Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" soli no čempiones titula

Niklāvs Švēde
Niklāvs Švēde

"Barcelona" soli no čempiones titula
Bojans Krkičs un Lionels Mesi šovakar Seviļā guva pa vieniem vārtiem
Foto: AFP/ Scanpix

Sestdienas vakarā vienlaikus tika aizvadītas visas desmit Spānijas futbola "La Liga" čempionāta 37. jeb priekšpēdējās kārtas spēles. Viesos izcīnot uzvaru 3:2 pār "Sevilla", ļoti platu soli pretīm titula aizstāvēšanai spēra "Barcelona", kas vienu kārtu līdz čempionāta noslēgumam apsteidz savu tuvāko sekotāju Madrides "Real" par vienu punktu.

"Barcelona" vairākumā nosargā uzvaru Seviļā, Madrides "Real" sakauj "Athletic"

Barselonas futbolistus Seviļā sagaidīja ļoti nopietns pārbaudījums, kā galarezultāts lielā mērā noteiks pašreizējo čempionu likteni. Jau mača piektajā minūtē Lionels Mesi, gūstot savus 45. vārtus sezonā, pēc Maksvela piespēles izvirzīja vadībā katalāņus, bet 28. minūtē tīnis Bojans Krkičs dubultoja Hosepa Gvardiolas vīru pārsvaru. Pēc puslaiku pārtraukuma Seviļas futbolisti manāmi atguvās un uzlaboja savu sniegumu, taču drīz vien sešu minūšu laikā saņēma divus teju nāvējošus triecienus. Vispirms 56. minūtē otro dzelteno kartīti jeb noraidījumu no laukuma nopelnīja Abdulajs Konko, bet 62. minūtē Pedro Rodrigess panāca jau 3:0. Tā vien likās, ka vairākumā esošie katalāņi mierīgi un bez satraukuma novedīs spēli līdz pārliecinošai uzvarai, tomēr "Sevilla" futbolistiem bija citi plāni - kā nekā, jācīnās taču par ceturto vietu. Andalūzieši trīs minūšu laikā pavisam negaidīti, izceļoties Frederikam Kanutem un Luisam Fabiano, atguva divus vārtus, un 71. minūtē rezultāts uz tablo vēstīja par intriģējošo 3:2. Mača beigu daļa pagāja nervozā cīņā, un katalāņi galu galā tomēr spēja nosargāt iegūto vadību un saspringtā cīņā svinēja vitāli svarīgu uzvaru.

Tikmēr Madridē, lai saglabātu cerības atgūt čempionu titulu, vietējam "Real" savā "Santiago Bernabeu" vajadzēja apspēlēt basku "Athletic Bilbao", kas savukārt zaudējuma gadījumā praktiski zaudētu cerības iekļūt Eirokausos. Jau cīņas 20. minūtē baski sagrāva savas cerības atgriezties mājās ar kādu punktu bagāžā, jo viesu rindās sarkano kartīti strīdīgā epizodē nopelnīja Fernando Amorebjeta, un atlikušās 70 mača minūtes baski cīnījās mazākumā. Tajā pašā epizodē madridieši nopelnīja tiesības izpildīt 11 metru soda sitienu, ko Krištiano Ronaldu veiksmīgi realizēja. Spēle ritēja karaliskā kluba zīmē, taču īsi pirms pārtraukuma Havjērs Jeste ar labu individuālo darbību pavisam negaidīti panāca līdzsvaru. Pēc pirmā puslaika Madridē 1:1, bet "Barcelona" tikmēr atradās vadībā savā spēlē - šādā situācijā katalāņi tiktu kronēti par čempioniem.

Otrajā puslaikā "Real", lai gan acīmredzami kontrolēja spēli laukuma vidusdaļā un izveidoja vienu izdevību pēc otras, ilgu laiku nespēja otro reizi atslēgt Daniela Aransubijas cietoksni. Stadiona informators paziņoja, ka Seviļā mājinieki atspēlējuši divus vārtus un panākuši 2:3, un šie cerīgie jaunumi, šķiet, deva madridiešiem papildus enerģijas lādiņu, jo spēles pēdējās 17 minūtēs bumba četras reizes atrada ceļu "Athletic" vārtos. 73. minūtē Gonzalo Iguains ieguva tik nepieciešamo vadību, bet turpinājumā Serhio Ramoss, Karims Benzemā un Marselo nodrošināja pārliecinošu uzvaru 5:1. Līdz ar to madridiešu kontā "La Liga" šosezon 101 (!) vārtu guvums.

Vienu kārtu līdz čempionāta noslēgumam "Barcelona", tāpat kā pirms šīs kārtas, apsteidz Madrides "Real" par vienu punktu. Čempionāta noslēdzošajā kārtā katalāņi savā laukumā uzņems "Real Valladolid", bet madridieši viesosies pie "Malaga". Vienāda punktu skaita gadījumā priekšroka būs Barselonas klubam, kas uzvarējis abās līderu savstarpējās spēlēs jeb "El Clasico".

