Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Īrija – 33. dalībniece PK2010?

Andris Liepa
Andris Liepa

Īrija – 33. dalībniece PK2010?
Īrijas izlase
Foto: AFP/Scanpix

Uz neticama precedenta realizēšanu tēmē Īrijas Futbola savienība – tā vēlas, lai FIFA iekļauj Īriju kā 33. dalībnieci vasarā gaidāmajam Pasaules kausa izcīņas finālturnīram.

Viss ir ļoti nopietni, jo par šādu iespēju runājis pat FIFA prezidents Zeps Blaters – proti, ka Īrijas puse šādu lūgumu ir iesniegusi, un ka tas tiks izskatīts trešdien DĀR pilsētā Keiptaunā FIFA sanāksmē. Šajā tikšanās reizē par svarīgāko darbiņu līdz šim tika uzskatīta izlozes (notiks piektdien) grozu pavēstīšana, bet tagad priekšplānā izvirzās Īrijas vēlme kļūt par papildus finālturnīra dalībnieci. Zeps Blaters: „Gaidāmajā FIFA sēdē es šo jautājumu pacelšu.” Interesanti, ka līdzīga vēlme kā Īrijai ir arī Kostarikai, kura izšķirošos vārtus „play-off” mačā pret Urugvaju ielaida, kaut pretiniekiem bija aizmugures stāvoklis.

Atgādinām, ka visa jezga sākās pēc tam, kad Īrija divu spēļu summā zaudēja Francijai, izšķirošos vārtus ielaižot tiesnesim nepamanot Tjerī Anrī spēli ar roku. Divas dienas pēc spēles Anrī pats atzina, ka godīgākais būtu šo maču pārspēlēt. Uz to uzstāja arī Īrijas puse, taču FIFA šo lūgumu noraidīja. Tagad Īrija mēģina realizēt vēl vienu risinājumu, lai tiktu uz DĀR.

Video atkārtojumi jau DĀR?

Tāpat Blaters atzinis, ka sanāksmē tiks izskatīta arī iespēja jau DĀR ieviest video atkārtojumus uz vārtu līnijas, kā arī papildus tiesnesi. Ja šī ideja tiks atzīta par labu esam, tad gala lēmums šajā sakarā tiks pieņemts nākamā gada martā vēl vienā sanāksmē Cīrihē. Blaters: „Jāskatās, vai to ir iespējams realizēt. Katrā ziņā mums kaut kas jādara, lai labāk kontrolētu spēles. Galvenajam tiesnesim ir tikai divas acis un mums jāizvairās no situācijām, kāda bija nesen.”

Izmantotie resursi:
bbc.co.uk

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2009-11-30 14:58, pirms 16 gadiem
Katrā ziņa kaut kas jauns........

     [+] [-]

, 2009-11-30 15:00, pirms 16 gadiem
andrisd rakstīja: Tas butu taisnigi!
Taisnīgi būtu ja Francija paliktu mājās..

 +24 [+] [-]

, 2009-11-30 15:00, pirms 16 gadiem
Īri pelniijushi speeleet PK DĀR...

  +2 [+] [-]

, 2009-11-30 15:02, pirms 16 gadiem
Sen jau bija jāievieš video atkārtojums,lai izbeigtu tiesnešu kļūdas,kuras izķšir spēles likteni.Ar aizmugurēm arī lai tik galā,tik daudz vārtu tiek gūti aizmugures stāvoklī.

 +39 [+] [-]

, 2009-11-30 15:02, pirms 16 gadiem
Atbalstāma ideja! Un čempionātā īrus bez izlozes ielikt tajā pašā grupā, kurā tiks ielozēta Francija...

  -4 [+] [-]

, 2009-11-30 15:03, pirms 16 gadiem
Tad jau Krievi ari pieteiksies....

