Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" soli no čempiones titula

Niklāvs Švēde
Niklāvs Švēde

"Barcelona" soli no čempiones titula
Bojans Krkičs un Lionels Mesi šovakar Seviļā guva pa vieniem vārtiem
Foto: AFP/ Scanpix

Sestdienas vakarā vienlaikus tika aizvadītas visas desmit Spānijas futbola "La Liga" čempionāta 37. jeb priekšpēdējās kārtas spēles. Viesos izcīnot uzvaru 3:2 pār "Sevilla", ļoti platu soli pretīm titula aizstāvēšanai spēra "Barcelona", kas vienu kārtu līdz čempionāta noslēgumam apsteidz savu tuvāko sekotāju Madrides "Real" par vienu punktu.

"Barcelona" vairākumā nosargā uzvaru Seviļā, Madrides "Real" sakauj "Athletic"

Barselonas futbolistus Seviļā sagaidīja ļoti nopietns pārbaudījums, kā galarezultāts lielā mērā noteiks pašreizējo čempionu likteni. Jau mača piektajā minūtē Lionels Mesi, gūstot savus 45. vārtus sezonā, pēc Maksvela piespēles izvirzīja vadībā katalāņus, bet 28. minūtē tīnis Bojans Krkičs dubultoja Hosepa Gvardiolas vīru pārsvaru. Pēc puslaiku pārtraukuma Seviļas futbolisti manāmi atguvās un uzlaboja savu sniegumu, taču drīz vien sešu minūšu laikā saņēma divus teju nāvējošus triecienus. Vispirms 56. minūtē otro dzelteno kartīti jeb noraidījumu no laukuma nopelnīja Abdulajs Konko, bet 62. minūtē Pedro Rodrigess panāca jau 3:0. Tā vien likās, ka vairākumā esošie katalāņi mierīgi un bez satraukuma novedīs spēli līdz pārliecinošai uzvarai, tomēr "Sevilla" futbolistiem bija citi plāni - kā nekā, jācīnās taču par ceturto vietu. Andalūzieši trīs minūšu laikā pavisam negaidīti, izceļoties Frederikam Kanutem un Luisam Fabiano, atguva divus vārtus, un 71. minūtē rezultāts uz tablo vēstīja par intriģējošo 3:2. Mača beigu daļa pagāja nervozā cīņā, un katalāņi galu galā tomēr spēja nosargāt iegūto vadību un saspringtā cīņā svinēja vitāli svarīgu uzvaru.

Tikmēr Madridē, lai saglabātu cerības atgūt čempionu titulu, vietējam "Real" savā "Santiago Bernabeu" vajadzēja apspēlēt basku "Athletic Bilbao", kas savukārt zaudējuma gadījumā praktiski zaudētu cerības iekļūt Eirokausos. Jau cīņas 20. minūtē baski sagrāva savas cerības atgriezties mājās ar kādu punktu bagāžā, jo viesu rindās sarkano kartīti strīdīgā epizodē nopelnīja Fernando Amorebjeta, un atlikušās 70 mača minūtes baski cīnījās mazākumā. Tajā pašā epizodē madridieši nopelnīja tiesības izpildīt 11 metru soda sitienu, ko Krištiano Ronaldu veiksmīgi realizēja. Spēle ritēja karaliskā kluba zīmē, taču īsi pirms pārtraukuma Havjērs Jeste ar labu individuālo darbību pavisam negaidīti panāca līdzsvaru. Pēc pirmā puslaika Madridē 1:1, bet "Barcelona" tikmēr atradās vadībā savā spēlē - šādā situācijā katalāņi tiktu kronēti par čempioniem.

Otrajā puslaikā "Real", lai gan acīmredzami kontrolēja spēli laukuma vidusdaļā un izveidoja vienu izdevību pēc otras, ilgu laiku nespēja otro reizi atslēgt Daniela Aransubijas cietoksni. Stadiona informators paziņoja, ka Seviļā mājinieki atspēlējuši divus vārtus un panākuši 2:3, un šie cerīgie jaunumi, šķiet, deva madridiešiem papildus enerģijas lādiņu, jo spēles pēdējās 17 minūtēs bumba četras reizes atrada ceļu "Athletic" vārtos. 73. minūtē Gonzalo Iguains ieguva tik nepieciešamo vadību, bet turpinājumā Serhio Ramoss, Karims Benzemā un Marselo nodrošināja pārliecinošu uzvaru 5:1. Līdz ar to madridiešu kontā "La Liga" šosezon 101 (!) vārtu guvums.

Vienu kārtu līdz čempionāta noslēgumam "Barcelona", tāpat kā pirms šīs kārtas, apsteidz Madrides "Real" par vienu punktu. Čempionāta noslēdzošajā kārtā katalāņi savā laukumā uzņems "Real Valladolid", bet madridieši viesosies pie "Malaga". Vienāda punktu skaita gadījumā priekšroka būs Barselonas klubam, kas uzvarējis abās līderu savstarpējās spēlēs jeb "El Clasico".

