Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Neimāram piecu gadu līgums ar PSG

Oficiāli: Neimāram piecu gadu līgums ar PSG
Neimārs
Foto: AFP/Scanpix

Brazīlijas futbolista Neimāra bijušais klubs ''Barcelona'' vakar vakarā akceptēja Parīzes ''Saint Germain'' izpirkuma maksu 222 miljonu eiro vērtībā. Abas puses lauza līgumu un pēc dažām stundām Neimārs vienojās arī ar PSG, noslēdzot piecu gadu līgumu ar Francijas klubu.

Kā vēsta Spānijas futbola granda ''Barcelona'' oficiālā mājaslapa, 25 gadus vecā brazīliešu futbolista Neimāra pārstāvji tikušies ar ''Barcelona'' vadību un vienojušies par futbolista līguma laušanu. Barselona pieņēmusi Parīzes kluba piedāvāto izpirkuma maksu.

Lai arī Neimāram vēl joprojām bija spēkā līgums ar Barselonu, PSG piedāvāja to izpirkt, liekot galdā nepieciešamo summu - 222 miljonus eiro. Jau šodien pa dienu vēstījām, ka pieci Neimāra un PSG juristi bija devušies uz Spānijas spēcīgākās līgas ''La Liga'' mītni, lai apspriestu gaidāmo pāreju, taču tās vadītājs Havjers Gomess noraidīja PSG 222 miljonu darījumu, sakot, ka, viņaprāt, Parīzes klubs nerīkojas saskaņā ar finansiālā Fair play noteikumiem.

Spānijas likumdošana nosaka, ka līguma laušanas gadījumā izpirkuma maksa jāveic pašam futbolistam uz līgas kontu, kas summu pēc tam pārskaita klubam, kuru futbolists pametis. ''La Liga'' vadība ieteica Neimāram un viņa pārstāvjiem doties uz ''Barcelona'' biroju un pārskaitīt naudu klubam bez līgas starpniecības.

Šāds scenārijs piepildījās un, neskatoties uz visiem sarežģījumiem, ''Barca'' ir pieņēmusi 222 miljonus no PSG un Neimāra un lauzusi līgumu ar sportistu. Brazīlietis tādējādi vairs nav ''Barca'' īpašums un gatavs pievienoties ambiciozajam Parīzes klubam. ''Barcelona'' līguma laušanas detaļas nodos tālāk UEFA, lai tā varētu noteikt tālākās darbības saistībā ar šo darījumu.

Neimārs Barselonai pievienojās 2013. gadā, kad Spānijas grands viņu nopirka no Brazīlijas komandas ''Santos'' par 88,2 miljoniem eiro. Šajā laikā viņš kopā ar Luisu Svaresu un Lionelu Mesi veidoja pasaulē spēcīgāko uzbrucēju trio ar līdzjutēju piešķirtu nosaukumu ''MSN''. Četru gadu laikā Neimārs Barselonas sastāvā aizvadīja 123 oficiālas spēles, kuru laikā guva 68 vārtus.

Papildināts

Parīzes ''Saint Germain'' savā oficiālajā mājaslapā paziņojis, ka Neimārs ar Parīzes vienību noslēdzis piecu gadu sadarbības līgumu. Brazīlijas izlases kapteinis tādējādi kļuvis par visu laiku vislabāk apmaksāto futbolistu. Viņš nedēļā pelnīs 865 tūkstošus eiro, kā arī vienas sezonas laikā iekasēs 45 miljonus. Neimārs ar uzviju apsteidzis līdz šim pelnošāko futbolistu Lionelu Mesi, kurš nedēļā saņem 560 tūkstošus eiro. Jāatgādina, ka runa ir tikai par kluba līgumā noteiktajām summām, neskaitot ienākumus par reklāmām.

Visu laiku dārgākās futbolistu pārejas

FutbolistsTautībaNoUzSumma (milj. €)
NeimārsBrazīlijaBarcelonaPSG222
Pols PogbāFrancijaJuventusMan. Utd.105
Gerets BeilsVelsaTottenhamReal Madrid100
Krištianu RonalduPortguāleMan. Utd.Real Madrid94
Gonsalo IgvainsArgentīnaNapoliJuventus90
NeimārsBrazīlijaSantosBarcelona88.2
Romelu LukakuBeļģijaEveronMan. Utd.85
Luiss SvaressUrugvajaLiverpoolBarcelona82.3
Hamess RodrigessKolumbijaMonacoReal Madrid79.8
Zinedins ZidānsFrancijaJuventusReal Madrid77.5

Izmantotie resursi:
https://www.fcbarcelona.com
Football News and Scores - ESPN FC
https://en.psg.fr

  +2 [+] [-]

, 2017-08-03 21:02, pirms 7 gadiem
Ziepju opera beigusies..!

  +6 [+] [-]

, 2017-08-03 21:03, pirms 7 gadiem
Beidzot,bus interesanti! Jastas,ka tas ietekmes tabulas Barsai

  -4 [+] [-]

, 2017-08-03 21:03, pirms 7 gadiem
Un ko tas tgd nozīmē autor? La līga aizliedz, Barsa apstiprina.. ko no šā var izsecināt? Ja sāga galā tad Neimārs ir jau PSG? TUPS RAKSTS, JO LĪDZ GALAM NEKAS NAV PATEIKTS

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 21:04, pirms 7 gadiem
beidzot gailēns spēlēs līmeni zemāk........Nu ja PSG nepaardos nevienu no esošajiem spēlētājiem ta sastāvs jau nu būs izcils.Bet real madride ir piemeērs ka ar slavenībām vien nepietiek titula izcīnīšanai- tas senāk bij........ Kādiez Di Marija sadaliis poziicijas ar šo gaili un vēl Drexslers

 +12 [+] [-]

, 2017-08-03 21:04, pirms 7 gadiem
Kur ir tas mēris kas te visu laiku teica ka tās ir tikai haips sacelts?
Maikls vai kā viņu te sauca?

  +3 [+] [-]

, 2017-08-03 21:04, pirms 7 gadiem
Aleluja!

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:06, pirms 7 gadiem
andzis rakstīja: Kur ir tas mēris kas te visu laiku teica ka tās ir tikai haips sacelts?
Maikls vai kā viņu te sauca?
Tups hemorīds, maikls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2017-08-03 21:12, pirms 7 gadiem
Nu, kur Maiklītis, futbola eksperts un zinātājs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 21:18, pirms 7 gadiem
sanco31 rakstīja: beidzot gailēns spēlēs līmeni zemāk........Nu ja PSG nepaardos nevienu no esošajiem spēlētājiem ta sastāvs jau nu būs izcils.Bet real madride ir piemeērs ka ar slavenībām vien nepietiek titula izcīnīšanai- tas senāk bij........ Kādiez Di Marija sadaliis poziicijas ar šo gaili un vēl Drexslers
Nu man jau liekas, ka tieši Barca ir vairāk problēmu ar zvaigznēm kaut ko izcīnīt , ne viss REAL ... Di Maria izcili izskatās labā flangā , Drekslers ir ļoti spēcīgs arī uzbrūkošā pussarga pozīcijā centrā

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 21:19, pirms 7 gadiem
nistjak_848321962862628865 rakstīja: Sodien gribeej paluureet ieksh SS autinus mozh kaads toposhais beeglis pa pus cen atdotu, bet ko es uzzin!!! Ble VID aizklapeeja SS ciet
Viss atrisināts .. ss.com

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 21:20, pirms 7 gadiem
Konkrēti parspīlēta summa...neviens futbolists nav vērts tādu naudu...

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:20, pirms 7 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2017-08-03 21:20, pirms 7 gadiem
Maikl30, 14:29, pirms 7 stundām, ignorēt, atbildēt
Es jau cik reizes atkartojos,ka vins nekur neparies tas viss ir cirks,tikai nezinu kam tas ir izdevigi,tieciet man beigas bus atvainosanas lidzjuteju prieksa utt!

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:22, pirms 7 gadiem
nesmuks pasākums - spilgti parādīja naudas varu mūsdienu sportā.

manā skatījumā visi sapelnīja mīnusus - PSG par agresīvo rīcību un naudas izmešanu / Neimārs par naudas kāri / Barca par divkosīgo uzvedību ..

  +3 [+] [-]

, 2017-08-03 21:22, pirms 7 gadiem
Nu tad beidzot ! Beidzot visiem būs miers un visi varēs nomierināties.

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:23, pirms 7 gadiem
Vai Neimārs kļūs par visu laiku labāko PSG vārtu guvēju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:28, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai Neimārs kļūs par visu laiku labāko PSG vārtu guvēju?
Pauletam ir 100 un vēl biški .. diezgan reāli

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 21:28, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai Neimārs kļūs par visu laiku labāko PSG vārtu guvēju?
Šaubos, Cavani gan varētu

Zlatanam 156, Cavani 130

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:29, pirms 7 gadiem
sanco31 rakstīja: beidzot gailēns spēlēs līmeni zemāk........Nu ja PSG nepaardos nevienu no esošajiem spēlētājiem ta sastāvs jau nu būs izcils.Bet real madride ir piemeērs ka ar slavenībām vien nepietiek titula izcīnīšanai- tas senāk bij........ Kādiez Di Marija sadaliis poziicijas ar šo gaili un vēl Drexslers
Viņiem jau vajadzēs kādu atdot - lai kaut kādos rāmjos turētos. Bet tagad vismaz būs pret ko fanot turpmākos 10 gadus - arī labi. Man jau patīk. Pret gaiļiem ar pašu lielāko gaili priekšgalā. Neimāram d*rsā līdēji - neaizmirstiet man mīnusiņus salikt ar carnikavas ābramu priekšgalā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 21:29, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Viņiem jau vajadzēs kādu atdot - lai kaut kādos rāmjos turētos. Bet tagad vismaz būs pret ko fanot turpmākos 10 gadus - arī labi. Man jau patīk. Pret gaiļiem ar pašu lielāko gaili priekšgalā. Neimāram d*rsā līdēji - neaizmirstiet man mīnusiņus salikt ar carnikavas ābramu priekšgalā!
Haha, jāpiekrīt straumēnam.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 21:30, pirms 7 gadiem
ninzulis rakstīja: Pauletam ir 100 un vēl biški .. diezgan reāli
A cik ir Ibram?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:31, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Šaubos, Cavani gan varētu

Zlatanam 156, Cavani 130
ok .. par Zoltanu un kokaino es galīgi aizmirsu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-08-03 21:37, pirms 7 gadiem
Kosmiski! Interesanti bus redzet Neymaru ka pirmo vijoli!
PS Cerams Neymars man un Huljakam uzsauks celojumu uz saulaino LA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:40, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Kosmiski! Interesanti bus redzet Neymaru ka pirmo vijoli!
PS Cerams Neymars man un Huljakam uzsauks celojumu uz saulaino LA!
Tu jau sāc troļļot ne sliktāk kā HMB. Sāc jau degradēties līdz viņa līmenim.