 +51 [+] [-]

, 2009-11-30 15:03, pirms 16 gadiem
Latviju ar vareja palaist cina pret Ukrainu par PC un griekus vispar sutit dilles

  +3 [+] [-]

, 2009-11-30 15:03, pirms 16 gadiem
Etnies rakstīja: Tad jau Krivi ari pieteiksies.....
A ko tad viņi,lai iet ratā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-30 15:07, pirms 16 gadiem
o-un ielikt vienā apakšgrupā ar varžēdājiem... lai tad nomizo kā nākas...

katrā gadījumā-lai izdodas...
Slēpts komentārs: kaspirs

 +34 [+] [-]

, 2009-11-30 15:13, pirms 16 gadiem
Spēle tika izspēlēta uz laukuma un viss. Ja pieņems Īrijai pozitīvu lēmumu, tas būs bīstams un neprognozējams precedents.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 15:15, pirms 16 gadiem
kaspirs rakstīja: Un cik ilgi vilksies futbola spēle, ja pieņemam, ka ik pēc 20 min. būs kāds strīdīgs moments? 2x45 min. tīrais laiks, ja ir papildus laiks: 2x15 min., tiesneša pieliktais kompensācijas laiks? Un vēl pa vidu videoieraksta pētīšana...
Vartus diez vai ik pa 20min sitis... Lai parbauditu, vai bija aizmugure pietiek vien 30 sek.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-30 15:16, pirms 16 gadiem
...un ja tā notiks tad maisam gals vaļā un skandāli garantēti...būt labāk pārspēlējuši un miers visiem....

  -4 [+] [-]

, 2009-11-30 15:17, pirms 16 gadiem
es atbalstu ideju kā ir citos sporta veidos...
katra komanda var 3x spēles laikā lugt skatities atkārtojumu...
tikmer pulkstenis stav!
tas maksimums paildzinatu speli par 15min

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 15:18, pirms 16 gadiem
Butu lieliski,tomer Irija spej daudz

  +5 [+] [-]

, 2009-11-30 15:21, pirms 16 gadiem
Es atbalstu videoatkārtojumus!
Bet padomājiet cik strīdīgas epizodes ir ar aizmugurēm....tagad pie katras aizmugures varēs iebliezt vārtus un strīdēties, ka aizmugures nebija...un ja nu tomēr ieskaita. Un domāju, ka ieskaitīs daudzus vārtus, jo šobrīd līnijtiesneši svilpj, pat ja ir uz vienas līnijas.

p.s. Brīnos, ka Zlatanam vakar nenošvilpa aizmuguri...arī bija uz līnijas!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-30 15:21, pirms 16 gadiem
Tas paliek smiekliigi! Kaada jeega tad bija kvalifikaacijai?!

Ja FIFA to atbalstiis, tad futbolaa saaksies baigais haoss, jo varu dereet tad daudzi pieteiksies veel uz ! No seerijas - "Vinjus Juus palaidaat, muus gan nee"

 +14 [+] [-]

, 2009-11-30 15:23, pirms 16 gadiem
Etnies rakstīja: Tad jau Krievi ari pieteiksies....
Ko tad tie plikadīdas grib,viņus taisnīgi piesmēja slovēņi.

     [+] [-]

, 2009-11-30 15:23, pirms 16 gadiem
wolf rakstīja: es atbalstu ideju kā ir citos sporta veidos...
katra komanda var 3x spēles laikā lugt skatities atkārtojumu...
tikmer pulkstenis stav!
tas maksimums paildzinatu speli par 15min
futbolā pulkstenis nekad nestāvēs, tikai pieliktie laiki vairs nebūtu 1; 2; 3 min., bet kā minimums 5; 6 utt

     [+] [-]

, 2009-11-30 15:23, pirms 16 gadiem
kaspirs rakstīja: Un cik ilgi vilksies futbola spēle, ja pieņemam, ka ik pēc 20 min. būs kāds strīdīgs moments? 2x45 min. tīrais laiks, ja ir papildus laiks: 2x15 min., tiesneša pieliktais kompensācijas laiks? Un vēl pa vidu videoieraksta pētīšana...
var uzlikt limitu, piemēram - katrai pusei atļauts izskatīt 1 momentu puslaikā. tā pat arī atkārtojumus var pētīt puslaika pārtraukumā un pēc spēles!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-30 15:27, pirms 16 gadiem
placis rakstīja: futbolā pulkstenis nekad nestāvēs, tikai pieliktie laiki vairs nebūtu 1; 2; 3 min., bet kā minimums 5; 6 utt
paskatīsimies pec 10 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 15:31, pirms 16 gadiem
FIFA izskatiis iespeeju ieviest videoatkaartojumus.Beidzot diikis sakusteejies...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 15:32, pirms 16 gadiem
GuNdZiSs rakstīja: Taisnīgi būtu ja Francija paliktu mājās..
Rezultaats bija neizskirts, tikpatlabi Francija vareeja guut vaartus naakamajaa uzbrukumaa

  +4 [+] [-]

