Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" devīto reizi izcīna Spānijas Superkausu

Niklāvs Švēde
Niklāvs Švēde

"Barcelona" devīto reizi izcīna Spānijas Superkausu
"Barcelona" futbolisti atzīmē vārtu guvumu
Foto: AP/ Scanpix

Sestdienas vakarā savu pirmo trofeju šosezon izcīnīja spāņu grands "Barcelona", kas Spānijas Superkausa atbildes spēlē savā laukumā ar 4:0 pārspēja "Sevilla", divu maču summā triumfējot ar 5:3. Šovakar ar trīs gūtiem vārtiem jeb "hat-trick" izcēlās argentīnietis Lionels Mesi.

Salīdzinot ar pirmo maču Seviļā, Barselonas vienības pamatsastāvā tika veiktas nopietnas pārmaiņas. Hosepa Gvardiolas rīcībā bija visi astoņi nesen kā Spānijas izlases sastāvā kronētie pasaules čempioni, no kuriem uz rezervistu soliņa palika vien Karless Pujols, Andress Injesta un Davids Vilja. Savukārt cīņu no pirmās sekundes uzsāka Lionels Mesi, kurš pirms nedēļas izgāja laukumā uz maiņu. Tikmēr "Sevilla” galvenais treneris Antonio Alvaress no saviem potenciālajiem pamatsastāva vīriem deva atpūtu Renato, Djēgo Peroti un Luisam Fabianu. Kā nekā, otrdien gaidāma UEFA Čempionu līgas izšķirošās kvalifikācijas spēle pret Portugāles "Braga".

Jau līdz ar spēles pirmajām minūtēm iniciatīvu droši uzņēmās mājinieki, kuri, apzinādamies, ka jāgūst vismaz divi vārti, ļoti pārliecinoši kontrolēja spēli laukuma vidusdaļā un veidoja vienu uzbrukumu pēc otra. "Sevilla” šajā futbola izrādē pieņēma izteiktu otrā plāna aktiera lomu, spēlējot tīri no aizsardzības, taču andalūzieši gaužām neveiksmīgi veidoja saspēli. Tā rezultātā līdz prasmīgajam uzbrucējam Alvaro Negredo bumba praktiski nenonāca, padarot futbolistu pilnībā neredzamu. Seviļas futbolistu taktika šoreiz bija neefektīva, un jau 13. minūtē pēc nelielas sākuma ofensīvas "Barcelona” atklāja mača rezultātu. Pedro Rodrigess no labās malas veikli ielauzās viesu soda laukumā un izdarīja spēcīgu piespēli gar vārtiem. Vārtu priekšā neveiksmīgi nospēlēja "Sevilla" aizsargs Abdulajs Konko, no kura kājas bumba atrada ceļu andalūziešu vārtos. Vārtu guvums ieskaitīts viesu futbolistam, lai gan visi nopelni Pedro.

Nepagāja ne ilgs laiks, kad "Barcelona" panāca jau sev labvēlīgo 2:0. 24. minūtē Čavi ar izcilu piespēli izveda Mesi vienatnē pret Andresu Palopu, un argentīnietis šo izdevību izmantoja ļoti pārliecinoši - vārtsargs prasmīgi pārspēts un pārsvars dubultots. Pēc otrajiem zaudētajiem vārtiem andalūzieši beidzot sāka izrādīt dzīvības pazīmes un īsā laika periodā vairākas reizes pietuvojās "Barcelona" cietoksnim, taču ar patiesi bīstamiem sitieniem Viktora Valdesa sargātos vārtus nespēja apdraudēt. Var teikt, ka katalāņu vārtsargam darba praktiski nebija. Cīņa mājinieku zīmē norisinājās līdz pat puslaika izskaņai, un 43. minūtē Mesi pēc Daniela Alveša reida labajā malā un sekojošas piespēles eleganti ieraidīja bumbu zem vārtu pārliktņa, panākot jau 3:0. Pārtraukumā ejot, Barselonas futbolistiem droša trīs vārtu vadība.

Arī cīņas otrajā pusē aina uz "Camp Nou" stadiona zālāja nemainījās. Neligu laiku pēc pārtraukuma savu debiju "Barcelona" sastāvā oficiālā spēlē pieredzēja Vilja, kurš izgāja laukumā uz maiņu vienlaikus ar Andresu Injestu, izpelnoties neviltotu līdzjutēju sajūsmu. Lai gan "Sevilla" mača 62. minūtes laikā veica uzreiz visas trīs spēlētāju maiņas, tas mača atlikušajā pusstundā neko daudz nemainīja, jo andalūziešiem pret katalāņu lielisko saspēli pretzāles neatradās. Gan Fabianu, gan Peroti un Luka Čigarini tā arī nespēja būtiski pastiprināt "Sevilla" spēli.

Mājinieki ar īsām piespēlēm Seviļas komandas vārtu tuvumā veidoja virpuļus, ik pa laikam izveidojot arī kādu labu vārtu gūšanas izdevību, un šāda skaista un tehniski baudāma spēle vairāk nekā apmierināja katalāņu līdzjutējus. Neierasti pablāvi šajā vakarā bija abi viesu malējie pussargi - Hesuss Navass un Djēgo Kapels -, kuriem pietrūka ierastā asuma, līdz ar to ātrie uzbrukumi, ko varēja likt pretī "Barcelona" dominancei laukuma vidusdaļā, andalūziešiem bija nesekmīgi. Atzīstami savā debijā nospēlēja Vilja, kurš veiksmīgi saspēlējās ar saviem biedriem un vairākas reizes ar sitieniem apdraudēja Palopa cietoksni. Tieši Vilja mača pamatlaika pēdējā minūtē teicami iespēlēja bumbu soda laukumā Injestam, kurš tālāk to pāradresēja skrējienā esošajam Mesi - apaļais priekšmets atrada ceļu jau tukšajos vārtos un 4:0. "Hat-trick" Mesi, kurš ar šo vārtu guvumu pielika treknu punktu Superkausa izcīņai. Jāatzīst - nekādu variantu "Sevilla" atbildes spēlē.

"Barcelona" atspēlēja pirmajā mačā "iegūto" divu vārtu deficītu un divu spēļu summā triumfēja ar 5:3, jau devīto reizi izcīnot Spānijas Superkausu. Šajā rādītājā Katalonijas lepnums kļuvis par tituliem visu laiku bagātāko klubu, apsteidzot sīvāko sāncensi Madrides "Real", kam astoņas uzvaras.

Spānijas Superkausa izcīņa 2010, 2. spēle

Barcelona - Sevilla 4:0 (3:0)

Konko (s.v.) 13’ Mesi 24’ 43’ 90'

Divu spēļu summā ar 5:3 uzvar „Barcelona”.

