Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Madrides "Real" pirmais tituls Mourinju vadībā

Niklāvs Švēde
Niklāvs Švēde

Madrides "Real" pirmais tituls Mourinju vadībā
Madrides "Real" - 2010./2011. gada sezonas Spānijas Karaļa kausa ieguvēja
Foto: AP/ Scanpix

Vēlā trešdienas vakarā par 2010./2011. gada sezonas Spānijas Karaļa kausa ("Copa del Rey") titula ieguvējiem kļuva Madrides "Real" futbolisti, kas "El Clasico" finālā Valensijas "Mestalla" stadionā papildlaikā ar 1:0 (0:0) apspēlēja savu sīvāko sāncensi "Barcelona". Uzvaras vārtus 103. minūtē karaliskā kluba labā guva Krištianu Ronaldu. Jāatzīmē, ka līdz ar to Žozē Mourinju izcīnījis savu pirmo titulu pie "Real" vadības stūres.

Karaļa kausa izcīņa savu uzvarētāju šovakar noskaidroja jau 107. reizi. Līdz šim tieši "Barcelona" ar 25 tituliem (34 finālos) ir panākumiem bagātākais klubs, bet Madrides karaliskā vienība šajā rādītājā ar 17 uzvarām 38 finālos ieņēma trešo pozīciju. Pēdējo reizi "El Clasico" fināls Karaļa kausa izcīņā norisinājās 1990. Gadā, kad ar 2:1 pārāka bija Barselonas komanda.

Atskatoties "Copa del Rey" bagātīgajā vēsturē, šis bija vien sestais "El Clasico" fināls. Līdz šim piecos dueļos trīs uzvaras "Barcelona" kontā (1990. gadā 2:1 Valensijā (tiesa, ne "Mestalla" stadionā), 1983. gadā 2:1 Saragosā un 1968. gadā 1:0 "Santiago Bernabeu), bet madridiešiem tikmēr divi panākumi (1974. gadā 4:0 Madridē un 1936. gadā 2:1 "Mestalla"). Jā, jāatzīmē tieši, ka pirmajā no līdz šim pieciem "Mestalla" notikušajiem kausa fināliem norisinājās "El Clasico" derbijs, un toreiz, tālajā 1936. gadā, kā jau minēts, ar 2:1 uzvarēja "Real".

Gvardiola uzticas Pinto, Mourinju kā vienīgo izteikto uzbrucēju izvirza Ronaldu

"Barcelona" galvenais treneris Hoseps Gvardiola, kā jau bija izteicies pirmsspēles preses konferencē, vietu katalāņu vārtos uzticēja pieredzējušajam rezerves vārtsargam Pinto, kurš šosezon allaž sargājis katalāņu cietoksni kausa mačos. Visādi citādi, ierastais 4-3-3 ar Pedro, Lionelu Mesi un Davidu Vilju priekšgalā. Jāatzīmē arī, ka aizsardzības centrā blakus Herardam Pikē šoreiz pamatsastāvā izgāja Havjērs Masčerano, kurš aizstāja savainojuma nomocīto kapteini Karlesu Pujolu.

Tikmēr madridiešu diktators Žozē Mourinju, tāpat kā pirms piecām dienām aizvadītajā "El Clasico" derbijā, vidējā līnijā sūtīja trīs uz aizsardzību tendētus cīnītājus - Pepi, Sami Kediru un Šabi Alonso. Izmaiņas gan skāra uzbrūkošo trio, kur Karima Benzemā vietu pašā uzbrukuma smailē nomināli ieņēma Krištianu Ronaldu, bet paša portugāļa vietā labajā flangā pamatsastāvā izgāja Mesuts Ezils.

Pārsvars "Real", Pepe norībina katalāņu vārtu stabu - taču pa nullēm

Futbola draugi, protams, šajā vakarā gaidīja ātru, skatāmu spēli ar daudz momentiem pie abiem vārtiem, tomēr jāsaka, ka pirmajās 45 minūtēs patiesi labu izdevību bija gaužam maz. Pietam, "Barcelona" tā arī ne reizi nopietni nepārbaudīja Ikera Kasiljasa modrību starp madridiešu vārtu stabiem – neviena paša sitiena vārtu rāmī! Grūti pateikt, vai Gvardiolas vadībā "Barcelona" jebkad tik bieži pazaudējusi bumbu laukuma centrā, nav spējusi iegūt ierasto dominanci bumbas kontrolē un tik neveiksmīgi centusies uzlauzt pretinieku aizsardzību. Madridiešu presings un spēja nosegt brīvās vietas aizsardzībā šoreiz nostrādāja efektīvi.

Jau līdz ar pirmajām minūtēm emocijas ņēma virsroku, atmosfēra uz laukuma bija ugunīga, netrūka asumu, un abu vienību futbolisti emocionāli reaģēja teju uz katru galvenā arbitra lēmumu. Soģis, tā teikt, pat uz brīdi izlaida spēles grožus no savām rokām. Tiesa, dažbrīd šīm futbolistu apelācijām bija arī pamatojums. Maču drošāk uzsāka madridieši, kas pirmajās piecās minūtēs izcīnīja divas bīstamas standartsituācijas izspēles. Pirmo ar ļoti neprecīzu centrējumu izšķērdēja Šabi Alonso, bet otrajā tika izveidots pirmais pusmoments – pēc viltīga centrējuma, esot ļoti labā pozīcijā, Serhio Ramoss nespēja lāga trāpīt pa bumbu.

Pēc mirkļa bumba atsitīsies pret "Barcelona" vārtu stabu - viennozīmīgi labākā (vienīgā) izdevība pirmajā puslaikā. Foto: AFP/Scanpix

Ronaldu, taču portugālim soda laukumā, neviena netraucētam, neizdevās uzņemt bumbu, un to savā īpašumā ieguva Pinto. 36. minūtē sekoja pirmais nopietnais sitiens vārtu četrstūrī - atkal Ronaldu, atkal ass lenķis, un Pinto droši atvairīja šo raidījumu. Puslaiks strauji tuvojās tā izskaņai, kad madridieši izveidoja labāko izdevību pirmajās 45 minūtēs. Proti, Ezils izdarīja teicamu centrējumu no labā flanga, Pepe perfekti pārlēca Alvešu un izdarīja sitienu ar galvu - vārtu stabs! Pinto vairs nebūtu glābējs! Tikmēr Barselona klusēja. Pārtraukumā ejot, 0:0.

Cita spēle, "Barcelona" pamostas, bet vārtu tik un tā nav

Pēc pārtraukuma "Mestalla" bija vērojama jau pavisam cita spēle, un momentu netrūka te pie vieniem, te otriem vārtiem. Citus apgriezienus uzņēma katalāņi, un drīz vien puslaika ievadā teicams uzbrukums padevās Pedro - spānis ielauzās madridiešu soda laukumā un no kreisā stūra spēcīgi raidīja bumbu vārtu tīklā ... no ārpuses. Jau labāks sniegums katalāņu izpildījumā. Uz zālāja turpināja norisināties asa bezkompromisu cīņa, un spēle kopumā izlīdzinājās, salīdzinot ar pirmajām 45 minūtēm.

69. minūtē katalāņi šķietami izvirzījās vadībā, pēc Mesi elegantas piespēles Pedro klīniski pārspējot Kasiljasu. "Barcelona" jau sāka svinēt, taču nekā - līnijtiesneša karodziņš bija pacelts, un pacelts pamatoti - piespēles brīdī Pedro vien nedaudz, nedaudz atradās aizmugures stāvoklī, taču arī nedaudz skaitās.

Pa diviem ļoti labiem momentiem abām vienībām radās pēdējās 15 minūtēs. Vispirms Pedro centās ar viltīgu sitienu pārcelt bumbu Kasiljasam, bet pēcāk, pēc piecām minūtēm, ļoti labu raidījumu izdarīja Injesta - abos gadījumos Kasiljass bija savu uzdevumu augstumos, vienkārši izcila spēle Spānijas izlases pirmā numura izpildījumā!. Tikmēr laukuma otrā galā Alvešs pēdējā mirklī izcili izklupienā atbruņoja Ronaldu, kurš jau teju, teju bija gatavs brīvi izdarīt sitienu no pavisam neliela attāluma. Kas zina - iespējams, portugālis tajā epizodē būtu panācis 1:0 "Real" labā. Savukārt pamatlaika pašā izskaņā Di Marija lika Pinto izcelt zem vārtu pārliktņa lidojošu bumbu. "El Clasico" neglābjami tuvojās papildlaikam, kas arīdzan piepildījās - pirmo reizi kopš 2004./2005. gada sezonas "Copa del Rey" fināla pamatlaiks noslēdzās neizšķirti.

