Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Kamešam vārti, Latvijai vēlreiz neizšķirts pret Fēru salām

Rolands Eliņš

Kamešam vārti, Latvijai vēlreiz neizšķirts pret Fēru salām
Fēru salu futbolisti. Foto: Reuters/Scanpix

UEFA Nāciju līgas spēlē Latvijas futbola izlase Rīgā cīnījās neizšķirti 1:1 pret Fēru salu valstsvienību, atkārtojot abu komandu rezultātu iepriekšējā savstarpējā mačā. Identisks bija arī spēles scenārijs, Latvijai uzreiz pēc vadības iegūšanas to izlaida no rokām. Latvijas rindās vienīgos vārtus guva Vladimirs Kamešs, un šis neizšķirts nozīmē, ka Latvija joprojām Nāciju līgā nevienu uzvaru nav guvusi un D1 grupā augstāk par priekšpēdējo vietu vairs pat teorētiski nevar pakāpties, paliekot aiz Fēru salām un Maltas.

Teksta tiešraide

Latvijas izlasei divās Nāciju līgas sezonās, abās spēlējot tobrīd vājākajā līmenī, tā arī vēl ne reizi nav izdevies gūt uzvaru. Dainim Kazakevičam izdevās tikt pie savas pirmās uzvaras Latvijas izlases galvenā trenera amatā, pirms trim dienām pārspējot Sanmarīno, taču tā bija pārbaudes spēle. Tikmēr Nāciju līgā Latvijas bilance šosezon ir 0-4-1 un kopumā 0-6-3.

Šodienas mačā Latvijai bija nepieciešama uzvara, lai saglabātu cerības pakāpties uz otro vietu grupā (kas gan īsti neko daudz nedod), kamēr Fēru salas uzvaras gadījumā būtu garantējusi ceļazīmi uz C līgu. Abām komandām šos mērķus neizdevās piepildīt, un noslēdzošajā kārtā Fēru salām par uzvaru grupā būs jācīnās pret Maltu, kamēr cīņā par nepalikšanu pēdējā vietā Latvijai diemžēl būs jāsacenšas pret Andoru.

Šodienas spēle noritēja ar daudz gaisa divcīņām un komandu centieniem iegūt iniciatīvu vidējā līnijā. Pirmajā puslaikā kopumā tika fiksēti tikai divi sitieni vārtu rāmī, abi Fēru salu izpildījumā, tiesa, Latvijai bija pirmā puslaika labākais vārtu gūšanas moments, kad pēc Jāņa Ikaunieka izklupienā veiktas piespēles uz vārtu priekšu pie laba sitiena tika Raivis Jurkovskis. Viņš trāpīja pa vārtu stabu, bumba atsitās pa vārtsarga muguru un gandrīz ielidoja vārtos, taču pretinieku kapteinis Davidsens paspēja to izsist no vārtu līnijas.

Otrajā puslaikā, kad Latvija jau gatavojās spēlētāju maiņām, beidzot izdevās atklāt rezultātu. Šajā spēlē daudz biežāk standartsituācijas un centrējumus izpildīja viesi, bet 59. minūtē Latvijas tāls centrējums beidzās ar vārtu guvumu. Pēc centrējuma Gutkovskim izdevās pārvirzīt bumbu tālāk, kur pie tālā staba to saņēma Vladimirs Kamešs, kurš septembrī un oktobrī izlasē nespēlēja, un "Riga" spēlētājs sita precīzi.

Taču prieki bija īsi, tieši tāpat kā iepriekš izbraukuma spēlē pret Fēru salām, kad Latvija pēc izvirzīšanās vadībā ātri ielaida bumbu savos vārtos. Šoreiz notika tieši tāpat, un jau 61. minūtē Fēru salas panāca neizšķirtu 1:1. Neliels haoss Latvijas soda laukumā beidzās ar to Gunars Vatnhamers gaisa divcīņā pārspēja Dubru un raidīja ļoti veiksmīgu sitienu ar galvu, pārceļot bumbu pāri Robertam Ozolam, kurš bija pārāk tālu izgājis no vārtu līnijas.

