Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Madrides "Real" par 39 miljoniem eiro iegādājas "Real Sociedad" pussargu

Madrides "Real" par 39 miljoniem eiro iegādājas "Real Sociedad" pussargu
Asjers Ilaramendi (nr.3)
Foto: AFP/Scanpix

Spānijas futbola superklubs Madrides "Real" par nepilniem 39 miljoniem eiro iegādājies "Real Sociedad" balsta pussargu Asjeru Ilaramendi, ziņo Madrides kluba mājas lapa.

23 gadus vecais futbolists futbola prasmes apguvis "Real Sociedad" jauniešu komandas, soli pa solim nonākot līdz kluba pirmajai komandai. "La Liga" futbolists debitēja 2011.gada sākumā, bet par stabilu komandas vērtību Ilaramendi kļuva nākamajā 2011./2012.gada sezonā, kad Spānijas čempionātā aizvadīja 18 mačus.

Aizvadītajā sezonā Ilaramendi pārstāvēja "Real Sociedad" 34 spēlēs, visos gadījumos dodoties starta vienpadsmitniekā. Pussargs palīdzēja "Real Sociedad" iekļūt "La Liga" labāko četriniekā, līdz ar to nodrošinot vietu Čempionu līgas turnīrā pēc 10 gadu pārtraukuma. "Real Sociedad" Spānijas futbola augstākajā divīzijā atgriezās tikai pirms trīs gadiem.

Tāpat Ilaramendi šī gada jūnijā palīdzēja Spānijas U21 valstsvienībai atkārtoti izcīnīt Eiropas čempiona titulu. Finālturnīrā pussargs piedalījās piecās spēlēs, četrās no tām nospēlējot visas 90 minūtes.

Izmantotie avoti:
Real Madrid C.F. - Web Oficial | Official Web Site
MARCA.com

     [+] [-]

, 2013-07-12 19:35, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Ramos jau Seviļā bija izcils un viens no labākajiem aizsargiem Spānijā,tad jau drīzāk Varanu varēji pieminēt
Rauls, cassilijas

  +3 [+] [-]

, 2013-07-12 19:40, pirms 11 gadiem
Sākumlapā: "Madrides "Real" par 39 miljoniem eiro iegādājas "Real Sociedad"." Jau nobijos

     [+] [-]

, 2013-07-12 19:44, pirms 11 gadiem
blah rakstīja: Un kas tur tik smieklīgs? Nesaprotu ko jūs te murgojat par Real audzināšanu. No tikko vēl esošā sastāva vien tīri caur Reala akadēmiju ir gājuši Kasiljass, Arbeloa, Adāns, Kaljehons. Nemaz nerunājot par iepriekšējiem sastāviem no kuriem var minēt tādus spēlētājus kā Rauls, Guti, Butrageno u.c. Un neaizmirsīsim par tiem, kas izgāja akadēmiju un/vai otro komandu, bet pārcēlās citur - Granero, Mata, Soldado, Negredo u.c. Un tie ir tikai tie, kas izgāja akadēmiju/otro komandu, nemaz nerunājot par nopirktajiem un izaudzinātajiem.
Tā ka čaļi, pirms jūs te gudri tiršat, do some research!
ne jau par akadēmiju vispār ir runa,bet gan par spēlētājiem,kurus Reals ir nopircis vairāk kā papildinājumu otrajai komandai,bet tad izveidojis par zvaigzni,kādi viņi nebija atnākot uz klubu,kā Varans piemēram vai kā to regulāri dara piemēram Porto,paņem spēlētāju ne no kurienes un attīsta līdz tādam līmenim,ka Eiropas grandi sāk siekaloties

     [+] [-]

, 2013-07-12 19:48, pirms 11 gadiem
spinaats rakstīja: 39 ļimoni, protams, liela summa, iespējams pārāk liela. Kvalitatīvu DMC mūsdienu futbolā ir retums, tas gan. Cerams tiks pie teikšanas, vecums un pieredze jau atļauj.
Tu laikam biji domajis poziciju CDM!

  -1 [+] [-]

, 2013-07-12 20:04, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Rauls, cassilijas
Pieminēšanas vērti šķiet būtu Sv.Ikers, Rauls, Guti, Arbeloa, Huans Mata, Roberto Soldado. Pagaidām mazāk nozīmīgi būtu Kaljehons un Granero. Bet no vēstures, protams, nevar nepieminēt "Quinta del Buitre" ar leģendāro Butragenjo priekšgalā, dēvētu arī par "Grifu".