Komandu sastāvi

"Barcelona": Valdess – Alvešs, Pikē, Abidāls, Maksvels – Buskets, Čavi (Adrianu 88'), Keita – Pedro (Vilja 57’), Bojans (Injesta 57’), Mesi
"Sevilla": Palops – Dabo, Konko, Eskudē, Navaro – Romariks (Peroti 61’), Navass, Zokora, Kapels (Čigarini 62’), Alfaro (Fabianu 62’) - Negredo

Barcelona 4:0 Sevilla

Iepriekšējo desmit gadu Spānijas Superkausa izcīņas

GadsUzvarētājsRezultātsZaudētājs
2009.Barcelona5:1 (1:2; 3:0)Athletic Bilbao
2008.Real Madrid6:5 (3:2; 4:2)Valencia
2007.Sevilla6:3 (1:0; 3:5)Real Madrid
2006.Barcelona4:0 (0:1; 3:0)Espanyol
2005.Barcelona4:2 (0:3; 1:2)Real Betis
2004.Real Zaragoza4:1 (1:0; 1:3)Valencia
2003.Real Madrid4:2 (2:1; 3:0)Mallorca
2002.Deportivo4:0 (3:0; 0:1)Valencia
2001.Real Madrid4:1 (1:1; 3:0)Real Zaragoza
2000.Deportivo2:0 (0:0; 2:0)Espanyol

Visas Spānijas Superkausa ieguvējas

VietaKlubsTituli
1.Barcelona9
2.Real Madrid8
3.Deportivo de La Coruna3
4.Atletico Madrid1
Valencia1
Real Zaragoza1
Athletic Bilbao1
RCD Mallorca1
Real Sociedad1
Sevilla1

Izmantotie resursi:
MARCA.com

     [+] [-]

, 2010-08-22 15:04, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Fabregass jau arī pats it kā gribējis prom, jo tolaik neizskatījās, ka viņam būtu lielas iespējas ielauzties "Barca" pirmajā komandā un tikt pie normāla spēles laika. Bet Vengers no viņa ir izveidojis patiešām lielisku futbolistu, tā ka tikai jāgaida, kad viņš kļūs par vienu no līderiem arī Spānijas izlasē. Ja tas nenotiks EČ, tad nākamajā PK jau nu noteikti notiks.

Blatera onkulim pagaidām šī nav prioritāte. Šķiet, ka viņš neko nevēlas darīt lietas labā. Sagaidīja, kamēr viss noklusīs pēc finālturnīra un nolika priekšlikumus kaut kur patālāk savā atvilktnē.
Tajā spēlē vārtus ieskaitīja argentīniešiem. Meksikāņi gan apelēja, rādot uz to video kubu (vai kas tas bija par zvēru), kur bija skaidri un gaiši parādīts aizmugures stāvoklis, bet galvenais tiesnesis nedrīkstēja mainīt līnijtiesneša lēmumu, jo noteikumos video atkārtojumu skatīšanās nav paredzēta - to nedrīkst ņemt vērā.
Atliek gaidīt jaunu, liberālāku prezidentu.

Tas jau ir tikai normāli, jo lielākā daļa futbola fanu ir vienkārši fani, nevis sporta speciālisti. Grūti no viņiem prasīt dziļāku izpratni par šo spēli. Melnā darba darītāji parasti tiek novērtēti naudīga līguma izteiksmē, kas arī nav slikti. Un, piemēram, tas pats van Bommels ir "Bayern" kapteinis, kas nav maz priekš šāda tipa spēlētāja. Patīkami.

Man arī 2006.gadā negribējās pendeles, zinot itāliešu "veiksmi" tajās. Bet itālieši patīkami pārsteidza un pelnīti uzvarēja. Francūžiem jau tā pēdējos čempionātos bija veicies pietiekoši labi, tāpēc prieks, ka itālieši pārtrauca savu neveiksmju sēriju.
Šogad man negribējās 11 m sitienu sēriju tikai tā iemesla dēļ, lai Kasiljass nekļūtu par fināla galveno varoni, kas visdrīzāk būtu noticis, ja papildlaiks beigtos neizšķirti. Pendeļu atvairīšanā Ikeram nav konkurentu, tāpēc labāk bija, lai kāds "Barcelona" spēlētājs izšķir spēles likteni, un tā ari notika.

Vismaz 2004.gadā Latviešiem bija futbola svētki, kas arī nav maz. Cerams, ka izaugs vēl kādi pāris Cauņas, tad gan jau latvieši atkal pacīnīsies par vietu kādā no finālturnīriem.

Kas attiecas uz Portugāles izlasi, tad tās ēra jau ir aiz muguras. Pašlaik tā ir viduvēja top izlase, kura balstās uz pāris zvaigznēm. Portugāles līga nav tā spēcīgākā, tāpēc grūti vēlēties augstāku līmeni. Prieki beidzās līdz ar Figu aiziešanu no izlases. Ronaldu viens pats nav vilcējs, tāpēc viegli nebūs.
Koentrau? - Jā, šis futbolists īpaši iekrita acīs. Iekļāvu par viņu savā simboliskajā izlasē FIFA mājaslapā. Uzskatu, ka uzbrukumiem viņš pieslēdzas daudz labāk kā Ramoss. Bet tas arī saprotams, jo Fabiu agrāk spēlējis kā malējais pussargs, tāpēc šādas iemaņas tik ātri neaizmirstas. Ceru drīzumā viņu ieraudzīt kādā no lielajiem klubiem (lai biežāk varētu pasekot viņa spēlei).
ilgi raksiji skatos

     [+] [-]

, 2010-08-22 15:44, pirms 14 gadiem
sparta4ok rakstīja: ilgi raksiji skatos
Neesmu ātrrakstītājs, bet īpaši ilgi nē. Turklāt šajā diskusijā ir vairākas tēmas, tāpēc nav brīnums, ja komentārs sanāk tās garāks.
Nākamreiz lūdzu necitē garos komentārus, ja vien nevēlies iesaistīties konkrētajā diskusijā. Jau iepriekš pateicos

     [+] [-]

, 2010-08-22 16:36, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Fabregass jau arī pats it kā gribējis prom, jo tolaik neizskatījās, ka viņam būtu lielas iespējas ielauzties "Barca" pirmajā komandā un tikt pie normāla spēles laika. Bet Vengers no viņa ir izveidojis patiešām lielisku futbolistu, tā ka tikai jāgaida, kad viņš kļūs par vienu no līderiem arī Spānijas izlasē. Ja tas nenotiks EČ, tad nākamajā PK jau nu noteikti notiks.

