Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Andris Liepa

Video: Diskusija: kurš izvedīs Latvijas futbola izlasi no krīzes? (pilns ieraksts)

Piedāvājam Sportacentrs.com apaļā galda diskusiju, kurā futbola eksperti Edmunds Novickis un Askolds Uldriķis, kā arī FS METTA līdzdibinātājs Ģirts Mihelsons analizē Latvijas futbola izlases sniegumu Nāciju līgā, diskutē, vai Miksu Pātelainenam būtu jāsaglabā izlases galvenā trenera amats, un nosauc viņa iespējamos aizstājējus atlaišanas gadījumā.

Fragments no diskusijas: Eksperti atbrīvo Pātelainenu, kā aizstājēju...

Sportacentrs.com TV kanālā diskusiju skaties piektdien (23. novembrī) plkst. 21.45.

, 2018-11-22 12:18, pirms 6 gadiem
Hartlijs!?
, 2018-11-22 12:22, pirms 6 gadiem
Miksu nav ne vaarda ne panakumu. Var vienreiz panjemt zinamu treneri ar autoritati? Un tad muldet ka pat Maurinjo neko nepanaktu!!! Hartlijs hokejaa ir reals piemers. Shirmelis kad vadija fk jelgavu tika lidz 3. eirokartai, kaa vinjsh aizgaja taa Jelgava bedree jau vairakus gadus. Un vel ir daudz piemeru. Un tas nekas ka neatbilst latvieshu mentalitatei un neparzin LV futbolu, pasaule daudzas izlases panjem trenerus ar citu mentalitati un viss notiek! Mums vajag treneri kas iedvesmo un noskanjo. Taka tie pashi futbolisti savos klubos daudz labak speelee, ja taa nebuutu, vinjiem butu jastradaa pa pastniekiem kaa Androrieshiem.

Un nevajag teikt ka tas maksaas miljonus un mes nevaram atjauties, ja jau starkovs izmaksaja 300k! Reku pasaules kausa 2018 ne top komandu treneru gada algas!

Vladimir Petković €850,000 Switzerland
Hervé Renard €780,000 Morocco
Heimir Hallgrímsson €700,000 Iceland
Zlatko Dalić €550,000 Croatia
Gernot Rohr €500,000 Nigeria
Janne Andersson €450,000 Sweden
Shin Tae-yong €450,000 South Korea
Hernán Darío Gómez €400,000 Panama
Nabil Maâloul €350,000 Tunisia
Mladen Krstajić €300,000 Serbia
Adam Nawałka €270,000 Poland
Aliou Cissé €200,000 Senegal
Óscar Ramírez €350,000 Costa Rica
, 2018-11-22 12:49, pirms 6 gadiem
Izvest no krīzes var tikai paši spēlētāji - mainot attieksmi un kārtīgi trenējoties.
, 2018-11-22 12:57, pirms 6 gadiem
Miksu lai vēl pamēģina . . .
Bet krīze pirmkārt ir visā Latvijas futbolā. . .
Jāsāk ar valsts čempionātu! Vai 8 komandu konkurencē var runāt par līmeņa celšanu, ja pusi sezonas spēlētāji ir dīkstāvē? Cerams, ka LFF lems nākamgad par 10 komandām, tas ir munimums, tālāk jau vajag 12.
Vai ir kāds iemesls, lai to nedarītu? Neesmu dzirdējis pamatotu viedokli!
Lūk, būšot liela starpība starp vadošiem un lejasgalu, būšot graujoši rezultāti. Kādā spēlē būs! Nu un tad?
Apskatīju Eiropas vadošo līgu rezultātus un redzam interesantu ainu!
Vēl nav pat pussezona, bet kādus rezultātus bieži redzam lideru cīņās ar pārējām komandām:
Vācijā-7-0, 6-0, 7-1, 6-2, 4-0, 4-1 tādi jau pat bieži parādās;
Anglija- 6-1, 5-0, 6-1, un atkal 4-0, 4-1 bieži;
Itālija 6-1, 5-0, 4-4, 5-0, 4-1 un vēl un vēl.
Francija- 5-0, 4-0, 5-0. 5-0, 4-0, 4-1 un tādi daudz.
Spanija- 5-1, 6-2 un pat 8-2 un protams visādi 4-1 un tamlīdzīgi.
Neviens tajās valstīs nebļauj- ak, šausmas jāsamazina līgā komandu skaits no 20 uz 10, jo daudzas spēles beidzas ar lieliem rezultātiem.
Latvijā daudziem slimīga domāšana, it kā visām spēlēm jābūt pilnīgi līdzvērtīgām. Turklāt skatītāji nāk skatīties golus , nevis kā bakstās ap nullēm. Pat tās sauktās Latvijas liderkomandas bieži ar to pašu Mettu, un pat Valmieru mocījās, nu iebakstīja vienu vai pāris golus!
Un nedod Dievs palaist vairāk kādu no rezerves, jo baidījās pazaudēt kādu punktu. Tas liecina, ka nemaz tāds bezdibenis nav starp komandām!
Ja nebūs normāls valsts čempionāts, nebūs arī izaugsme, ne izlasei, ne futbolam kopumā!. No pārdesmit spēlēm sezonā, no nespēlēšanas neviens labāk nesāks spēlēt!
Eirpas valstīs klubiem spēlētājiem sezonā ir 2-3 vairāk spēļu nekā Latvijā!
, 2018-11-22 12:59, pirms 6 gadiem
rronijs rakstīja: Miksu nav ne vaarda ne panakumu. Var vienreiz panjemt zinamu treneri ar autoritati? Un tad muldet ka pat Maurinjo neko nepanaktu!!! Hartlijs hokejaa ir reals piemers. Shirmelis kad vadija fk jelgavu tika lidz 3. eirokartai, kaa vinjsh aizgaja taa Jelgava bedree jau vairakus gadus. Un vel ir daudz piemeru. Un tas nekas ka neatbilst latvieshu mentalitatei un neparzin LV futbolu, pasaule daudzas izlases panjem trenerus ar citu mentalitati un viss notiek! Mums vajag treneri kas iedvesmo un noskanjo. Taka tie pashi futbolisti savos klubos daudz labak speelee, ja taa nebuutu, vinjiem butu jastradaa pa pastniekiem kaa Androrieshiem.

Un nevajag teikt ka tas maksaas miljonus un mes nevaram atjauties, ja jau starkovs izmaksaja 300k! Reku pasaules kausa 2018 ne top komandu treneru gada algas!
Cik gudri būtu tagad, neilgi pirms EČ kvalifikācijas paņemt jaunu treneri, kas nepārzina Latvijas futbola saimniecību un nezina spēlētājus? Atnāks atkal jauns treneris ar jauniem uzstādījumiem un taktiskajām shēmām, un tikai sajauks spēlētājiem galvas. Pie Pātelainena viņiem jau brīžiem kaut kas sāka izdoties, tad lai soms turpina darbu.
, 2018-11-22 13:00, pirms 6 gadiem
Turklāt liels rezultāts vēl neliecina, ka viena komanda neprot spēlēt!
Bieži kāda zvaigzne no liderkomandām atveras, ir lielā diena un katrs sitiens beidzas ar golu , tā viens pats spēlē sasit 3-4 un gadās pat 5 golus!
, 2018-11-22 13:02, pirms 6 gadiem
Ja runā par vietējo, varēja Dobrecovu vismaz par asistentu paņemt. . .
Viņš varētu arī uzbrucējiem kaut ko iemācīt, jo golus sist mācēja. . .
, 2018-11-22 13:03, pirms 6 gadiem
Un cik ilgi kavēsimies šajās ilūzijās, ka atnāks kāds ubertreneris pie izlases stūres un mūsu līmenis pēkšņi kāps debesīs? Pa riņķi vien mēs te spriežam, un slimojam ar lielummāniju. Diemžēl, mūsu izlase ir LFF ilgstošas bezdarbības sekas. To vienā dienā neglābs nekas.

LFF visus līdzekļus vajadzētu investēt LV treneru izglītošanā, jaunu piesaistīšanā, uzturēšanā (pieļauju, ka kaut ko no tā visa jau tagad dara). Būtu jānoalgo arī kādi ārzemju speciālisti, kas ilgtermiņā ieviestu vienotu sistēmu, pēc kuras mūsu jauniešiem augt.

Šī brīža lielākā problēma ir jauno spēlētāju pazušana pēc sporta skolas beigšanas. Netiec kādā no pāris vakantajām vietām virslīgas klubos, tad čau - futbols lēnām kļūst par otro, trešo, ceturto prioritāti, ar spēlēšanu nedēļas nogalēs 1. un 2. līgā. Ozola piemērs parāda, ka talanta mūsu futbolā ir gana, viņiem vienkārši netiek dota iespēja sevi parādīt. Turpinot ar mazskaitlīgo virslīgu, mēs turpinām arī šādus Ozolus ar vieglu roku palaist vējā.
, 2018-11-22 13:08, pirms 6 gadiem
Fiziski, funkcionāli visas kondas ir labi sagatavotas, skrien kā zirgi, skrien un tik sit kaut kur uz priekšu. . .
Bet par piespēļu kultūru, sitieniem uz vārtiem- debesīs jābrīnās!
Laikam jau individuāli pie tā nepiestrādā! Kā amatieris pat zinu, kādu stundu vismaz padarbpties individuāli ar bumbu un sist, sist pa vārtiem no dažādām situācijām , standartus, skrējienā. . .
Tik reti mūsu futbolistu izpildījumā redz kādus elegantus fintus, skaistus sitienus pa vārtiem. . .
Bet it kā profesionāļi. . .
, 2018-11-22 13:14, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Miksu lai vēl pamēģina . . .
Bet krīze pirmkārt ir visā Latvijas futbolā. . .
Jāsāk ar valsts čempionātu! Vai 8 komandu konkurencē var runāt par līmeņa celšanu, ja pusi sezonas spēlētāji ir dīkstāvē? Cerams, ka LFF lems nākamgad par 10 komandām, tas ir munimums, tālāk jau vajag 12.
Vai ir kāds iemesls, lai to nedarītu? Neesmu dzirdējis pamatotu viedokli!
Lūk, būšot liela starpība starp vadošiem un lejasgalu, būšot graujoši rezultāti. Kādā spēlē būs! Nu un tad?
Apskatīju Eiropas vadošo līgu rezultātus un redzam interesantu ainu!
Vēl nav pat pussezona, bet kādus rezultātus bieži redzam lideru cīņās ar pārējām komandām:
Vācijā-7-0, 6-0, 7-1, 6-2, 4-0, 4-1 tādi jau pat bieži parādās;
Anglija- 6-1, 5-0, 6-1, un atkal 4-0, 4-1 bieži;
Itālija 6-1, 5-0, 4-4, 5-0, 4-1 un vēl un vēl.
Francija- 5-0, 4-0, 5-0. 5-0, 4-0, 4-1 un tādi daudz.
Spanija- 5-1, 6-2 un pat 8-2 un protams visādi 4-1 un tamlīdzīgi.
Neviens tajās valstīs nebļauj- ak, šausmas jāsamazina līgā komandu skaits no 20 uz 10, jo daudzas spēles beidzas ar lieliem rezultātiem.
Latvijā daudziem slimīga domāšana, it kā visām spēlēm jābūt pilnīgi līdzvērtīgām. Turklāt skatītāji nāk skatīties golus , nevis kā bakstās ap nullēm. Pat tās sauktās Latvijas liderkomandas bieži ar to pašu Mettu, un pat Valmieru mocījās, nu iebakstīja vienu vai pāris golus!
Un nedod Dievs palaist vairāk kādu no rezerves, jo baidījās pazaudēt kādu punktu. Tas liecina, ka nemaz tāds bezdibenis nav starp komandām!
Ja nebūs normāls valsts čempionāts, nebūs arī izaugsme, ne izlasei, ne futbolam kopumā!. No pārdesmit spēlēm sezonā, no nespēlēšanas neviens labāk nesāks spēlēt!
Eirpas valstīs klubiem spēlētājiem sezonā ir 2-3 vairāk spēļu nekā Latvijā!
Šveices virslīgās ir cik klubu?12 klubu pie mūsu finansiālā stāvokļa un futbolistu skaita nav paceļami nekādā gadījumā. Un nav vajadzīgs. 10 klubi ilgtermiņā, un viss!
Slēpts komentārs: Bronsons
, 2018-11-22 13:30, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Šveices virslīgās ir cik klubu?12 klubu pie mūsu finansiālā stāvokļa un futbolistu skaita nav paceļami nekādā gadījumā. Un nav vajadzīgs. 10 klubi ilgtermiņā, un viss!
Gibraltārā pat ir 10 klubi virslīgā
Bet par treneriem runājot piekrītu Valteram, prasītos līdzīgi, kā hokejā, kāds lielvalsts pārstāvis. Mums droši vien vispiemērotākais būtu kāds fricis, jo vidusmēra futbolisti kaut ko var sasniegt tikai ar izcilu fizisko, milzīgu pašatdevi un dzelžainu sistēmu.
, 2018-11-22 13:31, pirms 6 gadiem
Bronsons rakstīja: Tu pats ar sevi nonāc pretrunā...
Saki ka vajag vairāk komandu lai spēlētājiem nebūtu dīkstāve...citā topikā Tu raksti ,jaatpūtina līderi un lai spēlē rezervisti.....pats maz saproti ka brauc konkrēti pa auzām???
Labi,pieņemsim ka paplašina virslìgu...spēles mums ir pa nedēļas nogalēm ,sanāk mēnesì 4 spēles...ja iekrīt kalendārā pieņemsim vadošai virslīgas konandai spēle ar Super Novu,nākamā ar līdzīgu pretinieku,trešā ar Valmieru un ceturtā ar Mettu...tātad mēnesī viena līdzvērtīga spēle ,par kādu atīstību Tu te murgo....jasecin ka Tu nerubī ne sū.da...tik gudri bezdi....
Bet lielās līgās visas līderkomandas tā dara, kādās spēlēs iedod atslodzi dažiem vadošiem, jo tur to spēļu bez čempionāta sanāk līderiem ļoti daudz- Valsts kaus, Karaļa vai līgas kauss, vēl Eiropas kausi, izlase. Tas sezonā ir ap 70 spēļu! Dabīgi, ka kādam jāiedod pauze, jālaiž pie vārda arī rezerves , jaunie.
Mums viss ir ačgārbi, Indrāns Mettā pērn bija viens no lideriem, šogad cik tad viņš Rīgā spēlēja? Un viņš nav vienīgais!
, 2018-11-22 13:36, pirms 6 gadiem
Edgars rakstīja: Gibraltārā pat ir 10 klubi virslīgā
Bet par treneriem runājot piekrītu Valteram, prasītos līdzīgi, kā hokejā, kāds lielvalsts pārstāvis. Mums droši vien vispiemērotākais būtu kāds fricis, jo vidusmēra futbolisti kaut ko var sasniegt tikai ar izcilu fizisko, milzīgu pašatdevi un dzelžainu sistēmu.
Nosauc kādu vidusmēra futbolistu?
, 2018-11-22 13:39, pirms 6 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Un cik ilgi kavēsimies šajās ilūzijās, ka atnāks kāds ubertreneris pie izlases stūres un mūsu līmenis pēkšņi kāps debesīs? Pa riņķi vien mēs te spriežam, un slimojam ar lielummāniju. Diemžēl, mūsu izlase ir LFF ilgstošas bezdarbības sekas. To vienā dienā neglābs nekas.

LFF visus līdzekļus vajadzētu investēt LV treneru izglītošanā, jaunu piesaistīšanā, uzturēšanā (pieļauju, ka kaut ko no tā visa jau tagad dara). Būtu jānoalgo arī kādi ārzemju speciālisti, kas ilgtermiņā ieviestu vienotu sistēmu, pēc kuras mūsu jauniešiem augt.

Šī brīža lielākā problēma ir jauno spēlētāju pazušana pēc sporta skolas beigšanas. Netiec kādā no pāris vakantajām vietām virslīgas klubos, tad čau - futbols lēnām kļūst par otro, trešo, ceturto prioritāti, ar spēlēšanu nedēļas nogalēs 1. un 2. līgā. Ozola piemērs parāda, ka talanta mūsu futbolā ir gana, viņiem vienkārši netiek dota iespēja sevi parādīt. Turpinot ar mazskaitlīgo virslīgu, mēs turpinām arī šādus Ozolus ar vieglu roku palaist vējā.
Netiek iespēja sevi pierādīt vai paši nav izmantojuši iespējas?
, 2018-11-22 13:44, pirms 6 gadiem
Es drīzāk teiktu, ka šo gadu laikā ambīcījas nav bijušas ne LFF, ne pašiem futbolistiem!
, 2018-11-22 13:47, pirms 6 gadiem
Nav ambīcīju, tad arī pretinieks to redz(tā pati Andora, Gibraltārs, Farēras)!
, 2018-11-22 13:52, pirms 6 gadiem
Nezinu vai "Hārtlijs futbolam" daudz palīdzētu, bet viss atkarīgs vai treneris gribēs dabūt ārā visu no spēlētājiem!
, 2018-11-22 13:59, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Miksu lai vēl pamēģina . . .
Bet krīze pirmkārt ir visā Latvijas futbolā. . .
Jāsāk ar valsts čempionātu! Vai 8 komandu konkurencē var runāt par līmeņa celšanu, ja pusi sezonas spēlētāji ir dīkstāvē? Cerams, ka LFF lems nākamgad par 10 komandām, tas ir munimums, tālāk jau vajag 12.
Vai ir kāds iemesls, lai to nedarītu? Neesmu dzirdējis pamatotu viedokli!
Lūk, būšot liela starpība starp vadošiem un lejasgalu, būšot graujoši rezultāti. Kādā spēlē būs! Nu un tad?
Apskatīju Eiropas vadošo līgu rezultātus un redzam interesantu ainu!
Vēl nav pat pussezona, bet kādus rezultātus bieži redzam lideru cīņās ar pārējām komandām:
Vācijā-7-0, 6-0, 7-1, 6-2, 4-0, 4-1 tādi jau pat bieži parādās;
Anglija- 6-1, 5-0, 6-1, un atkal 4-0, 4-1 bieži;
Itālija 6-1, 5-0, 4-4, 5-0, 4-1 un vēl un vēl.
Francija- 5-0, 4-0, 5-0. 5-0, 4-0, 4-1 un tādi daudz.
Spanija- 5-1, 6-2 un pat 8-2 un protams visādi 4-1 un tamlīdzīgi.
Neviens tajās valstīs nebļauj- ak, šausmas jāsamazina līgā komandu skaits no 20 uz 10, jo daudzas spēles beidzas ar lieliem rezultātiem.
Latvijā daudziem slimīga domāšana, it kā visām spēlēm jābūt pilnīgi līdzvērtīgām. Turklāt skatītāji nāk skatīties golus , nevis kā bakstās ap nullēm. Pat tās sauktās Latvijas liderkomandas bieži ar to pašu Mettu, un pat Valmieru mocījās, nu iebakstīja vienu vai pāris golus!
Un nedod Dievs palaist vairāk kādu no rezerves, jo baidījās pazaudēt kādu punktu. Tas liecina, ka nemaz tāds bezdibenis nav starp komandām!
Ja nebūs normāls valsts čempionāts, nebūs arī izaugsme, ne izlasei, ne futbolam kopumā!. No pārdesmit spēlēm sezonā, no nespēlēšanas neviens labāk nesāks spēlēt!
Eirpas valstīs klubiem spēlētājiem sezonā ir 2-3 vairāk spēļu nekā Latvijā!
Par visu pēc kārtas:
1. nevar salīdzināt top valstu līgas. Tur ir tik daudz vietu, jo futbols populārs, valstis ir lielas. Skatītāji jādabū stadionos un jānopelna pēc iespējas naudas.
2. vairāk klubu nozīmē, ka nepieciešams vairāk labu spēlētāju, lai tie varētu spēlēt pret labiem pretinikiem. Ja neatceļ leģionāru kvotas, tad vietējie ir priviliģētā kārtā, kur tiem nav radīti konkurences apstākļi. Bez konkurences iekšēji klubā, nebūs nekādas spēlētāju attīstības.
3. mums ne basī, ne hokejā nav augstvērtīgākie čempji. Priekš vietējā līmeņa ļoti labi, bet starptautiski nekādi. Vai no tā cieš izlases?
4. bakstīšanās arī var novest pie attīstības, jo kādai komandai taču apniks mūžīgi bakstīties.
5. ņem vērā, ka LV ir toto zeme. Nav jēga ņemt 10-12 klubus, ja nebūs garantiju, ka jau aprīlī, kādu klubu nevajadzēs izslēgt (treneri dsq uz mūžu ). Tad švaki būs gan turnīram, gan komandām, gan skatītājiem (reputācija!), gan tā kluba spēlētājiem.
, 2018-11-22 14:13, pirms 6 gadiem
mxs rakstīja: Par visu pēc kārtas:
1. nevar salīdzināt top valstu līgas. Tur ir tik daudz vietu, jo futbols populārs, valstis ir lielas. Skatītāji jādabū stadionos un jānopelna pēc iespējas naudas.
2. vairāk klubu nozīmē, ka nepieciešams vairāk labu spēlētāju, lai tie varētu spēlēt pret labiem pretinikiem. Ja neatceļ leģionāru kvotas, tad vietējie ir priviliģētā kārtā, kur tiem nav radīti konkurences apstākļi. Bez konkurences iekšēji klubā, nebūs nekādas spēlētāju attīstības.
3. mums ne basī, ne hokejā nav augstvērtīgākie čempji. Priekš vietējā līmeņa ļoti labi, bet starptautiski nekādi. Vai no tā cieš izlases?
4. bakstīšanās arī var novest pie attīstības, jo kādai komandai taču apniks mūžīgi bakstīties.
5. ņem vērā, ka LV ir toto zeme. Nav jēga ņemt 10-12 klubus, ja nebūs garantiju, ka jau aprīlī, kādu klubu nevajadzēs izslēgt (treneri dsq uz mūžu ). Tad švaki būs gan turnīram, gan komandām, gan skatītājiem (reputācija!), gan tā kluba spēlētājiem.
Horvātijai čempis netraucē spēlēt PČ finālā!
Islandei ir pusprofesionāls čempis un tāpat spēlē EČ, PČ!
, 2018-11-22 14:29, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Latvijā daudziem slimīga domāšana, it kā visām spēlēm jābūt pilnīgi līdzvērtīgām. Turklāt skatītāji nāk skatīties golus , nevis kā bakstās ap nullēm. Pat tās sauktās Latvijas liderkomandas bieži ar to pašu Mettu, un pat Valmieru mocījās, nu iebakstīja vienu vai pāris golus!
Interesanta doma, par kuru pats šad un tad filozofēju, vai vairāk nomināli vājāku komandu pievienošanās līgai nedotu iespēju augšgala komandu spēlētājiem attīstīt piespēles, sadarbību, domāšanu utt., spēļu laikā esot lielai bumbas kontrolei. Tagad, brīžiem liekas, ka mačos starp daudz maz vienlīdzīgākām Virslīgas augšgala komandām (šādas mums šogad bija 5 vienības) ir parāk liela vienlīdzība, kas rezultējās biežā bumbas pazaudēšanā, jo spēlētāji tomēr nav tik meistarīgi. Minhenes "Bayern" pāris iepriekšējos gadus pirms 2014. gada sita pušu Bundeslīgas rekordus un rullēja pāri citām komandām, bet 2014. gada PK Noiers, Lāms, Šveinsteigers, Kross, Millers, Gece turpināja darīt lietas...
, 2018-11-22 14:30, pirms 6 gadiem
Cik trenerus ir jānomaina, lai pielektu, ka trenerī īsti vaina nav?
, 2018-11-22 14:43, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Cik trenerus ir jānomaina, lai pielektu, ka trenerī īsti vaina nav?
Tāpat skaidrs, ka visā pasaulē futbols sākas klubos, un izlasē jau tiek tikai ekspluatēti klubu darba augļi, bet ......
Nolikt izlases galvgalī treneri, kuram tas CV ir gauži bēdīgs, un stāstīt ka nu tik būs, arī ir klāja demagoģija.
, 2018-11-22 14:46, pirms 6 gadiem
rronijs rakstīja: Un nevajag teikt ka tas maksaas miljonus un mes nevaram atjauties, ja jau starkovs izmaksaja 300k! Reku pasaules kausa 2018 ne top komandu treneru gada algas!