Spēles atlikušajā pusstundā izlases rindās aktīvi iekļāvās Ontužāns, kurš nomainīja Kamešu, taču vairāk un bīstamāk uzbruka Fēru salas. Viens labs moments bija Gutkovskim, kad viņš veiksmīgi saņēma bumbu soda laukumā, bet sitienu no asa leņķa vārtsargs atvairīja. Spēles izskaņā Fēru salas turpināja daudz centrēt Latvijas soda laukumā, taču pie sava vārtu guvuma netika, mačam beidzoties ar 1:1.

Latvija - Fēru salas 1:1 (0:0)

Vārti:: Kamešs 59` - G. Vatnhamers 61`
Brīdinājumi: Ķigurs, Ontužāns - Davidsens
Latvija: Ozols, Savaļnieks, Černomordijs, Dubra, Jurkovskis, Kārkliņš, Rugins (Saveļjevs 61`), Kamešs (Ontužāns 61`), J. Ikaunieks (Jaunzems 90+1`), Cigaņiks (Ķigurs 71`), Gutkovskis.
Fēru salas: Gestsons, Rēlantsons, Natestāds, Fēro, Davidsens, Bjartalids, G. Vatnhamers, Baldvinsons (Jonsons 68`), S. Vatnhamers, K. Olsens, M. Olsens (Jakobsens 83`).
Tiesnesis: : Nikola Dabanovičs (Melnkalne)

D līga, 1. grupa

VIzlaseSUNZVārtiP
1.Fēru salas53208:411
2.Malta52217:58
3.Latvija50413:44
4.Andora50231:61

Latvijas izlases spēles 2020. gadā

DatumsSpēleRezultāts
3. septembrisLatvija - Andora0:0
6. septembrisMalta - Latvija1:1 (1:1)
7. oktobrisMelnkalne - Latvija1:1 (0:1)
10. oktobrisFēru salas - Latvija1:1 (1:1)
13. oktobrisLatvija - Malta0:1 (0:0)
11. novembrisSanmarīno - Latvija0:3 (0:1)
14. novembrisLatvija - Fēru salas1:1 (0:0)

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:52, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Basketbolā pat paši spēles noteikumi atšķīrās starp NBA un FIBA ilgi. Par pusapli zem groza, piemēram
Tieši tā! Par spēles garumu nemaz nerunāsim.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 22:53, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tieši tā! Par spēles garumu nemaz nerunāsim.
kāpēc arī Tu gribi jaukt līgu ar federāciju?

     [+] [-]

, 2020-11-14 22:55, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc arī Tu gribi jaukt līgu ar federāciju?
Ok, vairs nejaukšu. Es tikai pāsteigts, ka tik daudzi nemaz nezināja par šīm FIFA/UEFA atšķirībām reglamentā.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 22:57, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc jaukt līgu ar starptautisku federāciju? it kā NHL no IIHF neatšķiras.
NHL pat punktus skaita savādāk.
UEFA un FIFA ir tomēr vienveidīga organizācija.
kā būtu piemēram basketbolā uz EČ vieni noteikumi , bet PČ citi.
Piekrītu, ka jaukt nevajag.
Es tik tā... gribēju uzsvērt, ka starp dažādām, tā teikt, jurisdikcijām, pat spēles noteikumi var atšķirties (izmainot pašu sporta veidu), ne tikai niansītes kā punktu skaitīšanas sistēma/papildrādītāju prioritarizēšana.
Tā teikt... FIFA/UEFA atšķirības patiesībā tādas pupu mizas vien ir, patiesībā

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 23:02, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ok, vairs nejaukšu. Es tikai pāsteigts, ka tik daudzi nemaz nezināja par šīm FIFA/UEFA atšķirībām reglamentā.
biju iedomājies, ka UEFA un FIFA noteikumi ir vienādi izlašu turnīros.

