Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Svaresa hat-trick nodrošina "Barcelona" uzvaru

Svaresa hat-trick nodrošina "Barcelona" uzvaru
Luiss Svaress
Foto: AP/Scanpix

Spānijas La Liga čempionāta 9. spēļu kārtas mačā šovakar FC „Barcelona” futbolisti savā laukumā ar 3:1 pārspēja „Eibar” komandu.

„Barcelona” jau mača 10. minūtē „Camp Nou” stadionā nonāca iedzinējos, kad zaudēja bumbu laukuma vidusdaļā un „Eibar” pretuzbrukumā Borja Bastons guva savus sestos vārtus šosezon. Tomēr jau pēc 11 minūtēm mājinieki panāca izlīdzinājumu – pēc Sandro centrējuma savus pirmos vārtus šajā vakarā guva urugvajietim Luisam Svaresam.

Otrā puslaika sākumā Svaress no Neimāra saņēma bumbu soda laukuma centrā, eleganti to apstrādāja un ieraidīja vārtu apakšējā stūrī, izvirzot „Barcelona” vadībā. Savus un komandas trešos vārtus urugvajietis guva 85. minūtē, kad viņam vēlreiz asistēja Neimārs, bet šoreiz līdz sitieniem nonākt bija sarežģītāk, kas gan viņu neaizkavēja. Jāpiebilst, ka pāris minūtes pirms Svaresa hat-trick sarkano kartīti bija saņēmis „Barcelona” pussargs Havjērs Maskerāno.

Vakara otrajā spēlē Madrides "Atletico" savā laukumā ar 2:1 pieveica "Valencia" futbolistus. Pirmā puslaika izskaņā ar astoņu minūšu intervālu Džeksons Martiness un Janniks Karasko panāca 2:0 laukuma saimnieku labā. Lai gan 72. minūtē Pako Alkasers realizēja 11 metru soda sitienu, atlikušajā laikā "Valencia" neizdevās paglābties no zaudējuma.

Vēl viena 9. kārtas spēle tiks aizvadīta pirmdien, kad Bilbao "Athletic" uzņems Hihonas "Sporting".

"La Liga", 9. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Rayo Vallecano - Espanyol3:0 (1:0)Trasorass 36' (11m) - Gerra 76' 78'
Celta - Real Madrid1:3 (0:2)Nolito 85' - Ronaldu 8' Danilu 23' Marselu 90'
Granada - Real Betis1:1 (1:1)Folkjers 3’ - Rubens Kastro 40’(11m)
Sevilla - Getafe5:0 (2:0)Gameiro 35’ 45’ 60’(11m) Banega 50’(11m) Konopļanka 81’(11m)
Malaga - Deportivo2:0 (0:0)Tigaduini 62’ Huans Karloss 85’
Levante - Real Sociedad0:4 (0:2)Vela 8’ 84’ Agireče 35’ Iljaramendi 82’
Las Palmas - Villarreal0:0
Barcelona - Eibar3:1 (1:1)Svaress 21’ 48’ 85’ - Bastons 10’
Atletico - Valencia2:1 (2:0)Martiness 32' Karasko 40' - Pako Alkasers 72'(11m)
Athletic - Sporting Gijon

Spānijas čempionāta tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Real Madrid 9 63021:3 21
2.Barcelona 9 70220:12 21
3.Atletico 9 61214:5 19
4.Celta 9 53118:11 18
5.Villarreal 9 52213:7 17
6.Deportivo 9 34214:11 13
7.Eibar 9 34212:10 13
8.Valencia 9 3338:7 12
9.Sevilla 9 33313:12 12
10.Real Betis 9 3339:13 12
11.Espanyol 9 40510:20 12
12.Getafe 9 31510:13 10
13.Rayo Vallecano 9 31511:17 10
14.Real Sociedad 9 23410:9 9
15.Sporting Gijon 8 23310:11 9
16.Malaga 9 2345:7 9
17.Athletic Bilbao 8 22410:12 8
18.Las Palmas 9 1356:13 6
19.Granada 9 1359:17 6
20.Levante 9 1356:19 6

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsVārti
1.NeimārsBarcelona8 (3)
2.-4.RonalduReal7 (1)
2.-4.NolitoCelta7 (1)
2.-4.SvaressBarcelona7
5.-8.BenzemāReal Madrid6
5.-8.GerraRayo Vallecano6
5.-8.AgirečeReal Sociedad6
5.-8.B.BastonsEibar6

