Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" devīto reizi izcīna Spānijas Superkausu

Niklāvs Švēde
Niklāvs Švēde

"Barcelona" devīto reizi izcīna Spānijas Superkausu
"Barcelona" futbolisti atzīmē vārtu guvumu
Foto: AP/ Scanpix

Sestdienas vakarā savu pirmo trofeju šosezon izcīnīja spāņu grands "Barcelona", kas Spānijas Superkausa atbildes spēlē savā laukumā ar 4:0 pārspēja "Sevilla", divu maču summā triumfējot ar 5:3. Šovakar ar trīs gūtiem vārtiem jeb "hat-trick" izcēlās argentīnietis Lionels Mesi.

Salīdzinot ar pirmo maču Seviļā, Barselonas vienības pamatsastāvā tika veiktas nopietnas pārmaiņas. Hosepa Gvardiolas rīcībā bija visi astoņi nesen kā Spānijas izlases sastāvā kronētie pasaules čempioni, no kuriem uz rezervistu soliņa palika vien Karless Pujols, Andress Injesta un Davids Vilja. Savukārt cīņu no pirmās sekundes uzsāka Lionels Mesi, kurš pirms nedēļas izgāja laukumā uz maiņu. Tikmēr "Sevilla” galvenais treneris Antonio Alvaress no saviem potenciālajiem pamatsastāva vīriem deva atpūtu Renato, Djēgo Peroti un Luisam Fabianu. Kā nekā, otrdien gaidāma UEFA Čempionu līgas izšķirošās kvalifikācijas spēle pret Portugāles "Braga".

Jau līdz ar spēles pirmajām minūtēm iniciatīvu droši uzņēmās mājinieki, kuri, apzinādamies, ka jāgūst vismaz divi vārti, ļoti pārliecinoši kontrolēja spēli laukuma vidusdaļā un veidoja vienu uzbrukumu pēc otra. "Sevilla” šajā futbola izrādē pieņēma izteiktu otrā plāna aktiera lomu, spēlējot tīri no aizsardzības, taču andalūzieši gaužām neveiksmīgi veidoja saspēli. Tā rezultātā līdz prasmīgajam uzbrucējam Alvaro Negredo bumba praktiski nenonāca, padarot futbolistu pilnībā neredzamu. Seviļas futbolistu taktika šoreiz bija neefektīva, un jau 13. minūtē pēc nelielas sākuma ofensīvas "Barcelona” atklāja mača rezultātu. Pedro Rodrigess no labās malas veikli ielauzās viesu soda laukumā un izdarīja spēcīgu piespēli gar vārtiem. Vārtu priekšā neveiksmīgi nospēlēja "Sevilla" aizsargs Abdulajs Konko, no kura kājas bumba atrada ceļu andalūziešu vārtos. Vārtu guvums ieskaitīts viesu futbolistam, lai gan visi nopelni Pedro.

Nepagāja ne ilgs laiks, kad "Barcelona" panāca jau sev labvēlīgo 2:0. 24. minūtē Čavi ar izcilu piespēli izveda Mesi vienatnē pret Andresu Palopu, un argentīnietis šo izdevību izmantoja ļoti pārliecinoši - vārtsargs prasmīgi pārspēts un pārsvars dubultots. Pēc otrajiem zaudētajiem vārtiem andalūzieši beidzot sāka izrādīt dzīvības pazīmes un īsā laika periodā vairākas reizes pietuvojās "Barcelona" cietoksnim, taču ar patiesi bīstamiem sitieniem Viktora Valdesa sargātos vārtus nespēja apdraudēt. Var teikt, ka katalāņu vārtsargam darba praktiski nebija. Cīņa mājinieku zīmē norisinājās līdz pat puslaika izskaņai, un 43. minūtē Mesi pēc Daniela Alveša reida labajā malā un sekojošas piespēles eleganti ieraidīja bumbu zem vārtu pārliktņa, panākot jau 3:0. Pārtraukumā ejot, Barselonas futbolistiem droša trīs vārtu vadība.

Arī cīņas otrajā pusē aina uz "Camp Nou" stadiona zālāja nemainījās. Neligu laiku pēc pārtraukuma savu debiju "Barcelona" sastāvā oficiālā spēlē pieredzēja Vilja, kurš izgāja laukumā uz maiņu vienlaikus ar Andresu Injestu, izpelnoties neviltotu līdzjutēju sajūsmu. Lai gan "Sevilla" mača 62. minūtes laikā veica uzreiz visas trīs spēlētāju maiņas, tas mača atlikušajā pusstundā neko daudz nemainīja, jo andalūziešiem pret katalāņu lielisko saspēli pretzāles neatradās. Gan Fabianu, gan Peroti un Luka Čigarini tā arī nespēja būtiski pastiprināt "Sevilla" spēli.

Mājinieki ar īsām piespēlēm Seviļas komandas vārtu tuvumā veidoja virpuļus, ik pa laikam izveidojot arī kādu labu vārtu gūšanas izdevību, un šāda skaista un tehniski baudāma spēle vairāk nekā apmierināja katalāņu līdzjutējus. Neierasti pablāvi šajā vakarā bija abi viesu malējie pussargi - Hesuss Navass un Djēgo Kapels -, kuriem pietrūka ierastā asuma, līdz ar to ātrie uzbrukumi, ko varēja likt pretī "Barcelona" dominancei laukuma vidusdaļā, andalūziešiem bija nesekmīgi. Atzīstami savā debijā nospēlēja Vilja, kurš veiksmīgi saspēlējās ar saviem biedriem un vairākas reizes ar sitieniem apdraudēja Palopa cietoksni. Tieši Vilja mača pamatlaika pēdējā minūtē teicami iespēlēja bumbu soda laukumā Injestam, kurš tālāk to pāradresēja skrējienā esošajam Mesi - apaļais priekšmets atrada ceļu jau tukšajos vārtos un 4:0. "Hat-trick" Mesi, kurš ar šo vārtu guvumu pielika treknu punktu Superkausa izcīņai. Jāatzīst - nekādu variantu "Sevilla" atbildes spēlē.

"Barcelona" atspēlēja pirmajā mačā "iegūto" divu vārtu deficītu un divu spēļu summā triumfēja ar 5:3, jau devīto reizi izcīnot Spānijas Superkausu. Šajā rādītājā Katalonijas lepnums kļuvis par tituliem visu laiku bagātāko klubu, apsteidzot sīvāko sāncensi Madrides "Real", kam astoņas uzvaras.

Spānijas Superkausa izcīņa 2010, 2. spēle

Barcelona - Sevilla 4:0 (3:0)

Konko (s.v.) 13’ Mesi 24’ 43’ 90'

Divu spēļu summā ar 5:3 uzvar „Barcelona”.

Komandu sastāvi

"Barcelona": Valdess – Alvešs, Pikē, Abidāls, Maksvels – Buskets, Čavi (Adrianu 88'), Keita – Pedro (Vilja 57’), Bojans (Injesta 57’), Mesi
"Sevilla": Palops – Dabo, Konko, Eskudē, Navaro – Romariks (Peroti 61’), Navass, Zokora, Kapels (Čigarini 62’), Alfaro (Fabianu 62’) - Negredo

Barcelona 4:0 Sevilla

Iepriekšējo desmit gadu Spānijas Superkausa izcīņas

GadsUzvarētājsRezultātsZaudētājs
2009.Barcelona5:1 (1:2; 3:0)Athletic Bilbao
2008.Real Madrid6:5 (3:2; 4:2)Valencia
2007.Sevilla6:3 (1:0; 3:5)Real Madrid
2006.Barcelona4:0 (0:1; 3:0)Espanyol
2005.Barcelona4:2 (0:3; 1:2)Real Betis
2004.Real Zaragoza4:1 (1:0; 1:3)Valencia
2003.Real Madrid4:2 (2:1; 3:0)Mallorca
2002.Deportivo4:0 (3:0; 0:1)Valencia
2001.Real Madrid4:1 (1:1; 3:0)Real Zaragoza
2000.Deportivo2:0 (0:0; 2:0)Espanyol

Visas Spānijas Superkausa ieguvējas

VietaKlubsTituli
1.Barcelona9
2.Real Madrid8
3.Deportivo de La Coruna3
4.Atletico Madrid1
Valencia1
Real Zaragoza1
Athletic Bilbao1
RCD Mallorca1
Real Sociedad1
Sevilla1

Izmantotie resursi:
MARCA.com

 +63 [+] [-]

, 2010-08-21 23:23, pirms 14 gadiem
Aj Barca paliek Barca. Kautvai vinji zaud 0:6 izbraukumaa. Vinji tikuntaa var atspeleties.

 +27 [+] [-]

, 2010-08-21 23:24, pirms 14 gadiem
Messi, Messi, Messi... kursh gan cits...

 +14 [+] [-]

, 2010-08-21 23:25, pirms 14 gadiem
Nu Barca ir vnk superkomanda, komandas spēle ir viens no galvenajiem faktoriem šādās uzvarās. Neviena cita komanda tā nesaspēlējas.

 +23 [+] [-]

, 2010-08-21 23:25, pirms 14 gadiem
Skaisti!!! Mesī hattrick! Del Boske arī skatījās savas izlases spēli
Lieliska izrāde "Barcelona" izpildījumā!

  +4 [+] [-]

, 2010-08-21 23:26, pirms 14 gadiem
Mesī savā elementā!!!

 +10 [+] [-]

, 2010-08-21 23:27, pirms 14 gadiem
Nu nebija nekādu variantu Seviljai, tā kā pāris pamata vīriem bija iedevuši atpūsties , var tikai priecāties ka bija tikai 0:4. Jo reālāk būtu bijis 0:6.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-21 23:28, pirms 14 gadiem
Un Messi - iesita jau skaisti , bet nu partneri Alvešs, Vilja, Iniesta arī perfekti piespēles uz kājas uzlika....

 +14 [+] [-]

, 2010-08-21 23:30, pirms 14 gadiem
Jaaa champione....Barca.....fantastisks futbols.....Mesi Dievs....protams partneri neskopojas!!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-08-21 23:30, pirms 14 gadiem
Villa labs.. MESSI neapturams...

Tikai kad iznāca laukumā Villa Messi palika enā..

  -1 [+] [-]

, 2010-08-21 23:32, pirms 14 gadiem
Onka rakstīja: Un Messi - iesita jau skaisti , bet nu partneri Alvešs, Vilja, Iniesta arī perfekti piespēles uz kājas uzlika....
Un tiešām iesita skaisti, tad gan fakts. Pēc Alveša piespēles vispār nedomāju, ka Mesi trāpīs, bet trāpīja kā īsta Mesija. Un labākā, protams, bija Čavi piespēle. Šo kombināciju nevar nemīlēt.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-21 23:33, pirms 14 gadiem
artinho rakstīja: Villa labs.. MESSI neapturams...

Tikai kad iznāca laukumā Villa Messi palika enā..
Tā nu gan nebija + Mesī arī tad guva vārtus (turklāt viņš visu spēli jau bija nokapājis un noskrējies). Lionels ir īsts komandas spēlētājs, tāpēc ne tik daudz cenšas izcelties kā strādāt kopīga mērķa labā. Tieši tas padara viņu tik izcilu. Planētas labākais futbolists kā nekā.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-21 23:34, pirms 14 gadiem
skaisti! priecē šāda Barcas spēle

 +17 [+] [-]

, 2010-08-21 23:36, pirms 14 gadiem
Viss skaidrs izlasot - Mesi 24’ 43’ 90'

 +13 [+] [-]

, 2010-08-21 23:37, pirms 14 gadiem
besī, besī, besī.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-21 23:38, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: besī, besī, besī.
24' 43' 90'

  +1 [+] [-]

, 2010-08-21 23:39, pirms 14 gadiem
Patiesībā jau nemaz nevar salīdzināt pirmās spēles sastāvu ar to, kuru Pepe izvēlējās šim mačam. Šādi spēlē "Barca" savā labākajā sastāvā. Tieši tāpēc jau Mourinju teica, ka rezultāti "Real" būs tikai pēc aiznākamajā sezonā. Viņš droši vien nojauta, cik spēcīgi būs galvenie favorīti. Žozē būs pamatīgi jāpasvīst, lai šosezon "Real" izveidotu par katalāņiem līdzvērtīgu konkurentu.

     [+] [-]

, 2010-08-21 23:40, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: besī, besī, besī.
Apsveicu arī Tevi ar Spānijas izlases uzvaru šovakar! Ceru, ka spēli skatījies

 +11 [+] [-]

, 2010-08-21 23:49, pirms 14 gadiem
Maurinjo welcome to Spain
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-21 23:51, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: blin maitas
Spēli redzēji?

