Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latviešiem vāja aizsardzība spēles ievadā un bezcerīgs zaudējums horvātiem

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Latviešiem vāja aizsardzība spēles ievadā un bezcerīgs zaudējums horvātiem
Luka Modričs spēlē pret Latvijas valstsvienību. Foto: Romāns Kokšarovs/AP/Scanpix

Latvijas valstsvienība 2024. gada Eiropas futbola meistarsacīkšu kvalifikācijas ciklu noslēdza ar zaudējumu (0:2) pret Horvātiju.

Latvijas līdzjutēju [klusās] cerības par iespējamo cīņu par punktiem lielā mērā izplēnēja jau spēles sākumā, horvātiem pirmajās 16 minūtēs divreiz saplosot latviešu aizsardzību.

Septītajā minūtē pēc Lukas Modriča tālās piespēles soda laukuma stūrī bumbu uztvēra Luka Ivanušecs, kurš bumbu iespēlēja tuvāk vārtiem esošajam Lovro Majeram, "Wolfsburg" pussargam ar pirmo pieskārienu bumbu raidot vārtu tālajā stūrī (1:0). Majera sitienu nepaguva kavēt pussargs Aleksejs Saveļjevs. 16. minūtē pēc Majera no labā flanga pa zemi veiktās piespēles Latvijas izlases aizsargi nespēja novērst ilggadējā "Hoffenheim" uzbrucēja Andreja Kramariča netraucētu sitienu (2:0).

Pirmā puslaika turpinājumā lielāko daļu no spēles laika horvāti meistarīgi kontrolēja bumbu, kaut viesiem neizdevās noorganizēt daudz vārtu gūšanas izdevību. Latvijas futbolisti atbildēja ar nopelnītiem diviem stūra sitieniem, kurus neitralizēja horvātu aizsardzība.

Pēc pārtraukuma spilgtu momentu bija vēl mazāk, Horvātijas komandai pārliecinoši kontrolējot spēles ritējumu. Latvijas valstsvienība pirmo sitienu veica vien 57. minūtē, kad tālsitienā neprecīzs bija Andrejs Cigaņiks.

Atlikušajā laikā Latvijas futbolisti vairākkārt mēģināja atrast caurumus horvātu aizsardzībā, tomēr neko bīstamāku par stūra sitieniem mājinieki neizveidoja. Tuvāk vārtu gūšanai bija pēdējo divu pasaules meistarsacīkšu medaļniece Horvātija, kompensācijas laikā Bergamo "Atalanta" pussargam Mario Pašaličam bumbu raidot pa vārtu stabu.

89. minūtē debiju Latvijas lielajā valstsvienībā piedzīvoja 23 gadus vecais RFS pussargs Dmitrijs Zelenkovs. Horvātijas valstsvienībā debitēja "Rijeka" pussargs Marko Pašaličs un 20 gadīgais Zagrebas "Dinamo" pussargs Martins Baturina.

Latvijas valstsvienība laukumā parādīja blāvu sniegumu, turpretim mājinieku līdzjutēji gādāja par valsts svētkiem piederīgu atmosfēru, spēlei noritot spirgtā gaisotnē.

Latvijas izlasei pēdējā spēle šogad paredzēta otrdienas vakarā Varšavā, savukārt Horvātija kvalifikācijas cikla noslēgumā uzņems Armēniju.

Latvija – Horvātija 0:2 (0:2)
Vārti: Majers 7', Kramaričs 16'.
Brīdinājumi: Tobers 31', Saveļjevs 65'.
Latvija: Ozols – Černomordijs, Balodis, Savaļnieks, Cigaņiks – Tobers, Saveļjevs – Jaunzems (Jurkovskis 89'), Dašķevičs (Zelenkovs 89'), J. Ikaunieks – Uldriķis (Krollis 83').
Horvātija: Livakovičs – Erličs, Šutalo, Stanišičs, Gvardiols – Brozovičs, Modričs (Baturina 86'), Kramaričs (Marko Pašaličs 80') – Ivanušecs (Mario Pašaličs 61'), Majers, Budimirs.
Galvenais tiesnesis: Urss Šnīders (Šveice).