Blatera onkulim pagaidām šī nav prioritāte. Šķiet, ka viņš neko nevēlas darīt lietas labā. Sagaidīja, kamēr viss noklusīs pēc finālturnīra un nolika priekšlikumus kaut kur patālāk savā atvilktnē.
Tajā spēlē vārtus ieskaitīja argentīniešiem. Meksikāņi gan apelēja, rādot uz to video kubu (vai kas tas bija par zvēru), kur bija skaidri un gaiši parādīts aizmugures stāvoklis, bet galvenais tiesnesis nedrīkstēja mainīt līnijtiesneša lēmumu, jo noteikumos video atkārtojumu skatīšanās nav paredzēta - to nedrīkst ņemt vērā.
Atliek gaidīt jaunu, liberālāku prezidentu.

Tas jau ir tikai normāli, jo lielākā daļa futbola fanu ir vienkārši fani, nevis sporta speciālisti. Grūti no viņiem prasīt dziļāku izpratni par šo spēli. Melnā darba darītāji parasti tiek novērtēti naudīga līguma izteiksmē, kas arī nav slikti. Un, piemēram, tas pats van Bommels ir "Bayern" kapteinis, kas nav maz priekš šāda tipa spēlētāja. Patīkami.

Man arī 2006.gadā negribējās pendeles, zinot itāliešu "veiksmi" tajās. Bet itālieši patīkami pārsteidza un pelnīti uzvarēja. Francūžiem jau tā pēdējos čempionātos bija veicies pietiekoši labi, tāpēc prieks, ka itālieši pārtrauca savu neveiksmju sēriju.
Šogad man negribējās 11 m sitienu sēriju tikai tā iemesla dēļ, lai Kasiljass nekļūtu par fināla galveno varoni, kas visdrīzāk būtu noticis, ja papildlaiks beigtos neizšķirti. Pendeļu atvairīšanā Ikeram nav konkurentu, tāpēc labāk bija, lai kāds "Barcelona" spēlētājs izšķir spēles likteni, un tā ari notika.

Vismaz 2004.gadā Latviešiem bija futbola svētki, kas arī nav maz. Cerams, ka izaugs vēl kādi pāris Cauņas, tad gan jau latvieši atkal pacīnīsies par vietu kādā no finālturnīriem.

Kas attiecas uz Portugāles izlasi, tad tās ēra jau ir aiz muguras. Pašlaik tā ir viduvēja top izlase, kura balstās uz pāris zvaigznēm. Portugāles līga nav tā spēcīgākā, tāpēc grūti vēlēties augstāku līmeni. Prieki beidzās līdz ar Figu aiziešanu no izlases. Ronaldu viens pats nav vilcējs, tāpēc viegli nebūs.
Koentrau? - Jā, šis futbolists īpaši iekrita acīs. Iekļāvu par viņu savā simboliskajā izlasē FIFA mājaslapā. Uzskatu, ka uzbrukumiem viņš pieslēdzas daudz labāk kā Ramoss. Bet tas arī saprotams, jo Fabiu agrāk spēlējis kā malējais pussargs, tāpēc šādas iemaņas tik ātri neaizmirstas. Ceru drīzumā viņu ieraudzīt kādā no lielajiem klubiem (lai biežāk varētu pasekot viņa spēlei).
Fabregasam Vengers pēc paša tēva esot otrs nozīmīgākais cilvēks viņa dzīvē, tā ka domājams, ka Seskam pašam šis varētu būt grūts laiks, atrasties šajā komplicētajā pozīcijā. Nav ko strebt karstu, agri vai vēlu viņš atgriezīsies Barsā. Bet tā nu sagadījies, ka Spānijai ir tik labi pussargi, ka pat tāda kluba kā Arsenal kapteinis ir jāatstāj rezervē. (Tas pats attiecas arī uz vārtsargiem- nu kurā vēl nacionālajā komandā pasaules labākā kluba vārtsargs savā valsts izlasē ir 'tikai' trešais vārtsargs?) Taču es arī ticu, ka viņa labākie EC un PK ir tikai vēl priekšā. Tiesa, individuālā snieguma ziņā, jo abas trofejas ir jau kabatā. Un tikai 23 gadu vecumā, liekas neticami. Būs interesanti vērot , kā Spānijas izlase izskatīsies pēc 2,4 gadiem. Tagad kkad nesen bija
U-19 vai U-21 čempis, nez kā tur viņiem gāja? Domāju, ka Bojanam arī noteikti kaut kad drīz vajadzētu debitēt nacionālajā izlasē, kaut gan uzbrukuma līnija viņiem jau tā ir spoža. Cerams, ka Torresu vairs nevajās traumatiskas likstas, viņš ir futbolista brieduma gados. Un Viljam pēc diviem gadiem būs 'jau' 30 gadi, kas arī it kā ir vēl briedums, kaut gan daži jau paspēj 'izdegt' šajā vecumā. Manuprāt, īsts paraugs šajā ziņā ir Čavi, savā vecumā lieliskā kondīcijā, uz laukuma nekad neizskatās noskrējies, viņu nevajā traumas, tāpēc ceru, ka vēl vairākus gadus spēlēs tādā pašā līmenī.

Bet ja tā paskatās, vairumā komandu kapteiņi nemaz nav tās vārtu mašīnas, bet gan komandu balsti-vārtsargi, aizsargi un arī pussargi- kā nu kurā. Un uz laukuma kaut kā uzreiz atspoguļojas, kurš ir spējīgs būt komandas balsts, jo būtībā kapteinis, manuprāt, ir vairāk garīgais līderis.

Kāpēc nevēlējies, lai Ikers kļūtu par tā fināla varoni? Kaut kādā ziņā viņš par tādu kļuva, Fabregass pēc spēles intervijā uz jautājumu-kas bija spēles atslēga, teica, ka tie bija šie Kasiljasa atvairītie abi Robena izgājieni. Bet tas pirmais arī varēja būt tīrā veiksme, ka tā Ikera kāja patrāpījās ceļā, apzināti vai neapzināti, tam vairs nav nozīmes. Man gan Ikers ļoti simpatizē, laukumā vienmēr nosvērts, savākts, nekad neārdās, un kad finālā viņš izplūda asarās un pēc tam tiešajā noskūpstīja savu draudzeni-tas bija aizkustinoši!

Vispār letiņi varētu jau spēlēt aiznākamajā EC, kad varēs piedalīties 32 vai arī 24 komandas, neatceros precīzi, pateicoties Platinī ieteikumam. Jā, 2004. tomēr bija īpašs, ielauzties tajā elitē un arī kaut cik cienīgi nospēlēt.

