Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Pahars: "Freimanim šī bija mūža spēle, patiešām fantastiska"

Rolands Eliņš

Pahars: "Freimanim šī bija mūža spēle, patiešām fantastiska"
Marians Pahars un Andris Riherts
Foto: LFF.lv

Latvijas izlases galvenais treneris Marians Pahars preses konferencē pēc neizšķirta pret Čehijas izlasi (1:1) atzina, ka ir priecīgs par spēles rezultātu, tiesa, rūgtums par pāris minūšu attālumā palikušo uzvaru viņa balsī bija jūtams.

„Nezinu, ko domāt. To arī es pateicu futbolistiem pēc spēles, proti, nezinu, ko šobrīd domāt,” sacīja Marians Pahars. „Protams, varējām uzvarēt, varējām arī zaudēt. Aizvadīt šādu maču, turklāt viesos... mums jābūt priecīgiem, jo tomēr esam maza valsts. Izbraukumā iegūts punkts pret grupas spēcīgāko izlasi. Kāpēc gan lai es būtu bēdīgs? Varbūt neesmu pārāk priecīgs par spēles gaitu un kā viss izvērtās beigās, taču tieši ar rezultātu esmu ļoti apmierināts.”'

Pahars sākumsastāvu šoreiz izvēlējās nedaudz neierastu, vietu tajā atrodot gan Denisam Rakelam, Gintam Freimanim un Igoram Tarasovam. Uz jautājumu, vai šāds sastāvs bija savā ziņā eksperimentāls vai arī tāds, ar kuru var rēķināties Latvijas izlasē arī nākotnē, Pahars atbildēja šādi: „Izvēlējos šobrīd labākos spēlētājus. Vērā tika ņemtas gan fiziskās spējas, gan tīri psiholoģiskais stāvoklis. Izlase kopā tomēr sanāk visai reti, kas to lai zina, kas būs vēlāk, kas būs pēc mēneša?”

„Par Freimani esmu ļoti priecīgs,” Pahars turpināja. „Gints aizvadīja mūža spēli, patiešām fantastisku. Arī Igors Tarasovs nospēlēja ļoti labi, solīda spēle balsta pussarga pozīcijā, veiksmīgi nospēlēja aizsardzībā. Vēl gan jānoskatās spēles videoieraksts, tad varēs visu izvērtēt kārtīgāk.”

Sportacentrs.com no Prāgas

     [+] [-]

, 2015-03-29 11:25, pirms 10 gadiem
Tabula, kura diezgan uzskatāmi rāda, cik spēcīgi ir katras Eiropas valstu futbola čempionāti. Latvija 45. vietā. Zemāk krist jau būtu par traku. Bija kādreiz ilgstošs laika periods , kad turējāmies 31. vietā (vairākus gadus nemainīgi). Jau Malta mums ir klāt (rudenī Maltai ies nost par punktu vairāk kā mums , vismaz no Maltas atrausimies). Bet ja mums garām iet Luksemburga vairs nemaz nav labi. Pēdējais gads Eirokausos bija katastrofa-0,250 punkti. Vai tas nav visu laiku antirekords. 0 punktus neatceros, 0,125 vai 0,166 (tie ir tie ko var iegūt vēl mazāk) punktus arī kaut kā ne.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-29 11:28, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tas jau izklausītos kā pasakā! Bet ja Šabala būtu trāpījis, tad Fertovs sārtā tagad nedegtu!!!
Šī maiņa man nebija saprotama,tas jau sen zināms ka šis posms (Fertovs) neder izlasē,vai tad izlase spētu šādi spēlēt ja Fertovs būtu no sākuma bijis sastāvā?Visi to redz, bet bez viņa nevar.....
Šabala jau pret NED arī varēja izlīdzināt pēc Ikaunieka pases,un tad jau būtu bijusi toreiz cita spēle!
Tā kā iespējas mākam izveidot,tikais jānomaina nederīgie posmi!

  -4 [+] [-]

, 2015-03-29 12:50, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Šī maiņa man nebija saprotama,tas jau sen zināms ka šis posms (Fertovs) neder izlasē,vai tad izlase spētu šādi spēlēt ja Fertovs būtu no sākuma bijis sastāvā?Visi to redz, bet bez viņa nevar.....
Šabala jau pret NED arī varēja izlīdzināt pēc Ikaunieka pases,un tad jau būtu bijusi toreiz cita spēle!
Tā kā iespējas mākam izveidot,tikais jānomaina nederīgie posmi!
Un atkal, droši vien, liepājnieki jāliek iekšā.

Tas, ka tikai Liepāja prot futbolistus audzināt, tie tādi veca dzērāja murgi

  +1 [+] [-]

, 2015-03-29 13:52, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Šī maiņa man nebija saprotama,tas jau sen zināms ka šis posms (Fertovs) neder izlasē,vai tad izlase spētu šādi spēlēt ja Fertovs būtu no sākuma bijis sastāvā?Visi to redz, bet bez viņa nevar.....
Šabala jau pret NED arī varēja izlīdzināt pēc Ikaunieka pases,un tad jau būtu bijusi toreiz cita spēle!
Tā kā iespējas mākam izveidot,tikais jānomaina nederīgie posmi!
Ar šo maiņu Pahara domu gājiens bija skaidrs! Uzskatu, ka šajā izlases sasaukumā Fertovam bija vieta izlasē! Kā jau redzējām ne sākumsastāvā! Bet vairāk interesē kā un kur palika Rugins? Šo pat savainotu un klibu iepriekš sauca!
Šabalas momentu pret Ned nerealizētu virkne top spēlētāju, tur pārmest nav nepieciešams tāpat kā vakardienas momentā! Tā mēdz notikt! Galvenais, lai pats tagad pārlieku nepārdzīvo un ātrāk tiek tam pāri.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-29 13:52, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un atkal, droši vien, liepājnieki jāliek iekšā.

Tas, ka tikai Liepāja prot futbolistus audzināt, tie tādi veca dzērāja murgi
Kā šito slimību sauc ar kuru esi saslimis????

     [+] [-]

, 2015-03-29 13:53, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Latvijas futbola virslīgas līemnis ir ļoti zems. To es saku par pēdējiem gadiem. Kāds tas būs šogad pēc pāris kārtām grūti spriest, bet zemak nav kur krist un ticu ka pamazām tas celsies. Futbolu es varu skatīties arī ļoti zema līmeņa. Virslīgas spēles apmeklēju arī klātienē regulāri izņemot pēdējos 2 gadus un tam ir 2 iemesli. Galvenais iemesls bija spēles ,kuras saistītas ar toto kantoriem. Varu skatīties jebkuru līmeni futbolā , bet ja ir nojauta, aizdomas, ka spēle ir sarunāta, kāds ir ieinteresēts savas komandas zaudējumā vai rezultāta veidošanā atbilstoša plānam, tad zūd interese par futbolu. Šogad atkal parādījusies ticība par tīru spēli un apmeklēšu spēles arī klātienē.
Otrs iemesls kas futbolā nepatīk ir lamu vārdi gan laukumā , gan tribīnēs. Ļoti grūtiskatīties kad kāds visu spēli blakus rupji lamājās , komentē spēles.
Par hokeju un neskatīšanos. Tev ir ļoti grūti saprast manu domu gājienu???
Ja es visu sezonu redzu kā spēlē Bičevskis, Skvorcovs. Redzu ka viņus slavē fani, neitrāli skatītāji, treneri (piemēram DR treneri teica, ka tieši Bičevsksi un Meija ir tie, kuriem varēja sezonas sākumā, kad spēle negāja citiem visvairāk uzticēties).
4 maiņa tika slavēta kā ļoti laba no hokeja speciem un tad šīs maiņas spēlētāji ierodas Liepājā un tad kāds sāk rakstīt ka šie hokejisti nemaz nav labāki par Liepājas hokejistiem, varbūt pat sliktāki.
Tad pēc tavām domām ne hokeja līdzjutēji neko nejēdz, treneri nejēdz, hokeja speciālisti neko nejēdz, Sējējs neredz, ka Liepājā ir labāki hokejisti par DR 4 maiņu un neņem tos.
Ja cilvēks domā kā tikai kaut ko sliktu teikt par DR , tad ir skaidrs kāpēc tu tā raksti.
Izlasīsi šo rakstu un atkal nolamāsies kaut ko par murgiem utt.
Vienreiz paskaidro tā kārtīgi cik cilvēki , hokeja speciālisti ir teikuši ka kopumā Liepājas hokejisti - amatieri ir tādas pašas klases hokejisti kā DR 4 maiņas spēlētāji.
Ja atceries, tad es neredzot spēli nerakstīju par spēles gaitu, bet par pašu domu, ka neticu tavam spēlētāju meistarības līmeņa salīdzinājumam..
Ja gribi diskutēt ieslēdz smadzenes, ja tikai lamātie, tad protams smadzenes nevajag.
Skatos, Funi, joprojām nevari pārdzīvot to, ka tavus dievinātos ģinamo lielmeistarus sakāva amatieri...
Starp citu, šajā sakarā Matulis ir ievietojis lielisku rakstu sadaļā "Vienos vārtos". Tev būtu lietderīgi izlasīt. Ja neesi abonoments, varu Tev uz e-pastu rakstu aizsūtīt.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-29 14:17, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ar šo maiņu Pahara domu gājiens bija skaidrs! Uzskatu, ka šajā izlases sasaukumā Fertovam bija vieta izlasē! Kā jau redzējām ne sākumsastāvā! Bet vairāk interesē kā un kur palika Rugins? Šo pat savainotu un klibu iepriekš sauca!
Šabalas momentu pret Ned nerealizētu virkne top spēlētāju, tur pārmest nav nepieciešams tāpat kā vakardienas momentā! Tā mēdz notikt! Galvenais, lai pats tagad pārlieku nepārdzīvo un ātrāk tiek tam pāri.
Rugins nav tāpēc, ka aizgāja no skonteļiem. Pahars jau ir skontelis. Bet tie ir ļaunatminīgi, jo ir guņas šuneļi.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-29 14:47, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ar šo maiņu Pahara domu gājiens bija skaidrs! Uzskatu, ka šajā izlases sasaukumā Fertovam bija vieta izlasē! Kā jau redzējām ne sākumsastāvā! Bet vairāk interesē kā un kur palika Rugins? Šo pat savainotu un klibu iepriekš sauca!
Šabalas momentu pret Ned nerealizētu virkne top spēlētāju, tur pārmest nav nepieciešams tāpat kā vakardienas momentā! Tā mēdz notikt! Galvenais, lai pats tagad pārlieku nepārdzīvo un ātrāk tiek tam pāri.
Par Fertovu var jau būt,ja nebija velēšanās tikt pie 3 punktiem!
Pret NED meistarīgs futbolists būtu apstādinājis bumbu nevis sitis pa vārtiem,un viņš bija viens pret vārtsargu!Neviens netraucēja!Reāls moments!Piespēle bija izcili precīza!
Bet viņš vēl ir jauns un meistarība ar laiku nāks...
Klubā gan Šabalam par šo nerealizēto momentu nāksies daudz diskutēt!

