Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Argentīna pret Vāciju - kurš grands brauks mājās?

Agris Suveizda

Argentīna pret Vāciju - kurš grands brauks mājās?
Vai Lionels Mesi beidzot gūs savus pirmos vārtus turnīrā?
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tiks aizvadītas divas atlikušās ceturtdaļfināla spēles. Dienas pirmajā mačā savā starpā tiksies Vācija un Argentīna. Šā duela uzvarētājs tiksies ar Paragvajas un Spānijas pāra veiksminieci.

Tieši Argentīnu un Vāciju daudzi uzskata par vienām no galvenajām favorītēm uz Pasaules kausa iegūšanu. Pirms finālturnīra daudzi kritizēja Argentīnas galveno treneri Djēgo Maradonu, tomēr pirmās četras spēles šo kritiku un neticību daļēji atspēkoja. Arī Vācijas izlasei daudzi pirms turnīra neticēja – pārāk daudz bija savainojumu problēmu un pārāk gados jauna bija pati komanda. Vācieši iesāka vareni, ar 4:0 sagraujot Austrāliju. Tālāk grupā tik gludi vairs negāja, tomēr astotdaļfinālā Vācija ar 4:1 izrēķinājās ar Angliju. Lai arī gan Argentīnai, gan Vācijai iepriekšējā mačā palīdzēja tiesnešu kļūda, uzvara un iekļūšana ceturtdaļfinālā bija absolūti pelnīta.

Abas izlases savā starpā tikušās jau 18 reizes. Nedaudz labāka kopējā balance ir Argentīnai – astoņas uzvaras un pieci neizšķirti. Tāpat Argentīnai labāk veicies arī pēdējos mačos. Vācija Argentīnu spēles pamatlaikā nav uzvarējusi jau sešās cīņās pēc kārtas, pēdējo reizi to izdarot 1990.gada finālturnīra finālā, kad izšķirošie vārti tika gūti vien 85.minūtē (1:0). Tiesa, jāpiebilst, ka pirms četriem gadiem Vācija savā laukumā argentīniešus izsita tieši ceturtdaļfinālā, uzvarot pēcspēles sitienu sērijā. Toreiz emocijas sita augstu vilni, un komandu spēlētāji pat nedaudz izplūcās savā starpā. Ažiotāža uzkarsēta ir arī pirms šāvakara spēles, jo valstsvienību pārstāvji medijos apmainījušies ar ne pārāk glaimojošām replikām pretiniekiem. Vācija un Argentīna savā starpā tikās arī šā gada martā, kad pārbaudes spēlē ar 1:0 pārāki bija dienvidamerikāņi. Toreiz vienīgos vārtus guva Gonsalo Iguains.

Argentīnas izlasē uz jautājuma zīmes ir pamatsastāva aizsarga Valtera Samuela dalība mačā. Milānas "Inter" pārstāvis savainojuma dēļ bija spiests izlaist arī astotdaļfināla spēli pret Meksiku un acīmredzot nespēlēs arī šovakar. Vācijas vienībā savainojums ir naturalizētajam brazīlietim Kakau, tāpat nelielas veselības problēmas esot arī Lukašam Podoļskim. Iepriekšējo treniņu izlaida gan argentīnietis Lionels Mesi, gan Vācijas izlases futbolists Mesuts Ezils, taču abi, visticamāk, būs gatavi doties laukumā.

"Es vēlētos pats atrasties laukumā, uzvilkt izlases kreklu un spēlēt. Šī ir spēle, kuru nevaram atļauties zaudēt, tomēr nesalīdzinātu to ar 1986.gada finālu. Vācija neapšaubāmi ir spēcīga komanda. Tā ir daudz spēcīgāka nekā Meksika, taču mums ir nepieciešamie resursi, lai uzvarētu," sacīja Argentīnas izlases galvenais treneris Djēgo Maradona. "Paskatieties uz viņu uzvārdiem, Argentīna noteikti ir stiprāka par mums. Taču tāpat bija ar Angliju. Viņiem bija vairāk pieredzes un pazīstamāki vārdi, taču tas nebija redzams laukumā. Mums ir lieliska komanda, un mēs noteikti varam iziet laukumā un izdarīt to, ko paveicām iepriekšējā mačā," sacīja Vācijas izlases uzbrucējs Miroslavs Kloze.