Izmantotie resursi:
laliga.es

1 2 39 komentāri
Slēpts komentārs: anshmits

  +1 [+] [-]

, 2015-10-25 22:51, pirms 9 gadiem
Neimars burtiski nes Barcu uz saviem pleciem,vienkaarshi izcila speele, ljoti gaidu Iniestu un Roberto atpakalj,jo rezervistu solinjsh izskataas prieksh Barcas liimenja ljoti svaks un Buskets nu nav uzbruukoshais pussarga
P.S.Del Sera Grande nu taads klauns

  +1 [+] [-]

, 2015-10-25 23:04, pirms 9 gadiem
peec shiis speeles peedeejaam shaubaam jaaatkriit, ka Barcai shogad neljaus panjemt titulu, pat ja izdosies aizklibot liidz kaut cik izdeviigai poziicijai ciinjaa par titulu. labi, ka nevienu nesalauza (vairaak veiksme, nevis likumsakariiba)+aizvaaca Maskerano uz 4 speeleem...

  +1 [+] [-]

, 2015-10-25 23:15, pirms 9 gadiem
anshmit, kāpēc tāds heits?

Neymars šodien nospēlēja tiešām labi, noorganizēja uzbrukumu un Suarez varēja izcelties ar hattricku.
Un bija tiešām apšaubāmas tiesneša epizodes.

Interesanti, ko tad Maskerano pateica, ka uzreiz dabūja sarkano kartiņu.

     [+] [-]

, 2015-10-25 23:29, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: anshmit, kāpēc tāds heits?

Neymars šodien nospēlēja tiešām labi, noorganizēja uzbrukumu un Suarez varēja izcelties ar hattricku.
Un bija tiešām apšaubāmas tiesneša epizodes.

Interesanti, ko tad Maskerano pateica, ka uzreiz dabūja sarkano kartiņu.
La Concha your mother-Masherano teiktais peec mundodeportivo,laikam nav jaatulko

     [+] [-]

, 2015-10-26 02:02, pirms 9 gadiem
Šajā spēlē milzu respect čaļiem, kas pretēji visam (visi saprot par ko iet runa) izgrauza uzvaru, malacis Neimārs, neskatoties uz to, ka gandrīz katrā uzbrukumā dabūja pa kājām darīja to vēl un vēl līdz sasniedza rezultātu. Principā manas emocijas bija līdzīgas kā Enrikem pēc trešā gola - tipa "in your face"!!! Bet nu negribu domāt, ka šādā garā turpināsies turpmāk...

Mes que un Club!

     [+] [-]

, 2015-10-26 06:33, pirms 9 gadiem
555 rakstīja: peec shiis speeles peedeejaam shaubaam jaaatkriit, ka Barcai shogad neljaus panjemt titulu, pat ja izdosies aizklibot liidz kaut cik izdeviigai poziicijai ciinjaa par titulu. labi, ka nevienu nesalauza (vairaak veiksme, nevis likumsakariiba)+aizvaaca Maskerano uz 4 speeleem...

La Liga,ne Piqe,ne Maskerano nav ne pirmie,ne otrie kas dabu sarkanas par mutes palaishanu!

  +2 [+] [-]

, 2015-10-26 08:08, pirms 9 gadiem
Tagad katra siikaakaa darbiiba ne par labu barsai buus "konspiraacija" :-D

     [+] [-]

, 2015-10-26 08:35, pirms 9 gadiem
Modritis rakstīja:
La Liga,ne Piqe,ne Maskerano nav ne pirmie,ne otrie kas dabu sarkanas par mutes palaishanu!
vareetu padomaat, ka tur bija viena epizode... tur visu speeli bija kaut kaads mega-psc.
un tagad galvenais - shis tiesnesis (Cerro Grande) ir no madrides , un attieciibaa uz Maskerano - vinsh izlaidiis clasico. un tas viss notika nedeeljaa, kad spaanijaa ir baisais tiesneshu skandaals.

     [+] [-]

, 2015-10-26 08:39, pirms 9 gadiem
P.S. tas mudaks taa arii nespeeja pareizi protokolaa uzrakstiit, ko iisti Maskerano pateica... pababam... liinijtiesnesim (kaada ironija, vai ne?)

