Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Video: Diskusija: kurš izvedīs Latvijas futbola izlasi no krīzes? (pilns ieraksts)

Andris Liepa
Andris Liepa
Piedāvājam Sportacentrs.com apaļā galda diskusiju, kurā futbola eksperti Edmunds Novickis un Askolds Uldriķis, kā arī FS METTA līdzdibinātājs Ģirts Mihelsons analizē Latvijas futbola izlases sniegumu Nāciju līgā, diskutē, vai Miksu Pātelainenam būtu jāsaglabā izlases galvenā trenera amats, un nosauc viņa iespējamos aizstājējus atlaišanas gadījumā.

Fragments no diskusijas: Eksperti atbrīvo Pātelainenu, kā aizstājēju...

Sportacentrs.com TV kanālā diskusiju skaties piektdien (23. novembrī) plkst. 21.45.
Vērtējums: +3

  +1 [+] [-]

, 2018-11-22 16:20, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāpat skaidrs, ka visā pasaulē futbols sākas klubos, un izlasē jau tiek tikai ekspluatēti klubu darba augļi, bet ......
Nolikt izlases galvgalī treneri, kuram tas CV ir gauži bēdīgs, un stāstīt ka nu tik būs, arī ir klāja demagoģija.
Domā ka kāds augstas klases treneris ar labu CV varēs izspiest kko vairāk par uzvarām pret Andoru un Gibraltāru? Vai tam ir jēga tērēt naudu? Ja to futbolu kaut cik grib dabūt uz pareizā ceļa, tad pieugušo izlasei tagad vajadzētu būt vismazākai prioritātei. Tā pat jau nav kur zemāk krist.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-22 16:27, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nolans bija pilna loze?
Arī Hartlijam sevi vel pierādīt, un pierādīt, jo LV hokeja izlase šobrīd nav neko sasniegusi tādu, ko nebūtu sasnieguši visi iepriekšējie treneri. Izņemot Nolanu.
Vispār jau Nolans, nav vienīgais, kam nav bijusi 7.vieta. Šāda panākuma nav arī Beļavskim, Vasiļjevam (kuram gan ir citi solīdi panākumi) un Vorobjovam. Jeb viņi neskaitās?

     [+] [-]

, 2018-11-22 16:35, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vispār jau Nolans, nav vienīgais, kam nav bijusi 7.vieta. Šāda panākuma nav arī Beļavskim, Vasiļjevam (kuram gan ir citi solīdi panākumi) un Vorobjovam. Jeb viņi neskaitās?
Vasiļjevam tāpat kā pārējiem ir zaudēts ceturdaļfināls, maza tur tā starpība vairs starp 7 un 8 vietu, PO tika. Vienas sezonas trenerus tiešām grūtāk vērtēt, īpaši Vorobjovu ar kuru Kira vnk aizlāpījās pēdējā brīdī.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-22 16:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nolans bija pilna loze?
Arī Hartlijam sevi vel pierādīt, un pierādīt, jo LV hokeja izlase šobrīd nav neko sasniegusi tādu, ko nebūtu sasnieguši visi iepriekšējie treneri. Izņemot Nolanu.
Ja Latvija ar Hārtliju sasniegs PČ pusfinālu, arī tad Ivars atradīs iemeslus, lai šo neuzskatītu par panākumu.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-22 16:51, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Vasiļjevam tāpat kā pārējiem ir zaudēts ceturdaļfināls, maza tur tā starpība vairs starp 7 un 8 vietu, PO tika. Vienas sezonas trenerus tiešām grūtāk vērtēt, īpaši Vorobjovu ar kuru Kira vnk aizlāpījās pēdējā brīdī.
Pagaidām Hārtlijs labākais, jo viņa vadībā nav zaudētas spēles, kur Latvija būtu favorīte.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-22 16:52, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja Latvija ar Hārtliju sasniegs PČ pusfinālu, arī tad Ivars atradīs iemeslus, lai šo neuzskatītu par panākumu.
Tad būs arguments ar Šveici, Baltkrieviju, Vāciju un viņu treneriem!