Izmantotie resursi:
fifa.com
skysports.com

Kura komanda iekļūs pusfinālā?

  • 190

  • 204


  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:44, pirms 14 gadiem
"Spēlētājs atrodas aizmugurē, ja viņš atrodas tuvāk pretinieka vārtu līnijai nekā bumba un otrs pēdējais pretinieks."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:45, pirms 14 gadiem
Šekspīrs.

  -4 [+] [-]

, 2010-07-03 17:45, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Spēlētājs atrodas aizmugurē, ja viņš atrodas tuvāk pretinieka vārtu līnijai nekā bumba un otrs pēdējais pretinieks."
aizmirsi pierakstit ... neskaitot vartsargu neskaitit ka laukuma speletaju??

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:46, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Ne obligāti vārtsargam. Vienkārši diviem spēlētājiem.
vienkārši laukuma spēlētājam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:46, pirms 14 gadiem
Jūlis rakstīja: aizmirsi pierakstit ... neskaitot vartsargu ??
Tas nav būtiski, jo arī vārtsargs ir spēlētājs, tikai ar vienu atšķirību. (nav jau hokejs)
Ja kas, es citēju noteikumus.

 +15 [+] [-]

, 2010-07-03 17:46, pirms 14 gadiem
Sākās garmataino pižonu gājieni

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:47, pirms 14 gadiem
kristaps24 rakstīja: Sākās garmataino pižonu gājieni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-07-03 17:48, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: vienkārši laukuma spēlētājam!
Nē, diviem. Piemēram, ja vārtsargs ir izgājis no vārtiem un rodas situācija, kad piespēles brīdī priekšā ir viens aizsargs, tiks dota aizmugure.
Jābūt diviem spēlētājiem. Viens no tiem parasti ir vārtsargs.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:49, pirms 14 gadiem
Es nevaru skatīties Vācijas spēles. Jānervozē un jāuztraucas.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:49, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: kas ir varenais un briesmigais? tas ko tikko toliks mineja
Maradona protams

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 17:49, pirms 14 gadiem
Tīri skatāma spēle. Tikai vācieši nedrīkst atslābt. Jāturpina iet pretuzbrukumos un aktīvi spēlēt aizsardzībā. Žēl, ka nebija 2:0, bet galvenais, ka vārti "atslēgti".
Gaidām, ko Djego izdomās otrajam puslaikam. Lēvs pagaidām viņu apspēlē.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:50, pirms 14 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Es nevaru skatīties Vācijas spēles. Jānervozē un jāuztraucas.
Es saprastu, ja uztrauktos par savu izlasi, bet tagad, kad spēlē Vācija vai Argentīna? Jābauda spēle.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:50, pirms 14 gadiem
monstrs rakstīja: ko es esmu palaidis garām, pa kuru laiku vācieši "daivot"iemācījušies?
Modernais futbols. Millers ir klasiskākais piemērs - jaunā paaudze.

  +8 [+] [-]

, 2010-07-03 17:50, pirms 14 gadiem
Vācieši arī nedaivo.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 17:50, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tīri skatāma spēle. Tikai vācieši nedrīkst atslābt. Jāturpina iet pretuzbrukumos un aktīvi spēlēt aizsardzībā. Žēl, ka nebija 2:0, bet galvenais, ka vārti "atslēgti".
Gaidām, ko Djego izdomās otrajam puslaikam. Lēvs pagaidām viņu apspēlē.
Interesanti, ka Lēvs neko jaunu neizdomāja. Uzlika tādu pašu sastāvu, kā visu laiku. Maradona neizdarīja tik vienkāršu mājas darbu, kā padomāt, kāds taktiskais risinājums vislabāk strādā pret standarta Vācijas virknējumu.

