Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1600, Did:0, useCase: 3

Argentīna ar uzvaru pendelēs iesoļo finālā

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Argentīna ar uzvaru pendelēs iesoļo finālā
Foto: AFP/Scanpix

Par otru Pasaules kausa finālisti kļuvusi Argentīnas izlase. Pēc 0:0 pret Nīderand gan pēc pamatlaika, gan papildlaika visai pasīvā spēlē uzvarētājs bija jānoskaidro pēcspēles sitienos. Tajos divreiz bumbu atvairīja Argentīnas vārtsargs Serhio Romero - 4:2 pendelēs, un argentīniešus finālā sagaida tikšanās ar Vāciju.

Pirms spēles
Nīderlandes pamatsastāvā bija viena izmaiņa – laukumā atgriezās Naidžels de Jongs, kurš turnīra sākumā guva savainojumu un par kuru jau runāja, ka viņam Pasaules kauss jau noslēdzies. Savukārt Argentīnai laukumā atgriezās iepriekš diskvalificētais Markoss Roho, bet savainotā Anhela di Marijas vietā izgāja Enco Peress. Spēlēt gatavais Serhio Agvero pamatsastāvā nebija iekļauts arī šoreiz.

Pasīvs pirmais puslaiks noslēdzas bez vārtiem
Jau no pirmajām minūtēm bija jūtams Argentīnas pārsvars, kas gan nebija liels – arī Nīderlande ik pa laikam izveidoja pa uzbrukumam, taču kopumā spēlēja kā otrais numurs. Labākais vārtu gūšanas moments visā puslaikā izveidojās jau 11. minūtē, kad argentīnieši nopelnīja soda sitienu pretī vārtiem un tuvu soda laukumam – Sillesens ķēra bumbu pēc Mesi sitiena.

Argentīnai vēl bija pāris cerīgi uzbrukumi, taču oranžo aizsardzība spēja tikt galā ar vairākiem bīstamiem centrējumiem – neļaujot bumbai nonākt pie argentīniešiem vārtu tuvumā. Vienā no Nīderlandes cerīgākajiem momentiem van Pērsijs saņēma bumbu soda laukumā, taču nespēja to savaldīt. Kopumā visai nogaidošā spēlē pirmais puslaiks noslēdzās ar 0:0.

Momentu maz, viss nonāk līdz pendelēm
Puslaika sākumā Nīderlande tika pie labas standartsituācijas, taču Sneiders sita bumbu pāri. Argentīna atbildēja ar pāris prettriecieniem, taču kopumā mačs ritēja tāpat, kā pirmajā puslaikā - viduvējā tempā ar maz notikumiem pie abiem soda laukumiem. Neliels saasinājums sākās 15 minūtes pirms beigām – vispirms no vārtu priekšas neprecīzi sita van Pērsijs, bet brīdi vēlāk otrā laukuma galā Igvains trāpīja vārtu tīklā no sāniem. Abās situācijās gan tika fiksēta aizmugure.

Īsi pirms pamatlaika beigām Robens varēja izraut uzvaru Nīderlandei, taču Maskerāno pēdējā brīdī izsita bumbu – mačs nonāca līdz papildlaikam. Tā pirmajā puslaikā nedaudz labāk veicās Nīderlandei, taču līdz vārtu guvumam joprojām bija tālu. Jāpiebilst, ka 97. minūtē notika Nīderlandes trešā maiņa, laukumā dodoties Huntelāram, kas nozīmēja, ka šoreiz Luiss van Gāls savu meistarstiķi ar vārtsargu maiņu pirms 11 metru sitienu sērijas neplāno izmantot. Papildlaika otrajā puslaikā Argentīnai bija pāris labi uzbrukumi, taču sitieni nesanāca ne Palasio, ne Rodrigesam. 0:0 pēc 120 minūtēm un pendeles.

Romero atvaira divas pendeles, Argentīna finālā
Pēcspēles sitienus sāka Nīderlande. Kā pirmais sita aizsargs Vlārs, taču Romero bija pārāks, atvairot ne pašā vārtu stūrī lidojošo bumbu. Mesi apmānīja Sillesenu, panākot pārsvaru Argentīnai, otrajā sērijā abi sitieni bija precīzi, bet trešajā Romero vēlreiz bija lielisks, atvairot spēcīgu Sneidera raidījumu un vēl vairāk pietuvinot dienvidamerikāņus uzvara. Argentīna realizēja visus četrus savus sitienus, un precīzs, par spīti Sillesena pūliņiem un nedaudz skartajam pārliktnim, bija arī Rodrigess – 4:2. Argentīna finālā tiksies ar Vāciju, bet Nīderlande spēlēs ar bronzu pret brazīliešiem.

StatistikaNedArg
Kontrole53%47%
Sitieni (rāmī)7(3)8(5)
Aizmugures44
Stūra sitieni44
Pārkāpumi1510

Nīderlande – Argentīna 0:0 (2:4 11 metru sitienu sērijā)

11 metru sitienu sērija: 0:0 Vlārs (vārtsargs), 0:1 Mesi, 1:1 Robens, 1:2 Garajs, 1:2 Sneiders (vārtsargs), 1:3 Agvero, 2:3 Kauts, 2:4 Rodrigess
Brīdinājumi: Martinšs Indi; Huntelārs – Demičelis
Nīderlande: Sillesens, Vlārs, de Vrejs, Martinšs Indi (Janmāts 46'), Sneiders, Veinaldums, Robens, Blinds, de Jongs (Klāsijs 62'), Kauts, van Pērsijs (Huntelārs 97')
Argentīna: Romero, Garajs, Demičelis, Roho, Savaleta, Maskerāno, Bilja, Peress (Palasio 81'), Mesi, Laveci (Rodrigess 101'), Igvains (Agvero 82')
Galvenais tiesnesis: Džunejts Džakirs (Turcija)

Pasaules kausa pusfināli

DatumsSpēleLaiks/Rez
08.06.Brazīlija – Vācija1:7
09.06.Nīderlande – Argentīna0:0 (2:4 11m)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 01:48, pirms 10 gadiem
sveeetaa bessija speelees finaalaa un gauzi lies asaras..

 +22 [+] [-]

, 2014-07-10 01:48, pirms 10 gadiem
kas par izgasanos Van Galam. ielikt Vlaaru sist pendeli, pie tam pirmo - vissvarigako. WTF VNK

 +12 [+] [-]

, 2014-07-10 01:48, pirms 10 gadiem
Par SKAISTU finālu!

  +6 [+] [-]

, 2014-07-10 01:48, pirms 10 gadiem
Vācija čempioni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Salvatorre

 +13 [+] [-]

, 2014-07-10 01:48, pirms 10 gadiem
NED var gatavoties LV graušanai.

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:49, pirms 10 gadiem
finālā noteikti jāfano par eiropiešiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 01:49, pirms 10 gadiem
Žēl, gribēju Eiropas finālu, bet ko darīt...
NED paši vainīgi, visu pamatlaiku speleja ka darzeni, pat uzbrukt normali negribēja, tā ir karma, plus vēl Robena stulbaa vilcināšanās kompensācisjas laika sākumā..reali varēja NED jau pamatlaika - Robens laikam ir tas, kas bieži piekāš vissvarīgākajos momentos gan Nīderlandi, gan Bayern....

  +4 [+] [-]

, 2014-07-10 01:49, pirms 10 gadiem
Messi un 10 rūķīši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:49, pirms 10 gadiem
Visu cieņu Holandei, kas necerēti tika tik tālu! Vnk nepaveicās.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 01:50, pirms 10 gadiem
Palikusi ir pēdējā intriga-kurš iegūs trešo vietu! Ar šādu spēli Argentīnai pret Vāciju nav variantu!

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:50, pirms 10 gadiem
Jāāāā!
Tagad jānoliek vēl vāciju pie vietas!

  -3 [+] [-]

, 2014-07-10 01:50, pirms 10 gadiem
Atbildies luudzu uz manu jautaajumu

- Man vieniigajam saakuma intro dziesminjaa ( Kur ir tas puika ar to futbola bumbu) liekas ka dzied : korējāāā korējāā

aa un mnjaa.. Bessija lies asaras finala pret vaaciju...pretiiga speele no argentiinieshiem...

  +3 [+] [-]

, 2014-07-10 01:50, pirms 10 gadiem
Apsveicu Vāciju ar Pasaules Kausu. Kas lēni nāk, tas labi nāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:50, pirms 10 gadiem
1990.gada atkārtojums?
Nepatika, ka bija "pendeles", un tomēr prieks, ka būs tieši šāds fināls, jo Nīderlande nospēlēja pārāk taktiski un garlaicīgi. Vācijai jāņem!

  -2 [+] [-]

, 2014-07-10 01:50, pirms 10 gadiem
Zinot visu, cik Mesi ilgi par šo ir sapņojis, kā viņš to ir centies panākt, man pilnīgi asara notek.

  +7 [+] [-]

, 2014-07-10 01:50, pirms 10 gadiem
Nekas!!!
Niderlande priecasies sesdien,un Argentina raudas svedien!!

  -3 [+] [-]

, 2014-07-10 01:51, pirms 10 gadiem
BayernM rakstīja: Atbildies luudzu uz manu jautaajumu

- Man vieniigajam saakuma intro dziesminjaa ( Kur ir tas puika ar to futbola bumbu) liekas ka dzied : korējāāā korējāā
Man liekas, ka tur dzied "Bombeja Bombeejaaa"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-07-10 01:51, pirms 10 gadiem
Njā, Nīderlande izskatījās labāk, principā Messi izolēts un nav kas iesit, vienīgi to piespēli iedeva, bet tā pati spēle garlaicīgi, ne sitienu daudz ne momentu, ne asumu, kaut kā pat nejutu līdz pendelēm, ka tas ir pasaules kausa 1/2 fināls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-07-10 01:51, pirms 10 gadiem
ja uzvarēs ARG es būšu bēdīgāks nevis par GER zaudējumu, bet tieši par ARG uzvaru
neskatāma komanda
like Spain 2010

  +9 [+] [-]

, 2014-07-10 01:52, pirms 10 gadiem
krasutrepe rakstīja: heh.. garlaiciiga speele.. un arg finaalaa nav variantu..
Valdi Valter?

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 01:52, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: City spēks - Demichelis, Zabaleta, Aguero

Ko Argentīna bez viņiem darītu? neko
Ko viņi darītu bez super #10?

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 01:52, pirms 10 gadiem
Ceru Frichi paarmaacis arii Argentiinas izlasi

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 01:52, pirms 10 gadiem
Nu ko, laiks Argentīnai atriebties par 1990. gadu un iepriekšējiem diviem 1/4 fināliem!

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:52, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Njā, Nīderlande izskatījās labāk, principā Messi izolēts un nav kas iesit, vienīgi to piespēli iedeva, bet tā pati spēle garlaicīgi, ne sitienu daudz ne momentu, ne asumu, kaut kā pat nejutu līdz pendelēm, ka tas ir pasaules kausa 1/2 fināls.
Mesi darīja visu melno darbu, bet ar to bija par maz. Būtu di Marija, iespējams, būtu citādāk, bet prieks par šādu iznākumu!

  +4 [+] [-]

, 2014-07-10 01:52, pirms 10 gadiem
Nu Argentīnai neredzu daudz variantus pret Vāciju. Šķiet, ka alus nācija var jau sākt iepirkt alu vairumā.
Nekad nebiju domājis, ka kādreiz to teikšu, bet šķiet pirmo reizi nāksies būt par Vāciju- lai jau viņiem tiek pa ilgiem laikiem tituls.

  +9 [+] [-]

, 2014-07-10 01:53, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Žēl Vācijas!

Atkal fināls, atkal zāģis viņus sagaida!
Jēga tevī klausīties, teici vispār ka Beļģija uzvarēs un Vācija nekur netiks... turpini iedomās dzīvot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 01:53, pirms 10 gadiem
Ja Argentīna uzvarēs finālā, tad argentīnieši būs varoņi un es kā Vācijas fans noliekšu galvu viņu priekšā.

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:53, pirms 10 gadiem
Un komandu izvelk Romero, kuru sākumā minēja kā vājo punktu. Ja būtu Kruls, Aguero pendeli viņš, visticamāk, atsistu, ja uzminētu. Tāpat arī Rodrigesa pendeli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:54, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: Nekas nevar būt trakāk par zaudējumu PK finālā,kad tev jāskatās kā uzvarētāji (vācija) paceļ kausu.....
brazīļiem sanāca vakar trakāk

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 01:54, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: Nekas nevar būt trakāk par zaudējumu PK finālā,kad tev jāskatās kā uzvarētāji (vācija) paceļ kausu,gribēju,lai argentīna šodien uzvar,bet piedzīvo zāģi finālā!
Vai Tu gadījumā neesi slims Ronaldu fans?

  +6 [+] [-]

, 2014-07-10 01:54, pirms 10 gadiem
Salvatorre rakstīja: JAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA AA!!! Garlaicīga spēle, bet kā jau teicu turnīra sākumā - Argentīnas tanks lēnām, bet pamatīgi ar el mago Messi priekšgalā soļo pretim titulam. Paldies puišiem par lielisko spēli un protams arī veiksmei.
Ritīgais tanks. Nav ko teikt Kur bija tanks visas 120 minūtes?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 01:54, pirms 10 gadiem
Ja grupu spēlēs likās Argentīna švaki spēlē, tad jau izslēgšanas spēlēs rāda ievērojamu progresu, jo īpaši aizsardzības ziņā. Nīderlande pilnībā neitralizēta visas spēles garumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 01:54, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Argentīna spēja izslēgt reaktīvo Beļģiju un Nīderlandi tad kādi varianti Vācijai, kas ir daudz vājāka?
Robīt, kad Tava mamma noliks Tevi gulēt, lai Tu nemurgotu?

  -2 [+] [-]

, 2014-07-10 01:55, pirms 10 gadiem
Yesssssssss ! Niderlandei vajag vairak melnadainos speletajus , savadak jau neizskatas pec normalas eiropas komandas ! Ko ta sakumsastava tikai 3 melnie !?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 01:55, pirms 10 gadiem
Vācieši spēlē Totālo futbolu, šajā turnīrā viņiem nav konkurentu.

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:55, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: Tu gadijumā neesi slims Messi fans?
Nē, esmu slims Vācijas un Itālija fans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 01:55, pirms 10 gadiem
Ja uz finālu būs atpakaļ Di Maria, tad Argentīnai būs citi apgriezieni..

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 01:55, pirms 10 gadiem
Vacija buus favoriits,bet nevajag aizmirst,ka tas buus PK finaals.