Kuri tad vēl tika tavā simboliskajā izlasē? Par Koentrau, kkur lasīju, ir bijusi interese no Manchester City un no vēl kāda lielā kluba. Viņam vēl tikai 22 gadi, cerams, ka tuvākajā nākotnē par viņu vēl dzirdēsim!
Vispār izskatās, ka Tev vajadzētu publicēties kādā sporta laikrakstā, nevis anonīmi komentāru sadaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-22 21:42, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Fabregasam Vengers pēc paša tēva esot otrs nozīmīgākais cilvēks viņa dzīvē, tā ka domājams, ka Seskam pašam šis varētu būt grūts laiks, atrasties šajā komplicētajā pozīcijā. Nav ko strebt karstu, agri vai vēlu viņš atgriezīsies Barsā. Bet tā nu sagadījies, ka Spānijai ir tik labi pussargi, ka pat tāda kluba kā Arsenal kapteinis ir jāatstāj rezervē. (Tas pats attiecas arī uz vārtsargiem- nu kurā vēl nacionālajā komandā pasaules labākā kluba vārtsargs savā valsts izlasē ir 'tikai' trešais vārtsargs?) Taču es arī ticu, ka viņa labākie EC un PK ir tikai vēl priekšā. Tiesa, individuālā snieguma ziņā, jo abas trofejas ir jau kabatā. Un tikai 23 gadu vecumā, liekas neticami. Būs interesanti vērot , kā Spānijas izlase izskatīsies pēc 2,4 gadiem. Tagad kkad nesen bija
U-19 vai U-21 čempis, nez kā tur viņiem gāja? Domāju, ka Bojanam arī noteikti kaut kad drīz vajadzētu debitēt nacionālajā izlasē, kaut gan uzbrukuma līnija viņiem jau tā ir spoža. Cerams, ka Torresu vairs nevajās traumatiskas likstas, viņš ir futbolista brieduma gados. Un Viljam pēc diviem gadiem būs 'jau' 30 gadi, kas arī it kā ir vēl briedums, kaut gan daži jau paspēj 'izdegt' šajā vecumā. Manuprāt, īsts paraugs šajā ziņā ir Čavi, savā vecumā lieliskā kondīcijā, uz laukuma nekad neizskatās noskrējies, viņu nevajā traumas, tāpēc ceru, ka vēl vairākus gadus spēlēs tādā pašā līmenī.

Bet ja tā paskatās, vairumā komandu kapteiņi nemaz nav tās vārtu mašīnas, bet gan komandu balsti-vārtsargi, aizsargi un arī pussargi- kā nu kurā. Un uz laukuma kaut kā uzreiz atspoguļojas, kurš ir spējīgs būt komandas balsts, jo būtībā kapteinis, manuprāt, ir vairāk garīgais līderis.

Kāpēc nevēlējies, lai Ikers kļūtu par tā fināla varoni? Kaut kādā ziņā viņš par tādu kļuva, Fabregass pēc spēles intervijā uz jautājumu-kas bija spēles atslēga, teica, ka tie bija šie Kasiljasa atvairītie abi Robena izgājieni. Bet tas pirmais arī varēja būt tīrā veiksme, ka tā Ikera kāja patrāpījās ceļā, apzināti vai neapzināti, tam vairs nav nozīmes. Man gan Ikers ļoti simpatizē, laukumā vienmēr nosvērts, savākts, nekad neārdās, un kad finālā viņš izplūda asarās un pēc tam tiešajā noskūpstīja savu draudzeni-tas bija aizkustinoši!

Vispār letiņi varētu jau spēlēt aiznākamajā EC, kad varēs piedalīties 32 vai arī 24 komandas, neatceros precīzi, pateicoties Platinī ieteikumam. Jā, 2004. tomēr bija īpašs, ielauzties tajā elitē un arī kaut cik cienīgi nospēlēt.

Kuri tad vēl tika tavā simboliskajā izlasē? Par Koentrau, kkur lasīju, ir bijusi interese no Manchester City un no vēl kāda lielā kluba. Viņam vēl tikai 22 gadi, cerams, ka tuvākajā nākotnē par viņu vēl dzirdēsim!
Vispār izskatās, ka Tev vajadzētu publicēties kādā sporta laikrakstā, nevis anonīmi komentāru sadaļā
Nu, par Fabregasu mēs tiešām esam vienisprātis. Lai viņam ilga un spoža karjera!
Runājot par Valdesu, tas ir ļoti interesanti, ka viņš vēl joprojām spēlē Baselonā. Sākumā man šķita, ka viņam vienkārši ir labs onkulis, kas nodrošina vietu sastāvā, bet laikam ejot manas domas mainījās. Kļūdu skaits samazinājās un galu galā Viktors beidzot nokļuva arī izlasē. Tas priecē, jo šķiet, ka tieši tagad, 28 gadu vecumā, puisis ir sasniedzis savu labāko formu.

Jā, bija nesen Eiropas U19 čempionāts. Spānija kā jau ierasts spēlēja finālā, bet šoreiz piekāpās mājiniekiem frančiem, kuri pelnīti uzvarēja finālā. Spāņiem bija vairāki lieliski talanti, tas gan. Tieši atcerējos, kā Toress savulaik guva uzvaras vārtus šķiet Eiropas U19 finālā pret Vāciju. Toreiz nebiju priecīgs, bet novērtēju viņa talantu. Bet pēdējā laikā Fernando nav manu favorītu lokā. Traumas ir viena lieta, bet vājā realizācija pavisam kaut kas cits. Vilja tomēr ir labākais spāņu uzbrucējs jau ilgāku laiku.
Kas attiecas uz vecumu un formu, tad daudz kas atkarīgs arī no tā, cik sezonas jau pavadīts profesionāļos un kādā līgā. Ir daudz faktori, kas veicina karjeras norietu: traumas, fizioloģija, motivācija utt. Šķiet, ka Čavi var būt laimīgs un apmierināts ar savu veiksmīgo karjeru.

Par garīgo līderi nevar nepiekrist. Līdera dotības vai nu ir, vai nav, un šajā ziņā pozīcijai tik tiešām nav nozīmes. Galvenais, lai komandā nesākas tādas Ego sadursmes kā Francijas izlasē šogad. Nez, kas būs ar Vācijas izlasi un Ballaku. Cerams, ka Lēvs tiks galā. Es šķiet viņa vietā Ballaku vairs neņemtu izlasē, lai nesabojā mikroklimatu.