"Sevilla" un "Mallorca" par Čempionu līgu, "Getafe" un "Villarreal" - Eiropas līgu

Čempionāta pēdējā kārtā tiks noteikta arī ceturtā komanda, kas nākamsezon pārstāvēs valsti UEFA Čempionu līgā. Uz šo brīvo vietu pretendē "Sevilla" (60p) un šīs sezonas pārsteiguma autore "Mallorca" (59p). Seviļas vienības neveiksmi cīņā pret "Barcelona" maljorkieši, viesojoties Lakorunjā pie "Deportivo", nespēja izmantot. Lakorunjas vienība līdz tam nebija uzvarējusi 11 spēles pēc kārtas, taču, otrā puslaika vidū Riko Riki gūstot vienīgos vārtus mačā, sestdien šī ieilgusī sērija beidzot tika pārtraukta. Pēdējā kārtā Seviļas futbolisti viesosies pie sīkstās "Almeria", savukārt Maljorkas komanda uzņems Barselonas "Espanyol".

Tikmēr cīņā par sesto pozīciju pole position atrodas "Getafe", kas, tikai pateicoties labākai savstarpējo spēļu attiecībai (2:3, 3:0), apsteidz "Villarreal". Abi klubi sestdien tika pie uzvaras savā laukumā, Hetafes futbolistiem ar 2:1 pārspējot "Malaga", bet dzeltenajām zemūdenēm derbijā ar 2:0 apspēlējot "Valencia". Pēdējā kārtā Čempionu līgas 2005./2006. gada sezonas pusfināliste "Villarreak" dosies vizītē uz Saragosu, bet "Getafe" viesosies Madridē pie "Atletico".

Pēdējā kārtā gaidāma karsta cīņa par izdzīvošanu

Komandas, kas turnīra tabulā ieņem 8.-15. vietu nedz vairs var iekļūt Eirokausu sešiniekā, nedz izlidot no čempionāta. Tā teikt, šiem klubiem neko patiesi būtisku vairs nevajag, un šī putra vidusdaļā Spānijas "La Liga" futbola draugiem vairs nav diez ko saistoša. Taču noteikti jāielūkojas, kas notiek tabulas pašā pakaļgalā - patiesi sīva spēkošanās uz dzīvību un nāvi līdz pēdējam. Pieci klubi joprojām cīnās par divām pozīcijām (16. un 17.), kas nodrošinās vietas saglabāšanu "La Liga", bet pats galvenais, ka četrām no tām - "Valladolid", "Malaga", "Tenerife", "Racing Santander" - ir vienāds punktu skaits (36p), bet turpat vienas uzvaras attālumā ir arī "Xerez".

Izšķirošajā kārtā Valjadolidas un Tenerifes futbolistus sagaida smaga vizīte attiecīgi Barselonā pie līderes un Valensijā pie bronzas medaļnieces, bet "Malaga" jāuzņem Madrides "Real". Relatīvi parocīga spēle sagaida Santanderas "Racing", kas savā laukumā uzņems Hihonas "Sporting", savukārt "Xerez" jāviesojas neviesmīlīgajā Pamplonā pie "Osasuna". Interesanta situācija būs vērojama, ja no šī piecineka atlikušajā kārtā uzvarēs tikai Heresas vienība, bet pārējās komandas piedzīvos neveiksmes ...

"La Liga" 37. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārti
08.05.1022:00Sevilla – Barcelona2:3 (0:2)Kanute 69’ Fabiano 71’ – Mesi 5’ Bojans 28’ Pedro 62’
08.05.1022:00Real Madrid – Athletic Bilbao5:1 (1:1)Ronaldu 22’ (11m) Iguains 73’ Ramoss 80’ Benzemā 81’ Marselo 88' – Jeste 41’
08.05.1022:00Villarreal – Valencia2:0 (2:0)Rosi 10’ Jorente 18’
08.05.1022:00Deportivo – Mallorca1:0 (0:0)Riki 68’
08.05.1022:00Espanyol – Osasuna2:1 (0:1)Forlins 50’ Osvaldo 52’ – Vadožs 6’
08.05.1022:00Xerez – Zaragoza3:2 (1:0)Fransiss 22’ Anhels Gonsaless 69’ Kalvo 75’ – Herera 67’ Gabi 76’
08.05.1022:00Tenerife – Almeria2:2 (1:1)Bertrans 15’ Ninjo 90+3' – Piati 18’ Krusats 80'
08.05.1022:00Valladolid – Racing Santander2:1 (0:1)Baraha 57’ Alemans 77’ (11m) – Fernandess 28’
08.05.1022:00Sporting Gijon – Atletico Madrid1:1 (0:0)Kuevass 57’ – Baldē 71’
08.05.1022:00Getafe – Malaga2:1 (1:0)Soldado 26’ Leons 56’ - Fernando 90+1'