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:41, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: Njaa, vinsh te visam SC varetu no 3 dienu algas uzmest nedeelu kkur kanarijas
sita turpinasies visi Abramovici, Geiti uttt... Forbes sedes aiz kajbumbistiem!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:42, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Tu jau sāc troļļot ne sliktāk kā HMB. Sāc jau degradēties līdz viņa līmenim.
Joprojam doma,ka La Ligas nacalniks aizstaveja barsu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:45, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: tak neaitieciet to invaliidu straumi, ir acimredzami cik trulaa veida vinsh censhas izproviceet te kadu lai vinam atbild, JO sen jau gandriz visi vinu ignoree. Tad nu pin manu LEGENDAS vaardu HMB iekshaa un cer uz kkadu bazaru. Nekustinat suudu tachu
gudrs viņs nav! kas ir tas ir!Sodien jau savu gudribu paradija!

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:45, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Joprojam doma,ka La Ligas nacalniks aizstaveja barsu?
Da neko es nedomāju vairs. Galvenais ka Geimars Francijā un varēs tagad par viņu mierīgi aizmirst (PSG vietējās spēles es nekad neskatos), Gaidu tagad Mbapi Spānijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:46, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: gudrs viņs nav! kas ir tas ir!Sodien jau savu gudribu paradija!
Tu vakar teici ka mani vairāk nekad nekomentēsi - kā jau vienmēr meloji. Tu melo vienmēr.

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:47, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: gudrs viņs nav! kas ir tas ir!Sodien jau savu gudribu paradija!
Straume ignore listē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 21:48, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: tak neaitieciet to invaliidu straumi, ir acimredzami cik trulaa veida vinsh censhas izproviceet te kadu lai vinam atbild, JO sen jau gandriz visi vinu ignoree. Tad nu pin manu LEGENDAS vaardu HMB iekshaa un cer uz kkadu bazaru. Nekustinat suudu tachu
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: Smiekligi kad straumeenam ko braucu virsuu, saku, shis breec lai tad ignoreeju vinu un shis ignores mani, jo neciesh, nepatiku vina utt, kad to daru, shis tupaa un seklaa veidaa censhas izprovoceet lai shim meeslam ko atbildu, shis nu ar bija pedejais koments shii invalida sakaraa

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 21:50, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: gudrs viņs nav! kas ir tas ir!Sodien jau savu gudribu paradija!
SC ir tikai 3 gudrie - Tu, HMB un Nistjak. Es? Es esmu tikai kr*plis - paj*lis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:52, pirms 7 gadiem
nistjak_848321962862628865 rakstīja: Kas jau jelgavaa???
viss zied un pl;aukst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 21:53, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: BIROJS paari visam, kuces tikmer kraatina rej
Tu esi bloķēts SC piders. Un būsi šeit bloķēts vienmēr.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:54, pirms 7 gadiem
Cilvēku tirdzniecība in-law

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 21:56, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Cilvēku tirdzniecība in-law
Šie vergi pelna 30 miljonus gadā un visi par viņiem runā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:57, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: Sashliks ar italpasta radziniem un galas kechupu

IESAKU
bez kurantiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 21:59, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: bij laiks kad neemu kurantus, nu kad danka te tuseeja, tad bija kkads laiks absolute, tagad tik kaadu vieglo alaaku pakeru!!!
A kur Danka pazudis ir?

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:00, pirms 7 gadiem
Labi ka FIFA 17 vel vecais sastavs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:02, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Kad māju varēs skatīties, sālsmaize?
kad kenguru bildes te liksi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 22:05, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: zutelis toch lkm atstiepies, tie kas te PC laikaa bija tie bija fake
coyr aberdiinas puika kur???
Psihu īpatsvars te ir konstants. Ja pazūd viens, prātā sajūk cits. Ko E.S. vien ir vērts.

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:05, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Psihu īpatsvars te ir konstants. Ja pazūd viens, prātā sajūk cits. Ko E.S. vien ir vērts.
tu ari ilgi nebiji redzets!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:10, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Psihu īpatsvars te ir konstants. Ja pazūd viens, prātā sajūk cits. Ko E.S. vien ir vērts.
Bez manas pieminēšanas nu nekādi nevar iztikt? Un HMB vēl saka ka es neesot populārs.

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:11, pirms 7 gadiem
nistjak_848321962862628865 rakstīja: Zheel ka burts nav veel atdzisis
burts ari seit reti manams! Tapat ka Hulis pedeja laika....Sakuma domaju, ka gimenes dzīve vainiga, bet cik sapratu tad vinam vairs damas nav!

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:11, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: pa lielam jaa
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: Smiekligi kad straumeenam ko braucu virsuu, saku, shis breec lai tad ignoreeju vinu un shis ignores mani, jo neciesh, nepatiku vina utt, kad to daru, shis tupaa un seklaa veidaa censhas izprovoceet lai shim meeslam ko atbildu, shis nu ar bija pedejais koments shii invalida sakaraa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 22:12, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Bez manas pieminēšanas nu nekādi nevar iztikt? Un HMB vēl saka ka es neesot populārs.
Šobrīd tu esi lielākā SC zvaigzne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:13, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Šobrīd tu esi lielākā SC zvaigzne.
Lielāka kā HMB?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 22:15, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Lielāka kā HMB?
Protams. Karstajā reitingā apsteidz gan Funi, gan Nameju, arī Burtu un Volxu.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 22:16, pirms 7 gadiem
Lielā galda laikus no tiesas var saukt par vecajiem un labajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:16, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Protams. Karstajā reitingā apsteidz gan Funi, gan Nameju, arī Burtu un Volxu.
kur funis? gaida ģinamas sezonu jauno?Sim atvalinajumam vajadzetu taka iet uz beiogam, ka neka parbaudes speles tiek jau aizvaditas!

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:17, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Protams. Karstajā reitingā apsteidz gan Funi, gan Nameju, arī Burtu un Volxu.
Tas labi. Bet tas uzliek zināmu atbildību savu kvalitātes latiņu vienmēr turēt augstu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:18, pirms 7 gadiem
Rietumu Vilciens ar ir pazudis.

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:18, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: Skiet tieshi lielaa galda un joda/Mr.NE-eksperta ietekmee ari radas pirmaa ANTI-gjinamas kustiiba!!! zutels ar vagonu tik saaka blaut lidzi un tad panesas + protams Lepajas bomaars kaa 5. ritenis
Tad kad bija lielais galds un Bimbis valdīja, tad Namejs kā reizi kvieca prodinamiski, he ,he.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:22, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: taa jau vairumam veco SC meebelu, kaadam kkas dzive pamainas, cits izaug no tiina vecuma un mucha izdzen no haatas, jasak rukaat!!! vel kads atstiepjas... kadam vnk izbesi te raksti.
kaa buss ar tevi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:25, pirms 7 gadiem
Bet te jau esot vēl viens HMB - viens pajolis kopē otru pajoli.

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:25, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: a tu te 5 gadus lkm shiveree, ja???
precizu skaitli nepateiksu, bet ka tik nav pat 6!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:27, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: nedomaa demisioneet???
pagaidam tada doma nav, ja bus, tad bus oficials pazinojums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:29, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: Nee nu pavisam kaa piemeram vagons nedomaju pazust no SC, esmu tomer legenda uz muuzhiem!!! vagons ar bij legenda, tik jaunie vairs taadu nez, vecie piemirsusi. nav toch atstiepies???
Otrā konkurējošā saitā Sportazinas.com redzēju lietotāju ''Pēdējais vācietis'' Hjz vispār.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 22:30, pirms 7 gadiem
Ja te kāds arī ir atstiepies - šeit šādu informāciju neviens nesniegs. Vienu rietumu vilciena komentāru es šovasar redzēju. Vairāk nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:32, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: a tur neviena komenta pa visu lapu neredzu
kur ko var redzet???
Dažiem rakstiem pārītis trāpās, vienreiz arī nejauši pamanīju.

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:34, pirms 7 gadiem
HMB jau nelasīs tādu vietni kur nevarēs "spīdēt" komentos kopā ar citiem troļļiem. Bet tur parādās arī tādas ziņas kādu šeit nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:36, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Ja te kāds arī ir atstiepies - šeit šādu informāciju neviens nesniegs. Vienu rietumu vilciena komentāru es šovasar redzēju. Vairāk nē.
Sāksies Ģinamkas sezona, būs atpakaļ:-D
// Kāds futbola pazinējs var iekomentēt - kā tas nākas, ka lielum lielais vairums DA futbola zvaigžņu Eiropas futbolā ienāk tieši caur Barcelona?

  -3 [+] [-]

, 2017-08-03 22:37, pirms 7 gadiem
andzis rakstīja: Kur ir tas mēris kas te visu laiku teica ka tās ir tikai haips sacelts?
Maikls vai kā viņu te sauca?
taa ari ir, nekas tur nebus,tici man,officiali vel nekas nav,tas ir tikai zurnalistu iedomas

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 22:38, pirms 7 gadiem
Maikl30 rakstīja: taa ari ir, nekas tur nebus,tici man,officiali vel nekas nav,tas ir tikai zurnalistu iedomas
Info parazīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:40, pirms 7 gadiem
pamuļķis rakstīja: Sāksies Ģinamkas sezona, būs atpakaļ:-D
// Kāds futbola pazinējs var iekomentēt - kā tas nākas, ka lielum lielais vairums DA futbola zvaigžņu Eiropas futbolā ienāk tieši caur Barcelona?
Nu ir Eiropas klubi kuri specializējas uz dienvidamerikas futbolistiem, Brazīlijas, Argentīnas. Barcelona jau nav vienīgais tāds Eiropas klubs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 22:40, pirms 7 gadiem
a aatraak Neimaars nevareeja savu ziepju operu izveerst,izbesiija tik visus apkaart,tagad beidzot miers maajaas,jaasaak vadiibai straadaat pie speeleetaaju transfeeriem

P.S.kas palika ar tiem 26milj,ko Barca it kaa paraadaa Neimaara sencim,kaa par lojalitaates(ja shajaa gadiijumaa sho vaardu ir korekti izmantot)bonusu pirms gada nosleegtajaa kontrakta pagarinaajumaa?

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:41, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Jauni,perspektīvi ir - Dobelis, BK Jēkabpils un dinamo fans un gan jau vēl kādi dinaburdzēnu fani. Visi šitie anti ir kā izlasītas grāmatas un jau ne vienu vien reizi.
Es gan vienmēr spēju pārsteigt ar ko jaunu. Un mana vienīgā specializācija nav tikai RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:42, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Nu ir Eiropas klubi kuri specializējas uz dienvidamerikas futbolistiem, Brazīlijas, Argentīnas. Barcerlona jau nav vienīgais tāds Eiropas klubs.
Kaut kā tā ienāca prātā...
Bet,- paldies.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-03 22:43, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: toties tu joprojam nesaki cik tev cm, tatad, viss NAV PATEIKTS!!!
viņš jau kadu laiku vairs nevar izmerit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 22:43, pirms 7 gadiem
un ceru ka vismaz paaris gadi paies,kameer PSG ielozees kaadaa turniiraa paarii ar PSG,Camp Nou Neimaaru vienkaarshi noliidzinaas ar zemi,kaa Figu savulaik
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:45, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Šie vergi pelna 30 miljonus gadā un visi par viņiem runā.
Ja pat Timmam tik viena diena Krāslavā bija laiks, tad tādu Neimāru gana 10 vagari ik dienu, ik minūti

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 22:45, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: a aatraak Neimaars nevareeja savu ziepju operu izveerst,izbesiija tik visus apkaart,tagad beidzot miers maajaas,jaasaak vadiibai straadaat pie speeleetaaju transfeeriem

P.S.kas palika ar tiem 26milj,ko Barca it kaa paraadaa Neimaara sencim,kaa par lojalitaates(ja shajaa gadiijumaa sho vaardu ir korekti izmantot)bonusu pirms gada nosleegtajaa kontrakta pagarinaajumaa?
A par ko tam hrenam vēl tagad maksāt 26 ļimakus? Ka lojālais dēliņš pameta barcu? Par to vienu gadu ko Neimars nošancēja pēc jaunā līguma par to jau Barca tētukam samaksāja.