El acta refleja que Mascherano dice “la concha...

     [+] [-]

, 2015-10-26 08:44, pirms 9 gadiem
555 rakstīja: vareetu padomaat, ka tur bija viena epizode... tur visu speeli bija kaut kaads mega-psc.
un tagad galvenais - shis tiesnesis (Cerro Grande) ir no madrides , un attieciibaa uz Maskerano - vinsh izlaidiis clasico. un tas viss notika nedeeljaa, kad spaanijaa ir baisais tiesneshu skandaals.
obože, tagad sāksies conspiracy theories
Maskerano arī tika samaksāts, lai viņš atvērtu muti? Ja nebūtu tas tiesneša skandāls, tad nemaz neviens nepieminētu sarkano kartīti par to, ka Maskerano nevar muti pievaldīt. Tagad jāpin saszvērestības teorijas.

     [+] [-]

, 2015-10-26 08:52, pirms 9 gadiem
555 - kāpēc nepiemini neko par pirmo vārtu guvumu, kur bija aizmugure barcai?

Jā, tiesnesis pieļāva kļūdas, bet nevajag tagad sākt izdomāt pasakas, ka viņš no Madrides, tātad RM samaksājuši kukuli, jo ir bijis tiesneša skandāls, Maskerano īstenībā neko nepateica, bet tiesnesis iedeva sarkano kartiņu, lai viņš netiktu uz el classico. Tiešām pats tici tam, ko raksti?

     [+] [-]

, 2015-10-26 09:05, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: 555 - kāpēc nepiemini neko par pirmo vārtu guvumu, kur bija aizmugure barcai?

Jā, tiesnesis pieļāva kļūdas, bet nevajag tagad sākt izdomāt pasakas, ka viņš no Madrides, tātad RM samaksājuši kukuli, jo ir bijis tiesneša skandāls, Maskerano īstenībā neko nepateica, bet tiesnesis iedeva sarkano kartiņu, lai viņš netiktu uz el classico. Tiešām pats tici tam, ko raksti?
ja nebuutu taa aizmugures gola, tad absoluuti visi leemumi buutu par sliktu Barcai. ar uzsvaru - par sliktu Barcai. runaajot par to aizmugures golu, pirms tam vinsh neiedeva 100% pendeli pret Neimaaru.
bet ne jau par to ir runa - visu speeli Eibaars kaa gribeeja, taa lauza Barcas speeleetaajus. tas ir neticami, ka beigaas Barca, ne baski pabeidza speeli 10 cilveeku sastaavaa. apskaties, kaadas kartinjas iedeva Barcai (Pikee dzeltenaa ir wtf), un kaadas neiedeva baskiem (beigaas pret Busketu, vai pret Neimaaru, kuru vinji ar frekvenci 3x minuutee dauziija taa madrides kroplja acu priekshaa). man pret baskiem nekaadu pretenziju, tiiri logjiski, ka vinji izmantoja situaaciju. probleema ir ar tiesnesi, kursh to atljaava.
kopumaa Barcas fanu pretenzijas apkopotas shajaa rakstaa - El Camp Nou explota contra Del Cerro Grande -...

un jaa - spaanju tiesneshi vienkaarshi ir stulbi, bet sheit jau tas ir sisteemiski. domaaju, ka arvien mazaak saak shaubiities par to staastu ar spiedienu uz liinijtiesneshiem. veel peec sestdienas madrides uzvaras ar sarkano oponentam.

     [+] [-]

, 2015-10-26 09:12, pirms 9 gadiem
555 rakstīja: ja nebuutu taa aizmugures gola, tad absoluuti visi leemumi buutu par sliktu Barcai. ar uzsvaru - par sliktu Barcai. runaajot par to aizmugures golu, pirms tam vinsh neiedeva 100% pendeli pret Neimaaru.
bet ne jau par to ir runa - visu speeli Eibaars kaa gribeeja, taa lauza Barcas speeleetaajus. tas ir neticami, ka beigaas Barca, ne baski pabeidza speeli 10 cilveeku sastaavaa. apskaties, kaadas kartinjas iedeva Barcai (Pikee dzeltenaa ir wtf), un kaadas neiedeva baskiem (beigaas pret Busketu, vai pret Neimaaru, kuru vinji ar frekvenci 3x minuutee dauziija taa madrides kroplja acu priekshaa). man pret baskiem nekaadu pretenziju, tiiri logjiski, ka vinji izmantoja situaaciju. probleema ir ar tiesnesi, kursh to atljaava.
kopumaa Barcas fanu pretenzijas apkopotas shajaa rakstaa - El Camp Nou explota contra Del Cerro Grande -...