 +12 [+] [-]

, 2010-07-03 17:51, pirms 14 gadiem
eisaks rakstīja: Maradona protams
Es viņu sauktu par mazo un smieklīgo

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:51, pirms 14 gadiem
Vismaz ne bieži.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 17:51, pirms 14 gadiem
eisaks rakstīja: Maradona protams
Nav nemaz vinsh tik varens un briesmigs,ta var saukt Bjordalenu,bet ne Maradonu!

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:52, pirms 14 gadiem
kristaps24 rakstīja: Es viņu sauktu par mazo un smieklīgo
bet kad vinsh saka spelet pret tavu favoritkomandu smiekli vairs nenaaca

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:53, pirms 14 gadiem
nesaku ka vinsh,ir vienkarshi atbildeju uz jautajumu kuru par tadu nosauca toljiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:54, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Interesanti, ka Lēvs neko jaunu neizdomāja. Uzlika tādu pašu sastāvu, kā visu laiku. Maradona neizdarīja tik vienkāršu mājas darbu, kā padomāt, kāds taktiskais risinājums vislabāk strādā pret standarta Vācijas virknējumu.
Neko jaunu jau nevar izdomāt. Vācieši nevar atļauties eksperimentēt, turklāt šis ir optimālais variants.
Brīnos, ka Maradonas palīgi neko nav spējuši ieteikt. Bet šis tomēr ir modernais futbols, turklāt vairs jau nav 1986.gads. Pagaidām Tev taisnība par to stratēģiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:55, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Nav nemaz vinsh tik varens un briesmigs,ta var saukt Bjordalenu,bet ne Maradonu!
Izlasē spēlējot bija samērā briesmīgs - mazais ģenerālis, diktators vai kā tur viņu tolaik apzīmēja. Varēja savākt komandu kopā, kad to visvairāk vajadzēja.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:57, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Izlasē spēlējot bija samērā briesmīgs - mazais ģenerālis, diktators vai kā tur viņu tolaik apzīmēja. Varēja savākt komandu kopā, kad to visvairāk vajadzēja.
Nemaz vinam tas biezi nesanaca savkat komandu kad vaidzeja!

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:58, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Neko jaunu jau nevar izdomāt. Vācieši nevar atļauties eksperimentēt, turklāt šis ir optimālais variants.
Brīnos, ka Maradonas palīgi neko nav spējuši ieteikt. Bet šis tomēr ir modernais futbols, turklāt vairs jau nav 1986.gads. Pagaidām Tev taisnība par to stratēģiju.
Tā izskatās visnotaļ pēc ābeces, ka Maskerano + Mesī nespēs neko izdarīt pret Ozilu+Khedirs+Švainštaigeru. Vajadzēja laist Bolatti DiMarijas vietā vai vismaz likt Rodrigezam vairāk centrā spēlēt un Tevezu labajā flangā likt.
Par laimi brīžiem tiešām izskatījās, ka Tevezs uz labo malu aizsardzībā pārvietojas. Tas ir pozitīvs signāls.

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:58, pirms 14 gadiem
Kas tev pret Maradonu?

     [+] [-]

, 2010-07-03 17:59, pirms 14 gadiem
eisaks rakstīja: Kas tev pret Maradonu?
Tu kam to jauta?

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:01, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Nemaz vinam tas biezi nesanaca savkat komandu kad vaidzeja!
Vispār jau sanāca gan...vismaz, cik esmu vēsturiskos mačus skatījies.

     [+] [-]

, 2010-07-03 18:01, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vispār jau sanāca gan...vismaz, cik esmu vēsturiskos mačus skatījies.
Sanaca,bet ne biezi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja