Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1600, Did:0, useCase: 3

Vācija pazemo mājinieci Brazīliju ar šokējošu 7:1 un iekļūst finālā

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Vācija pazemo mājinieci Brazīliju ar šokējošu 7:1 un iekļūst finālā
Foto: AFP/Scanpix

Pasaules kausa pirmajā pusfinālā Vācijas izlase sagādāja pamatīgu apkaunojumu mājiniecei Brazīlijai. Laika posmā no 23. līdz 29. minūtei vācieši guva četrus vārtus, puslaiku pabeidza ar 5:0, bet mačs noslēdzās ar pārliecinošāko uzvaru Pasaules kausu pusfinālu vēsturē - 7:1. Pa diviem vārtiem Tonijam Krosam un Andrē Širlem, bet Brazīlijā šoks.

Pirms spēles
Mājiniecei Brazīlijai šovakar un turpmāk turnīrā būs jāiztiek bez traumētā līdera Neimāra, tāpat spēlēt nevarēja arī diskvalificētais Tjagu Silva. Viņus aizstāja attiecīgi Bernards un Dante. Savukārt Vācijas izlases galvenais treneris Joahims Lēvs pamatsastāvā nevienu izmaiņu neveica, Filipu Lāmu atstājot aizsardzības malā, bet uzbrukumā atkal laižot Miroslavu Klozi.

Brazīlijas spēle pilnībā izjūk, Vācija šokē – 5:0
Brazīlija maču uzsāka aktīvāk, pirmajās minūtēs vairākas reizes radot nelielu satraukumu pie Noiera vārtiem, taču 11. minūtē neuzmanība aizsardzībā lika brazīliešiem ielaist – pēc Krosa stūra sitiena Millers vārtu priekšā bija atstāts nepiesegts un izmantoja iespēju, panākot 1:0. Lai arī sekoja pāris bīstami Brazīlijas uzbrukumi, Vācija aizsardzība neiesēdās un veidoja pretuzbrukumus.

23. minūtē vēsturi pārrakstīja Kloze, kurš saņēma bumbu vārtu priekšā un ar atkārtotu sitienu pārspēja Sezāru – 2:0, bet Klozem 16. vārti Pasaules kausu finālturnīros, kas ir jauns rekords, ironiskā kārtā pārspējot brazīlieti Ronaldo.Ar šo vārtu guvumu sākās Brazīlijas ļaunākais murgs. Tikai minūti vēlāk Lāma piespēle no malas izgāja cauri soda laukumam, uz tā līnijas nonākot pie Krosa, kurš ar spēcīgu sitienu trešo reizi pārspēja Sezāru. Vārtsargs aizsniedzās līdz bumbai, taču nespēja to atvairīt. Vēl tikai pēc trim minūtēm Kross vēlreiz rezultatīvi noslēdza uzbrukumu, izmantojot Kediras piespēli un no vārtu priekšas viegli panākot 4:0.

29. minūtē Vācija vēlreiz iznīcināja Brazīlijas aizsardzību – Ezils soda laukumā saņēma piespēli no Kediras, izdarīja māņkustību un piespēlēja viņam atpakaļ. Kedira, atrodoties pretī vārtiem, panāca jau 5:0. Vācija sešu minūšu laikā bija guvusi četrus vārtus un būtībā sagrāvusi mājinieku cerības gan uz vietu finālā, gan pat uz cienīgu iznākumu. Vācijai līdz pārtraukumam bija vēl pāris iespējas, taču rezultāts vairs nemainījās.

Brazīlja cenšas, taču starpība tikai pieaug - 7:1 Vācijas labā
Brazīlija apņēmīgi uzsāka otro puslaiku, cenšoties padarīt rezultātu pieklājīgu un neļaut Vācijai vēl vairāk palielināt starpību. Ātri vien finālturnīra mājinieki radīja vairākas iespējas, taču lielisks vāciešu vārtos bija Noiers, kurš glāba savu komandu, jo īpaši iespaidīgi nospēlējot, kad divreiz īsā laika sprīdī sita Paulinju. Drīz vien sestos vārtus gandrīz iesita Millers, taču Sezārs izvilka bumbu no vārtu augšējā stūra.

Ilgi gan līdz 6:0 nebija jāgaida, jo 69. minūtē pēc Lāma piespēles no malas uz maiņu iznākušais Širle no vārtu priekšas sita precīzi. 10 minūtes vēlāk pēc Millera piespēles sarežģītā situācijā Širle nonāca lieliskā pozīcijā soda laukumā un trieca bumbu zem pārliktņa, panākot jau 7:0. Ezils beigās varēja iesist vēl vienus, bet tā vietā Oskars pretuzbrukumā apspēlēja Boatengu un tomēr vienu reizi pārspēja arī Noieru. Mierinājums brazīliešiem gan mazs – apkaunojošs zaudējums ar 1:7. Vācija finālā, bet Brazīlija spēkosies par bronzu.

StatistikaBraGer
Kontrole51%49%
Sitieni (rāmī)18 (13)14 (12)
Aizmugures30
Stūra sitieni75
Pārkāpumi1114

Brazīlija – Vācija 1:7 (0:5)

Vārti: Oskars 90' – Millers 11'; Kloze 23'; Kross 24' 26'; Kedira 29'; Širle 69' 79'
Brīdinājumi: Dante
Brazīlija: Sezārs, Dante, Maikons, Luizs, Marselu, Oskars, Gustavu, Bernards, Fernardinju (Paulinju 46'), Halks (Ramiress 46'), Freds (Viljans 69')
Vācija: Noiers, Boatengs, Lāms, Hevedess, Hummelss (Mertezakers 46'), Kedira (Drakslers 76'), Šveinsteigers, Ezils, Kross, Millers, Kloze (Širle 58')
Galvenais tiesnesis: Marko Rodrigess (Meksika)

Pasaules kausa pusfināli

DatumsSpēleLaiks/Rez
08.06.Brazīlija – Vācija1:7
09.06.Nīderlande – Argentīna23:00

 +22 [+] [-]

, 2014-07-09 00:48, pirms 10 gadiem
Pat mūsdienu milzu plakanajos TV plazmas ekrānos nevar ievietot tablo, kurš parāda stalto vācu vārtu bliezēju vīru sarakstu.
Slēpts komentārs: sasperjods-k

 +65 [+] [-]

, 2014-07-09 00:49, pirms 10 gadiem
Komandas, kas balstās uz 1 vai 2 spēlētājiem, ir taisītas no stikla. Ja NED izslēgs Mesi, ARG gaida līdzīgs liktenis.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 00:50, pirms 10 gadiem
tas bija joks??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-09 00:50, pirms 10 gadiem
Ura Brazile campioooon
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +45 [+] [-]

, 2014-07-09 00:50, pirms 10 gadiem
Brazīļu šamanis ne to nolādēja laikam

 +20 [+] [-]

, 2014-07-09 00:51, pirms 10 gadiem
Nu vajadzēja palikt sausā

  +9 [+] [-]

, 2014-07-09 00:51, pirms 10 gadiem
Vācija var paveikt daudz- lūdzu jums apstiprinājums.

 +17 [+] [-]

, 2014-07-09 00:51, pirms 10 gadiem
Žēl, protams, brazīliešus, bet, ja pie 0:5 turpina nekaunīgi simulēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 00:51, pirms 10 gadiem
tomasmuller rakstīja: Nereāls mačs Vācijai skaisti sagrāva.
Tik cilvēcīgi mazliet žēl Brazīļu.
Nu tad jāņem tas kauss Vācijai!!!!!!!!!
nav žēl
selekcija plānošana un skaidrs prāts

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 00:51, pirms 10 gadiem
vēl pielūdz savu vareno dievu, kurš viņus nupat piekāsis pamatīgi.

 +25 [+] [-]

, 2014-07-09 00:51, pirms 10 gadiem
LIELA uzvara Vācijas futbola vēsturē. Kāns atreibts, un Vācija soļo tālāk. Malači!

  +9 [+] [-]

, 2014-07-09 00:51, pirms 10 gadiem
Pietrūka Silvas, ne Neimāra

 +38 [+] [-]

, 2014-07-09 00:51, pirms 10 gadiem
Vācijas vārtu guvēji parādās nevis kā viens vai divi uzvārdi zem karoga, bet iet kā slīdošie titri!

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 00:52, pirms 10 gadiem
Jāāā Vāāācija!!!, Ja tas bija fināls pirms fināla tad kāds būs fināls?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 00:52, pirms 10 gadiem
Armands Bērziņš dušā rakstīja: Dīvainākā spēle, kas redzēta šāda līmeņa turnīros
gāja jau cauri tie goli un pasi

 +21 [+] [-]

, 2014-07-09 00:52, pirms 10 gadiem
Tā retā reize, kad bija milzīga bauda skatīties futbolu! Skaisti!

 +11 [+] [-]

, 2014-07-09 00:52, pirms 10 gadiem
Žēl, ka Ezils neiesita beigās

 +32 [+] [-]

, 2014-07-09 00:52, pirms 10 gadiem
PAR EIROPIESU FINALU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +11 [+] [-]

, 2014-07-09 00:52, pirms 10 gadiem
18+

 +18 [+] [-]

, 2014-07-09 00:52, pirms 10 gadiem
Bezierunu kapitulācija!
Lai fričiem izdodas uzvarēt finālā. Pēc šādas uzvaras viņi to ir pelnījuši!

 +33 [+] [-]

, 2014-07-09 00:52, pirms 10 gadiem
Vācu tanks pārbrauc pāri brazīļiem
Iespējams šokējošākais puslaiks pasaules kausa vēsturē.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 00:52, pirms 10 gadiem

  +6 [+] [-]

, 2014-07-09 00:52, pirms 10 gadiem
kols00 rakstīja: Pietrūka Silvas, ne Neimāra
Būtu mazāks zāģis?