un jaa - spaanju tiesneshi vienkaarshi ir stulbi, bet sheit jau tas ir sisteemiski. domaaju, ka arvien mazaak saak shaubiities par to staastu ar spiedienu uz liinijtiesneshiem. veel peec sestdienas madrides uzvaras ar sarkano oponentam.
Par kuru 100% pendeli tu runā? Grūti tagad saprast, par kuru momentu tu domā, jo Neymārs bija visu laiku pa zemi. Es neaizstāvu tiesnesi, bet nu tagad būtu pāragri izdarīt kaut kādus secinājumus, ka visi ir par real madrid uzvaru, tāpēc visi lēmumi ir pret barcu.

Es real madrid spēli skatījos, nu bija pelnījis viņš tur dzelteno, kas beigās sekmējās kā sarkanā, jo pirms tam jau bija dabūjis brīdinājumu.

     [+] [-]

, 2015-10-26 09:31, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Par kuru 100% pendeli tu runā? Grūti tagad saprast, par kuru momentu tu domā, jo Neymārs bija visu laiku pa zemi. Es neaizstāvu tiesnesi, bet nu tagad būtu pāragri izdarīt kaut kādus secinājumus, ka visi ir par real madrid uzvaru, tāpēc visi lēmumi ir pret barcu.

Es real madrid spēli skatījos, nu bija pelnījis viņš tur dzelteno, kas beigās sekmējās kā sarkanā, jo pirms tam jau bija dabūjis brīdinājumu.
katram var buut savs viedoklis, bet par to, ka saacies tiesneshu bezprigjels pret Barcu, es Nilam teicu jau pashaa sezonas saakumaa (saistiibaa ar Pikee keisu). tiesa, mans saakotneejais viedoklis par iemesliem bija politikas laukaa - saistiibaa ar Katalonijas neatkariibas centieniem. liinijtiesnesha skandaals liecina, ka vareetu arii nebuut tik "personiski", bet "tiiri bizness", lai nepieljautu paaraak lielu Barcas dominanci.

P.S. luudzu pieveerst uzmaniibu, ka es patlaban notiekoshajaa nevainoju RM, neizsleedzu, ka klubs ar visu nabaga peresu tur absoluuti njiprichom.
P.S.S. jaa, un neesmu viens shaadaa viedoklii.

     [+] [-]

, 2015-10-26 10:09, pirms 9 gadiem
555 rakstīja: katram var buut savs viedoklis, bet par to, ka saacies tiesneshu bezprigjels pret Barcu, es Nilam teicu jau pashaa sezonas saakumaa (saistiibaa ar Pikee keisu). tiesa, mans saakotneejais viedoklis par iemesliem bija politikas laukaa - saistiibaa ar Katalonijas neatkariibas centieniem. liinijtiesnesha skandaals liecina, ka vareetu arii nebuut tik "personiski", bet "tiiri bizness", lai nepieljautu paaraak lielu Barcas dominanci.

P.S. luudzu pieveerst uzmaniibu, ka es patlaban notiekoshajaa nevainoju RM, neizsleedzu, ka klubs ar visu nabaga peresu tur absoluuti njiprichom.
P.S.S. jaa, un neesmu viens shaadaa viedoklii.
Ok, saprotu tavu nostāju. Skatīsimies un vērtēsim tālāk.
Es esmu tikai par godīgu spēli !

     [+] [-]

, 2015-10-26 10:33, pirms 9 gadiem
marauder- ja gribi būt objektīvs, iedomājies uz mirkli, ko Tu teiktu, ja tā tiesātu pret Real ?

     [+] [-]

, 2015-10-26 10:36, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Ok, saprotu tavu nostāju. Skatīsimies un vērtēsim tālāk.
Es esmu tikai par godīgu spēli !
Nopietni? Kaut kā šī pēdējā frāze nu nekādīgi neiet kopā ar vakardienas spēlē redzēto farsu... Vai arī vienkārši skatījies tikai spēles apskatu nevis visu spēli kopumā... Un es atvainojos, tas ka Maskerano muti palaida, bija vēl ļoti piezemināti un attaisnojmi, bet šajā gadījumā es nebrīnītos, ja kāds būtu tam mudakam uzšāvis, protams, ka risks ir karjera un to neviens neatļaujas...