tas, ka katra līgai savi noteikumi bija skaidrs.

hokejā piemēram vispār bardaks. katra līga mauc pa savam. diezvai atrastu vienādus noteikumus 2 līgām.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-14 23:06, pirms 4 gadiem
Veči Krievijā tak daudz brīvu treneru - Sjomins, Romancevs, Gazajevs (nu labi pēdējie divi teica, ka netrenēs vairs), Šaļimovs, Bišovecs, Mostovojs, (pat Malofejevs nu labi tas dz.1942.g., tas skaitam)- tie visi saka, ka gaida piedāvājumus, mūsu LFF labi iederētos, kā Jūs domājat? Labi jokoju, negribu lai atgrieztos mats un SSSR.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 23:12, pirms 4 gadiem
Pēdējā spēle uzvara vai ničs Pirineju kalnos spēlē pret Andori un esam trešajā vietā Nāciju līgas D. grupas 1. līgā. Gadsimta panākums Latvijas futbolam. Laba starta platforma, lai cīnītos par ceļazīmi uz citu pundurvalsti, proti, Kataru. Katrā gadījuma arī tā nav pat īsti Kurzemes lielumā.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-14 23:13, pirms 4 gadiem
Ilvars-Pakalns duets sāk nepatikt arvien vairāk. Izteikšu savu viedokli. Man būtu interesanti uzzināt arī ko interesantu par pretinieku izlasi, sastāvu, spēlētājiem, to klubiem, sasniegumiem utt. Par bijušo Fēru salu handbolistu vien pieminēja, droši izlasot Edmunda vai Suveizdas tvītus par šo tēmu. Es nesaku, ka jāstāsta par katru pretinieku spēlētāju no Andoras vai Fēru salu kluba, bet par līderiem gan var pastāstīt, noskaidrot, cik daudz spēlē savā klubā, cik spēcīgs tas utt. Šajā ziņā man patīk Kreipāns, kurš kaut ko būtu atradis. Jā, var teikt, ka visu var pats noskaidrot, bet man nevajag komentētājus tikai tam, lai dzirdētu pie kā bumba vai kurš izdarīja sitienu. Man radās sajūta, ka EPL un ČL viņi gatavojas daudz nopietnāk, jo tur gan par komandām pastāsta daudz vairāk. Jā, protams, tās komandas ir daudz spēcīgākas un vieglāk atrast info, bet tomēr arī te varēja pieminēt, ka, piemēram, Fērām uzbrukumā spēlē Fēru čempionāta labākais bombardieris (te es uz dullo - tikai kā piemēru). Saprotu, ka daudzi varētu man nepiekrist šajā jautājumā, bet tomēr gribējās uzrakstīt savu viedokli. Patika, kad agrāk izlases spēles komentēja Kreipis, tad abu izlašu sākumsastāvu pārstāvētos klubus nosauca. Tagad nosauc tikai plikus uzvādus...

     [+] [-]

, 2020-11-14 23:15, pirms 4 gadiem
Toties brīvi ir Početino, Allegri, bet varbūt LFF nepietiktu tiem kāposta arī bez fenderēšanas... un rinda jau ir, pietiktu Valverdem, Emeri Unajam, Sampaoli, Žardimam, Pellegrini, bet tas...

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 23:20, pirms 4 gadiem
ilinens rakstīja: Toties brīvi ir Početino, Allegri, bet varbūt LFF nepietiktu tiem kāposta arī bez fenderēšanas... un rinda jau ir, pietiktu Valverdem, Emeri Unajam, Sampaoli, Žardimam, Pellegrini, bet tas...
Emerijs trenē Villareal, Pelegrīni - Real Betis, Sampaoli - Atletico Mineiro.

P.S. Pēdējo gan atradu internetā, nezināju, ka šis Brazīlijā tagad trenē.