     [+] [-]

, 2014-07-09 00:52, pirms 10 gadiem
Paglāba Neimi
Slēpts komentārs: Uģisss

 +28 [+] [-]

, 2014-07-09 00:52, pirms 10 gadiem
Vācieši pat nesvinēja saprotot ko ir izdarījuši
Slēpts komentārs: hugo33
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 00:52, pirms 10 gadiem
Vācu 18+ ar braziļu aktrisi!!

 +12 [+] [-]

, 2014-07-09 00:53, pirms 10 gadiem
gagelis2 rakstīja: TOTO???????
Aha.... kāds uzliks 7 miljardus uz 7-1 BRA zaudējumu.... grow up.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 00:53, pirms 10 gadiem
to arī BRA pelnīja, ja fani tā izsvilpj

  +7 [+] [-]

, 2014-07-09 00:53, pirms 10 gadiem
Nu tad beidzot. Kā man bija žēl GER jau 12 gadus. Sakrājies niknums. Par visām neveiksēm, par visu. Aiziet, finālā tāpat. Beidzot GER čempioni.

  +8 [+] [-]

, 2014-07-09 00:53, pirms 10 gadiem
Par Niderlandi finālā. Eiropa dominē !

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 00:53, pirms 10 gadiem
diez cik KRE un pēc tam KAT zaudēs mājās

  +6 [+] [-]

, 2014-07-09 00:53, pirms 10 gadiem
shito speeli veel peec 100gadiem pieminees,negribeetu tagad buut Braziilijas speeleetaaju vai liidzjuteeju aadaa,aarpraats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 00:53, pirms 10 gadiem
gagelis2 rakstīja: TOTO???????
Te pat Vanga būtu iegrabējusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 00:53, pirms 10 gadiem
Nabaga Skolari
pic.twitter.com/kUNyJ9C7Ou

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 00:53, pirms 10 gadiem
sieben acht gute nacht
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 00:54, pirms 10 gadiem
Visu nakti sēdēšu twitterī, tās pērles ir jāredz

 +10 [+] [-]

, 2014-07-09 00:54, pirms 10 gadiem
Žēl Skolari-nemācēja onkulīts skaisti aiziet,koka gabali Halks un Freds Brazīlijas izlasē vecuma marazma pazīme !!! 7-1 pasaules čempionāta pusfinālā, nebiju domājis,ka kaut ko tādu piedzīvošu !!!

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 00:55, pirms 10 gadiem
Šis labs!
https://twitter.com/tombreadley/sta...

  -4 [+] [-]

, 2014-07-09 00:55, pirms 10 gadiem
Nevar saprast- murgs vai sapnis. Gribēju redzēt finālā Brazīliju, bet tieši šādu spēļu dēļ vispār skatos futbolu, nevis Kostarikas-Grieķijas maču interpretācijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2014-07-09 00:55, pirms 10 gadiem
Būtu labāk zaudējuši Čīlei pendelēs, nekā šādi Vācijai..

  +7 [+] [-]

, 2014-07-09 00:55, pirms 10 gadiem
Vācijai tagad jāsper pēdējais solis.Vienmēr viņiem sanāk pašās beigās apstāties.Cerams,ka viņiem izdosies izcīnīt 4.titulu,viņi to ir pelnījuši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2014-07-09 00:56, pirms 10 gadiem
Biedriņš vienā sezonā iemet mazāk nekā Vācijas izlase vienā spēlē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-07-09 00:56, pirms 10 gadiem
Būtu labāk zaudējuši Čīlei pendelēs.Tad teiktu nepaveicās un neviens nepārmestu, un Brazīlija nepiedzīvotu šo apkaunojošo zaudējumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2014-07-09 00:57, pirms 10 gadiem
BRA bez Neimāra un Silvas ir viduveja komanda, par to liecina uzbruceji ar koka kājām no krievijas, ukrainas līgām. Ar tik lielu cilvēku un futbola resursu nevar pat normālu sastāvu savākt, kauns.
Vienīgi lidzjūtība Bra iedzīvotājiem , budžets valsts iztērets+ tautai nervu sabrukums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 00:57, pirms 10 gadiem
Toļiks vēl 1.puslaikā ieminējās- vēl var diskutēt, kas pietrūks vairāk- Neimāra vai Silvas. Spēles rezultāts šķiet uz šo jautājumu atbild pats par sevi.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 00:58, pirms 10 gadiem
snepstsk rakstīja: 18+ . Vācija un Argentīna finālā.
Vācija vs Nīderlande

 +17 [+] [-]

, 2014-07-09 00:58, pirms 10 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 00:58, pirms 10 gadiem
Reti esmu par vāciešiem, bet brazīļi saņēma pelnītu sodu un divtik prieks ka sods tāds pamatīgs, jeb izvēlēja tā ka puikām ilgi sūrstēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-07-09 00:58, pirms 10 gadiem
Zobgrauzis rakstīja: https://vine.co/v/MPXtK7qw5Ya
Psc..

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 00:59, pirms 10 gadiem
Cik ilģi šis stadions cēlās, tik ātri vienas nakts laikā var izjukt!

     [+] [-]

, 2014-07-09 00:59, pirms 10 gadiem
Nez cik % no Brazīlijas IKP izmaksās šīs nakts grautiņi?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 00:59, pirms 10 gadiem
daun*s tu esi 100%
gagelis2 rakstīja: TOTO???????

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:00, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: Pareizi ir ka neiesita! Tāds nemākulis un egoists. Tā vietā, lai paripinātu Širlem un uzdāvinātu viņam hettriku, šis labāk izdara huj zin ko, pat par sitienu nevar īsti nosaukt...
Tas tiesa. Jau vienā spēlē, kad viņu nomainīja sejā tas bija izcili nolasāms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:00, pirms 10 gadiem
meko tas īpaši nelīdzētu
kols00 rakstīja: Pietrūka Silvas, ne Neimāra

  -4 [+] [-]

, 2014-07-09 01:00, pirms 10 gadiem
Spēle atausā atmiņā PČ 2006 hokejā Rīgā, kad mājnieki piedzīvoja zaudējumu 0:11...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:01, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nez cik % no Brazīlijas IKP izmaksās šīs nakts grautiņi?
Pavļut, tu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-07-09 01:02, pirms 10 gadiem
Tas, ka bija jāvinnē, ir skaidrs, jo BRA vienkārši nav aizsardzības un uzbrukumā spēlē 80'o gadu futbolu, kad spēlētājs pēc bumbas saņemšanas vispirms 10m skrien un tad domā, ko darīt. Mūsējie savukārt spēlē moderno futbolu - ar bumbu tikai pāris metri un piespēle.
Bet sis viss ir sūda vērts, jo viss izšķirsies spēlē ar ARG!! Un tur būs ievērojami smagāk, pat bez diMarijas.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:02, pirms 10 gadiem
Uuksts rakstīja: Pavļut, tu?
Ar ko slimo,ja gļuki rādās?

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:02, pirms 10 gadiem
gagelis2 rakstīja: TOTO???????
Brazīlija nav Latvijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-07-09 01:02, pirms 10 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:03, pirms 10 gadiem
ARG vēl sākumā jātiek finālā, un tas nekur vēl nav rakstīts

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:03, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Nebūs nekādu grautiņu.
Cik var saprast no Twitter,tad ejot jau vaļā.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:03, pirms 10 gadiem
Es domāju,ka finalā pret Vāciju nevienai nav variantu

  +6 [+] [-]

, 2014-07-09 01:03, pirms 10 gadiem
Cilvēcīgi žēl Brazīlija, bet nu šis ir leģendārs mačš!
Slēpts komentārs: Buhatajs_v1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:04, pirms 10 gadiem
Zobgrauzis rakstīja: https://vine.co/v/MPXtK7qw5Ya
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:04, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tas tiesa. Jau vienā spēlē, kad viņu nomainīja sejā tas bija izcili nolasāms
Varu iedomāties ---->
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:05, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Tviteris melo. Izmantota gadu veca bilde.
Iespējams ka tā.
Bet zinot karstasinīgos brazīļus, tad nebrīnos,ka būs arī bardaks.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-09 01:06, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: nav jau brīnums,ka BRA tik slikti spēlē ! Tas pats Paulinho karjeru sāka Lietuvas 2.līgā
Vienkārši Lietuvai ir izcila 2.līga, izrādās labāka par Krievijas premjerlīgu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:07, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Šis labākais raksts un komentārs:

Komentāri: Brazīlijas vudū burvis uzlicis lāstu...

Tā gan Vakar, 00:15
751
Melnā maģija nāk atpakaļ, desmitkārt.
Nākamais raksts par to, ka burvis mazu kļūmīti pieļāvis, 7 zilbēs nokļūdījās izrunā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:08, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Liels pluss GER izlasei ir tas ka vairaki playeri ir no Bayer un Vacijas bundesligas, viens otru zin un daudzi ir saspelejusies kamer BRA bija salasita no visadam pabiru ligaam kaa RUS,UKR utt
Vajadzēja visus no Brazīlijas līgas? Vācijas izlase jau neizveidojās 4 gadu laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-07-09 01:10, pirms 10 gadiem
Jānis no Daugavpils rakstīja: Spēle atausā atmiņā PČ 2006 hokejā Rīgā, kad mājnieki piedzīvoja zaudējumu 0:11...
mošk vēl arī kādu bērnības dambretes zaudējumu kaimiņu onkulim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:11, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: mošk vēl arī kādu bērnības dambretes zaudējumu kaimiņu onkulim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:12, pirms 10 gadiem
Nu Vaitad tiešām profesionāliem spotistiem ir tik viegli jāsalūzt..kauns kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:12, pirms 10 gadiem
chr1sT rakstīja: No Braziiljiem vieniigie, kas shodien speeleeja bija Bernaars un Marselo
Par Marselu gan jautājums, kā viņš spēlēja. Uzbrukumā bija manāms, bet aizsardzībā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:13, pirms 10 gadiem
Vnk masveidīva izvarošana, paņēma izp**a pēc pilnas programmas, tā, ka ne sū*a pāri nekas nepalika b;a. Vienkārši vissur, kur var. T.i dirsā, mutē, ausī, nāsīs, acs kaktiņos b;a. Prosta ejat mājās, GTFO...