     [+] [-]

, 2015-10-26 10:38, pirms 9 gadiem
Nezinu kur kurš skatījās, bet varēja just, ka NTV komentators pat nespēja dažos brīžos atrast vārdus tiesneša darbībām un centās beigās par to pat nerunāt...

     [+] [-]

, 2015-10-26 11:13, pirms 9 gadiem
Mans viedoklis nevar būt objektīvs, bet subjektīvs, tāpat kā jūsējais. Lai būtu objektīvs skatījums, vajag koleģiālu apspriedi, lai faktu izvērtēšanas rezultātā panāktu objektivitāti.

Waldini - tu vispār lasi un filtrē, ko es rakstu? Vai es kaut kādā mirklī teicu, ka tiesnesis malacis, visu pareizi notiesāja?
Tā frāze, ka esmu par godīgu spēli nozīmē to, ka ilgtermiņā man interesē, lai tiesnesis būtu vienmēr taisnīgs pret abām komandām ! Un spēli es skatījos.

filguld - Kā ko es teiktu? To pašu, ko šajā topikā, ka tiesnesis pieļāva kļūdas.
Stāsts ir par to, ka es neuzskatu, ka tagad ir sākusies saszvērestība pret barcelonu, jo viss šitais "haijs" ir dēļ tā tiesneša skandāla un tagad pie katras epizodes, kad tiesnesis pieņems kļūdainus lēmumus būs jābļauj? La liga tiesneši vienmēr tās kartiņas dala pa labi, pa kreisi un pieļauj kļūdas. Nothing new.

Ja nākamās spēlēs atkal pret barcu tā tiesās, un vēl el classico tiks pieņemti lēmumi par labu madridei, tad es piekritīšu jūsu viedoklim, ka jā, tiesneši ir uzpirkti. Tagad pēc šīs vienas spēles nevēlos izteikt kaut kādus secinājumus, jo to gluži nevar izdarīt pēc vienas spēles, tāpēc teicu, ka vērosim turpmākās spēles un tad viss atrisināsies - vai nu šī bija kļūdaina tiesāšana vai tiešām ir saszvērestība pret barcu.

     [+] [-]

, 2015-10-26 11:29, pirms 9 gadiem
vispār šajā kārtā bija 2 gadījumi kad dabūja sarkanās par runāšanu - Mascerano tiešo sarkano un Cabral no Celtas (otrā dzeltenā) mačā pret Real. gan jau ka sagadīšanās vai ne?
Un vispār šosezon ir tikai 2 tiešās sarkanās par runāšanu - La liga un kausa mačos - Pikē un Mascherano (nevienam citam klubam nav). tad nu ir divi varianti - vai nu Barcā ir vienīgie mutes brūķētāji palikuši Spānijā vai arī ... sagadīšanās

     [+] [-]

, 2015-10-26 11:38, pirms 9 gadiem
Onka rakstīja: vispār šajā kārtā bija 2 gadījumi kad dabūja sarkanās par runāšanu - Mascerano tiešo sarkano un Cabral no Celtas (otrā dzeltenā) mačā pret Real. gan jau ka sagadīšanās vai ne?
Un vispār šosezon ir tikai 2 tiešās sarkanās par runāšanu - La liga un kausa mačos - Pikē un Mascherano (nevienam citam klubam nav). tad nu ir divi varianti - vai nu Barcā ir vienīgie mutes brūķētāji palikuši Spānijā vai arī ... sagadīšanās
Pag, pag, tu gribi teikt, ka Cabrals nebija pelnījis dzelteno?

Komandas biedrs apturēja Ramosu ar rokām, raujot aiz krekla potenciālā uzbrukumā. Par to dabūja dzelteno kartiņu, nu tur obvious foul. Tad Cabrals, kas vispār nav iesaistīts šajā situācijā, sāk bļaut, plātīt rociņas un lien pie tiesneša apstrīdēt šo lēmumu, kur bija 100% fouls?