"Sevilla" un "Mallorca" par Čempionu līgu, "Getafe" un "Villarreal" - Eiropas līgu

Čempionāta pēdējā kārtā tiks noteikta arī ceturtā komanda, kas nākamsezon pārstāvēs valsti UEFA Čempionu līgā. Uz šo brīvo vietu pretendē "Sevilla" (60p) un šīs sezonas pārsteiguma autore "Mallorca" (59p). Seviļas vienības neveiksmi cīņā pret "Barcelona" maljorkieši, viesojoties Lakorunjā pie "Deportivo", nespēja izmantot. Lakorunjas vienība līdz tam nebija uzvarējusi 11 spēles pēc kārtas, taču, otrā puslaika vidū Riko Riki gūstot vienīgos vārtus mačā, sestdien šī ieilgusī sērija beidzot tika pārtraukta. Pēdējā kārtā Seviļas futbolisti viesosies pie sīkstās "Almeria", savukārt Maljorkas komanda uzņems Barselonas "Espanyol".

Tikmēr cīņā par sesto pozīciju pole position atrodas "Getafe", kas, tikai pateicoties labākai savstarpējo spēļu attiecībai (2:3, 3:0), apsteidz "Villarreal". Abi klubi sestdien tika pie uzvaras savā laukumā, Hetafes futbolistiem ar 2:1 pārspējot "Malaga", bet dzeltenajām zemūdenēm derbijā ar 2:0 apspēlējot "Valencia". Pēdējā kārtā Čempionu līgas 2005./2006. gada sezonas pusfināliste "Villarreak" dosies vizītē uz Saragosu, bet "Getafe" viesosies Madridē pie "Atletico".

Pēdējā kārtā gaidāma karsta cīņa par izdzīvošanu

Komandas, kas turnīra tabulā ieņem 8.-15. vietu nedz vairs var iekļūt Eirokausu sešiniekā, nedz izlidot no čempionāta. Tā teikt, šiem klubiem neko patiesi būtisku vairs nevajag, un šī putra vidusdaļā Spānijas "La Liga" futbola draugiem vairs nav diez ko saistoša. Taču noteikti jāielūkojas, kas notiek tabulas pašā pakaļgalā - patiesi sīva spēkošanās uz dzīvību un nāvi līdz pēdējam. Pieci klubi joprojām cīnās par divām pozīcijām (16. un 17.), kas nodrošinās vietas saglabāšanu "La Liga", bet pats galvenais, ka četrām no tām - "Valladolid", "Malaga", "Tenerife", "Racing Santander" - ir vienāds punktu skaits (36p), bet turpat vienas uzvaras attālumā ir arī "Xerez".

Izšķirošajā kārtā Valjadolidas un Tenerifes futbolistus sagaida smaga vizīte attiecīgi Barselonā pie līderes un Valensijā pie bronzas medaļnieces, bet "Malaga" jāuzņem Madrides "Real". Relatīvi parocīga spēle sagaida Santanderas "Racing", kas savā laukumā uzņems Hihonas "Sporting", savukārt "Xerez" jāviesojas neviesmīlīgajā Pamplonā pie "Osasuna". Interesanta situācija būs vērojama, ja no šī piecineka atlikušajā kārtā uzvarēs tikai Heresas vienība, bet pārējās komandas piedzīvos neveiksmes ...

"La Liga" 37. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārti
08.05.1022:00Sevilla – Barcelona2:3 (0:2)Kanute 69’ Fabiano 71’ – Mesi 5’ Bojans 28’ Pedro 62’
08.05.1022:00Real Madrid – Athletic Bilbao5:1 (1:1)Ronaldu 22’ (11m) Iguains 73’ Ramoss 80’ Benzemā 81’ Marselo 88' – Jeste 41’
08.05.1022:00Villarreal – Valencia2:0 (2:0)Rosi 10’ Jorente 18’
08.05.1022:00Deportivo – Mallorca1:0 (0:0)Riki 68’
08.05.1022:00Espanyol – Osasuna2:1 (0:1)Forlins 50’ Osvaldo 52’ – Vadožs 6’
08.05.1022:00Xerez – Zaragoza3:2 (1:0)Fransiss 22’ Anhels Gonsaless 69’ Kalvo 75’ – Herera 67’ Gabi 76’
08.05.1022:00Tenerife – Almeria2:2 (1:1)Bertrans 15’ Ninjo 90+3' – Piati 18’ Krusats 80'
08.05.1022:00Valladolid – Racing Santander2:1 (0:1)Baraha 57’ Alemans 77’ (11m) – Fernandess 28’
08.05.1022:00Sporting Gijon – Atletico Madrid1:1 (0:0)Kuevass 57’ – Baldē 71’
08.05.1022:00Getafe – Malaga2:1 (1:0)Soldado 26’ Leons 56’ - Fernando 90+1'