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:47, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: un ceru ka vismaz paaris gadi paies,kameer PSG ielozees kaadaa turniiraa paarii ar PSG,Camp Nou Neimaaru vienkaarshi noliidzinaas ar zemi,kaa Figu savulaik
-PSG ielozees kaadaa turniiraa paarii ar PSG-

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:48, pirms 7 gadiem
edviins ir šobrīd nr1, tur es arī pilnībā piekrītu. Vienmēr kaifs lasīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:49, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Nu, man patika tava ideja par spameru partiju, iešanu politikā. Bet kkā esi noklusis ar to, tagad tik lamājies.
Es par nekādu spameru partiju un iešanu politikā nekad neesmu runājis. Es pat vēlēt vairs LV nekad neiešu. Jo es nevienam neticu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:52, pirms 7 gadiem
Es tagad vispār gribu redzēt zarubu PSG - Barca ČL. Ka tik tagad tas nepārvēršas par regulāru Eiropas grandu derbiju.

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:52, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: vagons ar bij legenda, tik jaunie vairs taadu nez, vecie piemirsusi. nav toch atstiepies???
nu jā, ne velti tu viņu centies kopēt

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 22:53, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: A par ko tam hrenam vēl tagad maksāt 26 ļimakus? Ka lojālais dēliņš pameta barcu? Par to vienu gadu ko Neimars nošancēja pēc jaunā līguma par to jau Barca tētukam samaksāja.
peec nosleegtaa liiguma,Neimaara faaterim,kaa speeleetaaja agjentam, 31.juulijaa pienaacaas bonus-26milj,ko Barca tagad bija iesaldeejusi liidz UEFA izveertees Neimaara pirkuma legjitimitaati.
Visi jau labu laiku runaa par to,ka Neimaara transfeers tik ilgs bija tikai taapeec,lai Neimaars vecaakais nepazaudeetu sho bonusu,kaa pienaaca 31.juulijs,taa viss peekshnji saaka riteet veeja spaarniem

P.S.man pa paarsteigumu Chelsea liideris Hazards ar tiek mineets kaa potenciolais Barcas meerkjis,lai gan par vinju pirms tam kluseeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:54, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: un ceru ka vismaz paaris gadi paies,kameer PSG ielozees kaadaa turniiraa paarii ar PSG,Camp Nou Neimaaru vienkaarshi noliidzinaas ar zemi,kaa Figu savulaik
ČL grupu turnīrā tas vismaz nespīd

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:55, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: peec nosleegtaa liiguma,Neimaara faaterim,kaa speeleetaaja agjentam, 31.juulijaa pienaacaas bonus-26milj,ko Barca tagad bija iesaldeejusi liidz UEFA izveertees Neimaara pirkuma legjitimitaati.
Visi jau labu laiku runaa par to,ka Neimaara transfeers tik ilgs bija tikai taapeec,lai Neimaars vecaakais nepazaudeetu sho bonusu,kaa pienaaca 31.juulijs,taa viss peekshnji saaka riteet veeja spaarniem

P.S.man pa paarsteigumu Chelsea liideris Hazards ar tiek mineets kaa potenciolais Barcas meerkjis,lai gan par vinju pirms tam kluseeja
Kontem ir jābūt trakam lai atdotu šo. Čelsijai jau pašai ir ambīcijas. Klops jau atkal nupat uzsvēra ka Barca par Koutinjo var aizmirst.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-03 22:56, pirms 7 gadiem
belo31 rakstīja: vrb nošaus kā Kenediju

vēl viens iemesls kāpēc nepīties ar barsu
nu vismaz kaut ko tev fanoshana par City tev ir pareizu iemaaciijusi

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:56, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: peec nosleegtaa liiguma,Neimaara faaterim,kaa speeleetaaja agjentam, 31.juulijaa pienaacaas bonus-26milj,ko Barca tagad bija iesaldeejusi liidz UEFA izveertees Neimaara pirkuma legjitimitaati.
Visi jau labu laiku runaa par to,ka Neimaara transfeers tik ilgs bija tikai taapeec,lai Neimaars vecaakais nepazaudeetu sho bonusu,kaa pienaaca 31.juulijs,taa viss peekshnji saaka riteet veeja spaarniem

P.S.man pa paarsteigumu Chelsea liideris Hazards ar tiek mineets kaa potenciolais Barcas meerkjis,lai gan par vinju pirms tam kluseeja
tu ka kajbumbists pasaki labak kas notiks ar Vardiju? Visu laiku vinu pieminu ka sis no sudiem līdz zvaigznem ticis!

     [+] [-]

, 2017-08-03 22:56, pirms 7 gadiem
izredzētais rakstīja: -PSG ielozees kaadaa turniiraa paarii ar PSG-
sorry paarrakstiijos,bet domu saprati

  +3 [+] [-]

, 2017-08-03 22:57, pirms 7 gadiem
Nez, man šķiet, ka vismazāk zaudējusi būs Barcelona.
Manā uztverē Neimārs kā futbolists ir pārvērtēts. Nez vai viņam, ja ir tik milzīga alga, miljons šur vai tur daudz ko izšķir. Bet standarta līdzjutēju acīs viņš paliks kā zaudētājs, jo saprata, ka nevarēs izcīnīt līdera lomu un statusu Barcelona, tāpēc aizlaidās. Ar PSG arī tituli īpaši ārpus Francijas nespīd, komandai nāksies pārdot pāris spēlētājus, nedomāju, ka tā paliks daudz stiprāka. Toties Barcelona ir paliels piķis, pa ko var iegādāties vismaz divus augstākās klases spēlētājus, kas nemaz nav sliktākais variants.

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:00, pirms 7 gadiem
KristsT rakstīja: Nez, man šķiet, ka vismazāk zaudējusi būs Barcelona.
Manā uztverē Neimārs kā futbolists ir pārvērtēts. Nez vai viņam, ja ir tik milzīga alga, miljons šur vai tur daudz ko izšķir. Bet standarta līdzjutēju acīs viņš paliks kā zaudētājs, jo saprata, ka nevarēs izcīnīt līdera lomu un statusu Barcelona, tāpēc aizlaidās. Ar PSG arī tituli īpaši ārpus Francijas nespīd, komandai nāksies pārdot pāris spēlētājus, nedomāju, ka tā paliks daudz stiprāka. Toties Barcelona ir paliels piķis, pa ko var iegādāties vismaz divus augstākās klases spēlētājus, kas nemaz nav sliktākais variants.
Barcelona parādīja , ka spēlējot bez Neimara lielas problēmas nav - 3-2 pret Real .

  +2 [+] [-]

, 2017-08-03 23:02, pirms 7 gadiem
izredzētais rakstīja: Barcelona parādīja , ka spēlējot bez Neimara lielas problēmas nav - 3-2 pret Real .
Pārbaudes spēle tiešām ir tam nopietns apliecinājums

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 23:02, pirms 7 gadiem
Neimara vietā Barcai vajag Mbapi - viņš būs nākotnē tas kas tagad ir Ronaldo un Messi. Tāds ir mans personīgais viedoklis. Un Barca tad nākotnes perspektīvā būs tikai ieguvēja. Un man liekas ka Mbape tomēr pārdomāja nepalikt Francijā jo redzēja ka gan Barcai, gan Real būs piķis lai šo dabūtu. Jo pa lēto Monaco jau šo neatdos nekādi.

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:02, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Kontem ir jābūt trakam lai atdotu šo. Čelsijai jau pašai ir ambīcijas. Klops jau atkal nupat uzsvēra ka Barca par Koutinjo var aizmirst.
Klops protams ka negrib,kursh treneris negribeetu,bet man jau liekas ka te vairaak teikshanas buus kluba vadiibai,kaa vinji skatiisies uz kaadiem 100+ iespeejamiem milj kluba budzetaa

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:03, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pārbaudes spēle tiešām ir tam nopietns apliecinājums
Pagājušā sezonā

  +2 [+] [-]

, 2017-08-03 23:03, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pārbaudes spēle tiešām ir tam nopietns apliecinājums
nu Neimaars starp citu tak nebija cempionaata speelee Bernabeu un rezultaats tieshi taads pats un paarbaudes speelee Miami Neimaars speeleeja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:04, pirms 7 gadiem
izredzētais rakstīja: Pagājušā sezonā durak
Sorry, izgāzos, piekrītu Tomēr varēja taču iztikt bez apsaukāšanās

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:05, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: nu Neimaars starp citu tak nebija cempionaata speelee Bernabeu un rezultaats tieshi taads pats un paarbaudes speelee Miami Neimaars speeleeja
Izgāzos, kaut kas galvā sajuka

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 23:06, pirms 7 gadiem
Tiko beidzu spelet FarCray3 Un ienacu iesmirdet pie raksta par gailenu,kurd savu dupsi pa 222 limoniem pardeva! ko tu?

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:06, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sorry, izgāzos, piekrītu Tomēr varēja taču iztikt bez apsaukāšanās
Atvainojos , nav garastāvokļa pašlaik ^

  -1 [+] [-]

, 2017-08-03 23:06, pirms 7 gadiem
izredzētais rakstīja: Atvainojos , nav garastāvokļa pašlaik ^
Patik video speles?

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:07, pirms 7 gadiem
Maikl30 rakstīja: taa ari ir, nekas tur nebus,tici man,officiali vel nekas nav,tas ir tikai zurnalistu iedomas
https://en.psg.fr/pro/article/neyma...

Šīs arī ir tikai PSG iedomas... vai ne?

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:08, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Patik video speles?
Kāds tam sakars , ar to ko es uzrakstīju?

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:08, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: Kad es naacu, vagons pamuka!
nezinu, kad un kāpēc viņš "pamuka", bet nu papagaiļot centies tu viņu pamatīgi, vai tad to noliegsi? Tikai stils gan tev pamatīgi atpaliek no vagona, tāds boring.

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:09, pirms 7 gadiem
izredzētais rakstīja: Kāds tam sakars , ar to ko es uzrakstīju?
Paspele FIFA2017 uz PS3 vai PS4 Iesaku!

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:09, pirms 7 gadiem
Lai jau Neimāram veicas ar Balon D'or medīšanu, visa šī transfēra pamatā ir tas, ka viņš beidzot gribēja būt līderis un galvenā zvaigzne komandā, te nu tā noteikti būs.

