Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Argentīna pret Vāciju - kurš grands brauks mājās?

Agris Suveizda

Argentīna pret Vāciju - kurš grands brauks mājās?
Vai Lionels Mesi beidzot gūs savus pirmos vārtus turnīrā?
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tiks aizvadītas divas atlikušās ceturtdaļfināla spēles. Dienas pirmajā mačā savā starpā tiksies Vācija un Argentīna. Šā duela uzvarētājs tiksies ar Paragvajas un Spānijas pāra veiksminieci.

Tieši Argentīnu un Vāciju daudzi uzskata par vienām no galvenajām favorītēm uz Pasaules kausa iegūšanu. Pirms finālturnīra daudzi kritizēja Argentīnas galveno treneri Djēgo Maradonu, tomēr pirmās četras spēles šo kritiku un neticību daļēji atspēkoja. Arī Vācijas izlasei daudzi pirms turnīra neticēja – pārāk daudz bija savainojumu problēmu un pārāk gados jauna bija pati komanda. Vācieši iesāka vareni, ar 4:0 sagraujot Austrāliju. Tālāk grupā tik gludi vairs negāja, tomēr astotdaļfinālā Vācija ar 4:1 izrēķinājās ar Angliju. Lai arī gan Argentīnai, gan Vācijai iepriekšējā mačā palīdzēja tiesnešu kļūda, uzvara un iekļūšana ceturtdaļfinālā bija absolūti pelnīta.

Abas izlases savā starpā tikušās jau 18 reizes. Nedaudz labāka kopējā balance ir Argentīnai – astoņas uzvaras un pieci neizšķirti. Tāpat Argentīnai labāk veicies arī pēdējos mačos. Vācija Argentīnu spēles pamatlaikā nav uzvarējusi jau sešās cīņās pēc kārtas, pēdējo reizi to izdarot 1990.gada finālturnīra finālā, kad izšķirošie vārti tika gūti vien 85.minūtē (1:0). Tiesa, jāpiebilst, ka pirms četriem gadiem Vācija savā laukumā argentīniešus izsita tieši ceturtdaļfinālā, uzvarot pēcspēles sitienu sērijā. Toreiz emocijas sita augstu vilni, un komandu spēlētāji pat nedaudz izplūcās savā starpā. Ažiotāža uzkarsēta ir arī pirms šāvakara spēles, jo valstsvienību pārstāvji medijos apmainījušies ar ne pārāk glaimojošām replikām pretiniekiem. Vācija un Argentīna savā starpā tikās arī šā gada martā, kad pārbaudes spēlē ar 1:0 pārāki bija dienvidamerikāņi. Toreiz vienīgos vārtus guva Gonsalo Iguains.

Argentīnas izlasē uz jautājuma zīmes ir pamatsastāva aizsarga Valtera Samuela dalība mačā. Milānas "Inter" pārstāvis savainojuma dēļ bija spiests izlaist arī astotdaļfināla spēli pret Meksiku un acīmredzot nespēlēs arī šovakar. Vācijas vienībā savainojums ir naturalizētajam brazīlietim Kakau, tāpat nelielas veselības problēmas esot arī Lukašam Podoļskim. Iepriekšējo treniņu izlaida gan argentīnietis Lionels Mesi, gan Vācijas izlases futbolists Mesuts Ezils, taču abi, visticamāk, būs gatavi doties laukumā.

"Es vēlētos pats atrasties laukumā, uzvilkt izlases kreklu un spēlēt. Šī ir spēle, kuru nevaram atļauties zaudēt, tomēr nesalīdzinātu to ar 1986.gada finālu. Vācija neapšaubāmi ir spēcīga komanda. Tā ir daudz spēcīgāka nekā Meksika, taču mums ir nepieciešamie resursi, lai uzvarētu," sacīja Argentīnas izlases galvenais treneris Djēgo Maradona. "Paskatieties uz viņu uzvārdiem, Argentīna noteikti ir stiprāka par mums. Taču tāpat bija ar Angliju. Viņiem bija vairāk pieredzes un pazīstamāki vārdi, taču tas nebija redzams laukumā. Mums ir lieliska komanda, un mēs noteikti varam iziet laukumā un izdarīt to, ko paveicām iepriekšējā mačā," sacīja Vācijas izlases uzbrucējs Miroslavs Kloze.

Izmantotie resursi:
fifa.com
skysports.com

Kura komanda iekļūs pusfinālā?

  • 190

  • 204


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +34 [+] [-]

, 2010-07-03 12:25, pirms 14 gadiem
Mājās brauks tas kurš zaudēs! (Vācija)

  +8 [+] [-]

, 2010-07-03 12:25, pirms 14 gadiem
gaidu no leo banku

 +45 [+] [-]

, 2010-07-03 12:25, pirms 14 gadiem
tāpat visi domāja, ka uzvarēs Brazīlija

par skatāmu futbolu un pareizu tiesāšanu
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

 +52 [+] [-]

, 2010-07-03 12:26, pirms 14 gadiem
par VĀCIJU un skaistu futbolu

 +34 [+] [-]

, 2010-07-03 12:26, pirms 14 gadiem
Cerams pēc sagrāves pret Vāciju argentīnieši beidzot nolaidīsies no debesīm. Par Vāciju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +41 [+] [-]

, 2010-07-03 12:27, pirms 14 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Par Mesi un Argentinu!
Es ar par viņiem - lai brauc mājās un atpūšas!

+113 [+] [-]

, 2010-07-03 12:27, pirms 14 gadiem
Lai Vācijai izdodas!

 +34 [+] [-]

, 2010-07-03 12:29, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pasaki, kas ir Tavs treneris (narkomāns ar zemu izglītības līmeni) un es pateikšu, kas Tu esi
Ko tādu spēj uzrakstīt tikai cilvēks ar "izcilu" izglītības līmeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 12:30, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: Ko tādu spēj uzrakstīt tikai cilvēks ar "izcilu" izglītības līmeni.
...kurš neskata vīru tikai pēc cepures

 +54 [+] [-]

, 2010-07-03 12:30, pirms 14 gadiem
vaacu tanks norullees maradonu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2010-07-03 12:32, pirms 14 gadiem
uz shito speeli vismaz pieklajigs koeficients, nekaa vakar bija niderlandei.. par vaciju un eiropas finalu!

  -4 [+] [-]

, 2010-07-03 12:33, pirms 14 gadiem
ronaldo 17 rakstīja: Pasaki ka tevi radīja pērtiķis un es tam noticēšu
Tad jau skolā būsi mācījies labāk pa Djego. Pieļauju lielu varbūtību, ka viņš ar Darvina teoriju nav pazīstams
Slēpts komentārs: Nastradamus

     [+] [-]

, 2010-07-03 12:36, pirms 14 gadiem
Jā, Eiropas fināls šķiet patiešām reāls. Kā pirmo finālisti jau redzu Nīderlandi, bet otrajā pusfinālā varētu būt EURO2008 fināla atkārtojums, tikai ar citādāku scenāriju, protams (tieši spēles ziņā). Tas būtu jau otrais Eiropas fināls pēc kārtas

 +23 [+] [-]

, 2010-07-03 12:37, pirms 14 gadiem
Man ļoti patīk jaunā Vācijas izlase. Cerams, ka viņiem pietiks morālās noturības, lai uzvarētu šajā čempionātā. Argentīna ir ļoti nopietns pretinieks, taču vāciešiem viss ir pa zobam.

Piebildīšu, ka uzbrucēju pāris Kloze-Podolski ir labākais turnīrā. Žēl tikai, ka viņiem nav nekādas kaut cik vērā ņemamas maiņas. Tāpat vidējā līnija ir ārkārtīgi talantīga. Vācieši vienmēr ir parādījuši raksturu grūtos brīžos. Tagad spēlētāji gan ir citi un daudzi nemaz nav īsti vācieši, bet tomēr ceru, ka treneris un pieredzējušākie komandas biedri spēs iedvest uzvarētāju garu jaunākajos kolēģos.

Argentīna nav ar pliku roku ņemama (nav domāts burtiski . Argentīnai ir Messi. Taču šajā turnīrā Messi man atgādina nedaudz Rūniju...Visu it kā dara, viss notiek, tikai bumba vārtos nekā.

Deutchland, Deutchland uber alles

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 12:38, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad jau skolā būsi mācījies labāk pa Djego. Pieļauju lielu varbūtību, ka viņš ar Darvina teoriju nav pazīstams
Nešaubos, ka ar Darvina teoriju Tu esi pazīstams detaļās, bet te man nāk prātā apkopējas monologs no Monty Python. Nu pilnīgi par Tevi:

Yes... I used to work in the Academie Francaise
But it didn't do me any good at all...
And I once worked in the library in the Prado in Madrid,
But it didn't teach me nothing, I recall...
And the Library of Congress, you'd have thought would hold
some key...
But it didn't. And neither did the Bodleian Library.
In the British Museum I hoped to find some clue,
I worked there from 9 till 6 - read every volume through,
But it didn't teach me nothing about Life's mystery...
I just kept getting older, and it got more difficult to see.
Until eventually me eyes went and me arthritis got bad,
And so now I'm cleaning up in here - but I can't really be
sad,
Cause you see I feel that Life's a game
You sometimes win or lose,
And though I may be down right now
At least I don't work for Jews...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2010-07-03 12:38, pirms 14 gadiem
Nastradamus rakstīja: noķert zāģi
friči, jau nevar uzvarēt, ja poļi neiesit golus
Un kas Latvijai "sit golus" un velk izlasi? - Nu, par Bērziņiem un Lazdiņiem es tos gluži nesauktu

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 12:39, pirms 14 gadiem
Par Argentīnu un Messi 1.vārtiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 12:42, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: Nešaubos, ka ar Darvina teoriju Tu esi pazīstams detaļās, bet te man nāk prātā apkopējas monologs no Monty Python. Nu pilnīgi par Tevi:
Tiešām jauks monologs. Es arī esmu britu melnā humora cienītājs
Ceru, ka atradīsi arī kāda narkomāna monologu, kurā viņš slavina balto pulverīti. Tas šeit arī ļoti labi iederētos

  -4 [+] [-]

, 2010-07-03 12:42, pirms 14 gadiem
žēl ka šodien vēl vienai eiropas komandai būs jābrauc mājās, bet nu vācijai tik un tā bez poļu palīdzības šances nekādas. Par Argentīnu!