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Barcelona37306194:2496
2.Real Madrid373124101:3495
3.Valencia37208958:4068
4.Sevilla371861362:4760
5.Mallorca371781257:4459
6.Getafe371671455:4855
7.Villarreal371671455:5455
8.Athletic Bilbao371491448:5351
9.Atletico Madrid371381657:5847
10.Deportivo371381635:4747
11.Espanyol3711111529:4444
12.Almeria3710121541:5242
13.Osasuna371191736:4542
14.Sporting Gijon379131536:4940
15.Zaragoza3710101743:6140
16.Valladolid377151537:5836
17.Malaga377151541:4736
18.Tenerife37991940:7336
19.Racing Santander378121740:5936
20.Xerez37892037:6533

Pasvītrots - savas pozīcijas vairs nemainīs.

Rezultatīvākie spēlētāji

VFutbolistsKomandaVārti
1.Lionels MesiBarcelona32
2.Gonzalo IguainsReal Madrid27
3.Krištianu RonalduReal Madrid26
4.Davids ViljaValencia21
5.Djēgo ForlansAtletico Madrid18
6.Zlatans IbrahimovičsBarcelona16
7.Luiss FabianoSevilla15
8.Fernando JorenteAthletic Bilbao14
Roberto SoldadoGetafe14
10.Huans MartinessTenerife13
11.Mario BermehoXerez12
Arits AdurissMallorca12
13.NilmarsVillarreal11
Serhio AgueroAtletico Madrid11
Alvaro NegredoSevilla11
Valters PandianiOsasuna11
Frederiks KanuteSevilla11
Pedro RodrigessBarcelona11
19.Djēgo KastroSporting Gijon10
20.Kalu UčeAlmeria9
Manuels MataValencia9
Muhameds TčitēRacing Santander9
Džuzepe RosiVillarreal9
Hoseba JorenteVillarreal9

"La Liga" pēdējā kārta

Atletico Madrid – Getafe
Racing Santander – Sporting Gijon
Barcelona – Valladolid
Almeria – Sevilla
Valencia – Tenerife
Zaragoza – Villarreal
Osasuna – Xerez
Mallorca – Espanyol
Athletic Bilbao – Deportivo
Malaga – Real Madrid

Sevilla 2:3 Barcelona

Real Madrid 5:1 Athletic Bilbao

Villarreal 2:0 Valencia

Xerez 3:2 Zaragoza

1 2 3 71 komentārs

  +3 [+] [-]

, 2010-05-09 00:02, pirms 14 gadiem
Laikam Barsa būs čempioni, toties Real sasita pāri 100 vārtiem, iespaidīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 00:03, pirms 14 gadiem
Jā laikam Barca čempioni.Neredzu kautkādus veidus lai ātrvilcienu apturētu.Ja kads apturēs tad tas točna nebūs Valladid.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 00:03, pirms 14 gadiem
beigas bija stresainas, pēc tām divām Seviljas bobenēm

  -1 [+] [-]

, 2010-05-09 00:04, pirms 14 gadiem
Real Guti spēle bija skaista. Barsa, savukārt, ir teātris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-09 00:07, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Ej labāk gulēt jau vēls!!
c'mon, ja gribi oponēt, tad pasaki ko sakarīgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 00:11, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: A kas vainas manis teiktajam?
man jau nav nekā pretī, bet izskatījās, ka Tu nebiji apmierināts ar to, ko es teicu sakarā ar Barsas spēli. savukārt savā komentārā neko likt pretī nespēji.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-09 00:13, pirms 14 gadiem
paskatities kada situacija turniras tabulas apakseja dala

  -2 [+] [-]

, 2010-05-09 00:17, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: Real Guti spēle bija skaista. Barsa, savukārt, ir teātris.
Kurā vietā tev Barcas spēle ir teātris??Spēlēja mierīgi , bez stresa , saspēlējās un panāca , ko vēlējās....+Barca spēlēja ar spēcīgāku pretinieku nekā Real, ja vēlējies kautkā izcelt Madrides klubu...
Vēl ko vēlējos pateikt ir- Real zvaigznes nopērk , taču Barcā spēlētāji par tādām kļūst...
P.S. Pats gan īsti neredzēju nekādu argumentu vai faktu ār kuru Tu spētu aizstāvēt savu Piedod atvaino tiko uztaisīto bezdienu..

