Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Vai slovāki liks braukt mājās vēl vienam varenajam?

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Vai slovāki liks braukt mājās vēl vienam varenajam?
Nīderlandes izlase gatavojas
Foto: AFP/Scanpix

Šodien, pulksten 17:00, sāksies Pasaules kausa futbolā ceturtā astotdaļfināla spēle. Vieni no turnīra favorītiem Nīderlande tiksies ar nepiekāpīgo Slovākijas izlasi, kas savā iepriekšējā mačā spēja pieveikt Itāliju.

Nīderlandei grupu turnīrā deviņi punkti no deviņiem iespējamajiem – 2:0 pret Dāniju, 1:0 pret Japānu, pēdējā kārtā arī 2:1 pret Kamerūnu. No spēles ielaisti vārti vēl nav, jo kamerūnietis Samuels Eto'o vārtsargu Martinu Stekelenburgu pārspēja no 11 metru soda sitiena atzīmes. Slovākijas ceļš līdz astotdaļfinālam nebija tik viegls – turnīrs uzsākts ar pēdējās minūtēs pazaudētu uzvaru pret Jaunzēlandi (1:1), tad neizteiksmīgā spēlē ar 0:2 zaudēts Paragvajai, bet pēdējā kārtā, pret iepriekšējā PK uzvarētājiem Itāliju, aizraujošā spēlē izcīnīta 3:2 uzvara, kas deva vietu nākamajā kārtā.

Šajā mačā slovākiem nāksies iztikt bez divus brīdinājumus saņēmušā Zdeno Strbas. Viņu aizstāt varētu Kamils Kopuneks, kurš jau nāca uz maiņu mačā pret itāļiem, pie tam viņa iznāciens bija ļoti veiksmīgs – jau pēc divām minūtēm viņš guva vārtus. Oranžajiem brīdinājumu problēmu nav, arī traumēto nav, gluži otrādāk – pret Kamerūnu laukumā pirmo reizi šajā turnīrā devās Arjens Robens. Nevar droši apgalvot, ka viņš pret slovākiem jau izies sākumsastāvā – trenerim Bertam van Marvijkam ir iespēja viņu vēl pietaupīt.

Lai arī par mača favorīti neapšaubāmi tiek uzskatīta Nīderlande, slovāki jau šajā čempionātā ir pierādījuši, ka var uzvarēt t.s. "lielās izlases". To saprot arī spēlētāji. "Rēķināmies, ka spēle ar Slovākiju būs grūta. Viņi parādīja raksturu mačā ar Itāliju, un tika atalgoti ar uzvaru," saka Robins van Persijs. Pēdējo spēli piemin arī slovāku rezultatīvākais spēlētājs Roberts Viteks: "Ceru, ka būsim spējīgi vēlreiz nospēlēt tā, kā pret Itāliju. Tomēr skaidrs, ka holandieši ir favorīti – ne tikai šajā spēlē, bet arī visā turnīrā."

Statistikas, kur salīdzināt abu komandu iepriekšējās tikšanās, nav. Slovākija kā atsevišķa valsts ar Nīderlandi līdz šim nav spēlējusi, kas šo dueli padara vēl interesantāku. Čehoslovākijas laikā gan bijušas deviņas savstarpējās spēles, no kurām sešās uzvarēja tieši čehoslovāki, bet tas nav pārāk objektīvs rādītājs, lai to ņemtu vērā tagad. Slovākija jau ir uzveikusi vienu favorītkomandu, un tagad viņiem ir radusies liela vēlme un apņēmība iet vēl tālāk.

Mačs notiks Durbanā, sākums 17:00.

Izmantotie resursi:
fifa.com
skysports.com

Vai slovāki pārsteigs vēlreiz?

  • 63

  • 233


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-06-28 10:41, pirms 15 gadiem
tulpju un siera zemes pārstāvji soļos tālāk, jo diezin vai Slovākijas futbolistiem sanāks sagādāt pārsteigumu

 +13 [+] [-]

, 2010-06-28 10:41, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: Vai tiesneši atkal taisīs mēslus?
Viņu pašu labā, un arī futbola labā, cerēsim, ka nē!

 +31 [+] [-]

, 2010-06-28 10:46, pirms 15 gadiem
Atliek vien cerēt, ka nīderlandieši ir izdarijuši scinājumus pāe EČ 08,kas notiek, ja nenovērtē pretiniekus. Slovāki nav krievi, kuru treneris (Hidings) pārzināja oranžo spēli kā savus piecus pirkstus, bet vienalga arī slovākus ir janovērtē.