Vladimir Petković €850,000 Switzerland
Hervé Renard €780,000 Morocco
Heimir Hallgrímsson €700,000 Iceland
Zlatko Dalić €550,000 Croatia
Gernot Rohr €500,000 Nigeria
Janne Andersson €450,000 Sweden
Shin Tae-yong €450,000 South Korea
Hernán Darío Gómez €400,000 Panama
Nabil Maâloul €350,000 Tunisia
Mladen Krstajić €300,000 Serbia
Adam Nawałka €270,000 Poland
Aliou Cissé €200,000 Senegal
Óscar Ramírez €350,000 Costa Rica
tie visi ir top treneri,kas aizveda savu izlasi līdz PČ. mums par tādiem sapņot. ir jāmeklē kaut kāds fricis/anglis no akadēmijām,varbūt asistenti. esmu 100% pārliecināts,ka viņi būs vērtīgāki par somu. galu galā atalgojums nav mazs un mūsu federācija nu noteikti var atļauties algot labu rietumu speciālistu,vismaz uz vienu termiņu. varbūt izdosies izvilkt lozi kā ar Hārtliju un Nolanu..
, 2018-11-22 14:49, pirms 6 gadiem
andzixxo rakstīja: tie visi ir top treneri,kas aizveda savu izlasi līdz PČ. mums par tādiem sapņot. ir jāmeklē kaut kāds fricis/anglis no akadēmijām,varbūt asistenti. esmu 100% pārliecināts,ka viņi būs vērtīgāki par somu. galu galā atalgojums nav mazs un mūsu federācija nu noteikti var atļauties algot labu rietumu speciālistu,vismaz uz vienu termiņu. varbūt izdosies izvilkt lozi kā ar Hārtliju un Nolanu..
Emmm kāda ir tā pilnā loze ar tedu nolanu?
, 2018-11-22 14:50, pirms 6 gadiem
andzixxo rakstīja: tie visi ir top treneri,kas aizveda savu izlasi līdz PČ. mums par tādiem sapņot. ir jāmeklē kaut kāds fricis/anglis no akadēmijām,varbūt asistenti. esmu 100% pārliecināts,ka viņi būs vērtīgāki par somu. galu galā atalgojums nav mazs un mūsu federācija nu noteikti var atļauties algot labu rietumu speciālistu,vismaz uz vienu termiņu. varbūt izdosies izvilkt lozi kā ar Hārtliju un Nolanu..
Nolans bija pilna loze?
Arī Hartlijam sevi vel pierādīt, un pierādīt, jo LV hokeja izlase šobrīd nav neko sasniegusi tādu, ko nebūtu sasnieguši visi iepriekšējie treneri. Izņemot Nolanu.
, 2018-11-22 14:54, pirms 6 gadiem
rronijs rakstīja: Miksu nav ne vaarda ne panakumu. Var vienreiz panjemt zinamu treneri ar autoritati? Un tad muldet ka pat Maurinjo neko nepanaktu!!! Hartlijs hokejaa ir reals piemers. Shirmelis kad vadija fk jelgavu tika lidz 3. eirokartai, kaa vinjsh aizgaja taa Jelgava bedree jau vairakus gadus. Un vel ir daudz piemeru. Un tas nekas ka neatbilst latvieshu mentalitatei un neparzin LV futbolu, pasaule daudzas izlases panjem trenerus ar citu mentalitati un viss notiek! Mums vajag treneri kas iedvesmo un noskanjo. Taka tie pashi futbolisti savos klubos daudz labak speelee, ja taa nebuutu, vinjiem butu jastradaa pa pastniekiem kaa Androrieshiem.

Un nevajag teikt ka tas maksaas miljonus un mes nevaram atjauties, ja jau starkovs izmaksaja 300k! Reku pasaules kausa 2018 ne top komandu treneru gada algas!

Vladimir Petković €850,000 Switzerland
Hervé Renard €780,000 Morocco
Heimir Hallgrímsson €700,000 Iceland
Zlatko Dalić €550,000 Croatia
Gernot Rohr €500,000 Nigeria
Janne Andersson €450,000 Sweden
Shin Tae-yong €450,000 South Korea
Hernán Darío Gómez €400,000 Panama
Nabil Maâloul €350,000 Tunisia
Mladen Krstajić €300,000 Serbia
Adam Nawałka €270,000 Poland
Aliou Cissé €200,000 Senegal
Óscar Ramírez €350,000 Costa Rica
Saubos vai ambiciozam trenerim ir interesanti vadit FIFA ranga 150 izlasi.. Ar nulles izredzem uz finalturniru .
, 2018-11-22 15:01, pirms 6 gadiem
Rai4a rakstīja: Saubos vai ambiciozam trenerim ir interesanti vadit FIFA ranga 150 izlasi.. Ar nulles izredzem uz finalturniru .
Tieši otrādi. Kādam ambiciozam, un sevi jau pierādījušam trenerim, tas varētu būt labs izaicinājums vadīt mazas Eiropas valsts futbola izlasi. Viņš varētu būt liels ieguvējs, ja izdotos pacelt LV izlasi pacelt FIFA rangā, bet neko īpaši nezaudētu no sava prestiža, ja tas neizdotos, jo būs jau sevi pierādījis iepriekš.
, 2018-11-22 15:05, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši otrādi. Kādam ambiciozam, un sevi jau pierādījušam trenerim, tas varētu būt labs izaicinājums vadīt mazas Eiropas valsts futbola izlasi. Viņš varētu būt liels ieguvējs, ja izdotos pacelt LV izlasi pacelt FIFA rangā, bet neko īpaši nezaudētu no sava prestiža, ja tas neizdotos, jo būs jau sevi pierādījis iepriekš.
Jā, Arsens raujas uz Latviju.
Pēc tava teiktā, tas varētu būt Starkovs.
, 2018-11-22 15:19, pirms 6 gadiem
krapaalis rakstīja: Jā, Arsens raujas uz Latviju.
Pēc tava teiktā, tas varētu būt Starkovs.
Nezinu kurš tas ir, bet cilvēki, un to intereses, mēdz būt dažādi. Tad jau pēc Tava domu gājiena, Hartliju arī nevajadzētu ieinteresēt LHF piedāvājums.
Galvenais normāli izteikt piedāvājumu.
, 2018-11-22 15:21, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši otrādi. Kādam ambiciozam, un sevi jau pierādījušam trenerim, tas varētu būt labs izaicinājums vadīt mazas Eiropas valsts futbola izlasi. Viņš varētu būt liels ieguvējs, ja izdotos pacelt LV izlasi pacelt FIFA rangā, bet neko īpaši nezaudētu no sava prestiža, ja tas neizdotos, jo būs jau sevi pierādījis iepriekš.
Var jau but, bet zini piemerus kas vada tadas mazas izlases ? kadus trenerus kas atbilst tadiem kriterijiem un kuri vada mazas izlases, es sobrid nevienu tadu spilgtu piemeru nezinu. .
, 2018-11-22 15:21, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nolans bija pilna loze?
Arī Hartlijam sevi vel pierādīt, un pierādīt, jo LV hokeja izlase šobrīd nav neko sasniegusi tādu, ko nebūtu sasnieguši visi iepriekšējie treneri. Izņemot Nolanu.
Pasaules čempionātos Bobam pēc parādītajiem rezultātiem līdzvērtīgs ir tikai Kurre, abiem vidēji 9. vieta, Nolanam rezultāti zemāki. Nolans OS uzvarēja Šveici vienā no divām spēlēm, arī citās spēlēs komanda spēlēja labi, bet zaudēja 4 no 5 spēlēm.
, 2018-11-22 15:35, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kurš tas ir, bet cilvēki, un to intereses, mēdz būt dažādi. Tad jau pēc Tava domu gājiena, Hartliju arī nevajadzētu ieinteresēt LHF piedāvājums.
Galvenais normāli izteikt piedāvājumu.
Latvija hokejā nav tas pats kas futbolā. Kaut kā Hartlijs netrenē Gruzijas izlasi.
, 2018-11-22 16:03, pirms 6 gadiem
krapaalis rakstīja: Latvija hokejā nav tas pats kas futbolā. Kaut kā Hartlijs netrenē Gruzijas izlasi.
Oi, par šo tēmu jau tik daudz diskutēts, ka nav ne mazākās vēlmes tai atkal pievērsties.
, 2018-11-22 16:05, pirms 6 gadiem
krapaalis rakstīja: Latvija hokejā nav tas pats kas futbolā. Kaut kā Hartlijs netrenē Gruzijas izlasi.
Tu varbūt vari pavisam droši apgalvot, ka viņš tos netrenētu, ja būtu labs piedāvājums?
, 2018-11-22 16:20, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāpat skaidrs, ka visā pasaulē futbols sākas klubos, un izlasē jau tiek tikai ekspluatēti klubu darba augļi, bet ......
Nolikt izlases galvgalī treneri, kuram tas CV ir gauži bēdīgs, un stāstīt ka nu tik būs, arī ir klāja demagoģija.
Domā ka kāds augstas klases treneris ar labu CV varēs izspiest kko vairāk par uzvarām pret Andoru un Gibraltāru? Vai tam ir jēga tērēt naudu? Ja to futbolu kaut cik grib dabūt uz pareizā ceļa, tad pieugušo izlasei tagad vajadzētu būt vismazākai prioritātei. Tā pat jau nav kur zemāk krist.
, 2018-11-22 16:27, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nolans bija pilna loze?
Arī Hartlijam sevi vel pierādīt, un pierādīt, jo LV hokeja izlase šobrīd nav neko sasniegusi tādu, ko nebūtu sasnieguši visi iepriekšējie treneri. Izņemot Nolanu.
Vispār jau Nolans, nav vienīgais, kam nav bijusi 7.vieta. Šāda panākuma nav arī Beļavskim, Vasiļjevam (kuram gan ir citi solīdi panākumi) un Vorobjovam. Jeb viņi neskaitās?
, 2018-11-22 16:35, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vispār jau Nolans, nav vienīgais, kam nav bijusi 7.vieta. Šāda panākuma nav arī Beļavskim, Vasiļjevam (kuram gan ir citi solīdi panākumi) un Vorobjovam. Jeb viņi neskaitās?
Vasiļjevam tāpat kā pārējiem ir zaudēts ceturdaļfināls, maza tur tā starpība vairs starp 7 un 8 vietu, PO tika. Vienas sezonas trenerus tiešām grūtāk vērtēt, īpaši Vorobjovu ar kuru Kira vnk aizlāpījās pēdējā brīdī.
, 2018-11-22 16:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nolans bija pilna loze?
Arī Hartlijam sevi vel pierādīt, un pierādīt, jo LV hokeja izlase šobrīd nav neko sasniegusi tādu, ko nebūtu sasnieguši visi iepriekšējie treneri. Izņemot Nolanu.
Ja Latvija ar Hārtliju sasniegs PČ pusfinālu, arī tad Ivars atradīs iemeslus, lai šo neuzskatītu par panākumu.
, 2018-11-22 16:51, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Vasiļjevam tāpat kā pārējiem ir zaudēts ceturdaļfināls, maza tur tā starpība vairs starp 7 un 8 vietu, PO tika. Vienas sezonas trenerus tiešām grūtāk vērtēt, īpaši Vorobjovu ar kuru Kira vnk aizlāpījās pēdējā brīdī.
Pagaidām Hārtlijs labākais, jo viņa vadībā nav zaudētas spēles, kur Latvija būtu favorīte.
, 2018-11-22 16:52, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja Latvija ar Hārtliju sasniegs PČ pusfinālu, arī tad Ivars atradīs iemeslus, lai šo neuzskatītu par panākumu.
Tad būs arguments ar Šveici, Baltkrieviju, Vāciju un viņu treneriem!
, 2018-11-22 17:04, pirms 6 gadiem
mxs rakstīja: Par visu pēc kārtas:
1. nevar salīdzināt top valstu līgas. Tur ir tik daudz vietu, jo futbols populārs, valstis ir lielas. Skatītāji jādabū stadionos un jānopelna pēc iespējas naudas.
2. vairāk klubu nozīmē, ka nepieciešams vairāk labu spēlētāju, lai tie varētu spēlēt pret labiem pretinikiem. Ja neatceļ leģionāru kvotas, tad vietējie ir priviliģētā kārtā, kur tiem nav radīti konkurences apstākļi. Bez konkurences iekšēji klubā, nebūs nekādas spēlētāju attīstības.
3. mums ne basī, ne hokejā nav augstvērtīgākie čempji. Priekš vietējā līmeņa ļoti labi, bet starptautiski nekādi. Vai no tā cieš izlases?
4. bakstīšanās arī var novest pie attīstības, jo kādai komandai taču apniks mūžīgi bakstīties.
5. ņem vērā, ka LV ir toto zeme. Nav jēga ņemt 10-12 klubus, ja nebūs garantiju, ka jau aprīlī, kādu klubu nevajadzēs izslēgt (treneri dsq uz mūžu ). Tad švaki būs gan turnīram, gan komandām, gan skatītājiem (reputācija!), gan tā kluba spēlētājiem.
Toto, toto Tampa nav nekãds sakars ar komandu skaitu!
Nav nemaz tik sen , ka Juvi ar visu Bufonu diskvalificéja, atñêma ćemiona laurus UN aizsûtîja uz zemãku lïgu!
, 2018-11-22 17:16, pirms 6 gadiem
Ja es būtu federācijas boss, ilgtermiņā pārdomātu nacionālo izlašu stratēģiju un dotu iespēju labākajiem vietējiem treneriem strādāt ar jauniešiem, kamēr nacionālo izlasi vismaz pagaidām atstātu Pātelainena pārraudzībā, un tās rezultātus vērtētu pēc nākošā cikla. Citiem vārdiem sakot, Pātelainenam ir jādod laiks iespēlēties un atrast savus līderus un uzticības personas izlasē. Viņš nav burvis un, atnākdams uz izlasi, pāris mēnešu laikā neizmainīs lietas, kas darītas nepareizi vairāku gadu garumā. Jādod laiks, un tad spriedīsim par rezultātiem.