Ar Kasiljasu (arī Ramosu) viss ir ļoti vienkārši. Tu vēl droši vien nezini, bet es no sirds neieredzu "Real Madrid". Spānijā mani favorīte vienmēr bijusi "Barcelona" (arī "Sevilla" tīri labi patīk). Ja reiz esmu par "Barcelona", tad nekādi nevaru būt par madridiešiem. Ak jā, un man spāņi patiesībā nesimpatizē kā nācija, ko nevarētu teikt par katalāņiem, kurus vienmēr atbalstu.
Kasiljass ir viens no "Real" simboliem, tāpēc man viņš nepatīk pēc definīcijas. Ramoss savukārt man šķiet pārvērtēts kā uzbrūkoša tipa aizsargs, jo uzbrukumā viņa pienesums vismaz izlasē ir nožēlojams.
Kas attiecas uz to pirmo Kasiljasa "seivu", tad man kā vārtsargu fanam neatlika nekas cits kā noņemt cepuri viņa priekšā. Atcerējos, ka Dasajevs pirms spēles kaut ko kritisku bija pateicis par Ikeru, bet finālā viņš bumbu atvairīja pēc sava laika labākā vārtu vīra (jau minētā Dasajeva) vislabākajiem standartiem un ieteikumiem. Tas tiešām šķita ironiski un patīkami. Nav jau tā, ka es nenovērtētu Kasiljasa meistarību, jo pats no 3.klasītes esmu sargājis vārtus, vienkārši man ir antipātijas pret sistēmu, no kuras viņš nāk, tas arī viss.

Tas Platinī plāns tiešām izgāja cauri? Es kaut kā esmu piemirsis, kā tas viss beidzās, bet ja pozitīvi, tad man prieks. No otras puses, man vissvarīgākais, protams, ir tas, lai mūsējie tik tiešām spētu nospēlēt cienīgi, vismaz līdzīgi kā 2004.gadā.

Jā, par Koentrau un interesi par viņu daudz esmu daudz dzirdējis, īpaši jau tādēļ, ka esmu liels "Bayern" fans. Ļoti žēl, ka minheniešiem neizdevās vienoties ar aizsarga pašreizējo klubu. Šķita, ka lieta jau darīta, bet nekā. Cerēsim, ka pēc laika sarunas atjaunosies.

O! Paldies! Es jau vairs nepretendēju uz eksperta statusu. Vienkārši interesējos par tik daudz lietām, ka kādai vienai koncentrēties būtu grūti. Ļoti patīk padiskutēt, īpaši jau par futbolu. Un man jau drīzāk šķiet, ka Tev vajadzētu rakstīt par "La Liga", turklāt tik labu sarunu biedru/-eni sen nebiju sastapis. Visu cieņu!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 23:50, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: 150 punktu Laumma esi tu ,es tevi atkodu,tads tu drankis!
nu man atšķirībā no tevis meitenes patīk

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 00:49, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, par Fabregasu mēs tiešām esam vienisprātis. Lai viņam ilga un spoža karjera!
Runājot par Valdesu, tas ir ļoti interesanti, ka viņš vēl joprojām spēlē Baselonā. Sākumā man šķita, ka viņam vienkārši ir labs onkulis, kas nodrošina vietu sastāvā, bet laikam ejot manas domas mainījās. Kļūdu skaits samazinājās un galu galā Viktors beidzot nokļuva arī izlasē. Tas priecē, jo šķiet, ka tieši tagad, 28 gadu vecumā, puisis ir sasniedzis savu labāko formu.

Jā, bija nesen Eiropas U19 čempionāts. Spānija kā jau ierasts spēlēja finālā, bet šoreiz piekāpās mājiniekiem frančiem, kuri pelnīti uzvarēja finālā. Spāņiem bija vairāki lieliski talanti, tas gan. Tieši atcerējos, kā Toress savulaik guva uzvaras vārtus šķiet Eiropas U19 finālā pret Vāciju. Toreiz nebiju priecīgs, bet novērtēju viņa talantu. Bet pēdējā laikā Fernando nav manu favorītu lokā. Traumas ir viena lieta, bet vājā realizācija pavisam kaut kas cits. Vilja tomēr ir labākais spāņu uzbrucējs jau ilgāku laiku.
Kas attiecas uz vecumu un formu, tad daudz kas atkarīgs arī no tā, cik sezonas jau pavadīts profesionāļos un kādā līgā. Ir daudz faktori, kas veicina karjeras norietu: traumas, fizioloģija, motivācija utt. Šķiet, ka Čavi var būt laimīgs un apmierināts ar savu veiksmīgo karjeru.

Par garīgo līderi nevar nepiekrist. Līdera dotības vai nu ir, vai nav, un šajā ziņā pozīcijai tik tiešām nav nozīmes. Galvenais, lai komandā nesākas tādas Ego sadursmes kā Francijas izlasē šogad. Nez, kas būs ar Vācijas izlasi un Ballaku. Cerams, ka Lēvs tiks galā. Es šķiet viņa vietā Ballaku vairs neņemtu izlasē, lai nesabojā mikroklimatu.

Ar Kasiljasu (arī Ramosu) viss ir ļoti vienkārši. Tu vēl droši vien nezini, bet es no sirds neieredzu "Real Madrid". Spānijā mani favorīte vienmēr bijusi "Barcelona" (arī "Sevilla" tīri labi patīk). Ja reiz esmu par "Barcelona", tad nekādi nevaru būt par madridiešiem. Ak jā, un man spāņi patiesībā nesimpatizē kā nācija, ko nevarētu teikt par katalāņiem, kurus vienmēr atbalstu.
Kasiljass ir viens no "Real" simboliem, tāpēc man viņš nepatīk pēc definīcijas. Ramoss savukārt man šķiet pārvērtēts kā uzbrūkoša tipa aizsargs, jo uzbrukumā viņa pienesums vismaz izlasē ir nožēlojams.
Kas attiecas uz to pirmo Kasiljasa "seivu", tad man kā vārtsargu fanam neatlika nekas cits kā noņemt cepuri viņa priekšā. Atcerējos, ka Dasajevs pirms spēles kaut ko kritisku bija pateicis par Ikeru, bet finālā viņš bumbu atvairīja pēc sava laika labākā vārtu vīra (jau minētā Dasajeva) vislabākajiem standartiem un ieteikumiem. Tas tiešām šķita ironiski un patīkami. Nav jau tā, ka es nenovērtētu Kasiljasa meistarību, jo pats no 3.klasītes esmu sargājis vārtus, vienkārši man ir antipātijas pret sistēmu, no kuras viņš nāk, tas arī viss.

Tas Platinī plāns tiešām izgāja cauri? Es kaut kā esmu piemirsis, kā tas viss beidzās, bet ja pozitīvi, tad man prieks. No otras puses, man vissvarīgākais, protams, ir tas, lai mūsējie tik tiešām spētu nospēlēt cienīgi, vismaz līdzīgi kā 2004.gadā.

Jā, par Koentrau un interesi par viņu daudz esmu daudz dzirdējis, īpaši jau tādēļ, ka esmu liels "Bayern" fans. Ļoti žēl, ka minheniešiem neizdevās vienoties ar aizsarga pašreizējo klubu. Šķita, ka lieta jau darīta, bet nekā. Cerēsim, ka pēc laika sarunas atjaunosies.