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Barcelona37306194:2496
2.Real Madrid373124101:3495
3.Valencia37208958:4068
4.Sevilla371861362:4760
5.Mallorca371781257:4459
6.Getafe371671455:4855
7.Villarreal371671455:5455
8.Athletic Bilbao371491448:5351
9.Atletico Madrid371381657:5847
10.Deportivo371381635:4747
11.Espanyol3711111529:4444
12.Almeria3710121541:5242
13.Osasuna371191736:4542
14.Sporting Gijon379131536:4940
15.Zaragoza3710101743:6140
16.Valladolid377151537:5836
17.Malaga377151541:4736
18.Tenerife37991940:7336
19.Racing Santander378121740:5936
20.Xerez37892037:6533

Pasvītrots - savas pozīcijas vairs nemainīs.

Rezultatīvākie spēlētāji

VFutbolistsKomandaVārti
1.Lionels MesiBarcelona32
2.Gonzalo IguainsReal Madrid27
3.Krištianu RonalduReal Madrid26
4.Davids ViljaValencia21
5.Djēgo ForlansAtletico Madrid18
6.Zlatans IbrahimovičsBarcelona16
7.Luiss FabianoSevilla15
8.Fernando JorenteAthletic Bilbao14
Roberto SoldadoGetafe14
10.Huans MartinessTenerife13
11.Mario BermehoXerez12
Arits AdurissMallorca12
13.NilmarsVillarreal11
Serhio AgueroAtletico Madrid11
Alvaro NegredoSevilla11
Valters PandianiOsasuna11
Frederiks KanuteSevilla11
Pedro RodrigessBarcelona11
19.Djēgo KastroSporting Gijon10
20.Kalu UčeAlmeria9
Manuels MataValencia9
Muhameds TčitēRacing Santander9
Džuzepe RosiVillarreal9
Hoseba JorenteVillarreal9

"La Liga" pēdējā kārta

Atletico Madrid – Getafe
Racing Santander – Sporting Gijon
Barcelona – Valladolid
Almeria – Sevilla
Valencia – Tenerife
Zaragoza – Villarreal
Osasuna – Xerez
Mallorca – Espanyol
Athletic Bilbao – Deportivo
Malaga – Real Madrid

Sevilla 2:3 Barcelona

Real Madrid 5:1 Athletic Bilbao

Villarreal 2:0 Valencia

Xerez 3:2 Zaragoza

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:06, pirms 15 gadiem
[quote termometrs]
es nevaru saukt Barsu par simulantu komandu (lai arī ironiski tā izdarīju), jo es atbalstu to pašu Inter, kuru arī mīlu kā klubu, bet tajā pašā laikā es nevaru izturēt tādu spēlētāju rīcību kā Lusio, Balotelli, Mota un Snaidera.
Par Snajderu nepiekritiishu.Vinjsh ir ljoti traumatisks speeleetaajs un vinjam ir jaasarga sevi, bet taadaa atklaataa simulaacijaa vinju taa arii neesmu piekjeeris. Vinjsh meedz buut taads neobjektiivs vai pat parupjsh(kaut vai Milaanas derbija laikaa), bet kaa simulantu vinju neraksturotu.Iisteniibaa arii ar Lucio nav tik traki, bet mazliet tomeer ir, tas gan. PAr Motu un Balotelli piekriitu.Ceru, ka Balotelli pienjemsies praataa,,,

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 01:10, pirms 15 gadiem
Canterano rakstīja: Ak manu vai kāda vēlme cilvēciņam pierādīt, ka nav viņš "GLORIKS", kurš ir sācis "fanot" par Inter pēc tā iekļūšanas ČL finālā! Nekas - pēc 22. maija viņam būs avatarā cilvēciņs Bayern kreklā (turklāt nevis mūsdienu ražojuma, bet Bekenbauera ēras..........
Cik esmu skatiijies vinjam tas avatars jau ar diezgan soliidu laicinju.Vinjsh, laikam, teica, ka esot Juves fas, bet ljoti patiikot Rekoba kaa speeleetaajs.Kljuudos?
P.S. kas tev liek domaat, ka peec 22. maija avatars mainiisies?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 01:16, pirms 15 gadiem
Piekrītu Archam111

Man (tāpat kā visiem) riebjas simulēšana utt. nesaprotu, kam tas vajadzīgs. Un skumji, ka Barsa tā dara, taču es necenšos skatīties uz to negatīvo (šajā gadījumā atsevisķu spēlētāju simulēšanu), man Barsa saistās ar visu to labāko - ar tās futbolu, tradīcījām, spēlētājiem un visu pārējo. Es tā vienkārši nevaru pamatīgi nolikt komandu par simulēšanu, simulēšanu nevar neredzēt, bet cenšos par to neaizdomāties pārāk daudz un baudīt viņu futbolu (spēles izpildījumu) , kurš ir labākais pasaulē!

Man arī nepatīk, ka R80 bieži prasa sodus utt. bet viņš ir mans elks, es mēģinu aizmirst visus šos gājienus un neņemt pierē, just enjoy his game!

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:16, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: tu esi liekulis. tagad tu te naac un izsaki pretenzijas par simuleeshanu (peec speeles ar komandu, kur speelee Kapels (un Navass)), bet, izraadaas, Deco vareeja simuleet. un tas esot "otraa plaanaa". tu drachii uz guti, kas 88% gadiijumu teelo peec jebkuras saskarsmes un veel piemini cronu un saki, ka vinsh IR IZMAINIIJIES. psc. psc. psc.
uzskatu, ka internetā apsaukāties ir diezgan bezjēdzīgi, tāpēc iztiksim bez tā un varbūt padiskutēsim civilizēti.
pirmkārt, es netaisījos salīdzināt Seviļu ar Barsu, tāpēc arī neteicu neko pret Seviļas simulējošajiem spēlētājiem. ja gribi, varu arī par to parunāt. viss, ko es varētu salīdzināt manā komentārā ir Real ar Barsu un tas ir tikai loģiski un simboliski. Real spēlēja skaisti, Barsā vairāki spēlētāji nožēlojami simulēja - fakts. vai ne?
Dekū nesimulēja tik traki, cik to dara mūsdienu Barsas spēlētāji. protams, mūsdienās simulē daudz, bet salīdzināt Dekū ar Busketu vai Bojanu, nu, saņemies 555. uz tādiem minimāliem momentiem tiešām acis var pievērt, vai tad ne? es saprastu Tavu uzbraucienu, ja es pateiktu, ka lūk MU laikos Ronaldu spēlēja labi un viņa simulācijām (kuras bija trakas) varēja pievērt acis. tas būtu fail, bet tik stipri jau Dekū nesimulēja, tākā viss kārtībā.
jā, Gutī arī patīk patēlot. kaut kad ap 30 minūti pie soda laukuma nokrita tā, ka pretīgi palika - redzi, es atzīstu, un tas nav grūti! pamēģinat. atzīsti, kad spēlētājs spēlē tik labi, kā šodien spēlēja Gutī, kaut kādi sīkumi kā nokrišana pie maza kontakta nav nekas skatītājam.
es pieminēju Ronaldu tikai tāpēc, ka kontaktējos ar vairākiem Real atbalstītājiem, kuri tā apgalvo. un daudzi no viņiem ir pietiekami gudri un nopietni, lai viņiem ticētu, tā kā.

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:18, pirms 15 gadiem
Canterano rakstīja: Ak manu vai kāda vēlme cilvēciņam pierādīt, ka nav viņš "GLORIKS", kurš ir sācis "fanot" par Inter pēc tā iekļūšanas ČL finālā! Nekas - pēc 22. maija viņam būs avatarā cilvēciņs Bayern kreklā (turklāt nevis mūsdienu ražojuma, bet Bekenbauera ēras..........
nekad nebiju domājis, ka ko tādu spēšu pateikt, bet: čali, es esmu pārāk slavens priekš Tevis.
turklāt man Rekoba (nevis Inter) avatarā ir kopš manas reģistrēšanās. the one and only. diezvai mainīšu. nu, vienīgi, ja Juve uzvarēs kaut ko, kas ir maz iespējams.

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:19, pirms 15 gadiem
makaweli rakstīja: [quote termometrs]
es nevaru saukt Barsu par simulantu komandu (lai arī ironiski tā izdarīju), jo es atbalstu to pašu Inter, kuru arī mīlu kā klubu, bet tajā pašā laikā es nevaru izturēt tādu spēlētāju rīcību kā Lusio, Balotelli, Mota un Snaidera.
Par Snajderu nepiekritiishu.Vinjsh ir ljoti traumatisks speeleetaajs un vinjam ir jaasarga sevi, bet taadaa atklaataa simulaacijaa vinju taa arii neesmu piekjeeris. Vinjsh meedz buut taads neobjektiivs vai pat parupjsh(kaut vai Milaanas derbija laikaa), bet kaa simulantu vinju neraksturotu.Iisteniibaa arii ar Lucio nav tik traki, bet mazliet tomeer ir, tas gan. PAr Motu un Balotelli piekriitu.Ceru, ka Balotelli pienjemsies praataa,,,
pareizi saki par Snaideru. viņš ir traumatisks, bet arī ļoti neobjektīvi agresīvs un dažkārt pārmērīgi uzkarst.