  +8 [+] [-]

, 2010-06-28 10:46, pirms 15 gadiem
Par skaistu un rezultatīvu maču

  +5 [+] [-]

, 2010-06-28 10:47, pirms 15 gadiem
šo barjeru jau Holande pārvarēs bet tālāk... iespējams pret Brazīliju

  +6 [+] [-]

, 2010-06-28 10:47, pirms 15 gadiem
Slovaakija jau kvalifikaacijaa raadiija skaistu sniegumu, un arii Itaaljus aizsuutiija peec makaroniem, tapeec nebriiniishos, ka arii oranzhaa armija apklusiis

  +9 [+] [-]

, 2010-06-28 10:47, pirms 15 gadiem
Man gribeet, lai Holande uzvar viena pavisam vienkaarsha iemesla deelj - uzvareetaajs tiksies ar BRA-CHI uzvareetaaju. Ja nu gadijumaa tie chiiteri superkampeoni atkal izlien, tad vajag kaadu, kas noliek pie vietas to kloneetos portugezus!

Nost ar Braziiliju! Nost ar meljiem, zagliem un chiiteriem!

  +7 [+] [-]

, 2010-06-28 10:52, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atliek vien cerēt, ka nīderlandieši ir izdarijuši scinājumus pāe EČ 08,kas notiek, ja nenovērtē pretiniekus. Slovāki nav krievi, kuru treneris (Hidings) pārzināja oranžo spēli kā savus piecus pirkstus, bet vienalga arī slovākus ir janovērtē.
Pēc apakšgrupas spēlēm ir iespaids, ka ir gan (izdarījuši secinājumus).
Mārvaiks ir pieredzējušāks treneris par van Bastenu, un viņa vadībā ir spēle uz rezultātu (tas viņam kā trenerim vispār esot raksturīgi), mazāk uz ārišķībām un visu spēku tērēšanu jau apakšgrupā.. Redzēs, ko oranžie būs "sataupījuši" apakšgrupas spēlēs.
Pret Itāliju jau slovāki parādīja, ka ar viņiem jārēķinās, bet no otras puses - pret Paragvaju viņi bija izteikti nothing special. Kaut ko sāka darīt tikai uz spēles beigām. Varbūt tieši pret Itāliju taupījās, kas zina.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-28 10:52, pirms 15 gadiem
Atcerēsimies kā Nīderlande spēlēja EURO2008 - tik pārliecinoši - sasita francūžus, itāļus un rumāņus pat ar otro sastāvu... Šķita, ka šie ir neuzvarami... taču paklupa pret Krieviju!

 +13 [+] [-]

, 2010-06-28 10:54, pirms 15 gadiem
Atcerēsimies, ka šis treneris nepielaida to pašu kļudu, ko iepriekšējie, t.i. izlaižot pēdēja grupas spēlē rezervistus. Par Holandes triumfu čempionātā!

  +6 [+] [-]

, 2010-06-28 10:54, pirms 15 gadiem
Labaak skanetu - vai varenie liks braukt Slovaakiem maajas

 +41 [+] [-]

, 2010-06-28 10:54, pirms 15 gadiem
Reāli jāuzvar ir Holandei, ja viņi pakāsīs, tad paši pie tā būs vainīgi. Nedomāju, ka bez rupjām oranžo kļūdām Slovāki ir spējīgi vinnēt.

 +17 [+] [-]

, 2010-06-28 10:55, pirms 15 gadiem
copmanis rakstīja: Slovaakija jau kvalifikaacijaa raadiija skaistu sniegumu, un arii Itaaljus aizsuutiija peec makaroniem, tapeec nebriiniishos, ka arii oranzhaa armija apklusiis
Aizver acis kad sapņo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-06-28 11:02, pirms 15 gadiem
Ar šodienas spēlēm visi tiesneši tiesās ar brillēm!

 +20 [+] [-]

, 2010-06-28 11:07, pirms 15 gadiem
Ja tiesneši nebūs appīpējušies, Amsterdamas zāli, visam vaidzētu notikt likumsakarīgi, ar Nīderlandes pārliecinošu uzvaru!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-06-28 11:14, pirms 15 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2010-06-28 11:15, pirms 15 gadiem
Vai Robens buus? Tas ir svariigi. Manupraat, Arjens nepilnas pusstundas laikaa pret Kameruunu paraadiija vairaak nekaa paareejie visu 3 spelju laikaa...