O! Paldies! Es jau vairs nepretendēju uz eksperta statusu. Vienkārši interesējos par tik daudz lietām, ka kādai vienai koncentrēties būtu grūti. Ļoti patīk padiskutēt, īpaši jau par futbolu. Un man jau drīzāk šķiet, ka Tev vajadzētu rakstīt par "La Liga", turklāt tik labu sarunu biedru/-eni sen nebiju sastapis. Visu cieņu!
Bet labi tomēr, ka Viktors tomēr palika savā vietā-vārtos, jo kaut kur skatījos nelielu filmu par viņu, kur viņš stāsta, ka, vēl puikam esot, bija nopietni domājis arī beigt trenēties kā vārtsargs. Ja nu izlasē viņam neizdosies spīdēt, viņam ir labākais klubs pasaulē tomēr, kas būtībā kādi 65% tā pati Spānijas izlase vien ir. Toties vārtsargiem ir ilgāks karjeras ilgums, ja vien nevajā traumas. Bet profesionālais sports,tai skaitā futbols, cilvēku izdzen nežēlīgi, un sadegt var arī psiholoģiski , nemitīgā cilvēku un mediju uzmanība, spiediens vienmēr būt formā. Tas gan, manuprāt, vairāk attiecas uz tādiem spēlētājiem kā Mesi, Ronaldo, kuriem šī milzīgā popularitāte var arī nenākt par labu.

šķiet, ka Fernando izlasē vēl guļ uz EC 2008 fināla vārtu lauriem, bet nu 2 mēnešus pēc operācijas nevar prasīt, lai rāda augstu sniegumu PK. Es piekrītu par Vilju, viņš ir neapšaubāmi tur labākais uzbrucējs, tāpēc vēl jau vairāk gaidīju šo jauno Barsas sezonu, kam jābūt saldajam ēdienam.

Vispār mani nedaudz nepatīkami pārsteidza, lasot arī citur internetā, cik savstarpēji naidīgas ir Real'a un Barsas puses, tieši fanu ziņā. Likās, ka pēc pēdējo gadu Spānijas izlases panākumiem tiem tā kā vajadzētu satuvināties, bet acīmredzot klubu pasaulē valda citi likumi, fanātiskākie fani par savu klubu varētu stāvēt un krist! Pret Real'u esmu samērā neitrāla, bet viena lieta gan mani drausmīgi tracina, ka viņi par milzīgām summām sapērk zvaigznes, jaunus talantus un cer tā nokomplektēt superkomandu. Lai pamācās no Barsas, kā jāizaudzina savi spēlētāji no bērna kājas-Pujols, Čavi, Injesta, Pedro, Pikē kā sāka tā arī turpina. Nu vienīgi Pikē laiciņu pabija United'ā. Pēc pāris gadiem/'-a jau vēl viens Barsas produkts būs atpakaļ...

Par Ramosu arī varētu piekrist. Izlasē it kā redzams, taču no šī PK man viņa izpildījumā vairāk palika atmiņā daudzās, neprecīzās piespēles pa gaisu.
Būs interesanti vērot, kas tagad notiks Vācijas izlasē. No Ballaka puses būtu gudri saprast, ka izlase var ļoti labi iztikt bez viņa. Bet varbūt Lēvam ir pārāk liels respekts pret Ballaku, lai pietiktu dūšas viņu 'atšūt.' Cerams, ka visas tās lietas notiks cilvēciski, jo būtu ļoti žēl redzēt, kā svaigajā Vācijas izlasē sabojātos atmosfēra.

Bail 100% apgalvot, ka tas Platinī plāns īstenosies, jo es nezinu, bet ja tā notiks, tā būs fantastiska iespēja arī zemāka līmeņa Eiropas izlasēm paspēkoties ar grandiem un piedalīties šajos futbola svētkos. Bet arī pats turnīra līmenis varētu nedaudz mainīties-ja tagad tur vājas izlases nespēlē, ir tikai stiprākas un ne tik stipras, tad tādā gadījumā varētu parādīties milzīga atšķirība meistarības ziņā. Lai vai kā, es katrā ziņā būtu par par šādu lēmumu

Vispār futbola pasaulē esmu jauniņā, izlašu līmenī visam sekoju vairākus gadus, bet pēc šīs vasaras PK sagāju sviestā ar futbolu un sāku interesēties pastiprināti. Prieks, ka varu ar tik zinošu cilvēku padiskutēt par futbolu, bez aizspriedumiem `meitene-izsaka -spriedumus -par- futbolu-tas- taču- nav -nopietni.` Turklāt tavu saturīgo tekstu ir ļoti interesanti un viegli lasīt.
Re kā,apmainījāmies ar savstarpējiem komplimentiem

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:03, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Bet labi tomēr, ka Viktors tomēr palika savā vietā-vārtos, jo kaut kur skatījos nelielu filmu par viņu, kur viņš stāsta, ka, vēl puikam esot, bija nopietni domājis arī beigt trenēties kā vārtsargs. Ja nu izlasē viņam neizdosies spīdēt, viņam ir labākais klubs pasaulē tomēr, kas būtībā kādi 65% tā pati Spānijas izlase vien ir. Toties vārtsargiem ir ilgāks karjeras ilgums, ja vien nevajā traumas. Bet profesionālais sports,tai skaitā futbols, cilvēku izdzen nežēlīgi, un sadegt var arī psiholoģiski , nemitīgā cilvēku un mediju uzmanība, spiediens vienmēr būt formā. Tas gan, manuprāt, vairāk attiecas uz tādiem spēlētājiem kā Mesi, Ronaldo, kuriem šī milzīgā popularitāte var arī nenākt par labu.

šķiet, ka Fernando izlasē vēl guļ uz EC 2008 fināla vārtu lauriem, bet nu 2 mēnešus pēc operācijas nevar prasīt, lai rāda augstu sniegumu PK. Es piekrītu par Vilju, viņš ir neapšaubāmi tur labākais uzbrucējs, tāpēc vēl jau vairāk gaidīju šo jauno Barsas sezonu, kam jābūt saldajam ēdienam.

Vispār mani nedaudz nepatīkami pārsteidza, lasot arī citur internetā, cik savstarpēji naidīgas ir Real'a un Barsas puses, tieši fanu ziņā. Likās, ka pēc pēdējo gadu Spānijas izlases panākumiem tiem tā kā vajadzētu satuvināties, bet acīmredzot klubu pasaulē valda citi likumi, fanātiskākie fani par savu klubu varētu stāvēt un krist! Pret Real'u esmu samērā neitrāla, bet viena lieta gan mani drausmīgi tracina, ka viņi par milzīgām summām sapērk zvaigznes, jaunus talantus un cer tā nokomplektēt superkomandu. Lai pamācās no Barsas, kā jāizaudzina savi spēlētāji no bērna kājas-Pujols, Čavi, Injesta, Pedro, Pikē kā sāka tā arī turpina. Nu vienīgi Pikē laiciņu pabija United'ā. Pēc pāris gadiem/'-a jau vēl viens Barsas produkts būs atpakaļ...

Par Ramosu arī varētu piekrist. Izlasē it kā redzams, taču no šī PK man viņa izpildījumā vairāk palika atmiņā daudzās, neprecīzās piespēles pa gaisu.
Būs interesanti vērot, kas tagad notiks Vācijas izlasē. No Ballaka puses būtu gudri saprast, ka izlase var ļoti labi iztikt bez viņa. Bet varbūt Lēvam ir pārāk liels respekts pret Ballaku, lai pietiktu dūšas viņu 'atšūt.' Cerams, ka visas tās lietas notiks cilvēciski, jo būtu ļoti žēl redzēt, kā svaigajā Vācijas izlasē sabojātos atmosfēra.

Bail 100% apgalvot, ka tas Platinī plāns īstenosies, jo es nezinu, bet ja tā notiks, tā būs fantastiska iespēja arī zemāka līmeņa Eiropas izlasēm paspēkoties ar grandiem un piedalīties šajos futbola svētkos. Bet arī pats turnīra līmenis varētu nedaudz mainīties-ja tagad tur vājas izlases nespēlē, ir tikai stiprākas un ne tik stipras, tad tādā gadījumā varētu parādīties milzīga atšķirība meistarības ziņā. Lai vai kā, es katrā ziņā būtu par par šādu lēmumu

Vispār futbola pasaulē esmu jauniņā, izlašu līmenī visam sekoju vairākus gadus, bet pēc šīs vasaras PK sagāju sviestā ar futbolu un sāku interesēties pastiprināti. Prieks, ka varu ar tik zinošu cilvēku padiskutēt par futbolu, bez aizspriedumiem `meitene-izsaka -spriedumus -par- futbolu-tas- taču- nav -nopietni.` Turklāt tavu saturīgo tekstu ir ļoti interesanti un viegli lasīt.
Re kā,apmainījāmies ar savstarpējiem komplimentiem
Nu, vārtsargi par spiediena trūkumu var nesūdzēties, jo tieši viņi ir pēdējais un nozīmīgākais aizsardzības bastions. Atceros,. kāds stress pašam bija atbildīgos amatieru turnīros. Laukumā spēlējot manuprāt nav tāds satraukums, ka sargājot vārtus. Bet par popularitāti jāpiekrīt. Izskatās, ka Mesī gan tā nekaitē, jo viņš ir īsts darbarūķis un komandas spēlētājs. Par Ronaldu gan varētu pastrīdēties. Atbildīgākajos brīžos viņš reizēm mēdz pārdegt.

Toresam ir tikai viens lauru vainaga zariņš - par viņa vārtiem EURO2008 finālā. Līdz tam turnīrā viņa sniegums nebija diez ko spožs. Nez kā būtu, ja Vilja būtu varējis piedalīties tajā finālā?
Par traumu pirms pēdējā PK, protams, zinu, bet nu nezinu, cik ļoti tas ietekmē sitiena precizitāti, atrodoties pie pašiem vārtiem. Kaut kā pietrūka tā noslēguma Fernando, lai gan pozīcijas bija labu labās.

Madride un Barselona - tas nav tikai pilsētu duelis vien, tas ir nacionālais duelis, jo cīnās Spānijas galvaspilsētnieki pret Katalonijas galvaspilsētniekiem. Tieši tas piedod to asumu "klasikām". Izlase ir viena lieta, bet karstasinīgs derbijs - pavisam kas cits. Man tas tīri labi patīk, jo padara atmosfēru vēl fascinējošāku un ažiotāžu vēl milzīgāku.
Par "Real" spēlētāju politiku tā ir ļoti populāra tēma. "Real" līderu rotācija notiek pārāk bieži - spēlētāji nāk un iet. Protams, ka tas nenāk par labu klubam, ko arī apliecina pēdējo gadu rezultāti. Būtu vismaz darījuši kā "Chelsea" - sapirkuši tās savas zvaigznes un pilnveidojuši sastāvu laika gaitā, bet šķiet, ka šī doma kļuvusi aktuāla tikai tagad. Cerams, ka Mourinju nostabilizēs "Real" sastāvu, lai turpmāk nebūtu jau atkal jārunā par karaliskā kluba neadekvāto transfēru politiku. Gadās jau arī "Real" pa kādam jaunatnes akadēmijas produktam, bet ne tik bieži, cik vajadzētu.

Zini ko? - Tev patiešām ir lieliska izpratne par šo spēli. Ļoti labs novērojums attiecībā uz Ramosu. Tieši centrējumi viņam šajā PK īpaši kliboja, lai gan tam būtu jābūt vienam no viņa trumpjiem (cik zinu). Šajā ziņā labprāt atzīmētu vāciešus - Lāmu un Boatengu.

Ballaks ir pārāk liels egoists, lai spriestu objektīvi. Tiešām ceru, ka Lēvs atradīs optimālāko risinājumu. Zelta vidusceļš, protams, būtu tāds, ka Ballaks Leverkūzenē iegūtu optimālo formu un tiešām būtu Vācijas izlases līderis. Tomēr par šādu scenāriju nedaudz šaubos. Vairāk uzskatu, ka izlasē būtu jāļauj izpausties jaunajiem talantiem, kuru vāciešiem netrūkst.

Jā, būtu tikai pozitīvi, ja arī EČ izslēgšanas spēles sāktos ar 1/8fināliem, nevis ar 1/4fināliem kā līdz šim. Tas palielinātu intrigu, turklāt Eiropā netrūkst spēcīgu komandu, tāpēc līmenis gan jau nemaz īpaši nepzeminātos. Būtu tikai interesantāk.

Nemaz nevar pateikt, ka Tu būtu jauniņā futbola lauciņā. Kā jau teicu, Tev ir labas novērošanas un analītiskās spējas. Patīkami, ka meitene interesējas par sportu. Mana jaunākā māsa arī vidusskolā spēlēja futbolu, tas bija jautri. Es apbrīnoju daiļā dzimuma pārstāves, kuras grauj stereotipus un pierāda, ka dzimumam nav nozīmes, ja runa ir par interesantu un notikumiem bagātu jomu kā sports.
Jā, šādu diskusiju laikā tiešām rodas dabiska vēlme izteikt pa kādam komplimentam

     [+] [-]

, 2010-08-25 16:07, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, vārtsargi par spiediena trūkumu var nesūdzēties, jo tieši viņi ir pēdējais un nozīmīgākais aizsardzības bastions. Atceros,. kāds stress pašam bija atbildīgos amatieru turnīros. Laukumā spēlējot manuprāt nav tāds satraukums, ka sargājot vārtus. Bet par popularitāti jāpiekrīt. Izskatās, ka Mesī gan tā nekaitē, jo viņš ir īsts darbarūķis un komandas spēlētājs. Par Ronaldu gan varētu pastrīdēties. Atbildīgākajos brīžos viņš reizēm mēdz pārdegt.