Spēles statistika

LatvijaHorvātija
Bumbas kontrole:36%64%
Sitieni (vārtu rāmī):1 (0)15 (6)
Stūra sitieni:41
Aizmugures:20
Pārkāpumi:108
Uzbrukumi:3157
Piespēles (precīzās):312 (219)716 (622)

2024. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēles 18. novembrī

Gr.SpēleLaiks/Rez.Vārtu guvēji
BNīderlande – Īrija21.45
Francija – Gibraltārs21.45
DArmēnija – Velsa1:1 (1:1)Zelarajans 6' – Tiknizjans (s.v.) 45'+2
Latvija – Horvātija0:2 (0:2)Majers 7' Kramaričs 16'
IBaltkrievija – Andora1:0 (0:0)Laptevs 83'
Izraēla – Rumānija21.45
Šveice – Kosova21.45

D grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Turcija751113:616
2.Horvātija*741212:413
3.Velsa*73229:911
4.Armēnija72239:108
5.Latvija81075:193

* – valstsvienība piedalīsies pārspēlēs, ja neiekļūs pirmajā divniekā grupā.

Izmantotie avoti:
https://www.uefa.com/european-quali...

 +10 [+] [-]

, 2023-11-18 20:57, pirms gada
Ubrukums 0, mainju nav, Horvati vareja 5-0 ka minimums uztaisit, ja butu vajadzigs, nozelojams futbols spelejot majas.

  +5 [+] [-]

, 2023-11-18 20:59, pirms gada
No preses konferences varēsim dzirdēt par cienīgu zaudējumu un pozitīvu vektoru, - iepriekšējā spēlē bija 0:5, progress.

  +1 [+] [-]

, 2023-11-18 21:00, pirms gada
Bomar

  +8 [+] [-]

, 2023-11-18 21:01, pirms gada
Daini Atkāpies, visiem izdarīsi pakalpojumu...

  +4 [+] [-]

, 2023-11-18 21:01, pirms gada
Apkaunojums Latvijai!

  +8 [+] [-]

, 2023-11-18 21:01, pirms gada
Kurš šo murgu Latvijas svētku dienā skatījās? Vai kāds arī bija uz vietas stadionā? Pastāstiet lūdzu vairāk par savu unikālo pieredzi! ';

  +4 [+] [-]

, 2023-11-18 21:03, pirms gada
Dainis ar pozitīvu vektoru domāja, ka spēsim tikt pie stūra sitieniem

  +1 [+] [-]

, 2023-11-18 21:03, pirms gada
Kāds ir vektors.........?

  +3 [+] [-]

, 2023-11-18 21:04, pirms gada
Dažāda līmeņa komandas, bet kad iesita golus, mūsu aizsargi stāvēja kā stabi nemaz īpaši necentās. Dažas spēles likās cerīgas, bet pēdējās izskatijās, ka spēlētājiem pofig, varbūt apnicis treneris..

  +1 [+] [-]

, 2023-11-18 21:07, pirms gada
nospēlēja, taču, stabili. ko jūs te raudiet.

  +3 [+] [-]

, 2023-11-18 21:07, pirms gada
DAini, vācies prom!!!

  +2 [+] [-]

, 2023-11-18 21:08, pirms gada
Vājākais cikls kopš es skatos LV futbolu. A skatos kopš jau gadus 30

  +3 [+] [-]

, 2023-11-18 21:08, pirms gada
Kur atrada vienu sitienu pa Horvātijas vārtiem😎😎😎Traki, ļoti traki 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

  +9 [+] [-]

, 2023-11-18 21:08, pirms gada
džeki izskaidrojiet man kā var pret horvātiem, ierijot jau 2 pirmajās 15 minūtēs un visu 1. puslaiku skraidot kā suns pakaļ bumbiņai, veikt pirmo spēlēs maiņu 80 minūtē? kāpēc nevar iedot visu otro puslaiku izskrieties Regžam, Samoilovam un Zelenkovam? ar kādu mērķi bija laists ārā Jurkovskis 88. minūtē? Jaunzems jau 30 minūtē bija bez elpas

  +6 [+] [-]

, 2023-11-18 21:10, pirms gada
Visai Latvijas futbola federācija jāatkāpjas😡😡😡😡😡

     [+] [-]

, 2023-11-18 21:11, pirms gada
Pī nožēlojamākā top 10 izlase pasaulē, 100 proc

     [+] [-]

, 2023-11-18 21:12, pirms gada
Apskatoties klubus ,kur spēlē mūsējie un kur horvāti pat apmierinošs spēles rezultāts.

     [+] [-]

, 2023-11-18 21:14, pirms gada
Daini tiešām, ir laiks, tu nespēj atbrīvot šitos krējuma strēbējus spēlei. Celtnieki novākušies, nožēlojami riebekļi. Saželejot matus tur var tik dažs labs. Tobers vled, samuraji sargā vārtus. Ai taks ejiet jūs sēnēs

  +2 [+] [-]

, 2023-11-18 21:15, pirms gada
Tas brīdis ir pienācis un tgd.pilnībā ir skaidrs.ka par Latvijas,mūsu Valsts izlases treneri ir strādājis naidīgo valstu specdienestu aģents,kurš apzināti gremdējis mūsu Valsts futbolu un grāvis to kā vien mācejis.Šodien,Latvijas Valsts jubilejā spēlēja bez lepnuma par Latviju.! Dainam ar steigu jādemisionē!

     [+] [-]

, 2023-11-18 21:16, pirms gada
Kad to tīkliņu vienreiz atlaidīs?🤮🤮🤮

     [+] [-]

, 2023-11-18 21:17, pirms gada
andzixxo rakstīja: džeki izskaidrojiet man kā var pret horvātiem, ierijot jau 2 pirmajās 15 minūtēs un visu 1. puslaiku skraidot kā suns pakaļ bumbiņai, veikt pirmo spēlēs maiņu 80 minūtē? kāpēc nevar iedot visu otro puslaiku izskrieties Regžam, Samoilovam un Zelenkovam? ar kādu mērķi bija laists ārā Jurkovskis 88. minūtē? Jaunzems jau 30 minūtē bija bez elpas
Konkrēti jautājumi plus vēl citus līdzīgus varētu uzdod uz kuriem 'paskaties kur horvāti spēlē un kur mēs' tipa cilvēkiem atbildes nebūtu, jo tālāk par rezultātu pat nav aizdomājušies.

  -2 [+] [-]

, 2023-11-18 21:18, pirms gada
striker rakstīja: Tas brīdis ir pienācis un tgd.pilnībā ir skaidrs.ka par Latvijas,mūsu Valsts izlases treneri ir strādājis naidīgo valstu specdienestu aģents,kurš apzināti gremdējis mūsu Valsts futbolu un grāvis to kā vien mācejis.Šodien,Latvijas Valsts jubilejā spēlēja bez lepnuma par Latviju.! Dainam ar steigu jādemisionē!
Pašlaik izlasi var trenēt kaut vai pasaules labākais treneris ,bet divu vārtu zāģis pret horvātiem būtu pat labs spēles iznākums.

     [+] [-]

, 2023-11-18 21:20, pirms gada
merseysider rakstīja: Pī nožēlojamākā top 10 izlase pasaulē, 100 proc
Abos beidzamajos PK bronza tiešām nožēlojama izlase.