Taapat Pershings nebuut neizskataas formaa. Van Bronhorsts sheit ir lieks. Aizsardziiba straadaa, bet uzbrukumaa taadiem viiriem kaadi ir Holandei diezgan pabaali patreiz.

Maac bazhas, ja godiigi.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 11:20, pirms 15 gadiem
Dandijs rakstīja: Vai Robens buus? Tas ir svariigi. Manupraat, Arjens nepilnas pusstundas laikaa pret Kameruunu paraadiija vairaak nekaa paareejie visu 3 spelju laikaa...

Taapat Pershings nebuut neizskataas formaa. Van Bronhorsts sheit ir lieks. Aizsardziiba straadaa, bet uzbrukumaa taadiem viiriem kaadi ir Holandei diezgan pabaali patreiz.

Maac bazhas, ja godiigi.....
ROBBENS BŪS

  +1 [+] [-]

, 2010-06-28 11:25, pirms 15 gadiem
nu nee taadi briinumi vairs nenotiks...paldies slovaakiem ka aizsuutiija itaalus uz maajaam,bet veel vienam no maniem favoriitiem nebuus lemts braukt maajaas...pietiek!!!
anglu vairs nav tagad par niiderlandi ar visaam chetraam...

  +7 [+] [-]

, 2010-06-28 11:26, pirms 15 gadiem
husqvarna rakstīja: šo barjeru jau Holande pārvarēs bet tālāk... iespējams pret Brazīliju
kluudies nevis pret braziiliem,bet pret chiili...

  +6 [+] [-]

, 2010-06-28 11:29, pirms 15 gadiem
Dandijs rakstīja: Vai Robens buus? Tas ir svariigi. Manupraat, Arjens nepilnas pusstundas laikaa pret Kameruunu paraadiija vairaak nekaa paareejie visu 3 spelju laikaa...

Taapat Pershings nebuut neizskataas formaa. Van Bronhorsts sheit ir lieks. Aizsardziiba straadaa, bet uzbrukumaa taadiem viiriem kaadi ir Holandei diezgan pabaali patreiz.

Maac bazhas, ja godiigi.....
Nosauc labāku kandidatūru kreisajā malā aizsardzībā. Brāfhaids, kurš sliktāk pieslēdzas uzbrukumam? Citu jau nav.. Vernons Anita, kurš izlasē debitēja pārbaudes spēlē pirms turnīra un uz PK nemaz netika? Ne tak. Bronhorstam šis turnīrs ir karjeras "gulbja dziesma", jā, vecs gan ir un nepaspēj atpakaļ aizsardzībā pēc reidiem šad tad, bet kamēr de Jongs piesedz viņa kreiso malu, tikmēr ir ok.
Apakšgrupā tāpat pirmajās 2 spēlēs bez Robena iztika, bet jā, pret Kamerūnu uzvara lielā mērā pateicoties viņam.
RvP pēc traumas izārstēšanas apakšgrupas spēlēs ir izšķērdīgs vārtu priekšā, bet pēc link-up play viņš ir galvastiesu pārāks par Huntelāru, tāpēc arī tagad izlasē ir nevis flangs, kā ilgu laiku pirms tam, bet centra uzbrucējs, tāpat kā klubā (paldies Mārvaikam par to).
Es gan neiebilstu, ja Hunters izietu uz maiņu un iesistu kādu golu, lai palīdzētu komandai uzvarēt (neraugoties uz kritiku par all-round spēli, izlasē viņš ir rezultatīvs).
Redzēs, kas tur būs, jācer uz to labāko. Es sagaidu tādu pašu spēli uz rezultātu kā apakšgrupā, apdomīgi un racionāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 11:36, pirms 15 gadiem
Jo taalaak ies, jo vairaak caurums, ko van Bronhorsts rada aizsardziibaa, kljuus redzams. Es liktu Hunteru par forwardu un Pershingu wingaa....

 +15 [+] [-]

, 2010-06-28 11:44, pirms 15 gadiem
Lai uzvar Nīderlande un lai tiesneši šodien nav tādi āmuri kā vakar.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-28 11:52, pirms 15 gadiem
es tiem slovākiem tādu mājās aizsūtīšanu parādišu

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 11:58, pirms 15 gadiem
Dandijs rakstīja: Jo taalaak ies, jo vairaak caurums, ko van Bronhorsts rada aizsardziibaa, kljuus redzams. Es liktu Hunteru par forwardu un Pershingu wingaa....
Nu labi, a ko van Bronhorsta vietā?
Tpc jau ir 2 DM, kam malējos aizsargus piesegt, simples.
Wingeri ir pilns sastāvs, bet CF normāli ir tikai 2, RvP un Hunters. Visticamāk Hunters, ja parādīsies sastāvā, arī mainīs RvP

  +5 [+] [-]

, 2010-06-28 12:00, pirms 15 gadiem
NL jāuzvar, Slovāki tā jau augstāk par pakaļu uzlekuši.

 +10 [+] [-]

, 2010-06-28 12:01, pirms 15 gadiem
Ja Slovākija te grib cīnīties, tad noteikti jānospēlē labi aizsardzībā, jo iesist holandiešiem vairāk, kā vienu golu manuprāt šobrīd ir praktiski nereāli priekš slovākiem. Domāju, ka pie labas spēles aizsardzībā, slovākiem ir iespējas, bet nu ceru, ka te nebūs nekādi pārsteigumi un oranžie soļos tālāk. Beidzot viņiem vajadzētu parādīt visu uz ko tie ir spējīgi!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 12:15, pirms 15 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: arī EURO 2008 Holande sāka ļoti pārliecinoši......ceturtdaļfinālā gan zaudēja Krievijai 3-1
Krievi šeit nespelē

     [+] [-]

, 2010-06-28 12:17, pirms 15 gadiem
Domāju, ka slovāki var uzvarēt, bet būšu par lidojošajiem!

     [+] [-]

, 2010-06-28 12:20, pirms 15 gadiem
Pēc reitinga un spēles kvalitātes oranziem jāuzvar bet nebūs viegli ceru uz 1/4 HOL-BRA

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 12:25, pirms 15 gadiem
copmanis rakstīja: Slovaakija jau kvalifikaacijaa raadiija skaistu sniegumu, un arii Itaaljus aizsuutiija peec makaroniem, tapeec nebriiniishos, ka arii oranzhaa armija apklusiis
Manuprāt, ar itāļiem bija cita situācija. Viņi nez kādēļ bija sadomājušies, ka dabūs kaut vai neizšķirtu tikai tāpēc vien, ka ir itāļi. Tādēļ arī slovāki spēles sākumā varēja izvērsties, bet tad, kad itāļi saprata, ka vārti paši no sevis netiks gūti, slovākiem sāka klāties pavisam čābīgi, noveicās, ka itāļi par vēlu attapās.

     [+] [-]

, 2010-06-28 12:27, pirms 15 gadiem
Nekadi parsteigumi nebus, Ariens un Co turpinās kā iesākushi!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 12:31, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Manuprāt, ar itāļiem bija cita situācija. Viņi nez kādēļ bija sadomājušies, ka dabūs kaut vai neizšķirtu tikai tāpēc vien, ka ir itāļi. Tādēļ arī slovāki spēles sākumā varēja izvērsties, bet tad, kad itāļi saprata, ka vārti paši no sevis netiks gūti, slovākiem sāka klāties pavisam čābīgi, noveicās, ka itāļi par vēlu attapās.
Precīzi. Itāļiem un vispār visām Dienvideiropas komandām ir raksturīga šāda cikliska uzvarēto un izgāzto sezonu mainīšanās. Šogad sakrita, ka franči un itāļi bija iegrimuši pašapmierinātībā un gadījumu ar itāļiem lieliski izmantoja slovāki. Tomēr ar Holandi tas joks neiet cauri. Te visi prieki Slovākijai beidzas. Šogad ļoti iespējams Holande būs medaļu ieguvējos.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-28 12:54, pirms 15 gadiem
ARJENROBBEN rakstīja: ROBBENS BŪS
Nu, ja jau pats piesakās, tad jātic vein būs Pirmavots tomēr

  +5 [+] [-]

, 2010-06-28 13:26, pirms 15 gadiem
karstgalvis rakstīja: Vai tiesneši atkal taisīs mēslus?
precīzāk...fekālijas

  +4 [+] [-]

, 2010-06-28 14:01, pirms 15 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: arī EURO 2008 Holande sāka ļoti pārliecinoši......ceturtdaļfinālā gan zaudēja Krievijai 3-1
neko pārliecinoši šī čempja rezultāti nav (2:0 pret Dāniju; 1:0 ar Japānu;2:1 ar Kamerūnu),salīdzinot ar Eiropas čempi (3:0 pret toreizējo pasaules Čempioni Itāliju, 4:1 pret iepriekšējā PČ finālisti Franciju,2:0 pret Rumāniju). tā kā ceru,ka šeit nekādi pārsteigumi nenotiks un oranžie miera vējos aizsoļos uz 1/4finālu

     [+] [-]

, 2010-06-28 15:47, pirms 15 gadiem
Būs Robēns, būs ballīte Šoreiz gribas, lai iztiek bez pārsteigumiem, jo 1/4finālos gribas redzēt līdzvērtīgu cīņu. Lai gan jau izspēlētajos 1/8finālos viss noticis pat ļoti loģiski un favorīti ir uzvarējuši.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 15:59, pirms 15 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: arī EURO 2008 Holande sāka ļoti pārliecinoši......ceturtdaļfinālā gan zaudēja Krievijai 3-1
Krieviem tā bija labākā spēle viņu izlases pastāvēšanas vēsturē.

     [+] [-]

, 2010-06-28 16:08, pirms 15 gadiem
2:1 Niderlande uzvarees. vai

     [+] [-]

, 2010-06-28 16:18, pirms 15 gadiem
Dandijs rakstīja: Man gribeet, lai Holande uzvar viena pavisam vienkaarsha iemesla deelj - uzvareetaajs tiksies ar BRA-CHI uzvareetaaju. Ja nu gadijumaa tie chiiteri superkampeoni atkal izlien, tad vajag kaadu, kas noliek pie vietas to kloneetos portugezus!

Nost ar Braziiliju! Nost ar meljiem, zagliem un chiiteriem!
Tu gan esi idiots,labak pakluse,ja nav ko rakstit tad labak neraksti neko,sen nebiju lasijis tik aprobezotu komentaru!

     [+] [-]

, 2010-06-28 16:42, pirms 15 gadiem
slovākiem nav variantu, ar vai bez Robēna. jau slovāku uzvara pār Itāliju bija brīnums. uz vēl vienu viņi nebūs spējīgi un arī nevajag, pietiekami jau sevi apliecinājuši

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 16:44, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Tu gan esi idiots,labak pakluse,ja nav ko rakstit tad labak neraksti neko,sen nebiju lasijis tik aprobezotu komentaru!
Dandijs is back

     [+] [-]

, 2010-06-28 16:57, pirms 15 gadiem
rolex rakstīja: Krieviem tā bija labākā spēle viņu izlases pastāvēšanas vēsturē.
Grūti spriest vai labākā, daži krievi iebildīs un teiks, ka 3:2 Parīzē pret 90. gadu beigu varenajiem frančiem bija krutāka spēle (tas gan bija kvalī).

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 17:04, pirms 15 gadiem
proootams, ka slovaaki paarsteigs veelreiz!! - uz priekshu, vechi!

crasher789, esmu klaat turi iikshkjus par slovaakiem!

     [+] [-]

, 2010-06-28 17:11, pirms 15 gadiem
Nīderlandiešiem jāsāk pārslēgt ātrumi, citādi visādi var gadīties. Slovāki sākuši tīri labi. Bet oranžie uzbrūk bīstamāk.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-28 17:18, pirms 15 gadiem
Robena klasiskais meistarstiķis.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-28 17:18, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: proootams, ka slovaaki paarsteigs veelreiz!! - uz priekshu, vechi!

crasher789, esmu klaat turi iikshkjus par slovaakiem!
Jau turu un priecājos par 1 vs 0

  +2 [+] [-]

, 2010-06-28 17:19, pirms 15 gadiem
"Bayern" rulllllllllllllzzzzzz!
Bet tiešām manējie favorīti (spēlētāji) 1/8finālos darbojas lieliski
"Real" Robēns nebija vajadzīgs

     [+] [-]

, 2010-06-28 17:19, pirms 15 gadiem
uhh kaa ieripinaja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 17:20, pirms 15 gadiem
shady123 rakstīja: uhh kaa ieripinaja
"Iemočīja"

     [+] [-]

, 2010-06-28 17:21, pirms 15 gadiem
Šito sitienu ar kreiso skrējienā pagājušā spēlē Kreipāns arī nepieminēja?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 17:32, pirms 15 gadiem
Vispār jau bija kartīte. Nevajadzēja roku atstāt, patraucēja bumbas virzienam. Bet Robēnam šī ir tikai pirmā kartīte.

     [+] [-]

, 2010-06-28 17:35, pirms 15 gadiem
crasher789 rakstīja: Šito sitienu ar kreiso skrējienā pagājušā spēlē Kreipāns arī nepieminēja?
nepiemineeja gan!!

     [+] [-]

, 2010-06-28 17:35, pirms 15 gadiem
Labs kadrs Tiešām padomāju sākumā, ka tiesnešu maiņa

  +2 [+] [-]

, 2010-06-28 17:36, pirms 15 gadiem
Tiesnešu maiņa (2 are still left)

     [+] [-]

, 2010-06-28 17:44, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vispār jau bija kartīte. Nevajadzēja roku atstāt, patraucēja bumbas virzienam. Bet Robēnam šī ir tikai pirmā kartīte.
Man liekas uz 1/4 finālu kartītes dzēšas.

     [+] [-]

, 2010-06-28 17:45, pirms 15 gadiem
hydra rakstīja: Man liekas uz 1/4 finālu kartītes dzēšas.
Cik es sapratu, tad peec 1/4finaala

     [+] [-]

, 2010-06-28 17:45, pirms 15 gadiem
izrādās nīderlandieši arī simulētāji

     [+] [-]

, 2010-06-28 17:50, pirms 15 gadiem
Fender rakstīja: Cik es sapratu, tad peec 1/4finaala
Jā, patiešām pēc. Kautkā likās ka pirms.

     [+] [-]

, 2010-06-28 17:53, pirms 15 gadiem
Pagaidām spēle notiek atbilstoši rangam, komandu un individuālajai meistarībai un arī tiesneši netaisa "pūdeļus", kā ENG - GER un MEX - ARG spēlēs. Ja kas, tad holandieši tā pamatīgi noskaņojušies uz spēlēšanu par pirmo vietu. Spēlē apdomīgi, it kā nesteigdamies veido uzbrukumus un piepeši slovāku soda laukumā ir bars ar oranžajiem un Robena meistarstiķis ir tikai likumsakarīgs spēku samēra rezultāts. Atšķirībā no ITA - SVK spēles, šeit slovākiem nekāda brīva rīcība netiek dota, holandieši no paša sākuma spēli ņēmuši nopietni. Tā turpināt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-06-28 18:03, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: izrādās nīderlandieši arī simulētāji
Un kurš tad nav? Tad jau visas tehniskās komandas varam saukt par simulētājiem ...vai arī moderno futbolu par "simulētāju futbolu"

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 18:04, pirms 15 gadiem
hydra rakstīja: Jā, patiešām pēc. Kautkā likās ka pirms.
Izlasīju nolikumu? - Man kaut kā slinkums bija par kartītēm meklēt. Arī likās, ka pirms 1/8fināla dzēšas.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-28 18:04, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Pagaidām spēle notiek atbilstoši rangam, komandu un individuālajai meistarībai un arī tiesneši netaisa "pūdeļus", kā ENG - GER un MEX - ARG spēlēs. Ja kas, tad holandieši tā pamatīgi noskaņojušies uz spēlēšanu par pirmo vietu. Spēlē apdomīgi, it kā nesteigdamies veido uzbrukumus un piepeši slovāku soda laukumā ir bars ar oranžajiem un Robena meistarstiķis ir tikai likumsakarīgs spēku samēra rezultāts. Atšķirībā no ITA - SVK spēles, šeit slovākiem nekāda brīva rīcība netiek dota, holandieši no paša sākuma spēli ņēmuši nopietni. Tā turpināt!
Vakar paskatījos Eurosport PK apskatu un tur lielu laiku aizņēma tieši apskats par Nīderlandes izlasi. Bija intervija arī ar Franku DeBūru, kurš šobrīd ir trenera palīgs Nīderlandes izlasē. Viņš teica, ka tad kad viņš bija spēlētājs Nīderlandes izlasē filozofija pilnībā atšķīrās no tagadējās. Tad viņi spēlēja skaisti un ar ideju - sitat cik gribat mēs iesitīsim vairāk. Tad šobrīd Nīderlande spēlē daudz praktiskāku futbolu. Varbūt nav tik skaisti, bet iespēja uzvarēt PK ir lielāka nekā tad.

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:06, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Izlasīju nolikumu? - Man kaut kā slinkums bija par kartītēm meklēt. Arī likās, ka pirms 1/8fināla dzēšas.
Nelasīju nolikumu - paprasīju tantei Googlei. Uz šo PK esot izmaiņas.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-28 18:06, pirms 15 gadiem
Robēns spēlē IZCILI!!!
Kārtējais sveiciens "Real Madrid"!

...Muhaaaaaa!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 18:07, pirms 15 gadiem
hydra rakstīja: Nelasīju nolikumu - paprasīju tantei Googlei. Uz šo PK esot izmaiņas.
Ak tā? Nu skaidrs, paldies! Vismaz vairs nebūs jāprāto par šo jautājumu.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-28 18:07, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Robēns spēlē IZCILI!!!
Kārtējais sveiciens "Real Madrid"!