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 12:45, pirms 14 gadiem
Dandijs rakstīja: Argentīna nav ar pliku roku ņemama (nav domāts burtiski . Argentīnai ir Messi. Taču šajā turnīrā Messi man atgādina nedaudz Rūniju...Visu it kā dara, viss notiek, tikai bumba vārtos nekā.
Tikai nedaudz, jo viņš tomēr nav špices uzbrucējs kā, piemēram, Iguains vai Tevis minētais Rūnijs.
Tas, ka Mesī spēj gūt arī vārtus, ir tikai apsveicami, bet viņš var darīt arī daudzas citas labas lietas
Slēpts komentārs: krishpe

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 12:47, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tiešām jauks monologs. Es arī esmu britu melnā humora cienītājs
Ceru, ka atradīsi arī kāda narkomāna monologu, kurā viņš slavina balto pulverīti. Tas šeit arī ļoti labi iederētos
OK .Peace. Tikai man jau gan nešķiet, ka pusi pasaules būtu jāapzīmogo tikai tāpēc, ka cilvēki ar kaut ko kādreiz ir paniekojušies.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 12:48, pirms 14 gadiem
refuze rakstīja: žēl ka šodien vēl vienai eiropas komandai būs jābrauc mājās, bet nu vācijai tik un tā bez poļu palīdzības šances nekādas. Par Argentīnu!
Tiešām tici, ka Spānija zaudēs Paragvajai? - Nu, viss jau it kā iespējams.

Kas attiecas uz Vāciju un poļiem, tad neko sliktu tur neredzu, jo poļi ir tieši tādi paši baltie cilvēki kā vācieši, ja neskaita, ka slāvi. Multinacionālismam ir pat savi bonusi. Domāju, ka Latvijas futbola izlase ir spilgts piemērs

 +13 [+] [-]

, 2010-07-03 12:48, pirms 14 gadiem
Par Vāciju un Mesī!

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 12:51, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: OK .Peace. Tikai man jau gan nešķiet, ka pusi pasaules būtu jāapzīmogo tikai tāpēc, ka cilvēki ar kaut ko kādreiz ir paniekojušies.
Aktīvu narkomāna dzīvi es gluži nesauktu par "paniekošanos", bet mūsdienās jau pat PRAIDS ir atbalstāma un atļaujama lieta, tāpēc tādiem "konservatīviem" elementiem kā es šķiet atliek tikai samierināties ar jauno pasaule kārtību

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 12:52, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Par Vāciju un Mesī!
Pilnīgi identiski man

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 12:54, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: Vaacija panjems peec pilnas programmas tos garmatainos lopus
Tu esi pilnībā aprobežots!!!

     [+] [-]

, 2010-07-03 12:55, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Aktīvu narkomāna dzīvi es gluži nesauktu par "paniekošanos", bet mūsdienās jau pat PRAIDS ir atbalstāma un atļaujama lieta, tāpēc tādiem "konservatīviem" elementiem kā es šķiet atliek tikai samierināties ar jauno pasaule kārtību
Tu praidu liec vienā plauktiņā ar koku? Hmm. Bet svarīgi ir nevis pakrist, bet pēc tam spēt piecelties. Ko Maradona ir izdarījis. jeb tu esi arī viens no tiem bļāvējiem, kurš turpina nolikt Ozo?

     [+] [-]

, 2010-07-03 12:56, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pasaki, kas ir Tavs treneris (narkomāns ar zemu izglītības līmeni) un es pateikšu, kas Tu esi
jā,pastāsti sīkāk. šo to jaunu par Messi uzzināšu

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 12:59, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: Tu praidu liec vienā plauktiņā ar koku? Hmm. Bet svarīgi ir nevis pakrist, bet pēc tam spēt piecelties. Ko Maradona ir izdarījis. jeb tu esi arī viens no tiem bļāvējiem, kurš turpina nolikt Ozo?
Nu, Ozoliņš manās acīs nekad vairs nebūs tik dižs kā agrāk, bet viņš ir latvietis, tāpēc "nolikt" būtu nepatriotiski.
Kas attiecas uz Djego, tad domāju gan, ka cilvēks, kurš gandrīz atdevis galus, sāk pārdomāt dzīvi. Bet vismaz pēc viņa aprobežotajiem izteikumiem presē man ir tikai 2 idejas: 1) viņš joprojām nav centies sevi kā nebūt izglītot; 2) narkotikas ir pamatīgi paārdījušas viņa mazās pelēkās šūniņas.

 +18 [+] [-]

, 2010-07-03 13:00, pirms 14 gadiem
Man patīk Messi, bet šoreiz par Vāciju.

  +4 [+] [-]

, 2010-07-03 13:01, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: jā,pastāsti sīkāk. šo to jaunu par Messi uzzināšu
Mesī ir narkomāna rokaspuisis

 +20 [+] [-]

, 2010-07-03 13:05, pirms 14 gadiem
par Vāciju, besī tā Maradonas vienība

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 13:05, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pasaki, kas ir Tavs treneris (narkomāns ar zemu izglītības līmeni) un es pateikšu, kas Tu esi
noskaties to filmu sovakar 7os pec speles par maradonnu un tad barsti savas "gudribas"

     [+] [-]

, 2010-07-03 13:07, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, Ozoliņš manās acīs nekad vairs nebūs tik dižs kā agrāk, bet viņš ir latvietis, tāpēc "nolikt" būtu nepatriotiski.
Kas attiecas uz Djego, tad domāju gan, ka cilvēks, kurš gandrīz atdevis galus, sāk pārdomāt dzīvi. Bet vismaz pēc viņa aprobežotajiem izteikumiem presē man ir tikai 2 idejas: 1) viņš joprojām nav centies sevi kā nebūt izglītot; 2) narkotikas ir pamatīgi paārdījušas viņa mazās pelēkās šūniņas.
Un cik tad procentu jebkādu profesionālu sportistu izceļas ar intelektu? Visi 10, kas jau būtu daudz? Nosauc vēl kādu inteliģentu cilvēku tajā pašā LV izlasē, izņemot Gorkšu un Vaņinu.

 +17 [+] [-]

, 2010-07-03 13:07, pirms 14 gadiem
Vācija uzvarēs 3-1

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 13:07, pirms 14 gadiem
blacksheep rakstīja: noskaties to filmu sovakar 7os pec speles par maradonnu un tad barsti savas "gudribas"
Tā ir Kusturices filma ...esmu jau redzējis

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 13:09, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: Un cik tad procentu jebkādu profesionālu sportistu izceļas ar intelektu? Visi 10, kas jau būtu daudz? Nosauc vēl kādu inteliģentu cilvēku tajā pašā LV izlasē, izņemot Gorkšu un Vaņinu.
Kamēr futbolists ar zemu IQ never vaļā muti, tikmēr saglabājas ilūzijas par viņu. Maradona muti atvēris PĀRĀK bieži, turklāt kļuvis par treneri, kas no viņa prasa kaut nedaudz draudzēties ar galvu

 +12 [+] [-]

, 2010-07-03 13:10, pirms 14 gadiem
par skaistu spēli un vācijas uzvaru

 +14 [+] [-]

, 2010-07-03 13:10, pirms 14 gadiem
Shodien fanoshu par Vaciju,Maradona lai iet ieskrieties!

     [+] [-]

, 2010-07-03 13:14, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kamēr futbolists ar zemu IQ never vaļā muti, tikmēr saglabājas ilūzijas par viņu. Maradona muti atvēris PĀRĀK bieži, turklāt kļuvis par treneri, kas no viņa prasa kaut nedaudz draudzēties ar galvu
Kopš kura laika futbola trenerim jācitē Prusts? Viņam rezultāts vajadzīgs. Svens Gorans Eriksons, piemēram, atstāj iespaidu, ka spētu noskaitīt no galvas Hamleta monologu, bet to no viņa negaida un rezultāti nekādi dižie nav bijuši.

 +15 [+] [-]

, 2010-07-03 13:15, pirms 14 gadiem
Astoņkājis ziņo, ka vinnēs Vācija. Redzēs...

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 13:16, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: Vaacija panjems peec pilnas programmas tos garmatainos lopus
+1 Tev

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 13:17, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: Kopš kura laika futbola trenerim jācitē Prusts? Viņam rezultāts vajadzīgs. Svens Gorans Eriksons, piemēram, atstāj iespaidu, ka spētu noskaitīt no galvas Hamleta monologu, bet to no viņa negaida un rezultāti nekādi dižie nav bijuši.
Es teicu, ka trenerim ir jādraudzējas ar galvu, nevis jābūt ģēnijam. Pieļauju, ka lielai daļai vidusskolas absolventu IQ ir krietni augstāks par Maradonas. Par laimi viņam ir tik izcili asistenti. Kaut kā negribētos, ka izlase ar treneri-klaunu kaut ko izcīnītu. Tas būtu ironiski

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 13:18, pirms 14 gadiem
Liekas, ka beidzot pa golam varētu būt Torres'am un Messi.. Un tādejādi Spānija un Argentīna būs pusfinālā.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 13:18, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Maradona lai iet ieskrieties!
Nu nu... Kāpēc uzreiz tā? Maradona tomēr ir viens no pasaules visu laiku izcilākajiem futbolistiem. Viņš galīgi nav pelnījis, ka viņu šitā zākā.

Ja vāciešiem šodien neizdosies uzvarēt, tad būšu par Argentīnu sākot no pusfināla. Lai Diego aizver mutes visiem skauģiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 13:20, pirms 14 gadiem
Arī Hitlers savā ziņā bija izcils

 +15 [+] [-]

, 2010-07-03 13:21, pirms 14 gadiem
Par Vāciju ;-) ;-) ! ! !

     [+] [-]

, 2010-07-03 13:22, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es teicu, ka trenerim ir jādraudzējas ar galvu, nevis jābūt ģēnijam. Pieļauju, ka lielai daļai vidusskolas absolventu IQ ir krietni augstāks par Maradonas. Par laimi viņam ir tik izcili asistenti. Kaut kā negribētos, ka izlase ar treneri-klaunu kaut ko izcīnītu. Tas būtu ironiski
Maradona argentīniešiem ir futbola panākumu simbols. tas ir viss, kas nepieciešams. Ja nemaldos, tad pie mums nesen par gada cilvēku kļuvis Masaļskis, kuram arī patīk pālī Vecrīgā pakauties. Te ironijas nav?

     [+] [-]

, 2010-07-03 13:24, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Arī Hitlers savā ziņā bija izcils
Starp citu, bija jau arī. labs cilvēks un izcila personība pārsvarā gadījumos nav viens un tas pats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 13:25, pirms 14 gadiem
kādreiz kaut kā nepatika vāciešu spēle,bet šis čempis mainījis manas domas par fričiem. tāpēc ceru uz vāciešiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 13:28, pirms 14 gadiem
Zidane The Best rakstīja: labi teikts
ne velti visi dienvidamerikāņu treneri lēkā kā kaut kādi mērkaķi un sit galvu pret stabu pēc katra tiesneša lēmuma! Tas taču ir pilnībā atsaldēti, vai kāds treneris no Eiropas ko tādu dara visi , kā kulturāli cilvēki sēž savos krēslos un ja vajag , tad kaut ko uzbļauj savai komandai , nevis psihi ārdās par tiesneša lēmumiem , piemēram kā to darīja Dunga un liela daļa visu dienvidamerikāņu..
Absolūtas muļķības. Lieliskākais piemērs, kas iesēdies atmiņā,- Biličs. Emocijas spēlē nav atkarīgas no tautības, bet gan no paša rakstura. Beidz nodarboties ar demagoģiju, jo tas parāda, cik "inteliģents" esi pats.
Slēpts komentārs: kalcium
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-07-03 13:32, pirms 14 gadiem
Par Argentīnu!
Slēpts komentārs: Toms97
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: suvass

     [+] [-]

, 2010-07-03 13:36, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: Starp citu, bija jau arī. labs cilvēks un izcila personība pārsvarā gadījumos nav viens un tas pats.
Protams, ka bija. Un Tevis teiktais atbilst gan Hitleram, gan Maradonam

     [+] [-]

, 2010-07-03 13:40, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: Maradona argentīniešiem ir futbola panākumu simbols. tas ir viss, kas nepieciešams. Ja nemaldos, tad pie mums nesen par gada cilvēku kļuvis Masaļskis, kuram arī patīk pālī Vecrīgā pakauties. Te ironijas nav?
Vismaz līdz diskvalifikācijai patiešām bija (es par Djego).
Kas attiecas uz Masaļski, tad viņa IQ ir varbūt nedaudz augstāks par Maradonas, turklāt ar šādu izvēli reņģēdāju nācija kārtējo reizi apliecina savu "tautas gudrību"

 +15 [+] [-]

, 2010-07-03 13:42, pirms 14 gadiem
par vaciju un skatamu speli

 +21 [+] [-]

, 2010-07-03 13:45, pirms 14 gadiem
Par to, lai Maradonna var jau sodien braukt atpūsties..! Par skaistu futbolu un vēl skaistāku VĀCIJAS uzvaru!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 13:45, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pasaki, kas ir Tavs treneris (narkomāns ar zemu izglītības līmeni) un es pateikšu, kas Tu esi
Tad jau Mesi arī?
Līdz šim biju pieradis piet tā, ka ja ir jānoliek CRons, tad Tev Mesi ir eņģelis.

     [+] [-]

, 2010-07-03 13:47, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Tad jau Mesi arī?
Līdz šim biju pieradis piet tā, ka ja ir jānoliek CRons, tad Tev Mesi ir eņģelis.
Jau teicu, ka Mesī ir "narkomāna rokaspuisis" Bet ja nopietni, tad man ļoti žēl Lionela, ka viņam jāspēlē tāda klauna vadībā

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 13:53, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jau teicu, ka Mesī ir "narkomāna rokaspuisis" Bet ja nopietni, tad man ļoti žēl Lionela, ka viņam jāspēlē tāda klauna vadībā
Gan jau viņš i bez Tava žēluma iztiks.
Un gan jau Djego nemaz nekrata, ko par viņu LV raksta kāds interneta komentētājs, kurš visdrīzāk ne kripatas futbolā nesasniegs tik daudz kā viņš.
Priekš kam visi šitie uzbraucieni, ne tie līdz viņam nonāk, ne Tavas komandas izredzes uzlabo.

 +18 [+] [-]

, 2010-07-03 13:54, pirms 14 gadiem
Vācija uzvarēs

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 13:54, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Gan jau viņš i bez Tava žēluma iztiks.
Un gan jau Djego nemaz nekrata, ko par viņu LV raksta kāds interneta komentētājs, kurš visdrīzāk ne kripatas futbolā nesasniegs tik daudz kā viņš.
Priekš kam visi šitie uzbraucieni, ne tie līdz viņam nonāk, ne Tavas komandas izredzes uzlabo.
To sauc par vārda brīvību
Tikai piekrītu Miķelim Rubenim, kurš uzskatīja, ka Maradona ir nevis futbolists, bet gan "kokaīna rijējs". Rubensi it kā esot autoritāte

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 13:54, pirms 14 gadiem
Dandijs rakstīja: Nu nu... Kāpēc uzreiz tā? Maradona tomēr ir viens no pasaules visu laiku izcilākajiem futbolistiem. Viņš galīgi nav pelnījis, ka viņu šitā zākā.

Ja vāciešiem šodien neizdosies uzvarēt, tad būšu par Argentīnu sākot no pusfināla. Lai Diego aizver mutes visiem skauģiem
Maradona ir viens no visu laiku Labākajiem Tehniķiem uz laukuma, bet Nekad nepiekritīšu, ka viņu salīdzina pat ar Pele, kurš patiešām ir Izcils.
Katram gadās kāds "tumšāks plankums", bet Maradonam to ir par Daudz priekš Izcila futbolista! Principā Tieši no Maradonas sākās Bezprincipa vārtu guvumu atklāta atzīšana. Tagad tās "dieva rokas", jau ir pierasta lieta!!! Izcili un ne tik izcili futbolisti, pirms Maradonas gājiena, Paši ir norādījuši uz tiesnešu kļūdām, sev par sliktu!
Tikai ne Maradona!!! Arī vēlāk viņa patstāvīgā žēlošanās un trakošana uz laukuma un arī ārpus tā, parāda kas tas ir par cilvēku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 13:56, pirms 14 gadiem
Par Argentinu,bet ka saka Kreipans:futbols ir vienkarsa spele kuru spele 22 spelatji un uzvar Vacija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 13:57, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Kādi vēl tev izņēmumi? Tu šobrīd balsties uz akliem stereotipiem. Tāpat kā visi rumāņi ir čigāni, visi krievi ir urlas un visi nigeri ir stulbi. Tie visi ir akli stereotipi, tāpēc beidz nodarboties ar demagoģiju. Kad veiksi pētījumu, izanalizēsi visu dienvidamerikāņu un pilnīgi visu eiropiešu uzvedību mača gaitā, tad parunāsim.
+1...Mana sieva ir pa pusei čigāniete...Nu nemaz nava stulba ziniet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 13:57, pirms 14 gadiem
Līdz šim turnīrā Maradona taktiski ir labi ticis galā, redzēs, kā būs pret Vāciju.
Skaidrs, ka ierastais 4-4-2 dimants neies pret Vāciju cauri, jo Ozils un Khedira regulāri nokļūs divatā pret Maskerano. Būtu jāliek laukumā vēl viens centra pussargs, upurējot Tevezu, vai arī upurējot Di Mariju vai Rodrigezu un liekot Tevezu spēlēt flangā.
Ticamākie varianti centra pastiprināšanai ir Verons un Bolatti, no kuriem labāka izvēle pret Vāciju šķiet Bolatti.

Bet nu gaidām spēli.

     [+] [-]

, 2010-07-03 13:58, pirms 14 gadiem
fakucis rakstīja: Par Argentinu,bet ka saka Kreipans:futbols ir vienkarsa spele kuru spele 22 spelatji un uzvar Vacija
Vispār jau to teica Linekers

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 14:00, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ko esi paveicis tu ?
Man šķiet, ka pietiek jau ar to, ka neesmu noziedznieks Cik atceros, kokaīna lietošana un glabāšana ir likuma pārkāpums

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 14:00, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: To sauc par vārda brīvību
Tikai piekrītu Miķelim Rubenim, kurš uzskatīja, ka Maradona ir nevis futbolists, bet gan "kokaīna rijējs". Rubensi it kā esot autoritāte
No shit?
Katram ir sava galva uz pleciem, lai iztiktu bez visādām autoritātēm, kas pateiks priekšā. Autoritāte vai ne - tas ir viņa/Tavs viedoklis un jūsu darīšana.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 14:03, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: No shit?
Katram ir sava galva uz pleciem, lai iztiktu bez visādām autoritātēm, kas pateiks priekšā. Autoritāte vai ne - tas ir viņa/Tavs viedoklis un jūsu darīšana.
Man tēvs tādēļ ienīst Rubeni Bet Rubenis man tiešām ir autoritāte.
Lai cik izcils nebūtu Maradona, es pats lieliski apzinos, ka viņš nav tas labākais cilvēks, no kura būtu jāņem piemērs.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 14:06, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Līdz šim turnīrā Maradona taktiski ir labi ticis galā, redzēs, kā būs pret Vāciju.
Skaidrs, ka ierastais 4-4-2 dimants neies pret Vāciju cauri, jo Ozils un Khedira regulāri nokļūs divatā pret Maskerano. Būtu jāliek laukumā vēl viens centra pussargs, upurējot Tevezu, vai arī upurējot Di Mariju vai Rodrigezu un liekot Tevezu spēlēt flangā.
Ticamākie varianti centra pastiprināšanai ir Verons un Bolatti, no kuriem labāka izvēle pret Vāciju šķiet Bolatti.

Bet nu gaidām spēli.
Tev taisnība...Bet es lieku ls10, ka Maradona neaizdomāsies līdz tik dziļām spēles pērlēm......

     [+] [-]

, 2010-07-03 14:07, pirms 14 gadiem
Dandijs rakstīja: Tev taisnība...Bet es lieku ls10, ka Maradona neaizdomāsies līdz tik dziļām spēles pērlēm......
Kā izteicās viens argentīniešu futbola eksperts:
"Maradona teica, ka tagad mainīt virknējumu būtu grēks. Tātad gaidiet izmaiņas virknējumā".

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 14:11, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kas vēl tu nēsi ?
Vēl es neesmu krievs, ar ko lepojos visvairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 14:15, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kas vēl tu nēsi ?
Es NEESMU tāds mulķis kā Tu, kurš raksta vārdu ''neesi'' tā kā to dari TU!

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 14:17, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kas vēl tu neesi ? Tevi inteklektuāli un likumpaklausīgo pārcilvēku labi ja sētas krancis atpazīst,bet to narkomānu un padibeni visa pasaule.
Tev tas neliekās mazliet nelogiski ? Brīnums ka Latvijas padibenes nespēj ko līdzīgu sasniegt
Jā, es arī brīnos, ka izcilus nodziedzniekus pasaulē pazīst labāk nekā izcilus zinātniekus. Tas tikai parāda sabiedrības līmeni. Tautas sirds parasti ir kolizejā nevis bibliotēkā.

  -4 [+] [-]

, 2010-07-03 14:17, pirms 14 gadiem
Lai Vācijai izdodas aizbraukt mājās!

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 14:18, pirms 14 gadiem
Varbūt tomēr par futbolu parunājiet?
Kāda starpība, cik daudz kurš narkotikas lietojis?

  -4 [+] [-]

, 2010-07-03 14:20, pirms 14 gadiem
"Takoj futbol nam ņe nužen!"

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 14:27, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Takoj futbol nam ņe nužen!"
Tomēr palūgšu lietot valsts valodu...

     [+] [-]

, 2010-07-03 14:28, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Varbūt tomēr par futbolu parunājiet?
Kāda starpība, cik daudz kurš narkotikas lietojis?
Tev taisnība, kamēr.....narkotikas netiek lietotas futbola laukumā

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 14:30, pirms 14 gadiem
Kādai vsp vācījai ?
kas ir vācīja. bļāā pajoliņi esat?!
es Par Messi. Maradonu. (argentina)

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 14:33, pirms 14 gadiem
Nastradamus rakstīja: noķert zāģi
friči, jau nevar uzvarēt, ja poļi neiesit golus
Podoļskis Vācijā dzīvo no 2 gadu vecuma. Klozes tēvs bija VĀCIETIS, futbolists, kas polijā bija, jo tur spēlēja un aprecējās. Tur piedzima mazais Miro... Kloze uz Vāciju pārvācās ar ģimeni, kad viņam bija 7 gadi un tur sāka spēlēt futbolu. Kurš ir polis?

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 14:33, pirms 14 gadiem
rucenis1993 rakstīja: Kādai vsp vācījai ?
kas ir vācīja. bļāā pajoliņi esat?!
es Par Messi. Maradonu. (argentina)
Un tad vēl runā par zināšanu līmeni un izteiksmes veidu

     [+] [-]

, 2010-07-03 14:37, pirms 14 gadiem
Dandijs rakstīja: Tomēr palūgšu lietot valsts valodu...
Tas bija citāts (pēdiņās).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 14:44, pirms 14 gadiem
Par skaistu futbolu un Argentīnas uzvaru! Mesī derētu iesist kādus vārtus šodien. Cerēsim uz rezultatīvu spēli, jācer, ka tiesneši nesataisīs sūdus...

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 14:48, pirms 14 gadiem
Vacija ir labaki neka argentiniesi

  -3 [+] [-]

, 2010-07-03 14:48, pirms 14 gadiem
Kaa te puse aplauziisies peec Vaacijas zaagja!
Par skaistu futbolu . Lai uzvar stipraakais!
p.s. es ceru ,ka pats neaplauziishos

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 15:35, pirms 14 gadiem
Nu jā, Maradona ir skandalozs, reizēm pārāk tiešs ar saviem izteicieniem, ar savām vājībām. Jā, Argentīnas spēlētājiem mēdz būt gari mati utt., reizēm spēlē arī nedisciplinēti, pāšpārliecināti, bet man viņi vienalga patīk. Turās, es par Jums!
Galvenais nemainiet savu spēles stilu, kā brazīļi, kas tā vietā, lai sasistu vēl vārtus, iesēdās aizsardzībā

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 15:37, pirms 14 gadiem
Vacija..........

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 15:48, pirms 14 gadiem
Un tagad laiks Mesi hattrick !

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 15:49, pirms 14 gadiem
Nastradamus rakstīja: noķert zāģi
friči, jau nevar uzvarēt, ja poļi neiesit golus
pilnigi stulbs esi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 15:57, pirms 14 gadiem
Vēl par taktiku runājot, es tik tiešām uzskatu, ka, ja Maradona pieturēsies pie saviem vārdiem un atstās to pašu virknējumu, kas pārvarēja 1/8finālu, Argentīnai nav praktiski nekādu cerību šodien.
Ar nepacietību gaidu sastāvus.

     [+] [-]

, 2010-07-03 16:05, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Izcilus cilvēkus uzmanība neapdala,negudro pekstiņus.
Un nav svarīgi,kādā nozarē. Pēc tavas versijas zinātnieku arī var nosaukt par tizlu,jo viņš neprot futbolu spēlēt,kā Maradona.
Es tev uzdevu konkrētu jautājumu,kas esi tu,lai citu atkarības un netikumus mest acīs ?
Svētais tēvs ?! Eņģelis? Tevi pļāpu labi ja sētas krancis atpazīst. Tu vari saukt sevi par pareizāko un gudrāko,bet tas nenozīmē,ka tu tāds esi. Bet Maradonu ar visiem viņa netukumiem daudzi ciena un zina.
Bet tevi ar visām tavām pareizajām manierēm un tikumiem ......?????? Atšķirību jūti ?
Varbūt sasniedz kaut daļu no tā,ko sasniedzis ir Maradona,pirms kritizēt un izsmiet ?!
Esmu Latvijas Republikas pilsonis, kurš dzīvo demokrātiskā sabiedrībā, tāpēc, izmantojot tiesības uz vārda brīvību, kritizēju cilvēku, kurš manās acīs nav pelnījis cieņu. Tas ir tikai un vienīgi mans viedoklis. Ja kāds domā citādāk, lūdzu!

  +8 [+] [-]

, 2010-07-03 16:05, pirms 14 gadiem
Gribētos, lai neviens nebrauc mājās, jo kā viena tā otra komanda rāda skaistu futbolu!
Futbols ir skarbs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-07-03 16:19, pirms 14 gadiem
Abu komandu sastāvi:

Argentīna: 22-Sergio Romero; 15-Nicolas Otamendi, 2-Martin Demichelis, 4-Nicolas Burdisso, 6-Gabriel Heinze, 14-Javier Mascherano, 20-Maxi Rodriguez, 7-Angel Di Maria, 10-Lionel Messi, 11-Carlos Tevez, 9-Gonzalo Higuain.

Vācija: 1-Manuel Neuer; 16-Philipp Lahm, 3-Arne Friedrich, 17-Per Mertesacker, 20-Jerome Boateng, 13-Thomas Mueller, 6-Sami Khedira, 7-Bastian Schweinsteiger, 10-Lukas Podolski, 8-Mesut Ozil, 11-Miroslav Klose.

Sastāvi tieši tādi, kā varēja paredzēt, un Argentīnai būs nopietnas problēmas šodien. Vienīgais, uz ko ceru, ir, ka Tevezs vismaz spēlēs nevis kā kreisās malas uzbrucējs, bet gan flangā labajā malā (kā pret Nigēriju) un Rodrigezs vairāk strādās laukuma centrā.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 16:23, pirms 14 gadiem
Mani uztrauc tikai viens jautājums: vai Frīdrihs un Mertezakers spēs apturēt Tevezu, Mesī un Iguainu?
Par Vācijas uzbrukumu it kā nevajadzētu būt šaubām. Ceru uz ĻOTI daudz pretuzbrukumu iespējām

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 16:26, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mani uztrauc tikai viens jautājums: vai Frīdrihs un Mertezakers spēs apturēt Tevezu, Mesī un Iguainu?
Par Vācijas uzbrukumu it kā nevajadzētu būt šaubām. Ceru uz ĻOTI daudz pretuzbrukumu iespējām
Protams, ka nē. Abu vāciešu centra aizsargu uzdevums jau ir apturēt Argentīnas centra uzbrucēju Higuainu. Par Mesī jārūpējas Švainštaigeram/Khediram, par Tevezu kādam no malējiem aizsargiem (atkarībā no tā, kurā flangā viņš spēlēs).

     [+] [-]

, 2010-07-03 16:27, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Abu komandu sastāvi:

Argentīna: 22-Sergio Romero; 15-Nicolas Otamendi, 2-Martin Demichelis, 4-Nicolas Burdisso, 6-Gabriel Heinze, 14-Javier Mascherano, 20-Maxi Rodriguez, 7-Angel Di Maria, 10-Lionel Messi, 11-Carlos Tevez, 9-Gonzalo Higuain.

Vācija: 1-Manuel Neuer; 16-Philipp Lahm, 3-Arne Friedrich, 17-Per Mertesacker, 20-Jerome Boateng, 13-Thomas Mueller, 6-Sami Khedira, 7-Bastian Schweinsteiger, 10-Lukas Podolski, 8-Mesut Ozil, 11-Miroslav Klose.


Sastāvi tieši tādi, kā varēja paredzēt, un Argentīnai būs nopietnas problēmas šodien. Vienīgais, uz ko ceru, ir, ka Tevezs vismaz spēlēs nevis kā kreisās malas uzbrucējs, bet gan flangā labajā malā (kā pret Nigēriju) un Rodrigezs vairāk strādās laukuma centrā.
Maradona jebkurā mirklī var kautko savādāk izdomāt, nav teikts, ka tā arī būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 16:35, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Protams, ka nē. Abu vāciešu centra aizsargu uzdevums jau ir apturēt Argentīnas centra uzbrucēju Higuainu. Par Mesī jārūpējas Švainštaigeram/Khediram, par Tevezu kādam no malējiem aizsargiem (atkarībā no tā, kurā flangā viņš spēlēs).
Bet atceroties argentīniešu reidus soda laukumā, parasti sanāk tā, ka Iguains bieži vien paliek nepiesegts, jo centra aizsargiem nākas koncentrēties uz Tevezu un Mesī, no kuriem var sagaidīt jebko. Argentīnai ir pietiekoši radošs uzbrukums, lai sagādātu vāciešiem problēmas.

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 16:37, pirms 14 gadiem
Maino rakstīja: Un čempionlīgas finālas vienīgo divu vārtu guvējs Djiego Milito rezervē. Tas jau vien izskaa Argentīnas spēku...
Messi pokers būs !!!
Nē, tas tikai izsaka faktu, ka Milito nav formā pēc savainojuma. Cik viņu šajā PK redzējām, diez ko labi viņš neizskatījās.

     [+] [-]

, 2010-07-03 16:43, pirms 14 gadiem
Vācija vinnēs.
youtube.com

     [+] [-]

, 2010-07-03 16:49, pirms 14 gadiem
visticamāk, ka pret Mesi spēlēs Lāms vai Frīdrihs. vai pat abi!

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 16:49, pirms 14 gadiem
Dienvidamerikas pusfināli nesanāks, nu tad vismaz finālu gan vajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 16:53, pirms 14 gadiem
Varbūt vajadzēja paprovēt veikt kaut kādu rotāciju uzbrukuma līnijā, tomēr ir Milito un Aguero, jo sevišķi būtu interesanti redzēt Milito starta sastāvā, taču kā saka- uzvarētāji sastāvu nemaina.

     [+] [-]

, 2010-07-03 16:56, pirms 14 gadiem
Vācijai bija pārmesta himnas nedziedāšana, kāds paskaitīja argentīniešus, kas savējo dziedāja?Viņiem himnai vsp. vārdi ir? Vāciešus gan dzirdēju

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 16:56, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Dienvidamerikas pusfināli nesanāks, nu tad vismaz finālu gan vajag.
Urugvaja-Argentīna? Baidos, ka Urugvaja dēļ tā ka nespēlēs Suarezs un divi pamata aizsargi Lugano un Fusile, zaudēs, taču ceru, ka kļūdos.

     [+] [-]

, 2010-07-03 16:57, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: Vācijai bija pārmesta himnas nedziedāšana, kāds paskaitīja argentīniešus, kas savējo dziedāja?
Tač paskaties, kas vāciešiem dzied himnu . TIkko taisni piefiksēju, ka nedzied leģionāri Vācijas izlases sastāvā, vācieši gan dziedāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:00, pirms 14 gadiem
GGG! Es par Vāciju un labu futbolu! Lai veicas!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:01, pirms 14 gadiem
Kad Kreipāns prasīja :"Vai jums garšo astoņkāju zupa", es nodomāju, ko viņš smēķē un kur viņš to pērk, bet beigāsstāsts kā parasti sanāca intresants
Viņš sāka ar prikoliem tātad mačs būs labs

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:01, pirms 14 gadiem
Aiziet Vacija,lai tas Maradona ieskrien ar galvu siena!

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 17:01, pirms 14 gadiem
koninklijke rakstīja: darvina teorija ir viens liels bulšets, tāpat, kā tu un tavi savārstījumi
Āmen, Flanderss!

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 17:02, pirms 14 gadiem
Kur ir dzeltenās kartītes, kad tās vajag?

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:02, pirms 14 gadiem
So let the party begin!

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:03, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tač paskaties, kas vāciešiem dzied himnu . TIkko taisni piefiksēju, ka nedzied leģionāri Vācijas izlases sastāvā, vācieši gan dziedāja
vismaz kāds dziedāja! Argentīnai kāds dziedāja? Argentīniešu leģionārs nedziedāja!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:03, pirms 14 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 17:03, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kur ir dzeltenās kartītes, kad tās vajag?
abpusēji!

Millllllllleeee eeeeeeerrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrs sssssssssss!!! 1:0!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:03, pirms 14 gadiem
JĀĀĀĀĀĀ!!!! NU? PATIKA?

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:03, pirms 14 gadiem
Bez komentāriem.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 17:04, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: JĀĀĀĀĀĀ!!!! NU? PATIKA?
Vnk ideali!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-07-03 17:04, pirms 14 gadiem
Jāaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ierij šito Maradonna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:05, pirms 14 gadiem
Nu Lionel, rādi kāpēc esi Nr.1 pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:05, pirms 14 gadiem
Ilgi nebija jāgaida.
Argentīnas formācija izskatās tāda, no kādas baidījos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-07-03 17:07, pirms 14 gadiem
Debešķīgu futbolu rāda Vācijas izlase, prieks skatīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 17:08, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: īsti normāli jau tas nav, ka ir 2 brāļi, bet viens spēlē savas dzimtenes izlasē, bet otrs kkādā vācijā
Abi dzimuši Vācijā

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 17:09, pirms 14 gadiem
Izskatas ka Vacija parbrauks pari Argentinai ka nemanas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 17:10, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: es esmu latvietis bet ja es dzimtu igaunijā vai tad es butu igaunis? nedomaju, boatengi nav nekādi vācieši bet ganieši
Varetu tev kad Banu uzlikt!

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:10, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: es esmu latvietis bet ja es dzimtu igaunijā vai tad es butu igaunis? nedomaju, boatengi nav nekādi vācieši bet ganieši
Bet Boatenga māte ir vāciete...ko nu?
Ja Tu būtu Latvijas krievs kā Laizāns, Tu nespēlētu Latvijas izlasē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 17:11, pirms 14 gadiem
ARGENTĪNA...brauks mājās !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:12, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: pēc ādas krāsas kkā neizskatās
mulats Ganieši ir tumšāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:13, pirms 14 gadiem
Jocīgi, ka Argentīna spēlē no otrā nummura, jāspiež sava spēle nevis jāiet pretuzbrukumos.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:13, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: melnais ir melnais
Un kas par to?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:15, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: melnajiem vieta āfrikā, baltajiem eiropā, dzeltenajiem āzijā, visādiem hibrīdiem, jauktraseņiem amerikā
Tas ir tikai Tavs personīgais viedoklis

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:16, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: pēc ādas krāsas kkā neizskatās
Argentīnas rezultatīvākais spēlētājs ir dzimis Francijā!
Ja ņem NEDAUDZ dziļāk, tad arī Messi ir saknes no Itāļiem!
Tā kā...
UN gan Kedira, gan Oszils gan Boatengs ir pat dzimuši Vācijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:17, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: mans viedoklis ir kā likums un vienīgā taisnība
ok.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:18, pirms 14 gadiem
Mesī ir fanču vārds un uzvārds, arī izskats, ja kas. Bet man tas netraucē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:20, pirms 14 gadiem
Izskatās, ka vācieši buksē, kā arī krīt acīs Šveinštaigera un Klozes rupjā spēle.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 17:21, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: melnajiem vieta āfrikā, baltajiem eiropā, dzeltenajiem āzijā, visādiem hibrīdiem, jauktraseņiem amerikā
Kad tos nacistus, rasistus, netolerantos cilvēkus banos ārā no šī portāla?

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:21, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Izskatās, ka vācieši buksē, bet krīt acīs Šveinštaigera un Klozes rupjā spēle.
Pārbaudes spēles ierakstā skaties?

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:23, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pārbaudes spēles ierakstā skaties?
Ierakstā neko neskatos, tas tā

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:23, pirms 14 gadiem
Malacis Noiers! Mesī izcila piespēle.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:23, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Ierakstā neko neskatos, tas tā
Tad neizdomā savus notikumus laukumā!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:24, pirms 14 gadiem
Kloze,Kloze

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 17:24, pirms 14 gadiem
Kā var tā aizsit garām?! TĀDA iespēja!!!

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:24, pirms 14 gadiem
Ļoti labi, Tevezs sācis vairāk labajā malā spēlēt, tieši tas, kas Argentīnai vajadzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:24, pirms 14 gadiem
Lai arii biju par Argentiinu (vismaz PK saakumaa), shodien GER izskataas labaaki - vismaz pagaidaam! Tomeer ceru, ka ARG izliidzinaas, lai buutu veel aizraujoshaaks machs

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:26, pirms 14 gadiem
Un atkal atpakaļ uz kreiso..
Spēlējot uzbrukumā, ir ok tās malas mainīt, bet, spēlējot aizsardzībā, Tevezu vajag labajā malā.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:26, pirms 14 gadiem
kads rezultats? esmu darba un neredzu.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 17:26, pirms 14 gadiem
hipijs rakstīja: kads rezultats? esmu darba un neredzu.
1:0 GER; spēlētas 25min 1.puslaikā

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:26, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Un atkal atpakaļ uz kreiso..
Spēlējot uzbrukumā, ir ok tās malas mainīt, bet, spēlējot aizsardzībā, Tevezu vajag labajā malā.
Tevezs grib būt visur. Tāds viņam raksturs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:28, pirms 14 gadiem
Divatā Mesi neko nevar izdarīt, tā ir klase.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:28, pirms 14 gadiem
Mesī sāk aktivizēties. Ko lai dara, ja neviens cits to nedara?

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:28, pirms 14 gadiem
liels paldies tev.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:28, pirms 14 gadiem
hipijs rakstīja: kads rezultats? esmu darba un neredzu.
ltv7.lv: LTV7

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:29, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: http://www.ltv7.lv/video_streams/
Biezhi darba deveeji striimus nogriezh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:29, pirms 14 gadiem
kur caur mobilo skatisos.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:31, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pasaki, kas ir Tavs treneris (narkomāns ar zemu izglītības līmeni) un es pateikšu, kas Tu esi
šis narkomāns vismaz ir viens no pasaules visu laiku izcilākajiem futboliestiem, bet tu esi vien nožēlojams dir*ējs, kurš neko vairāk kā rakstīt debīlus komentārus nemāk..ar to ir jāsamierinās

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:31, pirms 14 gadiem
Tevezs smuki krīt Bet pieturēja jau nedaudz viņi gan.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:31, pirms 14 gadiem
swagga rakstīja: šis narkomāns vismaz ir viens no pasaules visu laiku izcilākajiem futboliestiem, bet tu esi vien nožēlojams dir*ējs, kurš neko vairāk kā rakstīt debīlus komentārus nemāk..ar to ir jāsamierinās
Paldies par viedokli!

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:32, pirms 14 gadiem
Tas bija Di Kaprio virs Dzhegera, ne?

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:33, pirms 14 gadiem
Inga777 rakstīja: Tas bija Di Kaprio virs Dzhegera, ne?
Jā, savā ierastajā keponā un brillēs.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 17:33, pirms 14 gadiem
Nemot vera to ka ieprieksejos 1/4finalos komanda kura pirma iesita vartus zaude, tad ir skaidrs kas tiks talak

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:34, pirms 14 gadiem
Millers tiešām iet uz MVP. Bet Kloze arī ir pelnījis. Bet Klozem lai tiek labākā vārtu guvēja balva.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:34, pirms 14 gadiem
Jūlis rakstīja: Nemot vera to ka ieprieksejos 1/4finalos komanda kura pirma iesita vartus zaude, tad ir skaidrs kas tiks talak
Izņēmumi apstiprina likumsakarību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:35, pirms 14 gadiem
Iepriekšējos 4finālos nebija Nojera.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:35, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, savā ierastajā keponā un brillēs.
Savs stils.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:35, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Izņēmumi apstiprina likumsakarību.
Nu es jau ar ceru ka Vacija uzvares, bet nuuu.... saja gada liekas bus sads likums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:36, pirms 14 gadiem
koninklijke rakstīja: patiesība ir tur ārā
Ā, kosmiskās teorijas piekritējs Sorry!

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:36, pirms 14 gadiem
amm argentīnietim par roku bija mutiskais
Nu lab, tas tā...

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:36, pirms 14 gadiem
Shit. Shit. Shit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 17:37, pirms 14 gadiem
4x aizmugure

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:37, pirms 14 gadiem
Fūūūūūū. Fhjūūūūū.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:37, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Savs stils.
Šķiet, ka arī "Lakers" spēlē redzēju Leo tieši šādā "outfitā".

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:37, pirms 14 gadiem
bljin,kas par epizodi nu tā ar messi un roku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 17:38, pirms 14 gadiem
Pokeraizmugure

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 17:38, pirms 14 gadiem
Bļāviens, žēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-07-03 17:38, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: NEBIJA AIZMUGURE, kas tas tiesnesis ir akls?
drizāk tu esi akls pediņ

 +12 [+] [-]

, 2010-07-03 17:38, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: NEBIJA AIZMUGURE, kas tas tiesnesis ir akls?
tu prikolojies vai tiešām esi idiots?

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:38, pirms 14 gadiem
Tevezam vaidzetu iedod dzelteno lai nomierinas!

  +4 [+] [-]

, 2010-07-03 17:38, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: NEBIJA AIZMUGURE, kas tas tiesnesis ir akls?
Ja 4 spēlētāji aizmugurē, tad tā anulējas, vai tā?

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 17:38, pirms 14 gadiem
Vācijai noteikti jāvinnē. Un Spānijai arī. Speciāli paliku mājās un izlaižu pasākumus.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 17:39, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: NEBIJA AIZMUGURE, kas tas tiesnesis ir akls?
Akls esi Tu!! Piesakies pie daktera kas arste stulbumu un aklumu!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:39, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: NEBIJA AIZMUGURE, kas tas tiesnesis ir akls?
Tu kaut kāds galīgi dīvains, tās novecojušās ideoloģijas būs tevi galīgi traku pataisījušas

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:39, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: tu prikolojies vai tiešām esi idiots?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:41, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja 4 spēlētāji aizmugurē, tad tā anulējas, vai tā?
Protams, ja viens aizmuguree - tad aizmugure, ja 2i - tad, nav, ja 3 - tad ir, ja 4i - tad nav

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:41, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: tur tak priekšā bija vārtsargs kas es domāju arī skaitās kā spēlētājs
2 spēlētājiem jābūt priekšā, lai nebūtu aizmugures (vārtsargs parasti ir viens no šiem 2)

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:41, pirms 14 gadiem
Nojers! +++

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:41, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: tur tak priekšā bija vārtsargs kas es domāju arī skaitās kā spēlētājs
Vārtsargam + spēlētājam jābūt, lai nebūtu aizmugure.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 17:42, pirms 14 gadiem
ruudzs rakstīja: Vārtsargam + spēlētājam jābūt, lai nebūtu aizmugure.
Ne obligāti vārtsargam. Vienkārši diviem spēlētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 17:43, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Ne obligāti vārtsargam. Vienkārši diviem spēlētājiem.
Es konkrēti par šo situāciju. ;] Vārtsargs bija + vēl vajadzēja vismaz vienu Vācijas izlases spēlētāju un nebūtu bijusi aizmugure. :]

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:44, pirms 14 gadiem
Ai Millers! Žēl, ka nesanāca

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 17:44, pirms 14 gadiem
Eh, izskatās, ka pasaulē nav taisnības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:44, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: tur tak priekšā bija vārtsargs kas es domāju arī skaitās kā spēlētājs
vari vairs neatbildēt...

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:44, pirms 14 gadiem
"Spēlētājs atrodas aizmugurē, ja viņš atrodas tuvāk pretinieka vārtu līnijai nekā bumba un otrs pēdējais pretinieks."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:45, pirms 14 gadiem
Šekspīrs.

  -4 [+] [-]

, 2010-07-03 17:45, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Spēlētājs atrodas aizmugurē, ja viņš atrodas tuvāk pretinieka vārtu līnijai nekā bumba un otrs pēdējais pretinieks."
aizmirsi pierakstit ... neskaitot vartsargu neskaitit ka laukuma speletaju??

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:46, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Ne obligāti vārtsargam. Vienkārši diviem spēlētājiem.
vienkārši laukuma spēlētājam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:46, pirms 14 gadiem
Jūlis rakstīja: aizmirsi pierakstit ... neskaitot vartsargu ??
Tas nav būtiski, jo arī vārtsargs ir spēlētājs, tikai ar vienu atšķirību. (nav jau hokejs)
Ja kas, es citēju noteikumus.

 +15 [+] [-]

, 2010-07-03 17:46, pirms 14 gadiem
Sākās garmataino pižonu gājieni

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:47, pirms 14 gadiem
kristaps24 rakstīja: Sākās garmataino pižonu gājieni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-07-03 17:48, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: vienkārši laukuma spēlētājam!
Nē, diviem. Piemēram, ja vārtsargs ir izgājis no vārtiem un rodas situācija, kad piespēles brīdī priekšā ir viens aizsargs, tiks dota aizmugure.
Jābūt diviem spēlētājiem. Viens no tiem parasti ir vārtsargs.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:49, pirms 14 gadiem
Es nevaru skatīties Vācijas spēles. Jānervozē un jāuztraucas.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:49, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: kas ir varenais un briesmigais? tas ko tikko toliks mineja
Maradona protams

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 17:49, pirms 14 gadiem
Tīri skatāma spēle. Tikai vācieši nedrīkst atslābt. Jāturpina iet pretuzbrukumos un aktīvi spēlēt aizsardzībā. Žēl, ka nebija 2:0, bet galvenais, ka vārti "atslēgti".
Gaidām, ko Djego izdomās otrajam puslaikam. Lēvs pagaidām viņu apspēlē.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:50, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Es nevaru skatīties Vācijas spēles. Jānervozē un jāuztraucas.
Es saprastu, ja uztrauktos par savu izlasi, bet tagad, kad spēlē Vācija vai Argentīna? Jābauda spēle.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:50, pirms 14 gadiem
monstrs rakstīja: ko es esmu palaidis garām, pa kuru laiku vācieši "daivot"iemācījušies?
Modernais futbols. Millers ir klasiskākais piemērs - jaunā paaudze.

  +8 [+] [-]

, 2010-07-03 17:50, pirms 14 gadiem
Vācieši arī nedaivo.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:50, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tīri skatāma spēle. Tikai vācieši nedrīkst atslābt. Jāturpina iet pretuzbrukumos un aktīvi spēlēt aizsardzībā. Žēl, ka nebija 2:0, bet galvenais, ka vārti "atslēgti".
Gaidām, ko Djego izdomās otrajam puslaikam. Lēvs pagaidām viņu apspēlē.
Interesanti, ka Lēvs neko jaunu neizdomāja. Uzlika tādu pašu sastāvu, kā visu laiku. Maradona neizdarīja tik vienkāršu mājas darbu, kā padomāt, kāds taktiskais risinājums vislabāk strādā pret standarta Vācijas virknējumu.

 +12 [+] [-]

, 2010-07-03 17:51, pirms 14 gadiem
eisaks rakstīja: Maradona protams
Es viņu sauktu par mazo un smieklīgo

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:51, pirms 14 gadiem
Vismaz ne bieži.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:51, pirms 14 gadiem
eisaks rakstīja: Maradona protams
Nav nemaz vinsh tik varens un briesmigs,ta var saukt Bjordalenu,bet ne Maradonu!

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:52, pirms 14 gadiem
kristaps24 rakstīja: Es viņu sauktu par mazo un smieklīgo
bet kad vinsh saka spelet pret tavu favoritkomandu smiekli vairs nenaaca

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:53, pirms 14 gadiem
nesaku ka vinsh,ir vienkarshi atbildeju uz jautajumu kuru par tadu nosauca toljiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:54, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Interesanti, ka Lēvs neko jaunu neizdomāja. Uzlika tādu pašu sastāvu, kā visu laiku. Maradona neizdarīja tik vienkāršu mājas darbu, kā padomāt, kāds taktiskais risinājums vislabāk strādā pret standarta Vācijas virknējumu.
Neko jaunu jau nevar izdomāt. Vācieši nevar atļauties eksperimentēt, turklāt šis ir optimālais variants.
Brīnos, ka Maradonas palīgi neko nav spējuši ieteikt. Bet šis tomēr ir modernais futbols, turklāt vairs jau nav 1986.gads. Pagaidām Tev taisnība par to stratēģiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:55, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Nav nemaz vinsh tik varens un briesmigs,ta var saukt Bjordalenu,bet ne Maradonu!
Izlasē spēlējot bija samērā briesmīgs - mazais ģenerālis, diktators vai kā tur viņu tolaik apzīmēja. Varēja savākt komandu kopā, kad to visvairāk vajadzēja.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:57, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Izlasē spēlējot bija samērā briesmīgs - mazais ģenerālis, diktators vai kā tur viņu tolaik apzīmēja. Varēja savākt komandu kopā, kad to visvairāk vajadzēja.
Nemaz vinam tas biezi nesanaca savkat komandu kad vaidzeja!

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:58, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Neko jaunu jau nevar izdomāt. Vācieši nevar atļauties eksperimentēt, turklāt šis ir optimālais variants.
Brīnos, ka Maradonas palīgi neko nav spējuši ieteikt. Bet šis tomēr ir modernais futbols, turklāt vairs jau nav 1986.gads. Pagaidām Tev taisnība par to stratēģiju.
Tā izskatās visnotaļ pēc ābeces, ka Maskerano + Mesī nespēs neko izdarīt pret Ozilu+Khedirs+Švainštaigeru. Vajadzēja laist Bolatti DiMarijas vietā vai vismaz likt Rodrigezam vairāk centrā spēlēt un Tevezu labajā flangā likt.
Par laimi brīžiem tiešām izskatījās, ka Tevezs uz labo malu aizsardzībā pārvietojas. Tas ir pozitīvs signāls.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:58, pirms 14 gadiem
Kas tev pret Maradonu?

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:59, pirms 14 gadiem
eisaks rakstīja: Kas tev pret Maradonu?
Tu kam to jauta?

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:01, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Nemaz vinam tas biezi nesanaca savkat komandu kad vaidzeja!
Vispār jau sanāca gan...vismaz, cik esmu vēsturiskos mačus skatījies.

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:01, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vispār jau sanāca gan...vismaz, cik esmu vēsturiskos mačus skatījies.
Sanaca,bet ne biezi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:02, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Tā izskatās visnotaļ pēc ābeces, ka Maskerano + Mesī nespēs neko izdarīt pret Ozilu+Khedirs+Švainštaigeru. Vajadzēja laist Bolatti DiMarijas vietā vai vismaz likt Rodrigezam vairāk centrā spēlēt un Tevezu labajā flangā likt.
Par laimi brīžiem tiešām izskatījās, ka Tevezs uz labo malu aizsardzībā pārvietojas. Tas ir pozitīvs signāls.
Pagaidām tā tiešām izskatās. Un kā būtu ar Verona iesaistīšanu?
Par Tevezu domāju, ka viņš pats reizēm izdomā savu stratēģiju

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 18:02, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Interesanti, ka Lēvs neko jaunu neizdomāja. Uzlika tādu pašu sastāvu, kā visu laiku. Maradona neizdarīja tik vienkāršu mājas darbu, kā padomāt, kāds taktiskais risinājums vislabāk strādā pret standarta Vācijas virknējumu.
Viņš vnk.domāja, ka viņa standarts pārspēs Lēva standartu!!
Sākums nesanāca. Redzēs kā būs

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:03, pirms 14 gadiem
Maino rakstīja: Kreipāns ir id*ots?
Pirmais puslaiks viennozīmīgi bija Argentīnas zīmē !
Bet momenti labāki bija tieši Vācijai. Varēja būt arī 2:0. Pretuzbrukumi ir Vācijas stiprā puse.

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 18:03, pirms 14 gadiem
Maino rakstīja: Kreipāns ir id*ots?
Pirmais puslaiks viennozīmīgi bija Argentīnas zīmē !
Sevišķi rezultāts to ataino.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:05, pirms 14 gadiem
Di Maria tiešām labs sitiens. Var jau arī tā, ja tuvāk pozīcija nerodas.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:05, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pagaidām tā tiešām izskatās. Un kā būtu ar Verona iesaistīšanu?
Par Tevezu domāju, ka viņš pats reizēm izdomā savu stratēģiju
Jā, Verons varbūt pat tagad pie tā 0:1 būtu labāks variants nekā Bolattī. Kā nekā jāatspēlējas.

Tevezam patīk būt māksliniekam, bet labāk tomēr pildīt trenera uzdevumus.

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:05, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: vai arī 2-1 argentīnas labā
teorētiski.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 18:06, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: Viņš vnk.domāja, ka viņa standarts pārspēs Lēva standartu!!
Mūsdienu futbolā 4-4-2 pret 4-3-3 parasti nestrādā. Ja abas komandas ir līdzīgos spēkos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:07, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: tikpat teoretiski kā 2-0 vācijas labā
Ja Kloze būtu trāpījis.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:09, pirms 14 gadiem
1:0 vacija vine? ta es saprotu pec rakstita.

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:09, pirms 14 gadiem
hipijs rakstīja: 1:0 vacija vine? ta es saprotu pec rakstita.
Jā.

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:11, pirms 14 gadiem
Nabaga Mertezakers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:11, pirms 14 gadiem
Pašaizliedzīgi spēlē Vācieši! Tikai tā var uzvarēt meisterīgo Argentīnu!
P.Spatīkami pārsteidz Noijers!

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:12, pirms 14 gadiem
Argentīnieši pamazām pelnās. Jābūt uzmanīgākiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:14, pirms 14 gadiem
Vai man ta liekas vai ari tiesneshi zelo argentinas speletajus!

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 18:14, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Mūsdienu futbolā 4-4-2 pret 4-3-3 parasti nestrādā. Ja abas komandas ir līdzīgos spēkos.
Viņas ir ļoti atšķirīgas stilos! Argentīnas uzbrukums PARASTI ir Messi izskrien cauri, uzsit pa stabu, Higulains iesit (vai kkā tā) Vācija uz ātriem pretuzbrukumiem!
Neesmu dzirdējis 4-4-2 vs 4-3-3 nestrādā,jo atkarīgs no spēlētājiem!
Piem Vācijai nomināli ir 1 uzbrucējs un 4 pussargi, kas ļoti labi pārslēdzas uz uzbrukumu! Argentīnai ir 2 uzbrucēji un Messi!

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:15, pirms 14 gadiem
Romero labs! Kloze gāja uz apsteigšanu.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:15, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Vai man ta liekas vai ari tiesneshi zelo argentinas speletajus!
Tikai nedaudz. Kaut ko jau iedeva arī.

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:17, pirms 14 gadiem
Mesī motors!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:18, pirms 14 gadiem
Otamendi švaks.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:18, pirms 14 gadiem
Nu ieliekat otros!

 +12 [+] [-]

, 2010-07-03 18:19, pirms 14 gadiem
Es par vāciju

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:19, pirms 14 gadiem
krist-apsss rakstīja: kaads rez? kura minuute?
1:0 GER 62.min
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:19, pirms 14 gadiem
Uhūūūū! Labs šāviens Teveza kontā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:21, pirms 14 gadiem
Jālaiž Milito laukumā, jāspēlē ar 4 uzbrucējiem.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:22, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Jālaiž Milito laukumā, jāspēlē ar 4 uzbrucējiem.
Tev viss labi? Uzbrucēju skaits nav noteicošais. Jābūt jau arī kādam kas sāk uzbrukumu un piespēlē

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:23, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Jālaiž Milito laukumā, jāspēlē ar 4 uzbrucējiem.
Var jau vēl arī Agueroun palermo, un tad spēlēt 1-3-6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-07-03 18:24, pirms 14 gadiem
2-0
Argentina,GO HOME
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-07-03 18:24, pirms 14 gadiem
Pasaulē nav taisnības, tas ir fakts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:24, pirms 14 gadiem
JAAAAAAA!!!!!!!!!! MIIIRROOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 18:24, pirms 14 gadiem
Mirooooooooooooooooooo!!!!! 100% spēlē 13.vārti!!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:24, pirms 14 gadiem
Jāāāā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:24, pirms 14 gadiem
Juhūūūūū. ;D

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:24, pirms 14 gadiem
2:0 GER Klooozeeeeee

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 18:25, pirms 14 gadiem
haa haa 2:0 BRAZILIJA UN ARGENTINA VARES SAVAA SEETAA SAVU FINALU IZSPELET
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 18:25, pirms 14 gadiem
Miro bija VISS PASAULE LAIKS! Poldijs malacis! Lūk tas ir īsts "DUO"

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:26, pirms 14 gadiem
eisaks rakstīja: haa haa 2:0 BRAZILIJA UN ARGENTINA VARES SAVAA SEETAA SAVU FINALU IZSPELET
Nekas jau cits neatliek

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 18:26, pirms 14 gadiem
Tak Argentīna ir nulles jābrauc mājās tiem matulām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:27, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: stulbā merkele
lūdzu ej prom

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:27, pirms 14 gadiem
PSC! Pastore?!!! Nu moins! Ka nomaina Otamendi, tas vēl it kā loģiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:27, pirms 14 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Kloze!!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 18:28, pirms 14 gadiem
Visas komandas kuras rāda skaistu spēli zaudē, gan Argentīna, gan Brazīlija, gan Portugāle, tas ir kaut kas krimināls vienkārši.

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:28, pirms 14 gadiem
Noiers nedaudz pazaudēja vārtus Bet gāja garām. Aizsargs arī nolažoja.

Bet Millera pirmā piespēle 2.vārtos bija lieliska, pašaizliedzīga

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 18:29, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Visas komandas kuras rāda skaistu spēli zaudē, gan Argentīna, gan Brazīlija, gan Portugāle, tas ir kaut kas krimināls vienkārši.
Vācija arī rāda skaistu spēli,bet tev viņi noteikti nepatīk dēļ tā,ka apspēlēja angliju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:29, pirms 14 gadiem
Tehniskie argentīniešiem netiek galā ar vācu tehniku

Un ĻOTI laba maiņa. Jansens nomaina Boatengu.

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:29, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Visas komandas kuras rāda skaistu spēli zaudē, gan Argentīna, gan Brazīlija, gan Portugāle, tas ir kaut kas krimināls vienkārši.
Vācija, Nīderlande un Spānija pēc tavām domām spēlē antifutbolu?

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:30, pirms 14 gadiem
Makaka7 rakstīja: Maradona var doties turpat kur Dunga
Maradona pirms speles teica"Neuztraucaties mes tak vinesim to Vaciju"
Dunga vismaz ar tadiem pazinojumiem nebarstijas!

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:30, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Visas komandas kuras rāda skaistu spēli zaudē, gan Argentīna, gan Brazīlija, gan Portugāle, tas ir kaut kas krimināls vienkārši.
PORTUGĀLE!!!! 4 bezvārtu spēles

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:30, pirms 14 gadiem
Kur palikuši ARG fani?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:31, pirms 14 gadiem
JAAAA!!!!! WE OWN THEM!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:31, pirms 14 gadiem
UN TAS IR STIENIS D-AMERIKAI

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:31, pirms 14 gadiem
3:0 GER - Fridrihs Nu, taa ir sagraave ARGENTIINAI

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:31, pirms 14 gadiem
Super. Varu braukt peldēties, te viss ir skaidrs

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 18:31, pirms 14 gadiem
HĀHĀ
IN YOUR FACE

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:31, pirms 14 gadiem
Uhūūūū!

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:31, pirms 14 gadiem
Ja maradonna ir dievs, tad viņš ir Vācietis!

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:31, pirms 14 gadiem
3:0!!!! Nonesa aizsardzību!!! Frīdrihs pēc Švainija slaloma Te tev nu bija cūktīģeris!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:31, pirms 14 gadiem
Tā jau ir pazemošana

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 18:32, pirms 14 gadiem
Hā, hā. Man prieks, ka kļūdījos par to, ka teicu - Šis būs Argentīnas gads. Aiziet Vācija un Spānija. Bet vairāk gribas, lai Vācija ir čempioni. :]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:32, pirms 14 gadiem
Vacija piesmej Argentinu,pazemo

Brazilija vismaz cinijas ka lidzigs ar Nidarlandi!