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:09, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: nezinu, kad un kāpēc viņš "pamuka", bet nu papagaiļot centies tu viņu pamatīgi, vai tad to noliegsi? Tikai stils gan tev pamatīgi atpaliek no vagona, tāds boring.
A mans stils tev pati pocik?

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:10, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: nezinu, kad un kāpēc viņš "pamuka", bet nu papagaiļot centies tu viņu pamatīgi, vai tad to noliegsi? Tikai stils gan tev pamatīgi atpaliek no vagona, tāds boring.
Vai es kļūdos, bet, ja pareizi atceros, tad vagons arī nedrukāja komentus SC 24/7?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:10, pirms 7 gadiem
Un pēdējais - varbūt es smagi aplauzīšos bet man galīgi neliekas ka ja tikai tāpēc ka PSG tagad dabūja Neimaru ta tagad automātiski būs ČL finālā un tagad dominēs Eiropas futbolā. Nu varbūt trakie arābi vēl kaut ko nopirks - tad jau varbūt. Neimars PSG pacelšot jaunā līmenī? Bet PSG jau bija viena tāda līmeņa superzvaigzne - Zlatans Ibrahimovičs. Vienīgi - Neimars ir jaunāks par šo.

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:11, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai es kļūdos, bet, ja pareizi atceros, tad vagons arī nedrukāja komentus SC 24/7?
Vagons ir tas losis kam bija niks Rietumu_Vilciens?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 23:13, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: coyr aberdiinas puika kur???
Kiprā slīcina bēdas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:13, pirms 7 gadiem
[quote edviins_straume]
Un pēdējais - varbūt es smagi aplauzīšos bet man galīgi neliekas ka ja tikai tāpēc ka PSG tagad dabūja Neimaru ta tagad automātiski būs ČL finālā un tagad dominēs Eiropas futbolā. Nu varbūt trakie arābi vēl kaut ko nopirks - tad jau varbūt. Neimars PSG pacelšot jaunā līmenī? Bet PSG jau bija viena tāda līmeņa superzvaigzne - Zlatans Ibrahimovičs. Vienīgi - Neimars ir jaunāks par šo.
[/quo]
Staumik zdarova! Kak ono? Što novoe? Skoka bab za eti dnji otimel?

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:13, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Paspele FIFA2017 uz PS3 vai PS4 Iesaku!
Esmu spēlējis , nekas īpašs nav.NHL labāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:14, pirms 7 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Kiprā slīcina bēdas
Labs serjals bija par Ferdinandu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 23:14, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: shis vispar bija Aberdiina piezemejies, kads sakars ar kipru???
Kiprieši viņus izslēdza no EL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:15, pirms 7 gadiem
izredzētais rakstīja: Esmu spēlējis , nekas īpašs nav.NHL labāks.
Man gan futbols labak)
A FarCray3 esi spelejis?

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:15, pirms 7 gadiem
Baigi labi ka Sančess paliek Arsenal, štrunts man tur par kaut kādu Neimaru kaut kādā tur PSG.

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:16, pirms 7 gadiem
Tak loģiski. Nevarēja neapstiprināt. Notariālu dokumentu neievērošana varētu novest pie miljardu vērtas tiesas prāvas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 23:16, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Un pēdējais - varbūt es smagi aplauzīšos bet man galīgi neliekas ka ja tikai tāpēc ka PSG tagad dabūja Neimaru ta tagad automātiski būs ČL finālā un tagad dominēs Eiropas futbolā. Nu varbūt trakie arābi vēl kaut ko nopirks - tad jau varbūt. Neimars PSG pacelšot jaunā līmenī? Bet PSG jau bija viena tāda līmeņa superzvaigzne - Zlatans Ibrahimovičs. Vienīgi - Neimars ir jaunāks par šo.
Neko PSG nenopirks. Arābiem gan jau nauda ir, bet klubam ienākumi ne tuvu nav kaut vai tās pašas Barcelona līmenī. Sāks skatīties Fair Play principu un nāksies pārdot dažus futbolistus vai gaidīt sankcijas.

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:16, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: reizeem patinu vecas renegaata serijas
Ari labs) Bet Amulets labaks Patika tas sexi rakanas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:17, pirms 7 gadiem
ajj, būtu 2 gadus atrāk atnācis, kad vel Zlatans bija PSG, tad varētu sanākt kaut kas interesants, bet tagad domaju nekas nemainīsies, uzvarēs Ligue 1 un ČL tiks līdz 1/4 finālam.

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:17, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Labs serjals bija par Ferdinandu
Miedziņš ar bij labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:18, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Baigi labi ka Sančess paliek Arsenal, štrunts man tur par kaut kādu Neimaru kaut kādā tur PSG.
Ja jau štrunts, tad kāpēc komentē katru Neimāra rakstu te?

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:18, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: juu, Leo to vienu pumpeeja
Es atceros ka raustiju skatoties uz vinjam man tad 5 gadi bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:18, pirms 7 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Miedziņš ar bij labs
Kas?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 23:19, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: man meerkis nav izkalidet, BET gan analizeet, cik reizes kepkaam var teikt
bet kādiem tieši nolūkiem bija domāta vagona papagaiļošana? visi tie "es ēdu to un to, ko tu?" un vēl tur visādas figņas. Izlasīji, izdomāji, ka kruti un arī sāki tāpat?

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:19, pirms 7 gadiem
KristsT rakstīja: Neko PSG nenopirks. Arābiem gan jau nauda ir, bet klubam ienākumi ne tuvu nav kaut vai tās pašas Barcelona līmenī. Sāks skatīties Fair Play principu un nāksies pārdot dažus futbolistus vai gaidīt sankcijas.
Viņi var kaut ko nopirkt vairāku gadu griezumā - ne šosezon. To jau viņi darīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:21, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: Skiet tieshi lielaa galda un joda/Mr.NE-eksperta ietekmee ari radas pirmaa ANTI-gjinamas kustiiba!!! zutels ar vagonu tik saaka blaut lidzi un tad panesas + protams Lepajas bomaars kaa 5. ritenis
Meksika uz mūžiem!!!

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:21, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Man gan futbols labak)
A FarCray3 esi spelejis?
Pirms gada vai diviem izgāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:21, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: es kkada 3-4 klase nacu no shules un skatijos pa LNT gaaja paa dienu

ehh vel nizcag bija LTV7 divos tie sporti atkartojumos

IESAKU
Amuletu tagad,rada pa KANALS2 Un sporta paraides,ari tagad pa LTV7 14:00 ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:22, pirms 7 gadiem
belo31 rakstīja: Neimārs samaksāja par sevi
Eiropa nav Krievija, kur neviens nepētīs īsto naudas izcelsmi un to visu ignorēs. Bez tam daudzi klubi tagad ļoti gribēs atspēlēties PSG un visu iespējamo cels augšā par PSG naudām.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 23:23, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja jau štrunts, tad kāpēc komentē katru Neimāra rakstu te?
Man interesē Neimars jo interesē futbols un notikumi Eiropas top5 līgās. Bet vienīgais futbola klubs kam es jūtu līdzi ir Arsenal. Tāpēc man šī ziņa personīgi ir svarīgāka ka Neimara superpāreja. Vēl simpatizēju MU.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:24, pirms 7 gadiem
izredzētais rakstīja: Pirms gada vai diviem izgāju
Laba spele! Iespejams labakais,suteris kadu esu spelejis nevajaga tupa skraidit un saudities Vajaga ari doma,lasit visu,pardod

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:24, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Viņi var kaut ko nopirkt vairāku gadu griezumā - ne šosezon. To jau viņi darīs.
Šosezon nāksies ko nopietnu pārdod. Neredzu, kā viņi bez tā varēs uzrādīt ap 300 miljonu papildus ienākumus +/-.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-08-03 23:25, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: es vispar vagonu toch nezinu ko shis drukaja, tanii laikaa nebiju vel Eksperts, tikai augu un attistiijos. Es toch nez ko shis bazarejis, tik zinu ka vina avatars kadreiz pie gjinamas rakstiem spietojaa nenormali traki, palasiju tik plato galdu bish
da labi, nu ne jau sagadīšanās pēc sāki tāpat drukāt, to tu tagad gribi teikt?? bāc, pavisam aizmirsu, "Birojs" tak arī bija vagona leksika! viņam bija birojs, viņš analizēja, viņam bija ēšanas un "ko tu", tak neteiksi, ka neatkarīgi no viņa tu šitos tekstus pats izdomāji un sāki

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:25, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: krasava!!! bet vairs nav tik interesanti kaa 10 gados
Video speles,patik?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:27, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: da labi, nu ne jau sagadīšanās pēc sāki tāpat drukāt, to tu tagad gribi teikt?? bāc, pavisam aizmirsu, "Birojs" tak arī bija vagona leksika! viņam bija birojs, viņš analizēja, viņam bija ēšanas un "ko tu", tak neteiksi, ka neatkarīgi no viņa tu šitos tekstus pats izdomāji un sāki
Gan jau HMB ir Vagona dels ta teikt tevs aizgaja pensija un atstaja delam iedakto biznesu

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:27, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: man patiik cami
Kas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:28, pirms 7 gadiem
KristsT rakstīja: Šosezon nāksies ko nopietnu pārdod. Neredzu, kā viņi bez tā varēs uzrādīt ap 300 miljonu papildus ienākumus +/-.
PSG no transfeeriem ir jaaieguust 110milj liidz janvaara saakumam,lai speetu iziet pa 00
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:29, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: es tak nez, blag saprot viss nahalavu notiek. Visi tie CM, dupshuki, Parashas un utainie vates lenteni,pelavi,Vafelnieku bodes utt... lai vai kaa...

Esmu ieviesis oficiaalo SC edienkarti, meeru un izmeeru sisteemu, mainijis SC registreshanas sisteemu, pamazaam veidoju SC par iepazishanas portaalu un tas ir tikai sakums Driiz buus SC/chatroullete.com
Ka registresanas sistemu mainiji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:30, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: nu vnk
Kā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:33, pirms 7 gadiem
Gribu pezuku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:35, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: peec nosleegtaa liiguma,Neimaara faaterim,kaa speeleetaaja agjentam, 31.juulijaa pienaacaas bonus-26milj,ko Barca tagad bija iesaldeejusi liidz UEFA izveertees Neimaara pirkuma legjitimitaati.
Visi jau labu laiku runaa par to,ka Neimaara transfeers tik ilgs bija tikai taapeec,lai Neimaars vecaakais nepazaudeetu sho bonusu,kaa pienaaca 31.juulijs,taa viss peekshnji saaka riteet veeja spaarniem

P.S.man pa paarsteigumu Chelsea liideris Hazards ar tiek mineets kaa potenciolais Barcas meerkjis,lai gan par vinju pirms tam kluseeja
Spānijā EPL auklējumiem neiet - pat Behems ātri nogrima

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:35, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: es gan sobrid ne
Nestav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:37, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: arii
Zirgu vizgru iedzer,tas palidz
IESAKU

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:38, pirms 7 gadiem
ilgterminjaa Barca buus ieguveeja, tiekot valjaa no alkatiigaas shantaazhistu gjimeniites. shis ir pretruniigaakais transfeers Barcas veesturee, viens no daargaakajiem (joprojaam nav skaidrs, par cik vinju nopirka) un viens no tumshaakajiem, kaa rezultaataa ne tikai krita hunta, bet Rosels ir arii ljoti tuvu cietumam.
iisterminjaa taa ir lielaa iespeeja liidzsvarot speeli ar speeleetaaju, kas vairaak straadaas aizsardziibaa un piedaliisies saspeelee. peedeejaa laikaa trijnieks bija pilniibaa nogriezts no visas paareejaas komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:40, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: kas tas??? man doma sakt no septembra palielinashanas kursu, itkaa 3men laikaa var 2-3cm dabut klat garumaa, ko sak???
Zirgu viagru iedzer!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:42, pirms 7 gadiem
Ir oficiāli.Līgums uz pieciem gadiem. Lai veicas jaunajā klubā, bet PSG un Barca dueļi būs ļoti interesanti.
https://en.psg.fr/pro/article/neyma...