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 00:19, pirms 14 gadiem
Interesanta būs sišanās par čempiona titulu, bet arī par palikšanu La Liga. Četrām komandām vienāds punktu skaits.
Valladolid un Malaga attiecīgi pret Barcelona un Real, kuras abas cīnās par titulu un kurām abām vajag tikai uzvaru
Un no otras puses Tenerife un Racing attiecīgi pret Valencia un Sporting, kuriem vairs neko nevajag - Valensija ir garantējuši ČL vietu, Sporting - palikšanu līgā.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 00:27, pirms 14 gadiem
archa111 rakstīja: Kurā vietā tev Barcas spēle ir teātris??Spēlēja mierīgi , bez stresa , saspēlējās un panāca , ko vēlējās....+Barca spēlēja ar spēcīgāku pretinieku nekā Real, ja vēlējies kautkā izcelt Madrides klubu...
Vēl ko vēlējos pateikt ir- Real zvaigznes nopērk , taču Barcā spēlētāji par tādām kļūst...
P.S. Pats gan īsti neredzēju nekādu argumentu vai faktu ār kuru Tu spētu aizstāvēt savu Piedod atvaino tiko uztaisīto bezdienu..
nesaprati, ko es domāju saucot Barsas spēli par teātri. ar to es domāju pārmērīgo simulēšanu. zini, es vairāk atbalstu Real taktiku pirkt zvaigznes nekā audzināt tādas zvaigznes kādas audzina Barsa, jo tie jaunie tiešām apkauno šo nesen visskaistāk spēlējošo klubu. tik daudz un tik nelietīgi simulēt.. Real nopirka Ronaldu un likās, ka lielākais simulants tagad spēlēs Spānijā, bet nekā. re kā Ronaldu ir izmainījies. bet tik un tā Spānijā ir lielākais simulants - un tā ir Barsa, neticami! man, kā bērnībā Barsas atbalstītājam, žēl skatīties uz šiem kadriem kā Pedro un Buskets ar Bojanu. tiešām žēl. turklāt neesmu arī Real fans, lai teiktu ko pret Barsu. viss simpatizē vienādi. Barsa spēlēja piesardzīgi - fakts, Barsa panāca to, kas bija jāpanāk - fakts, Barsa spēlēja pret spēcīgu oponentu - fakts. beidzot argumenti no Tavas puses. te vēl var pielikt arī to, ka pirmajā puslaikā Barsa vienkārši neitralizēja un savā ziņā iznīcināja Seviļu. bet tajā pašā laikā no tās spēles nekā spoža nebija. nebija ne skaistu momentu, ne ūber saspēles, kādu dažkārt nācās pavērot. bija Havi piespēle un moments, tas arī viss. savukārt, Real spieda. iesist nevarēja ilgi, bet spieda, veidojot skaistus momentus. un izcelt es gribēju Gutī, nevis visu Real, jo Gutī šodien bija vienkārši lielisks (kā jau vienmēr). tas arī bija viss, ko gribēju izcelt.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 00:30, pirms 14 gadiem
Valladolid vēl pacīnīsies, jo viņi jau drošivien negrib izkrist no la ligas
Slēpts komentārs: puika_labs_

  -3 [+] [-]

