Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:118, Did:0, useCase: 3

Leģionāru rangs: Rudņevs virsotnē, Cauņa ārpus trijnieka

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Leģionāru rangs: Rudņevs virsotnē, Cauņa ārpus trijnieka
Artjoms Rudņevs
Foto: lechpoznan.pl

Tā kā cauru gadu esmu redzējis neskaitāmas mūsu futbola leģionāru spēles, atļāvos sastādīt savu subjektīvo rangu. Tajā 1. vietā iekļāvu Artjomu Rudņevu, vēl trijniekā ir Andris Vaņins un Kaspars Gorkšs, savukārt LFF par gada labāko futbolistu atzīto Aleksandru Cauņu atļāvos atstāt ārpus trijnieka.

Sākšu ar pašu rangu, mazliet sīkāki skaidrojumi sekos pēc tam. Proti, lūk, manis subjektīvi sastādītais rangs, kurš veidojas, izvērtējot divus kritērijus: 1) līgas (kurā spēlē attiecīgais leģionārs) spēks jeb citiem vārdiem - līmenis, kādā spēlē futbolists, 2) paša leģionāra vērtība/nozīme/loma komandā. Ņēmu vērā tikai futbolistu šī brīža pamatdarbu (ja spēlētājs gada laikā mainījis klubu, ņēmu vērā pēdējo darba vietu), proti, klubu, jo Latvijas izlasei gada laikā ir pārāk maz spēļu, lai kaut ko vērtētu.

Leģionāru rangs 2011.

VSpēlētājsTurnīrsLKlubs (valsts)VKSumma
1.A.RudņevsPolijas Ekstraklase6Lech (Polija)1016
2.A.VaņinsŠveices Superlīga7Sion (Šveice)815
3.K.GorkšsAnglijas Čempionāts6.5QPR; Reading (Anglija)814.5
4.A.CauņaKrievijas Premjerlīga8Skonto; CSKA (Krievija)614
5.I.LukjanovsPolijas Ekstraklase6Lechia (Polija)713
6.A.KoliņkoKrievijas 1.divīzija5Baltika (Krievija)712
A.VišņakovsPolijas Ekstraklase6Cracovia (Polija)612
O.KļavaKrievijas 1.divīzija5Anzhi; Khimki (Krievija)712
9.M.VerpakovskisAzerbaidžānas Premjerlīga4Ergotelis; Baku (Azerbaidžāna)7.511.5
P.DoroševsAzerbaidžānas Premjerlīga4Qabala (Azerbaidžāna)7.511.5
A.PerepļotkinsUzbekistānas čempionāts4Nasaf (Uzbekistāna)7.511.5
12.E.GauračsKrievijas 1.divīzija5Enisey (Krievija)611
J.LaizānsKrievijas 1.divīzija5Skonto; Fakel (Krievija)611
A.ZjuzinsKrievijas 1.divīzija5Žilina; Baltika (Krievija)611
D.IvanovsAzerbaidžānas Premjerlīga4Sivasspor; Baku (Azerbaidžāna)711
A.ČekulajevsIgaunijas Meistrilīga1Trans (Igaunija)1011

L – līgas spēks, VK – vērtība komandā.

Netika iekļauti Rubins, Žigajevs, Kožans, Rakels, Rafaļskis, Turkovs un citi. Iemesli - vai nu dažādu apstākļu dēļ ļoti maz spēlēja, vai arī vienkārši liekamās atzīmes būtu pārāk zemas…