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:45, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: ee bet taa bija, jus ar Mr., bimbi un plato galdu bijat tie kas aizsakaa??? es tik atceros ka bimbis un/vai galds rakstija par kepku veidiem un iereeca, BET tani laikaa Pelavi bija zirgaa, nu vismaz shuupis toch
Embargo bija jau 3 sezonā - Značoka zirga gadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-03 23:53, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: tanii laikaa bija vispareja ekstaaze, jusu pirdieni netika pamaniti
dedajeva/siļķu iela Spolīte un 7vsk
r.meža iela 8vsk un 6vsk
tās tika bija gaitas
prieks bija lasīt Tavējās

  +2 [+] [-]

, 2017-08-03 23:54, pirms 7 gadiem
HMB-DEDUKCIJA!!! rakstīja: es tak nez, blag saprot viss nahalavu notiek. Visi tie CM, dupshuki, Parashas un utainie vates lenteni,pelavi,Vafelnieku bodes utt... lai vai kaa...

Esmu ieviesis oficiaalo SC edienkarti, meeru un izmeeru sisteemu, mainijis SC registreshanas sisteemu, pamazaam veidoju SC par iepazishanas portaalu un tas ir tikai sakums Driiz buus SC/chatroullete.com
kaut ko laipo tu man te, jūtu melus.
Konkrēti birojs, analīze, es ēdu to un to, ko tu? ir vilciena patents, all rights reserved. nekas nenotika nahaļavu, tu vnk ņēmi un nospiedi nejauc te citus terminus iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-03 23:57, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: kaut ko laipo tu man te, jūtu melus.
Konkrēti birojs, analīze, es ēdu to un to, ko tu? ir vilciena patents, all rights reserved. nekas nenotika nahaļavu, tu vnk ņēmi un nospiedi nejauc te citus terminus iekšā.
Tieši tā - bija gods ziņot vāciešam par to, ka griķi ar gailenēm laukos līdz Ziemassvētkiem turējās!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 00:01, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Spānijā EPL auklējumiem neiet - pat Behems ātri nogrima
kāds tur "pat", man šķiet, kāds bija pirms tam, tāds arī palika. Sodiņu bliezējs/centrētājs, nekas vairāk.

     [+] [-]

, 2017-08-04 00:05, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: kāds tur "pat", man šķiet, kāds bija pirms tam, tāds arī palika. Sodiņu bliezējs/centrētājs, nekas vairāk.
MU bieži tos standartus mācēja realizēt. Nebija jabliež tik pašam.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-04 00:06, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: PSG no transfeeriem ir jaaieguust 110milj liidz janvaara saakumam,lai speetu iziet pa 00
Pārdos Aurier, vienu no šā trio - Di Marija, Drekslers un Lucas, Matuidī un Hesē varbūt. Gadījumā nav tā, ka Neimāra transfēru noraksta spēlētāju amortizācijā. Tātad šī gada pārskatā uzrādās 1/5 daļa no transfēra summas, bet atkal Neimāram ir milzu alga. Ja saprotu, tad tie 45 miljoni ir pēc nodokļiem un Francijā ir milzīgs bagātnieku nodoklis - 75%.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-04 00:25, pirms 7 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Pārdos Aurier, vienu no šā trio - Di Marija, Drekslers un Lucas, Matuidī un Hesē varbūt. Gadījumā nav tā, ka Neimāra transfēru noraksta spēlētāju amortizācijā. Tātad šī gada pārskatā uzrādās 1/5 daļa no transfēra summas, bet atkal Neimāram ir milzu alga. Ja saprotu, tad tie 45 miljoni ir pēc nodokļiem un Francijā ir milzīgs bagātnieku nodoklis - 75%.
tik siiki nepeetiiju vien vienaa spaanju medijaa lasiiju shaadas zinjas

     [+] [-]

, 2017-08-04 00:37, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: tik siiki nepeetiiju vien vienaa spaanju medijaa lasiiju shaadas zinjas
Pēc FFP sanāk, ka 3 gadu periodā klubs var pieļaut max. 30M eiro zaudējumos. City un PSG pirms vairākiem gadiem jau dabūja 60M eiro sodus un liegumu pieteikt vairāk par 21 spēlētāju UEFA sacensībās 25 vietā. Ja PSG neizdosies iekļauties 30M zaudējumos, tad visticamāk varētu sekot līdzīgs sods.

     [+] [-]

, 2017-08-04 00:40, pirms 7 gadiem
Nekur neesmu dzirdējis, ka Neimāra aizstājējs varētu būt Alexis Sanchez. Labāko sezonu karjerā aizvadīja, līgumā atlicis tikai 1 gads un Arsenal nespēlēs ČL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 00:50, pirms 7 gadiem
Kelechi Iheanacho par 27,7 miljoniem eiro uz Leicester City. Manchester City par lētu atdeva. Beidzot varēs redzēt visu viņa potenciāli. Savādāk sapūtu uz City soliņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 01:00, pirms 7 gadiem
belo31 rakstīja: uz City
City jau tā ir iztērējuši 240,5 M eiro un ir 166M eiro mīnusos. Sanchez varētu dabūt lētāk nekā ir viņa vērtība, bet tāpāt 60M+ būs jāiztērē. Un kam City Sanchez, ja flangos ir Sanē, Stērlings un Bernardo Silva?

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:01, pirms 7 gadiem
belo31 rakstīja: uz City
Nomierinies Ābram, vismaz šosezon tu viņu tur neredzēsi 100%. Jūs jau pat savus jaunus talantīgos džekus nemākat izmantot - tik Lesterai atdodat.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 01:03, pirms 7 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: City jau tā ir iztērējuši 240,5 M eiro un ir 166M eiro mīnusos. Sanchez varētu dabūt lētāk nekā ir viņa vērtība, bet tāpāt 60M+ būs jāiztērē. Un kam City Sanchez, ja flangos ir Sanē, Stērlings un Bernardo Silva?
Sančess paliek Arsenal. Un MC lai iet marinēties. Vismaz šogad.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 01:08, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Sančess paliek Arsenal. Un MC lai iet marinēties. Vismaz šogad.
Nu man Barcelona variants liekas interesants. Ar Sanchez Barca nenošaus greizi, jo jau ir spēlējis Barselonā un pierādījis, ka ir world class spēlētājs. Coutinho Barcai nespīd, par Mbapē jāpiķo 180M eiro un viņš 90% gadījumu spēlē kā ST un Dybala arī flangos nespēlē.

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:15, pirms 7 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Nu man Barcelona variants liekas interesants. Ar Sanchez Barca nenošaus greizi, jo jau ir spēlējis Barselonā un pierādījis, ka ir world class spēlētājs. Coutinho Barcai nespīd, par Mbapē jāpiķo 180M eiro un viņš 90% gadījumu spēlē kā ST un Dybala arī flangos nespēlē.
Es esmu Arsenal fans - interesanti ko es tev varētu atbildēt???! Un šodien pat te ir raksts ko sakarā ar Neimaru neviens nav pamanījis. Vengers apstiprina - Sančess paliek Arsenal un jebkādas runas šajā sakarā tiek izbeigtas.

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:20, pirms 7 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Nu man Barcelona variants liekas interesants. Ar Sanchez Barca nenošaus greizi, jo jau ir spēlējis Barselonā un pierādījis, ka ir world class spēlētājs. Coutinho Barcai nespīd, par Mbapē jāpiķo 180M eiro un viņš 90% gadījumu spēlē kā ST un Dybala arī flangos nespēlē.
Dibala var speeleet flangaa,tik taa nav vinja iistaa poziicija,par Kautinjo vel tik kategorisks nebuutu,manupraat jaapanaak kopsauceejs tikai summaa

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:26, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Es esmu Arsenal fans - interesanti ko es tev varētu atbildēt???! Un šodien pat te ir raksts ko sakarā ar Neimaru neviens nav pamanījis. Vengers apstiprina - Sančess paliek Arsenal un jebkādas runas šajā sakarā tiek izbeigtas.
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.ne...

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 01:26, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: Dibala var speeleet flangaa,tik taa nav vinja iistaa poziicija,par Kautinjo vel tik kategorisks nebuutu,manupraat jaapanaak kopsauceejs tikai summaa
Vismaz pēdējais ko lasīju ka Klops pat atklāti ieņirdza par Barcu Koutinjo sakarā apmēram fig jums līmenī. Kāpēc jūs Eiropas naudasmaisu-klubi iedomājaties ka vienmēr varat paņemt citu komandu vadošos spēlētājus? Tā visa rezultātā tad uzrodas arī tādi PSG un to pašu izdara ar jums kaut jūs to negribat - nu ko - kā ir - nav jau patīkama sajūta vai ne?

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:29, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19554961_1683020715044102_1979477352434101486_n.jpg?oh=5ffa920e6d1972022cd7e076349e4533&oe=59FD4163
Zinu, jau zinu - Vengeram ir savas šīzes. Un man Vengers nepatīk un viņam jau sen ir laiks projām iet no Arsenal. Bet viņš ir un būs.

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:30, pirms 7 gadiem
būtu jau skaisti, ja Sanchez atgrieztos barsā

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:33, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: būtu jau skaisti, ja Sanchez atgrieztos barsā
Es tagad teikšu - cik labi ka mans klubs (Arsenal) atdos savu labāko spēlētāju bez kura mūsu saspēle un vārtu gūšana būs cietuma parašas līmenī, ja?