...Muhaaaaaa!!!!!!
muha taapat!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 18:08, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: muha taapat!!
Viņš manā Fantasy Team kā 3.vārtsargs. Tiešām lielisks talants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-06-28 18:17, pirms 15 gadiem
šausmīgi garlaicīgs futbols

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 18:25, pirms 15 gadiem
sen nav redzēts tik vājš un neizteiksmīgs Nīderlandes sniegums. ļoti žēl jo uz viņiem ļoti cerēju

  -2 [+] [-]

, 2010-06-28 18:30, pirms 15 gadiem
Lūdzu pārtraukt šo ārprātīgi garlaicīgo futbolu.
Pilnīgi neatkarīgi no Donovana gola, ir absurdi, ka pat teorētiski bija iespējams, ka 1/8 finālā spēlē Eng-Ger, Esp-Por un tajā pašā laikā Gha-Usa, Urg-Sok.
Beidzot ir atsākts runāt, ka pietiek ar šo politkorekto un netaisnīgo citu kontinentu barošanu ar WC vietām. Ja Eiropa un Dienvidamerika ir stiprākas komandas, tad spēlē tikai no šiem kontinentiem un tikai šajos kontinentos.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-28 18:30, pirms 15 gadiem
Tādi momenti! Tiešām interesants futbols aizgāja!

Forši, ka Eliju uzlaida. Būs vēl radošāks uzbrukums.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-28 18:32, pirms 15 gadiem
Nīderlande tiešām ļoti taupās, bet slovāki gandrīz pat to viņus sodīja. Talanta slovākiem netrūkst. Stohs ir "Chelsea" produkts, to var redzēt.

Bet nebūtu slovākiem Muhas, gan jau būtu jau 3:0.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 18:33, pirms 15 gadiem
Viteks malacis

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 18:34, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: Viteks malacis
ka atkal netrāpīja? (+ apšaubāma aizmugure) Grupu turnīra bija malacis, bet šoreiz nedaudz buksē.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-28 18:36, pirms 15 gadiem
Kur lūdzu, kurā spēlē, kurā TV..? Lūdzu pārslēdz arī mani uz to chanel.. Būtu Mintāls, tad kopā ar Viteku kā Kluba laikos vairāk sasniegtu..
Bet spēles garlaicība ir šausminoša..
Hose Girtinho rakstīja: Tādi momenti! Tiešām interesants futbols aizgāja!

Forši, ka Eliju uzlaida. Būs vēl radošāks uzbrukums.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 18:37, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: ka atkal netrāpīja? (+ apšaubāma aizmugure) Grupu turnīra bija malacis, bet šoreiz nedaudz buksē.
nekādas aizmugures nebija.. ja gribi redzēt aizmugures, skaties Vācijas - Anglijas spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:40, pirms 15 gadiem
No Saturna Vērotājs rakstīja: Kur lūdzu, kurā spēlē, kurā TV..? Lūdzu pārslēdz arī mani uz to chanel.. Būtu Mintāls, tad kopā ar Viteku kā Kluba laikos vairāk sasniegtu..
Bet spēles garlaicība ir šausminoša..
Vienu brīdi bija saasinājums spēlē. Kopumā spēle tiešām lēna. Tas vairāk saistīts ar Nīderlandes stratēģiju. Bet atcerēsimies Brazīlijas-Portugāle maču.

Un Muha beidzot kļūdās
Kuits visu izdarīja lieliski!!!! Un mana Fantasy Team rullē, jo arī Sneiders šodien spīd

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:40, pirms 15 gadiem
slovāki vairāk ir aizņemti ar kašķēšanos nekā ar spēlēšanu

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:40, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienu brīdi bija saasinājums spēlē. Kopumā spēle tiešām lēna. Tas vairāk saistīts ar Nīderlandes stratēģiju. Bet atcerēsimies Brazīlijas-Portugāle maču.


Un Muha beidzot kļūdās
Kuits visu izdarīja lieliski!!!! Un mana Fantasy Team rullē, jo arī Sneiders šodien spīd
bet šis mačs ir šausmīgi garlaicīgs, lai ko tu arī neteiktu. Starp citu, Brazīlijas - Portugāles mačs bija interesantāks, pašas pēdējās minūtes tikai bija neskatāmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:41, pirms 15 gadiem
maitas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-06-28 18:42, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: Jā jā un ja nebūtu stekalenburgs būtu jau 1:2
Nu, visādi varētu būt, bet Tev jāpiekrīt, ka slovāki uzbrūk mazāk bīstami. Tikai viens 99%tīgs moments. Otrajā momentā fiksēja aizmuguri. Jā, bija vēl viens sitiens, bet tas vārtsargam obligāti bija jāņem, paņēma arī.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 18:43, pirms 15 gadiem
Holande slovākiem kļūdu nepiedeva. Nu viss skaidrs

Hup Holland hup!!!

