Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Vācu mašīna sabradā Austrāliju

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Vācu mašīna sabradā Austrāliju
Lukašs Podoļskis pēc rezultāta atklāšanas
Foto: AP/Scanpix

Pasaules kausa izcīņas trešās dienas vakara spēlē D grupas ietvaros Vācijas izlase pārliecinoši ar 4:0 sagrāva Austrāliju.

Pēc Francijas, Argentīnas un Anglijas kārta iesaistīties bija vēl vienai no čempionāta favorītēm Vācijai, kurai pretī stājās sīkstā Austrālija. Neskatoties uz vairākiem savainojumiem vāciešu ierindā, tieši viņi bija izteikti mača favorīti.

Cīņa sākās ļoti aktīvi - komandas nespēlēja paslēpes. Pašā sākumā pēc stūra sitiena izspēles Ričards Garsija sita no pāris metriem, taču Vāciju glāba tās kapteinis Filips Lāms, bloķējot šo raidījumu. Eiropieši atbildēja ar Miroslava Klozes izrāvienu uz vārtiem - Marks Švarcers atvairīja. Un tomēr otrs Vācijas dūriens 8. minūtē ķenguru zemei bija liktenīgs - Tomass Millers, atrodoties vārtu tuvumā, atspēlēja nedaudz atpakaļ, un Lukašs Podoļskis ar spēcīgu raidījumu caursita Švarceru. 1:0! Komandas turpināja daudz uzbrukt, bet bīstamāk tas sanāca vadībā esošajiem vāciešiem - 24. minūtē Kloze tikai brīnumainā kārtā netrāpīja no vārtu priekšas. Ilgi austrālieši nenoturējās, un 26. minūtē pēc Lāma centrējuma 2:0 panāca Kloze (viņam 11. vārti PK vēsturē un nu jau 5. dalītā vieta visu laiku rangā). Vēl pēc pāris minūtēm Mesuts Ezils izgājienā viens pret vienu jau pameta garām bumbu vārtsargam, bet paspēja glābt austrāliešu aizsargs. "Tikai" 2:0 Vācijas labā pēc 1. puslaika.

2. puslaika sākumā vācu aizsargs Pērs Mertezakers savā soda laukumā acīmredzami nospēlēja ar roku, bet tiesnesis to nemanīja. Pretējā galā Millers pēc skaistas kombinācijas sita pāri. Austrāliešu pēdējās cerības sabruka 56. minūtē, kad par pārkāpumu pret Bastianu Švainštaigeru uzreiz tika noraidīts Tims Keihils. Atlika noskaidrot galarezultātu. Momenti Vācijai sāka birt kā no pārpilnības raga. Podoļskis, Ezils, Kloze, citi... 68. minūtē iesita gan cits futbolists - jaunais Millers saņēma piespēli no Podoļska un ļoti precīzi trāpīja vārtos (3:0). Mazākumā spēlējošie austrālieši izskatījās pavisam bezspēcīgi, un 70. minūtē viegli no vārtu priekšas iesita Kakau, kurš pēc uznākšanas uz maiņu bija nospēlējis tikai divas minūtes - 4:0! Ja Vācija to uzstādītu sev par mērķi, rezultāts noteikti varēja kļūt vēl trakāks, taču tā vietā cīņas izskaņa tika aizvadīta mierīgi, un vācieši triumfēja ar 4:0.

Vācija - Austrālija 4:0 (2:0)

Vārti: Podoļskis 8', Kloze 26', Millers 68', Kakau 70'
Noraidījums: Keihils 56'
Brīdinājumi: Ezils, Kakau - Mūrs, Nīls, Valeri
Vācija: Noiers, Frīdrihs, Kedira, Švainštaigers, Ezils (Gomezs 74'), Podoļskis (Marins 81'), Kloze (Kakau 68'), Millers, Badštrubers, Lāms, Mertezakers
Austrālija: Švarcers, Nīls, Mūrs, Keihils, Kulina, Emertons (Jedinaks 74'), Vilkšīrs, Čiperfilds, Grella (Holmans 46'), Valeri, Garsija (Rukavica 64')

D grupa

VIzlaseSUNZVAP
1.Vācija11004:03
2.Gana11001:03
3.Serbija10010:10
4.Austrālija10010:40

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:11, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Tu, šķiet, esi konkrēti pārpratis mani. Vismaz es joprojām nesaprotu, uz kādu jautājumu pats esmu atbildējis, jo es tādu nemaz neesmu uzdevis.
Nu nē, es domāju momentu, kad tu aizliec rokas sejai priekšā, lai bumba netrāpa, tad jau tas nav pārkāpums. Ja tu bloķē bumbu pastiepjot rokas uz priekšu, tā jau ir cita lieta.

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:11, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Tāda uzsistā roka neeksistē.
ja rokas ir piespiestas!

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:13, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: ja rokas ir piespiestas pie krūtīm un bumba trāpa pa roku!
Ibio, ja tev roka ir piespiesta pie ķermeņa, tā nav spēle ar roku.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-14 01:13, pirms 14 gadiem
Tiešām iesaku pašiem uzsist futbolu..baigi feinā spēle....un tad nerastos strīdi kaut vai par rokām....

uzsista roka?....sorry ko tādu pēdējo reizi dzirdēju spēlējot pagalmā ar 10 gadīgiem čaļiem..hehe..

  +3 [+] [-]

, 2010-06-14 01:14, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu nē, es domāju momentu, kad tu aizliec rokas sejai priekšā, lai bumba netrāpa, tad jau tas nav pārkāpums. Ja tu bloķē bumbu pastiepjot rokas uz priekšu, tā jau ir cita lieta.
Tieši tā! Jūs nesaprotat cilvēki, ka lai dabūtu pendeli ir jābūt smagākam pārkāpumam par to, par kuru var dabūt izspēli no centra!

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:14, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: a, tu vairs chelsea fans neesi?
Neesmu un nebūšu. Man "Chelsea" ir tikai favorīti EPL, un ne tikai tāpēc, ka visvairāk tiek "nolikti" (kopš Dzolas un Vialli laikiem). Skaidroju 100.x, ka mani mīļākie klubi ir: 1.Juventus, 2.Bayern. VISS!

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:14, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Nu, bet tad jau arī nav nekādas spēles ar roku.
ja rokas ir piespiestas pie krūtīm un bumba trāpa pa roku!

  +6 [+] [-]

, 2010-06-14 01:14, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: davai, friči, gulēt nedomājat iet?
Peec tik bezjedzigi uzdota jautaajuma padomaa, kapeec ar tevi iznaak tukshas diskusijas..

  -1 [+] [-]

, 2010-06-14 01:14, pirms 14 gadiem
Nu fakts ir tāds, ka friči čempioni, nu nebūs, principā varētu būt pārsteigums, nu, pēc nepilna mēneša redzēs, kuram būs bijusi taisnība un kuram nē.

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:15, pirms 14 gadiem
skaugis rakstīja: Tiešām iesaku pašiem uzsist futbolu..baigi feinā spēle....un tad nerastos strīdi kaut vai par rokām....

uzsista roka?....sorry ko tādu pēdējo reizi dzirdēju spēlējot pagalmā ar 10 gadīgiem čaļiem..hehe..
Neizskatās, ka būtu tālāk ticis!
Baigais eksperts atradies

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:16, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Neesmu un nebūšu. Man "Chelsea" ir tikai favorīti EPL, un ne tikai tāpēc, ka visvairāk tiek "nolikti" (kopš Dzolas un Vialli laikiem). Skaidroju 100.x, ka mani mīļākie klubi ir: 1.Juventus, 2.Bayern. VISS!
Pareiz, domāju, ka pa itāļiem ar baigi fanoji, tač Juve bija tā. Tad jau norm tev CV - Juve, Bayern, Chelsea. A kur tava fanošana par Baronu izzuda?

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:16, pirms 14 gadiem
manutdsucks rakstīja: Peec tik bezjedzigi uzdota jautaajuma padomaa, kapeec ar tevi iznaak tukshas diskusijas..
paskaties uz savu niku, āksts

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:16, pirms 14 gadiem
skaugis rakstīja: Tiešām iesaku pašiem uzsist futbolu..baigi feinā spēle....un tad nerastos strīdi kaut vai par rokām....

uzsista roka?....sorry ko tādu pēdējo reizi dzirdēju spēlējot pagalmā ar 10 gadīgiem čaļiem..hehe..
Tāda termina tiešām nav. Bet tas nemaina lietas būtību, ka tiesnesim jāvadās pēc situācijas. Ja vienmēr tiktu fiksēts šāds pārkāpums, tad jau soda laukumā visi spēlētāji to vien darītu, lai pretiniekiem ar bumbu speciāli trāpītu pa roku. Tad tas būtu pavisam cits sporta veids

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:16, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: ja rokas ir piespiestas pie krūtīm un bumba trāpa pa roku!
Ibio, ja tev roka ir piespiesta pie ķermeņa, tad tā nav spēle ar roku.

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:17, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Pareiz, domāju, ka pa itāļiem ar baigi fanoji, tač Juve bija tā. Tad jau norm tev CV - Juve, Bayern, Chelsea. A kur tava fanošana par Baronu izzuda?
Nekur nepazuda. LBL līmenis pazuda Bet finālu jebkurā gadījumā skatījos un jutu līdzi "Baronam"

  -1 [+] [-]

, 2010-06-14 01:18, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu fakts ir tāds, ka friči čempioni, nu nebūs, principā varētu būt pārsteigums, nu, pēc nepilna mēneša redzēs, kuram būs bijusi taisnība un kuram nē.
principā nu nais koments

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:18, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tāda termina tiešām nav. Bet tas nemaina lietas būtību, ka tiesnesim jāvadās pēc situācijas. Ja vienmēr tiktu fiksēts šāds pārkāpums, tad jau soda laukumā visi spēlētāji to vien darītu, lai pretiniekiem ar bumbu speciāli trāpītu pa roku. Tad tas būtu pavisam cits sporta veids
nevisi izteicieni ir termini. Dažas lietas vienkārši paliek sarunvalodā!
tas pats "bullīts" hokejā

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:18, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: Neizskatās, ka būtu tālāk ticis!
Baigais eksperts atradies
man galvenais ir spēlēt prieks nevis kaut kur tikt, ja reāli apzinos ka nēesmu kaut vai gaļas kombināta komandas sastāva cienīgs...lai gan..tur vēl varētu mēģināt tikt sastāvā..hehe

  -1 [+] [-]

, 2010-06-14 01:19, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nekur nepazuda. LBL līmenis pazuda Bet finālu jebkurā gadījumā skatījos un jutu līdzi "Baronam"
''līmenis pazuda'' .. ehh, lūk arī izkristalizējas, kuri ir un kuri nav tie ''glory hunteri''.

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:19, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: jau labāk, izrādās tev ir arī laba humor izjūta
kāpēc ar humoru ? tā arī ir kā viņš rakstīja. Vacijai futbolā ir izcila vēsture un vienmēr bijusi top komanda. Ar ko var lepoties piemēram Angļi ?? kas savstarpējās spēlēs nekad mūžā pat franciju nav uzvarējusi, eiropas čempjos.

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:20, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Ibio, ja tev roka ir piespiesta pie ķermeņa, tad tā nav spēle ar roku.
par to arī ir stāsts, ka nejau katru reizi, kad bumba trāpa pa roku ir jāsvilpj pendele!

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:20, pirms 14 gadiem
Lietotājs9 rakstīja: kāpēc ar humoru ? tā arī ir kā viņš rakstīja. Vacijai futbolā ir izcila vēsture un vienmēr bijusi top komanda. Ar ko var lepoties piemēram Angļi ?? kas savstarpējās spēlēs nekad mūžā pat franciju nav uzvarējusi, eiropas čempjos.
principā piekrītu.

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:20, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: nevisi izteicieni ir termini. Dažas lietas vienkārši paliek sarunvalodā!
tas pats "bullīts" hokejā
Tas gan, bet es sen neesmu dzirdējis kādu sakām "uzsistā roka"...vismaz pēc vidusskolas nē.

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:21, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: par to arī ir stāsts, ka nejau katru reizi, kad bumba trāpa pa roku ir jāsvilpj pendele!
Stāsts ir par to, ka pendele ir tad, kad ir spēle ar roku (un vācietis viennozīmīgi spēlēja ar roku). Kur es saku, ka vienmēr, kad bumba trāpa pa roku, tā ir spēle ar roku?

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:21, pirms 14 gadiem
skaugis rakstīja: man galvenais ir spēlēt prieks nevis kaut kur tikt, ja reāli apzinos ka nēesmu kaut vai gaļas kombināta komandas sastāva cienīgs...lai gan..tur vēl varētu mēģināt tikt sastāvā..hehe
nu tad neaizrādi citiem tā, itkā būtu MU līderis

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:22, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Ibio, ja tev roka ir piespiesta pie ķermeņa, tad tā nav spēle ar roku.
tieši tā...ja stāvi kā sālstabs ar rokām gar sāniem kā 9 klasē izlaidumā tad viss ir ok..rokas nav...

  -2 [+] [-]

, 2010-06-14 01:23, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: ''līmenis pazuda'' .. ehh, lūk arī izkristalizējas, kuri ir un kuri nav tie ''glory hunteri''.
Jā, cik skumji ne? Agrāk skatījos un aktīvi piedalījos sētas mačos, tad vairs nē...nu gatavais "Glory-hunter"

P.S.-Es tak nespēlēju LBL, bet gan to skatos, tāpēc man ir tiesības izvēlēties kvalitāti, kā jau jebkuram normālam patērētājam. Patērējot zemas kvalitātes produktu, apmierinājums ir mazāks, tāpēc konkrētajā gadījumā tā ir neefektīva laika izmantošana.

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:24, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Stāsts ir par to, ka pendele ir tad, kad ir spēle ar roku (un vācietis viennozīmīgi spēlēja ar roku). Kur es saku, ka vienmēr, kad bumba trāpa pa roku, tā ir spēle ar roku?
Vācietis nespēlēja tīši ar roku, bumba viņam trāpija pa roku. Cik es skatos, tad parasti tādos brīžos pendeles nedod!

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:24, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: Vācietis nespēlēja tīši ar roku, bumba viņam trāpija pa roku. Cik es skatos, tad parasti tādos brīžos pendeles nedod!
Pofig nav - tīši vai netīši?

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:26, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, cik skumji ne? Agrāk skatījos un aktīvi piedalījos sētas mačos, tad vairs nē...nu gatavais "Glory-hunter"

P.S.-Es tak nespēlēju LBL, bet gan to skatos, tāpēc man ir tiesības izvēlēties kvalitāti, kā jau jebkuram normālam patērētājam. Patērējot zemas kvalitātes produktu, apmierinājums ir mazāks, tāpēc konkrētajā gadījumā tā ir neefektīva laika izmantošana.
glory hunters .. nekas, pagaidi, kad paies krīze, kad klubs ''atgūsies'' tad varēsi turpināt fanot.
p.s. mīnusiņš tev

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:27, pirms 14 gadiem
Tad es gaidu Vācija - Serbija spēli! Veiksmi, jums friči!

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:27, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Pofig nav - tīši vai netīši?
Ja runa iet par pendeli- nav!
Te reāli tiesā cilvēks-tiesnesis, nevis kāda iekārta. Līdz ar to, šādas nienses ir svarīgas!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-14 01:27, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, cik skumji ne? Agrāk skatījos un aktīvi piedalījos sētas mačos, tad vairs nē...nu gatavais "Glory-hunter"

P.S.-Es tak nespēlēju LBL, bet gan to skatos, tāpēc man ir tiesības izvēlēties kvalitāti, kā jau jebkuram normālam patērētājam. Patērējot zemas kvalitātes produktu, apmierinājums ir mazāks, tāpēc konkrētajā gadījumā tā ir neefektīva laika izmantošana.
Šeit es tev pilnībā piekrītu, kad Baronam bija labs sastāvs un nespelēja šķūnī, bija prieks skatīties un iet uz spēlēm.

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:28, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Pofig nav - tīši vai netīši?
Atcerējos to portugāli Euro2000; Ābels Savjers bija vārdā. Toreiz bumba bija kustībā uz vārtiem, tāpēc iedeva sarkano un pendeli. Šķiet, ka arī šoreiz bija līdzīga situācija, tikai līnijtiesnesis šķiet epizodi palaida garām.

     [+] [-]

, 2010-06-14 01:28, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Šeit es tev pilnībā piekrītu, kad Baronam bija labs sastāvs un nespelēja šķūnī, bija prieks skatīties un iet uz spēlēm.
oho, jebal ierunājās SC.COM lielākais glory hunters Krokodils

p.s. Hosē, vari neuztraukties, tik liels glory hunters kā Krokodils gan jau nekļūsi