Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" devīto reizi izcīna Spānijas Superkausu

Niklāvs Švēde
Niklāvs Švēde

"Barcelona" devīto reizi izcīna Spānijas Superkausu
"Barcelona" futbolisti atzīmē vārtu guvumu
Foto: AP/ Scanpix

Sestdienas vakarā savu pirmo trofeju šosezon izcīnīja spāņu grands "Barcelona", kas Spānijas Superkausa atbildes spēlē savā laukumā ar 4:0 pārspēja "Sevilla", divu maču summā triumfējot ar 5:3. Šovakar ar trīs gūtiem vārtiem jeb "hat-trick" izcēlās argentīnietis Lionels Mesi.

Salīdzinot ar pirmo maču Seviļā, Barselonas vienības pamatsastāvā tika veiktas nopietnas pārmaiņas. Hosepa Gvardiolas rīcībā bija visi astoņi nesen kā Spānijas izlases sastāvā kronētie pasaules čempioni, no kuriem uz rezervistu soliņa palika vien Karless Pujols, Andress Injesta un Davids Vilja. Savukārt cīņu no pirmās sekundes uzsāka Lionels Mesi, kurš pirms nedēļas izgāja laukumā uz maiņu. Tikmēr "Sevilla” galvenais treneris Antonio Alvaress no saviem potenciālajiem pamatsastāva vīriem deva atpūtu Renato, Djēgo Peroti un Luisam Fabianu. Kā nekā, otrdien gaidāma UEFA Čempionu līgas izšķirošās kvalifikācijas spēle pret Portugāles "Braga".

Jau līdz ar spēles pirmajām minūtēm iniciatīvu droši uzņēmās mājinieki, kuri, apzinādamies, ka jāgūst vismaz divi vārti, ļoti pārliecinoši kontrolēja spēli laukuma vidusdaļā un veidoja vienu uzbrukumu pēc otra. "Sevilla” šajā futbola izrādē pieņēma izteiktu otrā plāna aktiera lomu, spēlējot tīri no aizsardzības, taču andalūzieši gaužām neveiksmīgi veidoja saspēli. Tā rezultātā līdz prasmīgajam uzbrucējam Alvaro Negredo bumba praktiski nenonāca, padarot futbolistu pilnībā neredzamu. Seviļas futbolistu taktika šoreiz bija neefektīva, un jau 13. minūtē pēc nelielas sākuma ofensīvas "Barcelona” atklāja mača rezultātu. Pedro Rodrigess no labās malas veikli ielauzās viesu soda laukumā un izdarīja spēcīgu piespēli gar vārtiem. Vārtu priekšā neveiksmīgi nospēlēja "Sevilla" aizsargs Abdulajs Konko, no kura kājas bumba atrada ceļu andalūziešu vārtos. Vārtu guvums ieskaitīts viesu futbolistam, lai gan visi nopelni Pedro.

Nepagāja ne ilgs laiks, kad "Barcelona" panāca jau sev labvēlīgo 2:0. 24. minūtē Čavi ar izcilu piespēli izveda Mesi vienatnē pret Andresu Palopu, un argentīnietis šo izdevību izmantoja ļoti pārliecinoši - vārtsargs prasmīgi pārspēts un pārsvars dubultots. Pēc otrajiem zaudētajiem vārtiem andalūzieši beidzot sāka izrādīt dzīvības pazīmes un īsā laika periodā vairākas reizes pietuvojās "Barcelona" cietoksnim, taču ar patiesi bīstamiem sitieniem Viktora Valdesa sargātos vārtus nespēja apdraudēt. Var teikt, ka katalāņu vārtsargam darba praktiski nebija. Cīņa mājinieku zīmē norisinājās līdz pat puslaika izskaņai, un 43. minūtē Mesi pēc Daniela Alveša reida labajā malā un sekojošas piespēles eleganti ieraidīja bumbu zem vārtu pārliktņa, panākot jau 3:0. Pārtraukumā ejot, Barselonas futbolistiem droša trīs vārtu vadība.

Arī cīņas otrajā pusē aina uz "Camp Nou" stadiona zālāja nemainījās. Neligu laiku pēc pārtraukuma savu debiju "Barcelona" sastāvā oficiālā spēlē pieredzēja Vilja, kurš izgāja laukumā uz maiņu vienlaikus ar Andresu Injestu, izpelnoties neviltotu līdzjutēju sajūsmu. Lai gan "Sevilla" mača 62. minūtes laikā veica uzreiz visas trīs spēlētāju maiņas, tas mača atlikušajā pusstundā neko daudz nemainīja, jo andalūziešiem pret katalāņu lielisko saspēli pretzāles neatradās. Gan Fabianu, gan Peroti un Luka Čigarini tā arī nespēja būtiski pastiprināt "Sevilla" spēli.

