Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Izlase celsies. Ar Starkovu vai bez viņa

Miķelis Osis
Miķelis Osis @MikelisO

Viedoklis: Izlase celsies. Ar Starkovu vai bez viņa
Zemāk krist vairs nevaram, tāpēc jāceļas!
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pagājušajā nedēļā Latvijas futbola izlases piedzīvotais bezzobainais zaudējums somiem, iespējams, kļuvis par pagrieziena punktu valstsvienības turpmākajām gaitām. Gan galvenais treneris Aleksandrs Starkovs, gan viņa izvēlētie "motivētākie spēlētāji" labi saprot, ka tā turpināt nedrīkst!

Neatminos, kad tik ilgi pēc spēles būtu gaidījis futbolistus, iznākot no ģērbtuves, lai tiem uzdotu jautājumus par aizvadīto cīņu. Pagājušās trešdienas vakarā tās bija vismaz 20 minūtes, bet varbūt pat pusstunda, līdz pamazām ārā sāka nākt mačam nepieteiktā trijotne, bet vēl vēlāk arī paši vakara varoņi. Četrus gadus Latvijas izlases līdzjutēji nebija gaidījuši, lai beidzot Rīgā pārbaudes spēlē pavērotu tādu pārmaiņu periodā esošo valstsvienību, kura publikai pretī nepagrieza seju. Jo nedz sejas, nedz rokraksta izlasei vienkārši nebija.

Daudziem futbolistiem, iespējams, aiz muguras bija vissmagākā pēcspēles sapulce karjerā, un vairums pēc sarunas ar Starkovu (precīzāk – pēc trenera monologa) ātrā solī nozuda no skatiena, kaut ko no tā vakara stundās pastrādātā komentēt atsakoties (uzlecošā zvaigzne Artjoms Rudņevs gan pēc izlases mačiem runāt nepiekrīt jau tradicionāli, uzskatot, ka tas nav viņa pienākums). Tie, kuriem pietika dūšas ar preses starpniecību notikušo raksturot jau tā nelielajam līdzjutēju skaitam, solījās septembrī laboties, piebilstot, ka sapulces saturam jāpaliek komandas iekšienē. Cik kļuvis zināms, Starkovs komandas priekšā katru futbolistu nolamājis individuāli, emociju varā spļaujot ārā visu, kas uz mēles. Vieglāk visam cauri ticis vienīgi vārtsargs Andris Vaņins, kurš pie izlases (ne)parādītā vainojams vismazāk. Tomēr zaudē visa komanda, un tās tēls šobrīd iedragāts pamatīgi.

Iemesls pārdomāt savu attieksmi (kā tas var būt, ka trīs nedēļas pirms septembra atlases cīņām komanda savā laukumā necīnās?!) gan ir ne tikai spēlētājiem. Izlases treneri pāris dienu laikā nevar neko mainīt apstāklī, ka vairumam komandas bumbas apstrādei slapjā laukumā nepieciešami vismaz trīs pieskārieni. Uzreiz neizmainīt arī to, ka viens otrs pirms piespēles skatās uz bumbu, lai pa to trāpītu, nevis plānoto piespēles telpu, kurā jau smīnot dežūrē pretinieks, lai uzsāktu pretuzbrukumu. Taču, ja Starkovs vairs nekontrolē valdošo situāciju izlasē un nespēj pielietot savu līdzšinējo trumpi – noskaņot komandu tā, lai katrs plēšas par savu vietu valstsvienībā un tās rezultātu laukumā –, tad varbūt laiks paaudžu maiņai arī uz komandtiltiņa? Jo ar dzirdēto Starkova piebildi pēc zaudējuma, ka statistiski augustā izlase vienmēr spēlē švaki, diezin vai kādu nomierināt un likt raudzīties šķietami spožākā nākotnē.

Visticamāk, lielisku atbildi dos cīņas septembrī. Naivi cerēt, ka taktikas arsenālā pēkšņi varētu parādīties kāds cits izkārtojums – piemēram, 4-5-1, kas mums varētu ļaut iegūt lielāku bumbas kontroli un ar piespēlēm apgādāt to pašu Rudņevu. Daudzi brēc, ka viņam sava potenciāla īstenošanai valstsvienībā blakus trūkst meistarīgu pussargu. Daļa taisnības ir, taču – vai tad Rudņevam nebija iespēju gūt vārtus līdzšinējos mačos? Bija vairākas, taču pietrūka meistarības! Droši vien jebkuram, kam "Skonto" stadionā pagājušajā trešdienā bija iespēja klātienē pašausmināties, kā pāris epizodēs bumba no Polijas Ekstralīgas zvaigznes atlēca kā no krituša koka bluķa, tapa skaidrs – arī Artjomam līdz zvaigznes statusam, kādā uzbrucēju gatavs iecelt ne viens vien līdzjutējs, vēl tāls ceļš ejams. Der gan atzīmēt, ka ne visai populārais daugavpilieša lēmums uzsvērt savu krievu tautību, vismaz Polijā lūdzot turpmāk viņu dēvēt bez vārda un uzvārda latviskās galotnes -s, ir viņa izvēle. Taču, kamēr futbolists metīsies aizstāvēt mūsu valsts godu un riskēs ar veselību, lai palīdzētu Latvijai – viņš būs savējais. Kaut arī vienīgā valsts oficiālā valoda viņam ir krietni svešāka par to pašu poļu mēli – viņš pārstāv tādu valsti, kādā dzīvojam, ne tikai latviešu kopienu.

Esmu pārliecināts, ka izlase septembrī celsies no šībrīža pozīcijām un cīnīsies – katrs par savu un komandas godu. Kauns par augusta darbiem, jādomā, ir ikvienam, kas tajos pielika savu pirkstu, un arī tiem, kam tādas iespējas nebija. Tāpēc nekādas muļķa laišanas būt vairs nedrīkstētu. Lai tā notiktu, gan jau kandidātu sarakstā atgriezīsies pāris pieredzējušo spēlētāju uzvārdi, kas varētu dot pozitīvu efektu uz konkurenci. Cita lieta – vai Starkovs beidzot pierādīs, ka atkal spēj sagatavot tādu izlasi, kas līdzīgi cīnās (nevis tikai atsitas) arī pret FIFA ranga 30-nieka komandām? Kā pagājušajā atlases ciklā, kad vadošās lomas spēlēja gandrīz tie paši, kas tik nevarīgi izskatās tagad! Ja ne, pareizākais lēmums droši vien būtu ļaut sajust jaunas vēsmas arī treneru vidū (paskatieties pēdējo spēļu bilanci…).

Kāds brēks, ka Latvijā nav atbilstošas kandidatūras un ka LFF vairāku miljonu budžets neatļaus noalgot labu treneri? Par Latviju taisnība. Kazakevičam un Babičevam līdz šim bijusi darīšana vien ar pusprofesionāļiem, bet Pahars vēl pacīnīsies, lai ar Starkova apzeltītajiem jauniešiem aizķertos trijniekā. Pertiju pie izlases nedrīkst laist kaut vai reputācijas dēļ, kaut gan gruzīns ar savu runas mākslu vien spētu pārliecināt slotaskātu izšaut vairākkārt… Citiem ārzemju treneriem sevi te vēl jāapliecina. Bet ārzemēs? Mourinju nenoalgot, arī tikko no kluba atlaistajam Donadoni nesanāks, taču neesiet naivi – Starkovs izlasē nestrādā par pliku paldies, un arī pārdesmit latu nav tā summa, ko viņš te saņem. Ir pietiekami daudz eiropiešu treneru, par kuru kvalifikāciju nav jāšaubās, bet kuriem sevis apliecināšana izlases līmenī būtu izaicinājums, no kā atteikties negribētu pat tad, ja pretī nesola miljonus.

Pirms diviem gadiem sarunā ar Sporta Avīzi mūsu futbola galva Indriksons izteicās, ka federācija trenerim varot piedāvāt kvalifikācijas līguma summu ar četrām nullēm, kaut Starkovs būtu pelnījis ciparu ar sešām. Jādomā, īpaši nekas šajā ziņā mainījies nav. Treneru sakarā šodien sazinājos ar LFF ģenerālsekretāru Jāni Mežecki, kurš atzina, ka par to, vai Starkova līgums, kas ir spēkā līdz šī cikla beigām, tiks pagarināts, nopietni tiks spriests tikai pēc cikla beigām. Pagaidām bijušas neoficiālas sarunas, kurās Starkovs apliecinājis vēlmi runāt arī par tālāko sadarbību. Ja tomēr puses šķirsies, jauns treneris visdrīzāk varētu tikt meklēts ārzemēs, tā Mežeckis.

