos no Djēgo Simeones komandas "viena šāviena" (trīs punktu) attālumā.

Ņemot vērā "Osasuna" viduvējo spēku (plus pretiniekam daži robi sastāvā), Ančeloti izmantoja iespēju atpūtināt pāris spēlētājus pirms atbildīgās atbildes spēles Minhenē pret "Bayern". Ārpus pieteikuma palika Garets Beils, bet rezervistu soliņu deldēja Karims Benzemā, Šabi Alonso, Pepe, Fabiu Koentrau, Karvahals. Tiesa, pamatsastāvs tik un tā bija draudīgs - kopā ar Krištianu Ronaldu uzbrūkošajā trio Anhels di Marija un Alvaro Morata, vidējā līnijā Isko, Iljaramendi, Luka Modričs un tā tālāk.

Jau 6. minūtē "Real" atklāja rezultātu - ar negaidītu un skaisti tālsitienu, pēc kura bumba ieplanēja "Osasuna" vārtos, izcēlās neviens cits kā Ronaldu. 30. minūtē viņš bija tuvu vēl vieniem vārtiem, šoreiz no tiešā brīvsitiena, bumbai lidojot mazliet gar tālo stabu. Cita brīvsitiena izpildē Ronaldu pārsteidza ar negaidītu piespēli, tomēr Serhio Ramoss pārsita krietni pāri. Puslaika beigās "Osasuna" vārtsargam bija jāatvaira spēcīgs Lukas Modriča sitiens. Pēc puslaika 1:0.

Arī otrie vārti tika gūti puslaika sākumā, un atkal to paveica Ronaldu. Mača 52. minūtē portugāļu superzvaigzne veica māņkustības un ar traku tālšāvienu trāpīja devītniekā - 2:0. Ronaldu, gūstot 30. vārtus šīs sezonas "La Liga", arī ievērojami palielināja izredzes kļūt par turnīra rezultatīvāko spēlētāju. 60. minūtē 3:0 - šoreiz di Marijas centrējumu noslēdza negaidīti uzbrukumam pieslēgušais Ramoss, kurš bija precīzs ar galvu. Gala rezultāts tika uzstādīts 83. minūtē - Isko piespēle soda laukumā, un Karvahals ar galvu pārmeta bumbu pāri vārtsargam. 4:0 "Real" uzvara. Šāds rezultāts fiksēts jau pēdējās trīs "Real" spēlēs Spānijas čempionātā pēc kārtas.

Pārējās divas titula pretendentes spēlēs svētdien. Līderi "Atletico" gaida smagākais pārbaudījums (ja neskaita pēdējo kārtu viesos pret "Barcelona", kad tituls būs jau nodrošināts, ja līdz tam netiks zaudēti punkti) - izbraukuma spēle ar "Valencia". Arī "Barcelona", kurai izredzes no TOP3 ir mazākās, negaida nekāda pastaiga - viesos jāspēlē ar "Villarreal".

La Liga, 35. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Elche - Levante1:1 (0:0)Boakjē 63' - Rodrigess 74'
Granada - Rayo Vallecano0:3 (0:0)Niguezs 54'; Larivejs 59'; Fernandess 86'
Getafe - Malaga1:0 (1:0)Kolunga 7'
Real - Osasuna4:0 (1:0)Ronaldu 6'; 52'; Ramoss 60'; Karvahals 83'
Real Betis - Real Sociedad0:1 (0:0)Vela 48'(11m)
Espanyol - Almeria1:2 (1:0)Stuani 42' - Veless 69' Suso 72'
Valencia - Atletico Madrid
Athletic Bilbao - Sevilla
Villarreal - Barcelona
Celta Vigo - Valladolid

Tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Atletico 34 274374:22 85
2.Real Madrid 34 264498:32 82
3.Barcelona 34 263594:28 81
4.Athletic Bilbao 34 188859:37 62
5.Sevilla 34 178965:47 59
6.Real Sociedad 35 1691059:51 57
7.Villarreal 34 1571252:40 52
8.Valencia 34 1291347:47 45
9.Rayo Vallecano 35 1341845:71 43
10.Levante 35 10121331:42 42
11.Espanyol 35 1181639:46 41
12.Malaga 35 1181637:44 41
13.Celta 34 1171640:51 40
14.Granada 35 1142030:53 37
15.Elche 35 8121528:47 36
16.Getafe 35 981830:51 35
17.Osasuna 35 981829:58 35
18.Almeria 35 962038:69 33
19.Valladolid 33 6141332:50 32
20.Betis 35 572329:70 22

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Krištianu RonalduReal Madrid30 (6)
2.Djēgu KoštaAtletico27 (5)
3.Lionels MesiBarcelona26 (6)
4.Karims BenzemāReal Madrid17
Aleksis SančessBarcelona17
6.Antuāns GrjezmansReal Sociedad16
7.Pedro RodrigessBarcelona15
8.AdurizsAthletic Bilbao15 (2)
9.Garets BeilsReal14
10.Karloss BakaSevilla14 (1)

     [+] [-]

, 2022-11-18 21:34, pirms 2 gadiem
Re kur poļu prezidents nupat izteicies: we have to be prepared for the fact that situations related to various accidents resulting from the war may repeat themselves.

Wtf? Es gribu, lai Baidens atceras šos melus un mazliet sāk atbildēt par bazaru. "Amerika ir pilnībā sagatavota kopā ar ar mūsu NATO sabiedrotajiem aizsargāt katru NATO teritorijas collu," viņš sacīja. "Putina kung, nenovērtējiet par zemu, ko es saku. Katru collu."

     [+] [-]

, 2022-11-18 21:44, pirms 2 gadiem
Ne jau ukaiņi tiešās cīņās atguva valsts ziemeļus, ne jau tiešās cīņās okupanti tika sakauti Hersonā. Nē. Bet gan bruņojoties un stratēģiski ejot uz priekšu. Un tad okupants apjēdza, ka viņš ir zaudējis jau pirms cīņas, savāca savas parpalas un laidās prom.
Kas te NATO par mīšanu biksēs? Un nē, nav jāuzsāk tiešs karš ar okupantiem, bet kaut kas reāli darīt ir jāsāk (es nav eksperts, taču NATO ir manevru iespējas), tādējādi parādot okupantam, ka visas diplomātiskās runas nav blefs (lai gan izskatās, ka ir).
Okupantam beidzas munīcija? Par to sāka ziņot jau 3.nedēļā, tāpat kā ar mirēju Puķinu. Un, lai vai kādus mēslus okupants izšauj, tos mēģināt notriekt uzraiņiem prasa lielus līdzekļus.

     [+] [-]

, 2022-11-18 21:48, pirms 2 gadiem
labdien rakstīja: Iespējams gan, ka Kallasa tika uzklausīta
Diez vai Kallasa tika mīļi uzklausīta. Drīzāk viņa izpļāpājās un auKstajiem krēsliem nācās mazliet satīrīt šmuci sabiedriskās domas nomierināšanas nolūkos. Nebūtu izpļāpājusies, gan jau pusgada termiņš joprojām būtu spēkā cieti. Paldies viņai par to.

     [+] [-]

, 2022-11-18 22:11, pirms 2 gadiem
Man šķiet, ka Swords nesaliek kopā dažus puzles gabaliņus (kas formāli tā nav paredzēts, bet praktiski var īstenoties).
Ne okupants grib cīnīties ar NATO, ne NATO ar okupantu. Bet ir iespējami visādi kompromisi. Okupants var ņemt pa gabaliņam, jo vesela rinda augstprātīgo rietumu jau kopš pirmssākuma neatbalsta (atbilstoši savām iespējām) Ukrainu militāri. Tuklā kule jau velkas pa zemi, bet lēto gāzi un degvielu joprojām gribas. Un šis var izdomāt - mani tu nevari aiztikt, es tev maksāju, tāpēc vienojamies. Tu man lētu gāzi (da jebko citu, bet lēti), es te atstāju tos, kurus gribi ņemt.