Mājinieki ar īsām piespēlēm Seviļas komandas vārtu tuvumā veidoja virpuļus, ik pa laikam izveidojot arī kādu labu vārtu gūšanas izdevību, un šāda skaista un tehniski baudāma spēle vairāk nekā apmierināja katalāņu līdzjutējus. Neierasti pablāvi šajā vakarā bija abi viesu malējie pussargi - Hesuss Navass un Djēgo Kapels -, kuriem pietrūka ierastā asuma, līdz ar to ātrie uzbrukumi, ko varēja likt pretī "Barcelona" dominancei laukuma vidusdaļā, andalūziešiem bija nesekmīgi. Atzīstami savā debijā nospēlēja Vilja, kurš veiksmīgi saspēlējās ar saviem biedriem un vairākas reizes ar sitieniem apdraudēja Palopa cietoksni. Tieši Vilja mača pamatlaika pēdējā minūtē teicami iespēlēja bumbu soda laukumā Injestam, kurš tālāk to pāradresēja skrējienā esošajam Mesi - apaļais priekšmets atrada ceļu jau tukšajos vārtos un 4:0. "Hat-trick" Mesi, kurš ar šo vārtu guvumu pielika treknu punktu Superkausa izcīņai. Jāatzīst - nekādu variantu "Sevilla" atbildes spēlē.

"Barcelona" atspēlēja pirmajā mačā "iegūto" divu vārtu deficītu un divu spēļu summā triumfēja ar 5:3, jau devīto reizi izcīnot Spānijas Superkausu. Šajā rādītājā Katalonijas lepnums kļuvis par tituliem visu laiku bagātāko klubu, apsteidzot sīvāko sāncensi Madrides "Real", kam astoņas uzvaras.

Spānijas Superkausa izcīņa 2010, 2. spēle

Barcelona - Sevilla 4:0 (3:0)

Konko (s.v.) 13’ Mesi 24’ 43’ 90'

Divu spēļu summā ar 5:3 uzvar „Barcelona”.

Komandu sastāvi

"Barcelona": Valdess – Alvešs, Pikē, Abidāls, Maksvels – Buskets, Čavi (Adrianu 88'), Keita – Pedro (Vilja 57’), Bojans (Injesta 57’), Mesi
"Sevilla": Palops – Dabo, Konko, Eskudē, Navaro – Romariks (Peroti 61’), Navass, Zokora, Kapels (Čigarini 62’), Alfaro (Fabianu 62’) - Negredo

Barcelona 4:0 Sevilla

Iepriekšējo desmit gadu Spānijas Superkausa izcīņas

GadsUzvarētājsRezultātsZaudētājs
2009.Barcelona5:1 (1:2; 3:0)Athletic Bilbao
2008.Real Madrid6:5 (3:2; 4:2)Valencia
2007.Sevilla6:3 (1:0; 3:5)Real Madrid
2006.Barcelona4:0 (0:1; 3:0)Espanyol
2005.Barcelona4:2 (0:3; 1:2)Real Betis
2004.Real Zaragoza4:1 (1:0; 1:3)Valencia
2003.Real Madrid4:2 (2:1; 3:0)Mallorca
2002.Deportivo4:0 (3:0; 0:1)Valencia
2001.Real Madrid4:1 (1:1; 3:0)Real Zaragoza
2000.Deportivo2:0 (0:0; 2:0)Espanyol

Visas Spānijas Superkausa ieguvējas

VietaKlubsTituli
1.Barcelona9
2.Real Madrid8
3.Deportivo de La Coruna3
4.Atletico Madrid1
Valencia1
Real Zaragoza1
Athletic Bilbao1
RCD Mallorca1
Real Sociedad1
Sevilla1

Izmantotie resursi:
MARCA.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-08-22 01:25, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Nedod Dievs, ka Messi sāpēs vēders ČL fināla laikā Tad Barselona nevarēs neko iesist
redzēs ko darīsi bez sava Rūnija,kas no 48gadīgas maukas būs triperi saķēris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-22 01:26, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Jā, Andress nav vārtu mašīna, toties viņa bumbas pārvaldīšanas tehnika,spēles lasījums un citas kvalitātes ir out of space! Nekas, Vilja sevi vēl parādīs, kaut gan arī viņam būs nedaudz jāpasvīst, lai regulāri spēlētu pamatsastāvā. kaut gan Barselonā arī rezervistu soliņš ir tīrākais zvaigžņu sastāvs.
daudzi Latvijā juta līdzi Vācijai, bez Ballaka tai bija cits ātrums un skats ar jaunajiem spēlētājiem! toties nedaudz aprāvās, kad tai pretī stājās fūrija...
nonjemu cepuri tavā priekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 01:29, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Es zinu - normāli fani, kas grib rezultātu, nevis kkādu tizleni vārtos, kurš bumbu nevar noķert.
Redzot Hārtu Spurs - Mcity spēlē, gribas Kapello olas izšķaidīt par to, ka kkāds Grīns tika likts vārtos.
Es arī labprāt Anglijas vārtos redzētu Hārto, jo tad vismaz būtu intriga. Bet šķiet, ka esi aizmirsis, ka Anglijas vārtus spēlē pret Vāciju sargāja Džeimss. Bet arī viņš nebija glābējs, jo angļu aizsardzību varēja salīdzināt ar "Werder" aizsardzību šodien - kā caurstaigājama sēta
Normāli fani domā, ka labākajam angļu vārtu guvējam ir jāsit vārti, nevis jāguļ uz lauriem, kas gūti spēlējot klubā. Tā pat man patika fanu viedoklis par to, ka bez ārzemnieka blakām angļu spēlētāji vairs ne tuvu nav tik vareni, tāpēc nemainot attieksmi nekad neko vairs arī neizcīnīs. Anglijas izlases maksimums ir 1/4fināls un tā tam būs būt