  -3 [+] [-]

, 2010-05-09 01:22, pirms 15 gadiem
crons spaanijaa simulee n-reizes vairaak, jo dienvidu kultuuraa simuleeshana nav nekas slikts. katraa speelee vinsh klanchii pendeli. katraa.
Busketam un Alvesham Pepa Barcaa ir tie pashi uzdevumi, kas Deco Raika Barcaa - provoceet, kurinaat un uzbrukt. no moraalaa viedoklja vinji speelee identiski.
un beidzot - ja tu kaut ko no futbola saproti, tad nerunaa par simuleeshanu, ja vien neesi kaada anglju kluba, kas speelee chempionshipaa vai zemaak, fans. simulee visi un visur. simulee anglji. un, starp citu, visvairaak simulee maura komandaas - Raika Barcas laikaa 1:1 Camp Nou terijs nolikaas soda laukumaa kaa veca vaacu *auka.
un nesaki, ka esi Barcas fans. tu neesi. un, visticamaak, nekad neesi bijis. cilveeks, kas priecaajas par guti un raula goliem, nevar taads buut.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-09 01:23, pirms 15 gadiem
un jaa. tu esi mudaks, mudaks, mudaks

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 01:26, pirms 15 gadiem
Ja par Bisketu - par viņu man jau ir pamatīgi jāsmejas ne jāraud ārpus konkurences, tikai nesaprotu KAM tas ir vajadzīgs??? lai grautu kluba tēlu?

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:27, pirms 15 gadiem
Domaaju, ka simulaacijas maakslu nevar baigi izkopt, taada vai nu ir speleetaajam, vai nu nav.Atkariigs kaa speeleetaajs skataas uz speeli kopumaa un arii no pasha cilveeka personiibas un mentalitaates.Cilveeku veido cilveeki un vide,kas ir vinjam apkaart...

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:31, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: crons spaanijaa simulee n-reizes vairaak, jo dienvidu kultuuraa simuleeshana nav nekas slikts. katraa speelee vinsh klanchii pendeli. katraa.
Busketam un Alvesham Pepa Barcaa ir tie pashi uzdevumi, kas Deco Raika Barcaa - provoceet, kurinaat un uzbrukt. no moraalaa viedoklja vinji speelee identiski.
un beidzot - ja tu kaut ko no futbola saproti, tad nerunaa par simuleeshanu, ja vien neesi kaada anglju kluba, kas speelee chempionshipaa vai zemaak, fans. simulee visi un visur. simulee anglji. un, starp citu, visvairaak simulee maura komandaas - Raika Barcas laikaa 1:1 Camp Nou terijs nolikaas soda laukumaa kaa veca vaacu *auka.
un nesaki, ka esi Barcas fans. tu neesi. un, visticamaak, nekad neesi bijis. cilveeks, kas priecaajas par guti un raula goliem, nevar taads buut.
kļančīt pendeles un simulēt ir dažādas lietas. var prasīt pendeli kā mīkstais arī tad, ja reāli tevi nogāza.
simulē visi, tur nu es tev piekrītu. un tas arī ir tas stulbākais. šodien es redzēju simulējošo Barselonu un tāpēc to izcēlu. rīt paskatīsimies Itālijas A Sēriju un būs jau jauni komentāri.
Tev taisnība, es neesmu Barsas fans. es esmu futbola fans, tāpēc man ir pie pakaļas, kas man jādara, lai es būtu Barsas fans. tāpēc es varu fanot gan par Barsu, gan arī priecāties par Gutī. tā ir foršāk - mazāk aunu pa ceļam satiec, vari saprasties ar vairāk cilvēkiem.
un mudaks esi tu, jo ne tikai 40% no taviem komentāriem ir nevietā, bet ari raksti tu kā aborta atlieka, pluss, heiteris esi tu, ja uzskati, ka Barsas fanam ir jāienīst Real un tā simboli. tas tā, no manis. bieži es nelamājos uz kādiem komentējošiem indivīdiem, tāpēc tev tas izdevās.

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:36, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: kļančīt pendeles un simulēt ir dažādas lietas. var prasīt pendeli kā mīkstais arī tad, ja reāli tevi nogāza.
simulē visi, tur nu es tev piekrītu. un tas arī ir tas stulbākais. šodien es redzēju simulējošo Barselonu un tāpēc to izcēlu. rīt paskatīsimies Itālijas A Sēriju un būs jau jauni komentāri.
Tev taisnība, es neesmu Barsas fans. es esmu futbola fans, tāpēc man ir pie pakaļas, kas man jādara, lai es būtu Barsas fans. tāpēc es varu fanot gan par Barsu, gan arī priecāties par Gutī. tā ir foršāk - mazāk aunu pa ceļam satiec, vari saprasties ar vairāk cilvēkiem.
un mudaks esi tu, jo ne tikai 40% no taviem komentāriem ir nevietā, bet ari raksti tu kā aborta atlieka, pluss, heiteris esi tu, ja uzskati, ka Barsas fanam ir jāienīst Real un tā simboli. tas tā, no manis. bieži es nelamājos uz kādiem komentējošiem indivīdiem, tāpēc tev tas izdevās.
nu tad tu vispirms izdomaa, kas tu esi - fans, nefans, guti fans vai vienkaarshi invaliids, kas domaa, ka var vienlaiciigi buut Barcas fans un real fans, un atletico fans un geju kluba rezidents. un tad, kad buusi izdomaajis, kas tad tu iisti esi, tad naac mums bojaat sveetkus. bet tikmeer - atsuukaa
bet mees shovakar kljuvaam par gandriiz chempioniem, un mees izjaajaam 300 mio, un mees zaudeejaam tikai galaktikas izcilaakajam trenerim (un proletaarieshiem), un par mums atcereesies peec 50 gadiem, bet par termometrveidiiem nee

