Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Ronaldu: "Tiesnešiem vajadzētu vairāk pasargāt tehniskākos spēlētājus"

Ronaldu: "Tiesnešiem vajadzētu vairāk pasargāt tehniskākos spēlētājus"
Krištianu Ronaldu un Gijs Demels (nr.20)
Foto: AFP

Pēc vakardienas Pasaules Kausa spēles G grupā starp Portugāli un Kotdivuāru, kas noslēdzās ar bezvārtu neizšķirtu, Portugāles izlases un Madrides "Real" uzbrucējs Krištianu Ronaldu izteicies, ka tiesnešiem vairāk vajadzētu viņu pasargāt.

Vakardienas spēlē vairākkārt izcēlās duelis starp Ronaldu un Kotdivuāras aizsargu Giju Demelu, kas neiztika bez noteikumu pārkāpumiem un asām vārdu apmaiņām abu spēlētāju starpā, kas galu galā beidzās ar to, ka abi spēlētāji saņēma dzeltenās kartītes. Tieši par šo spēles epizodi neapmierināts bija Portugāles uzbrucējs Ronaldu.

"Tiesnešiem vajadzētu vairāk pasargāt tehniskākos spēlētājus, kad pretinieki pret viņiem pārkāpj noteikumus. Viens no Kotdivuāras spēlētājiem pārkāpa noteikumus pret mani pirmajā puslaikā, un es par to dabūju dzelteno kartīti. Es nesaprotu, ja pret mani vairākkārt izdara pārkāpumus, nav taču godīgi dzelteno kartīti parādīt man. Ir grūti, ka dažreiz saņemu brīdinājumu tāpēc, ka tiesnešiem liekas, ka es tēloju," izteicās Ronaldu.

Arī Portugāles izlases galvenais treneris Karlušs Keirušs aizstāv Ronaldu, norādot, ka tiesnesis pieņēmis ne to labāko lēmumu šajā situācijā, sodot Ronaldu. "Viņi vairs neaizsargā talantīgos spēlētājus. Kotdivuāras spēlētājs veica vairākus pārkāpumus pret Ronaldu, cenšoties iebiedēt viņu. Uzskatu, ka Ronaldu bija slikta lēmuma upuris," tā savu nostāju pauda Keirušs.

Portugāle nākamo spēli aizvadīs 21. jūnijā pret Ziemeļkoreju.

Izmantotie resursi:
http://www.soccerway.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

+117 [+] [-]

, 2010-06-16 13:48, pirms 15 gadiem
tak beidz raudāt CR!!! visi spēlētāji ir vienlīdzīgi!!!

 +48 [+] [-]

, 2010-06-16 13:49, pirms 15 gadiem
mazuliit beidz čikstet vienreiz !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2010-06-16 13:50, pirms 15 gadiem
simuleet mazaak vajag, tad arii sargaas

 +14 [+] [-]

, 2010-06-16 13:50, pirms 15 gadiem
mazāk daivot vajag

 +19 [+] [-]

, 2010-06-16 13:50, pirms 15 gadiem
Tikpat labi būtu teicis: ''Tiesnešiem vajadzētu vairāk pasargāt mani''

 +29 [+] [-]

, 2010-06-16 13:51, pirms 15 gadiem
nu bet tur kur viņam iedava dzelteno arī ieplāva viņam normāli kājās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +44 [+] [-]

, 2010-06-16 13:51, pirms 15 gadiem
Nu tajā epizodē tur tiešām bija pārkāpums, vnk Ronaldu sāka pārāk agresīvi protestēt, vot par to arī dabūja plāksteri!

  +7 [+] [-]

, 2010-06-16 13:52, pirms 15 gadiem
zaude savas prasmes teloshana Bija vinsh pelnijis taja spele plaksteri, neapshaubami

     [+] [-]

, 2010-06-16 13:52, pirms 15 gadiem
zemgalis15 rakstīja: Tikpat labi būtu teicis: ''Tiesnešiem vajadzētu vairāk pasargāt mani''
Delfos virsraksts bija apmēram tāds"Tiesneši mani neaizsargā''.

  -3 [+] [-]

, 2010-06-16 13:52, pirms 15 gadiem
pirmajā puslaikā pret viņu nopelnītā dz. kartiņa toč bij simulantiem paraugstunda

 +20 [+] [-]

, 2010-06-16 13:54, pirms 15 gadiem
Saprotu arī Ronaldu. Pret mani arī amatieru turnīros spēlētāji ir spēlējuši ļoti rupji tādējādi cenšoties mani iebiedēt.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-16 13:55, pirms 15 gadiem
Vispār interesanti, ka neviens tagad nebļauj par lamuvārdiem. Ja, piemēram, rādītu Skonto pret Ventspili un Laizāns kādam pateiktu iģi nah.uj, tad uzreiz simts komentāri par to būtu. Bet neesmu manījis nevienu pašu par Ronaldu un Karvalju rupjībām, kuras bija izcili redzamas tuvplānā.

 +45 [+] [-]

, 2010-06-16 13:55, pirms 15 gadiem
Tad netehniskajiem spēlētājiem var salauzt kājas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-16 13:56, pirms 15 gadiem
Bet, ja runā par rakstu, tad tikpat labi Zidānam nebija jādod sarkanā, jo tiesnesis viņu neaizsargāja pret balamuti Materaci. Jāmāk saņemt sevi rokās, nevis grūstīties un lamāties un pēc tam brīnīties, par ko dzeltenā.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-16 13:56, pirms 15 gadiem
ir jau fakts, ja kāds uzbrucējs sāk tamborēt un apspēlēt aizsargus kā mazus bērnus, uzbrucējs bez želestības tiek pļauts nost bez ceremonijām. Tas pats bija ar slovāku uzbrucēju (bezmatains un 7 numurs manuprāt) vienā epizodē, vienu aizsargu notamborēja, otrs neskatoties uz bumbu mopļāva uzbruc;eju un uzreiz pagriezās un gāja prom - zināja ka sods būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-06-16 13:57, pirms 15 gadiem
Nē nu ja atklāti tad piekrītu,jo viņam tač arī jau zb ka visu laiku sodi pret viņu.

     [+] [-]

, 2010-06-16 13:57, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: uz laukuma ir tiesneši.. un PK lidz shim tiesats ir ljooti stingri un iebildumiem nevajadzeetu buut..


nesalidzini amatiera turnirus ar PK..
Nu es dodu 100%, ka pretinieki nepārtraukti cenšas iebiedēt Ronaldu.
Kā tad tu piemēram raksturotu Metarazi un Gatuzo spēles stilu?

     [+] [-]

, 2010-06-16 13:58, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: šķiet ka es uzrakstiju komentaru par ko Ronaldu dabuja dzelteno kartinju..


ps: skaties augstāk..
Jā, redzēju, bet tev bija nedaudz cita doma. Tu nenosodi to, ka viņš lamājas, bet pēc lamuvārdiem Virslīgā uzreiz visi stāsta, ka kaut kāds sētas līmenis un tāpēc jau neviens neiet uz spēlēm. Bet lamājas jau visur, to daudzi negrib saprast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +42 [+] [-]

, 2010-06-16 13:59, pirms 15 gadiem
Šajā ziņā respekts pret ZKoreju- nekada daivinga, bet, ja pārkāpj, tad atvainojas!

 +12 [+] [-]

, 2010-06-16 13:59, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Šajā ziņā respekts pret ZKoreju- nekada daivinga, bet, ja pārkāpj, tad atvainojas!
Angļi arī spēlē bez simulēšanas.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-16 14:00, pirms 15 gadiem
Keita rakstīja: tak beidz raudāt CR!!! visi spēlētāji ir vienlīdzīgi!!!
Bet pret tehniskākiem spēlētājiem bieži vien pretinieki spēlē apzināti rupji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2010-06-16 14:02, pirms 15 gadiem
moška atļaut tev C.R. vienkārši iet un sist tukšos vārtos???

  +9 [+] [-]

, 2010-06-16 14:02, pirms 15 gadiem
Da vinsh ir pilniigs klauns...
dazhkart pat riebjas skatities uz vinju...

  -1 [+] [-]

, 2010-06-16 14:03, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: bet skatitajiem ir zb taa vinja simuleshana.. un kaa Tu domaa kaa tiesneshi izturas pret futbolistiem kas nepartraukti simulee un vartas pa zemi?
Nepārtraukti?????
Viņš vakar nosimulēja 1. reizi(neklausies pēc tā ko Zaharovs saka)

  +5 [+] [-]

, 2010-06-16 14:04, pirms 15 gadiem
Ak dievs, panesās

 +12 [+] [-]

, 2010-06-16 14:04, pirms 15 gadiem
Tak jūs aizejat paši uspēlējat un tad kko sakat par simulēšanu tak ļoooti daudzi simulē.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-16 14:04, pirms 15 gadiem
dekstors rakstīja: Angļi arī spēlē bez simulēšanas.
Protams, protams. Angļiem visvairāk zvaigzžņu, visstiprākā izlase, vislabākie vārtsargi, vislabākie fani, angļi vislabāk dzied himnu, vārdu sakot, angļiem viss ir labs. Simulē visi, arī tavi angļi. Cita lieta - daži spēlētāji to dara biežāk, daži retāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-06-16 14:06, pirms 15 gadiem
Ronaldu vajadzeja paradit vakardienas Z-Korejas speli un tad paskatities savu darbibu laukuma un salidzinat ka isti viri cinas un ka babas vartas pa laukumu pie katra pieskariena.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-06-16 14:08, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: es nerunaju tikai par vakardienu..


un tas ka vins vakar nosimuleja tikai 1 reizi tas laikam pec taviem ieskatiem ir baigais sasniegums.. bet taa laikam ir jaa ka tas vinjam ir sasniegums..
A tu redzēji,ka bija vēl vairāki pārkāpumi pret viņu kurus nefiksē???

  +3 [+] [-]

, 2010-06-16 14:09, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: es nevienu nenosodu ka lamajas uz laukuma.. par to sodis tiesnesis.. un lamajas jau ne tikai futbolaa, lamajas ari basketbola, hokeja.. visur lamajas..


un tie cilveeki kas saka apmeram taa: "oi nevar bernus vest uz futbolu, jo tur rupji lamajas"


tie pashi bernu vecaki majas lamajas un nepiedomaa pie taa ka to var dzirdeet paša bērns.. bet tikko berns pasaka kaadu sliktu vaardu taa to vins ir dzirdejis vai nu pagalmaa no Jānīša vai ari sporta spēļu stadionā.. bet vinji neaizdomajas par to ka šo slikto vārdu bērns ir dzirdeejis paša mājās.. vienkārši brīžiem šķiet ka tas ir prestiži vainot sportistus ka taa ir vinju vaina ka beerns rupji runaa.. protams arii sportisti ir vainiigi, bet ne tikai..
Nē nu jā tā ira tak kā runā skolās pagalmos,futbols jau ira sīkums tur tik ir populāri kādi 3 vārdi.
Tāpat jau tos lamuvārdus iemācīsies kkad.

 +19 [+] [-]

, 2010-06-16 14:10, pirms 15 gadiem
Ronaldu uz armiju!

  +7 [+] [-]

, 2010-06-16 14:10, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: nepiekapigs stils ir Materaci un Gatuzo.. nav tadi vārguļi kas pie katra pieskariena vartas pa zemi.. bet Ronaldu jau krit zeme pat tad kad pret vinju nav izdariits parkapums.. varbut esi ieverojis ko dara Ronaldu kad vins ir nosimuleejis un tiesnesis uz to ir uzkjeeries? Esi ieverojis? Vins vienkarshi pasmaida par to.. un tas ir bieži noverots..
Ronaldu ir pasaules labākais simulētājs tur nav divu domu bet tas jau tiek darīts pret visiem labākajiem futbola spēlētājiem.
Ir futbolā šie spēlētāji kas ar dažādiem paņēmieniem izslēdz no spēles labākos.
Ja gribi tad vari saukt Metarazi un Gatuzo spēles stilu par nepiekāpīgu bet es domāju, ka atbilstošāks vārds ir rupjš.
Varam kaut vai atcerēties labāko piemēru šajā sakarā - rupjā spēle pret Eduardu(Horvātija).

  +4 [+] [-]

, 2010-06-16 14:11, pirms 15 gadiem
Ja es buutu tiesnesis domaaju ka principa peec pret simulantu, ar Ronaldu priekshgala, paarkapumiem nesvilptu!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-06-16 14:12, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: es nevienu nenosodu ka lamajas uz laukuma.. par to sodis tiesnesis.. un lamajas jau ne tikai futbolaa, lamajas ari basketbola, hokeja.. visur lamajas..
Tur jau tā lieta. Lamājas visur - gan hokejā, gan futbolā, gan basketbolā, gan Latvijā, gan Igaunijā, gan Anglijā. Tas taču ir stilīgi pateikt, ka es neeju uz to Virslīgu, jo tur visu maču skan mak peremaķ. Tikai žēl, ka lielākā daļa no tiem, kas to raksta, paši ikdienā tādus vārdus lieto ne mazāk.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-16 14:12, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: Tak jūs aizejat paši uspēlējat un tad kko sakat par simulēšanu tak ļoooti daudzi simulē.
vo vo visi baigie gudriiši salasījušies ja katrā spēlē tev sit pa kājām,tikai tāpēc ka tu visus apspēlē,tad tas jau nav vairs normaali !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-06-16 14:13, pirms 15 gadiem
martinello2 rakstīja: Ja es buutu tiesnesis domaaju ka principa peec pret simulantu, ar Ronaldu priekshgala, paarkapumiem nesvilptu!!!
Tu zaudētu pilnībā kontroli pār spēli un sāktos lielas rupjības ja ne pat kautiņi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-16 14:15, pirms 15 gadiem
Iespeejams, bet naakamreiz vini saprastu ka nedriikst simuleet

  +9 [+] [-]

, 2010-06-16 14:18, pirms 15 gadiem
Nēē,beidziet.. Es uzskatu,ka vinjam tomēr ir neliela taisnība.. tgd varbūt neiet runa par simulēšanu,bet daudzās spelēs ievēroju,ka pret talantīgākiem speletājiem bieži vien tiek izdarīti pārkāpumi.. Vācijas spēlē,tas bija Schweinsteiger,vakar Deco un Ronaldu.. Protams,neizbēgami ir dabūt pa kājām katraa spēlē,bet reizēm tas tiesham notiek parāk bieži.. mazi mazi sitieni,lidz beigās speletajam jau ir trauma.. un 4empis garām..
Simulācijas tā jau ir cita lieta,c`mon.. to māca katrā komandā.. Ronaldu to,protams izmanto bieži,bet ja vinhs ietu cīņā lidz galam,tad uzskatu,ka paliktu bez kājām.. cik bieži nav,ka tūlīt bus pamatigs sitiens pa kajam,bet nee.. vinsh paskrien uz spriekshu vai kkaa apvada un kriit.. bet ja vinsh kaa bullis nestos cauri un speletu lidz galam,uzskatu,ka nevienu spēli vinsh nebeigtu ar sāpošam kājām un sasitumiem,sastiepumiem utt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-06-16 14:19, pirms 15 gadiem
Nē nu jā piekrītu,ka viņš visu laiku kko piņā(citi futbolisti par to nesūdzas)
Bet nu kādus pārkāpumus pret viņu izdara tur jādod uzreiz dzeltenā,jo var redzēt ka tīri iet uz kāju,varbūt dažreiz kkā paveicas un tā bumba atlec.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-16 14:20, pirms 15 gadiem
Jakimcovs7 rakstīja: Nēē,beidziet.. Es uzskatu,ka vinjam tomēr ir neliela taisnība.. tgd varbūt neiet runa par simulēšanu,bet daudzās spelēs ievēroju,ka pret talantīgākiem speletājiem bieži vien tiek izdarīti pārkāpumi.. Vācijas spēlē,tas bija Schweinsteiger,vakar Deco un Ronaldu.. Protams,neizbēgami ir dabūt pa kājām katraa spēlē,bet reizēm tas tiesham notiek parāk bieži.. mazi mazi sitieni,lidz beigās speletajam jau ir trauma.. un 4empis garām..
Simulācijas tā jau ir cita lieta,c`mon.. to māca katrā komandā.. Ronaldu to,protams izmanto bieži,bet ja vinhs ietu cīņā lidz galam,tad uzskatu,ka paliktu bez kājām.. cik bieži nav,ka tūlīt bus pamatigs sitiens pa kajam,bet nee.. vinsh paskrien uz spriekshu vai kkaa apvada un kriit.. bet ja vinsh kaa bullis nestos cauri un speletu lidz galam,uzskatu,ka nevienu spēli vinsh nebeigtu ar sāpošam kājām un sasitumiem,sastiepumiem utt..
Simulēšanu māca katrā komandā???To vispār nemāca to pats spēlētājs izdomā.
Ja tu sportotu tad zinātu,ka to nemāca.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-16 14:20, pirms 15 gadiem
ronaldo beidz simulet un sats spelet futbolu

  +2 [+] [-]

, 2010-06-16 14:20, pirms 15 gadiem
Jakimcovs7 rakstīja: Nēē,beidziet.. Es uzskatu,ka vinjam tomēr ir neliela taisnība.. tgd varbūt neiet runa par simulēšanu,bet daudzās spelēs ievēroju,ka pret talantīgākiem speletājiem bieži vien tiek izdarīti pārkāpumi.. Vācijas spēlē,tas bija Schweinsteiger,vakar Deco un Ronaldu.. Protams,neizbēgami ir dabūt pa kājām katraa spēlē,bet reizēm tas tiesham notiek parāk bieži.. mazi mazi sitieni,lidz beigās speletajam jau ir trauma.. un 4empis garām..
Simulācijas tā jau ir cita lieta,c`mon.. to māca katrā komandā.. Ronaldu to,protams izmanto bieži,bet ja vinhs ietu cīņā lidz galam,tad uzskatu,ka paliktu bez kājām.. cik bieži nav,ka tūlīt bus pamatigs sitiens pa kajam,bet nee.. vinsh paskrien uz spriekshu vai kkaa apvada un kriit.. bet ja vinsh kaa bullis nestos cauri un speletu lidz galam,uzskatu,ka nevienu spēli vinsh nebeigtu ar sāpošam kājām un sasitumiem,sastiepumiem utt..
tieši tā!

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:22, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: nu chali Tu ari nosauci piemeru.. prootams par to ko nodarija Eduardu cietumaa vajadzeetu likt.. bet nu nevajag parspileet..
Čali, bišk nepārspīlē? Cietumā liek par bankas aplaupīšanu, slepkavībām utt. Ja Tu esi profesionāls sportists, tad Tev ir jārēķinās, ka var arī notikt tādas lietas kā ar Eduardo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-06-16 14:23, pirms 15 gadiem
Man gan liekas, ka Ronaldu(un ne tikai viņam, bet arī lielai daļai pārējo spēlētāju) vajadzētu paskatīties uz Z-korejas-Brazīlijas vakardienas spēli. Prieks bija skatīties uz nepiekāpīgu, bet korektu cīņu un pretinieka cienīšanu, nevis pie pirmā pieskāriena gar zemi, punķi pa gaisu - mani neviens neaizstāv, pret mani dod par maz sodus - fubla Futbols tomēr ir veču spēle, nevis mākslas vingrošana!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-16 14:23, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: Simulēšanu māca katrā komandā???To vispār nemāca to pats spēlētājs izdomā.
Vispār māca! Ja ne katrā tad lielākajā daļā. Vismaz dienvidos noteikti. Bieži vien ir tā, ka treneris treniņā nosvilpj komandu un visi spēlētāji krīt gar zemi un tēlo, ka viņiem sāp.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:24, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: es kka teiksim no Drogbas puses nedzirdeju nevienu vārdu par to to kā sliktais Japanas futbolists vinjam salauza roku parbaudes spele.. vins nechiikst.. vismaz es neesmu dzirdeejis..
Isto piemeru atradi. Pret MU kad tipa pa kaklu sogad dabuja domaju, ka mirst laukuma (pec vina kustibam), bet redz dabuja dzelteno par simulaciju un peksni diezgan mierigi piecelas un speleja talak.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-16 14:24, pirms 15 gadiem
Messi nogaazh, vinsh pieceljas, nogazh veelreiz, pieceljas atkal un iesit vaartus. Normaals vecis

Kaa mani kaitina shitaa mazaa meiteniite
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:25, pirms 15 gadiem
dekstors rakstīja: Vispār māca! Ja ne katrā tad lielākajā daļā. Vismaz dienvidos noteikti. Bieži vien ir tā, ka treneris treniņā nosvilpj komandu un visi spēlētāji krīt gar zemi un tēlo, ka viņiem sāp.
Tā ir iesildīšanās,pārādi kādu video kur tā ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:27, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: piedod, bet sakropļošana uz laukuma (tālu Eduardo gadiijumaa tas nebija) ir jasoda ar kriminālatbildību.. Tu vari pret to iebilsts, bet manas domas Tu nemainiisi nekad..
Tas ir noteikumos rakstīts???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:29, pirms 15 gadiem
var raudāt Hiltonei uz pleca, bet ne PČ !

 +16 [+] [-]

, 2010-06-16 14:30, pirms 15 gadiem
Ta ko jūs te cepās, tjipa viņam p*š, ka te kautkāda Latvijā, mazi neapmierināti pumpainie viņu noliek?

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:30, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: stulbakais komentārs ko pedeja laikaa esmu dzirdeejis.. pedejaa laikaa vins pietelo tikai 2-3 reizes pa speeli.. kko stulbaaku nevareeji uzrakstiit??
Čalīt aizej un uzspēlē fuci normālā līmenī(kkādā amatieru turnīrā) un tad kko gudri te d..s
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:31, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: piedod, bet sakropļošana uz laukuma (tālu Eduardo gadiijumaa tas nebija) ir jasoda ar kriminālatbildību.. Tu vari pret to iebilsts, bet manas domas Tu nemainiisi nekad..
Nemaz netaisos Tavas domas mainīt, bet kādā sakarā ar kriminālatbildību? Atkārtošos - katram profesionālam futbolistam ir jāapzinās, ka tā var notikt.

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:31, pirms 15 gadiem
Bet ja nopiettni tad pret tehniskakajiem speletajiem vairak parkapumu,ne tikai pret CR,bet pret visiem tehniskajiem speletajiem,diemzel,bet ta tas ir!

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:32, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: nee bet ir bijushi gadijumi kad tiesibsargājošās iestades pashas saak lietas izmekleeshanu.. tur pat cietushajam nav jaaiebilst lai vareetu kko uzsaakt..
Nosauc lūdzu to piemēru. Kāda izmeklēšana ir jāsāk? Detektīvs jāsauc, vai kā? CSI?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-16 14:33, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: Tā ir iesildīšanās,pārādi kādu video kur tā ir?
youtube.com: YouTube
- Soccer Training - Diving Practice

(Joks)

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:34, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Bet ja nopiettni tad pret tehniskakajiem speletajiem vairak parkapumu,ne tikai pret CR,bet pret visiem tehniskajiem speletajiem,diemzel,bet ta tas ir!
Tā arī vienmēr būs!

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:34, pirms 15 gadiem
dekstors rakstīja: Angļi arī spēlē bez simulēšanas.
Pagaidam bez lielas simuleshanas speleja paris komandas,ENG,USA,Z-Koreja,var vel nosaukt,D-Koreju,Japanu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-16 14:37, pirms 15 gadiem
atceros vienreiz taadu gadiijumu,tiesnesis iedod dzelteno kartiņu par simulēšanu, kad spēlētājs jau miris...

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:38, pirms 15 gadiem
Vot tagat simulē abas komandas(HON-CHI)

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:38, pirms 15 gadiem
Stiflerss rakstīja: atceros vienreiz taadu gadiijumu,tiesnesis iedod dzelteno kartiņu par simulēšanu, kad spēlētājs jau miris...
Newajag tādus stāstus stāstīt uzreiz tāda sūdīga sajutā paliek.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-16 14:39, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: KHL spele - Avangard - Vitjaz - ierosinata krimināllieta.. tas protams bija kautins, bet varas iestadem neviens neludza izmeklet to kas notika Čehovā..
B*a, čali sakarā te tagad KHL? Tur ir pavisam cita lieta, tur speciāli gāja, rubijās, šķaidījās, bet Eduardo bija spēles epizode. Tu tagad galīgās auzās brauc.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-16 14:40, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: Newajag tādus stāstus stāstīt uzreiz tāda sūdīga sajutā paliek.
vnk besii tie stuulbeņi,kas domaa ka simulē

 +10 [+] [-]

, 2010-06-16 14:40, pirms 15 gadiem
Jā, futbola noteikumos drīz tiks pieņemtas izmaiņas - tehniskākajiem spēlētājiem galvās būs dzeltenas ķiveres ar melnu uzrakstu ''More skilled'', lai tiesnešiem nejuktu ar normālajiem futbolistiem. Tehniskākie brīvāk drīkstēs simulēt un pretinieki tiks bargāk sodīti par pārkāpumiem pret viņiem

  +3 [+] [-]

, 2010-06-16 14:41, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Ronaldu vajadzeja paradit vakardienas Z-Korejas speli un tad paskatities savu darbibu laukuma un salidzinat ka isti viri cinas un ka babas vartas pa laukumu pie katra pieskariena.
Es neazistavu Ronaldu par to ka vinsh simule,bet to ka pret vinu biezi parkapj noteikumus,apzinati,to gan nevar noliegt,jo pretinieks ir paspelets,tad nekas cits netaliek ka parkapt noteikumus!

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:41, pirms 15 gadiem
Stiflerss rakstīja: vnk besii tie stuulbeņi,kas domaa ka simulē
Nē nu jā jā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:43, pirms 15 gadiem
Var jau Ronaldo piekrist ka ir jāsargā tehniskākie un meistarīgākie spēlētāji, bet tikai tādā gadījumā ja viņi iet un cīnās līdz galam, nevis kad knapi pieskarās pie kājas vārtās tā it kā būtu dabūjis ar kuvaldu.
Pamazām pret viņu sāk zust cieņa. Būtu kapājies takā korejieši vai Messi es nekā neteiktu ka viņš čīkst, bet nu tas jau tiešām vairs nav vīrišķīgi, simulēt un vēl tēlot cietušo.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-16 14:47, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Es neazistavu Ronaldu par to ka vinsh simule,bet to ka pret vinu biezi parkapj noteikumus,apzinati,to gan nevar noliegt,jo pretinieks ir paspelets,tad nekas cits netaliek ka parkapt noteikumus!
Nu bet to jau pret jebkuru tehnisku, labu speletaju dara JEBKURA sporta veida. Ja tevi apspele, tad glabjot situaciju tu parkap noteikumus - elementari. Nem par piemeru basi kaut vai - NBA bija pat termins "Hak a Shaq"(vai kaut ka ta), kad bija komandas, kuras centri naca laukuma tikai sist piezimes pret O`Nilu pie pirmas izdevibas, kad Shaks bija ticis garam. Ta pat sogad Bostona dauzija to pashu Hovardu utt. To pashu Mesi futene gazh nost un ne jau vienmer speciali, vienkarsi aizsargi iekrit uz mankustibam. Tikai ir atskiriba vai dzeks celas kajas un spele talak vai paliek gulet zalaja, prasot sodu ak to dara Ronaldo. Un kad sods nav iedots, tad sakarto savas zekes un spele mierigi talak.

  +5 [+] [-]

, 2010-06-16 14:50, pirms 15 gadiem
Кризис rakstīja: Ta ko jūs te cepās, tjipa viņam p*š, ka te kautkāda Latvijā, mazi neapmierināti pumpainie viņu noliek?
+1

  +7 [+] [-]

, 2010-06-16 14:51, pirms 15 gadiem
komentētāji laikam CR teikto saprot tā, kā to grib saprast, jo Ronaldo nedomāja, ka tieši viņš ir ''jāsargā'', bet tiesnešiem jāpievērš uzmanība šiem pārkāpumiem..

 +12 [+] [-]

, 2010-06-16 14:51, pirms 15 gadiem
Nesaprotu ko jus vinam piepisaties.
lohs vai simulants. bet tapat Labakais speletajs Pasaulē!!

     [+] [-]

, 2010-06-16 14:55, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: speles epizode? Anglija par to runaja un cilveki (futbola eksperti) bija parliecinaati ka taa nebija vienkarshi speles epizode.. bet Tev varbuut taa bija speles epizode..
Gribi teikt viņš jau pirms spēles bija izdomājis, ka salauzīs Eduardo kāju, lai viņš vismaz gadu nevar spēlēt? Un lūdzu pasaki, kādā sakarā tu pirmstam KHL iepini iekšā? Pilnīgi atšķirīgas lietas.

 +16 [+] [-]

, 2010-06-16 15:00, pirms 15 gadiem
Tak daudzi simulē piekasās visi tieši Ronaldo paskatieties citas spēles tur tak no smiekliem raudāt gribas kas par daivingiem

  +2 [+] [-]

, 2010-06-16 15:05, pirms 15 gadiem
vācies uz baletu, ņuņa

     [+] [-]

, 2010-06-16 15:18, pirms 15 gadiem
Vēl viņš varēja arī uzrakstīt lai tiesneši uzmanās no viņa augstas klases simulēšanas gājieniem! Pieskāriens mugurā tas jau gar zemi (C.Ronaldo).

 +10 [+] [-]

, 2010-06-16 15:29, pirms 15 gadiem
Nesaprotu ko tad jūs te gaidāt?
Protams, ka pret tehniskajiem būs pārkāpumi? Ko tad jūs gribat, lai aizsargi stāv un applaudē par lielisko driblu vai apvešanas tehniku? Lai nepalaistu garām iedod pa kājām un apstādina spēli. Tas ir normāli. Tas pats Pelē vai Maradona cik nav dabūjuši. Tā tas vnk ir. Nav nekas tur tiesnešiem jāsargā - tāds ir futbols!

  -3 [+] [-]

, 2010-06-16 15:53, pirms 15 gadiem
Tākā Justin Bieber uzvedas šis bebis!!

     [+] [-]

, 2010-06-16 16:35, pirms 15 gadiem
Keita rakstīja: tak beidz raudāt CR!!! visi spēlētāji ir vienlīdzīgi!!!
tu idiot viņi cenšas šantazeet uzbruceejus iebiedeejot to un padarot par nejeedziigu speeleetaaju uz laukuma tadejaadi mazaak apdraudot pretinieku vaartus . ja nekad neesi spelejis futbolu vai hokeju tad vspaar nerunaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-16 16:56, pirms 15 gadiem
tur kur Kotdivuarietiem eideva dzelteno tur parkapuma nebija-bilde loti albi redzams,ka kaja ir blakus ronaldo kajai,nevis uz tas-vins smuki noteloja "mekleja kaju",lidzigi bija ari citas epizodes,ka vins piesimuleja,tiesa jateic,ka Kotdivuarietis ari simuleja trapija pa roku radija,ka trapa pa galvu.
Bet,protams,futbolisti nav tik siksti ka 100gadus atpakal.Tad futbols noteikti bija fiziski specigs,bet ne tehnisks.Lai gan tagad futbolisti ari ir fiziski specigi,bet nezin kadel mil simulet

  -1 [+] [-]

, 2010-06-16 17:24, pirms 15 gadiem
Idiots... atkal domā, ka ir pārāks par citiem... ciest viņu nevaru!
Tas tiesnesis, kas tiesāja Vācija-Austrālija viņam jau pēc pirmā puslaika iedotu sarkano par neskaitāmajām simulācijām...
Stulbais mīkstais!

     [+] [-]

, 2010-06-16 19:08, pirms 15 gadiem
Ronaldo nevajag pīsktēt ,jo citu spēlētāji ir tehniski, bet citi ir fiziski spēcīgu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-16 19:38, pirms 15 gadiem
muļķis....vnk nav ko teikt...nav vinš vērts lai par vinu runātu...phe....

     [+] [-]

, 2010-06-16 20:30, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: bet skatitajiem ir zb taa vinja simuleshana.. un kaa Tu domaa kaa tiesneshi izturas pret futbolistiem kas nepartraukti simulee un vartas pa zemi?
a mo6 calis nesimule, vnk kajas biezi nevar notureeties

     [+] [-]

, 2010-06-16 20:38, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: muļķis....vnk nav ko teikt...nav vinš vērts lai par vinu runātu...phe....
Kaa izpauzaas vina mulkiba?

     [+] [-]

, 2010-06-16 20:47, pirms 15 gadiem
Kā tiesneši sāk ignorēt portugāļu kriterus, tā Portugālei viss skaistais futbols pazūd.

     [+] [-]

, 2010-06-17 08:13, pirms 15 gadiem
Mūsdienu futbolā visi simulē! Tāpēc nevajag uzreiz nolikt spēlētājus.