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 01:29, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, Injesta tiešām labi lasa spēli, ir izteikti universāls un piespēli var padot ne sliktāk kā "maestro" Čavi Tāda gudrība, bet vēl tikai 26 gadi! - Kas attiecas uz Vilju, tad domāju, ka viņam rezervistu soliņš reti būs jāsilda, jo viņš būs viens no "Braca" līderiem. Nesen vēl šķita, ka Drogbā ir labākais uzbrucējs pasaulē, tomēr Dāvids viņu jau ir pāraudzis (Didjē jau arī jaunāks un veselīgāks nekļūst). Uz papīra "Barcelona" ir spēcīgākā pasaulē, bet kā būs dzīvē, to vēl redzēsim.

Par Latviju, protams, priecājos, jo pats no agras bērnības fanoju gan par vācu futbolu, gan sportu kopumā. Un jā, Ballaks patiesībā bija tāds neliels diktatorisks enkurs, bet šis atjaunotais un uzlabotais sastāvs bija kā īsts saldais ēdiens! Millers vien bija ko vērts! Bet pret Spāniju pietrūka ne tikai Millera (paldies tiesnesim, un nedaudz arī Mesi), bet arī pieredzes un meistarības. Toties esmu pārliecināts, ka jau Eiropas čempionātā Vācija rādīs īstus brīnumus.
Barselonas saldais pārītis- Čavi un Injesta ir neaizstājams. Manuprāt, labākā viduslīnija pasaulē. Fabregasu priekš kam viņiem, tas būtu tikai luksuss, kamēr Arsenals paliktu kā bez rokām.Ja Čavi ir vairāk spēles diriģents, veidotājs, prātam neaptveramu piespēļu meistars, tad Injesta ir tas, kurš izlauž ceļu līdz vārtiem un rada vārtu gūšanas iespējas. Abi ir daudz salīdzināti, bet es domāju, ka viņi ir krasi atšķirīgi, ar citiem uzdevumiem laukumā, lai salīdzinātu.
Cerams, ka Dāvidam veiksies!kaut gan visi tajā komandā var būt līderi.

Jā, tā Millera ''roka'' īstenībā varēja būt arī Mesi roka, abi gandrīz vienādi bija pelnījuši dzelteno. es arī nepiekrītu tiem, kuri teica, ka ar Milleru vācieši noteikti būtu uzvarējuši. pārsvars laukumā spāņiem tomēr bija acīmredzams. arī Lēvs pēc spēles intervijā teica, ka spāņi tā pārvalda bumbu, ka būtībā visa spēle paiet,tikai dzenoties tai pakaļ. Jā, Euro 2012 Vācija varētu kaut ko dabūt. Viņiem ir neapšaubāmi jaunie talanti, un viņiem būs milzīga motivācija uzvarēt, pēc nosacītajām ''neveiksmēm'' pēdējos turnīros

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 01:30, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Iniesta izskatās pēc 50 gadīga kabana
toties tas kabans iesit vārtus pasaules kausa finālā

     [+] [-]

, 2010-08-22 01:31, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: nonjemu cepuri tavā priekšā

manā vai Injestas priekšā? what a?

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 01:32, pirms 14 gadiem
Mesi ir vecis. Malači. Es cerēju, ka Barca to spēs un tā arī notika.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 01:34, pirms 14 gadiem
Mesi čempionāta laikā bija Rūnijs kubā un es šeit domāju kvalitātes vislabāko definīciju. Paskaties kaut vai, kā Lionels spēlēja pret to pašu Vāciju! Neviens cits tā necīnījās un nedeva piespēles. Problēma bija tā, ka viņu visās spēlēs sedza pa diviem, bet tik un tā viņam izdevās atdot savu piespēli. Rūniju segt vispār nebija jēgas, jo viņš spēlēja zem katras kritikas un tikai beigās nedaudz atdzīvojās.
Vācija Angliju uzvarēja tāpēc, ka nospēlēja daudz labāk, un to atzīst arī paši angļi. Anglija nospēlēja vāji, un Tu to ļoti labi zini.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-22 01:38, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: manā vai Injestas priekšā? what a?
tavā,tavu komentāru dēļ

  -1 [+] [-]

, 2010-08-22 01:39, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: tavā,tavu komentāru dēļ
pateicos

     [+] [-]

, 2010-08-22 01:51, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Barselonas saldais pārītis- Čavi un Injesta ir neaizstājams. Manuprāt, labākā viduslīnija pasaulē. Fabregasu priekš kam viņiem, tas būtu tikai luksuss, kamēr Arsenals paliktu kā bez rokām.Ja Čavi ir vairāk spēles diriģents, veidotājs, prātam neaptveramu piespēļu meistars, tad Injesta ir tas, kurš izlauž ceļu līdz vārtiem un rada vārtu gūšanas iespējas. Abi ir daudz salīdzināti, bet es domāju, ka viņi ir krasi atšķirīgi, ar citiem uzdevumiem laukumā, lai salīdzinātu.
Cerams, ka Dāvidam veiksies!kaut gan visi tajā komandā var būt līderi.

Jā, tā Millera ''roka'' īstenībā varēja būt arī Mesi roka, abi gandrīz vienādi bija pelnījuši dzelteno. es arī nepiekrītu tiem, kuri teica, ka ar Milleru vācieši noteikti būtu uzvarējuši. pārsvars laukumā spāņiem tomēr bija acīmredzams. arī Lēvs pēc spēles intervijā teica, ka spāņi tā pārvalda bumbu, ka būtībā visa spēle paiet,tikai dzenoties tai pakaļ. Jā, Euro 2012 Vācija varētu kaut ko dabūt. Viņiem ir neapšaubāmi jaunie talanti, un viņiem būs milzīga motivācija uzvarēt, pēc nosacītajām ''neveiksmēm'' pēdējos turnīros
Franseskam tiešām par agru iet uz savu mīļāko klubu, bet kā Čavi aizstājējs viņš tiešām būtu noderīgs kaut kad nākotnē. Domāju, ka arī Buskets nu jau ir saucams par neaizstājamu. Ar tādu balstu pussargu ierindā nevienam klubam nebūtu jābaidās ar lieliem spēkiem doties uzbrukumā.
Arī par salīdzināšanu piekrītu. Čavi diez vai varētu spēlēt tik uzbrūkoši kā Andress, bet Injesta savukārt diez vai tik pirmklasīgi diriģētu spēli. Bet, kas attiecas uz pozīcijām un saspēli, tad Čavi manuprāt vislabāk saskan tieši ar Mesi, bet Injesta ar savu operativitāti var pieslēgties vienmēr un visur. Tāpēc jau viņš atnesa Spānijai zeltu PK.

Patiesībā jau tikai Mesi gadījumā to varēja nosaukt par spēli ar roku; Milleram tā tikai nedaudz pieskārās. Pārkāpums bija jāfiksē par pirmo darbību ar roku, tātad Mesi. Nedomāju, ka par tādiem sīkumiem būtu uzreiz jādod dzeltenā. Epizodes vairāk jāvērtē pēc būtības.

Es arī nepiekrītu par Milleru un uzvaras iespējām. Spānija tomēr bija pārāka, tas ir fakts. Vācijai spāņi vispār ir tāds neparocīgs pretinieks.
Kas attiecas uz Vācijas izlasi, tad šīs nosacītās neveiksmes šķiet bijušas visos pēdējos PK finālturnīros, turklāt vienmēr pret topošajiem čempioniem. Bet gan jau atkal pienāks arī Vācijas laiks. Es jau vēl dzīvoju 1996.gadā

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 02:11, pirms 14 gadiem
Fabregasu Anglijā dievina, viņš ir savējais, bet kurš gan futbolists negribētu spēlēt Barselonā? viņš jau daudzkārt ir izteicies, ka vēlas atgriezties, tas jau saprotams, ar Barsu viņš varētu vinnēt teju visu, un it sevišķi pēc šī PK gan jau tā vēlme vēl palielinājās. Ar Mesi un Pikē Farbegas kopā uzaudzis, spēlējot jaunatnes komandā. Bet Čavi tomēr ir daudz pārāks par viņu, toties Fabregas ir 7 gadus jaunāks, labi vismaz, ka spēlējot izlasē, viņš var no Čavi mācīties.
Jā, jā, tiesnešu darbībā PK bija daudz kļūdu. Bet pie TV skatoties, protams, ir daudz vieglāk vērtēt. Kā gan laukumā, lielā ātrumā, bez akārtojumiem, burzmā var precīzi noteikt soda mēru? Tādā ziņā es uzskatu tiesnešu darbu par ārkārtīgi grūtu. Bet bija momenti, kad pie TV var tikai novaidēties un tiesnesi nodēvēt ne pārāk glaimojošos vārdos. Anglijas neskaitītie vārti, un de Jonga karatē paņēmiens pa Alonso ribām, utt....
Ar Busketu ir interesanti. Laukumā it kā viņš nav īpaši manāms, toties viņš veic milzīgu melno darbu. Jā, īsts komandas spēlētājs.

