Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Nīderlande - pirmā fināliste

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Nīderlande - pirmā fināliste
Pirmo vārtu autors Džovanni van Bronhorsts
Foto: AFP/Scanpix

Šodien DĀR notiekošajā Pasaules kausa izcīņā futbolā tika noskaidrota pirmā fināliste. Pusfināla mačā Nīderlandes izlase ar 3:2 pārspēja Urugvajas komandu. Nīderlande finālā!

Abām izlasēm diskvalifikāciju dēļ nevarēja palīdzēt pa diviem futbolistiem - holandiešiem Gregorijs van der Vīls un Naidžels de Jongs, bet urugvajiešiem 1/4 fināla varonis Luiss Suaress un Horhe Fusile. Bez tam Urugvajai nevarēja palīdzēt savainotais Nikolass Lodeiro, bet vēl nozīmīgāk - arī kapteinis Djego Lugano. Taču ne jau tāpēc šīs spēles favorīte bija Nīderlande - oranžie spēja pārvarēt pat Brazīlijas barjeru un kopumā turnīru līdz šim aizvadīja ļoti, ļoti pārliecinoši.

Holandieši pirmo momentu izveidoja jau 4. minūtē - Arjens Robens savā malā apspēlēja pretinieku, izdarīja centrējumu, bumba nonāca pie Dirka Kauta, kurš no labas pozīcijas sita pāri. Vēlāk cerīgu Veslija Sneijdera raidījumu nobloķēja... partneris Robins van Pērsijs. Urugvajai pretējā galā divreiz nepaveicās ar aizmugures stāvokļiem (tie bija uz robežas), bet pirmie vārti pēkšņi krita 18. minūtē. Neticams sitiens no aptuveni 30 metriem padevās Džovanni van Bronhorstam, bumbai ielidojot pašā vārtu devītniekā! Skaisti, eleganti un 1:0 Nīderlandes labā! Drīz vien moments soda laukumā bija arī Robenam, taču uzsist viņš nepaspēja. Turpinājumā notikumu nebija daudz, un uz ilgu laiku spilgtākais brīdis bija Kaseresa sitiens šķērītē ar kāju pa seju Demijam de Zēvam tā, ka asinis vien šķīda. Toties pēc ilgāka klusuma stadions burtiski uzsprāga 41. minūtē - Urugvajas izlases līderis Djego Forlans ar tālu raidījumu pārsteidza holandiešus, ne pārāk veiksmīgi vārtos nospēlēja arī Martens Stekelenburgs, un 1:1! Pie šāda rezultāta komandas devās pārtraukumā.

Šķiet, Urugvaja pēc rezultāta izlīdzināšanas ieguva lielāku pārliecību pār saviem spēkiem. 51. minūtē izgājienā ne pārāk pārliecinošs bija Stekelenburgs, un Alvaro Pareira mēģināja trāpīt pustukšajos vārtos, taču modrs bija van Bronhorsts. Var apgalvot, ka diezgan centīgi uzbruka abas komandas un nebija tā, ka urugvajieši būtu mierā ar sasniegto. Pozicionāli vairāk uzbruka favorīti holandieši, bet urugvajieši 67. minūtē nopelnīja bīstamu soda sitienu - pēc Forlana raidījuma bumbu atvairīja Stekelenburgs. Nīderlande uzreiz atbildēja - Rafaels van der Vārts no soda laukuma robežām bīstami sita, Muslera ar pūlēm tika galā, savukārt Robens ar atkārtotu raidījumu sita pāri. Ja šajā situācijā holandiešiem nepaveicās, tad pēc mirkļa fortūna viņiem uzsmaidīja - 70. minūtē Sneijders sita vārtu virzienā, rikošets, un bumba ielidoja pašā vārtu apakšējā stūrī! 2:1 Nīderlandes labā! Urugvaja nepaspēja pat sākt atspēlēšanās mēģinājumus, kad rezultāts kļuva jau 3:1! 73. minūtē pēc centrējuma asi un ļoti precīzi ar galvu sita Robens! Visos trīs Nīderlandes vārtu guvumos bumba ielidoja vārtos, atsitusies pret vārtu stabu! Atlikušajā laikā oranžie spēlēja uzmanīgi, prasmīgi, mēģinot ķert urugvajiešus uz pretuzbrukumiem. Pāris reizes viņi bija tuvu ceturto vārtu guvumam, taču kompensācijas laikā vārtus guva Urugvaja - Maksi Pareira sita precīzi kreisajā stūrī. Vairs tikai 3:2! Tomēr lai kā centās urugvajieši, Nīderlande uzvarēja ar 3:2 un iekļuva finālā!

Sestdien Urugvajai būs jāpiedalās cīņā par 3. vietu, bet finālā šajā svētdienā, 11. jūlijā, Johanesburgā, Nīderlandes izlase tiksies ar Vācijas un Spānijas pāra uzvarētāju. Otrais pusfināls - jau rītvakar plkst.21:30. Viens jau tagad ir skaidrs - svētdien mūs gaida Eiropas fināls!

Nīderlande - Urugvaja 3:2 (1:1)

Vārti: van Bronhorsts 18', Sneijders 70', Robens 73' - Forlans 41', M.Pareirra 90'
Brīdinājumi: Sneijders, Bulahruzs, van Bommels - M.Pareira, Kaseress
Nīderlande: Stekelenburgs, Heitinga, Matijsens, van Bronhorsts, van Bommels, Kauts, van Pērsijs, Sneijders, Robens (Elija 89'), Bulahruzs, de Zēvs (van der Vārts 46')
Urugvaja: Muslera, Godins, Gargano, Viktorino, Kavani, Forlans (Fernandess 84'), A.Pereira (Abreu 78'), Peress, M.Pereira, Arevalo Rioss, Kaseress

Pusfinālu pāri

PārisRezultāts
Nīderlande - Urugvaja3:2
Vācija - Spānija07.07.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-07 00:14, pirms 14 gadiem
MachimoI rakstīja: Vai Ziemeļkoreja ir spēcīgāka par Zviedriju?
Gandrīz katrā zonā ir komandas, kurām vajadzētu būt PK, bet kuras tur nav. Pašas vainīgas, ka nevar tikt cauri atlases sietam. Vai Zviedrija ir spēcīgāka par Ziemeļkoreju? Jā, protams. Bet Āzijas zonā aiz borta palika Saūda Arābija, kas arī ir stiprāka par Ziemeļkoreju. Āfrikas spēcīgākā izlase Ēģipte vispār netika uz PK, bet es uzskatu, ka ar šo sastāvu Ēģipte varētu aizkļūt ļoti tālu. Nekad nebūs tā, ka finālturnīrā spēlēs uz papīra labākās izlases. Uzsveru - uz papīra.

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:15, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, metropole tādā ziņā, ka šeit spēlē visi labākie futbolisti no visas pasaules. Arī klubi šeit ir spēcīgākie pasaulē. Bet par neeiropiešu individuālajām prasmēm ne brīdi neesmu šaubījies
nu tas jau tikai tāpēc,ka valstis bagātas, Eiropas klubiem ir naudiņa

  +3 [+] [-]

, 2010-07-07 00:15, pirms 14 gadiem
MachimoI rakstīja: Tieši par to arī es runāju. Es nevēlos redzēt ziemeļkorejiešu karavīrus spēlējam pret ziloņkauliešiem, es vēlos redzēt labu futbolu un visas pasaules labākās valstsvienības vienkopus, nezinu kā jūs.
Tātad, Korejaivai Hondurasai te nebija jābūt, bet Francijai, Itālijai un Grieķijai bija? Intresanti

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:17, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vai es kādreiz esmu teicis, ka es lepojos ar to, ka Šumahers pāris reižu ir rīkojies neadekvāti? Diez vai kaut ko tādu būsi dzirdējis no manas mutes.
absolūti nē! Toties Tu nespēj apstāties, kritizējot tos pašu Suarezu tad kāda īsti ir šķirba, zinot Tavas slavas dziesmas MŠ?

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:18, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Brazīlieši var vainot tikai paši sevi un veiksmes trūkumu, ka neizmantoja savas izdevības 1. puslaikā (bet tādas bija) un izlaida no rokām spēli, kur bija vadībā, pie tam ielaida tik "vieglus" abus vārtus.
galvenais jau tiešām ir ieraidīt bumbu vārtos - ja tādi sitieni kā šodien lido iekšā,neviens neko padarīt nevar. arī Brazīlijai nepaveicās, bet tieši tajā spēlē radās pārliecība,ka pelnīti viņi bija starp galvenajiem favorītiem un bija tiešām stipri

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:18, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Cik pēdējās cerības sodu bija šajā mačā?
Kāda starpība cik? Pēdējās cerības sods ir tāds pats pārkāpums kā paraut laukuma centrā aiz krekla. Pārkāpums paliek pārkāpums. Tagad tēlot apvainoto ir stulbi un saukt Suaresu par zagli - vēl stulbāk. Katrs noteikumu pārkāpums ir negodīgs pret to komandu, pret kuru pārkāpa. Kopš kura laika pēdējās cerības sods ir kaut kāda zagšana un čītošana?

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:20, pirms 14 gadiem
Urugvaja pakutināja nervus Nīderlandei,tagad eiropas fināls,kur gan palika Dienvidamērika-zaudēja!Eiropa uzvarēja

  -1 [+] [-]

, 2010-07-07 00:20, pirms 14 gadiem
Man domāt Sneiders dabūs to kruto balvu

  -3 [+] [-]

, 2010-07-07 00:21, pirms 14 gadiem
Ja runājam par šī vakara spēli, tad jāsecina, ka Stekelenburgs nav tas stabilākais vārtsargs. Kaut kā nepārliecināja viņš šajā spēlē. Nebūtu viņš tā gulējis vārtos, gan jau Nīderlande būtu palikusi uz nulles. Nē, tas nav mēģinājums kaut ko atņemt Forlanam, vienkārši oranžo vārtsargs tiešām nenospēlēja tā, kā viņa vietā to būtu izdarījis, piemēram, van der Sārs.
Ar viduslīniju gan viss kārtībā. Samērā piesātināta, kreatīva un galvenais jau rezultatīva. Robens, Sneijders, Kauts - visi nospēlēja lieliski. van Bommels izdarīja savu melno darbu.
Vienīgais špices uzbrucējs van Pērsijs neko īpašu neparādīja pat pēc van der Vārta iznākšanas laukumā. Kaut kā nemanīju viņu.

Pagaidām grūti pateikt, vai Nīderlande finālā varētu kaut ko pretstatīt Vācijas vai Spānijas izlasēm. Drīzāk domāju, ka Nīderlande viennozīmīgi spēlēs kā 2.numurs. Jebkurā gadījumā būs aizraujošs Eiropas fināls

  +3 [+] [-]

, 2010-07-07 00:22, pirms 14 gadiem
Lai nu kā par Vāciju esmu kopš 1998.gada un esmu par viņiem arī tagad! Grūti būs izcīnīt zeltu, bet ja spēlēs tāpat kā līdz šim tad izcīnīs! Grūti būs bez Millera, es viņa vietā gribētu redzēt Krosu, bet visticamāk būs Trahovskis... ja labi nospēlēs, tad arī mani tas apmierina! Lai nu kā esmu par Vāciju, ja ne Vācija, tad lai ir skaists futbols!
Nekad nesapratīšu cilvēkus, kas fanos pret komandu, kas izsita viņu komandu, tikai tādēļ!
un piebildīšu, jeb izplatīšu futbolā slavenu saukli:
Show racism red card

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:23, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: nu tas jau tikai tāpēc,ka valstis bagātas, Eiropas klubiem ir naudiņa
Protams, ka bagātas, jo tā jau ir vecā pasaule, turklāt Eiropā ir senas futbola tradīcijas. Ja tādas būtu, piemēram, ASV, tad pieļauju, ka situācija futbola pasaulē būtu pavisam citādāka.

  -3 [+] [-]

, 2010-07-07 00:26, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: absolūti nē! Toties Tu nespēj apstāties, kritizējot tos pašu Suarezu tad kāda īsti ir šķirba, zinot Tavas slavas dziesmas MŠ?
Šķirba ir tāda, ka Šumahers ir leģenda, jo pierādījis savu meistarību vairākkārt, turklāt F1 ir samērā individuāls sporta veids.
Savukārt Suaress ir atbildīgs par veselas izlases sapņu sagraušanu, kura izdarīja visu lai uzvarētu, otrajā puslaikā nospēlējot krietni labāk Tā pat Gana būtu guvusi vārtus, ja Suaress apzināti nebūtu atvairījis vārtos lidojošu bumbu...ar rokām. Es domāju, ka jau esi sapratis manu nostāju šajā jautājumā.

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:27, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, ka bagātas, jo tā jau ir vecā pasaule, turklāt Eiropā ir senas futbola tradīcijas. Ja tādas būtu, piemēram, ASV, tad pieļauju, ka situācija futbola pasaulē būtu pavisam citādāka.
ASV patīk monopols, tapēc domāju, ka ir labi kā ir. Taču ir jāsaka, ka arī Damerikā ir augsti attīstīts klubu futbols! Tomēr Boka Juniors, Flamengo... daudzi labi spēlētāji, kas šajā PČ sevi parādīja labi nāk no turienes...
Protams, ar eiropu necīnās (vismaz ar top 20 klubiem nē)
ASV ar cīnās, lai savu līgu uzlabotu. Sākumā Bekhems, tālāk kāds gribēja Ļunbergu... nez, kur spēlē un kā... kopš Wham par viņu neesmu dzirdējis un intresējies... būs jāpameklē!

  +4 [+] [-]

, 2010-07-07 00:28, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Kāda starpība cik? Pēdējās cerības sods ir tāds pats pārkāpums kā paraut laukuma centrā aiz krekla. Pārkāpums paliek pārkāpums. Tagad tēlot apvainot ir stulbi un saukt Suaresu par zagli - vēl stulbāk. Katrs noteikumu pārkāpums ir negodīgs pret to komandu, pret kuru pārkāpa. Kopš kura laika pēdējās cerības sods ir kaut kāda zagšana un čītošana?
ir tā zagšana. nav gadījies redzēt,ka uz vārtu līnijas kāds ķer ar rokām,ja redz,ka ar galvu netiks klāt. parasti palecas - ja netiek,tad netiek, tad pelnīts gols. ja spēlētājs apzinās,ka par šo ir sarkanā kartiņa un vienalga dara - tas jau ir kā APZINĀTI kāju otram lauzt, tas vis nav nekāda krekla paraušana. tā teikt - es apzinos,ka ar Robenu ierindā mēs nevinēsim Nīderlandi, es tagad ziedošos un salauzīšu viņam kāju. man sarkanā, toties viņiem Robens nost. arī teiksi,ka tāds pats sods,kā visi pārējie?

kā jau teicu, tajā brīdī bija vairāk dusmas uz noteikumiem,ka kaut kas tāds vispār iespējams. hoķī par nūjas mešanu tukšu vārtu priekšā ieskaita vārtus, basītī par lejupejošas bumbas bloķēšanu ieskaita punktus. neviens neliek mest bullīti vai soda metienus.

  -3 [+] [-]

, 2010-07-07 00:30, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Kāda starpība cik? Pēdējās cerības sods ir tāds pats pārkāpums kā paraut laukuma centrā aiz krekla. Pārkāpums paliek pārkāpums. Tagad tēlot apvainoto ir stulbi un saukt Suaresu par zagli - vēl stulbāk. Katrs noteikumu pārkāpums ir negodīgs pret to komandu, pret kuru pārkāpa. Kopš kura laika pēdējās cerības sods ir kaut kāda zagšana un čītošana?
Manās acīs vārtos lidojošas bumbas apstādināšana ar rokām ir vistīrākā "zādzība". Vai tiešām tik grūti saprast manu pozīciju? Es zinu, ka Tu domā citādāk, bet mans uzskats ir tāds, kādu es visu laiku deklarēju.

Un nevajag visu vispārināt, jo pretējā gadījumā, kāpēc vienu tiesnesi sūta mājās, ja viņš kļūdaini nav ieskaitījis vienus vārtus, kamēr tienesis, kurš spēles laikā nosvilpis vairākas neesošas aizmugures, turpina tiesāt turnīrā? Vai tad visas šīs kļūdas nav vienkārši KĻŪDAS?

  +3 [+] [-]

, 2010-07-07 00:31, pirms 14 gadiem
Ja kādu intresēja mans iepriekšējais komentārs, tad Ļunbergs spēlē(vai ja)
Sīetlā

  +4 [+] [-]

, 2010-07-07 00:31, pirms 14 gadiem
shooter94 rakstīja: Urugvaja pakutināja nervus Nīderlandei,tagad eiropas fināls,kur gan palika Dienvidamērika-zaudēja!Eiropa uzvarēja
Tas gan nav konkrēti par tavu komentāru, bet nedaudz smieklīgi liekas, ka daudzi tagad saka, cik labs čempionāts Eiropai un ka tā samala miltos Dienvidameriku un vēl sazin ko. Interesanti, ka ar Eiropu saprot tās komandas, kas iekļuvušas pusfinālā, taču čempionātā piedalījās vēl 10 citas izlases. Dienvidamerikai šis čempionāts varēja izvērsties izcils, tomēr tā nenotika, taču kopumā Dienvidamerikai turnīrs jāvērtē kā veiksmīgs. Urugvaja un Paragvaja izspieda teju maksimumu, Čīlei diemžēl nepaveicās ar pretinieku 1/8 finālā, bet astotdaļfināls arī ir labs rezultāts. Vienīgi Bra un Arg nostartēja viduvēji. Savukārt salīdzini Eiropas performanci. No 13 komandām astotdaļfinālā iekļuva tikai sešas izlases (pirms četriem gadiem bija 10!), ceturtdaļfinālā spēlēja tikai trīs (visu laiku sliktākais rezultāts, pirms četriem gadiem bija septiņas). Pat, ja Eiropas izlases ierindosies pirmajās trijās vietās, Eiropai šis čempionāts būs salīdzinoši neveiksmīgs – tādas ierastās elites komandas kā Francija, Itālija un Anglija spēlēja vienkārši drausmīgi (Anglija gan ir arī megapārvērtēta, tomēr elites izlase tā ir), Grieķija un Dānija spēlēja ļoti bāli. Ja Dienvidamerikai visas pārstāves tika tālu, tad Eiropai kopumā turnīrs nemaz tik ļoti veiksmīgs, kā daudzi grib iestāstīt, nav.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-07 00:32, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šķirba ir tāda, ka Šumahers ir leģenda, jo pierādījis savu meistarību vairākkārt, turklāt F1 ir samērā individuāls sporta veids.
Savukārt Suaress ir atbildīgs par veselas izlases sapņu sagraušanu, kura izdarīja visu lai uzvarētu, otrajā puslaikā nospēlējot krietni labāk Tā pat Gana būtu guvusi vārtus, ja Suaress apzināti nebūtu atvairījis vārtos lidojošu bumbu...ar rokām. Es domāju, ka jau esi sapratis manu nostāju šajā jautājumā.
Nu piedod, bet tad kad MŠ izsita Hilu (un vēlāk arī Vilenēvu), tad tajā brīdī vinš vēl neko nebija pierādījis. Brauca Benetton_Ford, kas bija tobrīd labākā mašīna ar visiem Flavio īpatnējiem navarotiem. Bet par tēmu: jā, Gana papildlaikā spēlēja labāk, bet futbolā uzvar tas, kurš to sasodītu pūsli dabūn pāri līnijai. Un atkārtošos: ir nepamatoti salutēt vienam sportistam, bet no likt citu par to pašu tikai, pamatojoties uz simpātinām.

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:32, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: ASV patīk monopols, tapēc domāju, ka ir labi kā ir. Taču ir jāsaka, ka arī Damerikā ir augsti attīstīts klubu futbols! Tomēr Boka Juniors, Flamengo... daudzi labi spēlētāji, kas šajā PČ sevi parādīja labi nāk no turienes...
Protams, ar eiropu necīnās (vismaz ar top 20 klubiem nē)
ASV ar cīnās, lai savu līgu uzlabotu. Sākumā Bekhems, tālāk kāds gribēja Ļunbergu... nez, kur spēlē un kā... kopš Wham par viņu neesmu dzirdējis un intresējies... būs jāpameklē!
Jā, bet šo klubu spēku grūti salīdzināt ar Eiropas klubiem. Kā spēlētājs parāda atzīstamu potenciālu, tā skauti viņu uzreiz aizvelk uz Eiropu. Protams, tā visa pamatā ir nauda.

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:33, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: ASV patīk monopols, tapēc domāju, ka ir labi kā ir. Taču ir jāsaka, ka arī Damerikā ir augsti attīstīts klubu futbols! Tomēr Boka Juniors, Flamengo... daudzi labi spēlētāji, kas šajā PČ sevi parādīja labi nāk no turienes...
Protams, ar eiropu necīnās (vismaz ar top 20 klubiem nē)
ASV ar cīnās, lai savu līgu uzlabotu. Sākumā Bekhems, tālāk kāds gribēja Ļunbergu... nez, kur spēlē un kā... kopš Wham par viņu neesmu dzirdējis un intresējies... būs jāpameklē!
nu pēc tiem interkontinentālajiem kausiem gan nepateiksi,ka eiropa vienos vārtos liek ar to klubu futeni. nezinu,kāda tagad tā statistka,bet vēl nesen,šķiet,pat libertadorieši bija vadībā pret CL

  +5 [+] [-]

, 2010-07-07 00:34, pirms 14 gadiem
Manās acīs vārtos lidojošas bumbas apstādināšana ar rokām ir vistīrākā "zādzība". Vai tiešām tik grūti saprast manu pozīciju?
____________________________________

tavu pozīciju ir viegli saprast, bet Tev pašam ir dubulti standarti.

  +4 [+] [-]

, 2010-07-07 00:35, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Manās acīs vārtos lidojošas bumbas apstādināšana ar rokām ir vistīrākā "zādzība". Vai tiešām tik grūti saprast manu pozīciju? Es zinu, ka Tu domā citādāk, bet mans uzskats ir tāds, kādu es visu laiku deklarēju.
Problēma ir tāda, ka Suaresa gājienu tu uzskati par zādzību, bet citupēdējās cerības sodu, nogāžot vai paraujot aiz krekla, tu neuzskati par zādzību. Dienvidāfrikas vārtsargs nogāza SUaresu un dabūja sarkano. Atbildi tā bija zādzība? Kāpēc es nedzirdēju cepšanos pēc tās spēles? Manis pēc vari uzskatīt Suaresu par zagli, vienīgais, ko es no tevis prasu, ir objektivitāte!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-07 00:36, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Manās acīs vārtos lidojošas bumbas apstādināšana ar rokām ir vistīrākā "zādzība". Vai tiešām tik grūti saprast manu pozīciju? Es zinu, ka Tu domā citādāk, bet mans uzskats ir tāds, kādu es visu laiku deklarēju.

Un nevajag visu vispārināt, jo pretējā gadījumā, kāpēc vienu tiesnesi sūta mājās, ja viņš kļūdaini nav ieskaitījis vienus vārtus, kamēr tienesis, kurš spēles laikā nosvilpis vairākas neesošas aizmugures, turpina tiesāt turnīrā? Vai tad visas šīs kļūdas nav vienkārši KĻŪDAS?
Dažām komandām ir vairāk fanu nekā citām!
Bet Tev ar jāsaprot, ka Suarezs nospēlēja tā, kā vajadzēja! Ne1 komanda nevēlējās zaudēt un savai komandai un faniem Suarezs bijavaronis! Viņš saņēma tādu sodu, kāds pienākas par pārkāpumu!
Pendele+sarkanā!
Ne viņu, ne tiesnesi nevar vainot (vismaz par to, ka palīdzēja Urugvajai)

  +3 [+] [-]

, 2010-07-07 00:37, pirms 14 gadiem
Lielisks, fantastisks mačs! Malači holandieši, bet arī Urugvajai visu cieņu - par lielo cīņassparu un pašatdevi līdz pašām beigām! Fināla cienīgs mačs!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-07 00:38, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: nu pēc tiem interkontinentālajiem kausiem gan nepateiksi,ka eiropa vienos vārtos liek ar to klubu futeni. nezinu,kāda tagad tā statistka,bet vēl nesen,šķiet,pat libertadorieši bija vadībā pret CL
To turnīru gan nevar uztvert kā objektīvu mērauklu, tomēr absolūti piekrītu tam, ka stereotips, ka Eiropas klubu futbols ir ievērojami labāks, ir diezgan aplams. Naudas un komercializācijas ziņā, protams, Eiropa ir tālu priekšā, taču Argentīnas, Brazīlijas, Meksikas čempionāts nebūt nav vājš. Daudzi tā domā tāpēc, ka tas ir kaut kur tālu prom un mums nepazīstams.

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:39, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: Nu piedod, bet tad kad MŠ izsita Hilu (un vēlāk arī Vilenēvu), tad tajā brīdī vinš vēl neko nebija pierādījis. Brauca Benetton_Ford, kas bija tobrīd labākā mašīna ar visiem Flavio īpatnējiem navarotiem. Bet par tēmu: jā, Gana papildlaikā spēlēja labāk, bet futbolā uzvar tas, kurš to sasodītu pūsli dabūn pāri līnijai. Un atkārtošos: ir nepamatoti salutēt vienam sportistam, bet no likt citu par to pašu tikai, pamatojoties uz simpātinām.
Pūslis būtu pāri līnijai, ja nebūtu apzinātas spēles ar roku. Ja visi jaunie spēlētāji tagad domātu, ka tas bija labi darīts, tad man būtu ļoti žēl futbola. Es vairs nerunāju par "fair-play", jo tas šķiet vairs nevienam neinteresē.
Šumahers pēc tā incidenta sevi apliecināja ne reizi vien un kļuva par autosporta leģendu. Ja Suaress pierādīs, ka ir ne tikai "zaglis", bet arī kļūs par izcilu futbola leģendu, tad nešaubos, ka šis incidents manā apziņā jau būs nolīdzināts.

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:40, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Tas gan nav konkrēti par tavu komentāru, bet nedaudz smieklīgi liekas, ka daudzi tagad saka, cik labs čempionāts Eiropai un ka tā samala miltos Dienvidameriku un vēl sazin ko. Interesanti, ka ar Eiropu saprot tās komandas, kas iekļuvušas pusfinālā, taču čempionātā piedalījās vēl 10 citas izlases. Dienvidamerikai šis čempionāts varēja izvērsties izcils, tomēr tā nenotika, taču kopumā Dienvidamerikai turnīrs jāvērtē kā veiksmīgs. Urugvaja un Paragvaja izspieda teju maksimumu, Čīlei diemžēl nepaveicās ar pretinieku 1/8 finālā, bet astotdaļfināls arī ir labs rezultāts. Vienīgi Bra un Arg nostartēja viduvēji. Savukārt salīdzini Eiropas performanci. No 13 komandām astotdaļfinālā iekļuva tikai sešas izlases (pirms četriem gadiem bija 10!), ceturtdaļfinālā spēlēja tikai trīs (visu laiku sliktākais rezultāts, pirms četriem gadiem bija septiņas). Pat, ja Eiropas izlases ierindosies pirmajās trijās vietās, Eiropai šis čempionāts būs salīdzinoši neveiksmīgs – tādas ierastās elites komandas kā Francija, Itālija un Anglija spēlēja vienkārši drausmīgi (Anglija gan ir arī megapārvērtēta, tomēr elites izlase tā ir), Grieķija un Dānija spēlēja ļoti bāli. Ja Dienvidamerikai visas pārstāves tika tālu, tad Eiropai kopumā turnīrs nemaz tik ļoti veiksmīgs, kā daudzi grib iestāstīt, nav.
Vispār nav korekti ņemt-Eiropa, Damerika... katra top izlase cīnās par titulu! un piem. domāju, ka nīderlandei būtu vienalga, vai finālā zaudēt Argentīnai vai Spānijai! Viņu uzdevums nav pierādīt SC lietotājiem, ka tas vai šis kontinents ir labāks!

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:41, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: ir tā zagšana. nav gadījies redzēt,ka uz vārtu līnijas kāds ķer ar rokām,ja redz,ka ar galvu netiks klāt. parasti palecas - ja netiek,tad netiek, tad pelnīts gols. ja spēlētājs apzinās,ka par šo ir sarkanā kartiņa un vienalga dara - tas jau ir kā APZINĀTI kāju otram lauzt, tas vis nav nekāda krekla paraušana. tā teikt - es apzinos,ka ar Robenu ierindā mēs nevinēsim Nīderlandi, es tagad ziedošos un salauzīšu viņam kāju. man sarkanā, toties viņiem Robens nost. arī teiksi,ka tāds pats sods,kā visi pārējie?
Tev ir diezgan labs domu gājiens, bet atbildēšu tāpat kā Hosē. Tu drīksti uzskatīt, ka tā ir zāzība, ja tāpat uzskatīsi arī citos gadījumos. Bieži ātrs pretuzbrukums laukuma centrā tiek aprauts ar noteikumu pārkāpumu. Ja piekritīsi, ka tā arī ir zādzība, tad viss kārtībā.

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:43, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: tavu pozīciju ir viegli saprast, bet Tev pašam ir dubulti standarti.
Nē, jo es tiešraidē to incidentu nekad neesmu redzējis un man ar to nesaistās nekādas emocijas. Par to es lasīju tikai pēc daudziem gadiem. Kas attiecas uz Suaresa incidentu, es to vēroju tiešraidē un man ar to saistās daudz negatīvu emociju. Emocijas taču visbiežāk ir subjektīvas. šeit ir maz sakara ar kaut kādiem standartiem.

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:45, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pūslis būtu pāri līnijai, ja nebūtu apzinātas spēles ar roku. Ja visi jaunie spēlētāji tagad domātu, ka tas bija labi darīts, tad man būtu ļoti žēl futbola. Es vairs nerunāju par "fair-play", jo tas šķiet vairs nevienam neinteresē.
Šumahers pēc tā incidenta sevi apliecināja ne reizi vien un kļuva par autosporta leģendu. Ja Suaress pierādīs, ka ir ne tikai "zaglis", bet arī kļūs par izcilu futbola leģendu, tad nešaubos, ka šis incidents manā apziņā jau būs nolīdzināts.
Nu paldies vismaz par to. Ja būtu treneris, tad jebkurā brīdī mācītu viņus vajadzības gadījumā spēlēt ar roku spēles iznākuma labad. Tikai piebildīšu, ka viņiem pirms/pēc tam jākļūst par leģendām.

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:45, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: nu pēc tiem interkontinentālajiem kausiem gan nepateiksi,ka eiropa vienos vārtos liek ar to klubu futeni. nezinu,kāda tagad tā statistka,bet vēl nesen,šķiet,pat libertadorieši bija vadībā pret CL
Nē nu... tomēr top klubiem eiropa ir priekšā!
Kā jau Hosē teica, tad visi labākie Damerikāņi iet uz eiropu un ne velti tur labāk maksā! Arī jāspēlē ir!
Damerikā ir kā Dinamo ar Ozoliņu!
Izcilie veterāni atgriežas! Kā arī tāds Adriano, kuram Interā bija liels slogs atgriezās uz laiku, tātad arī tāds jauns brazīlis grib uzspēlēt ar Ronaldo...
Ja ņemt 2 Damerikas un 2 Eiropas valstis, tad ir līdzīgi(izlasēm)!
Bet ja ņemt jau 3 vai vairāk, tad eiropa uzvar!
Klubiem vienkārši tie internacionālie kausi eiropai nav svarīgi!

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:46, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: To turnīru gan nevar uztvert kā objektīvu mērauklu, tomēr absolūti piekrītu tam, ka stereotips, ka Eiropas klubu futbols ir ievērojami labāks, ir diezgan aplams. Naudas un komercializācijas ziņā, protams, Eiropa ir tālu priekšā, taču Argentīnas, Brazīlijas, Meksikas čempionāts nebūt nav vājš. Daudzi tā domā tāpēc, ka tas ir kaut kur tālu prom un mums nepazīstams.
tie čempionāti nemaz nevar būt vāji, jo tādā Brazīlijā ir tik daudz labu futbolistu,cik pus Eiropā kopā. ok,labākos nosmeļ bagātie,bet tas vidusmērs jau nemaz nevar būt zema līmeņa, ja tā ir Brazīlija. vidējs brazīlietis taču ir labāks futbolists, nekā vidējs eiropietis, talants ir iedzimts. un katrā čempionātā lielais vairums tomēr ir savējo.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-07 00:46, pirms 14 gadiem
Itālija nespēlēja drausmīgi, drausmīgi spēlēja Francija, Itālija nospēlēja vāji..

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:47, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Tev ir diezgan labs domu gājiens, bet atbildēšu tāpat kā Hosē. Tu drīksti uzskatīt, ka tā ir zāzība, ja tāpat uzskatīsi arī citos gadījumos. Bieži ātrs pretuzbrukums laukuma centrā tiek aprauts ar noteikumu pārkāpumu. Ja piekritīsi, ka tā arī ir zādzība, tad viss kārtībā.
To sauc par vistīrāko demagoģiju. Katram pārkāpumam ir savs smagums. Suaresa pārkāpumam smagums bija daudz augstākas pakāpes. Atšķirība tāda pati ka starp maciņa zādzību un dimanta zādzību.

     [+] [-]

, 2010-07-07 00:48, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: Nē nu... tomēr top klubiem eiropa ir priekšā!
Kā jau Hosē teica, tad visi labākie Damerikāņi iet uz eiropu un ne velti tur labāk maksā! Arī jāspēlē ir!
Damerikā ir kā Dinamo ar Ozoliņu!
Izcilie veterāni atgriežas! Kā arī tāds Adriano, kuram Interā bija liels slogs atgriezās uz laiku, tātad arī tāds jauns brazīlis grib uzspēlēt ar Ronaldo...
Ja ņemt 2 Damerikas un 2 Eiropas valstis, tad ir līdzīgi(izlasēm)!
Bet ja ņemt jau 3 vai vairāk, tad eiropa uzvar!
Klubiem vienkārši tie internacionālie kausi eiropai nav svarīgi!
Tā ir. Brazīlijai un Argentīnai lielākā daļa labāko spēlētāju ir Eiropā. Tomēr šajās valstīs spēlētāju resursi ir tik milzīgi, ka vienalga pietiek, kam spēlēt un turēt kopējo līmeni.