  -4 [+] [-]

, 2014-07-10 01:56, pirms 10 gadiem
Tā kā finālu neredzēšu, tad vienīgais prieks, ka tur tāpat intrigas nebūs.. Vācijas uzdevums neiztralizēt Messi un uzvara rokā, jo izskatās, ka Argentīna bez Messi ir tas pats, kas Brazīlija bez Neimāra.
Pārāk daudz šajā čempionāta uzkritusi sēdēšana aizsardzībā visu spēli, šoreiz diemžēl tāda stila komanda tiek tālāk. No uzbrūkošas Argentīnas ne smakas..

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 01:56, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mesi darīja visu melno darbu, bet ar to bija par maz. Būtu di Marija, iespējams, būtu citādāk, bet prieks par šādu iznākumu!
Nav viņiem, kas izveido vēl tos momentus, Di Maria jau bija iespēlējies, un vismaz sita pa vārtiem, bet Aguero pusvesels pilnīgs nulle, Iguains vairāk smailē spēlē, Palacio, Perez viduvējības, Maxi jau vecs, lai vai kā Vācija būs favorīti, bet man baila, ka varētu būt līdzīgi kā Vācija-Spānija pirms 4 gadiem, viens stūra sitiens un viss, jo nu Garajs uzprasās uz golu šajā pk, jau kuro spēli bīstams pēc stūriem, bet gnjau Hummelss novaktēs

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:56, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Vācieši spēlē Totālo futbolu, šajā turnīrā viņiem nav konkurentu.
Pakāsa gandrīz Ganai..

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:56, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: Jā,jā to var redzēt
Bet Tevi var dzirdēt, tikai sienas otrā pusē - neiroloģiskajā dispanserī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 01:57, pirms 10 gadiem
Kā visi tagad bļaustās, ka argentīnai nav variantu. Kā es gribu redzēt, ko jūs - kepkas - rakstīsiet, ja Argentīna uzvarēs. Protams, tas būs grūts darbs, jo Vācija rāda ļoti labu sniegumu, bet kā tad visi varēs raudāt un uz komentāriem - Argentīna uzvara! metīsiet 10 mīnusus.

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:57, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Argentīna spēja izslēgt reaktīvo Beļģiju un Nīderlandi tad kādi varianti Vācijai, kas ir daudz vājāka?
Tads diivainis esi,tiesi frici ir stipraaki,bet ne daudz.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 01:57, pirms 10 gadiem
Messi jāpaceļ kauss virs galvas, viņš to ir pelnījis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:57, pirms 10 gadiem
Argentīna ir viduvēja komanda, bet viņiem ir Mesi, un pagaidām ar to pietiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:57, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja Argentīna uzvarēs finālā, tad argentīnieši būs varoņi un es kā Vācijas fans noliekšu galvu viņu priekšā.
žēl, ka Tu te esi tāds viens no retajiem

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:58, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Vācijai ir Klose, Argentīnai Messi un Aguero

think baby, think
Atgādini man, lūdzu, cik tālu šajā Pasaules Kausā tika Krievijas izlase?

  +4 [+] [-]

, 2014-07-10 01:58, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Argentīna ir viduvēja komanda, bet viņiem ir Mesi, un pagaidām ar to pietiek.
Viduvējas komandas nespēlē PK finālā..

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:58, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Kam tik tu neklanies puis! Visiem
Es klanos tikai izcila futbola priekšā. Esmu superfan, gluži kā Kirov Lipman namber van

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 01:58, pirms 10 gadiem
Mascherano ir atguvis milzīgu cieņu manās acīs. Iespējasm, 120minūšu Man of the match

  +3 [+] [-]

, 2014-07-10 01:58, pirms 10 gadiem
2010.gadā Spānija,tā pat kā šogad Argentīna visas playoff spēles vinnēja ar 1:0 un kļuva par čempioniem.Redzēsim,vai vēsture atkārtosies.

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:58, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Vācijai ir Klose, Argentīnai Messi un Aguero

think baby, think
Lol. Millers, Kloze, Širle, Kross, Noijers, Lāms, sauc kuru gribi, visi ir vienādā līmenī ar tevis minētajiem argentīniešiem.

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:59, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Kā visi tagad bļaustās, ka argentīnai nav variantu. Kā es gribu redzēt, ko jūs - kepkas - rakstīsiet, ja Argentīna uzvarēs. Protams, tas būs grūts darbs, jo Vācija rāda ļoti labu sniegumu, bet kā tad visi varēs raudāt un uz komentāriem - Argentīna uzvara! metīsiet 10 mīnusus.
dabūji plusu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-10 01:59, pirms 10 gadiem
Vienīgais prieciņš, ka šis rezultāts nozīmē jau praktiski Vācijas uzvaru PK, būtu NED finālā, domāju, ka būt sīva cīņa, taču ARG bez MEssi vispār nekā nav, šodien jau tā noveicās kad Robens beigās nopūdelēja 100% momentu !

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:59, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: žēl, ka Tu te esi tāds viens no retajiem
Domāju, ka klusībā tā darītu katrs sevis cienošs futbola fans. Visu mūžu esmu bijis Argentīnas "heiteris", bet nekad neesmu redzējis Argentīnu spēlējam finālā.

     [+] [-]

, 2014-07-10 01:59, pirms 10 gadiem
Par skaistu finālu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:00, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Kā visi tagad bļaustās, ka argentīnai nav variantu. Kā es gribu redzēt, ko jūs - kepkas - rakstīsiet, ja Argentīna uzvarēs. Protams, tas būs grūts darbs, jo Vācija rāda ļoti labu sniegumu, bet kā tad visi varēs raudāt un uz komentāriem - Argentīna uzvara! metīsiet 10 mīnusus.
Vienīgā Argentīnas iespēja ir noturēt spēli aizsardzībā tieši tāpat kā šodien, labākajā gadījumā cerot, ka Vācija izlaidīs kādu reto sakarīgo pretuzbrukumu. Cits, mazāk ticams variants, ka Vācija neatradīs ieročus, lai apturēt Messi.

Tici man, es par visu vairāk negribu Vācijas uzvaru,bet tā šķiet neizbēgama!

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:00, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Vienīgais prieciņš, ka šis rezultāts nozīmē jau praktiski Vācijas uzvaru PK, būtu NED finālā, domāju, ka būt sīva cīņa, taču ARG bez MEssi vispār nekā nav, šodien jau tā noveicās kad Robens beigās nopūdelēja 100% momentu !
Mash šodien norukāja pa visiem 110% un neatstāja variantus Robēnam!

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:00, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: Jā var redzēt cik izcilu futbolu rāda argentīna
Līdz šim nekā izcila nav bijis, bet vel jau viena spēlē palikusi. Jautājums: vai Mesī viens pats pavilks izlasi?

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 02:00, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Vācijai ir Klose, Argentīnai Messi un Aguero

think baby, think
Aguero jau gan vareni izskatiijaas sodien

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:01, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: dabūji plusu
Varējāt jau tagad sākt mest mīnusus, lai neredz komentāru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 02:01, pirms 10 gadiem
ArsenalFC rakstīja: Aguero jau gan vareni izskatiijaas sodien
Agvero vispār bija laukumā? Nemanīju. Laikam nebiju uzvilcis "City" kepku

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:02, pirms 10 gadiem
Pirms turnīra teicu, ka finālā spēlēs Argentīna-Vācija.
Aizpildīju tabulu, kas bija Sporta avīzē un sanāca, ka Argentīna ar 2:1 finālā uzvar Vāciju un Mesi MVP. PK Mesi parādīs kādēļ viņš ir vislabākais.
Bobans: "Mesi ir formā tikai spēlēs pret "Real"" (1. lapā)
Pareģojums: Finālā Vācija (vārti: Lāms) 1:2 Argentīna (Mesi, Aguero abas piespēles no Di Marijas). MVP Mesi
Dienvidamerikas čempione Urugvaja pelnīti zaudē... (8. lapā)

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:02, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Domāju, ka klusībā tā darītu katrs sevis cienošs futbola fans. Visu mūžu esmu bijis Argentīnas "heiteris", bet nekad neesmu redzējis Argentīnu spēlējam finālā.
man bija tā iespēja, un tad es biju par NED
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:02, pirms 10 gadiem
Es domāju, ka mēs visi zinām, ka šī Vācijas paaudze pēc astoņu gadu gaidīšanas beidzot uzvarēs kādu no lielajiem turnīriem, beidzot!

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:03, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: iztēlojies Aguero labākajā formā, atceries kā viņš dauzīja vienatnē gunārus?
Iztēlojies Argentīnu ar Maradonnu priekšgalā (ja spēj). Bet tas šobrīd nav iespējams - tāpat kā Aguero sasniegt labāko formu.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:03, pirms 10 gadiem
scorpio rakstīja: Vienīgā Argentīnas iespēja ir noturēt spēli aizsardzībā tieši tāpat kā šodien, labākajā gadījumā cerot, ka Vācija izlaidīs kādu reto sakarīgo pretuzbrukumu. Cits, mazāk ticams variants, ka Vācija neatradīs ieročus, lai apturēt Messi.

Tici man, es par visu vairāk negribu Vācijas uzvaru,bet tā šķiet neizbēgama!
Nu tad sāc jau tagad fanot par Vāciju. Di Maria atgriezīsies(cerams), redzēsi, jo duo Mesi-Di Maria apturēt ir ļoti grūti, lai arī cik labu spēli rāda Vācija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:04, pirms 10 gadiem
hugo33 rakstīja: Mash šodien norukāja pa visiem 110% un neatstāja variantus Robēnam!
Nesmīdini. Nevis neatstāja variantus, bet pats Robens visu sačakarēja ar savu nejēdzīgo vilcināšanos, atskatoties jau uz rezultātu nākas secināt, kad tieši tajā momentā NED zaudēja spēli... ARG ja tā ir 110% spēle, tad finālā mūs gaida vēlviens 7-1...

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:04, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: iztēlojies Aguero labākajā formā, atceries kā viņš dauzīja vienatnē gunārus?
jaa 1vs11

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:04, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Nu tad sāc jau tagad fanot par Vāciju. Di Maria atgriezīsies(cerams), redzēsi, jo duo Mesi-Di Maria apturēt ir ļoti grūti, lai arī cik labu spēli rāda Vācija.
Ar Di Maria sastāvā nenoliedzami cits stāsts - bet vai viņš spēlēs?

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 02:04, pirms 10 gadiem
Man liekas, Jūs, VISI, Vācijas futbola cienītāji, jau par ātru ieceļat šo komandu par čempioniem, kā jau katru gadu..(nekā personīga pret Vācijas izlasi)..
Fināls vēl ir jānospēlē, tā kā neviens vēl kausu par brazīļu 'sabraukšanu' nedod..

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:04, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: !
Statistiski Mesi šovakar bija pārliecinoši labākais, bet finālā atkal pret Vāciju. Māc šaubas, vai pavilks.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:05, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Agvero vispār bija laukumā? Nemanīju. Laikam nebiju uzvilcis "City" kepku
Bij bij uz mainu iznaacis,redzams bij tikai kaa iznaak,jeb mainas briidii

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:05, pirms 10 gadiem
scorpio rakstīja: Cits, mazāk ticams variants, ka Vācija neatradīs ieročus, lai apturēt Messi.
Ja jau Nīderlande atrada, tad atradīs arī Vācija. Fričiem savukārt nav īsti ko izslēgt- puse sastāva ir potenciāli slepkavas.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:05, pirms 10 gadiem
hugo33 rakstīja: Man liekas, Jūs, VISI, Vācijas futbola cienītāji, jau par ātru ieceļat šo komandu par čempioniem, kā jau katru gadu..(nekā personīga pret Vācijas izlasi)..
Fināls vēl ir jānospēlē, tā kā neviens vēl kausu par brazīļu 'sabraukšanu' nedod..
Lai tik bazūnē un atbiedē veiksmi. Kaut arī tā Fričus neglābs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:06, pirms 10 gadiem
hugo33 rakstīja: Man liekas, Jūs, VISI, Vācijas futbola cienītāji, jau par ātru ieceļat šo komandu par čempioniem, kā jau katru gadu..(nekā personīga pret Vācijas izlasi)..
Fināls vēl ir jānospēlē, tā kā neviens vēl kausu par brazīļu 'sabraukšanu' nedod..
Es joprojām stresoju, bet Vācijas potenciāls šobrīd ir vislielākais, tāpēc cerības uz šo izlasi ir pamatotas. Ja Vācija uzvarēs, tad es svinēšu 4 gadus pēc kārtas

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:06, pirms 10 gadiem
LAIKS rakstīja: Valdi Valter?
VV un visa viņa famīlija tikai ar muti māk darboties pēdējā laikā,pieminēt viņus var tikai tāpēc,ka viens no viņiem bija labākais Eiropas basketbolists 100 gadus atpakaļ ,a otr šmurguls savus gadus atpakaļ nosauca visus Latvijas līdzjūtējus par lohiem!Nav jēgas runāt par dzīves "pabērniem"!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:07, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Vienīgais prieciņš, ka šis rezultāts nozīmē jau praktiski Vācijas uzvaru PK, būtu NED finālā, domāju, ka būt sīva cīņa, taču ARG bez MEssi vispār nekā nav, šodien jau tā noveicās kad Robens beigās nopūdelēja 100% momentu !
šeit mazā Tu kļūdies(sakarā ar Vācijas praktisko uzvaru)!
Robens neko nenopūdelēja!Un priekš tam ir aizsargi,kas šo sitienu neitralizē!

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:07, pirms 10 gadiem
hugo33 rakstīja: Man liekas, Jūs, VISI, Vācijas futbola cienītāji, jau par ātru ieceļat šo komandu par čempioniem, kā jau katru gadu..(nekā personīga pret Vācijas izlasi)..
Fināls vēl ir jānospēlē, tā kā neviens vēl kausu par brazīļu 'sabraukšanu' nedod..
Es, piemēram, neceļu viņus par čempioniem, jo tāpat var gadīties spēle, kad nekas neiet uzbrukumā, un aizsardzībā Argentīna šobrīd spēlē lieliski, bet uzbrukumā ir tikai Messi šobrīd, nu vēl tāds Iguains savu momentu varēs realizēt, redzēs kādā kondīcijā būs Di Maria, bet šķiet, ka Argentīna spēlēs uz pretuzbrukumiem vairāk un standartiem.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:08, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Es, piemēram, neceļu viņus par čempioniem, jo tāpat var gadīties spēle, kad nekas neiet uzbrukumā, un aizsardzībā Argentīna šobrīd spēlē lieliski, bet uzbrukumā ir tikai Messi šobrīd, nu vēl tāds Iguains savu momentu varēs realizēt, redzēs kādā kondīcijā būs Di Maria, bet šķiet, ka Argentīna spēlēs uz pretuzbrukumiem vairāk un standartiem.
Jeb īsāk sakot - garlaicīgs futbols garantēts. Ja nu vienīgi Vācija tāpat kā pret Brazīliju noplosās un Argentīna gadās galīgi švaka.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:08, pirms 10 gadiem
Robens kautko esot nopūdelējis...
Okej, parunāsim par Palacio un Rodrigeza iespējām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:09, pirms 10 gadiem
2:3 Kauts Nu beidziet to figņu dzīt, kāds vēl nafig Kauts. Kurš tas viņu nokāva?

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:10, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: vai tiešām keponi domā, ka vakardienas 7:1 ir īstais spēku samērs starp GER un BRA???
Vācija šajā PČ ne ar vienu vērā ņemamu pretinieku nav spēlējusi.
Uzvarēs komanda kura nesadegs un kurai būs stiprāki nervi.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:10, pirms 10 gadiem
Valdi Valteru labi raksturo fakts,ka Jaunupu viņš noliek pie pirmās iespējas(pareizi gan dara),bet tagad retvīto viņa teikto! Losis

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:13, pirms 10 gadiem
minkanak rakstīja: Jeb īsāk sakot - garlaicīgs futbols garantēts. Ja nu vienīgi Vācija tāpat kā pret Brazīliju noplosās un Argentīna gadās galīgi švaka.
Pietiek Vācijai iesist sākumā, un būs interesantāk, nedomāju, ka Argentīna būs tik psiholoģiski vāji kā Brazīlija ielaižot pirmie golu.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:13, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: šeit mazā Tu kļūdies(sakarā ar Vācijas praktisko uzvaru)!
Robens neko nenopūdelēja!Un priekš tam ir aizsargi,kas šo sitienu neitralizē!
Jā, tev taisnība, tāpat kā zeme ir apaļa...
Ja skatijies spēli, tad redzēji kā Robens nopūdelēja iespēju sist un uzsita jau tikai tad kad Maskerano uz bobeni izleca, bet tev jau gruti to saprast, skatoties futbolu Liepājā tādas lietas, izņemot 0-3 nevar redzēt

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:13, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: šeit mazā Tu kļūdies(sakarā ar Vācijas praktisko uzvaru)!
Robens neko nenopūdelēja!Un priekš tam ir aizsargi,kas šo sitienu neitralizē!
Jā, tev taisnība, tāpat kā zeme ir apaļa...
Ja skatijies spēli, tad redzēji kā Robens nopūdelēja iespēju sist un uzsita jau tikai tad kad Maskerano uz bobeni izleca, bet tev jau gruti to saprast, skatoties futbolu Liepājā tādas lietas, izņemot 0-3 nevar redzēt

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:21, pirms 10 gadiem
Ronaldu laikam hako sportacentru. Vai nu neiet, vai knapi velkas.

  +5 [+] [-]

, 2014-07-10 02:21, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Vācijai ir Klose, Argentīnai Messi un Aguero

think baby, think
Vācijai ir Millers, Klose, Ozils, Noijers, Hummels, Lāms un vēl daudzi citi. Smiekls nāk no Messi un Aguero auguma parametriem salīdzinot Hummelsa un Mertezakera augumu. Un Vācijai ir labāks vartsargs.
Tāpēc think baby, think jo Vācija atkal paņems kausu

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:21, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: vai tiešām keponi domā, ka vakardienas 7:1 ir īstais spēku samērs starp GER un BRA???
Robīt bērniņ, tas ir Eiropas futbola meistarklases pārākums.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:21, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Robens kautko esot nopūdelējis...
Okej, parunāsim par Palacio un Rodrigeza iespējām?
PAlacio - tas bija tik muļķigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:22, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Es, piemēram, neceļu viņus par čempioniem, jo tāpat var gadīties spēle, kad nekas neiet uzbrukumā, un aizsardzībā Argentīna šobrīd spēlē lieliski, bet uzbrukumā ir tikai Messi šobrīd, nu vēl tāds Iguains savu momentu varēs realizēt, redzēs kādā kondīcijā būs Di Maria, bet šķiet, ka Argentīna spēlēs uz pretuzbrukumiem vairāk un standartiem.
Domāju, ka Argentīna ir mācījusies no kļūdām un šoreiz spēlēs kā izteikts 2. numurs.. Turnīra gaitā jau redzējām cik Vācijai ir neparocīgi spēlēt pret labi organizētu aizsardzību.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:22, pirms 10 gadiem
Ja Vācija zaudē finālā, tas būs lielākais Vācijas izlases fiasko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:24, pirms 10 gadiem
chr1sT rakstīja: Jau pirms turnīra teicu, ka šis ir DE gads!!!! Argentīnai nebūs variantu. 4:0 DE!!!!!
Ka tik ne arī Es arī teicu,ka Argentīna būs čempions. Bez variantiem.
Ir pienācis viņu laiks.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:24, pirms 10 gadiem
hugo33 rakstīja: Domāju, ka Argentīna ir mācījusies no kļūdām un šoreiz spēlēs kā izteikts 2. numurs.. Turnīra gaitā jau redzējām cik Vācijai ir neparocīgi spēlēt pret labi organizētu aizsardzību.
Tur jau tā lieta, ka tieši Argentīnai nav nemaz tik labi organizēta aizsardzība, ja pretiniekiem ir īpaši laba viduslīnija. Tieši tāpēc ceru uz Vāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:25, pirms 10 gadiem
Tomēr amizanti, ka mani "nefavorīti" izkrita jau ceturtdaļfinālā. Būs dīvaini vērot finālu.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:25, pirms 10 gadiem
hugo33 rakstīja: Domāju, ka Argentīna ir mācījusies no kļūdām un šoreiz spēlēs kā izteikts 2. numurs.. Turnīra gaitā jau redzējām cik Vācijai ir neparocīgi spēlēt pret labi organizētu aizsardzību.
Nevar teikt, ka pret Alžīriju nebija momentu vienkārši tie netika realizēti, bet nu Argentīnas defs ar Maskerano priekšgalā šobrīd ir lielāks drauds nekā viena cilvēka uzburkums.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:25, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tur jau tā lieta, ka tieši Argentīnai nav nemaz tik labi organizēta aizsardzība, ja pretiniekiem ir īpaši laba viduslīnija. Tieši tāpēc ceru uz Vāciju.
Cik izdevības šodien bija Nīderlande? Viena, ja atmiņa neviļ..
Par sliktu aizsardzību to nenosauksi..

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:26, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Ka tik ne arī Es arī teicu,ka Argentīna būs čempions. Bez variantiem.
Ir pienācis viņu laiks.
Bet variantu ir vairāk kā vajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:27, pirms 10 gadiem
hugo33 rakstīja: Cik izdevības šodien bija Nīderlande? Viena, ja atmiņa neviļ..
Par sliktu aizsardzību to nenosauksi..
Jautājums: cik labs šonakt bija Nīderlandes uzbrukums. Neteiktu, ka īpaši labs.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:27, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet variantu ir vairāk kā vajag.
Variantu nav,Argentīna čempions un basta !

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:27, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Nevar teikt, ka pret Alžīriju nebija momentu vienkārši tie netika realizēti, bet nu Argentīnas defs ar Maskerano priekšgalā šobrīd ir lielāks drauds nekā viena cilvēka uzburkums.
Ja ARG izdosies noturēt GER sākuma spiedienu, tad būtībā spēle noteikti būs līdz pirmajiem vārtiem..

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:28, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Variantu nav,Argentīna čempions un basta !
Pietiks troļļot! Vai nu argumenti, vai klusums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:29, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jautājums: cik labs šonakt bija Nīderlandes uzbrukums. Neteiktu, ka īpaši labs.
Spēlēja tik labi, cik atļāva pretinieks..(tā pat arī otrā laukuma pusē)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:29, pirms 10 gadiem
chr1sT rakstīja: Ko tu ielīdi futbola sadaļā? Kad Tubizbrauc? Tomēr ar busu? Varējāt jau sastādīt kompāniju, besis ar vecu zaļu Renault braukt
Sestdien braucu. Es pparesti nelienu citās sadaļās te. Bet Argentīnas fans esmu kopš 1986 gada. Kad cilvēks kuru katra mājsaimniece zināja par izolētajā PSRS kļuva par elku tā laika lielai bērnu daļai.
Pateicoties viņa dažs labs 12 gadus no vietas gāja uz futbolu cerībā

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:30, pirms 10 gadiem
hugo33 rakstīja: Spēlēja tik labi, cik atļāva pretinieks..(tā pat arī otrā laukuma pusē)
Nepiekrītu. Spēlēja taktiski, bet ne realizējot visu potenciālu. Vācijas potenciāls ir daudz lielāks.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:31, pirms 10 gadiem
Labi, ka es piedzimu 1984.gadā, un vēl nezināju, kas ir kokaīns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 02:31, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Ka tik ne arī Es arī teicu,ka Argentīna būs čempions. Bez variantiem.
Ir pienācis viņu laiks.
Kēpēc tas ir viņu laiks? Sarēķināju gadus uz papīra un ieliki ķeksīti? Argentīna nav pelnījusi kausu, jo neko nav izdarījusi šajā čempī. Neko.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:31, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Variantu nav,Argentīna čempions un basta !
Ir tikai viens variants,kas jau ir pierādījies simtiem reižu,Tev nav visi mājās tāpat kā alus strēbējam Jankam M,un abi Jūs sērojat par šņabi pa 10 rubļiem un desu 2,20! Laiks doties atpūtā abiem!

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:32, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu domā ko līdzīgu kā tavi ? Ķipa viens pats Mesī utt ?
Aizej uz futbola laukumu,tad tu sapratīsi,ko tu viens pats esi vērts.
Arguments viens - Argentīna čempions un parējie kas tam nepiekrīt lai iet d.rst !
Es esmu spēlējis futbolu, un tieši tāpēc apbrīnoju Mesī, lai arī neesmu Argentīnas fans. Izlasi manus komentārus vēlreiz, un padomā divreiz!

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:33, pirms 10 gadiem
ovečka rakstīja: Kēpēc tas ir viņu laiks? Sarēķināju gadus uz papīra un ieliki ķeksīti? Argentīna nav pelnījusi kausu, jo neko nav izdarījusi šajā čempī. Neko.
Tikai visus uzvarējusi.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:33, pirms 10 gadiem
Vācija finalā Argentinu paņems brutāli priekšā
Argentina vares raudāt svētdien

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:34, pirms 10 gadiem
cukurs rakstīja: Tikai visus uzvarējusi.
Ja Argentīna uzvarēs Vāciju, tikai tad būs pelnījusi titulu, tas nu ir fakts.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-10 02:34, pirms 10 gadiem
chr1sT rakstīja: aplauzīzies, kad friči sadragās Tavu Arg tu šodien biji par Arg vai Ned?
Es vienmēr esmu par Argentīnu,ne tikai šodien. Cerība mirst pedējā.
Žēl,finālu neredzēšu. Būšu autobusā

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:35, pirms 10 gadiem
eksperts12 rakstīja: Vācija finalā Argentinu paņems brutāli priekšā
Argentina vares raudāt svētdien
naivais. friči visu pruli jau iztērēja iepriekšējā mačā. ARG 2:1.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:36, pirms 10 gadiem
cukurs rakstīja: naivais. friči visu pruli jau iztērēja iepriekšējā mačā. ARG 2:1.
Herberts Cukurs ir žīdu glābējs un Latvijas leģenda.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:36, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nepiekrītu. Spēlēja taktiski, bet ne realizējot visu potenciālu. Vācijas potenciāls ir daudz lielāks.
Protams, viņi būs favorīti, un pie tam vēl izteikti, bet es lieku uz Argentīnu, pārāk daudz viņi pēdējos turnīros ir cietuši no Vācijas. Laiks atriebībai.
(kaut arī Vācijas uzvaras gadījumā, būšu sarūgtināts tikai par to, ka ARG zaudēja, jo pret Vācijas futbolu neitrāls atbalstītājs, ne heitoju, ne arī baigi fanoju..)

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:36, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Es vienmēr esmu par Argentīnu,ne tikai šodien. Cerība mirst pedējā.
Žēl,finālu neredzēšu. Būšu autobusā
Turi muti, Robīt bērniņ!

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:37, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Herberts Cukurs ir žīdu glābējs un Latvijas leģenda.
ne gluži glābējs

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:37, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es esmu spēlējis futbolu, un tieši tāpēc apbrīnoju Mesī, lai arī neesmu Argentīnas fans. Izlasi manus komentārus vēlreiz, un padomā divreiz!
Izlasot tavus komentārus ir skaidri redzams,ka tu ne tik ka spēlējis neesi,bet pat blakus stāvējis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:37, pirms 10 gadiem
Atriebība vai nē, bet Vācija pēdējo titulu ir izcīnījusi 1990.gadā. EČ gluži neskaitās.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:38, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Izlasot tavus komentārus ir skaidri redzams,ka tu ne tik ka spēlējis neesi,bet pat blakus stāvējis
Tas tikai liecina, ka neesi lasījis manus komentārus, mazais

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:38, pirms 10 gadiem
chr1sT rakstīja: Es atkal centīšos kautkur Rojā zvejnieksvētku laikā atrast krogu, kur rādīs
Labi ir,ka neredzēšu. Rezultātu nolūrēt būs saudzējošāk

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:39, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Es vienmēr esmu par Argentīnu,ne tikai šodien. Cerība mirst pedējā.
Žēl,finālu neredzēšu. Būšu autobusā
Lai veicas atpūtā! Abi ar Janku un VV esat to pelnījuši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:40, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Izlasot tavus komentārus ir skaidri redzams,ka tu ne tik ka spēlējis neesi,bet pat blakus stāvējis
Izglāba vairāk žīdu nekā Staļins, bet vienīgā reālā liecība par žīdu slepkavošanu bija safabricēta. Galvenais liecinieks neko nezināja par savu liecību. Tas vien apliecina, ka labāk pārdot savu biznesu žīdiem, lai Tev neuzsūtītu MOSSAD

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:40, pirms 10 gadiem
PiparsOksiks rakstīja: Lai veicas atpūtā! Abi ar Janku un VV esat to pelnījuši!
Tavs smalkais humors ir laikam tik tev izprotams.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 02:40, pirms 10 gadiem
Labs ir, visiem saldu miegu, cienījamie futbola draugi!
p.s. rīt arī kādam uz darbu jāiet..

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 02:40, pirms 10 gadiem
cukurs rakstīja: naivais. friči visu pruli jau iztērēja iepriekšējā mačā. ARG 2:1.
Argentinai nav ko likt pretī Vācijas tankam Klose&Co
Messi viens pats tēvzemi neizglābs

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:40, pirms 10 gadiem
chr1sT rakstīja: Hose, vācija visu laiku dominē, bet beigās pēdējos PK fatāli neveicās, šogad būs uzvara, esmu pārliecināts.
No Tavas mutes Dieva ausī! Āmen!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:41, pirms 10 gadiem
hugo33 rakstīja: Labs ir, visiem saldu miegu, cienījamie futbola draugi!
p.s. rīt arī kādam uz darbu jāiet..
Man PO - es tankā

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:42, pirms 10 gadiem
chr1sT rakstīja: Hose, vācija visu laiku dominē, bet beigās pēdējos PK fatāli neveicās, šogad būs uzvara, esmu pārliecināts.
Nu izredžu uz papīra tiem ir vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 02:44, pirms 10 gadiem
chr1sT rakstīja: Andž, kad Tu līdz kurzemei tiksi? Es Tev rīt skype aizmetīšu LV nr.
Nav ne jausmas.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:44, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu izredžu uz papīra tiem ir vairāk.
Papīrs pacieš visu, bet zālājs nē, tāpēc vāciešiem būs jānospēlē sava labākā spēlē turnīrā.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:54, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Žēl Vācijas!