     [+] [-]

, 2020-11-14 23:21, pirms 4 gadiem
Sarri varbūt pierunātu, tas nesen stāstīja cik daudz komandu pacēlis no zemākiem divizioniem, bet tas tikai sapņu līmenī, ja kāds nopietns piekristu, tas jau sen būtu Krievijā..

     [+] [-]

, 2020-11-14 23:26, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kuros klubos viņi to var izpildīt? Vai tajos, kuros vadošās lomas spēlē pavisam citi spēlētāji. Kā likums leģionāri, ja stāsts ir par LFV. Kurš no izlases spēlētājiem ir izteikts savas komandas līderis?
Patīk, vai nepatīk, bet lielākā daļai mūsu izlases spēlētājiem savos ārzemju klubos ir stipri ierobežots spēles laiks. Un tas tā ir ne jau tāpēc, ka viņi ir ļoti labi spēlētāji, bet vienkārši treneri viņus neprot novērtēt.
Tas pats Gutkovskis savā klubā ir viens no līderiem.
Ošs (kurš gan šodien nespēlēja) xamaxā bija pamata spēlētājs, ieskrienas arī Lugano.
Arī starp virslīgas spēlmaņiem nebūt ne visi ir otrās šķiras spēlētāji - ar Ikaunieku priekšgalā.

     [+] [-]

, 2020-11-14 23:30, pirms 4 gadiem
Es nesaprotu to Kazakevicu.

Kāpēc viņš noņēma 2vus labākos Cigaņiku un Kameshu?

Un kādā sakarā to 0 Gutkovskis tur laukumā līdz 90taj minūtei???

Absudrs

     [+] [-]

, 2020-11-14 23:31, pirms 4 gadiem
Noskatījos pēdējās 25min. Šķita, ka no kopējām 150 piespēlēm, 130 bija neprecīzas. Cīņā par bumbu vienādas komandas. Kurš vairāk dabon bumbu, tiem vajadzētu pielikt vienu golu!

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 23:32, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ilvars-Pakalns duets sāk nepatikt arvien vairāk. Izteikšu savu viedokli. Man būtu interesanti uzzināt arī ko interesantu par pretinieku izlasi, sastāvu, spēlētājiem, to klubiem, sasniegumiem utt. Par bijušo Fēru salu handbolistu vien pieminēja, droši izlasot Edmunda vai Suveizdas tvītus par šo tēmu. Es nesaku, ka jāstāsta par katru pretinieku spēlētāju no Andoras vai Fēru salu kluba, bet par līderiem gan var pastāstīt, noskaidrot, cik daudz spēlē savā klubā, cik spēcīgs tas utt. Šajā ziņā man patīk Kreipāns, kurš kaut ko būtu atradis. Jā, var teikt, ka visu var pats noskaidrot, bet man nevajag komentētājus tikai tam, lai dzirdētu pie kā bumba vai kurš izdarīja sitienu. Man radās sajūta, ka EPL un ČL viņi gatavojas daudz nopietnāk, jo tur gan par komandām pastāsta daudz vairāk. Jā, protams, tās komandas ir daudz spēcīgākas un vieglāk atrast info, bet tomēr arī te varēja pieminēt, ka, piemēram, Fērām uzbrukumā spēlē Fēru čempionāta labākais bombardieris (te es uz dullo - tikai kā piemēru). Saprotu, ka daudzi varētu man nepiekrist šajā jautājumā, bet tomēr gribējās uzrakstīt savu viedokli. Patika, kad agrāk izlases spēles komentēja Kreipis, tad abu izlašu sākumsastāvu pārstāvētos klubus nosauca. Tagad nosauc tikai plikus uzvādus...
Te jāpiekrīt. Lai arī Tollijs pēdējā laikā bieži pinas trīs priedēs un mauc faktu kļūdas gandrīz, kā SC autori un reizēm neredz spēli ar viņu klausīties ir patīkamāk un interesantāk kā ar "jauno maiņu". Protams, tas ir gaumes jautājums - kādam vajag ZA profu līgu komentētājus, kas bieži vairāk joko kā stāsta par notiekošo laukumā (NBA jo īpaši), kādam vajag Tollijveidīgo, kādam tādu, kas tikai par laukumā esošo un neko citu..