  +3 [+] [-]

, 2010-08-21 23:54, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Nu, ja kāds spēs apturēt Barcu, tad tas būs Mourinho. Citiem nekādu variantu.
Kaut gan es REAL fans,bet tadam apgalvojumam es nepiekritishu,tas ir futbols un visadi gadas,ja runajam par CL tad ENG,GER komandas es ta vnk nenorakstitu,ipashi jau ENG komandas!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-21 23:56, pirms 14 gadiem
ja skatās,ka šī reāli bija Barcas pirmā spēle šosezon pilnā sastāvā,Vilja un Iniesta izgāja tikai uz maiņu,Pujols un Ibra vispār palika rezervē,tad iespaidīgi pret vienu no top-4 La Liga kommandām, man jau liekas,ka sastāvs izskatās pat iespaidīgāks par aizpagājušās sezonas,kad vinnēja visu ko var,varētu pat derēt,ka šogad gaidāms atkārtojums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-08-21 23:56, pirms 14 gadiem
Gunijs rakstīja: Jaaa champione....Barca.....fantastisks futbols.....Mesi Dievs....protams partneri neskopojas!!!!
Kads sakars ar Dievu,neviens no mums nav Dievs,ne Messi,ne Bolts,ne Isinbajaeva,ne viens cits sportsits,politikis,vadonis u.t.t. neviens! Vnk tada zaimoshana tracina,ciest nevaru!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 00:01, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Kaut gan es REAL fans,bet tadam apgalvojumam es nepiekritishu,tas ir futbols un visadi gadas,ja runajam par CL tad ENG,GER komandas es ta vnk nenorakstitu,ipashi jau ENG komandas!
Pagaidām jau neviens nerunā par ČL. Runa ir par Spāniju. Pagaidām izskatās, ka joprojām neviens nespēs izjaukt TOP2. Tomēr šogad "Barca" izskatās vēl šausminošāk konkurentiem kā citus gadus, kad arī paveica lielas lietas.
Bet ja tomēr runājam par Eiropu, tad uz papīra "Barcelona" jebkurā gadījumā izskatās pēc galvenās pretendentes arī uz to pašu ČL titulu, jo komanda galvenokārt veidota no pašreizējiem Eiropas un Pasaules čempioniem.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 00:01, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Kads sakars ar Dievu,neviens no mums nav Dievs,ne Messi,ne Bolts,ne Isinbajaeva,ne viens cits sportsits,politikis,vadonis u.t.t. neviens! Vnk tada zaimoshana tracina,ciest nevaru!
par tādiem atejistiem esi dzirdējis????????

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 00:03, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: neredzeju bet es to saku ka Real fans
Tad vismaz lai nevajadzētu šo pašu tekstu spamot pēc katras "Barcelona" izcilās spēles, var to vienkārši ielikt sev avatarā, lai visiem ir skaidra Tava attieksme. Starp citu, neredzu iemeslu Tev pārdzīvot, jo "Real" jau par šo kausu necīnījās

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 00:04, pirms 14 gadiem
Tā tik bija augstas klases spēle. Skatīties Barcas spēli ir kā vērot, kā da Vinči glezno ar otu. Viņi ir mašīnas, ne cilvēki!damn, kā gribētos kādreiz redzēt viņu spēli dzīvajā..

     [+] [-]

, 2010-08-22 00:07, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Kads sakars ar Dievu,neviens no mums nav Dievs,ne Messi,ne Bolts,ne Isinbajaeva,ne viens cits sportsits,politikis,vadonis u.t.t. neviens! Vnk tada zaimoshana tracina,ciest nevaru!
Es kā katolis apgalvoju, ka Mesi tiešām nav Dievs. Dievs ir FUTBOLS, bet Mesi ir Mesija, Dieva dēls

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 00:08, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pagaidām jau neviens nerunā par ČL. Runa ir par Spāniju. Pagaidām izskatās, ka joprojām neviens nespēs izjaukt TOP2. Tomēr šogad "Barca" izskatās vēl šausminošāk konkurentiem kā citus gadus, kad arī paveica lielas lietas.
Bet ja tomēr runājam par Eiropu, tad uz papīra "Barcelona" jebkurā gadījumā izskatās pēc galvenās pretendentes arī uz to pašu ČL titulu, jo komanda galvenokārt veidota no pašreizējiem Eiropas un Pasaules čempioniem.
Par Spanijas ligu es tev pilnigi piekritu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 00:08, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: par tādiem atejistiem esi dzirdējis????????
Par atkritejiem esmu dzirdejis!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 00:11, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Tā tik bija augstas klases spēle. Skatīties Barcas spēli ir kā vērot, kā da Vinči glezno ar otu. Viņi ir mašīnas, ne cilvēki!damn, kā gribētos kādreiz redzēt viņu spēli dzīvajā..
Registrejusies pirms 17 minutem,atstaja vienu komentaru!Kursh otru profilu uztaisijis vai ari jau kadu desmito,ka to izdarija musu tautu tevs un vinam lidzigie? Maz ticams ka meitene nakti pieregsitretos un komentet Barca speli !

  +5 [+] [-]

, 2010-08-22 00:12, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Par atkritejiem esmu dzirdejis!
Par ko jūs tur diskutējat?! "Atejisti" šķiet ir kaut kāda labierīcību sekta vai defekācijas procesa fanu klubiņš. Dieva eksistences noliedzēji vai arī apšaubītāji ir "ateisti"

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 00:14, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Par atkritejiem esmu dzirdejis!
ej un sektu nodibini

     [+] [-]

, 2010-08-22 00:14, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Registrejusies pirms 17 minutem,atstaja vienu komentaru!Kursh otru profilu uztaisijis vai ari jau kadu desmito,ka to izdarija musu tautu tevs un vinam lidzigie? Maz ticams ka meitene nakti pieregsitretos un komentet Barca speli !
Ak Tu šovinists tāds! Peace man

     [+] [-]

, 2010-08-22 00:18, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: ej un sektu nodibini
Paldies,negribu,mani vienreiz gribeja ievilkt tada!
Man viens pazina tika vien sekta,velak motaciklu parkoja pusstudu ar kompasu,mekleja isto vietu,jo to vinam bija ieksaidrojushi ka ta jadara

     [+] [-]

, 2010-08-22 00:18, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ak Tu šovinists tāds! Peace man
Kada zina shovinists?

  +7 [+] [-]

, 2010-08-22 00:23, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Registrejusies pirms 17 minutem,atstaja vienu komentaru!Kursh otru profilu uztaisijis vai ari jau kadu desmito,ka to izdarija musu tautu tevs un vinam lidzigie? Maz ticams ka meitene nakti pieregsitretos un komentet Barca speli !
kāpēc maz ticams? man gan liekas, ka mūsdienās daudz sieviešu dzimuma pārstāves fano par futbolu. un ne tikai dēļ Ronaldo apeņu reklāmām

  -2 [+] [-]

, 2010-08-22 00:28, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: kāpēc maz ticams? man gan liekas, ka mūsdienās daudz sieviešu dzimuma pārstāves fano par futbolu. un ne tikai dēļ Ronaldo apeņu reklāmām
Zini kapec,es tev neticu,jo pirmkart tu sac rakstit teikumu ar mazino burtu,bet meitenes sak rakstit ar lielo brurtu,jo ari komentaros vinam ir svarigi garmatiski parezi rakstit,ja nu vienigi neesi kada laukene!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-08-22 00:32, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Zini kapec,es tev neticu,jo pirmkart tu sac rakstit teikumu ar mazino burtu,bet meitenes sak rakstit ar lielo brurtu,jo ari komentaros vinam ir svarigi garmatiski parezi rakstit,ja nu vienigi neesi kada laukene!
puisi,nomierinies,ja tev tā nepatīk,ka Barca vinēja,tad izej uz ielas un pabļauj,bet nemaisi citiem priecāties

  +6 [+] [-]

, 2010-08-22 00:33, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Zini kapec,es tev neticu,jo pirmkart tu sac rakstit teikumu ar mazino burtu,bet meitenes sak rakstit ar lielo brurtu,jo ari komentaros vinam ir svarigi garmatiski parezi rakstit,ja nu vienigi neesi kada laukene!
jēziņ,piereģistrējusies šajā portālā, cerēju, ka varēs vismaz jēdzīgi padiskutēt par skaistāko spēli pasaulē-futbolu, bet nu var redzēt, cik te viss smago novirzās no šī vakara Barselonas skaistās uzvaras un raksta temata kā tāda. un Modriit, Cēsis nav nekādi lauki!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-22 00:36, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pagaidām izskatās, ka joprojām neviens nespēs izjaukt TOP2.
Visu vasaru uz to vien velk, ka šīs sezonas la liga būs garlaicīgākā ever.. cik punktu atstarpe no top 2 līdz 3. vietai, 40? bēdīgi vnk, Skotijas variants, tikai futbols nedaudz labāks.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 00:36, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Seviļai klauni aizsardzībā. Nožēlojami.
Nē, vienkārši "Barca" izcils sastāvs Arī "Real" ir uzvarēti, piemēram, ar 6:2 (pagājušā gada maijā).

     [+] [-]

, 2010-08-22 00:38, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: puisi,nomierinies,ja tev tā nepatīk,ka Barca vinēja,tad izej uz ielas un pabļauj,bet nemaisi citiem priecāties
Kads sakars ar Barselonu,es runaju ar Laummu,via ari iespejams tas ir tavs otrs profils!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 00:39, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Kada zina shovinists?
Tu mētājies ar stereotipiem, nespēdams pieņemt faktu, ka arī meitenēm var patikt sports. Lūdzu nedari tā, vienkārši nav smuki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-22 00:41, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: jēziņ,piereģistrējusies šajā portālā, cerēju, ka varēs vismaz jēdzīgi padiskutēt par skaistāko spēli pasaulē-futbolu, bet nu var redzēt, cik te viss smago novirzās no šī vakara Barselonas skaistās uzvaras un raksta temata kā tāda. un Modriit, Cēsis nav nekādi lauki!
Nerdzeju speli tapec nezinu cik vina skaista,bet spriezot pec rezultata tad izsmeraja Sevillu vienos vartos!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 00:42, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Visu vasaru uz to vien velk, ka šīs sezonas la liga būs garlaicīgākā ever.. cik punktu atstarpe no top 2 līdz 3. vietai, 40? bēdīgi vnk, Skotijas variants, tikai futbols nedaudz labāks.
Vienīgais, kas to var padarīt kaut cik dzīvīgu, ir izcili aizraujošas klasikas, bet tikai dēļ 2 spēlēm sezonā arī kaut kā stulbi iespringt. Eh, vismaz ČL būs interesanti pasekot līdzi spāņu grandiem.

     [+] [-]

, 2010-08-22 00:44, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Nerdzeju speli tapec nezinu cik vina skaista,bet spriezot pec rezultata tad izsmeraja Sevillu vienos vartos!
Nu, ja neredzēji, tad vēl jo vairāk nevajag cilvēkus aiztikt. Labāk atrod spēles labākos momentus, noskaties un papriecājies par skaisto futbolu! Tad arī padiskutēsim.

     [+] [-]

, 2010-08-22 00:45, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu mētājies ar stereotipiem, nespēdams pieņemt faktu, ka arī meitenēm var patikt sports. Lūdzu nedari tā, vienkārši nav smuki!
Ne,nee nekada zina,man ari daudz pazinu meitenes kas fano par sportu un tas noeteikti nav steriotips!
Vnk man izbrinija tas ka vina pieregistrejas nakti tieshi pec shis speles un raksta ar daudzam kludinam,ko metenes pielauj loti reti,dzeki tadi pavirshaki,bet meicas parbauda ko uzrakstijushas,bet vina acim redzami to nedara,es vnk gribu uzinat vai tas ir otrs porfils kadam vai ari tiesham vina shodien piergsitrejusies jauns lietotajs!

     [+] [-]

, 2010-08-22 00:48, pirms 14 gadiem
Un kā Tu to domā uzzināt? Klāstot stereotipus un stāstot, kas pieklājas meitenēm un kas nē? Labāk vienkārši parunājieties par futbolu un gan jau visi būs apmierināti. Šāds skepticisms nevienam nenāk par labu

P.S.-Es arī pārbaudu sevis rakstīto 2x un esmu samērā pedantisks, tomēr neesmu meitene

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 00:48, pirms 14 gadiem
žēl,ja neredzēji,sen nebiju redzējusi tik baudāmu futbolu. nezinu īsti, bet bumbas kontrole arī varēja būt kādi 60/70 % Barselonai. varēja būt vēl vārti, Viljam bija vairākas izdevības, arī Injestam

  +4 [+] [-]

, 2010-08-22 00:53, pirms 14 gadiem
madrid, cabron, saluda al campeon gygygygygyg

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 00:54, pirms 14 gadiem
godiigi sakot - neticeeju. bet peec chempja speeleetaaji ir lieliskaa formaa. ikers njem pendeles un nenjemamas bumbas, Chavi dala piespeeles pa labi un pa kreisi. dziive ir skaista

     [+] [-]

, 2010-08-22 00:55, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: žēl,ja neredzēji,sen nebiju redzējusi tik baudāmu futbolu. nezinu īsti, bet bumbas kontrole arī varēja būt kādi 60/70 % Barselonai. varēja būt vēl vārti, Viljam bija vairākas izdevības, arī Injestam
Iniestam manuprāt nedaudz pieklibo precizitāte, bet Vilja, ja būtu uznācis laukumā ātrāk, gan jau būtu vēl daudz ko parādījis. Dāvids pat aizsardzībā paspēja nokapāt.
Uz acumēru izskatījās kaut kur ap 60%, gluži kā Spānijas izlasei.
Es pēdējo reizi tik acīm tīkamu futbolu redzēju Vācijas izpildījumā PK...nu, vismaz manai acij tīkamu

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 01:05, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Iniestam manuprāt nedaudz pieklibo precizitāte, bet Vilja, ja būtu uznācis laukumā ātrāk, gan jau būtu vēl daudz ko parādījis. Dāvids pat aizsardzībā paspēja nokapāt.
Uz acumēru izskatījās kaut kur ap 60%, gluži kā Spānijas izlasei.
Es pēdējo reizi tik acīm tīkamu futbolu redzēju Vācijas izpildījumā PK...nu, vismaz manai acij tīkamu
Jā, Andress nav vārtu mašīna, toties viņa bumbas pārvaldīšanas tehnika,spēles lasījums un citas kvalitātes ir out of space! Nekas, Vilja sevi vēl parādīs, kaut gan arī viņam būs nedaudz jāpasvīst, lai regulāri spēlētu pamatsastāvā. kaut gan Barselonā arī rezervistu soliņš ir tīrākais zvaigžņu sastāvs.
daudzi Latvijā juta līdzi Vācijai, bez Ballaka tai bija cits ātrums un skats ar jaunajiem spēlētājiem! toties nedaudz aprāvās, kad tai pretī stājās fūrija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-22 01:16, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Jā, Andress nav vārtu mašīna, toties viņa bumbas pārvaldīšanas tehnika,spēles lasījums un citas kvalitātes ir out of space! Nekas, Vilja sevi vēl parādīs, kaut gan arī viņam būs nedaudz jāpasvīst, lai regulāri spēlētu pamatsastāvā. kaut gan Barselonā arī rezervistu soliņš ir tīrākais zvaigžņu sastāvs.
daudzi Latvijā juta līdzi Vācijai, bez Ballaka tai bija cits ātrums un skats ar jaunajiem spēlētājiem! toties nedaudz aprāvās, kad tai pretī stājās fūrija...
Jā, Injesta tiešām labi lasa spēli, ir izteikti universāls un piespēli var padot ne sliktāk kā "maestro" Čavi Tāda gudrība, bet vēl tikai 26 gadi! - Kas attiecas uz Vilju, tad domāju, ka viņam rezervistu soliņš reti būs jāsilda, jo viņš būs viens no "Braca" līderiem. Nesen vēl šķita, ka Drogbā ir labākais uzbrucējs pasaulē, tomēr Dāvids viņu jau ir pāraudzis (Didjē jau arī jaunāks un veselīgāks nekļūst). Uz papīra "Barcelona" ir spēcīgākā pasaulē, bet kā būs dzīvē, to vēl redzēsim.

Par Latviju, protams, priecājos, jo pats no agras bērnības fanoju gan par vācu futbolu, gan sportu kopumā. Un jā, Ballaks patiesībā bija tāds neliels diktatorisks enkurs, bet šis atjaunotais un uzlabotais sastāvs bija kā īsts saldais ēdiens! Millers vien bija ko vērts! Bet pret Spāniju pietrūka ne tikai Millera (paldies tiesnesim, un nedaudz arī Mesi), bet arī pieredzes un meistarības. Toties esmu pārliecināts, ka jau Eiropas čempionātā Vācija rādīs īstus brīnumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-22 01:18, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Go England
Tev vēlreiz pastāstīt, ko paši angļi domā par savas izlases sniegumu Pasaules kausā? Tevis paša labā labāk nesākšu, citādi vēl saslimsi

  +5 [+] [-]

, 2010-08-22 01:19, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Kads sakars ar Barselonu,es runaju ar Laummu,via ari iespejams tas ir tavs otrs profils!
te ja kas sporta portāls un mēs te diskutējam par sportu,Laumu atradīsi Draugiem.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-08-22 01:25, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Nedod Dievs, ka Messi sāpēs vēders ČL fināla laikā Tad Barselona nevarēs neko iesist
redzēs ko darīsi bez sava Rūnija,kas no 48gadīgas maukas būs triperi saķēris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-22 01:26, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Jā, Andress nav vārtu mašīna, toties viņa bumbas pārvaldīšanas tehnika,spēles lasījums un citas kvalitātes ir out of space! Nekas, Vilja sevi vēl parādīs, kaut gan arī viņam būs nedaudz jāpasvīst, lai regulāri spēlētu pamatsastāvā. kaut gan Barselonā arī rezervistu soliņš ir tīrākais zvaigžņu sastāvs.
daudzi Latvijā juta līdzi Vācijai, bez Ballaka tai bija cits ātrums un skats ar jaunajiem spēlētājiem! toties nedaudz aprāvās, kad tai pretī stājās fūrija...
nonjemu cepuri tavā priekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 01:29, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Es zinu - normāli fani, kas grib rezultātu, nevis kkādu tizleni vārtos, kurš bumbu nevar noķert.
Redzot Hārtu Spurs - Mcity spēlē, gribas Kapello olas izšķaidīt par to, ka kkāds Grīns tika likts vārtos.
Es arī labprāt Anglijas vārtos redzētu Hārto, jo tad vismaz būtu intriga. Bet šķiet, ka esi aizmirsis, ka Anglijas vārtus spēlē pret Vāciju sargāja Džeimss. Bet arī viņš nebija glābējs, jo angļu aizsardzību varēja salīdzināt ar "Werder" aizsardzību šodien - kā caurstaigājama sēta
Normāli fani domā, ka labākajam angļu vārtu guvējam ir jāsit vārti, nevis jāguļ uz lauriem, kas gūti spēlējot klubā. Tā pat man patika fanu viedoklis par to, ka bez ārzemnieka blakām angļu spēlētāji vairs ne tuvu nav tik vareni, tāpēc nemainot attieksmi nekad neko vairs arī neizcīnīs. Anglijas izlases maksimums ir 1/4fināls un tā tam būs būt

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 01:29, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, Injesta tiešām labi lasa spēli, ir izteikti universāls un piespēli var padot ne sliktāk kā "maestro" Čavi Tāda gudrība, bet vēl tikai 26 gadi! - Kas attiecas uz Vilju, tad domāju, ka viņam rezervistu soliņš reti būs jāsilda, jo viņš būs viens no "Braca" līderiem. Nesen vēl šķita, ka Drogbā ir labākais uzbrucējs pasaulē, tomēr Dāvids viņu jau ir pāraudzis (Didjē jau arī jaunāks un veselīgāks nekļūst). Uz papīra "Barcelona" ir spēcīgākā pasaulē, bet kā būs dzīvē, to vēl redzēsim.

Par Latviju, protams, priecājos, jo pats no agras bērnības fanoju gan par vācu futbolu, gan sportu kopumā. Un jā, Ballaks patiesībā bija tāds neliels diktatorisks enkurs, bet šis atjaunotais un uzlabotais sastāvs bija kā īsts saldais ēdiens! Millers vien bija ko vērts! Bet pret Spāniju pietrūka ne tikai Millera (paldies tiesnesim, un nedaudz arī Mesi), bet arī pieredzes un meistarības. Toties esmu pārliecināts, ka jau Eiropas čempionātā Vācija rādīs īstus brīnumus.
Barselonas saldais pārītis- Čavi un Injesta ir neaizstājams. Manuprāt, labākā viduslīnija pasaulē. Fabregasu priekš kam viņiem, tas būtu tikai luksuss, kamēr Arsenals paliktu kā bez rokām.Ja Čavi ir vairāk spēles diriģents, veidotājs, prātam neaptveramu piespēļu meistars, tad Injesta ir tas, kurš izlauž ceļu līdz vārtiem un rada vārtu gūšanas iespējas. Abi ir daudz salīdzināti, bet es domāju, ka viņi ir krasi atšķirīgi, ar citiem uzdevumiem laukumā, lai salīdzinātu.
Cerams, ka Dāvidam veiksies!kaut gan visi tajā komandā var būt līderi.

Jā, tā Millera ''roka'' īstenībā varēja būt arī Mesi roka, abi gandrīz vienādi bija pelnījuši dzelteno. es arī nepiekrītu tiem, kuri teica, ka ar Milleru vācieši noteikti būtu uzvarējuši. pārsvars laukumā spāņiem tomēr bija acīmredzams. arī Lēvs pēc spēles intervijā teica, ka spāņi tā pārvalda bumbu, ka būtībā visa spēle paiet,tikai dzenoties tai pakaļ. Jā, Euro 2012 Vācija varētu kaut ko dabūt. Viņiem ir neapšaubāmi jaunie talanti, un viņiem būs milzīga motivācija uzvarēt, pēc nosacītajām ''neveiksmēm'' pēdējos turnīros

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 01:30, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Iniesta izskatās pēc 50 gadīga kabana
toties tas kabans iesit vārtus pasaules kausa finālā

     [+] [-]

, 2010-08-22 01:31, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: nonjemu cepuri tavā priekšā

manā vai Injestas priekšā? what a?

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 01:32, pirms 14 gadiem
Mesi ir vecis. Malači. Es cerēju, ka Barca to spēs un tā arī notika.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 01:34, pirms 14 gadiem
Mesi čempionāta laikā bija Rūnijs kubā un es šeit domāju kvalitātes vislabāko definīciju. Paskaties kaut vai, kā Lionels spēlēja pret to pašu Vāciju! Neviens cits tā necīnījās un nedeva piespēles. Problēma bija tā, ka viņu visās spēlēs sedza pa diviem, bet tik un tā viņam izdevās atdot savu piespēli. Rūniju segt vispār nebija jēgas, jo viņš spēlēja zem katras kritikas un tikai beigās nedaudz atdzīvojās.
Vācija Angliju uzvarēja tāpēc, ka nospēlēja daudz labāk, un to atzīst arī paši angļi. Anglija nospēlēja vāji, un Tu to ļoti labi zini.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-22 01:38, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: manā vai Injestas priekšā? what a?
tavā,tavu komentāru dēļ

  -1 [+] [-]

, 2010-08-22 01:39, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: tavā,tavu komentāru dēļ
pateicos

     [+] [-]

, 2010-08-22 01:51, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Barselonas saldais pārītis- Čavi un Injesta ir neaizstājams. Manuprāt, labākā viduslīnija pasaulē. Fabregasu priekš kam viņiem, tas būtu tikai luksuss, kamēr Arsenals paliktu kā bez rokām.Ja Čavi ir vairāk spēles diriģents, veidotājs, prātam neaptveramu piespēļu meistars, tad Injesta ir tas, kurš izlauž ceļu līdz vārtiem un rada vārtu gūšanas iespējas. Abi ir daudz salīdzināti, bet es domāju, ka viņi ir krasi atšķirīgi, ar citiem uzdevumiem laukumā, lai salīdzinātu.
Cerams, ka Dāvidam veiksies!kaut gan visi tajā komandā var būt līderi.

Jā, tā Millera ''roka'' īstenībā varēja būt arī Mesi roka, abi gandrīz vienādi bija pelnījuši dzelteno. es arī nepiekrītu tiem, kuri teica, ka ar Milleru vācieši noteikti būtu uzvarējuši. pārsvars laukumā spāņiem tomēr bija acīmredzams. arī Lēvs pēc spēles intervijā teica, ka spāņi tā pārvalda bumbu, ka būtībā visa spēle paiet,tikai dzenoties tai pakaļ. Jā, Euro 2012 Vācija varētu kaut ko dabūt. Viņiem ir neapšaubāmi jaunie talanti, un viņiem būs milzīga motivācija uzvarēt, pēc nosacītajām ''neveiksmēm'' pēdējos turnīros
Franseskam tiešām par agru iet uz savu mīļāko klubu, bet kā Čavi aizstājējs viņš tiešām būtu noderīgs kaut kad nākotnē. Domāju, ka arī Buskets nu jau ir saucams par neaizstājamu. Ar tādu balstu pussargu ierindā nevienam klubam nebūtu jābaidās ar lieliem spēkiem doties uzbrukumā.
Arī par salīdzināšanu piekrītu. Čavi diez vai varētu spēlēt tik uzbrūkoši kā Andress, bet Injesta savukārt diez vai tik pirmklasīgi diriģētu spēli. Bet, kas attiecas uz pozīcijām un saspēli, tad Čavi manuprāt vislabāk saskan tieši ar Mesi, bet Injesta ar savu operativitāti var pieslēgties vienmēr un visur. Tāpēc jau viņš atnesa Spānijai zeltu PK.

Patiesībā jau tikai Mesi gadījumā to varēja nosaukt par spēli ar roku; Milleram tā tikai nedaudz pieskārās. Pārkāpums bija jāfiksē par pirmo darbību ar roku, tātad Mesi. Nedomāju, ka par tādiem sīkumiem būtu uzreiz jādod dzeltenā. Epizodes vairāk jāvērtē pēc būtības.

Es arī nepiekrītu par Milleru un uzvaras iespējām. Spānija tomēr bija pārāka, tas ir fakts. Vācijai spāņi vispār ir tāds neparocīgs pretinieks.
Kas attiecas uz Vācijas izlasi, tad šīs nosacītās neveiksmes šķiet bijušas visos pēdējos PK finālturnīros, turklāt vienmēr pret topošajiem čempioniem. Bet gan jau atkal pienāks arī Vācijas laiks. Es jau vēl dzīvoju 1996.gadā

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 02:11, pirms 14 gadiem
Fabregasu Anglijā dievina, viņš ir savējais, bet kurš gan futbolists negribētu spēlēt Barselonā? viņš jau daudzkārt ir izteicies, ka vēlas atgriezties, tas jau saprotams, ar Barsu viņš varētu vinnēt teju visu, un it sevišķi pēc šī PK gan jau tā vēlme vēl palielinājās. Ar Mesi un Pikē Farbegas kopā uzaudzis, spēlējot jaunatnes komandā. Bet Čavi tomēr ir daudz pārāks par viņu, toties Fabregas ir 7 gadus jaunāks, labi vismaz, ka spēlējot izlasē, viņš var no Čavi mācīties.
Jā, jā, tiesnešu darbībā PK bija daudz kļūdu. Bet pie TV skatoties, protams, ir daudz vieglāk vērtēt. Kā gan laukumā, lielā ātrumā, bez akārtojumiem, burzmā var precīzi noteikt soda mēru? Tādā ziņā es uzskatu tiesnešu darbu par ārkārtīgi grūtu. Bet bija momenti, kad pie TV var tikai novaidēties un tiesnesi nodēvēt ne pārāk glaimojošos vārdos. Anglijas neskaitītie vārti, un de Jonga karatē paņēmiens pa Alonso ribām, utt....
Ar Busketu ir interesanti. Laukumā it kā viņš nav īpaši manāms, toties viņš veic milzīgu melno darbu. Jā, īsts komandas spēlētājs.