  +6 [+] [-]

, 2023-11-18 21:21, pirms gada
fall in love rakstīja: Konkrēti jautājumi plus vēl citus līdzīgus varētu uzdod uz kuriem 'paskaties kur horvāti spēlē un kur mēs' tipa cilvēkiem atbildes nebūtu, jo tālāk par rezultātu pat nav aizdomājušies.
pat ja 0-5 zaudētu nekāds pārsteigums jau tas nebūtu, priekš kam Regža, kurš ir labākais vārtu guvējs virslīgā, deldē beņķi kopā ar pārējiem džekiem, kas ir nospēlējuši labi ja 10 minūtes visa cikla garumā? viņi taču zāli graustu pret horvātiem, lai var izjust to kā ir spēlēt pret top līmeņa džekiem, nevis supernovu

     [+] [-]

, 2023-11-18 21:21, pirms gada
Tadas zvaigznes kaa emsis piesaistijis. Stojanoviču vajadzēja labāk atstāt. Tak vled sauciet mourinjo no romas nakamgad, 6 mil tak caur noziedziniem un valsti var atrast gadam. Vienigi ja ar sirdi neaizies ieraugot sastāvu. Ta kaut vai to mahinatoru pertiju. Bet ne jau daini, dainis varetu liktenberniem but labs mentors. Karels brukners diez vel trenee? To pa leeto varetu dabut

     [+] [-]

, 2023-11-18 21:24, pirms gada
Bronzh neesam dabujuši, runa par latvijas vilkiem, toc tik pagrūti tev iebraukt lasamviela.

  +2 [+] [-]

, 2023-11-18 21:25, pirms gada
Mazalacas Iedzīvotājs rakstīja: nospēlēja, taču, stabili. ko jūs te raudiet.
Piekrītu! Spēle un statistika parāda, ka tiešām stabili TIKAI aizsargājāmies.
Saprotams, ka Horvātija ir cita līmeņa komanda, bet mūsējie jau ir nokrituši tuvāk Andoras (tīri piemēram) līmenim tuvāk kā jebkad.
Paskatījos virslīgas pēdējās kārtas un nelikās tik drausmīgs mūsējo līmenis, jo starp visiem leģionāriem mūsējie spēja arī dot savu artavu komandām. Līdz ko sākas izlases spēles tā pilnīgs bardaks uzbrukumā. Brīnumainā kārtā vienā spēlē pret Armēniju komanda, kura nav tik slikta cik izskatās, atvērās.
Piedod Daini, bet spēt visa cikla laikā mobilizēt komandu tikai uz vienu (varbūt divas, ja skaita normālāko maču pret Velsu) spēli ir trenera nespēja vai autoritātes trūkums. Iespējams, ka Dainis ir labs stratēģis, bet noteikti ne galvenais treneris.

  +5 [+] [-]

, 2023-11-18 21:25, pirms gada
Pilnīgi piekrītu ka 0:2 nav jau slikts rezultāts, bet jautājums ir par to kā tas tika izdarīts. Vai variants 0:2 ir labi, ja tas tiek vērsts uz to ka davaj mazāk ielaizam, bet neko nedarām, vai ka mēģinām ko darīt, nesanāca un ir 0:4. Tad labāk redzu otro variantu un te tiešām ir trenera vaina ka tā. Ar šitādu Kazakēviču domāšanu jau visu laiku būs 0:2, bet izaugsme jau nekāda. Tad labāk pasaules treneris, bet ar domu ka jāspēlē futbols nevis Anti futbols

  +2 [+] [-]

, 2023-11-18 21:26, pirms gada
Futbols Latvijā tiek gremdēts. Salīdzinājumam - 1986. gada sezonā, kad Rīgas Daugava spēlēja PSRS 1.līgā, vidēji uz spēlēm Daugavas stadionā ieradās 7000 skatītāju, bet stadions bija arī pārpildīts ar 15 000. Tagad, kad Latvijā ierodas Pasaules 3 izlase, labākajā stadionā nevar iekļūt vairāk par 6000 interesentu, no kuriem krietna daļa ir viesu fani. Nacionālā stadiona nav. Translāciju LTV nav. Vai tādā veidā var gaidīt Latvijas izlases supersniegumu, kam par godu uzcelt cienījamu arēnu?