  +2 [+] [-]

, 2020-11-14 23:39, pirms 4 gadiem
Ko mēs varam gribēt,ja valtsvienību vada trenerītis,kuram nav ne savas taktikas,ne stratēgijas.Visas spēles notiek pēc viena scenārija,ar nemitīgu, bezjēdzīgu skraidīšanu.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 23:39, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Te jāpiekrīt. Lai arī Tollijs pēdējā laikā bieži pinas trīs priedēs un mauc faktu kļūdas gandrīz, kā SC autori un reizēm neredz spēli ar viņu klausīties ir patīkamāk un interesantāk kā ar "jauno maiņu". Protams, tas ir gaumes jautājums - kādam vajag ZA profu līgu komentētājus, kas bieži vairāk joko kā stāsta par notiekošo laukumā (NBA jo īpaši), kādam vajag Tollijveidīgo, kādam tādu, kas tikai par laukumā esošo un neko citu..
Protams, tāpēc jau rakstīju, ka tas tikai mans viedoklis. Ir pilnīgi normāli, ka ir cilvēki, kuriem patīk šis duets. Par Kreipānu piekrītu, ka arvien vairāk kļūdās. Laikā, kad ritēja NHL konferenču fināli, šis SWH pirmdienas raidījumā teica, ka finālā iekļuvusi komanda, kurai bija 3 uzvaras sērijā. Aizmirsu, par kuru no divām sērijām viņš tur muldēja. Tas šoreiz arī nav svarīgākais. Es tikai kā piemēru. Nesaprotu, kā varēja tādas glupības sarunāt.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 23:50, pirms 4 gadiem
Labi, ja Kreipāns ir tandēmā ar kādu, kas viņu nedaudz atšķaida- tad ir labi. Bet ja viņš 1 pats cīnās un dod viedās pamācības, ka ābolam nav kur nokrist vai spēle ilgs 90 min., tad es to vairāk uztveru kā informatīvu, bet arī psiholoģisku un humorraidījumu

  -3 [+] [-]

, 2020-11-14 23:51, pirms 4 gadiem
It kā līdz pirmajai vietai grupā kā līdz Mēnesim, bet principā visās spēlēs paši tizli atdeva pretiniekiem punktus. Visās spēlēs izskatīties labāk, bet neko nevinnēt ir ļoti sāpīgi.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-14 23:53, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: Labi, ja Kreipāns ir tandēmā ar kādu, kas viņu nedaudz atšķaida- tad ir labi. Bet ja viņš 1 pats cīnās un dod viedās pamācības, ka ābolam nav kur nokrist vai spēle ilgs 90 min., tad es to vairāk uztveru kā informatīvu, bet arī psiholoģisku un humorraidījumu
Piekrītu, ka Tollijam vajag pārinieku.

     [+] [-]

, 2020-11-14 23:54, pirms 4 gadiem
"paņemt bumbu zem kontroles" un vēl šis tas no Daiņa preses konferencē... izklausās kā - взять мяч под контроль... latviski tas būtu savākt bumbu zem kontroles kabīnes, kur kaut ko grib pārbaudīt...

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 00:10, pirms 4 gadiem
Nu pa lielam mūsu .utbolam nekādu pozitīvu vektoru pie šīs LFF un izlases vadības neredzu...Tiešām skumji...

