Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase Kazakevičam jubilejā dāvina trīs vārtus un neizšķirtu Turcijā

Emils Ozerinskis

Latvijas izlase Kazakevičam jubilejā dāvina trīs vārtus un neizšķirtu Turcijā
Roberts Uldriķis. Foto: EPA/Scanpix

Pasaules kausa kvalifikācijas turnīra trešajā spēlē Stambulā Latvijas futbola valstsvienība atspēlējās no divu vārtu deficīta un nospēlēja neizšķirti 3:3 ar Turciju, tiekot pie pirmā punkta šajā ciklā.

Spēlē Stambulā nepagāja pat divas minūtes līdz rezultāta atklāšanai. Latvijas izlases aizsardzības līnija ļāva Kenanam Karamanam ieiet soda laukumā, kur turku uzbrucējs nekavējās realizēt mājinieku pirmo iespēju - 1:0. Ātrā nonākšana iedzinējos nebūt nebija tas, ko Dainis Kazakevičs cerēja no savas komandas sagaidīt savā 40. dzimšanas dienā. Pēc izvirzīšanās vadībā turki lielu spiedienu uz Latvijas izlases saspēli neizdarīja, ļaujot samērā daudz ar bumbu spēlēt arī viesu komandai.

Turcijas izlase ik pa laikam atgādināja par savu straujo pretuzbrukumu izveidošanas spēju. Karamans mača 20. minūtē varēja dubultot savu vārtu rēķinu, taču šoreiz no soda laukuma kreisās malas sistā bumba paripoja nedaudz garām Pāvela Šteinbora sargātajiem vārtiem. Latvijas izlasei laba epizode radās pēc nopelnīta stūra sitiena. Bumbu vārtu priekšā saņēma Roberts Uldriķis, kurš izdarīja sitienu pēc pagrieziena, bet kāju priekšā bumbai izšāva tieši vārtu autors Karamans, palīdzot savai izlasei saglabāt vadību. Mača 27. minūtē bumba ielidoja Turcijas vārtos pēc Mārča Oša sitiena ar galvu, taču vārti Latvijai netika ieskaitīti. Poļu soģis Dniels Stegaņskis uzskatīja, ka izlases kapteinis Antonijs Černomordijs pārkāpa noteikumus soda laukumā fiziskā cīņā ar pretspēlētāju.

G grupas līdervienība savas iespējas veiksmīgi izmantoja. Pēc stūra sitiena bumba nonāca pie Hākana Čalhanolu aptuveni pie 25 metu atzīmes, kur turks sita bumbu pa zemi, tai ielecot vārtu apakšējā stūrī un panākot divu vārtu pārsvaru - 2:0. Latvijas izlase gan ņēma piemēru no savām pagātnes kļūdām. Uzreiz pēc bumbas izspēles, Latvija metās straujā pretuzbrukumā. Raivis Jurkovskis ielauzās soda laukumā pa krieso malu un veica piespēli uz tālo stūri, kur Roberts Savaļnieks nonāca sitiena pozīcijā un trieca bumbu vārtu tīklā, gūstot šīs spēles pirmos oficiālos vārtus Latvijas izlasei - 1:2. Vēl pirmā puslaika izskaņā tika veikts centrējums soda laukumā pamanāmajam Uldriķim, taču tas palika bez rezultatīva sitiena, pārtraukumā komandām ejot pie minimālas turku vadības.

Otrā puslaika piektajā minūtē Jurkovskis paslīdēja pielijušajā laukumā, ļaujot Mertam Mildiram ielauzties mūsu soda laukumā. Kristers Tobers centās glābt situāciju, izsperot bumbu ārpus laukuma robežām, bet Mildirs bija ātrāks un Tobers ar spērienu pa papēdi nopļāva savu oponentu. Uz Latvijas izlases vārtiem tika nozīmēts 11 metru soda sitiens, kuru precīzi kreisajā stūrī realizēja Buraks Jilmazs, sasniedzot 3:1 par labu Turcijai.

Mača 58. minūtē Latvijai izdevās iespēlētā sadarbība. Saņemot tālu tālu centrējumu, Mārcis Ošs ar galvu atmeta bumbu uz soda laukuma centru, kur savu izdevību novaktēja Roberts Uldriķis, gūstot savus pirmos vārtus oficiālā kvalifikācijas turnīra spēlē. Uldriķa vārti panāca rezultātu 2:3, atgriežot intrigu par spēles iznākumu.

Pēdējās divdesmit minūtēs Latvijas valstsvienība metās uz priekšu, lai censtos izraut punktu. Vairākkārt daudzsološi uzbrukumi aprāvās ar Latvijas spēlētāju noteikumu pārkāpumiem. Negaidīti rezultatīvā spēle atveda arī trešos vārtus. Pēc standarta situācijas soda laukumā bumbu ieguva Dāvis Ikaunieks, kurš izmānīja pretinieku un raidīja bumbu vārtu tuvajā stūrī, panākot rezultātu 3:3.

Spēles pēdējās minūtes aizritēja saspringtā cīņā. Turki metās uz priekšu, lai censtos izraut panākumu. Latvija nervozi aizsargājās, bet arī mājinieki bija apjukuši, ļaujot izveidot Latvijai divas izcilas vārtu gūšanas iespējas. Pirmajā reizē Raimonds Krollis neuzņēmās iniciatīvu un viņa piespēlei uz brīvo zonu nebija adresāta. Mirkli vēlāk Savļnieks devās uz priekšu un centās ar centējumu atrast komandas biedru soda laukumā, kur gan atradās pretinieku aizsargs. Kompensācias laika piektajā minūtē uzvaru Latvijai varēja izraut Krollis, taču viņa sistā bumba iespurdza vārtsarga Ūrdžana Čakira rokās.


Spēlei noslēdzoties ar rezultātu 3:3, Latvija turpināja savu nezaudēto spēļu sēriju pret Turcijas valstvienību un tika pie pirmā punkta kvalifiācijas ciklā.

Turcija - Latvija 3:3 (2:1)
Vārti: Karamana 2', Čalhanolu 33', Jilmizs 52' (11m) - Savaļnieks 35', Uldriķis 58', D. Ikaunieks 79'
Brīdinājumi: Sejindži, Inals - Kamešs, Emsis, Fjodorovs
Turcija: Čakirs, Mildirs, Kabaks, Sejindži, Erkins (Kekči 83'), Jokušlu, Karamans (Inals 73'), Tufans (Tiričs 83'), Jazidži (Antaljali 65'), Čalhanolu (Merašs 65'), Jilmazs.
Latvija: Šteinbors, Fjodorovs, Černomordijs, Ošs, Jurkovskis, Savaļnieks (Jaunzems 90'+3), Tobers, Emsis, J. Ikaunieks (D. Ikaunieks 65'), Cigaņiks (Kamešs 46'), Uldriķis (Krollis 73').
Galvenais tiesnesis: Daniels Stefaņskis (Polija)

Statistika

Sitieni: 17 (7) - 10 (4)
Bloķēti sitieni: 4 - 1
Stūra sitieni: 7 - 3
Aizmugures: 0 - 1

PK 2022 kvalifikācija, G grupa

V.IzlaseSUNZVārtiP
1.Turcija321010:57
2.Nīderlande320111:46
3.Melnkalne32016:36
4.Norvēģija32014:36
5.Latvija30124:71
6.Gibraltārs30031:140

Spēles teksta tiešraide.

Spēles labākie momenti

 +22 [+] [-]

, 2021-03-30 23:41, pirms 3 gadiem
Vareni
Turku ātrais gols mums bija par labu
Spēle bija ļoti līdzīga

Komanda lieliski iegāja formā šajā ciklā
Krollim lai miegs nāk ; )

Kuldīga priecājās par Dāvi ļoti ļoti ļoti

Dievs svētī Latviju!

 +14 [+] [-]

, 2021-03-30 23:42, pirms 3 gadiem
Nabaga turki... 6 speeles peec kaartas mokas

 +24 [+] [-]

, 2021-03-30 23:42, pirms 3 gadiem
Turki LV klienti.

 +18 [+] [-]

, 2021-03-30 23:42, pirms 3 gadiem
Un Krollis varēja izraut uzvaru... Kaut kas neticams. Malači džeki. 🙂

 +18 [+] [-]

, 2021-03-30 23:42, pirms 3 gadiem
3:3 kā uzvara,ja vēl Krollis beigās būtu vēl iesitis...

 +14 [+] [-]

, 2021-03-30 23:42, pirms 3 gadiem
Labākā spēle izlasei pēdējo nu vismaz 10 gadu laikā! Paldies, par vakaru!

 +18 [+] [-]

, 2021-03-30 23:43, pirms 3 gadiem
Vai jūs spējat tam noticēt ,kas tikko notika Stambulā !? Es pagaidām vēl neticu!

Malači vīri, ar Daini priekšgalā.

  +9 [+] [-]

, 2021-03-30 23:43, pirms 3 gadiem
Vai jūs spējat noticēt, kas tikko notika Stambulas stadionā!!!

 +14 [+] [-]

, 2021-03-30 23:43, pirms 3 gadiem
Kā būtu, ja būtu. Vārtus nozaga, ātri izslēdzamies pēc izspēlēm, turki arī izskatījās ļoti nekoncentrējušies, bet pēdējā laikā, ņemot vērā momentus, ļoti skatāmi - esmu nedaudz pārsteigts!

  +9 [+] [-]

, 2021-03-30 23:43, pirms 3 gadiem
Es i mēms!

  +9 [+] [-]

, 2021-03-30 23:43, pirms 3 gadiem
Redzot sākumsastāvu bija jau daudzi pārmetumi Dainim..
Bet nu visu cieņu džekiem! Reizi pa pāris gadiem mākam normāli futeni uzbliezt!

  +5 [+] [-]

, 2021-03-30 23:43, pirms 3 gadiem
Bravo mūsu komandai un treneriem, latvieši prot spēlēt futbolu!

 +15 [+] [-]

, 2021-03-30 23:43, pirms 3 gadiem
Jāsaka, ka turkiem paveicās, ka tika pie punkta...
Kāpēc šādi Latvija nevar spēlēt katru reizi?

 +16 [+] [-]

, 2021-03-30 23:43, pirms 3 gadiem
Vilcēni paliek par vilkiem. Daini, paldies!

  +6 [+] [-]

, 2021-03-30 23:43, pirms 3 gadiem
Vai jūs spējat noticēt, tam kas tikko notika...
Es nē
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -4 [+] [-]

, 2021-03-30 23:43, pirms 3 gadiem
Pēc šādas spēles seram Dainim līgumu galdā uz vēl vismaz 10 gadiem

 +11 [+] [-]

, 2021-03-30 23:43, pirms 3 gadiem
Nebūtu aklais tiesnesis nozadzis vārtus...

  +9 [+] [-]

, 2021-03-30 23:43, pirms 3 gadiem
Spēle ar + zīmi, labākā spēle šajā ciklā. Pat skatoties uz to, ka vienus vārtus neieskaitīja

  +3 [+] [-]

, 2021-03-30 23:44, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Malači puiki! Sveiciens Kazakēvičam dzimšanas dienā!
Visi Kazakēviča (LV treneru komandas) nolicēji pa krūmiem, un cerams, ka viņi tur arī paliks.
Nācīju līga bija katastrofa

 +12 [+] [-]

, 2021-03-30 23:44, pirms 3 gadiem
Beidzot 11 vilki bija laukumā

  +9 [+] [-]

, 2021-03-30 23:44, pirms 3 gadiem
Turkiem laikam karma, sanāk jau gandrīz 100 gadus LV nav uzvarējusi

  +7 [+] [-]

, 2021-03-30 23:44, pirms 3 gadiem
Radžepajs tadžepajs būs dusmīgs

 +14 [+] [-]

, 2021-03-30 23:44, pirms 3 gadiem
Malači.... pa pēdējiem gadiem 5 laikam vienīgā spēle... kuru bija prieks skatīties... varbūt pat ne pēc rezultāta.... bet pēc degsmes spēlēt un cīnīties... beidzot tas bija redzams...un arī rezultāts uzreiz cits
PALDIES komandai... tiešām šodien bija komanda

 +11 [+] [-]

, 2021-03-30 23:44, pirms 3 gadiem
Oho, gada šoks. Malači puikas. Beidzot prieks par Latvijas futbolu. Žēl ka Krollis neielika beigās.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-30 23:44, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Malači puiki! Sveiciens Kazakēvičam dzimšanas dienā!
Visi Kazakēviča (LV treneru komandas) nolicēji pa krūmiem, un cerams, ka viņi tur arī paliks.
1 punkts 3 speles, galigi nekas ipash, saja spele labi pacinijas, bet punkts ir tikai viens.

  +6 [+] [-]

, 2021-03-30 23:44, pirms 3 gadiem
LV ir Turcijas izlases kriptonīts! Ar baudu skatījos!

  +9 [+] [-]

, 2021-03-30 23:44, pirms 3 gadiem
Vektors iet uz augšu!? Turki mūsu klienti.

  +6 [+] [-]

, 2021-03-30 23:44, pirms 3 gadiem
Kā šie turki varēja Nīderlandi uzvarēt??? Murgs...
Tiesāšana vnk katastrofāla!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-03-30 23:44, pirms 3 gadiem
Tiešām super! Labs sniegums, žēl ka ielaidām mazliet muļķīgus vārtus, gan tā pendele, gan tāds tālsitiens, bet esmu priecīgs par lielu neizšķirtu.
Slēpts komentārs: Klavulapa-1

  +7 [+] [-]

, 2021-03-30 23:44, pirms 3 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Pēc šādas spēles seram Dainim līgumu galdā uz vēl vismaz 10 gadiem
Pats jau viņš sevi tik var atlaist vai pagarināt

 +12 [+] [-]

, 2021-03-30 23:45, pirms 3 gadiem
Laikam jau spēlētājiem kaut kur zemapziņā stāvēja tā trenera jubileja. Protams, ātri ielaida un bija paviršības, bet tik skatāma spēle no Latvijas sen nav redzēta.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-30 23:45, pirms 3 gadiem
Močna!

 +10 [+] [-]

, 2021-03-30 23:45, pirms 3 gadiem
Liepājas futbola skola spridzina

     [+] [-]

, 2021-03-30 23:45, pirms 3 gadiem
Turcija futbolā nav uzvarējusi Latviju kopš 1924 gada. Lāsts?

  -1 [+] [-]

, 2021-03-30 23:45, pirms 3 gadiem
Wow, PELNĪTI!

 +14 [+] [-]

, 2021-03-30 23:45, pirms 3 gadiem
Visu cieņu izlasei! 10 gadu laikā labākā spēle. Liekas tie ātri ielaistie vārti iedeva papildus stimulu un atbrīvoja.

Nevaru atcerēties, kad pēdējo reizi izlase tik labi spēlējusi. Tiešām vareni. Liekas pilnīga cita komanda laukumā bija kuri nemīza uzbrukumā dot piespēles.

Jāizceļ tobers laukumā, ļoti fiziski labs futbolists, labas pirmās piespēles dod, māk pieturēt bumbu, ar korpusu spēlēt.