90 minūtēs uzvarētājs netika noteikts. Foto: AFP/Scanpix

Ronaldu pēc Di Marijas centrējuma nodrošina "Real" 18. Karaļa kausa titulu

Futbola draugus nu sagaidīja papildus 30 minūtes, un atkal "Real" bija tā komanda, kas pirmā raidīja brīdinājuma signālu pretinieku cietokšņa virzienā. Proti, 98. minūtē Pepe laukuma centrā aplaupīja Čavi, bumba nonāca pie Alonso, kurš ar labu piespēli labajā flangā izvirzīja Ronaldu. Portugālis ar zvērīgu ātrumu veikli noskrēja Adrianu, ielauzās soda laukumā un sita gar pašu, pašu vārtu tālo apakšējo stūri. Pavisam tuvu! Madrides vienība šādos ātrajos uzbrukumos šajā vakarā bija īpaši bīstama, un tad arī sekoja liktenīgie zelta vārti ...

103. minūte. Madride uzbruka caur kreiso flangu, kur Marselo sadarbojās ar Di Mariju. Otrais no abiem izdarīja ļoti precīzu centrējumu "Barcelona" soda laukumā, kur Ronaldu izlēca augstāk par Adrianu un sitienā ar galvu raidīja bumbu zem vārtu pārliktņa. Pinto pārspēts, un "Real" izvirzās vadībā!

Nu katalāņiem bija jādodas atspēlēties, un laika gan arī nebija pārāk daudz - 17 tīrās minūtes. "Barcelona" izmisīgi uzbruka, labs moments radās Pedro, tomēr tajā pašā laikā "Real" varēja panākt 2:0 - Pinto glāba katalāņus pēc Adebajora sitiena, bet atlēkušo bumbu pāri vārtiem raidīja Ronaldu. Papildlaika izskaņā otro dzelteno kartīti jeb noraidījumu no laukuma izpelnījās Di Marija, taču Gvardiolas vīriem laika izmantot šo viena vīra pārsvaru vairs neatlika. Pēdējā standartsituācijas izspēlē Barselonas uzbrukam pieslēdzās arī Pinto, taču madridieši veiksmīgi izraidīja bumbu no sava soda laukuma, un tad arī atskanēja finālsvilpe.

Mourinju pirmais tituls pie "Real" vadības stūres, bet pašam karaliskajam klubam - 18. triumfs Karaļa kausa izcīņā! Tāpat tas Madrides vienībai ir pirmais tituls pēdējo trīs gadu laikā un pirmā uzvara Karaļa kausa izcīņā kopš 1993. gada! Šajā vakarā Madrides vienība pierādīja, ka ar saliedētu spēli aizsardzībā un vidējā līnijā arī "Barcelona" ar Mesi priekšgalā ir apturama.

Madrides "Real" atzīmē Krištianu Ronaldu uzvaras vārtu guvumu. Foto: AFP/Scanpix

Barcelona – Real Madrid 0:1 (0:0)

Vārti: Ronaldu 103'
Brīdinājumi: Pedro, Buskets, Mesi – Pepe, Alonso, Adebajors, Di Marija
Noraidījums: Di Marija (120')
”Barcelona” (4-3-3): Pinto – Alvešs, Masčerano, Pikē ,Adrianu – Buskets (Keita 108'), Čavi, Injesta – Pedro, Mesi, Vilja (Afelajs 106')
”Real Madrid” (4-3-2-1): Kasiljass – Arbeloa, Ramoss, Karvalju (Garajs 119'), Marselu – Pepe, Alonso, Kedira (Granero 105') – Ezils (Adebajors 70'), Di Marija - Ronaldu

Iepriekšējo 11 sezonu Spānijas kausa izcīņas fināli

SezonaUzvarētājsZaudētājsRezultātsVārtu guvēji
09./10.Sevilla FCAthletico Madrid2:0Kapels 5' Navass 90+1'
08./ 09.FC BarcelonaAthletic Bilbao4:1Turē 31’ Mesi 54’ Bojans 57’ Čavi 64’ – Tokero 8’
07./ 08.Valencia CFGetafe CF3:1Mata 4’ Aleksis 11’ Morientess 84’ – Granero 45’(11m)
06./ 07.Sevilla FCGetafe CF1:0Kanute 11’
05./ 06.RCD EspanyolReal Zaragoza4:1Tamudo 2’ Luiss Garsija 33’ 86’ Koro 71’ – Evertons 28’
04./ 05.Real BetisOsasuna2:1 (pl.)Oliveira 73’ Dani 114’ – Aloisi 82’
03./ 04.Real ZaragozaReal Madrid3:2 (pl.)Dani 28’ Vilja 44’(11m) Galeti 111’ – Bekhems 23’ Karloss 47’
02./ 03.RCD MallorcaRecreativo de Huelva3:0Pandiani 20’(11m) Eto’o 73’ 84’
01./ 02.Deportivo de la CorunaReal Madrid2:1Serhio 6’ Tristans 37’ – Rauls 58’
00./ 01.Real ZaragozaCelta Vigo3:1Ahuado 23’ Džameli 37’(11m) Jordi 90+4’ – Mostovojs 4’
99./ 00.EspanyolAtletico Madrid2:1Tamudo 3’ Serhio 84’ – Haselbainks 90’

Visas Spānijas kausa ieguvējas

VietaKlubsTituli
1.FC Barcelona25
2.Athletic Bilbao24
3.Real Madrid18
4.Atletico Madrid9
5.Valencia CF7
6.Real Zaragoza6
7.Sevilla FC5
8.RCD Espanyol4
Real Union4
10.Real Sociedad2
Real Betis2
Deportivo de La Coruna2
13.Arenas club de Getxo1
RCD Mallorca1
Club Vizcaya1
Levante UD1

Izmantotie resursi:
MARCA.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2011-04-21 01:03, pirms 13 gadiem
Madridei vārtu vīrs vnk grandiozs..

 +13 [+] [-]

, 2011-04-21 01:03, pirms 13 gadiem
Beidzot! Sen to biju gaidijis!
Ronaldo gols skaists
Jacer tas pats uz CL

 +13 [+] [-]

, 2011-04-21 01:04, pirms 13 gadiem
Dažkārt noriebjās skatīties uz 22 miljonāriem, kas krīt zemē un raud kā sievietes pie katra mazākā pieskāriena! Smieklīgi bija, kur tas no Barcas nokrita (neatceros kurš) ritīgi simulēja un to uzreiz serio un marcelo uzrāva augšā!
Slēpts komentārs: artinho

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 01:04, pirms 13 gadiem
Ljooti piesaatinaata speele Bravoooooo
Speeleetaaju pashatdeve par visiem 200%
Barsukas raud Madride svin
HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID!!!

 +14 [+] [-]

, 2011-04-21 01:04, pirms 13 gadiem
manupraat divi speeciigaakie klubi uz so briidi pasaulee.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2011-04-21 01:05, pirms 13 gadiem
Ja grib tad arī aizsardzībā Real var nospēlēt !

 +27 [+] [-]

, 2011-04-21 01:05, pirms 13 gadiem
Kasiljass kārtējo reizi pierādīja, ka ir labākais savā pozīcijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2011-04-21 01:05, pirms 13 gadiem
Gribētu tagad būt kopā ar Real faniem tur uz vietas un buhāt visu nakti bled
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 01:05, pirms 13 gadiem
Kruifam bija taisniba par Mourinjo,ka vins nav treneris,bet ir specialists ka titulus nemt

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 01:05, pirms 13 gadiem
apsveicu mnadridi. pelniiti. tagad paskatiisimies, kas notiks CHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:06, pirms 13 gadiem
Super spēle, super emocijas un vēl pa visu divas sarkanās kartītes cīņa par katru cm^2

  +4 [+] [-]

, 2011-04-21 01:06, pirms 13 gadiem
Nu ta beidzot...Real atkal ir izcīnījis kādu titulu!
Kasiliass labākais!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:06, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Ronaldu ir labāks nekā Messi...
OMG!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:06, pirms 13 gadiem
arii ar triis sitieniem pa speeli var uzvareet,barsa jau pashi aaksti, grib izspeeleet liidz tukshiem vaartiem,reaali tik daudz momenti no kaadiem metriem 18 (vaartu priekshas) bija, kad vareeja normaali uzsist!

  +8 [+] [-]

, 2011-04-21 01:06, pirms 13 gadiem
Nu tā reakcija pēc katras svilpes abu komandu izpildījumā bija vnk grandioza!

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:06, pirms 13 gadiem
verty rakstīja: Dažkārt noriebjās skatīties uz 22 miljonāriem, kas krīt zemē un raud kā sievietes pie katra mazākā pieskāriena! Smieklīgi bija, kur tas no Barcas nokrita (neatceros kurš) ritīgi simulēja un to uzreiz serio un marcelo uzrāva augšā!
Vilja tas bija!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-21 01:06, pirms 13 gadiem
Redzēju gan spēli no 76 minūtes, tomēr jāsaka, ka diezgan likumsakarīgi...pārāk daudz tehniskā brāķa...pat no Barsas spēles diriģenta neko prātīgu neredzēju...pārāk daudz individuālā pie paša Real soda laukuma...īsti pat neizskatījās, ka viņi īpaši vēlējās un cīnījās par šo spēli...diezgan bēdīgi...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:06, pirms 13 gadiem
Nu ko kaut gan esmu Barcas fans varu teikt savā ziņā man ir prieks. Protams, zaudējums slikti, bet beidzot ir tas brīdis, ka ir otrs stiprks klubs spānijā pēc diezgan liela pārttraukuma. Madride jau vienmēr bijusi stipra, bet kur tie laiki kad tā tiek uzvarēta no Madrides puses. Apsveicu Madridi un cerams, ka CL vismaz Barca izšaus, jo līgas tituls jau gandrīz kabatā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:07, pirms 13 gadiem
tā tam bija jānotiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 01:07, pirms 13 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Mjaa, kaarteejo reizi futbola netaisniibas visaa savaa kraashnjumaa !
Visu machu BARSAI bija nospiedosh paarsvars un REAL tikai atsitas un cereeja uz pretuzbrukumiem, kas bija tiiri neslikti.
Bet ja BARCA buutu kaut paaris savas izdeviibas izmantojusi, tad viss sen jau buutu nokaartots ...
Ja neiesit pats (neizmantotjot labas izdeviibas), tad gaidi kad gaidi tev iebelziis iekshaa pretinieks...
Būtu, būtu, bija, būs, ....