     [+] [-]

, 2020-11-15 00:23, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tas pats Gutkovskis savā klubā ir viens no līderiem.
Ošs (kurš gan šodien nespēlēja) xamaxā bija pamata spēlētājs, ieskrienas arī Lugano.
Arī starp virslīgas spēlmaņiem nebūt ne visi ir otrās šķiras spēlētāji - ar Ikaunieku priekšgalā.
Negribās dziļi rakņāties, bet viena pretruna tavam apgalvojumam ir uzreiz skaidra, jo J. Ikaunieks šosezon pat Norge čempionātā nespēja pierakstīties. Par LFV kvalitāti pat diskutēt nav vērts.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 01:51, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Lieliski. Ar Andoru būs cīņa par godpilno 3. vietu grupā
Cina nebut pedejiem Eiropa, jo San Marino apsteidz 4.vietu Latvijas grupa.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 01:59, pirms 4 gadiem
Būtu skaisti, ja mēs pēdējā spēlē zaudētu Andorai. Teiksim tā,kad izlasi vadīja Stajanovičs man parādījās cerība ,ka izlase atkal sāks rādīt labu futbolu. Austriju pat vinējām, lai cik tā bija nemotivēta, bet mēs viņus vinējām. Un tad mums pretiniekos nebija punduri. Ko Daiņonkulis ar izlasi darītu pret tādu Austriju nemaz nerunājot par top izlasēm. Daiņonkulim vispār nav nekāds redzējums futbolā. Viņam ir tikai vektors.

     [+] [-]

, 2020-11-15 02:06, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Negribās dziļi rakņāties, bet viena pretruna tavam apgalvojumam ir uzreiz skaidra, jo J. Ikaunieks šosezon pat Norge čempionātā nespēja pierakstīties. Par LFV kvalitāti pat diskutēt nav vērts.
Kuros klubos viņi to var izpildīt? Vai tajos, kuros vadošās lomas spēlē pavisam citi spēlētāji. Kā likums leģionāri, ja stāsts ir par LFV. Kurš no izlases spēlētājiem ir izteikts savas komandas līderis?
Patīk, vai nepatīk, bet lielākā daļai mūsu izlases spēlētājiem savos ārzemju klubos ir stipri ierobežots spēles laiks. Un tas tā ir ne jau tāpēc, ka viņi ir ļoti labi spēlētāji, bet vienkārši treneri viņus neprot novērtēt.

Atbilde bija uz šo komentāru - pats piemini LFV. Par to, ka LFV līderi ir leģionāri - tas pats Ikaunieks to apgāž. Un... ja salīdzinam ar tām valstīm, kurām 0:5, 0:6 zaudēja Stojanovičs - jā, LFV kāš, jo īpaši poļiem, austriešiem, grūti teikt par slovēņiem. Bet uz Fēru un citu pundurīsu ar ko spēlējam D līgā čempionātiem LFV nebūt nav vāja. Salīdzinoši - Uefa līgu rangā LFV no šo četru valstu vietējiem čempionātiem ir visaugstāk. Andoras līga vispār no augstākajām līgām tiek vērtēta kā otra vājākā.
Maltieši ar pāris izņēmumiem spēlē savā līgā, Andorieši savā līgā vai spāņu ļoti zemās līgās, un arī fērieši pamatā savā čempionātā. Tā kā šajā konkurencē LFV ir nozīmīgs spēks - spēcīgākā līga, no turienes nākušiem spēlētājiem potenciāli arī būtu jābūt spēcīgākiem. Vismaz savu klubu līderiem noteikti. Ikaunieks šādam statusam kvalificējas, Stuglis Rīgā arī pamatā ir starting 11 spēlētājs, Kārkliņš Valmierā, Krollis ir Mettas līderis utt. Būtībā - jā uzbrucēji reti kurā klubā LFV ir līderi, toties pussargi, aizsargi un vārtsargi bieži ir tieši vietējie - tie paši kuri pēc tam spēlē izlasē.
Un ārzemēs stabili spēlē jau pieminētie Ošs, Gutkovskis, Dubra ieskrienas Ukrainā, turpat Cigaņņiks nav līderis, bet tiek pie iespējām gan Ukrainā gan Eiropas līgā.
Uz papīra pat tikai no LFV vākatam sastāvam būtu jāuzvar D-līgu.

     [+] [-]

, 2020-11-15 02:32, pirms 4 gadiem
Man patik tas stulbs FIFA reitings, piemeram Moldova nospeleja pret Krieviju 0-0, vini ka bija 175 ta un paliek, Latvija apspeleja San Marino un neizskirts pret Feru + 5 vietas un jau 137 vieta.

     [+] [-]

, 2020-11-15 07:25, pirms 4 gadiem
Lieciet takš futbola guru Dainīti mierā, rezultāts ir
Pie Dainīša pēc padoma rindā stāvot tādi diletanti kā Klops, Mourinju un Peps xD

     [+] [-]

, 2020-11-15 08:27, pirms 4 gadiem
venter rakstīja: Es gribētu redzēt ko mūsu 11 jenotsuņi liktu pretīm, teiksim, Beļģijai, Itālijai utt.. jo būs taču arī Pasaules kausa atlase.. tur būs jautri
Tās pavisam savādākas spēles. Tur būs pašiem jāliek autobuss priekšā vārtiem un jāķer pretuzbrukumos. Tas ko mēs liekas vairāk pieprotam. Arī zelta laikos mēs tikai ar 1:0 uzvarējām Sanmarino - tāpat mocījāmies ar punduriem. Tur pilnīgs anti futbols kuram diemžēl pāri mēs ar šo izlases modeli netiekam.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-15 09:12, pirms 4 gadiem
neziniitis51 , 00:10, pirms 9 stundām , ignorēt , atbildēt
Nu pa lielam mūsu .futbolam nekādu pozitīvu vektoru pie šīs LFF un izlases vadības neredzu...Tiešām skumji...

LFF vadība ir nelaime nr.2,izlasei nelaime nr.1 ir ļoti godkārīgs, varaskārīgs , nekvalificēts treneris, kurš domā nevis par Latvijas futbolu , bet par savu kabatu

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 10:09, pirms 4 gadiem
OILER1981 rakstīja: Nebijām mēs pelnījušu uzvaru. Kamešs iesita no aizmugures. Tāpēc arī uzreiz saņēmām atpakaļ
Man arī tā izskatījās,lai arī kamera nebija taisni pa līniju.Un tieši to es arī iedomājos,kad dabūjām golu atpakaļ.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-15 10:15, pirms 4 gadiem
keksss rakstīja: Nožēlojami - 5 spēles un neviena uzvara D.līgā. Bomži LV izlase ar vadību un treneru štābu priekšgalā. Kauns un negods Latvijas tautai.
Pierodiet, ka šī ir reāla Latvijas izlase varēšana un vieta .Pārējais ir pagātne un tuvākā nākotnē nekas daudz nemainīsies.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-15 10:46, pirms 4 gadiem
LV ir tikai viens futbolists kurš ir gatavs iet 1:1 uz apspēlēšanu, un kuram tas pret šāda līmeņa pretiniekiem tas arī izdotos. Diemžēl viņs nav izlasē.

     [+] [-]

, 2020-11-15 11:18, pirms 4 gadiem
Nekavejoties vajag naturalizet kadus arzemju puisus ,lai glabtu Lv izlasi no dzilakas bedres.

     [+] [-]

, 2020-11-15 11:53, pirms 4 gadiem
Jā, LV futbols ir pakaļā. Bet laikam jau nevar gribēt visu uzreiz. Mums šobrīd ir labs basketbols - to arī skatos un jūtu līdzi. Kad futbols kaut ko jēdzīgu izaudzinās, tad būs vērts arī tam ziedot savu laiku. Pagaidām - dāmu basketbola spēle (Latvija - Horvātija) viennozīmīgi bija labāks priekšnesums sestdienas vakaram.
...jopcik - ja mēs varētu futenē Horvātiju uzvarēt... pff, jābeidz sapņot.