, 2009-11-30 15:34, pirms 16 gadiem
NEATBALSTU! viennozīmīgi šis jautājums (starpgadījums) ir jārisina, taču lēmums automātiski pievienot Īriju čempionātam var radīt negatīvas sekas. Domājams, ka pagātnē ir daudzi desmiti, simti klubi un valsts vienības, kuras nav tikušas kaut kur (nākamajā kārtā vai pašā čempionātā) tālāk tikai dēļ vienas tiesneša/spēlētāja kļūdas vienā konkrētā spēlē. Un nākotnē? Katrs klubs un izlase varēs tagad apstrīdēt savu neiekļūšanu nākamajās kārtās, nekvalificēšanos? Uzskatu, ka šis notikums bija jāatstāj kā ir, jeb tad uzreiz pēc spēles bez vilcināšanās vajadzēja izlemt - pārspēle un punkts!

Acīmredzot kaut kas futbola noteikumos tiešām ir jāmaina. Vai tie būtu video atkārtojumi vai pavisam mežonīgi sodi par spēlēšanu pret noteikumiem... varbūt bumbas jāaprīko ar sensoriem, kas uzreiz dod signālu tiesnesim par to, ka bumba ir izgājusi aiz vārtu/laukuma līnijas vai... skārusi spēlētāja roku! Joks, protams, bet, lai padarītu sporta sacensības (to iznākumu) pēc iespējas taisnīgākas, kaut kas ir jāmaina... gribam vai nē, visdrīzāk cilvēcīgais faktors ir jāminimizē! Tehnika taču nekļūdās, vai ne?

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 15:38, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: var uzlikt limitu, piemēram - katrai pusei atļauts izskatīt 1 momentu puslaikā. tā pat arī atkārtojumus var pētīt puslaika pārtraukumā un pēc spēles!
Jā, jā pēc spēles pēta 10 minūtes tad iznāk tiesnesis un paziņo:" Tā sākam 47. min komandai A gols nebija jāskaita, jo bija aizmugure, tālāk - 75. min komanai B tomēr kolu ieskaitam jo redz līnijtiesnes bija pārskatījies u.t.t...." Beigu beigās uzvar kā vajag! Ideāli

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 15:38, pirms 16 gadiem
Vēl jau ir viena aktuāla problēma totalizators!!!! (nu tā pat ir aktuāla problēma par videoatkārtojumiem)

p.s. Ja īri tiek uz PČ, tad bukmeikeru kantori būs neapmierināti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-30 15:43, pirms 16 gadiem
vispār vajadzētu atcelt aizmugures stāvokli, tad būtu daudz vairāk vārtu un futbols būtu vēl skatāmāks. Savāk, ja spēle beidzas bez vārtu guvumiem vai ar 1 vai 2 vārtiem spēlē, tad nekā baiga tur nav.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 15:45, pirms 16 gadiem
am kpc? Latviju nevareja iecelt parspeles piem tpc ka tiesnesis nosvilpa nepelnitu pendeli????
bet nu lai iriem tiek!

     [+] [-]

, 2009-11-30 15:47, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Par ko viņi būs neapmierināti, interesanti?
Pirms katras kvalifikācijas ir koeficenti...nu un tagad (iespējams) iekļūst +1 komanda!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-30 15:47, pirms 16 gadiem
Tummis rakstīja: vispār vajadzētu atcelt aizmugures stāvokli, tad būtu daudz vairāk vārtu un futbols būtu vēl skatāmāks. Savāk, ja spēle beidzas bez vārtu guvumiem vai ar 1 vai 2 vārtiem spēlē, tad nekā baiga tur nav.
Zilo līniju vajag starp centru un soda laukumu!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-30 15:50, pirms 16 gadiem
Nevajag aizmirst, ka tas gols nebija taads, ka, ja tas nebuutu, tad Francija netiktu bet Iirija tiktu taalaak.Tas vareetu buut galvenais arguments, kaapeec sho priekshlikumu vareetu neapstiprinaat, kgan man pret Iiriju DAR nebuutu iebildumi.
Par video atkaartojumiem - gruuti teikt, vai speele buutu tik skataama un vai taa buutu paarsprieshanas veerta, ja nebuutu pielaujamas kaadas cilveeciskaas kluudas.viss tiktu balstiits uz video-ierakstiem, kas noziimee, ka speele vareetu buut taada robotaina, ka nebuutu ciina liidz galam katraa epizodee.No otras puses, protams, shie atkaartojumi liegtu iespeeju kraapties.Tas noziimee, ka vajag apspriest kaados gadiijumos var to atkaartojumu skatiities, tachu vienmeer kaadam kaut kas nepatiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-30 16:05, pirms 16 gadiem
Grūti iedomāties, pēc kādas formulas varētu spēlēt 33 komandas. Tad vienā no grupām būs 5 komandas, tātad, lai izspēlētu turnīru pēc riņķa sistēmas, šai grupā būs nepieciešamas 5 kārtas, bet citās grupās - tikai 3. Tad jau drīzāk vajadzētu 11 grupas pa 3 komandām, bet tā nu būtu gluži cita formula.