Attiecībā uz jauniešu izlasēm, piekrītu, ka Kazakeviča laiks pie U-21 stūres ir beidzies jau labi sen. Dainis nemāk aiziet, bet jāatzīst, ka arī viņa trenera pieredze ir pārāk maza, lai sekmīgi strādātu ar jauniešiem.

Es U-21 izlasi uzticētu Basovam. Viņš ar savu darbu U-19 izlasē, neskatoties uz to, ka zaudējām Kiprai un šoreiz netikām uz Elites raundu, ir pierādījis, ka ir pelnījis kāpt solīti augstāk.

U-17 un U-19 izlases tad tik tiešām varētu nodot Rihertam un Paharam, jo, jā, šie treneri ir pierādījuši, ka māk strādāt ar jaunajiem futbolistiem un arī pieredzes ziņā viņi spētu dot jaunajiem vairāk nekā šobrīd spēj dot, piemēram, tas pats Stepanovs, kurš, neskaitot U-17 izlasi, kuru vadījis jau, šķiet, 8 gadus, vēl savulaik ir nedaudz pastrādājis par kādreizējās FK Jūrmala-VV trenera asistentu.
, 2018-11-22 17:22, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja Latvija ar Hārtliju sasniegs PČ pusfinālu, arī tad Ivars atradīs iemeslus, lai šo neuzskatītu par panākumu.
Lai viņš vispirms to sasniedz, tad runāsim tālāk ko es teikšu, bet pagaidām tā ir tukša Tava tiršana.
, 2018-11-22 17:25, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai viņš vispirms to sasniedz, tad runāsim tālāk ko es teikšu, bet pagaidām tā ir tukša Tava tiršana.
Tu jau, protams, to negribētu.
, 2018-11-22 17:27, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Domā ka kāds augstas klases treneris ar labu CV varēs izspiest kko vairāk par uzvarām pret Andoru un Gibraltāru? Vai tam ir jēga tērēt naudu? Ja to futbolu kaut cik grib dabūt uz pareizā ceļa, tad pieugušo izlasei tagad vajadzētu būt vismazākai prioritātei. Tā pat jau nav kur zemāk krist.
Varbūt es pārāk augstu vērtēju LV izlasi, bet man personiski šķiet, ka mūsu puišu patiesā varēšana ir stipri augstāka nekā tā ir patreiz. Vienīgi vajag teamu laukuma malā, kura spēj izspiest maksimumu no šiem spēlētājiem.
Par piemēru, tas gan nav izlases līmenī, bet arī komandu līmenī tas ir labs paraugs.
Atceries kāds bija Jelgavas futbola kluba sniegums pirms un pēc Sauļus Širmeļa, kurš no spēlētājiem izspieda pilnīgi visu, un kluba sniegums bija ideāls.
, 2018-11-22 17:30, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu jau, protams, to negribētu.
Ne viss šai dzīvē atkarīgs no tā ko kāds grib vai negrib. Un es nevis negribu, bet es neticu, ka tuvākā perspektīvā LV izlase uz ko tādu ir spējīga. Un tā jau ir liela atšķirība.
Un, ja kas, tad man nekad nav bijušas problēmas publiski atzīt, ka es esmu kļūdījies.
, 2018-11-22 17:36, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt es pārāk augstu vērtēju LV izlasi, bet man personiski šķiet, ka mūsu puišu patiesā varēšana ir stipri augstāka nekā tā ir patreiz. Vienīgi vajag teamu laukuma malā, kura spēj izspiest maksimumu no šiem spēlētājiem.
Par piemēru, tas gan nav izlases līmenī, bet arī komandu līmenī tas ir labs paraugs.
Atceries kāds bija Jelgavas futbola kluba sniegums pirms un pēc Sauļus Širmeļa, kurš no spēlētājiem izspieda pilnīgi visu, un kluba sniegums bija ideāls.
Kāpēc maini savu viedokli? Domā, ka neatceros, ko teici pēc zāģa Gibraltāram? Tagad pēkšņi mūsu sastāvs ir kļuvis labāks??? Tagad, redz, izlasei tomēr ir kaut kāds potenciāls, ko pie konkrēta trenera varētu parādīt, ne? Cik Tu esi pretrunīgs, šausmas.

NAMEJS 9999 , 2018-03-25 19:00, pirms 8 mēnešiem
Šoreiz arī es teikšu/rakstīšu-Starkov,atkāpies!
Atkāpies, lai, tie kuri domā ka mums ir mega krutie spēlētāji, redz ka pat pie jebkura pasaules līmeņa trenera neko nespētu parādīt laukumā.
Sorry, bet Gibraltārs LV izlasei pat pie šāda komandas sastāva bija jāuzvar pat tad, ja mūsu izlasei vispār nebūtu trenera.
Vienkārši nožēlojams sastāvs mūsu izlasei!
, 2018-11-22 17:47, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc maini savu viedokli? Domā, ka neatceros, ko teici pēc zāģa Gibraltāram? Tagad pēkšņi mūsu sastāvs ir kļuvis labāks??? Tagad, redz, izlasei tomēr ir kaut kāds potenciāls, ko pie konkrēta trenera varētu parādīt, ne? Cik Tu esi pretrunīgs, šausmas.

