Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Čempioni izstājas - Itālija zaudē Slovākijai un brauc mājās

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Čempioni izstājas - Itālija zaudē Slovākijai un brauc mājās
Slovāki līksmo
Foto: AFP/Scanpix

Pasaules kausā futbolā F grupas trešās kārtas spēlē Slovākija, mačā ar ļoti aizraujošām beigām, ar 3:2 uzvarēja Itāliju, aizsūtot čempionus mājās un paši iekļūstot nākamajā kārtā

Abas komandas pirms pēdējās kārtas grupā ieņēma pēdējās divas vietas. Itālijai, lai iekļūtu 1/8 finālā, varēja pietikt arī neizšķirtu, kamēr Slovākijai derēja tikai uzvara – pirmajās divās spēlēs viņiem tikai viens punkts. Itāļiem tomēr sākumsastāvā vēl nebija pieteikts Andrea Pirlo, toties šoreiz vienpadsmitniekā vieta atradās Antonio di Natalem.

Aktīvāk uzsāka Itālijas izlase, un jau pēc pāris minūtēm diezgan labā sitiena pozīcijā nonāca Jakvinta, tomēr viņš ļoti slikti trāpīja pa bumbu un nekas ļoti bīstams neizveidojās. Pēc neilga laika sekoja slovāku atbilde – pēc labas Viteka piespēles sitienu izdarīja Hamšiks. Tiesa, arī šis sitiens garām. Turpmākā spēles gaita bija nedaudz par labu itāļiem, bet arī slovāki nebija pavisam atkāpušies aizsardzībā, viņi izveidoja pāris uzbrukumus, no kuriem viens arī deva rezultātu. Vārtu priekšā piespēli saņēma Viteks, pagriezās un izdarīja precīzu sitienu vārtu apakšējā stūrī, izvirzot Slovākiju vadībā! Itāļi, jau trešajā spēlē pēc kārtas nokļuvuši zaudētāju lomā, turpināja virzību uz pretinieku vārtiem, tomēr bīstamāk uzbruka tieši slovāki. Par Itālijas labāko izdevību var saukt momentu, kad Škrtels ar galvu gandrīz iesita bumbu savos vārtos, tādēļ 1:0 Slovākijas labā pēc pirmā puslaika bija tikai loģisks rezultāts.

Itālija, tāpat kā iepriekšējā spēlē, puslaika pārtraukumā izmantoja divas maiņas, šoreiz laukumā laižot Kvagjarellu un Madžio. Arī šī puslaika sākumā Itālijas futbolistiem izdevās nokļūt labā sitiena pozīcijā, šoreiz tas bija di Natale, bet arī viņa raidījums pa vārtiem lidoja garām. Šis pats futbolists pēc apmērām desmit minūtēm atkal nokļuva sitiena pozīcijā – šoreiz trāpīts vārtu taisnstūrī, bet bumbu ķēra slovāku vārtsargs Muha. Tomēr abi šie momenti nav salīdzināmi ar Kvagjarellas sitienu. Vārtsargs bija bezspēcīgs, toties bumbu no pašas vārtu līnijas izsita Škrtels. Pēc tam arī Slovākija atkal aktivizējās, un šī aktivitāte atkal materializējās – Hamšiks, saņēmis bumbu, ar pirmo pieskārienu to raidīja gar vārtiem, kur pie tās tika Viteks – 2:0, un Itālijas izredzes samazinās vēl vairāk. Pēc astoņām minūtēm vienus vārtus atgūt izdevās. Jakvinta izdarīja lielisku piespēli Kvagjarellam, kura sitienu Muha atvairīja, bet pirmais pie atlēkušās bumbas bija di Natale, samazinot rezultāta starpību. Kvagjarella pēc pāris minūtēm šoreiz iesita pats, tomēr tika fiksēta aizmugure. Spiediens palielinājās, tomēr Itālija iekrita uz pretuzbrukumu, un tikko uz maiņu iznākušais Kopunenks sita bumbu pāri Marketi – 3:1, un Itālijas izredzes atkal strauji samazinās. Pēc neilga brīža Kvagjarella, pamanījis, ka Muha ir nedaudz izgājis no vārtiem, ar lielisku, planējošu sitienu panāca 3:2. Vēl iespēja bija Pepem, tomēr viņš to nerealizēja, un izglābties itāļiem neizdevās – zaudējums, un čempioni brauc mājās. Tikmēr Slovākija grupā ieņem otro vietu, un spēlēs 1/8 finālā.

Slovākija – Itālija 3:2 (1:0)

Vārti: Viteks 25', 73', Kopuneks 89' – di Natale 81', Kvagjarella 90'+2
Brīdinājumi: Štrba, Viteks, Pekariks, Muha – Kanavaro, Čielīni, Pepe
Slovākija: Muha, Pekariks, Škrtels, Zabavniks, Štrba (Kopuneks 87'), Viteks (Šestaks 90+2'), Stoks, Djurica, Hamšiks, Jendrišeks (Petrašs 90'+4), Kucka
Itālija: Marketi, Kriščito (Madžio 46'), Čielini, Kanavaro, de Rosi, Pepe, Gatuzo (Kvagjarella 46'), Jakvinta, di Natale, Dzambrota, Montolivo (Pirlo 56').

F grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Paragvaja31203:15
2.Slovākija31114:54
3.Jaunzēlande30302:23
4.Itālija30214:52

     [+] [-]

, 2010-06-24 19:12, pirms 14 gadiem
Robisss rakstīja: Ne momentu nebija rezultāts 2:2
To es zinu, ka nebija, bet varbūt tas bija itāļu mērķis no 0:2 panākt 2:2 vienkārši 3.slovāku vārti bija neplānoti! Grūti savādāk izskaidrot to, ka itāļi faktiski gulēja uz laukuma līdz 0:2 un tikai tad pamodās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-06-24 19:13, pirms 14 gadiem
Viesulis rakstīja: Itāļi noteikti varētu pretendēt uz Pasaules kausu simulācijā. Kopā ar grieķiem un portugāļiem!
Domāju, ka šajā sacensībā itāļi savu čempionu titulu ilgi nevienam neatdotu

  +7 [+] [-]

, 2010-06-24 19:14, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Ar slovākiem ir drusku savādāk - viņi mača beigās sāka vilkt laiku, ko itāļi ar savu simulāciju bija pieplusojuši kompensācijas laikam.
laiku jau var iemācīties vilkt skaisti - tā kā to vakar darīja angļi Simulācija ir nesmuks laika vilkšanas veids!

  +2 [+] [-]

, 2010-06-24 19:14, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Kāpēc visi itāļus sauc par itāliešiem, jau piegriezās.
Varbūt tāpēc, ka viņi arī ir itālieši?

  +6 [+] [-]

, 2010-06-24 19:14, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Kāpēc visi itāļus sauc par itāliešiem, jau piegriezās.
"Valsts valodas aģentūras" oficiālais viedoklis.

"Labdien!

Atbildot uz Jūsu jautājumu, VVA konsultāciju daļa paskaidro:
itāļi ir senie Itālijas iedzīvotāji (kopa ar latīņiem, oskiem, umbriem
u.c.), kas 1.g. tūkst.p.m.ē.apdzīvoja Apenīnu pussalu. Itālieši ir
pašreizējie Itālijas iedzīvotāji. Tā kā pareiza būtu tieši šī otrā -garākā -
forma.Līdz šim neviens arī nav atcēlis šo pareizo - garāko - formu, taču
pēdējā laikā modeļa portugālieši- portugāļi, spānieši - spāņi ietekmē
izplatīta ir arī īsākā forma.Tā kā dažkārt valodas prakse neiet rokrokā ar
valodas normu, un ietekmēt to nav iespējams.

VVA Konsultāciju daļa"

  +5 [+] [-]

, 2010-06-24 19:14, pirms 14 gadiem
njam, skumji lasu komentus...visu laiku kaut ko noliek..bet mēs latvieši jau savādāk laikam nevaram..

  +2 [+] [-]

, 2010-06-24 19:15, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: eun starp Itāliju un Franciju nevar likt vienādības zīmi. Francija nespēja parādīt savu sniegumu blakus apstākļu dēļ un visiem konfliktiem, savukārt Itālijai nekas neliedza parādīt labāko sniegumu.
Itālijai traucēja tieši tas, ka nebija konfliktu

  +3 [+] [-]

, 2010-06-24 19:16, pirms 14 gadiem
Vissāpīgākais šajā neveiksmē man ir tas, ka uz maiņu iznākušais Kvaljarella parādīja to, ka nemaz tik bezcerīgi nav. Diemžēl Lipi pamodās pārāk vēlu. Paldies viņam par PK2006 un uz redzēšanos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-24 19:16, pirms 14 gadiem
M8archa rakstīja: Tas ir tipiska latvieša garā, nolikt tos kas var vairāk, ir veiksmīgāki utt, tas tip viņiem kompensē pašu nevarēšanu, lai jau papriecājas kamēr vēl var!
Neviens nenodirsh normalas komandas,Argentinu,Nidarlandi,Braziliju,Sapniju,Vaciju,Angliju( ar daziem iznemumiem),bet kapec lielakais parsvars noliek Italiju,jo visiem riebjas vinu simuleshana,kapec visiem nepatik Francija,jo ar tadu Francu atieksmi vini nav pelnijushi atbalstu!

  +7 [+] [-]

, 2010-06-24 19:17, pirms 14 gadiem
Tas viņiem par seno Marco Materazzi izgājienu

  +3 [+] [-]

, 2010-06-24 19:17, pirms 14 gadiem
SUPER!

  +5 [+] [-]

, 2010-06-24 19:17, pirms 14 gadiem
Nu labi velns ar tiem itāliešiem vai itāļiem, bet manās ausīs itālieši tāpat izklausās sūdīgi.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-24 19:18, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: es tevi varu tikai apsveikt, ka tu māki vienmēr atrast pareizos vārdus.. īsts demagogs! Bet lieta ir tāda, ka čempioni brauc mājās, grupā paliekot PĒDĒJIE un ja jau esi tik dedzīgs līdzjutējs, tad es nesaprotu kā vari būt lepns ar to, ka komanda paliek pēdējā grupā, pat aiz šādām izlasēm.. un starp Itāliju un Franciju nevar likt vienādības zīmi. Francija nespēja parādīt savu sniegumu blakus apstākļu dēļ un visiem konfliktiem, savukārt Itālijai nekas neliedza parādīt labāko sniegumu.
to tu secini pēc sava skilla fifā? ja tu paskatītos uz tiem kurus Lippi VARĒJA UN VAJADZĒJA ņemt un kurus paņemtu, redzētu ka tad būtu pavisam cita Itālija, tāda kura ņemtu visus priekšā. Lippi nebija pelnījis izcinīt uzvaru,spēlētāji gan

     [+] [-]

, 2010-06-24 19:18, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Principā es tev 100% piekrītu, bet būsim atklāti - šitas nav slovāku līmenis, viņi vienkārši izmantoja katru izdevību, lai noturētu uzvaru.
katra speele saakaas no 0:0; shajaa speelee slovaaki bija labaaki, tachu vienreiz samierinaties visi

 +10 [+] [-]

, 2010-06-24 19:18, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Fantastika!
Otrais puslaiks bija, iespējams, līdz šim aizraujošākais šajā PK.
No sirds apsveicu slovākus ar pelnītu uzvaru un izkļūšanu no grupas jau savā PK debijā!
Bet neskatoties ne uz ko, es esmu LEPNS, ka esmu Itālijas fans. Beigās itālieši pierādīja, ka spēj cīnīties līdz galam, un ar godu varēs braukt mājās.

Forza Italia!
Nu ja būtu cīnījušies no paša sākuma, tad varbūt nebūtu beigās skaisti jāzaudē

  +7 [+] [-]

, 2010-06-24 19:19, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Valsts valodas aģentūras" oficiālais viedoklis.

"Labdien!

Atbildot uz Jūsu jautājumu, VVA konsultāciju daļa paskaidro:
itāļi ir senie Itālijas iedzīvotāji (kopa ar latīņiem, oskiem, umbriem
u.c.), kas 1.g. tūkst.p.m.ē.apdzīvoja Apenīnu pussalu. Itālieši ir
pašreizējie Itālijas iedzīvotāji. Tā kā pareiza būtu tieši šī otrā -garākā -
forma.Līdz šim neviens arī nav atcēlis šo pareizo - garāko - formu, taču
pēdējā laikā modeļa portugālieši- portugāļi, spānieši - spāņi ietekmē
izplatīta ir arī īsākā forma.Tā kā dažkārt valodas prakse neiet rokrokā ar
valodas normu, un ietekmēt to nav iespējams.

VVA Konsultāciju daļa"
Un tā mums tiek piespēlētas skaistas un skaidras PAREIZĀS garās formas : zviedrieši, anglieši, krievieši, ukrainieši, turcieši, francieši, somieši, norvēģieši, īrieši, vīrieši, sievieši ... valodniekieši ...

  +1 [+] [-]

, 2010-06-24 19:19, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Itālijas izlase šogad nebija tik laba kā pirms 4 gadiem. Man tiešām šķita, ka varbūt labāk, ka šī ir viņu pēdējā spēle, jo komandai nebija motora. Bet otrā puslaikā redzētais izgaisināja visas manas šaubas. Itālieši ir malači, ka cīnījās, atšķirībā no tās pašas Francijas. Jā, šogad nebija tādu spilgtu zvaigžņu kā citugad, bet arī šādā sastāvā Itālija spēja cīnīties līdz galam un šajā turnīrā kopumā gūt 4 vārtus.
Man tiešām nav kauns par manu mīļāko izlasi
tad man prieks par tevi,ja nav kauns bet tas,ko es redzu - grupā pēdējā vieta, pat aiz Jaunzēlandes, plus kārtīga paraugstunda aktiermeistarībā. nez,ko tu teiktu,ja kāda izlase,kas tev nepatīk, kaut uz pusi tik daudz iemeslu dotu izsmieklam tiešām esi demagogs

  +2 [+] [-]

, 2010-06-24 19:20, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: katra speele saakaas no 0:0; shajaa speelee slovaaki bija labaaki, tachu vienreiz samierinaties visi
Un ko gribi ar to pateikt? Neviens to nenoliedz. Kad slovāki zaudēs laikam vajadzēs man ar PM vēstuli tev sūtīt, lai to atgādinātu, jo tevi jau tad te neredzēt.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-24 19:20, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Neviens nenodirsh normalas komandas,Argentinu,Nidarlandi,Braziliju,Sapniju,Vaciju,Angliju( ar daziem iznemumiem),bet kapec lielakais parsvars noliek Italiju,jo visiem riebjas vinu simuleshana,kapec visiem nepatik Francija,jo ar tadu Francu atieksmi vini nav pelnijushi atbalstu!
Tas, ka itālieši ir simulanti, ir tikpat debīls stereotips kā tas, ka Itālijā gan izlase, gan visi klubi spēlē katenačo. Statistika nemelo, bet statistika vēsta, ka pagaidām lielākie simulanti finālturnīrā ir vācieši.

 +12 [+] [-]

, 2010-06-24 19:20, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: to pašu novēlu taviem vecākiem
Puis, kad pieaugsi?

  -1 [+] [-]

, 2010-06-24 19:20, pirms 14 gadiem
adidzis rakstīja: Par otro puslaiku piekrītu. Tiešām niknākā cīņa līdz beigām.
Par to, vai itāļi paši domā, ka izlase nostartēja tā, lai ar godu atgrieztos mājās .. nu nez... Pasaules čempioni, kas netiek tālāk pēc grupas spēlēm, pie tam ne pašā niknākajā grupā ... būs grūti. Protams, ne tik grūti, kā Francijas NACIONĀLAJAI izlasei
Bet Lipi pēc mača bija nikns kā elle
Es ticu, ka Lipi bija nikns, jo saprata, ka viņa padotie tā varēja spēlēt arī pirms pēdējām minūtēm.
Vispār par to "godu" runājot, jāsaka tā, ka itālieši vismaz savu godu saglabāja. Zaudēt arī jāmāk un labāk to izdarīt nevis ar 0:2 necīnoties, bet gan ar 2:3 cīnoties līdz pēdējai sekundei. Itālieši reabilitējās vismaz manās acīs.
Problēmas, protams, bija acīm redzamas. Aizsardzība bija netipiski viduvēja, kas mani pārsteidza. Vārtos diemžēl nācās stāties otrajam vārtsargam. Arī Bufona zaudējums jāņem vērā, bet neko nevēlos pārmest Marketi. Paldies viņam! Pirlo nebija gatavs spēlēt, bet savu darbu pēdējā spēlē paveica godam. Bez Pirlo Itālijai nebija motora. Šoreiz jāatkārto mana doma par to, ka Itālijai pašlaik aktīvi norit paaudžu maiņa, tāpēc arī pirms turnīra neloloju īpašas cerības saistībā ar Itālijas izlasi...vismaz tad, ka uzzināju 23 spēlētājus, kas brauks uz DĀR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-24 19:21, pirms 14 gadiem
prieks par Slovākiju. malači! ceru, ka pārsteigs pasaules futbolu vēl. protams, žēl Itāliju, bet no otras puses, - ko tad varēja gaidīt? attaisnojuma vienkārši nav, bet cīņa līdz galam un pašpārliecinātība lika cerēt. žēl, ka jaunā maiņa nāk nekāda. ne tikai kā vāji spēlētāji, bet arī kā, kāds jau iepriekš teica, - salašņas. tiešām žēl, ka tādiem spēlētājiem, patriotiem, cilvēkiem, kuri visu atdos izlases dēļ - Bufons, Gatuzo, un vēl daži - ir jāspēlē ar tik bezrūpīgiem jaunajiem. eh, žēl, bet nu.

     [+] [-]

, 2010-06-24 19:21, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Principā es tev 100% piekrītu, bet būsim atklāti - šitas nav slovāku līmenis, viņi vienkārši izmantoja katru izdevību, lai noturētu uzvaru.
Tā ir. Galvenais ir uzvarēt, nevis piedalīties

  +5 [+] [-]

, 2010-06-24 19:21, pirms 14 gadiem
RIKTĪGS PAZORS ITĀĻIEM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-06-24 19:22, pirms 14 gadiem
gascoigne rakstīja: JĀ! JĀ! JĀ! Pie mājas karogs.
Itālija varēja sarunāt ganadrījuma maču ar Franciju, lai noskaidrotu kurš ie lielāks lūzeruis
ak dievs ; DDDDDDD cik tev tie profili?!

  +2 [+] [-]

, 2010-06-24 19:22, pirms 14 gadiem
adidzis rakstīja: Un tā mums tiek piespēlētas skaistas un skaidras PAREIZĀS garās formas : zviedrieši, anglieši, krievieši, ukrainieši, turcieši, francieši, somieši, norvēģieši, īrieši, vīrieši, sievieši ... valodniekieši ...
tikai pasaki,ka vārds "itālieši" tev ir kas jauns uz nepierasts

  +1 [+] [-]

, 2010-06-24 19:23, pirms 14 gadiem
james007 rakstīja: Jā,šogad itāļiem nebija Mataraci,gan jau kādu izprovocētu...Nesaprotu ,kā var jūsmot par tādiem pretekļiem!
nesaprotu kā zeme tādus kā tu nēsā

  +1 [+] [-]

, 2010-06-24 19:23, pirms 14 gadiem
Ļoti slikta spēle itāļiem. Nebija pelnījuši tikt tālāk, diemžēl!!!

     [+] [-]

, 2010-06-24 19:23, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Un ko gribi ar to pateikt? Neviens to nenoliedz. Kad slovāki zaudēs laikam vajadzēs man ar PM vēstuli tev sūtīt, lai to atgādinātu, jo tevi jau tad te neredzēt.
noliegt to jau, protams, ka vairs nav iespeejams - tas ir fakts, bet te daudzi "njerkst", ka vinji nebija pelniijushi, utt.
meegjinaashu buuut uz naakamo speeli, lai vari mani redzeet!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-24 19:23, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: nu protams, ka vareetu - vinjshs var visu!
Tavos sapņos !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja