Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1600, Did:0, useCase: 3

Argentīna ar uzvaru pendelēs iesoļo finālā

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Argentīna ar uzvaru pendelēs iesoļo finālā
Foto: AFP/Scanpix

Par otru Pasaules kausa finālisti kļuvusi Argentīnas izlase. Pēc 0:0 pret Nīderand gan pēc pamatlaika, gan papildlaika visai pasīvā spēlē uzvarētājs bija jānoskaidro pēcspēles sitienos. Tajos divreiz bumbu atvairīja Argentīnas vārtsargs Serhio Romero - 4:2 pendelēs, un argentīniešus finālā sagaida tikšanās ar Vāciju.

Pirms spēles
Nīderlandes pamatsastāvā bija viena izmaiņa – laukumā atgriezās Naidžels de Jongs, kurš turnīra sākumā guva savainojumu un par kuru jau runāja, ka viņam Pasaules kauss jau noslēdzies. Savukārt Argentīnai laukumā atgriezās iepriekš diskvalificētais Markoss Roho, bet savainotā Anhela di Marijas vietā izgāja Enco Peress. Spēlēt gatavais Serhio Agvero pamatsastāvā nebija iekļauts arī šoreiz.

Pasīvs pirmais puslaiks noslēdzas bez vārtiem
Jau no pirmajām minūtēm bija jūtams Argentīnas pārsvars, kas gan nebija liels – arī Nīderlande ik pa laikam izveidoja pa uzbrukumam, taču kopumā spēlēja kā otrais numurs. Labākais vārtu gūšanas moments visā puslaikā izveidojās jau 11. minūtē, kad argentīnieši nopelnīja soda sitienu pretī vārtiem un tuvu soda laukumam – Sillesens ķēra bumbu pēc Mesi sitiena.

Argentīnai vēl bija pāris cerīgi uzbrukumi, taču oranžo aizsardzība spēja tikt galā ar vairākiem bīstamiem centrējumiem – neļaujot bumbai nonākt pie argentīniešiem vārtu tuvumā. Vienā no Nīderlandes cerīgākajiem momentiem van Pērsijs saņēma bumbu soda laukumā, taču nespēja to savaldīt. Kopumā visai nogaidošā spēlē pirmais puslaiks noslēdzās ar 0:0.

Momentu maz, viss nonāk līdz pendelēm
Puslaika sākumā Nīderlande tika pie labas standartsituācijas, taču Sneiders sita bumbu pāri. Argentīna atbildēja ar pāris prettriecieniem, taču kopumā mačs ritēja tāpat, kā pirmajā puslaikā - viduvējā tempā ar maz notikumiem pie abiem soda laukumiem. Neliels saasinājums sākās 15 minūtes pirms beigām – vispirms no vārtu priekšas neprecīzi sita van Pērsijs, bet brīdi vēlāk otrā laukuma galā Igvains trāpīja vārtu tīklā no sāniem. Abās situācijās gan tika fiksēta aizmugure.

Īsi pirms pamatlaika beigām Robens varēja izraut uzvaru Nīderlandei, taču Maskerāno pēdējā brīdī izsita bumbu – mačs nonāca līdz papildlaikam. Tā pirmajā puslaikā nedaudz labāk veicās Nīderlandei, taču līdz vārtu guvumam joprojām bija tālu. Jāpiebilst, ka 97. minūtē notika Nīderlandes trešā maiņa, laukumā dodoties Huntelāram, kas nozīmēja, ka šoreiz Luiss van Gāls savu meistarstiķi ar vārtsargu maiņu pirms 11 metru sitienu sērijas neplāno izmantot. Papildlaika otrajā puslaikā Argentīnai bija pāris labi uzbrukumi, taču sitieni nesanāca ne Palasio, ne Rodrigesam. 0:0 pēc 120 minūtēm un pendeles.