     [+] [-]

, 2009-11-30 16:06, pirms 16 gadiem
TAd jau mums ar jāpiesakās, Kļavam nebija pendele. Un tālāk, kas zin kā būtu iegrozījies.

 +11 [+] [-]

, 2009-11-30 16:07, pirms 16 gadiem
Lai Latvija arī prasa 34 vietu

     [+] [-]

, 2009-11-30 16:07, pirms 16 gadiem
Neesmu nevienas izlases fans, taču šajā konfliktā esmu īru pusē, lai gan neatbalstu ideju par 33. komandas iekļaušanu pasaules kausa finālā. Taisnīgāk būtu pārspēle, jo Francija guva vārtus pretēji noteikumiem. Varētu vēl saprast un atstāt kā ir, ja spēle ar roku no Anrī puses būtu bijusi neapzināta un tas neietekmētu neko daudz konkrētajā situācijā, taču Anrī nospēlēja apzīnāti ar roku (tas skaidri redzams no atkārtojumiem), pie tam divas reizes, apstādinot bumbu un "uzliekot" pa sitienam. Pie tam, vēl jau bija aizmugure tajā epizodē.
Un ja mūsējais tā negodīgi rīkotos, tad arī būtu tāda pati negatīva nostāja pret to, jo jautājums nav par to, mūsējais vai svešais, bet gan par daudz maz sportisku un godīgu cīņu. Nevar pataisīt par normu to, ka sportists apzināti pārkāpj noteikumus un principus cerībā, ka tiesneši nepamanīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-30 16:10, pirms 16 gadiem
andrisd rakstīja: Tas butu taisnigi!
Kas tur būtu taisnīgs? Kā ir tā ir, ko viņi tur ņemās.. ne pirmā un ne pēdējā spēle, kad tiesnesis kļūdās.

  +6 [+] [-]

, 2009-11-30 16:18, pirms 16 gadiem
ceru, ka tadu cirku jau FIFA nepieljaus tas jau butu par traku, ja tiem iriem ljaus piedalities ka 33. dalibniecei!!! Tad saksies kartejais protestu vilnis un jukas tikai saktos

Lai labak latviju palaiz un majas atstaj franchus un irus, joks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-11-30 16:36, pirms 16 gadiem
tā vēlas, lai FIFA iekļauj Īriju kā 33. dalībnieci vasarā gaidāmajam Pasaules kausa izcīņas finālturnīram.

Viss prāts aizgājis sarkanajā matu krāsā?

     [+] [-]

, 2009-11-30 16:50, pirms 16 gadiem
mees ari varetu iesniegt, ta vel panjemtu pie reizes krievus un ukrainus/bosniesus un butu vel viena grupa

     [+] [-]

, 2009-11-30 16:52, pirms 16 gadiem
interesanti, 33 komandas. ka vinji doma to izspelet?
pf, tad lai pieskjir karam kontinentam pavietai un mukji augsha velvienu grupu

  +2 [+] [-]

, 2009-11-30 16:54, pirms 16 gadiem
Pieņemot šo lēmumu FIFA atzīs, ka Francija PK iekļuva negodīgi. Kādā sakarā te ir vajadzīga tāda pretīmnākšana Īrijai? Drīzāk jau jābūt sankcijām pret Franciju vai vienkārši pārspēlei. Trako nams kaut kāds.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 16:55, pirms 16 gadiem
Psc... Kāds tad būs WC formāts? Un tad jau Latviju arī vajag WC, jo mēs PO iespējams netikām dēļ Ovrebo tiesāšanas.