, 2010-05-09 00:33, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: nesaprati, ko es domāju saucot Barsas spēli par teātri. ar to es domāju pārmērīgo simulēšanu. zini, es vairāk atbalstu Real taktiku pirkt zvaigznes nekā audzināt tādas zvaigznes kādas audzina Barsa, jo tie jaunie tiešām apkauno šo nesen visskaistāk spēlējošo klubu. tik daudz un tik nelietīgi simulēt.. Real nopirka Ronaldu un likās, ka lielākais simulants tagad spēlēs Spānijā, bet nekā. re kā Ronaldu ir izmainījies. bet tik un tā Spānijā ir lielākais simulants - un tā ir Barsa, neticami! man, kā bērnībā Barsas atbalstītājam, žēl skatīties uz šiem kadriem kā Pedro un Buskets ar Bojanu. tiešām žēl. turklāt neesmu arī Real fans, lai teiktu ko pret Barsu. viss simpatizē vienādi. Barsa spēlēja piesardzīgi - fakts, Barsa panāca to, kas bija jāpanāk - fakts, Barsa spēlēja pret spēcīgu oponentu - fakts. beidzot argumenti no Tavas puses. te vēl var pielikt arī to, ka pirmajā puslaikā Barsa vienkārši neitralizēja un savā ziņā iznīcināja Seviļu. bet tajā pašā laikā no tās spēles nekā spoža nebija. nebija ne skaistu momentu, ne ūber saspēles, kādu dažkārt nācās pavērot. bija Havi piespēle un moments, tas arī viss. savukārt, Real spieda. iesist nevarēja ilgi, bet spieda, veidojot skaistus momentus. un izcelt es gribēju Gutī, nevis visu Real, jo Gutī šodien bija vienkārši lielisks (kā jau vienmēr). tas arī bija viss, ko gribēju izcelt.
ikvienam Barcas speeleetaajam simuleeshanas maakslaa liidz cronam vai guti kaa liidz meenesim, bet liidz recobam, lusio un milito - kaa liidz marsam.
tu esi viens riktiigs fckn' looser, mazais, un tavs naids pret Barcu te ir redzams jau gadiem. nekas, neuztraucies, gan jau arii tavi zilie draudzinji kaadreiz kaut ko uzvarees
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 00:36, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: nesaprati, ko es domāju saucot Barsas spēli par teātri. ar to es domāju pārmērīgo simulēšanu. zini, es vairāk atbalstu Real taktiku pirkt zvaigznes nekā audzināt tādas zvaigznes kādas audzina Barsa, jo tie jaunie tiešām apkauno šo nesen visskaistāk spēlējošo klubu. tik daudz un tik nelietīgi simulēt.. Real nopirka Ronaldu un likās, ka lielākais simulants tagad spēlēs Spānijā, bet nekā. re kā Ronaldu ir izmainījies. bet tik un tā Spānijā ir lielākais simulants - un tā ir Barsa, neticami! man, kā bērnībā Barsas atbalstītājam, žēl skatīties uz šiem kadriem kā Pedro un Buskets ar Bojanu. tiešām žēl. turklāt neesmu arī Real fans, lai teiktu ko pret Barsu. viss simpatizē vienādi. Barsa spēlēja piesardzīgi - fakts, Barsa panāca to, kas bija jāpanāk - fakts, Barsa spēlēja pret spēcīgu oponentu - fakts. beidzot argumenti no Tavas puses. te vēl var pielikt arī to, ka pirmajā puslaikā Barsa vienkārši neitralizēja un savā ziņā iznīcināja Seviļu. bet tajā pašā laikā no tās spēles nekā spoža nebija. nebija ne skaistu momentu, ne ūber saspēles, kādu dažkārt nācās pavērot. bija Havi piespēle un moments, tas arī viss. savukārt, Real spieda. iesist nevarēja ilgi, bet spieda, veidojot skaistus momentus. un izcelt es gribēju Gutī, nevis visu Real, jo Gutī šodien bija vienkārši lielisks (kā jau vienmēr). tas arī bija viss, ko gribēju izcelt.
Interesantākais ir tas ,ka vienlaikus spēji sekot lidzi abam spēlēm un iedzilināties viņās... un vel hokējam sekoji līdzi?;D

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 00:36, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: nesaprati, ko es domāju saucot Barsas spēli par teātri. ar to es domāju pārmērīgo simulēšanu. zini, es vairāk atbalstu Real taktiku pirkt zvaigznes nekā audzināt tādas zvaigznes kādas audzina Barsa, jo tie jaunie tiešām apkauno šo nesen visskaistāk spēlējošo klubu. tik daudz un tik nelietīgi simulēt.. Real nopirka Ronaldu un likās, ka lielākais simulants tagad spēlēs Spānijā, bet nekā. re kā Ronaldu ir izmainījies. bet tik un tā Spānijā ir lielākais simulants - un tā ir Barsa, neticami! man, kā bērnībā Barsas atbalstītājam, žēl skatīties uz šiem kadriem kā Pedro un Buskets ar Bojanu. tiešām žēl. turklāt neesmu arī Real fans, lai teiktu ko pret Barsu. viss simpatizē vienādi. Barsa spēlēja piesardzīgi - fakts, Barsa panāca to, kas bija jāpanāk - fakts, Barsa spēlēja pret spēcīgu oponentu - fakts. beidzot argumenti no Tavas puses. te vēl var pielikt arī to, ka pirmajā puslaikā Barsa vienkārši neitralizēja un savā ziņā iznīcināja Seviļu. bet tajā pašā laikā no tās spēles nekā spoža nebija. nebija ne skaistu momentu, ne ūber saspēles, kādu dažkārt nācās pavērot. bija Havi piespēle un moments, tas arī viss. savukārt, Real spieda. iesist nevarēja ilgi, bet spieda, veidojot skaistus momentus. un izcelt es gribēju Gutī, nevis visu Real, jo Gutī šodien bija vienkārši lielisks (kā jau vienmēr). tas arī bija viss, ko gribēju izcelt.
Tu nevari teikt kautko par simulāciju , ja skaidri zini , ka daži Barcas spēlētāji nav vienīgie , kuri piekopj šādu "taktiku"...Piekrītu , man arī tas nepatīk un pat riebjas taču priekš manis visam pāri stāv Mīlestība pret šo klubu , par tā skaisto un baudāmo spēli un vispārēju eksistenci..Man Madride un viņas futbola sistēma nekad nav patikusi tākā es nespēju izdomāt nevienu argumentu (ja vienīgi Benzemā kā jaunas Francijas talants)lai šobrīd gribētu pateikt ko labu par Real...Vienīgi cieņa pret klubu kā tādu...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 00:37, pirms 14 gadiem
haa2o rakstīja: mees priecaasimies par ČL titulu un to kaa Inter piesmeeja pinkainaas barcas sievietes
Ui,ui,ui ... vel jau viņš jaizcīna visamz Barca pie 3-0 neielien savos vārtos

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 00:41, pirms 14 gadiem
haa2o rakstīja: shim komentam piekriitu par visiem 100% .. uzsleedzu paskatiities Barcas speeli un palika diezgan pretiigi deelj taa teaatra. taapeec izsleedzu aaraa. nu i nafig man vinjus luureet.
pāldies! vismaz viens cilvēks, kas nav akls patriotiski noskaņots pagātnē dzīvojošais Barsas fans.

pirmkārt, cik var spriest pēc avatara? jā, ir man tur spēlētājs Inter kreklā. turklāt krekls aptuveni 2002. gada ražojums nevis mūsudienu - jau aplami spriest par to, ka esmu trakais Inter fans.
otrkārt, kad es esmu izrādījis kādas negācijas pret Barselonu? ak dievs, tas nu gan man ir pārsteigums. nē, bet nopietni, es vairāk esmu izrādījis negācijas pret Real, kuru šodien slavēju, nekā pret Barsu, kuru vēl nesen uzskatīju par visskaistāk spēlējošo komandu.
cilvēki, sāciet taču objektīvi.

     [+] [-]

, 2010-05-09 00:42, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Ui,ui,ui ... vel jau viņš jaizcīna visamz Barca pie 3-0 neielien savos vārtos
Veciit, tev veel jāaug un jāaug,ja tu nesaproti, ka dazhaadaas vastiis un regjionos attistaas dazhaadu stilu futbols un taa filosofija un tas arii padara to tik interesantu un skataamu.It sevishkji, kad satiekas divi shaadu diametraali preteeju futbola filosofiju paarstaavji,tas vienmeer ir sevishkjsh un interesants gadiijums.

  -4 [+] [-]

, 2010-05-09 00:44, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: pāldies! vismaz viens cilvēks, kas nav akls patriotiski noskaņots pagātnē dzīvojošais Barsas fans.

pirmkārt, cik var spriest pēc avatara? jā, ir man tur spēlētājs Inter kreklā. turklāt krekls aptuveni 2002. gada ražojums nevis mūsudienu - jau aplami spriest par to, ka esmu trakais Inter fans.
otrkārt, kad es esmu izrādījis kādas negācijas pret Barselonu? ak dievs, tas nu gan man ir pārsteigums. nē, bet nopietni, es vairāk esmu izrādījis negācijas pret Real, kuru šodien slavēju, nekā pret Barsu, kuru vēl nesen uzskatīju par visskaistāk spēlējošo komandu.
cilvēki, sāciet taču objektīvi.
muljkjiibas. pirmo reizi kaut ko pozitiivu dzirdeeju pirms shiis kaartas, kad tu cepies par maljorku. un realaa tu visu laiku drachii uz gutii, raulu. veicais, ir tachu taadi baari arii Riigaa

  +2 [+] [-]

, 2010-05-09 00:45, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: pāldies! vismaz viens cilvēks, kas nav akls patriotiski noskaņots pagātnē dzīvojošais Barsas fans.