     [+] [-]

, 2015-10-26 11:48, pirms 9 gadiem
marauder - '' pieļāva kļūdas " ir pārāk maigi teikts. Neviens nesaka, ka ir sākusies sabotāža pret Barsu, bet tikai to , ka pēdējie notikumi liek par to domāt. Tas nav tomēr viens un tas pats. Atgriezīsimies vēl pie Celta _ Real spēles.Tu teici, ka skatījies. Tad arī noteikti ievēroji, kas notika pirms Celtas spēlētājam iedeva sarkano. Neilgi pirms tam šķiet Marselo ( varbūt kļūdos tieši kurš Real spēlētājs bija vainīgs, bet tas nav būtiski ) burtiski nopļāva Celtas spēlētāju un par to neko nesaņēma. Domāju, ka to arī tiesnesim Cabrals pateica. Ja jau Tu par godīgu spēli, tad labi - tikai līdz galam. parādi, ka esi vienīgais adekvātais real fans

     [+] [-]

, 2015-10-26 11:59, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: marauder - '' pieļāva kļūdas " ir pārāk maigi teikts. Neviens nesaka, ka ir sākusies sabotāža pret Barsu, bet tikai to , ka pēdējie notikumi liek par to domāt. Tas nav tomēr viens un tas pats. Atgriezīsimies vēl pie Celta _ Real spēles.Tu teici, ka skatījies. Tad arī noteikti ievēroji, kas notika pirms Celtas spēlētājam iedeva sarkano. Neilgi pirms tam šķiet Marselo ( varbūt kļūdos tieši kurš Real spēlētājs bija vainīgs, bet tas nav būtiski ) burtiski nopļāva Celtas spēlētāju un par to neko nesaņēma. Domāju, ka to arī tiesnesim Cabrals pateica. Ja jau Tu par godīgu spēli, tad labi - tikai līdz galam. parādi, ka esi vienīgais adekvātais real fans
Diemžēl jau īsti neatceros to momentu par kuru tu domā.
Veči, es sekoju visām barcas un rm spēlēm, paskatīšos turpmākās spēles un pateikšu savu verdiktu par tiesāšanu, tagad negribās visu laikut malt vienu un to pašu.

     [+] [-]

, 2015-10-26 12:16, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Pag, pag, tu gribi teikt, ka Cabrals nebija pelnījis dzelteno?

Komandas biedrs apturēja Ramosu ar rokām, raujot aiz krekla potenciālā uzbrukumā. Par to dabūja dzelteno kartiņu, nu tur obvious foul. Tad Cabrals, kas vispār nav iesaistīts šajā situācijā, sāk bļaut, plātīt rociņas un lien pie tiesneša apstrīdēt šo lēmumu, kur bija 100% fouls?
Ja skaties Spānijas virslīgu regulāri - tad vajadzētu zināt, ka tas nav nekas ārkārtējs , ka pie katra strīdīgāka lēmuma ir vesels bars spēlētāju kas aktīvi kaut ko stāsta tiesnesim (starp citu tā dara arī Real, Barca, ATM utt) - un ja vien nav fizisks uzbrukums tiesnesim parasti dzeltenās nedod. Vēl jo vairāk nedod otrās dzeltenās. Tajā barā kas apsēda tiesnesi bija arī piem Nolito, Orlejana, Aspas (kurš starp citu pirmais sākumā cenās pierādīt savu) utt. (kuram nevienam nebija dzeltenā), bet pamanījās iedot tieši Cabralam, kas atvilkās brīdi vēlāk. Bet kā jau teicu sagadīšanās gan jau.

     [+] [-]

, 2015-10-26 12:23, pirms 9 gadiem
Onka rakstīja: Ja skaties Spānijas virslīgu regulāri - tad vajadzētu zināt, ka tas nav nekas ārkārtējs , ka pie katra strīdīgāka lēmuma ir vesels bars spēlētāju kas aktīvi kaut ko stāsta tiesnesim (starp citu tā dara arī Real, Barca, ATM utt) - un ja vien nav fizisks uzbrukums tiesnesim parasti dzeltenās nedod. Vēl jo vairāk nedod otrās dzeltenās. Tajā barā kas apsēda tiesnesi bija arī piem Nolito, Orlejana, Aspas (kurš starp citu pirmais sākumā cenās pierādīt savu) utt. (kuram nevienam nebija dzeltenā), bet pamanījās iedot tieši Cabralam, kas atvilkās brīdi vēlāk. Bet kā jau teicu sagadīšanās gan jau.
Vispār te tu sajauci. Cabrals bija pats pirmais, kas sāka protestēt, straujā virzienā dodoties tiesneša virzienā.
Skatīt video - https://www.youtube.com/watch?v=s4b...

     [+] [-]

, 2015-10-26 12:30, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Vispār te tu sajauci. Cabrals bija pats pirmais, kas sāka protestēt, straujā virzienā dodoties tiesneša virzienā.
Skatīt video - https://www.youtube.com/watch?v=s4bxSFznfbo
ok - mea culpa. kaut kā palika prātā Aspas ka tas bija. bet nu būtību tas nemaina - vienalga kas būtu pretinieks (RM, Barca, ATM utt) - šādas otrās dzeltenās ir idiotisms - ja tādas dotu visu laiku - Spānijā vai Itālijā neviena spēle nebeigtos pilnā sastāvā...

     [+] [-]

, 2015-10-26 12:56, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Vispār te tu sajauci. Cabrals bija pats pirmais, kas sāka protestēt, straujā virzienā dodoties tiesneša virzienā.
Skatīt video - https://www.youtube.com/watch?v=s4bxSFznfbo
es arī paskatījos vēlreiz un Tu gribi teikt, ka par to bija jādod otrā dzltenā ???

     [+] [-]

, 2015-10-26 13:12, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: es arī paskatījos vēlreiz un Tu gribi teikt, ka par to bija jādod otrā dzltenā ???
Piekrītu Onka par to, ka aktīvas diskusijas ar tiesnešiem ir bieži la līgā novērojama standarta procedūra.

Daudz kas atkarīgs no tā, ko viņš teica tajā momentā, tāpēc grūti spriest. Nu ja no otras puses skatās, varēja jau arī nedot, jā... Varbūt tā agresīvā virzība uz tiesneša pusi nepatika. Tiešām grūti pateikt, katrs saskatam savādākas nianses. Bet nu labi, piekritīšu, ka varēja jau arī nedot, ja vien nepateica kaut ko dzēlīgu.

     [+] [-]

, 2015-10-26 13:32, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Piekrītu Onka par to, ka aktīvas diskusijas ar tiesnešiem ir bieži la līgā novērojama standarta procedūra.

Daudz kas atkarīgs no tā, ko viņš teica tajā momentā, tāpēc grūti spriest. Nu ja no otras puses skatās, varēja jau arī nedot, jā... Varbūt tā agresīvā virzība uz tiesneša pusi nepatika. Tiešām grūti pateikt, katrs saskatam savādākas nianses. Bet nu labi, piekritīšu, ka varēja jau arī nedot, ja vien nepateica kaut ko dzēlīgu.
pagaajushajaa sezonaa Arda vienam ar tupeli gandriiz iemeta, un neko vai kristiine kasiija olas, skatoties uz svilpaino... anyway, man ir viedoklis par patlaban notiekosho, un tas nedaudz atgaadina THO "visi pret mums sazveereejushies"

     [+] [-]

, 2015-10-26 14:19, pirms 9 gadiem
555 rakstīja: pagaajushajaa sezonaa Arda vienam ar tupeli gandriiz iemeta, un neko vai kristiine kasiija olas, skatoties uz svilpaino... anyway, man ir viedoklis par patlaban notiekosho, un tas nedaudz atgaadina THO "visi pret mums sazveereejushies"
Kristīnei neiedeva dzelteno, jo negribēja šim ( šai ) kaifu sabojāt

     [+] [-]

, 2015-10-26 14:58, pirms 9 gadiem
Njā, izskatās ka te dažs labs ar visām šīm konspirācijas teorijām arī bunkurā sēž ar folija cepurīti galvā, apgalvo ka viņu nolaupījuši citplanētieši, 9/11 bija feiks un vispār illuminati pie visa vainīgi. Droši vien arī Madride/Real bija vainīga pie tā ka Barcas spēlētāji nodokļus nemaksā un veic šaubīgus darījumus.
Es pietiekami daudz aplamas tiesnešu darbības esmu redzējis pret Real, it īpaši pagājšsezon, bet tāpēc jau neraudāju ka Katalonija pie tā vainīga, nejau pirmo un pēdējo reizi. Un dažiem te, kuri La Ligai seko ilgāk par sezonu, jau nu vajadzēja zināt labāk, ka šaubīga tiesāšana jau bez maz vai ir La Ligas firmaszīme.
Tik pat labi var arī pateikt, ka, tā kā līnijtiesneša apvainotais komitejas loceklis noliedza ka būtu ko tādu darījis, tad varbūt Katalonija samaksājusi līnijtiesnesim, lai uzsāktu kampaņu pret Real? ILLUMINATI...

     [+] [-]

, 2015-10-26 15:17, pirms 9 gadiem
blah rakstīja:
ja tu to uzrakstiiji par mani, tad es jau ieziimeeju, ka RM nevainoju.

vareetu padomaat, ka tikai Barcas speeleetaaji optimizee nodokljus, kaa tad it iipashi to dara Messi - seezh un kjeksee datoraa exceljus, kaa lai apjaaj spaanijas valsti un atmazgaa narkobaronu miljonus, un vinsh noteikti aiz ausiim jaavelk liidz pat tiesas procesam - pat tad, kad sodi samaksaati un paarmaksaati un pats nodoklju dienests pazinjo, ka saprot, ka vinsh pats neko sliktu nav dariijis. sagadiishanaas, protams

     [+] [-]

, 2015-10-26 15:30, pirms 9 gadiem
555 rakstīja: ja tu to uzrakstiiji par mani, tad es jau ieziimeeju, ka RM nevainoju.

vareetu padomaat, ka tikai Barcas speeleetaaji optimizee nodokljus, kaa tad it iipashi to dara Messi - seezh un kjeksee datoraa exceljus, kaa lai apjaaj spaanijas valsti un atmazgaa narkobaronu miljonus, un vinsh noteikti aiz ausiim jaavelk liidz pat tiesas procesam - pat tad, kad sodi samaksaati un paarmaksaati un pats nodoklju dienests pazinjo, ka saprot, ka vinsh pats neko sliktu nav dariijis. sagadiishanaas, protams
Nezinu ko Messi vai Neimārs tur dara, tas man īpaši arī neinteresē, bet tas bija sarkasms, ka noteikti pie tā Madride vainīga Itkā tomēr pieauguši cilvēki visi esam, bet rakstat te tādas muļķības, ka šausmas. Es gan nesaku ar;i ka tikai Barcas fani cenšas atrast to, kā iespējams nemaz nav, pats noteikti atceries gadu, kad Barca dabūja sev jaukas iesaukas - Uefalona un Farca, bet tāpēc jau es nevainoju Kataloniju vai sazin vēl kādas sazvērestības teorijas

     [+] [-]

, 2015-10-26 15:45, pirms 9 gadiem
blah rakstīja: Nezinu ko Messi vai Neimārs tur dara, tas man īpaši arī neinteresē, bet tas bija sarkasms, ka noteikti pie tā Madride vainīga Itkā tomēr pieauguši cilvēki visi esam, bet rakstat te tādas muļķības, ka šausmas. Es gan nesaku ar;i ka tikai Barcas fani cenšas atrast to, kā iespējams nemaz nav, pats noteikti atceries gadu, kad Barca dabūja sev jaukas iesaukas - Uefalona un Farca, bet tāpēc jau es nevainoju Kataloniju vai sazin vēl kādas sazvērestības teorijas
tieshi taa - kad juus vadiija iipashais treneris, viss SC bija pilns ar sazveerestiibas teorijaam par Alvesha pirueti

es neesmu sazveerestiibas teoriju cieniitaajs, bet shosezon Barcu netiesaa normaali, un tas saakaas jau pashaa saakumaa. un tas ir apstaakljos, kad sastaavs ir maximaali iiss. kaapeec gan nepasuudzeeties, ja ir taada iespeeja?

ja kas, Barca spiediis, ka tiesnesha reports bija nepreciizs, pieprasot vispaar nonjemt sankcijas, bet pashlaik tiek runaats arii par 2 speeleem. paskatiismies, jebkuraa gadiijumaa liels troksnis ir sacelts un FCB un RM speeles turpmaak buus zem lupas (un sliktaak jau jums, ka abas pirmaas peec tiesneshu skandaala noriteeja taa, kaa noriteeja)...
1 2 39 komentāri