Malacis Krollis beigās, ka līdz galam spēlēja un nemīza sist pa vārtiem. Šī spēle cerams būs jauns sākums Latvijas futbolā

  +4 [+] [-]

, 2021-03-30 23:45, pirms 3 gadiem
Paldies.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-30 23:46, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nebūtu aklais tiesnesis nozadzis vārtus...
Domā būtu 4-3 uzvara?

Jā spēle noteikti ieietu citā gultnē, Hakans uzreiz neiesistu otros vārtus utt., bet kā būtu ja būtu

  +9 [+] [-]

, 2021-03-30 23:46, pirms 3 gadiem
Wow, tiešām wow. No šīs izlases neko tādu negaidīju. Fantastisks sniegums un pelnīts rezultāts. Bija pat labas iespējas uzvarēt. Oša gols arī bija jāskaita, jo sods tur nebija.

Malači džeki, nokapāja kārtīgi. Uldriķis ļoti labs šodien. Cerams, ka šis kļūs par pavērsiena punktu, lai rāptos no tās dziļās bedres ārā.

  +7 [+] [-]

, 2021-03-30 23:46, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Malači puiki! Sveiciens Kazakēvičam dzimšanas dienā!
Visi Kazakēviča (LV treneru komandas) nolicēji pa krūmiem, un cerams, ka viņi tur arī paliks.
Tu esi stulbāks nekā te kāds var iedomāties

 +18 [+] [-]

, 2021-03-30 23:46, pirms 3 gadiem
Žēl, ka Kazakevičam tik reti dzimšanas diena!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +7 [+] [-]

, 2021-03-30 23:46, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Malači puiki! Sveiciens Kazakēvičam dzimšanas dienā!
Visi Kazakēviča (LV treneru komandas) nolicēji pa krūmiem, un cerams, ka viņi tur arī paliks.
Tev jau laikam kaut kas jāiekunkst tā pat. Labāk kādu vēstuli uzraksti LFF. Dainis tik un tā nav pelnījis būt pie izlases stūres, bet ne par to ir stāsts. Džeki parādīja raksturu!

  +5 [+] [-]

, 2021-03-30 23:46, pirms 3 gadiem
Super Malači! Cerams maiss vaļā un nebūs ka slotas kāts vienreiz arī izšauj!!! Cerams ir uzsākts pareizais ceļš!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-03-30 23:46, pirms 3 gadiem
Te, nu ir atbilde Dainis šobrīd ir tas cilvēks, kuram ir jāvada LV izlase, rezultāts nenāks ātri, bet mēs varam redzēt ka mūsējie spēlē daudz labāk (salīdzinājumā ar pēdējiem 10 gadiem), arī pirmajā šī cikla spēle pret Melnkalni tīri labi izskatījāmies!

  +7 [+] [-]

, 2021-03-30 23:46, pirms 3 gadiem
Vot šie nebija kucēni laukumā. Šie bija vilki! Prieks skatīties.. vektors turpina līkni uz augšu.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-30 23:46, pirms 3 gadiem
šis punkts dod pārliecību ka būsim virs Gibraltāra....turki bij pārliecināti ka viss notiksies ,kā vajadzētu notikt pēc viņu prāta,bet še tev ,atkal vecais stāsts ar grābekli..

  +1 [+] [-]

, 2021-03-30 23:46, pirms 3 gadiem
Ir labs! Teicu bus ničs 2 - 2, beigas 3 - 3.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-30 23:47, pirms 3 gadiem
Atcerējās, ka šlipsi nav nopirkuši?! Malacīši!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-30 23:47, pirms 3 gadiem
Spēle tiešām bija ok, daudz momenti bija, arī fiziski šodien izskatījāmies labāk nekā sestdien.

Bet nu turki ļoti haotisku futbolu spēlē un tāds futbols mums ļoti der.

  +5 [+] [-]

, 2021-03-30 23:47, pirms 3 gadiem
Nu re kā, var, ja grib. Tiešām laba spēle izlases izpildījumā.

  +8 [+] [-]

, 2021-03-30 23:48, pirms 3 gadiem
Ļoti cienīga Latvijas izlases spēle, pie tam, izbraukumā pret Grupas līderi. Malači! Tāpat vajadzētu turpināt. Izrādās, arī mūsējie var!

  +4 [+] [-]

, 2021-03-30 23:49, pirms 3 gadiem
Šīs trīs tuvās izlases spēles deva iespēju šīm izlases kodolam saliedēties, čaļi sāk just viens otru. Iesistie goli īstenībā pat ļoti skaisti LV izpildījumā.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-30 23:49, pirms 3 gadiem
Tiem,kas uzskata ,ka turki bija nekādi,man vairāk patīk,cik labi bijām mēs! Līnijtiesneša darbība otrajā puslaikā mūsu gūtajos vārtos-visu cieņu!

  -4 [+] [-]

, 2021-03-30 23:50, pirms 3 gadiem
rediss77 rakstīja: 1 punkts 3 speles, galigi nekas ipash, saja spele labi pacinijas, bet punkts ir tikai viens.
Un?
Es vairāk runāju par pašu spēli, un komandas progresu. Protams, galvenais ir rezultāts uz tablo, bet lai pie pozitīva rezultāta nonāktu komandai ir pakāpeniski jāprogresē. Un LV izlasei Kazakeviča vadībā progress ir acīmredzams.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-30 23:50, pirms 3 gadiem
Turki ir vnk neizskaidrojami 🙈
Sākumā šķiet, nedaudz paspēlējas ar likteni, bet beigās jau tik tāl atdod spēles pavedienu, lai futbols būtu līdzvērtīgs, ka nespēj vairs dabūt atpakaļ dominanci 😁
Ar savu gliemežu futbolu atļāva Latvijai spēlēt. Pat piespēļu procentu turēt labu.

Malači mūsi džeki, protams 💪😊
Bet nu turki 🙈🙈😁

     [+] [-]

, 2021-03-30 23:50, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: Laikam jau spēlētājiem kaut kur zemapziņā stāvēja tā trenera jubileja. Protams, ātri ielaida un bija paviršības, bet tik skatāma spēle no Latvijas sen nav redzēta.
Kaada tur jubileja, Turki spele atklatu futbolu ar milzum kludam, kas Latvijai ir loti parocigs, kas spej mus uzvilkt uz emocijam un sakt spelet skatamu futbolu, ipasi neticu kad kas nakotne mainisies, bet varbut sii spele dos kadu uguntinju

  -1 [+] [-]

, 2021-03-30 23:51, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Te, nu ir atbilde Dainis šobrīd ir tas cilvēks, kuram ir jāvada LV izlase, rezultāts nenāks ātri, bet mēs varam redzēt ka mūsējie spēlē daudz labāk (salīdzinājumā ar pēdējiem 10 gadiem), arī pirmā spēle pret Melnkalni tīri labi izskatījāmies!
Nestreb karstu, pāries emocijas un būsi kritiskāks. Nāciju līgā briesmīgi vadīja komandu, tagad viens skaists neizšķirts nepadara viņu par svēto. Lai izpilda programmas minimumu sasitot Gibraltāu un pacīnās par 4. vietu grupā . Tad varēsim spriest.

     [+] [-]

, 2021-03-30 23:51, pirms 3 gadiem
te kautkam ir jābūt vai tas tikai pret Tuciju, kuriem tas pats galv.treneris- nelaimes putns, kurš 2003. g. ierija no Jura L. un 2x no Māra? Dainim- mazu salūtu !
Slēpts komentārs: erty

  +6 [+] [-]

, 2021-03-30 23:51, pirms 3 gadiem
Es gan nezinu ko jaizdara turkiem, lai apspeletu Latviju. Smiekligi

  +1 [+] [-]

, 2021-03-30 23:51, pirms 3 gadiem
Ļāva spēlēt un paši noticēja, ka var tomēr to spēli veidot un piespēles arī aiziet.

  +5 [+] [-]

, 2021-03-30 23:52, pirms 3 gadiem
Normāli nospēlēja pret pašpārliecinātajiem turkiem,kuri valša ritmā gribēja vinnēt.Atšķirībā no holandiešiem,kuri kārtīgi kapājās ik pa laukuma metru.
Apsveicu ar lielu panākumu, Latvijas izlase!

  +2 [+] [-]

, 2021-03-30 23:52, pirms 3 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Un Krollis varēja izraut uzvaru... Kaut kas neticams. Malači džeki. 🙂
Tā tīri mūsējie godam aizvadija spēli, nez kā būtu bijis ,ja vēl mūsu vārtus tīros nenozagtu

  +6 [+] [-]

, 2021-03-30 23:52, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāda katastrofa?
Ko atkal murgo? Cik spēles Kazakeviča vadība ir tīri zaudējusi. Atšķirībā no tā, kas bija redzams pie Slaviša.
Tu tiešām neesi ārstējams, ja Tu vari pateikt, ka Nāciju līga nebija katastrofa.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-30 23:52, pirms 3 gadiem
Pateicoties turkiem kas elli nemaz nav redzējuši,bet mēs tajā uzturamies vai tomēr vilku vietā nebūtu laiks šo komandu dēvēt-Elles vīri,,,jo kad kāds sāk mūsējos ar elli baidīt,skat ierastā vidē vieglāk spēlētTā turēt!!!

  +6 [+] [-]

, 2021-03-30 23:53, pirms 3 gadiem
Šodien papriecājamies. Un džeki malači, pelnījuši uzslavas.

Bet tikai nepārpriecājamies. Nu neļauj lielākā daļa komandu šadi spēlet Latvijas kalibra komandām 🙈🤭

  +4 [+] [-]

, 2021-03-30 23:53, pirms 3 gadiem
Frisk rakstīja: Es gan nezinu ko jaizdara turkiem, lai apspeletu Latviju. Smiekligi
Jāspēlē no aizsardzības😀

  +2 [+] [-]

, 2021-03-30 23:53, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Kaut kāds sviests. Noliet svarīgu spēli pret Melnkalni. Bez jebkādas enerģijas nospēlēt pret Nīderlandi. Beigās sākt cīnīties un spēlēt pret Turciju. Cerams nav totalizators, jo pat bukmeikeri bija skaidri uzlikuši koeficentus uz tīru Turcijas uzvaru (pats toto nespēlēju, bet pirms spēles nevarēja nepamanīt koeficentus).
Visu cieņu par šo spēli un tagad gaidu identisku cīņassparu KATRĀ cikla spēlē. Var teikt jebko par pirmajām divām spēlēm, bet šodien varēja redzēt, ka paši negribēja pret Melnkalni un Nīderlandi pacīnīties no sirds par punktiem!
Pret Melnkalni arī labi spēlēja un izņemot vienu komandu pārējās mūsu grupā ir ļoti spēcīgas komandas un ir favorītes pret mums.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-30 23:54, pirms 3 gadiem
Turcijā sēras, Nīderlandē, Norvēģijā, Melnkalnē svētki!
Eh, ja nebūtu tik tālu no Rīgas varētu aiziet un nolikt kādu puķīti pie Turcijas Vēstniecības!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-30 23:55, pirms 3 gadiem
man prieks !!!

  +5 [+] [-]

, 2021-03-30 23:55, pirms 3 gadiem
Protams žēl,ka Krollis neiesita,bet labs sveiciens Kazakeviča un Uldriķa nolicējiem.Uldriķis pat kamērā paspēja iesmiet saviem nolicējiem pēc gūtajiem vārtiem.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-30 23:56, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Pret Melnkalni arī labi spēlēja un izņemot vienu komandu pārējās mūsu grupā ir ļoti spēcīgas komandas un ir favorītes pret mums.
Salīdzini atdevi šajā spēlē un divās iepriekšējās.....

  +1 [+] [-]

, 2021-03-30 23:56, pirms 3 gadiem
galvenais jautājums, kurš pārpirks daiņelu? Bundeslīga, Premjerlīga, La Liga?

  +6 [+] [-]

, 2021-03-30 23:57, pirms 3 gadiem
Mūsu klienti. 😊
Bet Bravo, malači 3 gūti vārti ir ļoti labs sniegums un vispār spēles satura ziņā labākais mačs pēdējo 5 gadu laikā, ja ne vēl ilgāk, noteikti.

  +9 [+] [-]

, 2021-03-30 23:57, pirms 3 gadiem
Tādus sliņķus kā Turciju šodien laikam grūti atcerēties🙈 Izskatījās, ka negrib cīnīties ne par vienu bumbu, zaudēja praktiski katru divcīņu. Tik vienaldzīga atdeve visu laiku ar domu, ka tāpat visu nokārtos. Prieks, ka Latvija vismaz spēja šo vienaldzību izmantot. Domāju atbildes spēlē būs smagais. Jo tiešām turki izskatījās pilnīgi negatavi un domāja ka uz vienas kājas nospēlēs. Patiesībā pat nedaudz žēl, ka nesodījām tā pa īstam līdz galam. Latvijai pluss par ciešo spēli, kas ļāva izmantot turku slinkumu. Kopumā jau apsveicami. Momenti un kaut kādubsituaciju izveide sen bija aizmirsusies Latvijas izlasei. 🇱🇻⚽

  +6 [+] [-]

, 2021-03-30 23:57, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Malači puiki! Sveiciens Kazakēvičam dzimšanas dienā!
Visi Kazakēviča (LV treneru komandas) nolicēji pa krūmiem, un cerams, ka viņi tur arī paliks.
Nospēlēja labi, turki iekrita uz nenovērtēšanu un savu izvēlēto taktiku. Bet, lai dēļ šī viena punkta sāktu dziedāt slavas dziesmas LV futbolam...nu nezinu. Tagad lai tiek pie 3 punktiem pret Gibraltāru - tad paslavēsim...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -1 [+] [-]

, 2021-03-30 23:58, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: galvenais jautājums, kurš pārpirks daiņelu? Bundeslīga, Premjerlīga, La Liga?
Bocmans

  +2 [+] [-]

, 2021-03-30 23:58, pirms 3 gadiem
Banss , 23:56, pirms dažām sekundēm , ignorēt , atbildēt
galvenais jautājums, kurš pārpirks daiņelu? Bundeslīga, Premjerlīga, La Liga?
================
nākotnes līga, jau zvanot

     [+] [-]

, 2021-03-30 23:58, pirms 3 gadiem
WOW

  +5 [+] [-]

, 2021-03-30 23:58, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Salīdzini atdevi šajā spēlē un divās iepriekšējās.....
Pret Melnkalni arī bija laba.Pie tam vairumam izlasē ir maza spēļu prakse un tikai dabīgi,ka trešā spēle bija labākā.Jo sāka veidoties saspēle un sapratne.

     [+] [-]

, 2021-03-31 00:00, pirms 3 gadiem
Atzīstami nospēlēja!!!
Turki nepārliecina, nez kā tos punktus saväkuši
Krollis gan notizlojās, varēja uzvaru izraut puišelis

  +4 [+] [-]

, 2021-03-31 00:00, pirms 3 gadiem
garais_999 rakstīja: Turkiem laikam karma, sanāk jau gandrīz 100 gadus LV nav uzvarējusi
Kopš 1924.gada OS. Tagad līdz nākamajam mačam apritēs jau vairāk kā 97 gadi.
Kaut kas neticams, bet fakts...

  -2 [+] [-]

, 2021-03-31 00:01, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Pret Melnkalni arī bija laba.Pie tam vairumam izlasē ir maza spēļu prakse un tikai dabīgi,ka trešā spēle bija labākā.Jo sāka veidoties saspēle un sapratne.
Taisnība!
Mūsējiem spēļu prakses trūkums ļoti iegriež šajā FIFA PČ 2022 kvalifikācijas pavasara ciklā.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-31 00:01, pirms 3 gadiem
luck7 rakstīja: Tā tīri mūsējie godam aizvadija spēli, nez kā būtu bijis ,ja vēl mūsu vārtus tīros nenozagtu
nedomāju, ka pie VAR Sistēmas LAT 2. un 3. golu obligāti ieskaitītu- abi uz aizmugures robežas, turc. tv skopa ar atkārtojumiem un leņķiem

  +2 [+] [-]

, 2021-03-31 00:01, pirms 3 gadiem
Rezultāts patīkams. Žēl tikai, ka spēli skatīties traucē divi āksti-komentētāji. Sevišķi Koscinkevičs.

  +9 [+] [-]

, 2021-03-31 00:01, pirms 3 gadiem
Sen nav bijis tik daudz pozitīvu emociju pēc futbola mača! Malači puikas, parādīja raksturu, un beidzot to arī materializēja rezultātā! Vienu golu turklāt arī tiesnesis nozaga. Bet ar visu to - cik tur trūka, ka beigās varēja arī uzvaru izraut!

  +4 [+] [-]

, 2021-03-31 00:03, pirms 3 gadiem
Vēl jau priecējoša ir Slovāku uzvara pār krieviem

  +2 [+] [-]

, 2021-03-31 00:03, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Kaut kāds sviests. Noliet svarīgu spēli pret Melnkalni. Bez jebkādas enerģijas nospēlēt pret Nīderlandi. Beigās sākt cīnīties un spēlēt pret Turciju. Cerams nav totalizators, jo pat bukmeikeri bija skaidri uzlikuši koeficentus uz tīru Turcijas uzvaru (pats toto nespēlēju, bet pirms spēles nevarēja nepamanīt koeficentus).
Visu cieņu par šo spēli un tagad gaidu identisku cīņassparu KATRĀ cikla spēlē. Var teikt jebko par pirmajām divām spēlēm, bet šodien varēja redzēt, ka paši negribēja pret Melnkalni un Nīderlandi pacīnīties no sirds par punktiem!
Cīņasspars bija visās 3 spēlēs - tas ir vienīgais, ko mūsējiem nevar pārmest.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-31 00:03, pirms 3 gadiem
Cepuri nost par cīņas sparu Latvijas izlasei. Meistarība atpaliek, bet patīkami skatīties, kad cīnās un ir varianti. Uzvarai pietrūka maz!

  +2 [+] [-]

, 2021-03-31 00:04, pirms 3 gadiem
dvielis rakstīja: Rezultāts patīkams. Žēl tikai, ka spēli skatīties traucē divi āksti-komentētāji. Sevišķi Koscinkevičs.Jā, es nezinu kas kosinkevicam notiek izlases spēlēs, bet tur nav klausāms. Čempionu līgā un neitrāls mačus bauda klausīties.

     [+] [-]

, 2021-03-31 00:04, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: galvenais jautājums, kurš pārpirks daiņelu? Bundeslīga, Premjerlīga, La Liga?
Domā - augstāk

     [+] [-]

, 2021-03-31 00:04, pirms 3 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Visu cieņu izlasei! 10 gadu laikā labākā spēle. Liekas tie ātri ielaistie vārti iedeva papildus stimulu un atbrīvoja.

Nevaru atcerēties, kad pēdējo reizi izlase tik labi spēlējusi. Tiešām vareni. Liekas pilnīga cita komanda laukumā bija kuri nemīza uzbrukumā dot piespēles.

Jāizceļ tobers laukumā, ļoti fiziski labs futbolists, labas pirmās piespēles dod, māk pieturēt bumbu, ar korpusu spēlēt.

Malacis Krollis beigās, ka līdz galam spēlēja un nemīza sist pa vārtiem. Šī spēle cerams būs jauns sākums Latvijas futbolā
Neesmu gan pētījis, bet vai mačs ar Čehiju viesos vienā no kval. turnīriem nebija 1:1? Vai tiešām jau ir 10 gadi apritējuši?
Ja nē, tad tā bija vēl laba spēle.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-31 00:05, pirms 3 gadiem
Kipra samizojusi slovēņus tiem laikam pašlaik nav labākie laiki,bet buļbašus beļģi ir smagi pazemojuši 8:0 nav joka lieta.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-31 00:06, pirms 3 gadiem
Peecis30 rakstīja: Nospēlēja labi, turki iekrita uz nenovērtēšanu un savu izvēlēto taktiku. Bet, lai dēļ šī viena punkta sāktu dziedāt slavas dziesmas LV futbolam...nu nezinu. Tagad lai tiek pie 3 punktiem pret Gibraltāru - tad paslavēsim...
Precīzi.
Negribas Deja Vu ar Pahara laikiem. Bet šobrīd atsevišķi komentāri šeit uz to vedina 🤭
Turki nospēlēja reti muļķīgi.
3, 4 šādas kvalitātes spēles in a row no mūsu puses un tad runāsim. Un lai veicas to izdarīt un visu nesačakarēt jau ar bezzobainību pret Gibraltāru un Norvēģiju.
Negribu mazināt mūsu puišu nopelnus. Nebūt ne.
Bet vēl jāpierāda, ka nevis Melnkalne/Nīderlande (2 spēles), bet gan Turcija (1 atsevišķš mačs) rāda mūsu... vektoru 😁🙈
Atcerēties tikai pēdējo no spēlēm? Nu nekāda diža analītika tur nesanāk.

  +9 [+] [-]

, 2021-03-31 00:06, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Kaut kāds sviests. Noliet svarīgu spēli pret Melnkalni. Bez jebkādas enerģijas nospēlēt pret Nīderlandi. Beigās sākt cīnīties un spēlēt pret Turciju. Cerams nav totalizators, jo pat bukmeikeri bija skaidri uzlikuši koeficentus uz tīru Turcijas uzvaru (pats toto nespēlēju, bet pirms spēles nevarēja nepamanīt koeficentus).
Visu cieņu par šo spēli un tagad gaidu identisku cīņassparu KATRĀ cikla spēlē. Var teikt jebko par pirmajām divām spēlēm, bet šodien varēja redzēt, ka paši negribēja pret Melnkalni un Nīderlandi pacīnīties no sirds par punktiem!
ej bezdēt ar saviem toto! Latvija šodien rādīja labāko futbolu pēdējo vismaz 10 gadu laikā (ja neņem vērā uzvaru pret Austriju). mums bieži ir pamats noliet mūsu izlasi ar sūdiem par bezcerīgu spēli bez saspēlēšanās un cīņasspara, bet šodien, kad mūsu puikas parāda raksturu un izrauj niču, tad atkal viss slikti!

  +5 [+] [-]

, 2021-03-31 00:07, pirms 3 gadiem
Vislabāk man mačā patika, ka Ginešs 80minūtes masku no sejas nenoņēma, beigās jau pat Covids bija pie kājas norāva masku no sejas un sāka diriģēt. 😁

  +4 [+] [-]

, 2021-03-31 00:07, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: nedomāju, ka pie VAR Sistēmas LAT 2. un 3. golu obligāti ieskaitītu- abi uz aizmugures robežas, turc. tv skopa ar atkārtojumiem un leņķiem
Kāpēc ,lai neieskaitītu ,jo nedz Uldriķis ,nedz Ikaunieks nebija aizmugurē pasīvajā gan tur mūsējie bija.Abos vārtos protams turki slikti nospēlēja aizsardzībā.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-31 00:08, pirms 3 gadiem
vanagz rakstīja: Neesmu gan pētījis, bet vai mačs ar Čehiju viesos vienā no kval. turnīriem nebija 1:1? Vai tiešām jau ir 10 gadi apritējuši?
Ja nē, tad tā bija vēl laba spēle.
tas mačs bija 2015. gadā.

  +5 [+] [-]

, 2021-03-31 00:09, pirms 3 gadiem
vanagz rakstīja: Vislabāk man mačā patika, ka Ginešs 80minūtes masku no sejas nenoņēma, beigās jau pat Covids bija pie kājas norāva masku no sejas un sāka diriģēt. 😁
Ja Krollis vēl iesistu ,tad Erdogans turpat tribīnēs bikses pieliktu.

     [+] [-]

, 2021-03-31 00:11, pirms 3 gadiem
Malači, puikas, vēl beigās varēja iesist un tad tiem aplicējiem par komentētājiem būtu mutes ciet, tas tā....

     [+] [-]

, 2021-03-31 00:11, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Kipra samizojusi slovēņus tiem laikam pašlaik nav labākie laiki,bet buļbašus beļģi ir smagi pazemojuši 8:0 nav joka lieta.
Dončičs vainīgs 100%
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2021-03-31 00:17, pirms 3 gadiem
neziniitis51 rakstīja: Turcijā sēras, Nīderlandē, Norvēģijā, Melnkalnē svētki!
Eh, ja nebūtu tik tālu no Rīgas varētu aiziet un nolikt kādu puķīti pie Turcijas Vēstniecības!
Pie kebebnīcas ar var ; )

  +3 [+] [-]

, 2021-03-31 00:17, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: nedomāju, ka pie VAR Sistēmas LAT 2. un 3. golu obligāti ieskaitītu- abi uz aizmugures robežas, turc. tv skopa ar atkārtojumiem un leņķiem
Varbūt bija 50/50 , bet kāpēc tos pirmos mūsējo vārtus neieskaitija? Kad atkārtojumā rādija nevienu sodu nevarēja redzēt

  +2 [+] [-]

, 2021-03-31 00:18, pirms 3 gadiem
Turkiem rīt lokdauns! Nacionālā valūta devalvējusies vēl vairāk. Likmes pakāstas! Tālajā gadā bijām lidostā RIX! Mentūra visiem lika pūst trubā.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-31 00:20, pirms 3 gadiem
Man te neiet kopā viena lieta - turki uzveica Nīderlandi 4:2, bet cik atminos, tad rezultāts esot bijis pat 3:0.
Mēs varētu atņemt varbūt vēl kādu punktu Norvēģijai, bet man ir lielas bažas, ka vienā no spēlēm pret Gibraltāru mēs neizdaram kādu muļķibu un neuzdāvinam viņiem punktu savā mājas spēlē.
Kāds var lūdzu iemest linku uz video kur var redzēt šīs spēles vārtu epizodes, jo spēli diemžēl redzēt neizdevās?

     [+] [-]

, 2021-03-31 00:20, pirms 3 gadiem
Belariem baigie prieki! Kaut kādi KGB seski izpederēti pa nopietno!

  +4 [+] [-]

, 2021-03-31 00:20, pirms 3 gadiem
Sveiciens un laba dāvana Dainim 40 Dzimšanas dienā! Neanalizējot detaļas, bija redzams, ka uz laukuma ir KOMANDA. Pareizie spēlētāji ar īsto motivāciju, liekot lietā to meistarību, kāda katram ir. Paldies visiem, trenera nopelns noteikti.

  +5 [+] [-]

, 2021-03-31 00:21, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Kāpēc ,lai neieskaitītu ,jo nedz Uldriķis ,nedz Ikaunieks nebija aizmugurē pasīvajā gan tur mūsējie bija.Abos vārtos protams turki slikti nospēlēja aizsardzībā.
Protams, ka nebija aizmugures.
Pie 3. gola mūsējie labi otro vilni izveidoja kamēr aizsargi vilkās ārā

  +2 [+] [-]

, 2021-03-31 00:22, pirms 3 gadiem
Ambrē rakstīja: Man te neiet kopā viena lieta - turki uzveica Nīderlandi 4:2, bet cik atminos, tad rezultāts esot bijis pat 3:0.
Mēs varētu atņemt varbūt vēl kādu punktu Norvēģijai, bet man ir lielas bažas, ka vienā no spēlēm pret Gibraltāru mēs neizdaram kādu muļķibu un neuzdāvinam viņiem punktu savā mājas spēlē.
Kāds var lūdzu iemest linku uz video kur var redzēt šīs spēles vārtu epizodes, jo spēli diemžēl redzēt neizdevās?
Видео Турция
labajā pusē ir visi vārtu guvumi

     [+] [-]

, 2021-03-31 00:22, pirms 3 gadiem
tie KGB seski ir BLR federācijā un ap to!

     [+] [-]

, 2021-03-31 00:25, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lielie Slaviša slavētāji, vai atceraties cik golus LV izlase iesita visā EČ 2020 kvalifikācijas ciklā?
Lai jums nebūtu jāmoka savas grūdieņu smadzenes pateikšu priekšā-veselus 3 visā ciklā, un divus no tiem pretinieks iesita savos vārtos.
Labi ņemsim par piemēru Tavus vārdus- svarīgi ir punkti tabulā- pārējais ir lirika. Ko dod gūtie vārti- ja punktu izteiksmē tas dod priekšpēdējo vietu grupā? Jā- puikas malači, bet slavēt par agru- paskatīsimies, kas būs kvalifikācijas beigās.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-31 00:31, pirms 3 gadiem
Blin, cik Turcijā izmaksā solīds bankets? Mož, var pasūtīt pret nacionālo tīmu uzraut friendly geimu jubilejā?

     [+] [-]

, 2021-03-31 00:35, pirms 3 gadiem
Paldies par labu spéli! Ka komanda ir uz pareiza ceła bija redzams jau rudenï, kaut rezultãts nebija iepriecinośs, bet labu komandu, saspéli, kolektîvu nevar izveidot ïsã laikã. Ticu śai komandai, treneriem. Péc ilgiem gadiem mums ir komanda, kas progresé un kam ir nãkotne.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +5 [+] [-]

, 2021-03-31 00:38, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Kāpēc ,lai neieskaitītu ,jo nedz Uldriķis ,nedz Ikaunieks nebija aizmugurē pasīvajā gan tur mūsējie bija.Abos vārtos protams turki slikti nospēlēja aizsardzībā.
Exactly. Speciāli liku uz pauzes, lai redzētu. Bija pasīvā, bet vārtu guvēji/iesaistītie nebija aizmugurē. + Tev vēl piekrītu, ka arī pret Melnkalni 60-70% bija laba spēle. Savukārt Nīderlande tomēr ir kosmoss salīdzinājumā ar Latviju. Līdz ar ko - neskatoties, ka tikai viens punkts, ir labs sākums ciklam. Jāņem abas Gibraltāras spēles un jāmēģina paņemt kko no Norvēģiem, un būs pavisam skaisti.

Un vēl tev piekrītu, ka tā spēļu prakse bija jūtama. Jo pirmajā puslaikā vislabāk izskatījās tieši Tobers un Uldriķis, kuri attiecīgi vienīgie 2 komandā, kuriem tāda ir.

     [+] [-]

, 2021-03-31 00:39, pirms 3 gadiem
Kasparens rakstīja: Labi ņemsim par piemēru Tavus vārdus- svarīgi ir punkti tabulā- pārējais ir lirika. Ko dod gūtie vārti- ja punktu izteiksmē tas dod priekšpēdējo vietu grupā? Jā- puikas malači, bet slavēt par agru- paskatīsimies, kas būs kvalifikācijas beigās.
Šobrīd galvenais, ka ir progress pašā spēlē, un tad jau punkti tabulā arī neizpaliks. Atceroties autobusus savu vārtu priekšā, neatkarīgi kāda komanda stājās pretim, pie Slaviša, tad jau tagad var teikt, ka mūsējie lido pa laukumu.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-31 00:43, pirms 3 gadiem
Turki vienkārši atslāba, tas arī viss. Ļāva mazliet vairāk mūsējiem paspēlēt ar bumbu, tā viņu kļūda.

     [+] [-]

, 2021-03-31 00:44, pirms 3 gadiem
redzēju golus livetv.sx LAT 2. UN 3. viss pareizi, kāpēc pašu pirmo neieskaitīja- nezinu, komentētāji arī nebija droši par Kroļļa epizodi pašās beigās- atkārtojuma normāla nebija- visur citur viss aizslēgts šajā gadā- nevar redzēt

     [+] [-]

, 2021-03-31 00:45, pirms 3 gadiem
Ehhh, Krollis ....

  +2 [+] [-]

, 2021-03-31 00:47, pirms 3 gadiem
peterborough rakstīja: Turki vienkārši atslāba, tas arī viss. Ļāva mazliet vairāk mūsējiem paspēlēt ar bumbu, tā viņu kļūda.
Turki vispār nedomāja par aizsardzību , jo domāja ka.ar vienu kāju uzvarēs Latviju. Beigās šie jau bIja morāli sagrauti un Latvija bija tuvāk uzvarai nekā turki

  +2 [+] [-]

, 2021-03-31 00:52, pirms 3 gadiem
Jā, tik labu futbolu no Latvijas izlases, man liekas, neviens negaidīja! Būtu vēl tiesnesis laicīgāk brilles uzvilcis kā arī Krollis labāk uzsitis beigās, tad vispār būtu vēsturiska izglābšanās. Erdogans vēl dusmu uzplūdā karu pieteiktu Latvijai

     [+] [-]

, 2021-03-31 00:53, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šobrīd galvenais, ka ir progress pašā spēlē, un tad jau punkti tabulā arī neizpaliks. Atceroties autobusus savu vārtu priekšā, neatkarīgi kāda komanda stājās pretim, pie Slaviša, tad jau tagad var teikt, ka mūsējie lido pa laukumu.
Šodien varētu minēt vairākus faktorus, nenovērtēšana, parocīgs futbols priekš LV izlases, ja, piemēram, salīdzina ar Nīderlandi, arī psiholoģija- pēc iesistajiem vārtiem sajuta, ka var, bet nevajag sapriecāties. Arī Slavišam bija pozitīvas spēles, nevajag celt Daini saulītē un nopelt Slavišu. Slaviša ir cita kalibra treneris un neaizmirsti- pēc "vektora" augšupejas- tika atlaists. Pie tam- runa ir par veidu kā Dainis tika pie amata- kas notiek LFF gaiteņos. Un galvenais- tagad neaptaisīties pret Gibraltāru. Šī spēle tiks ātri aizmirsta.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-31 00:54, pirms 3 gadiem
Pēc krievu tv komentētāju domām pirmo golu neieskaitīja, iespējams, ka bumba, izdarot stūra sitienu, šķērsoja gala līniju.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-31 00:58, pirms 3 gadiem
Martini12 rakstīja: Jā, tik labu futbolu no Latvijas izlases, man liekas, neviens negaidīja! Būtu vēl tiesnesis laicīgāk brilles uzvilcis kā arī Krollis labāk uzsitis beigās, tad vispār būtu vēsturiska izglābšanās. Erdogans vēl dusmu uzplūdā karu pieteiktu Latvijai
Es tieši uzreiz pēc spēles draudzenei teicu: "Cerams rīt uz Latviju nelidos raķetes"

  +1 [+] [-]

, 2021-03-31 00:59, pirms 3 gadiem
Comanchero rakstīja: Pēc krievu tv komentētāju domām pirmo golu neieskaitīja, iespējams, ka bumba, izdarot stūra sitienu, šķērsoja gala līniju.
Nav kaut kur video? Jo es reāli pēc 2 atkārtojumiem nesapratu, KĀPĒC.

     [+] [-]

, 2021-03-31 01:16, pirms 3 gadiem
andzixxo , 00:22, pirms stundas , ignorēt , atbildēt

Ambrē rakstīja:
Kāds var lūdzu iemest linku uz video kur var redzēt šīs spēles vārtu epizodes, jo spēli diemžēl redzēt neizdevās?

Видео Турция

labajā pusē ir visi vārtu guvumi

  -3 [+] [-]

, 2021-03-31 01:37, pirms 3 gadiem
Turku nabagi par pasaules kausu var aizmirst, vajadzēja beigās vēl izraut uzvaru, bet Valmieras snaiperis pievīla

  -1 [+] [-]

, 2021-03-31 02:03, pirms 3 gadiem
Šis punkts ir kā aklai vistai grauds..ne vairāk..tā ka pa lielam cīņa par pēdējo vietu tabulā ..nu nav mums futbola,un nebūs, kamēr tāds prezis rullēs..

  +1 [+] [-]

, 2021-03-31 02:07, pirms 3 gadiem
Comanchero rakstīja: andzixxo , 00:22, pirms stundas , ignorēt , atbildēt

Ambrē rakstīja:
Kāds var lūdzu iemest linku uz video kur var redzēt šīs spēles vārtu epizodes, jo spēli diemžēl redzēt neizdevās?

Видео Турция

labajā pusē ir visi vārtu guvumi
Paldies! Tagad arī pēc 4 atkārtojumiem nesapratu, kāpēc neieskaitīja. Katrā ziņā tā versija par bumbas iziešanu autā pa gaisu ir pat vēl absurdāka par to nelielo pagrūstīšanos soda laukumā. I mean, tad jau katrs otrais stūris jābeidz ar sodu uz vienu vai otru pusi.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-31 07:45, pirms 3 gadiem
Tribīnēs sirmais kungs centrā taču bija pats Erdogans?

  +2 [+] [-]

, 2021-03-31 08:25, pirms 3 gadiem
kasagrande rakstīja: Tribīnēs sirmais kungs centrā taču bija pats Erdogans?
Jā, viņš arī atcerēsies Latviju Droši vien gribēja papriecāties par vieglu Turcijas uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-31 08:27, pirms 3 gadiem
Pēdējos padsmit gadus bija ierasts,ka mūsu izlase spēles laikā 3 reizes pietuvojas pretinieku soda laukumam,bet te 3 vārti izbraukumā. Lai arī futbols ir manu mīļāko sporta veidu paša apakšā,bet šo spēli noskatījos pat pilnībā.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-31 08:38, pirms 3 gadiem
Nepāspīlējiet ar LV izlases spēku. Kaut kā Turkiem pret LV spēles nesanāk, tur ir jāuztraucās, ka LV nebūs visu vārtu ražu izšāvuši pret vīņiem..
Slēpts komentārs: zaxx

  -2 [+] [-]

, 2021-03-31 08:45, pirms 3 gadiem
Tie kas te baigi par kaut ko jūsmo, ieteiktu nolaisties mazliet uz zemes, TĀ IR VIENA SPĒLE, kas vēl neko nedod.
Nesenā pagātnē LV atņēma pat 2x punktus TUrkiem vienā ciklā, pietam Turkiem tas draudēja ar netikšanu uz finalturnīru, beigās LV aptaisījās pret KAzahiem, bez nevienas uzvaras palika pēdējie un Turkiem, zaudētie punkti pret LV neko nemainīja...