Un te esmu aizmirsusi, kurš no mūsējiem arī izteicās par Arestoviča domu, ka okupants militāri būs vismaz 10 gadus impotents. Bet cik jums gadu šobrīd? Kaut uz brīdi iedomājieties, ka pēc 10 gadiem Baltija būtu Ukraina šodien.
Manā uzskatā labā ziņa ir tāda, ka mums sliktākajā gadījumā ir doti 10 gadi sagatavoties. Individuāli un kā tautai, reģionam. Sen atpakaļ atceros, kādi tik argumenti izskanēja pret iestāšanos NATO, šobrīd mēs to visu slavējam, vai ne? Diemžēl NATO uzvedības patterni nav diez ko iepriecinoši. Tie mums palīdz šodienā, taču nākotnei vajadzīgs jauns, uzlabots plāns.

     [+] [-]

, 2022-11-18 22:16, pirms 2 gadiem
Un, ja vēl pakavējamies pie Polijas "nevienu collu" incidenta, man ir ļoti žēl, ka, vēl pirms izmeklētāji ieradās, Baidens un co ļoti pārliecinoši apgalvoja, ka vainīga ir Ukrainas raķete. Tātad raustās no okupantiem un negrib iziet uz konfliktu. Iedod velnam mazo pirkstiņu ... Tagad okupants atkāpjoties var būt iedrošināts uzlaist kādu AES gaisā, ja rietums tik bailīgs zaķapastala.

     [+] [-]

, 2022-11-18 22:20, pirms 2 gadiem
Es ar lielāko prieku gribētu kļūdīties par nupat pausto "paniku", taču labāk esmu panikas pusē un viss atrisinās labi (okupantam beidzas munīcija), nevis otrādi, dzīvoju ar rožainām brillēm par uzreiz aizsargājošo NATO.

     [+] [-]

, 2022-11-19 01:06, pirms 2 gadiem
Kungi. Karu ar ukraiņu rokām uzvar ASV izlūkdienesti, NATO instruktori, intelekts, piegājiens un niecīga daļa NATO ieroču. Krievs par ar vienu pašu Somiju bez NATO netiktu galā. A somi točna palīgā nāks, jau teikuši. Tie spēku samēri ir tik vienos vārtos, ka šis baidīšanās temats vispār šķiet absurds.

     [+] [-]

, 2022-11-19 01:22, pirms 2 gadiem
labdien rakstīja: Sulšērs vai Solskjērs vai Solskjāers?

Hrestomātisks piemērs. Rakstām norvēģu transleiterī. Izklausās kā Sūlšers. Tātad jauns variants. Rakstu gūglē, nekur tāda nav. Pielieku klāt Suveizdas uzvārdu, opā, izlec rakstiņš: https://sportacentrs.com/futbols/an...

Nu nazis, ko lai saka. Lūk, hobijs cilvēkam.
Lūk, es, piemēram, nekad nepievēršu uzmanību. Vienīgi, man besī tā sistēma, kuru jūs te iedibinat. Viens (nav runa par konkrēto piemēru, bet vispār princips) uzrakstīs Solskjaērs, otrs Sūlšers, nu tak izsmies, i vēl par lohu nosauks to, kurš Sūlšers.

     [+] [-]

, 2022-11-19 01:29, pirms 2 gadiem
Bet jā, Sūlšers skan ļoti norvēģiski, jāizrunā tieši, kā transleitera tante saka. Ar palēcieniem.
Latvieši jau tā nerunā, tāpēc varbūt lv gramatikā vismaz paralēli arī kaut kas cits paredzēts. Jo es tagad wonder īstenībā, tas, kurš pirmo reizi to Sulšēru izdomāja, kā viņš to izdomāja? Iebāza transleiterī un pārtaisīja latviskāk vai.

Jā, tas ir mans jautājums - kāpēc jums rodas jautājumi par Agri (kur metode skaidra), bet nevienam nav jautājumu par pirmavotu.

