Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Vācu mašīna sabradā Austrāliju

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Vācu mašīna sabradā Austrāliju
Lukašs Podoļskis pēc rezultāta atklāšanas
Foto: AP/Scanpix

Pasaules kausa izcīņas trešās dienas vakara spēlē D grupas ietvaros Vācijas izlase pārliecinoši ar 4:0 sagrāva Austrāliju.

Pēc Francijas, Argentīnas un Anglijas kārta iesaistīties bija vēl vienai no čempionāta favorītēm Vācijai, kurai pretī stājās sīkstā Austrālija. Neskatoties uz vairākiem savainojumiem vāciešu ierindā, tieši viņi bija izteikti mača favorīti.

Cīņa sākās ļoti aktīvi - komandas nespēlēja paslēpes. Pašā sākumā pēc stūra sitiena izspēles Ričards Garsija sita no pāris metriem, taču Vāciju glāba tās kapteinis Filips Lāms, bloķējot šo raidījumu. Eiropieši atbildēja ar Miroslava Klozes izrāvienu uz vārtiem - Marks Švarcers atvairīja. Un tomēr otrs Vācijas dūriens 8. minūtē ķenguru zemei bija liktenīgs - Tomass Millers, atrodoties vārtu tuvumā, atspēlēja nedaudz atpakaļ, un Lukašs Podoļskis ar spēcīgu raidījumu caursita Švarceru. 1:0! Komandas turpināja daudz uzbrukt, bet bīstamāk tas sanāca vadībā esošajiem vāciešiem - 24. minūtē Kloze tikai brīnumainā kārtā netrāpīja no vārtu priekšas. Ilgi austrālieši nenoturējās, un 26. minūtē pēc Lāma centrējuma 2:0 panāca Kloze (viņam 11. vārti PK vēsturē un nu jau 5. dalītā vieta visu laiku rangā). Vēl pēc pāris minūtēm Mesuts Ezils izgājienā viens pret vienu jau pameta garām bumbu vārtsargam, bet paspēja glābt austrāliešu aizsargs. "Tikai" 2:0 Vācijas labā pēc 1. puslaika.

2. puslaika sākumā vācu aizsargs Pērs Mertezakers savā soda laukumā acīmredzami nospēlēja ar roku, bet tiesnesis to nemanīja. Pretējā galā Millers pēc skaistas kombinācijas sita pāri. Austrāliešu pēdējās cerības sabruka 56. minūtē, kad par pārkāpumu pret Bastianu Švainštaigeru uzreiz tika noraidīts Tims Keihils. Atlika noskaidrot galarezultātu. Momenti Vācijai sāka birt kā no pārpilnības raga. Podoļskis, Ezils, Kloze, citi... 68. minūtē iesita gan cits futbolists - jaunais Millers saņēma piespēli no Podoļska un ļoti precīzi trāpīja vārtos (3:0). Mazākumā spēlējošie austrālieši izskatījās pavisam bezspēcīgi, un 70. minūtē viegli no vārtu priekšas iesita Kakau, kurš pēc uznākšanas uz maiņu bija nospēlējis tikai divas minūtes - 4:0! Ja Vācija to uzstādītu sev par mērķi, rezultāts noteikti varēja kļūt vēl trakāks, taču tā vietā cīņas izskaņa tika aizvadīta mierīgi, un vācieši triumfēja ar 4:0.

Vācija - Austrālija 4:0 (2:0)

Vārti: Podoļskis 8', Kloze 26', Millers 68', Kakau 70'
Noraidījums: Keihils 56'
Brīdinājumi: Ezils, Kakau - Mūrs, Nīls, Valeri
Vācija: Noiers, Frīdrihs, Kedira, Švainštaigers, Ezils (Gomezs 74'), Podoļskis (Marins 81'), Kloze (Kakau 68'), Millers, Badštrubers, Lāms, Mertezakers
Austrālija: Švarcers, Nīls, Mūrs, Keihils, Kulina, Emertons (Jedinaks 74'), Vilkšīrs, Čiperfilds, Grella (Holmans 46'), Valeri, Garsija (Rukavica 64')

D grupa

VIzlaseSUNZVAP
1.Vācija11004:03
2.Gana11001:03
3.Serbija10010:10
4.Austrālija10010:40