Romero atvaira divas pendeles, Argentīna finālā
Pēcspēles sitienus sāka Nīderlande. Kā pirmais sita aizsargs Vlārs, taču Romero bija pārāks, atvairot ne pašā vārtu stūrī lidojošo bumbu. Mesi apmānīja Sillesenu, panākot pārsvaru Argentīnai, otrajā sērijā abi sitieni bija precīzi, bet trešajā Romero vēlreiz bija lielisks, atvairot spēcīgu Sneidera raidījumu un vēl vairāk pietuvinot dienvidamerikāņus uzvara. Argentīna realizēja visus četrus savus sitienus, un precīzs, par spīti Sillesena pūliņiem un nedaudz skartajam pārliktnim, bija arī Rodrigess – 4:2. Argentīna finālā tiksies ar Vāciju, bet Nīderlande spēlēs ar bronzu pret brazīliešiem.

StatistikaNedArg
Kontrole53%47%
Sitieni (rāmī)7(3)8(5)
Aizmugures44
Stūra sitieni44
Pārkāpumi1510

Nīderlande – Argentīna 0:0 (2:4 11 metru sitienu sērijā)

11 metru sitienu sērija: 0:0 Vlārs (vārtsargs), 0:1 Mesi, 1:1 Robens, 1:2 Garajs, 1:2 Sneiders (vārtsargs), 1:3 Agvero, 2:3 Kauts, 2:4 Rodrigess
Brīdinājumi: Martinšs Indi; Huntelārs – Demičelis
Nīderlande: Sillesens, Vlārs, de Vrejs, Martinšs Indi (Janmāts 46'), Sneiders, Veinaldums, Robens, Blinds, de Jongs (Klāsijs 62'), Kauts, van Pērsijs (Huntelārs 97')
Argentīna: Romero, Garajs, Demičelis, Roho, Savaleta, Maskerāno, Bilja, Peress (Palasio 81'), Mesi, Laveci (Rodrigess 101'), Igvains (Agvero 82')
Galvenais tiesnesis: Džunejts Džakirs (Turcija)

Pasaules kausa pusfināli

DatumsSpēleLaiks/Rez
08.06.Brazīlija – Vācija1:7
09.06.Nīderlande – Argentīna0:0 (2:4 11m)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:56, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Real savāc visus labākos, bet par Lāmu pat nav izrādīta interese.
varu sadereet ka interese ir bijusi,tik Laams laikam ir Gerarda tips, neskrien peec naudas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 10:57, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: jo viņš nav labākais pasaulē, tāpat kā Lāms
un kursh ta ir?Karvahals?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 11:12, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Patriss Evrā
skaidrs ar tevi,uzspeeleeji reiz futbola menedzeri un taa statistika vairs neizdzeeshaas no atminjas,manaa laikaa labaakais bija Lilians Thurams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:25, pirms 10 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: kas par izgasanos Van Galam. ielikt Vlaaru sist pendeli, pie tam pirmo - vissvarigako. WTF VNK
Oj oj, pēkšņi visi te baigie lietpratēji par holanderu pendeļu sitējiem...Esi iepriekš redzējis kaut vienu reizi kā Vlārs izpilda pendeli? Es domāju, ka nē!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:27, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: agrāk labākais bija Dzambrota, bet tad viņš beidza karjeru
tas ar paspeeja Barcaa uzspeeleet,bet nu vinjsh bija vairaak kaa Alves tagad, skrien tik uz priekshu,kameer Thurams prata ietureet distanci

  -1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:29, pirms 10 gadiem
Guntis21 rakstīja: Oj oj, pēkšņi visi te baigie lietpratēji par holanderu pendeļu sitējiem...Esi iepriekš redzējis kaut vienu reizi kā Vlārs izpilda pendeli? Es domāju, ka nē!
apskaties kaa Holandei gaaja citos turniiros,tad runaa,pendeles ir vinju laasts

