Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

LTV7 Pasaules kausā futbolā piedāvās izvēlēties spēļu komentētāju valodu

Jānis Pārums

LTV7 Pasaules kausā futbolā piedāvās izvēlēties spēļu komentētāju valodu
FIFA prezidents Zeps Blaters ar Pasaules kausu
Foto: AFP/Scanpix

LTV7 rūpējas par saviem skatītājiem un piedāvā ekskluzīvu iespēju no piektdienas, 11.jūnija, digitālās televīzijas lietotājiem izvēlēties spēļu komentētāju valodu.

Piektdien 11.jūnijā, LTV 7 uzsāks pasaules kausa finālturnīra spēļu tiešraižu translācijas - plkst.16:30 turnīra atklāšanas spēlē Johannesburgas stadionā čempionātā rīkotāji DĀR futbolisti tiksies ar Meksiku. LTV 7 latviešu valodā spēles komentēs Anatolijs Kreipāns un Aivars Zaharovs, bet spēļu apskatus veidos Māris Rīmenis un Dāvids Ernštreits.

Savukārt krievu valodā spēles komentēs bijušais Latvijas izlases spēlētājs Mihails Zemļinskis, populārie futbola eksperti žurnālisti Valērijs Karpuškins un Vladimirs Tins.

+139 [+] [-]

, 2010-06-09 13:35, pirms 15 gadiem
Pilnīgi idioti un pēc tam vēl brīnās , kāpēc krievi latviski nesaprot un nerunā.

 +96 [+] [-]

, 2010-06-09 13:36, pirms 15 gadiem
kaada jeega?
nu tur nekaadas rupes neredzu!!!
lai Krievi brauc uz Krieviju un skataas!

+188 [+] [-]

, 2010-06-09 13:37, pirms 15 gadiem
Diez vai portālā, kas ir latviski šī ziņa tiks uzskatīta par slavējamu...

 +16 [+] [-]

, 2010-06-09 13:38, pirms 15 gadiem
man tāpat Tulūzā neķer LTV7, tāpēc nāksies iztikt bez Zemļinska un Kreipāna analītiskajiem un objektīvajiem spriedelējumiem. Viva La France!

 +20 [+] [-]

, 2010-06-09 13:38, pirms 15 gadiem
Lieta tāda, ka krievu val. komentētājus varētu būt interesantāk klausīties, jo Zemļinskis un Karpuškins futbolā tomēr ir kompetentāki par Kreipānu un Zaharovu.

 +10 [+] [-]

, 2010-06-09 13:38, pirms 15 gadiem
Lieliska ziņa. Vienmēr bija paticis Valērija komentēšana stils, vēl kopš 3+ rādija ČL.

 +40 [+] [-]

, 2010-06-09 13:39, pirms 15 gadiem
Žēl, ka Kļaviņš nekomentēs.

+100 [+] [-]

, 2010-06-09 13:39, pirms 15 gadiem
Lai krievi mācās valodu

 +21 [+] [-]

, 2010-06-09 13:40, pirms 15 gadiem
Es kaut kad par Viasat Sport 3 (kad vēl bija) dzirdēju kā Toļiks futeni komentē. Gan Angliski ne zviedriski

  +2 [+] [-]

, 2010-06-09 13:40, pirms 15 gadiem
no vienas puses tas ir slikti, jo mēs dzīvojam Latvijā, bet no otras puses, atceros kā Zemļinskis un Karpuškins (laikam) komentēja ČL spēles pirms pāris gadiem un viņos bija interesanti klausīties, kgan arī Kreipāns futbolu neslikti komentē. un vēl, labi ka nav KK.

 +29 [+] [-]

, 2010-06-09 13:40, pirms 15 gadiem
NANI27 rakstīja: kaada jeega?
nu tur nekaadas rupes neredzu!!!
lai Krievi brauc uz Krieviju un skataas!
Jēga ir tāda, ka Karpuškins ir trīsreiz labāks komentētājs par Kreipānu un Zaharovu kopā ņemtiem. Es vēl nevaru izšķirties - skatīties spēles TV, kur būs jāklausās Kreipānā, vai tomēr izvēlēties nedaudz neērtāku stāvokli un skatīties datorā, kur varēs klausīties kvalitatīvā komentārā.

  +5 [+] [-]

, 2010-06-09 13:41, pirms 15 gadiem
power1 rakstīja: Žēl, ka Kļaviņš nekomentēs.
labi vien ir, ka nebūs citādi tad, kad viņš iepriekš komentēja bija jāslēdz ārā skaņa vai jāskatās ārzemju kanāli. Tā viņa kliegšana nebija izturama. Daudzās pērles un, protams, neiztrūkstošais "bīstami!", kad bumbu vēl pie centra.