Visticamāk, Vācijas laiks pienāks jau Euro! Mūžīgās trešās un otrās vietas jau kļuvušas par nastu. Lai gan Vācijas izlasei mana sirds nepieder galīgi nemaz, priecāšos, ja viņi uzvarēs. 1996. biju pārāk sīka, lai kaut ko atcerētos

     [+] [-]

, 2010-08-22 02:30, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Fabregasu Anglijā dievina, viņš ir savējais, bet kurš gan futbolists negribētu spēlēt Barselonā? viņš jau daudzkārt ir izteicies, ka vēlas atgriezties, tas jau saprotams, ar Barsu viņš varētu vinnēt teju visu, un it sevišķi pēc šī PK gan jau tā vēlme vēl palielinājās. Ar Mesi un Pikē Farbegas kopā uzaudzis, spēlējot jaunatnes komandā. Bet Čavi tomēr ir daudz pārāks par viņu, toties Fabregas ir 7 gadus jaunāks, labi vismaz, ka spēlējot izlasē, viņš var no Čavi mācīties.
Jā, jā, tiesnešu darbībā PK bija daudz kļūdu. Bet pie TV skatoties, protams, ir daudz vieglāk vērtēt. Kā gan laukumā, lielā ātrumā, bez akārtojumiem, burzmā var precīzi noteikt soda mēru? Tādā ziņā es uzskatu tiesnešu darbu par ārkārtīgi grūtu. Bet bija momenti, kad pie TV var tikai novaidēties un tiesnesi nodēvēt ne pārāk glaimojošos vārdos. Anglijas neskaitītie vārti, un de Jonga karatē paņēmiens pa Alonso ribām, utt....
Ar Busketu ir interesanti. Laukumā it kā viņš nav īpaši manāms, toties viņš veic milzīgu melno darbu. Jā, īsts komandas spēlētājs.

Visticamāk, Vācijas laiks pienāks jau Euro! Mūžīgās trešās un otrās vietas jau kļuvušas par nastu. Lai gan Vācijas izlasei mana sirds nepieder galīgi nemaz, priecāšos, ja viņi uzvarēs. 1996. biju pārāk sīka, lai kaut ko atcerētos
Tā ir. Un kas pats galvenais - "Barcelona" trenē Fabregasa bērnības elks un varonis, Peps Gvardiola Gan jau līdz Čavi viņš izaugs, tas ir tikai laika jautājums, cita lieta, ka tad jau Sesks varēs būt Čavi vietā, ņemot vērā Čavi vecumu pēc vairākiem gadiem. Fabregasa palikšana "Gunners" krietni pasaudzēja arī katalāņu maciņu. Vengers jau nu zina, kas jauneklim vajadzīgs, lai augtu meistarībā.

Es nekad mūžā neesmu gribējis pat mēģināt tiesāt jebkādā līmenī, lai gan reiz pamatskolā šķiet to nācās darīt. Tas ir tik nepateicīgs darbs, turklāt gadās, ka pēc spēles visi ir tavi ienaidnieki. No otras puses, jāsaprot, ka tiesnešu kvalifikācijai tādos turnīros kā PK jābūt visaugstākajai. Nevar vienkārši paņemt kaut kādu spāni, kurš "La Liga" dala dzeltenās pēc sirds patikas. Tas bija tikai viens piemērs, bet ir jau vēl daudzi, no nepieminētajiem, piemēram, amerikāņiem neieskaitītie vārti vienā no spēlēm, kur nekāda pārkāpuma nebija vispār. Pēc tiem angļu vārtiem es iedomājos par 1966.gadu, kad angļiem finālā ieskaitīja neesošus uzvaras vārtus pret Vāciju. Tad šis moments šķita mazāk šausminošs, lai gan praktiski tik pat liels akmens FIFA dārziņā.

Jā, tāpēc man ļoti patīk tādi spēlētāji kā Buskets, Šabi Alonso, van Bommels un citi. Bez viņiem zvaigznes nespīdētu tik spoži.

Ak tā? - Nu vismaz atceries pasaules kausu 10 gadus vēlāk. Toreiz man salūza sirds, kad pusfinālā spēlēja Vācija pret Itāliju (divas mīļākās izlases). Vismaz finālā Itālija uzvarēja.
Šobrīd Vācijai Eiropā ir tikai viens liels konkurents - Spānija. Vēl jau Nīderlande var parādīt ko līdzīgu kā PK, bet īstais spēks ir Pireneju pussalas iemītniekos...un es noteikti nedomāju portugāļus

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 02:36, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: blin maitas
kaut ko normālu arī esi pateicis?

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 02:45, pirms 14 gadiem
Ja par spēli, tad Sevilja tika samalta. Kārtējā Lio sadarbība ar Alvešu un Xavi. Un sezona ir tikai sākusies...
Spēles odziņa, protams, bija Injesta un Viljas uznākšana. Drīz arī Vilja atvērs savu vārtu kontu.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 02:49, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Zini kapec,es tev neticu,jo pirmkart tu sac rakstit teikumu ar mazino burtu,bet meitenes sak rakstit ar lielo brurtu,jo ari komentaros vinam ir svarigi garmatiski parezi rakstit,ja nu vienigi neesi kada laukene!
tik tukšs teikums.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 02:51, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: madrid, cabron, saluda al campeon gygygygygyg
oe oe oe oeee

  -2 [+] [-]

, 2010-08-22 04:36, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: te ja kas sporta portāls un mēs te diskutējam par sportu,Laumu atradīsi Draugiem.lv
150 punktu Laumma esi tu ,es tevi atkodu,tads tu drankis!

  -2 [+] [-]

, 2010-08-22 04:41, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: tik tukšs teikums.
Ja jau tuksh tad kapec komente?

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 06:21, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es kā katolis apgalvoju, ka Mesi tiešām nav Dievs. Dievs ir FUTBOLS, bet Mesi ir Mesija, Dieva dēls
Ej ārstēties, ar katru tavu komentāru man arvien vairāk un vairāk gribās tevi satikt.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 08:40, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Ballaks ir huiņa un Spānijas izlase arī ir tāda pati
GLOOOOOOOOOOORY ENGLAND!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-22 08:42, pirms 14 gadiem
aj, nu tad to visu jau pirms nedēļas varēja paredzēt. bõrings, nākamie La Ligas čempioni izklaidējas draudzības mačā.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 09:08, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Kads sakars ar Dievu,neviens no mums nav Dievs,ne Messi,ne Bolts,ne Isinbajaeva,ne viens cits sportsits,politikis,vadonis u.t.t. neviens! Vnk tada zaimoshana tracina,ciest nevaru!
Ja tev nau zinams..tad senaja egipte un griekija pie daudz dievu....un ir ari savi sporta Dievi.....nevajag te vilkt paraleles ar musu Kungu debesis....
Un ja tevi tracina ...ta jau ir tava problema!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 09:47, pirms 14 gadiem
Barcelona ir vienkarsi zveri kuri pa laukumu mauc futeni...

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 10:12, pirms 14 gadiem
Vakardien skatoties spēli, Sevilla nespēja neko sakarīgu izveidot, ko nevarētu teikt par Barsu.
Bet nu jā, Barsa ir 100% īsta komanda un tas parādās arī uz laukuma.
Komanda laba, spēlētāji izcili un treneris lielisks.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-22 10:21, pirms 14 gadiem
Nu nedomaju ka Barselona ta,Sevilja vareja ari noturet Savu parsvaru,Mesi ir zvers

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 12:24, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tā ir. Un kas pats galvenais - "Barcelona" trenē Fabregasa bērnības elks un varonis, Peps Gvardiola Gan jau līdz Čavi viņš izaugs, tas ir tikai laika jautājums, cita lieta, ka tad jau Sesks varēs būt Čavi vietā, ņemot vērā Čavi vecumu pēc vairākiem gadiem. Fabregasa palikšana "Gunners" krietni pasaudzēja arī katalāņu maciņu. Vengers jau nu zina, kas jauneklim vajadzīgs, lai augtu meistarībā.

Es nekad mūžā neesmu gribējis pat mēģināt tiesāt jebkādā līmenī, lai gan reiz pamatskolā šķiet to nācās darīt. Tas ir tik nepateicīgs darbs, turklāt gadās, ka pēc spēles visi ir tavi ienaidnieki. No otras puses, jāsaprot, ka tiesnešu kvalifikācijai tādos turnīros kā PK jābūt visaugstākajai. Nevar vienkārši paņemt kaut kādu spāni, kurš "La Liga" dala dzeltenās pēc sirds patikas. Tas bija tikai viens piemērs, bet ir jau vēl daudzi, no nepieminētajiem, piemēram, amerikāņiem neieskaitītie vārti vienā no spēlēm, kur nekāda pārkāpuma nebija vispār. Pēc tiem angļu vārtiem es iedomājos par 1966.gadu, kad angļiem finālā ieskaitīja neesošus uzvaras vārtus pret Vāciju. Tad šis moments šķita mazāk šausminošs, lai gan praktiski tik pat liels akmens FIFA dārziņā.

Jā, tāpēc man ļoti patīk tādi spēlētāji kā Buskets, Šabi Alonso, van Bommels un citi. Bez viņiem zvaigznes nespīdētu tik spoži.

Ak tā? - Nu vismaz atceries pasaules kausu 10 gadus vēlāk. Toreiz man salūza sirds, kad pusfinālā spēlēja Vācija pret Itāliju (divas mīļākās izlases). Vismaz finālā Itālija uzvarēja.
Šobrīd Vācijai Eiropā ir tikai viens liels konkurents - Spānija. Vēl jau Nīderlande var parādīt ko līdzīgu kā PK, bet īstais spēks ir Pireneju pussalas iemītniekos...un es noteikti nedomāju portugāļus
Fabregas ir izaudzis par šādu futbolistu pateicoties tieši Vengeram un Arsenalam, toties viss pamats nāk no Barselonas akadēmijas, bet nu 16 gadu vecumā angļi Sesku nocopēja sev. Nebrīnos, ka viņu ne par kādu cenu negrib laist prom, Vengers diezgan strikti pateica-viņam līgums ir 2014.gadam i vsjo, respektīvi, atšujieties! Bet nu visa futbola pasaule zin, ka Sesks grib atgriezties, no kurienes nācis, un būtu muļķīgi no Arsenal puses viņu turēt par visām vārītēm. ej nu sazin, kādas tās aizkulises ir, nekad neesmu sapratusi, kā šādas pirkšanas un pārdošanas notiek, tā jau ir baigā diplomātijas māksla, kuram gan tur ir noteicošais vārds, pašiem futbolistiem, prezidentam, aģentiem?
Man jau nu patiktu viņu redzēt Barsā, bet tagad tiešām ir par ātru, kamēr vēl aktīvi spēlē Čavi, ja vien viņš negrib deldēt rezervistu soliņu, kā izlasē.

Vispār man šķiet, ka FIFA onkuļi savos krēslos ir nedaudz aizsēdējušies, ja jau nevar beidzot saņemties ieviest video vārtu gūšanas momentiem. Bet atkal pastāv iespēja, ka visi pamazām gribēs ievest video atkārtojumu 'aizmugurēm'.. PK, neatceros, Meksikai vai arī Aregntīnai ieskaitīja/neskaitīja vārtus dēļ aizmugures, kaut gan tiesnesis kļūdījās.

Mani kaitina, ka futbolā sajūsmā spiedz tikai par vārtu guvējiem, kārtīgi nenovērtējot šos melnā darba darītājus. Tie laiki, kad tādi Peles un Maradonas vieni paši izlēma spēles likteni, ir beigušies. Nu jā, ir iespaidīgi skatīties, kā viens tāds supertalants no centra var aizspēlēties līdz soda laukumam un gūt vārtus, bet ir taču aizraujoši redzēt saspēles, mežģīnes un kombinācijas, kur piedalās visi, jo futbols taču ir komandas sports, pie joda.

2006.gada fināls bija pamatīga nervu spriedzes pārbaude... Kronis visam vēl bija tā Zidana 'galva'! šādi zaudēt finālā ar pendelēm, man liekas, ir pats briesmīgākais, kas var būt. Toties uzvarētājiem uzvaras garša tad ir īpaši salda. Bet es tomēr dodu priekšroku uzvarai no spēles, arī šogad finālā pēdējās minūtēs beidzos nost, lai tikai nebeigtos ar 11 m.
Jā, tādā ziņā ir sāpīgi mums, latviešu futbola līdzjutējiem, kuriem nav tikai savas izlases, kam just līdzi, un tad, kad izslēgšanā satiekas mīļākās izlases, tad sirds plīst pušu, kaut gan spēles gaitā gadās, ka tomēr nemantot nosliecies vienā pusē..
Nu, nu, nenovērtē arī portugāļus par zemu. Protams, kā komanda viņi vēl patālu no Tevis minētajām, bet viņiem ir vairāki tiešām lieliski spēlētāji. šajā PK acīs iekrita Fabio Coentrau, ko arī Kreipāns dikti slavēja. Kaut kādā ziņā līdzīgs Ramosam, tikai vairāk spēlē aizsardzībā, bet visi uzbrukumi no malas sākās tieši no viņa, gāja uz priekšu kā tanks!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-22 12:31, pirms 14 gadiem
TooGood rakstīja: Aj Barca paliek Barca. Kautvai vinji zaud 0:6 izbraukumaa. Vinji tikuntaa var atspeleties.
Jaaa, nu vini māk! kautgan no 0:6 diezvai, bet vispar jau savā laukuma atspelēties māk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 14:28, pirms 14 gadiem
Yeah!!!! Messi saak sawu izgaajienu sosezon! THE BEST!

     [+] [-]

, 2010-08-22 14:57, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Fabregas ir izaudzis par šādu futbolistu pateicoties tieši Vengeram un Arsenalam, toties viss pamats nāk no Barselonas akadēmijas, bet nu 16 gadu vecumā angļi Sesku nocopēja sev. Nebrīnos, ka viņu ne par kādu cenu negrib laist prom, Vengers diezgan strikti pateica-viņam līgums ir 2014.gadam i vsjo, respektīvi, atšujieties! Bet nu visa futbola pasaule zin, ka Sesks grib atgriezties, no kurienes nācis, un būtu muļķīgi no Arsenal puses viņu turēt par visām vārītēm. ej nu sazin, kādas tās aizkulises ir, nekad neesmu sapratusi, kā šādas pirkšanas un pārdošanas notiek, tā jau ir baigā diplomātijas māksla, kuram gan tur ir noteicošais vārds, pašiem futbolistiem, prezidentam, aģentiem?
Man jau nu patiktu viņu redzēt Barsā, bet tagad tiešām ir par ātru, kamēr vēl aktīvi spēlē Čavi, ja vien viņš negrib deldēt rezervistu soliņu, kā izlasē.

Vispār man šķiet, ka FIFA onkuļi savos krēslos ir nedaudz aizsēdējušies, ja jau nevar beidzot saņemties ieviest video vārtu gūšanas momentiem. Bet atkal pastāv iespēja, ka visi pamazām gribēs ievest video atkārtojumu 'aizmugurēm'.. PK, neatceros, Meksikai vai arī Aregntīnai ieskaitīja/neskaitīja vārtus dēļ aizmugures, kaut gan tiesnesis kļūdījās.

Mani kaitina, ka futbolā sajūsmā spiedz tikai par vārtu guvējiem, kārtīgi nenovērtējot šos melnā darba darītājus. Tie laiki, kad tādi Peles un Maradonas vieni paši izlēma spēles likteni, ir beigušies. Nu jā, ir iespaidīgi skatīties, kā viens tāds supertalants no centra var aizspēlēties līdz soda laukumam un gūt vārtus, bet ir taču aizraujoši redzēt saspēles, mežģīnes un kombinācijas, kur piedalās visi, jo futbols taču ir komandas sports, pie joda.

2006.gada fināls bija pamatīga nervu spriedzes pārbaude... Kronis visam vēl bija tā Zidana 'galva'! šādi zaudēt finālā ar pendelēm, man liekas, ir pats briesmīgākais, kas var būt. Toties uzvarētājiem uzvaras garša tad ir īpaši salda. Bet es tomēr dodu priekšroku uzvarai no spēles, arī šogad finālā pēdējās minūtēs beidzos nost, lai tikai nebeigtos ar 11 m.
Jā, tādā ziņā ir sāpīgi mums, latviešu futbola līdzjutējiem, kuriem nav tikai savas izlases, kam just līdzi, un tad, kad izslēgšanā satiekas mīļākās izlases, tad sirds plīst pušu, kaut gan spēles gaitā gadās, ka tomēr nemantot nosliecies vienā pusē..
Nu, nu, nenovērtē arī portugāļus par zemu. Protams, kā komanda viņi vēl patālu no Tevis minētajām, bet viņiem ir vairāki tiešām lieliski spēlētāji. šajā PK acīs iekrita Fabio Coentrau, ko arī Kreipāns dikti slavēja. Kaut kādā ziņā līdzīgs Ramosam, tikai vairāk spēlē aizsardzībā, bet visi uzbrukumi no malas sākās tieši no viņa, gāja uz priekšu kā tanks!
Fabregass jau arī pats it kā gribējis prom, jo tolaik neizskatījās, ka viņam būtu lielas iespējas ielauzties "Barca" pirmajā komandā un tikt pie normāla spēles laika. Bet Vengers no viņa ir izveidojis patiešām lielisku futbolistu, tā ka tikai jāgaida, kad viņš kļūs par vienu no līderiem arī Spānijas izlasē. Ja tas nenotiks EČ, tad nākamajā PK jau nu noteikti notiks.

Blatera onkulim pagaidām šī nav prioritāte. Šķiet, ka viņš neko nevēlas darīt lietas labā. Sagaidīja, kamēr viss noklusīs pēc finālturnīra un nolika priekšlikumus kaut kur patālāk savā atvilktnē.
Tajā spēlē vārtus ieskaitīja argentīniešiem. Meksikāņi gan apelēja, rādot uz to video kubu (vai kas tas bija par zvēru), kur bija skaidri un gaiši parādīts aizmugures stāvoklis, bet galvenais tiesnesis nedrīkstēja mainīt līnijtiesneša lēmumu, jo noteikumos video atkārtojumu skatīšanās nav paredzēta - to nedrīkst ņemt vērā.
Atliek gaidīt jaunu, liberālāku prezidentu.

Tas jau ir tikai normāli, jo lielākā daļa futbola fanu ir vienkārši fani, nevis sporta speciālisti. Grūti no viņiem prasīt dziļāku izpratni par šo spēli. Melnā darba darītāji parasti tiek novērtēti naudīga līguma izteiksmē, kas arī nav slikti. Un, piemēram, tas pats van Bommels ir "Bayern" kapteinis, kas nav maz priekš šāda tipa spēlētāja. Patīkami.

Man arī 2006.gadā negribējās pendeles, zinot itāliešu "veiksmi" tajās. Bet itālieši patīkami pārsteidza un pelnīti uzvarēja. Francūžiem jau tā pēdējos čempionātos bija veicies pietiekoši labi, tāpēc prieks, ka itālieši pārtrauca savu neveiksmju sēriju.
Šogad man negribējās 11 m sitienu sēriju tikai tā iemesla dēļ, lai Kasiljass nekļūtu par fināla galveno varoni, kas visdrīzāk būtu noticis, ja papildlaiks beigtos neizšķirti. Pendeļu atvairīšanā Ikeram nav konkurentu, tāpēc labāk bija, lai kāds "Barcelona" spēlētājs izšķir spēles likteni, un tā ari notika.

Vismaz 2004.gadā Latviešiem bija futbola svētki, kas arī nav maz. Cerams, ka izaugs vēl kādi pāris Cauņas, tad gan jau latvieši atkal pacīnīsies par vietu kādā no finālturnīriem.

Kas attiecas uz Portugāles izlasi, tad tās ēra jau ir aiz muguras. Pašlaik tā ir viduvēja top izlase, kura balstās uz pāris zvaigznēm. Portugāles līga nav tā spēcīgākā, tāpēc grūti vēlēties augstāku līmeni. Prieki beidzās līdz ar Figu aiziešanu no izlases. Ronaldu viens pats nav vilcējs, tāpēc viegli nebūs.
Koentrau? - Jā, šis futbolists īpaši iekrita acīs. Iekļāvu par viņu savā simboliskajā izlasē FIFA mājaslapā. Uzskatu, ka uzbrukumiem viņš pieslēdzas daudz labāk kā Ramoss. Bet tas arī saprotams, jo Fabiu agrāk spēlējis kā malējais pussargs, tāpēc šādas iemaņas tik ātri neaizmirstas. Ceru drīzumā viņu ieraudzīt kādā no lielajiem klubiem (lai biežāk varētu pasekot viņa spēlei).

     [+] [-]

, 2010-08-22 15:04, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Fabregass jau arī pats it kā gribējis prom, jo tolaik neizskatījās, ka viņam būtu lielas iespējas ielauzties "Barca" pirmajā komandā un tikt pie normāla spēles laika. Bet Vengers no viņa ir izveidojis patiešām lielisku futbolistu, tā ka tikai jāgaida, kad viņš kļūs par vienu no līderiem arī Spānijas izlasē. Ja tas nenotiks EČ, tad nākamajā PK jau nu noteikti notiks.

Blatera onkulim pagaidām šī nav prioritāte. Šķiet, ka viņš neko nevēlas darīt lietas labā. Sagaidīja, kamēr viss noklusīs pēc finālturnīra un nolika priekšlikumus kaut kur patālāk savā atvilktnē.
Tajā spēlē vārtus ieskaitīja argentīniešiem. Meksikāņi gan apelēja, rādot uz to video kubu (vai kas tas bija par zvēru), kur bija skaidri un gaiši parādīts aizmugures stāvoklis, bet galvenais tiesnesis nedrīkstēja mainīt līnijtiesneša lēmumu, jo noteikumos video atkārtojumu skatīšanās nav paredzēta - to nedrīkst ņemt vērā.
Atliek gaidīt jaunu, liberālāku prezidentu.

Tas jau ir tikai normāli, jo lielākā daļa futbola fanu ir vienkārši fani, nevis sporta speciālisti. Grūti no viņiem prasīt dziļāku izpratni par šo spēli. Melnā darba darītāji parasti tiek novērtēti naudīga līguma izteiksmē, kas arī nav slikti. Un, piemēram, tas pats van Bommels ir "Bayern" kapteinis, kas nav maz priekš šāda tipa spēlētāja. Patīkami.

Man arī 2006.gadā negribējās pendeles, zinot itāliešu "veiksmi" tajās. Bet itālieši patīkami pārsteidza un pelnīti uzvarēja. Francūžiem jau tā pēdējos čempionātos bija veicies pietiekoši labi, tāpēc prieks, ka itālieši pārtrauca savu neveiksmju sēriju.
Šogad man negribējās 11 m sitienu sēriju tikai tā iemesla dēļ, lai Kasiljass nekļūtu par fināla galveno varoni, kas visdrīzāk būtu noticis, ja papildlaiks beigtos neizšķirti. Pendeļu atvairīšanā Ikeram nav konkurentu, tāpēc labāk bija, lai kāds "Barcelona" spēlētājs izšķir spēles likteni, un tā ari notika.

Vismaz 2004.gadā Latviešiem bija futbola svētki, kas arī nav maz. Cerams, ka izaugs vēl kādi pāris Cauņas, tad gan jau latvieši atkal pacīnīsies par vietu kādā no finālturnīriem.

Kas attiecas uz Portugāles izlasi, tad tās ēra jau ir aiz muguras. Pašlaik tā ir viduvēja top izlase, kura balstās uz pāris zvaigznēm. Portugāles līga nav tā spēcīgākā, tāpēc grūti vēlēties augstāku līmeni. Prieki beidzās līdz ar Figu aiziešanu no izlases. Ronaldu viens pats nav vilcējs, tāpēc viegli nebūs.
Koentrau? - Jā, šis futbolists īpaši iekrita acīs. Iekļāvu par viņu savā simboliskajā izlasē FIFA mājaslapā. Uzskatu, ka uzbrukumiem viņš pieslēdzas daudz labāk kā Ramoss. Bet tas arī saprotams, jo Fabiu agrāk spēlējis kā malējais pussargs, tāpēc šādas iemaņas tik ātri neaizmirstas. Ceru drīzumā viņu ieraudzīt kādā no lielajiem klubiem (lai biežāk varētu pasekot viņa spēlei).
ilgi raksiji skatos

     [+] [-]

, 2010-08-22 15:44, pirms 14 gadiem
sparta4ok rakstīja: ilgi raksiji skatos
Neesmu ātrrakstītājs, bet īpaši ilgi nē. Turklāt šajā diskusijā ir vairākas tēmas, tāpēc nav brīnums, ja komentārs sanāk tās garāks.
Nākamreiz lūdzu necitē garos komentārus, ja vien nevēlies iesaistīties konkrētajā diskusijā. Jau iepriekš pateicos

     [+] [-]

, 2010-08-22 16:36, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Fabregass jau arī pats it kā gribējis prom, jo tolaik neizskatījās, ka viņam būtu lielas iespējas ielauzties "Barca" pirmajā komandā un tikt pie normāla spēles laika. Bet Vengers no viņa ir izveidojis patiešām lielisku futbolistu, tā ka tikai jāgaida, kad viņš kļūs par vienu no līderiem arī Spānijas izlasē. Ja tas nenotiks EČ, tad nākamajā PK jau nu noteikti notiks.