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:32, pirms 10 gadiem
Assasinss' rakstīja: Nne sitienu daudz ne momentu, ne asumu, kaut kā pat nejutu līdz pendelēm, ka tas ir pasaules kausa 1/2 fināls.
Pilnīgi piekrītu! Pirms spēles jau visi tik nenormāli draudzīgi rīvējās, bučojās un kampās. Spēlē arī nebija jūtams, ka kāda no izlasēm būtu noskaņojusies izraut uzvaru "ar gaļu", pat neskatoties, ka tas bija Pasaules kausa pusfināls. NED spēle nepatīkami pārsteidza - ne momentu, ne kapiņa. Īstenībā jau neviena nebija tā īsti pelnījusi uzvarēt. Novēlu kausu Vācijai. Viņi vismaz spēlē kārtīgu veču futbolu.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:34, pirms 10 gadiem
Argentīnas aizsardzība. Iespējams komanda PČ ar labāko aizsardzību. Prognozēju ka pēc fināla arī daudzi rakstīs -haļava, kā tā var veikties, bet bieži EČ un PČ uzvar komandas , kuras nerāda visskatāmāko futbolu. Argentīnas izlases izredzes finālā noteikti ir 50 pret 50. Pēc tādām graujošām uzvarām (7-1) komandas nespēj vienmēr saņemties.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:41, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: uzbrukums?

Klose, Širle, Millers vs Messi, Aguero, Di Marija, Laveci, Higvains

jūti atšķirību
Protams var just Vācijai 17 vārti čempionāta laikā Argentīnai tikai 8

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 11:50, pirms 10 gadiem
arvids1991 rakstīja: Messi nav gluzi viens bet aiz stipra uzbrukuma ir svaka viduslinija
un viduveja aizsardziba
tas gan,bet Vācijai visās pozicijās ir spēcigi špīleri un liels + ir vārtsargs
dzīvosim redzēsim par skaistu finālu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-10 14:37, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: finālā noteikti jāfano par eiropiešiem
Piekritu ! Tapec fanoshu par Argenitinu ! Vacija ir azijas turku orda nevis eiropieshi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 14:54, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: ir vieta jēdzienam "antifutbols", ja vienīgā doma ir gaidīt uz pretinieku kļūdām un izmantot to. Nevajag manipulēt, sameklējot kopīgos elementus (vārtu skaitu, titulu), no tā mēģinot automātiski pieņemt, ka viss ir kopīgs. Uz papīra tu pašu velnu vari izrunāt, bet uz laukuma redzams pilnīgi kas cits.

tā pavirši runājot - grieķi uzvarēja ar taktiku, bet spāņi paņēma uz klasi. tādēļ nav iespējams teikt, ka abu uzvaras ir vienādi loģiskas. spāņi nodominēja, bet grieķi ar viltu apmānīja.
Labs futbols sākas ar labu aizsardzību. Un izskatās, ka pavirši atceries, kā spēlēja grieķi. Patiesībā grieķiem bija gan dzelžaina aizsardzība, bet lieliska un sabalansēta viduslīnija, un arī uzbrukumā grieķi nospēlēja tieši tik labi, cik nepieciešams uzvarai šajā prestižajā turnīrā. Jau pirmā spēle pret Porutgāli parādīja to, ka grieķi ir gatavi iesists tik, cik nepieciešams, gluži kā spāņi 2010.gadā, kad pamatā tika meklētas tieši pretinieku kļūdas, ko daudzi dēvēja par "antifutbolu", ja reiz tā dēvē pretinieku kļūdu gaidīšanu un izmantošanu. Bet es vispār nepiekrītu šādam apzīmējumam, jo katras izlases tiesības un pat pienākums ir izmantot savas stiprās puses savā labā. Spāņiem šāds trumpis bija bumbas kontrole, gaidot, ka pretinieki kļūdīsies, bet grieķiem trumpis bija dzelžainā aizsardzība un disciplīna visās līnijās. Un abu stratēģiju vērtējums konkrētajos turnīros bija ar visaugstāko atzīmi.

Un es apgalvošu, ka spāņiem patiešām bija klase, bet viņi tieši tāpat paņēma pretiniekus ar savu stratēģiju, gluži kā grieķi, kuriem arī netrūka klases, jo visi spēlētāji bija gan fiziski, gan morāli gatavi uzvarām, ko apliecināja jau pirmā spēle pret Portugāli. Varētu pat teikt, ka grieķi portugāļus patiešām paņēma "uz klasi" un stratēģiju, turklāt DIVĀS spēlēs, no kurā viens bija EČ fināls.
Grieķu spēlē nebija nekāda viltus, tikai lieliska darbība visās līnijās un perfekti sabalansēts sastāvs. Es joprojām apbrīnoju šo Rehāgela meistarstiķi, jo šī uzvara ir leģendāra un tai būtu jākalpo kā piemēram futbola mācību grāmatās.

     [+] [-]

, 2014-07-10 14:57, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Tu esi tik liels C.Ronaldo niideejs, ka pat vari saukt visu izlasi un vinju par izmisushaam rauduliigaam meiteneem? Tu neraudaatu zaudeejot finaalaa un savaa dzimtenee? Tad jautaajums tev, kas ir braziilijas speleetaaji kuri uzvarot pendelees Chiili leeja prieka asaras un zaudeejot Vaacijai leeja atkal asaras? Tu esi viens no tiem kuram nav emociju vai ari "virishie neraud" piekriteejs?
Man tiešām nepatīk Ronaldu kā personība, tomēr šajā gadījumā es izteicos tēlaini, un tas nebija attiecināts ne uz vienu konkrēti, ne arī uz pašiem futbolistiem, tāpēc atslābsti. Es tikai tēlaini apzīmēju portugāļu izmisumu par nespēju salauzt grieķu pretestību un disciplīnu, tas arī viss. Nekā personīga.

P.S.- Šā turnīra laikā neesmu izsmējis ne Ronaldu, ne arī portugāļus, tieši otrādi. Ronaldu var tikai uzteikt par centību un izteikt līdzjūtību.

     [+] [-]

, 2014-07-10 15:54, pirms 10 gadiem
7 Argentīnai

dinamo81 rakstīja: Protams var just Vācijai 17 vārti čempionāta laikā Argentīnai tikai 8

  +1 [+] [-]

, 2014-07-10 16:01, pirms 10 gadiem
Pilnai laimei šajā PK ir vēl jānotiek pāris lietām:
- GER jādabo kauss;
- pamatlaikā jāiesit vārti Ezilam, Švainijam un Lāmam!

  +2 [+] [-]

, 2014-07-10 16:58, pirms 10 gadiem
Vaacija panems Argentiinu , jo Argentiina ar vienu Messi nespees uzveikt Vaaciju , jaatdzist kad Vaacija shogad speelee ljoti labi . PAR VAACIJU !!

     [+] [-]

, 2014-07-10 19:03, pirms 10 gadiem
Argentīna būs čempioni.Kā jau daudzi viņus nolika pirms spēles ar NED ta arī noliek tagad ,bet fakts kā tads ARG ir finālā.Argentīnai ir laba aizsardzības līnīnija,kas atbruņos GERmāņus.!

     [+] [-]

, 2014-07-10 19:07, pirms 10 gadiem
s0nic rakstīja: Argentīna būs čempioni.Kā jau daudzi viņus nolika pirms spēles ar NED ta arī noliek tagad ,bet fakts kā tads ARG ir finālā.Argentīnai ir laba aizsardzības līnīnija,kas atbruņos GERmāņus.!
Amizanti, bet tieši argentīniešu aizsardzība tika uzskatīta par izlases Ahilleja papēdi. Pret Nigēriju tā arī šķita, tāpēc redzēsim, ko pret to iespēs organizētais vāciešu uzbrukums. Vismaz brazīliešiem uz papīra bija iespaidīgākā aizsardzība, nekā argentīniešiem, turklāt Argentīnai vēl jāgūst vārti.

     [+] [-]

, 2014-07-10 19:30, pirms 10 gadiem
Nu spēle pret NED aizsardzība bija labā līmenī, vismaz Robenu prata labi neitralizēt.Par citām spēlēm grūti spriest,jo katrā tiek spēlēte sava spēle.Tieši tāpat kā ESP izslavētais uzbrukums šogad parādīja pirmajās spēlēs, ka mēdz gadīties visādi

     [+] [-]

, 2014-07-10 20:33, pirms 10 gadiem
s0nic rakstīja: Nu spēle pret NED aizsardzība bija labā līmenī, vismaz Robenu prata labi neitralizēt.Par citām spēlēm grūti spriest,jo katrā tiek spēlēte sava spēle.Tieši tāpat kā ESP izslavētais uzbrukums šogad parādīja pirmajās spēlēs, ka mēdz gadīties visādi
No kura laika spāņu uzbrukums ir izslavēts? Viduslīnija varbūt, bet ne jau nu uzbrukums. Turklāt ne Argentīna, ne Nīderlande kopumā turnīrā nedemonstrē īpaši pārliecinošu sniegumu. Savstarpējā spēle bija abpusēji drausmīga un nebaudāma.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-11 00:37, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Labs futbols sākas ar labu aizsardzību. Un izskatās, ka pavirši atceries, kā spēlēja grieķi. Patiesībā grieķiem bija gan dzelžaina aizsardzība, bet lieliska un sabalansēta viduslīnija, un arī uzbrukumā grieķi nospēlēja tieši tik labi, cik nepieciešams uzvarai šajā prestižajā turnīrā. Jau pirmā spēle pret Porutgāli parādīja to, ka grieķi ir gatavi iesists tik, cik nepieciešams, gluži kā spāņi 2010.gadā, kad pamatā tika meklētas tieši pretinieku kļūdas, ko daudzi dēvēja par "antifutbolu", ja reiz tā dēvē pretinieku kļūdu gaidīšanu un izmantošanu. Bet es vispār nepiekrītu šādam apzīmējumam, jo katras izlases tiesības un pat pienākums ir izmantot savas stiprās puses savā labā. Spāņiem šāds trumpis bija bumbas kontrole, gaidot, ka pretinieki kļūdīsies, bet grieķiem trumpis bija dzelžainā aizsardzība un disciplīna visās līnijās. Un abu stratēģiju vērtējums konkrētajos turnīros bija ar visaugstāko atzīmi.

Un es apgalvošu, ka spāņiem patiešām bija klase, bet viņi tieši tāpat paņēma pretiniekus ar savu stratēģiju, gluži kā grieķi, kuriem arī netrūka klases, jo visi spēlētāji bija gan fiziski, gan morāli gatavi uzvarām, ko apliecināja jau pirmā spēle pret Portugāli. Varētu pat teikt, ka grieķi portugāļus patiešām paņēma "uz klasi" un stratēģiju, turklāt DIVĀS spēlēs, no kurā viens bija EČ fināls.
Grieķu spēlē nebija nekāda viltus, tikai lieliska darbība visās līnijās un perfekti sabalansēts sastāvs. Es joprojām apbrīnoju šo Rehāgela meistarstiķi, jo šī uzvara ir leģendāra un tai būtu jākalpo kā piemēram futbola mācību grāmatās.
Bet vai mēs diskutējam par to, vai Grieķijas futbolu saukt vai nesaukt par "anti"? Viss taču sākās nevis ar to, bet gan ar Tavu Grieķijas -Spānijas salīdzinājumu.

Tas viss, ko tu te sarakstīji, ir skaisti, bet saki man, ko starp rindiņām nozīmēja tas Spānijas dominance bija tik pat loģiska kā manas iemīļotās 2004.gada Grieķijas dominance Eiropas čempī . Kāpēc Spāniju tieši ar Grieķiju salīdzini? Netēlo taču muļķi - protams, Tu šeit saslavē grieķus, likdams manīt, ka "nebija jau nemaz tik traki, viss likumsakarīgi", bet tu taču labi zini - ja par kādu uzvaru runās kā par nejaušu, tad noteikti grieķi būs vieni no pirmajiem kandidātiem. Ko tieši Tu gribēji pateikt, spāņus salīdzinot tieši ar viņiem, nevis jebkuru citu čempionu?
Un kur nu vēl sekojošās replika Un es neko nesaku, jo katrs uzvar ka māk . Kas tie par mājieniem? Tjipa golu skaita dēļ? Tu nezināji, ka "1:0" mēdz būt ļoti dažādi? Piemēram, tos abus spāņu 1:0 pret vāciešiem es sauktu par pārliecinošākajiem 1:0, kādus es vispār esmu redzējis.
ok, bet janeapmierina tāds rādītājs kā bumbas kontrole - tūlīt sameklēšu šo izlašu attiecīgo turnīru rādītājus izdarītajos sitienos un stūra sitienos katrā spēlē. Redzēsim, cik daudz būs līdzības.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-11 01:14, pirms 10 gadiem
ok, sākam. Pašam interesanti.
GRIEĶIJA-PORTUGĀLE 1:2
Sitieni 7(4) : 15(5)
Stūri 3:10
GRIEĶIJA-SPĀNIJA 1:1
Sitieni 6 (2) : 10 (2)
Stūri 2:15
GRIEĶIJA - KRIEVIJA 1:2
Sitieni 11(4) : 17 (9)
Stūri 8:5
GRIEĶIJA - FRANCIJA 1:0
Sitieni 5 (5) : 10 (4)
Stūri 3:3
GRIEĶIJA - ČEHIJA 1:0
Sitieni 9(5): 14(5)
Stūri 4:8
GRIEĶIJA-PORTUGĀLE 1:0
Sitieni 4(1) : 16(5)
Stūri 1:10

SPĀNIJA-ŠVEICE 0:1
Sitieni 23(8) : 5(3)
Stūri 12:3
SPĀNIJA-HONDURASA 2:0
Sitieni 16(7) : 5(0)
Stūri 12:2
SPĀNIJA - ČĪLE 2:1
Sitieni 8(3) : 6(4)
Stūri 4:3
SPĀNIJA-PORTUGĀLE 1:0
Sitieni 15(10) : 7(3)
Stūri 6:3
SPĀNIJA-PARAGVAJA 1:0
Sitieni 11(5) : 6(3)
Stūri 7:1
SPĀNIJA-VĀCIJA 1:0
Sitieni 12(5) : 3(2) (par dominēšanu un fatālu neveikšanos runājot.)
Stūri 7:6
SPĀNIJA-NĪDERLANDE 1:0
Sitieni 18(6) : 11(5)
Stūri 8:6

Vai kādi komentāri vajadzīgi, cik kura uzvara likumsakarīga un kam cik lielā mērā palīdzēja veiksme?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-11 01:29, pirms 10 gadiem
Man nav slinkums arī sarēķināt vidēji spēlēs

Grieķijas spēlēs
sitieni 7 (3,5) : 13,7(5)
stūri 3,5 : 8,5

Spānijas spēlēs
Sitieni 14,7(6,1) : 6,1(2,86)
Stūri 8 : 3,4

Piedevām, Tu taču zini, ka Spānija nemēdz sist tāpat vien uz dullo.

Vai ir iespējami vēl atšķirīgāki čempioni? Kamēr vieniem stāv klāt daudz veiksmes, otri vnk kā ar tanku cauri turnīram izbrauc. Absolūti nekā kopīga.

     [+] [-]

, 2014-07-11 13:35, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Man nav slinkums arī sarēķināt vidēji spēlēs

Grieķijas spēlēs
sitieni 7 (3,5) : 13,7(5)
stūri 3,5 : 8,5

Spānijas spēlēs
Sitieni 14,7(6,1) : 6,1(2,86)
Stūri 8 : 3,4

Piedevām, Tu taču zini, ka Spānija nemēdz sist tāpat vien uz dullo.

Vai ir iespējami vēl atšķirīgāki čempioni? Kamēr vieniem stāv klāt daudz veiksmes, otri vnk kā ar tanku cauri turnīram izbrauc. Absolūti nekā kopīga.
sorī Hose , bet Swordsmenam taisnība..protjiv loma ( skaitļi ) njet prijoma