  +2 [+] [-]

, 2021-03-31 09:09, pirms 3 gadiem
Nav pamats pagaidām Uldriķi tā celt debesīs un likt raksta galvenajā bildē, itkā viņš viens būtu visu izdarījis(principā iesita golu, kuru jebkurš būtu iesitis). Drīzāk izceltu Jāni un dāvi Ikauniekus, Tobers ar Savaļnieku bija labi! Besī šie pārspīlētie Papuča PR triki!

  +2 [+] [-]

, 2021-03-31 09:21, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Malači puiki! Sveiciens Kazakēvičam dzimšanas dienā!
Visi Kazakēviča (LV treneru komandas) nolicēji pa krūmiem, un cerams, ka viņi tur arī paliks.
Nenoliegšu, biju un esmu Kazakeviča "heiteris".
Tāpat nenoliegšu, ka šī bija lieliska spēle LV izpildījumā.
Taču vēl nevajadzētu steigties ar slavas dziesmām. Ja sasitīs abās spēlēs Gibraltāru, tad domas sākšu mainīt. Man nav problēmu atzīt kļūdas.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-31 09:23, pirms 3 gadiem
Protams, ka būs gan labākas, gan sliktākas spēles un šajā ciklā uzvaru un punktu būs maz un visticamāk, ka Latvija paliks 5. vietā. Bet priecē pati spēle, jau rudenī, kad bija neveiksmes, bija redzams, ka ši ir pavisam cita komanda, ar citādu spēles izpratni nekā bija tās pēdējos 10 gados!
Progress acīmredzot, pat neskatoties uz spēlētāju mazo spēļu praksi.
Un noteikti liels nopelns treneru kolektīvam!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-31 09:38, pirms 3 gadiem
Kā reklāmā, Ir taču jābauda!
Lai gan izlasei kopumā spēļu prakse šogad neliela, varbūt, pateicoties tam, pēdējā spēle no trijām bija vislabākā.
Rezultāts taisnīgs, turki iepriekš varēja norakt mūsējo cerības, izniekojot labāku momentu.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-31 09:45, pirms 3 gadiem
Turki tika sodīti par savu spēli, pirmajā puslaikā kvadrātus savā laukuma pusē vairāk spēlēja, nekā gāja uz priekšu, sadomājās, ka ir spāņi, un dabūja bietē, viss loģiski. Puišiem ir potenciāls, tikai diemžēl Kazakēvičs nu nekādi nevar veicināt viņu attīstību, jābūt ir kretīnam, lai uzņemtos lietas kuras nevari nest.

  +6 [+] [-]

, 2021-03-31 10:00, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: ārprāc tagad noskatoties video redzams ka LV 2 un 3 vārtus gūst no aizmugures stāvokļa
ha ha, interesanti gan, kur tur bija aizmugure? otrajos vārtos pat uzskatāmi var redzēt, ka nekādas aizmugures nav

  +2 [+] [-]

, 2021-03-31 10:15, pirms 3 gadiem
Ja mūsējie uz šādas nots spēs turpināt, tas būs ļoti labi. Domāju, ka tad mēs noteikti varam cīnīties par punktiem katrā spēlē. Šāda spēle no mūsējo puses ir tā, ko mēs visi jau sen esam gaidījuši. Visās iepriekšējās spēlēs bija sajūta, ka pietrūkst tās atdeves dzirksteles un cīņa līdz pēdējam pilienam, bet pret Turciju viss bija ļoti labi. Esmu pārsteigts, ka pret šādu komandu mūsējie nesalūza pēc tik ātriem vārtiem un spēja savākties - tas noteikti parāda, ka galvās viss ir kārtībā un ticība saviem spēkiem nav zudusi.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-31 10:22, pirms 3 gadiem
Dubra, Maksimenko un Zjuzins.
Spēlētāji no šī sasaukuma, kuri bija laukumā iepriekšējā neizšķirtā pret Turciju.

Tik ļoti ir mainījusies izlase sešu gadu laikā.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-31 10:23, pirms 3 gadiem
labs un godīgs rezultāts abām komandām noslēgumā žēl, ka Latvijai vienus vārtus poļu tiesnesis atņēma, bet, kā ir tā ir

     [+] [-]

, 2021-03-31 11:00, pirms 3 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Beidzot 11 vilki bija laukumā
Vilki parasti piebrauc uz spēlēm pret Turciju

  +3 [+] [-]

, 2021-03-31 11:14, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: ārprāc tagad noskatoties video redzams ka LV 2 un 3 vārtus gūst no aizmugures stāvokļa
Tu nezini, kas ir aizmugure vai kas tev kaiš? Pat vēl vairāk, ne tikai tur nebija aizmugures, bet vēl vienus vārtus mums nepamatoti neieskaitīja.

     [+] [-]

, 2021-03-31 12:03, pirms 3 gadiem
Nu, beidzot... Malac`i !!!

     [+] [-]

, 2021-03-31 13:18, pirms 3 gadiem
beidzot varēja skatīt kaut ko sakarīgu

  -2 [+] [-]

, 2021-03-31 13:23, pirms 3 gadiem
Ja gribam būt objektīvi, dziļi jāpaklanās Kazakēviča priekšā, viens no pasaules labākajiem treneriem
Krolli nevajadzēja iekļaut sastāvā, ļoti vājš sniegums

  -2 [+] [-]

, 2021-03-31 13:25, pirms 3 gadiem
Ar +zīmi Sauvaļnieks un Jurciņš
Ar -zīmi Krollīts un Šteinborgs

  +1 [+] [-]

, 2021-03-31 13:49, pirms 3 gadiem
picis rakstīja: turki ir lūzeri, it īpaši tas Karamans, un par 1000% var teikt, ka tas stulbais poļu tiesnesis atņēma Latvijai pelnīto uzvaru ar 4:3, gribās nolamāties ar krievu trīsstāvīgajiem, bet atturēšos.
Tie "lūzeri" stabili uzvarēja pirmās divas spēles. Nīderlandei mēs stabili zaudējām un Norvēģija uzvarēja Melnkalni. Turki tika galā stabili ar abām komandām (NED un NOR). Gribu redzēt kā mūsējie vēl nospēlēs pret to pašu Norvēģiju.
Nevajag celt sapņu pilis pēc vienas spēles.
Apsveicu ar astoņkārtīgu peļņu tos, kuri lika toto uz Latvijas - Turcijas neizšķirtu.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-31 13:58, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Tu nezini, kas ir aizmugure vai kas tev kaiš? Pat vēl vairāk, ne tikai tur nebija aizmugures, bet vēl vienus vārtus mums nepamatoti neieskaitīja.
Tie neiskaitītie ir diezgan nosacīti, svilpe tomēr bija pirms sitiena (ja pareizi atceros) un turki tajā epizodē apstājās. Ja nebūtu svilpes, tad neļautu tik brīvi uzsist.

     [+] [-]

, 2021-03-31 14:37, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Tu nezini, kas ir aizmugure vai kas tev kaiš? Pat vēl vairāk, ne tikai tur nebija aizmugures, bet vēl vienus vārtus mums nepamatoti neieskaitīja.
Viņš nezin, kas ir pasīvā aizmugure pavisam noteikti (mūsu 3.vārtu guvums)

  -1 [+] [-]

, 2021-03-31 14:53, pirms 3 gadiem
Tomēr Anglijā un lielākā daļā vispār tādus vārtus ieskaitītu, tā kā ... nav slikti, žēl visvairāk zaudēto spēli pret Melnkalni, šeit noteikti nebija jāzaudē.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-31 14:57, pirms 3 gadiem
Neko teikt labais,birstes kāts arī reizi mūžā izšauj!😁

     [+] [-]

, 2021-03-31 22:43, pirms 3 gadiem
tiesnesis atnema uzvaru