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:54, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Ā, un tu ķipa sekoji Juvei līdz, kad to nosūtija lejā, ja? tāpat kā pašlaik par Baronu? nē, nu var jau būt, ka es kļūdos un tu neesi tāds glory hunters, spriežot pēc tiem gada skaitļiem, kurus tu man sadevi, bet īstenam ''fanam'' ir tikai viena komanda.
kā bija tajā Barons bannerī - One team One love!
Protams, ka sekoju? Tad jau es nebūtu īsts fans, ja nesekotu
Saproti vienu: lai gan es sekoju līdzi veselam lērumam sporta veidu, man ir mīļākie sporta veidi un arī mīļākie klubi. Futbols man vienmēr ir bijis pirmajā vietā, bet basketbolu es labprātāk spēlēju nekā skatos. To pašu NBA es praktiski neskatījos, pat tad, kad bija iespēja. Ok, Kobes un Novicka spēlei es vēl šad tad pasekoju līdzi, bet kopumā man basketbols nav TOP sporta veids, ja vien es pats nespēlēju.
Bet par vietēja mēroga klubiem runājot, man pat futbolā LV nav favorītu. Agrāk reizēm aizgāju uz "Skonto" spēlēm, bet sēdēt vienā tribīnē ar urlu baru nav nekas patīkams. Vēl nepatīkamāk bija sēdēt blakus "ASK" faniem, praktiski tas pats variants...ā, vēl jau paliek "Bebru" fani hokejā

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:55, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "West Ham"? ...labi, joks.
Tad jau tuvākajā nākotnē gatavojies fanot par Itāliju. Interesanti, kas notiktu, ja Fergusons būtu dabūjis Švainiju?
Es esmu par United, tādēļ par Angliju. Tā es to domāju un, protams, esmu ar vienu roku par katru sarkano velnu. pret itāļiem man nav nekādu iebildumu. (pret vāciešiem un francūžiem gan to nevarētu teikt)

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:56, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Es par Vāciju ganoju jau sen, visos EČ un PK, ko atceros. Tā īpaši ikdienā ar fuci gan neaizraujos, tā ka nevaru paspīdēt ar visādām perfektām zināšanām par klubiem un spēlētājiem, noteikumiem utt. Tas gan man neliedz skatīties labu futbolu jau minēto turnīru laikā.

Un acīmredzot, mana mikroskopiskā daļiņa baltvācu asiņu liek man fanot par Vācijas izlasi. Tik nezkāpēc par Šūmaheru tā man neliek fanot. Bet nu labi, es jau galīgi esmu aizgājis beztēmā, tā ka ar labu nakti, kungi.
To vienu pašu Šumaheru mēs Tev piedosim, jo Vācijai jau tā ir daudz labu futbolistu arī bez Mihaela
Ar labunakti!

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:56, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Es esmu par United, tādēļ par Angliju. Tā es to domāju un, protams, esmu ar vienu roku par katru sarkano velnu. pret itāļiem man nav nekādu iebildumu. (pret vāciešiem un francūžiem gan to nevarētu teikt)
Kā es smietos, ja Manchester savāktu kādus vācu spēlētājus, nu kādus četrus. Tad Nipem kļūtu par kvēlu vācu atbalstītāju?

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:57, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Tas nav arī pārāk labā nozīmē. Kā var fanot par izlasēm tikai tāpēc, ka tajās ir kāds no Manchester United. Pag, cik tad Tev izlases sanāk?
fanot pēdiņās. Favorīti, nekas vairāk

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:57, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Zini, cik Tev gadu? Ja vēl ej skolā, tad skaidrs, ka tik viegli spriest - protams, laika līdz kaklam. Bet citādāk - jāizšķiras starp sporta veidiem. Uz visu nepaspēsi.
Ja tevi tik ļoti interesē - 19. Bet Baronu atbalstīšu tik ilgi kamēr vien pastāvēs, to es varu 100% īgi pateikt. Ar laiku tam nav sakara

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:58, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Tiešām? Sāki sezonas sākumā skatīties un atskārti, ka līmenis pa švaku un tikai tad novērsies vai arī nemaz neapmeklēji nevienu spēli un tomēr teici, ka nav adekvāts līmenis? Redz, līmenis ta bija ok, bet ažiotāža un atmosfēra bija 0, tādēļ arī tā interese mazinājās..
Es tik bieži uz spēlēm neeju. Un atmosfēra tiešām bija 0. Bet kā jau teicu, basketbols man nav prioritāte.

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:00, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Es esmu par United, tādēļ par Angliju. Tā es to domāju un, protams, esmu ar vienu roku par katru sarkano velnu. pret itāļiem man nav nekādu iebildumu. (pret vāciešiem un francūžiem gan to nevarētu teikt)
Nē, nu tas jau tā kā būtu skaidrs. Ja par MU, tad par ENG.
...bet par francūžiem gan vēlētos dzirdēt sīkāk

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:01, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Ja tevi tik ļoti interesē - 19. Bet Baronu atbalstīšu tik ilgi kamēr vien pastāvēs, to es varu 100% īgi pateikt. Ar laiku tam nav sakara
Starp citu, Tu pats spēlē basketbolu?

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:02, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, nu tas jau tā kā būtu skaidrs. Ja par MU, tad par ENG.
...bet par francūžiem gan vēlētos dzirdēt sīkāk
Jā, biš pretrunā sanāk, ka esmu par katru sarkano velnu, bet ne par Evrā, bet nu to cūcisko kvalifikācijas ciklu es aizmirst tiešām vēl kādu laiku nespēšu.

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:03, pirms 14 gadiem
es par Spāņiem fanošu vienlaga kādu viņi parādīs pirmo vai pēdējo spēli, varēsiet likt man acīs, ja būs savādāk!

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:03, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Starp citu, Tu pats spēlē basketbolu?
šad tad, pārsvarā strītbolu. un?

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:03, pirms 14 gadiem
Vācu un Argentīnas mašīnas tiešām, būs ciets rieksts visām komandām. Gaidu savu favorītu komandu Anglijas spēles uzlabojumus, vārtu realizācijā un arī vārtsarga spēli labāku.
protams gaidu ari ko rādīs : Portugāle, Brazīlija, Nīderlande un Itālija.

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:05, pirms 14 gadiem
a, kā tur ir - Nani spēlēs vai nespēlēs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:07, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Esmu par Kasiljasu, tādēļ par Real, tādēļ par Spāniju
Paldies, ka informēji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:07, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Jā, biš pretrunā sanāk, ka esmu par katru sarkano velnu, bet ne par Evrā, bet nu to cūcisko kvalifikācijas ciklu es aizmirst tiešām vēl kādu laiku nespēšu.
Tikai nesaki, ka runa ir tikai par spēli Francija-Īrija?! - Nopietni!
Ja es būtu MU fans, pat tad es nebūtu par Evrā, lai gan pret Franciju man nav iebildumu, jo tur spēlē Riberī.

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:08, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: a, kā tur ir - Nani spēlēs vai nespēlēs?
Presē jau rkasta ka traumas dēļ nē, tev ir savādāka informācija?!

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:09, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nē, bet domāju, ka portugāļi tāpat parādīs vellu šajā turnīrā. Visi viņus kaut kā neņem vērā, šogad viņi tā kā melnais zirdziņš. Bet sastāvs ta viņiem joprojām smuks...
Piekrītu. Ronaldo varētu viens pats Portugāli tālu aizvest.

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:09, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: šad tad, pārsvarā strītbolu. un?
Nē, tikai parasta interese. Es kopš videnes vairs aktīvi nespēlēju (Videnē tikai Rīgas Domes kausā nedaudz uzspēlēju).

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:10, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tikai nesaki, ka runa ir tikai par spēli Francija-Īrija?! - Nopietni!
Ja es būtu MU fans, pat tad es nebūtu par Evrā, lai gan pret Franciju man nav iebildumu, jo tur spēlē Riberī.
Par ko tik liels šoks? vnk nepelnīti tika uz DĀR, tādēļ ceru, ka Francija izgāzīsies. Diezgan loģiski, manuprāt.

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:12, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, tikai parasta interese. Es kopš videnes vairs aktīvi nespēlēju (Videnē tikai Rīgas Domes kausā nedaudz uzspēlēju).
ehh, cerēju, ka būs piedāvājums satikt mani uz basīša laukuma kā saki atriebties par vārdiem

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:13, pirms 14 gadiem
faiks rakstīja: Presē jau rkasta ka traumas dēļ nē, tev ir savādāka informācija?!
bet DĀR viņš tač palika kopā ar komandu.

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:13, pirms 14 gadiem
Es savukārt Portugāli līmeņa ziņā vērtēju vēl zemāk par zāli, jo viens pats Ronaldu tiešām neko lielu neiespēs. Būtu Nani, tad vēl varbūt. Bet kopumā Portugāles vilciens ir aizbraucis kopā ar Figu un tamlīdzīgiem kadriem. Jau Euro2008 Vācija nodemonstrēja, cik Portugāle ir vāja kā komanda. Ronaldu, piemēram, nespēja pavilkt "Real" ČL, visdrīzāk nespēs to pavilkt POR Pasaules kausā.

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:15, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: ehh, cerēju, ka būs piedāvājums satikt mani uz basīša laukuma kā saki atriebties par vārdiem
Nu nē, ar 174 cm es diez vai kādu izaicinātu uz 1:1, lai gan vienreiz pilnīgā pālī izaicināju Šķēli, bet tas bija pārāk smieklīgi
...lai gan trīnīšos es varētu pacīnīties pretī

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:17, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es savukārt Portugāli līmeņa ziņā vērtēju vēl zemāk par zāli, jo viens pats Ronaldu tiešām neko lielu neiespēs. Būtu Nani, tad vēl varbūt. Bet kopumā Portugāles vilciens ir aizbraucis kopā ar Figu un tamlīdzīgiem kadriem. Jau Euro2008 Vācija nodemonstrēja, cik Portugāle ir vāja kā komanda. Ronaldu, piemēram, nespēja pavilkt "Real" ČL, visdrīzāk nespēs to pavilkt POR Pasaules kausā.
pag, play offos tā ir viena spēle, kura ir veiksmīgi jāaizvada. Reāli es liktu Portugāli ar Vāciju vienā līmenī. Un šajā sezonā Ronaldu notraumējās tādēļ nespēja līdz galam pierādīt potenciālu, bet tāpat La liga sasita ~20 golus. Pilnībā nepiekrītu apgalvojumam, ka Ronaldu nespēs pavilkt Portugāli, jo visa komandu spēlēs uz viņa un Ronaldu uzbrukuma noslēgšanas arsenāls ir plašs.

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:18, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu nē, ar 174 cm es diez vai kādu izaicinātu uz 1:1, lai gan vienreiz pilnīgā pālī izaicināju Šķēli, bet tas bija pārāk smieklīgi
...lai gan trīnīšos es varētu pacīnīties pretī
haha nu, vispār spēju noticēt, ka izaicināji, bet gan jau no Armanda nesagaidiji apstiprinošu atbildi?

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:20, pirms 14 gadiem
Hosē, cik saprotu, tad tu ļoti cītigi gaidi līdz NBA 5. finālspēles sākumam, ja?

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:24, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: pag, play offos tā ir viena spēle, kura ir veiksmīgi jāaizvada. Reāli es liktu Portugāli ar Vāciju vienā līmenī. Un šajā sezonā Ronaldu notraumējās tādēļ nespēja līdz galam pierādīt potenciālu, bet tāpat La liga sasita ~20 golus. Pilnībā nepiekrītu apgalvojumam, ka Ronaldu nespēs pavilkt Portugāli, jo visa komandu spēlēs uz viņa un Ronaldu uzbrukuma noslēgšanas arsenāls ir plašs.
Tad jau Vācijai ir spilgtāki spēlētāji nekā Portugālei + komplektā portugāļiem trūkst arī labas komandas spēles. Visi pēdējie kvalifikācijas turnīri portugāļiem ir bijuši vienkārši nožēlojami, lai neteiktu vairāk.
Ronaldu spēlē izcili, ja viņam ir tik pat lieliski komandas biedri, bet Portugālē es vairs tādus neredzu. Priekš EČ Portugāle varbūt vēl derētu, bet PK likmes ir vēl augstākas, tā kā spāņu kaimiņiem būs nepieciešama ļoti liela veiksme, lai pacīnītos par to pašu 1/4finālu.
Atceries, ka Ronaldu tieši izšķirošajās spēlēs spēlē vis blāvāk, un tas ir pierādījies ne reizi vien.

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:24, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Hosē, cik saprotu, tad tu ļoti cītigi gaidi līdz NBA 5. finālspēles sākumam, ja?
kurš tad negaida

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:25, pirms 14 gadiem
faiks rakstīja: kurš tad negaida
nē, nu Hosē teica, ka viņu praktiski NBA neinteresējot

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:26, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Hosē, cik saprotu, tad tu ļoti cītigi gaidi līdz NBA 5. finālspēles sākumam, ja?
Bija tāda doma, bet, iespējams, ka nesagaidīšu. Jebkurā gadījumā jāuzvar "Lakers". Es pat esmu iemācījies apbrīnot Gasolu, kuru Spānijas izlasē vienkārši neieredzu. Bet tas viss tikai dēļ Kobes. Pēc Džordana viņš ir labākais, kas ar NBA ir noticis

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:28, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: nē, nu Hosē teica, ka viņu praktiski NBA neinteresējot
Nu, leģendāra finālsērija, protams, var pavairot manu interesi, tikai žēl, ka netā jāskatās. Pirms laiciņa skatījos NBA TV.

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:29, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bija tāda doma, bet, iespējams, ka nesagaidīšu. Jebkurā gadījumā jāuzvar "Lakers". Es pat esmu iemācījies apbrīnot Gasolu, kuru Spānijas izlasē vienkārši neieredzu. Bet tas viss tikai dēļ Kobes. Pēc Džordana viņš ir labākais, kas ar NBA ir noticis
Man tas pats Spānijas izlasē vnk neieredzu Gazolu vnm nopudelē un nav nekādas atdeves, bet Lakers rindās tiešām labs un tas mani izbrīna!