  +6 [+] [-]

, 2009-11-30 17:00, pirms 16 gadiem
lai tie iiri iesalas ar visu savu tizlo ideju. tagad te cepjaas jau meenesi tikai dēļ tā ka šī vinjiem bija visrealakā iespeja tikt uz pasaules kausu. nu neiekļua nevis dēl Anrii bet gan dēļ tiesnesha un ja mēs tgd sāktu cilat visas shitādas spēles , saaktu kko pārspēlēt tad futbols vnk paliktu tizls sievieshu sporta veids kurā nedrīks aizskart kāda jūtas.
Stulbums, lai īri sēž majās un neraud pa visu pasauli!!!!!

     [+] [-]

, 2009-11-30 17:01, pirms 16 gadiem
masalskis123 rakstīja: TAs buuutu tikai goodiigi pret Iriem!
tas būtu bulšits, tadēļ ka tiesnesis nokļūdījās nav japarvērš pasaules kauss par cirku!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-30 17:05, pirms 16 gadiem
īriem mazāk vai raudāt bet gan labāk izanalizet kapēc viņi pakāsa pirmo spēli un otrajā spēlē atstāja Anrī vienu pie tālā staba. Palasiet labāk, ko saka Kīns un tad padomajiet, kur kas ir godīgi. Nu nav jau tik laba izlase īriem. tieshām ž raud jau kuro nedēļu par šito visu, tikai tāpēc ka vienreiz 100 gados varēja tikat uz pasaules chempi.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 17:15, pirms 16 gadiem
ar ko tad mēs atšķiramies? Tad jau lai pārskata arī uz mūsu vārtiem piešķirto un arī realizēto pendeli prat Grieķiju!!!!!
laikam tiešām tur ar galvu vairs neviens nedomā!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-30 17:28, pirms 16 gadiem
un īri zaudētu visiem pēc kārtas.. vot tas būtu FAIL

  -3 [+] [-]

, 2009-11-30 17:29, pirms 16 gadiem
Vēl labāk Franciju ārā, priekškam tādus šmaucējus vajag

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 17:31, pirms 16 gadiem
LAI NEMAZ NECER:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 17:32, pirms 16 gadiem
kaspirs rakstīja: Un cik ilgi vilksies futbola spēle, ja pieņemam, ka ik pēc 20 min. būs kāds strīdīgs moments? 2x45 min. tīrais laiks, ja ir papildus laiks: 2x15 min., tiesneša pieliktais kompensācijas laiks? Un vēl pa vidu videoieraksta pētīšana...
kam tur jaavelkas? taapat, kaa hokejaa - seezh viens tiesnesis pie video, un, ja kaut kas nepareizi, tad caur austinjaam pazinjo galvenajam tiesnesim aizkaveeshanaas vareetu buut kaadas 10 sekundes - 10x mazaaks laiks, kaa viens itaalis pavada vaartoties zemee peec nieciiga soda

  +2 [+] [-]

, 2009-11-30 17:33, pirms 16 gadiem
Vēl nav apnicis rakstīt muļķības?

  -2 [+] [-]

, 2009-11-30 17:37, pirms 16 gadiem
turam īkšķus par iriju!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-30 17:38, pirms 16 gadiem
tas tachu ir smiekliigi! sviests turpinaas! nepaveicaas, nepaveicaas, seediet maajas, meegjiniet naakamreiz, ko var te njemties!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-30 17:41, pirms 16 gadiem
Un Krieviju kā 34 un latviju kā 35

     [+] [-]

, 2009-11-30 17:43, pirms 16 gadiem
par video piekrītu, bet ja tagad vēl nezin cik komandas sāks prasīt tās vietas finālturnīrā. daudzi cepsies pēc tam vēl vairāk. to lai FIFA izlemj.
taču vēsturē ieietu šis fakts.

un no vēl vienas puses - īri domājams drīz būs vēl gatavi kaut ko izgudrot lai tiktu uz PK. nu nepaveicās, ar to jāsamierinās, savu cīņu par čempi viņi vēl gan nav zaudējuši.

     [+] [-]

, 2009-11-30 17:46, pirms 16 gadiem
Lielāku marazmu nevar iedomāties. Kvalifikācija nesastāv tikai no pēdējās spēles. Tiesnešu kļūdu, kas ietekmē vārtu guvumus, ir diezgan daudz. Tad ierosinu Pasaules čempionātos spēlēt 32 komandām + tām komandām, par sliktu kurām tiesnesis ir notiesājis kādā vārtu gūšanas epziodē jebkurā no kvalifikācijas spēlēm. Tas tad būtu godīgi.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 17:48, pirms 16 gadiem
Tikai un vienīgi PĀRSPĒLE neitrālā vietā!!!

Tas tak būtu absurds! Pat ja vārtus anulētu, Francijas vietu PČ uzreiz nevarētu atdot īriem, jo tad rezultāts 2 spēļu summā būtu neizšķirts. "Pendeles" tak uzreiz nesitīs Maksimums Īrijai būtu pārspēle.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 17:50, pirms 16 gadiem
Tad nah tagat pēkšņi grib 33 dalībnieci, kāpēc nevarēja vnk uztaisīt pārspēli ?

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 17:51, pirms 16 gadiem
Awesome rakstīja: Tad nah tagat pēkšņi grib 33 dalībnieci, kāpēc nevarēja vnk uztaisīt pārspēli ?
Tāpēc ka Franciju negribēja izmest no WC...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 17:54, pirms 16 gadiem
AM, vienkārši - WTF???? viņiem širmīts galīgi aizvēries? - jebaķ, ko var cepties?? - nu, ja īrija būs PK DĀR.. tad man nebūs komentāru, futbols sāk kļūt par tādu īstu SIEVIEŠU sportu, piedodiet.. cik reizes nav pieļautas tādas kļūdas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-30 18:00, pirms 16 gadiem
es par īriem !

  +1 [+] [-]

, 2009-11-30 18:03, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: es par īriem !
lai tie tavi īrisi sēž savā īrijā un neraud kā tādas sievietes..

     [+] [-]

, 2009-11-30 18:08, pirms 16 gadiem
lovelyyy rakstīja: lai tie tavi īrisi sēž savā īrijā un neraud kā tādas sievietes..
Tev noteikti patiktu ja tu būtu īru vietā. Sēdēt un kautko gudri mūldēt jau varam visi tikai iedomāties sevi cita vietā nespējam.

     [+] [-]

, 2009-11-30 18:08, pirms 16 gadiem
Būtu jau interesanti!

     [+] [-]

, 2009-11-30 18:11, pirms 16 gadiem
Stulbums.Tad jau arī citas komandas izlūgsies to pašu un 32 komandu vietā būs nezin cik.Lai īri sagatavojas nākamajam čempim un būs labi.

     [+] [-]

, 2009-11-30 18:13, pirms 16 gadiem
ja tas viss realizēsies, tad būs vnk p&^#ec
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-30 18:15, pirms 16 gadiem
GuNdZiSs rakstīja: Taisnīgi būtu ja Francija paliktu mājās..
Tas nebūtu taisnīgi jo divu spēļu kopsummā ( neskaitos anrī rokas vārtus) rezultāts ir 1:1 un abas komandas ir ar vienādām tiesībām uz PK.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 18:18, pirms 16 gadiem
Es par šo notikumu! Tas būtu pagalam interesanti, čempionāta odziņa, bet nedomāju, ka tagad kaut ko tādu pieņems, kad jau sen ir izdomāts čempionāta formāts, izspēles kārtība utt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-30 18:23, pirms 16 gadiem
Es jau nu uzskatu, ka vajadzēja pārspēlēt, bet ko darīt, ka tādi noteikumi. Ja šādā veidā Īriju paņems uz čempionātu, tad tas jau būs kā precedents un visi gribēs nākotnē šādā veidā tikt uz čempionātu. Pat var sarunāt šādā veidā, lai tiktu abas izlases uz čempionātu.

     [+] [-]

, 2009-11-30 18:27, pirms 16 gadiem
Protams, ka tas it kā būtu taisnīgi, ja īri tiktu šādā veidā uz PK vai vismaz pārspēlētu šo spēli, es to ļoti gribētu, bet no otras puses gribētos tomēr, lai vismaz futbols paliek bez šīm tehnoloģijām, paļaujoties tikai uz tiesneša, godīgajām un citreiz mazāk godīgajām, acīm

     [+] [-]

, 2009-11-30 18:28, pirms 16 gadiem
andrisd rakstīja: Tas butu taisnigi!
tas nebūtu ne sūda godīgi , tikpat labi lv ar var sākt , kunkstēt , kad tur nebija 11 metru sitiena pret grieķiem , mums ar jābrauc uz DĀR , vnk tiesnesis kļūdijās , godīgi būtu liegt tam tiesnesim tiesāt vispār futbolu , ieviest video atkārtojumus strīdīgās situācijas