 +11 [+] [-]

, 2010-06-09 13:42, pirms 15 gadiem
A jums, ka tik padi*st uz kaut ko....!!!!!!! Pffff
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-09 13:44, pirms 15 gadiem
LTV7 rullē! Iesūkājiet latviešu nacionalisti!

 +10 [+] [-]

, 2010-06-09 13:44, pirms 15 gadiem
haa2o rakstīja: es piemeeram gribu, lai piedaavaa latvieshu valodaa un spaanju valodaa... varbuut kaads spaanis arii grib pa LTV7 skatiities..
Es labprāt izvēlētos šādu opciju - lai spēli komentē Karpuškins, bet pirms gola, lai automātiski pārslēdzas uz brazīliešu "gooooooooooool".

 +25 [+] [-]

, 2010-06-09 13:44, pirms 15 gadiem
Nevar komentēt tas sportacentra džekiņš, kas sacensības no Daugavpils komentē?

 +15 [+] [-]

, 2010-06-09 13:44, pirms 15 gadiem
Kļaviņš labi komentēja. Uzskatu, ka viens no labākajiem komentētājiem Latvijā.

 +17 [+] [-]

, 2010-06-09 13:45, pirms 15 gadiem
Tad kāpēc translācija nebūtu pieejama angļu vai vācu valodās ?

  +1 [+] [-]

, 2010-06-09 13:45, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nevar komentēt tas sportacentra džekiņš, kas sacensības no Daugavpils komentē?
Tu vispār PK skatīsies? Tur taču Ajax nespēlēs

  +6 [+] [-]

, 2010-06-09 13:45, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Es kaut kad par Viasat Sport 3 (kad vēl bija) dzirdēju kā Toļiks futeni komentē. Gan Angliski ne zviedriski
ko tu tur murgo? viņš ir komentējis tikai latviski un krieviski!

  +2 [+] [-]

, 2010-06-09 13:46, pirms 15 gadiem
Nu Karpuškinu savulaik bija interesanti paklausīties.

  +5 [+] [-]

, 2010-06-09 13:47, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tas taču bija sarkasms?
Kāpēc? Man patīk kā viņš komentē. Vai tas ir kas slikts? :]

  +7 [+] [-]

, 2010-06-09 13:47, pirms 15 gadiem
mandark91 rakstīja: LTV7 rullē! Iesūkājiet latviešu nacionalisti!
ka tik tev kāds neiesūkā.

     [+] [-]

, 2010-06-09 13:47, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tu vispār PK skatīsies? Tur taču Ajax nespēlēs
Toties spēlēs džekiņi no Ajax Jau pirmajā dienā skatīšos kā Suarezs iesti hattriku Francijas vārtos!

     [+] [-]

, 2010-06-09 13:48, pirms 15 gadiem
ruudzs rakstīja: Kāpēc? Man patīk kā viņš komentē. Vai tas ir kas slikts? :]
Nē, nu nav nekas slikts. Katram ir sava gaume, bet vismaz man nepatīk klausīties viņa neobjektivitātē.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-09 13:49, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Tad kāpēc translācija nebūtu pieejama angļu vai vācu valodās ?
vai franču?

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 13:49, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Toties spēlēs džekiņi no Ajax Jau pirmajā dienā skatīšos kā Suarezs iesti hattriku Francijas vārtos!
Kas tur vēl būs no Ajax? Stekelenburgs. Kas vēl?

 +23 [+] [-]

, 2010-06-09 13:49, pirms 15 gadiem
LTV 7 paziņo šos jaunumus it kā Krievu valoda skaitītos Latvijas otrā oficiālā valoda. Un pēctam jābrīnās, ka krievu val. arvien vairāk pārņem Latviju. Latvija jau pati veicina krievu vaodas ienākšanu, ne jau krievi vainīgi.

     [+] [-]

, 2010-06-09 13:49, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Nē, nu nav nekas slikts. Katram ir sava gaume, bet vismaz man nepatīk klausīties viņa neobjektivitātē.
Es nez. Man kaut kā aizrāva viņa komentēšana. Lai arī neko daudz es neklausījos, jo vairāk biju pievērsies futbola vērošanai un nedzirdēju, kas apkārt notiek. ;D

  +5 [+] [-]

, 2010-06-09 13:52, pirms 15 gadiem
Laikam krīzi nejūt- atļaujas jaunas vaļības. Nekas, pie ~400 miljonu apcirpšanas būs skaidrs, kam jāgriež pirmajiem- LTV. Tiem naudas kā spaļi- var nodrošināt translācijas divu valodu plūsmā, atšķirībā no pārējiem Latvijas kanāliem.

  +9 [+] [-]

, 2010-06-09 13:53, pirms 15 gadiem
LTV7 tik daudz naudas, lai maksātu par komentāriem divās valodās?? Ir gam letiņi vienam mankurtu tauta, ka tik ielīst kādam krieviņam

 +24 [+] [-]

, 2010-06-09 13:54, pirms 15 gadiem
Spāņu valodā nevarētu lūdzu ?