Visticamāk, Vācijas laiks pienāks jau Euro! Mūžīgās trešās un otrās vietas jau kļuvušas par nastu. Lai gan Vācijas izlasei mana sirds nepieder galīgi nemaz, priecāšos, ja viņi uzvarēs. 1996. biju pārāk sīka, lai kaut ko atcerētos

     [+] [-]

, 2010-08-22 02:30, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Fabregasu Anglijā dievina, viņš ir savējais, bet kurš gan futbolists negribētu spēlēt Barselonā? viņš jau daudzkārt ir izteicies, ka vēlas atgriezties, tas jau saprotams, ar Barsu viņš varētu vinnēt teju visu, un it sevišķi pēc šī PK gan jau tā vēlme vēl palielinājās. Ar Mesi un Pikē Farbegas kopā uzaudzis, spēlējot jaunatnes komandā. Bet Čavi tomēr ir daudz pārāks par viņu, toties Fabregas ir 7 gadus jaunāks, labi vismaz, ka spēlējot izlasē, viņš var no Čavi mācīties.
Jā, jā, tiesnešu darbībā PK bija daudz kļūdu. Bet pie TV skatoties, protams, ir daudz vieglāk vērtēt. Kā gan laukumā, lielā ātrumā, bez akārtojumiem, burzmā var precīzi noteikt soda mēru? Tādā ziņā es uzskatu tiesnešu darbu par ārkārtīgi grūtu. Bet bija momenti, kad pie TV var tikai novaidēties un tiesnesi nodēvēt ne pārāk glaimojošos vārdos. Anglijas neskaitītie vārti, un de Jonga karatē paņēmiens pa Alonso ribām, utt....
Ar Busketu ir interesanti. Laukumā it kā viņš nav īpaši manāms, toties viņš veic milzīgu melno darbu. Jā, īsts komandas spēlētājs.

Visticamāk, Vācijas laiks pienāks jau Euro! Mūžīgās trešās un otrās vietas jau kļuvušas par nastu. Lai gan Vācijas izlasei mana sirds nepieder galīgi nemaz, priecāšos, ja viņi uzvarēs. 1996. biju pārāk sīka, lai kaut ko atcerētos
Tā ir. Un kas pats galvenais - "Barcelona" trenē Fabregasa bērnības elks un varonis, Peps Gvardiola Gan jau līdz Čavi viņš izaugs, tas ir tikai laika jautājums, cita lieta, ka tad jau Sesks varēs būt Čavi vietā, ņemot vērā Čavi vecumu pēc vairākiem gadiem. Fabregasa palikšana "Gunners" krietni pasaudzēja arī katalāņu maciņu. Vengers jau nu zina, kas jauneklim vajadzīgs, lai augtu meistarībā.

Es nekad mūžā neesmu gribējis pat mēģināt tiesāt jebkādā līmenī, lai gan reiz pamatskolā šķiet to nācās darīt. Tas ir tik nepateicīgs darbs, turklāt gadās, ka pēc spēles visi ir tavi ienaidnieki. No otras puses, jāsaprot, ka tiesnešu kvalifikācijai tādos turnīros kā PK jābūt visaugstākajai. Nevar vienkārši paņemt kaut kādu spāni, kurš "La Liga" dala dzeltenās pēc sirds patikas. Tas bija tikai viens piemērs, bet ir jau vēl daudzi, no nepieminētajiem, piemēram, amerikāņiem neieskaitītie vārti vienā no spēlēm, kur nekāda pārkāpuma nebija vispār. Pēc tiem angļu vārtiem es iedomājos par 1966.gadu, kad angļiem finālā ieskaitīja neesošus uzvaras vārtus pret Vāciju. Tad šis moments šķita mazāk šausminošs, lai gan praktiski tik pat liels akmens FIFA dārziņā.

Jā, tāpēc man ļoti patīk tādi spēlētāji kā Buskets, Šabi Alonso, van Bommels un citi. Bez viņiem zvaigznes nespīdētu tik spoži.

Ak tā? - Nu vismaz atceries pasaules kausu 10 gadus vēlāk. Toreiz man salūza sirds, kad pusfinālā spēlēja Vācija pret Itāliju (divas mīļākās izlases). Vismaz finālā Itālija uzvarēja.
Šobrīd Vācijai Eiropā ir tikai viens liels konkurents - Spānija. Vēl jau Nīderlande var parādīt ko līdzīgu kā PK, bet īstais spēks ir Pireneju pussalas iemītniekos...un es noteikti nedomāju portugāļus

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 02:36, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: blin maitas
kaut ko normālu arī esi pateicis?

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 02:45, pirms 14 gadiem
Ja par spēli, tad Sevilja tika samalta. Kārtējā Lio sadarbība ar Alvešu un Xavi. Un sezona ir tikai sākusies...
Spēles odziņa, protams, bija Injesta un Viljas uznākšana. Drīz arī Vilja atvērs savu vārtu kontu.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 02:49, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Zini kapec,es tev neticu,jo pirmkart tu sac rakstit teikumu ar mazino burtu,bet meitenes sak rakstit ar lielo brurtu,jo ari komentaros vinam ir svarigi garmatiski parezi rakstit,ja nu vienigi neesi kada laukene!
tik tukšs teikums.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 02:51, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: madrid, cabron, saluda al campeon gygygygygyg
oe oe oe oeee

  -2 [+] [-]

, 2010-08-22 04:36, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: te ja kas sporta portāls un mēs te diskutējam par sportu,Laumu atradīsi Draugiem.lv
150 punktu Laumma esi tu ,es tevi atkodu,tads tu drankis!

  -2 [+] [-]

, 2010-08-22 04:41, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: tik tukšs teikums.
Ja jau tuksh tad kapec komente?

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 06:21, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es kā katolis apgalvoju, ka Mesi tiešām nav Dievs. Dievs ir FUTBOLS, bet Mesi ir Mesija, Dieva dēls
Ej ārstēties, ar katru tavu komentāru man arvien vairāk un vairāk gribās tevi satikt.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 08:40, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Ballaks ir huiņa un Spānijas izlase arī ir tāda pati
GLOOOOOOOOOOORY ENGLAND!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-22 08:42, pirms 14 gadiem
aj, nu tad to visu jau pirms nedēļas varēja paredzēt. bõrings, nākamie La Ligas čempioni izklaidējas draudzības mačā.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 09:08, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Kads sakars ar Dievu,neviens no mums nav Dievs,ne Messi,ne Bolts,ne Isinbajaeva,ne viens cits sportsits,politikis,vadonis u.t.t. neviens! Vnk tada zaimoshana tracina,ciest nevaru!
Ja tev nau zinams..tad senaja egipte un griekija pie daudz dievu....un ir ari savi sporta Dievi.....nevajag te vilkt paraleles ar musu Kungu debesis....
Un ja tevi tracina ...ta jau ir tava problema!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 09:47, pirms 14 gadiem
Barcelona ir vienkarsi zveri kuri pa laukumu mauc futeni...

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 10:12, pirms 14 gadiem
Vakardien skatoties spēli, Sevilla nespēja neko sakarīgu izveidot, ko nevarētu teikt par Barsu.
Bet nu jā, Barsa ir 100% īsta komanda un tas parādās arī uz laukuma.
Komanda laba, spēlētāji izcili un treneris lielisks.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 10:21, pirms 14 gadiem
Nu nedomaju ka Barselona ta,Sevilja vareja ari noturet Savu parsvaru,Mesi ir zvers

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 12:24, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tā ir. Un kas pats galvenais - "Barcelona" trenē Fabregasa bērnības elks un varonis, Peps Gvardiola Gan jau līdz Čavi viņš izaugs, tas ir tikai laika jautājums, cita lieta, ka tad jau Sesks varēs būt Čavi vietā, ņemot vērā Čavi vecumu pēc vairākiem gadiem. Fabregasa palikšana "Gunners" krietni pasaudzēja arī katalāņu maciņu. Vengers jau nu zina, kas jauneklim vajadzīgs, lai augtu meistarībā.

Es nekad mūžā neesmu gribējis pat mēģināt tiesāt jebkādā līmenī, lai gan reiz pamatskolā šķiet to nācās darīt. Tas ir tik nepateicīgs darbs, turklāt gadās, ka pēc spēles visi ir tavi ienaidnieki. No otras puses, jāsaprot, ka tiesnešu kvalifikācijai tādos turnīros kā PK jābūt visaugstākajai. Nevar vienkārši paņemt kaut kādu spāni, kurš "La Liga" dala dzeltenās pēc sirds patikas. Tas bija tikai viens piemērs, bet ir jau vēl daudzi, no nepieminētajiem, piemēram, amerikāņiem neieskaitītie vārti vienā no spēlēm, kur nekāda pārkāpuma nebija vispār. Pēc tiem angļu vārtiem es iedomājos par 1966.gadu, kad angļiem finālā ieskaitīja neesošus uzvaras vārtus pret Vāciju. Tad šis moments šķita mazāk šausminošs, lai gan praktiski tik pat liels akmens FIFA dārziņā.

Jā, tāpēc man ļoti patīk tādi spēlētāji kā Buskets, Šabi Alonso, van Bommels un citi. Bez viņiem zvaigznes nespīdētu tik spoži.

Ak tā? - Nu vismaz atceries pasaules kausu 10 gadus vēlāk. Toreiz man salūza sirds, kad pusfinālā spēlēja Vācija pret Itāliju (divas mīļākās izlases). Vismaz finālā Itālija uzvarēja.
Šobrīd Vācijai Eiropā ir tikai viens liels konkurents - Spānija. Vēl jau Nīderlande var parādīt ko līdzīgu kā PK, bet īstais spēks ir Pireneju pussalas iemītniekos...un es noteikti nedomāju portugāļus
Fabregas ir izaudzis par šādu futbolistu pateicoties tieši Vengeram un Arsenalam, toties viss pamats nāk no Barselonas akadēmijas, bet nu 16 gadu vecumā angļi Sesku nocopēja sev. Nebrīnos, ka viņu ne par kādu cenu negrib laist prom, Vengers diezgan strikti pateica-viņam līgums ir 2014.gadam i vsjo, respektīvi, atšujieties! Bet nu visa futbola pasaule zin, ka Sesks grib atgriezties, no kurienes nācis, un būtu muļķīgi no Arsenal puses viņu turēt par visām vārītēm. ej nu sazin, kādas tās aizkulises ir, nekad neesmu sapratusi, kā šādas pirkšanas un pārdošanas notiek, tā jau ir baigā diplomātijas māksla, kuram gan tur ir noteicošais vārds, pašiem futbolistiem, prezidentam, aģentiem?
Man jau nu patiktu viņu redzēt Barsā, bet tagad tiešām ir par ātru, kamēr vēl aktīvi spēlē Čavi, ja vien viņš negrib deldēt rezervistu soliņu, kā izlasē.