Taču, ja valstsvienība septembrī un oktobrī neatkarīgi no rezultāta viesīs atlikušajos līdzjutējos cerību par nākotni un izpelnīsies aplausus pēc spēles – visu cieņu, Starkovam būs jāturpina iesāktais!

Kāda ir Jūsu nostāja Latvijas izlases trenera jautājumā?

  • 292

  • 134

  • 49


1 2 41 komentārs

  +1 [+] [-]

, 2011-08-17 11:27, pirms 13 gadiem
ja ņem vērā ka izlase uzvar reizi gadā,tad jautājumam vajadzētu izskanēt šādi:
''Izlase celsies.Vai nemaz necelsies?''

  +7 [+] [-]

, 2011-08-17 11:30, pirms 13 gadiem
Lai pabeidz šo ciklu un tad adios Starkovam

  +8 [+] [-]

, 2011-08-17 11:39, pirms 13 gadiem
Atlaist nevar paturēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-17 11:41, pirms 13 gadiem
Starkovu sen jau vajadzēja nomainīt

  -3 [+] [-]

, 2011-08-17 11:56, pirms 13 gadiem
D.Kazakeviču viņa vietā!
Slēpts komentārs: SportaDievs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-08-17 12:28, pirms 13 gadiem
Starkovs vainiigs ar savu stulbo strategiju! Speletajiem nav motivacijas spelet, ja taktika ir sedeshana pie saviem vartiem! Bet uzbrukt vinji neriskees peec sava praata, jo tad starkovs vainigos padziis no izlases!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-08-17 12:59, pirms 13 gadiem
pie kā vainīgs Starkovs, ja izlasē lielākā daļa ir iedomājušies, ka ir Kaka, Ronaldinjo, Messi un citi stāri?!?!Ar Starkova vai bez viņa Latvijas izlase ir vnk kauna traips futbolā Baltijas valstu starpā un pat visā Eiropā.
Lūk neliela statistika, ko jau vienreiz ieliku, ko Latvijas izlase ir paveikusi pēdējos 7 gados:
Nospēlētas 77 spēles kopš 18.08.2004 (pirmā spēle pēc EČ)-10.08.2011 (pēdējā spēle, kad zaudēja "kukineniem")
Uzvaras - 22
Uzvarētās komandas un uzvaru skaits:
Luksemburga 4
Lihtenšteina 3
Īslande 2
Moldova 2
Andora 1
Austrija 1
Bolīvija 1
Gruzija 1
Igaunija 1
Izraēla 1
Korejas TDR 1
Lietuva 1
Malta 1
Omāna 1
Ziemeļīrija 1
Austrija tika uzvarēta "pendelēs", Ziemeļīri iesita paši savos vārtos un pret Bolīviju bija cirks.
Saprotu, ka nēesam futbola lielvalsts, pat ne puslielvalsts vai kā citādāk, bet nu tas jau ir pa traku, skaitās, ka visi mūsu futbolisti ir profesionāļi un ar to pelna iztiku, bet jau 7 gadus cīnamies ar tādām komandām, kas vairāk vai mazāk sanāk vakaros kopā pēc darba dienas un uzspēle futbolu ar Latvijas izlasi. Esam pa 7 gadiem regresējuši jau pamatīgi...

  +1 [+] [-]

, 2011-08-17 13:03, pirms 13 gadiem
Protams, ka tagad jaunu (labu) treneri neatradīsi. Starkovam jānostrādā šis cikls līdz beigām un tad jāvērtē. Bet, lai vērtējums mainītos, jānotiek ļoti daudz kam. Nezinu, vai tas maz vēl ir iespējams, varbūt tikai ar radikālām pārmaiņām taktikā un spēlētājos. Spēlētāju rezerves gan mums nav kā brazīļiem, proti, neizsmeļamas, bet kaut kas ir jādara, savādāk pirmais si8mtnikes drīz mums FIFA rangā nebūs piemērota vieta. Es pat nezinu, kas ir izlases vaina. Pussargi? Jā, bet ne tikai.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-17 13:17, pirms 13 gadiem
Taa ir utopiha, nekas nemainiisies, taada sajuuta, ka daudzi cer ka Starkovs peeksni mainiis taktiku, un spees mainiit izlases sniegumu? Nebuus taa, atceraties Maskavas Spartak, peec skandaala ar Alenicevu, dmitrijs uzdeva zurnaalistam jautaajumu, "Vai jums patiik, kaa tagad, speelee Spartak? Atdbilde nee nepatiik, paskataties kas notiek, Baku. Viens nu gan ir skaidrs, ja nomainiis treneri, sliktaak noteikti nebuus!

  -1 [+] [-]

, 2011-08-17 13:21, pirms 13 gadiem
gintsc rakstīja: ar tādām komandām, kas vairāk vai mazāk sanāk vakaros kopā pēc darba dienas un uzspēle futbolu ar Latvijas izlasi.
Interesanti zināt, kuras tad būtu tās komandas? Neesi par kādiem 50 gadiem aizgulējies?

  +7 [+] [-]

, 2011-08-17 13:32, pirms 13 gadiem
Ar atgriešanos Miķeli, teicams raksts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-08-17 13:43, pirms 13 gadiem
Tas, ka Daugavpils krievam čābīgi ar latviešu valodu un nepriecājas par vārda izlocīšanu latviskā manierē, nekāds īpašais pārsteigums nav, bet kas šitā par dīvainu loģiku un izgājieniem?! "Artjoms Rudņevs gan pēc izlases mačiem runāt nepiekrīt jau tradicionāli, uzskatot, ka tas nav viņa pienākums".

  +2 [+] [-]

, 2011-08-17 13:58, pirms 13 gadiem
Eh kā es gribētu paklausīties to Starkova monologu katram spēlētājam ģērbtuvēs.

     [+] [-]

, 2011-08-17 14:01, pirms 13 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Tas, ka Daugavpils krievam čābīgi ar latviešu valodu un nepriecājas par vārda izlocīšanu latviskā manierē, nekāds īpašais pārsteigums nav, bet kas šitā par dīvainu loģiku un izgājieniem?! "Artjoms Rudņevs gan pēc izlases mačiem runāt nepiekrīt jau tradicionāli, uzskatot, ka tas nav viņa pienākums".
rudņevs arī Polijā uz intervijām nav nasks. vajag pagaidīt kad izlasē iesitīs, tad gan jau piekritīs vārdu apmaiņai.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-17 14:09, pirms 13 gadiem
pagrieziens rakstīja: VISS IR DIRSĀ
Tavā

  +1 [+] [-]

, 2011-08-17 14:16, pirms 13 gadiem
the return of the punkts rakstīja: Atlaist nevar paturēt.
Kur ir solītā lapa? Es jau vairs nevaru sagaidīt

  +1 [+] [-]

, 2011-08-17 15:55, pirms 13 gadiem
Man jau ar sāk likties ka Starkova laiki futbolā ir aizgājuši arī ka trenerim. Ar Baku komandu arī viņš neko nevar panākt. Rudņeva talantu arī viņš līdz šim nav mācejis izmantot. Savulaik man simpātiksks ka treneris likās Grigorčuks.

     [+] [-]

, 2011-08-17 16:24, pirms 13 gadiem
riekstins99 rakstīja: D.Kazakeviču viņa vietā!
Pilnīgi piekrītu Tev

  +4 [+] [-]

, 2011-08-17 16:26, pirms 13 gadiem
gintsc rakstīja: pie kā vainīgs Starkovs, ja izlasē lielākā daļa ir iedomājušies, ka ir Kaka, Ronaldinjo, Messi un citi stāri?!?!Ar Starkova vai bez viņa Latvijas izlase ir vnk kauna traips futbolā Baltijas valstu starpā un pat visā Eiropā.
+1 par komentu ieliku,bet šis minētais citāts nu gan ir aplams!Pie starkova, ja kāds kaut ko iedomāsies, tad viņš izlases kandidātu rindās nebūs redzams!
Paralēli starkovs vada Baku,kas tur notiek,esi informēts?
Vienalga, kur starkovs ir treneris pēdējos gados, vārtu gūšanas % ir ~0,5 vārti spēlē!Pat pret Portadown!(neskaitām 2010 gadu skonta ,kur tēvocis guņa parūpējās par to lai starkovieši gūtu ko vairāk)

pie kā ir vainīgs Fertovs,ka mēs viņu kritizējām pēc somijas mača?Savos 24 gados Fertovs nav iemācījies futbolu spēlēt,bet izlases sastāvā viņu redzam,kas ir vainīgs pie tā, ka mēs Fertovu redzam izlases rindās un kritizējām?Vai tik ne pats treneris?
Šeit par daudziem futbolistiem,kuri ņemti,neņemti izlases rindās varam šādi rakstīt,kā arī zinām starkova piekopto aizsardzības antifutbolu!Vai pie šī antifutbola,futbolisti vainīgi?
Starkovu prom no izlases!Bet tikais jābūt trenerim,kurš nedziedās pēc guņas stabules.

     [+] [-]

, 2011-08-17 16:27, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Interesanti zināt, kuras tad būtu tās komandas? Neesi par kādiem 50 gadiem aizgulējies?
Es nerunāju par to, kas ir uz šodienu , bet kas bija pirms tiem pašiem 7 vai 5 gadiem, pēc EČ - Sanmarino, Lihtenšteina,..

  +2 [+] [-]

, 2011-08-17 16:30, pirms 13 gadiem
Rakstam vēstuli LFF, lai atlaiž Starkovu!

  -1 [+] [-]

, 2011-08-17 16:35, pirms 13 gadiem
Tīri intereses pēc gribētu, lai Starkova vietā nāktu kāds cits uz diviem atlases cikliem un parādītu, ko var izdarīt ar šo sastāvu. Pozitīvā vai negatīvā nozīmē, vienkārši izmaiņu pēc. Lai varam redzēt, ko var likt Srakova un komandas Eiro 2004 un PČ atlases trešajai vietai.

Ne jau Starkovs vainīgs, ka nav labu pussargu.

  -2 [+] [-]

, 2011-08-17 16:41, pirms 13 gadiem
Meric rakstīja: Rakstam vēstuli LFF, lai atlaiž Starkovu!
Atradies mums te ''Lielais Rakstītājs''

  -1 [+] [-]

, 2011-08-17 16:43, pirms 13 gadiem
gintsc rakstīja: Austrija tika uzvarēta "pendelēs", Ziemeļīri iesita paši savos vārtos un pret Bolīviju bija cirks.
Saprotu, ka nēesam futbola lielvalsts, pat ne puslielvalsts vai kā citādāk, bet nu tas jau ir pa traku, skaitās, ka visi mūsu futbolisti ir profesionāļi un ar to pelna iztiku, bet jau 7 gadus cīnamies ar tādām komandām, kas vairāk vai mazāk sanāk vakaros kopā pēc darba dienas un uzspēle futbolu ar Latvijas izlasi. Esam pa 7 gadiem regresējuši jau pamatīgi...
Ziemeļīri iesita, jo Māris bija aiz ziemeļīra un bija gatavs sist. Tad jau Islandei arī vajag bezspēcībā raudāt, jo sanāca, ka arī nākamajā spēlē ziemeļīrs iesita vārtos.
Kā domā, Bolīvijas cirkā bija svarīga Latvijas uzvara vai abu komandu kopā iesistie vārti? Neliekas, ka totokantorim īpaši rūpēja kāds konkrēts uzvarētājs šajā spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-17 17:06, pirms 13 gadiem
gintsc rakstīja: Es nerunāju par to, kas ir uz šodienu , bet kas bija pirms tiem pašiem 7 vai 5 gadiem, pēc EČ - Sanmarino, Lihtenšteina,..
Nekautrējies, nekautrējies. Neliec to daudzpunkti, bet gan nosauc visas valstis. Starp citu, ar Sanmarīno mēs pēdējo septiņu gadu laikā neesam spēlējuši. Vēl jautājums - ko tu domāji ar vārdu "cīnāmies"?

  +1 [+] [-]

, 2011-08-17 17:46, pirms 13 gadiem
Neesmu tik optimistisks kā raksta autors. Neticu, ka bez galvas (trenera) nomaiņas lietas pagriezīsies uz labo pusi. Jo- "zivs pūst no galvas". Negribu apgalvot, ka Starkovs vairs neder nekam, bet ar to, ka pēc neveiksmīgas spēles, kā rakstā teikts, vienkārši sakot, spēlētāji tiek izlamāti, netiks panākts (principā nav iespējams), ka nākamajā spēlē cilvēki spēlēs labāk. Tā ir elementārā psiholoģija un pedagoģija reizē. Starkovam pēc šīs spēles vajadzēja vispirms ieskatīties sevī un pieņemt lēmumu, ko un kā darīt tālāk, bet... Bez tam- arī šajā rakstā tiek rakstīts par to, ka futbolistiem "jācīnās", bet futbols ir, ja kas, vispirms spēle, kuras jau ilgāku laiku LV komandai nav. Un vai valsts izlasei tomēr nevajadzētu pilna laika treneri nevis darbu savienotāju Starkovu, kura došanās uz Baku vairāk gan ož pēc vēlmes pelnīt lielo piķi nevis sevi pierādīt, ko Starkovs sen jau ir izdarījis. Tautas sakāmvārds vēstī: "Pēc diviem zaķiem dzenoties, nevienu nenoķersi." Rezumējot jāteic, ka Starkova kungu tuvākajā nākotnē redzu kā iemīļotu un sekmīgu bērnu vai jauniešu futbola treneri tepat Latvijā- nav svarīgi- Rīgā, Madonā vai Gulbenē, jo cilvēks valsts valodu prot un arī ar latviešu puikām ne tikai krievu ģimeņu atvasēm spēs sekmīgi komunicēt.

     [+] [-]

, 2011-08-17 20:18, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Ziemeļīri iesita, jo Māris bija aiz ziemeļīra un bija gatavs sist. Tad jau Islandei arī vajag bezspēcībā raudāt, jo sanāca, ka arī nākamajā spēlē ziemeļīrs iesita vārtos.
Kā domā, Bolīvijas cirkā bija svarīga Latvijas uzvara vai abu komandu kopā iesistie vārti? Neliekas, ka totokantorim īpaši rūpēja kāds konkrēts uzvarētājs šajā spēlē.
Piekrītu, bija gatavs sist, bet vai būtu iesitis, ja atmiņa neviļ, tad spēle bija vnk nebaudāma no LV izlases puses, kā tas diemžēl ir joprojām

  +2 [+] [-]

, 2011-08-17 20:27, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: +1 par komentu ieliku,bet šis minētais citāts nu gan ir aplams!Pie starkova, ja kāds kaut ko iedomāsies, tad viņš izlases kandidātu rindās nebūs redzams!
Paralēli starkovs vada Baku,kas tur notiek,esi informēts?
Vienalga, kur starkovs ir treneris pēdējos gados, vārtu gūšanas % ir ~0,5 vārti spēlē!Pat pret Portadown!(neskaitām 2010 gadu skonta ,kur tēvocis guņa parūpējās par to lai starkovieši gūtu ko vairāk)

pie kā ir vainīgs Fertovs,ka mēs viņu kritizējām pēc somijas mača?Savos 24 gados Fertovs nav iemācījies futbolu spēlēt,bet izlases sastāvā viņu redzam,kas ir vainīgs pie tā, ka mēs Fertovu redzam izlases rindās un kritizējām?Vai tik ne pats treneris?
Šeit par daudziem futbolistiem,kuri ņemti,neņemti izlases rindās varam šādi rakstīt,kā arī zinām starkova piekopto aizsardzības antifutbolu!Vai pie šī antifutbola,futbolisti vainīgi?
Starkovu prom no izlases!Bet tikais jābūt trenerim,kurš nedziedās pēc guņas stabules.
Rakstiju arī to, ka ar Starkovu vai bez viņa, izlase nerāda neko, tur ir jāmaina pilnīgi viss un sākot ar pašu augšu un beidzot ar spēlētājiem. Sakiet ko gribiet, bet nav te vainīga kāda viena konkrēta persona, tur viss ir kopumā...tas pats, kas bija basketbolā, tas pats, kas ir hokejā, kur viens žīds diriģē parādi, tāpat ir ar arī te, kur viens pusbankrotējis biznesmenis ieņēmis kaut ko galvā un spītīgi turās pie vieniem un tiem personāžiem, kuri jau 7 gadus Latvijas izlases futbolu ir pataisījuši par piepilsētas cirku!!
Slēpts komentārs: mkr
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 41 komentārs