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:13, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: lol,tipa Halks nav zvaigzne? Porto laikos bija,tagad tā
Tagad tikai tāds komiksu varonis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:15, pirms 10 gadiem
chr1sT rakstīja: Paskaties vinja nokapaato distanci. Ja visaadi Fredi, Halki utt. ir 0 uzbrukumaa, kaadam jau jaaiet uz priekshu
Labi, labi, bet čalis ir aizsargs. Ja nespēj savu pamatdarbu paveikt, tad lieki runāt par ko vairāk. Tāds ir mans uzskats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:15, pirms 10 gadiem
Brazīlijai kkāda plastmasas komanda ar nejēdzīgi lielu haipu, kā jau mājniekiem, teikšu godīgi - negaidīju, bet pārsteigums nebija.

žēl vienīgi, ka statistikas ailīte par gūtajiem vārtiem pk finālturnīros ir kļuvusi nenopietna. Iepriekš līderos bija patiesa leģenda, tagad kaut kāda viduvējība, kurš nevienam neinteresē, izņemot savas izlases fanus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:16, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: noteikti jānovelk atkārtojums ar RUS komentētajiem,tie stipri kepkoja par BRA
Krievu gloriki vispār nav gudri. Izlašu spēles vispār krievu valodā neskatos, tikai klubu mačus.

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:16, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: Varu iedomāties ---->
kkas līdzīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:18, pirms 10 gadiem
Vācija pārbrauca pāri nemanot, CONCACAF atkal dabūja mizā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 01:18, pirms 10 gadiem
-Emka961- rakstīja: rīt pasaules koru čempionāts Rīgā
beidz, mūzikas jomā tas i cienījams notikums. Ar sportu jau nevajag salīdzināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-07-09 01:19, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: žēl vienīgi, ka statistikas ailīte par gūtajiem vārtiem pk finālturnīros ir kļuvusi nenopietna. Iepriekš līderos bija patiesa leģenda, tagad kaut kāda viduvējība, kurš nevienam neinteresē, izņemot savas izlases fanus.
Viduvējības tik daudz vārtu planētas nozīmīgākajā turnīrā negūst. Kloze spēj nospēlēt leģendārāk par resni. Ronaldo arī bieži tika pārvērtēts, jo īpaši 1998.gadā. Vēders esot sāpējis, nu ja.

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:20, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: ir pāris labi komentētāji,piemēram Geničs,Dementjevs
jā, ir gan. Es tikai par glorikiem runāju. Tie vienmēr kaitina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:21, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: lai pārsit,bet Kloze jau ir vēsturē ! Žēl,ka vecums vairs neļauj taisīt salto,var kādu traumu noraut uz līdzenas vietas....
Jau paspēja uztaisīt, tikai ne šonakt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:21, pirms 10 gadiem
la skan dziesma:
Oomph! - Gott ist ein Popstar - YouTube
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:23, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: a BRA vecajiem forwardiem ir problēmas ar svaru,Ronaldo,Adriano,gan jau vēl kādu varētu atrast
Ne jau tikai Brazīlijas, rīt uz soliņa ar viens, apaļāks kā savos spēlētāja gados, sēdēs.

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:23, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Paseko šiem kontiem, daudz melus atradīsi

https://twitter.com/Hoaxoffame
https://twitter.com/PicPedant
Šie ir traki sazvērnieki , kuri fotošopē foršas bildes un tad saka, ka citi ir viltvārži

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:24, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: a BRA vecajiem forwardiem ir problēmas ar svaru,Ronaldo,Adriano,gan jau vēl kādu varētu atrast
Pelē gan no korupcijas uzresnējis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:24, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: lai pārsit,bet Kloze jau ir vēsturē ! Žēl,ka vecums vairs neļauj taisīt salto,var kādu traumu noraut uz līdzenas vietas....
šajā čempī, kad iesita pat taisīja...pret Ganu, ja nemaldos, tiesa gan pa grādiem 330 sanāca, ne visiem 360

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:25, pirms 10 gadiem
Jānis no Daugavpils rakstīja: Spēle atausā atmiņā PČ 2006 hokejā Rīgā, kad mājnieki piedzīvoja zaudējumu 0:11...
Hokejā vidēji gūst 2x vairāk vārtu, attiecīgi hokeja ekvivalents ir 14:2 un 10:0 pēc 1. perioda.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:26, pirms 10 gadiem
Par grautiņiem...ja tie notiek ,teiksim, Francijā...tad ir policija, armija....Dienvidamerikā gan policija, gan armija var pievienoties grautiņiem...to stadionu točna nojauks - lai nepaliktu nekādas atmiņas...ceru, ka čempis turpināsies un netiks pàrtraukts..

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:26, pirms 10 gadiem
Kopumā jāatzīst, ka Brazīlijas spēlē šajā turnīrā nesimpatizēja. Jācer, ka saņemsies uz spēli par medāli.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:27, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Hokejā vidēji gūst 2x vairāk vārtu, attiecīgi hokeja ekvivalents ir 14:2 un 10:0 pēc 1. perioda.
Atvainojiet, bet vai šī ir diskusija par hokeju? Ejiet, lūdzu, uz hokeja sadaļu un tur diskutējiet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:28, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Atvainojiet, bet vai šī ir diskusija par hokeju? Ejiet, lūdzu, uz hokeja sadaļu un tur diskutējiet!
Latvieši ir hokeja nācija, daudziem uzreiz būs cita perspektīva un krietni labāka izpratne, ko nozīmē 1:7 PK pusfinālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Swordsman

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:28, pirms 10 gadiem
We all blessed my nigga rakstīja: Jāāā Vāāācija!!!, Ja tas bija fināls pirms fināla tad kāds būs fināls?
Fināls būs 7-0 NED par labu.

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:29, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: sēdēs,bet pie TV!
Es biju domājis Kluivertu.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:29, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Brazīlijai kkāda plastmasas komanda ar nejēdzīgi lielu haipu, kā jau mājniekiem, teikšu godīgi - negaidīju, bet pārsteigums nebija.

žēl vienīgi, ka statistikas ailīte par gūtajiem vārtiem pk finālturnīros ir kļuvusi nenopietna. Iepriekš līderos bija patiesa leģenda, tagad kaut kāda viduvējība, kurš nevienam neinteresē, izņemot savas izlases fanus.
Nebēdā Millers nākamājā čempī noķers

  -2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:30, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Viduvējības tik daudz vārtu planētas nozīmīgākajā turnīrā negūst. Kloze spēj nospēlēt leģendārāk par resni. Ronaldo arī bieži tika pārvērtēts, jo īpaši 1998.gadā. Vēders esot sāpējis, nu ja.
98 vispar skatijies speles ? Kads tur parvertets ? Ronaldo uz turniru bija ieradies ka FIFA labakais speletajs un ugunoja visas speles iznemot finalu pret Franciju, kura Brazilija zaudeja 0:3. 1998. gada Ronaldo tika atzits par pasaules labako speletaju un ta bija 1x no 3 karjera. Doma ko raksti. Saubos, ka zini kas ir Ronaldo.

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:30, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Es vairs nezinu, kam ticēt. Kur vispār mūsdienās var patverties no sazvērniekiem?
P.Timrotam var ticēt. Vienā no pēdējām Zebrām viņš stāstīja cik svarīgi kārtīgi pumpēt riepas divritenim un tieši aizvakar pabraucu viņam garām ar pustukšām riepām, tizla sajūta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 01:32, pirms 10 gadiem
No comment. Šādas spēles ir varbūt reizi 50 gados. Spānijai vēl jāpriecājas, ka nebija tāda sagrāve, kā šeit.

Pareizi Nilsk teica - šo spēli Brazīlijā atcerēsies vēl vismaz 100 gadus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-07-09 01:32, pirms 10 gadiem
Futbols ir komandas spēle. Klozes ieguldījums izlasē ir ne mazāk kā Ronaldo ieguldījums savējā. Ronaldo ir uzpūsta leģenda, lai arī leģenda. Ja Tu uzstādi rekordu, tad jau savā ziņā esi leģenda, un Kloze savu vārdu ierakstījis futbola vēsturē, un neviens to no turienes neizdzēsīs.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 01:33, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāda vēl visa eiropa visa Eiropa (tāpat, kā visa pasaule) vēl vismaz pāris gadu desmitus laiku pa laikam jūtubē uzšķirs kādu labu ronaldo meistarstiķu kompilāciju un pakavēsies nostaļģiskās atmiņās. A kloze - statistiku savāca nu i viss - nav tur vairs, ko redzēt. Kāpēc gan vajadzētu turēt īkšķus, lai tāds pārsit leģendas rekordu.
Kā kuram - vienam patīk skatīties Ronaldo meistarstiķus, citam - kā Kloze bliež iekšā vārtus.

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:33, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kopumā jāatzīst, ka Brazīlijas spēlē šajā turnīrā nesimpatizēja. Jācer, ka saņemsies uz spēli par medāli.
Vislaik bija sajūta, ka sniegums uzlabosies un būs, bet še tev nebija un nebūs!
Pirms spēles vēl domāju vai Skolari būs plāns B un spēs pienācīgi aizlāpīt caurumus. Bet ja tu nevari izmantot savas iespējas un pretiniekam krīt viss, kas iespējams, tad te ne viens plāns nepalīdzētu.
Žēl mājinieku, sevišķi to, kuru naids pret valsti būs divreiz lielāks kā pirms PK. Un tas šamanis gan kkāds bambalis ar uzmanības trūkumu

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:34, pirms 10 gadiem
LAIKS rakstīja: P.Timrotam var ticēt. Vienā no pēdējām Zebrām viņš stāstīja cik svarīgi kārtīgi pumpēt riepas divritenim un tieši aizvakar pabraucu viņam garām ar pustukšām riepām, tizla sajūta.
Šitādā karstumā viegli sprāgst kameras, nevajag pārpumpēt.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:34, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāda vēl visa eiropa visa Eiropa (tāpat, kā visa pasaule) vēl vismaz pāris gadu desmitus laiku pa laikam jūtubē uzšķirs kādu labu ronaldo meistarstiķu kompilāciju un pakavēsies nostaļģiskās atmiņās. A kloze - statistiku savāca nu i viss - nav tur vairs, ko redzēt. Kāpēc gan vajadzētu turēt īkšķus, lai tāds pārsit leģendas rekordu.
Pilnīgi piekrītu. Ronaldo i tuvu nevar salīdzināt ar Klozi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:35, pirms 10 gadiem
Tagad iz analīzes

1. Treneris pavecs. BFF gribējās otreiz tai pašā upē iekāpt.
2. Ažiotāža sadedzināja spēlētājus.
Jau no pirmās spēles neaizgāja. Pret HOR paglāba tiesnesis, pret MEX knapi nezaudēja, bet KAM jau bija konflikti. Mačā ar Čīli 1 cm pendelēs un būtu jau 6. sērija. 1/4 bišķi lepnāk pārvarēja, pateicoties ātrajam golam.
3. Vāja fizika. Pret Čīli skrēja 65 min, pret KOL 40 min. Bet šodien izdomāja skrieties ar Vāciju, km visā turnīrā vidēji spēlē 10 km vairāk niskrieti, k.n., ka reāli vācieši pret BRA spēlē 12 pret 11.
4. Par sastāvu vispār brīnos - Hulks, Freds, Marselu. Šodien labi sevi parādīja Ramirežs. Maikons arī pēc 1/4 bija gaisu izlaidis. Bet tas ir visvairāk apspriests.
5. Žēl valsts un tautas, kur miljardi satecēja kabatās, bet tautai pliķis.

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:35, pirms 10 gadiem
Rai4a rakstīja: 98 vispar skatijies speles ? Kads tur parvertets ? Ronaldo uz turniru bija ieradies ka FIFA labakais speletajs un ugunoja visas speles iznemot finalu pret Franciju, kura Brazilija zaudeja 0:3. 1998. gada Ronaldo tika atzits par pasaules labako speletaju un ta bija 1x no 3 karjera. Doma ko raksti. Saubos, ka zini kas ir Ronaldo.
1998.gadā visi gaidījām, ko Ronaldu parādīs finālā, bet piedzīvojām vilšanos. Bija laba izlase, bet gurķis uz sevi liktās cerības neattaisnoja.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-09 01:35, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Futbols ir komandas spēle. Klozes ieguldījums izlasē ir ne mazāk kā Ronaldo ieguldījums savējā. Ronaldo ir uzpūsta leģenda, lai arī leģenda. Ja Tu uzstādi rekordu, tad jau savā ziņā esi leģenda, un Kloze savu vārdu ierakstījis futbola vēsturē, un neviens to no turienes neizdzēsīs.
Ronaldo ir leģenda bulciņu fabrikas un ortopēdu-ķirurgu aprindās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-07-09 01:36, pirms 10 gadiem
Vācieši tāpat būtu uzvarējuši, bet man liekas, ka BRA pārāk lielu ažiotāžu, gandrīz vai sēras iztaisīja ar Neimāra savainojumu. PAt kreklu turēja himnas laikā, it kā būtu aizgājis jau.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:38, pirms 10 gadiem
-Emka961- rakstīja: Miro liek golus tikai pret pastarīšiem

šis bija Miro PIRMAIS gols play off mačos

Miro var tikai ūdeni pienest Gerdam Milleram, Ronaldo
Ne tikai ūdeni pienest, bet arī vairāk vārtus par viņiem iesist PK. Un, starp citu, šie nebija viņa pirmie vārti PK izslēgšanas spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:39, pirms 10 gadiem
edgar davids ✔ @esdavids
Follow

140 characters are not enough to explain the #BrasilGermany game #BraGer

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:39, pirms 10 gadiem
Rai4a rakstīja: Kur nemi informaciju, ka tiesi vedera problemas ? Lasiju, ka R.Karloss nakti pirms finala mekleja arsta palidzibu, jo Ronaldo, kurs bija vinja istabas biedrs, mocijas kramjos un konvulsijas ..
Vienkārši skatījos to finālu, un tur stāstīja, ka vēders esot sāpējis, vismaz pats Ronaldo tā esot teicis. Bet atrunas jau var būt visādas. Hokejisti par tādām tikai pasmietos.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:39, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Kloze ir labākais vārtu guvējs GER izlasē un tas ir ļoti prestiži !
Jā, tas ir prestiži. Bet Ronaldo bija 3 reizes labākais pasaules futbolists. Tā ir atšķirība. +viņu traumas ļoti mocīja, savādāk būtu guvis vēl lielākus panākumus.

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:40, pirms 10 gadiem
kresnais rakstīja: Vācieši tāpat būtu uzvarējuši, bet man liekas, ka BRA pārāk lielu ažiotāžu, gandrīz vai sēras iztaisīja ar Neimāra savainojumu. PAt kreklu turēja himnas laikā, it kā būtu aizgājis jau.
neredzēju!
kas?
11nieks, soliņš,fani?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:40, pirms 10 gadiem
kresnais rakstīja: Vācieši tāpat būtu uzvarējuši, bet man liekas, ka BRA pārāk lielu ažiotāžu, gandrīz vai sēras iztaisīja ar Neimāra savainojumu. PAt kreklu turēja himnas laikā, it kā būtu aizgājis jau.
Iespējams, viņi pilnībā pārdega emocionāli. Bet to grūti spriest. šeit daudz iemeslu.

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:40, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tagad iz analīzes

1. Treneris pavecs. BFF gribējās otreiz tai pašā upē iekāpt.
2. Ažiotāža sadedzināja spēlētājus.
Jau no pirmās spēles neaizgāja. Pret HOR paglāba tiesnesis, pret MEX knapi nezaudēja, bet KAM jau bija konflikti. Mačā ar Čīli 1 cm pendelēs un būtu jau 6. sērija. 1/4 bišķi lepnāk pārvarēja, pateicoties ātrajam golam.
3. Vāja fizika. Pret Čīli skrēja 65 min, pret KOL 40 min. Bet šodien izdomāja skrieties ar Vāciju, km visā turnīrā vidēji spēlē 10 km vairāk niskrieti, k.n., ka reāli vācieši pret BRA spēlē 12 pret 11.
4. Par sastāvu vispār brīnos - Hulks, Freds, Marselu. Šodien labi sevi parādīja Ramirežs. Maikons arī pēc 1/4 bija gaisu izlaidis. Bet tas ir visvairāk apspriests.
5. Žēl valsts un tautas, kur miljardi satecēja kabatās, bet tautai pliķis.
4. Marselu vēl nospēlēja visā turnīrā kopumā labi, bet ko tu padarīsi, ka vecais tik spītīgs un neveica krasas izmaiņas?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:41, pirms 10 gadiem
-Emka961- rakstīja: otrie?
Ceturtie.

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:41, pirms 10 gadiem
chr1sT rakstīja: Piekriitu visam, iznjemot Marselu
jā, viņš veidoja uzbrukumus, bet kas palika defā... pamatrobā?

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:41, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: neredzēju!
kas?
11nieks, soliņš,fani?
himanas laikā Luizs ar blakus esošo čali turēja rokās Neimāra kreklu ar 10. numuru

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:41, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienkārši skatījos to finālu, un tur stāstīja, ka vēders esot sāpējis, vismaz pats Ronaldo tā esot teicis. Bet atrunas jau var būt visādas. Hokejisti par tādām tikai pasmietos.
lai paliek pagatnei .. Neviens no mums tur blakus tapat nebija ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:43, pirms 10 gadiem
kresnais rakstīja: himanas laikā Luizs ar blakus esošo čali turēja rokās Neimāra kreklu ar 10. numuru
ak die, seriāls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:43, pirms 10 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, tas ir prestiži. Bet Ronaldo bija 3 reizes labākais pasaules futbolists. Tā ir atšķirība. +viņu traumas ļoti mocīja, savādāk būtu guvis vēl lielākus panākumus.
Tad jau vēl jo nozīmīgāks ir Klozes rekords. Izrādās, ka vingrotāja pieredze Klozem labāk palīdzēja uzturēt sevi formā, nekā Ronado, kurš savas paaugstinātās ķermeņa masas dēļ arī iedzīvojās tajos savainojumos. Vismaz kāju traumas bija garantētas. Es pats savulaik aizstāvēju Ronaldu pret tamlīdzīgu kritiku, bet šobrīd šķiet, ka velti, jo viņš bija lielisks futbolists, tomēr no viņa centās uzpūst ko vairāk. Līdz Pelē viņam tomēr bija kā līdz Mēnesim, tas nu ir fakts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 01:46, pirms 10 gadiem
-Emka961- rakstīja: Messi>Vācija
Neuers>Messi

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:47, pirms 10 gadiem
Vismaz brazīļi himnu prot vislabāk dziedāt, tas nu ir fakts, tik žēl, ka par to uzvaru nedod
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:48, pirms 10 gadiem
-Emka961- rakstīja: Messi>Vācija>CR7>Brazīlija
ej hokeja sadaļā diskutēt, te tev nav ko darīt

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 01:49, pirms 10 gadiem
-Emka961- rakstīja: šī spēle atgādināja Krievijas hokeja dominanci PČ, šķiet ka 6:0 pret ASV tas bija
pret tiem studentiem ? diez, kuram tas interesē.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 01:49, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad jau vēl jo nozīmīgāks ir Klozes rekords. Izrādās, ka vingrotāja pieredze Klozem labāk palīdzēja uzturēt sevi formā, nekā Ronado, kurš savas paaugstinātās ķermeņa masas dēļ arī iedzīvojās tajos savainojumos. Vismaz kāju traumas bija garantētas. Es pats savulaik aizstāvēju Ronaldu pret tamlīdzīgu kritiku, bet šobrīd šķiet, ka velti, jo viņš bija lielisks futbolists, tomēr no viņa centās uzpūst ko vairāk. Līdz Pelē viņam tomēr bija kā līdz Mēnesim, tas nu ir fakts.
Pele ir Pele. Viņš tāds ir viens.

Un apsveicu tevi ar Vācijas iekļūšanu finālā. Šodien viņi nospēlēja kā mašīna - ideāli! Lai gan, protams, biju par Brazīliju, nevar nenovērtēt Vācijas sniegumu. Pat Brazīlijas līdzjutēji beigās aplaudēja. Un pelnīti! Domāju, tas viņiem atnāks atpakaļ un vienā dienā atnāks viņiem 6.kauss.

Finālā Vācija izteikta favorīte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:52, pirms 10 gadiem
Paldies, Altermix!
Es gan vēl neteiktu hop, jo īpaši, ja Vācijai būs jāspēlē pret Eiropas izlasi (tātad Nīderlandi). Bet ja Vācija nospēlēs tā kā pirmajā puslaikā, tad patiešām būs pelnījusi pasaules kausu. Ceru, ka zvaigznes manējiem būs labvēlīgas.

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:54, pirms 10 gadiem
chr1sT rakstīja: 2010. Gada PK jau tikaas ARG ar DE Kas tur bija, gan jau, ka visi ljoti labi atceras
Ļoti skumja bilde dienvidamerikāņiem tā bija. Tikai, par laimi Argentīnai, to vairs netrenē Maradona. Šobrīd es Argentīnai dotu vairāk bonusu, lai arī sastāvs, iespējams, ir vājāks kā toreiz.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 01:55, pirms 10 gadiem
Arlabunakti, ja vien kāds spēj ātri iemigt pēc šāda mača

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:56, pirms 10 gadiem
Nejaunu PČ.. Vispār domā ko raksti?
gagelis2 rakstīja: TOTO???????

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:58, pirms 10 gadiem
Falkao nobildeejis sevi speeles laikaa ';

     [+] [-]

, 2014-07-09 01:58, pirms 10 gadiem
Normāla reakcija, ne ?

https://twitter.com/VejaSP/status/4...

     [+] [-]

, 2014-07-09 02:02, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Normāla reakcija, ne ?

https://twitter.com/VejaSP/status/486611133340868610/photo/1
Traki, bet bija gaidāms, neko vēl nevar zināt, varbūt to stadionu kurā necilvēcīgs daudzums naudas tika ieguldīts vēl nopostīs līdz ar zemi

  -3 [+] [-]

, 2014-07-09 02:05, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Tad jau tā leģendas Ronaldo rekords tāds sūds vien bijis, ja kaut kāda viduvējība to pārspēj.
wow, tjipa, leģenda viņš ir to 15 golu dēļ? Ronaldo ir leģenda, kurš CITA STARPĀ ir arī 15 golus sasitis PK finālturnīros - labs sasniegums, tomēr ne jau tas ir galvenais. Bet kloze neko citu vispār nav darījis. Nu ilgi uztur sevi formā - tas arī viss sasniegums. Ilgi formā esoša viduvējība. Nu ok, lai nav viduvējība - bet noteikti ne no augstākajiem plauktiem.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 02:08, pirms 10 gadiem
un ja svaru pieminat - tieši tas vēl jo vairāk parāda, kāds izcils talants Ronaldo piemīt. Kurš vispār šajā pasaulē vēl tā spētu spēlēt ar lieko svaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 02:10, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: wow, tjipa, leģenda viņš ir to 15 golu dēļ? Ronaldo ir leģenda, kurš CITA STARPĀ ir arī 15 golus sasitis PK finālturnīros - labs sasniegums, tomēr ne jau tas ir galvenais. Bet kloze neko citu vispār nav darījis. Nu ilgi uztur sevi formā - tas arī viss sasniegums. Ilgi formā esoša viduvējība. Nu ok, lai nav viduvējība - bet noteikti ne no augstākajiem plauktiem.
Īsāk sakot, darbs>talants
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 02:23, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Un man vispār liekas, ka Kloze ir viens no nenovērtētākajiem futbolistiem ever. Visvairāk sasitis PK, ir dabūjis arī Zelta boti, un kas ir galvenais - visu laiku labākais vārtu guvējs Vācijas izlasē. Bet vienalga viduvējība,
Nevis nenovērtētākajiem, bet garlaicīgākajiem.
Savā ziņā jāpiekrīt Hosē- Klozes pienesums Vācijas izlasei nav diži mazāks kā Ronaldo. Bet grozi kā gribi- futbols un profesionālais sports kā tāds ir līdzjutēju sports- ja nebūtu līdzjutēji, tad futbols tiktu dauzīts tikai pagalmos. Tapēc pilnīgi loģiski, ka Ronaldo leģendas statuss tika/tiek mazliet mākslīgi uzpūsts un tik neharizmātiski rekordisti kā Kloze nevienam nav vajadzīgi.
Its all about marketing
Piemēŗam Bekhems nebūt nebija tik izcils, kā viņu dēvēja, bet viņu mākslīgi visur bāza iekšā un par viņu runāja jo viņš iespējams pats pārdodamākais spēlētājs ever. Pat Real viņu nopirka ne jau tapēc, ka viņš viņiem būtu sportiski vajadzīgs, bet gan tapēc lai celtu Real atpazīstamību. To pašu iemeslu dēļ viņam maksāja rekordsummas iekš MLS.

     [+] [-]

, 2014-07-09 02:28, pirms 10 gadiem
LAIKS rakstīja: Īsāk sakot, darbs>talants
ja tu par Klozi un Ronaldo (un acīmredzot Tu par to), tad gaužām sūdīgs secinājums.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-09 02:41, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kloze spēj nospēlēt leģendārāk par resni.
Tu to nopietni? nu pafanojam par statistikas cipariņiem, labi, bet "nospēlēt leģendārāk"? tjipa tik afigenni būtiski, kurš vairāk sakačās statistiku pret Sauda Arābijām?

Kad Kloze finālspēlē gūs divus, izšķirošos vārtus - nu tad varbūt par kādu centimetru pietuvosies tik un tā gaismas gada attālumā esošajam Ronaldo leģendāras spēles ziņā. Tagad ir vnk smuki uzkačāta statistika - arī jāmāk, protams.

     [+] [-]

, 2014-07-09 02:54, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Nevis nenovērtētākajiem, bet garlaicīgākajiem.
Savā ziņā jāpiekrīt Hosē- Klozes pienesums Vācijas izlasei nav diži mazāks kā Ronaldo. Bet grozi kā gribi- futbols un profesionālais sports kā tāds ir līdzjutēju sports- ja nebūtu līdzjutēji, tad futbols tiktu dauzīts tikai pagalmos. Tapēc pilnīgi loģiski, ka Ronaldo leģendas statuss tika/tiek mazliet mākslīgi uzpūsts un tik neharizmātiski rekordisti kā Kloze nevienam nav vajadzīgi.
Its all about marketing
Piemēŗam Bekhems nebūt nebija tik izcils, kā viņu dēvēja, bet viņu mākslīgi visur bāza iekšā un par viņu runāja jo viņš iespējams pats pārdodamākais spēlētājs ever. Pat Real viņu nopirka ne jau tapēc, ka viņš viņiem būtu sportiski vajadzīgs, bet gan tapēc lai celtu Real atpazīstamību. To pašu iemeslu dēļ viņam maksāja rekordsummas iekš MLS.
par bekhemu viss pareizi, bet nepavisam ne ronaldo gadījums.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 03:15, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Tu to nopietni? nu pafanojam par statistikas cipariņiem, labi, bet "nospēlēt leģendārāk"? tjipa tik afigenni būtiski, kurš vairāk sakačās statistiku pret Sauda Arābijām?

Kad Kloze finālspēlē gūs divus, izšķirošos vārtus - nu tad varbūt par kādu centimetru pietuvosies tik un tā gaismas gada attālumā esošajam Ronaldo leģendāras spēles ziņā. Tagad ir vnk smuki uzkačāta statistika - arī jāmāk, protams.
Kloze ir tas pats kas Iniesta Spaanijas izlasee,visi zin ka izcils,bet kaa personiiba ir tik piezemeets,ka nav par presei par vinju runaat,jaukais puisis,kas patiik jebkurai vecaimaatei,bet jaunieshiem,sensaaciiju kaariem cilveekiem,nav interesants

     [+] [-]

, 2014-07-09 03:29, pirms 10 gadiem
Komanda ielaiž 7 vārtus, septiņus!!! Bet redz, zaudējuma iemesls nemākulīgi uzbrucēji un cita uzbrucēja savainojums
Bet aizsargs Marcello gandrīz kā labākais spēlētājs komandā šeit šur tur komentāros figurē..

Šķiet, ka Brazīlija aizsardzību būs vadījis Silva, pats lieliski pirms tam spēlēja, gan jau pārējos aizsargus ar koriģēja, bet, kad līdera nav, tad pārējie nezin ko darīt..

     [+] [-]

, 2014-07-09 04:00, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: Kloze ir tas pats kas Iniesta Spaanijas izlasee,visi zin ka izcils,bet kaa personiiba ir tik piezemeets,ka nav par presei par vinju runaat,jaukais puisis,kas patiik jebkurai vecaimaatei,bet jaunieshiem,sensaaciiju kaariem cilveekiem,nav interesants
tak poh man galīgi tās personības, es par spēli runāju. Traks esi, ar Injestu salīdzināt.

     [+] [-]

, 2014-07-09 04:16, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Kur es to saku?

Un man vispār liekas, ka Kloze ir viens no nenovērtētākajiem futbolistiem ever. Visvairāk sasitis PK, ir dabūjis arī Zelta boti, un kas ir galvenais - visu laiku labākais vārtu guvējs Vācijas izlasē. Bet vienalga viduvējība,
klubu karjera nekāda. finālturnīru goli arī - ne jau titulu vai pat finālu nesoši. vnk lēnā garā, ilglaicīgi bakstījis golus, pārsvarā grupā. Tāds lādzīgs fizkultūrietis.
A Ronaldo - kad spīd, tad spīd tā, ka acis apžilbst. 2002. gadā tikai vienā spēlē neiesita vārtus, 2 vārti finālspēlē - lūk, tas ir superzvaigznes cienīgi.

     [+] [-]

, 2014-07-09 04:23, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: tak poh man galīgi tās personības, es par spēli runāju. Traks esi, ar Injestu salīdzināt.
par kaadu speeli tu te runaa,tu par Klozi runaa,bet,ja par speeli,tad Vaacija reaali izmantoja mirkli,nu nav taada starpiiba starp shiim komandaam,tik vieni piecu min laikaa traapija visu ko var un sanaaca viss ko vien var,bet otri,bija palikushi uz pauzes

  -2 [+] [-]

, 2014-07-09 05:09, pirms 10 gadiem
Tad jau labāk Kolumbija būtu tikusi, kur šitā izgāzt spēli, apkaunojums ne izlase. Lai nu tad Arg vai Ned kļūst par čempioniem

     [+] [-]

, 2014-07-09 05:25, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Komandas, kas balstās uz 1 vai 2 spēlētājiem, ir taisītas no stikla. Ja NED izslēgs Mesi, ARG gaida līdzīgs liktenis.
Vai tad Ned lielā mērā nebalstās uz Robbenu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 07:05, pirms 10 gadiem
ja vien brazīļi māk kā gausties par Neimāru,vārtīties soda laukumā un cerēt uz pendeli,tad šo kāsienu skatījos ar baudu.

     [+] [-]

, 2014-07-09 07:11, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Komandas, kas balstās uz 1 vai 2 spēlētājiem, ir taisītas no stikla. Ja NED izslēgs Mesi, ARG gaida līdzīgs liktenis.
Un ja nu ARG izslēgs Robenu? Arī NED ir komanda, kas balstās uz atsevišķiem līderiem, un NED rezultāti vistiešakajā veidā ir atkarīgi no līderu spēles, tādēļ rezultāts pagaidām ir neprognozējams.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 07:31, pirms 10 gadiem
labāk būtu zaudējuši ceturdaļfinālā ar 0-1 ne kā šāds zāģis

  +4 [+] [-]

, 2014-07-09 07:33, pirms 10 gadiem
Vai Brazīlijas šamanis vēl ir dzīvs?Bet ja nopietni,tad mēs redzējam vakar Brazīlijas traģēdiju futbolā,kas var gadīties ar šīs valsts izlasi x100 gados.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 07:35, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Un ja nu ARG izslēgs Robenu? Arī NED ir komanda, kas balstās uz atsevišķiem līderiem, un NED rezultāti vistiešakajā veidā ir atkarīgi no līderu spēles, tādēļ rezultāts pagaidām ir neprognozējams.
Vairāk vai mazāk visas izlases balstās uz atsevišķiem līderiem. Vai tad ARG nebalstās ( tagad ) uz Messi?

     [+] [-]

, 2014-07-09 07:53, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: par kaadu speeli tu te runaa,tu par Klozi runaa,bet,ja par speeli,tad Vaacija reaali izmantoja mirkli,nu nav taada starpiiba starp shiim komandaam,tik vieni piecu min laikaa traapija visu ko var un sanaaca viss ko vien var,bet otri,bija palikushi uz pauzes
Uz pauzes aizsardzībā Brazīlija bija visu spēli. Tie nebija veiksmīgi sitieni (pēdējais tāds bija), bet caurstaigājama sēta aizsardzībā.

  +5 [+] [-]

, 2014-07-09 08:02, pirms 10 gadiem
domiigais rakstīja: Vairāk vai mazāk visas izlases balstās uz atsevišķiem līderiem. Vai tad ARG nebalstās ( tagad ) uz Messi?
Tā arī ir Ger lielākā priekšrocība, ka iesist var jeb kurš, nav tik ļoti izteikta līdera. Jā, par līderiem varētu saukt Milleru un Noieru, taču fakts, ka pirms šīs spēles fričiem pēdējos 6 golus iesita 6 dažādi spēlētāji!

Par oranžajiem šovakar!

  +4 [+] [-]

, 2014-07-09 08:20, pirms 10 gadiem
šsodien par lielu Holandi ! Nevar atļaut kaut kādai Messistānas "komandai" iekļūt finālā. Gribu redzēt diženu spēku tikšanos cīņā par olimpu.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-09 08:36, pirms 10 gadiem
Holande izslēdza praktiski spāņus, tad lai viņi paņem kausu.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 08:43, pirms 10 gadiem
Humiliated & Raped. Futbola Dievs mums atliidzinaaja par neskataamajiem 1/4 finaaliem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 09:08, pirms 10 gadiem
Neviens nespēs izskaidrot notikušo.......Pat sazvērestību "atkodējs " Andris5.

  -4 [+] [-]

, 2014-07-09 09:11, pirms 10 gadiem
Messi paņems kausu, MVP un zelta tupeli. Karjeras beigās saņems FIFA goda plāksni, kā visu laiku izcilākais spēlētājs

  +5 [+] [-]

, 2014-07-09 09:12, pirms 10 gadiem
your_ufo rakstīja: Ja Argentīna netiek finālā tad cīņā pēc 3. vietas notiktu bet kādi bardaki notiktu Brazīlijā. Tak pēc tam grūti būtu organizēt finālu. Domāju Fifa ir nokārtojusi Vācija - Argentīna finālu.
stulbākais, ko savā dzīvē esmu dzirdējis.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 09:20, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: par kaadu speeli tu te runaa,tu par Klozi runaa,bet,ja par speeli,tad Vaacija reaali izmantoja mirkli,nu nav taada starpiiba starp shiim komandaam,tik vieni piecu min laikaa traapija visu ko var un sanaaca viss ko vien var,bet otri,bija palikushi uz pauzes
bet kam BRA vajadzēja tā mesties uz priekšu pirmās 20 min
lai līdzjūtēji paciešas, ne šie skrien
pret ČIL knapi pendelēs
pret KOL vēl sanāca
pret VAC pa kaklu kā tautai kauns vismaz uz 4 gād
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 10:00, pirms 10 gadiem
Vācieši piesmēja bet līdz galam nepazemoja brazīļus, ļaujot vienus vārtus tomēr iesist. Ja atklāti šī bija dīvainākā bet ne skaistākā spēle, jo apmulsuši bija abu komandu spēlētāji un cīņas laukumā nebija. Viegla treniņspēle kurā patiesais spēlētāju varējums tā arī netika parādīts.

     [+] [-]

, 2014-07-09 10:09, pirms 10 gadiem
Ja nezinaatu ka viss Braziilijas izlases sastaavs+apkalpojoshais personaals ir megamultimiljonaari tad es teiktu ka TOTO, jo koefs ka Vaacija kaadaas 20 minuutees iesitiis 5 vaartus vareeja buut kaads 1000 (tikai minu)

  +5 [+] [-]

, 2014-07-09 10:21, pirms 10 gadiem
GER no pusfinalistem neapsaubami ir speciigaakaa tieshi kaa komanda.
No shiis izlases nav galveno pretendentu uz turnira MVP titulu, 5 speletaji ir guvusi vismaz 2 vartus (kopumaa 7 vartu guveji). Shii GER izlase, manuprat, speelee gudrak taktiskajaa zinjaa nekaa pirms 4 gadiem - var spelet uzbrukosu futbolu, bet tikpat labi kaa 2. numurs.
Un es mierigi varu iedomaties GER izlasi veiksmigi spelejam bez kaada no pamatsastava speletajiem, ko savukart nevaru, ja, piemeram, NED nonjemam Robenu, vai ARG - Messi.
Un tie, kuri uzskata, ka Kloze ir viduvejiba, tad man japrasa - kaa viduvejiba var kluut par taadas izlases kaa GER, visu laiku labako vartu guveju?
Veel patika, ka dazi te rakstiija, ka vinjs golus sit tikai pret Sauda Arabijas tipa izlasem. Pirms rakstit shaadas mulkibas, varbut der parbaudit info. Kloze iesitis pa 3 vartus kopaa abos 1/4 finala machos pret ARG, iesitis pret ENG 1/8 finaalaa, tagad 1/2 finaalaa pret BRA.
Jaa, klubu karjera tik spozha neizvertas, kaa karjera izlasee, tachu teikt, ka vinjs ir bijis nulle klubu liimenii - pilnigas mulkibas. 2005/06. g. sezonaa vinjs bija labakais vartu guvejs Bundesliigaa, A Serija 3 sezonu laikaa jau savaa soliidajaa vecumaa kopaa iesitis vairaak nekaa 30 golus. Ar Ronaldo nekad vinju nesalidzinasu, tachu tas, kaadaa liimenii Kloze joprojam speelee 36 gadu vecumaa - ir fenomali.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 10:44, pirms 10 gadiem
Taisnība. Klozes meistarklasi apšauba tikai retais, turklāt gūt vārtus tik nozīmīgā mačā, turklāt šādā vecumā? Tas vien ir ko vērts, tāpēc visu cieņu meistaram! Tie, kuri kritizē Klozi, vienkārši neko nezina par Bundeslīgu. Cik finālturnīros ir iesitis Kloze un cik par leģendu jau nokristītais Krištianu Ronaldu? Tas vien kritiku padara par absurdu. Un tas ir tikai viens piemērs.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-09 10:45, pirms 10 gadiem
pēc zaudējumu brazili dedzina savu karogu,zog ,demolē ka jau paredzēju. Stulbie deģenerāti tāpēc arī esmu rasists viņi tak ir galvā d*bili

     [+] [-]

, 2014-07-09 10:47, pirms 10 gadiem
Frost rakstīja: pēc zaudējumu brazili dedzina savu karogu,zog ,demolē ka jau paredzēju. Stulbie deģenerāti tāpēc arī esmu rasists viņi tak ir galvā d*bili
Bet vai tad tas neapliecina izglītības reformu nepieciešamību, par ko piketē paši brazīlieši? Jo zemāks izglītības līmenis, jo zemāka kultūra.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 10:47, pirms 10 gadiem
pūce rakstīja: Holande izslēdza praktiski spāņus, tad lai viņi paņem kausu.
Zinām Tavu nepatiku pret vāciešiem, tāpēc neizliecies!

  +6 [+] [-]

, 2014-07-09 11:00, pirms 10 gadiem
Kā teica krievu komentētājs - par šo spēli varēs stāstīt mazbērniem, ka mēs to redzējām. Šobrīd vēl īsti neapzinamies, bet kkas tāds uz ilgiem laikiem ieņems vietu futbola vēstures grāmatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 11:08, pirms 10 gadiem
Ar4ers rakstīja: Brauc uz Vāciju, ja tevi Latvijā kkas neapmierina.
Pabeidz pamatskolu un brauc!

     [+] [-]

, 2014-07-09 11:09, pirms 10 gadiem
Viens ir skaidrs. Pēc šīs spēles 1950.gada fināls pret Urugvaju tiks aizmirsts un kā galvenā visu laiku nepatīkamākā un sāpīgākā spēle Brazīlijā būs šis 1/2 fināls pret Vāciju. Un to atcerēsies vēl gadus desmitus. Domāju, ka augs paaudzes, kas vēlēsies atriebties Vācijai par šādu rezultātu. Un esmu pārliecināts, ka kādu dienu tas notiks kādā PK izcīņas izšķirošajā spēlē, tomēr ar tādu pašu rezultātu BRA, domāju, nekad nespēs atriebties.

     [+] [-]

, 2014-07-09 11:13, pirms 10 gadiem
Tak brazīļiem vienkārši pazors

     [+] [-]

, 2014-07-09 11:15, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pabeidz pamatskolu un brauc!
Hosē!!! Ko Tu te peries ??

     [+] [-]

, 2014-07-09 11:16, pirms 10 gadiem
Rai4a rakstīja: Hosē!!! Ko Tu te peries ??
Ak jā, tas taču mūsu mazais Robītis! Paldies, ka atgādināji!

     [+] [-]

, 2014-07-09 11:18, pirms 10 gadiem
Ar4ers rakstīja: Brauc uz Vāciju, ja tevi Latvijā kkas neapmierina.
Latvija ir bērnudārdzs salīdzinājumā ar fāterlandi .. Taču būs vēl skumjāk ja pilnīgi visi būs izbraukuši .. Tapec nedzen Hose prom!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 11:18, pirms 10 gadiem
Loģiski, atbilstoši visām prognozēm
Pasaulē 3 lietas nav apstrīdamas :
vācu futbols viens no labākajiem (arī angļi var, ja labs treneris)
vācu auto labākie
vācu alus labs (arī latviešu)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 11:23, pirms 10 gadiem
Ar4ers rakstīja: paskaties ko Vācija un vācieši iepriekšējo gadsimtu laikā ir nodarījusi mums latviešiem un Latvijai

Vācija=Krievija
Un atkal sākas! Latvieši vāciešu pāridarījumus aizmirsa jau Baigajā gadā. Tad jau mums tagad būtu jāienīst puse Eiropas, un otra puse par to, ka pieļāva Latvijas okupāciju. Daudz gan mums to ienaidnieku (vācieši, krievi, angļi, franči, amerikāņi, zviedri, poļi...kas vēl?)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 11:27, pirms 10 gadiem
Interesanti ir tas, ka, ja ARG buus 2. finaliste, tad GER ar ARG aizvadis 2 savstarpejas speles 2 menesu laikaa, jo 3. septembrii Diseldorfaa ir paredzeta draudzibas speele starp shiim izlaseem.
Ja GER finaalaa iesitiis vismaz 1x, tad shis klus par 2. rezultativako PK F-turniru GER veesturee. Pashlaik tas ir dalits 2. rezulats kopaa ar 1970. g. PK. Rekordu gan uzstadit neizdosies, jo rezultativakais ir 1954. g. PK F-turnirs - 25 varti.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 11:28, pirms 10 gadiem
Ar4ers rakstīja: dēļ vāciešiem sākās 2 pasaules kari, vācieši 2x gribēja iekarot visu pasauli, bet nesanāca
Viena pagale nedeg. Vienkārši Hitlers nedaudz apsteidza savu sabiedroto Staļinu. Tikai kāds tam sakars ar Vācijas izlasi, kurā daļa nemaz nav ārieši. "Bayern" vispār saukāja par žīdu klubu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 11:35, pirms 10 gadiem
Ar4ers rakstīja: un ko apsteidza Bismarks ko Latvijā 1919.gadā darīja Golca karaspēks?
Hamburgā apmeklēju Bismarka pieminekli. Nez, kāpēc gan to tur uzcēla? Nepateiksi?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 11:37, pirms 10 gadiem
Ar4ers rakstīja: dēļ vāciešiem sākās 2 pasaules kari, vācieši 2x gribēja iekarot visu pasauli, bet nesanāca
Ak Tu par pagājušā gadsimta 40tajiem .. Es savukārt par tagadni .. jo pat ja gribētu, nespētu mainīt pagātnes notikumus .. Taču pasaule ir mainijusies .. un turpinas mainities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 11:38, pirms 10 gadiem
Ar4ers rakstīja: pats zini kāpēc jo viņi un viņu tieksmes nemainās, pēc 20 gadiem uzcels arī Ādolfa pieminekli
Ja Tu salīdzini Bismarku ar Hitleru, tad man ar Tevi vienkārši nav par ko runāt. Paaudzies, Robīt bērniņ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 11:43, pirms 10 gadiem
Ar4ers rakstīja: salīdzinu un salīdzināšu -abu mērķis bija Vācijas dominance un impērijas izveidošana
Vācu tautas apvienošana un valdīšana pār pasauli nav gluži viens un tas pats. Toreiz tas bija saprotams mērķis, ko gan nevarētu teikt par mūsdienu Putinu un Miloševiču.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 11:45, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Taisnība. Klozes meistarklasi apšauba tikai retais, turklāt gūt vārtus tik nozīmīgā mačā, turklāt šādā vecumā? Tas vien ir ko vērts, tāpēc visu cieņu meistaram! Tie, kuri kritizē Klozi, vienkārši neko nezina par Bundeslīgu. Cik finālturnīros ir iesitis Kloze un cik par leģendu jau nokristītais Krištianu Ronaldu? Tas vien kritiku padara par absurdu. Un tas ir tikai viens piemērs.
Pēc viena papaja sacītā par leģendu tik kļūs, kad finālā sit golus Tad Messi un Ronaldo tik tādas viduvējības izlašu līmenī vien sanāk...
Nez ja tu finālturnīros spēj iesist 16 vārtus un pārspēt bijušo rekordistu, tad ko šeit vēl var pateikt? Pie tam tādā vecumā tik tādā izlasē....

     [+] [-]

, 2014-07-09 11:48, pirms 10 gadiem
Jā, Papaju mums netrūkst.

     [+] [-]

, 2014-07-09 12:03, pirms 10 gadiem
Tas bija gaidāms!Brazīļiem jau bija jāizkrīt 1/8 finālā!Tik vāja izlase sen nebija redzēta!Nekad nebiju par fričiem,bet vakar biju par viņiem!Malači!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-09 13:52, pirms 10 gadiem
Vispār labāk tā zaudēt pusfinālā, iedomājieties kas būtu ja tas notiktu ar Brazīliju finālā.

     [+] [-]

, 2014-07-09 16:57, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: par kaadu speeli tu te runaa,tu par Klozi runaa,bet,ja par speeli,tad Vaacija reaali izmantoja mirkli,nu nav taada starpiiba starp shiim komandaam,tik vieni piecu min laikaa traapija visu ko var un sanaaca viss ko vien var,bet otri,bija palikushi uz pauzes
es domāju - runāju par klozes (un ronaldo) spēli, nevis personību. man pofig, kāda kuram personība un kāds haips riņķī, es redzu, ko viņi abi ir darījuši uz laukuma.

     [+] [-]

, 2014-07-09 17:02, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Taisnība. Klozes meistarklasi apšauba tikai retais, turklāt gūt vārtus tik nozīmīgā mačā, turklāt šādā vecumā? Tas vien ir ko vērts, tāpēc visu cieņu meistaram! Tie, kuri kritizē Klozi, vienkārši neko nezina par Bundeslīgu. Cik finālturnīros ir iesitis Kloze un cik par leģendu jau nokristītais Krištianu Ronaldu? Tas vien kritiku padara par absurdu. Un tas ir tikai viens piemērs.
tu neesi kkāds pīārists? ko var tādu ūdeni liet, nesaprotu

     [+] [-]

, 2014-07-09 17:13, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Cienu vāciešus,ka neapstājās un vēl vairāk uzbruka ! par brazīļiem nav ko teikt,tāda spēlē ir spļāviens sejā Pelē un visiem izlases veterāniem ! par faniem gan šaubas,lai tik fināls ir drošs,jo grautiņi 100% notiks!
Ko tad tur vācieši varēja apstāties? viņi pat nepaspēja neko daudz saprast, kā sabira četri vārti 5min. Ja brazīlieši kādu laiciņu noturētu rezultātu pie 2:0 vai 3;0, noteikti arī vācieši kko mainītu savā stilā un kļūtu piesardzīgāki, katrā ziņā nez vai sanāktu šāda izrāde. Otrais puslaiks viņiem jau bija izklaide un vairs daudz arī neiespringa uz kkādu laika vilkšanu vai aizsardzības betonēšanu.

     [+] [-]

, 2014-07-09 17:54, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: tu neesi kkāds pīārists? ko var tādu ūdeni liet, nesaprotu
Vai pasaules kausa vadošajam vārtu guvējam ir vajadzīgs PR? Stipri šaubos, jo skaitļi runā paši par sevi. Viņu jau pēc definīcijas "gūglēs" biežāk, nekā mazāk rezultatīvus pasaules kausa dalībniekus.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 18:38, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vai pasaules kausa vadošajam vārtu guvējam ir vajadzīgs PR? Stipri šaubos, jo skaitļi runā paši par sevi. Viņu jau pēc definīcijas "gūglēs" biežāk, nekā mazāk rezultatīvus pasaules kausa dalībniekus.
visticamāk, ari tavam dievam Messi neizdosies iesist vairāk PK golus kā Klozem - tad tu varēsi pats sev atbildēt, vai tiešām kloze ir labāks pat par pašu Dievu un ko tieši tie skaitļi "runā paši par sevi".

Neviens te nekritizē Klozi pašu par sevi (vismaz neredzēju), viss ir salīdzinājumā ar Ronaldo. Un tādā salīdzinājumā viņš točna nav superstārs, bet krietni zemāk.

     [+] [-]

, 2014-07-09 18:54, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: visticamāk, ari tavam dievam Messi neizdosies iesist vairāk PK golus kā Klozem - tad tu varēsi pats sev atbildēt, vai tiešām kloze ir labāks pat par pašu Dievu un ko tieši tie skaitļi "runā paši par sevi".

Neviens te nekritizē Klozi pašu par sevi (vismaz neredzēju), viss ir salīdzinājumā ar Ronaldo. Un tādā salīdzinājumā viņš točna nav superstārs, bet krietni zemāk.
Dievs ir tikai viens un viņš ir debesīs. Bet Mesi vēl ir daudz ko pierādīt, kamēr Kloze visu jau ir pierādījis, ar ko arī viņu apsveicam. Neviens nesaka, ka Kloze ir labāks par to vai citu futbolistu, vienkārši FAKTS ir tāds, ka viņš šobrīd ir PASAULES KAUSA VISU LAIKU REZULTATĪVĀKAIS SPĒLĒTĀJS, un tam nevajag pierādījumus, jo tas ir FAKTS.
Nav svarīgi, cik labāks Ronaldo bija kaut kad sen atpakaļ. Šobrīd aktuāls ir tikai fakts, ka Kloze viņu ir APSTEIDZIS, un nekas cits nav svarīgs. Šī neauglīgā diskusija sākās tikai tāpēc, ka kāds gribēja mazināt Klozes panākuma nozīmi. Bet tas nav iespējams, jo skaitļi runā paši par sevi, un "nolicēji" šo faktu priekšā izskatās tikai vēl smieklīgāki, tas arī viss. Punkts.

     [+] [-]

, 2014-07-09 21:30, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Dievs ir tikai viens un viņš ir debesīs. Bet Mesi vēl ir daudz ko pierādīt, kamēr Kloze visu jau ir pierādījis, ar ko arī viņu apsveicam. Neviens nesaka, ka Kloze ir labāks par to vai citu futbolistu, vienkārši FAKTS ir tāds, ka viņš šobrīd ir PASAULES KAUSA VISU LAIKU REZULTATĪVĀKAIS SPĒLĒTĀJS, un tam nevajag pierādījumus, jo tas ir FAKTS.
Nav svarīgi, cik labāks Ronaldo bija kaut kad sen atpakaļ. Šobrīd aktuāls ir tikai fakts, ka Kloze viņu ir APSTEIDZIS, un nekas cits nav svarīgs. Šī neauglīgā diskusija sākās tikai tāpēc, ka kāds gribēja mazināt Klozes panākuma nozīmi. Bet tas nav iespējams, jo skaitļi runā paši par sevi, un "nolicēji" šo faktu priekšā izskatās tikai vēl smieklīgāki, tas arī viss. Punkts.
Skaitļi runā protams, bet kā jau parasti saka- ''tie ir tikai skaitļi''.
Nenoniecinot protams Klozes rekordu, bet tas viss ir relatīvs- ja Klozem nebūtu tādu komandas biedru, kas katrā turnīrā spētu aizvest Vāciju līdz pusfinālam, tad Klozem nebūtu tik daudz spēļu- attiecīgi arī- tik daudz vārtu. Piemēram ja Miroslavs būtu piedzimis Kotdivuārā, bet Drogbā Vācijā, tad iespējams šobrīd rekordists būtu Drogbā...
Tapēc es personīgi PK individuālo statistiku neņemu tik ļoti vērā kā klubos sasniegto. Fakti protams ir fakti, bet ikviens saprot, ka ne jau Ronaldo bija pasaules izcilākais spēlētājs, un ne jau Kloze tāds ir tagad.
Patika viens komentārs pie neatceros kuras spēles- skanēja aptuveni- ''Visi slavē Očoa, bet kā tad vārtsargus var salīdzināt, ja piemēŗam līdz Noiera vārtiem neviens pat tuvumā nevar tikt? Vai tas nozīmē, ka Očoa būtu labāks par Noieru''
Līdzīgi arī ar izlasēm- kā tu vari kļūt par PK leģendu, ja esi piedzimis piemēram Bangladešā, kura nemaz netiek iekš PK. Klubos tā ir cita lieta- eventuāli tevi kāds ievēros kaut vai uz Mēness un tā arī varēsi sākt kāpt uz virsotni.

     [+] [-]

, 2014-07-10 00:15, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Dievs ir tikai viens un viņš ir debesīs. Bet Mesi vēl ir daudz ko pierādīt, kamēr Kloze visu jau ir pierādījis, ar ko arī viņu apsveicam. Neviens nesaka, ka Kloze ir labāks par to vai citu futbolistu, vienkārši FAKTS ir tāds, ka viņš šobrīd ir PASAULES KAUSA VISU LAIKU REZULTATĪVĀKAIS SPĒLĒTĀJS, un tam nevajag pierādījumus, jo tas ir FAKTS.
Nav svarīgi, cik labāks Ronaldo bija kaut kad sen atpakaļ. Šobrīd aktuāls ir tikai fakts, ka Kloze viņu ir APSTEIDZIS, un nekas cits nav svarīgs. Šī neauglīgā diskusija sākās tikai tāpēc, ka kāds gribēja mazināt Klozes panākuma nozīmi. Bet tas nav iespējams, jo skaitļi runā paši par sevi, un "nolicēji" šo faktu priekšā izskatās tikai vēl smieklīgāki, tas arī viss. Punkts.
"Bet Mesi vēl ir daudz ko pierādīt, kamēr Kloze visu jau ir pierādījis"

Mesi ir superzvaigzne, cikturkārtējs pasaules labākais futbolists, cik titulu kluba sastāvā (kā komandas līderim) - kas no tā visa ir klozem? ko viņš ir pierādījis? Kloze nav no superzvaigznēm, kas izšķirtu spēles vai pat sezonas iznākumu.

"Šobrīd aktuāls ir tikai fakts, ka Kloze viņu ir APSTEIDZIS, un nekas cits nav svarīgs."
apsteidza vienā statistikas ailē un viss. Tas, ko es saku, ka žēl, ka tāda statistikas aile ir kļuvusi nedaudz nenopietna, tāds gods tomēr vairāk piestāvētu superzvaigznei.

     [+] [-]

, 2014-07-10 00:33, pirms 10 gadiem
un kas tur teica, ka klozes pienesums vācijas izlasei nav mazāks, kā Ronaldo Brazīlijas. Kā vispār tas var ienākt prātā. pat ja paskatās tieši šos finālturnīru vārtus - ko ir sitis viens un ko otrs. un ko tas komandai devis. Jocīgi jau izklausās, bet no tiem 16 goliem tur praktiski tikai ekvalaizers pret Argentīnu 1/4f ir tāds ritīgi spēcīgs gols, kas Vācijai ko devis. nu labi, pirmais pret angliju (4-1) - arī labi. Bet tā - lai cik dīvaini nebūtu, bet vācija bez tiem viņa goliem varētu tīri labi iztikt.

Ko ir sitis Ronaldo un ko tas komandai devis, laikam lieki atgādināt.

     [+] [-]

, 2014-07-10 22:57, pirms 10 gadiem
Nevis statistika ir nenopietna, bet gan dažu labu attieksme pret futbolu kā tādu, tas arī viss. Un mēs šeit runājam galvenokārt par izlasēm, vai ne? Kloze savu vārdu pasaules kausa vēsturē ierakstījis ar trekniem burtiem, un ne mums spriest par to, kas pienākas un kas nē, jo tas ir absolūti subjektīvi.