  -2 [+] [-]

, 2015-03-29 14:50, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Skatos, Funi, joprojām nevari pārdzīvot to, ka tavus dievinātos ģinamo lielmeistarus sakāva amatieri...
Starp citu, šajā sakarā Matulis ir ievietojis lielisku rakstu sadaļā "Vienos vārtos". Tev būtu lietderīgi izlasīt. Ja neesi abonoments, varu Tev uz e-pastu rakstu aizsūtīt.
Ne Bičevskis, ne Skvorcovs nav kaut kādi vārtu guvēji un ja spēlētu Latvijas čempionātā arī darītu melno darbu pamatā un nebūtu rezultatīvi. Katram savi uzdevumi. Tu kļūdies ka uztraucos , ka Liepāja zaudēja. Pilnīgi neitrāls vērotājs esmu un nemaz nejutu līdzi DR spēlētājiem.
Redzu, ka neesi kaut kā centies pierādīt ka amatieri ir labāki par DR spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-29 16:20, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ne Bičevskis, ne Skvorcovs nav kaut kādi vārtu guvēji un ja spēlētu Latvijas čempionātā arī darītu melno darbu pamatā un nebūtu rezultatīvi. Katram savi uzdevumi. Tu kļūdies ka uztraucos , ka Liepāja zaudēja. Pilnīgi neitrāls vērotājs esmu un nemaz nejutu līdzi DR spēlētājiem.
Redzu, ka neesi kaut kā centies pierādīt ka amatieri ir labāki par DR spēlētājiem.
To pierādīja rezultāts sērijā... Tas, ko uzskati tu, Ābols vai Sējējs vienmēr būs subjektīvi.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-29 17:51, pirms 10 gadiem
Laba spēle...Vanins liels cilvēks...