Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Kloze vēlas atriebties spāņiem par 2008. gada pāridarījumu

Kloze vēlas atriebties spāņiem par 2008. gada pāridarījumu
Miroslavs Kloze
Foto: AFP/Scanpix

Trešdien Pasaules kausa pusfinālā tiksies abas 2008. gada Eiropas čempionāta finālistes - Vācija un Spānija. Pirms gaidāmās spēles Vācijas izlases uzbrucējs Miroslavs Kloze izteicās, ka izlases jaunās paaudzes spēlētāji var palīdzēt atriebties spāņiem par 2008. gada pāridarījumu.

Pirms diviem gadiem abas šīs PK pusfinālistes tikās Eiropas čempionāta finālā. Toreiz sāpīgu zaudējumu spāņi sagādāja vāciešiem, apspēlējot tos ar 1:0.

''Citi spēlētāji un savādāks sastāvs. Protams, spāņi ir favorīti pirms šīs spēles, bet uzskatu, ka šajā čempionātā esam pierādījuši, ka esam spējīgi paveikt lielas lietas. Pirms pāris gadiem daudz tika diskutēts par to, ka nav neviens jaunais spēlētājs, kas varētu iekļūt izlases sastāvā - nenotiek paaudžu maiņa. Tika teikts, ka mums nav neviena jauna talantīga uzbrucēja vai radoša pussarga. Bet laiks ir pierādījis, ka šie cilvēki kļūdījās,'' sacīja Kloze. Vēl 32 gadus vecais uzbrucējs izteicās, ka Spānijas izlase būs līdz šim grūtākais pārbaidījums viņa komandai: ''No atlikušajām pretiniecēm Spānijas izlase noteikti ir visstiprākā. Viņi rāda lielisku spēli. Tomēr spēle pret Paragvaju parādīja to, ka viņi nav neuzvarami. Ir neliela atšķirība starp to, kā viņi spēlēja 2008. gadā un tagad.''

Šajā PK finālturnīrā lieliski sevi ir pierādījuši pussargi Mesuts Ezils, Sami Kedira un uzbrucējs Tomas Millers. Tieši duets Millers – Kloze šajā čempionātā ir lielā mērā kaldinājuši Vācijas izlases uzvaras, katrs gūstot pa četriem vārtiem. Taču maču pret Spānijas izlasi Milleram nāksies izlaist, jo gan spēlē pret Argentīnu, gan Ganu uzbrucējs saņēma dzelteno kartīti.

Jāpiemin arī tas, ka Klozem pietrūkst tikai viens vārtu guvums līdz bijušā Brazīlijas izlases uzbrucēja Pasaules kausa rekordam - 15 vārtiem finālturnīros. Pats Kloze izteicās: ''Ceru, ka Ronaldo nav pārāk noraizējies. Pašlaik galvenais nav viņu apsteigt, tomēr vajadzīgi tikai vēl divi vārtu guvumi, lai pārsteigtu viņu.''

Izmantotie resursi:
goal.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +57 [+] [-]

, 2010-07-05 00:57, pirms 14 gadiem
Klozij, tev tie spāņi jānoliek pie vietas, Poldijs un Švainijs tev palīdzēs protams arī Lēviņš, un Millerītis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-07-05 01:00, pirms 14 gadiem
Nepiekrītu ka Spānija ir spēcīgāka, Nīderlande ir daudz stiprāka, mazāk caurumi aizsardzībā, komandas darbība stipri labāka nekā Spānijai, kā arī uzbrukums holandiešiem ir labāks.

 +30 [+] [-]

, 2010-07-05 01:02, pirms 14 gadiem
kritīs Spānija un fināls būs pret Holandi. Un kritīs arī vārtu rekords~!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +46 [+] [-]

, 2010-07-05 01:05, pirms 14 gadiem
Tautu tēvs rakstīja: nepatīk poļi, kauns vācijai ka viņu bombardieris ir polis
nepatīk tautu tēvs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +33 [+] [-]

, 2010-07-05 01:06, pirms 14 gadiem
Kas man patīk Vācijas izlasē, ka neviens neapsolīja ntos vārtus spēlē un neviens no viņiem arī to negaidīja. Bet Vācieši ar iedzimto disciplīnu un spēles organizētību ir pelnījuši kausu!!!

 +24 [+] [-]

, 2010-07-05 01:06, pirms 14 gadiem
messibesii rakstīja: žēl,ka man ir brīdinājums!
es pateiktu visu ,ko es domāju par,to pajoli!(klozi)
tikai ne to!!!!!

 +44 [+] [-]

, 2010-07-05 01:06, pirms 14 gadiem
Tautu tēvs rakstīja: nepatīk poļi, kauns vācijai ka viņu bombardieris ir polis
Tad man rodas jautājums,cik Latvījas izlasē ir Latviesi?Varbūt kāds nav dzimis Vācījā,bet esmu parliecināts,ka viņi visi perfekti pārzin valsts valodu un ciena savu Valsti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2010-07-05 01:06, pirms 14 gadiem
Virsraksts tāds mazliet par kašķīgu. Jo teksts jau nu nav gluži kā Rūnijam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2010-07-05 01:10, pirms 14 gadiem
Tautu tēvs rakstīja: ko?kāds sakars? es tev mans draugs varu teikt vienu lietu - vācija kapitulēs spānijai, no pieredzes saku
neesi trešās ekstrasensu cīņas sezonas uzvarētājs?

  -1 [+] [-]

, 2010-07-05 01:10, pirms 14 gadiem
messibesii rakstīja: žēl,ka man ir brīdinājums!
es pateiktu visu ,ko es domāju par,to pajoli!(klozi)
nebutu man bridinajums es pateiktu visu kos es domaju par to stulbo spaniju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2010-07-05 01:14, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Virsraksts tāds mazliet par kašķīgu. Jo teksts jau nu nav gluži kā Rūnijam.
atšķirība tāda, ka Rūnijs teica, ka izdarīs, bet Kloze , ka vēlētos izdarīt.

 +13 [+] [-]

, 2010-07-05 01:15, pirms 14 gadiem
Šī tomēr IR cita Spānija un cita Vācija nekā tas bija 08 EČ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-05 01:19, pirms 14 gadiem
Tautu tēvs rakstīja: bet rezultāts būs tāds pats, ar spānijas uzvaru
Es varēu saderēt uz bauskas tumšo, ka nebūs!!!

     [+] [-]

, 2010-07-05 01:21, pirms 14 gadiem
Raiteens rakstīja: Es varēu saderēt uz bauskas tumšo, ka nebūs!!!
viņš nostradanus

  +6 [+] [-]

, 2010-07-05 01:26, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Klozij, tev tie spāņi jānoliek pie vietas, Poldijs un Švainijs tev palīdzēs protams arī Lēviņš, un Millerītis!
Milleram jāizlaiž spēle, dēļ brīdinājumiem!!!
Slēpts komentārs: Raiteens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-07-05 01:50, pirms 14 gadiem
Kloze visu pateica kā ir, turklāt korekti Miro un Viljas duelis varētu sanākt tīri labs. Tā kā Vācija ir lieliska komanda, tad prognozēju, ka arī Millera iztrūkums viņiem nebūs šķērslis, lai parādītu tik pat lielisku spēli kā līdz šim izslēgšanas spēlēs (abās spēlēs gūti 4 vārti).
Spēle būs ļoti aizraujoša, tāpēc, lai uzvar labākais!

  +4 [+] [-]

, 2010-07-05 01:58, pirms 14 gadiem
Provizoriskie sastāvi:

Vācija: Noiers, Lāms, Frīdrihs, Mertezakers, Boatengs, Kedira, Švainštaigers, Ezils, Podoļskis, Trohovskis, Kloze.

Spānija: Kasiljass, Kapdevila, Pikē, Pujols, Ramoss, Buskets, Alonso, Šavi, Injesta, Vilja, Toress.
Slēpts komentārs: S.T.A.T.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-05 02:04, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Provizoriskie sastāvi:

Vācija: Noiers, Lāms, Frīdrihs, Mertezakers, Boatengs, Kedira, Švainštaigers, Ezils, Podoļskis, Trohovskis, Kloze.

Spānija: Kasiljass, Kapdevila, Pikē, Pujols, Ramoss, Buskets, Alonso, Šavi, Injesta, Vilja, Toress.
Es Del boski nesaprotu,nah viņš fabregasu nelieto pamatsastāvā? Kautvai Torresa vietā,vai Busketa vai Alonso
un es jau labāk Trohovska vietā Krosu gribētu redzēt

  +6 [+] [-]

, 2010-07-05 02:15, pirms 14 gadiem
Gruti bus Vacijai uzlauzt Spanijas aizsardzibu..Spaanji pasi negust daudz vaartus, bet arii praktiski tos nezaude..

  +2 [+] [-]

, 2010-07-05 02:19, pirms 14 gadiem
shady123 rakstīja: Gruti bus Vacijai uzlauzt Spanijas aizsardzibu..Spaanji pasi negust daudz vaartus, bet arii praktiski tos nezaude..
Bet Spānija vēl nav spēlējusi pret izlasi, kas šajā PK guvusi DAUDZ vārtu, tas arī jāņem vērā

     [+] [-]

, 2010-07-05 02:21, pirms 14 gadiem
Veelas atriebties? Ko tad spaanji vinjam izdarija?
Vineeja taas dienas labaakaa komanda!

     [+] [-]

, 2010-07-05 02:22, pirms 14 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Es Del boski nesaprotu,nah viņš fabregasu nelieto pamatsastāvā? Kautvai Torresa vietā,vai Busketa vai Alonso
un es jau labāk Trohovska vietā Krosu gribētu redzēt
Varbūt taupa?
Ja godīgi, tad domāju, ka tam ir kaut kāds tikai Del Boskem zināms iemesls. Buskets un Alonso viduslīniju tur labi. Toress tomēr ir uzbrucējs. Pagaidām Seskam vietu neredzu.

     [+] [-]

, 2010-07-05 02:22, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet Spānija vēl nav spēlējusi pret izlasi, kas šajā PK guvusi DAUDZ vārtu, tas arī jāņem vērā
bet kaa spaanji saspelejas, reti pretiniekam bumbu vispar atdod, nelauj nekadus bistamus momentus pretiniekam radiit, nezinu, ja spaanji sada garaa turpinas tad diezvai Vacija vai Niderlande/Urugvaja sho izlasi uzvares..

  -3 [+] [-]

, 2010-07-05 02:22, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet Spānija vēl nav spēlējusi pret izlasi, kas šajā PK guvusi DAUDZ vārtu, tas arī jāņem vērā
tev kādreiz aptrūkas sakamais, lai aizstaivētu visstulbākās komandas futbolā? tas ir čelsiju un vācijas izlasi?

  +2 [+] [-]

, 2010-07-05 02:28, pirms 14 gadiem
shady123 rakstīja: bet kaa spaanji saspelejas, reti pretiniekam bumbu vispar atdod, nelauj nekadus bistamus momentus pretiniekam radiit, nezinu, ja spaanji sada garaa turpinas tad diezvai Vacija vai Niderlande/Urugvaja sho izlasi uzvares..
Un vai tad Vācija pretuzbrukumos izskatās slikti? Cik spēlēs Spānijas aizsardzībai vispār bijis kaut kāds vērā ņemams tests? Šveice iesita, Čīle iesita, arī Paragvaja no apšaubāmas aizmugures iesita. Pieļauju, ka Vācijai būs daudz vairāk momentu kā šīm izlasēm. Vācija tomēr ir lieliska komanda un Lēvs ir izcils treneris, kas šo mašīnu ir uzbūvējis. Neteiktu, ka spāņi ar savu individuālo spēli izskatītos diez ko spoži. Bet pusfinālā jau visādi gadās, tāpēc kaut ko prognozēt būtu lieki.

 +14 [+] [-]

, 2010-07-05 02:30, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: tev kādreiz aptrūkas sakamais, lai aizstaivētu visstulbākās komandas futbolā? tas ir čelsiju un vācijas izlasi?
Pirmkārt, muļķīgs jau ir šāds komentārs, jo pēc kā tad Tu vari novērtēt komandu kā stulbu?
Otrkārt, Vācija šajā PK pagaidām demonstrē visrezultatīvāko futbolu, kas tur var būt stulbs? - Un nesapratu, kāds ar "Chelsea" tam visam sakars. Vienkārši spēcīgs klubs, tas arī viss.

  +8 [+] [-]

, 2010-07-05 02:33, pirms 14 gadiem
Turklāt Vācijai jebkāda aizstāvība ir vismazāk vajadzīga, jo tā vienmēr bijusi viena no spēcīgākajām, kā arī veiksmīgākajām izlasēm pasaulē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-07-05 04:54, pirms 14 gadiem
"Pirms diviem gadiem abas šīs PK pusfinālistes tikās Eiropas čempionāta finālā. Toreiz sāpīgu zaudējumu spāņi sagādāja mājiniekiem, apspēlējot tos ar 1:0."

Čempionāts notika Austrijā un Šveicē

  +2 [+] [-]

, 2010-07-05 04:55, pirms 14 gadiem
''Citi spēlētāji un savādāks sastāvs. Protams, spāņi ir favorīti pirms šīs spēles..."

Viņš acīmredzot nelasa, ko SC raksta komentāros par šo spēli

  +4 [+] [-]

, 2010-07-05 05:00, pirms 14 gadiem
messibesii rakstīja: žēl,ka man ir brīdinājums!
es pateiktu visu ,ko es domāju par,to pajoli!(klozi)
Un ko tu pateiktu par tik labu uzbrucēju kā viņš?
Labāk būtu paklusējis

 +12 [+] [-]

, 2010-07-05 05:05, pirms 14 gadiem
Tautu tēvs rakstīja: Poliju?
Dzugašvillī kungs, lūdzu paklusējiet!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-05 08:14, pirms 14 gadiem
Tautu Tēvs, davai beidz te ņemties. Paskaties visas tabuliņas, kas un kā šajā čempī ir bijis un izdari pats secinājumus..... savādāk baigi te plāties bet beigās kkur pazudīsi, davai labāk nevajag te muti dedzināt. iedod labāk mammitei naudu par internetu

  +2 [+] [-]

, 2010-07-05 09:24, pirms 14 gadiem
Vēlēties Kloze var daudzko, bet paveikt to bus ļoti grūti. Es vairāk lieku uz spāniem, bet izredzes te ir 50/50.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-05 09:33, pirms 14 gadiem
robb85 rakstīja: Nepiekrītu ka Spānija ir spēcīgāka, Nīderlande ir daudz stiprāka, mazāk caurumi aizsardzībā, komandas darbība stipri labāka nekā Spānijai, kā arī uzbrukums holandiešiem ir labāks.
Holande ir apgabals Nīderlandē, Rakstīšu tik ilgi, kamēr vismaz kādam aizies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-07-05 09:34, pirms 14 gadiem
Finālā spēlēs Vācija pret Nīderlandi, kā es te sēžu tagad

  +2 [+] [-]

, 2010-07-05 09:43, pirms 14 gadiem
Lai vispirms Kloze un Co atņem spāņiem bumbu! Bumbas kontrolē ,taču pārsvars būs Spānijai! Vācija nav kas Portugāle ,bet ja pirmie vārtus gūs spāņi ,tad pie bumbas tikt būs grūti , taču spāņi iekrīt uz pretuzbrukumiem. Sorry Kloze ,bet es būšu par spāņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-05 10:10, pirms 14 gadiem
Varu vien teikt, lai viņš neuztraucas, Vācija būs finālā.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-05 10:11, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: es pat nešaubos, ka Vācija uzvarēs.
Tā būs spēle uz vieniem vārtiem. Smieklīgi, ka Kloze tagad kautrīgi tā saka, ka viņi nebūs favorīti.
Zin Spānija arī nešaubijās, ka uzvarēs Šveici, bet kas iznākumā bija?

  +3 [+] [-]

, 2010-07-05 10:53, pirms 14 gadiem
Protams, Vācija uzvarēs Spāniju. Neredzās pretargumentu. Vārtu attiecība +11 izsaka daudz ko. Aizsardzība vāciešiem ir labāka kā komandām, ar ko nācies spēlēt espaņoliem, bet par uzbrukumu vispār nerunāsim. Bumbas kontrole? Par bumbas kontroli uzvaras NE-DOD!

  +1 [+] [-]

, 2010-07-05 10:55, pirms 14 gadiem
Lai nu kā, pusfinālā ir divas manas favorītkomandas. Žēl tik, ka viena pret otru.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-05 10:59, pirms 14 gadiem
Un vēl esmu nonācis pie secinājuma, ka SC strādā jefiņi, kas jēdz izbanot kādu par *bļeģ*, bet to, ko patiešām būtu jābano (tautu tēvs un co), kā spamojuši tā spamo. Kauns, autori, kauns!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-05 11:17, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Tad man rodas jautājums,cik Latvījas izlasē ir Latviesi?Varbūt kāds nav dzimis Vācījā,bet esmu parliecināts,ka viņi visi perfekti pārzin valsts valodu un ciena savu Valsti!
Atšķirība no naturalizētajiem vāciešiem, Latvijas krievi netikai nezin latviešu valodu, bet arī neciena Latviju. Kur nu vēl zin Latvijas himnu.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-05 11:19, pirms 14 gadiem
Vot toč nesaprotu kapēc Milleram jāizlaiž mačs, pēc 1/4 taču kartes anulējās....???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-05 16:04, pirms 14 gadiem
Tautu tēvs rakstīja: nepatīk poļi, kauns vācijai ka viņu bombardieris ir polis
Vācieši - atšķirībā no tevis - nav tizli nacionālisti. Kloze ir uzaudzis (kopš 8 gadu vecuma) Vācijā un nu jau ir ne mazāk "vācietis" kā, piemēram, Švainštaigers, Lāms vai Millers. Tā ka pietaupi savus nevajadzīgos komentārus.

     [+] [-]

, 2010-07-05 16:43, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: Tu gadījumā nejauc naturalizāciju ar vēsturisko nacionalitāti? Vācijai varbūt vienīgi Klose var teikt, ka viņš ir pus-polis. Visi pārējie ir dzimuši/auguši Vācijā ar vācu radiniekiem no kādas puses.
Smieklīgi arī, ka tu pēc uzvārdiem spried, kurš no viņiem ir vācietis, bet kurš turks un polis.
Analoģiski - piemēram mums hokejā tāds Oļegs Sorokins, manā uztverē ir lielāks latvietis, nekā tie, kas skaļi bļaustās, kādi viņi kruti Latvijas bāleliņi.
Galvenokārt jau viss pareizi, tikai arī Poldi ir dzimis Polijā un 2 gadu vecumā viņa ģimene pārvācās uz Vāciju, tapēc neredzu arī iemeslu, kapēc viņam būtu jāspēlē Polijā! Klozes tēvs ir vācietis, futbolists pie tam vēl! Kloze piedzima Polijā tikai tapēc, ka tēvs tur spēlēja (neatceros kurā komandā) un 7 gadu vecumā ģimene pārvācās uz Vāciju, kur viņš arī sāka spēlēt futbolu!
Vācija ne1 futbolistu zvaigzni nepaņēma izlasē! Visus pati audzinājusi! Ko lai Vācija dara, ka tā ir tik labi attīstīta valsts, ka praktiski visa eiropa pārvācas uz turieni uz dzīvi? Drīz arī kādās Īrijas izlasēs redzēsim uzvārdu: Ozoliņš, Bērziņš, utt.! Tas nenozīmē, ka viņi ir naturalizēti! Vienkārši tur uzauga!
Kakau ir izņēmums, bet... viņam komandā maza nozīme