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:43, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, visādi varētu būt, bet Tev jāpiekrīt, ka slovāki uzbrūk mazāk bīstami. Tikai viens 99%tīgs moments. Otrajā momentā fiksēja aizmuguri. Jā, bija vēl viens sitiens, bet tas vārtsargam obligāti bija jāņem, paņēma arī.
Divi bija tādi slovākiem

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 18:44, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: nekādas aizmugures nebija.. ja gribi redzēt aizmugures, skaties Vācijas - Anglijas spēli
Es jau teicu, ka apšaubāma, jo bija uz vienas līnijas. Tādās situācijās tiesneši ļoti bieži kļūdās.
Vācijas-Anglijas spēlē redzēju tikai angļu smagāko zaudējumu finālturnīru vēsturē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:44, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es jau teicu, ka apšaubāma, jo bija uz vienas līnijas. Tādās situācijās tiesneši ļoti bieži kļūdās.
Vācijas-Anglijas spēlē redzēju tikai angļu smagāko zaudējumu finālturnīru vēsturē
švaki skatijies

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:45, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: Šausmīgi esi iesprindzis ar to fantasy
Bet tas tiešām uzsit adrenalīnu Forši, ja prognozes piepildās

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:46, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Divi bija tādi slovākiem
ok, šķiet, palaidu garāk kaut ko. Gadās.

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:46, pirms 15 gadiem
ai labi, šī spēle vsp tikai formalitāte bija, vairāk nespēju noskatīties to bumbošanu. Labāk vakarā paskatīties kā brazīļi sagraus čīliešus.

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:47, pirms 15 gadiem
Tad jau Tev jāpamaina tērpa forma (tas par fantasy team). Outē klubu - manu redzi.

Hose Girtinho rakstīja: Vienu brīdi bija saasinājums spēlē. Kopumā spēle tiešām lēna. Tas vairāk saistīts ar Nīderlandes stratēģiju. Bet atcerēsimies Brazīlijas-Portugāle maču.


Un Muha beidzot kļūdās
Kuits visu izdarīja lieliski!!!! Un mana Fantasy Team rullē, jo arī Sneiders šodien spīd

  -2 [+] [-]

, 2010-06-28 18:47, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: švaki skatijies
Jā, diezgan švaki. Šķita, ka vajadzēja būt vismaz 6:1

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:48, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, diezgan švaki. Šķita, ka vajadzēja būt vismaz 6:1
necitē mani

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 18:49, pirms 15 gadiem
Pendele!!! Varēja arī sarkano norauties. Vitekam iespēja reabilitēties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:49, pirms 15 gadiem
Kur Mintāls.......?

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:50, pirms 15 gadiem
2:1. Pelnīta uzvara un prieks, ka arī slovāki tika pie vārtiem. Mājās var braukt kā varoņi

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 18:51, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: ņav nekādas jēgas no 6:1 ,galvenais ka pan;akts 1/4 fināls kaut arī rezultāts kļust 2:1
Nē, mēs runājām par Vācijas graujošo uzvaru pār Angliju ar 4:1

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 18:52, pirms 15 gadiem
vismaz goda vaarti, malachi!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 18:52, pirms 15 gadiem
No Saturna Vērotājs rakstīja: Tad jau Tev jāpamaina tērpa forma (tas par fantasy team). Outē klubu - manu redzi.
Kādā ziņā tērpa forma? Pingvīna? Mans pingvīns līdz 11.jūlijam būs tikai un vienīgi Vācijas formā Varianti jau arī tikai 3: tiesnesis, Itālijas forma, Vācijas forma

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:53, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, mēs runājām par Vācijas graujošo uzvaru pār Angliju ar 4:1
normāla uzvara, nekas tur graujošs

     [+] [-]

, 2010-06-28 18:57, pirms 15 gadiem
husqvarna rakstīja: normāla uzvara, nekas tur graujošs
Anglijai smagāka zaudējuma nav bijis, tāpēc padomā vēlreiz. 5:1 pār Vāciju 2001.gadā bija pazemojums Vācijai, šis savukārt ir tas pats, tikai angļiem