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 18:32, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: garlaicīgākā spēle līdz šim..
Nesāc raudāt. ;D

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:32, pirms 14 gadiem
Nu to,ka Vācija uzvarēs ar 2 vārtu pārsvaru,to zināju,bet prāts teica,ka tā taču nevar būt,bet 3:0 pat sirds nejuta,kur nu vēl prāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 18:32, pirms 14 gadiem
Vēj jau Uragvaja paliek no D-Amerikas

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:32, pirms 14 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:33, pirms 14 gadiem
Visi teica"Ar šādu sastāvu? Vācija? KHE!!!", ka šāda Vācija labi ja izies no apakšgrupas! Tagad tiek sagrauts 2. favorīts! Lūdzu! Vācija visā savā skaistumā!

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:33, pirms 14 gadiem
Vācija būs čempioni

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:33, pirms 14 gadiem
Nu kur ir tagad tie kas paris dienas atpakal apd SWAINIJU!!???

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:33, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: Visi teica"Ar šādu sastāvu? Vācija? KHE!!!", ka šāda Vācija labi ja izies no apakšgrupas! Tagad tiek sagrauts 2. favorīts! Lūdzu! Vācija visā savā skaistumā!
Viņi biija mani favorīti kopš čempionāta sākuma

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:33, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: es jau tagad raudu
Sūdīgi Tev, vecīt! ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 18:34, pirms 14 gadiem
Anglijai nebija aizsardzība, Argentīnai arī, Spānijai ir Barcelona aizsardzība un Spānijas izlase būtībā ir Real+Barca sakausējums, paskatīsimies, kā vāciešiem ies pret viņiem.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:34, pirms 14 gadiem
Varetu Vacija palikt uz nulles

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:34, pirms 14 gadiem
Bosinjs rakstīja: Viņi biija mani favorīti kopš čempionāta sākuma
Arī mani! Burns tev!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:35, pirms 14 gadiem
Krooooooooooooooooosssss!!! Manējais čoms

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:35, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Spāņi toč vinnēs Paragvaju,to es zinu
Kas var būt skaistāks par spēli Vācija vs Spānija pusfinālā? Abi mani favorīti un vieni būs finālā. ;D

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:36, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Anglijai nebija aizsardzība, Argentīnai arī, Spānijai ir Barcelona aizsardzība un Spānijas izlase būtībā ir Real+Barca sakausējums, paskatīsimies, kā vāciešiem ies pret viņiem.
Protams, sāc atkal šīs sarunas! Pēc mača ar Angliju jau sākās, ka Vācija nav spēlējusi ar tādu meistarīgu komandu kā Argentīna un re kas sanāk jo vairāk jūs noliekat Vāciju, jo labāk viņi spēlē tā kā turpiniet

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:36, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Anglijai nebija aizsardzība, Argentīnai arī, Spānijai ir Barcelona aizsardzība un Spānijas izlase būtībā ir Real+Barca sakausējums, paskatīsimies, kā vāciešiem ies pret viņiem.
Vai nav vienalga? Vācija 5 spēlēs guvusi 13 (!!!!!) vārtus!!! Labākais uzbrukums pasaulē Un mēs vēl diskutējām, vai Vācijai būs uzbrukums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:36, pirms 14 gadiem
Nja, atbalstīju Argentīnu, bet viņus vnk izdarīja..
Impressive ze Germans, impressive..
Nav jau slikti priekš komandas, kuru te daži apsauca par "otršķirīgu komandu bez zvaigznēm"..

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:37, pirms 14 gadiem
Sūdīgi Tev, Krokodīl. Katru Vācijas spēli cits favorīts.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:37, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: pret Spāniju 1/2 finālā tā būs
Atshujies no manim,tava Argentina zaude bez variantiem,Vacija vnk piesmej Maradonu & Co!

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 18:37, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: Protams, sāc atkal šīs sarunas! Pēc mača ar Angliju jau sākās, ka Vācija nav spēlējusi ar tādu meistarīgu komandu kā Argentīna un re kas sanāk jo vairāk jūs noliekat Vāciju, jo labāk viņi spēlē tā kā turpiniet
Nē, es tikai par to, ka aizsardzības nebija ne Anglijai, ne Argentīnai , bet Spānija... tas ir cita līmeņa pārbaudījums.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 18:37, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: polis ar kkadu nigeru vācijas izlases formā viens otru apsveic


kur šeit ir taisnība?

celies fīrer , mosties svabadais gars, celies Ādolf, mums tevi vajag, patīri vācijas izlasi no nevāciešiem
Es tev ielikšu Burn un +3, tikai LŪDZU ej prom

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:38, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Sūdīgi Tev, Krokodīl. Katru Vācijas spēli cits favorīts.
Es vienkārši nevaru ciest to internacionālo kokteili, sasodīti krīt uz nerviem, tāpat kā visa bundeslīga.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 18:38, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Sūdīgi Tev, Krokodīl. Katru Vācijas spēli cits favorīts.
Trakajam arī katru Vācijas spēli cits favorīts. ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:38, pirms 14 gadiem
Basti un Ezils ir izlases motors. Tanka motors, ja vēlaties.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:39, pirms 14 gadiem
ARG pat vienus vārtus nevar "iemocīt"

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:40, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es vienkārši nevaru ciest to internacionālo kokteili, sasodīti krīt uz nerviem, tāpat kā visa bundeslīga.
Un ASV Tev patīk? Dīvaini

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:40, pirms 14 gadiem
Johnyb365 rakstīja: ARG pat vienus vārtus nevar "iemocīt"
ARG pat bumbu ilgak par divam piepelem nevar pieturet!

 +12 [+] [-]

, 2010-07-03 18:40, pirms 14 gadiem
Visi vienkārši ieejiet Lielā Hermaņa profilā un uzlieciet, lai ignorē viņu. Thats all. Neviens vairs neko neredzēs. ;D

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:40, pirms 14 gadiem
Noliecu galvu Millera priekšā

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:41, pirms 14 gadiem
Nez kur Nipem ar saviem "sūda vāciešiem"?

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:41, pirms 14 gadiem
Vārdu sakot, izskatās, ka D-amerikas godu vēl var glābt Urugvaja, bet es esmu zaudējis derībās un Pasaules čempioni būs Spānija, skarbi bet fakts.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:41, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nē, es tikai par to, ka aizsardzības nebija ne Anglijai, ne Argentīnai , bet Spānija... tas ir cita līmeņa pārbaudījums.
Argentīnai labāks uzbrukums, kā arī Vācija spānijai būs 1. pārbaudījums! Tieši tas pats bija pēc Vācija-Anglija
tb. ta jau redzēs, kā jūsu Vācija tiks galā ar komandu, kas māk pieturēt bumbu
Redzēs, kā tiks galā ar Messi
utt!
Tas nav nekas jauns, tā k-aiziet! Turpiniet un (kas nav sākuši)- sāciet!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:41, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nez kur Nipem ar saviem "sūda vāciešiem"?
Raud. Vai arī baidās te rādīties. ;D

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:41, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nez kur Nipem ar saviem "sūda vāciešiem"?
Aste kājstarpē

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 18:41, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Noliecu galvu Millera priekšā
Es visas Vacijas izlases prieksha,malaci ka izsita to iedomigo Argentinu ar Maradonu priekshgala!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:42, pirms 14 gadiem
Kreipān, kļūda. Milleru pusfinālam netaupa, viņa tur nebūs. Misses next match.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 18:42, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es vienkārši nevaru ciest to internacionālo kokteili, sasodīti krīt uz nerviem, tāpat kā visa bundeslīga.
ZB jau! Tad fano par Āfrikas kādu komandu, jo visur citur ir internacionālas komandas!
ARgentīnas vienīgais neimpotentais vārtu guvējs tādā gadījumā ir francūzis!!!!!!
Haince ar nav tīrs Argentīnietis un Messi ar ir itāļu saknes, tā kā paklusējiet vienreiz! Nepadariet sevi par idiotiem!

  +9 [+] [-]

, 2010-07-03 18:42, pirms 14 gadiem
Piedod, Djego, bet Tu neesi treneris! Tāda dzīve.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:43, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Kreipān, kļūda. Milleru pusfinālam netaupa, viņa tur nebūs. Misses next match.
Tā ir. Ļoti žēl, ka tā. Bez viņa būs diezgan grūti.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:43, pirms 14 gadiem
Te tev bija super uzbrukums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:45, pirms 14 gadiem
4:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:45, pirms 14 gadiem
HĀ HĀ!!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:45, pirms 14 gadiem

MARADONA

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:46, pirms 14 gadiem
Būs gan, bet nekas. Vācijai tomēr ir ĻOTI LABA gan aizsardzība, gan īpaši uzbrukums! Klooozeeee!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:46, pirms 14 gadiem
Hāāāāā. JĀĀĀĀĀĀ. Klose.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:46, pirms 14 gadiem
Lūdzu! Jūsu varenā Argentīna!

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:46, pirms 14 gadiem
IZVROŠANAAAAAAA!!!!!

4.vārti turnīrā! Panākts Millers, vecais labais! Miroooooo!!!

4:0!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:47, pirms 14 gadiem
kkas nereaals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 18:47, pirms 14 gadiem
Varetu 5-0 butu tad dziesma Argentina-Vacija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:48, pirms 14 gadiem
Es mīlu šo izlasi un joprojām pastāvu uz to, ka jūs redzat savā priekšā šī gada čempionus. Kad es to teicu pirms kāda laika, uz mani skatījās kā uz dīvaini. Ko tagad?

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:48, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Varetu 5-0 butu tad dziesma Argentina-Vacija
Krievu valodā labi izklausītos

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:48, pirms 14 gadiem
Noers kā treniņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 18:49, pirms 14 gadiem
Djego, pagriezies un paņem ziepes!!!!

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:49, pirms 14 gadiem
Super. Kas nākamie? ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 19:11, pirms 14 gadiem
Blüh' im Glanze dieses Glückes,
Blühe, deutsches Vaterland.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 19:15, pirms 14 gadiem
Man šķiet nav jāatgādina savs pirmsspēles komentārs.
Maradona taktiski visu salaida dēlī.

     [+] [-]

, 2010-07-03 19:18, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Man šķiet nav jāatgādina savs pirmsspēles komentārs.
Maradona taktiski visu salaida dēlī.
Paldies par Tavu komentāru! Tas man deva vēl lielākas cerības pirms spēles. Un Tev izrādījās 100% taisnība. Visu cieņu!

     [+] [-]

, 2010-07-04 12:30, pirms 14 gadiem
hersh rakstīja: Astoņkājis ziņo, ka vinnēs Vācija. Redzēs...
Astoņkājim jāiet strādāt totalizātorā