     [+] [-]

, 2022-11-19 01:53, pirms 2 gadiem
Vispār davai padomājam plašāk, par ko patiesībā ir runa - cik ļoti Agris mūs nes prom no sūnu ciema. Jo zinkā, tā jau nav kaut kāda abstrakta iekšējā diskusija par mūsu gramatiku, the thing is, ka TUR šādi reāli runā!!! Un tad jautājums ir - ja tu netīšām esi aizkuģojis līdz Zviedrijai vai kādai citai valstij un līdz tavām ausīm ir atlidojis teksts - vai tu uzreiz sapratīsi, par ko vispār runa ir, kas tas par uzvārdu? Vai būsi sagatavots?

Esmu jau teicis, man i čomaks Lāšs. Biju piecsimt reižu vispirms dzirdējis un tad tikai ieraudzīju, ka raksta "Lars", par ko, protams, nebiju pārsteigts. Tas i normāli. Būsim sagatavoti, nedusmosimies. Būsim lepni, ka varam norvēģim noskaldīt Sūl-šer!

Bet ir vēl tāls ceļš ejams, vēl daudz, kur tiekties. Zināt, kā portugāliski Ronaldo skanēs, ko?

     [+] [-]

, 2022-11-19 06:31, pirms 2 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Jo es tagad wonder īstenībā, tas, kurš pirmo reizi to Sulšēru izdomāja, kā viņš to izdomāja? Iebāza transleiterī un pārtaisīja latviskāk vai.
Pirmavots tam visam bija Kreipāns. Savulaik Kreipāns pildīja gūgles, vikipēdijas un Tā Kunga funkcijas, hi-hi-hi.

Tad nu Kreipāns tā visiem pateica. Kreipāns to, protams, neizdomāja pats, bet paņēma no tā laika Krievijas sporta preses milža Sport-Express, kur jau kopš deviņdesmitajiem figurēja Сульшер.

Miķelis Rubenis Parīzes Futbola Noslēpumos gan izmantoja Solskjēru, taču reizēm viņš pārrakstījās un sanāca Solksjērs, kamēr es bērna prātā to lasīju kā Solskrējs, jo skrēja taču : ))) Loģiski, ka Rubeņa sarežģītā variācija neiedzīvojas futbola galvu galvās.

Mani vairāk uztrauc kā Agrim ienāca prātā tik daudz enerģijas un laika veltīt tik marginālam ar sportu nesaistītam tematam. Kaut kāda savāda pašapliecināšanās. Atceros šo te: https://sportacentrs.com/futbols/25...

Slimiķis!!!

     [+] [-]

, 2022-11-19 09:35, pirms 2 gadiem
Miņins informē, ka Portugāle kvalificējusies PK regbijā: https://twitter.com/juris_8/status/...

Biju pamanījis, ka Portugāles regbijā nekad nekur nav bijis, bet šams informē, ka 2007. gadā jau bija spēlējuši. Tāpat tā laikam esot sensācija. Dāma gan tur īsti nefilmē rīts vai vakars, kaut ko par ASV un futbolu raksta.

A kā iet ASV izlasei ar regbiju?

     [+] [-]

, 2022-11-19 12:21, pirms 2 gadiem
labdien rakstīja: Mani vairāk uztrauc kā Agrim ienāca prātā tik daudz enerģijas un laika veltīt tik marginālam ar sportu nesaistītam tematam. Kaut kāda savāda pašapliecināšanās. Atceros šo te: https://sportacentrs.com/futbols/25...

Slimiķis!!!
Mani vairāk uztrauc, ka tu tik ļoti esi panesies planktonam līdzi ar tiem dīvainajiem vērtējumiem un secinājumiem.
Nu kas tur tāds ir? Kā pāris Tavi oksiju tulkojumi vai filmas apskati. Kopš kura laika mēs tā satraucamies, ja kāds pavairāk teikumus kopā salicis?

Vienīgā kļūda te ir smagi pārvērtēts lasītājs. Uztvēra kā sev līdzīgus. Pēc kritikas viļņa saņemšanas naivi domāja, ka padiskutēs. A tur jau, protams, tikai lol, to palagu es pat nelasīs, esmu pieradis un viss.

Galu galā, to pierāda visi Kāšonisti - tur tak melns uz balta: Un tādēļ nav arī nekāda Kāšona, jo Carlsson ieteicamā atveide ir Kārlsons.

Slimi ir, ja visu laiku jāpiedomā, ka jāraksta vienkāršāk, īsāk, citādi, bļe, kāds kaut ko satrauksies.

  +1 [+] [-]

, 2022-11-19 12:52, pirms 2 gadiem
Par šahu un kompīšiem ko nepateicu - vispār jau spēlēt pret kompīša zemajiem līmeņiem ir baigi mānīga lieta. Jo, piemēram, tas pats 3.līmenis, ar kuru man it kā līdzīga bilance - viņš spēlē nevis manā līmenī, bet būtībā miksē kopā baigi gudrus gājienus ar baigi stulbiem. Tur viņam ir saprogrammēts kļūdu koeficients un var uztrāpīt viņu ievilināt ka viņš vnk bezjēgā atdod figūru. Tāpat endgeimus ar bandiniekiem viņš spēlē ļoti tizli. Bet citreiz tu līdz tam netiec, ne tajās sliedēs aizej un viņš tevi vnk sagrauj.
Tāpat arī jūtams dažreiz, ka "kompīša režīmā" viņš mēdz paiet nevajadzīgi gudri piesardzīgus gājienus priekš šī līmeņa. Respektīvi - viņš saredzējis draudus (kurus es it kā instinktīvi nojaušu, bet man līmenis par zemu, lai tādu ideju novestu gludi līdz galam) un paiet kaut kādu aizsardzības gājienu, izejot no tā. Kaut gan mana līmeņa "īsts" spēlētājs paietu it kā zemāka līmeņa, bet man bīstamāku gājienu.

Un, teiksim, zemākais līmenis arī var spēlēt tā, kā neviens bērns nespēlēs.

Bet man šobrīd tas ir vnk prāta nodarbināšanai. Nu kā sudoka, kkas tāds. Es tik saku, ja kādam (KĀDAI) interese kaut kur šahā pakāpties cilvēku konkurencē.

     [+] [-]

, 2022-11-19 13:25, pirms 2 gadiem
Kgan es pārāk kategoriski uzrakstīju. Doma tāda ir, bet ne tik galējos izpildījumos manā līmenī, kā var noprast, lasot. Ja tā būtu, tad man nebūtu interesanti. Bet spēles ir interesantas.

     [+] [-]

, 2022-11-19 13:40, pirms 2 gadiem
Nu tas "Slimiķis!!!" ir ironija, protams.

Viņa amatam savāda un neatbilstoša nodarbe tā bija. Būtu tad iekavās rakstījis oriģinālu, jo es nav tāds lingvistiskais spečuks. Par teikumiem jau rakstīju, kur būtu labāk tos salicis.

Es šo tematu no savas puses oficiāli slēdzu, starp citu.

     [+] [-]

, 2022-11-19 14:22, pirms 2 gadiem
labdien rakstīja: Viņa amatam savāda un neatbilstoša nodarbe tā bija. Būtu tad iekavās rakstījis oriģinālu, jo es nav tāds lingvistiskais spečuks. Par teikumiem jau rakstīju, kur būtu labāk tos salicis.
Es pēc pirmās reizes sapratu, kas ir Lāšons un kas ir Seterberjs. Bet nē, vajag tak cepties desmit gadi.

     [+] [-]

, 2022-11-19 14:23, pirms 2 gadiem
labdien rakstīja: Es šo tematu no savas puses oficiāli slēdzu, starp citu.
Nepis.

     [+] [-]

, 2022-11-19 19:01, pirms 2 gadiem
Un jā. Es domāju, ka, nevis "ASV vai Argentīna", bet "ASV vai Francija". Tur taču tas nenormālais Embīds solās būt! Šogad kļuva par pilsoni. KP jau ar Gobēru nekad īsti netiek galā, ja tur vēl Embīdu piebāž, tur i vāks.

Lūk, mūsu uzdevums. Obligāti uzvarēt visus, izņemot ASV un Franciju. Ja izloze sakrīt, ka pusfinālu nav iespējams sasniegt, neuzvarot kādu no tiem diviem - nu, tad, diemžēl, vnk nepaveicās. Mēs zemā grozā, atliek tikai cerēt.

     [+] [-]

, 2022-11-19 23:34, pirms 2 gadiem
Okupants atkal testē NATO. Cik pārsteidzoši.

     [+] [-]

, 2022-11-19 23:47, pirms 2 gadiem
labdien rakstīja: Es nez, kā jūs, bet es skatīšos šito doku: https://youtu.be/mRy9-DOIjsI - Žigērs! Ceru, ka pareizi uzrakstīju.
Man jau patīk, kā Ozo 29:07 ierodas uzbrukuma zonā, jo kaut kāds čujs ieslēdzies.

     [+] [-]

, 2022-11-19 23:55, pirms 2 gadiem
Tad paturpinot par Ozo — vakar gribēju ielikt ar komentāru, ka ceru, ka viņš zināja, ka viņu tobrīd filmē, un tieši tā arī gribēja pateikt:
https://www.youtube.com/watch?v=kCp...

Bet par pašu teikto: ok, nu pamats ir arī līdz 13 gadiem, bet gan jau šo pašu sen esmu arī tepat topikā malis. Gan par savas vecuma grupas 13. rezultatīvāko spēlētāju Girgensonu, gan par 14/15gadīgo EVHS 3. vārtsargu Merzļikinu.

     [+] [-]

, 2022-11-20 00:13, pirms 2 gadiem
labdien rakstīja: Gulta ir, eksistē. Redzu to, sēžu uz tās, jūtu to. Bet NATO... (raustu plecus kā Travolta Pulp Fiction memē): https://media.tenor.com/H_5iCQsac2oAAAAC/john-travolta-meme.gif
Šī ir atbilde vienlaikus arī alexy.
Mana versija ir, ka jūs (mēs) visu savu līdzšinējo dzīvi esat dzīvojuši relatīvā (jo vēl 1991. gads) drošībā. Un tad varat atļauties šos nejūtu NATO tekstus mētāt un aicināt izvērst karu, neko par tām divām raķetēm nenoskaidrojot. Un droši vien ļoti labi, ka varat (līdzīgi kā tajā teikā – tjipa, nepiekrītu tavam viedoklim, bet forši, ka tev viedoklis vispār drīkst būt).

     [+] [-]

, 2022-11-20 00:15, pirms 2 gadiem
Nebiju domājis, ka grasies uz tā dīvāna pa nakti gulēt, bet tā izskatās daudzfunkcionāls.

     [+] [-]

, 2022-11-20 00:29, pirms 2 gadiem
Vārdu sakot, par parādiem, man bija sagatavota viena raidījuma daļa, kur NA Mūrniece (cerams, tomēr ne topošā aizsardzības ministre) runā uz riņķi uzkonstruētas frāzes par Progresīvajiem. Tā bija domāta kā līdzība, kas man noasociējās ar vienu Sworda komentāru, bet diemžēl neatceros, vai komentārs bija par Rietumu tēmu vai par muzīkas (ne)jušanu. Esmu šo nedaudz noracis.

     [+] [-]

, 2022-11-20 00:31, pirms 2 gadiem
Tālāk Viesīts'.
Man poh*j, ka Puče, ja pavisam kaut kas nepatīk, neklausieties:
https://xtv.lv/rigatv24/video/mO7rQ...

     [+] [-]

, 2022-11-20 00:34, pirms 2 gadiem
M9 rakstīja: Šī ir atbilde vienlaikus arī alexy.
Mana versija ir, ka jūs (mēs) visu savu līdzšinējo dzīvi esat dzīvojuši relatīvā (jo vēl 1991. gads) drošībā. Un tad varat atļauties šos nejūtu NATO tekstus mētāt un aicināt izvērst karu, neko par tām divām raķetēm nenoskaidrojot. Un droši vien ļoti labi, ka varat (līdzīgi kā tajā teikā – tjipa, nepiekrītu tavam viedoklim, bet forši, ka tev viedoklis vispār drīkst būt).
Hm. Es to saprotu citādāk. Ir ērti būt Eiropā un priecāties par NATO ilgtermiņa stratēģiju, kamēr šodienā jau vairāk nekā pusgadu visu okupantu nežēlību iznes ukraiņu civilliedzīvotāji. Un vēl man besī, ka Eiropā ir tik daudzi Puķina d!rsā līdēji, un tas neesot nekas ārkārtējs
Pēc būtības es ticu NATO, bet ir nepatīkami pieredzēt, kā cēlie nodomi izpaužas darbībā.

     [+] [-]

, 2022-11-20 00:42, pirms 2 gadiem
M9, Mikam un Sebam šodien būs pagaidām pēdējās sacīkstes. Tas tā, lai Tev nav pārsteigumi.

     [+] [-]

, 2022-11-20 00:43, pirms 2 gadiem
labdien rakstīja: Jautāšu konkrēti - kurā līmenī pats pašlaik apgrozies?
Iesācēju līmenī — neesmu atvēris nevienu. Protams, ir 2. līmenis, tam jau jābūt, tur vismaz pārskatīju un nomainīju plānu.
Ja būtu lieli ienākumi, tad guldītu 4000 gadā 3. līmenī (atgādināšu, ka saņem atpakaļ 800) ar zemu komisiju un citu naudu indeksu fondos. Tagad tā kā jāizvēlas. Ar 3. līmeni tā lieta, ka līdz 55 gadu vecumam nevari ar ieguldīto neko pasākt. Uzkrājošās apdrošināšanas variantu atmetu (pluss, ka, piemēram, uz 10 gadiem), man nav zināms neviens variants ar adekvātām komisijas izmaksām. Iespējams, tas variants, kur uzkrāj bērniem ir citādāks un izdevīgāks, bet tas uz mums neattiecas.

     [+] [-]

, 2022-11-20 00:46, pirms 2 gadiem
M9 rakstīja: Tā kā tāpat negrasījos piedalīties, nebūs problēmu.
(arī nāku ārā no skapja)
Pievienojos M9 "neplānošanā piedalīties". Dažiem jātiek galā ar savas nācijas sirdsapziņu.

     [+] [-]

, 2022-11-20 00:53, pirms 2 gadiem
alexy rakstīja: (arī nāku ārā no skapja)
Pievienojos M9 "neplānošanā piedalīties". Dažiem jātiek galā ar savas nācijas sirdsapziņu.
Grasies būt vairāk Viesturs? Vai tomēr Alvis?

     [+] [-]

, 2022-11-20 00:57, pirms 2 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=kCp...
Varbūt Feņenko būs mūsu nākamais NHL pussargs.

     [+] [-]

, 2022-11-20 01:01, pirms 2 gadiem
M9 rakstīja: Grasies būt vairāk Viesturs? Vai tomēr Alvis?
Ja pareizi saprotu atsauces, tad iedziļinājusies neesmu nevienā no abiem.

     [+] [-]

, 2022-11-20 01:15, pirms 2 gadiem
3.līmenis ir riskanti no tā viedokļa, ka pārvaldītājs saņem fiksētu komisiju neatkarīgi no rezultāta (un rezultāti ir attiecīgi). Tas pats gan attiecas uz 2.līmeni,bet tur vairs neko.
Indeksu fondiem ir dārgas komisijas (Latvijā gan ir viena tipa izņēmums). Tur nebūs pa 50 eiro liekam iekšā katru mēnesi. Tad uzreiz jāliek lielāka summa.
Bet, ja ir laiks pētīt un gribas pašam uzņemties atbildību, jāiet uz akcijām.

  +1 [+] [-]

, 2022-11-20 12:21, pirms 2 gadiem
trešais sajutās par vieglu, pirmo reizi pamēģināju 4.līmeni, izrādās, ka ņemams. #tieciesaugstāk #tavsienaidnieks-tikaitupats #izaugsme #pilnveidošanās # šahs #MagnusCarlsen