Vispār man šķiet, ka FIFA onkuļi savos krēslos ir nedaudz aizsēdējušies, ja jau nevar beidzot saņemties ieviest video vārtu gūšanas momentiem. Bet atkal pastāv iespēja, ka visi pamazām gribēs ievest video atkārtojumu 'aizmugurēm'.. PK, neatceros, Meksikai vai arī Aregntīnai ieskaitīja/neskaitīja vārtus dēļ aizmugures, kaut gan tiesnesis kļūdījās.

Mani kaitina, ka futbolā sajūsmā spiedz tikai par vārtu guvējiem, kārtīgi nenovērtējot šos melnā darba darītājus. Tie laiki, kad tādi Peles un Maradonas vieni paši izlēma spēles likteni, ir beigušies. Nu jā, ir iespaidīgi skatīties, kā viens tāds supertalants no centra var aizspēlēties līdz soda laukumam un gūt vārtus, bet ir taču aizraujoši redzēt saspēles, mežģīnes un kombinācijas, kur piedalās visi, jo futbols taču ir komandas sports, pie joda.

2006.gada fināls bija pamatīga nervu spriedzes pārbaude... Kronis visam vēl bija tā Zidana 'galva'! šādi zaudēt finālā ar pendelēm, man liekas, ir pats briesmīgākais, kas var būt. Toties uzvarētājiem uzvaras garša tad ir īpaši salda. Bet es tomēr dodu priekšroku uzvarai no spēles, arī šogad finālā pēdējās minūtēs beidzos nost, lai tikai nebeigtos ar 11 m.
Jā, tādā ziņā ir sāpīgi mums, latviešu futbola līdzjutējiem, kuriem nav tikai savas izlases, kam just līdzi, un tad, kad izslēgšanā satiekas mīļākās izlases, tad sirds plīst pušu, kaut gan spēles gaitā gadās, ka tomēr nemantot nosliecies vienā pusē..
Nu, nu, nenovērtē arī portugāļus par zemu. Protams, kā komanda viņi vēl patālu no Tevis minētajām, bet viņiem ir vairāki tiešām lieliski spēlētāji. šajā PK acīs iekrita Fabio Coentrau, ko arī Kreipāns dikti slavēja. Kaut kādā ziņā līdzīgs Ramosam, tikai vairāk spēlē aizsardzībā, bet visi uzbrukumi no malas sākās tieši no viņa, gāja uz priekšu kā tanks!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 12:31, pirms 14 gadiem
TooGood rakstīja: Aj Barca paliek Barca. Kautvai vinji zaud 0:6 izbraukumaa. Vinji tikuntaa var atspeleties.
Jaaa, nu vini māk! kautgan no 0:6 diezvai, bet vispar jau savā laukuma atspelēties māk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 14:28, pirms 14 gadiem
Yeah!!!! Messi saak sawu izgaajienu sosezon! THE BEST!

     [+] [-]

, 2010-08-22 14:57, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Fabregas ir izaudzis par šādu futbolistu pateicoties tieši Vengeram un Arsenalam, toties viss pamats nāk no Barselonas akadēmijas, bet nu 16 gadu vecumā angļi Sesku nocopēja sev. Nebrīnos, ka viņu ne par kādu cenu negrib laist prom, Vengers diezgan strikti pateica-viņam līgums ir 2014.gadam i vsjo, respektīvi, atšujieties! Bet nu visa futbola pasaule zin, ka Sesks grib atgriezties, no kurienes nācis, un būtu muļķīgi no Arsenal puses viņu turēt par visām vārītēm. ej nu sazin, kādas tās aizkulises ir, nekad neesmu sapratusi, kā šādas pirkšanas un pārdošanas notiek, tā jau ir baigā diplomātijas māksla, kuram gan tur ir noteicošais vārds, pašiem futbolistiem, prezidentam, aģentiem?
Man jau nu patiktu viņu redzēt Barsā, bet tagad tiešām ir par ātru, kamēr vēl aktīvi spēlē Čavi, ja vien viņš negrib deldēt rezervistu soliņu, kā izlasē.

Vispār man šķiet, ka FIFA onkuļi savos krēslos ir nedaudz aizsēdējušies, ja jau nevar beidzot saņemties ieviest video vārtu gūšanas momentiem. Bet atkal pastāv iespēja, ka visi pamazām gribēs ievest video atkārtojumu 'aizmugurēm'.. PK, neatceros, Meksikai vai arī Aregntīnai ieskaitīja/neskaitīja vārtus dēļ aizmugures, kaut gan tiesnesis kļūdījās.

Mani kaitina, ka futbolā sajūsmā spiedz tikai par vārtu guvējiem, kārtīgi nenovērtējot šos melnā darba darītājus. Tie laiki, kad tādi Peles un Maradonas vieni paši izlēma spēles likteni, ir beigušies. Nu jā, ir iespaidīgi skatīties, kā viens tāds supertalants no centra var aizspēlēties līdz soda laukumam un gūt vārtus, bet ir taču aizraujoši redzēt saspēles, mežģīnes un kombinācijas, kur piedalās visi, jo futbols taču ir komandas sports, pie joda.

2006.gada fināls bija pamatīga nervu spriedzes pārbaude... Kronis visam vēl bija tā Zidana 'galva'! šādi zaudēt finālā ar pendelēm, man liekas, ir pats briesmīgākais, kas var būt. Toties uzvarētājiem uzvaras garša tad ir īpaši salda. Bet es tomēr dodu priekšroku uzvarai no spēles, arī šogad finālā pēdējās minūtēs beidzos nost, lai tikai nebeigtos ar 11 m.
Jā, tādā ziņā ir sāpīgi mums, latviešu futbola līdzjutējiem, kuriem nav tikai savas izlases, kam just līdzi, un tad, kad izslēgšanā satiekas mīļākās izlases, tad sirds plīst pušu, kaut gan spēles gaitā gadās, ka tomēr nemantot nosliecies vienā pusē..
Nu, nu, nenovērtē arī portugāļus par zemu. Protams, kā komanda viņi vēl patālu no Tevis minētajām, bet viņiem ir vairāki tiešām lieliski spēlētāji. šajā PK acīs iekrita Fabio Coentrau, ko arī Kreipāns dikti slavēja. Kaut kādā ziņā līdzīgs Ramosam, tikai vairāk spēlē aizsardzībā, bet visi uzbrukumi no malas sākās tieši no viņa, gāja uz priekšu kā tanks!
Fabregass jau arī pats it kā gribējis prom, jo tolaik neizskatījās, ka viņam būtu lielas iespējas ielauzties "Barca" pirmajā komandā un tikt pie normāla spēles laika. Bet Vengers no viņa ir izveidojis patiešām lielisku futbolistu, tā ka tikai jāgaida, kad viņš kļūs par vienu no līderiem arī Spānijas izlasē. Ja tas nenotiks EČ, tad nākamajā PK jau nu noteikti notiks.

Blatera onkulim pagaidām šī nav prioritāte. Šķiet, ka viņš neko nevēlas darīt lietas labā. Sagaidīja, kamēr viss noklusīs pēc finālturnīra un nolika priekšlikumus kaut kur patālāk savā atvilktnē.
Tajā spēlē vārtus ieskaitīja argentīniešiem. Meksikāņi gan apelēja, rādot uz to video kubu (vai kas tas bija par zvēru), kur bija skaidri un gaiši parādīts aizmugures stāvoklis, bet galvenais tiesnesis nedrīkstēja mainīt līnijtiesneša lēmumu, jo noteikumos video atkārtojumu skatīšanās nav paredzēta - to nedrīkst ņemt vērā.
Atliek gaidīt jaunu, liberālāku prezidentu.

Tas jau ir tikai normāli, jo lielākā daļa futbola fanu ir vienkārši fani, nevis sporta speciālisti. Grūti no viņiem prasīt dziļāku izpratni par šo spēli. Melnā darba darītāji parasti tiek novērtēti naudīga līguma izteiksmē, kas arī nav slikti. Un, piemēram, tas pats van Bommels ir "Bayern" kapteinis, kas nav maz priekš šāda tipa spēlētāja. Patīkami.

Man arī 2006.gadā negribējās pendeles, zinot itāliešu "veiksmi" tajās. Bet itālieši patīkami pārsteidza un pelnīti uzvarēja. Francūžiem jau tā pēdējos čempionātos bija veicies pietiekoši labi, tāpēc prieks, ka itālieši pārtrauca savu neveiksmju sēriju.
Šogad man negribējās 11 m sitienu sēriju tikai tā iemesla dēļ, lai Kasiljass nekļūtu par fināla galveno varoni, kas visdrīzāk būtu noticis, ja papildlaiks beigtos neizšķirti. Pendeļu atvairīšanā Ikeram nav konkurentu, tāpēc labāk bija, lai kāds "Barcelona" spēlētājs izšķir spēles likteni, un tā ari notika.

Vismaz 2004.gadā Latviešiem bija futbola svētki, kas arī nav maz. Cerams, ka izaugs vēl kādi pāris Cauņas, tad gan jau latvieši atkal pacīnīsies par vietu kādā no finālturnīriem.

Kas attiecas uz Portugāles izlasi, tad tās ēra jau ir aiz muguras. Pašlaik tā ir viduvēja top izlase, kura balstās uz pāris zvaigznēm. Portugāles līga nav tā spēcīgākā, tāpēc grūti vēlēties augstāku līmeni. Prieki beidzās līdz ar Figu aiziešanu no izlases. Ronaldu viens pats nav vilcējs, tāpēc viegli nebūs.
Koentrau? - Jā, šis futbolists īpaši iekrita acīs. Iekļāvu par viņu savā simboliskajā izlasē FIFA mājaslapā. Uzskatu, ka uzbrukumiem viņš pieslēdzas daudz labāk kā Ramoss. Bet tas arī saprotams, jo Fabiu agrāk spēlējis kā malējais pussargs, tāpēc šādas iemaņas tik ātri neaizmirstas. Ceru drīzumā viņu ieraudzīt kādā no lielajiem klubiem (lai biežāk varētu pasekot viņa spēlei).