NAMEJS 9999 , 2018-03-25 19:00, pirms 8 mēnešiem
Šoreiz arī es teikšu/rakstīšu-Starkov,atkāpies!
Atkāpies, lai, tie kuri domā ka mums ir mega krutie spēlētāji, redz ka pat pie jebkura pasaules līmeņa trenera neko nespētu parādīt laukumā.
Sorry, bet Gibraltārs LV izlasei pat pie šāda komandas sastāva bija jāuzvar pat tad, ja mūsu izlasei vispār nebūtu trenera.
Vienkārši nožēlojams sastāvs mūsu izlasei!
Tu kā vienmēr saprati kā Tu to vēlējies, un nevis tā kā es to biju domājis, un joprojām domāju.
Es arī tagad domāju tieši tāpat, kā toreiz, kad rakstīju to komentāru, bet tikai tad es vel nezināju, ka mūsu izlase ,kā izrādās, var krist vel zemāk. tad es nezināju, ka Starkova vietā atnāks vel ''krutāks speciālists''. Mana kļūda bija, ka domāju (cerēju) uz jauno LFF vadību, ka viņi paši būdami pavisam nesen izlases spēlētāji zin to mēteļa oderi, bet .........es kļūdījos.
, 2018-11-22 17:50, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu kā vienmēr saprati kā Tu to vēlējies, un nevis tā kā es to biju domājis, un joprojām domāju.
Es arī tagad domāju tieši tāpat, kā toreiz, kad rakstīju to komentāru, bet tikai tad es vel nezināju, ka mūsu izlase ,kā izrādās, var krist vel zemāk. tad es nezināju, ka Starkova vietā atnāks vel ''krutāks speciālists''. Mana kļūda bija, ka domāju (cerēju) uz jauno LFF vadību, ka viņi paši būdami pavisam nesen izlases spēlētāji zin to mēteļa oderi, bet .........es kļūdījos.
Beidz te attaisnoties. Ja jau domā tāpat, tad neraksti pavisam ko citu. Nav te citi tādi tupeņi, kā Tev liekas. Nesanāks izšmaukt.
, 2018-11-22 17:53, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Beidz te attaisnoties. Ja jau domā tāpat, tad neraksti pavisam ko citu. Nav te citi tādi tupeņi, kā Tev liekas. Nesanāks izšmaukt.
Ne mazākā mērā nav domas no kaut kā ''izšmaukt''.
Jā, es kļūdījos!
Kļūdījos, jo domāju, ka paņems treneri kurš tiešām ir treneris ar lielo ''T'', un nevis kaut kādu mistisku somu.
, 2018-11-22 17:56, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne mazākā mērā nav domas no kaut kā ''izšmaukt''.
Jā, es kļūdījos!
Kļūdījos, jo domāju, ka paņems treneri kurš tiešām ir treneris ar lielo ''T'', un nevis kaut kādu mistisku somu.
Uzsvars ir uz to, ka tad teici, ka nav nozīmes, kurš trenēs LV izlasi, tagad saki, ka ir nozīme, ka ir iespējams izspiest kaut ko vairāk no šī materiāla...
, 2018-11-22 18:50, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt es pārāk augstu vērtēju LV izlasi, bet man personiski šķiet, ka mūsu puišu patiesā varēšana ir stipri augstāka nekā tā ir patreiz. Vienīgi vajag teamu laukuma malā, kura spēj izspiest maksimumu no šiem spēlētājiem.
Par piemēru, tas gan nav izlases līmenī, bet arī komandu līmenī tas ir labs paraugs.
Atceries kāds bija Jelgavas futbola kluba sniegums pirms un pēc Sauļus Širmeļa, kurš no spēlētājiem izspieda pilnīgi visu, un kluba sniegums bija ideāls.
Nu jā! Es piekrītu šim tevis rakstītajam. bet tu palaidi garām galveno jautājumu. Vai tiešām vajag par to izlasi tā ņemties, ja skaidrs, ka tas ir visas futbola saimes ilggadīgas, kkādas sistēmas imitācijas rezultāts? Skaidrs, ka pašiem mums diez vai ir kāds treneris kurš tur kko pacels augstāk par uzvarām pār Gibraltāriem. Labs ārzemju speciālists arī labi maksās. Kāda jēga mājai taisīt fasādi, ja jau sen izskaloti un saplaisājuši pamati un jumts tek pa visiem galiem?
, 2018-11-22 18:53, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Uzsvars ir uz to, ka tad teici, ka nav nozīmes, kurš trenēs LV izlasi, tagad saki, ka ir nozīme, ka ir iespējams izspiest kaut ko vairāk no šī materiāla...
Es esmu ieinteresēts, lai LV izlasi vadītu labs, pieredzējis un pazīstams galvenais treneris, kurš apgāztu manu viedokli par mūsu spēlētāju varējumu.
, 2018-11-22 18:59, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Nu jā! Es piekrītu šim tevis rakstītajam. bet tu palaidi garām galveno jautājumu. Vai tiešām vajag par to izlasi tā ņemties, ja skaidrs, ka tas ir visas futbola saimes ilggadīgas, kkādas sistēmas imitācijas rezultāts? Skaidrs, ka pašiem mums diez vai ir kāds treneris kurš tur kko pacels augstāk par uzvarām pār Gibraltāriem. Labs ārzemju speciālists arī labi maksās. Kāda jēga mājai taisīt fasādi, ja jau sen izskaloti un saplaisājuši pamati un jumts tek pa visiem galiem?
Var jau nolīgt trenerus kuri palīdz saremontēt arī iekštelpas, kā to dara daudzas Āfrikas valstis. Protams, tas neslikti maksā, bet viss šai pasaulē maksā tik cik maksā. Var jau imitēt darbību, bet arī tas kaut ko maksä, vienīgi tā ir zemē nomesta nauda.
, 2018-11-22 19:09, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Nu jā! Es piekrītu šim tevis rakstītajam. bet tu palaidi garām galveno jautājumu. Vai tiešām vajag par to izlasi tā ņemties, ja skaidrs, ka tas ir visas futbola saimes ilggadīgas, kkādas sistēmas imitācijas rezultāts? Skaidrs, ka pašiem mums diez vai ir kāds treneris kurš tur kko pacels augstāk par uzvarām pār Gibraltāriem. Labs ārzemju speciālists arī labi maksās. Kāda jēga mājai taisīt fasādi, ja jau sen izskaloti un saplaisājuši pamati un jumts tek pa visiem galiem?
Tur jau viens otram netraucē - izlases treneris ir izlases rezultātiem, gribētu tādu, kurš var izvilkt maksimumu no tā kas šobrīd ir. Varbūt šis arī ir maksimums? Nezinu. Jumtu, pamatus un visu pārējo saimniecību ir jāsaved kārtībā LFF.
, 2018-11-22 20:16, pirms 6 gadiem
Skaidrs, ka stagnē (vai vienkārši pat pūst) Latvijas futbols. Un tur ir pirmcēlonis. Jeb precīzāk - vienkārši visas Latvijas jaunās paaudzes palikšana arvien mazāk fiziski spēcīgākiem un mazāk attīstītiem (ne jau nejauši nāk ārā tās basketbolistu traumas - un viņi vēl ir vieni no labākajiem, arī Prūsis atklāti saka, ka nav jau ko izvēlēties) Un ja vēl pievienojam neprasmīgu trenēšanu...
Bet arī šādā gadījumā Pātelainena izvēle bija patiešām pārsteidzoša, jo, lai kā kritizētu to pašu Starkovu, kvalifikācijas un panākumu ziņā Pātelainenam līdz viņam - kosmoss.
Vai paties nevar atrast normālu normālas futbola valsts treneri? (Laikam jau nevar, jo gan naudu negribētos maksāt - jāuztur LFF (bet kāda vēl federācija, ja patiesībā jau nav Latvijas futbola!!!), gan arī tāds ar sū.ainu pirkstu acīs bāztu neizdarības, bet tas jau nepatiktu arī gorkšiem)
, 2018-11-22 20:33, pirms 6 gadiem
Labāk lai soms paliek. Ir jādod trenerim laiks, ja vien viņš nav tik ietiepīgs kā Starkovs. Protams aj Pātelainena vietā nāktu Skripņiks vai līdzīga kalibra trenris tad cita runa, bet trenerim ir jaštrādā ilgi un labi treneri nez vai ilgi turētos Latvijas izlasē. Viņus pārpirktu.Ir jau vēl treneri kuri izlasē nebūtu slikti kā Pertija (te Namejam mati stāvus saceļas jo viņam Pertijas vārda minēšana izlases sakarā uzreiz uzliek zīmgo cilvēkam kurš viņu piemin) Pahars. Par viņeim varētu diskutēt, bet nevajag mainīt līdzīgu ar līdzīgu pēc katra cikla.
, 2018-11-22 20:48, pirms 6 gadiem
Lasu ka Namejs spļauj ārā vienu lielu muļķību pēc otras. Par Hārtliju piemin, kuram kaut kas jāpierāda. Vienīgi Namejs parāda savu pilnīgu nekonsekvenci un dažādas pieejas treneriem. Ko vēlas no viena to otram piedod utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-22 22:31, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Skatos, visai jautra diskusija komentāros Pedagogs Funis, bocmanis Ivars, Hokeja amatieris Banss, pašpietiekamais LV pilsonis Arčijs, Tenisa eksperts Derums, multisporta sekotājs Hendža, PARists Otins un citi zināmi SC personāži
Mēģinot saprast Nameja teikto tā vien gribas izdzert puslitru vilkābeļu tinktūras
, 2018-11-22 22:41, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tur jau viens otram netraucē - izlases treneris ir izlases rezultātiem, gribētu tādu, kurš var izvilkt maksimumu no tā kas šobrīd ir. Varbūt šis arī ir maksimums? Nezinu. Jumtu, pamatus un visu pārējo saimniecību ir jāsaved kārtībā LFF.
Var jau būt, ka no šīs izlases var izspiest vismaz sakarīgu un kaut cik skatāmu spēli vismaz. varbūt kāds ar pilnīgi citu skatījumu pieies kandidātu sarakstam. Grūti spriest cik tur treneru vaina, ja komanda spēli no spēles nevar izdarīt vairāk par divām piespēlēm.
, 2018-11-22 23:21, pirms 6 gadiem
reikons rakstīja: Ja es būtu federācijas boss, ilgtermiņā pārdomātu nacionālo izlašu stratēģiju un dotu iespēju labākajiem vietējiem treneriem strādāt ar jauniešiem, kamēr nacionālo izlasi vismaz pagaidām atstātu Pātelainena pārraudzībā, un tās rezultātus vērtētu pēc nākošā cikla. Citiem vārdiem sakot, Pātelainenam ir jādod laiks iespēlēties un atrast savus līderus un uzticības personas izlasē. Viņš nav burvis un, atnākdams uz izlasi, pāris mēnešu laikā neizmainīs lietas, kas darītas nepareizi vairāku gadu garumā. Jādod laiks, un tad spriedīsim par rezultātiem.

Attiecībā uz jauniešu izlasēm, piekrītu, ka Kazakeviča laiks pie U-21 stūres ir beidzies jau labi sen. Dainis nemāk aiziet, bet jāatzīst, ka arī viņa trenera pieredze ir pārāk maza, lai sekmīgi strādātu ar jauniešiem.

Es U-21 izlasi uzticētu Basovam. Viņš ar savu darbu U-19 izlasē, neskatoties uz to, ka zaudējām Kiprai un šoreiz netikām uz Elites raundu, ir pierādījis, ka ir pelnījis kāpt solīti augstāk.

U-17 un U-19 izlases tad tik tiešām varētu nodot Rihertam un Paharam, jo, jā, šie treneri ir pierādījuši, ka māk strādāt ar jaunajiem futbolistiem un arī pieredzes ziņā viņi spētu dot jaunajiem vairāk nekā šobrīd spēj dot, piemēram, tas pats Stepanovs, kurš, neskaitot U-17 izlasi, kuru vadījis jau, šķiet, 8 gadus, vēl savulaik ir nedaudz pastrādājis par kādreizējās FK Jūrmala-VV trenera asistentu.
Bet tu neesi Ffederācijas Boss un nekad tāds nebūsi. Ja nu vienīgi atdzims Skonto, kur par Direktoru
, 2018-11-22 23:32, pirms 6 gadiem
Werder Bremen !
, 2018-11-22 23:42, pirms 6 gadiem
Skatos un brīnos... kapēc studijā nav citu izlases spēlētāju vecāki?! Paskatījos FC Sion statistiku, izrādās Uldriķis deldē soliņu... Kāpēc papiņš iedomājas, ka viņa dēliņš dēļ ārzemju kluba spēlēs pirmo vijoli izlasē... Smieklīgi Pahars uzaicināja dēliņu uz izlasi un lūdzu grāmata tiek izdota Tagad jāraksta grāmata par Miksu Pātalainenu un viss būs kārtībā Arī otrs dēls tiks izsaukts uz Nacionālo izlasi
, 2018-11-23 00:39, pirms 6 gadiem
Pat Simeone neizvestu šo sastāvu no bedres...
, 2018-11-23 14:56, pirms 6 gadiem
nosauciet kaut vienu Futbolistu Latvijas izlasē, izņemot Vaņinu. Bet tikai ar vārtsargu neviens pasaules treneris vēl nav uzvarējis. ja paskatās, kā spēlē Eiropas klubi un izlases un salīdzina ar mūsējiem, tie ir divi dažādi sporta veidi. ja nav kur likt naudu, var niekoties, bet pa lielam ar diegiem nav aršana. ne izlasē, ne federācijā
, 2018-11-24 08:50, pirms 6 gadiem
kā var piesaukt tādu darboni kā Pertija. tad es ar varu būt treneris gan futbollā, gan hokejā, boksā. redzēju pāris treniņus Liepājā, tur pēc treniņa neviens noguris neizskatijās.
Gribētos redzēt fiziskās sagatavotības testu rezultātus, lai var saprast kādā formā ir spēlētāji atbraucot uz izlasi.