pirmkārt, cik var spriest pēc avatara? jā, ir man tur spēlētājs Inter kreklā. turklāt krekls aptuveni 2002. gada ražojums nevis mūsudienu - jau aplami spriest par to, ka esmu trakais Inter fans.
otrkārt, kad es esmu izrādījis kādas negācijas pret Barselonu? ak dievs, tas nu gan man ir pārsteigums. nē, bet nopietni, es vairāk esmu izrādījis negācijas pret Real, kuru šodien slavēju, nekā pret Barsu, kuru vēl nesen uzskatīju par visskaistāk spēlējošo komandu.
cilvēki, sāciet taču objektīvi.
Pēc taviem izteikumiem var noprast ,ka Barca ir vienīgā komanda kura nodarbojas ar simulācīju...!Jeb kuram spēlētajam iedodot pa kajam vins kritis ,lai parāditu ,ka ir bījis pārkāpums...!Šāds ir šo laiku futbols!Un tā spēlē visur pasaulē,arī Latvījas izlase...!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 00:47, pirms 14 gadiem
makaweli rakstīja: Veciit, tev veel jāaug un jāaug,ja tu nesaproti, ka dazhaadaas vastiis un regjionos attistaas dazhaadu stilu futbols un taa filosofija un tas arii padara to tik interesantu un skataamu.It sevishkji, kad satiekas divi shaadu diametraali preteeju futbola filosofiju paarstaavji,tas vienmeer ir sevishkjsh un interesants gadiijums.
Es gan teiktu īsāk - spēle uz rezultātu bija un ir Mourinju filosofija.
Un ja Inters paņems treble, neviens nevarēs apšaubīt tās pamatotību.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 00:48, pirms 14 gadiem
archa111 rakstīja: Tu nevari teikt kautko par simulāciju , ja skaidri zini , ka daži Barcas spēlētāji nav vienīgie , kuri piekopj šādu "taktiku"...Piekrītu , man arī tas nepatīk un pat riebjas taču priekš manis visam pāri stāv Mīlestība pret šo klubu , par tā skaisto un baudāmo spēli un vispārēju eksistenci..Man Madride un viņas futbola sistēma nekad nav patikusi tākā es nespēju izdomāt nevienu argumentu (ja vienīgi Benzemā kā jaunas Francijas talants)lai šobrīd gribētu pateikt ko labu par Real...Vienīgi cieņa pret klubu kā tādu...
es piekrītu. totāli piekrītu. ja esi futbola kluba kaislīgs atbalstītājs, tad spēsi atzīt gan slikto, gan arī aizstāvēt savu klubu. tas ir tikai normāli. kas mani izbrīna ir daži pārējie komentētāji, kuri te sākuši brēku, jo redz viņiem patīk Barsa un nepatīk tas, ka kāds savieno to ar terminu "simulēšana".
es nevaru saukt Barsu par simulantu komandu (lai arī ironiski tā izdarīju), jo es atbalstu to pašu Inter, kuru arī mīlu kā klubu, bet tajā pašā laikā es nevaru izturēt tādu spēlētāju rīcību kā Lusio, Balotelli, Mota un Snaidera. diemžēl mūsdienu futbols ir bāzēts uz simulēšanu un personīgi es to ne gribu, ne varu pieņemt. par Barsu esmu fanojis ļoti daudz. nu, kā daudz, kamēr tur spēlēja Dekū un kritizēju to tik stingri tāpēc, ka nespēju pieņemt faktu, ka šobrīd Barsa spēlē tik ļoti citu futbolu kādu tā spēlēja vēl nesen. tieši nesimulēšana bija Barsas kronis, bet tagad... un tas nekādā gadījumā nespēs graut manu cieņu, priekštatu un patiku pret šo klubu, jo tas nav iespējami. tie ir tikai daži indivīdi. daži gan to negrib pieņemt.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-09 00:50, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: es piekrītu. totāli piekrītu. ja esi futbola kluba kaislīgs atbalstītājs, tad spēsi atzīt gan slikto, gan arī aizstāvēt savu klubu. tas ir tikai normāli. kas mani izbrīna ir daži pārējie komentētāji, kuri te sākuši brēku, jo redz viņiem patīk Barsa un nepatīk tas, ka kāds savieno to ar terminu "simulēšana".
es nevaru saukt Barsu par simulantu komandu (lai arī ironiski tā izdarīju), jo es atbalstu to pašu Inter, kuru arī mīlu kā klubu, bet tajā pašā laikā es nevaru izturēt tādu spēlētāju rīcību kā Lusio, Balotelli, Mota un Snaidera. diemžēl mūsdienu futbols ir bāzēts uz simulēšanu un personīgi es to ne gribu, ne varu pieņemt. par Barsu esmu fanojis ļoti daudz. nu, kā daudz, kamēr tur spēlēja Dekū un kritizēju to tik stingri tāpēc, ka nespēju pieņemt faktu, ka šobrīd Barsa spēlē tik ļoti citu futbolu kādu tā spēlēja vēl nesen. tieši nesimulēšana bija Barsas kronis, bet tagad... un tas nekādā gadījumā nespēs graut manu cieņu, priekštatu un patiku pret šo klubu, jo tas nav iespējami. tie ir tikai daži indivīdi. daži gan to negrib pieņemt.
tjipa Deku nesimuleeja? R10 nesimuleeja?
KAADAS NARKOTIKAS TU LIETO?

  -1 [+] [-]

, 2010-05-09 00:55, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: muljkjiibas. pirmo reizi kaut ko pozitiivu dzirdeeju pirms shiis kaartas, kad tu cepies par maljorku. un realaa tu visu laiku drachii uz gutii, raulu. veicais, ir tachu taadi baari arii Riigaa
ā, tātad, ja es nesaku neko par Barselonu, tad es esmu pret to negatīvi noskaņots? piekrītu Tev, ka sen nebiju izteicies par Barselonu, jo Spānijas līgā mani vairāk interesē cīņa, kas norisinās starp tādām komandām kā Seviļa, Maļorka, Deportivo, Getafe. ja mani interesētu Barsa, vai arī, ja es zinātu, ka Tu gribi, lai es par to atsauktos kādā komentārā, es to noteikti izdarītu, bet piedod. nekad es neesmu slikti izteicies par Barsu. nekad, un nemēģini man iestāstīt pretējo. ja nu vienīgi piesējies par Dani Alveša simulēšanu un viss.
Real man interesē pat mazāk nekā Barsa, bet jā, sauc mani par vectēvu vai vēl kā, kā mani jau te sauca, man nežēlīgi patīk leģendāri futbolisti, tādi kā Raūls un Gutī. šie divi it īpaši un tādēļ es tos izceļu, kad tie izdara ko labu. ja man sagādā prieku tas, ka Raūls ir guvis vārtus, vai es to nevaru izteikt? Gutī šodien bija lielisks, vai nepiekritīsi? protams, Tu taču neredzēji. nu, patīk man "drachii't" uz vecajiem, vai tad es vainīgs, ka Barsā viņu tik maz palicis..

     [+] [-]

, 2010-05-09 00:55, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Es gan teiktu īsāk - spēle uz rezultātu bija un ir Mourinju filosofija.
Un ja Inters paņems treble, neviens nevarēs apšaubīt tās pamatotību.
Taisniiba.Kad vinjsh tika noziimeets par galveno treneri domaaju,ka tiks piekopts shaads speelesstils.Daljeeji jau neesmu kljuudiijies, bet kopumaa njemot,protams, rezultaati runaa pashi par sevi!Bet taa filosofija ljoti labi satiek ar itaalju futbola tikumiem un paražām.Vieniigais, ka Mourinjo personiiba kaa taada nav speejiiga pastaaveet liidzaas itaalju iesuunoshajiem medijiem, ja saliidzina situaaciju ar Angliju.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-09 00:58, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: tjipa Deku nesimuleeja? R10 nesimuleeja?
KAADAS NARKOTIKAS TU LIETO?
simulēja. Dekū ir ritīgs maita šajā ziņā. man pašam dažreiz bija riebīgi skatīties kā viņš simulēja, bet no otras puses - paskaties kā viņš spēlēja... es domāju, ka pat tik progresīvam futbola fanam kā Tev simulēšana aizietu uz otro plānu, redzot futbolu kādu viņs radīja. 2005/2006 gadu sezonā Barsa (protams, ar simulēšanu arī) spēlēja tik skaisti, cik, manuprāt, nekad nespēlēja neviena cita komanda. un lai arī tur bija simulēšana, tomēr uz to varēja pievērt acis. bet šodien...

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:02, pirms 14 gadiem
Ja par spēli, tad pilnībā visu neredzēju, kaut kādi interneta traucējumi kā hokejs arī patraucēja skatīties, paralēli 2 spēles sanāca vērot līdz ar to.
Nevaru pilnībā spriest kāds bija mačs

Galvenais, ka uzvara. 3:0 viesos likās negaidīti labi un pēkšņi tie divi ielaistie vārti 2 minūšu laikā.

Mesī tagad apaļi 45 vārti! Vēl ir iespēja panākt Ronaldo.

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:05, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: simulēja. Dekū ir ritīgs maita šajā ziņā. man pašam dažreiz bija riebīgi skatīties kā viņš simulēja, bet no otras puses - paskaties kā viņš spēlēja... es domāju, ka pat tik progresīvam futbola fanam kā Tev simulēšana aizietu uz otro plānu, redzot futbolu kādu viņs radīja. 2005/2006 gadu sezonā Barsa (protams, ar simulēšanu arī) spēlēja tik skaisti, cik, manuprāt, nekad nespēlēja neviena cita komanda. un lai arī tur bija simulēšana, tomēr uz to varēja pievērt acis. bet šodien...
tu esi liekulis. tagad tu te naac un izsaki pretenzijas par simuleeshanu (peec speeles ar komandu, kur speelee Kapels (un Navass)), bet, izraadaas, Deco vareeja simuleet. un tas esot "otraa plaanaa". tu drachii uz guti, kas 88% gadiijumu teelo peec jebkuras saskarsmes un veel piemini cronu un saki, ka vinsh IR IZMAINIIJIES. psc. psc. psc.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-09 01:05, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: pirmkārt, cik var spriest pēc avatara? jā, ir man tur spēlētājs Inter kreklā. turklāt krekls aptuveni 2002. gada ražojums nevis mūsudienu - jau aplami spriest par to, ka esmu trakais Inter fans.
Ak manu vai kāda vēlme cilvēciņam pierādīt, ka nav viņš "GLORIKS", kurš ir sācis "fanot" par Inter pēc tā iekļūšanas ČL finālā! Nekas - pēc 22. maija viņam būs avatarā cilvēciņs Bayern kreklā (turklāt nevis mūsdienu ražojuma, bet Bekenbauera ēras..........

     [+] [-]

, 2010-05-09 01:06, pirms 14 gadiem
Canterano rakstīja: Ak manu vai kāda vēlme cilvēciņam pierādīt, ka nav viņš "GLORIKS", kurš ir sācis "fanot" par Inter pēc tā iekļūšanas ČL finālā! Nekas - pēc 22. maija viņam būs avatarā cilvēciņs Bayern kreklā (turklāt nevis mūsdienu ražojuma, bet Bekenbauera ēras..........
termometrs nav gloriks. nebuus vinjam van gaala avataraa. bet vinsh ir heiters. un miil guti
1 2 3 71 komentārs