Toresam ir tikai viens lauru vainaga zariņš - par viņa vārtiem EURO2008 finālā. Līdz tam turnīrā viņa sniegums nebija diez ko spožs. Nez kā būtu, ja Vilja būtu varējis piedalīties tajā finālā?
Par traumu pirms pēdējā PK, protams, zinu, bet nu nezinu, cik ļoti tas ietekmē sitiena precizitāti, atrodoties pie pašiem vārtiem. Kaut kā pietrūka tā noslēguma Fernando, lai gan pozīcijas bija labu labās.

Madride un Barselona - tas nav tikai pilsētu duelis vien, tas ir nacionālais duelis, jo cīnās Spānijas galvaspilsētnieki pret Katalonijas galvaspilsētniekiem. Tieši tas piedod to asumu "klasikām". Izlase ir viena lieta, bet karstasinīgs derbijs - pavisam kas cits. Man tas tīri labi patīk, jo padara atmosfēru vēl fascinējošāku un ažiotāžu vēl milzīgāku.
Par "Real" spēlētāju politiku tā ir ļoti populāra tēma. "Real" līderu rotācija notiek pārāk bieži - spēlētāji nāk un iet. Protams, ka tas nenāk par labu klubam, ko arī apliecina pēdējo gadu rezultāti. Būtu vismaz darījuši kā "Chelsea" - sapirkuši tās savas zvaigznes un pilnveidojuši sastāvu laika gaitā, bet šķiet, ka šī doma kļuvusi aktuāla tikai tagad. Cerams, ka Mourinju nostabilizēs "Real" sastāvu, lai turpmāk nebūtu jau atkal jārunā par karaliskā kluba neadekvāto transfēru politiku. Gadās jau arī "Real" pa kādam jaunatnes akadēmijas produktam, bet ne tik bieži, cik vajadzētu.

Zini ko? - Tev patiešām ir lieliska izpratne par šo spēli. Ļoti labs novērojums attiecībā uz Ramosu. Tieši centrējumi viņam šajā PK īpaši kliboja, lai gan tam būtu jābūt vienam no viņa trumpjiem (cik zinu). Šajā ziņā labprāt atzīmētu vāciešus - Lāmu un Boatengu.

Ballaks ir pārāk liels egoists, lai spriestu objektīvi. Tiešām ceru, ka Lēvs atradīs optimālāko risinājumu. Zelta vidusceļš, protams, būtu tāds, ka Ballaks Leverkūzenē iegūtu optimālo formu un tiešām būtu Vācijas izlases līderis. Tomēr par šādu scenāriju nedaudz šaubos. Vairāk uzskatu, ka izlasē būtu jāļauj izpausties jaunajiem talantiem, kuru vāciešiem netrūkst.

Jā, būtu tikai pozitīvi, ja arī EČ izslēgšanas spēles sāktos ar 1/8fināliem, nevis ar 1/4fināliem kā līdz šim. Tas palielinātu intrigu, turklāt Eiropā netrūkst spēcīgu komandu, tāpēc līmenis gan jau nemaz īpaši nepzeminātos. Būtu tikai interesantāk.

Nemaz nevar pateikt, ka Tu būtu jauniņā futbola lauciņā. Kā jau teicu, Tev ir labas novērošanas un analītiskās spējas. Patīkami, ka meitene interesējas par sportu. Mana jaunākā māsa arī vidusskolā spēlēja futbolu, tas bija jautri. Es apbrīnoju daiļā dzimuma pārstāves, kuras grauj stereotipus un pierāda, ka dzimumam nav nozīmes, ja runa ir par interesantu un notikumiem bagātu jomu kā sports.
Jā, šādu diskusiju laikā tiešām rodas dabiska vēlme izteikt pa kādam komplimentam
Vārtsargiem, domājams, vajadzīga stirpa nervu sistēma. Gadās, ka pusi spēli viņiem vienkārši iznāk stāvēt, bet tad atbildīgākajā brīdī ir jāsakoncentrē visa sava uzmanība un spējas. Man liekas, ka arī visa komanda jūtas drošāk, ja aiz muguras stāv vārtsargs, kurš nekad nepieviļ un ir vienmēr pārliecināts savā spēlē.

Tā kā futbols ir pati populārākā sporta spēle pasaulē, tad arī pasaules labākajiem futbolistiem ir jārēķinās ar pastiprinātu uzmanību. Jā, ar Mesi šādā ziņā viss kārtībā, arī ārpus laukuma viņš šķiet tāds piezemēts un vienkāršs cilvēks, ko gan nevarētu teikt par Ronaldo.

Jā, es tieši iedomājos par to, ka arī EURO 2008 viņš bija salīdzinoši pabāls. Es gan vairāk sliecos par labu uz tāda uzbrucēja pusi, kurš ir stabili rezultatīvs visu laiku (kā Vilja), nevis paļauties uz 'vārdu', kurš kādā mirklī var izšaut. Bet es Torresam vēlu visu to labāko viņa futbolista karjerā.
Manuprāt, viņš arī šajā PK būtu iesitis vārtus, ja vien Pedro nebūtu noskopojies tajā spēlē pret Vāciju. Pedrito paveicās, ka spāņi vinnēja, citādi viņu mājās ar atplestām rokām negaidītu...

Vispār jā, cerams, ka Mourinju darīs ko lietas labā, un Ozils, Kedira veiksmīgi progresēs un attīstīs savu karjeru Madridē. Jābūt ir komandas kodolam ar līderiem, ap kuriem tad var rotēt šie 'pirktie' spēlētāji.

Ballaks jau nekāds jauneklis vairs nav, kaut gan 33 gadi futbolistam nemaz tik astronomiski daudz nav. Bet es arī šaubos, ka viņš būs spējīgs atkal kļūt par Vācijas izlases līderi. Lai jau saprot, ka jādod vieta jaunajiem.

Vai, paldies, tiešām patīkami lasīt tik atzinīgus vārdus no tik futbolā zinoša cilvēka. Dzimumam tiešām nav nozīmes, viss jau atkarīgs no patiesas intereses par konkrēto sporta veidu. Turklāt pasaulē ir daudz sporta žurnālistes, tā pati Sāra, Ikera draudzene. Nemāku spriest par viņas profesionalitāti, bet nedomāju, ka viņa strādātu par TV sporta reportieri tikai dēļ pievilcīgās ārienes un drauga vārda.
'Neliels' publiskais čats ir iznācis