  +6 [+] [-]

, 2023-11-18 21:32, pirms gada
es šokā, šodien Lavijas 105 gada diena, bet kādā kvalitātē rāda vivaipllay, man totāls kauns, m...u māja

  +1 [+] [-]

, 2023-11-18 21:35, pirms gada
Ja Trenneris sevi ciena ,ir jaatkapjas, Jo visu izmegjinaja, nesanaaca, nu vajadzetu taa ar godu prasties pasham

  +2 [+] [-]

, 2023-11-18 21:37, pirms gada
coffijs rakstīja: Abos beidzamajos PK bronza tiešām nožēlojama izlase.
2018.ajā bija sudrabs

     [+] [-]

, 2023-11-18 21:38, pirms gada
Futbols nav tas sporta veids, kur būtu valsts nauda jāiegulda. Patlaban esam tur, kur esam. Un nav nekādu korektu rādītāju, ka tuvākajos gados tiksim augstāk. Diemžēl.

     [+] [-]

, 2023-11-18 21:40, pirms gada
Saprotu, ka Eiropas naudas iet futbolam. Bet, priekš kam LV iegrūž šajā sporta veidā, kas mums kā tautai esam godīgi neiet, nesaprotu. Labi redzam, basītis iet mums, līdzekļu trūkst, es labprāt redzētu, ka tur lielu audu ieliktu, un Eirolīgu uz LV atvestu. Nu nebūs aršanas ar to futbolu. Ja, 20.g neredzu augšupeju, kaut kā uz leju.

Ja, par futbola problēmu, šķiet tā ir saistīta ar agrīno specializāciju, šķiet būtu jāatļauj LV nodarboties sporta skolās vairākās nozarēs līdz 13 gadiem, šķiet pat saistīts ar interesi un fizionomiju kā tādu. Jā, mēs gribam U-16, U-18 augstos rezultātus, un tur jau ir problēma (sadeg šajā posmā, negrib turpināt ceļu Eiropā). Tad jau rodas jautājums vai mums interesē jauniešu sports, vai perspektīva ar izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2023-11-18 21:41, pirms gada
garais_999 rakstīja: es šokā, šodien Lavijas 105 gada diena, bet kādā kvalitātē rāda vivaipllay, man totāls kauns, m...u māja
Tev Viaplay rādīja draņķīgā kvalitātē vai mūsu izlases bezcerīgais sniegums bija draņķīgā kvalitātē?

  +1 [+] [-]

, 2023-11-18 21:41, pirms gada
Uzlaist stolceru paharu astafjevu verpi butu labak. Zel ka Rubins nomira, varbut sanaktu spele. Stepavu aizsardziba un bleidelis vel tiri laba forma izskatas.

  +1 [+] [-]

, 2023-11-18 21:44, pirms gada
[+] [-] Ziņot
Karlo , 21:41, pirms 2 minūtēm , ignorēt , atbildēt
garais_999 rakstīja: es šokā, šodien Lavijas 105 gada diena, bet kādā kvalitātē rāda vivaipllay, man totāls kauns, m...u māja
Tev Viaplay rādīja draņķīgā kvalitātē vai mūsu izlases bezcerīgais sniegums bija draņķīgā kvalitātē?
-------------------
viss kopā

  +2 [+] [-]

, 2023-11-18 21:45, pirms gada
Dainis savus resursus ir izsmēlis. Iespējams, viņš ar savām zināšanām var noderēt, bet kā galvenais treneris noteikti nē. Varbūt v pirms viņa vajadzēja vēl Slavišam ļautu pastrādāt, iespējams, tad rezultāti būtu labāki visā ciklā. Obligāti nepieciešams restarts. Ideāli būtu atrast pietiekami gudru, lai arī dārgāku ārzemnieku, kas varētu pacelt futbola saimniecību līdzīgi kā savulaik to darīja Hārtlijs hokejā (lai ko viņš darījis pēc tam, tas jau ir cits jautājums, bet viņa ieguldījumu Latvijas hokeja izaugsmē nevar nenovērtēt) un dara Banki tagad basketbolā. Futbolā arī vajag šādu speciālistu ar skaidru skatu no malas uz mūsu futbola sasāpējušām problēmām. Un jādod viņam vismaz tāds pats uzticības kredīts kā Dainim.

  +6 [+] [-]

, 2023-11-18 21:46, pirms gada
Tas saucamais Dainis ir kko sapīpējies vai kā? Nosaukt par ļoti pozitīvu rezultātu šo maču ,kur izdarīts viens sitiens un maiņas uztaisītas, kad spēle jau beigusies k-gan puse komandas spēlētāju knapi velk kājas.. vācies prom zb

  +2 [+] [-]

, 2023-11-18 21:50, pirms gada
jubula rakstīja: 2018.ajā bija sudrabs
Paldies par labojumu.

  +5 [+] [-]

, 2023-11-18 21:53, pirms gada
Nu jau komentētāji baidās Dainim uzdot nepatīkamus jautājumus, ja kas nepatiks, tad pagriezīsies, izmetīs aizvainojuma pilnu frāzi un aizies. Tādas lūk reālijas! 0 sitieni rāmī, 1 mēginājums garām.. bet mēs uzvarējām stūros - teiks Dainis, vēl saka: "...mums nav rezervju, nekā vairs nav, ir tikai tas, ko es lieku un rediģēju un tas ir pilnīga pilnveidība", jo labāk vienkārši nekas nevar būt - Pilnīgs Strupceļš - treneris NULLE izlašu līmenī, ja grib kaut ko vairāk. Tūtā prasās, bet...

  +1 [+] [-]

, 2023-11-18 22:04, pirms gada
Mūsējie nav cīnītāji, dāmu futbola izpildījumā.

  +9 [+] [-]

, 2023-11-18 22:17, pirms gada
Piekrītu, ka vajag jaunu stadionu. Šajā ir auksti, mājās atnācu riktīgi nosalis, lai arī saģerbos kārtīgi. Stadionu vajag tādu, ka vējš nepūš cauri, lai ir silti. Skonto stadiona vīriešu tualete vispār ir kaut kas. Vienkārša rene pie sienas, kur ūdens tek. Sniegums briesmīgs. Tagad lēnām šņabi leju iekšā, par Latvijas 105 un lai nesaslimtu. Būtu zinājis, ka stadions tik švaks būtu gājis pie pieminekļa Rinkeviču klausīties. Saules mūžu LATVIJAI!!

  -1 [+] [-]

, 2023-11-18 22:23, pirms gada
Francija - Gibraltars 7:0 (38min)

  -2 [+] [-]

, 2023-11-18 22:24, pirms gada
Dodiet atpakaļ Starkovu,tur vismaz kaut kas tuvāks futbolam bija Latvijas izpildījumā

     [+] [-]

, 2023-11-18 22:27, pirms gada
Erling Haaland rakstīja: Francija - Gibraltars 7:0 (38min)
Baigājēga nošitādām spēlēm. Farancūžiem bezjēdzīga trauma no lopu kāvējiem

  +1 [+] [-]

, 2023-11-18 22:28, pirms gada
coffijs rakstīja: Pašlaik izlasi var trenēt kaut vai pasaules labākais treneris ,bet divu vārtu zāģis pret horvātiem būtu pat labs spēles iznākums.
Pašlaik ir visu Latvijai lojālo cilvēku svētku diena! Vēl šovakar bija pēdējā iespēja ar cīņasparu(nerunādim par meistarību) pierādīt savu attieksmi pret mūsu Valsti.Attieksmes radīšanā galvenā nozīme ir trenerim.Tā bijusi kaut kāda tukša muldēšana,lai novērstu uzmanību no sabotierisma! Gan jau arī attiecīgie dienesti izvērtēs,ko darīja un ar ko tikās bijušajā psrs republikā-Armēnijā,viss taps zināms.

  +2 [+] [-]

, 2023-11-18 22:37, pirms gada
Žēl! Nožēlojami. Tā nav Latvijas izlase!

     [+] [-]

, 2023-11-18 22:40, pirms gada
arish rakstīja: Žēl! Nožēlojami. Tā nav Latvijas izlase!
Piekrītu! Latvijas izlase ir šī https://www.youtube.com/watch?v=9ob... Skatos pašlaik lai nav tāda šķrobe par nevarīgumu

     [+] [-]

, 2023-11-18 22:40, pirms gada
Saitē Latvija Turcija 2003 1. spēle Rīgā

  +4 [+] [-]

, 2023-11-18 23:40, pirms gada
coffijs rakstīja: Apskatoties klubus ,kur spēlē mūsējie un kur horvāti pat apmierinošs spēles rezultāts.
Rezultāts labāks kā spēle. Pie 2.0 horvāti neiespringa. Būtu kāda komanda, kas izbauda salaušanu - spēlē kaut līdz 10.0, visticamāk, vēl 3-4 bumbas vilktu ārā no vārtiem. Un tas, kas šajā spēlē bija vispretīgāk - ļoti zems cīņasspars. Un tā jau ir tā galvenā izlases problēma, tas iemesls kāpēc lamā Daini. Var zaudēt, var zaudēt, kaut ar 10.0 ja redz, ka "grauž zemi un zāli". Mūsu izlasei šādu spēļu Daiņa vadībā ir ļoti maz.

  +4 [+] [-]

, 2023-11-18 23:51, pirms gada
Nu ko, kārtējā klasiskā spēle Daiņeļa stilā. Galvenais cienīgi zaudēt. Fiksi ielaiž divus vārtus un viss ok, vālējam kā līdz šim.

Pirmā maiņa 83 minūte. Un tā nav pirmā reize. Čali viss apmierina un izskatās, ka maiņas viņš veic tupi lai smadzenes viņam nečakarētu presenēs kādēļ vispār neveic maiņas.

Vai tik tiešām kāds cilvēks skaidrā prātā verēja cerēt uz to, ka Uldriķis kā vienīgais uzbrucējs varēs kaut ko izveidot? Jā, mums nav jaunu Paharu un Verpakovsku, bet nu galu galā ir tak Ikaunieku Janka, kurš bija uzņēmis labu formu un vismaz var paskriet. Nu iebāz tu viņu uzbrukumā, ja principiāli negribi likt sastāvā Krolli un Regžu. Un izlaid laukumā Uldriķa vietā, bišku pamaini to shēmu. Nesaku ka līdzēs, bet nu vismaz cerības ir. Un tādu nianšu var atrast 100+. Shēma kā vektors ir nelokama un nemaināma. Uldriķis spēlē vienmēr. Nav problēma ka zaudēja horvātiem 0-2, problēmā ir tāda, ka zaudēja jau pirms spēles, galvenais lai nebūtu 0-5, 0-1, 0-2 pilnīgi forši, ja būtu 1-3 vispār lieliski, nav sagrāve un pat vārtus guvām.

  +3 [+] [-]

, 2023-11-19 00:06, pirms gada
dzeko rakstīja: Tas saucamais Dainis ir kko sapīpējies vai kā? Nosaukt par ļoti pozitīvu rezultātu šo maču ,kur izdarīts viens sitiens un maiņas uztaisītas, kad spēle jau beigusies k-gan puse komandas spēlētāju knapi velk kājas.. vācies prom zb
Tur jau tā problēma ka viņam šis rezultāts ir labs. Viņš necenšās vinnēt jau pirms spēles, viņš cenšās smagi neatrauties. Nav sagrāves pret PK bronzas medaļnieci - nav. Ko vēl gribat, ejiet bekot, rezultāts labs.

  +3 [+] [-]

, 2023-11-19 00:33, pirms gada
Garais1606 rakstīja: Nu ko, kārtējā klasiskā spēle Daiņeļa stilā. Galvenais cienīgi zaudēt. Fiksi ielaiž divus vārtus un viss ok, vālējam kā līdz šim.