  -1 [+] [-]

, 2010-05-09 01:42, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: nu tad tu vispirms izdomaa, kas tu esi - fans, nefans, guti fans vai vienkaarshi invaliids, kas domaa, ka var vienlaiciigi buut Barcas fans un real fans, un atletico fans un geju kluba rezidents. un tad, kad buusi izdomaajis, kas tad tu iisti esi, tad naac mums bojaat sveetkus. bet tikmeer - atsuukaa
bet mees shovakar kljuvaam par gandriiz chempioniem, un mees izjaajaam 300 mio, un mees zaudeejaam tikai galaktikas izcilaakajam trenerim (un proletaarieshiem), un par mums atcereesies peec 50 gadiem, bet par termometrveidiiem nee
gandrīz čempioni - 10 debīli, bet ģeniāli vienlaicīgi.
kā tas sanāk, ka Jūs - Barsas fani svinat, bet tu sēdi te, gandrīz divos naktī un strīdies ar kaut kādu sūkājošu geju kluba prezidentu, kurš spēj būt Barsas, Gutī un Real fans, tavuprāt, vienlaicīgi, par to, ka Barsas komandā spēlē svētie? laikam jau diezko nozīmīgs tu viņiem neesi..

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:49, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: strīdies ar kaut kādu sūkājošu geju kluba prezidentu
jaa, ieshu guleet, ko es taa aizraavos?

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:50, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: gandrīz čempioni - 10 debīli, bet ģeniāli vienlaicīgi.
kā tas sanāk, ka Jūs - Barsas fani svinat, bet tu sēdi te, gandrīz divos naktī un strīdies ar kaut kādu sūkājošu geju kluba prezidentu, kurš spēj būt Barsas, Gutī un Real fans, tavuprāt, vienlaicīgi, par to, ka Barsas komandā spēlē svētie? laikam jau diezko nozīmīgs tu viņiem neesi..
Tev tomeer jaapiekriit, ka buut par Barcas un Real fanu paraleeli ir diezgan pretdabiski.Pat ja mees atrodamies astronomiskos attaalumos no notikumu epicentra.
domaaju, ka pat Kreipaanam ir savi favoriiti.Futbols kljuust nedaudz garlaiciigs, ja nav savas komandas.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-09 01:55, pirms 15 gadiem
makaweli rakstīja: Tev tomeer jaapiekriit, ka buut par Barcas un Real fanu paraleeli ir diezgan pretdabiski.Pat ja mees atrodamies astronomiskos attaalumos no notikumu epicentra.
domaaju, ka pat Kreipaanam ir savi favoriiti.Futbols kljuust nedaudz garlaiciigs, ja nav savas komandas.
es tam piekrītu, jo nemaz nesaucu nevienu par Real un Barsas fanu, kā arī pats sevi par tādu neuzskatu. man vienādi simpatizē abas komandas. agrāk fanoju par Barsu, bet pārgāja. tagad gan Real, gan Barsa vienādas priekš manis, bet Gutī patīk vairāk. tas gan nav nereāli.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-09 01:58, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: crons spaanijaa simulee n-reizes vairaak, jo dienvidu kultuuraa simuleeshana nav nekas slikts. katraa speelee vinsh klanchii pendeli. katraa.
Busketam un Alvesham Pepa Barcaa ir tie pashi uzdevumi, kas Deco Raika Barcaa - provoceet, kurinaat un uzbrukt. no moraalaa viedoklja vinji speelee identiski.
un beidzot - ja tu kaut ko no futbola saproti, tad nerunaa par simuleeshanu, ja vien neesi kaada anglju kluba, kas speelee chempionshipaa vai zemaak, fans. simulee visi un visur. simulee anglji. un, starp citu, visvairaak simulee maura komandaas - Raika Barcas laikaa 1:1 Camp Nou terijs nolikaas soda laukumaa kaa veca vaacu *auka.
un nesaki, ka esi Barcas fans. tu neesi. un, visticamaak, nekad neesi bijis. cilveeks, kas priecaajas par guti un raula goliem, nevar taads buut.
peec 50 gadiem atcereeshos barsas fanu stulbumu, ne vinju kluba uzvaras, kuru galu galaa arii nav tik daudz,
CR9 nesimulee, kaa to dariija MU laikos, iespeejams, izjuut lielaaku cienju pret RM kreklu

     [+] [-]

, 2010-05-09 02:03, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: es tam piekrītu, jo nemaz nesaucu nevienu par Real un Barsas fanu, kā arī pats sevi par tādu neuzskatu. man vienādi simpatizē abas komandas. agrāk fanoju par Barsu, bet pārgāja. tagad gan Real, gan Barsa vienādas priekš manis, bet Gutī patīk vairāk. tas gan nav nereāli.
Guti vienmeer ir speeleejis otraas vijoles klubaa.Bet to nevar necieniit.Arii taadi speeleetaaji ir ljoti noziimiigi.Reaali domaaju, ka vinja karjera vareeja izveersties pavisam citaada, ja vinjsh buutu meegjinaajis sevi realizeet kaadaa citaa klubaa, bet kas lai tagad to tagad zin!Tomeer vinjsh ir devis savu artavu klubam.

     [+] [-]

, 2010-05-09 08:04, pirms 15 gadiem
tak ko jus aitiekat tos (triis) Barsas fanus!
ljaujiet vinjiem kaut 24h atpuusties peec nodroXXX par prieku uzvarai

varbut tad vini apdomasies un saks normali komunicet.

ps: tas nav jaunums, ka Spanija kataloniesji ienist madridiesjus, tik stulbi, ka siikie to parnjem ta iisti nezinot kapec. tipa real un barca ir sancensji, nesamierinami pretinieki.. tatad ari te LV jaienist vieam otru
vismaz lielas vairums no RM faniem gan te, gan tur fano par savu klubu, nevis ieniist pretinieka!!

vel ir viena kaarta, neviens vel nav cjempions!

HALA MADRID!! VIVA NUESTRO GRAN CAPITAN- "EL SIETE"!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 08:52, pirms 15 gadiem
arvis86 rakstīja: peec 50 gadiem atcereeshos barsas fanu stulbumu, ne vinju kluba uzvaras, kuru galu galaa arii nav tik daudz,
CR9 nesimulee, kaa to dariija MU laikos, iespeejams, izjuut lielaaku cienju pret RM kreklu
youtube.com: YouTube
- Cristiano Ronaldo Dive vs FC...

gygygy

  -2 [+] [-]

, 2010-05-09 08:57, pirms 15 gadiem
Žēl Sevilla varēja labāk nospēlēt

     [+] [-]

, 2010-05-09 09:07, pirms 15 gadiem
Haha. Termo sakasījās ar kkādu diletantu

Prieks par Barsu. Redzēju tikai 1.puslaiku, bet 3p. kabatā, un tas galvenais!

  -3 [+] [-]

, 2010-05-09 11:09, pirms 15 gadiem
nez kā termometram ar Interu bet tas gan ir acīm redzams ka spārda zemes, redzot ka Realam zūd cerība apsteigt Barsu, un meklē visādus iemeslus apliet Barsu ar samazgām

     [+] [-]

, 2010-05-09 12:32, pirms 15 gadiem
Wermahlen rakstīja: Laikam Barsa būs čempioni, toties Real sasita pāri 100 vārtiem, iespaidīgi
toties ielaiduši par 10 vairāk

     [+] [-]

, 2010-05-09 12:43, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Pēc taviem izteikumiem var noprast ,ka Barca ir vienīgā komanda kura nodarbojas ar simulācīju...!Jeb kuram spēlētajam iedodot pa kajam vins kritis ,lai parāditu ,ka ir bījis pārkāpums...!Šāds ir šo laiku futbols!Un tā spēlē visur pasaulē,arī Latvījas izlase...!
šķiet,ka tu neatšķir divas dažādas lietas - pretīgu simulēšanu no mazliet uzskatāmākas pārkāpuma parādīšanas tiesnesim. Pirmā no otrās atšķiras ar to,ka,ja pretinieks (ņemšu piemēru no Barsa:Inter spēles) tevi mazliet atgrūž ar roku pret kaklu un tu pēkšņi kā zibens būtu tev iespēris saķer seju,nogāzies, tirinies pa zemi kā tikko noķerts asarītis celafānā, vēl caur pirkstiem lūdzoši skatoties uz tiesnesi,lai soda šo rupjo spēlētāju. + vēl šie simulanti pie vismazākā kontakta (izteikti tas ir pretinieku soda laukumā) krīt gar zemi,kā tikko viens ar kaulu zāģi būtu nodevis uguni pa kājām.
bet šie otri,kuri mēģina mazliet uzskatāmāku parādīt pārkāpumu no pirmajiem atšķiras ar to,ka cīnās un skrien līdz galam, neskatoties uz to,ka pretinieks jau kādas 10-20 sekundes netiekot lāgā līdz, intensīvi mēģina raut aiz krekla,spert,gāzt zemē utml., izbesījoties,ka tiesnesis nesvilpj sodu apstājas driblējot,vai arī nokrīt zemē,lai tiesnesis beidzot ieraudzītu,ka vajadzējis svilpt jau kādu laiciņu iepriekš

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 12:50, pirms 15 gadiem
sveiks rakstīja: nez kā termometram ar Interu bet tas gan ir acīm redzams ka spārda zemes, redzot ka Realam zūd cerība apsteigt Barsu, un meklē visādus iemeslus apliet Barsu ar samazgām
Viņam Rekoba patīk un mīļākais klubs vispār Juventus.

     [+] [-]

, 2010-05-09 12:54, pirms 15 gadiem
Canterano rakstīja: Ak manu vai kāda vēlme cilvēciņam pierādīt, ka nav viņš "GLORIKS", kurš ir sācis "fanot" par Inter pēc tā iekļūšanas ČL finālā! Nekas - pēc 22. maija viņam būs avatarā cilvēciņs Bayern kreklā (turklāt nevis mūsdienu ražojuma, bet Bekenbauera ēras..........
Vispār jau termometram tā bilde avatarā stāv jau veselu mūžību. Viņš tiešām kaut ko saprot no futbola. Neesmu gan viņa ideoloģijas piekritējs

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 12:56, pirms 15 gadiem
"Barca" malači, ka izdarīja visu, lai padarītu "Real" izredzes uz titulu vēl minimālākas. Un Mesī labākā bombardiera tituls nu jau ir drošībā. Mesī - joprojām planētas labākais aktīvais futbolists

     [+] [-]

, 2010-05-09 12:59, pirms 15 gadiem
arvis86 rakstīja: CR9 nesimulee, kaa to dariija MU laikos, iespeejams, izjuut lielaaku cienju pret RM kreklu
Par simulēšanu pilnībā jāpiekrīt, bet stulbāku piebildi savā mūžā neesmu dzirdējis. Man riebjas MU, bet nu Tevis teiktais iestiepjas tālu muļķības galaktikā.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 15:23, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: nesaprati, ko es domāju saucot Barsas spēli par teātri. ar to es domāju pārmērīgo simulēšanu. zini, es vairāk atbalstu Real taktiku pirkt zvaigznes nekā audzināt tādas zvaigznes kādas audzina Barsa, jo tie jaunie tiešām apkauno šo nesen visskaistāk spēlējošo klubu. tik daudz un tik nelietīgi simulēt.. Real nopirka Ronaldu un likās, ka lielākais simulants tagad spēlēs Spānijā, bet nekā. re kā Ronaldu ir izmainījies. bet tik un tā Spānijā ir lielākais simulants - un tā ir Barsa, neticami! man, kā bērnībā Barsas atbalstītājam, žēl skatīties uz šiem kadriem kā Pedro un Buskets ar Bojanu. tiešām žēl. turklāt neesmu arī Real fans, lai teiktu ko pret Barsu. viss simpatizē vienādi. Barsa spēlēja piesardzīgi - fakts, Barsa panāca to, kas bija jāpanāk - fakts, Barsa spēlēja pret spēcīgu oponentu - fakts. beidzot argumenti no Tavas puses. te vēl var pielikt arī to, ka pirmajā puslaikā Barsa vienkārši neitralizēja un savā ziņā iznīcināja Seviļu. bet tajā pašā laikā no tās spēles nekā spoža nebija. nebija ne skaistu momentu, ne ūber saspēles, kādu dažkārt nācās pavērot. bija Havi piespēle un moments, tas arī viss. savukārt, Real spieda. iesist nevarēja ilgi, bet spieda, veidojot skaistus momentus. un izcelt es gribēju Gutī, nevis visu Real, jo Gutī šodien bija vienkārši lielisks (kā jau vienmēr). tas arī bija viss, ko gribēju izcelt.
ja jau barca tik loti spele teatri tad paskaidro kapec madride nespej savstarpeja spele uzvaret barcu? un ja teatri tu sauc laukuma notiekoso tad paskaties, ka kaka un ronaldo simule savainojumus. Cik speles vini ir spelejusi un cik sedejusi mala?

     [+] [-]

, 2010-05-09 16:03, pirms 15 gadiem
Vienāda punktu skaita gadījumā priekšroka būs Barselonas klubam, kaa to var dabut ?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 16:09, pirms 15 gadiem
Stamford Bridge rakstīja: Vienāda punktu skaita gadījumā priekšroka būs Barselonas klubam, kaa to var dabut ?
jo savstarpejas speles skatas. un barcai ir prieksroka, jo guta uzvara

     [+] [-]

, 2010-05-09 17:13, pirms 15 gadiem
Stamford Bridge rakstīja: Vienāda punktu skaita gadījumā priekšroka būs Barselonas klubam, kaa to var dabut ?
nemaz vairs nav iespējams dabūt vienādu punktu skaitu.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 17:42, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: nemaz vairs nav iespējams dabūt vienādu punktu skaitu.
Nu kā ta nav? Barsa zāģē, RM rukā neizšķirtu!

     [+] [-]

, 2010-05-09 17:47, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Nu kā ta nav? Barsa zāģē, RM rukā neizšķirtu!
oi, ātrumā šo variantu izlaidu