Atkal fināls, atkal zāģis viņus sagaida!
ieliku tev + jo tu esi ka tas kalmars kas paredz speles(vismaz Vacijas)
tikai 10x precizak!
Ja saki ka Leopards zaudes tad noteikti uzvares!
Paldies tev!

  -3 [+] [-]

, 2014-07-10 02:55, pirms 10 gadiem
chr1sT rakstīja: Hose, vācija visu laiku dominē, bet beigās pēdējos PK fatāli neveicās
ko? Dominēja, bet fatāli neveicās?
pirms 4 gadiem pusfināls pret Spāniju - pilnīgi bez izredzēm. Dominēja viņus, nevis viņi.

     [+] [-]

, 2014-07-10 02:57, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu domā ko līdzīgu kā tavi ? Ķipa viens pats Mesī utt ?
Aizej uz futbola laukumu,tad tu sapratīsi,ko tu viens pats esi vērts.
Arguments viens - Argentīna čempions un parējie kas tam nepiekrīt lai iet d.rst !
Argentina cempions un parejie kas tam nepiekrit lai iet d.rst intresants arguments...
japajauta Kreipanam...
redz cik attistita valsts esam- pat trolliem zem tilta ir i-nets

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:02, pirms 10 gadiem
eksperts12 rakstīja: Argentinai nav ko likt pretī Vācijas tankam Klose&Co
Messi viens pats tēvzemi neizglābs
Messi nav gluzi viens bet aiz stipra uzbrukuma ir svaka viduslinija
un viduveja aizsardziba

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:05, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: ko? Dominēja, bet fatāli neveicās?
pirms 4 gadiem pusfināls pret Spāniju - pilnīgi bez izredzēm. Dominēja viņus, nevis viņi.
Bumboties var, kamēr ir spēks, bet visam savs laiks. Šobrīd Spānijas izlasei var izteikt tikai līdzjūtību, bet Vācija atkal soļo tālāk. Jāatzīst, ka man kā taktiska futbola piekritējam simpatizēja Spānijas spēles stils, bet laiks dzīvot, un laiks mirt.

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:11, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bumboties var, kamēr ir spēks, bet visam savs laiks. Šobrīd Spānijas izlasei var izteikt tikai līdzjūtību, bet Vācija atkal soļo tālāk. Jāatzīst, ka man kā taktiska futbola piekritējam simpatizēja Spānijas spēles stils, bet laiks dzīvot, un laiks mirt.
bet vai tad es ko citu saku. zelta paaudze riet, tas skaidrs, tāpēc citiem radusies izdevība.

komentārs bija tikai atbilde par vācijas dominanci "visu laiku" un fatālo neveikšanos, kas vnk nebija taisnība.
Skatos, mīnusi tik ātri saskrējuši , tātad cilvēki tomēr domā, ka Vācija dominēja arī iepriekšējā pk, tikai nepaveicās.

vai arī vnk lasīt nemāk.

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:22, pirms 10 gadiem
Laikam jau lasīt nemāk, jo Spānijas dominance bija tik pat loģiska kā manas iemīļotās 2004.gada Grieķijas dominance Eiropas čempī. Īstajā laikā, īsajā vietā, neatkarīgi no tā, vai patīk, vai nē.
Bet Vācijas izlase ilgtermiņā patiešām bijusi visstabilākā izlase, vismaz pasaules kausā, par ko arī prieks. Bet tagad laiks titulam!

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:23, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tomēr amizanti, ka mani "nefavorīti" izkrita jau ceturtdaļfinālā. Būs dīvaini vērot finālu.
kas tad tie tādi? 1/4f tak nekas īpašs nepalika..

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 03:30, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Laikam jau lasīt nemāk, jo Spānijas dominance bija tik pat loģiska kā manas iemīļotās 2004.gada Grieķijas dominance Eiropas čempī. Īstajā laikā, īsajā vietā, neatkarīgi no tā, vai patīk, vai nē.
Bet Vācijas izlase ilgtermiņā patiešām bijusi visstabilākā izlase, vismaz pasaules kausā, par ko arī prieks. Bet tagad laiks titulam!
ehh, pīārist, es zinu ka ūdeni tu māki liet, bet lūdzu pat nemēģini radīt iespaidu, ka grieķijas un spānijas uzvarām ir vispār kaut kas kopīgs. Salīdzināji slotaskātu ar dominējošāko izlasi mūsu laikos. īstajā laikā, īstajā vietā - to tu Verpakovskim un grieķiem vari teikt.

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:33, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: kas tad tie tādi? 1/4f tak nekas īpašs nepalika..
1/4fināli patiešām bija vilšanās.

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:35, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: 1/4fināli patiešām bija vilšanās.
a kas tie tev par nefavorītiem, kas 1/4f palika?

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:38, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: ehh, pīārist, es zinu ka ūdeni tu māki liet, bet lūdzu pat nemēģini radīt iespaidu, ka grieķijas un spānijas uzvarām ir vispār kaut kas kopīgs. Salīdzināji slotaskātu ar dominējošāko izlasi mūsu laikos. īstajā laikā, īstajā vietā - to tu Verpakovskim un grieķiem vari teikt.
Grieķi tieši tāpat kā Spānija pēdējā čempī paņēma un uzvarēja visus ar minimālu rezultātu un pelnīti triumfēja turnīrā. Tikai pateicoties Viljam Spānijai bija uzbrukums. Un es neko nesaku, jo katrs uzvar ka māk. Tikai vecums nenāk viens, tāpēc arī Spānijas dominancei pienāk beigas. Grieķija tika ārā no grupas, jo grieķi apzinās savus spēkus. Spāņiem jāveido jauna izlase. Un 2004.gadā grieķi 2x likumsakarīgi uzvarēja portugāļus, gluži tāpat kā spāņi uzvarēja holandiešus. Viss čikinieka

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:39, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: a kas tie tev par nefavorītiem, kas 1/4f palika?
Pietiek ar to, ka pusfināla iekļuva tika simpātiskas izlases.

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:40, pirms 10 gadiem
Man gan Stekelenburgs liktos piemerotaks 1. gk turnira bet nu...
Vacija-Argentina liekas bus interesantak

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:40, pirms 10 gadiem
Un es nepiekrītu tiem, kuri spāņu "Barcelona" taktiku uzskatīja par antifutbolu, tāpat kā Grieķijas uzvaras gājienu, kas taktiskajā ziņā bija pat ļoti līdzīgs.

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:44, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Grieķi tieši tāpat kā Spānija pēdējā čempī paņēma un uzvarēja visus ar minimālu rezultātu un pelnīti triumfēja turnīrā. Tikai pateicoties Viljam Spānijai bija uzbrukums. Un es neko nesaku, jo katrs uzvar ka māk. Tikai vecums nenāk viens, tāpēc arī Spānijas dominancei pienāk beigas. Grieķija tika ārā no grupas, jo grieķi apzinās savus spēkus. Spāņiem jāveido jauna izlase. Un 2004.gadā grieķi 2x likumsakarīgi uzvarēja portugāļus, gluži tāpat kā spāņi uzvarēja holandiešus. Viss čikinieka
esi labs, atklāj noslēpumu - Tu apzināti tendenciozi veido teikumus, vai tiešām no sirds visu tā arī domā?

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:49, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: esi labs, atklāj noslēpumu - Tu apzināti tendenciozi veido teikumus, vai tiešām no sirds visu tā arī domā?
Es esmu taktiska futbola piekritējs, un tieši ar šādu futbolu gan Spānija, gan Grieķija guva panākumus, tikai ar to atšķirību, ka Grieķija nekad nebūs tādu resursu kā Spānijai, tāpēc arī tā spēja izšaut tikai vienā turnīrā, bet Spānija ar to pašu kombinacionālo spēles stilu dominēja ilgākā laika posmā, tieši pateicoties saviem resursiem, ko nedrīkst nenovērtēt. Malači spāņi, bet viss labais agri vai vēlu beidzas. Un es nevēlos nosaukt šo turnīru par spāņu pazemojumu, kādu to vēlas padarīt TV7, jo spāņu iespējas vienkārši ir izsmeltas, tas arī viss.

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:50, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un es nepiekrītu tiem, kuri spāņu "Barcelona" taktiku uzskatīja par antifutbolu, tāpat kā Grieķijas uzvaras gājienu, kas taktiskajā ziņā bija pat ļoti līdzīgs.
??? kas līdzīgs? Barcelona un grieķijai??? kā tur var kaut pēc definīcijas līdzīgs būt, ja diametrāli pretēji bumbas kontroles %?

bet tas tak pats par sevi saprotams, ka gan esp, gan barsa ir absolūts antonīms vārdam "antifutbols", apbrīnoju tos, kam šāds apzīmējums vispār var prātā ienākt.

bet ja kaut kas vispār ir anti - skaidrs, ka Grieķija ir no pirmajiem pretendentiem.
īsāk sakot, davai, netroļļosim. grieķija un barca tev. haha.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 03:56, pirms 10 gadiem
Grieķija piesmēja Portugāli ar tās uzbrūkošo futbolu, gūstot tik vārtus, cik nepieciešams. Portugāļi raudāja kā mazas izmisušas meitenes. Vai Tev vēl kādi argumenti ir nepieciešami, lai saprastu, ka Grieķijas spēlētais Rehāgela futbols nebija antifutbols, bet gan optimizēts sabalansēta spēles stila variants?
Kāda atšķirība starp Grieķiju un "Barcelona"? 2004.gada Grieķija bija savā labākajā formā, tāpat kā Latvija. Arī Grieķija zaudēja vienu spēli tāpat kā Spānija 2010.gadā, bet tāpat izcīnīja titulu. Cik vārtus mazāk Grieķija guva 2004.gadā, nekā Spānija to iespēja 2010.gadā, turklāt vairāk spēlēs? Atbildi, lūdzu!

     [+] [-]

, 2014-07-10 03:58, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es esmu taktiska futbola piekritējs, un tieši ar šādu futbolu gan Spānija, gan Grieķija guva panākumus, tikai ar to atšķirību, ka Grieķija nekad nebūs tādu resursu kā Spānijai, tāpēc arī tā spēja izšaut tikai vienā turnīrā, bet Spānija ar to pašu kombinacionālo spēles stilu dominēja ilgākā laika posmā, tieši pateicoties saviem resursiem, ko nedrīkst nenovērtēt. Malači spāņi, bet viss labais agri vai vēlu beidzas. Un es nevēlos nosaukt šo turnīru par spāņu pazemojumu, kādu to vēlas padarīt TV7, jo spāņu iespējas vienkārši ir izsmeltas, tas arī viss.
acīmredzami vārdam "taktisks" ir ārkārtīgi plaša nozīme, ja tu esi pamanījies zem šī vārda pabāzt gan Spānijas, gan Grieķijas izlases spēles stilu, tādējādi postulējot, ka šamiem daudz kā kopīga

gribu redzēt, kā grieķi pamēģinātu Spāņu stila "taktisko futbolu" pret, teiksim, Vāciju. Tur būtu vēl viens 1:7.

Tu vnk spēlējies ar vārdiem un teikumiem, bet realitātē Spānijas un Grieķijas uzvaras ir kā diena pret nakti.

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:01, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: acīmredzami vārdam "taktisks" ir ārkārtīgi plaša nozīme, ja tu esi pamanījies zem šī vārda pabāzt gan Spānijas, gan Grieķijas izlases spēles stilu, tādējādi postulējot, ka šamiem daudz kā kopīga

gribu redzēt, kā grieķi pamēģinātu Spāņu stila "taktisko futbolu" pret, teiksim, Vāciju. Tur būtu vēl viens 1:7.

Tu vnk spēlējies ar vārdiem un teikumiem, bet realitātē Spānijas un Grieķijas uzvaras ir kā diena pret nakti.
Ja Tev nav argumentu, tad labāk nevajag improvizēt. Grieķiem bija savs taktiskais futbols, spāņiem savs, bet rezultāts bija vienlīdzīgs, tad par ko mēs diskutējam? Cik grieķi guva vārtus 2004.gadā (viena spēlē bija arī pret Spāniju), un cik spāņi guva vārtus 2010.gadā? Atbildēsi? Gaidu.

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:05, pirms 10 gadiem
Patiesībā vari pat neatbildēt, jo man nav vēlmes ne strīdēties ar Tevi, ne pazemot. Tāpēc varam uzskatīt šo diskusiju par slēgtu, ja tam piekrīti

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:07, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kāda atšķirība starp Grieķiju un "Barcelona"? 2004.gada Grieķija bija savā labākajā formā, tāpat kā Latvija. Arī Grieķija zaudēja vienu spēli tāpat kā Spānija 2010.gadā, bet tāpat izcīnīja titulu. Cik vārtus mazāk Grieķija guva 2004.gadā, nekā Spānija to iespēja 2010.gadā, turklāt vairāk spēlēs? Atbildi, lūdzu!
Ļoti īsi - Spānija meklē iespējas, kā pašiem radīt momentus, Grieķijas pamatuzdevums ir neļaut pretiniekiem radīt momentus. Ir starpība, vai darīt pašiem, vai tikai jaukt pretiniekam.

un kāpēc vārtu skaits ir svarīgs, ja ceļš, kā pie tā nokļūst, ir diametrāli pretējs? Pret spāņiem pretinieks neko nevarēja izdarīt, tāpēc bija spiests noparkot autobusu - skaidrs, ka pret busu grūti daudz golu iesist.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 04:10, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Patiesībā vari pat neatbildēt, jo man nav vēlmes ne strīdēties ar Tevi, ne pazemot.
lol. tjipa tu varētu pazemot

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:12, pirms 10 gadiem
Ļoti īsi - kad Grieķija vajadzēja gūt vārtus - tā guva vārtus, neatkarīgi no tā, ka pretī stājās kaut kāds Ronaldu un Figu, vai vēl sazina kas. Tāpēc arī nospēlējot par vienu spēli mazāk nekā Spāņi 2010.gadā grieķi guva par vieniem vārtiem mazāk nekā spāņi. Pret grieķiem pretinieks neko nevarēja izdarīt, jo grieķiem balanss bija visās līnijās, kamēr spāņi bija spiesti paļauties uz vienu Vilju. Man šķiet, ka Tev laiks iet gulēt, jo šķiet,ak atmiņa Tevi sāk vilt

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:12, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: lol. tjipa tu varētu pazemot
Nav tādas vēlmes

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 04:14, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja Tev nav argumentu, tad labāk nevajag improvizēt.
Tu kam to saki!? Ta ir tieši tas, ko ES TEV saku - ja nav argumentu, neimprovizē. a tu sāc spēlēties ar vārdiem. izdomā kaut kādu apzīmējumu "taktisks" un zem tā sadzen pilnīgi diametrāli pretējus futbolus, tādējādi radot iespaidu, ka tur ir kaut jelk mazākā līdzība. un kā pseidoargumentu vēl piemeklē vārtu skaitu, kaut gan tas vispār nav arguments līdzībai, ja panākts pilnīgi pretējos veidos.