     [+] [-]

, 2018-11-22 17:04, pirms 6 gadiem
mxs rakstīja: Par visu pēc kārtas:
1. nevar salīdzināt top valstu līgas. Tur ir tik daudz vietu, jo futbols populārs, valstis ir lielas. Skatītāji jādabū stadionos un jānopelna pēc iespējas naudas.
2. vairāk klubu nozīmē, ka nepieciešams vairāk labu spēlētāju, lai tie varētu spēlēt pret labiem pretinikiem. Ja neatceļ leģionāru kvotas, tad vietējie ir priviliģētā kārtā, kur tiem nav radīti konkurences apstākļi. Bez konkurences iekšēji klubā, nebūs nekādas spēlētāju attīstības.
3. mums ne basī, ne hokejā nav augstvērtīgākie čempji. Priekš vietējā līmeņa ļoti labi, bet starptautiski nekādi. Vai no tā cieš izlases?
4. bakstīšanās arī var novest pie attīstības, jo kādai komandai taču apniks mūžīgi bakstīties.
5. ņem vērā, ka LV ir toto zeme. Nav jēga ņemt 10-12 klubus, ja nebūs garantiju, ka jau aprīlī, kādu klubu nevajadzēs izslēgt (treneri dsq uz mūžu ). Tad švaki būs gan turnīram, gan komandām, gan skatītājiem (reputācija!), gan tā kluba spēlētājiem.
Toto, toto Tampa nav nekãds sakars ar komandu skaitu!
Nav nemaz tik sen , ka Juvi ar visu Bufonu diskvalificéja, atñêma ćemiona laurus UN aizsûtîja uz zemãku lïgu!

     [+] [-]

, 2018-11-22 17:16, pirms 6 gadiem
Ja es būtu federācijas boss, ilgtermiņā pārdomātu nacionālo izlašu stratēģiju un dotu iespēju labākajiem vietējiem treneriem strādāt ar jauniešiem, kamēr nacionālo izlasi vismaz pagaidām atstātu Pātelainena pārraudzībā, un tās rezultātus vērtētu pēc nākošā cikla. Citiem vārdiem sakot, Pātelainenam ir jādod laiks iespēlēties un atrast savus līderus un uzticības personas izlasē. Viņš nav burvis un, atnākdams uz izlasi, pāris mēnešu laikā neizmainīs lietas, kas darītas nepareizi vairāku gadu garumā. Jādod laiks, un tad spriedīsim par rezultātiem.

Attiecībā uz jauniešu izlasēm, piekrītu, ka Kazakeviča laiks pie U-21 stūres ir beidzies jau labi sen. Dainis nemāk aiziet, bet jāatzīst, ka arī viņa trenera pieredze ir pārāk maza, lai sekmīgi strādātu ar jauniešiem.

Es U-21 izlasi uzticētu Basovam. Viņš ar savu darbu U-19 izlasē, neskatoties uz to, ka zaudējām Kiprai un šoreiz netikām uz Elites raundu, ir pierādījis, ka ir pelnījis kāpt solīti augstāk.

U-17 un U-19 izlases tad tik tiešām varētu nodot Rihertam un Paharam, jo, jā, šie treneri ir pierādījuši, ka māk strādāt ar jaunajiem futbolistiem un arī pieredzes ziņā viņi spētu dot jaunajiem vairāk nekā šobrīd spēj dot, piemēram, tas pats Stepanovs, kurš, neskaitot U-17 izlasi, kuru vadījis jau, šķiet, 8 gadus, vēl savulaik ir nedaudz pastrādājis par kādreizējās FK Jūrmala-VV trenera asistentu.

  -2 [+] [-]

, 2018-11-22 17:22, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja Latvija ar Hārtliju sasniegs PČ pusfinālu, arī tad Ivars atradīs iemeslus, lai šo neuzskatītu par panākumu.
Lai viņš vispirms to sasniedz, tad runāsim tālāk ko es teikšu, bet pagaidām tā ir tukša Tava tiršana.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-22 17:25, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai viņš vispirms to sasniedz, tad runāsim tālāk ko es teikšu, bet pagaidām tā ir tukša Tava tiršana.
Tu jau, protams, to negribētu.

     [+] [-]

, 2018-11-22 17:27, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Domā ka kāds augstas klases treneris ar labu CV varēs izspiest kko vairāk par uzvarām pret Andoru un Gibraltāru? Vai tam ir jēga tērēt naudu? Ja to futbolu kaut cik grib dabūt uz pareizā ceļa, tad pieugušo izlasei tagad vajadzētu būt vismazākai prioritātei. Tā pat jau nav kur zemāk krist.
Varbūt es pārāk augstu vērtēju LV izlasi, bet man personiski šķiet, ka mūsu puišu patiesā varēšana ir stipri augstāka nekā tā ir patreiz. Vienīgi vajag teamu laukuma malā, kura spēj izspiest maksimumu no šiem spēlētājiem.
Par piemēru, tas gan nav izlases līmenī, bet arī komandu līmenī tas ir labs paraugs.
Atceries kāds bija Jelgavas futbola kluba sniegums pirms un pēc Sauļus Širmeļa, kurš no spēlētājiem izspieda pilnīgi visu, un kluba sniegums bija ideāls.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-22 17:30, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu jau, protams, to negribētu.
Ne viss šai dzīvē atkarīgs no tā ko kāds grib vai negrib. Un es nevis negribu, bet es neticu, ka tuvākā perspektīvā LV izlase uz ko tādu ir spējīga. Un tā jau ir liela atšķirība.
Un, ja kas, tad man nekad nav bijušas problēmas publiski atzīt, ka es esmu kļūdījies.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-22 17:36, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt es pārāk augstu vērtēju LV izlasi, bet man personiski šķiet, ka mūsu puišu patiesā varēšana ir stipri augstāka nekā tā ir patreiz. Vienīgi vajag teamu laukuma malā, kura spēj izspiest maksimumu no šiem spēlētājiem.
Par piemēru, tas gan nav izlases līmenī, bet arī komandu līmenī tas ir labs paraugs.
Atceries kāds bija Jelgavas futbola kluba sniegums pirms un pēc Sauļus Širmeļa, kurš no spēlētājiem izspieda pilnīgi visu, un kluba sniegums bija ideāls.
Kāpēc maini savu viedokli? Domā, ka neatceros, ko teici pēc zāģa Gibraltāram? Tagad pēkšņi mūsu sastāvs ir kļuvis labāks??? Tagad, redz, izlasei tomēr ir kaut kāds potenciāls, ko pie konkrēta trenera varētu parādīt, ne? Cik Tu esi pretrunīgs, šausmas.

NAMEJS 9999 , 2018-03-25 19:00, pirms 8 mēnešiem
Šoreiz arī es teikšu/rakstīšu-Starkov,atkāpies!
Atkāpies, lai, tie kuri domā ka mums ir mega krutie spēlētāji, redz ka pat pie jebkura pasaules līmeņa trenera neko nespētu parādīt laukumā.
Sorry, bet Gibraltārs LV izlasei pat pie šāda komandas sastāva bija jāuzvar pat tad, ja mūsu izlasei vispār nebūtu trenera.
Vienkārši nožēlojams sastāvs mūsu izlasei!

  -2 [+] [-]

, 2018-11-22 17:47, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc maini savu viedokli? Domā, ka neatceros, ko teici pēc zāģa Gibraltāram? Tagad pēkšņi mūsu sastāvs ir kļuvis labāks??? Tagad, redz, izlasei tomēr ir kaut kāds potenciāls, ko pie konkrēta trenera varētu parādīt, ne? Cik Tu esi pretrunīgs, šausmas.

NAMEJS 9999 , 2018-03-25 19:00, pirms 8 mēnešiem
Šoreiz arī es teikšu/rakstīšu-Starkov,atkāpies!
Atkāpies, lai, tie kuri domā ka mums ir mega krutie spēlētāji, redz ka pat pie jebkura pasaules līmeņa trenera neko nespētu parādīt laukumā.
Sorry, bet Gibraltārs LV izlasei pat pie šāda komandas sastāva bija jāuzvar pat tad, ja mūsu izlasei vispār nebūtu trenera.
Vienkārši nožēlojams sastāvs mūsu izlasei!
Tu kā vienmēr saprati kā Tu to vēlējies, un nevis tā kā es to biju domājis, un joprojām domāju.
Es arī tagad domāju tieši tāpat, kā toreiz, kad rakstīju to komentāru, bet tikai tad es vel nezināju, ka mūsu izlase ,kā izrādās, var krist vel zemāk. tad es nezināju, ka Starkova vietā atnāks vel ''krutāks speciālists''. Mana kļūda bija, ka domāju (cerēju) uz jauno LFF vadību, ka viņi paši būdami pavisam nesen izlases spēlētāji zin to mēteļa oderi, bet .........es kļūdījos.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-22 17:50, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu kā vienmēr saprati kā Tu to vēlējies, un nevis tā kā es to biju domājis, un joprojām domāju.
Es arī tagad domāju tieši tāpat, kā toreiz, kad rakstīju to komentāru, bet tikai tad es vel nezināju, ka mūsu izlase ,kā izrādās, var krist vel zemāk. tad es nezināju, ka Starkova vietā atnāks vel ''krutāks speciālists''. Mana kļūda bija, ka domāju (cerēju) uz jauno LFF vadību, ka viņi paši būdami pavisam nesen izlases spēlētāji zin to mēteļa oderi, bet .........es kļūdījos.
Beidz te attaisnoties. Ja jau domā tāpat, tad neraksti pavisam ko citu. Nav te citi tādi tupeņi, kā Tev liekas. Nesanāks izšmaukt.

  -2 [+] [-]

, 2018-11-22 17:53, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Beidz te attaisnoties. Ja jau domā tāpat, tad neraksti pavisam ko citu. Nav te citi tādi tupeņi, kā Tev liekas. Nesanāks izšmaukt.
Ne mazākā mērā nav domas no kaut kā ''izšmaukt''.
Jā, es kļūdījos!
Kļūdījos, jo domāju, ka paņems treneri kurš tiešām ir treneris ar lielo ''T'', un nevis kaut kādu mistisku somu.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-22 17:56, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne mazākā mērā nav domas no kaut kā ''izšmaukt''.
Jā, es kļūdījos!
Kļūdījos, jo domāju, ka paņems treneri kurš tiešām ir treneris ar lielo ''T'', un nevis kaut kādu mistisku somu.
Uzsvars ir uz to, ka tad teici, ka nav nozīmes, kurš trenēs LV izlasi, tagad saki, ka ir nozīme, ka ir iespējams izspiest kaut ko vairāk no šī materiāla...

     [+] [-]

, 2018-11-22 18:50, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt es pārāk augstu vērtēju LV izlasi, bet man personiski šķiet, ka mūsu puišu patiesā varēšana ir stipri augstāka nekā tā ir patreiz. Vienīgi vajag teamu laukuma malā, kura spēj izspiest maksimumu no šiem spēlētājiem.
Par piemēru, tas gan nav izlases līmenī, bet arī komandu līmenī tas ir labs paraugs.
Atceries kāds bija Jelgavas futbola kluba sniegums pirms un pēc Sauļus Širmeļa, kurš no spēlētājiem izspieda pilnīgi visu, un kluba sniegums bija ideāls.
Nu jā! Es piekrītu šim tevis rakstītajam. bet tu palaidi garām galveno jautājumu. Vai tiešām vajag par to izlasi tā ņemties, ja skaidrs, ka tas ir visas futbola saimes ilggadīgas, kkādas sistēmas imitācijas rezultāts? Skaidrs, ka pašiem mums diez vai ir kāds treneris kurš tur kko pacels augstāk par uzvarām pār Gibraltāriem. Labs ārzemju speciālists arī labi maksās. Kāda jēga mājai taisīt fasādi, ja jau sen izskaloti un saplaisājuši pamati un jumts tek pa visiem galiem?

  -1 [+] [-]

, 2018-11-22 18:53, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Uzsvars ir uz to, ka tad teici, ka nav nozīmes, kurš trenēs LV izlasi, tagad saki, ka ir nozīme, ka ir iespējams izspiest kaut ko vairāk no šī materiāla...
Es esmu ieinteresēts, lai LV izlasi vadītu labs, pieredzējis un pazīstams galvenais treneris, kurš apgāztu manu viedokli par mūsu spēlētāju varējumu.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-22 18:59, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Nu jā! Es piekrītu šim tevis rakstītajam. bet tu palaidi garām galveno jautājumu. Vai tiešām vajag par to izlasi tā ņemties, ja skaidrs, ka tas ir visas futbola saimes ilggadīgas, kkādas sistēmas imitācijas rezultāts? Skaidrs, ka pašiem mums diez vai ir kāds treneris kurš tur kko pacels augstāk par uzvarām pār Gibraltāriem. Labs ārzemju speciālists arī labi maksās. Kāda jēga mājai taisīt fasādi, ja jau sen izskaloti un saplaisājuši pamati un jumts tek pa visiem galiem?
Var jau nolīgt trenerus kuri palīdz saremontēt arī iekštelpas, kā to dara daudzas Āfrikas valstis. Protams, tas neslikti maksā, bet viss šai pasaulē maksā tik cik maksā. Var jau imitēt darbību, bet arī tas kaut ko maksä, vienīgi tā ir zemē nomesta nauda.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-22 19:09, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Nu jā! Es piekrītu šim tevis rakstītajam. bet tu palaidi garām galveno jautājumu. Vai tiešām vajag par to izlasi tā ņemties, ja skaidrs, ka tas ir visas futbola saimes ilggadīgas, kkādas sistēmas imitācijas rezultāts? Skaidrs, ka pašiem mums diez vai ir kāds treneris kurš tur kko pacels augstāk par uzvarām pār Gibraltāriem. Labs ārzemju speciālists arī labi maksās. Kāda jēga mājai taisīt fasādi, ja jau sen izskaloti un saplaisājuši pamati un jumts tek pa visiem galiem?
Tur jau viens otram netraucē - izlases treneris ir izlases rezultātiem, gribētu tādu, kurš var izvilkt maksimumu no tā kas šobrīd ir. Varbūt šis arī ir maksimums? Nezinu. Jumtu, pamatus un visu pārējo saimniecību ir jāsaved kārtībā LFF.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-22 20:16, pirms 6 gadiem
Skaidrs, ka stagnē (vai vienkārši pat pūst) Latvijas futbols. Un tur ir pirmcēlonis. Jeb precīzāk - vienkārši visas Latvijas jaunās paaudzes palikšana arvien mazāk fiziski spēcīgākiem un mazāk attīstītiem (ne jau nejauši nāk ārā tās basketbolistu traumas - un viņi vēl ir vieni no labākajiem, arī Prūsis atklāti saka, ka nav jau ko izvēlēties) Un ja vēl pievienojam neprasmīgu trenēšanu...
Bet arī šādā gadījumā Pātelainena izvēle bija patiešām pārsteidzoša, jo, lai kā kritizētu to pašu Starkovu, kvalifikācijas un panākumu ziņā Pātelainenam līdz viņam - kosmoss.
Vai paties nevar atrast normālu normālas futbola valsts treneri? (Laikam jau nevar, jo gan naudu negribētos maksāt - jāuztur LFF (bet kāda vēl federācija, ja patiesībā jau nav Latvijas futbola!!!), gan arī tāds ar sū.ainu pirkstu acīs bāztu neizdarības, bet tas jau nepatiktu arī gorkšiem)

     [+] [-]

, 2018-11-22 20:33, pirms 6 gadiem
Labāk lai soms paliek. Ir jādod trenerim laiks, ja vien viņš nav tik ietiepīgs kā Starkovs. Protams aj Pātelainena vietā nāktu Skripņiks vai līdzīga kalibra trenris tad cita runa, bet trenerim ir jaštrādā ilgi un labi treneri nez vai ilgi turētos Latvijas izlasē. Viņus pārpirktu.Ir jau vēl treneri kuri izlasē nebūtu slikti kā Pertija (te Namejam mati stāvus saceļas jo viņam Pertijas vārda minēšana izlases sakarā uzreiz uzliek zīmgo cilvēkam kurš viņu piemin) Pahars. Par viņeim varētu diskutēt, bet nevajag mainīt līdzīgu ar līdzīgu pēc katra cikla.

     [+] [-]

, 2018-11-22 20:48, pirms 6 gadiem
Lasu ka Namejs spļauj ārā vienu lielu muļķību pēc otras. Par Hārtliju piemin, kuram kaut kas jāpierāda. Vienīgi Namejs parāda savu pilnīgu nekonsekvenci un dažādas pieejas treneriem. Ko vēlas no viena to otram piedod utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-11-22 22:31, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Skatos, visai jautra diskusija komentāros Pedagogs Funis, bocmanis Ivars, Hokeja amatieris Banss, pašpietiekamais LV pilsonis Arčijs, Tenisa eksperts Derums, multisporta sekotājs Hendža, PARists Otins un citi zināmi SC personāži
Mēģinot saprast Nameja teikto tā vien gribas izdzert puslitru vilkābeļu tinktūras

     [+] [-]

, 2018-11-22 22:41, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tur jau viens otram netraucē - izlases treneris ir izlases rezultātiem, gribētu tādu, kurš var izvilkt maksimumu no tā kas šobrīd ir. Varbūt šis arī ir maksimums? Nezinu. Jumtu, pamatus un visu pārējo saimniecību ir jāsaved kārtībā LFF.
Var jau būt, ka no šīs izlases var izspiest vismaz sakarīgu un kaut cik skatāmu spēli vismaz. varbūt kāds ar pilnīgi citu skatījumu pieies kandidātu sarakstam. Grūti spriest cik tur treneru vaina, ja komanda spēli no spēles nevar izdarīt vairāk par divām piespēlēm.

     [+] [-]

, 2018-11-22 23:21, pirms 6 gadiem
reikons rakstīja: Ja es būtu federācijas boss, ilgtermiņā pārdomātu nacionālo izlašu stratēģiju un dotu iespēju labākajiem vietējiem treneriem strādāt ar jauniešiem, kamēr nacionālo izlasi vismaz pagaidām atstātu Pātelainena pārraudzībā, un tās rezultātus vērtētu pēc nākošā cikla. Citiem vārdiem sakot, Pātelainenam ir jādod laiks iespēlēties un atrast savus līderus un uzticības personas izlasē. Viņš nav burvis un, atnākdams uz izlasi, pāris mēnešu laikā neizmainīs lietas, kas darītas nepareizi vairāku gadu garumā. Jādod laiks, un tad spriedīsim par rezultātiem.

Attiecībā uz jauniešu izlasēm, piekrītu, ka Kazakeviča laiks pie U-21 stūres ir beidzies jau labi sen. Dainis nemāk aiziet, bet jāatzīst, ka arī viņa trenera pieredze ir pārāk maza, lai sekmīgi strādātu ar jauniešiem.

Es U-21 izlasi uzticētu Basovam. Viņš ar savu darbu U-19 izlasē, neskatoties uz to, ka zaudējām Kiprai un šoreiz netikām uz Elites raundu, ir pierādījis, ka ir pelnījis kāpt solīti augstāk.

U-17 un U-19 izlases tad tik tiešām varētu nodot Rihertam un Paharam, jo, jā, šie treneri ir pierādījuši, ka māk strādāt ar jaunajiem futbolistiem un arī pieredzes ziņā viņi spētu dot jaunajiem vairāk nekā šobrīd spēj dot, piemēram, tas pats Stepanovs, kurš, neskaitot U-17 izlasi, kuru vadījis jau, šķiet, 8 gadus, vēl savulaik ir nedaudz pastrādājis par kādreizējās FK Jūrmala-VV trenera asistentu.
Bet tu neesi Ffederācijas Boss un nekad tāds nebūsi. Ja nu vienīgi atdzims Skonto, kur par Direktoru

     [+] [-]

, 2018-11-22 23:32, pirms 6 gadiem
Werder Bremen !

  +1 [+] [-]

, 2018-11-22 23:42, pirms 6 gadiem
Skatos un brīnos... kapēc studijā nav citu izlases spēlētāju vecāki?! Paskatījos FC Sion statistiku, izrādās Uldriķis deldē soliņu... Kāpēc papiņš iedomājas, ka viņa dēliņš dēļ ārzemju kluba spēlēs pirmo vijoli izlasē... Smieklīgi Pahars uzaicināja dēliņu uz izlasi un lūdzu grāmata tiek izdota Tagad jāraksta grāmata par Miksu Pātalainenu un viss būs kārtībā Arī otrs dēls tiks izsaukts uz Nacionālo izlasi

     [+] [-]

, 2018-11-23 00:39, pirms 6 gadiem
Pat Simeone neizvestu šo sastāvu no bedres...

  +1 [+] [-]

, 2018-11-23 14:56, pirms 6 gadiem
nosauciet kaut vienu Futbolistu Latvijas izlasē, izņemot Vaņinu. Bet tikai ar vārtsargu neviens pasaules treneris vēl nav uzvarējis. ja paskatās, kā spēlē Eiropas klubi un izlases un salīdzina ar mūsējiem, tie ir divi dažādi sporta veidi. ja nav kur likt naudu, var niekoties, bet pa lielam ar diegiem nav aršana. ne izlasē, ne federācijā

     [+] [-]

, 2018-11-24 08:50, pirms 6 gadiem
kā var piesaukt tādu darboni kā Pertija. tad es ar varu būt treneris gan futbollā, gan hokejā, boksā. redzēju pāris treniņus Liepājā, tur pēc treniņa neviens noguris neizskatijās.
Gribētos redzēt fiziskās sagatavotības testu rezultātus, lai var saprast kādā formā ir spēlētāji atbraucot uz izlasi.