  +1 [+] [-]

, 2013-07-12 20:11, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: ne jau par akadēmiju vispār ir runa,bet gan par spēlētājiem,kurus Reals ir nopircis vairāk kā papildinājumu otrajai komandai,bet tad izveidojis par zvaigzni,kādi viņi nebija atnākot uz klubu,kā Varans piemēram vai kā to regulāri dara piemēram Porto,paņem spēlētāju ne no kurienes un attīsta līdz tādam līmenim,ka Eiropas grandi sāk siekaloties
Domāju, ka Francijas līgas entuziasti Tev nepiekristu par Varānu, kurš "Lens" savos 18 gados pabija pat kapteiņa lomā.

     [+] [-]

, 2013-07-12 20:25, pirms 11 gadiem
Palasot LaLiga speciālistus, visi Ilaramendi sauc par Alonso pēcnācēju. Tādēļ laikam arī cena atbilstoša. Pastīsies kas sanāks, bet pamats tik daudz maksāt ir!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-12 20:34, pirms 11 gadiem
madrid real rakstīja: Teorētiski var teikt, ka Ramos, Marcelo, Iguains, Di Maria, Ozils, Khedira, Varans drīz būs vēlviens! Viņi visi pievienojās būdami ļoti jauni!!
Nu šādus domu graudus tiešām bija vērts dzirdēt

     [+] [-]

, 2013-07-12 20:37, pirms 11 gadiem
madrid real rakstīja: Teorētiski var teikt, ka Ramos, Marcelo, Iguains, Di Maria, Ozils, Khedira, Varans drīz būs vēlviens! Viņi visi pievienojās būdami ļoti jauni!!
Tad jau pēc Tavas teorijas arī Ronaldu atklāja "Real Madrid"

     [+] [-]

, 2013-07-12 21:13, pirms 11 gadiem
pussargs ljoti labs, bet cena... 30 mio+nodoklji - tas buus grandiozs spiediens uz vinju, var neiztureet.

P.S. "pashaudzinaatais" ramoss iepriecinaaja vinsh madridei pievienojaas jau kaa stabils Seviljas pamatsastaava speeleetaajs.
RM kanterano pirmajaa komandaa ir kasiljas, karvahals, nacho, morata, hese, arbeloa.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-12 21:17, pirms 11 gadiem
Nafig pussargu? Vajag uzbrucēju! Augstākās klases!

     [+] [-]

, 2013-07-12 21:22, pirms 11 gadiem
At tiem piemeriem es vairak centos apgazt apgalvojumus, ka madride ir talantu kapseta, lai gan Ari uzskatu, ka réal ir daudz palidzejis shiem futbolistiem augt, tach piekrifis??

     [+] [-]

, 2013-07-12 21:29, pirms 11 gadiem
Magnijs rakstīja: Nafig pussargu? Vajag uzbrucēju! Augstākās klases!
Lai atņemtu darbu Ronaldu? Visiem (tai skaitā uzbrucējiem) jāspēlē uz viņu.

     [+] [-]

, 2013-07-12 21:33, pirms 11 gadiem
madrid real rakstīja: At tiem piemeriem es vairak centos apgazt apgalvojumus, ka madride ir talantu kapseta, lai gan Ari uzskatu, ka réal ir daudz palidzejis shiem futbolistiem augt, tach piekrifis??
Tev ne tikai tas neizdevās, bet reizē Tu arī parādīji savu nezināšanu par citām līgām (un reizē arī par La Liga). Zinot, kādi viņi ieradās Madridē, nav šaubu, ka viņu izaugsme būtu līdzīga (ja ne pat labāka) praktiski jebkurā no Eiropas vadošajiem klubiem.

     [+] [-]

, 2013-07-12 21:52, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tev ne tikai tas neizdevās, bet reizē Tu arī parādīji savu nezināšanu par citām līgām (un reizē arī par La Liga). Zinot, kādi viņi ieradās Madridē, nav šaubu, ka viņu izaugsme būtu līdzīga (ja ne pat labāka) praktiski jebkurā no Eiropas vadošajiem klubiem.
vieniigais iznjeemums tajaa sarakstaa ir varaans. tur nu THO priekshaa cepure jaanonjem, jo vinsh (lai arii, visticamaak, netiishaam), bet dzheku uzceela uzreiz par 3 liimenjiem augshaa.

     [+] [-]

, 2013-07-12 22:00, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: vieniigais iznjeemums tajaa sarakstaa ir varaans. tur nu THO priekshaa cepure jaanonjem, jo vinsh (lai arii, visticamaak, netiishaam), bet dzheku uzceela uzreiz par 3 liimenjiem augshaa.
Nekas tāds, ko nebūtu izdarījis Fergusons. Arī viņš bija noskatījis Varānu. 18 gados uzvilkt kapteiņa apsēju populārā Francijas klubā...tas vien ir ko vērts.

     [+] [-]

, 2013-07-12 22:13, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nekas tāds, ko nebūtu izdarījis Fergusons. Arī viņš bija noskatījis Varānu. 18 gados uzvilkt kapteiņa apsēju populārā Francijas klubā...tas vien ir ko vērts.
jaa, bet izkonkureet pepi... Bartram potenciaals nav mazaaks, bet driizaak pat lielaaks, bet Tito...

     [+] [-]

, 2013-07-12 22:19, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: jaa, bet izkonkureet pepi... Bartram potenciaals nav mazaaks, bet driizaak pat lielaaks, bet Tito...
Pepe jau nav nemaz tāds īsts centra aizsargs. Viņš ir kaut kas pa vidu starp centra aizsargu un CDM. Varānam ir liels talants. Arī par Bartru nešaubos.

     [+] [-]

, 2013-07-12 23:05, pirms 11 gadiem
Walk man rakstīja: 23 gadi bet šogad spēlēja U21 čempī. Kā tas ir iespējams?
Čempionātā var spēlēt visi tie, kas piedalījušies kvalifikācijas spēlēs, sanāk, ka spēlē tie, kas nopelnījuši vietu! Ja kvalifikācijas laikā ir 21 gads, tad čempī mierīgi var sanākt, ka ir jau 23.

     [+] [-]

, 2013-07-12 23:06, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: vieniigais iznjeemums tajaa sarakstaa ir varaans. tur nu THO priekshaa cepure jaanonjem, jo vinsh (lai arii, visticamaak, netiishaam), bet dzheku uzceela uzreiz par 3 liimenjiem augshaa.
Es gan teiktu, ka Varāns pats sevi uzcēla.
To puiku mēs drīz uzskatīsim par DF etalonu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-13 09:05, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Palasot LaLiga speciālistus, visi Ilaramendi sauc par Alonso pēcnācēju. Tādēļ laikam arī cena atbilstoša. Pastīsies kas sanāks, bet pamats tik daudz maksāt ir!
viena interesanta sakritība jau viņiem ir,nāk no vienas un tās pašas akadēmijas

     [+] [-]

, 2013-07-13 09:25, pirms 11 gadiem
Mildas tante rakstīja: Wikipēdijā uzraki?
Kāpēc tikai Vikipēdijā? Ir jau daudz labu avotu par futbola vēsturi. Bet par "Quinta del Buitre" gan jau ilggadējie "La Liga" atbalstītāji būs dzirdējuši, jo īpaši "Real" fani. Vēl pieminēšanas vērti noteikti būtu slavenie treneri un "Real" akadēmijas absolventi del Boske un Benitess.

     [+] [-]

, 2013-07-13 09:38, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kāpēc tikai Vikipēdijā? Ir jau daudz labu avotu par futbola vēsturi. Bet par "Quinta del Buitre" gan jau ilggadējie "La Liga" atbalstītāji būs dzirdējuši, jo īpaši "Real" fani. Vēl pieminēšanas vērti noteikti būtu slavenie treneri un "Real" akadēmijas absolventi del Boske un Benitess.
ja kas Malagu atkal pametis viens kareivis,bijušais Bayern aizsargs Demikelis pārvācies uz Madrides Athletico,kā brīvais aģents,ja godīgi nesaprotu ko Barca bremzēja,centra aizsargu vajag un te tas pa brīvu,tas nekas,ka jau 32.gadi,no bagātā gala varēja ar nākam sezon nopirkt

  -1 [+] [-]

, 2013-07-13 11:57, pirms 11 gadiem
Varat teikt ko gribat, bet tas nu ir fakts ka Real 9ieks ir tikai dēļ tā, ka tas jau kopš radīšanas ir superbagāts klubs un bija laiki, kad neviens naudā ar šiem nevarēja spēkoties.
NEKĀDA nopelna tur nav nekādai Kastiljas akadēmijai... that's all bullshit

  -1 [+] [-]

, 2013-07-13 11:59, pirms 11 gadiem
Protams, nenoniecinot "Real" kā klubu. Tas būtu stulbi.
Tikai ierādu tai izslavētajai skolai īsto vietu

     [+] [-]

, 2013-07-13 13:46, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Varat teikt ko gribat, bet tas nu ir fakts ka Real 9ieks ir tikai dēļ tā, ka tas jau kopš radīšanas ir superbagāts klubs un bija laiki, kad neviens naudā ar šiem nevarēja spēkoties.
NEKĀDA nopelna tur nav nekādai Kastiljas akadēmijai... that's all bullshit
Ko tu vari muldēt? Reals ir kļuvis "bagāts" kopš Perezs atnāca un savas akadēmijas spēlētāju vietā izvēlējās iepirkt zvaigznes, izveidojot Galacticos. Kopš pēdējā lielā Ronaldu (2009) transfēra, Barsa pat ir iztērējusi vairāk transfēros kā Reals.
Turklāt Realam un Barsai nav naudīgs krievelis, kas grūž miljonus iekšā, visa nauda praktiski ir nopelnīta no saldajām TV tiesībām, mārketinga, sponsoriem vai vienkārši kredīti, tā ka būtu padomājis pirms runā.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-13 14:33, pirms 11 gadiem
Lai gan talantīgs,bet tomēr stipri stipri pārmaksāts!Lai gan Spānijas ekonomika nepavisam nav tā spožākā(maigi teikts),Madride turpina tērēt šausmīgi lielu naudu par nevajadzīgiem transfēriem.

     [+] [-]

, 2013-07-13 14:40, pirms 11 gadiem
madrid real rakstīja: Teorētiski var teikt, ka Ramos, Marcelo, Iguains, Di Maria, Ozils, Khedira, Varans drīz būs vēlviens! Viņi visi pievienojās būdami ļoti jauni!!
Par Marcelo,Igvainu,Varanu,Ramosu piekrītu bet pārējie jau bija labi,vai pat bija labāki pirms došanās uz Madridi.

     [+] [-]

, 2013-07-13 18:36, pirms 11 gadiem
blah rakstīja: Ko tu vari muldēt? Reals ir kļuvis "bagāts" kopš Perezs atnāca un savas akadēmijas spēlētāju vietā izvēlējās iepirkt zvaigznes, izveidojot Galacticos. Kopš pēdējā lielā Ronaldu (2009) transfēra, Barsa pat ir iztērējusi vairāk transfēros kā Reals.
Turklāt Realam un Barsai nav naudīgs krievelis, kas grūž miljonus iekšā, visa nauda praktiski ir nopelnīta no saldajām TV tiesībām, mārketinga, sponsoriem vai vienkārši kredīti, tā ka būtu padomājis pirms runā.
pfff... visi 50tie un 60tie uz tās pašas naudas vien bāzējušies
Kopš Peress atnāca (ej stūrī nokaunies)
Televīzijas translācijas... par to cik to sadale godīga, arī visi zinām

     [+] [-]

, 2013-07-13 18:43, pirms 11 gadiem
blah rakstīja: Ko tu vari muldēt? Reals ir kļuvis "bagāts" kopš Perezs atnāca un savas akadēmijas spēlētāju vietā izvēlējās iepirkt zvaigznes, izveidojot Galacticos. Kopš pēdējā lielā Ronaldu (2009) transfēra, Barsa pat ir iztērējusi vairāk transfēros kā Reals.
Turklāt Realam un Barsai nav naudīgs krievelis, kas grūž miljonus iekšā, visa nauda praktiski ir nopelnīta no saldajām TV tiesībām, mārketinga, sponsoriem vai vienkārši kredīti, tā ka būtu padomājis pirms runā.
Paskaties pats uz "Real" 55-60 līderiem un pasaki man cik tur spāņi

     [+] [-]

, 2013-07-13 21:14, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Paskaties pats uz "Real" 55-60 līderiem un pasaki man cik tur spāņi
Nevajag jau domāt muļķības, ka 100% visi bija no akadēmijas pirms Pereza. Par "bagātu" es Realu 50/60os nenosauktu, bet nauda viņiem bija, tāpat kā jebkuram citam top klubam tajā laikā - Juvei, Barsai, Milānai, Interam utt.
Gadījumā tev nav jānokaunas? Kad Perezs atnāca, viņš apsolīja dzēst parādu, kurš bija uzkrājies jau kkādi 300 ļimoni. Ja tu kaut cik būtu lietas kursā, tad zinātu, ka Reals un Barsa praktiski tika uzbūvēti uz milzīgiem parādiem - nezinu kāda tev ir definīcija par bagātumu, bet es bagātumu nesaskatu, ja klubs ieiet milzīgos parādos.
Un kāda starpība cik sadale ir godīga? Ne jau viņi ko neatļautu izmanto. Tas ir tā pat kā skaust kamiņu, ka viņš pielietojot smadzenes, pelna vairāk kā tu, zemenes lasot, neviens nevienam neko nav nozadzis. Ja šādas sadales nebūtu, tad arī Reals un Barsa nebūtu tādi kādi ir, lielo parādu dēļ.
Un tad vēl varētu rasties jautājums - "kāpēc pirkt tik daudz, ja nespēj atļauties?!" Ja saproti kaut ko no mārketinga, tad skaļi vārdi paši par sevi samaksā laika gaitā. Domāju, ka tas pats Ronaldu jau ir vairākas reizes atmaksājies.

     [+] [-]

, 2013-07-13 22:37, pirms 11 gadiem
JaunsSportaEksperts rakstīja: Par Marcelo,Igvainu,Varanu,Ramosu piekrītu bet pārējie jau bija labi,vai pat bija labāki pirms došanās uz Madridi.
Ja piekrīti, tātad neesi eksperts.