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:17, pirms 10 gadiem
Tu vēlies piedēvēt grieķiem jēdzienu "antifutbols"? Tātad kontrolēt bumbu viduslīnijā nozīmē dominēt, bet gūt tik daudz vārtus, cik nepieciešams triumfam turnīrā, bet būt spēlēt sabalansēti visās līnijās Tavuprāt nozīmē piekopt "antifutbolu"? Tāda gadījumā man jāatzīst, ka Tev ir ļoti interesants domu gājiens. Visu cieņu!

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:19, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nav tādas vēlmes
es neprasīju, vai Tev ir vēlme.

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:23, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu vēlies piedēvēt grieķiem jēdzienu "antifutbols"? Tātad kontrolēt bumbu viduslīnijā nozīmē dominēt, bet gūt tik daudz vārtus, cik nepieciešams triumfam turnīrā, bet būt spēlēt sabalansēti visās līnijās Tavuprāt nozīmē piekopt "antifutbolu"? Tāda gadījumā man jāatzīst, ka Tev ir ļoti interesants domu gājiens. Visu cieņu!
es teicu - JA vispār kādam var piešķirt šādu apzīmējumu.
Bet loģiski, ja kaut kas ir anti, tad tas būs nespēlēt ar bumbu un gaidīt pretinieka kļūdas, nevis pašam kontrolēt.

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:25, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: es neprasīju, vai Tev ir vēlme.
Man patīk diskutēt, jo diskusijās dzimst patiesība. Tieši šī paša iemesla dēļ man imponē antīkā filosofija. Mērķis nav pazemot oponentu, bet gan argumentēt savu viedokli.

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:29, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ļoti īsi - kad Grieķija vajadzēja gūt vārtus - tā guva vārtus, neatkarīgi no tā, ka pretī stājās kaut kāds Ronaldu un Figu, vai vēl sazina kas. Tāpēc arī nospēlējot par vienu spēli mazāk nekā Spāņi 2010.gadā grieķi guva par vieniem vārtiem mazāk nekā spāņi. Pret grieķiem pretinieks neko nevarēja izdarīt, jo grieķiem balanss bija visās līnijās, kamēr spāņi bija spiesti paļauties uz vienu Vilju. Man šķiet, ka Tev laiks iet gulēt, jo šķiet,ak atmiņa Tevi sāk vilt
un kur šajā visā tekstā ir vēstījums par kopīgo grieķijas un spānijas spēlē? tu vienkārši atkal slavē, cik grieķi kruti un superīgi, kāds tik tur balanss. nu un? lai tak ir tas balanss, futeni viņi tāpat spēlē pilnīgi atšķirīgu, kā spānija.

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:32, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: es teicu - JA vispār kādam var piešķirt šādu apzīmējumu.
Bet loģiski, ja kaut kas ir anti, tad tas būs nespēlēt ar bumbu un gaidīt pretinieka kļūdas, nevis pašam kontrolēt.
Bet ja kontrolējot viduslīniju rezultāts ir identisks taktikai, kuras pamatā ir spēle no aizsardzības, kuras rezultātā tiek gūti tik pat daudz vārti kā iepriekš minētās stratēģijas rezultātā, tad kur šeit ir vieta jēdzienam "antifutbols"? Tad varbūt jēdziens "antfutbols" šajā gadījumā ir vairāk kā relatīvs?
Katrs spēlē futbolu, ņemto vērā savas iespējas. Tas tikai pierāda, ka Rehāgela ģeniālā stratēģija taktiski ne par kapeiku neatpaliek no spāņu stratēģija, vismaz vizuālajā ziņā noteikti, vai ne?

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:36, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: un kur šajā visā tekstā ir vēstījums par kopīgo grieķijas un spānijas spēlē? tu vienkārši atkal slavē, cik grieķi kruti un superīgi, kāds tik tur balanss. nu un? lai tak ir tas balanss, futeni viņi tāpat spēlē pilnīgi atšķirīgu, kā spānija.
Mainot saskaitāmos vietām, summa nemainās. Tas tikai paliecina, ka neatkarīgi no abu izlašu piekoptās stratēģijas, iznākums ir identisks.

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:39, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man patīk diskutēt, jo diskusijās dzimst patiesība. Tieši šī paša iemesla dēļ man imponē antīkā filosofija. Mērķis nav pazemot oponentu, bet gan argumentēt savu viedokli.
Tu to vārdu "argumentēšana" bieži izmanto, attiecinot uz sevi, bet kā liecina mani novērojumi, tieši argumentēšana un loģiskā ķēdīte Tev ļoti bieži ir ārkārtīgi vāja. Un nevis tāpēc, ka man nepatiktu kaut kāds viedoklis, bet tieši loģikas trūkums un argumentu vājums. Ne tik daudz par šo konkrēto diskusiju, bet vispār (nu protams, ne jau tad, ja salīdzina ar kaut kādiem ferdinandiem un robjiem).

Bet šobrīd, protams, tās ir tikai manas domas, kurām Tu drīksti neticēt.

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:44, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mainot saskaitāmos vietām, summa nemainās. Tas tikai paliecina, ka neatkarīgi no abu izlašu piekoptās stratēģijas, iznākums ir identisks.
tie ir tikai vārdi. zem kuriem tad vari pabāzt jebkuru čempionu. redz, kļuva par čempionu, tad jau visi vienādi loģiski un pelnīti.

Atgādināšu, ka runa bija, ka abas izlases esot vienādi loģiski uzvarējušas. Ja Tu Spānijas uzvaras pieminēšanai piemeklēji tieši Grieķiju - tātad esi saskatījis līdzību tieši ceļā uz panākumu, nevis tikai rezultātā.

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:44, pirms 10 gadiem
Agrāk mana argumentēšanas un loģikas ķēde patiešām bija vāja, to es atzīstu, bet ne šobrīd, jo esmu audzis šajā ziņā, tāpēc vēl jo vairāk man ir interesanti diskutēt par tēmām, par kurām iepriekš es neuzdrošinātos diskutēt. Ar katru indivīdu es diskutēju tik augstā līmenī, cik tas ir nepieciešams. Tevi es vērtēju, kā cienījamu oponentu, tāpēc arī diskutēju atbilstošā līmenī.

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:50, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: tie ir tikai vārdi. zem kuriem tad vari pabāzt jebkuru čempionu. redz, kļuva par čempionu, tad jau visi vienādi loģiski un pelnīti.

Atgādināšu, ka runa bija, ka abas izlases esot vienādi loģiski uzvarējušas. Ja Tu Spānijas uzvaras pieminēšanai piemeklēji tieši Grieķiju - tātad esi saskatījis līdzību tieši ceļā uz panākumu, nevis tikai rezultātā.
Ne gluži. Šajā gadījumā es salīdzinu konkrēti 2004.gada Grieķiju un 2010.gada Spāniju. Atšķirīgu stratēģiju rezultāts šajā gadījumā bija identisks. Tātad Spānija nospēlēja par vienu spēli vairāk un guva par vieniem vārtiem vairāk, bet rezultātā tika sasniegts tieši tāds pats panākums ar praktiski identisku vārtu skaitu. Tad kur šajā situācijā var būt runa par "antifutbolu"? Abas izlases izpildīja minimālo vārtu gūšanas programmu, vai ne tā?

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:52, pirms 10 gadiem
Ok, diskusiju turpināšu rītdien, bet pagaidām ar labu nakti!

     [+] [-]

, 2014-07-10 04:56, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet ja kontrolējot viduslīniju rezultāts ir identisks taktikai, kuras pamatā ir spēle no aizsardzības, kuras rezultātā tiek gūti tik pat daudz vārti kā iepriekš minētās stratēģijas rezultātā, tad kur šeit ir vieta jēdzienam "antifutbols"? Tad varbūt jēdziens "antfutbols" šajā gadījumā ir vairāk kā relatīvs?
Katrs spēlē futbolu, ņemto vērā savas iespējas. Tas tikai pierāda, ka Rehāgela ģeniālā stratēģija taktiski ne par kapeiku neatpaliek no spāņu stratēģija, vismaz vizuālajā ziņā noteikti, vai ne?
ir vieta jēdzienam "antifutbols", ja vienīgā doma ir gaidīt uz pretinieku kļūdām un izmantot to. Nevajag manipulēt, sameklējot kopīgos elementus (vārtu skaitu, titulu), no tā mēģinot automātiski pieņemt, ka viss ir kopīgs. Uz papīra tu pašu velnu vari izrunāt, bet uz laukuma redzams pilnīgi kas cits.

tā pavirši runājot - grieķi uzvarēja ar taktiku, bet spāņi paņēma uz klasi. tādēļ nav iespējams teikt, ka abu uzvaras ir vienādi loģiskas. spāņi nodominēja, bet grieķi ar viltu apmānīja.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 05:14, pirms 10 gadiem
Šāds fināls noteikti būs interesantāks, cik tad var tos eiropiešu finālus, vai ne? Nu ko jānovēl Argentīnai veiksme šī lielā pārbaudījuma priekšā, nepieļaut šīs rupjās kļūdas kādas pieļāva brazīļi un Skolari. Ar Vāciju tā nedrīkst spēlēt kā viņi to darīja bet diemžēl arī Arg ir tāda tipa komanda tāpēc friču triumfs ir visai paredzams

     [+] [-]

, 2014-07-10 06:19, pirms 10 gadiem
hugo33 rakstīja: Spēlēja tik labi, cik atļāva pretinieks..(tā pat arī otrā laukuma pusē)
No taa ko tu raksti, nebija pilniigi un absoluuti nekaa, jo reali Niderlandei speele konkreeti negaaja Kuyts, Snaiders visus centreejumus un long ballus, cik taisiija un taisiija daudz laida kaut kur pilnigi debesis. Rvp vispar zemaaks par zaali izlasee shaja chempii un nejau tapec, ka arg vinju neitralizeeja. Arg labi nospeeleeja Messi un Mascherano viss. Finaala, ja Vacija iesitis pirmie, tad ar Argentiinu buus cauri. Te barsas fani raksta, ka Messi redz ir pelniijis pacelt kausu, kaa to izmeera kursh ir pelniijis? Tapeec ka spelee barsaa vai tapec ka ir viens no izcilaakajiem? Biju par Spaniju un tad par Franciju, bet ir skaidrs, ka Vaacijas komanda ir nopelniijusi sho kausu, par visam iepriekshejam 1/2 neveiksmeem un to arii noveelu shai zelta paaudzei.

     [+] [-]

, 2014-07-10 06:27, pirms 10 gadiem
Kaa teica Legenda Di Stefano, lai vieglas smiltis. "No one player is as good as the sum of a team" Un sho var tieshi attiecinaat uz Arg un Vacijas dueeli.

     [+] [-]

, 2014-07-10 06:35, pirms 10 gadiem
Izškirošos spēļu rezultātam jābūt zināmam spēles laikā, lai spēlē līdz pirmajiem iespertajiem vārtiem kā hokejā, vismaz puslaiku jau noteikti jāpieliek.
Gribās redzēt labākās komandas spēles meistarības spēli.

     [+] [-]

, 2014-07-10 06:37, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Grieķija piesmēja Portugāli ar tās uzbrūkošo futbolu, gūstot tik vārtus, cik nepieciešams. Portugāļi raudāja kā mazas izmisušas meitenes. Vai Tev vēl kādi argumenti ir nepieciešami, lai saprastu, ka Grieķijas spēlētais Rehāgela futbols nebija antifutbols, bet gan optimizēts sabalansēta spēles stila variants?
Kāda atšķirība starp Grieķiju un "Barcelona"? 2004.gada Grieķija bija savā labākajā formā, tāpat kā Latvija. Arī Grieķija zaudēja vienu spēli tāpat kā Spānija 2010.gadā, bet tāpat izcīnīja titulu. Cik vārtus mazāk Grieķija guva 2004.gadā, nekā Spānija to iespēja 2010.gadā, turklāt vairāk spēlēs? Atbildi, lūdzu!
Tu esi tik liels C.Ronaldo niideejs, ka pat vari saukt visu izlasi un vinju par izmisushaam rauduliigaam meiteneem? Tu neraudaatu zaudeejot finaalaa un savaa dzimtenee? Tad jautaajums tev, kas ir braziilijas speleetaaji kuri uzvarot pendelees Chiili leeja prieka asaras un zaudeejot Vaacijai leeja atkal asaras? Tu esi viens no tiem kuram nav emociju vai ari "virishie neraud" piekriteejs?

     [+] [-]

, 2014-07-10 06:50, pirms 10 gadiem
Pareizā bilde pēc Vācijas uzvaras.

itvnet.lv

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 07:08, pirms 10 gadiem
Tik perfekti ar taktisko risinājumu tika izslēgti Nīderlandes plusi. Gandrīz varētu teikt, ka Nīderlande uz spēli atbrauca "ar autobusu".

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 07:11, pirms 10 gadiem
Vācijas galvenais mīnuss man šobrīd šķiet pusfināla rezultatīvā spēle, jo pēc tādas spēles parasti seko kritums sniegumā. Un kā vakar redzējām, Argentīna pat ļoti labi var nospēlēt pragmatisku lēnu futbolu, pilnībā izslēdzot ātrus uzbrukumus.

     [+] [-]

, 2014-07-10 07:45, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Vācijas galvenais mīnuss man šobrīd šķiet pusfināla rezultatīvā spēle, jo pēc tādas spēles parasti seko kritums sniegumā. Un kā vakar redzējām, Argentīna pat ļoti labi var nospēlēt pragmatisku lēnu futbolu, pilnībā izslēdzot ātrus uzbrukumus.
Niiderlandes gadiijumaa bij jaizsleedz Robbens, bet vacijas gadiijumaa tur ir 11 loti labi speletaji un vel solinsh ar labiem rezervistiem

     [+] [-]

, 2014-07-10 08:17, pirms 10 gadiem
Vācija parādīja kā jāspēlē. Argentīna un Nīderlande spēlēja savukārt visgarlaicīgāko futbolu pasaulē.

Cerams, ka Vācija sagraus Argentīnu un šī futbola parodija nomirs.

     [+] [-]

, 2014-07-10 08:19, pirms 10 gadiem
SPĒLI NEREDZĒJU
BET IR DUSMAS DUSMAS DUSMAS!!!
No rīta ātri pārtinu spēli un iespaids ir skaidrs. Sneiders sadega. Štruntīgi centrējumi, un pavāja pendeleuz ērto pusi. Van Gāls arī nesataupīja uz pendelēm Krūlu, jo Sīlesens bija totāli sadedzis, ka pat plaukstiņas locījās uzminētajā Maxī Rodrigeza pendelē. Lielākais lempis ir Vlārs. 1m no vidus uz ērto pusi un tik vāju pendeli es pat totālā pālī nesitu. Bet tā ir van Gāla kļūda, ielikot tādu sitēju, kas dreb. Priekš tam bija Kauts.

Ar vēsu prātu ņemot, HOL bija tikai 2 labas spēles – SPA un ČIL. Pārējās ar dievu uz pusēm. Pret Meksiku paveicās. Savukārt, ARG, lai arī totāli varēja ierīt no IRN, tomēr visas spēles aizvada vienmērīgi un pārliecinoši. Šķiet, ka EPL vislielāko labumu dod tieši ARG (LBR nesamierināmajai ienaidniecei kopš Folklendām). ARG ir ļoti organizēta aizmugure un vidus, kas liecina, ka vāciešiem būs ļoti ļoti grūti. Un Mesī jau finālā vienu iesitīs. Vai vācieši divus?! Diez vai. ARG pārāk ilgi ir muļļājusies kopš 1990. ARG ir favorīti.

P.S.
Labi, ka aizgāju gulēt pie siltajiem sāniem, nevis mocījos līdz 2 naktī…

     [+] [-]

, 2014-07-10 08:20, pirms 10 gadiem
lacis67 rakstīja: Šāds fināls noteikti būs interesantāks, cik tad var tos eiropiešu finālus, vai ne? Nu ko jānovēl Argentīnai veiksme šī lielā pārbaudījuma priekšā, nepieļaut šīs rupjās kļūdas kādas pieļāva brazīļi un Skolari. Ar Vāciju tā nedrīkst spēlēt kā viņi to darīja bet diemžēl arī Arg ir tāda tipa komanda tāpēc friču triumfs ir visai paredzams
Tu salīdzini DeMikeli, Maskerāno u.c. kaulu sāģus ar tiem BRA jampampiem : )

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 08:28, pirms 10 gadiem
ARG bija pelnījusi uzvaru, jo Igaunis iesita ne no aizmugures

     [+] [-]

, 2014-07-10 08:39, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: ARG bija pelnījusi uzvaru, jo Igaunis iesita ne no aizmugures
vispaar vinsh neiesita aizsita garaam un tikai vizuaali likaas, ka bumba ir vaartos, bet bija no saana (pateica Toljika koleegjis peec kaadas minuutes, jo vinji arii bija vieglaa neizpratnee, kas notika).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 08:40, pirms 10 gadiem
visi domaa, ka frichi paarbrauks ARG paari. nekaa tamliidziiga. pret braziiljiem vinji izmantoja marselo "fantastisko" sniegumu pirmajaa pusstundaa, iestreegstot uzbrukumaa. Argentiinieshi padariis speeli leenu un bez momentiem, un frichiem vispaar buus diezgan gruuti savaakties peec visas taas histeerijas.

nu vismaz es taa ceru

     [+] [-]

, 2014-07-10 08:47, pirms 10 gadiem
Mēs ar siltiem sāniem kopā skatījāmies , bet futbola pasākums blāvs! ARG labi sedza un Holandei nebija kur izvērsties vienīgi tā bija van Gāla taktika, vai tā vienkārši sanāca, ka Holande uzspieda ~ 89-92 minūtei un tad no ~ 116 - 119?

sasperjods-k rakstīja: SPĒLI NEREDZĒJU
BET IR DUSMAS DUSMAS DUSMAS!!!
No rīta ātri pārtinu spēli un iespaids ir skaidrs. Sneiders sadega. Štruntīgi centrējumi, un pavāja pendeleuz ērto pusi. Van Gāls arī nesataupīja uz pendelēm Krūlu, jo Sīlesens bija totāli sadedzis, ka pat plaukstiņas locījās uzminētajā Maxī Rodrigeza pendelē. Lielākais lempis ir Vlārs. 1m no vidus uz ērto pusi un tik vāju pendeli es pat totālā pālī nesitu. Bet tā ir van Gāla kļūda, ielikot tādu sitēju, kas dreb. Priekš tam bija Kauts.

Ar vēsu prātu ņemot, HOL bija tikai 2 labas spēles – SPA un ČIL. Pārējās ar dievu uz pusēm. Pret Meksiku paveicās. Savukārt, ARG, lai arī totāli varēja ierīt no IRN, tomēr visas spēles aizvada vienmērīgi un pārliecinoši. Šķiet, ka EPL vislielāko labumu dod tieši ARG (LBR nesamierināmajai ienaidniecei kopš Folklendām). ARG ir ļoti organizēta aizmugure un vidus, kas liecina, ka vāciešiem būs ļoti ļoti grūti. Un Mesī jau finālā vienu iesitīs. Vai vācieši divus?! Diez vai. ARG pārāk ilgi ir muļļājusies kopš 1990. ARG ir favorīti.

P.S.
Labi, ka aizgāju gulēt pie siltajiem sāniem, nevis mocījos līdz 2 naktī…

     [+] [-]

, 2014-07-10 08:49, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: ARG bija pelnījusi uzvaru, jo Igaunis iesita ne no aizmugures
Tieši tā, te tev jāpiekrīt

     [+] [-]

, 2014-07-10 08:52, pirms 10 gadiem
555 rakstīja: vispaar vinsh neiesita aizsita garaam un tikai vizuaali likaas, ka bumba ir vaartos, bet bija no saana (pateica Toljika koleegjis peec kaadas minuutes, jo vinji arii bija vieglaa neizpratnee, kas notika).
Piedošanu, tiešām ļoti ātri pārtinu momentus

     [+] [-]

, 2014-07-10 08:53, pirms 10 gadiem
M I K U C I S rakstīja: Mēs ar siltiem sāniem kopā skatījāmies , bet futbola pasākums blāvs! ARG labi sedza un Holandei nebija kur izvērsties vienīgi tā bija van Gāla taktika, vai tā vienkārši sanāca, ka Holande uzspieda ~ 89-92 minūtei un tad no ~ 116 - 119?
mums abiem grūta nedēļa aiz muguras un vēl grūtāka šī
tie beigu spiedini man ļoti patika
ne velti 14 goli ir komp.laikā iesisti

     [+] [-]

, 2014-07-10 09:00, pirms 10 gadiem
man ar būs jāpatin, jo kaut kā VIZUĀLĀ ATMIŅĀ STĀV, ka bumba no sietiņa neatlēca sāņus un līdz ar to man nav tādas pārliecības, kā Toļika kolēģim!

sasperjods-k rakstīja: Piedošanu, tiešām ļoti ātri pārtinu momentus

     [+] [-]

, 2014-07-10 09:04, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Piedošanu, tiešām ļoti ātri pārtinu momentus
es kaadu minuuti lamaajos uz tiesneshiem, bet peec situaacijas izskaidroshanas - uz Iguainu vispaar vareeja redzeet, kaa vinsh paardziivoja peec mainjas.

     [+] [-]

, 2014-07-10 09:06, pirms 10 gadiem
M I K U C I S rakstīja: man ar būs jāpatin, jo kaut kā VIZUĀLĀ ATMIŅĀ STĀV, ka bumba no sietiņa neatlēca sāņus un līdz ar to man nav tādas pārliecības, kā Toļika kolēģim!
no teksta translaacijas - vinji uzreiz pamaniija (krievu komenteetaaji ir uz vietas stadionaa)
75 Игуаин едва не забил после прострела с фланга! В подкате достал мяч, но попал только в боковую часть сетки! Едва ли не самый острый момент в матче.

     [+] [-]

, 2014-07-10 09:14, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: No taa ko tu raksti, nebija pilniigi un absoluuti nekaa, jo reali Niderlandei speele konkreeti negaaja Kuyts, Snaiders visus centreejumus un long ballus, cik taisiija un taisiija daudz laida kaut kur pilnigi debesis. Rvp vispar zemaaks par zaali izlasee shaja chempii un nejau tapec, ka arg vinju neitralizeeja. Arg labi nospeeleeja Messi un Mascherano viss. Finaala, ja Vacija iesitis pirmie, tad ar Argentiinu buus cauri. Te barsas fani raksta, ka Messi redz ir pelniijis pacelt kausu, kaa to izmeera kursh ir pelniijis? Tapeec ka spelee barsaa vai tapec ka ir viens no izcilaakajiem? Biju par Spaniju un tad par Franciju, bet ir skaidrs, ka Vaacijas komanda ir nopelniijusi sho kausu, par visam iepriekshejam 1/2 neveiksmeem un to arii noveelu shai zelta paaudzei.
tik viena lieta,Van Persijs pirms shiis speeles bija zem jautaajuma ziimes, bija sasirdzis ar kaut kaadu viirusu un peedeejos treninjus netreneejaas kopaa ar komandu,taa kaa atdeva visu sevi,bet ar to nepietika.
P.S.neviena komanda nevar nopelniit kausu neuzvarot finaalaa,taa kaa teksti,ka redziet Vaacija vai Argentiina ar savu speeli ir to ir vai nav pelniijushi,ir galiigaa nevietaa,neuzvareesi finaalaa,savus ieprieksheejos sasniegumus vareesi lidinaat pa logu aaraa

     [+] [-]

, 2014-07-10 09:22, pirms 10 gadiem
un,visiem kas staasta ka Vaacija paarbrauks kaa ar tanku paari Argentiinai, tik viens fakts,Argentiina stabili mauc vienaa tempaa bez liekiem kritumiem vai paceelumiem,visas speeles peec kaartas,pat neskatoties uz Aguero neesamiibu un Di Marijas traumu,bet Vaacijas speeles ir kaa pa amerikaanju kalninjiem,peec izcilas speeles pret Portugaali,seko knapas speeles pret Ganu un ASV,tad veel ar Alziiriju papildlaiks jaaspeelee,tad atkal viena izcila speele, nav nemaz tik briesmiigi vinji kaa te dazi maalee

     [+] [-]

, 2014-07-10 09:28, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: un,visiem kas staasta ka Vaacija paarbrauks kaa ar tanku paari Argentiinai, tik viens fakts,Argentiina stabili mauc vienaa tempaa bez liekiem kritumiem vai paceelumiem,visas speeles peec kaartas,pat neskatoties uz Aguero neesamiibu un Di Marijas traumu,bet Vaacijas speeles ir kaa pa amerikaanju kalninjiem,peec izcilas speeles pret Portugaali,seko knapas speeles pret Ganu un ASV,tad veel ar Alziiriju papildlaiks jaaspeelee,tad atkal viena izcila speele, nav nemaz tik briesmiigi vinji kaa te dazi maalee
argi, protams, nav ideaali, bet izsleegshanas speelees vispaar nav ielaidushi, un kopumaa pie vinju vaartiem tikai kaadi 5-6 momenti bijushi 3 speelees. pretinieki nebija tie stipraakie, bet vismaz beljgjus un holandieshus pashi argentiinieshi arii deklasificeeja no izcilaam par vidusmeera komandaam (saakumaa domaaju, ka beljgji nedaudz nobijaas, bet peec tam, kad arii holandieshi izveidoja 1,5 momentus 120 minuushu laikaa, skaidrs, ka tas ir argentiinieshu nopelns).
cerams, finaalaa atgrieziisies dM, tad Messi buus vismaz viens cilveeks, ar ko saspeeleeties

     [+] [-]

, 2014-07-10 09:29, pirms 10 gadiem
Manuprāt, komentētāji nedaudz neobjektīvi nenovērtē Argentīnu. Un holandieši neuzbruka tik daudz, jo vienkārši Argentīna neļāva nevis tādēļ, ka viņi slinkoja. Manuprāt, Argentīnas uzvara nav nekāda haļava un pelnīti spēlēs finālā, tad jau redzēs, vai Vācieši mals Argentīnu vai Argentīna neļaus vāciešiem neko sakarīgu veidot uzbrukumā.. tiesa gan Argentīna būs mazāk atpūtusies, jo šīs nakts spēlē labi noskrējās, bija spiesta nedaudz presingot, lai holandieši nevarētu viegli bumbu nogādāt līdz viņu uzbrucējiem, tieši tapē domāju, ka spēles izskaņā jau holandiešiem sāka veidoties neliels pārsvars, jo Argentīnieši bija vairāk paguruši

     [+] [-]

, 2014-07-10 09:31, pirms 10 gadiem
M I K U C I S rakstīja: Mēs ar siltiem sāniem kopā skatījāmies , bet futbola pasākums blāvs! ARG labi sedza un Holandei nebija kur izvērsties vienīgi tā bija van Gāla taktika, vai tā vienkārši sanāca, ka Holande uzspieda ~ 89-92 minūtei un tad no ~ 116 - 119?
Argentīnai bija pareiza startēģija nedaudz papresingot, kas holandiešiem sarežģīja bumbas nogādi šo uzbrucējiem, bet dēļ tā ar Argentīna vairāk pagura, tapē izskaņā vairāk enerģijas palika holandiešiem- manuprāt, šādi

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 09:33, pirms 10 gadiem
Argentīnai baigi ar setku paveicās, visas labās komandas bija otrajā zarā. Cerams vismaz finālu nevinnēs uz kautkādu haļavu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 09:46, pirms 10 gadiem
555 rakstīja: argi, protams, nav ideaali, bet izsleegshanas speelees vispaar nav ielaidushi, un kopumaa pie vinju vaartiem tikai kaadi 5-6 momenti bijushi 3 speelees. pretinieki nebija tie stipraakie, bet vismaz beljgjus un holandieshus pashi argentiinieshi arii deklasificeeja no izcilaam par vidusmeera komandaam (saakumaa domaaju, ka beljgji nedaudz nobijaas, bet peec tam, kad arii holandieshi izveidoja 1,5 momentus 120 minuushu laikaa, skaidrs, ka tas ir argentiinieshu nopelns).
cerams, finaalaa atgrieziisies dM, tad Messi buus vismaz viens cilveeks, ar ko saspeeleeties
Di Marija ljoti nodereetu,vismaz kaut kaads kreatiivs paraadiitos videejaa liinijaa,citaadi vienam Messi visu laiku pret trijiem kaut kas jaameegjina izveidot,taapat ceru,ka Lavezzi turpinaas speeleet un Mash beidzot buus visiem paraadiijis kaapeec vinjam jaaspeelee balsta pussarga poziicijaa nevis aizsardziibaa

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:00, pirms 10 gadiem
PK2014 labs futbols, daudz gūtu vārtu, utt, neskaitot atsevišķas sadisma izpausmes laukumā
bet vakar ARG antifutbols uzvarēja, cerības bija pēc CRC izslēgšanas neko tādu neredzēt
ARG arvien vairāk atgādina to blici, kura PK1990 ar tādu spēli gandrīz nocēla PK, labi finālā RVācija ar A.Brēmes 11m 85 min. sakārtoja lietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:08, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Daudzi man jautā kāpēc Argentīna ir finālā

3 spēlētāji no City
2 spēlētāji no Barcelonas
1 spēlētājs no Real, PSG.....
un?

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:08, pirms 10 gadiem
Var jau stāstīt, ka Argentīna neļāva Holandei spēlēt, bet reāli arī Argentīnai jau tika apturēta no pretinieku puses un neko sakarīgu neļāva izdarīt. Ar kopumā augstāku spēlētāju līmeni mierīgi varēja pat zaudēt. Grūti pat saprast kā Argentīna taisās uzvarēt Vāciju, kuriem vājo vietu nav nevienā pozīcijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 10:17, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: Var jau stāstīt, ka Argentīna neļāva Holandei spēlēt, bet reāli arī Argentīnai jau tika apturēta no pretinieku puses un neko sakarīgu neļāva izdarīt. Ar kopumā augstāku spēlētāju līmeni mierīgi varēja pat zaudēt. Grūti pat saprast kā Argentīna taisās uzvarēt Vāciju, kuriem vājo vietu nav nevienā pozīcijā.
taapat kaa visus paareejos pretiniekus,ar labu aizsardziibu un pretinieku koncentreeshanos uz Messi

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:18, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: uzbrukums?

Klose, Širle, Millers vs Messi, Aguero, Di Marija, Laveci, Higvains

jūti atšķirību
Kādu putru jāēd lai galvā izveidotos tāds ķīsēlis?!? Ja uzskaiti uzbrucējus un uzbrūkošos pussargus, tad dari to abām komandām nevis vienai!

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:18, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: uzbrukums?

Klose, Širle, Millers vs Messi, Aguero, Di Marija, Laveci, Higvains

jūti atšķirību
un tagad apskatiisim visas paareejaas liinijas!!!!!

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:19, pirms 10 gadiem
Beidzot Vācija atkal būs čempioni !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:21, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: City puiši atveduši čempionu auru arī uz Argentīnas izlasi, prieks

labi, ka Sabelja sapratis ka defā jāliek kārtīgs šefs - Demichelis nevis koka gabals Fernandezs
kaut kaa City sezonas laikaa taadas sajuusmas atsauksmes neredzeeju par Demicelis speeli,bet nu ko ar tevi,tev tak aizsardziibas shefi mainaas ik peec speeles un kur ta City nopelns Argentiinas speelee,ja rezultaatu taisa Barcas chalji Messi un Masherano

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:21, pirms 10 gadiem
Vācija sakošļās un izspļaus Argentīnu ar visu mesi priekšgalā.

Garlaicīga spēle. Nīderlande visu izšāva jau kvalifikācijā.

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:22, pirms 10 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: PK2014 labs futbols, daudz gūtu vārtu, utt, neskaitot atsevišķas sadisma izpausmes laukumā
bet vakar ARG antifutbols uzvarēja, cerības bija pēc CRC izslēgšanas neko tādu neredzēt
ARG arvien vairāk atgādina to blici, kura PK1990 ar tādu spēli gandrīz nocēla PK, labi finālā RVācija ar A.Brēmes 11m 85 min. sakārtoja lietas
nu BRA pamēģināja nospēlēt skaisti , tikai bez uzbrucējiem, rezultātu tu zini. Nevajag bū tik bērnišķīgam un domāt , ka arī ARG meģinās tā darīt ar vienu Messi un Lavezi nedaudz. Jāspēlē ar to , kas ir. Uzmanīgs un prātīgs futbols nav anti- futbols !protams es nesaku, ka tas man pārāk patīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:23, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: tu esi par vai pret Argentīnu?

es šķiet runāju par uzbrukuma līniju, jo tā tik tiešām ir daudz labāka par Vācijas uzbrukumu.
tikai uz papiira. dziivee jau sen pieraadiijies, ka Messi speelee ar neiedomaajamas kokainiibas koka gabaliem (iznjemot dM). varbuut Aguero buutu iznjeemums, bet kaut kaa lielajiem draugiem dziivee nesaskan uz laukuma...

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:24, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: tu esi par vai pret Argentīnu?

es šķiet runāju par uzbrukuma līniju, jo tā tik tiešām ir daudz labāka par Vācijas uzbrukumu.
esmu par Argentiinu,bet runaat par taas paarsvaru uzbrukuma liinijaa ir smiekliigi,Aguero nekaads,Higuains tik pret Belgjiju paraadiija ko var,paareejaas speelees 0,Di Marijam trauma,Messi speelee paaraak dzilji, taa teikt meegjina dariit par visiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:24, pirms 10 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Vācija sakošļās un izspļaus Argentīnu ar visu mesi priekšgalā.

Garlaicīga spēle. Nīderlande visu izšāva jau kvalifikācijā.
ja jau tu tā saki ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:25, pirms 10 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Izškirošos spēļu rezultātam jābūt zināmam spēles laikā, lai spēlē līdz pirmajiem iespertajiem vārtiem kā hokejā, vismaz puslaiku jau noteikti jāpieliek.
Gribās redzēt labākās komandas spēles meistarības spēli.
Tikai nevajag salīdzināt šito geju spēli ar hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 10:27, pirms 10 gadiem
Ir ievērots, ka tās komandas, kuras PK tàlāk tiek ar pendelēm - nākošajā cīņā zaudē.....tā šajā čempī - Kostarika vinnēja grieķus pendelēs, bet nākošajā kàrtā zaudēja holandei....savukārt tā jau nàkošajā kārtā zaudē argentīnai....šie novērojumi kopš 1982.gada pusfināla, kad pendeles pirmo reizi sita vācieši un finālā zaudēja itāļiem..
Ir izņēmumi, bet tie attiecas uz mājiniekiem, Francija 1998.,DKoreja 2002.,šoreiz brazīļi pret čīli vinnēja pendeles un arī nākošo kārtu ar Kolumbiju....
Vācieši vienmēr uzvar pendelēs...
No visa tā var secinàt, ka PK tiks vāciešiem...

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 10:27, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Di Marija ir pašlaik labākais AMF pasaulē tādi kā Ezils, kross viņam var tikai ūdeni pienest

tāpat Maskerano>Kedira.

varbūt vienīgi Šveins ir labāks par Gago un Noiers par Romero, lai gan Romero ir ielaidis mazāk golu.

Demichelis>Hummels
Garays>Mertesakers
Hummels un sliktaaks par Demiceli,saprotu ka miiljaakaa kluba speeleetaaji jaatur cienjaa,bet tak jaadomaa ar,Hummels labaakajaa formaa ir divas galvastiesas labaaks par Garay,kas Arg aizsardziibas shefs, peec taviem vaardiem

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 10:32, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Nil, ja Aguero spēj aizstāt Lavecci, tad kurš aizstās Zabaletu un Demikeli? tie divi ir neaizstājami un dod ļoti lielu pienesumu komandas aizsardzībai, kur play off vēl nav atslēgta.
es jau nesaku,ka vinji slikti,labaaku Argentiinas izlasee vienkaarshi nav,labi speeleetaaji,bet es nevienaa briidii nevaru vinjus veerteet augstaak par Hummelsu vai Laamu piemeeram,jaaspeelee ar to kas ir,bet futbola menedzerii 99,99 reizes no simts izveeleesies Vaacijas speeleetaajus shai poziicijai

  -2 [+] [-]

, 2014-07-10 10:34, pirms 10 gadiem
dakots rakstīja: Ir ievērots, ka tās komandas, kuras PK tàlāk tiek ar pendelēm - nākošajā cīņā zaudē.....tā šajā čempī - Kostarika vinnēja grieķus pendelēs, bet nākošajā kàrtā zaudēja holandei....savukārt tā jau nàkošajā kārtā zaudē argentīnai....šie novērojumi kopš 1982.gada pusfināla, kad pendeles pirmo reizi sita vācieši un finālā zaudēja itāļiem..
Ir izņēmumi, bet tie attiecas uz mājiniekiem, Francija 1998.,DKoreja 2002.,šoreiz brazīļi pret čīli vinnēja pendeles un arī nākošo kārtu ar Kolumbiju....
Vācieši vienmēr uzvar pendelēs...
No visa tā var secinàt, ka PK tiks vāciešiem...
viens slovaaks nesen smagi aplauzaas ar savu numerologjiju Riigaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 10:37, pirms 10 gadiem
Di Maria taču ir traumēts un nespēlēs, kādēļ viņu vispār pieminēt?
Aguero savukārt tikko pēc traumas, galīgi nav formā.
Bet Vācijai jau formāli uzbrucējs ir tikai Kloze, tā ka grūti salīdzināt abu komandu uzbrukumus, jo tie dažādi veidoti.
Messi gan jebkurai komandai dod automātisku pārākumu uzbrucēju līnijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:42, pirms 10 gadiem
NilsK, tā nav numeroloģija, bet novērojumi un statistika....bet kā būs patiesībā, to redzēsim svētdien !

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:43, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Lams nav labāks par Zabi
tik viena lieta,Laams ir labaakais maleejais aizsargs shobriid pasaulee,kas veel var speeleet ar balsta poziicijaa un to pieraadiit pavisam vienkaarshi, kuri speeleetaaji visbiezaak dabuu kartiites,aizsargi,jo spiesti noraut uzbrukumus biistamaas situaacijaas,vot tad tagad paskaties cik Laamam taas kartiites,ljoti retas un neteiksim,ka speeleejis zema liimenja turniiros

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 10:45, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Di Maria taču ir traumēts un nespēlēs, kādēļ viņu vispār pieminēt?
Aguero savukārt tikko pēc traumas, galīgi nav formā.
Bet Vācijai jau formāli uzbrucējs ir tikai Kloze, tā ka grūti salīdzināt abu komandu uzbrukumus, jo tie dažādi veidoti.
Messi gan jebkurai komandai dod automātisku pārākumu uzbrucēju līnijā.
nu par Di Mariju runaa,ka buus gatavs finaalam,lai ar ko tur zinaat,teica ar ka Aguero PK jau cauri

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 10:45, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: ja tā padomā, tad koka gabali Iniesta un Xavi pat no grupas ārā netika bet otri koka gabali Higvains, Aguero, Lavezi spēlēs finālā

vēl tak piemirsu trešo koka gabalu Dani Alvešu, kuru pat sastāvā vairs nelika
galvu esi saspiedis?? Injesta koka gabals ??? labi , Xavi jau vecums, nav viņš vairs tas , kas agrāk

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:46, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: ja tā padomā, tad koka gabali Iniesta un Xavi pat no grupas ārā netika bet otri koka gabali Higvains, Aguero, Lavezi spēlēs finālā

vēl tak piemirsu trešo koka gabalu Dani Alvešu, kuru pat sastāvā vairs nelika
un ko tas pieraada? shiis spaanju paaudzes laiks ir beidzies, tas nekaa nemaina faktu, ka ARG ir viens normaals aizsargs (Sabaleta, kas, paldies Dievam, turniira laikaa uznjeemis formu, jo saaka briesmiigi), viens normaals pussargs (Maskerano, un tas pats klubaa speelee aizsargu), un vesela chupa ar super uzbruceejiem, kuriem nav kas piegaadaa bumbu. taapeec veel jo apbriinojamaaka trenera speeja turniira gaitaa nostiprinaat aizsardziibu un par 200% izmantot trumpjus.
protams, tu vari dziedaat slavas dziesmas Demikelim, bet vinsh nav top aizsargs un MC vinja deelj bija daudz probleemu, tostarp UCL pret FCB...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:50, pirms 10 gadiem
Cik varēja saprast viņam bija harmstring (nezinu kā tas pareizi lv) sastiepts, tās ir min 3-4 nedēļas, bet varbūt dēļ PK fināla to var kaut kā saforsēt, nezinu, tiešām...
NilsK rakstīja: nu par Di Mariju runaa,ka buus gatavs finaalam,lai ar ko tur zinaat,teica ar ka Aguero PK jau cauri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:56, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Real savāc visus labākos, bet par Lāmu pat nav izrādīta interese.
varu sadereet ka interese ir bijusi,tik Laams laikam ir Gerarda tips, neskrien peec naudas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:57, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: jo viņš nav labākais pasaulē, tāpat kā Lāms
un kursh ta ir?Karvahals?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 11:12, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Patriss Evrā
skaidrs ar tevi,uzspeeleeji reiz futbola menedzeri un taa statistika vairs neizdzeeshaas no atminjas,manaa laikaa labaakais bija Lilians Thurams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:25, pirms 10 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: kas par izgasanos Van Galam. ielikt Vlaaru sist pendeli, pie tam pirmo - vissvarigako. WTF VNK
Oj oj, pēkšņi visi te baigie lietpratēji par holanderu pendeļu sitējiem...Esi iepriekš redzējis kaut vienu reizi kā Vlārs izpilda pendeli? Es domāju, ka nē!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:27, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: agrāk labākais bija Dzambrota, bet tad viņš beidza karjeru
tas ar paspeeja Barcaa uzspeeleet,bet nu vinjsh bija vairaak kaa Alves tagad, skrien tik uz priekshu,kameer Thurams prata ietureet distanci

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:29, pirms 10 gadiem
Guntis21 rakstīja: Oj oj, pēkšņi visi te baigie lietpratēji par holanderu pendeļu sitējiem...Esi iepriekš redzējis kaut vienu reizi kā Vlārs izpilda pendeli? Es domāju, ka nē!
apskaties kaa Holandei gaaja citos turniiros,tad runaa,pendeles ir vinju laasts

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:32, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Nne sitienu daudz ne momentu, ne asumu, kaut kā pat nejutu līdz pendelēm, ka tas ir pasaules kausa 1/2 fināls.
Pilnīgi piekrītu! Pirms spēles jau visi tik nenormāli draudzīgi rīvējās, bučojās un kampās. Spēlē arī nebija jūtams, ka kāda no izlasēm būtu noskaņojusies izraut uzvaru "ar gaļu", pat neskatoties, ka tas bija Pasaules kausa pusfināls. NED spēle nepatīkami pārsteidza - ne momentu, ne kapiņa. Īstenībā jau neviena nebija tā īsti pelnījusi uzvarēt. Novēlu kausu Vācijai. Viņi vismaz spēlē kārtīgu veču futbolu.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:34, pirms 10 gadiem
Argentīnas aizsardzība. Iespējams komanda PČ ar labāko aizsardzību. Prognozēju ka pēc fināla arī daudzi rakstīs -haļava, kā tā var veikties, bet bieži EČ un PČ uzvar komandas , kuras nerāda visskatāmāko futbolu. Argentīnas izlases izredzes finālā noteikti ir 50 pret 50. Pēc tādām graujošām uzvarām (7-1) komandas nespēj vienmēr saņemties.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:41, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: uzbrukums?

Klose, Širle, Millers vs Messi, Aguero, Di Marija, Laveci, Higvains

jūti atšķirību
Protams var just Vācijai 17 vārti čempionāta laikā Argentīnai tikai 8

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:50, pirms 10 gadiem
arvids1991 rakstīja: Messi nav gluzi viens bet aiz stipra uzbrukuma ir svaka viduslinija
un viduveja aizsardziba
tas gan,bet Vācijai visās pozicijās ir spēcigi špīleri un liels + ir vārtsargs
dzīvosim redzēsim par skaistu finālu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 14:37, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: finālā noteikti jāfano par eiropiešiem
Piekritu ! Tapec fanoshu par Argenitinu ! Vacija ir azijas turku orda nevis eiropieshi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 14:54, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: ir vieta jēdzienam "antifutbols", ja vienīgā doma ir gaidīt uz pretinieku kļūdām un izmantot to. Nevajag manipulēt, sameklējot kopīgos elementus (vārtu skaitu, titulu), no tā mēģinot automātiski pieņemt, ka viss ir kopīgs. Uz papīra tu pašu velnu vari izrunāt, bet uz laukuma redzams pilnīgi kas cits.

tā pavirši runājot - grieķi uzvarēja ar taktiku, bet spāņi paņēma uz klasi. tādēļ nav iespējams teikt, ka abu uzvaras ir vienādi loģiskas. spāņi nodominēja, bet grieķi ar viltu apmānīja.
Labs futbols sākas ar labu aizsardzību. Un izskatās, ka pavirši atceries, kā spēlēja grieķi. Patiesībā grieķiem bija gan dzelžaina aizsardzība, bet lieliska un sabalansēta viduslīnija, un arī uzbrukumā grieķi nospēlēja tieši tik labi, cik nepieciešams uzvarai šajā prestižajā turnīrā. Jau pirmā spēle pret Porutgāli parādīja to, ka grieķi ir gatavi iesists tik, cik nepieciešams, gluži kā spāņi 2010.gadā, kad pamatā tika meklētas tieši pretinieku kļūdas, ko daudzi dēvēja par "antifutbolu", ja reiz tā dēvē pretinieku kļūdu gaidīšanu un izmantošanu. Bet es vispār nepiekrītu šādam apzīmējumam, jo katras izlases tiesības un pat pienākums ir izmantot savas stiprās puses savā labā. Spāņiem šāds trumpis bija bumbas kontrole, gaidot, ka pretinieki kļūdīsies, bet grieķiem trumpis bija dzelžainā aizsardzība un disciplīna visās līnijās. Un abu stratēģiju vērtējums konkrētajos turnīros bija ar visaugstāko atzīmi.

Un es apgalvošu, ka spāņiem patiešām bija klase, bet viņi tieši tāpat paņēma pretiniekus ar savu stratēģiju, gluži kā grieķi, kuriem arī netrūka klases, jo visi spēlētāji bija gan fiziski, gan morāli gatavi uzvarām, ko apliecināja jau pirmā spēle pret Portugāli. Varētu pat teikt, ka grieķi portugāļus patiešām paņēma "uz klasi" un stratēģiju, turklāt DIVĀS spēlēs, no kurā viens bija EČ fināls.
Grieķu spēlē nebija nekāda viltus, tikai lieliska darbība visās līnijās un perfekti sabalansēts sastāvs. Es joprojām apbrīnoju šo Rehāgela meistarstiķi, jo šī uzvara ir leģendāra un tai būtu jākalpo kā piemēram futbola mācību grāmatās.

     [+] [-]

, 2014-07-10 14:57, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Tu esi tik liels C.Ronaldo niideejs, ka pat vari saukt visu izlasi un vinju par izmisushaam rauduliigaam meiteneem? Tu neraudaatu zaudeejot finaalaa un savaa dzimtenee? Tad jautaajums tev, kas ir braziilijas speleetaaji kuri uzvarot pendelees Chiili leeja prieka asaras un zaudeejot Vaacijai leeja atkal asaras? Tu esi viens no tiem kuram nav emociju vai ari "virishie neraud" piekriteejs?
Man tiešām nepatīk Ronaldu kā personība, tomēr šajā gadījumā es izteicos tēlaini, un tas nebija attiecināts ne uz vienu konkrēti, ne arī uz pašiem futbolistiem, tāpēc atslābsti. Es tikai tēlaini apzīmēju portugāļu izmisumu par nespēju salauzt grieķu pretestību un disciplīnu, tas arī viss. Nekā personīga.

P.S.- Šā turnīra laikā neesmu izsmējis ne Ronaldu, ne arī portugāļus, tieši otrādi. Ronaldu var tikai uzteikt par centību un izteikt līdzjūtību.

     [+] [-]

, 2014-07-10 15:54, pirms 10 gadiem
7 Argentīnai

dinamo81 rakstīja: Protams var just Vācijai 17 vārti čempionāta laikā Argentīnai tikai 8

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 16:01, pirms 10 gadiem
Pilnai laimei šajā PK ir vēl jānotiek pāris lietām:
- GER jādabo kauss;
- pamatlaikā jāiesit vārti Ezilam, Švainijam un Lāmam!

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 16:58, pirms 10 gadiem
Vaacija panems Argentiinu , jo Argentiina ar vienu Messi nespees uzveikt Vaaciju , jaatdzist kad Vaacija shogad speelee ljoti labi . PAR VAACIJU !!

     [+] [-]

, 2014-07-10 19:03, pirms 10 gadiem
Argentīna būs čempioni.Kā jau daudzi viņus nolika pirms spēles ar NED ta arī noliek tagad ,bet fakts kā tads ARG ir finālā.Argentīnai ir laba aizsardzības līnīnija,kas atbruņos GERmāņus.!

     [+] [-]

, 2014-07-10 19:07, pirms 10 gadiem
s0nic rakstīja: Argentīna būs čempioni.Kā jau daudzi viņus nolika pirms spēles ar NED ta arī noliek tagad ,bet fakts kā tads ARG ir finālā.Argentīnai ir laba aizsardzības līnīnija,kas atbruņos GERmāņus.!
Amizanti, bet tieši argentīniešu aizsardzība tika uzskatīta par izlases Ahilleja papēdi. Pret Nigēriju tā arī šķita, tāpēc redzēsim, ko pret to iespēs organizētais vāciešu uzbrukums. Vismaz brazīliešiem uz papīra bija iespaidīgākā aizsardzība, nekā argentīniešiem, turklāt Argentīnai vēl jāgūst vārti.

     [+] [-]

, 2014-07-10 19:30, pirms 10 gadiem
Nu spēle pret NED aizsardzība bija labā līmenī, vismaz Robenu prata labi neitralizēt.Par citām spēlēm grūti spriest,jo katrā tiek spēlēte sava spēle.Tieši tāpat kā ESP izslavētais uzbrukums šogad parādīja pirmajās spēlēs, ka mēdz gadīties visādi

     [+] [-]

, 2014-07-10 20:33, pirms 10 gadiem
s0nic rakstīja: Nu spēle pret NED aizsardzība bija labā līmenī, vismaz Robenu prata labi neitralizēt.Par citām spēlēm grūti spriest,jo katrā tiek spēlēte sava spēle.Tieši tāpat kā ESP izslavētais uzbrukums šogad parādīja pirmajās spēlēs, ka mēdz gadīties visādi
No kura laika spāņu uzbrukums ir izslavēts? Viduslīnija varbūt, bet ne jau nu uzbrukums. Turklāt ne Argentīna, ne Nīderlande kopumā turnīrā nedemonstrē īpaši pārliecinošu sniegumu. Savstarpējā spēle bija abpusēji drausmīga un nebaudāma.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-11 00:37, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Labs futbols sākas ar labu aizsardzību. Un izskatās, ka pavirši atceries, kā spēlēja grieķi. Patiesībā grieķiem bija gan dzelžaina aizsardzība, bet lieliska un sabalansēta viduslīnija, un arī uzbrukumā grieķi nospēlēja tieši tik labi, cik nepieciešams uzvarai šajā prestižajā turnīrā. Jau pirmā spēle pret Porutgāli parādīja to, ka grieķi ir gatavi iesists tik, cik nepieciešams, gluži kā spāņi 2010.gadā, kad pamatā tika meklētas tieši pretinieku kļūdas, ko daudzi dēvēja par "antifutbolu", ja reiz tā dēvē pretinieku kļūdu gaidīšanu un izmantošanu. Bet es vispār nepiekrītu šādam apzīmējumam, jo katras izlases tiesības un pat pienākums ir izmantot savas stiprās puses savā labā. Spāņiem šāds trumpis bija bumbas kontrole, gaidot, ka pretinieki kļūdīsies, bet grieķiem trumpis bija dzelžainā aizsardzība un disciplīna visās līnijās. Un abu stratēģiju vērtējums konkrētajos turnīros bija ar visaugstāko atzīmi.

Un es apgalvošu, ka spāņiem patiešām bija klase, bet viņi tieši tāpat paņēma pretiniekus ar savu stratēģiju, gluži kā grieķi, kuriem arī netrūka klases, jo visi spēlētāji bija gan fiziski, gan morāli gatavi uzvarām, ko apliecināja jau pirmā spēle pret Portugāli. Varētu pat teikt, ka grieķi portugāļus patiešām paņēma "uz klasi" un stratēģiju, turklāt DIVĀS spēlēs, no kurā viens bija EČ fināls.
Grieķu spēlē nebija nekāda viltus, tikai lieliska darbība visās līnijās un perfekti sabalansēts sastāvs. Es joprojām apbrīnoju šo Rehāgela meistarstiķi, jo šī uzvara ir leģendāra un tai būtu jākalpo kā piemēram futbola mācību grāmatās.
Bet vai mēs diskutējam par to, vai Grieķijas futbolu saukt vai nesaukt par "anti"? Viss taču sākās nevis ar to, bet gan ar Tavu Grieķijas -Spānijas salīdzinājumu.

Tas viss, ko tu te sarakstīji, ir skaisti, bet saki man, ko starp rindiņām nozīmēja tas Spānijas dominance bija tik pat loģiska kā manas iemīļotās 2004.gada Grieķijas dominance Eiropas čempī . Kāpēc Spāniju tieši ar Grieķiju salīdzini? Netēlo taču muļķi - protams, Tu šeit saslavē grieķus, likdams manīt, ka "nebija jau nemaz tik traki, viss likumsakarīgi", bet tu taču labi zini - ja par kādu uzvaru runās kā par nejaušu, tad noteikti grieķi būs vieni no pirmajiem kandidātiem. Ko tieši Tu gribēji pateikt, spāņus salīdzinot tieši ar viņiem, nevis jebkuru citu čempionu?
Un kur nu vēl sekojošās replika Un es neko nesaku, jo katrs uzvar ka māk . Kas tie par mājieniem? Tjipa golu skaita dēļ? Tu nezināji, ka "1:0" mēdz būt ļoti dažādi? Piemēram, tos abus spāņu 1:0 pret vāciešiem es sauktu par pārliecinošākajiem 1:0, kādus es vispār esmu redzējis.
ok, bet janeapmierina tāds rādītājs kā bumbas kontrole - tūlīt sameklēšu šo izlašu attiecīgo turnīru rādītājus izdarītajos sitienos un stūra sitienos katrā spēlē. Redzēsim, cik daudz būs līdzības.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-11 01:14, pirms 10 gadiem
ok, sākam. Pašam interesanti.
GRIEĶIJA-PORTUGĀLE 1:2
Sitieni 7(4) : 15(5)
Stūri 3:10
GRIEĶIJA-SPĀNIJA 1:1
Sitieni 6 (2) : 10 (2)
Stūri 2:15
GRIEĶIJA - KRIEVIJA 1:2
Sitieni 11(4) : 17 (9)
Stūri 8:5
GRIEĶIJA - FRANCIJA 1:0
Sitieni 5 (5) : 10 (4)
Stūri 3:3
GRIEĶIJA - ČEHIJA 1:0
Sitieni 9(5): 14(5)
Stūri 4:8
GRIEĶIJA-PORTUGĀLE 1:0
Sitieni 4(1) : 16(5)
Stūri 1:10

SPĀNIJA-ŠVEICE 0:1
Sitieni 23(8) : 5(3)
Stūri 12:3
SPĀNIJA-HONDURASA 2:0
Sitieni 16(7) : 5(0)
Stūri 12:2
SPĀNIJA - ČĪLE 2:1
Sitieni 8(3) : 6(4)
Stūri 4:3
SPĀNIJA-PORTUGĀLE 1:0
Sitieni 15(10) : 7(3)
Stūri 6:3
SPĀNIJA-PARAGVAJA 1:0
Sitieni 11(5) : 6(3)
Stūri 7:1
SPĀNIJA-VĀCIJA 1:0
Sitieni 12(5) : 3(2) (par dominēšanu un fatālu neveikšanos runājot.)
Stūri 7:6
SPĀNIJA-NĪDERLANDE 1:0
Sitieni 18(6) : 11(5)
Stūri 8:6

Vai kādi komentāri vajadzīgi, cik kura uzvara likumsakarīga un kam cik lielā mērā palīdzēja veiksme?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-11 01:29, pirms 10 gadiem
Man nav slinkums arī sarēķināt vidēji spēlēs

Grieķijas spēlēs
sitieni 7 (3,5) : 13,7(5)
stūri 3,5 : 8,5

Spānijas spēlēs
Sitieni 14,7(6,1) : 6,1(2,86)
Stūri 8 : 3,4

Piedevām, Tu taču zini, ka Spānija nemēdz sist tāpat vien uz dullo.

Vai ir iespējami vēl atšķirīgāki čempioni? Kamēr vieniem stāv klāt daudz veiksmes, otri vnk kā ar tanku cauri turnīram izbrauc. Absolūti nekā kopīga.

     [+] [-]

, 2014-07-11 13:35, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Man nav slinkums arī sarēķināt vidēji spēlēs

Grieķijas spēlēs
sitieni 7 (3,5) : 13,7(5)
stūri 3,5 : 8,5

Spānijas spēlēs
Sitieni 14,7(6,1) : 6,1(2,86)
Stūri 8 : 3,4

Piedevām, Tu taču zini, ka Spānija nemēdz sist tāpat vien uz dullo.

Vai ir iespējami vēl atšķirīgāki čempioni? Kamēr vieniem stāv klāt daudz veiksmes, otri vnk kā ar tanku cauri turnīram izbrauc. Absolūti nekā kopīga.
sorī Hose , bet Swordsmenam taisnība..protjiv loma ( skaitļi ) njet prijoma