Līgu rangs
Par šī brīža spēcīgāko no mūsu leģionāru pārstāvētajām līgām uzskatu Krievijas Premjerlīgu, kurā spēlē Cauņa (pie tam neskaitīju klāt ČL efektu, tika ņemts vērā vienīgi pašmāju čempionāts). Krievu Premjerlīgas vadošajos klubos spēlē n-tie izlašu spēlētāji, līgai ir laba pārstāvniecība Čempionu līgā utt. Arī viens mans pētījums (šis te) spilgti parāda, cik spēcīga ir Krievijas Premjerlīga. Tālāk seko Šveices Superlīga, Anglijas Čempionāts, tad Polijas Ekstraklase, pēcāk Krievijas 1. divīzija, vienā plauktā esmu licis Azerbaidžānas un Uzbekistānas čempionātus, bet pavisam zemu Igaunijas čempionātu – tiešām dotu vairāk par vienu balli, ja šai turnīrā nebūtu pāris pavisam švaku komandu, pret vājāko no kurām (slavenais „Ajax”...) Aleksandrs Čekulajevs četrās spēlēs vienatnē sasita 18(!) vārtus... Piemēram, Polijas, Azerbaidžānas, Krievijas 1. divīzijas un Uzbekistānas čempionātos pēdējo vietu īpašniecēm ir šādas vārtu attiecības: 15:32, 10:26, 38:46, 32:51. Igaunijā "Ajax" ir 11:192, vēl vienai ir 28:68, citai 37:69. Šī iemesla (gaužām neviendabīgs turnīrs, pie tam tā vadošās komandas Eirokausos nospēlēja ļoti slikti) dēļ Čekulajevu šobrīd ļoti grūti novērtēt - daudz vieglāk to būs iespējams izdarīt, kad (ja) viņš pārcelsies uz nopietnāku turnīru - vēlu veiksmi Aleksandram jauna kluba meklējumos!

Vērtība komandā
Šeit gribu uzsvērt, ka ņēmu vērā arī sekojošu apstākli: futbolā lielāko pienesumu komandai var dot uzbrucējs un saspēles veidotāji/uzbrūkošie pussargi, bet, piemēram, aizsargu un vārtsargu spējas dot komandai labumu futbolā ir ierobežotākas. Ne velti skaļākie transfēri un lielākās algas attiecas tieši uz uzbrucējiem un uzbrūkošajiem pussargiem. Tādējādi, piemēram, Andris Vaņins un Kaspars Gorkšs, kuri gandrīz nekad nepieviļ un savos klubos ir super stabilas vērtības, izpelnījušās „tikai” astoņas balles, bet Artjoms Rudņevs – desmit. Visi trīs viņi savu darbiņu paveic ideāli, taču tieši Rudņevs vislielākajā mērā taisa komandas rezultātu.

Sešas balles liku tiem, kuri ne vienmēr spēj tikt pamatsastāvā; septiņas balles tiem, kas ir stabilas pamatsastāva vērtības, bet ne vairāk; septiņarpus balles tiem, kas papildus vēl arī ik pa laikam taisa rezultātu (ik pa laikam gūst vārtus vai kā Doroševs - regulāri mēdz glābt komandu no vārtu zaudējumiem); astoņas balles tiem, kas ir vieni no līderiem savā komandā; desmit diviem mūsu uzbrucējiem, kas savā komandā ir visīstākās vārtu mašīnas.

Ranga iznākums
Liekot atzīmes abu kritēriju stabiņos, nemēģināju iegūt pirms tam izdomātu rezultātu. Tiesa, bija nojauta, ka Rudņevam jābūt pirmajam. Tā arī pelnīti iznācis. Vēl trijniekā ir Vaņins un Gorkšs. 4. vietā Cauņa. Kāds noteikti sašutumā attrauks – kā Čempionu līgas spēlētājs un LFF par gada Latvijas futbolistu atzītais futbolists var palikt ārpus trijnieka? Vērsīšu uzmanību uz to, ka daudziem nereti ir īsa atmiņa un piemirstas gada pirmā puse – manuprāt, tieši šis apstāklis kaut kādā mērā LFF aptaujā ļāva uzvarēt Cauņam. Jā, viņš vienīgais gada izskaņā tika pie spēlēšanas Čempionu līgā, tomēr atcerēsimies, ka pirmajā pusgadā Cauņa spēlēja skaitītas minūtes (uzskatu, ka ar to ir par maz, lai kļūtu par labāko Latvijas futbolistu)... Savā CSKA komandā pēc būtības Saša nav pamatsastāva spēlētājs un gada beigās vienubrīd (un tikai vienubrīd) tāds bija vien konkurentu savainojumu dēļ. No sirds ceru, ka pēc Jaunā Gada Cauņa veiksmīgi cīnīsies par vietu starta vienpadsmitniekā (priekšā ČL 1/8 fināls pret pašu Madrides "Real") un 2012. gadā nospēlēs vairāk nekā 2011. gadā, kurā Krievijas Premjerlīgā Cauņam pa veselu gadu... tikai četras spēles, kurās nospēlēts vairāk par puslaiku.