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 01:07, pirms 13 gadiem
Kā es gaidīju šo brīdi Bravo Real!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:07, pirms 13 gadiem
Apsveicu Real ar uzvaru!
Mourinjo futbols uzvar..!No skaista futbola tur tālu!Bet uzvara paliek uzvara!

Tiesnesis ļava briziem rupji spēlet pret Barcelona mazajiem spēlētājiem!
Un drusku nozaga minūtes!4 spēlētaja maiņas ,katra pa 30 sek.. un vel paris vārtīšanās..
Bet pieliktais laiks 1 min..!
Barcelona spēlētājiem būs lielāks stimuls pierādīt,ka esam Labākie

 +10 [+] [-]

, 2011-04-21 01:07, pirms 13 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Mjaa, kaarteejo reizi futbola netaisniibas visaa savaa kraashnjumaa !
Visu machu BARSAI bija nospiedosh paarsvars un REAL tikai atsitas un cereeja uz pretuzbrukumiem, kas bija tiiri neslikti.
Bet ja BARCA buutu kaut paaris savas izdeviibas izmantojusi, tad viss sen jau buutu nokaartots ...
Ja neiesit pats (neizmantotjot labas izdeviibas), tad gaidi kad gaidi tev iebelziis iekshaa pretinieks...
Pirmajā puslaikā Barcai nebija neviens sitiens vārtu rāmī

  -2 [+] [-]

, 2011-04-21 01:07, pirms 13 gadiem
Luk ka apspele Barselonu! Mourinijo labakais!

 +11 [+] [-]

, 2011-04-21 01:08, pirms 13 gadiem
Ronaldo monstrs!! Nez, cik ātri šis simtiņu skrien? izskatās, ka zem 10 sek toč.
Par Barsas aktiermeistarību neko negribas nemaz runāt. Ades un Pepes dzeltenās kaut kāds nonsenss.
Ikers pierādīja, kāpēc ir labākais vārtu vecis pasaulē. Jāgaida ČL dueļi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:08, pirms 13 gadiem
Interesanti, ka pašu Mauru neredzēju pēcspēles svinībās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:08, pirms 13 gadiem
No sirds apsveicu Real fanus
Barca neskums speleejaat labi es par jums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:09, pirms 13 gadiem
verty rakstīja: Dažkārt noriebjās skatīties uz 22 miljonāriem, kas krīt zemē un raud kā sievietes pie katra mazākā pieskāriena! Smieklīgi bija, kur tas no Barcas nokrita (neatceros kurš) ritīgi simulēja un to uzreiz serio un marcelo uzrāva augšā!
Vispār piekrītu, bet ne par Vilju (to, kuru parāva augšā), viņam tomēr uzkāpa pēc kontakta uz kājas, tā ka, bija ar par ko sāpēt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Meric
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:10, pirms 13 gadiem
Nu sen tas nebija noticis, sen... Vienreiz taču kaut kas ir jāvinnē
Pirmais tituls ar Mourinho, bet ne pēdējais! Tā tam būs būt

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 01:10, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Ronaldu ir labāks nekā Messi...
sākās skolnieku komenti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:11, pirms 13 gadiem
Smokijs rakstīja: sākās skolnieku komenti
Tas bija paredzams

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:11, pirms 13 gadiem
Meric rakstīja: ej padrochii aaakst, man reaali nepatiik ne barsa, ne real, real ir tiiraakie anti futbolisti un man arii nepatiik fanot par labaakajiem, tapeec izveelos viduveeju komandu, kas var izshaut, kura speelee skaisti..
tu Real spēles sezonas gaitā vispār esi skatījies, ja uzskati, ka viņi anti futbolisti?

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:12, pirms 13 gadiem
Skaisti, forši. Real pa šiem pēdējiem gadiem bija pelnījis kādu titulu Emocijām bagāta spēlē. Varu mierā iet čučēt!

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:12, pirms 13 gadiem
kur tādi rodas...

WithNoMercy rakstīja: Ronaldu ir labāks nekā Messi...

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:12, pirms 13 gadiem
Atkal nevar uzlaist Real aizsardzību. Bļāviens, cik Vilja var pūdelēt. Pietrūkst vecā, labā Eto.
Nu nekas, nebūs treble season, jācenšas iegūt pārējos titulus. Beidzot jāsāk gūt vārtus!!! Šo sezonu iegāza daudzie nerealizētie uzbrukumi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:13, pirms 13 gadiem
nu tad beidzot!
patika man kā Pinto vārtos stāvēja, bet to sitienu arī Valdess nebūtu atsargājis.
izspēle vārtu guvumam ar bij smuka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:15, pirms 13 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Mjaa, kaarteejo reizi futbola netaisniibas visaa savaa kraashnjumaa !
Visu machu BARSAI bija nospiedosh paarsvars un REAL tikai atsitas un cereeja uz pretuzbrukumiem, kas bija tiiri neslikti.
Bet ja BARCA buutu kaut paaris savas izdeviibas izmantojusi, tad viss sen jau buutu nokaartots ...
Ja neiesit pats (neizmantotjot labas izdeviibas), tad gaidi kad gaidi tev iebelziis iekshaa pretinieks...
ta pat var teikt ja reals butu savas iespejas izmantojis nu piemeram pepe butu iesitis

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:15, pirms 13 gadiem
Jaiet labaak guleet saakas dirshanaas!!! Kursh labaaks , kursh sliktaaks kuram lielaaks u.t.t

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:15, pirms 13 gadiem
arveiC rakstīja: tu Real spēles sezonas gaitā vispār esi skatījies, ja uzskati, ka viņi anti futbolisti?
pret klasi zemaakiem klubiem visi ir baigie staari, bet kad naak kkas normaals pretim,taa staav vaartos..

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:16, pirms 13 gadiem
Ko gan es nevaru ciest un nekad neesmu varējis izturēt, bet tā vienkārši ir latīņamerikāņiem īpatnība, ka pēc lielākās daļas sodu bezmaz vai puskomanda velkās pie tiesneša runāt. Pēdējā laikā arī citur šitā sērga ieviešas, pareizi Makmanamans 1reiz pa ESPN teica - tas ir nožēlojami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:16, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Ronaldu ir labāks nekā Messi...
Kobe Braients ari

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:16, pirms 13 gadiem
Interesanti paskatities ko real daris CL pret Barsu, jo skaidrs ir tas, ka Barca realu nokers tapat uz golu ka minimums. Bet ja reals saks spelet atklatu futbolu, tad nu tur vini dabus ieksa vel vairak golu. Nu CL Barca bus dusmigi, ticiet man. Es dodu maz iespejas Realam ar tadu speles stilu. Un vispar kad Barca iesita, tad nebija aizmugure!

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:16, pirms 13 gadiem
Es nemēģinu neko attaisnot, esmu sarūgtināts. Pilnīgi piekrītu - paši vainīgi! Spēlēt bez emocijām nav iespējams, vēlme uzvarēt ir sporta pamats, taču tā šoreiz Barsai bija mazāka Real...diemžēl.

Pascual Raul Velasco rakstīja: Jā, Real ar necīnījās. Tāda prasta bumbas padzenāšana. Emocijas bija .. tātad vēlme arī, bet šoreiz Barca spēlējā tā, kā ļāva Real. Bija izdevības, neizmantoja. Paši vainigi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:21, pirms 13 gadiem
samss rakstīja: Interesanti paskatities ko real daris CL pret Barsu, jo skaidrs ir tas, ka Barca realu nokers tapat uz golu ka minimums. Bet ja reals saks spelet atklatu futbolu, tad nu tur vini dabus ieksa vel vairak golu. Nu CL Barca bus dusmigi, ticiet man. Es dodu maz iespejas Realam ar tadu speles stilu. Un vispar kad Barca iesita, tad nebija aizmugure!
nu, ja jau pats samss saka, ka Realam nav izredzes, tad zvani UEFA bosam Platinī, lai uztaisa ārkārtas sēdi un Barsu uzreiz finālā liek!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:21, pirms 13 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Kruifam bija taisniba par Mourinjo,ka vins nav treneris,bet ir specialists ka titulus nemt
VV šo tekstu bija savā twitter kontā iemetis. Kurš tad autors - Tu vai VV, m?

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 01:22, pirms 13 gadiem
Meric rakstīja: ej padrochii aaakst, man reaali nepatiik ne barsa, ne real, real ir tiiraakie anti futbolisti un man arii nepatiik fanot par labaakajiem, tapeec izveelos viduveeju komandu, kas var izshaut, kura speelee skaisti..
Arsenal jau nu ir kārtīga "viduvēja" komanda.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:24, pirms 13 gadiem
maurinju uzvalk tomeer ir dargaaks apsveicu real fanus tagad cl jaapanem

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:25, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Luk ka apspele Barselonu! Mourinijo labakais!
Ū ja.. Es te nekādu apspēlēšanu nemanīju. Pretuzbrukums, centrējums, labs sitiens ar galviņu un uzvara.. Otrajā puslaikā tā vien vilka uz to, ka Barca iebumbos Real ar visu bumbu vārtos.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-21 01:25, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: nu, ja jau pats samss saka, ka Realam nav izredzes, tad zvani UEFA bosam Platinī, lai uztaisa ārkārtas sēdi un Barsu uzreiz finālā liek!
kāds vispār sakars... Barselona nav vainīga, ka Arsenal un pārējās komandas spēlēja tik nožēlojami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:27, pirms 13 gadiem
Creativus rakstīja: Ū ja.. Es te nekādu apspēlēšanu nemanīju. Pretuzbrukums, centrējums, labs sitiens ar galviņu un uzvara.. Otrajā puslaikā tā vien vilka uz to, ka Barca iebumbos Real ar visu bumbu vārtos.
Aceries pirmo puslaiku,tur Real bija parsvars visos komponentos,tad otro puslaiku Barsa saka kontrolet bumbu,bet pedejas minutes Realam atkla bija vairakas izdevibas! Taka ta bija taktika un ta nostradaja uz 100 prociem!

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:31, pirms 13 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Mjaa, kaarteejo reizi futbola netaisniibas visaa savaa kraashnjumaa !
Visu machu BARSAI bija nospiedosh paarsvars un REAL tikai atsitas un cereeja uz pretuzbrukumiem, kas bija tiiri neslikti.
Bet ja BARCA buutu kaut paaris savas izdeviibas izmantojusi, tad viss sen jau buutu nokaartots ...
Ja neiesit pats (neizmantotjot labas izdeviibas), tad gaidi kad gaidi tev iebelziis iekshaa pretinieks...
Tu pirmo puslaiku vsp redzeeji? Aizmiglotaas acis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:33, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: kāds vispār sakars... Barselona nav vainīga, ka Arsenal un pārējās komandas spēlēja tik nožēlojami.
sakars tāds, ka samss pasludināja jau ČL 1/2finālpāra uzvarētājus. un tad jau Barsa vēl noželojamāks pēlēja , ja izbraukumā pamanījās zaudēt Arsenal
un vispār, šeit runa nav par Arsenal, bet Real un Barsas spēli :p

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:34, pirms 13 gadiem
samss rakstīja: Interesanti paskatities ko real daris CL pret Barsu, jo skaidrs ir tas, ka Barca realu nokers tapat uz golu ka minimums. Bet ja reals saks spelet atklatu futbolu, tad nu tur vini dabus ieksa vel vairak golu. Nu CL Barca bus dusmigi, ticiet man. Es dodu maz iespejas Realam ar tadu speles stilu. Un vispar kad Barca iesita, tad nebija aizmugure!
par aizmuguri vēl varētu pastrīdēties,bet otrajā puslaikā tās malas tiesnesis to vien darīja kā cilāja karodziņu,ja nu kas,bet pārējam piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-04-21 01:35, pirms 13 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Jaa, tamdeelj vien es vienmeer spaanju futbolu uzskatiishu par nozheelojamkku un tizlaaku un kretiniskaaku, lai cik labi vinji nespeeletu.
Vieniigaa liiga pasaulee kur viirishkjiiba veel cienjaa ta apa lielam ir Anglju Premjerliiga - un es ceru ka tas ilgi taa veel paliksies - un visaad as Toresiig-veidiigas zvaigniites tur aipirzhot un saakto vaartitie sun teelot un veideet vieta anevietaa - tur neko daudz neitekmees tai globaaljaa bildee !
Pa lielam var tikai liidz podam aiziet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:36, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: sakars tāds, ka samss pasludināja jau ČL 1/2finālpāra uzvarētājus. un tad jau Barsa vēl noželojamāks pēlēja , ja izbraukumā pamanījās zaudēt Arsenal
un vispār, šeit runa nav par Arsenal, bet Real un Barsas spēli :p
redz, ka viss aizgāja līdz ČL. FCB Londonā jau nu tiešām nebija nožēlojami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:38, pirms 13 gadiem
robis133 rakstīja: Es nemēģinu neko attaisnot, esmu sarūgtināts. Pilnīgi piekrītu - paši vainīgi! Spēlēt bez emocijām nav iespējams, vēlme uzvarēt ir sporta pamats, taču tā šoreiz Barsai bija mazāka Real...diemžēl.
sorry,bet mazāk nu točna nebija,pirmajā puslaikā vēl kaucik,kaut vai Pepes sitiens,bet otrajā Reals to vien darīja kā piļīja bumbu ārā no sava sodalaukuma,es nesaku,ka Reals nepelnīti uzvarēja,iesita tak,bet nu man vairāk spēle atgādināja Real spēli pret Sportingu Santiago,tikai Reala vietā bija Barca un Sportinga Reals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:41, pirms 13 gadiem
Barca7 rakstīja: redz, ka viss aizgāja līdz ČL. FCB Londonā jau nu tiešām nebija nožēlojami.
nu, takš samierinies ar to, ka barsā nav ūbervecis vārtos un velk visas bumbas, kuras var un nevar izvilkt un to, ka barsa zaudēja. rīt būs jauna diena

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 01:41, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: sorry,bet mazāk nu točna nebija,pirmajā puslaikā vēl kaucik,kaut vai Pepes sitiens,bet otrajā Reals to vien darīja kā piļīja bumbu ārā no sava sodalaukuma,es nesaku,ka Reals nepelnīti uzvarēja,iesita tak,bet nu man vairāk spēle atgādināja Real spēli pret Sportingu Santiago,tikai Reala vietā bija Barca un Sportinga Reals
Pirmo puslaiku Reals nodomineeja, un atcereesimies ka Barca pat vaartu virzienaa neuzsita Tapeec teksts "Veel kautcik, kaut vai Pepes sities" soreiz gan buus nevietaa, lai cik tev arii to skumji buutu atziit

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:41, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Raksti vien sūdus, bet ja pretinieku komanda pašaizliedzīgi nospēlē aizsardzībā, tad Messi nav nekādu iespēju.
Cik momenti šodien bija Messi? Kaut kā nepamanīju neko - turpretim Ronaldu guva spēles vienīgos vārtus un varēja vēl iesist. Nemaz nerunājot par to, ka viņš tos vārtus guva no nekā - parasts centrējums - pārleca aizsargu un iesita tālajā stūrī.
Messi to nevar.

Un sauc to par skolnieka komentāru, mani galīgi nerausta. Man bija ļoti ļoti ļoti patīkami to uzrakstīt, jo tā ir taisnība, un es to gribēju uzrakstīit jau kopš Messi pagāšgad vinēja visas savas balvas un tad visi barsas faniņi sīkie rakstīja "messi ir labāks par ronaldu" komentārus.
Nez kāpēc tad es neredzēju Tevi sūdzamies par "skolnieku komentāriem".
Apkaunojoši, demagoģiski un ļoti patētiski no Tavas puses.
patiesiibaa logisks pamatojums. To ka dala Barselonas fanu uzvedas kaa lunji (droshi arii par VEF pie reizes fano) tochna ir fakts. Vispaar vajadziigs vecuma ierobezojums no 21 kaa, piemeeram speelu zaalees grib tagad. Aktivizejies ar kreditkarti. easy. un siko strutainju probleema atrisinaata.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:42, pirms 13 gadiem
27 aprilii bus interesanti

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:42, pirms 13 gadiem
godīgi sakot - nesapratu, ko centies pateikt...

NilsK rakstīja: sorry,bet mazāk nu točna nebija,pirmajā puslaikā vēl kaucik,kaut vai Pepes sitiens,bet otrajā Reals to vien darīja kā piļīja bumbu ārā no sava sodalaukuma,es nesaku,ka Reals nepelnīti uzvarēja,iesita tak,bet nu man vairāk spēle atgādināja Real spēli pret Sportingu Santiago,tikai Reala vietā bija Barca un Sportinga Reals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:44, pirms 13 gadiem
Protams...un visi Madrides fani ir ideāli...

Grizzly rakstīja: patiesiibaa logisks pamatojums. To ka dala Barselonas fanu uzvedas kaa lunji (droshi arii par VEF pie reizes fano) tochna ir fakts. Vispaar vajadziigs vecuma ierobezojums no 21 kaa, piemeeram speelu zaalees grib tagad. Aktivizejies ar kreditkarti. easy. un siko strutainju probleema atrisinaata.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-21 01:44, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Pinto nospēlēja ļoti labi. Varbūt pāris reizes pa daudz riskēja, bet aizvadīja arī labu spēli.
Labu speli aizvadija Kasilijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:45, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Jā, bet pirmajā HT tā vien likās, ka no Barcas nekā nav! Uzvarēja stiprākais, bet kauja priekšā! Barca būs uz ceļiem arī ČL!
ar šitādu spēli,ceri vien,vienu reizi knapi uzvarējāt,un tagad nu visiem deguni gaisā,tagad visiem rullēsiet pāri,parunāsim pēc spēles Nou Camp
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:46, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Pinto nospēlēja ļoti labi. Varbūt pāris reizes pa daudz riskēja, bet aizvadīja arī labu spēli.
es zinu un to arī neapšaubu! Bet ar to arī atšķirās teicams vārtusargs no izcila, kad pirmais šādā nozīmīgā mačā vienu golu ielaiž, bet otrs ne. Es par mača lielāko zvaigzni uzskatu Ikeru!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-21 01:46, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: nopietni, toč nemanīju.
Tu vispar speli skatijies vai spried par to pec komentariem? Palasi rakstu!

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:47, pirms 13 gadiem
es sapratu, bet runāja ta tikai par Barselonas faniem...varētu padomāt, ka no Real puses faniem nāk vienas vienīgas laipnības.

Pascual Raul Velasco rakstīja: Viņš jau teica daļa, nevis visi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:47, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tak skaidri redzams atkārtojumā bija, ka aizmugurē atradās Barcas spēlētājs. Ar pus ķermeņa korpusu un galvu!
tāpēc jau saku ka var pastrīdēties,bet vispār jau cik zinu tad šitādus "ar galvu" FIFA iesaka traktēt par labu uzbrūkošajai kommandai

  -3 [+] [-]

, 2011-04-21 01:48, pirms 13 gadiem
Nu nez,nez, CL finālā Messi guva vārtus ar galvu pret MU. Un tad pat britu futbola kritiķiem bija mutes ciet. Nemaz nerunājot par RM faņiem, kuri izsaka savas celtnieku avīzēs lasītas domas un uzdod tās par savām.
Kosummā RM fani izsaka domas tad, kad ir izdevīgi. Līdzīg kā M. Schumacher fani.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:48, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Esmu VEF fans un Real fans! Bet liekas, ka tava sūdzēšanās atgādina kautkāda izmisuša tīņa murgošanu, kuram ir pieeja mammas kredītkartei.
kur bija suudzeeshanaas? tu te njaudi visulaiku, katru 5 komentaaru drukaa, taisniibas mekleetaajs. Paskatishos tulit VEF spelu komentarus.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:49, pirms 13 gadiem
Man aizsardzībā jūtami pietrūka Abidāla...Adrianu īsti nepārliecināja...

Pascual Raul Velasco rakstīja: Deguni gaisā bija pēc 5-0, tagad dabujāt pa žokli.

Tā vien liekas, ka futbola svarīgākais elements ir uzbrukums.
Aizsardzībā Reals ieliek Barcai par 10 gadiem!


Ja Barcai būtu jāspēlē pret sevi, domāju tādā mačā rezultāts būtu 10-10.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:49, pirms 13 gadiem
[quote nilsk]
tāpēc jau saku ka var pastrīdēties,bet vispār jau cik zinu tad šitādus "ar galvu" FIFA iesaka traktēt par labu uzbrūkošajai kommandai

Un Tev jau kopsh Arsenal- Lverpool speeles klibo noteikumu izpratne. Laiks graamataam.

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:52, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu un? Ko tas maina? NEKO! Reals uzvarēja, jo bija labāks. Kaut 90% kontrole, bet tomēr viss sākas un beidzas ar to, kurš var un kurš nevar!

Kāpēc kā atskaites punktu ņem otro puslaiku! Tikpat labi ņem pirmo puslaiku, vai otrā puslaika beigas.!
pirmais puslaiks,ok,Reals bija nedaudz labāks,bet ne jau tāpēc,ka varēja tūlīt tūlīt gūt vārtus,bet gan tāpēc ka neļāva Barcai izpausties,bet nu skaitot abus puslaikus kopā Barca bija labāka,tikai neiesita,bet Reals guva vārtus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:55, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Jāsaka ka ir ļoti fascinējoši lasīt Barselonas atbalstītāju komentārus par to, cik negodīgi Reals uzvarēja, jo sita visas bumbas no savas zonas pēc iespējas tālāk, kad bija 1:0 vadībā.

Laikam daži cilvēki iedomājas, ka ir tikai Barselonas veids - "kad esam 1:0 vadībā, tad spēlējam 1 pieskāriena sieniņas kaut 30 minūtes no vietas".
Nav nemaz tik traki.. Jebkuras komandas atbalstītājam ir škrobe, kad Tava komanda pakāš un jo īpaši jau līdzīgā spēlē, kāda bija šī.. Bija iniacitīva un iespējas kā vienai tā otrai komandai. Vienīgā atšķirība- viena guva vārtus, otra nē. Neredzu nekādu iemeslu celt gaisā vai nolaist degunus.

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:56, pirms 13 gadiem
edijs7 rakstīja: Pirmo puslaiku Reals nodomineeja, un atcereesimies ka Barca pat vaartu virzienaa neuzsita Tapeec teksts "Veel kautcik, kaut vai Pepes sities" soreiz gan buus nevietaa, lai cik tev arii to skumji buutu atziit
man nav skumji,Barca bija labāka kopsummā,bet ar to ne vienmēr pietiek,jau sen teicu ka neticu ka Barca vinnēs visus EL Clasico,bet nu nevajag jau ar te lekt no biksēm ārā,ka nu tagad Reals to un šito,tāpat CL pusfināla galvenais uzvaras pretendents ir Barca

     [+] [-]

, 2011-04-21 01:56, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: pirmais puslaiks,ok,Reals bija nedaudz labāks,bet ne jau tāpēc,ka varēja tūlīt tūlīt gūt vārtus,bet gan tāpēc ka neļāva Barcai izpausties,bet nu skaitot abus puslaikus kopā Barca bija labāka,tikai neiesita,bet Reals guva vārtus
abus puslaikus, varbūt,jā, bet skaitot visas 4 spēles daļas nebija gan! Ja šaubies, paskaties uz rezultātu!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 01:58, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Es par kautko sūdzos! ? Es cenšos diskutēt, bet tu atkal raudi par to, ka es citēju citu komentārus.
citeetaaj, par ko tu diskuteet vari ar cilveekiem, kas redzeeja speeli? Tu savus neobjektiivos spriedeleejumus vari izklaastiit saviem domubiedriem. Uz ko tu pamatojies? Uz to ko kaads uzrakstijis? Bet kaa tu zini, ka viss bija tieshi taa? Tu neredzeeji speeli, taapeec necenties diskuteet par lietaam, ko tu nevari zinaat.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-21 01:58, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Jāsaka ka ir ļoti fascinējoši lasīt Barselonas atbalstītāju komentārus par to, cik negodīgi Reals uzvarēja, jo sita visas bumbas no savas zonas pēc iespējas tālāk, kad bija 1:0 vadībā.

Laikam daži cilvēki iedomājas, ka ir tikai Barselonas veids - "kad esam 1:0 vadībā, tad spēlējam 1 pieskāriena sieniņas kaut 30 minūtes no vietas".
piedod,tu spēli sāki skatities pie kāda rezultāta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 02:02, pirms 13 gadiem
robis133 rakstīja: Man aizsardzībā jūtami pietrūka Abidāla...Adrianu īsti nepārliecināja...
Adriano bija labs,tāpat kā Masherano sev neierastā pozīcijā,bet nu Alves gan pagarinājumā mēslus vārija-Di Marijam atļāva centrēt,visu laiku kļūdijās piespēlēs,ok,beigās nobloķēja Ronaldo sitienu

     [+] [-]

, 2011-04-21 02:03, pirms 13 gadiem
Maskerāno - jā, tam piekrītu, bet Adriano...šoreiz ne pārāk...

NilsK rakstīja: Adriano bija labs,tāpat kā Masherano sev neierastā pozīcijā,bet nu Alves gan pagarinājumā mēslus vārija-Di Marijam atļāva centrēt,visu laiku kļūdijās piespēlēs,ok,beigās nobloķēja Ronaldo sitienu

  -3 [+] [-]

, 2011-04-21 02:04, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Kas tu debīls neesi! Es spēli redzēju, skatījos pa Vācu ZDF kanālu superlabā kvalitātē! (Paldies džekam kurš pateica, ka vācieši rādīs spēli)
Nemaz nezini un puksti kā dunduks.
nu shitas tavs "diskuteejoshais" komentaars izteica visu par tavu praata liimeni.

     [+] [-]

, 2011-04-21 02:04, pirms 13 gadiem
rasty_ryan rakstīja: [quote nilsk]
tāpēc jau saku ka var pastrīdēties,bet vispār jau cik zinu tad šitādus "ar galvu" FIFA iesaka traktēt par labu uzbrūkošajai kommandai

Un Tev jau kopsh Arsenal- Lverpool speeles klibo noteikumu izpratne. Laiks graamataam.
piedod,to spēli neredzēju,tā kā nevarēšu kommentēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 02:06, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Kur FIFA to iesaka? Ja nemaldos, aizmugure skaitās, ja kādam no uzbrūkošās komandas spēlētājiem, ķermeņa daļa ar kuru var gūt legālus vārtus atrodas tuvāk nekā aizsarga ķermeņa daļas (zinu tizli izklausās ), tad tiek fiksēta aizmugure. Tā nu sanāk, galva plus grudaks. Ir ta4u redzētas fiksējam arī aizmugures ar labāku precizitāti nekā linealam. Šeit pat nevarētu pastrīdēties.

Bet tādu tendenci neesmu pamanījis, ka jātiesā par labu uzbrukošai komandai.
ja palasīsi komentārus nedaudz atpakaļ,tad sapratīsi,ka es iebildu tam,kas teica ka aizmugures nebija,es savukārt,lai arī esu Barcas fans, sliecos piekrist tiesnesim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 02:09, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: abus puslaikus, varbūt,jā, bet skaitot visas 4 spēles daļas nebija gan! Ja šaubies, paskaties uz rezultātu!
pēc rezultāta jā,bet es runāju pēc spēles

  +5 [+] [-]

, 2011-04-21 02:10, pirms 13 gadiem
Visus Madrides fanus ar uzvaru!!!!!!!! Ar ilgi gaidīto uzvaru Karaļa kausā, pēc 18 gadu pārtraukuma!!! Tikko no bāra, vēl viss emocijās.

Hala Madrid!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 02:13, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: man nav skumji,Barca bija labāka kopsummā,bet ar to ne vienmēr pietiek,jau sen teicu ka neticu ka Barca vinnēs visus EL Clasico,bet nu nevajag jau ar te lekt no biksēm ārā,ka nu tagad Reals to un šito,tāpat CL pusfināla galvenais uzvaras pretendents ir Barca
vieniigais speeles komponents, kur barca bija labaaka shovakar ir bumbas kontrole, kaa jau vienmeer pricipaa...
Real presinga taktika attaisnojaas pirmajaa puslaikaa, bet izskatiijaas, ka taa ir prasiijusi daudz speeka, jo otrajaa pusee Real bija krietni atkaapushies atpakalj, momentu kopumaa netruuka abaam komandaam
neitraalos laukumos ar barselonu var ciiniities, pusfinaala machs nou campaa buus divtik gruuts un jaa, neskatoties uz shodienas rezultaatu, katalaanji vienalga buus favoriiti CL pusfinaalaa, tam piekriitu

     [+] [-]

, 2011-04-21 02:13, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: pēc rezultāta jā,bet es runāju pēc spēles
absolūti tev nepiekrītu! Pirmajā puslaikā neviens sitiens vārtu rāmī. Otrajā kaut kādi 3-4. tas, ka barsa vairāk kontrolēja bumbu, manā izpratnē, vēl nepadara viņus par uzvarētājiem, skatoties pēc spēles ritējuma.

     [+] [-]

, 2011-04-21 02:14, pirms 13 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Apsveicu Real ar uzvaru!
Mourinjo futbols uzvar..!No skaista futbola tur tālu!Bet uzvara paliek uzvara!

Tiesnesis ļava briziem rupji spēlet pret Barcelona mazajiem spēlētājiem!
Un drusku nozaga minūtes!4 spēlētaja maiņas ,katra pa 30 sek.. un vel paris vārtīšanās..
Bet pieliktais laiks 1 min..!
Barcelona spēlētājiem būs lielāks stimuls pierādīt,ka esam Labākie
Vienreiz samierinies ar zāģi.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 02:19, pirms 13 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Vienreiz samierinies ar zāģi.
Es izsklāstīju faktus,bet tu uzdrukā seklu komentāru!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 02:31, pirms 13 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Es izsklāstīju faktus,bet tu uzdrukā seklu komentāru!
Kas par faktiem? Tu futbolu skaties? Cik esmu redzējis tos papildlaikus,tad tajos parasti ir mazs kompensācijas laiks. Runājot par tiesāšanu,tad tur pretenzijām nav jābūt,pat ja uzvarētu barsa es to teiktu. Jā,barsa kontrolēja vairāk bumbu,bet tikai ar asu spēli var tos mazos spēlētājus apturēt un atklāti sakot nemaz tik asa spēle jau nebija,kā nekā tomēr tas bija fināls.

     [+] [-]

, 2011-04-21 02:35, pirms 13 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Mjaa, kaarteejo reizi futbola netaisniibas visaa savaa kraashnjumaa !
Visu machu BARSAI bija nospiedosh paarsvars un REAL tikai atsitas un cereeja uz pretuzbrukumiem, kas bija tiiri neslikti.
Bet ja BARCA buutu kaut paaris savas izdeviibas izmantojusi, tad viss sen jau buutu nokaartots ...
Ja neiesit pats (neizmantotjot labas izdeviibas), tad gaidi kad gaidi tev iebelziis iekshaa pretinieks...
Tur jau tā lieta, ka arī Madride varēja pirmā gūt vārtus. Atgādināt Pepes sitienu pa pārliktni???!

     [+] [-]

, 2011-04-21 02:40, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Deguni gaisā bija pēc 5-0, tagad dabujāt pa žokli.

Tā vien liekas, ka futbola svarīgākais elements ir uzbrukums.
Aizsardzībā Reals ieliek Barcai par 10 gadiem!


Ja Barcai būtu jāspēlē pret sevi, domāju tādā mačā rezultāts būtu 10-10.
pamatoti bija deguni gaisā, jo Real, var teikt, tajā spēlē nebija nekas.
Real savu aizsardzību tā nopietni sakārtoja tieši pēc Mourinju atnākšanas
Un šajos 2 el classico varbūt tikai nedaudz Real aizsardzība bija labāka (jāņem vērā fakts, ka Madridei bija daudz vairāk darba un viņi koncentrējās aizsardzībai par spīti Barsas uzbrūkošajam spēles stilam) Ne vienu reizi vien FCB aizsargi izovnoja Reālistus. Kopumā abas komandas aizsargājās lieliski, tāpēc rezultāti ir tik mazi.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 02:42, pirms 13 gadiem
robis133 rakstīja: Redzēju gan spēli no 76 minūtes, tomēr jāsaka, ka diezgan likumsakarīgi...pārāk daudz tehniskā brāķa...pat no Barsas spēles diriģenta neko prātīgu neredzēju...pārāk daudz individuālā pie paša Real soda laukuma...īsti pat neizskatījās, ka viņi īpaši vēlējās un cīnījās par šo spēli...diezgan bēdīgi...
Barselona spēlēja tā kā tai ļāva pretinieks. Vienkārši Mourinjo taktika bija tāda - totāls presings un brīvo zonu nosegšana + milzīga pašatdeve un cīņasspars. Ja klāt vēl pieliek Madrides futbolistu tehniku, tad arī veidojas šāds rezultāts. Šī uzvara ir trenera Mourinjo uzvara.

Redzēs kā ies ČL spēlēs, bet skaidrs ir viens, jo teicu jau iepriekš (pirms mēnešiem diviem) un par mani te smējās, Barsai vairs nebūs neviena viegla spēle pret Real! Un būs arī citi zaudējumi nākotnē. Tā spēle Nou Camp stadionā novembrī, par kuru te tik daudzi atgādināja, ir pagātne.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-21 02:46, pirms 13 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Jaa, tamdeelj vien es vienmeer spaanju futbolu uzskatiishu par nozheelojamkku un tizlaaku un kretiniskaaku, lai cik labi vinji nespeeletu.
Vieniigaa liiga pasaulee kur viirishkjiiba veel cienjaa ta apa lielam ir Anglju Premjerliiga - un es ceru ka tas ilgi taa veel paliksies - un visaad as Toresiig-veidiigas zvaigniites tur aipirzhot un saakto vaartitie sun teelot un veideet vieta anevietaa - tur neko daudz neitekmees tai globaaljaa bildee !
Toties angļi brauc un čurā mums uz Brīvības pieminekļa!!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-21 02:49, pirms 13 gadiem
TSO sadzēsis barsu.
dēļi viņiem būs arī čempionu līgā

     [+] [-]

, 2011-04-21 07:34, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: man nav skumji,Barca bija labāka kopsummā,bet ar to ne vienmēr pietiek,jau sen teicu ka neticu ka Barca vinnēs visus EL Clasico,bet nu nevajag jau ar te lekt no biksēm ārā,ka nu tagad Reals to un šito,tāpat CL pusfināla galvenais uzvaras pretendents ir Barca
Puikiņ, rezultātu kopsumā veido rezultāts uz tablo hehe.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-21 07:51, pirms 13 gadiem
Real pēc tā 0:5 vajadzēja noticēt saviem spēkiem, domāju pēc šis spēles RM vairs nebūs tāda respekta pret Barcu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 08:27, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Ronaldu ir labāks nekā Messi...
Dienas labākais joks.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 08:41, pirms 13 gadiem
El clasico ar klasisku iznākumu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 08:53, pirms 13 gadiem
Pedro klīniski pārspējot Kasiljasu

kas tur par saturu, kas ir klisniski saja gadijuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-04-21 09:40, pirms 13 gadiem
Nesaprotu, kpc daļa te uzskata, ka Real neplenīti uzvarēja? Un kā galveno argumentu piesauc bumbas kontroli. Ja tā, tad jau var visus titulus Barcelonai atdot, nemaz nespēlējot, jo bumbas kontrolē viņi ir absolūtie čempioni. Bet ja paskatāmies pēc bīstamajiem momentiem, tad Real to noteikti mazāk nebija un tas panākts ar mazu bumbas kontroli. Varēja redzēt, ka Barcelona bija apjukusi no tik cieša pretinieku presinga un nezināja, ko iesākt. Vislabāk patīk, ka Barcas fani aizmirst 1.puslaiku un runā par neizmantotajām otrajā, aizmirstot to, ka Real jau pirms pārtraukuma varēja būt vadībā.
1.puslaikā Real izcili pielietoja presinga taktiku, jo pretinieki nespēja radīt neko bīstamu, pat tikt pie sitieniem, jo bumba ļoti bieži tika atņemta tālu no Kasiljasa vārtiem un bumbas kontrole pārsvarā veidojās no piespēlēm bez jebkāda asuma. Manuprāt, viens no iemesliem, kpc Real daudz, daudz labāk spēlē aizsardzībā, ir Karvalju piesaistīšana - tik pieredzējis aizsargs ir lielisks komandas balsts. Par to, ka Mourinju beidzot iemācīs spēlēt Real aizsardzībā, biju pārliecināts un tas ir noticis. 2.puslaikā, protams, Barcelona izskatījās labāk, jo paši spēlēja agresīvāk un arī Real vairs tik cieši nepresingoja. Kasiljass kārtējo reizi pierādīja, kpc viņš ir Nr.1 ESP izlasē - spēlēja droši un pārliecinoši. Beidzot Ronaldu izšķir kādas svarīgas spēles likteni un pierāda,ka ir spējīgs to izdarīt.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 09:50, pirms 13 gadiem
P.S. Real vēl ir ļoti daudz kur progresēt. Padomājiet paši - praktiski puse no Real sastāva, labākajā gadījumā, šeit spēlē tikai 2.sezonu. Saspēlētības ziņā nevar salīdzināt Real ar Barcelonu. Un tādiem spēlētājiem kā Ezils vai Di Marija ir iespējams krietni lielāks progress nākotnē nekā Injestam vai Chavi. Real vēl tikai veidojas kā komanda, bet Barcelona ir jau gatava mašīna, tpc vēl lielāks prieks, ka Real arī tagad spēj uzvarēt savu nīstāko pretinieku. Real tagad galvenais ir nepirkt zvaigznes pirkšanas pēc, bet pastiprināties tikai tajās pozīcijās, kuras prasa pastirprinājumu un saglabāt komandas kodolu uz vairākām sezonām. Esmu pārliecināts, ka ar Mourinju tā tas arī notiks. Skumji skatīties, ka tāds izcils spēlētājs kā Kakā silda rezervistu soliņu Madridē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 10:09, pirms 13 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: P.S. Real vēl ir ļoti daudz kur progresēt. Padomājiet paši - praktiski puse no Real sastāva, labākajā gadījumā, šeit spēlē tikai 2.sezonu. Saspēlētības ziņā nevar salīdzināt Real ar Barcelonu. Un tādiem spēlētājiem kā Ezils vai Di Marija ir iespējams krietni lielāks progress nākotnē nekā Injestam vai Chavi. Real vēl tikai veidojas kā komanda, bet Barcelona ir jau gatava mašīna, tpc vēl lielāks prieks, ka Real arī tagad spēj uzvarēt savu nīstāko pretinieku. Real tagad galvenais ir nepirkt zvaigznes pirkšanas pēc, bet pastiprināties tikai tajās pozīcijās, kuras prasa pastirprinājumu un saglabāt komandas kodolu uz vairākām sezonām. Esmu pārliecināts, ka ar Mourinju tā tas arī notiks. Skumji skatīties, ka tāds izcils spēlētājs kā Kakā silda rezervistu soliņu Madridē.
Piekrītu, Real vēl ir kur augt, ja Mourinju nesanīdīsies ar lielajiem vīriem pie stūres un paliks ilgāku laiku klubā, bet par Kakā jau taču ir cits stāsts, tas viņa ilgum ilgais savainojums.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 10:14, pirms 13 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Nekas tur nav jācer, Barca Realam jau 210min nespēj golu no spēles iesist. Gan jau Ronaldo pa 180min vienus iesitīs
Eu, bet kāpēc tad Barca spānijas čempī tā kā laikam ir pirmā?
Gribu redzēt, ko tu šeit uzrakstīsi pēc abām ČL spēlēm!? ;D

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 10:22, pirms 13 gadiem
Jakalo rakstīja: Piekrītu, Real vēl ir kur augt, ja Mourinju nesanīdīsies ar lielajiem vīriem pie stūres un paliks ilgāku laiku klubā, bet par Kakā jau taču ir cits stāsts, tas viņa ilgum ilgais savainojums.
Nu jā, traumas pēdējā laikā vajā Kakā un turklāt viņa prombūtnē lieliski sevi pieteica Ezils un viņu būs ļoti grūti izkonkurēt. Esmu pārliecināts, ka Kakā pēc šīs sezonas pametīs Madridi, jo gribēs regulāru spēļu praksi, žēl, ka viņam Real rindās tāda karjera izvērtusies, jo futbolists tiešām izcils.

     [+] [-]

, 2011-04-21 10:23, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Jāsaka ka ir ļoti fascinējoši lasīt Barselonas atbalstītāju komentārus par to, cik negodīgi Reals uzvarēja, jo sita visas bumbas no savas zonas pēc iespējas tālāk, kad bija 1:0 vadībā.

Laikam daži cilvēki iedomājas, ka ir tikai Barselonas veids - "kad esam 1:0 vadībā, tad spēlējam 1 pieskāriena sieniņas kaut 30 minūtes no vietas".
Nu ja tas nes rezultātu, tad kaut vai 45 min no vietas!

A bet kas notika, kad Barca kopsummā vinnēja Arsenal, un tad visi arsenal fani sprieda par Barcas negodīgo uzvaru, lai gan Arsenal neviena sitiena vārtu rāmī!

Šī bija RM spēle un viņi arī to paņēma, kaut gan visu savu dzīvi, kamēr skatos futbolu, fanoju par Barcu!
Taču, lai visi šitie RM fani pēc tam atstāj savus gudros komentus pēc ČL spēlēm!
Par to, lai nav aplauziens!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 10:39, pirms 13 gadiem
Kāpēc latviešu komentētāji saka Krištianu Ronaldo? Ir kāds sevišķs iemesls būt tādiem vienīgajiem? Spāņi, francūži, briti, vācieši, zviedri utt. saka Kristiano Ronaldo, arī Maurinjo, Roberto Karloss utt.
Pie kam portugāļi arī nesāka tīru ū vai š, tur ir kaut kas pa vidu starp o un u.
Tiešām, kāpēc mūsējie tā ākstās?

     [+] [-]

, 2011-04-21 10:40, pirms 13 gadiem
Laboju savu pirmo teikumu: mūsu komentētāji saka Krištianu Ronaldu.

     [+] [-]

, 2011-04-21 10:42, pirms 13 gadiem
P.S. vakar kaarteejo reizi pieraadiijaas, ka shosezon Barcai vispaar nav solinja. daljeeji vainiigs Peps, kas nepietiekami roteeja speeleetaajus un tomeer ne liidz galam uzticeejaas jaunajiem (Tiago, Fontas), bet daljeeji arii transfeeri - pazudushaa deela atgrieshanaas no Londonas tieshaam buutu nodereejusi. jaasaka, ka madridei, lai arii vakar vinji uzlaida laukumaa taadus kadrus kaa granero un garajs, ir labaaks sastaavs. Barcas vieniigaa priekshrociiba ir saspeeleetiiba.
P.S.S. kaads saprata, kas notika puslaika paartraukumaa? madride atlaida vai Peps pagroziija skruuviites?
P.S.S.S. jaaatziist, ka TSO ir dizhens treneris - pirmais puslaiks bija labaakais, ko madride ir raadiijusi peec veesturiskaas speeles manchesteraa. agresiivs un mobils laukuma vidus. cepuri nost.
P.S.S.S.S. serhio ramoss nometa kausu zem autobusa ritenjiem paskatiisimies sestdien, kaa betmeni vinjus trenkaas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 11:04, pirms 13 gadiem
Beizot uzvarēja tas, kam bija jāuzvar!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 11:12, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Ronaldu ir labāks nekā Messi...
Piekrītu par visiem 100%!!!

     [+] [-]

, 2011-04-21 11:21, pirms 13 gadiem
verty rakstīja: Dažkārt noriebjās skatīties uz 22 miljonāriem, kas krīt zemē un raud kā sievietes pie katra mazākā pieskāriena! Smieklīgi bija, kur tas no Barcas nokrita (neatceros kurš) ritīgi simulēja un to uzreiz serio un marcelo uzrāva augšā!
Nu ja šeit tiešam nekā nebija, vienkārši ar dzelža tapām uzkāpa uz kāju un viss
YouTube
- Arbeloa kicks David Villa...

     [+] [-]

, 2011-04-21 11:33, pirms 13 gadiem
ehh' Apollo jau video ir. (think)

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 11:52, pirms 13 gadiem
Vakar domaju ko darit skatities speli vai ne jo man nav satelits un ta tv neredzu bet skatijos interneta tomer.
spele vienkarsi zvera bija visu speles laiku nevareju normali pasedet jo tad uzrtraukums bija.gaifu ar nepacietibu CL

  -2 [+] [-]

, 2011-04-21 12:14, pirms 13 gadiem
miorio rakstīja: Kāpēc latviešu komentētāji saka Krištianu Ronaldo? Ir kāds sevišķs iemesls būt tādiem vienīgajiem? Spāņi, francūži, briti, vācieši, zviedri utt. saka Kristiano Ronaldo, arī Maurinjo, Roberto Karloss utt.
Pie kam portugāļi arī nesāka tīru ū vai š, tur ir kaut kas pa vidu starp o un u.
Tiešām, kāpēc mūsējie tā ākstās?
Varu atbildēt ar pretjautājumu - vai ir kāds īpašs iemesls, kādēļ mums būtu jāskrien pakaļ lielvalstu piemēram? Pirmkārt, latviešu komentētāji nav vienīgie, kas cenšas uzvārdus izrunāt pareizi. Otrkārt, latviešu valoda nav vienīgā valoda, kurā uzvārdi tiek atveidoti atbilstoši to oriģinālajai izrunai un piemēroti savas valodas normām. Treškārt, tas, ka citi saka Kristiano Ronaldo un Roberto Karloss, vēl nenozīmē, ka tā ir pareizi. Nosauc kaut vienu iemeslu, kādēļ pareizi būtu teikt tā! Ceturtkārt, ja pareizi ir teikt Kristiano Ronaldo un Maurinju, tad pēc kādas valodas izrunas normām personvārdi būtu jāatveido latviešu valodā? Pēc angļu? Tad nosauc kaut vienu iemeslu, kāda, atvainojos par izteicienu, velna pēc, latviešu valodā būtu jāvadās pēc angļu valodas izrunas normām! Tad jau loģiskāk būtu atveidot pēc latviešu valodas izrunas principa un teikt nevis Kristiano Ronaldo un Maurinjo, bet gan Cristiano Ronaldo un Mourinho. Šāds variants tev patiktu labāk?

     [+] [-]

, 2011-04-21 13:03, pirms 13 gadiem
Atbildu pretim:

Portugāļi nesaka Krištianu Ronaldu - viņu saka kaut kur pa vidu skaņām o un u (kādas latvjiem nav). Turklāt konkrētie īpašvārdi ir spāņu cilmes, kurus izrunā ar skaidriem o un s. Līdz ar to tā drīzāk ir māžošanās, kas ieviesosies skrienot pakaļ krievu komentāriem.
Pat ja mēs pieņemtu, ka rūpigi sekojam Portugāļu valodas gramatikas niansēm, tad kāpēc nedarām to pašu ar citām valodām (oļeg znarok, ramūnas butautas un galu galā čavi)

suvass rakstīja: Varu atbildēt ar pretjautājumu - vai ir kāds īpašs iemesls, kādēļ mums būtu jāskrien pakaļ lielvalstu piemēram? Pirmkārt, latviešu komentētāji nav vienīgie, kas cenšas uzvārdus izrunāt pareizi. Otrkārt, latviešu valoda nav vienīgā valoda, kurā uzvārdi tiek atveidoti atbilstoši to oriģinālajai izrunai un piemēroti savas valodas normām. Treškārt, tas, ka citi saka Kristiano Ronaldo un Roberto Karloss, vēl nenozīmē, ka tā ir pareizi. Nosauc kaut vienu iemeslu, kādēļ pareizi būtu teikt tā! Ceturtkārt, ja pareizi ir teikt Kristiano Ronaldo un Maurinju, tad pēc kādas valodas izrunas normām personvārdi būtu jāatveido latviešu valodā? Pēc angļu? Tad nosauc kaut vienu iemeslu, kāda, atvainojos par izteicienu, velna pēc, latviešu valodā būtu jāvadās pēc angļu valodas izrunas normām! Tad jau loģiskāk būtu atveidot pēc latviešu valodas izrunas principa un teikt nevis Kristiano Ronaldo un Maurinjo, bet gan Cristiano Ronaldo un Mourinho. Šāds variants tev patiktu labāk?

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 14:05, pirms 13 gadiem
miorio rakstīja: Atbildu pretim:

Portugāļi nesaka Krištianu Ronaldu - viņu saka kaut kur pa vidu skaņām o un u (kādas latvjiem nav). Turklāt konkrētie īpašvārdi ir spāņu cilmes, kurus izrunā ar skaidriem o un s. Līdz ar to tā drīzāk ir māžošanās, kas ieviesosies skrienot pakaļ krievu komentāriem.
Pat ja mēs pieņemtu, ka rūpigi sekojam Portugāļu valodas gramatikas niansēm, tad kāpēc nedarām to pašu ar citām valodām (oļeg znarok, ramūnas butautas un galu galā čavi)
Pirmkārt, portugāļu valodā vārda beigās "o" izrunā kā "u". Pa reģioniem Brazīlijā un arī Portugālē var atšķirties "s" izruna - piemēram, Carlos Portugālē izrunā kā Karlušs, bet Brazīlijā (nezinu gan par visiem reģioniem) - kā Karluss. Tāpat ir dzirdēts, ka vairākos Portugāles reģionos nav Krištianu, bet gan Kristianu. Taču "o=u" vārda galotnē ir gan Portugālē, gan Brazīlijā. Otrkārt, par Oļeg Znarok un Ramūnas Butautas atbildi vari atrast manā iepriekšējā komentārā - personvārdu atveide tiek piemērota arī latviešu valodas normām (tādēļ ir Oļegs Znaroks un Ramūns Butauts). Treškārt, Cristiano Ronaldu nav spāņu, bet gan portugāļu personvārds, tādēļ arī jāatveido no portugāļu, nevis spāņu valodas (ja arī šie vārdi Portugālē ir nonākuši no Spānijas (nezinu, iespējams, tev ir taisnība), tādā gadījumā tie ir pilnībā asimilējušies un kļuvuši arī par portugāļu vārdiem). Ceturtkārt, diezgan smieklīgs šķiet tavs teiktais, ka mums nav šādi jāizrunā tādēļ, ka tā esot skriešana pakaļ krieviem. Ja tu izdomātu citu argumentu, tad vēl būtu labi, bet šis izklausās dikti amizanti - tev nepatīk, ka kādam skrienam pakaļ, taču pats iesaki skriet pakaļ un kopēt angļus, zviedrus, vāciešus utt. Tad kur ir loģika?

Un tu tā arī neatbildēji uz manu jautājumu, pēc kādas valodas izrunas normām latviešu valodā būtu jāatveido personvārdi. Izskatās, ka iesaki angļu, tad paskaidro, kādā sakarā tas būtu jādara. Angļi izrunā pa savam, tad kāpēc latviešu valodā nebūtu jāizrunā pa savam (kā jau minēju - Cristiano Ronaldo un Jose Mourinho)?

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 14:21, pirms 13 gadiem
verty rakstīja: Dažkārt noriebjās skatīties uz 22 miljonāriem, kas krīt zemē un raud kā sievietes pie katra mazākā pieskāriena! Smieklīgi bija, kur tas no Barcas nokrita (neatceros kurš) ritīgi simulēja un to uzreiz serio un marcelo uzrāva augšā!
vot vot... pirmajā puslaikā pat minūti šamie nebij spējīgi nospēlēt bez svilpes... kā mazākā divcīņa tā kāds gar zemi.... es tiesnešu vietā būtu dalijis dzeltenās un sarkanās lai spēlē beigās kaut 5 pret 5... varbūt saprastu, ka vinnēt var arī necerot nepārtraukti tiesnešus apjāt....... beigās piegriezās ... pārslēdzos uz Inter vs Polermo... tie vismaz futbōlu spēlēja

  -2 [+] [-]

, 2011-04-21 14:21, pirms 13 gadiem
Nu jā,cerams,ka Real sāks iepatikties uzvarēt turnīrus..Ceru viņus redzēt arī UEFA finālā..
Prieks,beidzot guļošais lācis sāk vākt titulus,cerams,ka ne vienu vien...
Lai arī kā,bet Mourinjo ir čempionu treneris!
Par aizraujošām un skatāmām spēlēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-04-21 20:51, pirms 13 gadiem
Я не в курсе. Gadās arī tā. Būs mācība lielajiem mačiem

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 20:52, pirms 13 gadiem
Tifosi rakstīja: Dienas labākais joks.
Nebojā viņam bērnību! Viņš tic arī Ziemassvētku vecītim un Lieldienu zaķim.

     [+] [-]

, 2011-04-21 22:46, pirms 13 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Ronaldu ir labāks nekā Messi...
++