Blatera onkulim pagaidām šī nav prioritāte. Šķiet, ka viņš neko nevēlas darīt lietas labā. Sagaidīja, kamēr viss noklusīs pēc finālturnīra un nolika priekšlikumus kaut kur patālāk savā atvilktnē.
Tajā spēlē vārtus ieskaitīja argentīniešiem. Meksikāņi gan apelēja, rādot uz to video kubu (vai kas tas bija par zvēru), kur bija skaidri un gaiši parādīts aizmugures stāvoklis, bet galvenais tiesnesis nedrīkstēja mainīt līnijtiesneša lēmumu, jo noteikumos video atkārtojumu skatīšanās nav paredzēta - to nedrīkst ņemt vērā.
Atliek gaidīt jaunu, liberālāku prezidentu.

Tas jau ir tikai normāli, jo lielākā daļa futbola fanu ir vienkārši fani, nevis sporta speciālisti. Grūti no viņiem prasīt dziļāku izpratni par šo spēli. Melnā darba darītāji parasti tiek novērtēti naudīga līguma izteiksmē, kas arī nav slikti. Un, piemēram, tas pats van Bommels ir "Bayern" kapteinis, kas nav maz priekš šāda tipa spēlētāja. Patīkami.

Man arī 2006.gadā negribējās pendeles, zinot itāliešu "veiksmi" tajās. Bet itālieši patīkami pārsteidza un pelnīti uzvarēja. Francūžiem jau tā pēdējos čempionātos bija veicies pietiekoši labi, tāpēc prieks, ka itālieši pārtrauca savu neveiksmju sēriju.
Šogad man negribējās 11 m sitienu sēriju tikai tā iemesla dēļ, lai Kasiljass nekļūtu par fināla galveno varoni, kas visdrīzāk būtu noticis, ja papildlaiks beigtos neizšķirti. Pendeļu atvairīšanā Ikeram nav konkurentu, tāpēc labāk bija, lai kāds "Barcelona" spēlētājs izšķir spēles likteni, un tā ari notika.

Vismaz 2004.gadā Latviešiem bija futbola svētki, kas arī nav maz. Cerams, ka izaugs vēl kādi pāris Cauņas, tad gan jau latvieši atkal pacīnīsies par vietu kādā no finālturnīriem.

Kas attiecas uz Portugāles izlasi, tad tās ēra jau ir aiz muguras. Pašlaik tā ir viduvēja top izlase, kura balstās uz pāris zvaigznēm. Portugāles līga nav tā spēcīgākā, tāpēc grūti vēlēties augstāku līmeni. Prieki beidzās līdz ar Figu aiziešanu no izlases. Ronaldu viens pats nav vilcējs, tāpēc viegli nebūs.
Koentrau? - Jā, šis futbolists īpaši iekrita acīs. Iekļāvu par viņu savā simboliskajā izlasē FIFA mājaslapā. Uzskatu, ka uzbrukumiem viņš pieslēdzas daudz labāk kā Ramoss. Bet tas arī saprotams, jo Fabiu agrāk spēlējis kā malējais pussargs, tāpēc šādas iemaņas tik ātri neaizmirstas. Ceru drīzumā viņu ieraudzīt kādā no lielajiem klubiem (lai biežāk varētu pasekot viņa spēlei).
Fabregasam Vengers pēc paša tēva esot otrs nozīmīgākais cilvēks viņa dzīvē, tā ka domājams, ka Seskam pašam šis varētu būt grūts laiks, atrasties šajā komplicētajā pozīcijā. Nav ko strebt karstu, agri vai vēlu viņš atgriezīsies Barsā. Bet tā nu sagadījies, ka Spānijai ir tik labi pussargi, ka pat tāda kluba kā Arsenal kapteinis ir jāatstāj rezervē. (Tas pats attiecas arī uz vārtsargiem- nu kurā vēl nacionālajā komandā pasaules labākā kluba vārtsargs savā valsts izlasē ir 'tikai' trešais vārtsargs?) Taču es arī ticu, ka viņa labākie EC un PK ir tikai vēl priekšā. Tiesa, individuālā snieguma ziņā, jo abas trofejas ir jau kabatā. Un tikai 23 gadu vecumā, liekas neticami. Būs interesanti vērot , kā Spānijas izlase izskatīsies pēc 2,4 gadiem. Tagad kkad nesen bija
U-19 vai U-21 čempis, nez kā tur viņiem gāja? Domāju, ka Bojanam arī noteikti kaut kad drīz vajadzētu debitēt nacionālajā izlasē, kaut gan uzbrukuma līnija viņiem jau tā ir spoža. Cerams, ka Torresu vairs nevajās traumatiskas likstas, viņš ir futbolista brieduma gados. Un Viljam pēc diviem gadiem būs 'jau' 30 gadi, kas arī it kā ir vēl briedums, kaut gan daži jau paspēj 'izdegt' šajā vecumā. Manuprāt, īsts paraugs šajā ziņā ir Čavi, savā vecumā lieliskā kondīcijā, uz laukuma nekad neizskatās noskrējies, viņu nevajā traumas, tāpēc ceru, ka vēl vairākus gadus spēlēs tādā pašā līmenī.

Bet ja tā paskatās, vairumā komandu kapteiņi nemaz nav tās vārtu mašīnas, bet gan komandu balsti-vārtsargi, aizsargi un arī pussargi- kā nu kurā. Un uz laukuma kaut kā uzreiz atspoguļojas, kurš ir spējīgs būt komandas balsts, jo būtībā kapteinis, manuprāt, ir vairāk garīgais līderis.

Kāpēc nevēlējies, lai Ikers kļūtu par tā fināla varoni? Kaut kādā ziņā viņš par tādu kļuva, Fabregass pēc spēles intervijā uz jautājumu-kas bija spēles atslēga, teica, ka tie bija šie Kasiljasa atvairītie abi Robena izgājieni. Bet tas pirmais arī varēja būt tīrā veiksme, ka tā Ikera kāja patrāpījās ceļā, apzināti vai neapzināti, tam vairs nav nozīmes. Man gan Ikers ļoti simpatizē, laukumā vienmēr nosvērts, savākts, nekad neārdās, un kad finālā viņš izplūda asarās un pēc tam tiešajā noskūpstīja savu draudzeni-tas bija aizkustinoši!

Vispār letiņi varētu jau spēlēt aiznākamajā EC, kad varēs piedalīties 32 vai arī 24 komandas, neatceros precīzi, pateicoties Platinī ieteikumam. Jā, 2004. tomēr bija īpašs, ielauzties tajā elitē un arī kaut cik cienīgi nospēlēt.

Kuri tad vēl tika tavā simboliskajā izlasē? Par Koentrau, kkur lasīju, ir bijusi interese no Manchester City un no vēl kāda lielā kluba. Viņam vēl tikai 22 gadi, cerams, ka tuvākajā nākotnē par viņu vēl dzirdēsim!
Vispār izskatās, ka Tev vajadzētu publicēties kādā sporta laikrakstā, nevis anonīmi komentāru sadaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-22 21:42, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Fabregasam Vengers pēc paša tēva esot otrs nozīmīgākais cilvēks viņa dzīvē, tā ka domājams, ka Seskam pašam šis varētu būt grūts laiks, atrasties šajā komplicētajā pozīcijā. Nav ko strebt karstu, agri vai vēlu viņš atgriezīsies Barsā. Bet tā nu sagadījies, ka Spānijai ir tik labi pussargi, ka pat tāda kluba kā Arsenal kapteinis ir jāatstāj rezervē. (Tas pats attiecas arī uz vārtsargiem- nu kurā vēl nacionālajā komandā pasaules labākā kluba vārtsargs savā valsts izlasē ir 'tikai' trešais vārtsargs?) Taču es arī ticu, ka viņa labākie EC un PK ir tikai vēl priekšā. Tiesa, individuālā snieguma ziņā, jo abas trofejas ir jau kabatā. Un tikai 23 gadu vecumā, liekas neticami. Būs interesanti vērot , kā Spānijas izlase izskatīsies pēc 2,4 gadiem. Tagad kkad nesen bija
U-19 vai U-21 čempis, nez kā tur viņiem gāja? Domāju, ka Bojanam arī noteikti kaut kad drīz vajadzētu debitēt nacionālajā izlasē, kaut gan uzbrukuma līnija viņiem jau tā ir spoža. Cerams, ka Torresu vairs nevajās traumatiskas likstas, viņš ir futbolista brieduma gados. Un Viljam pēc diviem gadiem būs 'jau' 30 gadi, kas arī it kā ir vēl briedums, kaut gan daži jau paspēj 'izdegt' šajā vecumā. Manuprāt, īsts paraugs šajā ziņā ir Čavi, savā vecumā lieliskā kondīcijā, uz laukuma nekad neizskatās noskrējies, viņu nevajā traumas, tāpēc ceru, ka vēl vairākus gadus spēlēs tādā pašā līmenī.

Bet ja tā paskatās, vairumā komandu kapteiņi nemaz nav tās vārtu mašīnas, bet gan komandu balsti-vārtsargi, aizsargi un arī pussargi- kā nu kurā. Un uz laukuma kaut kā uzreiz atspoguļojas, kurš ir spējīgs būt komandas balsts, jo būtībā kapteinis, manuprāt, ir vairāk garīgais līderis.

Kāpēc nevēlējies, lai Ikers kļūtu par tā fināla varoni? Kaut kādā ziņā viņš par tādu kļuva, Fabregass pēc spēles intervijā uz jautājumu-kas bija spēles atslēga, teica, ka tie bija šie Kasiljasa atvairītie abi Robena izgājieni. Bet tas pirmais arī varēja būt tīrā veiksme, ka tā Ikera kāja patrāpījās ceļā, apzināti vai neapzināti, tam vairs nav nozīmes. Man gan Ikers ļoti simpatizē, laukumā vienmēr nosvērts, savākts, nekad neārdās, un kad finālā viņš izplūda asarās un pēc tam tiešajā noskūpstīja savu draudzeni-tas bija aizkustinoši!

Vispār letiņi varētu jau spēlēt aiznākamajā EC, kad varēs piedalīties 32 vai arī 24 komandas, neatceros precīzi, pateicoties Platinī ieteikumam. Jā, 2004. tomēr bija īpašs, ielauzties tajā elitē un arī kaut cik cienīgi nospēlēt.

Kuri tad vēl tika tavā simboliskajā izlasē? Par Koentrau, kkur lasīju, ir bijusi interese no Manchester City un no vēl kāda lielā kluba. Viņam vēl tikai 22 gadi, cerams, ka tuvākajā nākotnē par viņu vēl dzirdēsim!
Vispār izskatās, ka Tev vajadzētu publicēties kādā sporta laikrakstā, nevis anonīmi komentāru sadaļā
Nu, par Fabregasu mēs tiešām esam vienisprātis. Lai viņam ilga un spoža karjera!
Runājot par Valdesu, tas ir ļoti interesanti, ka viņš vēl joprojām spēlē Baselonā. Sākumā man šķita, ka viņam vienkārši ir labs onkulis, kas nodrošina vietu sastāvā, bet laikam ejot manas domas mainījās. Kļūdu skaits samazinājās un galu galā Viktors beidzot nokļuva arī izlasē. Tas priecē, jo šķiet, ka tieši tagad, 28 gadu vecumā, puisis ir sasniedzis savu labāko formu.

Jā, bija nesen Eiropas U19 čempionāts. Spānija kā jau ierasts spēlēja finālā, bet šoreiz piekāpās mājiniekiem frančiem, kuri pelnīti uzvarēja finālā. Spāņiem bija vairāki lieliski talanti, tas gan. Tieši atcerējos, kā Toress savulaik guva uzvaras vārtus šķiet Eiropas U19 finālā pret Vāciju. Toreiz nebiju priecīgs, bet novērtēju viņa talantu. Bet pēdējā laikā Fernando nav manu favorītu lokā. Traumas ir viena lieta, bet vājā realizācija pavisam kaut kas cits. Vilja tomēr ir labākais spāņu uzbrucējs jau ilgāku laiku.
Kas attiecas uz vecumu un formu, tad daudz kas atkarīgs arī no tā, cik sezonas jau pavadīts profesionāļos un kādā līgā. Ir daudz faktori, kas veicina karjeras norietu: traumas, fizioloģija, motivācija utt. Šķiet, ka Čavi var būt laimīgs un apmierināts ar savu veiksmīgo karjeru.

Par garīgo līderi nevar nepiekrist. Līdera dotības vai nu ir, vai nav, un šajā ziņā pozīcijai tik tiešām nav nozīmes. Galvenais, lai komandā nesākas tādas Ego sadursmes kā Francijas izlasē šogad. Nez, kas būs ar Vācijas izlasi un Ballaku. Cerams, ka Lēvs tiks galā. Es šķiet viņa vietā Ballaku vairs neņemtu izlasē, lai nesabojā mikroklimatu.

Ar Kasiljasu (arī Ramosu) viss ir ļoti vienkārši. Tu vēl droši vien nezini, bet es no sirds neieredzu "Real Madrid". Spānijā mani favorīte vienmēr bijusi "Barcelona" (arī "Sevilla" tīri labi patīk). Ja reiz esmu par "Barcelona", tad nekādi nevaru būt par madridiešiem. Ak jā, un man spāņi patiesībā nesimpatizē kā nācija, ko nevarētu teikt par katalāņiem, kurus vienmēr atbalstu.
Kasiljass ir viens no "Real" simboliem, tāpēc man viņš nepatīk pēc definīcijas. Ramoss savukārt man šķiet pārvērtēts kā uzbrūkoša tipa aizsargs, jo uzbrukumā viņa pienesums vismaz izlasē ir nožēlojams.
Kas attiecas uz to pirmo Kasiljasa "seivu", tad man kā vārtsargu fanam neatlika nekas cits kā noņemt cepuri viņa priekšā. Atcerējos, ka Dasajevs pirms spēles kaut ko kritisku bija pateicis par Ikeru, bet finālā viņš bumbu atvairīja pēc sava laika labākā vārtu vīra (jau minētā Dasajeva) vislabākajiem standartiem un ieteikumiem. Tas tiešām šķita ironiski un patīkami. Nav jau tā, ka es nenovērtētu Kasiljasa meistarību, jo pats no 3.klasītes esmu sargājis vārtus, vienkārši man ir antipātijas pret sistēmu, no kuras viņš nāk, tas arī viss.

Tas Platinī plāns tiešām izgāja cauri? Es kaut kā esmu piemirsis, kā tas viss beidzās, bet ja pozitīvi, tad man prieks. No otras puses, man vissvarīgākais, protams, ir tas, lai mūsējie tik tiešām spētu nospēlēt cienīgi, vismaz līdzīgi kā 2004.gadā.

Jā, par Koentrau un interesi par viņu daudz esmu daudz dzirdējis, īpaši jau tādēļ, ka esmu liels "Bayern" fans. Ļoti žēl, ka minheniešiem neizdevās vienoties ar aizsarga pašreizējo klubu. Šķita, ka lieta jau darīta, bet nekā. Cerēsim, ka pēc laika sarunas atjaunosies.

O! Paldies! Es jau vairs nepretendēju uz eksperta statusu. Vienkārši interesējos par tik daudz lietām, ka kādai vienai koncentrēties būtu grūti. Ļoti patīk padiskutēt, īpaši jau par futbolu. Un man jau drīzāk šķiet, ka Tev vajadzētu rakstīt par "La Liga", turklāt tik labu sarunu biedru/-eni sen nebiju sastapis. Visu cieņu!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-22 23:50, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: 150 punktu Laumma esi tu ,es tevi atkodu,tads tu drankis!
nu man atšķirībā no tevis meitenes patīk

  +3 [+] [-]

, 2010-08-23 00:49, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, par Fabregasu mēs tiešām esam vienisprātis. Lai viņam ilga un spoža karjera!
Runājot par Valdesu, tas ir ļoti interesanti, ka viņš vēl joprojām spēlē Baselonā. Sākumā man šķita, ka viņam vienkārši ir labs onkulis, kas nodrošina vietu sastāvā, bet laikam ejot manas domas mainījās. Kļūdu skaits samazinājās un galu galā Viktors beidzot nokļuva arī izlasē. Tas priecē, jo šķiet, ka tieši tagad, 28 gadu vecumā, puisis ir sasniedzis savu labāko formu.

Jā, bija nesen Eiropas U19 čempionāts. Spānija kā jau ierasts spēlēja finālā, bet šoreiz piekāpās mājiniekiem frančiem, kuri pelnīti uzvarēja finālā. Spāņiem bija vairāki lieliski talanti, tas gan. Tieši atcerējos, kā Toress savulaik guva uzvaras vārtus šķiet Eiropas U19 finālā pret Vāciju. Toreiz nebiju priecīgs, bet novērtēju viņa talantu. Bet pēdējā laikā Fernando nav manu favorītu lokā. Traumas ir viena lieta, bet vājā realizācija pavisam kaut kas cits. Vilja tomēr ir labākais spāņu uzbrucējs jau ilgāku laiku.
Kas attiecas uz vecumu un formu, tad daudz kas atkarīgs arī no tā, cik sezonas jau pavadīts profesionāļos un kādā līgā. Ir daudz faktori, kas veicina karjeras norietu: traumas, fizioloģija, motivācija utt. Šķiet, ka Čavi var būt laimīgs un apmierināts ar savu veiksmīgo karjeru.

Par garīgo līderi nevar nepiekrist. Līdera dotības vai nu ir, vai nav, un šajā ziņā pozīcijai tik tiešām nav nozīmes. Galvenais, lai komandā nesākas tādas Ego sadursmes kā Francijas izlasē šogad. Nez, kas būs ar Vācijas izlasi un Ballaku. Cerams, ka Lēvs tiks galā. Es šķiet viņa vietā Ballaku vairs neņemtu izlasē, lai nesabojā mikroklimatu.

Ar Kasiljasu (arī Ramosu) viss ir ļoti vienkārši. Tu vēl droši vien nezini, bet es no sirds neieredzu "Real Madrid". Spānijā mani favorīte vienmēr bijusi "Barcelona" (arī "Sevilla" tīri labi patīk). Ja reiz esmu par "Barcelona", tad nekādi nevaru būt par madridiešiem. Ak jā, un man spāņi patiesībā nesimpatizē kā nācija, ko nevarētu teikt par katalāņiem, kurus vienmēr atbalstu.
Kasiljass ir viens no "Real" simboliem, tāpēc man viņš nepatīk pēc definīcijas. Ramoss savukārt man šķiet pārvērtēts kā uzbrūkoša tipa aizsargs, jo uzbrukumā viņa pienesums vismaz izlasē ir nožēlojams.
Kas attiecas uz to pirmo Kasiljasa "seivu", tad man kā vārtsargu fanam neatlika nekas cits kā noņemt cepuri viņa priekšā. Atcerējos, ka Dasajevs pirms spēles kaut ko kritisku bija pateicis par Ikeru, bet finālā viņš bumbu atvairīja pēc sava laika labākā vārtu vīra (jau minētā Dasajeva) vislabākajiem standartiem un ieteikumiem. Tas tiešām šķita ironiski un patīkami. Nav jau tā, ka es nenovērtētu Kasiljasa meistarību, jo pats no 3.klasītes esmu sargājis vārtus, vienkārši man ir antipātijas pret sistēmu, no kuras viņš nāk, tas arī viss.

Tas Platinī plāns tiešām izgāja cauri? Es kaut kā esmu piemirsis, kā tas viss beidzās, bet ja pozitīvi, tad man prieks. No otras puses, man vissvarīgākais, protams, ir tas, lai mūsējie tik tiešām spētu nospēlēt cienīgi, vismaz līdzīgi kā 2004.gadā.

Jā, par Koentrau un interesi par viņu daudz esmu daudz dzirdējis, īpaši jau tādēļ, ka esmu liels "Bayern" fans. Ļoti žēl, ka minheniešiem neizdevās vienoties ar aizsarga pašreizējo klubu. Šķita, ka lieta jau darīta, bet nekā. Cerēsim, ka pēc laika sarunas atjaunosies.

O! Paldies! Es jau vairs nepretendēju uz eksperta statusu. Vienkārši interesējos par tik daudz lietām, ka kādai vienai koncentrēties būtu grūti. Ļoti patīk padiskutēt, īpaši jau par futbolu. Un man jau drīzāk šķiet, ka Tev vajadzētu rakstīt par "La Liga", turklāt tik labu sarunu biedru/-eni sen nebiju sastapis. Visu cieņu!
Bet labi tomēr, ka Viktors tomēr palika savā vietā-vārtos, jo kaut kur skatījos nelielu filmu par viņu, kur viņš stāsta, ka, vēl puikam esot, bija nopietni domājis arī beigt trenēties kā vārtsargs. Ja nu izlasē viņam neizdosies spīdēt, viņam ir labākais klubs pasaulē tomēr, kas būtībā kādi 65% tā pati Spānijas izlase vien ir. Toties vārtsargiem ir ilgāks karjeras ilgums, ja vien nevajā traumas. Bet profesionālais sports,tai skaitā futbols, cilvēku izdzen nežēlīgi, un sadegt var arī psiholoģiski , nemitīgā cilvēku un mediju uzmanība, spiediens vienmēr būt formā. Tas gan, manuprāt, vairāk attiecas uz tādiem spēlētājiem kā Mesi, Ronaldo, kuriem šī milzīgā popularitāte var arī nenākt par labu.

šķiet, ka Fernando izlasē vēl guļ uz EC 2008 fināla vārtu lauriem, bet nu 2 mēnešus pēc operācijas nevar prasīt, lai rāda augstu sniegumu PK. Es piekrītu par Vilju, viņš ir neapšaubāmi tur labākais uzbrucējs, tāpēc vēl jau vairāk gaidīju šo jauno Barsas sezonu, kam jābūt saldajam ēdienam.

Vispār mani nedaudz nepatīkami pārsteidza, lasot arī citur internetā, cik savstarpēji naidīgas ir Real'a un Barsas puses, tieši fanu ziņā. Likās, ka pēc pēdējo gadu Spānijas izlases panākumiem tiem tā kā vajadzētu satuvināties, bet acīmredzot klubu pasaulē valda citi likumi, fanātiskākie fani par savu klubu varētu stāvēt un krist! Pret Real'u esmu samērā neitrāla, bet viena lieta gan mani drausmīgi tracina, ka viņi par milzīgām summām sapērk zvaigznes, jaunus talantus un cer tā nokomplektēt superkomandu. Lai pamācās no Barsas, kā jāizaudzina savi spēlētāji no bērna kājas-Pujols, Čavi, Injesta, Pedro, Pikē kā sāka tā arī turpina. Nu vienīgi Pikē laiciņu pabija United'ā. Pēc pāris gadiem/'-a jau vēl viens Barsas produkts būs atpakaļ...

Par Ramosu arī varētu piekrist. Izlasē it kā redzams, taču no šī PK man viņa izpildījumā vairāk palika atmiņā daudzās, neprecīzās piespēles pa gaisu.
Būs interesanti vērot, kas tagad notiks Vācijas izlasē. No Ballaka puses būtu gudri saprast, ka izlase var ļoti labi iztikt bez viņa. Bet varbūt Lēvam ir pārāk liels respekts pret Ballaku, lai pietiktu dūšas viņu 'atšūt.' Cerams, ka visas tās lietas notiks cilvēciski, jo būtu ļoti žēl redzēt, kā svaigajā Vācijas izlasē sabojātos atmosfēra.

Bail 100% apgalvot, ka tas Platinī plāns īstenosies, jo es nezinu, bet ja tā notiks, tā būs fantastiska iespēja arī zemāka līmeņa Eiropas izlasēm paspēkoties ar grandiem un piedalīties šajos futbola svētkos. Bet arī pats turnīra līmenis varētu nedaudz mainīties-ja tagad tur vājas izlases nespēlē, ir tikai stiprākas un ne tik stipras, tad tādā gadījumā varētu parādīties milzīga atšķirība meistarības ziņā. Lai vai kā, es katrā ziņā būtu par par šādu lēmumu

Vispār futbola pasaulē esmu jauniņā, izlašu līmenī visam sekoju vairākus gadus, bet pēc šīs vasaras PK sagāju sviestā ar futbolu un sāku interesēties pastiprināti. Prieks, ka varu ar tik zinošu cilvēku padiskutēt par futbolu, bez aizspriedumiem `meitene-izsaka -spriedumus -par- futbolu-tas- taču- nav -nopietni.` Turklāt tavu saturīgo tekstu ir ļoti interesanti un viegli lasīt.
Re kā,apmainījāmies ar savstarpējiem komplimentiem

     [+] [-]

, 2010-08-23 22:03, pirms 14 gadiem
laumaa rakstīja: Bet labi tomēr, ka Viktors tomēr palika savā vietā-vārtos, jo kaut kur skatījos nelielu filmu par viņu, kur viņš stāsta, ka, vēl puikam esot, bija nopietni domājis arī beigt trenēties kā vārtsargs. Ja nu izlasē viņam neizdosies spīdēt, viņam ir labākais klubs pasaulē tomēr, kas būtībā kādi 65% tā pati Spānijas izlase vien ir. Toties vārtsargiem ir ilgāks karjeras ilgums, ja vien nevajā traumas. Bet profesionālais sports,tai skaitā futbols, cilvēku izdzen nežēlīgi, un sadegt var arī psiholoģiski , nemitīgā cilvēku un mediju uzmanība, spiediens vienmēr būt formā. Tas gan, manuprāt, vairāk attiecas uz tādiem spēlētājiem kā Mesi, Ronaldo, kuriem šī milzīgā popularitāte var arī nenākt par labu.

šķiet, ka Fernando izlasē vēl guļ uz EC 2008 fināla vārtu lauriem, bet nu 2 mēnešus pēc operācijas nevar prasīt, lai rāda augstu sniegumu PK. Es piekrītu par Vilju, viņš ir neapšaubāmi tur labākais uzbrucējs, tāpēc vēl jau vairāk gaidīju šo jauno Barsas sezonu, kam jābūt saldajam ēdienam.

Vispār mani nedaudz nepatīkami pārsteidza, lasot arī citur internetā, cik savstarpēji naidīgas ir Real'a un Barsas puses, tieši fanu ziņā. Likās, ka pēc pēdējo gadu Spānijas izlases panākumiem tiem tā kā vajadzētu satuvināties, bet acīmredzot klubu pasaulē valda citi likumi, fanātiskākie fani par savu klubu varētu stāvēt un krist! Pret Real'u esmu samērā neitrāla, bet viena lieta gan mani drausmīgi tracina, ka viņi par milzīgām summām sapērk zvaigznes, jaunus talantus un cer tā nokomplektēt superkomandu. Lai pamācās no Barsas, kā jāizaudzina savi spēlētāji no bērna kājas-Pujols, Čavi, Injesta, Pedro, Pikē kā sāka tā arī turpina. Nu vienīgi Pikē laiciņu pabija United'ā. Pēc pāris gadiem/'-a jau vēl viens Barsas produkts būs atpakaļ...

Par Ramosu arī varētu piekrist. Izlasē it kā redzams, taču no šī PK man viņa izpildījumā vairāk palika atmiņā daudzās, neprecīzās piespēles pa gaisu.
Būs interesanti vērot, kas tagad notiks Vācijas izlasē. No Ballaka puses būtu gudri saprast, ka izlase var ļoti labi iztikt bez viņa. Bet varbūt Lēvam ir pārāk liels respekts pret Ballaku, lai pietiktu dūšas viņu 'atšūt.' Cerams, ka visas tās lietas notiks cilvēciski, jo būtu ļoti žēl redzēt, kā svaigajā Vācijas izlasē sabojātos atmosfēra.

Bail 100% apgalvot, ka tas Platinī plāns īstenosies, jo es nezinu, bet ja tā notiks, tā būs fantastiska iespēja arī zemāka līmeņa Eiropas izlasēm paspēkoties ar grandiem un piedalīties šajos futbola svētkos. Bet arī pats turnīra līmenis varētu nedaudz mainīties-ja tagad tur vājas izlases nespēlē, ir tikai stiprākas un ne tik stipras, tad tādā gadījumā varētu parādīties milzīga atšķirība meistarības ziņā. Lai vai kā, es katrā ziņā būtu par par šādu lēmumu

Vispār futbola pasaulē esmu jauniņā, izlašu līmenī visam sekoju vairākus gadus, bet pēc šīs vasaras PK sagāju sviestā ar futbolu un sāku interesēties pastiprināti. Prieks, ka varu ar tik zinošu cilvēku padiskutēt par futbolu, bez aizspriedumiem `meitene-izsaka -spriedumus -par- futbolu-tas- taču- nav -nopietni.` Turklāt tavu saturīgo tekstu ir ļoti interesanti un viegli lasīt.
Re kā,apmainījāmies ar savstarpējiem komplimentiem
Nu, vārtsargi par spiediena trūkumu var nesūdzēties, jo tieši viņi ir pēdējais un nozīmīgākais aizsardzības bastions. Atceros,. kāds stress pašam bija atbildīgos amatieru turnīros. Laukumā spēlējot manuprāt nav tāds satraukums, ka sargājot vārtus. Bet par popularitāti jāpiekrīt. Izskatās, ka Mesī gan tā nekaitē, jo viņš ir īsts darbarūķis un komandas spēlētājs. Par Ronaldu gan varētu pastrīdēties. Atbildīgākajos brīžos viņš reizēm mēdz pārdegt.

Toresam ir tikai viens lauru vainaga zariņš - par viņa vārtiem EURO2008 finālā. Līdz tam turnīrā viņa sniegums nebija diez ko spožs. Nez kā būtu, ja Vilja būtu varējis piedalīties tajā finālā?
Par traumu pirms pēdējā PK, protams, zinu, bet nu nezinu, cik ļoti tas ietekmē sitiena precizitāti, atrodoties pie pašiem vārtiem. Kaut kā pietrūka tā noslēguma Fernando, lai gan pozīcijas bija labu labās.

Madride un Barselona - tas nav tikai pilsētu duelis vien, tas ir nacionālais duelis, jo cīnās Spānijas galvaspilsētnieki pret Katalonijas galvaspilsētniekiem. Tieši tas piedod to asumu "klasikām". Izlase ir viena lieta, bet karstasinīgs derbijs - pavisam kas cits. Man tas tīri labi patīk, jo padara atmosfēru vēl fascinējošāku un ažiotāžu vēl milzīgāku.
Par "Real" spēlētāju politiku tā ir ļoti populāra tēma. "Real" līderu rotācija notiek pārāk bieži - spēlētāji nāk un iet. Protams, ka tas nenāk par labu klubam, ko arī apliecina pēdējo gadu rezultāti. Būtu vismaz darījuši kā "Chelsea" - sapirkuši tās savas zvaigznes un pilnveidojuši sastāvu laika gaitā, bet šķiet, ka šī doma kļuvusi aktuāla tikai tagad. Cerams, ka Mourinju nostabilizēs "Real" sastāvu, lai turpmāk nebūtu jau atkal jārunā par karaliskā kluba neadekvāto transfēru politiku. Gadās jau arī "Real" pa kādam jaunatnes akadēmijas produktam, bet ne tik bieži, cik vajadzētu.

Zini ko? - Tev patiešām ir lieliska izpratne par šo spēli. Ļoti labs novērojums attiecībā uz Ramosu. Tieši centrējumi viņam šajā PK īpaši kliboja, lai gan tam būtu jābūt vienam no viņa trumpjiem (cik zinu). Šajā ziņā labprāt atzīmētu vāciešus - Lāmu un Boatengu.

Ballaks ir pārāk liels egoists, lai spriestu objektīvi. Tiešām ceru, ka Lēvs atradīs optimālāko risinājumu. Zelta vidusceļš, protams, būtu tāds, ka Ballaks Leverkūzenē iegūtu optimālo formu un tiešām būtu Vācijas izlases līderis. Tomēr par šādu scenāriju nedaudz šaubos. Vairāk uzskatu, ka izlasē būtu jāļauj izpausties jaunajiem talantiem, kuru vāciešiem netrūkst.

Jā, būtu tikai pozitīvi, ja arī EČ izslēgšanas spēles sāktos ar 1/8fināliem, nevis ar 1/4fināliem kā līdz šim. Tas palielinātu intrigu, turklāt Eiropā netrūkst spēcīgu komandu, tāpēc līmenis gan jau nemaz īpaši nepzeminātos. Būtu tikai interesantāk.

Nemaz nevar pateikt, ka Tu būtu jauniņā futbola lauciņā. Kā jau teicu, Tev ir labas novērošanas un analītiskās spējas. Patīkami, ka meitene interesējas par sportu. Mana jaunākā māsa arī vidusskolā spēlēja futbolu, tas bija jautri. Es apbrīnoju daiļā dzimuma pārstāves, kuras grauj stereotipus un pierāda, ka dzimumam nav nozīmes, ja runa ir par interesantu un notikumiem bagātu jomu kā sports.
Jā, šādu diskusiju laikā tiešām rodas dabiska vēlme izteikt pa kādam komplimentam

     [+] [-]

, 2010-08-25 16:07, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, vārtsargi par spiediena trūkumu var nesūdzēties, jo tieši viņi ir pēdējais un nozīmīgākais aizsardzības bastions. Atceros,. kāds stress pašam bija atbildīgos amatieru turnīros. Laukumā spēlējot manuprāt nav tāds satraukums, ka sargājot vārtus. Bet par popularitāti jāpiekrīt. Izskatās, ka Mesī gan tā nekaitē, jo viņš ir īsts darbarūķis un komandas spēlētājs. Par Ronaldu gan varētu pastrīdēties. Atbildīgākajos brīžos viņš reizēm mēdz pārdegt.

Toresam ir tikai viens lauru vainaga zariņš - par viņa vārtiem EURO2008 finālā. Līdz tam turnīrā viņa sniegums nebija diez ko spožs. Nez kā būtu, ja Vilja būtu varējis piedalīties tajā finālā?
Par traumu pirms pēdējā PK, protams, zinu, bet nu nezinu, cik ļoti tas ietekmē sitiena precizitāti, atrodoties pie pašiem vārtiem. Kaut kā pietrūka tā noslēguma Fernando, lai gan pozīcijas bija labu labās.

Madride un Barselona - tas nav tikai pilsētu duelis vien, tas ir nacionālais duelis, jo cīnās Spānijas galvaspilsētnieki pret Katalonijas galvaspilsētniekiem. Tieši tas piedod to asumu "klasikām". Izlase ir viena lieta, bet karstasinīgs derbijs - pavisam kas cits. Man tas tīri labi patīk, jo padara atmosfēru vēl fascinējošāku un ažiotāžu vēl milzīgāku.
Par "Real" spēlētāju politiku tā ir ļoti populāra tēma. "Real" līderu rotācija notiek pārāk bieži - spēlētāji nāk un iet. Protams, ka tas nenāk par labu klubam, ko arī apliecina pēdējo gadu rezultāti. Būtu vismaz darījuši kā "Chelsea" - sapirkuši tās savas zvaigznes un pilnveidojuši sastāvu laika gaitā, bet šķiet, ka šī doma kļuvusi aktuāla tikai tagad. Cerams, ka Mourinju nostabilizēs "Real" sastāvu, lai turpmāk nebūtu jau atkal jārunā par karaliskā kluba neadekvāto transfēru politiku. Gadās jau arī "Real" pa kādam jaunatnes akadēmijas produktam, bet ne tik bieži, cik vajadzētu.

Zini ko? - Tev patiešām ir lieliska izpratne par šo spēli. Ļoti labs novērojums attiecībā uz Ramosu. Tieši centrējumi viņam šajā PK īpaši kliboja, lai gan tam būtu jābūt vienam no viņa trumpjiem (cik zinu). Šajā ziņā labprāt atzīmētu vāciešus - Lāmu un Boatengu.

Ballaks ir pārāk liels egoists, lai spriestu objektīvi. Tiešām ceru, ka Lēvs atradīs optimālāko risinājumu. Zelta vidusceļš, protams, būtu tāds, ka Ballaks Leverkūzenē iegūtu optimālo formu un tiešām būtu Vācijas izlases līderis. Tomēr par šādu scenāriju nedaudz šaubos. Vairāk uzskatu, ka izlasē būtu jāļauj izpausties jaunajiem talantiem, kuru vāciešiem netrūkst.

Jā, būtu tikai pozitīvi, ja arī EČ izslēgšanas spēles sāktos ar 1/8fināliem, nevis ar 1/4fināliem kā līdz šim. Tas palielinātu intrigu, turklāt Eiropā netrūkst spēcīgu komandu, tāpēc līmenis gan jau nemaz īpaši nepzeminātos. Būtu tikai interesantāk.

Nemaz nevar pateikt, ka Tu būtu jauniņā futbola lauciņā. Kā jau teicu, Tev ir labas novērošanas un analītiskās spējas. Patīkami, ka meitene interesējas par sportu. Mana jaunākā māsa arī vidusskolā spēlēja futbolu, tas bija jautri. Es apbrīnoju daiļā dzimuma pārstāves, kuras grauj stereotipus un pierāda, ka dzimumam nav nozīmes, ja runa ir par interesantu un notikumiem bagātu jomu kā sports.
Jā, šādu diskusiju laikā tiešām rodas dabiska vēlme izteikt pa kādam komplimentam
Vārtsargiem, domājams, vajadzīga stirpa nervu sistēma. Gadās, ka pusi spēli viņiem vienkārši iznāk stāvēt, bet tad atbildīgākajā brīdī ir jāsakoncentrē visa sava uzmanība un spējas. Man liekas, ka arī visa komanda jūtas drošāk, ja aiz muguras stāv vārtsargs, kurš nekad nepieviļ un ir vienmēr pārliecināts savā spēlē.

Tā kā futbols ir pati populārākā sporta spēle pasaulē, tad arī pasaules labākajiem futbolistiem ir jārēķinās ar pastiprinātu uzmanību. Jā, ar Mesi šādā ziņā viss kārtībā, arī ārpus laukuma viņš šķiet tāds piezemēts un vienkāršs cilvēks, ko gan nevarētu teikt par Ronaldo.

Jā, es tieši iedomājos par to, ka arī EURO 2008 viņš bija salīdzinoši pabāls. Es gan vairāk sliecos par labu uz tāda uzbrucēja pusi, kurš ir stabili rezultatīvs visu laiku (kā Vilja), nevis paļauties uz 'vārdu', kurš kādā mirklī var izšaut. Bet es Torresam vēlu visu to labāko viņa futbolista karjerā.
Manuprāt, viņš arī šajā PK būtu iesitis vārtus, ja vien Pedro nebūtu noskopojies tajā spēlē pret Vāciju. Pedrito paveicās, ka spāņi vinnēja, citādi viņu mājās ar atplestām rokām negaidītu...

Vispār jā, cerams, ka Mourinju darīs ko lietas labā, un Ozils, Kedira veiksmīgi progresēs un attīstīs savu karjeru Madridē. Jābūt ir komandas kodolam ar līderiem, ap kuriem tad var rotēt šie 'pirktie' spēlētāji.

Ballaks jau nekāds jauneklis vairs nav, kaut gan 33 gadi futbolistam nemaz tik astronomiski daudz nav. Bet es arī šaubos, ka viņš būs spējīgs atkal kļūt par Vācijas izlases līderi. Lai jau saprot, ka jādod vieta jaunajiem.

Vai, paldies, tiešām patīkami lasīt tik atzinīgus vārdus no tik futbolā zinoša cilvēka. Dzimumam tiešām nav nozīmes, viss jau atkarīgs no patiesas intereses par konkrēto sporta veidu. Turklāt pasaulē ir daudz sporta žurnālistes, tā pati Sāra, Ikera draudzene. Nemāku spriest par viņas profesionalitāti, bet nedomāju, ka viņa strādātu par TV sporta reportieri tikai dēļ pievilcīgās ārienes un drauga vārda.
'Neliels' publiskais čats ir iznācis