Rudņevs
Kā jau minēts, 1. vieta šajā subjektīvajā rangā pienākusies Rudņevam. Uzreiz uzsvēršu, ka viss tālāk minētais par Artjomu Rudņevu būs vienīgi attiecībā uz sportisko aspektu – šeit nevērtēju viņa raksturu, attieksmi, lojalitāti pret Latviju un tamlīdzīgi. Kā spēlētājs viņš manās acīs šogad bija labākais starp mūsējiem. Rudņevs rudens daļā 17 spēlēs guva 18 vārtus, kas ir vienkārši fantastisks rādītājs. Tie ir 18 no komandas 29 vārtiem jeb 62% - neticami... Arī pagājušās sezonas otrajā pusē pavasarī bija četri vārti Ekstraklasē un gols pret „Braga” Eiropas līgas „play-off”. Ieskaitot kausa izcīņu, bet neskaitot pārbaudes spēles, pēc maniem aprēķiniem (saskaitīt nav viegli, un tas jau ir rādītājs) Rudņevs 2011. gadā „Lech” labā iesitis 28 vārtus!

Jā, Polijas čempionāta līmenis nav tik augsts kā, piemēram, Cauņas Krievijas Premjerlīgā, taču ne arī zems, ko apliecinājušas veiksmīgākās poļu pārstāves Eirokausos „Legia” un „Wisla” (pirmā Eiropas līgas „play-off” izsita Maskavas „Spartak” un tagad arī izkļuvusi no grupas, otrā arīdzan tikusi no grupas, apsteidzot Anglijas „Fulham”, savukārt, lai tiktu ČL grupu turnīrā un atstātu aiz apmales APOEL, kas no 1. vietas tikusi šī turnīra 1/8 finālā, Krakovas komandai augustā pietrūka vien dažu minūšu; un kopumā tikai astoņām Eiropas futbola lielvalstīm Eirokausos šobrīd palicis vairāk klubu nekā Polijai). Šajā solīdajā līmenī Rudņevs starp uzbrucējiem ir galvastiesu pārāks par visiem (18 vārti Artjomam, tikai deviņi diviem tuvākajiem sekotājiem), lai gan konkurentu vidū ir Polijas izlases kandidāti (tiesa, no 30 kandidātiem uz tikšanu Polijas izlasē dalībai "Euro2012" vien astoņi pārstāv Ekstraklasi), Daniels Ļuboja (daudzus gadus spēlējis Francijas un Vācijas augstākajā līgā, arī Serbijas un Melnkalnes izlasē) un citi.

Daži saka, ka Rudņevs sit tikai vājajiem. Nekā – pret līderi „Slask” (1:3) iesita vienus vārtus, pret 4. vietas īpašnieci Hožuvas „Ruch” pat trīs (3:0). Tātad četri vārti četrās spēlēs pret TOP4 komandām. Bez tam – kas liedz citiem uzbrucējiem gūt vārtus pret „vājajiem”? Polijas čempionāts nav no rezultatīvākajiem (vidēji spēlē gūti 2.2 vārti), tāpēc nav jābrīnās, ka, atskaitot Rudņevu, neviens 17 kārtās nav spējis tikt līdz 10 vārtu robežai. Vājākā aizsardzība visā turnīrā ir Lodzas LKS, kas 17 mačos ielaidusi 34 vārtus jeb tieši divus vārtus spēlē – tas nav traucējis Rudņevam nokārtot sev četrus(!) „hattrick”...

Vēl daži saka, ka Rudņevs ir tik rezultatīvs, jo izcilas piespēles dala partneri. Daļēji tam var piekrist, taču... Polijā valda cits uzskats. Proti, arī „Legia”, „Slask”, „Wisla” ir augstas klases vidējā līnija, bet šo (un pārējo) poļu klubu uzbrucēji ne tuvu netiek līdzi Rudņevam. Tāpat Polijā gandrīz neviens nešaubās, ka tikai Rudņevs ļāvis saglabāt trenerim Bakero amatu un palīdzējis „Lech” tabulā atrasties kaut cik cienīgā (5.) vietā. Dominē pārliecība, ka bez Rudņeva „Lech” rezultāti būtu pavisam skumji. Piemēram, bijušais Polijas izlases spēlētājs Silvesters Čereševskis saka: "Tāds futbolists mūsu laukumos reti parādās. Lielisks uzbrucējs. Pie tam jāņem vērā, ka "Lech" rudenī nespēlēja pārāk labi, tāpēc Rudņeva sniegums atstāj vēl lielāku iespaidu. Manuprāt, ja "Lech" spēlētu labāk, Artjomam būtu krietni vairāk par 20 vārtiem..." Kritika pār 2010. gada Polijas čempioni "Lech" ir milzīga, jo, atskaitot Rudņevu, citu pozitīvu iezīmju komandas sniegumā neesot.

Pēcvārds
Nīkuļojot Latvijas čempionātam (būsim godīgi), gandrīz visi labākie mūsu futbolisti spēlē ārzemēs. Interneta laikmetā, kad gandrīz jebkuru futbola spēli ir iespējams vērot savā datorā, ir patiešām interesanti pavērot dažādus čempionātus, salīdzināt līmeni un lūkot, kā veicas kādam no mūsējiem. Atļāvos izveidot šādu rangu, jo patiešām esmu cītīgi vērojis lielāko daļu leģionāru – pat Azerbaidžānas un Krievijas 1. divīzijas turnīru spēles. Jūtu līdzi ikvienam no mūsējiem (kā gan citādi?) un centos novērtēt objektīvi, kaut apzinos, ka daudzi šim rangam nepiekritīs. Izvirziet savējos! Jā, un atliek cerēt, ka 2012. gadā vērtējamā būs vēl vairāk.

Kurš Tavuprāt bija labākais mūsu futbolists 2011. gadā?

  • 274

  • 60

  • 33

  • 106


  -2 [+] [-]

, 2011-12-28 08:36, pirms 13 gadiem
Šveices līga ir augstāka par Championship?!?!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2011-12-28 08:54, pirms 13 gadiem
Kādā sakarā pļutka ir sarakstā?
Viņš ir naturalizēts hahols ,nevis LV leģionārs!

  +9 [+] [-]

, 2011-12-28 09:23, pirms 13 gadiem
Par Cauņu piekrītu, ka daudzi neievēro ne tik veiksmīgo gada sākumu.
Ja būtu balva ''Gada izaugsme'', tad viņam tā pienāktos bez variantiem. No ''Skonto'' gada sākumā līdz ''CSKA'' un Čempionu līgas 1/8 finālam gadu noslēdzot

 +11 [+] [-]

, 2011-12-28 09:28, pirms 13 gadiem
Edviins_95 rakstīja: Šveices līga ir augstāka par Championship?!?!?
protams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-28 09:49, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Kādā sakarā pļutka ir sarakstā?
Viņš ir naturalizēts hahols ,nevis LV leģionārs!
labais koeficients,nevienā valstī tāds nav...
6 par Polijas līgu

  +1 [+] [-]

, 2011-12-28 09:51, pirms 13 gadiem
Edviins_95 rakstīja: Šveices līga ir augstāka par Championship?!?!?
Un kā vēl - Basel vs MU - kurš ČL tika tālāk (un tas ir MU nevis Bolton)? Skaidrs, ka MU ir stiprāks joprojām par Basel, bet Championship komandas Basel "mazgātu" bez lielas piepūles

  -3 [+] [-]

, 2011-12-28 09:53, pirms 13 gadiem
Es Krievijas čempionātam tad liktu 9. Ekstraklasa ne uz pusi nav tik laba. Piemēram, paskatieties TV pēc Ekstraklasa 2.Bundesligu 2x lielāki atrumi

     [+] [-]

, 2011-12-28 10:20, pirms 13 gadiem
malacis ļoti labs un subjektīvs vērtējums))

     [+] [-]

, 2011-12-28 10:34, pirms 13 gadiem
Ņem vērā pēdējo darba vietu, bet Cauņam pieraksta Skonto, Gorkšam - QPR, utt.

Kas ir top 4 tāpat visiem viss ir skaidrs, par Igauniju neesi objektīvs, Azerbaidžānai 4, galīgi traks. Uzbekistānai 4!!??? Hellow, palasi saitos, kas par to rakstīts. Uzbekistānas komanda vispār pirmo reizi finālā bijusi tai otrā līmeņa kausā Āzijā. Šveicei 7, maksimums ir 10? (smīdini tālāk)

Lukjanovam nozīme komandā ir daudz lielāka nekā Cauņam.

Visvairāk mani fascinē, ka Azerbaidžānas čempis ir 4 reizes labāks par Igaunijas.

Pats domāju, ka sev kādi 9 varu par nozīmi komandā un līmenis amatieru turnīram Latvijā, hmm, virslīgai drošvien 3 (autors nav devis), spēlēt kaut ko protu, tad velk uz 11,5, ev, kāpēc es neesmu iekšā?

  +8 [+] [-]

, 2011-12-28 10:55, pirms 13 gadiem
LKR-staars rakstīja: Pats domāju, ka sev kādi 9 varu par nozīmi komandā un līmenis amatieru turnīram Latvijā, hmm, virslīgai drošvien 3 (autors nav devis), spēlēt kaut ko protu, tad velk uz 11,5, ev, kāpēc es neesmu iekšā?
Tu esi leģionārs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2011-12-28 11:15, pirms 13 gadiem
Autors skaita kopā ābolus ar zirgāboliem. Koeficientus vajadzēja reizināt, nevis saskaitīt. Ja būtu mācījies statsitiku, zinātu, ka neregularizētas vērtības dos visādus brīnumainus rezultātus. Protams, šoreiz tas maina vietām tikai divus spēlētājus, bet ir skaidrāks pārsvars starp pozīcijām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-28 11:20, pirms 13 gadiem
--> Rīgas Bimbis
Jā, piekrītu, ļoti prātīgas pārdomas par metodoloģiju. Iespējams, tā tiešām būtu precīzāka (kā jau minēji - ņemot vērā arī komandas spēku attiecīgajā līgā), ja "dzīve piespiestu" jeb ja būtu kāds reāls piemērs, kurš "neiet rāmjos" šajā metodoloģijā.

Metodoloģija noteikti ir slīpējama/uzlabojama, taču šoreiz primārais bija novērtēt leģionārus tādos lielos vilcienos, pie reizes izsakot alternatīvu viedokli Latvijas labākā futbolista sakarā...

Uz pāris citu lietotāju iebildēm atļaušos neatbildēt, jo daži, šķiet, tikai apskatījuši tabulu un nav izlasījuši tekstu, kurā atrodamas daudzas atbildes. Jebkurā gadījumā - paldies par viedokļiem!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-28 11:23, pirms 13 gadiem
nju tās ir tikai autora domas..

  +4 [+] [-]

, 2011-12-28 11:50, pirms 13 gadiem
Autors labi pastrādājis,jo veidojot jebkuru reitingu ir jābūt kaut kādiem kritērijiem ,pēc kā vadīties.Teicami pamatojis savu domu.Cepuri nost,labs darbs.Protams ,jebkurā gadījumā, tas būs subjektīvs viedoklis,kas arī rakstā ir pateikts.Var piekrist ,var nepiekrist.Galu galā ,katrs var veidot savu reitingu.Personiski es,tomēr ņemtu vērā spēlēšanu eirokausos un čempionlīgā,līdz ar to Cauņa man būtu šoreiz garām vismaz Gorkšam,bet kā jau teicu ,tas viss ir jebkurā gadījumā subjektīvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-28 12:08, pirms 13 gadiem
PS.Un vēl viena piebilde.Katrs, protams, rēķinās līgu spēku pēc sava prāta.Citam tuvāk Championship,citam Šveices līga un tiešām grūti tā objektīvi izvērtēt,kura labāka,bet ne par to ir runa.Manuprāt autors līdz kliņķim nolaidis Igaunijas čempionātu.Nu diez vai tā ir četrreiz vājāka par Uzbekijas un Azerbaidžānas čempionātu.Divas reizes,varbūt.(Bet tad Čekulajevs paceltos šajā rangu tabulā nepieklājīgi augstu )Tieši tāpēc manuprāt autoram vajadzēja ņemt vērā vēl vienu kritēriju.Komandu reitingu.Viena lieta ,ja tu spēlē CSKA,pavisam cita,ja teiksim Kaļiņingradas Baltikā,ko "Rīgas bimbis" objektīvi arī pieminēja.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-28 12:09, pirms 13 gadiem
ir redzams, ka sākumā autors ir izdomājis, kurš būs kurā vietā un, pēc tam, salicis atzīmes gan turnīriem gan nozīmei komandā...
protams, ka Čakulajeva loma komandā ir vissvarīgākā, tātad - 10, bet nevar taču viņš topā būt pārāk augstu, vai ne?
tad liksim turnīram viszemāko atzīmi - 1... nav drusku par maz?
moš turnīram ielikt atzīmi 2? nē, tad viņš momentāli palcelsies uz 6. vietu...
varbūt Čakulajevam uzlikt atzīmi 9? nē, visi bļaus, ka viņš ir svarīgāks un jāliek 10... un kopā būs par daudz - 12...
6. vieta pārāk augsta. Novelsim visus viņa golus uz turnīra nenozīmīgumu...

un kas ir atzīme 7,5? te ir skaidri redzams, ka tāda ir izdomāta priekš tā, lai Verpis, Doroševs un Perepļotkins nebūtu zemāk par sekojošu trijnieku, bet arī līdz sešiniekam neaizsniegtos
(par nieka pus punktiņu - kādam ekspertam ir jābūt, lai sameklētu atšķirību par pus punktiņu? ).

tas tāds iebāšanas princips vien sanāk, tip, es domāju, ka viņu vieta ir tāda un tagad tik jāsadal pa punktiem...
ja būtu vairāk kritēriju, tad arī būtu šim rangam jēga... bet šitādu rangu jebkurš tur dziļi savā galvā un kad runā par futbolu, tas arī tiek apspriests, locīts un mocīts, tas ir ļoti diskutējams jautājums, nevar tā hop un iebāzt mums acīs, vot, tagad ir tā...
nē! tā nav, ir savādāk! Tavi cipari un argumenti ir murgs.

Šis ir ļoti zema līmeņa raksts, principā bezjēdzīga burtu un ciparu stumdīšana.

pateikt to, ko jebkurš cits varētu apstrīdēt, un argumentēt to ar diviem kritērijiem ir smieklīgi...

tas parāda žurnaļugas līmeni: 1 + 1 = 2
sēdies puika

     [+] [-]

, 2011-12-28 12:17, pirms 13 gadiem
Lūk, Rudņevs ir tas, ko es labprātāk redzētu kādas citas valsts izlasē. Pie krieviem viņš netiktu, taču poļi gan saņemtu atplestām rokām, ja tas būtu iespējams. Šī cilvēka attieksmi pret dzimto teritoriju pierāda arī pagājušā gada Gada balva sportā, kad viņa balvu (Uzlecošā zvaigzne) saņemt uz skatuvi devās kāds drauģelis. Un šogad vēl pretendēja uz labākā nosaukumu. Uzspļaut viņam uz tādu Latviju, bet mēs sajūsmā

  +1 [+] [-]

, 2011-12-28 12:27, pirms 13 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Uz pāris citu lietotāju iebildēm atļaušos neatbildēt, jo daži, šķiet, tikai apskatījuši tabulu un nav izlasījuši tekstu, kurā atrodamas daudzas atbildes. Jebkurā gadījumā - paldies par viedokļiem!
Šī piebilde bija lieka!
Neviens jau Tev neprasa rakstīt atbildes uz komentiem,protams tie kas šeit komentē autoram ne pa prātam,tie jau pēc autora domām tekstu nemaz nav izlasījuši!
Par manīm vari būt drošs, es izlasīju visu tekstu ,pirms rakstīju savu komentu!

     [+] [-]

, 2011-12-28 12:29, pirms 13 gadiem
JTerry rakstīja: ir redzams, ka sākumā autors ir izdomājis, kurš būs kurā vietā un, pēc tam, salicis atzīmes gan turnīriem gan nozīmei komandā...
protams, ka Čakulajeva loma komandā ir vissvarīgākā, tātad - 10, bet nevar taču viņš topā būt pārāk augstu, vai ne?
tad liksim turnīram viszemāko atzīmi - 1... nav drusku par maz?
moš turnīram ielikt atzīmi 2? nē, tad viņš momentāli palcelsies uz 6. vietu...
varbūt Čakulajevam uzlikt atzīmi 9? nē, visi bļaus, ka viņš ir svarīgāks un jāliek 10... un kopā būs par daudz - 12...
6. vieta pārāk augsta. Novelsim visus viņa golus uz turnīra nenozīmīgumu...

un kas ir atzīme 7,5? te ir skaidri redzams, ka tāda ir izdomāta priekš tā, lai Verpis, Doroševs un Perepļotkins nebūtu zemāk par sekojošu trijnieku, bet arī līdz sešiniekam neaizsniegtos
(par nieka pus punktiņu - kādam ekspertam ir jābūt, lai sameklētu atšķirību par pus punktiņu? ).

tas tāds iebāšanas princips vien sanāk, tip, es domāju, ka viņu vieta ir tāda un tagad tik jāsadal pa punktiem...
ja būtu vairāk kritēriju, tad arī būtu šim rangam jēga... bet šitādu rangu jebkurš tur dziļi savā galvā un kad runā par futbolu, tas arī tiek apspriests, locīts un mocīts, tas ir ļoti diskutējams jautājums, nevar tā hop un iebāzt mums acīs, vot, tagad ir tā...
nē! tā nav, ir savādāk! Tavi cipari un argumenti ir murgs.

Šis ir ļoti zema līmeņa raksts, principā bezjēdzīga burtu un ciparu stumdīšana.

pateikt to, ko jebkurš cits varētu apstrīdēt, un argumentēt to ar diviem kritērijiem ir smieklīgi...

tas parāda žurnaļugas līmeni: 1 + 1 = 2
sēdies puika
Ļoti tendenciozs Tavs vērtējums. Es līdzīgi autoram pats priekš sevis bieži veidoju dažādus topus-ļoti līdzīgus. Ir arī tieši šāds par leģionāriem. Nekur nevienma to sneesmu rādījis , jo pašam ir ļoti interesanti-un nekad iepriekš nepieskaņoju spēlētājus konkrētai vietai-tad zūd pati interese veidot topu.
Kāpēc pieminēju savus topus-man arī Čekulajevs sanāca ļoti zemu, jo Igaunijas līgu vērtēju ļoti zemu un gūtie vārti pret lejasgala komandām.
Parasti ņemu vērā vismaz 3 kritērijus. Futbolistiem ņemu punktus nost par ļoti lielām ziepēm-sarkanām kartiņām 1.puslaikā(piemēram).
Bet cik cilvēki tik skatījumi uz dzīvi.
Nosaukšu savu top-3. Vaņins, Rudņevs, Gorkšs.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-28 12:33, pirms 13 gadiem
Juris Laizāns spēlē nevis Baltikā, bet gan Voroņežas Fakel.

     [+] [-]

, 2011-12-28 12:34, pirms 13 gadiem
Nepieminēju ka bez līgas noteikti vajag ņemt vērā komandas vietu čempionāta beigās: 7-čempions 6 - čempionu līga , 5-eirokausi, 4-cīnījās par kausiem 3-vidusmēra komanda, ne par ko necīnās 2- vairāk domā par vietas saglabāšanu, 1-izkrīt no līgas. Plus vēl pieskaita līgas spēku 10 ballēs.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-28 12:38, pirms 13 gadiem
Par objektivitāti šim rangam nav vērts strīdēties (tas uz citiem lietotājiem domāts), jo tas ir subjektīvs vērtējums. Katram savas domas. Rudņevs ir labākais bez variantiem, jāsaka atklāti, ka sekojošie Vaņins, Gorkšs un Cauņa arī nav aizvietojami rangā ar neko citu. Varētu par secību pastrīdēties, kurš pēc kura, bet, kā jau teicu, nav vērts to darīt. Pirmais četrinieks neapšaubāmi ir tāds, kāds tas ir. Tur tā tālākā tabula pēc paša ieskatiem.

  -3 [+] [-]

, 2011-12-28 12:41, pirms 13 gadiem
. ';

  +1 [+] [-]

, 2011-12-28 13:40, pirms 13 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Lūk, Rudņevs ir tas, ko es labprātāk redzētu kādas citas valsts izlasē. Pie krieviem viņš netiktu, taču poļi gan saņemtu atplestām rokām, ja tas būtu iespējams. Šī cilvēka attieksmi pret dzimto teritoriju pierāda arī pagājušā gada Gada balva sportā, kad viņa balvu (Uzlecošā zvaigzne) saņemt uz skatuvi devās kāds drauģelis. Un šogad vēl pretendēja uz labākā nosaukumu. Uzspļaut viņam uz tādu Latviju, bet mēs sajūsmā
Bet tādi jau vismaz pusizlase.Atcerēsimies Astafjeva 1995.gada(laikam)interviju SA,kur viņs apgalvoja,ka viņš spēlē Latvijas izlasē tikai tāpēc ka netiks Krievijas izlasē.Bet tas netraucēja viņam būt par kapteini un vēl visādi latviešu antiņi vēl sajūsminājās par viņu.Cauņa arī dzied Krievijas himnu pirms CSKA spēlēm un Latvijas pirms Latvijas spēlēm.Kurš Cauņa ir īstais?Izdevīgums un liekulība jau ir mūsdienu vērtību skala un daudzi to uzskata par labu esam.

     [+] [-]

, 2011-12-28 15:22, pirms 13 gadiem
Pilnībā piekrītu.
RudņeV kotējās krietni augstāk par Cauņu. Tomēr desmitiem vārtu Polijā ir kas daudz, daudz vairāk par pāris minūtēm un vai 2 vārtiem krievijā. Samierinaties.
Mans TOP3:
1)RudņeV
2)Vaņins
3)Cauņa

     [+] [-]

, 2011-12-28 22:22, pirms 13 gadiem
Labs rangs, bet ideāli būtu, ja Tu, Edmund, vēl iekļautu kritēriju komandas vērtība attiecīgā līgā. Tad sanāks atšķirība, piemēram, Azeru leģionāriem.