Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Itālija un Jaunzēlande spēlē 1:1, cerības uz nākamo kārtu visiem

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Itālija un Jaunzēlande spēlē 1:1, cerības uz nākamo kārtu visiem
Šeins Smeltzs (pa labi) guva mača pirmos vārtus
Foto: Digitale/Scanpix

Šodien otrajā Pasaules kausa (PK) F grupas otrās kārtas spēlē Itālija ar 1:1 cīnījās neizšķirti ar Jaunzēlandi. Pašreizējiem kausa īpašniekiem otrais neizšķirts, līdz ar to viņiem vēl būs jāpacīnās par vietu 1/8 finālā.

Gan Itālija, gan Jaunzēlande pirmajā kārtā spēlēja neizšķirti, tiesa, šis neizšķirts abām komandām bija diezgan dažāds – itāļi noteikti vēlējās uzvaru, bet Okeānijas pārstāvji tikai pašās mača beigās izglābās no zaudējuma. Šodien Itālijai nācās iztikt bez pamatvārtsarga Džanluidži Bufona, kas ļāva nedaudz vairāk uz labu iznākumu sākt cerēt jaunzēlandiešiem, bet pat bez Bufona bija skaidrs, ka itāļi ir galvenie mača favorīti.

Tomēr sākums bija citādāks – pēc soda sitiena bumba atleca no Kanavaro pie Smelca vārtu priekšā, kurš no pāris metru attāluma panāca 1:0! Itāļi manāmi aktivizējās, un pēc pāris minūtēm varēja panākt neizšķirtu, bet Kjelīni no vārtu tuvuma sita tik neveiksmīgi, ka bumba atstāja laukuma pāri sānu līnijai. Arī pēc tam Itālijai bija pārsvars, vairāki labi momenti. Šī aktivitāte vainagojās ar Smita pārkāpumu pret de Rosi soda laukumā. Pendeli realizēja Jakvinta – 1:1. Arī turpinājumā pārsvars bija pašreizējiem čempioniem, tomēr pārvērst to otrā vārtu guvumā neizdevās, līdz ar to pēc pirmā puslaika neizšķirts.

Uzsākot spēles otro daļu, Itālija bija izmantojusi divas maiņas, laukumā laižot Kamoranezi un di Natali, kurš jau pirmajās minūtēs izdarīja sitienu, kuru atvairīja Pastons. Turpinājās itāļu virzība uz Jaunzēlandes vārtiem, tomēr arī viņi nebija pilnībā atkāpušies aizsardzībā – diezgan labs sitiens padevās Viceličam, tiesa, garām. Pēc dažām minūtēm jau labs uzbrukums Itālijai, sita Montolivo, Pastons bumbu atvairīja, un di Natalem ļoti maz pietrūka, lai viņš tiktu pirmais pie atlēkušās bumbas. Ja tas būtu noticis, visticamāk, tiktu gūti vārti. Sekoja vēl vairāki momenti, kad bumba lidoja tikai nedaudz garām Jaunzēlandes vārtiem, vai to, lidojošu vārtos, prom sita aizsargs. Septiņas minūtes līdz pamatlaika beigām lieliska iespēja Jaunzēlandei – uz maiņu iznākušais Vuds sita garām. Beigās vēl pamatīgāks spiediens no itāļiem, tomēr 2:1 panākt neizdevās. Neizšķirts.

Tas nozīmē, ka pirms pēdējās kārtas spēlēm (Paragvaja pret Jaunzēlandi, Itālija pret Slovākiju) cerības tikt starp pirmajām divām komandām grupā joprojām ir visām četrām izlasēm. Lai to izdarītu, visticamāk, nāksies savu spēli uzvarēt, turklāt arī būs jācer uz izdevīgu iznākumu otrā mačā.

Itālija – Jaunzēlande 1:1 (1:1)

Vārti: Jakvinta 29'(11m) – Smelcs 7'
Brīdinājumi: Felons, Smits, Nelsens
Itālija: Marketi, Krišito, Kjelīni, Kanavaro, de Rosi, Pepe (Kamoranezi 46'), Jakvinta, Džilardino (di Natale 46'), Markizio (Pazini 61'), Dzambrota, Montolivo.
Jaunzēlande: Pastons, Lokheds, Rīds, Viceličs (Kristijs 81'), Nelsens, Eliots, Šmelcs, Killens (Berons 90'+2), Bertoss, Felons (Vuds 63'), Smits.

F grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Paragvaja21103:14
2.Itālija20202:22
Jaunzēlande20202:22
4.Slovākija20111:31

     [+] [-]

, 2010-06-20 20:04, pirms 14 gadiem
Pašlaik izskatās, ka Paragvajai vajadzētu iziet no grupas kā pirmajai. Otrā visdrīzāk būs Itālija, ja nospēlēs vismaz neizšķirti ar Slovākiju, lai gan slovāki demonstrē visvājāko spēli šajā grupā, tāpēc neizšķirts itāliešiem godu nedarītu. Par Paragvajas uzvaru pār Jaunzēlandi esmu praktiski drošs, vismaz pēc dienvidamerikāņu šodien parādītās spēles. Paragvajas uzbrukumu nedrīkst nenovērtēt, jo tas ir patiešām labs.
Mana prognoze:
--------------------
1.Paragvaja
2.Itālija
3.Jaunzēlande
4.Slovākija
--------------------

  -1 [+] [-]

, 2010-06-20 20:05, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Jaunzēlandei - nospelet ar Italiju neizskirti ir liels panakums, lai gan Italija brinumus šajā turnīrā nerāda. Jebkurā gadījumā - malači! Es esmu par to, lai pasaules futbolā ienāk jaunas vēsmas , tāpēc jātur īkšķi par jaunajiem talantiem no valsīm, kas nav pašā topā

  -1 [+] [-]

, 2010-06-20 20:08, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: bet vismaz uzvatreeja sogad visi favoriiti mokaas
Ja neuzvarētu, prese Dungu vienkārši dzīvu apēstu Pēc sastāva es neteiktu, ka brazīlieši būtu galvenie favorīti. Tad jau drīzāk argentīnieši, kuri gan nav mani favorīti. Joprojām ceru uz vāciešiem.
Argentīna, piemēram, nemokās, bet gan LIDO, tāpēc pašlaik viņi uzskatāmi par galvenajiem favorītiem. Brazīlija savukārt ir "nāves grupā", tāpēc paldies Dievam, ka uzvarēja pastarīšus, jo jau šodien jātiekas ar Kotdivuāru. Uzvara garantēs Brazīlijai vietu 1/8finālā, bet zaudējums būs kā auksta duša. Šajā cīņā gan atdodu priekšroku tieši kotdivuāriešiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-20 20:10, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja neuzvarētu, prese Dungu vienkārši dzīvu apēstu Pēc sastāva es neteiktu, ka brazīlieši būtu galvenie favorīti. Tad jau drīzāk argentīnieši, kuri gan nav mani favorīti. Joprojām ceru uz vāciešiem.
Argentīna, piemēram, nemokās, bet gan LIDO, tāpēc pašlaik viņi uzskatāmi par galvenajiem favorītiem. Brazīlija savukārt ir "nāves grupā", tāpēc paldies Dievam, ka uzvarēja pastarīšus, jo jau šodien jātiekas ar Kotdivuāru. Uzvara garantēs Brazīlijai vietu 1/8finālā, bet zaudējums būs kā auksta duša. Šajā cīņā gan atdodu priekšroku tieši kotdivuāriešiem.
man galvenais ir skaists futbols ja tadeel jaazaudee iespeejams manai favoriitkomandai, lai taa arii notiek
futbols, nav tas deel kaa es juuku praataa, bet tas nenoziimee, ka Braziilija zaudees

  +1 [+] [-]

, 2010-06-20 20:11, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: viss kārtībā ar to iespēju parādīt, kas viņš tāds ir pasaulei. tas ir skaidrs. bet es runāju par to, ka rakstos utt, visur šī iespēja tiek apzīmēta ar to, ka Bufona laiks ir pagājis, ka viss, Marketi viņu izkonkurēs. tieši par to es runāju. piemēram, daži pat raksta, ka tagad Prandelli atnāks pie Itālijas izlases stūres un vairs nesauks Bufonu, ja Marketi šogad sevi labi parādīs. un cilvēki tam arī tic, tā pat kā tajā, ka, ja izlasē būtu Del Pjēro un Toti, tad Itālija būtu uzvarējusi abas spēles ar 5:1.
Kanavāro pieskārās pie bumbas, bet bija pietiekami daudz laika, lai saprastu, ka jaunzēlandietis pie tās varētu nokļūt, tāpēc varēja vai nu minēt, kā to daudzi dara, un vienkarši plostā lekt uz vienu vai otru pusi, ka tik trāpa pa viņu, vai arī lekt uz priekšu un cerēt, ka pretinieks uzsitīs bumbu virsū. priekš pieredzējuša vārtsarga laika bija pietiekami daudz, lai izlasītu spēli.
par vārtsargiem kopumā runājot - Itālijā to ir daudz un daudz labu. es nekādā gadījumā nesauktu viņus par nejēgām utt. bet, kad izlasē ir tāds ilggadējs vārtsargs kā Bufons, protams, aizvietot viņu ir ļoti grūti. vienkārši tāda paša līmeņa vārtsarga Itālijai nav un pagaidām neizskatās, ka tāds varētu augt. ir daudz talantu, ir daudz perspektīvu, bet gan vieni, gan otri ir arī izcēlušies ar negatīvām īpašībām. ja tā paraugās nākotnē, tad Džidžī vairs nespēlēs tik ilgi. vēl tās traumas. un rezervisti viņam ir, bet pirmā numura aizstājēji gan nav.
Jocīgi. Nekur neesmu saskāries ar tādu domu, ka kāds varētu izkonkurēt Bufonu vai ka Prandelli nesauks viņu uz izlasi. Cik cilvēku, tik viedokļu. Nevienam neaizliegsi to visu rakstīt, daudz muļķīgāk ir tam ticēt.
Par epizodi ar ielaistajiem vārtiem jāsaka tā, ka bez pieredzes šādā situācijā ir grūti vērtēt Marketi darbību. Tur jāprasa kādam vārtsargam, vai Marketi visu izdarīja pareizi, taču, manuprāt, viss bija pareizi. Lai nu kā, Kanavāro nospēlēja neveikli, kas neveicināja itāliešiem labvēļigu atrisinājumu.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-20 20:15, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pašlaik izskatās, ka Paragvajai vajadzētu iziet no grupas kā pirmajai. Otrā visdrīzāk būs Itālija, ja nospēlēs vismaz neizšķirti ar Slovākiju, lai gan slovāki demonstrē visvājāko spēli šajā grupā, tāpēc neizšķirts itāliešiem godu nedarītu. Par Paragvajas uzvaru pār Jaunzēlandi esmu praktiski drošs, vismaz pēc dienvidamerikāņu šodien parādītās spēles. Paragvajas uzbrukumu nedrīkst nenovērtēt, jo tas ir patiešām labs.
Mana prognoze:
--------------------
1.Paragvaja
2.Itālija
3.Jaunzēlande
4.Slovākija
--------------------
un preti nāk Nīderlande

  -2 [+] [-]

, 2010-06-20 20:16, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: kaa tad es vinus biedeeju?
ar murgiem :s

  -1 [+] [-]

, 2010-06-20 20:18, pirms 14 gadiem
PatriotGuy rakstīja: ar murgiem :s
kaaadiem murgiem
itaalija lai pako mantas un braziilija cempioni

  +2 [+] [-]

, 2010-06-20 20:22, pirms 14 gadiem
Dexters rakstīja: Par epizodi ar ielaistajiem vārtiem jāsaka tā, ka bez pieredzes šādā situācijā ir grūti vērtēt Marketi darbību. Tur jāprasa kādam vārtsargam, vai Marketi visu izdarīja pareizi, taču, manuprāt, viss bija pareizi. Lai nu kā, Kanavāro nospēlēja neveikli, kas neveicināja itāliešiem labvēļigu atrisinājumu.
Es pats kā vārtsargs (amatieris protams, tāpēc nepretendēju uz eksperta statusu) tomēr uzskatu, ka Marketi vajadzēja paieties pretī bumbai un mēģināt samazināt sitiena leņķu iespējas... bet tas ir tikai mans viedoklis un tāpat arī uzskatu, ka Džidži šo bumbu būtu "paņēmis"

  +2 [+] [-]

, 2010-06-20 20:37, pirms 14 gadiem
Lai vai kā, bet itāļiem tomēr ir vislielākās cerības tikt tālāk, kaut vai nospēlējot neizšķirti ar slovākiem, jo paragvajieši gan jau pārbrauks pāri jaunzēlandiešiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-20 20:50, pirms 14 gadiem
galenais lai Paragvaja iziet kaa 1.!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-20 21:01, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: nē, nesaku, ka Bufons izvilktu, bet Marketi norausījās..
Šajā čempionātā iezīmējas viena būtiska lieta - daudz kas atkarīgs no vārtsargu snieguma. Daudzās spēlēs rezultāts ir atklāts uz vārtsargu kļūdu rēķina. Vienīgi nesaprotu kāpēc dažas izlases spītīgi pieturas pie izvēlētās taktikas iet uz 100% momentiem nevis, kā piemēram Paragvaja šodien - nekautrējās štoperēt no jebkādas distances, ka tik ir izdevība. Ok, sitiens auzās, nu nekas, nākamreiz būs labāk. Bez sitieniem jau tie goli nebirs kā no pārpilnības raga.

     [+] [-]

, 2010-06-20 21:20, pirms 14 gadiem
Neviens nesaka ka saliktu ar 5-1 ja būtu Toti, vai jebkurš cits no vecās blices, bet te tādas izdevības viņi neizmantoja ko pat Verpakovskis 9 no 10 gadījumu ieliktu, un tas nedara goda pasaules čempioniem..

Turklāt Toni jau gan varēja paņemt.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-20 21:21, pirms 14 gadiem
raivis93 rakstīja: Un kad vinji atkal panjems 4empja titulu, tad tu varēsi raudaat losi!!
Panems,panems

  +1 [+] [-]

, 2010-06-20 21:23, pirms 14 gadiem
Kurš losis teica, ka itaalijai nebuus probleemas uzvareet jaunzeelandi?
Veel viens neizšķirts un braucam maajaas!

     [+] [-]

, 2010-06-20 21:25, pirms 14 gadiem
Dzinch rakstīja: Šajā čempionātā iezīmējas viena būtiska lieta - daudz kas atkarīgs no vārtsargu snieguma. Daudzās spēlēs rezultāts ir atklāts uz vārtsargu kļūdu rēķina. Vienīgi nesaprotu kāpēc dažas izlases spītīgi pieturas pie izvēlētās taktikas iet uz 100% momentiem nevis, kā piemēram Paragvaja šodien - nekautrējās štoperēt no jebkādas distances, ka tik ir izdevība. Ok, sitiens auzās, nu nekas, nākamreiz būs labāk. Bez sitieniem jau tie goli nebirs kā no pārpilnības raga.
piekrītu. nevar iesist golu nesitot pa vārtiem. tik tiešām vārtsargi pieļauj daudz kļūdas, tas ir jāizmanto.

     [+] [-]

, 2010-06-20 21:26, pirms 14 gadiem
Kapello: " Rūnija problēma ir viņa galvā "
Francija arī ārdās
Varbūt arī itāļiem?

Kas ir ar tām galvām tiem favotītiem šogad?

     [+] [-]

, 2010-06-20 21:28, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: piekrītu. nevar iesist golu nesitot pa vārtiem. tik tiešām vārtsargi pieļauj daudz kļūdas, tas ir jāizmanto.
Un kaada jeega ka tu sitiisi visu laiku no taalienes, Buus tikai sitieni, bet izspēleejot tu paraadi komandas speeku, jo futbols tacu ir komandas sporta veids.

  -3 [+] [-]

, 2010-06-20 21:30, pirms 14 gadiem
Injevs rakstīja: Kapello: " Rūnija problēma ir viņa galvā "
Francija arī ārdās
Varbūt arī itāļiem?

Kas ir ar tām galvām tiem favotītiem šogad?
man liekas ka tur ir vainiigs vai nu Āfrikas klimats vai tas ka vini baidaas no kaada terorista uzbrukumu.

     [+] [-]

, 2010-06-20 22:03, pirms 14 gadiem
Skaties futbola tiešraides internetā - myooo.info

     [+] [-]

, 2010-06-20 22:18, pirms 14 gadiem
typhoon rakstīja: un preti nāk Nīderlande
Starp citu, ļoti labs variants! Paldies, ka informēji, jo nebiju vēl sācis rēķināt. Itālija-Nīderlande būtu īsta konfekte

  +3 [+] [-]

, 2010-06-20 22:20, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Panems,panems
es nesaku, ka Itālija kaut ko iegūs, bet vismaz pirmajā reizē, kad Itālija izcīnīja PK, tieši tādi smējēji kā Tu aplauzās, jo Itālija pat netika pieskaitīta favorītiem

     [+] [-]

, 2010-06-20 22:28, pirms 14 gadiem
Andresens rakstīja: Un kaada jeega ka tu sitiisi visu laiku no taalienes, Buus tikai sitieni, bet izspēleejot tu paraadi komandas speeku, jo futbols tacu ir komandas sporta veids.
nu, es jau nesaku, ka viss, kas jādara ir jāsit pa vārtiem. tas ir stulbi un nodomāt tā arī ir stulbi.

  -3 [+] [-]

, 2010-06-20 22:37, pirms 14 gadiem
itāļi,ņuņas,bez tiesneša nekas,spageti kājas...

  -4 [+] [-]

, 2010-06-20 22:37, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: nu, es jau nesaku, ka viss, kas jādara ir jāsit pa vārtiem. tas ir stulbi un nodomāt tā arī ir stulbi.
benis esi tikai tu kas nesaprot ko raksta.

  -3 [+] [-]

, 2010-06-20 22:39, pirms 14 gadiem
pricis rakstīja: itāļi,ņuņas,bez tiesneša nekas,spageti kājas...
Loģiski tie makaroni ir ņuņas.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-20 22:41, pirms 14 gadiem
Man kā itāļu fanam arī diemžēl nākas atdzīt, ka šogad ar to titula izcīņīšanu būs grūti...
Cerams vismaz 1/4 finālā tiks, jo bez īsta vilcēja vārtos un spēlētājiem, kas izšķirošā brīdī var nospēlēt uzbrukumā būs grūti!!
Pirms 4iem gadim tādi bija + Grosso uzspīdēja, bet šogad... cerams kļūdos un viss vēl var izdoties!!!
Bet vēl jau paliek Argentīna un Lionels!!!

     [+] [-]

, 2010-06-21 00:05, pirms 14 gadiem
Andresens rakstīja: Loģiski tie makaroni ir ņuņas.
Atšķirība no tām ņuņņām ir tāda, ka viņi spēlē pasaules kausā bet tu sēdi un sprēgā internetā, makarons atradies.

     [+] [-]

, 2010-06-21 00:29, pirms 14 gadiem
Andresens rakstīja: Loģiski tie makaroni ir ņuņas.
Tu esi dalbujops,ko vari pateikt?

     [+] [-]

, 2010-06-21 01:22, pirms 14 gadiem
Andresens rakstīja: benis esi tikai tu kas nesaprot ko raksta.
cik nožēlojams cilvēks.

     [+] [-]

, 2010-06-21 15:31, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Materaci bija pelnījis pa aci. Futbols ir tikai spēle, ja aizskar ģimeni, tad tas ir daudz nopietnāk. Es Zidāna vietā būtu rīkojies tieši tā pat.
Jā, un tieši tāpēc arī tu būtu iznīcinājis savas valsts cerības uz titulu sava goda dēļ. Cik var aizstāvēt viņu?! Šādā spēlē savas emocijas jānotur, viņš ir profesionālis, bet uzvedās kā tu to darītu - kā amatieris sētas mačā. Vajag padomāt par sekām un tad kko darīt, toreiz ZZ nodeva Fanciju.