     [+] [-]

, 2010-06-09 13:54, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: van der Vīls, de Zēvs, Heitinga iekš Evertona tagad.
Jā, par Heitingu es fiksi izdzēsu, jo atcerējos, ka uz Atletico aizgāja un tad uz EPL
Panteliču izlasē paņēma? Uz sitiena nevaru atcerēties.

 +24 [+] [-]

, 2010-06-09 13:55, pirms 15 gadiem
Galīgi vienalga kādā valodā komentē, galvenais, ka futbolu rāda!

  +2 [+] [-]

, 2010-06-09 13:55, pirms 15 gadiem
es cerēju, ka komentērs Ilvars Koscinkevičs

  +2 [+] [-]

, 2010-06-09 13:55, pirms 15 gadiem
c-melo rakstīja: Galīgi vienalga kādā valodā komentē, galvenais, ka futbolu rāda!
vo vo

  +4 [+] [-]

, 2010-06-09 13:55, pirms 15 gadiem
padzīt krievus no latvijas. lai tinas uz krieviju un skatas futbolu krieviski.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-09 13:55, pirms 15 gadiem
haardys rakstīja: es cerēju, ka komentērs Ilvars Koscinkevičs
es cereju ka Vuguls, paris speles varetu Verpis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-06-09 13:57, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Jums tachu buus iespeja izveleties.. un nekas netiks uzspiests..
atgādināji '40

 +22 [+] [-]

, 2010-06-09 13:58, pirms 15 gadiem
Tie krievi, kuri ir apveltīti ar intelektu, tāpat spēs apgūt latviešu valodu, tāpēc neredzu nekādu krenķi tajā, ka LTV piedāvā šādu opciju.
Domāju, ka tas pat ir apsveicami gan no biznesa viedokļa, gan arī tādā kontekstā, ka daudzi krievi pateicotiem šādai iespējai, izvēlēsies LTV nevis Krievijas telekanālus.

  +5 [+] [-]

, 2010-06-09 13:58, pirms 15 gadiem
Valērijs Karpuškins Es aceros vienu pasaules chempi netransleja neviena no LV televizijam,jo nebija naudas,bet tad PC translaciju apmakasja PTVL un tieshi komenteja shis tipinsh,labi ka Tv bija tada opcija ka skanas reguleshana

     [+] [-]

, 2010-06-09 13:58, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: padzīt krievus no latvijas. lai tinas uz krieviju un skatas futbolu krieviski.
Tad, kad šeit krievi būs pie varas, tad tu arī panorāmu varēsi krieviski vērot!

     [+] [-]

, 2010-06-09 13:59, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Kas tur vēl būs no Ajax? Stekelenburgs. Kas vēl?
van der Vīls, de Zēvs, Eyong Enoh (Kamerūna), Deniss Romedāls (Dānija), Marko Pantelčs (Serbija).

  +5 [+] [-]

, 2010-06-09 13:59, pirms 15 gadiem
A spēles cerams rādīs 16:9 nevis aizvēsturiskajā 4:3 formātā

  +3 [+] [-]

, 2010-06-09 14:06, pirms 15 gadiem
Zaharovs tagad laikam komentē visu

     [+] [-]

, 2010-06-09 14:08, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: ko tu tur murgo? viņš ir komentējis tikai latviski un krieviski!
Arī Eurosportā basiiti komentēja man liekas angliski Ja te kādam ir SA+ varētu viņam pajautāt vai komentē arī anglsiki... Ja es jau jaucu angļu un krievu valodas, tad man uz tvaiku ielu laikam jāiet

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 14:08, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: A spēles cerams rādīs 16:9 nevis aizvēsturiskajā 4:3 formātā
Varētu 3D režīmā

  +5 [+] [-]

, 2010-06-09 14:09, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Arī Eurosportā basiiti komentēja man liekas angliski Ja te kādam ir SA+ varētu viņam pajautāt vai komentē arī anglsiki... Ja es jau jaucu angļu un krievu valodas, tad man uz tvaiku ielu laikam jāiet
kreipāns lāga nerubī angļu valodu

  +6 [+] [-]

, 2010-06-09 14:15, pirms 15 gadiem
Sen Karpuškinu neesmu dzird''ejis.
Kad komentēja hokeju .vai rakstīja , bija baigais šovinists.

  +5 [+] [-]

, 2010-06-09 14:15, pirms 15 gadiem
mandark91 rakstīja: LTV7 rullē! Iesūkājiet latviešu nacionalisti!
Iesūkā, krievu nacionālist!

  +5 [+] [-]

, 2010-06-09 14:16, pirms 15 gadiem
Karpuškins bija tas, kas 2002 pēc katra gola teica - Kakoļ krasiviiiij gooool?

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 14:17, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: Varētu 3D režīmā
Itkaa solija kad ieviesa digitaaloTV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-09 14:21, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: kreipāns lāga nerubī angļu valodu
Bet šķiet, ka arī es esmu dzirdējis pa Viasatu, ka šis angliski vai nu Eirolīgu vai futeni komentēja... bet nu neesmu 100% drošs, iespējams jaucu kko...

     [+] [-]

, 2010-06-09 14:23, pirms 15 gadiem
mandark91 rakstīja: LTV7 rullē! Iesūkājiet latviešu nacionalisti!
Yo pilniba tev piekritu
lai tak vini tie naciki pis no sejenes IDIOTU bars jum ble nav pofig kada valoda
JUS esat PAJOLINI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-06-09 14:29, pirms 15 gadiem
Lai arī Kreipāns hokeju komentē ļoti slikti, to nevar teikt par futbolu! Uzreiz cita lieta

     [+] [-]

, 2010-06-09 14:29, pirms 15 gadiem
Lai arī Kreipāns hokeju komentē ļoti slikti, to nevar teikt par futbolu! Uzreiz cita lieta

     [+] [-]

, 2010-06-09 14:37, pirms 15 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Sienā esi ieskrējis? Kompetentāks komentētājs ir un būs Kreipāns, labāka par viņu futbolā nav un nebūs. Izcilas zināšanas un man piemēram ļoti patīkami klausīties, arī Zaharovam nav ne vainas, bet vairāk jau pierasts hokejā, ļoti patika K.Kļaviņš. Btw Zemļinskis būs traģēdīja, jo tas, ka viņš spēlējis futbolu, nepadara viņu par labu komentētāju, un lai komentētu futbolu, nav vajadzīgs skills uzsist pa bumbu?!?! Tāpēc neredzu jēgu, kāpēc M.Zemļinskis būs krutāks.
tev taisnība, lai komentētu nevajag mācēt sist pa bumbu. bet lai labi komentētu, vajag gan Zemļinksis jau nekomentēs viens, bet pārī ar Tinu vai Karpuškinu. Tins sevi ir apliecinājis kā ļoti labs žurnālists, kaut vai tajā pašā sc.com krievu versijā. par Karpuškinu, manuprāt, vispār komentāri lieki. Zināšanas par futbolu tikpat enciklopēdiskas kā Kreipānam.

     [+] [-]

, 2010-06-09 14:37, pirms 15 gadiem
Man pox, man kabelis, komentēs latviski, pēc 2 dienām futene nevaru sagaidīt

  +5 [+] [-]

, 2010-06-09 14:38, pirms 15 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Sienā esi ieskrējis? Kompetentāks komentētājs ir un būs Kreipāns, labāka par viņu futbolā nav un nebūs. Izcilas zināšanas un man piemēram ļoti patīkami klausīties, arī Zaharovam nav ne vainas, bet vairāk jau pierasts hokejā, ļoti patika K.Kļaviņš. Btw Zemļinskis būs traģēdīja, jo tas, ka viņš spēlējis futbolu, nepadara viņu par labu komentētāju, un lai komentētu futbolu, nav vajadzīgs skills uzsist pa bumbu?!?! Tāpēc neredzu jēgu, kāpēc M.Zemļinskis būs krutāks.
Man liekas, ka tu pats esi sienā ieskrējis. Izcilas zināšanas! Tikai problēma tāda, ka liela daļa no viņa faktiem ir vai nu nepareizi vai nepilnīgi. Otrkārt, spēles analīzi un interesantus tehnikas vai taktikas sīkumus no Kreipāna negaidīt. Treškārt, kļūdas vārdu un uzvārdu latviskošanā. It kā sīkums, taču ļoti kaitina. Ceturtkārt, Kreipāns parasti redz to, ko grib redzēt. Piemēram, atkārtojumā uzskatāmi redzams, ka aizmugures vai soda nebija, bet viņš bieži turpina malt pretējo. Latvijā latviski runājoša labāka varbūt arī nav, bet Kreipāns kā futbola komentētājs nu nebūt nav tik labs, kā daudzi iedomājas.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-09 14:39, pirms 15 gadiem
Priekskam tas ir vajadzigs!?

     [+] [-]

, 2010-06-09 14:45, pirms 15 gadiem
Vislabāk futeni komentē tieši karpuškins,žēl ka viņš latviski nekomentē! Lajkam toļiks viņam neļauj! Daudziem maniem paziņām nepatīk kā krejpāns komentē! Tad jau labāk Kļaviņš!!

  -3 [+] [-]

, 2010-06-09 14:46, pirms 15 gadiem
Nacionaalistiem laikam galvenais ir komenteetaaji, nevis futbols. Man piemeeram vienalga, kaadaa valodaa komentees. Galu galaa jums pashiem buus iespeeja izveleties, kuraa valodaa jus gribat skatities.
LTV7 to nedara taapat vien vini cer paplashinaat skatitaaju auditoriju un tas ir pilniigi saprotami.

     [+] [-]

, 2010-06-09 14:49, pirms 15 gadiem
Un vel Toļik lūdzu nekrekšķi un neklepo ēterā,tas ļoti kajtina! Bet ja gribās tad islēdz mikrofonu!! O.k?

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 14:52, pirms 15 gadiem
KRISDOLIS rakstīja: ka tik tev kāds neiesūkā.
Tu gribi man iesūkāt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 15:05, pirms 15 gadiem
c-melo rakstīja: Galīgi vienalga kādā valodā komentē, galvenais, ka futbolu rāda!
Tieši tā!

 +11 [+] [-]

, 2010-06-09 15:24, pirms 15 gadiem
Tikai viena lieta - komentējot 2 valodās arī auditorija kļūst 2 reizes lielāka, līdz ar to arī no reklāmām var saņemt papildus ienākumus.

Tb beidzot kāds sāk domāt plašāk, nevis izliekas, ka +/- gandrīz puses no valsts iedzīvotājiem vienkārši neeksistē. Tb paņem to, kas jau sen bija jāpaņem.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-09 15:27, pirms 15 gadiem
Vitaļiks no trešā poģīšā, kurš nopizģīja dekoderi lattelecom veikalā priecāsies uzzinot šo ziņu!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 15:32, pirms 15 gadiem
Varējau jau Jēkabsonu palaist pie komentēšanas-visi taču atceramies cik ''forši'' viņs PČ hokejā komentēja. D:

     [+] [-]

, 2010-06-09 15:35, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: komentējot 2 valodās arī auditorija kļūst 2 reizes lielāka
jā, to mēs redzējām jau ar esporta ru versiju

  +3 [+] [-]

, 2010-06-09 15:39, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikai viena lieta - komentējot 2 valodās arī auditorija kļūst 2 reizes lielāka, līdz ar to arī no reklāmām var saņemt papildus ienākumus.

Tb beidzot kāds sāk domāt plašāk, nevis izliekas, ka +/- gandrīz puses no valsts iedzīvotājiem vienkārši neeksistē. Tb paņem to, kas jau sen bija jāpaņem.
YESSS! Komentējot 5 valodās auditorija kļūs 5 reizes lielāka un pārsniegs Latvijas iedzīvotāju skaitu. Tāpat neredzu kā visi krievi tagad skatīsies šito pa LTV7. Lielai daļai tāpat Russija 2 kanālu listē, zināmi komentētāji un pārējais, neies viņi uzreiz kanālu mainīt.
Tomēr, ja runā par futbola kā tāda popularizēšanu, tad tas ir atzīstams solis. Lai jau tie krievi skatās futbolu, nav nekas man pretī.

 +25 [+] [-]

, 2010-06-09 15:43, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikai viena lieta - komentējot 2 valodās arī auditorija kļūst 2 reizes lielāka, līdz ar to arī no reklāmām var saņemt papildus ienākumus.

Tb beidzot kāds sāk domāt plašāk, nevis izliekas, ka +/- gandrīz puses no valsts iedzīvotājiem vienkārši neeksistē. Tb paņem to, kas jau sen bija jāpaņem.
Nebiju domājis, Juri, ka jūs tik sekls. Pāri visām mantrausīgajām vēlmēm ir jābūt tomēr kaut kādām vērtībām ņemtām vērām, t.sk., valsts valodai. Atļaušos aizrādīt, ka krievi nav gandrīz puse valsts iedzīvotāju - ir arī ukraiņi, poļi, baltkrievi, igauni, lietuvieši. Ja jau esam korekti pret vienu minoritāti, tad tādiem ir jābūt arī pret pārējiem! Kādēļ Vācijā netaisa šādas muļķības ar turku valodu, vai Lielbritānijā - ar poļu? Tādēļ ka šajās valstīs ar pašcieņu tās iedzīvotājiem viss ir kārtībā, kamēr Lativijā merkantīlie latvieši ir gatavi pārdoties ikvienam, lai tikai varētu kabatā ko iebāzt.

Atgādināšu, ka šāda mantrausība ir pielīdzināma Jūdasa grašiem!

Man ir kauns, ka LTV7, kas ir valsts finansēta TV leģitimizē divvalodību valstī, sekmējot arī tālāku nespējnieku, kas nav spējīgi iemācīties valsts valodu, uzturēšanu!

  +2 [+] [-]

, 2010-06-09 15:44, pirms 15 gadiem
crasher789 rakstīja: YESSS! Komentējot 5 valodās auditorija kļūs 5 reizes lielāka un pārsniegs Latvijas iedzīvotāju skaitu. Tāpat neredzu kā visi krievi tagad skatīsies šito pa LTV7. Lielai daļai tāpat Russija 2 kanālu listē, zināmi komentētāji un pārējais, neies viņi uzreiz kanālu mainīt.
Tomēr, ja runā par futbola kā tāda popularizēšanu, tad tas ir atzīstams solis. Lai jau tie krievi skatās futbolu, nav nekas man pretī.
Nevajag jau pārspīlēt.
Tagad, kad Televīzijai tāpat naudas ir tik cik tās ir, šāds solis ir vairāk nekā loģisks, jo savādāk "pēkšņi" var aptrūkties nauda, teiksim, RD spēļu translācijām.

Vai krievi skatīsies? Karpuškins ir kvalitātes zīme Latvijas futbolā, tāpat kā Zemļinskis. Protams, visu izšķirs komentēšanas kvalitāte, taču ir pietiekoši daudz cilvēku, kam Rassija 2 nav pieejams (teiksim, mans kabeļtelevīzijas operators šādu kanālu nepiedāvā) un LTV piedāvājums būs vienīgā iespēja skatīties futbolu.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 15:45, pirms 15 gadiem
Viesulis rakstīja: Nebiju domājis, Juri, ka jūs tik sekls. Pāri visām mantrausīgajām vēlmēm ir jābūt tomēr kaut kādām vērtībām ņemtām vērām, t.sk., valsts valodai. Atļaušos aizrādīt, ka krievi nav gandrīz puse valsts iedzīvotāju - ir arī ukraiņi, poļi, baltkrievi, igauni, lietuvieši. Ja jau esam korekti pret vienu minoritāti, tad tādiem ir jābūt arī pret pārējiem! Kādēļ Vācijā netaisa šādas muļķības ar turku valodu, vai Lielbritānijā - ar poļu? Tādēļ ka šajās valstīs ar pašcieņu tās iedzīvotājiem viss ir kārtībā, kamēr Lativijā merkantīlie latvieši ir gatavi pārdoties ikvienam, lai tikai varētu kabatā ko iebāzt.

Atgādināšu, ka šāda mantrausība ir pielīdzināma Jūdasa grašiem!

Man ir kauns, ka LTV7, kas ir valsts finansēta TV leģitimizē divvalodību valstī, sekmējot arī tālāku nespējnieku, kas nav spējīgi iemācīties valsts valodu, uzturēšanu!
Turki Vaacijaa ir zem 10%, kameer krievi Latvijaa ir pie 30%, atskiribu juuti?

  +4 [+] [-]

, 2010-06-09 15:47, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: jā, to mēs redzējām jau ar esporta ru versiju
SC ru versija ir cits stāsts, jo tur tiek rakstīts par Latvijas sporta notikumiem krieviski + šis tas no pasaulē paša svarīgākā. Ja klāt būtu pilnvērtīgs pasaules sports (tb analogs SC lv versijai), tad varētu vilkt kkādas paralēles.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-09 15:48, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Turki Vaacijaa ir zem 10%, kameer krievi Latvijaa ir virs 30%, atskiribu juuti?
Nē, nejūtu! Nevajag pie krieviem pierēķināt baltkrievus un ukraiņus- tas nav viens un tas pats. Satversmi esi lasījis? Latvijā valsts valoda ir latviešu un valsts TV ir jāraida pārraides latviešu valodā!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 15:52, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag jau pārspīlēt.
Tagad, kad Televīzijai tāpat naudas ir tik cik tās ir, šāds solis ir vairāk nekā loģisks, jo savādāk "pēkšņi" var aptrūkties nauda, teiksim, RD spēļu translācijām.

Vai krievi skatīsies? Karpuškins ir kvalitātes zīme Latvijas futbolā, tāpat kā Zemļinskis. Protams, visu izšķirs komentēšanas kvalitāte, taču ir pietiekoši daudz cilvēku, kam Rassija 2 nav pieejams (teiksim, mans kabeļtelevīzijas operators šādu kanālu nepiedāvā) un LTV piedāvājums būs vienīgā iespēja skatīties futbolu.
Man iešāvās prātā doma, ko darīja riktīgie krievi, kas neprot nemaz latviski pie šitās ciparēšanas procesa.
a) Pirka dekoderi un izvēlējās tikai 4 Latvijas kanālus.
b) Izvēlējās Viasat vai vēl ko un iekļāva savā listē krievu kanālus
c) Nepirka neko, jo naudas nav.

Nezinu, bet liekas pie a) tomēr pieder mazākums

  -3 [+] [-]

, 2010-06-09 15:52, pirms 15 gadiem
Viesulis,

Kādā veidā tiek apdalīta valsts valoda? Translācijas notiek 2 valodās (pie tam atsevišķi, nevis bilingvāli)! LATVIEŠU un (opcionāli) krievu.

Kas kuru variantu gribēs, to skatīsies, pie tam, pieļauju, ka pat ne valoda būs galvenais izvēles kritērijs, bet komentētāju darba kvalitāte.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 15:54, pirms 15 gadiem
crasher789 rakstīja: Man iešāvās prātā doma, ko darīja riktīgie krievi, kas neprot nemaz latviski pie šitās ciparēšanas procesa.
a) Pirka dekoderi un izvēlējās tikai 4 Latvijas kanālus.
b) Izvēlējās Viasat vai vēl ko un iekļāva savā listē krievu kanālus
c) Nepirka neko, jo naudas nav.

Nezinu, bet liekas pie a) tomēr pieder mazākums
Te ir runa par tiem, kas līdz šim sēdēja ar tiem cik tur kanāliem. Ir vēl viens variants - pirms x gadiem pieslēdza kabeļtelevīziju, kur vienīgā iespēja skatīties futbolu vienalga paliek LTV veidolā.

 +10 [+] [-]

, 2010-06-09 15:55, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Turki Vaacijaa ir zem 10%, kameer krievi Latvijaa ir pie 30%, atskiribu juuti?
Turki Vācijā ir 4 000 000, bet krievi Latvijā ir 630 000, atšķirību jūti?

  -2 [+] [-]

, 2010-06-09 15:57, pirms 15 gadiem
kristaps24 rakstīja: Turki Vācijā ir 4 000 000, bet krievi Latvijā ir 630 000, atšķirību jūti?
Un cik ir kopējais iedzīvotāju skaits? Absolūtie skaitļi smuki jau izskatās, taču objektīvāka ir attiecība, pret visiem valsts iedzīvotājiem.

     [+] [-]

, 2010-06-09 16:00, pirms 15 gadiem
Tai kompanija vel pietrukst Madara Bergmana , tad jau patiesam varetu neslkatities

     [+] [-]

, 2010-06-09 16:09, pirms 15 gadiem
Varbūt Anglijā, Īrijā arī nacionālajās TV vajadzētu skatītājiem translēt ne tikai angliski, bet arī latviski un poliski? Interesanti, kāda būtu angļu reakcija. Bet Latvijā nav ko brīnīties par tādu marasmu.

  +7 [+] [-]

, 2010-06-09 16:15, pirms 15 gadiem
Cik tad dziļi var līst dirsā krievam?
Piedūrīgi, ka futeni komentēs Zaharovs.

     [+] [-]

, 2010-06-09 16:24, pirms 15 gadiem
Man trūkst vārdu. Nožēlojami. Jo šī ir principa lieta. Maksā jau par to visu Krievija, lai Latvijas iedzīvotāji - lingvistiskie idioti justos komfortabli.

     [+] [-]

, 2010-06-09 16:25, pirms 15 gadiem
Un vēl: attēlu krieviski nerādīs? Saka jau ka futbolam nav tautības.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-09 16:26, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un cik ir kopējais iedzīvotāju skaits? Absolūtie skaitļi smuki jau izskatās, taču objektīvāka ir attiecība, pret visiem valsts iedzīvotājiem.
Po tā attiecība, kā Latvijas valsts finansētā televīzijā vispār var raidīt seriālus un ziņas krievu valodā , lai bites vai sociķi nopērk translēšanas tiesības un raida pa savu TV5 vai LNT

     [+] [-]

, 2010-06-09 16:27, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: LTV piedāvājums būs vienīgā iespēja skatīties futbolu.
Eurosport?

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 16:33, pirms 15 gadiem
normiic rakstīja: Eurosport?
Eurosport rāda PK futbolā?

  -3 [+] [-]

, 2010-06-09 16:38, pirms 15 gadiem
Lai piedod Kreipāns, jo cienu viņu, kā vienu no retajiem labiem komentātoriem Latvijas sportā, bet visticamāk pārslēgšu uz krievu, jo Karpuškins kopā ar Zemļinski tomēr ir kārtu labāki par Kreipānu (par Zaharovu labāk nerunāsim).
Kas attiecas uz latviešu valodu, ļoti ceru , ka būs vairāk tādu filmu vai raidījumu, kas tiks translētas orģinālvalodā (vienalga angļu, krievu, vācu). Jo galu galā es labāk klausos T.Henka vai H.Berijas balsi (par ko viņi attiecīgi saņēmuši Oskaru) nevis kaut kāda vietējā aktiera tulkojumu (un kas ir zvaigzne tikai PDZ izpratnē). Un kas attiecas uz raidījumiem - tam pašam Top Gear pazūd puse no stila, ja Hamonda vai Meja vietā sāk tulkot vietējais TV dikotors, kuram vienīgā pozitīvā īpašība ir kaut cik skaidrā dikcija.

     [+] [-]

, 2010-06-09 16:41, pirms 15 gadiem
ruudzs rakstīja: Kļaviņš labi komentēja. Uzskatu, ka viens no labākajiem komentētājiem Latvijā.
Piekrītu . Katrā ziņā par Kreipānu labāk patīk ,vismaz kaut kāda dzīvība komentārā. Anatolijs vienmēr ieciklējas uz spēlētāju radurakstu līdz n-tajai pakāpei atstāstīšanu , bieži vien pat ignorējot laukumā notiekošo ....

     [+] [-]

, 2010-06-09 16:49, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Eurosport rāda PK futbolā?
Nē.. ?

  +9 [+] [-]

, 2010-06-09 17:13, pirms 15 gadiem
Man likās, ka tie trīs burti (LTV) nozīmē Latvijas Televīzija. Laikam būšu maldījies...

  -2 [+] [-]

, 2010-06-09 17:18, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Pilnīgi idioti un pēc tam vēl brīnās , kāpēc krievi latviski nesaprot un nerunā.
Jā futbola spēle ir īstais veids kā mācīties valodu! Dooh!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-09 18:01, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: viņš aizmirsa vienu siku niansiiti Tev piemetinaat.. Vacija ir 40 000 000 iedzivotaji, bet Latvijaa 2 300 000..
Vispār jau Vācijā ir 80 miljoni iedzīvotāju

  +1 [+] [-]

, 2010-06-09 18:42, pirms 15 gadiem
haa2o rakstīja: es piemeeram gribu, lai piedaavaa latvieshu valodaa un spaanju valodaa... varbuut kaads spaanis arii grib pa LTV7 skatiities..
++++

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 19:01, pirms 15 gadiem
Beidzot viens saprātīgs komentārs Ar pārspīlētu nacionālismu nekur tālu netiksiet pašreizējā sabiedrības uzbūvē! Ir jākoncentrējās pašiem uz sevi, nevis katra teikuma galā "krievi, krievi" un visu vainu meklēt tikai viņos. Esmu patriots un to pasniedzu ar savu rīcību ikdienas dzīvē.

iNectar rakstīja: Tie krievi, kuri ir apveltīti ar intelektu, tāpat spēs apgūt latviešu valodu, tāpēc neredzu nekādu krenķi tajā, ka LTV piedāvā šādu opciju.
Domāju, ka tas pat ir apsveicami gan no biznesa viedokļa, gan arī tādā kontekstā, ka daudzi krievi pateicotiem šādai iespējai, izvēlēsies LTV nevis Krievijas telekanālus.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 20:06, pirms 15 gadiem
Bet rādīs visas spēles jā?

  +2 [+] [-]

, 2010-06-09 21:03, pirms 15 gadiem
Chikotilo rakstīja: Vispār jau Vācijā ir 80 miljoni iedzīvotāju
+-40 miljoni, kas tad tur i

     [+] [-]

, 2010-06-09 21:06, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viesulis,

Kādā veidā tiek apdalīta valsts valoda? Translācijas notiek 2 valodās (pie tam atsevišķi, nevis bilingvāli)! LATVIEŠU un (opcionāli) krievu.

Kas kuru variantu gribēs, to skatīsies, pie tam, pieļauju, ka pat ne valoda būs galvenais izvēles kritērijs, bet komentētāju darba kvalitāte.
Tu visu pasniedz noteiktā toņkārtā. Tāpat varu arī es:

LTV vadība ir izlēmusi, ka Pasaules kauss futbolā tiks translēts par nodokļu maksātāju naudu KRIEVU valodā, un jau nolīgti tādi futbola eksperti kā Valērijs Karpuškins un Vladimirs Tins, Mihails Zemļinskis.
Taču LTV vadība atcerējusies arī par latviešiem, un būs iespējams spēles vērot arī latviešu valodā (opcionāli).

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 22:51, pirms 15 gadiem
power1 rakstīja: Žēl, ka Kļaviņš nekomentēs.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-09 22:54, pirms 15 gadiem
Krievu valoda.. nu drausmas, cik zemu kriit LTV7, lai piesaistiitu skatitajus

     [+] [-]

, 2010-06-10 11:12, pirms 15 gadiem
Viennozīmīgi izvēlēšos krievu valodu, jo latviešu komentatori to vien spēj ka komentēt "Bumba/ripa pie <komandas> vārtiem", "<Vārds> atdod piespēli <Vārds>", "straujš pretuzbrukums", "bīstams sitiens pa vārtiem" un "Kas par sitienu!" un hoķī vēl ir "spēka paņēmiens pret <vārds>.

Es tač gribu lai komentātots analizē, nevis stāsta to, ko gan es, gan jebkurš skolnieks redz.