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:36, pirms 7 gadiem
Labāk skataties ka jums Mbapi Real nenoceļ - paši pēc tam kodīsiet pirkstos par nākotnē nākamo Ronaldo un Messi līmeņa spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 01:37, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Vismaz pēdējais ko lasīju ka Klops pat atklāti ieņirdza par Barcu Koutinjo sakarā apmēram fig jums līmenī. Kāpēc jūs Eiropas naudasmaisu-klubi iedomājaties ka vienmēr varat paņemt citu komandu vadošos spēlētājus? Tā visa rezultātā tad uzrodas arī tādi PSG un to pašu izdara ar jums kaut jūs to negribat - nu ko - kā ir - nav jau patīkama sajūta vai ne?
neko jau citu no komandas trenera jau nesagaidiisi transfeera sarunu saakumaa,Barca saakumaa esot piedaavaajusi 70-80milj,Liverpool prasiija paari simts,tas jau vien,ka Liverpool nosaukusi apmeeram summu ,par kuru vareetu saakt saruna,jau daudz ko noziimee

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:39, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Labāk skataties ka jums Mbapi Real nenoceļ - paši pēc tam kodīsiet pirkstos par nākotnē nākamo Ronaldo un Messi līmeņa spēlētāju.
kaads sakars ar MBapi,jau pirms paaris nedeeljaam visi Real atbalstoshie laikraksti sviniigi zinjoja ka vinjsh parakstiijis liigumu ar Real,Barca vispaar vinja sakaraa tik peedeejaas divaas dienaas paraadiijusies

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:39, pirms 7 gadiem
Paco varētu aizstāt Neymaru, nav ko zagt citiem līderus.

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:42, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: neko jau citu no komandas trenera jau nesagaidiisi transfeera sarunu saakumaa,Barca saakumaa esot piedaavaajusi 70-80milj,Liverpool prasiija paari simts,tas jau vien,ka Liverpool nosaukusi apmeeram summu ,par kuru vareetu saakt saruna,jau daudz ko noziimee
Es tak vispār nezinu ko tagad ar to naudas blāķi Barsa darīs - pašai Barcai tak ar ir nauda ne mazā, pluss kaut kādās pozīcijās ir pat spēlētāju pārprodukcija un kaut ko varētu pārdot arī citiem klubiem vēl papildus iegūstot līdzekļus.

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:44, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: kaads sakars ar MBapi,jau pirms paaris nedeeljaam visi Real atbalstoshie laikraksti sviniigi zinjoja ka vinjsh parakstiijis liigumu ar Real,Barca vispaar vinja sakaraa tik peedeejaas divaas dienaas paraadiijusies
Real sarunas it kā esot pārtrauktas jo sakarā ar Neimaru Monaco ceņņiku ir vēl pacēluši uz augšu. Un Barca veicot pārrunas ar Mbapi.

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:45, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: kaads sakars ar MBapi,jau pirms paaris nedeeljaam visi Real atbalstoshie laikraksti sviniigi zinjoja ka vinjsh parakstiijis liigumu ar Real,Barca vispaar vinja sakaraa tik peedeejaas divaas dienaas paraadiijusies
"Monaco" paaugstina prasības par...

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 01:46, pirms 7 gadiem
es pat driizaak sliecos uz to,ka pashreizeejaa Barcas vadiiba taa ar beigaas neko nenopirks,aizbildinoties ar to,ka visi paaraak daudz prasa,galiigi nemaakulji vinji transfeeru posmos,ieskaitiis naudu kluba kontos un tad lieliisies,redz kaads mums liels ienaakumu % finansu gada beigaas,tas nekas, ka speele neatbilst taadam liimenim

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:49, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: es pat driizaak sliecos uz to,ka pashreizeejaa Barcas vadiiba taa ar beigaas neko nenopirks,aizbildinoties ar to,ka visi paaraak daudz prasa,galiigi nemaakulji vinji transfeeru posmos,ieskaitiis naudu kluba kontos un tad lieliisies,redz kaads mums liels ienaakumu % finansu gada beigaas,tas nekas, ka speele neatbilst taadam liimenim
Kaut ko jau Neimara vietā vajag, ja pie tam naudas ir pāri galvai.

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:50, pirms 7 gadiem
Sanchez domāju ir labākais variants un lētākais. Tomer ir jau spēlējis barsā, nebūtu problēmas iespēlēties.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 01:51, pirms 7 gadiem
kaa jau dienaa rakstiiju,nedomaaju ka Barca ies peec viena speeleetaaja par tik lielu summu,reekjinot ka vinjiem tagad ir 222milj no Neimaara transfeera, plus veel 30,kas palikushi peec Semedo transfeera,no summas,kas bija nolikta vasaras transfeeriem,bet meerkjis ir divi speeleetaaji,Neimaara vietaa un Iniestas aizvietotaajs

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:52, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: es pat driizaak sliecos uz to,ka pashreizeejaa Barcas vadiiba taa ar beigaas neko nenopirks,aizbildinoties ar to,ka visi paaraak daudz prasa,galiigi nemaakulji vinji transfeeru posmos,ieskaitiis naudu kluba kontos un tad lieliisies,redz kaads mums liels ienaakumu % finansu gada beigaas,tas nekas, ka speele neatbilst taadam liimenim
Nu varbūt uzmirdzēs kāds no Barcas akadēmijas spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:52, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: kaa jau dienaa rakstiiju,nedomaaju ka Barca ies peec viena speeleetaaja par tik lielu summu,reekjinot ka vinjiem tagad ir 222milj no Neimaara transfeera, plus veel 30,kas palikushi peec Semedo transfeera,no summas,kas bija nolikta vasaras transfeeriem,bet meerkjis ir divi speeleetaaji,Neimaara vietaa un Iniestas aizvietotaajs
Verratti,Sanchez/Coutinho un barsa atpakaļ elitē.

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:52, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Kaut ko jau Neimara vietā vajag, ja pie tam naudas ir pāri galvai.
ieliks to pashu Arda,ko nevar nevienam nofiireet,Pako iedos iespeeju, Delofeu

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:52, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: Sanchez domāju ir labākais variants un lētākais. Tomer ir jau spēlējis barsā, nebūtu problēmas iespēlēties.
Jā, Barca ir tagad tādās naudas grūtībās ka jāņem pats lētākais variants ))) Un Sančess nav arī vairs nekāds jaunais.

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:54, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Jā, Barca ir tagad tādās naudas grūtībās ka jāņem lētākais variants ))) Un Sančess nav arī vairs nekāds jaunais.
Nu kak raz viss trīnieks būs gandrīz viena vecuma. Nav jēgas par Mbappi tādu naudu atdot, lai nospēlē vēlvienu tādu sezonu un tad var sākt runāt par summām virs 100m.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-04 01:56, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: Verratti,Sanchez/Coutinho un barsa atpakaļ elitē.
par Veratti var aizmirst,es pat varu galvu likt kjiilaa,ja Barca nebuutu transfeeru saakumaa spiedusi uz Verati(kjipa nebija saprotams ka PSG nepaardos peec ieprieksheejo gadu pieredzes ar Silvu un Markinjosu),bet uzreiz gaajusi peec Kautinjo,Kautinjo jau tagad par 90milj seedeetu Barcas treninjnometnee kopaa ar Neimaaru un tas pat nedomaatu nekur prom iet

     [+] [-]

, 2017-08-04 01:57, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: Verratti,Sanchez/Coutinho un barsa atpakaļ elitē.
Kad tad Barca nav bijusi elitē? Man jau par Barcu maza bēda (kaut esmu Suaresa un Injestas kā futbolistu, Spānijas izlases fans) Galvenais lai tagad vienmēr ČL Barca mazgātu grīdu ar PSG Neimaru. To gan es gribu.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 01:59, pirms 7 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Nu varbūt uzmirdzēs kāds no Barcas akadēmijas spēlētājiem.
nav jau kuram,ja vieniigi Alena,bet tam veel jaapaug ar miesu,pieredzi un vairaak ir videejaas liinijas nevis uzbrukuma speeleetaajs,Denis Suares veel vareetu uzspiideet,bet tam veel jaaizciina speeles laiks,lai cik diivaini neliktos,lielaakaas ceriibas saistu ar Andre Gomesu

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 02:00, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Kad tad Barca nav bijusi elitē? Man jau par Barcu maza bēda (kaut esmu Suaresa un Injestas kā futbolistu, Spānijas izlases fans) Galvenais lai tagad vienmēr ČL Barca mazgātu grīdu ar PSG Neimaru. To gan es gribu.
Sakars? Kapēc viņam vajadzētu palikt barsā, ja pats to nevēlas? PSG vienīgie varēja atļauties izpirkt viņa līgumu, tāpēc tagad arī viņš spēlēs Parīzē. Nesaprotu kādā sakarā par kkādu mazgāšanu runā. Laikam neviens spēlētājs vairs nevar pariet uz citu klubu, saprastu, ja aizietu uz RM, tad gan varētu heitot viņu.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 02:06, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: Sakars? Kapēc viņam vajadzētu palikt barsā, ja pats to nevēlas? PSG vienīgie varēja atļauties izpirkt viņa līgumu, tāpēc tagad arī viņš spēlēs Parīzē. Nesaprotu kādā sakarā par kkādu mazgāšanu runā. Laikam neviens spēlētājs vairs nevar pariet uz citu klubu, saprastu, ja aizietu uz RM, tad gan varētu heitot viņu.
paprasi veel kaapeec Barcelonaa fani dedzina Neimaara kreklus?

     [+] [-]

, 2017-08-04 02:07, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: Sakars? Kapēc viņam vajadzētu palikt barsā, ja pats negrib? PSG vienīgie varēja atļauties izpirkt viņa līgumu, tāpēc tagad arī viņš spēlēs Parīzē. Nesaprotu kādā sakarā par kkādu mazgāšanu runā. Laikam neviens spēlētājs vairs nevar pariet uz citu klubu.
Lai jau iet - bet tev pašam ir jāsaprot ka Neimars ir kaut kur netālu savā rangā pēc Messi, Ronaldo. Injesta jau teica - ko dod tā lielā nauda, ja Neimara mums vairs nav? Barca stiprāka pēc šitā jau nav palikusi noteikti. Man vienkārši personiski nesimpātisks šķiet gan Neimars un viņa alkatīgais tētis, gan arābu MC un PSG klubi. Kuri svaidās ar naudu kā negudri, rada naudas inflāciju futbolistu cenās, inflāciju un spekulatīvas cenas uz visiem futbolistiem. Šie divi klubi pat izceļās uz pārējo superklubu fona.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 02:08, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: paprasi veel kaapeec Barcelonaa fani dedzina Neimaara kreklus?
Par Barsas faniem neko nesaku, bet nejau neitrālam līdzjutējam vajadzētu viņu heitot. Es arī pārdzīvoju, kad Ronaldo aizgāju uz RM, bet neko darīt, ja nevēlas palikt, tad lai dodas projām.

     [+] [-]

, 2017-08-04 02:12, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: Par Barsas faniem neko nesaku, bet nejau neitrālam līdzjutējam vajadzētu viņu heitot. Es arī pārdzīvoju, kad Ronaldo aizgāju uz RM, bet neko darīt, ja nevēlas palikt, tad lai dodas projām.
katram savs viedoklis,tas jaarespektee

     [+] [-]

, 2017-08-04 02:13, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Lai jau iet - bet tev pašam ir jāsaprot ka Neimars ir kaut kur netālu savā rangā pēc Messi, Ronaldo. Injesta jau teica - ko dod tā lielā nauda, ja Neimara mums vairs nav? Barca stiprāka pēc šitā jau nav palikusi noteikti. Man vienkārši personiski nesimpātisks šķiet gan Neimars un viņa alkatīgais tētis, gan arābu MC un PSG klubi. Kuri svaidās ar naudu kā negudri, rada naudas inflāciju futbolistu cenās, inflāciju un spekulatīvas cenas uz visiem futbolistiem. Šie divi klubi pat izceļās uz pārējo superklubu fona.
Es domāju vairs nekur netālu nav, bet jau ir vienā līmenī ar Ronaldo un Messi, vienīgi Francijā viņam to būs grutāk pierādīt, noteikti būs jauzvar UCL vai PK.

     [+] [-]

, 2017-08-04 02:13, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: Par Barsas faniem neko nesaku, bet nejau neitrālam līdzjutējam vajadzētu viņu heitot. Es arī pārdzīvoju, kad Ronaldo aizgāju uz RM, bet neko darīt, ja nevēlas palikt, tad lai dodas prom.
Neimars nav tikai Barca vai PSG. Neimars ir tāda līmeņa futbolists pret kuru ir maz vienaldzīgo pasaulē. Vieniem viņš patīk jo ir atļāvies izdarīt ko pasaules futbolā nebijušu un ir sava ceļa gājējs, citiem - kā man - nepatīk. Dabiska lieta.

     [+] [-]

, 2017-08-04 02:16, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: Es domāju vairs nekur netālu nav, bet jau ir vienā līmenī ar Ronaldo un Messi, vienīgi Francijā viņam to būs grutāk pierādīt, noteikti būs jauzvar UCL vai PK.
Citi saka ka viņš ir pārvērtēts. Viedokļi ir dažādi. Tagad viņam ir iespēja pierādīt ko viņš var pats izdarīt bez Messi, Suaresa, Injestas Francijā un visiem saviem nelabvēļiem aiztaisīt mutes.

     [+] [-]

, 2017-08-04 02:20, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Citi saka ka viņš ir pārvērtēts. Viedokļi ir dažādi. Tagad viņam ir iespēja pierādīt ko viņš var pats izdarīt bez Messi, Suaresa, Injestas Francijā un visiem saviem nelabvēļiem aiztaisīt mutes.
Nu labi, par to es nešaubos, ka viņš smagi vazās visus Francijā. To, kā viņš var viens spēlēt, mēs varam redzēt izlasē. PK 2014 neapšaubāmi būtu MVP, ja nebūtu dabūjis traumu.

     [+] [-]

, 2017-08-04 02:21, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Citi saka ka viņš ir pārvērtēts. Viedokļi ir dažādi. Tagad viņam ir iespēja pierādīt ko viņš var pats izdarīt bez Messi, Suaresa, Injestas Francijā un visiem saviem nelabvēļiem aiztaisīt mutes.
es pat teiktu ka palicis sevi zem lupas

     [+] [-]

, 2017-08-04 02:21, pirms 7 gadiem
Es vispār jau sen gaidīju, kad Neymars aizies no Barsas, lai var rādīt tādu pašu spēli, kādu rāda izlasē. Vienīgi cerēju, ka uz BPL dosies.

     [+] [-]

, 2017-08-04 02:26, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: Nu labi, par to es nešaubos, ka viņš smagi vazās visus Francijā. To, kā viņš var viens spēlēt, mēs varam redzēt izlasē. PK 2014 neapšaubāmi būtu MVP, ja nebūtu dabūjis traumu.
Francija ir štrunts. 222 ļimakus (2x dārgāk par iepriekš pašu dārgāko Pogbu) PSG jau nemaksāja par Franciju bet viņi beidzot grib uzvarēt ČL un iziet no Barcas, Real, Minhenes, Juventus ēnas. Un ja PSG tas neizdosies tad gan Neimaru cilvēki ģērēs. Bet ja par tevi samaksāja tādu naudu tad cilvēki visā pasaulē vēl ilgi par tevi runās un sekos katram tavam solim, veiksmei vai neveiksmei.

     [+] [-]

, 2017-08-04 02:29, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Francija ir štrunts. 222 ļimakus (2x dārgāk par iepriekš pašu dārgāko Pogbu) PSG jau nemaksāja par Franciju bet viņi beidzot grib uzvarēt ČL un iziet no Barcas, Real, Minhenes, Juventus ēnas. Un ja PSG tas neizdosies tad gan Neimaru cilvēki ģērēs. Bet ja par tevi samaksāja tādu naudu tad cilvēki visā pasaulē vēl ilgi par tevi runās un sekos katram tavan solim, veiksmei vai neveiksmei.
Nu labi, nejau viņš viens būs laukumā, nevajag te gaidīt brīnumus, ka viņš viens pats izcīnīs titulus, futbols ir komandas sporta veids, vienīgi viņš var dot lielu pienesumu komandai. Tāpat uzskatu, ka PSG vajāka vieta ir aizsardzība un GK. Ar uzbrukuma nekad nav bijušas problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 02:33, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: Nu labi, nejau viņš viens būs laukumā, nevajag te gaidīt brīnumus, ka viņš viens pats izcīnīs titulus, futbols ir komandas sporta veids, vienīgi viņš var dot lielu pienesumu komandai. Tāpat uzskatu, ka PSG vajāka vieta ir aizsardzība un GK. Ar uzbrukuma nekad nav bijušas problēmas.
vot ieskaidro kaadam to,taapat kaa man un citiem Messi un Barcas faniem naakas dzirdeet peec katra naakamaa Argentiinas zaudeejuma finaalaa,pfig peec pendeleem,ar golu overtaimaa,pie visa vainiigs Messi

     [+] [-]

, 2017-08-04 02:35, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: Nu labi, nejau viņš viens būs laukumā, nevajag te gaidīt brīnumus. Tāpat uzskatu, ka PSG vajāka vieta ir aizsardzība un GK. Ar uzbrukuma nekad nav bijušas problēmas.
Es jau ceru ka PSG smagi aplauzīsies ar šito uber kontraktu. Un Neimars ar - par aiziešanu no Barcas - jo Barca ir brends un tur spēlēt ir gods. Kas ir PSG - traku arābu naudas atmazgātuve. Vismaz pagaidām. Tad jau redzēs - kā būs vai nebūs - bet būs interesanti jebkurā gadījumā - interesanti mums visiem.

     [+] [-]

, 2017-08-04 02:40, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Es jau ceru ka PSG smagi aplauzīsies ar šito uber kontraktu. Un Neimars ar - par aiziešanu no Barcas - jo Barca ir brends un tur spēlēt ir gods. Kas ir PSG - traku arābu naudas atmazgātuve. Vismaz pagaidām. Tad jau redzēs - kā būs vai nebūs - bet būs interesanti jebkurā gadījumā - interesanti mums visiem.
Ar Cavani noteikti būs grūti kaut ko lielu uzvarēt, zinot, kā viņš lažo svarīgākajās spēlēs. Ļoti žēl, ka Zlatans nedabūja iespēju uzspēlēt ar Neymaru, tad gan varēja sanakt kaut kas interesants.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 02:44, pirms 7 gadiem
bet nu ceru ka Spaanija beidzot peec shii atjeegsies un atcels divus noteikumus kas ljoti traucee vieteejiem klubiem-1)kad parakstot liigumu, tajaa noteikti jaiekljauj izpirkuma maksa,kas liekas vairs nekur citur nav
2)speeleetaaji liidz 18.gadu vecumam nedriikst sleegt profesionaalus liigumus,kas ljoti aizsargaatu jaunatni klubos,citaadi EPL un citu klubu reidi pa jaunieshu sisteemu seez jau aknaas

     [+] [-]

, 2017-08-04 03:30, pirms 7 gadiem
kas ta nu domāju viens piespamojis visu čatu, bet nē normāl saruna .. tā turēt vīri jūsu viedoklis ir jūsu viedoklis ..

     [+] [-]

, 2017-08-04 04:45, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: Es vispār jau sen gaidīju, kad Neymars aizies no Barsas, lai var rādīt tādu pašu spēli, kādu rāda izlasē. Vienīgi cerēju, ka uz BPL dosies.
Tas būtu daudz labāk. Būtu interesanti redzēt, ko tāda daiļava kā Neimārs spētu izdarīt pret BPL aizsardzību bez Messi un Suareza palīdzības.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-04 05:06, pirms 7 gadiem
elgarz rakstīja: Es domāju vairs nekur netālu nav, bet jau ir vienā līmenī ar Ronaldo un Messi, vienīgi Francijā viņam to būs grutāk pierādīt, noteikti būs jauzvar UCL vai PK.
Tur vēl tālu līdz Messi un Ronaldo līmenim. Messi savā labākajā gadā guva 50 vārtus un piespēlēja 20 reizes 37 La liga spēlēs. Čempionu līgā 11 spēlēs iesita 14 vārtus un piespēlēja 7 reizes. Un tādus monstruālus skaitļus Messi ir iespējis gandrīz katru gadu. Ronaldo tas pats. Neimārs labākajā gadā iesita 24 vārtus un piespēlēja 18 reizes 34 La liga spēlēs. Skaitļi ir iespaidīgi, bet Messi un Ronaldo vienkārši ir kosmoss. Kaut kas neaizsniedzams. 10 sezonas no vietas dominēt pasaules futbolā ir jāprot. Kopš 2008. gada Messi vai Ronaldo komandas Čempionu līgā ir uzvarējušas 8 reizes!!! Vienīgie, kas spēja tajā laikā uzvarēt bija Mourinju Inter, Heinkesa Bayern (viena no labākajām sezonām futbola vēsturē Bayern bija togad) un Di Mateo Chelsea. Pēdējās 4 sezonas Messi un Ronaldo komandas uzvarējušas 4 reizes ČL. Vienīgā reize, kad Messi un Ronaldo spēlēja ČL finālā bija 2009. gadā, kad Ronaldo vēl spēlēja United. Barcelona uzvarēja ar 2-0 un tā arī bija pēdējā spēle kā sarkanajam velnam. Tas jau vien ir episki.

     [+] [-]

, 2017-08-04 07:15, pirms 7 gadiem
belo31 rakstīja: Jebkura futbolista sapnis ir spēlēt tādos klubos kā PSG un City

Mesi diemžēl jau nokavējis pāreju uz City, lai gan pirms gada teica klubam ka vēlas iet prom, bet barsa nedeva atļauju, vecums nenāk viens.
Tas vecais penša CR ar nevienam vairs nav vajadzīgs, skaļi teica ka gribot prom, bet neviens neizrādīja interesi par viņa pakalpojumiem.
Tu sapņo vai ka nevis sapnis bet jebkurš velas iekaset naudiņu no tadiem klubiem ...

  -2 [+] [-]

, 2017-08-04 08:04, pirms 7 gadiem
Nu re... kā jau biju minējis, juridiski šo darījumu nebija iespējams aizliegt. Nevar pierādīt nepierādāmo.

Bet par LFP nu gan smiekli nāk vēl joprojām. Pietiekami liela organizācija it kā, bet lēmumus grasās pieņemt uz "mums tā liekas" principa. Nu tā var tikai diktatori un ar IQ ne pārāk apveltīti clvēki uzvesties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-04 10:12, pirms 7 gadiem
Caca pie vietas
Tik nedēļas čakarēja visus, ar savu ""neko nezinu"

     [+] [-]

, 2017-08-04 10:16, pirms 7 gadiem
Kādos vīros Barca ieguldīs saņemto summu ?

     [+] [-]

, 2017-08-04 10:27, pirms 7 gadiem
Mani visvairāk no šitā pasākuma interesē - kādu notikumu ķēdi šis darījums izraisīs, kuros klubos beigās nonāks tā nauda un vai tas notiks šovasar. Ja Barsa nopietni ķersies pie MBapē, tad Perezs jau arī malā nestāvēs un negribēs palaist viņu pie konkurentiem. Tad atkal atjaunosies sāga ap Beilu. Domāju jautrība augustam ir nodrošināta, jo PSG arī tagad būs kādi spēlētāji jātirgo, diez vai šeihi gribēs ielaisties atklātā konfliktā arī ar UEFA, kad savu ambīciju uz kādu brīdi ir apmierinājuši.

     [+] [-]

, 2017-08-04 10:43, pirms 7 gadiem
ABa rakstīja: Mani visvairāk no šitā pasākuma interesē - kādu notikumu ķēdi šis darījums izraisīs, kuros klubos beigās nonāks tā nauda un vai tas notiks šovasar. Ja Barsa nopietni ķersies pie MBapē, tad Perezs jau arī malā nestāvēs un negribēs palaist viņu pie konkurentiem. Tad atkal atjaunosies sāga ap Beilu. Domāju jautrība augustam ir nodrošināta, jo PSG arī tagad būs kādi spēlētāji jātirgo, diez vai šeihi gribēs ielaisties atklātā konfliktā arī ar UEFA, kad savu ambīciju uz kādu brīdi ir apmierinājuši.
madrides prese raksta, ka zidaans ir piekritis Mbapes iegaadei, ja prom dodas beils. Barca runaa ar Dortmundi par Dembeli, madride arii tur ieliida (mijatovicham labas attieciibas ar Dembeles agjentu), bet tas driizaak "sveiciens" par Gomeshu un meegjinaajums uzsist cenu. Dembele veel pirms Neimaara saagas esot Barcas direktoriem pateicis, ka labpraat paarietu, ja Dortmundei samaksaatu pienaaciigi. Dortmunde turklaat intereseejas par Deulofeu.

paraleeli Barca runaa ar Lpool par Kautinju, klaat piedaavaajot Rafinju, bet Lpool kauleejas un grib divus nesaistiitus dariijumus.

tas ir tas, ko pashlaik raksta spaanju prese. bet, protams, shai Barcas huntai ir laba iipashiiba lietas kaartot ljoti slepeni un negaidiiti - publiski tiek runaats par vienu, bet tikmeer aizkulisees tiek paveikts kas cits. lielaakaa dalja no Barcas transfeeriem ir pirms tam plashi neiztirzaati presee.

     [+] [-]

, 2017-08-04 10:46, pirms 7 gadiem
P.S. veel Barca it kaa gatavojas izmaksaat 32 mln klausulu par Sociedadas centra aizsargu Injigo Martinesu (ja Vermaalenu tomeer kaut kur nogruudiis), kas buutu interesants transfeers.

     [+] [-]

, 2017-08-04 10:50, pirms 7 gadiem
Messi varētu aiztreidoties uz PSG tagad : )

     [+] [-]

, 2017-08-04 11:02, pirms 7 gadiem
Šis darījums noteikti būs jauns atskaites punkts, un tā sekas šobrīd ļoti grūti saprast.
Tagad tirgus ir apstiprinājis, ka darījums par 200+ ir realitāte.
Loģiski būtu, ja tagad transfēru cenas pieaugtu vēl vairāk, taču neesmu drošs, ka šis pieaugums būs tik nozīmīgs. Šis tomēr ir one off gadījums, kas vairāk skaidrojams ar to, ka PSG īpašnieki (faktiski Kataras valsts) ir sakasījusies ar visu pasauli (ar Kataru pārtraukuši diplomātiskās attiecības liela daļa tā reģiona valstu) un caur PSG katara tagad demonstrē savu varenību.
Bet pēc būtības, tiešām nedomāju, ka 222 par Neimāru ir nereāls cipars. Ar viņa brendu un ar to saistīto PSG popularitātes pieaugumu, ilgtermiņā tas cipars par varētu būt atpelnams.

     [+] [-]

, 2017-08-04 11:10, pirms 7 gadiem
AicisAicis rakstīja: Messi varētu aiztreidoties uz PSG tagad : )
Domā bez Neimara Messi nespēj dzīvot?

     [+] [-]

, 2017-08-04 11:12, pirms 7 gadiem
555 rakstīja: P.S. veel Barca it kaa gatavojas izmaksaat 32 mln klausulu par Sociedadas centra aizsargu Injigo Martinesu (ja Vermaalenu tomeer kaut kur nogruudiis), kas buutu interesants transfeers.
Šo City arī gribot, bet nevar vēl izdomāt, un naudiņas, ko tērēt arī vairs daudz nav palicis.

     [+] [-]

, 2017-08-04 11:24, pirms 7 gadiem
555 rakstīja: madrides prese raksta, ka zidaans ir piekritis Mbapes iegaadei, ja prom dodas beils. Barca runaa ar Dortmundi par Dembeli, madride arii tur ieliida (mijatovicham labas attieciibas ar Dembeles agjentu), bet tas driizaak "sveiciens" par Gomeshu un meegjinaajums uzsist cenu. Dembele veel pirms Neimaara saagas esot Barcas direktoriem pateicis, ka labpraat paarietu, ja Dortmundei samaksaatu pienaaciigi. Dortmunde turklaat intereseejas par Deulofeu.

paraleeli Barca runaa ar Lpool par Kautinju, klaat piedaavaajot Rafinju, bet Lpool kauleejas un grib divus nesaistiitus dariijumus.

tas ir tas, ko pashlaik raksta spaanju prese. bet, protams, shai Barcas huntai ir laba iipashiiba lietas kaartot ljoti slepeni un negaidiiti - publiski tiek runaats par vienu, bet tikmeer aizkulisees tiek paveikts kas cits. lielaakaa dalja no Barcas transfeeriem ir pirms tam plashi neiztirzaati presee.
Par Koutu domāju nāksies ļoti pārmaksāt. Var jau saprast Klopu, kurš pirms sezonas negrib šķirties no līdera, jo neko prātīgu daudz maz līdzvērtīgu pretī jau vairs nepaspēs dabūt. Dembele šķiet vislabākais variants Barsai, cik nācies redzēt, vienīgi viņš šķiet vairāk pa labo malu plosās. Galvenais arguments šim bija iet un palikt Dortmundē dēļ garantētā spēles laika. Tagad Barsa to arī var apsolīt un ar Dortmundi varētu būt vieglāk tirgoties.

     [+] [-]

, 2017-08-04 11:34, pirms 7 gadiem
555 rakstīja: madrides prese raksta, ka zidaans ir piekritis Mbapes iegaadei, ja prom dodas beils. Barca runaa ar Dortmundi par Dembeli, madride arii tur ieliida (mijatovicham labas attieciibas ar Dembeles agjentu), bet tas driizaak "sveiciens" par Gomeshu un meegjinaajums uzsist cenu. Dembele veel pirms Neimaara saagas esot Barcas direktoriem pateicis, ka labpraat paarietu, ja Dortmundei samaksaatu pienaaciigi. Dortmunde turklaat intereseejas par Deulofeu.

paraleeli Barca runaa ar Lpool par Kautinju, klaat piedaavaajot Rafinju, bet Lpool kauleejas un grib divus nesaistiitus dariijumus.

tas ir tas, ko pashlaik raksta spaanju prese. bet, protams, shai Barcas huntai ir laba iipashiiba lietas kaartot ljoti slepeni un negaidiiti - publiski tiek runaats par vienu, bet tikmeer aizkulisees tiek paveikts kas cits. lielaakaa dalja no Barcas transfeeriem ir pirms tam plashi neiztirzaati presee.
Drīzāk spāņu preses spiediens uz Beilu, ņemot vērā, ka par to pozīciju cīnās Isco un Asensio (spāņi vienmēr ļoti tendēti aizstāv un bīda savējos)...Un vispār, kāds wingeram sakars ar straikeri? Ja runa būtu par Benzemā, tad varētu saprast, bet Beilam ar Mbappes pozīciju nav nekāda sakara...

     [+] [-]

, 2017-08-04 11:41, pirms 7 gadiem
marauders rakstīja: Drīzāk spāņu preses spiediens uz Beilu, ņemot vērā, ka par to pozīciju cīnās Isco un Asensio (spāņi vienmēr ļoti tendēti aizstāv un bīda savējos)...Un vispār, kāds wingeram sakars ar straikeri? Ja runa būtu par Benzemā, tad varētu saprast, bet Beilam ar Mbappes pozīciju nav nekāda sakara...
nee, nu paldies, ka tu mani uzskati par zidaanu un peresu, lai apspriestu detalizeeti sho. es tikai atrefereeju, ko raksta spaanju prese
marca.com

     [+] [-]

, 2017-08-04 11:47, pirms 7 gadiem
555 rakstīja: nee, nu paldies, ka tu mani uzskati par zidaanu un peresu, lai apspriestu detalizeeti sho. es tikai atrefereeju, ko raksta spaanju prese
http://www.marca.com/futbol/real-madrid/2017/08/03/59830c78ca47418b488b4628.html
nu marca arī rakstīja pirms divām nedēļām, ka jau ir noslēgts līgums madridei ar Mbappe...kas izrādījās false transfer rumours

     [+] [-]

, 2017-08-04 11:52, pirms 7 gadiem
marauders rakstīja: nu marca arī rakstīja pirms divām nedēļām, ka jau ir noslēgts līgums madridei ar Mbappe...kas izrādījās false transfer rumours
nu false tas izraadiisies tad, ja vinji beigaas vinju nenopirks par 180 vai 160+20, kaa marca rakstiija (es domaaju, ka nopirks).

ar tiem dariijumiem jau nav tik vienkaarshi - vispirms vienojas ar speeleetaaju vai klubu, tad ar otru, tad veel meklee pirceejus saveejiem speeleetaajiem utt. buutiski, lai citi klubi to nezina, jo tad saprot, kuram ir lieka nauda, kursh nokljuvis spiediigaa situaacijaa (gribu redzeet, par kaadaam naudaam PSG tagad izpaardos savu balastu un kaa Barcai veiksies ar cenu nolaishanu par noskatitajiem speeleetaajiem).

katraa zinjaa madridei ir nauda peec benjkja supersekmiigaas izpaardoshanas, un, taa kaa De Hea nekur netaisaas, nav jau daudz variantu, ar ko taadu spiidiigu un daargu peress vareetu sevi iepriecinaat

     [+] [-]

, 2017-08-04 22:18, pirms 7 gadiem
555 rakstīja: P.S. veel Barca it kaa gatavojas izmaksaat 32 mln klausulu par Sociedadas centra aizsargu Injigo Martinesu (ja Vermaalenu tomeer kaut kur nogruudiis), kas buutu interesants transfeers.
shito transfeeru es tieshaam neizprotu,ok labs speeleetaajs,bet uz janvaari tak gandriiz sarunaats Yerijs Minna,kur ta to peec tam baaziis?