Pirmā maiņa 83 minūte. Un tā nav pirmā reize. Čali viss apmierina un izskatās, ka maiņas viņš veic tupi lai smadzenes viņam nečakarētu presenēs kādēļ vispār neveic maiņas.

Vai tik tiešām kāds cilvēks skaidrā prātā verēja cerēt uz to, ka Uldriķis kā vienīgais uzbrucējs varēs kaut ko izveidot? Jā, mums nav jaunu Paharu un Verpakovsku, bet nu galu galā ir tak Ikaunieku Janka, kurš bija uzņēmis labu formu un vismaz var paskriet. Nu iebāz tu viņu uzbrukumā, ja principiāli negribi likt sastāvā Krolli un Regžu. Un izlaid laukumā Uldriķa vietā, bišku pamaini to shēmu. Nesaku ka līdzēs, bet nu vismaz cerības ir. Un tādu nianšu var atrast 100+. Shēma kā vektors ir nelokama un nemaināma. Uldriķis spēlē vienmēr. Nav problēma ka zaudēja horvātiem 0-2, problēmā ir tāda, ka zaudēja jau pirms spēles, galvenais lai nebūtu 0-5, 0-1, 0-2 pilnīgi forši, ja būtu 1-3 vispār lieliski, nav sagrāve un pat vārtus guvām.
Jaa, es arī nesapratu ko Uldriķis vispār dara laukumā, aizsardzībā tikai pieklājības pēc tipina, uzbrukumā varbūt jēga no viņa būtu ja mēs regulāli centrētu, tas ir ne jau pret tāda līmeņa komandu kā horvāti.

Un otrais punkts tavs ir vēl drūmāks, tieši tā, Dainis šo uzskata par labu rezultātu (jo nav sagrāves, rezonances, var saglabāt amatu), otrajā likās norādija Savaļniekam, lai nesteidzas izspēlēt autu :p ne tas ka jāmēģina atspēlēties, vēl ielaidīsim.

  -1 [+] [-]

, 2023-11-19 04:52, pirms gada
Piedodiet man.
Ja tie kas komentē, ir LV fani.
Ja tu esi LV fans tad ejot uz spēli kā 132 vietā esošas valsts fans pret Pagājušā gada Top3 valsti, šis bija rezultāta ziņā izcili. Bet ja runājam par Latviešu varēšanu bumbas apstrādē, kontrolē, un vispār sapratnē, tad te bija 1 balle no 10. Nu tas bija izsmiekls. Spēlētājiem ir bail uzņemties atbildību un apspēlēt pretinieku. Viņam ir tik bail ka viņš labāk aizsitīs bumbu kautkur un tāpat to zaudēs. Vot tā ir tā lielākā problēma LV spēlētājos - viņi baidās apspēlēt 1vs1 un iedot piespēli, vai arī vienkārši treneris neļauj.
Ja ir tā ka treneris to saka, tas sanāk ka ir tieši tā kā izskatās - dabūn bumbu un sit cik tālu vari, ja sanāks tad sanāks, vismaz mazie priecāsies. ...

     [+] [-]

, 2023-11-19 10:30, pirms gada
Basketbola izlasei 5.vieta. Futbola izlasei arī 5.vieta.

     [+] [-]

, 2023-11-19 10:55, pirms gada
A man gan poh… spēles neskatos, taka pie pakaļas kas tur notiek 😂

     [+] [-]

, 2023-11-19 12:33, pirms gada
Latvijas futbols tomēr ir dažās jomās Eiropas līderu vidū. Skontu rekordists titulu sksita ziņā , Kazakēvičs katastrofālu zaudējumu ziņā ir pirmajā vietā neveiksmīgas karjeras termiņa ilguma ziņā.

     [+] [-]

, 2023-11-19 12:42, pirms gada
Diemžēl Latvijas komanda zaudē spēli vēl viņai nemaz nesākoties....

     [+] [-]

, 2023-11-19 12:46, pirms gada
5:0 kāsiens bija labāka spēle.