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 18:29, pirms 16 gadiem
Es nesaprotu, ko te visi var cepties par to, ka tagad būs vēl 10 izlases, kas arī kaut kam pieteiksies. Nosauciet kaut vēl vienu gadījumu šajā kvalifikācijā, kad spēlētājs atrodoties aizmugures stāvoklī gandrīz noķer bumbu ar roku un tiek gūti vārti, kas izrādās izšķirošie pie tam pilnīgi līdzīgā spēlē. Pat Ovrebo kļūda pilnīgi nobāl šīs priekšā. Vēlreiz tāda noteikumu pārkāpumu virkne notiks varbūt pēc 20 gadiem. Tas tā, ja jau neviens pat neizskata pārspēles iespēju, kas būtu pareizākais variants, bet atkal būtu risks, ka Francija nekur netiek.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-30 18:37, pirms 16 gadiem
Video ir jāievieš un tas ir neizbēgami. Ja piesaistītu vēl vienu tiesnesi, kas vēro ekrānu, tad tas spēli minimāli aizkavētu.
Strīdīgu aizmuguri var noteikt pāris sekunžu laikā. Elektronika un kameras ir labi attīstītas.
Kā arī, ja ir sarežģītāks gadījums, tad labāk, lai aizkavējas spēle nevis visi blaustās vēl sazin cik ilgi.
Hokejā atkārtojumi ir pieejami, bet cik bieži tie traucē skatītājiem?

Un ja vēl kāds janievedums palīdzētu izskaust simulāciju, tad tas jāpieņem jau šodien

     [+] [-]

, 2009-11-30 18:37, pirms 16 gadiem
Tak neko viņi nepanāks. Nav pamata Īriju sūtīt uz DĀR.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-30 18:40, pirms 16 gadiem
zhyper2 rakstīja: Tev noteikti patiktu ja tu būtu īru vietā. Sēdēt un kautko gudri mūldēt jau varam visi tikai iedomāties sevi cita vietā nespējam.
tad aizej un izskati tagad visas spēles, kur ir bijuši līdzīgi starpgadījumi, un lai tad to spēli kur bija zelta roka arī anulē utt.. vnk FAIL, cerams, ka ĪRI neko nepanāks, tas būtu kretī*isms.. tad jau vēl dažas komandas varētu pieprasīt vietu finālturnīrā...! LAME!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-30 18:44, pirms 16 gadiem
stapo rakstīja: Atbalstāma ideja! Un čempionātā īrus bez izlozes ielikt tajā pašā grupā, kurā tiks ielozēta Francija...
Kas tur atbalstāms? Pilnīgs marazms, ne ideja. Protams, izredžu, ka Īrija na haļavu tiks PK, nav pilnīgi nekādu. Jo īrus pielaist finālturnīram būtu daudz lielāka kaitniecība futbolam kā Anrī spēle ar roku. Nespēju saprast, kāpēc īri nespēj samierināties ar spēles iznākumu?!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 18:46, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: Kas tur atbalstāms? Pilnīgs marazms, ne ideja. Protams, izredžu, ka Īrija na haļavu tiks PK, nav pilnīgi nekādu. Jo īrus pielaist finālturnīram būtu daudz lielāka kaitniecība futbolam kā Anrī spēle ar roku. Nespēju saprast, kāpēc īri nespēj samierināties ar spēles iznākumu?!
piekrītu, pilnībā.. ja tagad īrisi dēļ savas raudāšanas tiks uz PK fināl turnīru, tad tas būs i*iotisms...

  -3 [+] [-]

, 2009-11-30 18:47, pirms 16 gadiem
Davaj, pārspēlējam visu kvalifikācijas turnīru. Noteikti, ka katra izlase spēs atrast kādu kļūdaini ieskaitītu vārtu guvumu vai nepiešķirtu pendeli spēles gaitā.

     [+] [-]

, 2009-11-30 18:48, pirms 16 gadiem
lovelyyy rakstīja: piekrītu, pilnībā.. ja tagad īrisi dēļ savas raudāšanas tiks uz PK fināl turnīru, tad tas būs i*iotisms...
Jo īpaši paskatoties, kā paši īri gruzīnus kvalifikācijas turnīrā uzvarēja...

     [+] [-]

, 2009-11-30 19:02, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: Jo īpaši paskatoties, kā paši īri gruzīnus kvalifikācijas turnīrā uzvarēja...
tieši grībēju teikt to.. tur tā pendele, ko kīns pēc tam realizēja un pēc tam vēl pats guva vārtus.. to spēli tikpat labi arī varētu tad jau pārspēlēt un tad jau vēl redzētu vai īrisi tik tālu būtu nonākuši, ka spēlē ar FRA viņiem kaut ko izšķirtu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 19:16, pirms 16 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 19:24, pirms 16 gadiem
andrisd rakstīja: Tas butu taisnigi!
Nē taisnīgāk būtu papildlaika pārspēle-jo nevar būt taisnīgi ka komanda neuzvarot tiek tālāk-Ir jānospēlē vēlreiz papildlaiks un ja vajag 11 metru pēcspēles sitieni.

     [+] [-]

, 2009-11-30 19:25, pirms 16 gadiem
Žēl īru, bet viņi jau to pārvērš par farsu, kas viņus padara smieklīgus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 20:51, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: o-un ielikt vienā apakšgrupā ar varžēdājiem... lai tad nomizo kā nākas...

katrā gadījumā-lai izdodas...
Jā francūži viņus nomizotu ka nemetās Nevar iziet visur uz godīguma principa, te vienreiz FIFA piekāpsies un re jau Kostarika ar grib uz turieni braukt. Murgs kaut kāds pilnīgs, tāpēc tas ir sports, lai ne vienmēr būtu 100% godīgs GROW UP

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 20:59, pirms 16 gadiem
Lai tik tie rižiki nomierinās.....nekas tak tur nebūs!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-30 22:00, pirms 16 gadiem
būs stulbi, ja ļaus - mačs ir beidzies! Franči brauc uz čempionātu!
protams, ne līdz galam taisnīgi, bet tāds ir tiesneša lēmums konkrētajā spēlē!!!!!
manuprāt, tas ļoti iedragās visu sistēmu - tiesneša lēmums IR LĒMUMS UN PUNKTS!
.... vai nevainīgi uz nāvi notiesātos arī centīsimies atdzīvināt tagad?

     [+] [-]

, 2009-11-30 22:01, pirms 16 gadiem
Tad jau LAtvija arii vareetu iesniegt ko taadu par to 11m soda sitienu, kur pat nepieskaraas muuseejais grieķim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-30 23:28, pirms 16 gadiem
lai nu kā beigsies, bet Īrijas futbola federācija ir malači, ka sitas par savējiem līdz galam. Lai arī no malas liekas bezcerīgi, bet cīnītājs kaut kad savu panāks... ja nē - būs vismaz lieklāks niknums nākamajā atlases ciklā.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-01 00:01, pirms 16 gadiem
tas būtu tikai taisnīgi, jo tiesnesis notiesāja acīmredzami aplami!

     [+] [-]

, 2009-12-01 00:23, pirms 16 gadiem
newnfresh rakstīja: Es par šo notikumu! Tas būtu pagalam interesanti, čempionāta odziņa, bet nedomāju, ka tagad kaut ko tādu pieņems, kad jau sen ir izdomāts čempionāta formāts, izspēles kārtība utt...
Nu kā - īri spēlēs tikai pret Franciju

     [+] [-]

, 2009-12-01 01:29, pirms 16 gadiem
Esmu kluseejis, bet nu tagad teikshu, SVIESTS, lai nu cik tas visiem Jums nepatiktu, vieniigais kuram shoreiz ir taisniiba, ir vecais, labais KEANO

     [+] [-]

, 2009-12-01 01:43, pirms 16 gadiem
peedeejais komets bija, kad Oliver Bierhoff izkjeseleeja pa smauli no slapjmugurainajiem

     [+] [-]

, 2009-12-01 06:30, pirms 16 gadiem
Pat hokejā jau 2 tiesneši sodus dod, basketbolā tāpat, futbolā laukums lielāks, SEN jau 2 tiesnešus vajag

     [+] [-]

, 2009-12-01 08:38, pirms 16 gadiem
tad jau arī letiņiem jāprasa papildus vieta, jo grieķi ne visai taisnīgi iesita mums otros vārtus, un tieši tiesnesis salauza spēli.
Tā katrai komandaiu būs ko teikt!

     [+] [-]

, 2009-12-01 11:17, pirms 16 gadiem
Cik ilgi Irija nav bijusi pasaules kausa?! Bus vismaz latviesiem par ko just lidzi!!!